Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ra'ronn
Küldd el képeslapként!
"Ra'ronn jól fel volt készülve az Ősök Városa legerősebb varázslatainak kivédésére. Arra azonban nem számított, hogy egy parányi energiatüske öli majd meg." - részlet Zoregblum professzor Hegymélyi Ki Kicsoda? c. művéből
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-05-04 17:27:21 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7835-9

Karakterszám: 7835 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 9 Játékhét: 9
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 33
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2000. feb. 3. 9h:12'
A következõ fordulód táplálható: 2000. feb. 10.

E-mail!

RASEC OCTAVON KALANDJAI




Szendergésedbõl valami zaj ébreszt fel. Ahogy kilépsz a barlangból, látod, hogy galetkik csapata tornászik egy oktató vezetésével. Kedved támad csatlakozni, beállsz a többiek közé. A gyakorlatok keményen megizzasztanak, azonban amikor vége az egésznek, kellemesen felfrissültnek érzed magad. A többiekkel együtt mész le a szinten átfolyó barlangi patakhoz, amely a falon belépve, apró vízesést alkot, így ide jár mindenki tisztálkodni, aki nem kényes bûzének fejlesztésére. [Egészséged fejlõdött 10%-nyit.]
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 5. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 nohnetár gumót.
Itt az ideje, hogy részt vegyél a felnõtté válás ceremóniájában! Ellátogatsz az Õsök barlangjába. Szinte veled együtt érkezik meg Belatucadrus, Muad-Die. Egymásra néztek: szavak nélkül is értitek egymást. Fejeteket lehajtjátok, és megkezdõdik a ceremónia. Lassan kántáltok az õsi nyelven. Egy darabig nem történik semmi, de aztán remegni kezdenek a falak. Megriadtok, de egyenlõre semmit sem csináltatok rosszul. A következõ pillanatban megrepednek a sziklák, és iszonyatos torzszülöttek ugranak elõ! Védekeznetek kell.
Ellenfeleitek 2 sahran rák (#21).

*** 1. KÖR *** Muad-Die az 1. sahran rák felé mozog. Belatucadrus elindul a 2. sahran rák felé. A 2. sahran rák megközelíti Belatucadrust. Az 1. sahran rák elindul Muad-Die felé. Megrohamozod az 1. sahran rákot. Muad-Die és az 1. sahran rák egymással harcolnak. Belatucadrus és a 2. sahran rák egymással harcolnak. Az 1. sahran rákot próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal. (10 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A 2. sahran rák és Belatucadrus egymással harcolnak. A 2. sahran rák halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 1. sahran rák és Muad-Die egymással harcolnak. Megtámadod az 1. sahran rákot. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (13 ép-t sebeztél). Az 1. sahran rák hörögve elterül.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Belatucadrus: 42/12, Muad-Die: 5/7.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+23%). Belatucadrus része a zsákmányból: 7 arany. Muad-Die része a zsákmányból: 7 arany. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 8 arany.
A még mindig csapkodó energianyalábok fehér színt öltenek, és függõlegesen körbefolynak benneteket. Az õsök mély, dünnyögõ hangját halljátok, ahogy megáldanak benneteket (+3% védettség permanensen, +3 képességpont). Siker! SIKER!!! Teljesítettétek a felnõtté válás ceremóniáját! Mostantól teljes értékû galetkik vagytok! Egymás nyakába borulva ünnepeltek. [-20 TVP.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Qualt'zar az Akkult, egy erõs, éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi. (hírneve 296.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*jan. 24.* Aranyszemû Reglinde felköltözött a következõ szintre. *jan. 24.* Demorkisz felköltözött a következõ szintre. *jan. 25.* Myrthul Patal felköltözött a következõ szintre. *jan. 25.* Scylla teljesítette a 10. küldetést, amit a mentoraitól kapott. *jan. 25.* Mordonc teljesítette a 9. küldetést, amit az akadémián kapott. *jan. 25.* Insect felköltözött a következõ szintre. *jan. 26.* Qualt'zar az Akkult teljesítette az 1. küldetést, amit a palotában kapott. *jan. 26.* Mc Murdel's felköltözött a következõ szintre. *jan. 26.* Maxigáz felköltözött a következõ szintre. *jan. 26.* Sezlon felköltözött a következõ szintre.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*jan. 31.* Jégkirálynõ csatában legyõzte Muninnt. *jan. 31.* Gzik csatában legyõzte El Tibahot. *feb. 2.* Qualt'zar az Akkult elsõként ért el 6-os gyógynövények tulajdonságot a Hegy lakói közül! *feb. 3.* Nyafogó Nefelejcs és Caroac Cro Vulture megküzdöttek egymással, és Nyafogó Nefelejcs gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

be 4 64 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy az átokszórás képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]

be 4 66 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Megmondod, hogy a lopakodás képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]

kno 64 3 64. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot az átokszórás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az átokszórás szakértelmed 3. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]

kno 66 3 66. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a lopakodás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lopakodás szakértelmed 3. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez csótányláb ! Leszedsz 1 adagot. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Lord Hókuszkókler, egy magas, enyhén elhízott, értelmiségi kinézetû galetki férfi. A következõket látod nála: a káosz türkisz nyaklánca, díszes fejék, bõrpáncél. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Lord Hókuszkókler által meséltekbõl, megtudod, mi az a vermon teknõs. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Ahogy mész elõre, fényt pillantasz meg magad elõtt. Ahogy közeledsz, a fény erõsödik, a végén el kell takarnod a szemed egy idõre! Amikor újra körül tudsz nézni, megdöbbensz. Valahol a hegy felszínének közelében lehetsz, és a barlang, ami elõtted van, beomlott, és most nyitva áll, kívülrõl besüt a nap vörös fénye! Riaszt a kalandvágy, de ugyanakkor kíváncsi is vagy, ha csak egy rövid idõre is, szívesen kimásznál. (367. kaland, összköltsége 20 TVP.) A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy womath (#16).

*** 1. KÖR *** A womath felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A womath odajön hozzád. Megtámadod a womathot. Beversz egyet bal mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). A womath rád támad. Hasba próbál rúgni bal lábával. Félrehajoltál. Célozni próbál jobb lábával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a womathot. Lecsapsz bal mancsoddal. Mellétrafáltál. A womath rád támad. Egy rúgást próbál bal lábával. Ez mellément. Rúg jobb lábával. Nem talált.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a womathot. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). A womath kileheli lelkét.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+18%). [10 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]

k 19 kaland elvállalása
(19. kaland:) Felkeresed a templomot, annak reményében, hogy megfelelõ jutalmat kapsz a fáradtságos úton gyûjtött nohnetár gumókért. Megtalálod a papod, aki a gumókat a nagy kondérba gyûjti. Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

k 20 kaland elvállalása
(20. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

k 8 kaland elvállalása
(8. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

k 20 kaland elvállalása
(20. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

be 4 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Ezúttal az a mester fogad, aki már többször érdeklõdött a hírneved iránt. - Itt vagyok, mester! - rebeged szerényen. - Hmmm, nos valóban figyelemre méltóan fejlõdtél az utóbbi idõkben - derül fel az arca. - Nos, arról van szó, hogy van a szinten egy Ubrat nevû galetki, aki szégyent hoz ránk, a nevelõitekre. Egyes gaketkiket ocsmány beszédmodorával aláz meg, míg másokat testi erejével. Õt kéne móresre tanítanod, persze némi ellenszolgáltatás fejében, amit egy szép és hasznos medál formájában fejezünk ki, ha sikerült a feladat. (9. kaland, összesen 20 TVP-t igényel. Megoldásához átokszórás szakértelem szükséges!) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]

k 9 21 5 kaland elvállalása
(9. kaland:) Itt az ideje, hogy utána nézzél ennek a nagyszájú hõzöngõnek! Ismerõseid révén villámgyorsan kideríted, hogy melyik a barlangja, milyen a megszokott, napi életritmusa.
[Tárgyhasználat: 10 arany] Némi megvesztegetéssel eléred azt, hogy rendszeresen "érthetetlen módon eltûnjön" Ubrat tartalék kajája.
Most, hogy kellõképpen kiéhezett a fickó, itt az ideje, hogy személyesen is fellépj ellene! Egyik délelõtt, amikor a szokásos nagyhangú hõzöngését tartja a barlangja elõtt, több tíz szájtáti figyelmével, nyílt vitát provokálsz vele. A heves eszmecsere azonban jó galetki szokás szerint hamarosan átokszórásba torkollik.
[Átokszórás próba 3-as küszöbre: sikeres] Pár perces átkozódás után ellenfeled szánalmas "orgling ürülék" felkiáltására bekövetkezõ fujjozás, és a te elmés "hólyagbelû amõbaagyú tehemót állat" válaszodat követõ falrengetõ tapsvihar egyértelmûen a te gyõzelmedet bizonyítja. Azért nem adják ilyen könnyen a sikert, ellenfeled dühtõl vöröslõ fejjel ront rád. Persze így kiéhezve esélye sincs! Ellenfeled egy galetki szájhõs (#127).

*** 1. KÖR *** A galetki szájhõs máris elõtted terem! A galetki szájhõs felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A galetki szájhõs rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Támadod a galetki szájhõst. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (10 ép-t sebeztél). A galetki szájhõs regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A galetki szájhõs rád támad. Lecsap rád jobb csápjával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A galetki szájhõst próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (8 ép-t sebeztél). A galetki szájhõs kileheli lelkét.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%). Elrakod a zsákmányt, ami 9 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+18 életpont.) Utolsó ütésed már sok volt az ellenfelednek, zsákként dõlt el, majd pár perc múlva magához térve, szégyenkezve elkullog. Büszkén feszítve látogatod meg az akadémia mesterét, aki biztosít arról, hogy hõsies tetted híre még a hegy magasabb szintjeire is eljutott, és jutalmul átad egy bronzmedált. A galetkik vendégül látnak gyõzelmed örömére (+20% jóllakottság). [ld. enc.] (+1 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
(21. kaland:) Felkeresed a boltost, és azt mondod, jól van, elvállalod a megbízást. Õ elégedetten dörzsöli össze a kezét, és tájékoztat a részletekrõl. Hamarosan a fõtéren lebzsel, sarkadban a sunyin vigyorgó kereskedõvel, aki az elõadást kedvéért rövid idõre bezárt. Mindenhol galetkik nyüzsögnek. Egyszercsak feltûnik a tér túloldalán Humleold, a helytartó fia. Jól megtermett, vörös hajú fickó, hatalmas lapáttenyerekkel. Szétnyílik a tömeg, ahogy társai kíséretében átvág a téren. Kicsit megszeppensz, de most már nincs visszaút! Egyenesen Humleold felé irányítod lépteidet, és megpróbálod válladdal fellökni.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres] Bár Humleold nagydarab, izmos fickó, nagy sebességgel lököd meg, és õ egyáltalán nem számít rá. Így aztán meglepett képett vág, hadonászik egyet a mancsaival, és máris a hátsó felére huppan. A következõ pillanatban azonban már fel is pattan, és fenyegetõen tornyosul föléd.
- Tudod, te nyomorult kis lárva pondró, hogy kivel szórakozol?
[Átokszórás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Innen már nincs visszaút! Megpróbálsz magabiztosnak látszani.
- Persze, egy felfuvalkodott, diónyi agyú, tésztaképû hólyaggal!...Aki intellektuális fogyatékos, ezért aztán minden problémát a mancsaival próbál lerendezni, és az átokszóráshoz semmit sem ért. - teszed hozzá gyorsan, mert látod, hogy Humleold már lendíti hatalmas mancsát. Erre azonban visszafogja magát, de vérben forgó szemei továbbra is tüzet hányak.
- Mit képzelsz, te nyomorúságos, töpörödött, brokkolizabáló, torzszülött kutya, a vizenyõs szemeiddel még a bibircsókos orrodig sem látsz el, nemhogy felismerj egy igazi hatalmasságot!
Nem kezdõ, az biztos! Egy lépést hátrálsz, és gyorsan körbepillantasz. A tömeg lélegzetvisszafojtva figyel.
[Átokszórás próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] - Csak azt, te orling trágyával táplálkozó, a mancsaidat kizárólag az orrod és a füled túrására használó, szõrösfenekû, pattanásos fejû fattyú, hogy az imént elhangzottak tökéletesen és egyértelmûen igazolták végtelen szellemi elmaradottságodat, fejlõdésképtelenségedet, és azt, hogy a tüskés hólyagra emlékeztetõ, disznószemekkel díszített vörös fejed laboratóriumi körülmények között is csak nehezen észlelhetõ mennyiségû agyat rejt! - igyekszel kellõen dühödt ábrázatot várni, de azért lélekben felkészülsz a világrengetõ pofonra. Humleold azonban csak bámul, tátog, mint egy hal. Tudja, ha megüt, azzal pontosan azt igazolja, hogy igazat mondtál. Pár pillanat telik el, és a tömegbõl néhányan tapsolni kezdenek. Aztán a taps ütemessé válik. Humleold rémülten pillant körbe, most ébredt rá, hogy az irányítás kicsúszott a kezébõl.
- Nyomorult féreg! - sziszegi a fogai közt, majd sarkon fordul, és követõi takarásában visszavonul. Oldalt pillantasz. A kereskedõ lelkesen tapsol, majd odajön hozzád, vállon vereg, mutatva, hogy hozzá tartozol. Amikor visszatértek a boltba, a kereskedõ elõvesz egy zacskó aranyat, és a kezedbe nyomja.
- Itt van 40 arany, cserébe szolgálataidért! Jól megadtad neki, gratulálok! Igazán tehetséges átokszóró vagy, kevés galetkit hallottam ilyen ízesen és cifrán szitkozódni. Ja, és igazán sajnálom, ha Humleold galetkijei esetleg rád szállnak, sajnos ez esetben nem tudok segíteni. - még mindig vigyorgó ábrázattal, kitessékel a boltból. (+10 hírnév) (+3 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
(5. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad. Ismét tanultál valamit: +1 egészség; [51 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Zork, egy jellegtelen férfi. A következõket látod nála: kerek kõ, bõrpáncél, díszes fejék, hosszúkard, a titán amulettje. Zork mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Zork finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Zork által meséltekbõl, megtudod, mi az a szárnyas bolhedor. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 88 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 15 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 173 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Rasec Octavon, egy rituális tetoválásokkal borított, élénkkéken ragyogó bõrû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 9. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 / 1.45
[2] IQ: 5 / 1.40
[3] ügyesség: 3 / 0.05
[4] egészség: 4 / 0.15
[5] mágia: 1 / 0.10
[6] gyorsaság: 3 / 0.38
[9] Méret/ép: 42 / 40
Min. méret: 38
Barlangméret: 42
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 10 / 72%
Hõsi pont: 10 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 5%
Galetki erõ: 95 / 84
Hírnév : 74
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 3 (0)
Galetki gyõzelmek: 3 (0)
Torzsz. csaták: 45 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 38 (3)
Leölt torzszülött: 40 (4)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 6 / 4.04 [16] tüskés bõr: 6 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 2 / 0.30 [64] átokszórás: 3 / 0.15 [66] lopakodás: 3 / 0
[67] régészet: 3 / 2.92        

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.84    


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 8 1 50; VI erõ:120% ép:35%; PV 5 3 8;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (9. épület), #367 (9. forduló), #497 (4. forduló), #427 (5. forduló).

TÁRGYAID

128 arany (#1) 3 sötét mák (#23) 5 mitulen fû (#20)
16 õsi relikvia (#17) * 1 díszes fejék (#135) 1 nordkristály (#146)
2 csótányláb (#25) 3 kés (#5) 1 kötél (#128)
1 nohnetár gumó (#212) 1 díszes rézkulcs (#129) 5 üvegcse (#14)
6 mátekel gomba (#21) 3 winropu moha (#22) 1 bronzmedál (#207)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VERMON TEKNÕS (137. LÉNY)
Hatalmas, zöldesvörös páncéljával, amelyet kék pöttyök borítanak, tömzsi lábaival, és páncéljába visszahúzható lapos fejével sokan nézték már ezt a lényt egyszerû teknõsbékának. A tévedés azonban sokszor drága árat kívánt. A vermon teknõs ugyanis különösen mérgezõ lehelettel rendelkezik, amelyet válogatás nélkül fúj mindenkire, akiben veszélyt lát, vagy aki egyszerûen csak zavarja. Mivel egész testét páncél védi, agyonverni szinte lehetetlen. Egy egyszerû varázslattal, vagy valamilyen jól mûködõ lehelettel viszont könnyen elpusztítható. Húsa ízletes táplálék piromádok számára.



BRONZMEDÁL (207. TÁRGY)
Ez az egyszerû mágikus tárgy hûen tükrözi a galetkik jellemét, akiknél szinte minden vita elõbb-utóbb átokszórásban végzõdik, rosszabb esetben akár tettlegességre is sor kerülhet. Ahhoz, hogy minden vitát te nyerj meg, elengedhetelen szükséged van a bronzmedálra, ami kettõvel megnöveli az átokszórásod hatékonyságát, és ha minden kötél szakad, a "tettlegességben" is segít a +3% támadás bónuszával.



SZÁRNYAS BOLHEDOR (25. LÉNY)
A szárnyas bolhedor minden valószínûség szerint az egykori, letûnt világban élõ óriási repülõ lények leszármazottja. A szárnyas bolhedor persze nemhogy repülni nem tud, csenevész, vézna, kifehéredett testét épphogy elbírja a két pikkelyes-karmos lába. Általában könnyû préda a vadászó galetkik számára, különösen a tejivóknak és a micinistáknak. Elektromosságra való különleges immúnitása feltehetõen õseitõl származik, akik még a csapkodó villámokkal kísért viharokat is túlélték.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.