Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Manaszonda
Küldd el képeslapként!
"Ezek az apró, csápos lebegő gömbök a szondamester szolgálatában állnak, sokak szerint a szondamester saját lényébôl hozta őket létre. Nemcsak ezért érdemes őket a szondamester előtt megsemmisíteni, hanem azért is, mert rövid idő alatt elszívják összes varászenergiádat, és akkor nem sok esélyed lesz, ha mágiahasználó vagy..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 03:02:42 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7761-10

Karakterszám: 7761 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 10 Játékhét: 21
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 112
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. szept. 13. 9h:10'
A következõ fordulód táplálható: 2004. szept. 16.

E-mail!

OPARO GRIDDHON KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Nem átall háborgatni Andrej, egy még a sötétben is világító férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Viselt tárgyai: átlátszó köntös, kristályamulett, bronzmedál, az egészség szimbóluma, a tolvaj karkötõje, suhanó csizma, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, az óriás fejpántja, az elfek márványgyûrûje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Andrej már ott várakozik. Õ nyert!
** 1. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 27 aranyat. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 4. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 13 aranyat. Fejlesztened kellene az éberségedet!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 21755.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*szept. 6.* Balays gyõzelmet aratott Förtelmes Mutáció felett.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*szept. 7.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Mofisztor felett! *szept. 8.* Akadil Tel Kator rangja a Bárdok Klánjában "mesemondó mester" lett. *szept. 8.* Akadil Tel Kator és Edil Ves Ybesel Tal Ular pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen. *szept. 8.* Clow pszionikus párviadalban legyõzte Álmaid Nõjét. *szept. 8.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte Errtut. *szept. 8.* A 15006 szövetség fényes gyõzelmet aratott Mofisztor felett! *szept. 8.* Signy Mallory és Emperor Sir Zaltain pszi párbajt vívtak. Signy Mallory került ki gyõztesen. *szept. 9.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Sirályt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

gy 50 0 20 felt. gyógyítás 50%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 50 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 20 TVP-d marad a gyógyítás után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

kno 9 4 9. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

he 2 harci ellenfél
Harcban a legkisebb ép-jû ellenfelet fogod támadni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

k 5 kaland elvállalása
(5. kaland:) Felkeresed a boltost. Fellélegzel - még mindig nem végeztek vele a adószedõk, idejében érkeztél, hogy kölcsönt adj neki!
[Tárgyhasználat: 100 arany]
Odalépsz a boltoshoz, és vállon veregeted. Elõször értetlenül néz rád, de aztán meglátja a kezedben a pénzt. - Megmentõm! - borul a nyakadba. Majd felmarkolja a pénzt, és csillogó szemmel megszámolja. - Köszönöm, hogy segítettél, ezt mindenképpen meg fogom hálálni! - Boldogan távozol, hiszen segíthettél valakin. Csak jóval késõbb tudod meg, hogy a boltos már több tucatnyi galetkitõl kért kölcsön, és a mai napig nem adta meg a tartozását senkinek. Adóbehajtók nemhogy nem fenyegetik, sõt! Õ kért védelmet a boltját kirabolni szándékozó galetkiktõl... Így aztán a gonosz boltostól a 100 aranyadat sosem szerezheted vissza. Ez bizony egy életre szóló tapasztalat! (+6 képességpont.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

ea 135 eladás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka (#27) 46 ap, tejfonál (#28) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, elektronit (#141) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, pirgamit (#152) 18 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, molitár háj (#165) 27 ap, pókcsatos öv (#173) 92 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 27 ap, sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett (#1197) 88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap, háromszögszimbólum (#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 33 ap, malachitgyûrû (#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 33 ap, díszes karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, az elefánt láncinge (#16330) 207 ap, a sün láncinge (#24880) 149 ap, a sün görbekardja (#25166) 201 ap, a sün barbár lándzsája (#25181) 201 ap, az angyalok mellvértje (#28045) 138 ap. Eladsz 1 díszes fejéket 3 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

vee 1121 1092 1 sok-sok vásárlás
Veszel 1 vándorcsizmát 33 aranyért. Nincs elég pénzed, hogy megvásárolhass egy csontmaszkot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

kf 1121 1092 bekészíted az 1121. tárgyat
Visszamész a barlangodba. Felveszed a vándorcsizmát. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Felkeresed a szint vegyesboltját. A boltban Te vagy az egyetlen vásárló. A boltos egy kicsit méreget, aztán halkan megszólal.
- Belevaló gyereknek látszol, biztos lenne kedved egy kis tréfához. A dolog egy kicsit veszélyes, ugyanis a szint elöljáróját kéne megtréfálnod, de rendesen megfizetném. Tudod a múltkor nagyon összevesztünk, és úgy érzem, hogy túlságosan megalázott a nagy nyilvánosság elõtt. Én nem akarom õt bántani, de egy kis lecke azért nem ártana neki. Ebben a zacskóban rendkívül hatásos viszketõpor van. Ezzel kéne az ágyát jól megszórni.
Elõször persze tiltakozol, de amikor a boltos 100 aranyat és komolyabb mennyiségû varázstárgyat kezd emlegetni, csak annyit mondasz, hogy meggondolod. (17. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]

be 4 103 meglátogatod a 4. épületet
Elhagyod a boltot. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Elmondod, hogy szeretnél egy új farkat növeszteni és rögtön megfelelõ harci jártasságot is szerezni a használatában. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az új végtagod kinövesztése látványos és érdekes szórakozás. Amikor elõször mozgatod, furcs érzés, de aztán megszokod. Hozzáértõ oktatók megfelelõ kiképzésben részesítenek, melynek eredményeképp újabb támadó végtaggal bõvül arzenálod. (-10 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]

m 6 11 1121 4412 2344 1123 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,11) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 6,10) A folyosó északra tart. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy albinó pók (#32). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megindulsz az albinó pók felé. Már ott is vagy! Az albinó pók máris elõtted terem! Az albinó pókot próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. Elkerülte. Meglóbálva zúzol farkaddal. Mellétrafáltál. Az albinó pók téged támad. Elõrehajolva marni próbál. (5 ép-t sebzõdtél). Mérget kaptál! Mérgezõdsz. Sebzõdsz 3 ép-t. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az albinó pók rád veti magát. Elõrehajolva marni próbál. (6 ép-t sebzõdtél). Támadod az albinó pókot. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz farkaddal. (3 ép-t sebeztél). Méreg marja tested. 3 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Az albinó pók rád támad. Elõrehajolva marni próbál. (5 ép-t sebzõdtél). Az albinó pókot próbálod megsebezni. Rávágsz jobb karmoddal. (12 ép-t sebeztél). Mérgezed! Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (3 ép-t sebeztél). Az albinó pók hörögve elterül. Méreg marja tested. 3 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%).
(M 6,9) Irány észak! Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol. Nocsak, mit találtál! 1 csótányláb ! Óvatosan begyûjtöd.
(M 7,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,8) A folyosó északra tart. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 5,8) Nyugat felé mész az útvesztõben. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 4,8) Csendben lépkedsz. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 4,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,8) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 6,8) A folyosó keletre visz. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 6,9) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. Moha borítja a falakat, a szikák mellett furcsa cserjék nõnek. Érdekes!
(M 5,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,8) Mindenre felkészülve, északra mész. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 6,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,9) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Fehér szálú, a sötétséghez szokott növények növik keresztül-kasul ezt a barlangszobát.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 100.]

cs 30 csapdaállítás 30 TVP-ért
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Itt az ideje, hogy csapdát állíts a bejáratnál! Óvatosan, odafigyelve dolgozol. Csapdád (30 TVP-s) rejtettsége: 2, sebzése: 9-17.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

be 20 35 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz 35! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete boldogan tapsol.
- Gratulálok, a megfejtés tökéletes! (+1 képességpont.) Most pedig lássunk munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket, akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete megköszörüli a torkát, majd így szól:
- Volna itt egy küldetés, amelyrõl azonban bizonyosan tudom, hogy csakis jól fejlett galetkik oldhatják meg sikeresen. Azaz buta, gyenge, beteges, lassú galetkiknek semmi esélye! Ha azonban életerõs, tettrekész ifjakból áll össze a csapat, a siker garantált. A feladat: behatolni egy vuerg barlangrendszerébe! - amikor szó nélkül sarkon fordulsz, a remete utánadkiabál.
- Várj, tudom, hogy milyen híre van a vuergeknek! Az Ellenséget imádó galetkiket társadalmunk üldözi és halálra ítéli. Amiért még mindig léteznek, az borzalmas nagy hatalmuk és gyilkos hírük. Különösen ilyen alacsony szinten senki sem mer szembeszállni velünk. Most az egyszer azonban higgy nekem! Van esélyetek ez ellen a vuerg ellen! A feladatotok pedig nem a vuerg legyõzése, erre amúgy sem lennétek képesek - egyszerûen csak fel kell térképeznetek a vuerg tanyáját, hogy egy képzett harcosokból álló csapat behatolhasson. - lassan megfordulsz, és bizonytalanul biccentesz. (52. kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 3 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Doki, egy még a kezébõl is villámokat szóró nõ. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Felszerelése: a kobra maszkja, bronzmedál, vándorcsizma, ezüstmedál, a szellemek csatos öve, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a teknõs zöld köntöse, a harcmûvész szimbóluma, a sebezhetetlenség malachit karkötõje. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a tehemót. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad Förtelmes Mutáció, egy förtelmesen mutálódott, mégtöbb lélekenergiára szomjazó nõ. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. Tárgyai: köntös, a gólem nagy pajzsa, bõrpáncél, bronzmedál, fejpánt. Üdvözlõ mondatod: "A szagod után is megtalálni a barlangodat." Dühösen kiabálja vissza: "Te kékorrú pocokvadító!" Nem habozol, máris mondod: "Kérlek, ismételd meg, mert nem értettem jól a böfögésedtõl!" Förtelmes Mutáció szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+25% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Nodariel, egy lángvörös szemû, szárnyas, sárkányszerû vonásokkal bíró férfi. A Halhatatlanok klánjának egyszerû halandó rangú tagja. Felszerelése: díszes fejék, kemény bõrpáncél, köntös, bronzmedál, az Örökkévalóság Rubinja, nyaklánc. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Te gerinctelen puhány!" Nem késik a válasszal: "Hogy az ablakra aggatnának szellõztetni!" A következõvel folytatod: "Te két lábon járó anti-bébi reklám!" Nodariel nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+25% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Az orgling szolga közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling szolga felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling szolga téged támad. Benyom neked jobb mancsával. (6 ép-t sebzõdtél). Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Felé suhintasz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. Elhibáztad. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling szolgát. Felé ütsz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Elõresuhintasz farkaddal. (1 ép-t sebeztél). Az orgling szolga holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy protolisk lárva (#19).

*** 1. KÖR *** A protolisk lárva felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A protolisk lárva odajön hozzád. Támadod a protolisk lárvát. Felé ütsz jobb karmoddal. (11 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-3 ép) Megmérgezted. Tekergetve suhintasz farkaddal. (4 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-3 ép) A protolisk lárva rád veti magát. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép) Mérgezõdik: A protolisk lárva 4 sebzést kap.
*** 2. KÖR *** A protolisk lárvát próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-3 ép) Megmérgezted. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (4 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-3 ép) A protolisk lárva halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+37%). Elteszed a zsákmányt, ami 9 arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy árnymanó suhanc (#18).

*** 1. KÖR *** Az árnymanó suhanc máris elõtted terem! Az árnymanó suhanc felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az árnymanó suhanc rád veti magát. Fogazott tõrt forgatva támad. Ez mellément. Megtámadod az árnymanó suhancot. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. Félrehajolt. Ostorként csattantasz farkaddal. (4 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az árnymanó suhancot. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal. (3 ép-t sebeztél). Az árnymanó suhanc rád támad. Egy nevetséges fogazott tõrrel próbál lecsapni rád. (4 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Az árnymanó suhanc rád veti magát. Fogazott tõrrel támad. Hátraugrasz a támadás elõl. Az árnymanó suhancot próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal. Elhibáztad. Rávágsz farkaddal. (4 ép-t sebeztél). Az árnymanó suhanc halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 31 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+32%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy fogazott tõr. [ld. enc.]
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]

b 2 barlangod bõvítése
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 131 sebzést okoztál, és 53 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 6 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 166 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Oparo Griddhon, egy magas, barna hajú, barna szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 10. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 1.25
[2] IQ: 3 / 2.60
[3] ügyesség: 4 / 0.15
[4] egészség: 4 / 1.35
[5] mágia: 4 / 0.80
[6] gyorsaság: 4 / 0.60
[9] Méret/ép: 60 / 27
Min. méret: 39
Barlangméret: 60
PONTJAID
Varázspont: 35 / 35
Képességpont: 7 / 22%
Hõsi pont: 7 (2)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 14%
Galetki erõ: 117 / 95
Hírnév : 112
Jóllakottság: 156%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 4 (0)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 50 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 40 (4)
Leölt torzszülött: 49 (4)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 2 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 2 / 0.48 [15] regeneráció: 4 / 0 [17] vastag bõr: 3 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.60 [47] zárnyitás: 1 / 0.30 [48] mászás: 3 / 1.14
[64] átokszórás: 3 (5) / 0.75        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 7 / 0 [101] szakért.: 4 / 3.87 [102] sebzõ méreg: 4 / 0
farok [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.40    


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 0 20; VI erõ:100% ép:30%; PV 4 3 5; PSZ 48 47 45; HE 2;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 30 szint: 2 sebzés: 9-17

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (3. épület), #9 (7. épület), #15 (4. épület), #17 (1. épület), #20 (9. épület), #52 (20. épület).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 bõrpáncél (#9) * 1 díszes fejék (#135) * 1 köntös (#1150)
* 1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
73 arany (#1) * 1 bronzmedál (#207)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128)

Fegyverek
1 fogazott tõr (#6) 1 kés (#5)

Varázsitalok és füvek
2 csótányláb (#25) 3 liánvirág (#24) 2 mátekel gomba (#21)
1 mitulen fû (#20) 1 sötét mák (#23) 5 üvegcse (#14)

Egyéb kacatok
1 lemúr hártya (#161) 1 molad púp (#16)


Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 1 csótányláb (#25), 1 vándorcsizma (#1121), 1 fogazott tõr (#6).

Az elõzõ forduló óta elhasznált tárgyaid: 121 arany (#1), 1 díszes fejék (#135).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ALBINÓ PÓK (32. LÉNY)
Az albinó pók teljesen fehér, hosszú lábú, kis törzsû óriáspók. Harapása természetesen mérgezõ, a méreg azonban nem bénít, inkább lassan (egyesek szerint gyorsan) megöli az ellenfelet. Az albinó pók fehér, zamatos húsa ízletes csemege mind a rovarevõk, mind a micinisták számára.



TEHEMÓT (24. LÉNY)
A tehemót nagy, lomha lény, amely meglepõen jól tudja magát álcázni a mélység járataiban. A sötét barlangokban ez persze nem annyira szín-alkalmazkodást, hanem hõmérsékletet jelent, bõre nem sugároz több hõt, mint környezetéé, ezért az infralátásra hagyatkozó lények nehezen bukkannak rá. Ha mégis felfedezik, a tehemót hathatósan képes védekezni óriási mancsaival, és a harc minden esetben a normál távolság helyett közelirõl indul. A tehemót elejtése gazdag zsákmányt jelent a kõevõk és a piromádok számára.



FOGAZOTT TÕR (6. TÁRGY)
Mindig elámulsz, amikor ezekkel a törékeny, szerencsétlen fegyverekkel találkozol, amelyeket némelyik torzszülött használ ahelyett, hogy normális végtagokat növesztene. A fogazott tõr sebzése 2D4, valljuk be, ennél bármely lárva bármely végtagja többet képes sebezni. A fogazott tõrt KF 6 (végtag) paranccsal használhatod, de te meg ne tedd! Inkább add el néhány aranyért a boltban, öreg galetki matrónák régiségként gyûjtik az ilyesmit.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.