Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Maerju
Küldd el képeslapként!
"Óriási, csupa karom és csáp behemótok. Három vaskos lábukon imbolyogva közlekednek, apró madárszemükkel élelem után kutatnak. Bár nagy mérete a legtöbb ragadozót elijeszti, a maerju valójában könnyű préda - ráuszítva szolgahadadat, pillanatok alatt szétszedik neked ezt a lomha és magatehetetlen szörnyeteget." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 00:29:51 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7690-36

Karakterszám: 7690 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 36 Játékhét: 74
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 461
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2011. máj. 5. 15h:42'
A következõ fordulód táplálható: 2011. máj. 6.

E-mail!

KAROM EDGÁR KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 36 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32679.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*máj. 4.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett. *máj. 4.* Arhippa Perttunent kis híján megölte egy Targhon dögférge. *máj. 4.* Arhippa Perttunent legyõzte harcban egy bolyongó lidérc. *máj. 4.* Arhippa Perttunen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranyszemû Reglinde felett.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban. Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+33 életpont.)
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

kno 17 7 17. képességre 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot a vastag bõr harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

kno 25 4 25. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a bûz harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a bûz szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 74.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

sp 9 specializáció
Megszabadulsz egy gyengédtõl. Az új specializációd: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.) Ez 1 képességpontba került.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

e 30 élelemszerzés
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 132.]

be 3 meglátogatod a 3. épületet
Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: gránitbõr (#17, IQ14, 200ap) sorvasztás (#30, IQ10, 100ap) gigaököl (#40, IQ12, 90ap) agyroppantás (#43, IQ12, 120ap) ellenáll.megtörése (#48, IQ14, 150ap) alkímia (#147, IQ9, 250ap) láthatatlanság (#157, IQ12, 350ap) láth. észlelése (#158, IQ13, 80ap) szellemidézés (#159, IQ7, 50ap) kineport (#163, IQ10, 120ap) tombolás (#167, IQ6, 320ap) villámpajzs (#170, IQ8, 50ap) savpajzs (#171, IQ8, 50ap) gázpajzs (#172, IQ8, 50ap) {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

kk 8 klánküldetés
(8. kaland:) Sajnálom, de jelenleg nincs ilyen sorszámú aktív klánkalandod.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

be 11 meglátogatod a 11. épületet
Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]

tv 1 16 varázslat berakása 1. varázslatlistára
1. TV listába került: tûzpajzs.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]

be 20 60 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz 60! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete szomorúan ingatja a fejét, majd annyit mond:
- Gondolkodj tovább, ez a válasz nem jó! - Mérgesen távozol.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 117.]

be 20 68 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz 68! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete szomorúan ingatja a fejét, majd annyit mond:
- Gondolkodj tovább, ez a válasz nem jó! - Mérgesen távozol.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]

m 4 11 8150 4343 4141 1121 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,11) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 8 150) A legközelebbi feladat megoldásánál 150 lesz a válaszod.
(M 3,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,12) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 3,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,13) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 3,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,12) A négy égtáj közül északot választod. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 3,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,11) Tovább északra! Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 4,10) Merre tovább? Északra! Az õsi csarnok közepén fehéren kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja, hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 5, 15, 28, 46, 71, 105... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Bizonyos vagy benne, hogy jól tudod a választ, ezért habozás nélkül válaszolsz. [150] - Rendben, a válasz tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 4,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Az egyik falon barlangnyílások sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent? (372. kaland, összköltsége 20 TVP.) Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy mahomohi (#43).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a mahomohit. A mahomohi feléd mozog. Megtámadod a mahomohit. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (23 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (1 sebzés). A mahomohi téged támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (10 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a mahomohit. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (21 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (1 sebzés). A mahomohi holtan terül el.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+36%).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! A következõ pillanatban mentális támadás ér. Ellenfeled egy pyrk vipera (#54).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Karom Edgár semmi semmi (-2)3 (-2)3 Pyrk vipera Tudati méreg +2 méreg (-6)19 (+0)30
2. Karom Edgár semmi semmi (-2)1 (-2)1 Pyrk vipera Pszi acéltorony kudarc (-7)12 (+0)30
3. Karom Edgár semmi semmi (-1)0 (-1)0 Pyrk vipera Pszi csáp +4 PE (-3)9 (+0)30

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-25 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+34 életpont.)
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy molitár (#35).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a molitárt. A molitár feléd rohan. A molitárt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (18 ép-t sebeztél). A molitár téged támad. Lendít egy nagyot jobb lábával. (1 ép-t sebzõdtél). Rúg bal lábával. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Támadod a molitárt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (16 ép-t sebeztél). A molitár téged támad. Egy rúgást próbál jobb lábával. (1 ép-t sebzõdtél). Hasba próbál rúgni bal lábával. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A molitárt próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (10 ép-t sebeztél). A molitár holtan terül el.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+36%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy molitár háj.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy orgling kutya (#42).

*** 1. KÖR *** Az orgling kutya felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az orgling kutya feléd rohan. Megtámadod az orgling kutyát. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (21 ép-t sebeztél). Az orgling kutya téged támad. Feléd üt bal karmával. (3 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling kutyát. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (21 ép-t sebeztél). Az orgling kutya kileheli lelkét.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+34%). Elteszed a zsákmányt, ami 11 arany.
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 24.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben segíthet. Köszöntöd, és 15 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 sziklaóriás (#164). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 katapulter (#33).

*** 1. KÖR *** A 2. katapulter téged céloz, amikor a kerek kõvel lõ. (5 ép-t sebzett.) Az 1. katapulter téged céloz, amikor a kerek kõvel lõ. Nem talált. Megindulsz az 1. katapulter felé. Már ott is vagy! Megtámadod az 1. katapultert. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (21 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (1 sebzés).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. katapultert. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (23 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (1 sebzés). Az 1. katapulter halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. katapulter rád támad. Odacsap neked jobb mancsával. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. katapultert. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (27 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (2 sebzés). A 2. katapulter rád támad. Lesújt rád jobb mancsával. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. katapultert. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (25 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (2 sebzés). A 2. katapulter kileheli lelkét.
[A csatában összesen 102 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+54%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 4 kerek kõ. Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 55 aranyat.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

k 8 376 kaland elvállalása
(8. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(376. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

cs 40 csapdaállítás 40 TVP-ért
Csapdád még maximális erõsségû, nincs értelme bõvíteni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +2 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 234 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 14 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 238 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Karom Edgár, egy láthatóan karmos, körömgombával teli Edgár férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 36. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 / 2.20
[2] IQ: 10 / 6.40
[3] ügyesség: 8 / 4.48
[4] egészség: 7 / 5.37
[5] mágia: 6 / 0.80
[6] gyorsaság: 10 (9) / 7.10
[9] Méret/ép: 73 / 55
Min. méret: 68
Barlangméret: 74
PONTJAID
Varázspont: 54 / 54
Képességpont: 12 / 1%
Hõsi pont: 5 (11)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 18%
Galetki erõ: 195 / 151
Hírnév : 110
Jóllakottság: 100%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 23 (0)
Galetki gyõzelmek: 4 (0)
Torzsz. csaták: 228 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 195 (4)
Leölt torzszülött: 228 (5)
Pszi csaták: 3 (1)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 17 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: diák (6)
Speciális képességeid:
+1 gyógynövények, +1 v.ital fõzés, +6% varázstárgy találására; 30%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts fehér gyógyító italt! 2.) Olvass el egy õsi falfeliratot! 3.) Hozz nyolc molad púpot!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 13 (15) / 5.71 [17] vastag bõr: 7 (9) / 6 [25] bûz: 4 / 3

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.40 [46] csapdaészlelés: 1 / 0.23 [47] zárnyitás: 1 / 0.35
[48] mászás: 3 / 2.60 [49] rugalmasság: 4 / 3 [54] kereskedelem: 4 / 2.09
[55] szívósság: 3 / 2 [56] varázsitalfõzés: 1 (2) / 0 [60] pszi támadás: 1 / 0
[61] pszi energia: 1 / 0 [64] átokszórás: 1 / 0.05 [65] álcázás: 1 / 0
[66] lopakodás: 3 / 2.10 [67] régészet: 5 / 2.90 [69] tanulás: 2 / 1.25

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 3 / 1 [101] szakért.: 11 / 9.75      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0 [16] tûzpajzs: 1 / 0    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 16 tûzpaj                  

MAKRÓID
1. Makró
ism 3
vd
ism 2
p


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 20 10; VI erõ:150% ép:35%; PV 5 2 3;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 2 sebzés: 3-11

SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #8 (7. épület), #376 (35. forduló), #372 (36. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a légzés pajzsa (#27610) * 1 a védekezés fejpántja (#4705) * 1 bõrpáncél (#9)
1 díszes fejék (#135) 1 halotti maszk (#1091) * 2 köntös (#1150)
1 lemezpáncél (#1000) 2 pajzs (#1060) 3 törpe pikkelyvért (#4)
2 vassisak (#1076) * 1 Xantin bõröve (#169)

Ékszerek, kincsek
* 1 a teknõs csepp fülbevalója (#25556) 219 arany (#1) 1 csepp fülbevaló (#1256)
19 drágakõ (#2) 1 fülbevaló (#1255) 1 gyûrû (#1225)
18 hamis arany (#809) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 2 õskõ (#8)

Fegyverek
2 harci fejsze (#12) * 6 kerek kõ (#11) 1 parittya (#10)
1 rozsdás kard (#131) 1 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
1 elonotichlan (#31) 3 fehér gyógyital (#50) 3 gyilkos boróka (#27)
5 liánvirág (#24) 3 mitulen fû (#20) 4 sötét mák (#23)
1 tejfonál (#28) 14 üvegcse (#14) 2 védelem itala (#59)
2 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 5 lemúr hártya (#161) 2 mandibula (#157)
1 molad púp (#16) 2 molitár háj (#165) 9 nohnetár gumó (#212)
6 nordkristály (#146) 11 õsi relikvia (#17) 1 sárga gömb (#136)
2 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): vándorcsizma #1121 (1).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 51 arany (#1), 4 kerek kõ (#11), 1 molitár háj (#165).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



REZERVÁTUM (#46)
Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan? Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma} {képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén, hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében, hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra. Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik, és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt, akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban, s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod õket.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.