Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Annihiláció
Küldd el képeslapként!
Az annihiláció elmondása után a galetki előtt álló torzszülött testéből csupán egy fájdalomtól vonagló, egyszerre ordító és sipítozó görcs marad, mely molekulánként elhalványodik, és meglepően gyorsan átsüllyed a teljes nemlétbe.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 03:13:22 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7805-211

Karakterszám: 7805 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 211 Játékhét: 231
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 286
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. aug. 18. 9h:27'
A következõ fordulód táplálható: 2004. aug. 21.

E-mail!

MONOMI KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
Felépült a jelmezkölcsönzõ.
** 1. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 kék manaitalt.
** 4. NAP ** Köpködõ Méregzsák kiadott egy be 21 7340 7805 0 0 0 parancsot.
** 4. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 2 szemani gombát. Fejlesztened kellene az éberségedet!
*** 8.13. *** Mel Gibson (#4094) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van.
** 7. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Dar'es Dygma vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
Felépült a fûraktár.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 21749.) A te szinteden a legnevesebb Köpködõ Méregzsák, egy cingár, kopasz, tiszta ruházatú férfi. (hírneve 8437.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*aug. 3.* Seth Mandelbrotot kis híján megölte egy szirén fattyú. *aug. 4.* Tömörgõ Sitty-Sutty pszionikus küzdelemben diadalt aratott Sirály felett. *aug. 4.* Sirály pszionikus küzdelemben diadalt aratott Sivir felett. *aug. 4.* Flen Eligor szolgálatába állt egy óriáspók. *aug. 6.* Lady Starless-Night teljesítette a 25. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *aug. 6.* Csagdardzsav teljesítette a 11. küldetést, amit a templomban kapott. *aug. 6.* Al'Draco felköltözött a következõ szintre. *aug. 9.* Helior gyõzelmet aratott Ruh Nestah felett. *aug. 9.* Emilia rangja a Mágusok Klánjában "bájoló" lett. *aug. 11.* Tömörgõ Sitty-Sutty pszionikus párviadalban legyõzte Sirályt.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*aug. 2.* Baltazár és Aaron Boone, a Rontó pszi párbajt vívtak. Baltazár került ki gyõztesen. *aug. 2.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Sivir felett. *aug. 2.* Fortian csatában legyõzte Phom Chemoppot. *aug. 3.* Alystair D'Brison gyõzelmet aratott Ark'ish felett. *aug. 4.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte Errtut. *aug. 5.* Endyrt majdnem felfalta egy kifejlett xenomorph. *aug. 9.* Baltazár pszionikus párviadalban legyõzte Aaron Boone, a Rontót. *aug. 10.* Dart Mahult kis híján megölte egy õsöreg pókkirály. *aug. 10.* Clow és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Clow került ki gyõztesen. *aug. 10.* Clow és Holstein pszi párbajt vívtak. Clow került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 401.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

be 9 4 1 meglátogatod a 9. épületet
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgád testét szeretnéd rekonstruáltatni. Isteni mágia! Szolgád, tehemót újra egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 60 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 396.]

be 9 4 2 meglátogatod a 9. épületet
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgád testét szeretnéd rekonstruáltatni. Isteni mágia! Szolgád, nekropoid újra egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 120 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 391.]

be 9 4 3 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 391.]

be 9 4 4 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 391.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a katonai gyakorlópályán edzel. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Beugrasz a jelmezkölcsönzõbe. ( +2 álcázás, +2 lopakodás.) Megszomjaztál, hát felhajtasz egy sört az ivóban, és közben persze eldicsekedsz a kalandjaiddal. (+4 hírnév.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 386.]

v 155 155. varázslat elmondása
Elõhívsz egy nagyobb erõpajzs varázslatot. (+24% védekezés.) (-25 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 383.]

e 9 90 élelemszerzés
Elmész egy gombafarmra dolgozni, ahol fizetségképp olyan ételt kapsz, amelyre szolgáidnak szüksége van. Azért reméled, hogy ez nem fog sûrûn megismétlõdni, jobb lenne az élelmiszerszükségletet inkább vadászattal biztosítani. Vérfarkas jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
Ismét tanultál valamit: +1 erõ; [20 TVP-t használtál fel, maradt még 363.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, üvegcse (#14) 3 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128) 18 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, dobótõr (#159) 37 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, bíbor láncing (#1032) 199 ap, ezüst láncing (#1033) 297 ap, bronz mellvért (#1047) 182 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, vaspajzs (#1063) 164 ap, szárnyas sisak (#1077) 88 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, szürke maszk (#1093) 142 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, fogazott tõr (#1304) 237 ap, görbekard (#1316) 42 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 88 ap, hosszú lándzsa (#1333) 164 ap, az erõ szárnyas sisakja (#1527) 364 ap, az erõ karikaszimbóluma (#1661) 215 ap, az egészség ezüst fülbevalója (#3057) 339 ap, a gyorsaság csatos öve (#3866) 202 ap, a gladiátor kerek pajzsa (#6011) 281 ap, a hatalom díszes fejpántja (#6956) 266 ap, a hatalom ezüst nyaklánca (#7032) 426 ap, a gólem halotti maszkja (#8291) 266 ap, a tolvaj ezüst nyaklánca (#9282) 426 ap, a tolvaj márványgyûrûje (#9326) 266 ap, a tolvaj hosszúkardja (#9417) 432 ap, az entek csontamulettje (#9747) 415 ap, a merénylõ kõamulettje (#11096) 266 ap, a tudós ezüst fejpántja (#11457) 415 ap, a lich fekete csizmája (#11922) 415 ap, a lich háromszögszimbóluma (#12012) 426 ap, a lich malachit karkötõje (#12041) 266 ap, a lich csonttõre (#12101) 266 ap, a remete bõr mellvértje (#12296) 355 ap, a mentát vassisakja (#12776) 281 ap, a harcmûvész bronz mellvértje (#13647) 526 ap, a harcmûvész zöld köntöse (#13751) 266 ap, a harcmûvész sárgaréz nyaklánca (#13781) 275 ap, a majom nehéz nyílpuskája (#14337) 470 ap, a gepárd könnyû láncinge (#15431) 370 ap, a gepárd zöld köntöse (#15551) 266 ap, a természet bõr mellvértje (#16796) 355 ap, a természet könnyû íja (#17021) 281 ap, a bölcsesség díszes fejpántja (#17756) 266 ap, a sebezhetetlenség karikaszimbóluma (#19661) 275 ap, a ragadozó kõamulettje (#20096) 266 ap, a küzdelem kõamulettje (#20546) 266 ap, a küzdelem csontamulettje (#20547) 415 ap, a gyõzelem sárgaréz nyaklánca (#20981) 275 ap, a tökéletesség bronz amulettje (#21898) 634 ap, a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912) 495 ap, a tökéletesség keresztszimbóluma (#21913) 648 ap, a tökéletesség hosszúkardja (#22017) 501 ap, a tûz malachitgyûrûje (#22377) 277 ap, a jég rövid tõre (#22902) 277 ap, az enyészet utazóköpenye (#23186) 142 ap, a villám szárnyas sisakja (#23577) 295 ap, a villám fekete csizmája (#23622) 277 ap, a méreg fekete csizmája (#24072) 277 ap, a méreg nehéz nyílpuskája (#24237) 333 ap, a regenerálódás átlátszó köntöse (#24552) 277 ap, a regenerálódás kõamulettje (#24596) 146 ap, a regenerálódás hosszúkardja (#24717) 295 ap, a sün halotti maszkja (#24941) 146 ap, a sün csillogó fejpántja (#24958) 470 ap, a szalamandra csontmaszkja (#25842) 277 ap, a szalamandra hosszú íja (#26022) 295 ap, a yeti kék köpenye (#26337) 270 ap, a yeti sárga öve (#26367) 270 ap, a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) 155 ap, a yeti ezüst nyaklánca (#26382) 288 ap, a yeti díszes karkötõje (#26442) 277 ap, a sav hosszú íja (#26922) 295 ap, a sav nehéz nyílpuskája (#26937) 333 ap, az elektromosság ezüst fejpántja (#27207) 277 ap, az elektromosság barbár lándzsája (#27431) 162 ap, a légzés bíbor láncinge (#27582) 406 ap, a légzés ónix karkötõje (#27793) 470 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 73 ap, a légzés rövid tõre (#27852) 277 ap, a légzés barbár lándzsája (#27881) 162 ap, az angyalok szárnyas sisakja (#28077) 295 ap, a bûz zöld köntöse (#29051) 146 ap, a sólyom csontmaszkja (#29442) 277 ap, a sólyom hosszúkardja (#29667) 295 ap.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 358.]

ep 42 50 építed a 42. épületet 50 TVPért
Elhagyod a boltot. Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a barlangfürdõ építését. Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Az építés 75 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 25 TVP-nyit kell dolgoznod. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+100%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 308.]

kno 55 13 55. képességre 13 képességpont
Elköltesz 13 képességpontot a szívósság szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a szívósság szakértelmed 14. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 308.]

m 13 1 8112 2232 2323 3435 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 13,1) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 112) A legközelebbi feladat megoldásánál 112 lesz a válaszod.
(M 14,1) Tovább keletre! Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Ha 9 szárnyas bolhedor 6 hét alatt 216 kiló bogarat fal fel, akkor 7 szárnyas bolhedor 4 hét alatt hány kiló bogarat eszik meg?
A szellemre emeled tekintetedet, és diadalmasan közlöd a megoldást. [112] - Jól válaszoltál! - hallod a síri hangot. Elégedetten mosolyogsz. (+20% lélekenergia.)
(M 15,1) A következõ terem keletre van, így arra mész. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 15,2) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. Egyszerû feladatot kapsz: versenyt kell futnod a galetkivel a barlang túlsó végéig! A rajtjelre lélekszakadtából rohanni kezdesz.
[Gyorsaság próba 7-es küszöbre: sikeres] - Kevés torzszülött tud elõled elmenekülni - biccent a galetki.
(M 16,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 16,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 15,3) Déli irányba mész. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 16,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 15,4) A négy égtáj közül délt választod. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 9, 15, 23, 34, 49, 69... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
(M 15,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 14,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 15,4) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]

m 2 2 83 4133 3232 3232 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,2) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 8 3) A legközelebbi feladat megoldásánál 3 lesz a válaszod.
(M 1,2) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben sziklozug tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 4 rovart kapott, és az állatokat napi 5 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat -7 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 7-es fejadagnál, 4 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 2 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 1-es fejadagnál 7 óráig világították a milgandokkal, -19 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 3-as fejadagot adott X állatnak, és 1 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Magabiztosan válaszolsz. [3] - Rendben, a válasz tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 1,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Egy lapos sziklán hatalmas trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz közelebb. Elhelyezkedsz a trónon. Mágia bizsereg végig rajtad. (+1 méret.)
(M 1,2) A következõ terem délre van, így arra mész. A barlangterem üres, már megoldottad a feladatot.
(M 1,3) Dél felé mozogsz. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 1,4) Dél felé mozogsz. Páradús, élettel teli levegõjû barlangba lépsz be. Felülrõl fény szûrõdik be. Növények, a parányi fénysugárból táplálkoznak! Útközben észreveszel egy mézfüvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot.
(M 2,4) Tovább keletre! A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy xenomorph bébi (#204).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Marcipán elvarázsol egy sorvasztást. A xenomorph bébi megúszta! Megindulsz a xenomorph bébi felé. Már ott is vagy! A xenomorph bébi máris elõtted terem! Bundás elindul a xenomorph bébi felé. Hópihe a xenomorph bébi felé mozog. Malacka elindul a xenomorph bébi felé. Támadod a xenomorph bébit. Mérgezõ gázt fújsz. (77 ép-t sebeztél). A xenomorph bébi rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. (26 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd megsérült. ( -4 tüskés bõr, -6 vastag bõr.) Feléd döf bal karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Beléd próbál marni fogával. (37 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a méreg ezüst láncingét. Kudarcot vall. Bundás a xenomorph bébit támadja. Hópihe a xenomorph bébit támadja. Malacka a xenomorph bébit támadja. A xenomorph bébi megtántorodik. Regenerálsz (+4 ép) A xenomorph bébi regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Marcipán elmormol egy életszívás varázslatot. A xenomorph bébi sebzõdik 21 ép-t. A xenomorph bébi téged támad. Lesújt rád jobb karmával. (27 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -2 vastag bõr.) Elõre szúr bal karmával. (33 ép-t sebzõdtél). Kitátja száját, harapni próbál fogával. Nem talált. Támadod a xenomorph bébit. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (85 ép-t sebeztél). A xenomorph bébi hörögve elterül. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 166 sebzést okoztál, és 123 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hópihe: 49/0, Marcipán: 21/0, Bundás: 15/0, Malacka: 16/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+4%). Szolgáidnak 34% jut. Viszed, ami mozdítható: egy xenópete és 43 arany. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+116 életpont.)
(M 2,5) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! - mennydörgi. A galetki néhány kérdést tesz fel a galetki társadalommal kapcsolatban, intelligenciádat téve próbára.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres] Káprázatosan csillogtatod elmédet. A galetki meghajol tudásod elõtt.
(M 3,5) Kelet felé mozogsz. Nagy köveket látsz magad elõtt. Valaki elrejtett itt valamit! Gyorsan ledobálod a köveket, és egy láda bukkan elõ. Megpróbálod felnyitni.
[Zárnyitás próba 14-es küszöbre: sikertelen] Sebaj! Felkapsz egy nagy követ, és azzal próbálod szétverni a ládát. Ez volt a megoldás! Megnézed, mi a zsákmány: 11 drágakõ és egy szöges öv.
(M 3,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,5) Irány kelet! Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 4,6) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Egy lapos sziklán hatalmas trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz közelebb. Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen. Bizsergés fut végig a testeden. (varázspontod maximális lett.)
(M 5,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[59 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]

hp 5 0 15 212 118 harci program
A következõ sor került a harci programodba: Lõfegyver használata ha ellenfeled #212. Prioritás: 118.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]

lcs legendás csata
Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok és legyõzzétek a legendás szörnyet. Az LCS parancsot eddig a következõk adták ki: Sir Roger de Finus (#8293), Csótány (#7035), Sanya (#8302), Demorkisz (#6558), Vaskezû Ghwalur (#4313), Monomi (#7805)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]

be 21 7340 2415 meglátogatod a 21. épületet
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 7340 nem ezekkel a paraméterekkel adta ki ezt a parancsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]

k 11 296 kaland elvállalása
(11. kaland:) Jelentkezel, hogy készen állsz. Az atya egy hátsó, tágas barlangba vezet. Ketrecekbe zsúfolva, egy csomó torzszülött morog, hörög, sivalkodik itt. Döbbenten nézel Szermelén atyára. Õ azonban nem jön zavarba.
- Íme, a horda! Néhány pillanatra sikerült megfékeznünk õket, de mindárt kitörnek!
Könnyek öntik el a szemedet. Ezt a mérhetetlen jóindulatot! Azon igyekezetében, hogy a Fénygyûrû megszerzését meghálája, a pap összevásárolt egy halom torzszülöttet, amelyekkel most megküzdhetsz. Persze, veszélyrõl szó sincs, csak lélekenergia-hegyekrõl. Meghatottan, a pap nyakába borulsz, zokogva köszönöd meg a szívességet. Nem szereted a mészárlást, reméled, hogy a torzszülöttek nincsenek legyengítve. Hirtelen ötlettõl vezérelve, az atyához fordulsz.
- Atyám, rám tudna mondani esetleg egy mágikus ûrt? Szeretném, ha a küzdelem valóban méltó lenne!
- Persze, fiam! - bólint a pap mosolyogva. Mormolni kezd, érzed, hogy varázstárgyaid már nem bizseregnek, és a képességeket erõsítõ varázslatoknak, varázsitaloknak sem fogod sok hasznát venni.
Így már mindjárt más! A pap távozik, magadra hagyva, hogy "hõsiesen védelmezhesd a templomot", te pedig kinyitod az elsõ ketrec ajtaját. Ellenfeled egy kõtroll (#196) [aura: ügyesség: 4.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Marcipán elvarázsol egy sorvasztást. A kõtroll elkerülte a varázslatot. Megrohamozod a kõtrollt. Hópihe a kõtrollt rohamozza. Bundás a kõtroll irányába megy. Malacka megközelíti a kõtrollt. A kõtroll odajön hozzád. Támadod a kõtrollt. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (97 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (5 sebzés). Hópihe a kõtrollt támadja. Bundás a kõtrollt támadja. Malacka a kõtrollt támadja. A kõtroll megtántorodik. A kõtroll hörögve elterül.
[A csatában összesen 102 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hópihe: 19/0, Marcipán: 0/0, Bundás: 13/0, Malacka: 15/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak is jut 23%. Viszed, ami mozdítható: egy díszes fejpánt és egy drágakõ. Hópihe zabál. (+25% jóllakottság.)
Dalolva szökkensz a következõ ketrechez, amely leginkább egy kaptárra emlékeztet. Felhajtod a tetejét. Ellenfeleid 2 omrif élõsködõ (#212) [aura: tüskés bõr: 2.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Marcipán elõhív egy sorvasztás varázslatot. Az 1. omrif élõsködõ rezisztálja. Hópihe az 1. omrif élõsködõt rohamozza. Az 1. omrif élõsködõt próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (Ellenállt a támadásnak.) Hópihe az 1. omrif élõsködõt támadja. Az 1. omrif élõsködõ kileheli lelkét. Bundás a 2. omrif élõsködõt támadja. A 2. omrif élõsködõ és Malacka egymással harcolnak. A 2. omrif élõsködõ megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Marcipán elõhív egy életszívás varázslatot. A 2. omrif élõsködõ rezisztálja. Támadod a 2. omrif élõsködõt. Mérgezõ gázt fújsz. (A támadásnak nincs hatása.) Hópihe a 2. omrif élõsködõt támadja. A 2. omrif élõsködõ halálos sebet kapva a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hópihe: 154/8, Marcipán: 0/0, Bundás: 27/2, Malacka: 31/8.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+6%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 47% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 27 arany.
Nocsak, a kis hamis vadállatok! Lássuk, mit tartalmaz a következõ ketrec. Ellenfeled egy kígyópók (#160) [aura: imm. méregre: 30.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Marcipán elmormol egy sorvasztást. A kígyópók végtagjai sorvadnak. A kígyópók feléd rohan. Megrohamozod a kígyópókot. Hópihe megközelíti a kígyópókot. Bundás elindul a kígyópók felé. Malacka a kígyópókot rohamozza. A kígyópók téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (29 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megmérgezett. Megtámadod a kígyópókot. Mérgezõ gázt fújsz. (105 ép-t sebeztél). Hópihe a kígyópókot támadja. Bundás a kígyópókot támadja. Malacka a kígyópókot támadja. A kígyópók megtántorodik. Méreg! 23 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Marcipán elõhív egy életszívás varázslatot. A kígyópók 21 ép-t sebzõdik. A kígyópók rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (24 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. A kígyópókot próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (113 ép-t sebeztél). A kígyópók halálos sebet kapva a földre zuhan. Mérgezõdsz. 23 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 226 sebzést okoztál, és 99 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hópihe: 0/0, Marcipán: 21/0, Bundás: 20/0, Malacka: 21/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+4%). Szolgáidnak is jut 30%. Viszed, ami mozdítható: 52 arany. Marcipán habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+91 életpont.)
Most pedig nézzük, mit rejt az utolsó, lepellel letakart ketrec! Ellenfeleid egy pokolpatkány (#195) és egy tarajos khadzar (#202).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Marcipán mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sorvasztást. A pokolpatkány végtagjai sorvadnak. A pokolpatkány elmond egy lávafolyam varázslatot. Megindulsz a pokolpatkány felé. Már ott is vagy! Sebzõdsz 46 ép-t a lávafolyamtól. Marcipán 33 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Hópihe 44 sebzést kap a lávafolyamtól. A tarajos khadzar sebzõdik 37 ép-t a lávafolyamtól. Bundás 35 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Malacka megközelíti a pokolpatkányt. Malacka 27 sebzést kap a lávafolyamtól. A pokolpatkány rezisztálja. Megtámadod a pokolpatkányt. Mérgezõ gázt fújsz. (92 ép-t sebeztél). Hópihe a pokolpatkányt támadja. A tarajos khadzar és Bundás egymással harcolnak. Bundás hörögve elterül. Malacka a pokolpatkányt támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Marcipán elõhív egy életszívás varázslatot. A pokolpatkány 21 sebzést kap. Marcipán gyógyul 21 ép-t. Néhány rövid kézmozdulat után a pokolpatkány létrehoz egy tûzvihar varázslatot. Sebzõdsz 89 ép-t. Hópihe 50 ép-t sebzõdik. Marcipán 43 ép-t sebzõdik. Malacka 30 ép-t sebzõdik. A pokolpatkány rezisztálja. A tarajos khadzar 49 sebzést kap. Hópihe holtan terül el. Ellenállsz a varázslatnak. A tarajos khadzar sebzõdik 30 ép-t a lávafolyamtól. Marcipán sebzõdik 35 ép-t a lávafolyamtól. A pokolpatkányt védi rezisztanciája. Malacka sebzõdik 20 ép-t a lávafolyamtól. Marcipán halálos sebet kapva a földre zuhan. Malacka hörögve elterül. Támadod a pokolpatkányt. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (99 ép-t sebeztél). A pokolpatkány halálhörgés közepette a földre zuhan. A tarajos khadzar csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A tarajos khadzar irányába mozogsz. Nem hat rád. A tarajos khadzar máris elõtted terem! A tarajos khadzar 33 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A tarajos khadzar halálos sebet kapva a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban. 26 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 191 sebzést okoztál, és 161 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hópihe: 0/94, Marcipán: 21/111, Bundás: 24/76, Malacka: 4/77.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+57%). Elteszed a zsákmányt, ami az angyalok fekete csizmája, egy khazdar taréj, egy patkányfog és 50 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+149 életpont.)
Az utolsó ketrec felé fordulsz. Legalább egy tucatnyi orgling nyomorog benne. Rémülettõl tágranyílt szemmel bámulnak rád. Szinte érzed a bennük buzgó lélekenergiát! Tárgra nyitod a ketrecet. Iszonyatos visítás, jajveszékelés közepette az orglingok kiözönlenek, és fellökve téged, menekül, ki merre lát. Mire magadhoz térsz és feltápászkodsz, híre nyoma nincs az orglingoknak. Bah, gyáva népség! A papok örömmel sereglenek eléd.
- Megmentõnk! Az atya feléd nyújt egy varázstárgyat, ami a tökéletesség hosszúkardja. Köszönjük a segítségedet, Monomi!
(+3 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)

(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tehemót újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, nekropoid újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, vérfarkas újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, orgling disznó újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.

(296. kaland:) A zöld gömbökbõl álló fészek ugyanott van, mint elõtte. Félrehajtogatva a ragacsos hálót, lehajolva bemászol a bejáraton. Odabent meglepõen nagy a hely! A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod, de sajnos zárva van. Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll.
Egy terembe érkezel, melynek közepén egy fehér oszlopot látsz, rajta felirattal. Elolvasod. Egy találós kérdés!
[IQ próba 11-es küszöbre: sikeres] Rövid gondolkodás után megfejted, és hangosan ki is mondod a megoldást. A szemközti fal dübörögve elhúzódik, egy folyosót tárva fel!
Micsoda furcsaság! Egy asztalt pillantasz meg, rajta vízzel (vagy valamilyen más átlátszó folyadékkal?) megtöltött, zárt gömbök. A szoba túloldalán egy ajtót látsz.
[Csapdaészlelés próba 13-as küszöbre: sikertelen] Visszaemlékezel arra, hogy hogyan is mûködik ez a csapda. Igen! A gömböket egyenként, nagyon óvatosan, le kell pakolni a földre. Megfogod az elsõt. Irtózatos erejû robbanás rázza meg a helyiséget. (-23 ép.) A továbbvezetõ utat törmelék zárja el. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+23 életpont.)
[125 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

bb 9 5 több épület meglátogatása
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Belépsz a templomba:
- Á, kedves Monomi! Jó, hogy erre jártál. Még mindig nem tudunk elég hálásak lenni neked. Lenne itt egy kisebb feladat, aminek elvégzését bõségesen meg tudnánk jutalmazni. Nem nagy ügy az egész, mindössze egy levelet kellene elvinni valakinek. Ugye, elvállalod?
(21. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)

[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben segíthet. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 40 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Standard Graun, az általa legyõzött akadály 3 szárazföldi cápa (#351). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeleid 2 káoszmágus (#91) [aura: 1-es méretû 3-as szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** A 2. káoszmágus elmond egy tûzgolyó varázslatot. 43 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. káoszmágus mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. Rezisztálod a varázslatot. Megközelíted az 1. káoszmágust. Megtámadod az 1. káoszmágust. Mérgezõ gázt fújsz. (138 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (4 sebzés). Az 1. káoszmágus halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. káoszmágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy energiafolyam! Gyengülsz (-22% támadás). 7 ép-t sebzõdtél. A 2. káoszmágust próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (130 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (5 sebzés). A 2. káoszmágus halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 277 sebzést okoztál, és 50 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+90%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 100 aranyat, és eltakaríttatja a harc maradványait.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+42 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

kk 75 klánküldetés
(75. kaland:) Jelentkezel a Pszi Iskolában. Az Egyesült Entitás hangja vezérel, ahogy megkezded a kutatást. Hosszasan keresgélsz. A pszi-faló atkák átkozottul jól tudnak rejtõzködni!
[Felderítés próba 12-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
A hosszadalmas kutatást végül siker koronázza. Egy fehér testû, csupasz bõrû rovart pillantasz meg. Azonban a szemed elõtt láthatatlanná válik! Mégiscsak át tud suhanni az asztrális térbe, hmmm? Az Egyesült Entitás azonban már kész a válasszal - használj asztrálesszenciát, az majd elõcsalogatja!
[Tárgyhasználat: 1 asztrálesszencia]
Hát igen, asztrálesszenciából sosem elég! Elõveszel egyet, és az ocsmány teremtmény egy pillanat alatt materializálódik, és kikapja az esszenciát a kezedbõl. Aztán usgyi neki, eliramodik! Miután magadhoz térsz a pillanatnyi megdöbbenésbõl, rohanni kezdesz utána.
[Gyorsaság próba 18-as küszöbre: sikeres]
Addig üldözöd az ocsmány kis teremtményt, míg végül sikerül egy zsákutcába beszorítanod. Magad mögött tudva az egész Egyesült Entitást, bátran szembeszállsz vele. Ellenfeled egy pszifaló atka (#276).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A pszifaló atka elõhív egy pengefal varázslatot. Marcipán elõhív egy sorvasztás varázslatot. A pszifaló atka végtagjai sorvadnak. Hópihe a pszifaló atka irányába megy. Hópihe sebzõdik 75 ép-t a pengefaltól. Hópihe halálhörgés közepette a földre zuhan. Megtámadod a pszifaló atkát. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (107 ép-t sebeztél). Bundás a pszifaló atkát támadja. Malacka a pszifaló atkát támadja. A pszifaló atka megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a pszifaló atka elmormol egy megszakítást. A pszifaló atka elõhív egy csábmosoly varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Marcipán elmond egy életszívás varázslatot. A pszifaló atka megakadályozta a varázslat létrejöttét. A pszifaló atkát próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (110 ép-t sebeztél). A pszifaló atka halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 213 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hópihe: 0/75, Marcipán: 0/0, Bundás: 23/0, Malacka: 28/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+5%). Szolgáidnak 39% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 64 arany. Megéheztél. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+35% jóllakottság.)
Hát ennyi! Az Egyesült Entitás dícsérõ gondolatai áramlanak a tudatodba. Azonban érzed, hogy még nem teljesen elégedettek. Bár most már nagyon elfáradtál, késõbb még vissza kell térned a további kártevõket elpusztítani!
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tehemót újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat.
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni. (486. kaland, összköltsége 20 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2 csótánylábat. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
A barlang lakója Tömörgõ Sitty-Sutty, egy holdvilágképû, sunyi tekintetû, nagyszemû, köpcös testalkatú sutyerák férfi. A Pszionicisták klánjának a gondolat ura rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Felszerelése: a ragadozó csontamulettje, gyémánt pszi váll-lap, a harcos ónix karkötõje, Xantin bõröve, a kobra malachit karkötõje, a teknõs ónix karkötõje, a kígyó díszes karkötõje, káoszkígyó vért, asztrálgyöngy, a mentát gyöngye, a pók smaragdgyûrûje, a tolvaj malachitgyûrûje, a sebezhetetlenség nagy pajzsa, a kígyó szárnyas sisakja, a sebesség malachitgyûrûje, orgling fétis, arany orgling fétis, a gepárd díszes köntöse.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Monomi Tudati méreg kudarc (-6)154 (-20)225 Tömörgõ Sitty-Sutty Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)127 (+0)154
2. Monomi Tudati méreg +10 méreg (-6)148 (-112)113 Tömörgõ Sitty-Sutty Mentális robbanás -112 PE (-15)112 (-10)144
3. Monomi Pszi csáp +28 PE (-3)145 (+28)141 Tömörgõ Sitty-Sutty Mentális robbanás kudarc (-15)97 (-38)106
4. Monomi Pszi csáp +28 PE (-3)142 (+28)169 Tömörgõ Sitty-Sutty Mentális robbanás kudarc (-15)82 (-38)68
5. Monomi Pszi csáp kudarc (-9)133 (-6)163 Tömörgõ Sitty-Sutty Tudati méreg +6 méreg (-16)66 (-10)58
6. Monomi Pszi csáp +28 PE (-9)124 (-47)116 Tömörgõ Sitty-Sutty Agyvihar -69 PE (-19)47 (-38)20
7. Monomi Pszi csáp +28 PE (-9)115 (+0)116 Tömörgõ Sitty-Sutty Pszi csáp +22 PE (-13)34 (-16)4
8. Monomi Pszi csáp +28 PE (-9)106 (-47)69 Tömörgõ Sitty-Sutty Agyvihar -69 PE (-19)15 (-4)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+22% pszi támadás, +22% pszi energia.) (+75% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Odabent fogad Kroxigor, egy zöld pikkelyes, izzó kénsárga szemû férfi. [aura: 4-es méretû 9-es szintû jobb mancs.] A Tudósok klánjának szakértõ rangú tagja. Viselt tárgyai: az angyalok malachit fülbevalója, a sebesség fogazott kardja, az ellenállás arany fülbevalója, opilíchium gyûrû, a sólyom malachitgyûrûje, a sólyom ezüst láncinge, a kobra vívótõre, a sólyom zangrozi csizmája, a sólyom díszes köpenye, a sólyom ónix karkötõje, Fénygyûrû, a sólyom malachit karkötõje, a sün nagy pajzsa, az ellenállás csontmaszkja, a sólyom keresztszimbóluma, a bérmágus vívótõre, szerencsekõ, az elfek ónix karkötõje, a teknõs díszes karkötõje, a sólyom ónixgyûrûje, a sólyom harci nyílpuskája, a sólyom szöges öve, a sólyom bronz amulettje, a gyorsaság csonttõre, a sólyom háromszögszimbóluma, a tudás zafírja, az Örökkévalóság Rubinja, a puhányság köve.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Monomi Tudati méreg kudarc (-6)154 (-20)225 Kroxigor Sz.áll.roncsolása -20 PE (-14)46 (+0)60
2. Monomi Tudati méreg kudarc (-6)148 (-20)205 Kroxigor Sz.áll.roncsolása -20 PE (-14)32 (+0)60
3. Monomi Pszi csáp +28 PE (-3)145 (+18)223 Kroxigor Pszi csáp +10 PE (-3)29 (-18)42
4. Monomi Pszi csáp +28 PE (-3)142 (+18)241 Kroxigor Pszi csáp +10 PE (-3)26 (-18)24
5. Monomi Pszi csáp +28 PE (-3)139 (+4)245 Kroxigor Pszi csáp +10 PE (-3)23 (-18)6
6. Monomi Pszi csáp +28 PE (-3)136 (+0)245 Kroxigor Mentális robbanás kudarc (-5)18 (-6)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+9% pszi támadás, +9% pszi energia.) (+32% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Vendéglátód Helior, egy büdös, hideggel körülvett, átlagos galetki férfi. A Pszionicisták klánjának a gondolat ura rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Tárgyai: sárkányamulett, Enyészmester, krakoch csizma, nagyobb jégöv, szivárvány karkötõ, a légzés hosszú íja, szerencsekõ, a jég ezüst fülbevalója, fekete nadrág, arany orgling fétis, galetki érdemérem, a jég malachitgyûrûje, a légzés ónix karkötõje, ozin fülkarika, a jég ónixgyûrûje, aréna kõ érme, a bûz díszes karkötõje, káoszkígyó vért, a jég átlátszó köntöse, a bûz rövid tõre, bronz pszi váll-lap, a káosz árnyéktõre, a mentát gyöngye, a regenerálódás gyalogos lándzsája, a jég ezüst fejpántja, opilíchium gyûrû, orgling fétis, a káosz nagyúri gyûrûje. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 10 arany!
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Monomi Tudati méreg +20 méreg (-6)154 (-40)205 Helior Agyvihar -40 PE (-29)101 (-20)130
2. Monomi Tudati méreg +20 méreg (-6)148 (-40)165 Helior Agyvihar -40 PE (-49)52 (-40)90
3. Monomi Pszi csáp +56 PE (-3)145 (+36)201 Helior Sz.áll.roncsolása -20 PE (-51)1 (-90)0

Pszi támadásaid alatt megtört ellenfeled. Nyertél! (+19% pszi támadás, +19% pszi energia.) (+66% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Gyõzelmedért 10 aranyat kaptál a másik kalandozótól.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
pv 5 7 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
pv 7 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1175 sebzést okoztál, és 456 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 11 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 378 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Monomi, egy magas, karcsú, barna hajú, világos bõrû, vakító kövekkel ékített fülcimpájú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 211. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 13 (17) / 0.25
[2] IQ: 15 (18) / 8.37
[3] ügyesség: 7 (13) / 0.75
[4] egészség: 20 (29) / 15.43
[5] mágia: 11 (12) / 9.08
[6] gyorsaság: 18 (26) / 7
[9] Méret/ép: 165 (178) / 178
Min. méret: 162
Barlangméret: 165
PONTJAID
Varázspont: 195 / 195
Képességpont: 33 / 33%
Hõsi pont: 1 (5)
Tám.bónusz: 14%
Véd.bónusz: 56%
Galetki erõ: 777 / 392
Hírnév : 3277
Jóllakottság: 193%
Életkor: 16 / 19
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 73 (0)
Galetki gyõzelmek: 16 (0)
Torzsz. csaták: 940 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 683 (7)
Leölt torzszülött: 1154 (10)
Pszi csaták: 888 (3)
Pszi gyõzelmek: 815 (3)
Ájulások száma: 85 (0)

A Pszionicisták Klánjának (#13) tagja vagy.
Rangod: a gondolat ura (54)
Speciális képességeid:
+45 pszi támadó és védekezõ pont, GY +30 ÉP-t gyógyít, 64%, hogy VD (pszi lény)-re akkor is pszi lény jön, ha a nyomkeresés nem sikerül. +7 rezisztencia.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre az 75-ös Klánfeladatot (KK 75)! (összesen 40 TVP-t igényel) [számláló: 7] 2.) Érj el 20-as szívósság szakértelmet! 3.) Pusztítsd el 8 szondamestert!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 1 (4) / 0.24 [14] mérg. lehelet: 39 (75) / 2.40 [15] regeneráció: 8 / 0
[16] tüskés bõr: 4 / 0 [17] vastag bõr: 8 / 0 [18] tûzimmunitás: 2 / 0
[19] hidegimmunitás: 1 / 0 [20] savimmunitás: 2 / 0 [21] elkt.immunitás: 1 / 0
[22] imm.mérg.gázra: 1 / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 6 / 0 [24] rezisztencia: 15 (22) / 0.40
[25] bûz: 6 / 0 [26] lõfegyver: 16 (19) / 8.25    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 2.59 [46] csapdaészlelés: 4 / 3.38 [47] zárnyitás: 10 / 0.36
[48] mászás: 9 / 1.05 [49] rugalmasság: 6 (8) / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 6 (8) / 4.21
[52] auraészlelés: 12 / 3.95 [53] ékszerészet: 5 / 3 [54] kereskedelem: 6 / 1.96
[55] szívósság: 14 (18) / 0.40 [56] varázsitalfõzés: 9 / 2.60 [57] gyógynövények: 10 / 4.75
[58] nyomkeresés: 9 / 8.55 [59] vezetõkészség: 4 (5) / 1.90 [60] pszi támadás: 20 (23) / 4.23
[61] pszi energia: 39 (40) / 3.93 [63] éberség: 8 (10) / 3.94 [64] átokszórás: 4 / 0.75
[65] álcázás: 8 (10) / 0.10 [66] lopakodás: 8 / 1.30 [67] régészet: 8 / 5.15
[69] tanulás: 7 / 4.75 [70] idézés: 7 / 0.90 [71] javítás: 9 / 3.70
[72] építés: 12 / 7.08 [73] felderítés: 6 / 3.95    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 9 (10) / 4.55 [101] szakért.: 7 (8) / 6.53 [102] paraliz.méreg: 2 / 0 a kígyó vívótõre
bal mancs [103] méret: 4 / 0 [104] szakért.: 3 / 0.49     a sólyom rövid tõre
farok [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 0.57      
jobb karom [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.10     a törpék rövid tõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 9 (12) / 2.87 [147] alkímia: 2 / 1.32 [42] csendvarázs: 2 / 0.16
[149] dimenziókapu: 5 / 0.14 [37] egokínzás: 3 / 0 [29] életszívás: 3 / 0
[152] felejtés: 6 / 1.65 [17] gránitbõr: 9 / 0.56 [163] kineport: 2 / 0.80
[154] kisebb erõpajzs: 6 / 0.76 [157] láthatatlanság: 1 / 0.14 [129] mentális robbanás: 8 (11) / 5.27
[155] nagyobb erõpajzs: 8 / 1.76 [133] pszi acéltorony: 7 (10) / 2.26 [128] pszi csáp: 25 (28) / 8.92
[131] sz.áll.roncsolása: 8 (11) / 1.05 [177] tudati kohézió: 12 (15) / 7.47 [132] tudati méreg: 28 (31) / 18.55

T/V VARÁZSLATLISTÁID
3. lista (0%): 37 egokín                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Hópihe, a tehemót 68/68 179% 160% 13 / 3.44 harcol
[2] Marcipán, a nekropoid 62/62 193% 195% 9 / 5.78 harcol
[3] Bundás, a vérfarkas 68/68 193% 160% 4 / 0.99 harcol
[4] Malacka, az orgling disznó 71/71 193% 120% 4 / 0.51 harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 6

MAKRÓID
1. Makró
be 9 4 1
be 9 4 2
be 9 4 3
be 9 4 4
2. Makró
ism 10
p
pv 5 7 8
ism 5
p
pv 7 8
3. Makró
bsz 2
v 154
h 58
h 72
e 9 90
4. Makró
bsz 2
v 155
e 9 90
be 1

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #146. Prioritás: 113.
2: gázlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 114.
3: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #176. Prioritás: 115.
4: gázlehelet itala v.var. ha ellenfeled #300. Prioritás: 255.
5: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #300. Prioritás: 254.
6: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #300. Prioritás: 255.
7: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #179. Prioritás: 117.
8: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #179. Prioritás: 117.
9: tûzlehelet használata ha ellenfeled #179. Prioritás: 116.
10: gázlehelet itala v.var. ha ellenfeled #209. Prioritás: 118.
11: mérg. lehelet használata a harc 2. körétõl. Prioritás: 121.
16: Közelharc támadás a harc 1. körétõl. Prioritás: 90.
17: mérg. lehelet használata. Prioritás: 91.
18: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 92.
19: Lõfegyver használata ha ellenfeled #210. Prioritás: 92.
20: életszívás t.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 92.
21: életszívás t.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 92.
22: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #291. Prioritás: 255.
23: gázlehelet itala v.var. ha ellenfeled #295. Prioritás: 225.
24: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #295. Prioritás: 225.
25: Lõfegyver használata ha ellenfeled #212. Prioritás: 118.
12: gránitbõr v.var. a harc 1, köréig, és ha ellenfeled #225.
14: gázlehelet itala v.var. a harc 1, köréig, és ha ellenfeled #225.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90; VI erõ:80% ép:10%; PV 7 8; PSZ 53 47 45 46 48; TT 10; HE 1; PT 4; PTA 132 132 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 13.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #15 (7. épület), #17 (3. épület), #21 (9. épület), #51 (20. épület), #377 (210. forduló), #212 (210. forduló), #353 (207. forduló), #296 (210. forduló), #259 (208. forduló), #443 (208. forduló), #419 (208. forduló), #272 (208. forduló), #246 (208. forduló), #486 (211. forduló), #407 (208. forduló), #339 (207. forduló), #421 (209. forduló), #213 (209. forduló), #243 (209. forduló), #436 (207. forduló), #406 (207. forduló), #208 (209. forduló), #494 (210. forduló), #240 (209. forduló).

SZÖVETSÉGED: Éjfarkas Klán (#15054). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 7805. Jelenleg a barlangfürdõ építésén dolgozol, eddig 125 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Ssseitak, a káoszkígyó. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz bíbor mellvértje (#5559) 1 a káosz földjének sisakja (#9189) 1 a kobra díszes sisakja (#7379)
1 a mágia nagy pajzsa (#3312) * 1 a méreg csontmaszkja (#24042) * 1 a méreg ezüst láncinge (#23983)
* 1 a méreg kék köpenye (#24087) * 1 a méreg nagy pajzsa (#24012) 1 a túlélés vaspajzsa (#21313)
* 2 arany pszi váll-lap (#288) 1 az angyalok fekete csizmája (#28122) 1 brutális pókcsatos öv (#183)
1 csontmaszk (#1092) 3 díszes fejpánt (#1106) 7 ében láncing (#134)
1 fekete csizma (#1122) * 1 gargantua pókcsatos öv (#188) 1 káoszkígyó vért (#271)
1 kemény bõrpáncél (#3) 1 kerek pajzs (#1061) * 1 krakoch csizma (#312)
1 nagyobb pókcsatos öv (#178) 3 sárga öv (#1167) 2 szárnyas sisak (#1077)
1 szöges öv (#1168) 3 törpe pikkelyvért (#4) 1 vassisak (#1076)
1 zangrozi csizma (#1123)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gepárd csepp fülbevalója (#15656) 1 a hiszékenység gyûrûje (#251) 1 a küzdelem malachitgyûrûje (#20577)
* 1 a mentát gyöngye (#155) * 1 a méreg aranyozott nyaklánca (#24133) * 1 a méreg gyöngysor nyaklánca (#24137)
* 2 a méreg háromszögszimbóluma (#24162) 1 a méreg karikaszimbóluma (#24161) * 1 a remete ezüst fülbevalója (#12507)
1 a remete karikaszimbóluma (#12461) * 1 a sólyom díszes karkötõje (#29592) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a tökéletesség díszes karkötõje (#21942) 1 achát érdemrend (#303) 6825 arany (#1)
1 arany orgling fétis (#296) * 3 asztrálgyöngy (#233) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az ellenállás aranyozott nyaklánca (#28633) * 1 az entek malachit karkötõje (#9791) 1 az óriás ezüst nyaklánca (#8832)
1 díszes karkötõ (#1242) 139 drágakõ (#2) 2 ezüst nyaklánc (#1182)
4 kõamulett (#1196) 1 malachit karkötõ (#1241) * 1 opilíchium gyûrû (#298)
4 orgling fétis (#269) * 1 Örökkévalóság Kristálya (#481) * 1 Rogan karkötõje (#145)
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) * 1 szerencsekõ (#197) 13 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 fekete dukát (#218) 1 harmadik kulcsdarab (#228)
1 idõkristály (#219) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 a kígyó vívótõre (#19303) 2 a légzés hosszú íja (#27822) 1 a méreg rövid tõre (#24252)
* 1 a sebezhetetlenség hosszú íja (#19722) 1 a sólyom harci íja (#29624) * 1 a sólyom rövid tõre (#29652)
1 a tökéletesség hosszúkardja (#22017) * 1 a törpék rövid tõre (#6702) 1 csonttõr (#1301)
7 ében nyílpuska (#133) 19 ében tündekard (#132) 1 fogazott tõr (#6)
1 görbekard (#1316) 4 harci fejsze (#12) 1 hosszúkard (#1317)
18 kerek kõ (#11) 1 kés (#5) 1 kõmûves kalapács (#250)
1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 parittya (#10) 9 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
4 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 32 csótányláb (#25)
19 elfu moha (#33) 12 elonotichlan (#31) 1 fehér gyógyital (#50)
7 gázlehelet itala (#57) 9 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom kék itala (#58)
22 hónakkupók (#30) 1 immunitás itala (#71) 1 kék manaital (#75)
2 kihívás itala (#68) 28 liánvirág (#24) 6 mágiaellenállás (#76)
3 mátekel gomba (#21) 4 méregellenállás itala (#51) 3 mézfû (#29)
7 mitulen fû (#20) 3 muskil (#37) 3 narancs gyógyital (#80)
2 óriásnövés itala (#60) 7 parafû (#41) 19 ragálygomba (#26)
12 rémcserje (#34) 2 sárga gyógyital (#61) 30 sárkányvirág (#32)
24 sötét mák (#23) 2 szemani gomba (#36) 32 tejfonál (#28)
9 tokin kaktusz (#40) 8 velparaj (#35) 24 waarkin (#38)
28 winropu moha (#22) 8 xita uborka (#39) 1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
10 asztrálesszencia (#154) 12 barna manakõ (#149) 1 birkózó fétis (#345)
6 bronz korong (#297) 1 démonlidérc esszencia (#272) 1 duzzadt xenópete (#479)
8 ekinda haj (#147) 9 káoszkígyó pikkely (#230) 6 khazdar taréj (#268)
2 kõtroll szem (#274) 4 mandibula (#157) 1 molitár háj (#165)
1 nohnetár gumó (#212) 14 õsi relikvia (#17) 10 patkányfog (#270)
2 pirgamit (#152) 1 ratifikátor agy (#236) 4 smaragd esszencia (#229)
2 szirénhaj (#293) 17 szójer csáprágó (#231) 1 yarmut csont (#256)
7 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): háromszögszimbólum #1212 (3), halotti maszk #1091 (1), kristályamulett #130 (2), csepp fülbevaló #1256 (1), malachit karkötõ #1241 (1), vándorcsizma #1121 (1), fekete csizma #1122 (3), a törpék ezüst fülbevalója #6657 (11), az energia ónixgyûrûje #18778 (14), a tökéletesség fekete csizmája #21822 (12), a tökéletesség kõrisfa íja #21973 (14).

Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 2 csótányláb (#25), 12 drágakõ (#2), 1 díszes fejpánt (#1106), 2 mézfû (#29), 1 patkányfog (#270), 1 khazdar taréj (#268), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 szöges öv (#1168), 1 az angyalok fekete csizmája (#28122), 1 a tökéletesség hosszúkardja (#22017).

Az elõzõ forduló óta elhasznált tárgyaid: 54 arany (#1), 1 asztrálesszencia (#154).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



XENÓPETE (278. TÁRGY)
Egy szürke, tojáshoz hasonló tárgy. Jól láthatóan él! Vajon milyen teremtménynek a tojása? Ahogy tovább bámulod, kellemetlen érzés lesz rajtad úrrá, mintha valami nagyon veszedelmes dolgot kaparintottál volna meg. Ha többet akarsz róla megtudni, akkor a VA 278 parancsot kell kiadnod, 8 TVP árán - ennek persze feltétele, hogy rendelkezz varázsital analizáló felszereléssel. A xenópete gyorsan romló tétel - ezért nem átadható, és nem ellopható.



DUZZADT XENÓPETE (479. TÁRGY)
Nicsak! A xenópetéd alaposan megduzzadt! Vajon mitõl? Megszívta magát nedvességgel? Vagy csak megrohadt? Remélhetõleg nem fog kikelni belõle valami rettenetes xenó ocsmányság!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.