Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A feledés szelleme
Küldd el képeslapként!
Egyetlen galetki sem tudja, hogy létezik-e egyáltalán ez a torzszülött, és ha létezik, hol és hogyan néz ki. No persze nem azért, mintha olyan kevesen találkoznának vele, dehogy! Csupán arról van szó, hogy akik eddig megpillantották, már nem emlékeznek semmire...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 20:52:57 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7603-143

Karakterszám: 7603 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 143 Játékhét: 269
E forduló ára: 31 zs. Maradék zseton: 876
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2008. jan. 14. 15h:21'
A következõ fordulód táplálható: 2008. jan. 15.

E-mail!

TÛZES ELMÉR KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 3. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Hádész fattya vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Lord Khalel, egy magas, halványkék bõrû, legyõzhetetlennek tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8175.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*nov. 29.* Rafflesiát legyõzte harcban egy sógólem. *dec. 4.* Morq Fan Gor gyõzelmet aratott Errtu felett. *dec. 6.* A Újszövetség szövetség fényes gyõzelmet aratott Dubié fivér felett! *dec. 10.* Dark Valek a Renegát Elfet majdnem felfalta egy szektás galetki. *dec. 10.* Dark Valek a Renegát Elf rangja a Mágusok Klánjában "a megelevenedett mágia" lett. *dec. 12.* Ambassadar szolgálatába állt egy szirén fattyú. *dec. 12.* Egont kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért! *dec. 13.* Ren szolgálatába állt egy óriás rák. *dec. 18.* Jose D'Brison Baro rangja a Mágusok Klánjában "halhatatlan varázslókirály" lett. *dec. 18.* Jaffart kis híján megölte egy mutáns myrkail.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 300.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 158 158. varázslat elmondása
Ellõsz egy láth. észlelése varázslatot. (-5 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 299.]

v 176 176. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szélpajzs. (-61 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 289.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 289.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzel egy darabig. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Az ivóban, sörtõl habos szájjal, társaidnak mesélsz kalandjaidról. (+4 hírnév.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

ep 24 25 10 építed a 24. épületet 25 TVPért
[Rendben, az építkezés során a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a vadászsarok építését. Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+24%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

ep 24 12 10 építed a 24. épületet 12 TVPért
Sajnálom, de abba az épületbe te már nem építhetsz többet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

ep 25 25 10 építed a 25. épületet 25 TVPért
[Rendben, az építkezés során a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Itt az ideje, hogy végre te is kivedd a részed a gyógyító kamra megépítésébõl! Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Az építés 25 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 175 TVP-nyit kell dolgoznod. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+50%).
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 244.]

ep 25 25 10 építed a 25. épületet 25 TVPért
[Rendben, az építkezés során a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a gyógyító kamra felhúzását. Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 25 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 150 TVP-nyit kell dolgoznod. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+50%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]

ep 25 25 10 építed a 25. épületet 25 TVPért
[Rendben, az építkezés során a tûzlehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a gyógyító kamra építését. Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Az építés 13 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 137 TVP-nyit kell dolgoznod. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

m 13 13 8 2232 2114 1444 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 13,13) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 14,13) Keleti irányba folyatod utadat. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) [aura: 1-es idézés.] és egy orgling disznó (#84).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy sárkányleheletet. ( +17 tûzlehelet, +17 jéglehelet, +17 savlehelet, +17 elektr.lehelet, +17 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-9 vp.) Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Az orgling disznó közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling disznó rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Nem talált. Bûze zavar. (-8 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy tûzgolyó! Az orgling sámán 21 sebzést kap. Az orgling kutya 29 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Az orgling sámán ellõ egy titánok szele varázslatot. Az orgling kutya közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling kutya téged támad. Lecsap rád bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-5 ép.) Az orgling disznó téged támad. Megpróbál megmarni fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás). Bûze fojtogat. (-11 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy tûzgolyó varázslatot. Az orgling sámán sebzõdik 27 ép-t. (-8 vp.) Az orgling sámán ellõ egy sorvasztás varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az orgling kutya rád támad. Gyorsan feléd lendít bal karmával. Nem talált. Iszonyú szaga benyomással van rád. (-6 ép.) Az orgling disznó téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-11% támadás). Bûze kellemetlen számodra. (-11 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Elmormolsz egy tûzgolyó varázslatot. Az orgling sámán sebzõdik 26 ép-t. (-8 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után az orgling sámán létrehoz egy életszívás varázslatot. 18 életpontnyit sebzõdsz. Az orgling sámán visszanyer 18 életpontot. Az orgling disznó rád támad. Harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás). Szagától fuldoklasz. (-8 ép.) Az orgling kutya rád támad. Rád vág bal karmával. Elkerülted. Szagától fuldoklasz. (-6 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 103 sebzést okoztál, és 73 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Újra a 13,13-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+50 életpont.)
(M 14,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 13,14) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 14,14) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 14,14) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 13,13) Északra mész tovább. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 13,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 13,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,13) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 12,13) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

m 1112 8 2211 4441 1445 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 13,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 14,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 14,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 14,13) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 13,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 13,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,13) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 13,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

b 3 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 129.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

kno 9 5 9. képességre 5 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

kk 28 klánküldetés
(28. kaland:) Más klántagokkal együtt veszel részt a tisztogató akcióban. Egy nagy barlangteremben ütköztök meg a torzszülöttekkel, persze az ellenség túlereje hatalmas. Mégsem hátrálsz meg! Csatakiáltással veted magad az ütközetbe. A torzszülöttek kõzáporral üdvözölnek! [2 életpontot sebzõdsz.]
És máris elõtted van az elsõ csoport. Ellenfeleid 2 tûzféreg (#5) és 2 jégmedúza (#22).

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy tûzgolyót. Az 1. tûzféreg 11 ép-t sebzõdik. A 2. tûzféreg sebzõdik 11 ép-t. Az 1. jégmedúza 27 ép-t sebzõdik. A 2. jégmedúza 25 sebzést kap. (-8 vp.) Az 1. tûzféreg halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. tûzféreg halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 1. jégmedúza halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. jégmedúza halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+48%). Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ és 2 nordkristály. Piknik idõ! A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+6% jóllakottság.)
Félresöpröd a tetemeket, és tovább harcolsz. Egy újabb csoport veti magát rád! Ellenfeleid 2 tûzgyík (#40) és egy elektraton (#34) [aura: 6-os villámsújtás.].

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy tûzgolyó varázslatot. Az 1. tûzgyík ellenállt a varázslatnak. A 2. tûzgyík immúnis a varázslatra. Az elektraton sebzõdik 29 ép-t. (-8 vp.) Az elektraton halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. tûzgyík közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. tûzgyík odajön hozzád. A 2. tûzgyík téged támad. A 2. tûzgyík tüzet lehel rád. (8 ép-t sebzõdtél). Az 1. tûzgyík téged támad. Az 1. tûzgyík tüzet lehel rád. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. tûzgyíkot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (33 ép-t sebeztél). A 2. tûzgyík rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (7 ép-t sebzõdtél). Az 1. tûzgyík rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. tûzgyík téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (7 ép-t sebzõdtél). Támadod az 1. tûzgyíkot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (33 ép-t sebeztél). Az 1. tûzgyík halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. tûzgyík rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** Megtámadod a 2. tûzgyíkot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (31 ép-t sebeztél). A 2. tûzgyík téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (8 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 126 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+49 életpont.)
[51 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

k 1 kaland elvállalása
(1. kaland:) Megkeresed a sunyi galetkit, most is a bolt körül õgyeleg.
- Jól van no, beszélj! - azzal odanyújtasz neki 20 aranyat. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 92.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

ftk 1 3 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ellátogatsz a felszínhez közeli járatokba. Hosszas keresés és felderítés után kiszemelsz magadnak egy fura módon alamuszi torzszülöttet, aki mintha különös módon rejtegetne valamit magánál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Hát, ha meg akarod tudni, bizony le kell gyõzzed! Ellenfeled egy bundás yeti (#175).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy sárkányleheletet. ( +17 tûzlehelet, +17 jéglehelet, +17 savlehelet, +17 elektr.lehelet, +17 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-9 vp.) A bundás yeti rád támad. Lesújt rád jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -5 vastag bõr.) Feléd suhint bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-6 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a bundás yetit. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (87 ép-t sebeztél). A bundás yeti rád támad. Odacsap neked jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Érintése rothaszt! (-1 méret.) Bûze kellemetlen számodra. (-6 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a bundás yetit. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (90 ép-t sebeztél). A bundás yeti halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 177 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+75%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy yeti csont, egy utazóköpeny, 44 arany és 2 hamis arany. Na nézzük, tényleg van-e nála felszíni varázstárgy! A fenébe, semmi! De akkor vajon mit rejtegethetett ennyire? Csak néhány galetkicsont! Megalázó...
[Asztrális kutatás:] A pszionikus barangolás eredeti és kreatív módnak tûnik arra, hogy felszíni tárgy után kutass. Kényelmesen elhelyezkedsz a barlangodban, és máris megindulsz az asztrális túrára. Hoppá, egyszercsak egy hatalmas, kék asztrállyuk keletkezik alattad, és zuhanni kezdesz lefelé. Itt csak úgy juthatsz vissza, ha pszi csáppal megfogózkodsz, és felhúzod magad!
[Pszi csáp próba 4-es küszöbre: sikeres] Kinyújtasz egy hosszú pszi csápot, és megfogózkodsz vele. Óvatosan húzod fel magad, és kikászálódsz az asztrállyukból.
A semmibõl bukkan elõ egy borzalmas asztrális teremtmény. Szíved kihagy néhány ütemet, amíg felméred irdatlan testét. Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy tudatgyilkos (#443) [aura: 6-os pszi csáp.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Tûzes Elmér Tudati méreg +2 méreg (-6)29 (-17)18 Tudatgyilkos Mentális robbanás -17 PE (-7)23 (-2)33
2. Tûzes Elmér Tudati méreg +2 méreg (-6)23 (+0)18 Tudatgyilkos Pszi csáp kudarc (-7)16 (-4)29
3. Tûzes Elmér Pszi acéltorony -14 PE (-7)16 (-15)3 Tudatgyilkos Sz.áll.roncsolása -15 PE (-16)0 (-18)11
4. Tûzes Elmér Pszi csáp +8 PE (-3)13 (+8)11 Tudatgyilkos semmi semmi (+0)0 (-11)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+26% pszi támadás, +26% pszi energia.)
Utadat egy szürkén gomolygó sztetuszha ködfal keresztezi. Képtelenség átjutni rajta, és megkerülni túl nagy idõveszteség. A sztetuszhát mikronnyi tudatkoncentrátumok alkotják, így van egy esélyed: mentális robbanással megpróbálhatsz lyukat ütni a ködfalba!
[Mentális robbanás próba 9-es küszöbre: sikertelen] Összpontosítasz, és képes vagy megbénítani néhány sztetuszha mikrobát, de a parányi lyuk, amit így létrehoztál, egy pillanat múlva összezárul.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Márványtömböket darabolsz és csiszolsz, kemény fizikai munka, de legalább nem takarítási munkát kaptál! Keményen megizzadsz, mire végül a munkafelügyelõ elküld, hogy eleget dolgoztál, és jelentkezhetsz a béredért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 42.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

vd 2 vadászat
[Hártyás lemúr torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy voharai szellem (#121).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +17 tûzlehelet, +17 jéglehelet, +17 savlehelet, +17 elektr.lehelet, +17 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) A voharai szellem feléd rohan. A voharai szellem téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A voharai szellem téged támad. Megpróbál megmarni fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a voharai szellemet. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (48 ép-t sebeztél). A voharai szellem halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+56%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Varázsenergiát szívsz magadhoz a körülötted levõ kövekbõl. (+21 varázspont.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

vd 2 vadászat
[Nincs elég TVP-d a konkrét lény utáni vadászathoz.] Elhatározod, hogy vadászni mész. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Nocsak, mit találtál! 1 velparaj ! Óvatosan begyûjtöd. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy mélységi ent (#133).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy sárkánylehelet varázslatot. ( +17 tûzlehelet, +17 jéglehelet, +17 savlehelet, +17 elektr.lehelet, +17 mérg. lehelet.) (-11 vp.) Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) A mélységi ent máris elõtted terem! A mélységi ent téged támad. Benyom neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -4 vastag bõr.) Szagától fuldoklasz. (-2 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a mélységi entet. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (87 ép-t sebeztél). A mélységi ent téged támad. Lesújt rád jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -1 vastag bõr.) Bûze fojtogat. (-2 ép.) Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod a mélységi entet. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (79 ép-t sebeztél). A mélységi ent holtan terül el. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 166 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+56%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 25 arany és egy hamis arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

vd 2 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Egy széles barlangterembe bukkansz ki. A járat vékony kõhíd formájában vezet tovább! Óvatosan egyensúlyozva mész végig. Közben lenézel. Az egyik sarokban valami megcsillan. Kincs? Talán érdemes lenne késõbb visszatérni! Csak hogyan juthatnál le? Ahogy átérsz, megpillantod a megoldást: a túloldalon a fal nem annyira meredek, valószínûleg le tudnál mászni. (201. kaland, összköltsége 20 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez tejfonál ! Leszedsz 1 adagot. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Hádész fattya, egy pokoltûztõl övezett, elmúlás szagát árasztó entitás. Mágikus ereje egyre inkább nõ. [aura: 5-ös energiatüske.] A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. Viselt tárgyai: szent templomi maszk, ozin fülkarika, a kalmár nyaklánca, bronzmedál, khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, ében láncing, Rogan karkötõje, suhanó csizma, ezüstmedál, szivárvány karkötõ, a füvész köpenye, Vlagyimir gyûrûje, a mágia smaragdja, vörös karkötõ. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Hádész fattya már ott várakozik. Õ nyert!
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 gyógynövények; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 694 sebzést okoztál, és 146 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 305 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Tûzes Elmér, egy vörös bõrû, piros szemû, vörös hosszú hajú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 143. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 / 2.05
[2] IQ: 14 (16) / 7.06
[3] ügyesség: 14 (16) / 3.40
[4] egészség: 11 / 4.29
[5] mágia: 12 (18) / 3.01
[6] gyorsaság: 16 (14) / 4.38
[9] Méret/ép: 123 (131) / 119
Min. méret: 111
Barlangméret: 129
PONTJAID
Varázspont: 184 / 19
Képességpont: 25 / 69%
Hõsi pont: 3 (2)
Tám.bónusz: -1%
Véd.bónusz: 19%
Galetki erõ: 549 / 282
Hírnév : 318
Jóllakottság: 103%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 44 (0)
Galetki gyõzelmek: 15 (0)
Torzsz. csaták: 691 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 505 (4)
Leölt torzszülött: 765 (9)
Pszi csaták: 83 (1)
Pszi gyõzelmek: 42 (1)
Ájulások száma: 31 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: nyomkeresõ (16)
Speciális képességeid:
+6 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 28-as Klánkalandot (KK 28)! (összesen 45 TVP-t igényel) 2.) Gyõzd le a Bárd Klán egy tagját. 3.) Ölj öt meditátort.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 29 (34) / 10.12 [15] regeneráció: 4 / 1 [17] vastag bõr: 5 / 0
[18] tûzimmunitás: 4 / 3.69        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 7 / 0.61 [46] csapdaészlelés: 7 / 1.36 [47] zárnyitás: 3 / 1.75
[48] mászás: 6 / 4.16 [49] rugalmasság: 5 / 2.25 [50] meggyõzõkészség: 7 / 4.84
[51] transzformáció: 6 / 1.60 [52] auraészlelés: 4 / 1.97 [53] ékszerészet: 2 / 0.93
[54] kereskedelem: 6 (9) / 4.08 [56] varázsitalfõzés: 5 / 1.35 [57] gyógynövények: 7 / 0.04
[58] nyomkeresés: 8 / 3.53 [59] vezetõkészség: 6 / 4.34 [60] pszi támadás: 7 / 3.44
[61] pszi energia: 7 / 3.54 [62] lopás: 1 / 0 [63] éberség: 6 / 0.98
[64] átokszórás: 5 / 3.25 [65] álcázás: 3 / 0.05 [66] lopakodás: 3 / 0.81
[67] régészet: 12 / 8.06 [68] zene: 5 / 0.19 [69] tanulás: 7 / 3.79
[70] idézés: 5 / 4.20 [71] javítás: 10 / 6.05 [72] építés: 10 / 9.85

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 7 / 0.50 [101] szakért.: 5 / 1.16      
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 4 / 0 [42] csendvarázs: 4 / 0.06 [149] dimenziókapu: 6 / 0.14
[152] felejtés: 10 / 2.04 [17] gránitbõr: 18 / 8.44 [163] kineport: 1 / 0
[146] kontakt.õseiddel: 8 / 1.64 [158] láth. észlelése: 5 / 3.34 [157] láthatatlanság: 3 / 0.06
[165] manafókuszálás: 3 / 0 [162] mágikus csapda: 3 / 0.08 [148] méregsemlegesítés: 8 / 1.04
[133] pszi acéltorony: 5 / 1.72 [128] pszi csáp: 8 / 2.24 [151] sárkánylehelet: 17 / 9.40
[176] szélpajzs: 5 / 3.80 [132] tudati méreg: 6 / 1.52 [12] tûzgolyó: 14 / 4.32
[14] vakító fény: 3 / 0.12 [170] villámpajzs: 1 / 0    

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
láth. észlelése (5), szélpajzs (5).

MAKRÓID
1. Makró
v 158
v 176
be 9 5
bsz
bsz 2
2. Makró
ism 3
x 20
ism 5
vd
ism 5
p
3. Makró
ism 10
vd 2
p
4. Makró
ftk 1 3
ad 10

HARCI PROGRAMOD
1: gránitbõr v.var. Prioritás: 100.
2: tûzlehelet használata a harc 2. körétõl. Prioritás: 120.
3: sárkánylehelet v.var. Prioritás: 110.
6: tûzgolyó t.var. ha ellenfeled #93. Prioritás: 140.
7: tûzgolyó t.var. ha ellenfeled #98. Prioritás: 141.
4: tûzgolyó t.var. Prioritás: 130, ha 3 vagy több ellenfél van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 15 50; VI erõ:130% ép:30%; PV 8 5 3 4 7; PSZ 67 68 48 57 66; PT 2; I 30 4;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 6955 30 4; A 6955 31 3;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 3.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #6 (9. épület), #12 (4. épület), #21 (7. épület), #23 (2. épület), #28 (3. épület), #455 (133. forduló), #271 (134. forduló), #497 (137. forduló), #425 (138. forduló), #441 (140. forduló), #277 (141. forduló), #452 (141. forduló), #436 (142. forduló), #201 (143. forduló).

SZÖVETSÉGED: Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 1. A te szavazatod jelenleg a 7546. karakternél van. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 7603. Jelenleg a gyógyító kamra építésén dolgozol, eddig 63 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Dt'azzrax, ében íjász. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a mágia nagy pajzsa (#3312) 2 a mentát utazóköpenye (#12836) * 1 az élet csontmaszkja (#5142)
3 bõrpáncél (#9) 4 ében láncing (#134) 1 szárnyas sisak (#1077)
1 utazóköpeny (#1136) * 1 Xantin ezüstöve (#174)

Ékszerek, kincsek
* 1 a harcmûvész márványgyûrûje (#13826) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 a tudás gyûrûje (#2125) * 1 a tûz karikaszimbóluma (#22361) 116 arany (#1)
14 drágakõ (#2) 21 hamis arany (#809) 1 kék gömb (#143)
1 sárgaréz nyaklánc (#1181)

Felszerelés
2 aranydukát (#437) 2 fekete dukát (#218) 1 idõkristály (#219)
1 kötél (#128) 1 mandolin (#19) 1 õskõ (#8)
1 Urgod kémszeme (#533)

Fegyverek
* 1 a mágus könnyû nyílpuskája (#10286) 1 a tökéletesség könnyû íja (#21971) 1 az óriás barbár lándzsája (#8981)
1 barbár lándzsa (#1331) 4 ében nyílpuska (#133) 4 ében tündekard (#132)
1 fogazott tõr (#6) 3 kõbalta (#18) 3 parittya (#10)

Varázsitalok és füvek
1 csapdaészlelés itala (#65) 8 csótányláb (#25) 7 elfu moha (#33)
7 elonotichlan (#31) 17 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom kék itala (#58)
11 hónakkupók (#30) 5 liánvirág (#24) 12 mátekel gomba (#21)
11 mézfû (#29) 13 mitulen fû (#20) 1 muskil (#37)
12 ragálygomba (#26) 3 rémcserje (#34) 10 sárkányvirág (#32)
8 sötét mák (#23) 1 szemani gomba (#36) 12 tejfonál (#28)
17 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59) 5 velparaj (#35)
20 winropu moha (#22) 1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 6 barna manakõ (#149) 7 bolhedor szárny (#15)
33 ekinda haj (#147) 4 elektronit (#141) 1 húsevõ bibe (#151)
1 káoszkígyó pikkely (#230) 3 lemúr hártya (#161) 5 mandibula (#157)
2 molitár háj (#165) 5 nohnetár gumó (#212) 3 nordkristály (#146)
9 pirgamit (#152) 1 smaragd esszencia (#229) 3 szójer csáprágó (#231)
5 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a tudós malachitgyûrûje #11577 (11), a torony ezüst fejpántja #18207 (11), a tûz fogazott kardja #22468 (4), a mágus csepp fülbevalója #10256 (8), a tûz könnyû pikkelyvértje #22166 (6), a tûz zöld köntöse #22301 (5), a tudás márványgyûrûje #2126 (7).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 69 arany (#1), 2 nordkristály (#146), 1 tejfonál (#28), 1 aranydukát (#437), 1 yeti csont (#160), 1 velparaj (#35), 1 õskõ (#8), 1 utazóköpeny (#1136), 3 hamis arany (#809).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.