Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Fűszerraktár
Küldd el képeslapként!
"Átvert az az átok remete! Kincset ígért, de ebben a raktárban csak fűszer és fűszer van, ameddig csak ellátni." - gondolatok egy galetki szájából, a kaland folytatásához szükséges nagy ötlet megszületése előtt
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-18 08:25:45 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7649-136

Karakterszám: 7649 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 136 Játékhét: 140
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 514
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. nov. 7. 10h:05'
A következõ fordulód táplálható: 2005. nov. 8.

E-mail!

MARCONI KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 hatalom kék italát. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 1. NAP ** Épp hozzád néz be Don Kéró, egy fekete napszemüveget viselõ, tésztazabáló, CSALÁD centrikus férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Tárgyai: Akadémiai nyaklánc, kõmûves kalapács, a sólyom csepp fülbevalója, a sólyom márványgyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a tökéletesség szárnyas sisakja, a tökéletesség csonttõre, a sólyom karikaszimbóluma, a káosz mágusának tõre, a tökéletesség aranyozott fülbevalója, zafír érdemrend, a tudás zafírja, a sólyom malachit karkötõje, orglingbõr öv, arany nadrág, görényfarok, a tökéletesség háromszögszimbóluma, a káosz szürke láncinge, a ragadozó vándorcsizmája, a tökéletesség nehéz nyílpuskája, a tökéletesség márványgyûrûje, a káosz szürke pajzsa. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Rövid töprengés után megállapodtok abban, hogy a legjobb teszt a kereskedõ raktárába való betörés. Különbözõ ajtóktól indultok, vajon ki jut át hamarabb a rengeteg záron és lakaton? Nagy nehezen jutsz el a belsõ raktárig. Don Kéró már egy ládán üldögél, vigyorogva. Vesztettél!
** 1. NAP ** Nem átall háborgatni Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. A Halhatatlanok klánjának az univerzum szolgája rangú tagja. Tárgyai: szivárvány karkötõ, a regenerálódás malachitgyûrûje, a gyõzelem karkötõje, Rogan karkötõje, Behemót mellvértje, Örökkévalóság Zafírja, a remete márványgyûrûje, a tökéletesség zangrozi csizmája, arany porontyköpeny, Fairlight kerek pajzsa, ezüst pszi váll-lap, a yeti szürke maszkja, Behemót csatos öve, a törpék aranyozott nyaklánca, ozin fülkarika, a kobra ezüst nyaklánca, a regenerálódás könnyû íja, org.lázadás emlékérme, görényfarok, a hatalom rubinja, az energia csepp fülbevalója, Behemót ezüst nyaklánca. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Így köszön: "Egyszerûen undorító vagy!" Rögtön visszavágsz: "Hallom, úgy iszol, mint a csap." A következõt mondja neked: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Avvocato Terrasini a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
** 1. NAP ** Meglátogat egy galetki: Oriznya Triznyák, egy drabális testû, brutális fejû, bazinagy fogakkal elláttott, sokmancsú férfi. A Halhatatlanok klánjának a rend nagyhatalmú tagja rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az Örökkévalóság gyûrûje, a gyõzelem ezüst fejpántja, asztrálgyöngy, a hatalom rubinja, a bûz márványamulettje, arany pszi váll-lap, aréna csont érme, ében láncing, görényfarok, az ügyesség könnyû íja, óriás fülbevaló, a remete fekete csizmája, ezüst tanítványköpeny, az elfek kõamulettje, plüss daergaoth lord, a pók smaragdgyûrûje, a királynõ karkötõje, a tökéletesség csepp fülbevalója, Leah sárga öve, a kobra malachit karkötõje, a tökéletesség ónixgyûrûje, az erõ bronz amulettje. Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy tûzpajzs varázslatot. ( +18 tûzimmunitás.) (-3 vp.) Edward, a zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Edward, a zöld ekinda elõhív egy tombolás varázslatot. Oriznya Triznyák feléd rohan. Wamp, a warnök feléd mozog. Oriznya Triznyák téged támad. Ostorként csattant farkával. (40 ép-t sebzõdtél). Feléd üt jobb mancsával. (38 ép-t sebzõdtél). Pofáját nagyra tátva harap fogával. (54 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-10%). Szagától fuldoklasz. (-31 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 163 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Oriznya Triznyák megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 1. NAP ** Itt az ideje, hogy megmérkõzzetek egy nagyhatalmú torzszülöttel! Ezúttal Lord Akryl kerül terítékre. Szövetségi tagjaiddal együtt izgatottan keltek útra. Mélyen, a csatornák alatt rejtõzik a fenevad, egy eldugott barlangban. Szíved a torkodban dobog, míg végül megérkeztek. Itt van mindenki: Leph Arlone a szétszórt, José Desperato, Sir Barracuda, Acélidegzetesszencia, Braveheart Patriot, Gondol-Kodó, Bazaltzabáló, Dr. Hannibal Lechter, Piromaca, Aquinnes Dha'khana, Szárnyaszegett Bolhedor, Sivir, St. Lopez, Mikanno Hosi Kanpokusan, Akadil Tel Kator.
Ellenfeleitek egy Lord Akryl (#336) [aura: gyorsaság: 150.] és 2 nagyobb tûzelementál (#341) [aura: bûz: 254.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Akadil Tel Kator elmormol egy megszakítás varázslatot. Akadil Tel Kator varázshatalma segítségével elmond egy ellenáll.megtörését. Heves kézmozdulatok közepette a Lord Akryl elmormol egy tûztengert. Akadil Tel Kator megpróbálja megszakítani, sikertelenül. St. Lopez ellõ egy fürgülés varázslatot. St. Lopez öregedett 1 évet. St. Lopez elmond egy féreg érintése varázslatot. Sivir varázshatalma segítségével elmond egy átkot. A Lord Akryl elkerülte a varázslatot. Bazaltzabáló elmond egy fürgülés varázslatot. Bazaltzabáló öregedett 1 évet. Bazaltzabáló ledönt a torkán egy barna folyadékot. Az 1. nagyobb tûzelementál mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzfalat. Akadil Tel Kator megakadályozta a varázslat létrejöttét. A 2. nagyobb tûzelementál elmond egy tûzfal varázslatot. Akadil Tel Kator megakadályozta a varázslat létrejöttét. Gondol-Kodó varázshatalma segítségével elmond egy sárkányleheletet. ( +31 tûzlehelet, +31 jéglehelet, +31 savlehelet, +31 elektr.lehelet, +31 mérg. lehelet.) Gondol-Kodó ellõ egy tûzpajzs varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette Aquinnes Dha'khana elmormol egy fürgülést. Aquinnes Dha'khana öregedett 1 évet. Összegyûjtve mágikus energiáit, Aquinnes Dha'khana elvarázsol egy esszenciaelnyelést. José Desperato Ödlerkbél íjjal lövi az 1. nagyobb tûzelementált. Mellé! Braveheart Patriot varázshatalma segítségével elmond egy õrjöngést. Támadásod megnõ (+120%). Heves kézmozdulatok közepette Braveheart Patriot elmormol egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+22 méretükre). Leph Arlone a szétszórt ellõ egy elemi védelem varázslatot. ( +13 tûzimmunitás, +13 hidegimmunitás, +13 savimmunitás, +13 elkt.immunitás, +13 imm.mérg.gázra.) Néhány rövid kézmozdulat után Leph Arlone a szétszórt létrehoz egy óriáserõ varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után Sir Barracuda létrehoz egy tûzpajzs varázslatot. Sir Barracuda lenyel egy narancs italt. Dr. Hannibal Lechter elmond egy savcsapás varázslatot. A Lord Akryl 159 ép-t sebzõdik. Elõhívsz egy tûzpajzs varázslatot. ( +18 tûzimmunitás.) (-2 vp.) Akadil Tel Kator sebzõdik 158 ép-t a tûztengertõl. A Lord Akryl immúnis a tûztenger varázslatra. St. Lopez 174 sebzést kap a tûztengertõl. Sivir 163 sebzést kap a tûztengertõl. Bazaltzabáló 175 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Az 1. nagyobb tûzelementál ellenállt a tûztenger varázslatnak. A 2. nagyobb tûzelementál: nem hatott rá a tûztenger. Gondol-Kodó 130 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Aquinnes Dha'khana sebzõdik 183 ép-t a tûztengertõl. José Desperato 149 sebzést kap a tûztengertõl. Braveheart Patriot 156 sebzést kap a tûztengertõl. Szárnyaszegett Bolhedor megközelíti az 1. nagyobb tûzelementált. Szárnyaszegett Bolhedor 191 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Leph Arlone a szétszórt 158 sebzést kap a tûztengertõl. Mikanno Hosi Kanpokusan megközelíti a Lord Akrylt. Mikanno Hosi Kanpokusan sebzõdik 153 ép-t a tûztengertõl. Sir Barracuda 101 sebzést kap a tûztengertõl. Dr. Hannibal Lechter 147 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Piromaca elindul a 2. nagyobb tûzelementál felé. Piromaca 183 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Acélidegzetesszencia a Lord Akryl felé mozog. Acélidegzetesszencia sebzõdik 183 ép-t a tûztengertõl. Sebzõdsz 155 ép-t a tûztengertõl. Acélidegzetesszencia ájultan a földre zuhan. Szárnyaszegett Bolhedor az 1. nagyobb tûzelementált támadja. Mikanno Hosi Kanpokusan a Lord Akrylt támadja. Piromaca a 2. nagyobb tûzelementált támadja. Regenerálsz (+4 ép)
José Desperato rohan, ahogy a lába bírja. Mikanno Hosi Kanpokusan rohan, ahogy a lába bírja. Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
*** 2. KÖR *** Akadil Tel Kator rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy lélekfacsarás. A Lord Akryl elkerülte a varázslatot. Az 1. nagyobb tûzelementál ellenáll a varázslatnak. A 2. nagyobb tûzelementál rezisztálja. Sivir elmormol egy átok varázslatot. A Lord Akryl megúszta! Az 1. nagyobb tûzelementál elmormol egy tûzoszlop varázslatot. Akadil Tel Kator megakadályozta a varázslat létrejöttét. A 2. nagyobb tûzelementál a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzoszlop! Akadil Tel Kator megakadályozta a varázslat létrejöttét. Sir Barracuda ledönt a torkán egy ezüst folyadékot. Magában motyogva, Sir Barracuda létrehoz egy hatalomvarázst. Összegyûjtve mágikus energiáit, Dr. Hannibal Lechter elvarázsol egy savcsapást. A Lord Akryl 154 sebzést kap. Akadil Tel Kator 185 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. A Lord Akryl megközelíti St. Lopezt. A Lord Akryl ellenállt a tûztenger varázslatnak. St. Lopez a Lord Akryl irányába megy. St. Lopez 162 sebzést kap a tûztengertõl. Bazaltzabáló a Lord Akryl felé mozog. Bazaltzabáló 185 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Aquinnes Dha'khana az 1. nagyobb tûzelementál irányába megy. Aquinnes Dha'khana sebzõdik 196 ép-t a tûztengertõl. Sivir 151 sebzést kap a tûztengertõl. Az 1. nagyobb tûzelementál ellenállt a tûztenger varázslatnak. A 2. nagyobb tûzelementál immúnis a tûztenger varázslatra. Gondol-Kodó a Lord Akrylt rohamozza. Gondol-Kodó sebzõdik 132 ép-t a tûztengertõl. Braveheart Patriot a 2. nagyobb tûzelementál irányába megy. Braveheart Patriot 171 sebzést kap a tûztengertõl. Szárnyaszegett Bolhedor 198 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Leph Arlone a szétszórt az 1. nagyobb tûzelementált rohamozza. Leph Arlone a szétszórt 176 sebzést kap a tûztengertõl. Sir Barracuda sebzõdik 102 ép-t a tûztengertõl. Dr. Hannibal Lechter sebzõdik 142 ép-t a tûztengertõl. Piromaca 190 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Leph Arlone a szétszórt összerogy. Braveheart Patriot ájultan a földre zuhan. Dr. Hannibal Lechter összerogy. Piromaca ájultan a földre zuhan. Szárnyaszegett Bolhedor összerogy. Sivir ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. St. Lopez ájultan a földre zuhan. A Lord Akryl és Bazaltzabáló egymással harcolnak. Bazaltzabáló ájultan a földre zuhan. Aquinnes Dha'khana az 1. nagyobb tûzelementált támadja. az 1. nagyobb tûzelementál lebénult. az 1. nagyobb tûzelementál paralizálódott. Gondol-Kodó és a Lord Akryl egymással harcolnak.
Akadil Tel Kator menekül, menti az irháját.
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, a 2. nagyobb tûzelementál létrehoz egy tûzfalat. A Lord Akryl ellenállt a tûztenger varázslatnak. Aquinnes Dha'khana 152 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Sir Barracuda elindul a 2. nagyobb tûzelementál felé. Sir Barracuda 85 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Sir Barracuda rezisztálja. Az 1. nagyobb tûzelementál rezisztálja. A 2. nagyobb tûzelementál rezisztálja. Gondol-Kodó 129 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Aquinnes Dha'khana maradék erejét is elvesztve elterül. A Lord Akryl és Gondol-Kodó egymással harcolnak. Gondol-Kodó ájultan a földre zuhan. Sir Barracuda a 2. nagyobb tûzelementált támadja. Sir Barracuda nótára gyújt. a 2. nagyobb tûzelementál kontaktmérget kapott. a 2. nagyobb tûzelementál lebénult. A 2. nagyobb tûzelementál hörögve elterül.
*** 4. KÖR *** Az 1. nagyobb tûzelementál ellõ egy tûzoszlop varázslatot. Sir Barracuda ellenáll a varázslatnak. A Lord Akryl immúnis a tûztenger varázslatra. Sir Barracuda elindul a Lord Akryl felé. Sir Barracuda 103 ép-t sebzõdik a tûztengertõl. Az 1. nagyobb tûzelementál ellenállt a tûztenger varázslatnak. Sir Barracuda összerogy.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 155 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Akadil Tel Kator: 0/343, Leph Arlone a szétszórt: 0/327, José Desperato: 0/149, Sir Barracuda: 432/421, Acélidegzetesszencia: 0/183, Braveheart Patriot: 0/327, Gondol-Kodó: 348/571, Bazaltzabáló: 0/495, Dr. Hannibal Lechter: 313/289, Piromaca: 298/414, Aquinnes Dha'khana: 1100/510, Szárnyaszegett Bolhedor: 174/402, Sivir: 0/314, St. Lopez: 0/336, Mikanno Hosi Kanpokusan: 240/248.] Ebben a csatában alulmaradtál.
Siralmas vereség - örülhetsz, hogy sikerült az irhádat menteni, és élve kikerültél a találkozásból.
** 8. NAP ** Pihenésedet megzavarja Oriznya Triznyák, egy drabális testû, brutális fejû, bazinagy fogakkal elláttott, sokmancsú férfi. A Halhatatlanok klánjának a rend nagyhatalmú tagja rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: az Örökkévalóság gyûrûje, a gyõzelem ezüst fejpántja, asztrálgyöngy, a hatalom rubinja, a bûz márványamulettje, arany pszi váll-lap, aréna csont érme, ében láncing, görényfarok, az ügyesség könnyû íja, óriás fülbevaló, ezüst tanítványköpeny, az elfek kõamulettje, plüss daergaoth lord, a pók smaragdgyûrûje, spanyolcsizma, a királynõ karkötõje, a tökéletesség csepp fülbevalója, Leah sárga öve, a kobra malachit karkötõje, a tökéletesség ónixgyûrûje, az erõ bronz amulettje. Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy tûzpajzs varázslatot. ( +18 tûzimmunitás.) (-3 vp.) Edward, a zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Edward, a zöld ekinda elmond egy tombolás varázslatot. Oriznya Triznyák közelebb jön, hogy támadhasson. Wamp, a warnök feléd rohan. Trisztán, a barlangi troll odajön hozzád. Oriznya Triznyák téged támad. Meglóbálva zúz farkával. (30 ép-t sebzõdtél). Lekever egyet jobb mancsával. (32 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Harapni próbál fogával. (48 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-10%). Bûze kellemetlen számodra. (-37 ép.) Wamp, a warnök rád támad. Benyom neked jobb mancsával. (37 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-7 ép.) Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 191 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Oriznya Triznyák megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 8. NAP ** Felkeresi barlangodat Doris Kel Dor, egy vakítóan fehér hajú, vörös szemû, tetovált bõrû, démoni nõ. A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: ében láncing, az enyészet malachit karkötõje, az enyészet csepp fülbevalója, az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, Enyészmester, zafír érdemrend, az enyészet karikaszimbóluma, a tökéletesség csepp fülbevalója, a tárgyalás gyûrûje, az Érzés Gyûrûje, a tökéletesség átlátszó köntöse, az enyészet csontmaszkja, az enyészet csatos öve, a regenerálódás vándorcsizmája, a kobra könnyû nyílpuskája, a lich karikaszimbóluma, a szalamandra kerek pajzsa, az enyészet kõamulettje, görényfarok, a tökéletesség vívótõre, a regenerálódás malachit karkötõje, arany nadrág, a regenerálódás görbekardja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz. [Látogatód zsebébõl kipottyant az energiagyûjtõ de ezt sajnos csak jóval a távozása után fogod észrevenni.]
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Végül Doris Kel Dor megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+7% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a lávaelementál. [ld. enc.]
** 11. NAP ** Eljön barlangodba Oriznya Triznyák, egy drabális testû, brutális fejû, bazinagy fogakkal elláttott, sokmancsú férfi. A Halhatatlanok klánjának a rend nagyhatalmú tagja rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az Örökkévalóság gyûrûje, a gyõzelem ezüst fejpántja, asztrálgyöngy, a hatalom rubinja, a bûz márványamulettje, arany pszi váll-lap, aréna csont érme, ében láncing, görényfarok, az ügyesség könnyû íja, óriás fülbevaló, a remete fekete csizmája, ezüst tanítványköpeny, az elfek kõamulettje, plüss daergaoth lord, a pók smaragdgyûrûje, a királynõ karkötõje, a tökéletesség csepp fülbevalója, Leah sárga öve, a kobra malachit karkötõje, a tökéletesség ónixgyûrûje, az erõ bronz amulettje. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy tûzpajzsot. ( +18 tûzimmunitás.) (-3 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, Edward, a zöld ekinda elvarázsol egy óriáserõt. Edward, a zöld ekinda varázshatalma segítségével elmond egy tombolást. Oriznya Triznyák odajön hozzád. Trisztán, a barlangi troll közelebb jön, hogy támadhasson. Wamp, a warnök máris elõtted terem! Oriznya Triznyák téged támad. Lecsap rád farkával. (40 ép-t sebzõdtél). Bever egyet jobb mancsával. (42 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Acsarogva harapni próbál fogával. (54 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-10%). Bûze fojtogat. (-34 ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 170 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Oriznya Triznyák elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 29362.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*okt. 27.* Viharfelhõ pszionikus párviadalban legyõzte Amorfot. *okt. 27.* Azirafael szolgálatába állt egy warnök. *okt. 28.* Avvocato Terrasini átokszórás tulajdonsága 48 lett, elsõként a szinten. *okt. 28.* Õsöreg Dorka felköltözött a következõ szintre. *nov. 2.* Viharfelhõ teljesítette a 2. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *nov. 2.* Viharfelhõt majdnem felfalta egy xenomorf embrió. *nov. 3.* Haláljáró mellé szegõdött egy ichinedar. *nov. 3.* Alveris de Aurora felköltözött a következõ szintre. *nov. 4.* Haláljáró teljesítette a 32. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *nov. 4.* Haláljáró pszionikus küzdelemben diadalt aratott Kincsvadász felett.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*okt. 24.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Jégkirálynõ felett. *okt. 25.* Fortian és Klogd Syslogd a démon megküzdöttek egymással, és Fortian gyõzött. *okt. 25.* Dark Melont kis híján megölte egy kõgólem. *okt. 25.* Nosean és Reptile pszi párbajt vívtak. Nosean került ki gyõztesen. *okt. 26.* Signy Mallory-t majdnem felfalta egy meréniai behemót. *okt. 26.* Signy Mallory csatában legyõzte Don Juan Gomez dela Vegát. *okt. 27.* Avvocato Terrasini mellé szegõdött egy nedonkutya. *okt. 27.* Signy Mallory pszionikus küzdelemben diadalt aratott Emperor Sir Zaltain felett. *okt. 27.* Nemesist majdnem felfalta egy rovarsámán. *okt. 28.* Acélidegzetesszenciát kis híján megölte egy nagyobb tûzelementál.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 330.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell kiképzõközpontot építeni! [ld. enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: pirofókusz (#438), Lord Akryl maszkja (#439). Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 327.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Egy kõdobozra bukkansz, benne régi, kõbõl készült pénzérmék. (+1 õsi relikvia.) Hirtelen megakad a pillantásod valamin egy sarokban: nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 317.]

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]

t 5 25 5. szakértelem tanulása 25 TVP-ért
Apró varázstrükköket gyakorolsz: megpróbálsz tárgyakat elmozdítani anélkül, hogy hozzájuk érnél, vagy a pillantásoddal lángra lobbantani egy apró bõrdarabot.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy nemrégiben tanult dalt próbálgatsz. Nem túl bonyolult, így kiválóan alkalmas arra, hogy zenei tudásodat gyakorold.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]

kf 250 100 bekészíted a 250. tárgyat
A csápodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]

vi 130 40 viselkedés, bátorság beállítása
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 130 százalékánál. Elmenekülsz torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 40%-a alatt van.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]

m 7 13 4443 441 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,13) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 6,13) A négy égtáj közül nyugatot választod. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeleid egy halál sekrestyése (#156) és egy sötét elf nekromanta (#142) [aura: 1-es méretû 3-as szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy tûzpajzs varázslatot. ( +18 tûzimmunitás.) (-2 vp.) A sötét elf nekromanta rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. A sötét elf nekromanta rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy titánok szele. A halál sekrestyése máris elõtted terem! A halál sekrestyése rád veti magát. Támad fogával. (24 ép-t sebzõdtél). Rád vág jobb karmával. (20 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy tûzvihart. 17 életpontnyit sebzõdsz. A halál sekrestyése 63 sebzést kap. A sötét elf nekromanta 55 sebzést kap. (-17 vp.) A sötét elf nekromanta elmond egy gyógyító szellõ varázslatot. A halál sekrestyése visszanyer 21 életpontot. A sötét elf nekromanta gyógyul 23 ép-t. A sötét elf nekromanta elmond egy sötétség varázslatot. Ezt most megúsztad. A halál sekrestyése téged támad. Megpróbál megmarni fogával. (26 ép-t sebzõdtél). Rád vág jobb karmával. (23 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 118 sebzést okoztál, és 110 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. Újra a 7,13-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+77 életpont.)
(M 6,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 6,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,14) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 6,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

k 393 227 380 347 382 485 kaland elvállalása
Elhagyod a Csarnokot. (393. kaland:) A gránitvár kapuja továbbra is nyitva áll. Mindenre felkészülve lépsz be. Egy kör alapú elõtérben találod magadat. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 mélységi ent (#133).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy tûzpajzs! ( +18 tûzimmunitás.) (-2 vp.) A 2. mélységi ent odajön hozzád. Az 1. mélységi ent közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. mélységi ent rád támad. Lekever egyet jobb mancsával. (27 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-2 ép.) Az 1. mélységi ent rád támad. Feléd üt jobb mancsával. (28 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-2 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy tûzvihar varázslatot. Sebzõdsz 31 ép-t. Az 1. mélységi ent 54 sebzést kap. A 2. mélységi ent 69 sebzést kap. (-17 vp.) A 2. mélységi ent rád veti magát. Lekever egyet jobb mancsával. (26 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-2 ép.) Az 1. mélységi ent téged támad. Odaken neked jobb mancsával. (25 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-1 ép.) Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 123 sebzést okoztál, és 144 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+146 életpont.)

(227. kaland:) Némi keresgélés után ismét rábukkansz a sötét üregre. Hát, így közelebbrõl nem valami bizalomgerjesztõ! De ha már itt vagy, megnézed. Lefelé mászol.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Egy huppanással érsz földet az üreg alján.
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 mutilátor kölyök (#145).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy tûzpajzsot. ( +18 tûzimmunitás.) (-2 vp.) Az 1. mutilátor kölyök feléd rohan. A 2. mutilátor kölyök közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. mutilátor kölyök rád támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. (12 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Odacsap neked bal csápjával. (17 ép-t sebzõdtél). Elszívja 10 vp-det. Lecsap rád jobb csápjával. (12 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a bérmágus amulettjét. Sikerrel járt. Nehezen bírod a szagát. (-11 ép.) A 2. mutilátor kölyök téged támad. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (11 ép-t sebzõdtél). Rád vág bal csápjával. (13 ép-t sebzõdtél). Elszívja 10 vp-det. Odacsap neked jobb csápjával. (14 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a szellemek vándorcsizmáját. Sikerrel járt. Iszonyú szaga benyomással van rád. (-12 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 102 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+67 életpont.)

(380. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva, egy terembe érsz. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 2 mutilátor kölyök (#145) [aura: 5-ös méretû 12-es szintû jobb csáp.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy tûzpajzsot. ( +18 tûzimmunitás.) (-2 vp.) Az 1. mutilátor kölyök odajön hozzád. A 2. mutilátor kölyök máris elõtted terem! Az 1. mutilátor kölyök rád veti magát. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (14 ép-t sebzõdtél). Rád vág bal csápjával. Ez mellément. Odacsap neked jobb csápjával. (11 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a szalamandra utazóköpenyét. Sikerrel járt. Bûze kellemetlen számodra. (-9 ép.) A 2. mutilátor kölyök rád veti magát. Lesújt rád jobb csápjával. (16 ép-t sebzõdtél). Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (12 ép-t sebzõdtél). Elszívja 10 vp-det. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (9 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni az egészség nagy pajzsát. Sikerrel járt. Nehezen bírod a szagát. (-10 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 81 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+97 életpont.)

(347. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges ellenfeled? Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 3 ichinedar (#75) és egy nedonkutya (#76).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy tûzpajzsot. ( +18 tûzimmunitás.) (-2 vp.) Az 1. ichinedar elõhív egy agyroppantás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 3. ichinedar elvarázsol egy agyroppantást. Ezt most megúsztad. A 2. ichinedar elmormol egy agyroppantás varázslatot. (-16 minden tulajdonságodra) A nedonkutya feléd rohan. A nedonkutya rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (19 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a 2. ichinedar elmormol egy parancsot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. ichinedar elvarázsol egy parancsot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. A 3. ichinedar elmormol egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. A nedonkutya téged támad. Harapni próbál fogával. (18 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. ichinedar elmond egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. A 3. ichinedar elõhív egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Az 1. ichinedar ellõ egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. A nedonkutya rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (17 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A 2. ichinedar elmormol egy parancs varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Az 1. ichinedar elõhív egy parancs varázslatot. Ezt most megúsztad. A 3. ichinedar varázshatalma segítségével elmond egy parancsot. Ezt most megúsztad. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy tûzvihart. 21 életpontnyit sebzõdsz. Az 1. ichinedar ellenáll a varázslatnak. A 2. ichinedar ellenáll a varázslatnak. A 3. ichinedar sebzõdik 38 ép-t. A nedonkutya 58 ép-t sebzõdik. (-17 vp.) A 3. ichinedar halálos sebet kapva a földre zuhan. A nedonkutya holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 96 sebzést okoztál, és 75 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+50 életpont.)

(382. kaland:) Úgy látszik, tökéletesen megjegyezted az utat, mert rövid keresés után sikerül megtalálnod a járatot, amely visszavezet az üdítõ vízeséshez. Itt az ideje megvizsgálni a barlang titkát! Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 12-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Megizzadtál, de fent vagy! Egy eldugott barlangban találod magad.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeled egy sziklaóriás (#164).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy villámsújtást. A sziklaóriás 66 sebzést kap. (-7 vp.) A sziklaóriás feléd rohan. A sziklaóriás rád támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (40 ép-t sebzõdtél). Lekever egyet bal mancsával. (34 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 66 sebzést okoztál, és 74 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+76 életpont.)

(485. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba, nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeled egy orgling melák (#157) [aura: méret: 148.].

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. Az orgling melák 63 sebzést kap. (-7 vp.) Az orgling melák feléd rohan. Az orgling melák téged támad. Lecsap rád jobb mancsával. (41 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-17 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy villámsújtás varázslatot. Az orgling melák 50 ép-t sebzõdik. (-7 vp.) Az orgling melák téged támad. Lecsap rád jobb mancsával. (38 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-17 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 113 sebzést okoztál, és 113 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+102 életpont.)
[237 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 szemani gombát. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy mélységi ent (#133).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A mélységi ent rezisztálja. (-7 vp.) A mélységi ent feléd mozog. A mélységi ent téged támad. Odacsap neked jobb mancsával. (24 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-2 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. A mélységi ent 59 ép-t sebzõdik. (-7 vp.) A mélységi ent rád veti magát. Ütni próbál jobb mancsával. (25 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-1 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. A mélységi ent rezisztálja. (-7 vp.) A mélységi ent téged támad. Benyom neked jobb mancsával. (28 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-2 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 82 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez mátekel gomba ! Leszedsz 1 adagot. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Aranyos Ászok, egy nagyon,nagyon,nagyon férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a bölcsesség köpenye, szent templomi maszk, bronzmedál, ezüst nadrág, Rogan karkötõje, a mutáció gyémántja, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, pikkelypáncél, kék gömb, óriás fülbevaló, üvegszimbólum, ozin fülkarika, aréna cápacsont érme, a mágia nagy pajzsa. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+9% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a zafír kaletrich. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
Az Örökkévalóság Smaragdjának köszönhetõen kaptál egy hõsiesség pontot. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
A kör során összesen 575 sebzést okoztál, és 1460 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 294 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Marconi, egy sok csápú, fekete bõrû, fénylõ szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 136. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 13 (14) / 2.63
[2] IQ: 14 (16) / 2.73
[3] ügyesség: 11 (13) / 1
[4] egészség: 11 / 3.19
[5] mágia: 15 (20) / 12.39
[6] gyorsaság: 14 (16) / 4.01
[9] Méret/ép: 150 (160) / 60
Min. méret: 91
Barlangméret: 153
PONTJAID
Varázspont: 229 / 126
Képességpont: 26 / 53%
Hõsi pont: 20 (7)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 10%
Galetki erõ: 568 / 334
Hírnév : 903
Jóllakottság: 64%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 192 (3)
Galetki gyõzelmek: 45 (0)
Torzsz. csaták: 805 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 561 (0)
Leölt torzszülött: 853 (3)
Pszi csaták: 32 (0)
Pszi gyõzelmek: 8 (0)
Ájulások száma: 102 (1)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslatmondó (22)
Speciális képességeid:
+22 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 17-es Klánkalandot (KK 17)! (összesen 25 TVP-t igényel) 2.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Pszionicisták Klánjának tagja. 3.) Használd a sorvasztás varázslatot húsz alkalommal!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 12 (15) / 3.89 [15] regeneráció: 8 / 0 [18] tûzimmunitás: 10 (11) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0 [46] csapdaészlelés: 7 / 0.22 [47] zárnyitás: 9 / 1.89
[48] mászás: 8 / 4.19 [49] rugalmasság: 2 / 0 [50] meggyõzõkészség: 6 / 2.85
[51] transzformáció: 6 / 0.10 [52] auraészlelés: 5 (6) / 3.25 [53] ékszerészet: 2 / 0.26
[54] kereskedelem: 9 / 4.68 [55] szívósság: 1 / 0.15 [56] varázsitalfõzés: 7 / 0.95
[57] gyógynövények: 7 / 3.68 [58] nyomkeresés: 9 / 5.53 [59] vezetõkészség: 4 / 1.97
[60] pszi támadás: 6 / 3.76 [61] pszi energia: 7 / 3.76 [62] lopás: 2 / 1.25
[63] éberség: 5 / 1.54 [64] átokszórás: 6 / 3.93 [65] álcázás: 4 / 1.20
[66] lopakodás: 7 / 0.99 [67] régészet: 5 / 0.90 [68] zene: 6 / 5.55
[69] tanulás: 6 / 5.21 [70] idézés: 5 / 0.70 [71] javítás: 10 / 1.50
[72] építés: 9 (12) / 6.24        

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 6 / 2.40 [101] szakért.: 6 / 2.44     kõmûves kalapács

VARÁZSLATOK & PSZIK
[36] csábmosoly: 1 (3) / 0 [149] dimenziókapu: 3 (5) / 0.12 [37] egokínzás: 1 (3) / 0
[143] elektromos fal: 2 (4) / 1.04 [11] elektromos kéz: 3 (5) / 2.64 [49] elemi védelem: 14 (16) / 0
[48] ellenáll.megtörése: 4 (6) / 0.54 [10] energiatüske: 4 (6) / 2.15 [152] felejtés: 8 (10) / 1.36
[172] gázpajzs: 1 (3) / 0 [17] gránitbõr: 8 (10) / 7.25 [13] jégcsóva: 3 (5) / 0.06
[15] jégpajzs: 5 (7) / 0.18 [27] kisebb gyógyítás: 3 (5) / 0.40 [146] kontakt.õseiddel: 7 (9) / 0
[158] láth. észlelése: 1 (3) / 0 [165] manafókuszálás: 1 (3) / 0 [35] mágiatörés: 1 (3) / 0
[171] savpajzs: 1 (3) / 0 [30] sorvasztás: 1 (3) / 0 [159] szellemidézés: 1 (3) / 0.08
[176] szélpajzs: 1 (3) / 0 [132] tudati méreg: 9 / 1.84 [12] tûzgolyó: 5 (7) / 1.24
[16] tûzpajzs: 7 (9) / 3.28 [20] tûzvihar: 17 (19) / 0.64 [14] vakító fény: 4 (6) / 0.42
[22] villámsújtás: 21 (23) / 20.22        

MAKRÓID
1. Makró
ism 5
vd
p
2. Makró
bsz
x 10
ad 10
t 5 25
z 19 10

HARCI PROGRAMOD
1: elektr.lehelet használata ha ellf. 24. képessége 30 v. több. Prioritás: 100.
2: villámsújtás t.var. ha 1 vagy kevesebb ellenfél van. Prioritás: 80.
3: tûzvihar t.var. ha 2 vagy több ellenfél van. Prioritás: 40.
4: tûzpajzs v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 190, és ha 2 vagy több ellenfél van.
6: elemi védelem v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 200, és ha ellenfeled #341.
8: villámsújtás t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 180, és ha ellenfeled #341.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70; VI erõ:130% ép:40%; PV 8 5 3; PSZ 54 57 58 56 47 48; BA 3538 93; I 32 0 0 1;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 10.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #12 (4. épület), #16 (9. épület), #23 (2. épület), #50 (20. épület), #237 (134. forduló), #485 (135. forduló), #382 (131. forduló), #347 (131. forduló), #380 (131. forduló), #227 (133. forduló), #393 (133. forduló).

SZÖVETSÉGED: Káoszdemokrata (#15062). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 7649. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Lord Akryl. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) 1 a mentát kék köpenye (#12837) 1 a sólyom szarvas sisakja (#29428)
1 az enyészet csatos öve (#23216) 1 díszes pikkelyvért (#1017) 1 khaldoran öv (#137)
* 1 szent templomi maszk (#232) * 1 villámöv (#172)

Ékszerek, kincsek
1 a merénylõ márványgyûrûje (#11126) 1 a ragadozó csepp fülbevalója (#20156) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1674 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 19 drágakõ (#2)
* 1 ezüstmedál (#208) 1 kék gömb (#143) * 1 Örökkévalóság Smaragdja (#433)
* 1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
* 4 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
34 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 elsõ kulcsdarab (#226)
1 energiagyûjtõ (#202) 5 fekete dukát (#218) 1 harmadik kulcsdarab (#228)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19) 1 második kulcsdarab (#227)
1 Morgan pálcája (#511) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 kõmûves kalapács (#250)

Varázsitalok és füvek
14 csótányláb (#25) 8 elfu moha (#33) 2 elonotichlan (#31)
2 fehér gyógyital (#50) 8 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom kék itala (#58)
13 hónakkupók (#30) 4 hõsiesség itala (#52) 1 kihívás itala (#68)
12 liánvirág (#24) 11 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51)
3 mézfû (#29) 5 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60)
6 ragálygomba (#26) 3 rémcserje (#34) 7 sárkányvirág (#32)
7 sötét mák (#23) 3 szemani gomba (#36) 6 tejfonál (#28)
4 üvegcse (#14) 3 védelem itala (#59) 7 velparaj (#35)
1 villámlehelet itala (#56) 7 winropu moha (#22) 2 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
3 barna manakõ (#149) 9 ekinda haj (#147) 7 elektronit (#141)
3 húsevõ bibe (#151) 2 káoszkígyó pikkely (#230) 2 lemúr hártya (#161)
7 mandibula (#157) 3 molitár háj (#165) 1 õsi relikvia (#17)
6 pirgamit (#152) 1 sárga gömb (#136) 2 smaragd esszencia (#229)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): vándorcsizma #1121 (1), a tökéletesség barbár lándzsája #22031 (11), a bérmágus amulettje #17395 (4), a szellemek vándorcsizmája #15071 (9), a szalamandra utazóköpenye #25886 (5), az egészség nagy pajzsa #2862 (10).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 mátekel gomba (#21), 1 aranydukát (#437), 1 õsi relikvia (#17), 1 õskõ (#8), 1 szemani gomba (#36).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 a szellemek vándorcsizmája (#15071), 1 a szalamandra utazóköpenye (#25886), 1 a bérmágus amulettje (#17395), 1 az egészség nagy pajzsa (#2862).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



LORD AKRYL (336. LÉNY)
Lord Akryl az Elemi Tûz Síkjának egy nagyhatalú efretije, tûzhercege. Látogatóba érkezett a Teron Hegybe, egy kicsit le akart "hûlni". Nos, lehûlésrõl nincs szó, csak erõteljes gyújtogatásról, Lord Akryl után megolvadt sziklák és elpárolgott barlangtavak maradtak. Valakinek meg kell állítania! Óvatosak legyetek a harcban, ha nem akartok magatok is elevenen elégni. Ja, és Lord Akryl nemcsak a pusztításban járatos - tud magára is vigyázni...



NAGYOBB TÛZELEMENTÁL (341. LÉNY)
Megpróbálod magad minél kisebbre összehúzni, ahogy a tomboló tûzoszlop feléd tornyosul. Mennydörgõ hangjában az izzó magmakamrák lávafolyamai csapnak össze, ahogy félelmet nem ismerõ hangon a halálodat hirdeti. Maga a megelevenedett tûz, hogyan is lenne képes egy hozzád hasonló csúszómászó galetki féreg szembeszegülni vele? Hisz ez már nem egy torzszülött, egy egy felsõbbrendû lény!



LÁVAELEMENTÁL (178. LÉNY)
Amikor kalandozásaid során egy fortyogó lávatóra bukkansz egy földalatti barlangban, bizony elõfordulhat, hogy megmozdul a tó felszíne, és egy óriási méretû lávaelementál ölt alakot elõtted. Nagy valószínûséggel ez azt jelenti, hogy hamarosan szénné fogsz égni, de ha mégsem, akkor is alapos verésre számíthatsz. A lávaelementálnak már a közelében is olyan forróság van, amit csak kevés halandó bír ki, még a tûzimmunitás sem nyújt ellene védelmet! Talán mondani sem kell, a lávaelementál nem "ehetõ" - ami visszamarad belõle, még egy piromád beleit is kiégetné.



KIKÉPZÕKÖZPONT (#50)
Építési költség: 6000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Katonai gyakorlópálya (#16), Futószalag (#47)
Leírás: Ahogy jobban megismeritek az erõátviteli rendszereket, jogosan merül fel az igény a harcos tagok részérõl, hogy ne csak mozdulatlan bábok ellen gyakoroljanak. Az akadályok mozgatásával, valamint a köpködõ, fújó, tüskét lövõ akadályokkal sokkal hatékonyabb és komplexebb gyakorlásra nyílik lehetõség. A gyakorlás hatása: +15% támadás, +7 lehelet. Használati módja megegyezik a barakkéval.



ZAFÍR KAELTRICH (177. LÉNY)
A zafír kaeltrich a levegõ síkjáról származó, teljességgel mágikus természetû lény. Bár aránylag kevés életpontja van, elpusztítása több, mint körülményes - sebezhetõ pontot találni az ide-oda repkedõ, fátyolszerû teremtményen több mint nehéz, és eközben a kaeltrich igencsak kellemetlen elektromos szikrákat gerjeszt körülötted!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.