Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Maerju
Küldd el képeslapként!
"Óriási, csupa karom és csáp behemótok. Három vaskos lábukon imbolyogva közlekednek, apró madárszemükkel élelem után kutatnak. Bár nagy mérete a legtöbb ragadozót elijeszti, a maerju valójában könnyű préda - ráuszítva szolgahadadat, pillanatok alatt szétszedik neked ezt a lomha és magatehetetlen szörnyeteget." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 00:22:06 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7808-102

Karakterszám: 7808 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 102 Játékhét: 196
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 277
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2013. okt. 9. 9h:28'
A következõ fordulód táplálható: 2013. okt. 10.

E-mail!

FEKETE SZAKÁLL KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Itt az ideje, hogy megmérkõzzetek egy nagyhatalmú torzszülöttel! Ezúttal Groark kerül terítékre. Szövetségi tagjaiddal együtt izgatottan keltek útra. Mélyen, a csatornák alatt rejtõzik a fenevad, egy eldugott barlangban. Szíved a torkodban dobog, míg végül megérkeztek. Itt van mindenki: Ankheg, Mammuth, Mat, Ursus Maritimus, Seroth, Endyr Nova.
Ellenfeletek egy Groark (#294) [aura: bûz: 50.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Ankheg elvarázsol egy fürgülést. Ankheg öregedett 1 évet. Ankheg elmormol egy õrjöngés varázslatot. Támadásod megnõ (+162%). Néhány rövid kézmozdulat után a Groark létrehoz egy savhurrikán varázslatot. Endyr Nova-t védi rezisztanciája. Ankheget védi rezisztanciája. Mammuth rezisztálja. Mat rezisztálja. Ursus Maritimus rezisztálja. Seroth ellenáll a varázslatnak. Sebzõdsz 82 ép-t. Mammuth elmond egy fürgülés varázslatot. Mammuth öregedett 1 évet. Mammuth lenyel egy barna italt. Ursus Maritimus mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. A Groark sebzõdik 177 ép-t. Összegyûjtve mágikus energiáit, Seroth elvarázsol egy fürgülést. Seroth öregedett 1 évet. Magában motyogva, Seroth létrehoz egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+5 méretükre). Néhány rövid kézmozdulat után Endyr Nova létrehoz egy villámsújtás varázslatot. A Groark sebzõdik 120 ép-t. Mat a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy sötét halál! A Groark sebzõdik 1901 ép-t. A Groark irányába mozogsz. A Groarkot próbálod megsebezni. Odacsapsz bal mancsoddal. (86 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal. (48 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb mancsoddal. (41 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Ursus Maritimus elmormol egy villámsújtást. A Groark 181 ép-t sebzõdik. Endyr Nova elmormol egy villámsújtás varázslatot. A Groark 141 ép-t sebzõdik. Heves kézmozdulatok közepette Mat elmormol egy sötét halált. A Groark 702 ép-t sebzõdik. Ankheg a Groark irányába megy. Mammuth a Groark irányába megy. Seroth a Groark felé mozog. Ankheg a Groarkot támadja. A Groark halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 175 sebzést okoztál, és 82 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Endyr Nova: 261/0, Ankheg: 811/0, Mammuth: 0/0, Mat: 2603/0, Ursus Maritimus: 358/0, Seroth: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+65%).
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba a zsákmányt: Groark talizmánja és Groark talizmánja. A kincs a szövetség kincstárába kerül, onnan lehet megvásárolni legenda pontokért. A gyõzelemért jutalmul 1 legenda pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét, tekintettel a legendás gyõzelemre, amelynek hamarosan az egész Hegyben híre megy! (+30% jóllakottság.) Felkerültök a dicsõségfalra is! (+1 hõsiesség pont.)
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Zex 4 legenda pont árán megvásárolta a Groark talizmánját a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Muadib 1 legenda pont árán megvásárolta a Groark talizmánját a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
** 5. NAP ** Nem átall háborgatni Musztafa Khebab, egy fanatikusan maga körül vagdalkozó, agyontetovált, kopasz óriás férfi. A Mutánsok klánjának burjánzás rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: ében láncing, a pók smaragdgyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, a ragadozó vándorcsizmája, ezüst nadrág, a harcos sárga öve, a mutáció gyémántja, a sas díszes karkötõje, görényfarok, Khazidax koponyája, óriás fülbevaló, Leah nyílpuskája, a védekezés díszes karkötõje, a tökéletesség kõamulettje, az elfek kõamulettje, a harcmûvész átlátszó köntöse, az Örökkévalóság Rubinja, roxati üvegszem, a küzdelem márványgyûrûje, a küzdelem ezüst fülbevalója, a szellemek malachit karkötõje. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Musztafa Khebab Pszi csáp +28 PE (-3)57 (+0)60 Fekete Szakáll Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)45 (-28)32
2. Musztafa Khebab Mentális robbanás -16 PE (-5)52 (-30)30 Fekete Szakáll Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)30 (-16)16
3. Musztafa Khebab Pszi csáp +14 PE (-3)49 (+0)30 Fekete Szakáll Pszi csáp +14 PE (-3)27 (+0)16
4. Musztafa Khebab Mentális robbanás kudarc (-5)44 (-30)0 Fekete Szakáll Sz.áll.roncsolása -30 PE (-15)12 (+0)16

Elméddel összezúztál minden ellenállást. Gyõztél! (+30% pszi támadás, +30% pszi energia.)
** 5. NAP ** Eszelõs Edric kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 3959 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 3959 9 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32690.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8213.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*okt. 4.* Pokolfajzatot majdnem felfalta egy orgling kölyök. *okt. 4.* Pokolfajzat teljesítette a 6. küldetést, amit a templomban kapott.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*okt. 4.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Groark felett!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 496.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Meglátogatod a szövetség kertjét. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt muskil nõ! 4 darabot sikerül begyûjteni. A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell vadászházat építeni! [ld. enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Groark talizmánja (#386), Groark talizmánja (#386), a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498), a királynõ karkötõje (#496), Groark talizmánja (#386), Groark talizmánja (#386).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 493.]

v 256 42193 256. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy tudattágítást. Testedet átjárja az Istencsászár ónix karkötõje energiája. (-60 vp.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 493.]

p 9178 portyázás
Elküldesz egy kihívást Musztafa Khebab részére. Reméled, hogy elfogadja.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 493.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 148 vadászat
[Gnóm útonálló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Útközben észreveszel egy mézfüvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150) [aura: 7-es méretû 16-os szintû bal karom.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gnóm útonálló elmormol egy ellenáll.megtörését. A gnóm útonálló mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elemi védelmet. Megrohamozod a troll útonállót. A törpe útonálló feléd mozog. A troll útonálló odajön hozzád. Megtámadod a troll útonállót. Odaütsz bal mancsoddal. (82 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Odacsapsz farkaddal. (40 ép-t sebeztél). Paralizálod. Odaütsz jobb mancsoddal. (39 ép-t sebeztél). A troll útonálló kileheli lelkét. A törpe útonálló téged támad. Egy nevetséges törpe baltával próbál lecsapni rád. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló elmormol egy isteni harag varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Megtámadod a törpe útonállót. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (92 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz farkaddal. (47 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb mancsoddal. (45 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+1 ép). A törpe útonálló halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A gnóm útonálló elõhív egy isteni harag varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak.
*** 4. KÖR *** A gnóm útonálló elõhív egy isteni harag varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A gnóm útonálló irányába mozogsz. Megtámadod a gnóm útonállót. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (89 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Rávágsz farkaddal. (51 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Lecsapsz jobb mancsoddal. (48 ép-t sebeztél). A gnóm útonálló hörögve elterül.
[A csatában összesen 495 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+198%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért, 4 drágakõ és egy törpe balta. Itt az ebédidõ! Hozzálátsz az ételhez. (+28% jóllakottság.)
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 481.]

vd 148 vadászat
[Gnóm útonálló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Találsz egy barlangtavat. A tó közepébõl egy kõbástya emelkedik ki. Nagyon réginek tûnik, mindenhol málladozik. Egybõl kíváncsi leszel, de nem látsz bejáratot. A víz hideg, de nagyon sekély. Oda lehetne gázolni, és felmászni... - morfondírozol. (396. kaland, összköltsége 20 TVP.) Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148) [aura: 12-es elemi védelem.], egy törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150) [aura: erõ: 18.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a gnóm útonálló elvarázsol egy ellenáll.megtörését. A gnóm útonálló elmormol egy elemi védelem varázslatot. A troll útonálló irányába mozogsz. A törpe útonálló közelebb jön, hogy támadhasson. A troll útonálló máris elõtted terem! Megtámadod a troll útonállót. Lesújtasz bal mancsoddal. (76 ép-t sebeztél). Mérgezed! Tekergetve suhintasz farkaddal. (40 ép-t sebeztél). Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (35 ép-t sebeztél). A troll útonálló holtan terül el. A törpe útonálló rád veti magát. Elõrehajolva, egy törpe baltával csap le. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló elõhív egy isteni harag varázslatot. Nem hat rád. A törpe útonállót próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (90 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (48 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (43 ép-t sebeztél). A törpe útonálló hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy esszenciaelnyelés! (-6 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a gnóm útonálló elmormol egy isteni haragot. 10 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+6 ép)
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a gnóm útonálló elmormol egy isteni haragot. Nem hat rád. A gnóm útonálló felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A gnóm útonállót próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (85 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Lesújtasz farkaddal. (45 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (49 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). A gnóm útonálló halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 479 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+198%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért, egy csepp fülbevaló, egy törpe balta, 35 arany és 2 hamis arany. Megéheztél. Az ételre veted magad. (+28% jóllakottság.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 466.]

vd 148 vadászat
[Gnóm útonálló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez sötét mák ! Leszedsz 1 adagot. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148) [aura: 15-ös ellenáll.megtörése.], egy törpe útonálló (#149) [aura: gyorsaság: 14.] és egy troll útonálló (#150) [aura: bûz: 16.].

*** 1. KÖR *** A gnóm útonálló varázshatalma segítségével elmond egy ellenáll.megtörését. Magában motyogva, a gnóm útonálló létrehoz egy elemi védelmet. Megrohamozod a troll útonállót. A troll útonálló feléd rohan. A törpe útonálló máris elõtted terem! Megtámadod a troll útonállót. Beversz egyet bal mancsoddal. (72 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (37 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Odacsapsz jobb mancsoddal. (34 ép-t sebeztél). A troll útonálló holtan terül el. A törpe útonálló téged támad. Egy nevetséges törpe baltával próbál lecsapni rád. (10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló elmond egy isteni harag varázslatot. Nem hat rád. Megtámadod a törpe útonállót. Lesújtasz bal mancsoddal. (91 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal. Elhibáztad. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (43 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+4 ép). A törpe útonálló halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Magában motyogva, a gnóm útonálló létrehoz egy isteni haragot. 17 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+6 ép)
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a gnóm útonálló létrehoz egy isteni harag varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Megindulsz a gnóm útonálló felé. Már ott is vagy! A gnóm útonállót próbálod megsebezni. Lecsapsz bal mancsoddal. (87 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Lesújtasz farkaddal. (48 ép-t sebeztél). Paralizálod. Lesújtasz jobb mancsoddal. (47 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). A gnóm útonálló hörögve elterül. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 431 sebzést okoztál, és 27 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+198%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy pikkelypáncél, egy törpe pikkelyvért, 3 drágakõ és egy törpe balta. Ideje enni! Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+28% jóllakottság.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 448.]

kno 1157 4 66 15 46 7 1157. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot láthatatlanság varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen láthatatlanság varázslatod ereje 5. szintre nõtt. Elköltesz 15 képességpontot a lopakodás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lopakodás szakértelmed 9. szintre nõtt. Elköltesz 7 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 448.]

be 3 33 meglátogatod a 3. épületet
Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad. Közlöd, hogy a 33. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 382 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod a halál csókja varázslatot!
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 tanulás; [30 TVP-t használtál fel, maradt még 418.]

h 69 1 69. tárgy használata
Lenyelsz 1 õsmágus szájvizét. ( +3 varázslatszint.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 413.]

h 52 2 52. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 52. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 413.]

k 18 kaland elvállalása
(18. kaland:) A nekromanták soha nem tartoztak a forrófejû bolondok közé, Te is különös óvatossággal készülsz fel a kriptanegyed meglátogatására. Elõször is tervet készítesz. Hmmm... egy terv körvonalazódik a fejedben, amelyhez szellemidézésre van szükség. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemidézést. (-11 vp.)
Hmm, a szellemidézéssel nagyszerû csapdát állíthatnál az esetleges élõholtaknak. A probléma csak az, hogy az általad megidézett szellem nem rendelkezik az élõlények aurájával, már pedig az élõholt lények köztudottan "erre buknak".
[Álcázás próba 10-es küszöbre: sikeres]
A mesterfokú álcázás alapja, hogy az aurádat is álcázd, szinte lecseréld egy másikra. Rövid gyakorlás után képes leszel arra, hogy rövid idõre felcseréld az aurádat az idézett szellem aurájával. Az éjszaka alvás helyett ezúttal a kripták között talál. Már nappal elrejtõztél itt, de csak most fog eldõlni, hogy sikerül-e a cseled.
[Lopakodás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Mesterien elrejtõztél, így alaposan meg tudod figyelni a terepet. Éjfél körül az egyik kriptából csontvázak serege rajzik ki. Ideje bevetned a szellemidézés-álcázás trükköt. A dolog remekül sül el, a csontvázak nagytöbbsége ráveti magát a szellemre. Itt az ideje egy jó kis Halál csókjának (legalább 4-es szinten). Magadban motyogva, létrehozol egy halál csókját. (-12 vp.)
Két Halál csókját is sikerül ellõnöd, amíg szellemed kitart. Ez a csontvázak nagyrészét eltakarítja az útból. Már csak páran maradtak! Ellenfeleid 2 csontváz harcos (#68).

*** 1. KÖR *** Az 1. csontváz harcos irányába mozogsz. Az 1. csontváz harcos közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. csontváz harcos közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod az 1. csontváz harcost. Odacsapsz bal mancsoddal. (90 ép-t sebeztél). Mérgezed! Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (49 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Odacsapsz jobb mancsoddal. (46 ép-t sebeztél). Az 1. csontváz harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. csontváz harcos rád támad. Egy nevetséges rozsdás karddal próbál lecsapni rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 2. KÖR *** A 2. csontváz harcost próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal. (93 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Odacsapsz farkaddal. (50 ép-t sebeztél). Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (46 ép-t sebeztél). A 2. csontváz harcos halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 299 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+85%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 2 törpe pikkelyvért és 2 rozsdás kard.
Éppen, hogy fellélegzel a csata után, amikor egy lángaurával övezett rémség lép ki a kriptából. Ellenfeled egy tûzcsontváz (#152).

*** 1. KÖR *** A tûzcsontváz irányába mozogsz. A tûzcsontváz feléd mozog. Támadod a tûzcsontvázt. Odacsapsz bal mancsoddal. (97 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-6 ép) Megmérgezted. Tekergetve suhintasz farkaddal. Elkerülte. Odaütsz jobb mancsoddal. (47 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-6 ép) Vámpirizálsz (+6 ép). A tûzcsontváz holtan terül el. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 144 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+77%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a tûz fogazott kardja, 24 arany és egy hamis arany.
Itt az ideje, hogy körülnézz te is abban a kriptában, ahonnan a csontvázak jöttek. Belépve egy megpillantod a sok szürnyûség okozóját. Ez nem lehet más, csakis egy csontmester. Aszott mester figyelmeztetése nem volt hiábavaló, így utánanéztél az akadémián a nagyhatalmú élõholtaknak. A csontvázmester leírását is megtaláltad, így tudod, hogy a csata elõtt közvetlenül egy esszencielnyelést kell raknod magadra (legalább 6-os szinten). Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.)
Na ezzel megvagyunk, jöhet a csata - gondolod. Ellenfeled egy csontmester (#186) [aura: 12-es méretû 16-os szintû bal karom.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A csontmester ellõ egy óriáserõ varázslatot. A csontmester elmond egy sebezhetetlenség varázslatot. Megközelíted a csontmestert. Támadod a csontmestert. Lesújtasz bal mancsoddal. (69 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-10 ép) Mérgezed! Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (33 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-10 ép) Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (33 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-10 ép) Vámpirizálsz (+6 ép). A csontmester hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 135 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+111%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 54 arany és 3 hamis arany.
Kemény csata volt, és a végén az esszenciaelnyelés is mûködött. (+2 képességpont.)
Több élõholtat nem találsz a környéken, így büszkeségtõl dagadó mellel teszel jelentést másnak Aszott mesternek, aki Khazidax koponyájával jutalmazza meg helytállásodat. [ld. enc.]
(+4 hõsiesség pont.)
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 358.]

kf 41516 257 100 11021 11126 25526 bekészíted a 41516. tárgyat
Leveszed az ében láncinget. Felveszed az Elenios könnyû pikkelyvértjét. A mancsodba veszed a Yssuf tõrét. Leveszed a kígyó fekete csizmáját. Felveszed a merénylõ vándorcsizmáját. Leveszed a teknõs márványgyûrûjét. Felveszed a merénylõ márványgyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 358.]

h 809 809. tárgy használata
Titkos Társaság... Titkos Társaság... - ízlelgeted a szavakat, és közben az jár a fejedben, hogy miért nem hallottál még eddig róluk? Rendben, azért titkos ez a szövetség, hogy ne tudjanak róluk, na de akkor ki tudhat mégis valamit?
[IQ próba 21-es küszöbre: sikeres]
Hát a remete! Ez az! Hiszen õ is ugyanolyan nem kívánatos személy, mint ezek a bûnözõk! Õ is egy számûzött, kitaszított galetki. Biztosan tud valamit! Nem is teketóriázol, hanem máris meglátogatod a remetét, aki nyomorúságos barlangjában jó szívvel fogad téged. Eleinte csak beszélgettek, mindenféle általános dolgokról, de túl sokáig nem kerülgetheted a témát, ezért nagy nehezen kibököd, hogy mirõl is van szó.
- Titkos Társaság? Hamis arany? Hát mindenáron bajba akarsz sodorni engem? Nincs nekem elég bajom? Hagyjál engem békén ezzel! - válik váratlanul mogorvává, mikor megtudja jöveteled célját. Látod rajta, hogy nagyon fél a megtorlástól, ezért nála puszta rábeszéléssel semmire sem mégy. Itt bizony mágiára van szükség, amivel végleg megtörheted az ellenállását: 8-as szintû ellenállás megtörésre! Varázshatalmad segítségével elmondasz egy ellenáll.megtörését. (-7 vp.)
Megkéred a remetét, hozzon neked egy pohár vizet, mert nagyon megszomjaztál. Míg a szomszédos helyiségben matat, gyorsan magadra olvasod a szükséges varázsigét. Így már képtelen lesz ellent mondani neked! Óvatosan ismét a Titkos Társaságra tereled a szót, és a taktika beválik. Az idõs galetki felszabadultan beszélni kezd.
- Csak nemrég alapították a szövetséget. A vezetõt nem ismerem, csak néhányat a tagok közül. Nagyon sötét alakok. Semmitõl sem riadnak vissza!
- És merrefelé van a szövetségi barlangjuk? - vallatod tovább.
- Azt sajnos senki sem tudja. Azt viszont egészen véletlenül tudom, hogy hol van ezen a szinten a térkapujuk - mondja a remete, és láthatóan nem veszi észre, mennyire izgalomba jössz a hír hallatán.
- Elmagyaráznád, hogyan találok oda? - kérded negédes nyájassággal.
- Hááát... elmagyarázni nem tudom, de szívesen lerajzolom neked. Eléggé bonyolult ugyanis az odajutás - mondja, azzal máris elõszed egy pergamendarabkát, és egy kihegyezett bolhedortollat. Aztán, mielõtt még egy tollvonást is ejtene, ravaszkás fény gyúl a szemében.
- No de miért is tenném ezt? Mi hasznom belõle? Ajjaj! A vénségnek gyorsan ajánlanod kell valami ellenszolgáltatást, különben elmúlik a varázs, és azzal együtt elvész a kedvezõ pillanat is! [Ajánlj neki 10 drágakövet!]
[Tárgyhasználat: 10 drágakõ]
Elõkapod az erszényedet, és az asztalra borítod a tartalmát. A remete elégedetten elpakolja a fizetséget, és máris nekifog a rajznak. Ahogy elkészül, kurtán megköszönöd, és már el is viharzol, nehogy meggondolja magát a vén bohócmolad. Hamarosan teljesen ismeretlen barlangjáratokban haladsz, útban a titokzatos szövetség térkapuja felé. Hiába azonban a térkép, rövidesen eltévedsz, és ráébredsz, hogy fogalmad sincs, hol rejtõzhet az úticélod. Nem találsz semmit a térképen jelölt helyen. Nincs más lehetõséged, járatról-járatra, barlangról-barlangra haladva át kell kutatnod a remet által megrajzolt területet.
[Felderítés próba 15-ös küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Mikor már harmadszor mész el egy rég elhagyottnak látszó torzszülött barlang bejárata elõtt, kíváncsian bekukkantasz. Odabent bûz, és kosz fogad. De várjunk csak! A hátsó falon terjengõ penészfolt valahogy nagyon gyanús!
[Csapdaészlelés próba 19-es küszöbre: 9 hõsiesség pont árán sikeres]
Túlságosan nagy itt a rendetlenség, port viszont nem látsz sehol. Valaki azt a látszatot akarta kelteni, hogy évek óta nem járt itt senki. De a te eszeden nem járhat túl! Óvatosan körbekémlelsz az odúban, és minden tenyérnyi helyet átkutatsz. Hamar megtalálod a penészfolt mögé rejtett mágikus, teleportáló csapdát. Ha hozzáérsz, biztosan mérföldekre repít ettõl a helytõl! Minden tudásodat összeszedve hatástalanítod a furmányos rúnát. Ahogy itt szöszmötölsz az is kiderül, hogy egy ügyes illúzió fedi a barlang hátulsó falába rejtett térkaput. Ha azon átlépsz, egyenest a Titkos Társaság szövetségi barlangjába fogsz teleportálni. De esztelenség lenne felkészületlenül nekivágni! Szükséged van egy jó kis álcázó varázslatra! Legalább 10-es szintû láthatatlanság kell ide. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy láthatatlanságot. (-12 vp.)
Miután magadra mondtad a láthatatlanság igéit, és teljesen észlelhetetlenné váltál, veszel egy mély levegõt, és lesz, ami lesz, egy életem, egy halálom... átlépsz a térkapun. Hatalmas zaj fogad odaát. Szinte megtántorodsz tõle. Ez a szövetségi barlang teljesen másképp fest, mint a többi. Mindenütt pénzverõ gépek dolgoznak, akármerre nézel. A zajuk szinte megsüketít! A gépek mellett galetkik dolgoznak. Teljesen elmerültek a munkájukban, így biztos lehetsz benne, hogy nem fognak észrevenni téged. Az egyik pénzverõ gép alig néhány lépésre áll tõled. A futószalagról egy hatalmas vesszõkosárba potyog a frissiben gyártott aranypénz. Vagy a hamis arany? Muszáj bizonyítékot szerezned! Ajjaj csak most veszed észre, hogy ezek a latrok nem teljesen hülyék! Minden kosár mellett egy hatalmas termetû orgling kutya fekszik! Bár a harcban nem lenne ellenfél, most az észrevétlenség mindennél fontosabb. Meg kell próbálnod elosonni a bestia orra elõtt!
[Lopakodás próba 17-es küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres]
Összeszeded minden ügyeséged, és elóvakodsz a legközelebbi kosárig. Kiveszel egy merék aranypénzt, és a zsebedbe süllyeszted. A visszaút már zökkenõmentes. Hamarosan ismét a barlangodban vagy, és a szerzeményedet vizsgálgatod. [Jelentést a helytartónak a H 809 paranccsal tehetsz.]
(+8 képességpont.)
(+8 hõsiesség pont.)
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 308.]

le 257 elrakod a 257. tárgyat
Leveszed a Yssuf tõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 308.]

z 588 10 148 zenélsz 588. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a dorony dudát, és játszani kezdesz rajta. Egy igazi bárdnak rengeteg gyakorlásra van szüksége, így aztán nem búsulsz, amikor néhány hang hamisra sikerül. Persze a szomszédok erõsen dörömbölnek... A dorony duda hangja elõcsalt egy torzszülöttet! Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) [aura: elkt.immunitás: 3.] és egy orgling disznó (#84) [aura: egészség: 10.].

*** 1. KÖR *** Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Megközelíted az orgling disznót. Az orgling disznó feléd rohan. Az orgling disznót próbálod megsebezni. Lecsapsz bal mancsoddal. (81 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Elõresuhintasz farkaddal. (43 ép-t sebeztél). Paralizálod. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (42 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Az orgling disznó holtan terül el. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling sámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy titánok szele! Az orgling kutya közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod az orgling kutyát. Lecsapsz bal mancsoddal. (84 ép-t sebeztél). Mérgezed! Lesújtasz farkaddal. (48 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (50 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Az orgling kutya hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** Az orgling sámán elmond egy életszívás varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Az orgling sámán felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling sámánt próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal. Mellétrafáltál. Rávágsz farkaddal. (43 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb mancsoddal. (43 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** Az orgling sámán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. Rezisztálod a varázslatot. Támadod az orgling sámánt. Odacsapsz bal mancsoddal. (78 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal. (44 ép-t sebeztél). Paralizálod. Odaütsz jobb mancsoddal. (47 ép-t sebeztél). Az orgling sámán halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 493 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+117%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy üvegszimbólum, egy halotti maszk, 39 arany és 2 hamis arany.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 zene; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 298.]

kf 194 134 250 106 bekészíted a 194. tárgyat
A nyomkeresés fejpántját már bekészítetted korábban. Leveszed az Elenios könnyû pikkelyvértjét. Felveszed az ében láncinget. A mancsodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 298.]

ep 51 75 104 építed az 51. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a farok szakértelem tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a lõtér felhúzását. A vízzel hajtott építõgép nyújt segítséget a munkádban. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+96%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]

ep 5 75 104 építed az 5. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a farok szakértelem tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Nekilátsz, hogy te is bekapcsolódj társaid munkájába, és részt vállalj az élelmiszerraktár megépítésében. Beindítod az építõgépet. A korszerû gnóm szerkezet zümmögni kezd. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Az építés 27 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 73 TVP-nyit kell dolgoznod. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+54%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

le 250 elrakod a 250. tárgyat
Leveszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

k 227 464 kaland elvállalása
(227. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva, egy terembe érsz. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeled egy görényteknõc (#134) [aura: gyorsaság: 12.].

*** 1. KÖR *** A görényteknõc felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A görényteknõc feléd mozog. Támadod a görényteknõcöt. Lesújtasz bal mancsoddal. (88 ép-t sebeztél). Mérgezed! Elõresuhintasz farkaddal. (42 ép-t sebeztél). Beversz egyet jobb mancsoddal. (43 ép-t sebeztél). A görényteknõc hörögve elterül.
[A csatában összesen 173 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+73%).
Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér! Ellenfeleid 2 görényteknõc (#134) [aura: egészség: 12.].

*** 1. KÖR *** Az 1. görényteknõc felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A 2. görényteknõc feléd rohan. Az 1. görényteknõc feléd mozog. Támadod az 1. görényteknõcöt. Beversz egyet bal mancsoddal. (82 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal. (39 ép-t sebeztél). Beversz egyet jobb mancsoddal. (41 ép-t sebeztél). Az 1. görényteknõc halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. görényteknõc téged támad. Beléd próbál marni fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. Szagától fuldoklasz. (-31 ép.) Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. görényteknõcöt. Odacsapsz bal mancsoddal. (83 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Lecsapsz farkaddal. (45 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). A 2. görényteknõc halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 330 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+135%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 32 arany és 2 hamis arany.
Egy tömör kõajtó magasodik elõtted, amely be van zárva. A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
A száraz kéreggel borított padló recseg-ropog a lábad alatt.
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: sikeres] Óvatos vagy, kitapogatod magad elõtt a földet. Egy verem! Szerencsésen észrevetted, elkerülöd.
Egy díszes, keretezett ajtó vezet tovább. Zárva van, ki kell nyitnod, ha tovább akarsz jutni! Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót.
Egy folyosón találod magad. A folyosó két oldalán, egy-egy szûk csatornában víz csordogál.
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: sikeres] Rosszat sejtve, belelépsz a vízbe, és végig a falhoz tapadva mész elõre. Jól tetted! Hatalmas dübörgést hallasz, és a következõ pillanatban egy tûzgolyó süvít el melletted. A ruhád néhol lángra kap, de belecsüccsensz a vízbe. Míg átérsz, még két tûzgolyó száll el melletted.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 11 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 2 képességpont és 80% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(464. kaland:) A megkövült óriásgombához visszatérve, belépsz az ajtón, és lemész a lépcsõsoron. Egy széles barlangterembe jutsz. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeled egy tycharonid (#153).

*** 1. KÖR *** A tycharonid elõhív egy pengefal varázslatot. Megrohamozod a tycharonidot. Ellenállsz a varázslatnak. Megtámadod a tycharonidot. Beversz egyet bal mancsoddal. Elhibáztad. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Odakensz neki jobb mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A tycharonidot próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal. (49 ép-t sebeztél). Paralizálod. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+6 ép). Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** A tycharonidot próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (83 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. (47 ép-t sebeztél). Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (45 ép-t sebeztél). A tycharonid halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 200 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+97%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy smaragd esszencia.
A folyosó, ahová belépsz, forró gõzzel van tele, levegõt is alig kapni. Máris kiver az izzadság, a szíved kalapál! Itt kell átjutnod...
[Egészség próba 9-es küszöbre: sikeres] Iszonyú a klíma, de vasszervezetednek köszönhetõen képes vagy végigmenni.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 61 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 46% lélekenergia.
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

lp 386 4 4 legenda pont ajánlása 386. tárgyért
Visszavonod a korábbi ajánlatodat. A Groark talizmánja megvásárlására 4 legenda pontot ajánlasz fel. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó féreg (#418).
[BA parancsod van a lényre:] Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol harcba. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki erõt és +24 hírnevet kaptál. A kör során összesen 3354 sebzést okoztál, és 205 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 17 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 170 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 471 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Fekete Szakáll, egy sebhelyes arcú haramia. Dadogni kezdesz amint rád néz a férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 102. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 20 (28) / 1.13
[2] IQ: 11 (18) / 5.25
[3] ügyesség: 7 / 0.70
[4] egészség: 12 / 4.74
[5] mágia: 11 (12) / 5.13
[6] gyorsaság: 17 (24) / 1.01
[9] Méret/ép: 142 / 142
Min. méret: 135
Barlangméret: 144
PONTJAID
Varázspont: 136 / 10
Képességpont: 51 / 55%
Hõsi pont: 61 (20)
Tám.bónusz: 52%
Véd.bónusz: 44%
Galetki erõ: 749 / 237
Hírnév : 1310
Jóllakottság: 200%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 18 (0)
Galetki gyõzelmek: 4 (0)
Torzsz. csaták: 723 (11)
Torzsz. gyõzelmek: 699 (11)
Leölt torzszülött: 1160 (21)
Pszi csaták: 183 (1)
Pszi gyõzelmek: 109 (1)
Ájulások száma: 11 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: vadászmester (46)
Speciális képességeid:
+16 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +6 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Költözz tovább két szinttel! 2.) Érj el legalább 14 éves kort! 3.) Fejezd be egy szövetségi épület építését.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 1 / 0.16 [15] regeneráció: 9 (12) / 0.09 [16] tüskés bõr: 8 / 0.09
[17] vastag bõr: 8 / 0.89 [18] tûzimmunitás: 6 / 2.69 [19] hidegimmunitás: 4 / 0
[20] savimmunitás: 4 / 0 [21] elkt.immunitás: 4 (7) / 0.58 [22] imm.mérg.gázra: 4 / 0
[24] rezisztencia: 27 (35) / 0.09 [26] lõfegyver: 1 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.71 [46] csapdaészlelés: 8 / 0.85 [47] zárnyitás: 6 / 2.23
[48] mászás: 8 / 1.73 [49] rugalmasság: 4 / 0.84 [50] meggyõzõkészség: 6 / 1.11
[51] transzformáció: 10 / 3.97 [52] auraészlelés: 8 (14) / 4.30 [53] ékszerészet: 4 (6) / 0.64
[54] kereskedelem: 9 / 1.08 [55] szívósság: 12 / 1.03 [56] varázsitalfõzés: 8 / 0.48
[57] gyógynövények: 6 / 3.37 [58] nyomkeresés: 20 (30) / 2.05 [59] vezetõkészség: 5 / 0.77
[60] pszi támadás: 12 / 2.58 [61] pszi energia: 12 / 6.18 [62] lopás: 5 (7) / 0.34
[63] éberség: 4 / 1.78 [64] átokszórás: 5 / 3.60 [65] álcázás: 25 / 0.60
[66] lopakodás: 9 / 0.56 [68] zene: 8 / 0 [69] tanulás: 6 / 0.03
[70] idézés: 1 / 0.05 [71] javítás: 5 / 0.64 [72] építés: 10 / 7.18
[73] felderítés: 5 (6) / 1.68        

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 27 (30) / 0.50 [101] szakért.: 16 (19) / 5.45 [102] sebzõ méreg: 6 (10) / 0  
farok [103] méret: 8 (10) / 0 [104] szakért.: 12 (14) / 4.15 [105] paraliz.méreg: 17 (21) / 0  
jobb mancs [106] méret: 7 (9) / 0 [107] szakért.: 11 (13) / 1.95 [108] vámpirizáció: 6 (10) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 (4) / 0.72 [32] animáció: 1 (4) / 0.16 [42] csendvarázs: 2 (5) / 0.06
[48] ellenáll.megtörése: 3 (6) / 0.06 [160] esszenciaelnyelés: 3 (6) / 1.41 [29] életszívás: 1 (4) / 0
[172] gázpajzs: 5 (8) / 0.06 [17] gránitbõr: 7 (10) / 0.72 [33] halál csókja: 1 (4) / 0.06
[15] jégpajzs: 1 (4) / 0 [163] kineport: 3 (8) / 0.48 [146] kontakt.õseiddel: 8 (11) / 2.36
[158] láth. észlelése: 6 (9) / 0.06 [157] láthatatlanság: 5 (8) / 0.12 [165] manafókuszálás: 4 (7) / 0.24
[35] mágiatörés: 7 (10) / 0.06 [129] mentális robbanás: 1 / 0.32 [34] méregfelhõ: 6 (9) / 1.04
[128] pszi csáp: 14 / 1.64 [131] sz.áll.roncsolása: 3 / 0.44 [159] szellemidézés: 1 (4) / 0.06
[176] szélpajzs: 1 (4) / 0 [261] szörnyismeret: 8 (11) / 0.64 [167] tombolás: 5 (8) / 0.48
[132] tudati méreg: 6 / 3.86 [256] tudattágítás: 12 (15) / 0.76 [14] vakító fény: 4 (7) / 0.06

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
õsmágus szájvize (1).

MAKRÓID
1. Makró
pta 131 131 128 131 128
p 3959
p 9178
2. Makró
ism 3
mak 4
z 588 10 83
ad 10
kf 232 21731 138 8396
3. Makró
p 8735
p 8735
pta 132 132 132 131 128
4. Makró
vd 83
be 9 5

HARCI PROGRAMOD
3: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 100.
4: tombolás v.var. ha ellenfeled #1901. Prioritás: 99.
5: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 150.
6: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #1902. Prioritás: 101.
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #35. Prioritás: 249.
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 200.
9: Közelharc támadás ha ellenfeled #164. Prioritás: 200.
10: animáció t.var. ha ellenfeled #1903. Prioritás: 200.
11: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 98.
12: Közelharc támadás ha ellenfeled #1905. Prioritás: 190.
13: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #148. Prioritás: 180.
1: védelem itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 240, és ha ellenfeled #131.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: orgling melák (#157), óriás élõ cseppkõ (#161), elit törpe harcos (#162), triklopsz (#187).
1901: orgling melák (#157).
1903: Yarmaitor (#181).
1905: troll útonálló (#150), törpe útonálló (#149).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 30 61 9; VI erõ:300% ép:2%; PV 7 8 3 4 5; PSZ 58 57 47 56 48 46; BA 416 418 415 419 420 417; HE 1; PTA 131 131 128 131 128; PTB 128 128 128 128 128;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 3042 24657 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 16 szint: 9 sebzés: 56-64

SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #11 (1. épület), #23 (2. épület), #396 (102. forduló), #393 (92. forduló), #252 (92. forduló), #463 (93. forduló), #442 (96. forduló), #329 (96. forduló), #250 (89. forduló), #434 (91. forduló).

SZÖVETSÉGED: Remény Küldöttei (#15024). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 7808. Jelenleg az élelmiszerraktár építésén dolgozol, eddig 27 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Groark. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 9 legenda pontod van. Aktuális licited: 4 LP Groark talizmánja tárgyra. A licit erre a tárgyra végetér: 2013.10.18.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bérmágus díszes fejpántja (#17306) 1 a bölcsesség halotti maszkja (#17741) 1 a füvész köpenye (#193)
1 a gladiátor díszes fejpántja (#6056) 1 a harcos csatos öve (#7916) 1 a jég fekete csizmája (#22722)
1 a káosz istennõjének öve (#31329) 1 a kígyó fekete csizmája (#19122) 1 a küzdelem csatos öve (#20516)
* 1 a küzdelem kék köpenye (#20487) 1 a lich lovagi lemezpáncélja (#11802) * 1 a merénylõ vándorcsizmája (#11021)
* 1 a merénylõ vaspajzsa (#10963) * 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a pontosság szárnyas sisakja (#4227)
1 a regenerálódás díszes fejpántja (#24506) 1 a sebesség vándorcsizmája (#13271) 1 a siker ezüstveretes öve (#252)
1 a sün ezüst fejpántja (#24957) 1 a sün könnyû láncinge (#24881) 1 a sün utazóköpenye (#24986)
1 a tökéletesség könnyû láncinge (#21731) 1 a tûz sárga öve (#22317) 1 a villám díszes pikkelyvértje (#23517)
1 az ellenállás csatos öve (#28616) 1 csatos öv (#1166) * 1 Dexkill öve (#324)
1 díszes fejpánt (#1106) * 21 ében láncing (#134) 1 Elenios könnyû pikkelyvértje (#41516)
1 ezüst fejpánt (#1107) 1 fekete csizma (#1122) 1 halotti maszk (#1091)
1 kék köpeny (#1137) 2 kemény bõrpáncél (#3) 1 khaldoran öv (#137)
1 Khazidax koponyája (#259) 24 pikkelypáncél (#223) 1 sárga öv (#1167)
1 szent templomi maszk (#232) 29 törpe pikkelyvért (#4) 1 utazóköpeny (#1136)
1 vándorcsizma (#1121) 1 vassisak (#1076) 1 Xantin bõröve (#169)

Ékszerek, kincsek
1 a gyõzelem díszes karkötõje (#21042) 1 a gyõzelem sárgaréz nyaklánca (#20981) * 1 a háború köve (#156)
* 1 a harcos sárgaréz nyaklánca (#7931) 1 a jég háromszögszimbóluma (#22812) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a káosz csábító gyûrûje (#26889) * 1 a káosz terjesztõjének nyaklánca (#19644) * 1 a kígyó ezüst fülbevalója (#19257)
* 1 a kígyó malachitgyûrûje (#19227) * 1 a kobra díszes karkötõje (#7542) 1 a küzdelem malachitgyûrûje (#20577)
* 1 a merénylõ márványgyûrûje (#11126) * 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a regenerálódás díszes karkötõje (#24642)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a teknõs márványgyûrûje (#25526) 1 a tökéletesség márványgyûrûje (#21926)
1 a tökéletesség sárgaréz nyaklánca (#21881) 1 a tolvaj márványgyûrûje (#9326) 3503 arany (#1)
1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az ellenállás csepp fülbevalója (#28706) 1 császári dekrétum (#254)
3 csepp fülbevaló (#1256) 141 drágakõ (#2) 1 ezüst fülbevaló (#1257)
1 ezüst nyaklánc (#1182) 852 hamis arany (#809) * 1 Istencsászár ónix karkötõje (#42193)
1 karikaszimbólum (#1211) 1 kék mutációs gyûrû (#190) 1 kristályamulett (#130)
1 malachit karkötõ (#1241) 1 márványgyûrû (#1226) * 1 óriás fülbevaló (#225)
1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 roxati üvegszem (#580)
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) 1 szivárvány karkötõ (#139) * 6 üvegszimbólum (#138)
1 zafír érdemrend (#267)

Felszerelés
2 bunthar bõrdarab (#515) 2 díszes rézkulcs (#129) 2 dorony duda (#588)
1 garling kristály (#209) 1 hebrencs csapda (#582) 2 idõkristály (#219)
1 kerek korsó (#520) 18 kötél (#128) 11 Krónika (#783)
1 legendás tóken (#606) 1 lelakatolt ládikó (#310) 20 mágustóken (#672)
1 õskõ (#8) 1 Tiume batyuja (#529) 1 Urgod kémszeme (#533)
7 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a káosz démoni tõre (#13014) 1 a Kõ Kardja (#216) 1 a kobra fogazott kardja (#7618)
1 a majom barbár lándzsája (#14381) 1 a tûz fogazott kardja (#22468) * 1 az ellenállás hosszú íja (#28722)
1 az erõ könnyû íja (#1721) 6 ében nyílpuska (#133) 6 ében tündekard (#132)
1 görbekard (#1316) 1 gyalogos lándzsa (#1332) 2 hosszú íj (#1272)
5 kés (#5) 1 kõmûves kalapács (#250) 1 könnyû nyílpuska (#1286)
1 rövid tõr (#1302) 3 rozsdás kard (#131) 24 törpe balta (#224)
1 vívótõr (#1303) 1 Yssuf tõre (#257)

Varázsitalok és füvek
3 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 13 csótányláb (#25)
1 elfu moha (#33) 4 elonotichlan (#31) 8 gyilkos boróka (#27)
5 hónakkupók (#30) 1 immunitás itala (#71) 1 kalmárok itala (#66)
4 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76) 17 mátekel gomba (#21)
2 méregellenállás itala (#51) 4 mézfû (#29) 22 mitulen fû (#20)
4 muskil (#37) 1 óriásnövés itala (#60) 1 õsmágus szájvize (#69)
5 ragálygomba (#26) 2 rémcserje (#34) 6 sárkányvirág (#32)
31 sötét mák (#23) 15 tejfonál (#28) 5 üvegcse (#14)
1 védelem itala (#59) 8 velparaj (#35) 11 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 asztrálesszencia (#154) 19 barna manakõ (#149) 4 duzzadt xenópete (#479)
20 ekinda haj (#147) 11 elektronit (#141) 3 húsevõ bibe (#151)
15 káoszkígyó pikkely (#230) 1 lemúr hártya (#161) 12 mandibula (#157)
1 molad púp (#16) 8 molitár háj (#165) 1 nordkristály (#146)
9 pirgamit (#152) 2 ratifikátor agy (#236) 6 smaragd esszencia (#229)
8 szójer csáprágó (#231) 2 xenópete (#278) 4 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a gyõzelem díszes fejpántja #20906 (9), a harcos márványgyûrûje #7976 (9), a harcmûvész ezüst fülbevalója #13857 (11), az elektromosság malachit karkötõje #27341 (5), a gyõzelem sárgaréz nyaklánca #20981 (9), a sebezhetetlenség díszes pikkelyvértje #19467 (12), a sas karikaszimbóluma #16061 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 30 hamis arany (#809), 8 drágakõ (#2), 1 sötét mák (#23), 1 smaragd esszencia (#229), 2 rozsdás kard (#131), 4 muskil (#37), 1 üvegszimbólum (#138), 1 csepp fülbevaló (#1256), 3 pikkelypáncél (#223), 5 törpe pikkelyvért (#4), 3 törpe balta (#224), 1 duzzadt xenópete (#479), 2 mézfû (#29), 1 a tûz fogazott kardja (#22468), 1 Khazidax koponyája (#259), 1 halotti maszk (#1091).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 131 arany (#1), 1 xenópete (#278), 1 õsmágus szájvize (#69).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



GROARK, A SAVELEMENTÁL (294. LÉNY)
A savelementálok a sötétség legocsmányabb megnyilvánulásai, egyértelmû, hogy a galetkik azonnal levadásszák, amint egy felüti a fejét. Groark az egyik leghatalmasabb renegát mágus teremtménye, és különleges, már-már intelligenciára emlékeztetõ ravaszsággal elrejtõzött, és csak hízott, növekedett a mélyben. Amikor teljes valójában elõbugyogott, elõfortyogott, már nem volt galetki, aki hírét vigye a borzalomnak, hisz a vele való találkozást senki sem élte túl. Persze a legenda azonban így is szárnyra kapott, hogy valami megnevezhetetlen borzalom növekszik, terjed a mélyben...



GROARK TALIZMÁNJA (386. TÁRGY)
Ez a legendás relikvia valamilyen elpusztíthatatlan anyagból készült. Nemcsak, hogy a talizmán maga elpusztíthatatlan, de ha viseled, minden tárgyad megsemmisülésére 10%-kal kevesebb lesz az esély. Persze ezenkívül a talizmán még számos képességet birtokol, méretedet 10-zel, végtagjaid méretét kettõvel növeli meg. Egyetlen apró hátránya, hogy amíg viseled, IQ-d hárommal csökken.



VADÁSZHÁZ (#59)
Építési költség: 2500 TVP
Egyéb költség: 100 arany
Min építés: 100 TVP
Elõfeltétel: Vadászsarok (#24), lõtér (#51)
Leírás: A vadászsarok kiváló hely történetek mesélésére de igazi vadászok számára kell egy külön épület, ahol nem csak az élményeket, hanem a szakmai fogásokat, trükköket is meg tudják beszélni. Ennek színhelye a vadászház. A beszélgetés folyamán kapott információk nagyban segítik a napi vadászatokat, azok 2 TVP-vel kevesebbe kerülnek. Használata automatikus, BSZ parancsot sem igényel.



CSONTMESTER (186. LÉNY)
Ezek a csupacsont lények már régóta nem a saját testüket uralják. A csontmesterek ugyanis olyan élõholtak, akik hihetetlen hatalmmal bírnak a csontok felett. Ez a hatalom azzal a képeséggel is felruházza õket, hogy csontestük elpusztulása után, amint újabb csontokra bukkannak, új testet alkothatnak belõlük. Emiatt végleges megölésüknek egyetlen módja, ha testük elpusztításakor, nem csak a felszabaduló lélekenergiát, hanem a csontmester teljes esszenciáját elnyeli az õt legyõzõ galetki. Persze erre csak a leghatalmasabb nekromanták képesek, így a csontmesterek a torzszülöttek egyik legrettegettebb csoportját alkotják. Csatában elsõsorban mágikus érintésük fagyasztó hatására támaszkodnak, csonttestük ellenálló az ütésekkel szemben, és a kusza, kiálló csontjaik a tüskés bõrhöz hasonló hatást érnek el. Érdekes módon a csontmesterek esszenciája különösen érzékeny a halál alapú mágiákra, és a fizikai erejük sem túl nagy. A kõevõk és a mágiafalók ízletesnek találják a csonmester csontjaiból fõzött csontlevest.



KHAZIDAX KOPONYÁJA (259. TÁRGY)
Ezt a relikviát sokan a legendák leghatalmasabb élõholt õsmágusának, Khazidaxnak tulajdonítják, mondván, hogy ez az õ igazi koponyája. Persze a hozzád hasonló intelligens és felvilágosult galetki tisztában van azzal, hogy ebbõl a tárgyból több is létezik, így aligha lehet mindegyik Khazidax erdeti koponyája. Azért ha nem is egyedi relikvia, de mindenképpen nagy erejû, és viszonylag ritka varázstárgyról van szó. Khazidax koponyája ugyanis, ha a fejeden hordod megnöveli minden nagyobb nekromanta varázslatod szintjét eggyel. A legendák azt suttogják, hogy ha nagyobb hatalmú galetki, akkor ez a jutalom is arányosan nagyobb lesz. Mindezek mellett még 6% védettséget is ad. E hatalomért cserében csekély ár az, hogy mindenki rettegve és undorodva néz rád, ami a meggyõzés és vezetõkészség szakértelmed egy-egy szinttel való csökkenését vonja maga után.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.