Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Mérgező karmok
Küldd el képeslapként!
Jéglehelet, tüskés bőr, regeneráció, stb... A galetkik mutálódási formáinak száma végtelennek mondható. Az egykor még alakváltóként jegyzett faj tagjai közt egyre nagyobb számban találhatunk olyanokat, akik méregtől csöpögő karmokkal születnek. De ér-e mindez bármit is az Ellenség elleni harcban?
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 15:40:42 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7841-262

Karakterszám: 7841 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 262 Játékhét: 264
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 106
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. dec. 9. 15h:35'
A következõ fordulód táplálható: 2004. dec. 12.

E-mail!

FHAREES KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Eljön barlangodba Muad-Die, egy vékony, izmos testalkatú, tetovált arcú, zöld szemû, hosszú, fekete hajú férfi. A Tudósok klánjának tudósjelölt rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a kobra fényes szimbóluma, a sebesség gyíkbõr öve, az egyensúly gyûrûje, a bérmágus ónixgyûrûje, a gyorsaság jáde karkötõje, romfosztogató karkötõ, a kobra keresztszimbóluma, a ragadozó lovagi mellvértje, a kobra bíbor köntöse, nilbongi kitûzõ, a harcos vörös maszkja, a sün harci íja, galetkifej karkötõ, a bérmágus jádegyûrûje, elementáris karkötõ, orgling fétis, a sün ónixgyûrûje, az elefánt ezüstcsizmája, az ellenállás szöges pajzsa, aréna aranyozott érme, galetki érdemérem, zsugorító gyûrû, a bölcsesség aranyozott fülbevalója, a pontosság ónix karkötõje, a tolvaj aranyozott fülbevalója. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze szívósság szakértelemben való jártasságotokat. A szint edzõmesterét látogatjátok meg, õ ad különbnél különb, kitartást és szívósságot igénylõ feladatokat. Egy kötélre lógatott súlyt kell kitartanod, majd minél tovább kell bírnod, hogy hangyák mászkálnak rajtad. Kimerülten feladod a versenyt. Muad-Die tovább bírta.

Kissé már éhezel, ezért csak 290 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 23598.) A te szinteden a legnevesebb Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 22494.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*nov. 26.* Pyramid és Vigyorgó Villám megküzdöttek egymással, és Pyramid gyõzött. *nov. 30.* Csillagszemût majdnem felfalta egy mágiaelementál. *nov. 30.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular felett. *dec. 1.* Vigyorgó Villámot kis híján megölte egy mágiaelementál. *dec. 1.* Asmodeus mellé szegõdött egy görényteknõc. *dec. 1.* Sárkány felköltözött a következõ szintre. *dec. 3.* St. Lopezt rajtakapták, ahogy lopni próbált. *dec. 3.* Samael pszionikus küzdelemben diadalt aratott Maoen Oligio Hichsomodus felett. *dec. 3.* Zander rangja a Katonák Klánjában "bajnokjelölt" lett. *dec. 6.* Jose D'Brison Baro teljesítette a 11. küldetést, amit a palotában kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*dec. 1.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Marconit. *dec. 2.* Endyr és Mefisztó pszi párbajt vívtak. Endyr került ki gyõztesen. *dec. 3.* Az Éjfarkas Klán szövetség fényes gyõzelmet aratott Wyntaria felett! *dec. 3.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *dec. 6.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen. *dec. 6.* Dart Mahul mellé szegõdött egy káoszkígyó. *dec. 7.* Alystair D'Brison rangja a Bárdok Klánjában "a tisztaság bajnoka" lett. *dec. 9.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus küzdelemben diadalt aratott Errtu felett. *dec. 9.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Blazenul Garlazan felett. *dec. 9.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Kaméleon felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 426.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

be 9 4 2 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 426.]

sza 1 30 2 30 db 1 tárgy átadása 2. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 30 aranyat. Tüskés hólyag morálja 4%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 426.]

be 9 4 3 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 426.]

sza 1 30 3 30 db 1 tárgy átadása 3. szolgának
A szolgád annyira éhes, hogy az ajándék már nem növelné a morálját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 426.]
mak 3 3. makró definiálása/hívása

v 155 155. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy nagyobb erõpajzsot. (+54% védekezés.) (-25 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 423.]

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. Szövetségi társaiddal való beszélgetés közben megtudod, hogy ha a remete pitiáner jutalma miatt nem is, Gramagan varázspálcája miatt viszont mindenképpen érdemes ellátogatni a feldúlt ásatásra. ( +2 bûz, +2 rugalmasság.) Igénybe veszed a jelmezkölcsönzõ szolgáltatásait. ( +2 álcázás, +2 lopakodás.) Imádkozol az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). Szolgáid morálja is javul (+10%). A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell vadászházat építeni! [ld. enc.] Beugrasz az ivóba. Egy korsó sör mellett tetteidrõl handabandázol társaidnak. (+4 hírnév.) Szolgáid közben az itatóban isznak, moráljuk megnõtt 5%-kal. Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 418.]

be 9 4 1 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 418.]

e 9 100 élelemszerzés
Fizikai munkát vállalsz az akadémia egyik építkezésén. Cserébe ételt kapsz, olyat, amelyre éhes szolgáidnak szüksége van. Vannak itt olyan galetkik is, akik saját betevõjükért dolgoznak! Szánalmat érzel irántuk, meg egy kicsit saját magad iránt is. Quwarg harcos jóllakottsága 100%-kal megnõtt. Quwarg harcos jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 378.]

sza 1 50 1 50 db 1 tárgy átadása 1. szolgának
A szolgád morálja már 200%, nincs sok értelme ajándékot adni neki. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 378.]
ep 50 50 1 építed az 50. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a kiképzõközpont építését. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Az építés 50 TVP-nyit haladt, még 2057 van hátra. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+100%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

ho 60 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 60 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

dk 22 dobása 22. kalandnak
Rendben, 22. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

be 8 meglátogatod a 8. épületet
Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. A Pszi iskolában egyenesen Psychax mentátmesterhez indulsz, hisz õt ismered.
- Mester - üdvözlöd, mire õ kedvesen hellyel kínál. - Hallottam a bíbor golyók ügyérõl, és azt hiszem, tudnék segíteni.
- Nagyszerû! Nem is tudod elképzelni, milyen kellemetlen helyzetbe kerültünk. Hiszen a bíbor golyókat a Pszi Iskola készítette - igaz, a császári szinten! Mi itt képtelenek vagyunk a rekonstrukciójukra, és persze nem fordulhatunk a felsõ szintekhez sem segítségért, nekünk magunknak kell megoldani a problémát! Szerencsére, számos hozzád hasonló galetki akadt, aki vállalja, hogy összegyûjti a golyókat Stehozsan szuszpenzorához. Tudom, hogy rettenetesen szétszóródtak és elvesztek ezek a golyók, de ha legalább négy darabot vissza tudsz hozni belõlük, már az is óriási segítséget jelentene! (26. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]

kno 112 31 112. képességre 31 képességpont
Elköltesz 31 képességpontot jobb láb végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb láb végtagod megnõtt, új mérete 17.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]

var 204 7 204. varázslatra 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot gondolatolvasás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen gondolatolvasás varázslatod ereje 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]

h 8 112 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb láb végtagod megnõtt, új mérete 18.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]

k 31 18 26 kaland elvállalása
(31. kaland:) Óvatosan fogod a hártyavékony tekercseket, ahogy a könyvtár felé baktatsz. Az utolsó pillanatban veszed észre a kinyújtott lábat elõtted, egy csirkefogó galetki csúf tréfát akar veled ûzni!
[Ügyesség próba 17-es küszöbre: sikeres]
Szerencsére nem esel el, támolyogsz kicsit, de hála tökéletes egyensúlyérzékednek, talpon maradsz. Cifra szitokáradattal kínálod meg a röhögve elkocogó galetkit. Pírszek könyvtárfelügyelõ türelmetlenül fogad.
- Hol késlekedtél eddig, te mihaszna? Na mindegy, láss munkához! Itt vannak a tekercsek, amiket le kell másolnod!
- Umm, lemásolni? Azt mondták hogy...
- Ne navalyogj, láss munkához!
Mit lehet ilyenkor tenni? Leülsz a könyvtárba, és hozzálátsz a tekercsek másolásához. Még jó, hogy megtanultál írni és olvasni!
[Tanulás próba 12-es küszöbre: sikeres]
Hosszadalmasan körmölsz, mindenféle értelmetlen rituálék és receptek leírását. Mikor végeztél, Pírszek elégedetten biccent, majd azt mondja.
- Add át üdvözletemet Opahrin õsmesternek! A múltkor ittfelejtette az arany pecsétgyûrûjét, kérlek vidd vissza neki. - ezzel a kezedbe nyom egy nehéz gyûrût. Viszlátot morogsz az orrod alatt, és útnak indulsz. Nagy a tülekedés a fõtéren.
[Éberség próba 60-as küszöbre: 47 hõsiesség pont árán sikeres] Épp idejében veszed észre, hogy egy tolvaj a zsebedben turkál! Mire azonban moccannál, már rohan is el, kezében a gyûrûvel, és te képtelen vagy követni a tömegben.
Érzed, hogy ebbõl nagy gond lesz. Most mit csinálj? Muszáj visszamenned, a tekercseket keresni fogják. De a gyûrût is. Senki se mossa le rólad a gyanút, hogy te csórtad el... Hacsak... Egy lehetõséged van: meg kell próbálnod visszavásárolni a tolvajcéhtõl a gyûrût! Nem habozol, a tettek mezejére lépsz.
[Meggyõzõkészség próba 18-as küszöbre: 6 hõsiesség pont árán sikeres]
Mézesmázos szavaid, no meg az aranyak csörgetése bebocsátást nyer a céh "kereskedõjéhez". Rövid alkudozás után a vételárat 5000 aranyban állapítják meg. Micsoda orglingság! De kénytelen vagy fizetni.
[Tárgyhasználat: 5000 arany]
Most aztán úgy vigyázol a gyûrûre, mint a szemed világára! Észre sem vetted, hogy a tolvajoknál néhány drágakövednek is lába kélt.
Opahrin õsmester igencsak morcosan fogad.
- Hol késlekedtél mostanáig! A teringettét! Na ide azokkal a tekercsekkel! - Összehúzott szemöldökkel tanulmányozza õket. - Pírszek, te fukar enkalalárva! Hogy merted ezt, nem eredetit küldtél, csak másolatot! És hozzá micsoda ocsmány macskakaparás! Lélekenergiáját kéne venni annak a mihaszna írnoknak. - morogja. Elérkezettnek látod a pillanatot, hogy az orra alá dugd a pecsétgyûrût. Opahrin arca egybõl felderül. - Óóhh! Már azt hittem, örökre elvesztettem. Köszönöm, köszönöm! Végülis, egész jól elvégezted a rádbízott feladatot, elégedett vagyok veled. Most át kell tanulmányoznom a tekercseket, de utána jelentkezz nálam, és kapsz egy komoly küldetést!
[Tanulás szakértelmed a tapasztalattól megnõtt eggyel!]
(+10 képességpont.) (+6 hõsiesség pont.)

(18. kaland:) Felderítõket fogtok küldeni a szörnyeteg kastélyához, döntöd el. Hihetetlen bár, de sajnos a helytartónak nincsenek felderítõi. Neked kell kiképezned párat, hacsak nem akarsz - és te nem akarsz - személyesen utánajárni a torzszülött képességeinek.
[Felderítés próba 15-ös küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Gyakorlott oktatóként elmagyarázod az önkénteseknek, mire kell figyelniük, hogy is megy ez a felderítés a gyakorlatban. Szerencsére okos kis galetkik ezek, hamar felfogják a dolgokat. Na, már csak arra van szükség, nehogy észrevegyék õket, hogy jól álcázzák magukat. Na ezt azonban nem lehet olyan hamar elmagyarázni, jobban jársz, ha te álcázod el õket.
[Álcázás próba 20-as küszöbre: sikeres]
Egy kis tinta az arcra, mohából készült kalap, és egyéb trükkök segítségével hamar elrejted õket a kíváncsi tekintetek elõl. Elmagyarázod nekik az útvonalat, és vársz a hírekre. Addig elbeszélgetsz a helytartóval, iszogatsz kedvedre. Egyszercsak beállít az egyik embered, csurom véresen, teljesen kifáradva. A földre esik és nem mukkan többet. Rövid ápolás után kiderül, hogy életben marad, de az elméje megbomlott, csak néz maga elé bambán. Hiába kérdezed a hírekrõl, semmit nem válaszol, csak hisztérikusan kacag. Ejnye, itt bizony csak úgy tudhatod meg mi történt, ha gondolatolvasást alkalmazol (min. 5. szinten). Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gondolatolvasást. (-10 vp.)
Szemeid elõtt máris elkezd peregni, mi is történt valójában. A szörnyeteg észrevette õket, minden álcázás ellenére. Talán az aurájukat érezte meg? A harc elején egy lávafolyam varázslatot használt a torz, majd jéglehelettel, savlehelettel és a továbbiakban 6 végtagja segítségével harcolt.
[IQ próba 22-es küszöbre: sikeres]
Na ez talán elég információ lesz ahhoz, hogy eredményesen felkészüljünk ellene. De nem ártana megfigyelni, vajon milyen erõsségûek a leheletei, varázslatai. Na nézzük csak meg újra ezt a csatát! Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gondolatolvasás! (-10 vp.)
Ezúttal sokkal jobban odafigyelsz minden részletre, a felderítõid erõnléte, és haláluk idõpontja alapján próbálod becsülni a szörnyeteg pontos adatait. Auraészlelés szakértelmed kulcsfontosságú ebben!
[Auraészlelés próba 12-es küszöbre: sikeres]
Végül a következõ információkhoz, becslésekhez jutsz: lávafolyam: 25-30, jéglehelet: 30-40, savlehelet: 70-80, halálos tekintet 30, végtagjai mindig biztosan osztották a halált. Álljunk csak meg... halálos tekintet? Na ezzel kéne valamit kezdeni! Felkeresed az akadémiát, és a tudósok segítségét kérik. Õk vakargatják a fejüket, végül kibökik: tükrözõ talizmánt kell készíteni, ez az egyetlen megoldás! A kellékek: 5 kristályfatty por, és 1 uthanax talizmánt. Valamint 2000 arany munkadíj. Mi sem egyszerûbb ennél!
[Tárgyhasználat: 1 uthanax talizmán]
[Tárgyhasználat: 5 kristályfatty por]
[Tárgyhasználat: 2000 arany]
Elkészítik neked a gyönyörû tükrözõ talizmánt. Nem volt olcsó, legközelebb talán te magad is megpróbálhatod megcsinálni. Így ni, most már minden megvan ahhoz, hogy eredményesen vedd fel a harcot Hrangrarg ellen. [A szörnyeteg sorszáma: 325]. [ld. enc.]
(+3 képességpont.) (+1 hõsiesség pont.)

(26. kaland:) Még egyszer utoljára megcsodálod a bíbor golyókat, majd elindulsz a Pszi Iskolába.
[Tárgyhasználat: 4 bíbor golyó]
Psychax mentátmester boldogan fogadja a gömböket. Szeretettel, gyengédséggel fogja meg õket, mintha élnének! Feldobja õket a levegõbe, és azok ott maradnak, lebegve. Gügyög nekik valamit, mire azok forogni és csillogni kezdenek, majd meglepetésedre, követni kezdik õt!
- Köszönöm a segítségedet, Fharees! Jutalmul fogadd el ezt a varázskövet. És, ha van kedved, gyere, látogasd meg veled Stehozsan õsöreg klánmestert, a magadfajta ifjaknak nem mindennap van ilyen látványban része!
Lelkesen bólintasz, és követed a mentátmestert. Az iskola központi termében egy hatalmas, kocsonyás valamit pillantasz meg. Tömege legalább ötvenszerese lehet bármely, általad ismert galetkiének! A test részben lebeg, parányi bíborgolyók tömege tartja a levegõben nyüzsögve. A másik fele azonban szánalmasan lekonyul a padlóra. Közelebbrõl megtekintve, hát, az egész massza nem tûnik valami bizalomgerjesztõnek! Sem arcot, sem fejet nem látsz, sõt semmi egyebet, ami egy galetkire emlékeztetne. Csápok és karmok tömege nyúl ki a lény középsõ részébõl. A mentátmester meghajol elõtte.
- Nagyúr, újabb bíbor golyókat sikerült visszaszereznünk! Hamarosan meglesz mind! - intésére a golyók csatlakoznak az óriási tömeget tartó társaikhoz. A massza felõl a nemtetszés, a kényelmetlenség és harag hullámait érzed. Egy mennydörgõ hangot hallasz, ami valami olyasmit jelenthet, hogy "Bah!". Sietve távoztok, te még egy utolsó pillantást vetsz a furcsa lényre, nem mindennapi látvány! Reméled, hogy te sosem fogsz így kinézni. A lény azonban mégiscsak valamennyire elégedett: hirtelen tömény lélekenergia hullámot érzel az irányából!
(+30 képességpont.) (+10 hõsiesség pont.)
[115 TVP-t használtál fel, maradt még 208.]

bb 4 7 több épület meglátogatása
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Felkeresed Opahrin õsmestert az akadémián.
- Mester - hajolsz meg elõtte illendõen. - Múltkor tisztességgel teljesítettem a futárfeladatot, most valamilyen komolyabb megbízást szeretnék.
- Rendben - biccent az akadémikus. - Egy különleges lelet feltárásában kellene segítened. Mélyen, a csatornaszint legocsmányabb járataiban felfedeztünk egy fészket, amely egy több ezer évvel ezelõtt kihalt faj élõhelye volt. Különlegesen értékes számunkra! Nagy fájdalom, hogy nehezen megközelíthetõ, és az idõsebb, harctól elszokott régészeink nem is vállalják a feltárását. Pont a hozzád hasonló életerõs ifjúnak való a feladat! A hely megközelítéséhez külön expedíciót kell szervezned, annyira veszélyes. Kérlek, hozz el minden leletet, amit sikerül belátható idõn belül feltárni, és nagyon vigyázz, hogy épen maradjon minden! (32. kaland, összesen 85 TVP-t igényel.)

[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. Úgy érzed, felkészültél a feladatra, mind testileg, mind lelkileg. Sajnos a helytartó nincs elérhetõ közelségben, de a helyettese biztosít téged, hogy természetesen tudnak mindenrõl, mindenki készen áll, hogy a segítségedre legyen. A mágustorony legfõbb mestere ugyan még nem érkezett meg, de õ mindig a legutolsó pillanatban esik be, nem szeret várni. Húha, katonák, mágusmester, és te még szolgákat is akarnál hozni magad mellé. Hát ezt a támadást bizony nem lesz egyszerû összehangolni. [Figyelem! A kaland megoldásához nagyon magas vezetõkészség szakértelemre van szükség, vagy sok hõsiesség pont elköltésére.] (19. kaland, összesen 80 TVP-t igényel.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 198.]

v 146 20 6 146. varázslat elmondása
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-18 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

v 146 20 9 146. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-18 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 192.]

m 4 3 8103 1124 4442 3343 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,3) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8 103) A legközelebbi feladat megoldásánál 103 lesz a válaszod.
(M 4,2) A következõ terem északra van, így arra mész. Az õsi csarnok közepén fehéren kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja, hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Ilikiral városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 60 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Mahammat város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 68 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 65 százas lépés után érkezett meg Ilikiral városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Mahammat érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Némi habozás után válaszolsz. [103] A szellem bólint - talán mosolyog is? Helyes volt a válasz, továbbmehetsz! (+20% lélekenergia.)
(M 4,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Egy aprólékosan díszített oltárt látsz, melette üres áldozati kehely. Az oltár oldalát cirkalmas rúnák százai borítják. Tisztelettudóan imádkozol az oltárnál, várva az õsök döntését. És megvan! (+20% jóllakottság.)
(M 5,1) Kelet felé mész a labirintusban. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 4,1) Tovább nyugatra - biztatod magad. Egy aprólékosan díszített oltárt látsz, melette üres áldozati kehely. Az oltár oldalát cirkalmas rúnák százai borítják. Csendben imádkozol, de nem történk semmi.
(M 3,1) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Egy kõbõl faragott oltárt látsz, oldalán õsi rúnák sokasága. Az õsök egyik szent helye! Tisztelettudóan imádkozol az oltárnál, várva az õsök döntését. És megvan! (kaptál 20 TVP-t.)
(M 2,1) Nyugat felé folytatod a felderítést. Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be. Útközben észreveszel egy waarkint. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot.
(M 1,1) Nyugat felé mész. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeleid egy gnóm õsmágus (#314) és egy agyaggólem (#252) [aura: bûz: 255.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm õsmágus elvarázsol egy jégpajzsot. A gnóm õsmágus elõhív egy megszakítás varázslatot. Penge az agyaggólem felé mozog. Halálosztó a gnóm õsmágus irányába megy. Megrohamozod az agyaggólemet. Az agyaggólem máris elõtted terem! Penge az agyaggólemet támadja. Tornádó a gnóm õsmágust támadja. a gnóm õsmágus lebénult. A gnóm õsmágus megtántorodik. Halálosztó a gnóm õsmágust támadja. A gnóm õsmágus halálhörgés közepette a földre zuhan. Az agyaggólemet próbálod megsebezni. Acsarogva harapni próbálsz. (111 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb mancsoddal. (88 ép-t sebeztél). Paralizálod. Odaütsz bal mancsoddal. (96 ép-t sebeztél). Rúgsz bal lábaddal. (94 ép-t sebeztél). A hasát célzod jobb lábaddal. (75 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). Az agyaggólem kileheli lelkét. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 431 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Penge: 85/0, Tornádó: 155/0, Halálosztó: 103/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+53%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 5%. Elteszed a zsákmányt, ami egy nehéz nyílpuska, egy gólemagyag, egy xenópete és 107 arany.
(M 2,1) Kelet felé mész a labirintusban. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol.
(M 2,2) Irány dél! A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 2,3) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Vízcsobogást hallasz. Egy földalatti patakot találtál, körülötte furcsa növények nõnek. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 6 sárkányvirágot.
(M 1,3) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Majdnem megbotlasz egy nehéz faládában. Nocsak, mi lehet benne? A fenébe, zárva van! Megpróbálod kinyitni a zárnyitó készleteddel.
[Zárnyitás próba 15-ös küszöbre: sikeres] Ez az! Nézzük, mi a zsákmány: 14 drágakõ és egy hosszúkard.
(M 1,4) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Történt egyszer, hogy egy vámpírdenevér alomban csak nõstény vámpírdenevér született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 16 mázsa rovart, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 6 mázsa rovart. Ezek a falánk lények tehát összesen 630 mázsa rovart pusztítottak el. Hány vámpírdenevér volt egy alomban?
Szomorúan rázod a fejed. Fogalmad nincs, mi lehet a válasz.
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]

m 5 21 3 3223 325 mozgás az Õsök Csarnokában
Elhagyod a labirintust.
(M 21,3) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 21,4) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Egy szellem materializálódik elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Ha 8 tûzféreg 9 hét alatt 144 kiló pirokövet fal fel, akkor 6 tûzféreg 5 hét alatt hány kiló pirokövet eszik meg?
Huh, hát ez nem megy rögtön.
(M 22,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 22,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 21,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 21,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 22,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Kimész a Csarnokból.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

ism 20 a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Az egyik falon furcsa feliratot látsz. Nem tudod elolvasni, de a felirat mellett, a fal egy részen tökéletesen simára van csiszolva. Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen a sima felületre. Hatalmas dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó. Ez ám a felfedezés! Rövid idõn belül fel kéne ezt a helyet deríteni. (372. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Útközben észreveszel egy elfu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy fürgling (#303) [aura: 24-es méretû 35-ös szintû jobb karom.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A fürgling mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy annihilációt. Penge eltûnik. Halálosztó a fürgling irányába megy. Megközelíted a fürglinget. Tornádó a fürglinget támadja. Halálosztó a fürglinget támadja. Megtámadod a fürglinget. Acsarogva harapni próbálsz. Hátraugrott a támadás elõl. Lesújtasz jobb mancsoddal. Elkerülte. Odaütsz bal mancsoddal. El sem találtad. Érzékeny pontot próbálsz eltalálni bal lábaddal. Mellétrafáltál. Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. Elkerülte. Bûzöd zavarja (6 sebzés). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A fürgling rád támad. Elõre szúr jobb karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Támadod a fürglinget. A fogaiddal támadsz. Nem találtál. Benyomsz neki jobb mancsoddal. Mellé! Beversz egyet bal mancsoddal. El sem találtad. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. Félrehajolt. Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. Elhibáztad. Nehezen bírja a szagodat (5 sebzés). Halálosztó a fürglinget támadja. Tornádó a fürglinget támadja. Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** A fürgling rád támad. Lecsap rád jobb karmával. (49 ép-t sebzõdtél). Halálosztó a fürglinget támadja. Tornádó a fürglinget támadja. Megtámadod a fürglinget. Kitátod szádat, harapni próbálsz. Ez mellément. Lesújtasz jobb mancsoddal. Fürgén elhajolt. Benyomsz neki bal mancsoddal. Mellé! A hasát célzod bal lábaddal. Mellétrafáltál. Elõrerúgsz jobb lábaddal. Mellé! Bûzöd zavarja (6 sebzés). Regenerálsz (+6 ép)
*** 4. KÖR *** A fürgling téged támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (53 ép-t sebzõdtél). Tornádó a fürglinget támadja. A fürgling holtan terül el. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 102 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Penge: 0/0, Tornádó: 161/0, Halálosztó: 46/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+56%). Szolgáidnak is jut 6%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy xenópete. Tornádó kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+45 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 135.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 elonotichlant. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy tomboló mameluk (#302).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tomboló mameluk feléd rohan. Tornádó a tomboló mameluk felé mozog. Halálosztó elindul a tomboló mameluk felé. Megközelíted a tomboló mamelukot. A tomboló mameluk rád támad. Lecsap rád jobb mancsával. Elkerülted. Lekever egyet bal mancsával. (43 ép-t sebzõdtél). Harapni próbál fogával. Ez mellément. Nehezen bírod a szagát. (-9 ép.) Tornádó a tomboló mamelukot támadja. Halálosztó a tomboló mamelukot támadja. Támadod a tomboló mamelukot. Harapásra nyitod szádat. (86 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (79 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Odacsapsz bal mancsoddal. (74 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Hasba próbálod rúgni bal lábaddal. (89 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz jobb lábaddal. (66 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). A tomboló mameluk halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 394 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Tornádó: 1/0, Halálosztó: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+48%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 5%. Viszed, ami mozdítható: 65 arany. Megéheztél. Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+27% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+45 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Egy gránittömbökbõl épített magas házat pillantasz meg. Micsoda felesleges erõfeszítés, házat építeni a föld alatt amikor tele van kényelmes barlangokkal! Bár persze sokan a felszíni élet után érzett nosztalgia miatt csinálnak ilyesmit. (470. kaland, összköltsége 20 TVP.) Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy tomboló mameluk (#302) [aura: imm. méregre: 40.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tomboló mameluk közelebb jön, hogy támadhasson. Tornádó a tomboló mameluk felé mozog. Halálosztó a tomboló mamelukot rohamozza. Megrohamozod a tomboló mamelukot. A tomboló mameluk téged támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (43 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal mancsával. Mellé! Támad fogával. El sem talált, haha. Bûze kellemetlen számodra. (-9 ép.) Tornádó a tomboló mamelukot támadja. Halálosztó a tomboló mamelukot támadja. Megtámadod a tomboló mamelukot. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (74 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (63 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Odakensz neki bal mancsoddal. (69 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Elõrerúgsz bal lábaddal. (82 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz jobb lábaddal. (58 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). A tomboló mameluk hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 346 sebzést okoztál, és 52 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Tornádó: 0/0, Halálosztó: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+48%). Szolgáidnak is jut 5%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 69 arany. Megéheztél. Falni kezdesz. (+27% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+47 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Észreveszel 1 féregtüskét. Szakértõ módon leszeded. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy tüskés dohratog (#310) [aura: 27-es méretû 25-ös szintû fog.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Halálosztó a tüskés dohratogot rohamozza. Tornádó elindul a tüskés dohratog felé. A tüskés dohratog irányába mozogsz. A tüskés dohratog feléd rohan. Halálosztó a tüskés dohratogot támadja. a tüskés dohratog kontaktmérget kapott. A tüskés dohratog hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Tornádó: 0/0, Halálosztó: 26/50.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+46%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 5% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy xenópete és 82 arany. Halálosztó kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.) A Dexkill öve teljesen meggyógyította quwarg harcost!
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. A barlangteremben, ahová belépsz, sûrûn tenyészik a növényzet. Néhány, a plafonba vágott lukon keresztül napfény szivárog be (ilyen közel lennél a felszínhez?), de ennek ellenére a növények többsége vakfehéren burjánzik. A növények egy helyen különösen sûrûn nõnek, láthatóan valamiféle fészket/tanyát alkotva. (276. kaland, összköltsége 15 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeleid 2 kristályfatty (#306) [aura: rezisztencia: 12.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az 1. kristályfatty rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy mágiatörés. Fharees: Nagyobb erõpajzs megszûnt. Heves kézmozdulatok közepette a 2. kristályfatty elmormol egy mágiatörést. Semmi hatás. Halálosztó a 2. kristályfatty irányába megy. Megindulsz a 2. kristályfatty felé. Már ott is vagy! Tornádó az 1. kristályfattyat támadja. az 1. kristályfatty lebénult. Az 1. kristályfatty megtántorodik. Halálosztó a 2. kristályfattyat támadja. a 2. kristályfatty testébe kontaktméreg hatol. A 2. kristályfatty kileheli lelkét. A tetem nagy durranással szétrobban. Sebzõdsz 60 ép-t. Tornádó 45 sebzést kap. Halálosztó sebzõdik 54 ép-t. Az 1. kristályfatty 46 ép-t sebzõdik. Lassú voltál, választott ellenfeleddel már más végzett. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Tornádó az 1. kristályfattyat támadja. Az 1. kristályfatty megtántorodik. Az 1. kristályfatty halálos sebet kapva a földre zuhan. A tetem nagy durranással szétrobban. Sebzõdsz 49 ép-t. Tornádó 46 ép-t sebzõdik. Halálosztó 51 sebzést kap. Halálosztó halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 109 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Tornádó: 267/111, Halálosztó: 37/125.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+94%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 10% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 2 kristályfatty por és 132 arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+92 életpont.)
[43 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy tüskés dohratog (#310) [aura: egészség: 20.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Tornádó elindul a tüskés dohratog felé. Halálosztó a tüskés dohratog felé mozog. A tüskés dohratog felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A tüskés dohratog máris elõtted terem! Tornádó a tüskés dohratogot támadja. a tüskés dohratog paralizálódott. A tüskés dohratog megtántorodik. Tornádó halálhörgés közepette a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban. Sebzõdsz 11 ép-t. Halálosztó 20 sebzést kap. A tüskés dohratog 19 ép-t sebzõdik. Halálosztó a tüskés dohratogot támadja. A tüskés dohratogot próbálod megsebezni. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (111 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-15 ép) Roncsoltál. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (86 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-4 ép) Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (97 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-4 ép) Roncsolod bõrét. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. (96 ép-t sebeztél). Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal. (74 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). A tüskés dohratog halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 280 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Tornádó: 155/80, Halálosztó: 75/50.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+46%). Szolgáidnak 5% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 65 arany. Halálosztó zabál. (+25% jóllakottság.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
forduló vége
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket. (-5 TVP.) Beazonosítással próbálkozol. Az enyészet fogazott kardja: értéke 222 arany #23368 (2 dukát), a sebzése 2D8+8. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +6% támadás ezzel a fegyverrel. Az elefánt vaspajzsa: értéke 296 arany #16363 (2 dukát). A következõ képességeket azonosítod: +18% védekezés, -5% támadás, +3 egészség, -1 gyorsaság. A gyõzelem vaspajzsa: értéke 296 arany #20863 (2 dukát). A következõ képességeket azonosítod: +12% védekezés, +1% támadás, +6 méret, -1 gyorsaság. Az elektromosság koponya amulettje: értéke 493 arany #27300 (4 dukát). A következõ képességekkel rendelkezik: +6 elkt.immunitás. A védekezés gyíkbõr öve: értéke 373 arany #4769 (3 dukát). A következõ képességekkel rendelkezik: +12% védekezés.
A siker ezüstveretes öve segítségével 10 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz néhány sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid egy fiatal xenomorph (#422), 2 xenó élõsködõ (#420), egy xenomorph bébi (#204) és egy xenomorph gyermek (#421).

*** 1. KÖR *** A fiatal xenomorph varázshatalma segítségével elmond egy savcsapást. Ellenállsz a varázslatnak. A xenomorph gyermek elmormol egy savcsapás varázslatot. 115 ép-t sebzõdtél. A 2. xenó élõsködõ feléd rohan. Az 1. xenó élõsködõ Halálosztót rohamozza. A xenomorph bébi feléd rohan. Halálosztó elindul az 1. xenó élõsködõ felé. Megindulsz a 2. xenó élõsködõ felé. Már ott is vagy! A 2. xenó élõsködõ rád veti magát. Odacsap neked jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ostorként csattant bal csápjával. Elkerülted. Odacsap neked jobb csápjával. (23 ép-t sebzõdtél). Ah, kronofúzió (-1 TVP). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-10 ép.) Az 1. xenó élõsködõ és Halálosztó egymással harcolnak. Halálosztó megtántorodik. A xenomorph bébi rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (30 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -6 vastag bõr.) Lesújt rád bal karmával. (33 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -1 vastag bõr.) Harapásra nyitja száját, támad fogával. (38 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a hatalom nehéz harci nyílpuskáját. Sikerrel járt. Halálosztó halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. xenó élõsködõt próbálod megsebezni. Elõrehajolva harapni próbálsz. (101 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-12 ép) Vastag bõrét szaggatod. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (92 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-1 ép) Odaütsz bal mancsoddal. (97 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-1 ép) Roncsoltál. Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. (86 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. (77 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+9 ép). A 2. xenó élõsködõ kileheli lelkét. A tetem nagy durranással szétrobban. 43 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. xenó élõsködõ 48 sebzést kap. A xenomorph bébi 39 sebzést kap. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 303 sebzést okoztál, és 306 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Halálosztó: 72/52.] Teljes vereséget szenvedtél. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +4 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1771 sebzést okoztál, és 655 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 13 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -6 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 414 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Fharees, egy fekete sörényû és szõrzetû, tûhegyes tépõfogú, borostyánszínû szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: városlakók szintje (10. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 262. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 30 (45) / 20.28
[2] IQ: 16 (17) / 1.14
[3] ügyesség: 14 (24) / 2.19
[4] egészség: 19 (22) / 4.32
[5] mágia: 12 (15) / 1.41
[6] gyorsaság: 20 (16) / 3.70
[9] Méret/ép: 274 (322) / 1
Min. méret: 237
Barlangméret: 275
PONTJAID
Varázspont: 213 / 158
Képességpont: 61 / 63%
Hõsi pont: 83 (60)
Tám.bónusz: 78%
Véd.bónusz: 68%
Galetki erõ: 1155 / 602
Hírnév : 1809
Jóllakottság: 123%
Életkor: 17 / 26
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 125 (0)
Galetki gyõzelmek: 63 (0)
Torzsz. csaták: 1663 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 1542 (7)
Leölt torzszülött: 2909 (10)
Pszi csaták: 14 (0)
Pszi gyõzelmek: 6 (0)
Ájulások száma: 57 (1)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: megsemmisítõ (71)
Speciális képességeid:
+24 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +11 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz egy császári dekrétumot. 2.) Látogass el hozzánk ha kevesebb, mint 10 hõsiesség pontod van. 3.) Ölj meg 300 szörnyet az Õsök Csarnokában (az idézett lények nem számítanak ebbe bele). [számláló: 39]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 8 / 0.25 [17] vastag bõr: 7 / 1.66 [18] tûzimmunitás: 3 (11) / 1.80
[19] hidegimmunitás: 2 (7) / 1.43 [20] savimmunitás: 4 (9) / 1 [21] elkt.immunitás: 2 (7) / 1.20
[22] imm.mérg.gázra: 3 (8) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 20 / 0.20 [24] rezisztencia: 12 / 0.64
[25] bûz: 5 / 1        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 10 / 0.41 [46] csapdaészlelés: 10 / 2.56 [47] zárnyitás: 11 / 0.84
[48] mászás: 12 / 4.64 [49] rugalmasság: 8 (10) / 3.91 [50] meggyõzõkészség: 11 / 10.84
[51] transzformáció: 8 / 2.57 [52] auraészlelés: 10 / 5.28 [53] ékszerészet: 8 / 7.52
[54] kereskedelem: 10 / 3.21 [55] szívósság: 13 (16) / 9.32 [56] varázsitalfõzés: 10 / 3.23
[57] gyógynövények: 11 / 3.40 [58] nyomkeresés: 17 (30) / 11.72 [59] vezetõkészség: 9 / 3.52
[60] pszi támadás: 6 / 3.16 [61] pszi energia: 5 / 0.16 [62] lopás: 1 / 0.06
[63] éberség: 7 / 6.31 [64] átokszórás: 10 / 7.52 [65] álcázás: 21 / 10.44
[66] lopakodás: 9 / 1.18 [67] régészet: 11 / 5.03 [68] zene: 11 / 6.93
[69] tanulás: 13 / 8.38 [70] idézés: 2 / 0.83 [71] javítás: 14 / 2.58
[73] felderítés: 8 (9) / 7.02        

VÉGTAGOK
fog [100] méret: 27 (29) / 0 [101] szakért.: 14 (16) / 8.31 [102] roncsolás: 18 (22) / 0  
jobb mancs [103] méret: 27 / 0.66 [104] szakért.: 14 / 8.34 [105] paraliz.méreg: 21 (25) / 0  
bal mancs [106] méret: 27 / 0 [107] szakért.: 13 / 8 [108] roncsolás: 18 (22) / 0  
bal láb [109] méret: 27 / 0 [110] szakért.: 11 / 8.47 [111] kontaktméreg: 20 (24) / 0  
jobb láb [112] méret: 18 / 0 [113] szakért.: 11 / 5.13 [114] vámpirizáció: 15 (19) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 / 1.73 [174] antimágikus szféra: 17 / 4.25 [42] csendvarázs: 1 / 0
[149] dimenziókapu: 11 / 0.18 [44] elbájolás: 19 / 0.32 [156] éhínség: 1 / 0
[152] felejtés: 6 / 2.32 [204] gondolatolvasás: 5 / 0.33 [17] gránitbõr: 6 / 0.44
[13] jégcsóva: 1 / 0 [15] jégpajzs: 5 / 0.30 [163] kineport: 6 (8) / 3.61
[146] kontakt.õseiddel: 9 / 3.20 [35] mágiatörés: 7 / 0.06 [155] nagyobb erõpajzs: 18 / 4.84
[128] pszi csáp: 7 / 1.54 [167] tombolás: 12 / 3.94 [16] tûzpajzs: 5 / 1.59
[170] villámpajzs: 3 / 1.12 [194] vízlélegzés: 6 / 0.19    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Penge, a quwarg harcos 95/0 187% 175% 12 / 8.53 megsemmisült
[2] Tornádó, a tüskés hólyag 96/0 187% 158% 14 / 3.60 ájult
[3] Halálosztó, a quwarg harcos 95/0 185% 200% 12 / 4.64 ájult
lélekenergia rész 10% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 20

MAKRÓID
1. Makró
szl 90
be 30
szl 10
2. Makró
mak 3
mak 4
3. Makró
v 155
bsz 2
be 9 4 1
e 9 100
sza 1 50 1
4. Makró
be 9 4 2
sza 1 30 2
be 9 4 3
sza 1 30 3
5. Makró
szh 1 2 3
ba 305

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás a harc 1. körétõl. Prioritás: 200.
2: tombolás v.var. ha ellenfeled #227. Prioritás: 250.
3: tombolás v.var. ha ellenfeled #216. Prioritás: 250.
4: antimágikus szféra v.var. ha ellenfeled #227. Prioritás: 245.
5: antimágikus szféra v.var. ha ellenfeled #216. Prioritás: 245.
6: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #214. Prioritás: 250.
7: antimágikus szféra v.var. ha ellenfeled #214. Prioritás: 245.
8: tombolás v.var. ha ellenfeled #226. Prioritás: 250.
9: antimágikus szféra v.var. ha ellenfeled #226. Prioritás: 245.
10: tombolás v.var. ha ellenfeled #255. Prioritás: 250.
11: antimágikus szféra v.var. ha ellenfeled #255. Prioritás: 245.
12: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #300. Prioritás: 210.
15: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #337. Prioritás: 245.
16: tombolás v.var. ha ellenfeled #337. Prioritás: 245.
17: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #324. Prioritás: 251.
13: elbájolás t.var. ha ellenfeled #305, Prioritás: 210, és ha 2 vagy több ellenfél van, és a harc 2. köréig.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 25 10; VI erõ:200% ép:20%; PV 8 3; PSZ 58 55 65 50 68 49; BA 15019 245 305; HE 9; HU 13;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 4239 18164 1;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 23.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (2. épület), #19 (7. épület), #27 (1. épület), #32 (4. épület), #389 (260. forduló), #411 (260. forduló), #372 (262. forduló), #470 (262. forduló), #276 (262. forduló), #301 (246. forduló), #432 (251. forduló), #374 (252. forduló), #272 (253. forduló), #483 (254. forduló), #230 (255. forduló), #445 (255. forduló), #398 (256. forduló), #219 (256. forduló), #487 (258. forduló), #394 (258. forduló), #414 (258. forduló), #485 (259. forduló), #336 (259. forduló), #402 (260. forduló).

SZÖVETSÉGED: Kalandférgek (#15019). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7286. karakternél van. Jelenleg a kiképzõközpont építésén dolgozol, eddig 300 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Ödlerk fivér. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 17 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a gepárd fekete csizmája (#15522) 1 a gepárd sárga öve (#15567) 1 a gladiátor díszes sisakja (#6029)
1 a gladiátor kék köpenye (#6087) 1 a gladiátor lovagi lemezpáncélja (#5952) * 1 a gladiátor vaspajzsa (#6013)
* 1 a gyõzelem szarvas sisakja (#20878) 1 a harcmûvész nagy pajzsa (#13662) 1 a merénylõ bíbor láncinge (#10932)
* 1 a pontosság bíbor köpenye (#4289) * 1 a pontosság bíbor pikkelyvértje (#4168) * 1 a pontosság zangrozi csizmája (#4273)
1 a remete szárnyas sisakja (#12327) 1 a sebesség nagy pajzsa (#13212) 1 a siker ezüstveretes öve (#252)
1 a sólyom nagy pajzsa (#29412) 1 a teknõs ezüst fejpántja (#25407) 1 a tudás átlátszó köntöse (#2052)
1 a védekezés elit lemezpáncélja (#4603) 1 a yeti díszes köntöse (#26353) 1 az elektromosság szöges öve (#27268)
1 az enyészet vaspajzsa (#23113) 1 az óriás fekete csizmája (#8772) 1 bohókás szandál (#406)
* 1 Dexkill öve (#324) 1 hõsi babérkoszorú (#351) 1 káoszkígyó vért (#271)
1 krakoch csizma (#312) 2 õspók köpeny (#332) 1 szent templomi maszk (#232)
7 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
* 1 aréna arany érme (#441) * 1 a bénaság fülbevalója (#199) 1 a bûz díszes karkötõje (#29142)
* 1 a gladiátor díszes karkötõje (#6192) 1 a gladiátor malachit fülbevalója (#6209) 1 a gyorsaság ezüst nyaklánca (#3882)
* 1 a gyõzelem keresztszimbóluma (#21013) * 1 a gyõzelem malachitgyûrûje (#21027) * 1 a háború köve (#156)
* 1 a harcmûvész malachit karkötõje (#13841) * 1 a harcos ónix karkötõje (#7993) * 1 a hatalom márványgyûrûje (#7076)
1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 a regenerálódás aranyozott nyaklánca (#24583)
1 a sebesség karikaszimbóluma (#13361) 1 a sebezhetetlenség kõamulettje (#19646) 1 a teknõs aranyozott nyaklánca (#25483)
2 a tökéletesség ezüst fülbevalója (#21957) 1 adamantit karkötõ (#377) 2584 arany (#1)
3 arany orgling fétis (#296) 1 az egészség ónix karkötõje (#3043) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az élet ónix karkötõje (#5293) 1 bronz helyt. emlékérem (#313) 14 drágakõ (#2)
* 1 galetki érdemérem (#276) * 11 karmazsin tûzgyûrû (#338) 1 manapoid amulett (#295)
1 manapoid fülbevaló (#294) * 1 nilbongi kitûzõ (#311) 7 orgling fétis (#269)
* 1 óriás fülbevaló (#225) * 2 quwarg amulett (#275) * 1 Rogan karkötõje (#145)
1 romfosztogató karkötõ (#408) * 1 smaragd életkõ (#306) 1 tükrözõ talizmán (#404)
1 tündértalizmán (#317) 8 uthanax talizmán (#335) 5 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 áldott oprasszum fókusz (#352) 1 antiõskõ (#206) 1 bajnoki oklevél (#273)
1 díszes rézkulcs (#129) 1 faragott idol (#282) 9 fekete dukát (#218)
1 furulya (#167) 1 idõkristály (#219) 1 kötél (#128)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mágikus védõruha (#341) 1 mandolin (#19)
1 molitár dob (#168) 1 pszi kõ (#277) 2 rúvel fókusz (#350)
1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 hosszúkard (#1317) 1 nehéz nyílpuska (#1287) 1 szilmill tõr (#314)

Varázsitalok és füvek
1 arany gyógyital (#101) 1 arany manaital (#102) 5 bajnokok itala (#62)
3 bosszantás itala (#81) 1 csapdaészlelés itala (#65) 5 csótányláb (#25)
1 elfu moha (#33) 6 elonotichlan (#31) 2 energiaital (#82)
3 fehér gyógyital (#50) 11 féregtüske (#42) 12 gyilkos boróka (#27)
11 hõsiesség itala (#52) 2 immunitás itala (#71) 3 javítás itala (#108)
1 kék manaital (#75) 5 kihívás itala (#68) 23 liánvirág (#24)
1 lila manaital (#83) 2 mágiaellenállás (#76) 11 mátekel gomba (#21)
5 méregellenállás itala (#51) 31 mitulen fû (#20) 23 muskil (#37)
1 narancs gyógyital (#80) 2 nekrofun bimbó (#43) 2 óriásnövés itala (#60)
6 parafû (#41) 8 pontosság itala (#72) 13 ragálygomba (#26)
13 rémcserje (#34) 1 sárga gyógyital (#61) 31 sárkányvirág (#32)
25 sötét mák (#23) 1 szemani gomba (#36) 26 tejfonál (#28)
16 tokin kaktusz (#40) 6 védelem itala (#59) 2 velparaj (#35)
19 waarkin (#38) 18 winropu moha (#22) 11 xita uborka (#39)
5 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
41 barna manakõ (#149) 1 bíbor golyó (#396) 1 birkózó fétis (#345)
2 bolhedor szárny (#15) 10 bronz korong (#297) 73 csöpögõ csáp (#334)
1 démonlidérc esszencia (#272) 5 duzzadt xenópete (#479) 8 ekinda haj (#147)
1 fókuszrubin (#337) 17 gólemagyag (#330) 3 húsevõ bibe (#151)
8 káoszkígyó pikkely (#230) 10 khazdar taréj (#268) 8 kõtroll szem (#274)
17 krakolich csont (#397) 3 kristályfatty por (#403) 1 lemúr hártya (#161)
1 maerju koponya (#336) 13 mandibula (#157) 1 molad púp (#16)
3 nordkristály (#146) 4 óriási xenópete (#480) 7 õspók pete (#331)
18 patkányfog (#270) 19 pirgamit (#152) 4 smaragd esszencia (#229)
10 szirénhaj (#293) 4 szójer csáprágó (#231) 3 szuvas cápafog (#416)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a hatalom nehéz harci nyílpuskája #7139 (19).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 6 sárkányvirág (#32), 1 tükrözõ talizmán (#404), 1 varázskõ (#210), 1 féregtüske (#42), 1 gólemagyag (#330), 2 waarkin (#38), 1 nehéz nyílpuska (#1287), 14 drágakõ (#2), 2 óriási xenópete (#480), 1 hosszúkard (#1317), 1 elfu moha (#33), 1 elonotichlan (#31).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 6550 arany (#1), 1 duzzadt xenópete (#479), 3 kristályfatty por (#403), 1 uthanax talizmán (#335), 4 bíbor golyó (#396), 1 a hatalom nehéz harci nyílpuskája (#7139), 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
19  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VADÁSZHÁZ (#59)
Építési költség: 2500 TVP
Egyéb költség: 100 arany
Min építés: 100 TVP
Elõfeltétel: Vadászsarok (#24), lõtér (#51)
Leírás: A vadászsarok kiváló hely történetek mesélésére de igazi vadászok számára kell egy külön épület, ahol nem csak az élményeket, hanem a szakmai fogásokat, trükköket is meg tudják beszélni. Ennek színhelye a vadászház. A beszélgetés folyamán kapott információk nagyban segítik a napi vadászatokat, azok 2 TVP-vel kevesebbe kerülnek. Használata automatikus, BSZ parancsot sem igényel.



TÜKRÖZÕ TALIZMÁN (404. TÁRGY)
Ezt a speciális tárgyat úgy készítheted el, hogy az uthanax talizmán felületét 5 adag kristályfatty porral borítod be, majd nagy hõmérsékleten ráolvasztod. Az így kapott, különleges tükrözõ talizmán kivédi a halálos pillantást - sajnos, a talizmán elhasználódik a procedúra során. A talizmán elkészítéséhez a H 335 403 parancsot add ki, 10 TVP-ért.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.