Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Katonai gyakorlópálya
Küldd el képeslapként!
Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzés a galetkik életének szerves részét képezi. Remek hely ez az új fogások, mozdulatok és harctechnikák elsajátítására, melyek jól jönnek majd, ha a torzszülöttekkel szemben kell megvédened az életedet.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 01:48:13 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7597-76

Karakterszám: 7597 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 76 Játékhét: 95
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 225
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. jún. 19. 9h:08'
A következõ fordulód táplálható: 2003. jún. 22.

E-mail!

EZÜST SÖRÉNY KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Felkeresi barlangodat Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. A Pszionicisták klánjának asztrális projektor rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Ulthaodron karkötõ, az egyensúly gyûrûje, az ügyesség öve, a tárgyalás gyûrûje, a gyorsaság amulettje, a nyomkeresés fejpántja, a füvész köpenye, Rogan karkötõje, ében nyílpuska, ében láncing, a kalmár nyaklánca, a mentát gyöngye, a harcos malachit karkötõje, a tudás szimbóluma, bronz pszi váll-lap, ozin fülkarika. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Elsõ mondata: "Sarjadjon fû a hátadon!" Így válaszolsz: "Potyogjanak ki a fogaid!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Igaz, hogy a kertészek összetévesztettek egy rohadt karalábéval?" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Leph Arlone a szétszórt a gyõztes! Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve 13372.) A te szinteden a legnevesebb Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 3907.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*ápr. 22.* Dzsohar al Dzsokma gyõzelmet aratott Rémálom felett. *ápr. 25.* Hercegnõ rangja a Mutánsok Klánjában "létforma" lett. *ápr. 28.* Sünkutya a "Rettentõ" és Dongó megküzdöttek egymással, és Sünkutya a "Rettentõ" gyõzött. *ápr. 30.* Rémálom teljesítette a 11. küldetést, amit a palotában kapott. *máj. 5.* Leph Arlone a szétszórt csatában legyõzte Dominiát. *máj. 12.* Rémálom teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban kapott. *máj. 15.* Rogen a Kalandor és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes kalandot. *máj. 19.* Hercegnõ szolgálatába állt egy kisebb agyszívó. *máj. 19.* Cy Bon Tom pszionikus küzdelemben diadalt aratott Tintilla, a Derûs felett. *máj. 22.* Rogen a Kalandor teljesítette a 6. küldetést, amit az akadémián kapott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*máj. 12.* Nemesis mellé szegõdött egy quwarg harcos. *máj. 15.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Mosquito Drow felett. *máj. 16.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Böszmét. *máj. 20.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Draco felett. *máj. 22.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Mosquito Drow felett. *máj. 22.* Thomas Curse-öt kis híján megölte egy arachnid sámán. *máj. 23.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Csillagszemût. *máj. 26.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Kronx felett. *máj. 27.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Zuck felett. *máj. 29.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Xabran felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

e 30 élelemszerzés
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz. (+50% jóllakottság.) A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 erõ; [30 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

kno 9 24 9. képességre 24 képességpont
A méreted nem lehet nagyobb, mint a barlangod. Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

h 8 24 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 10. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

be 4 51 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy nagydarab, pikkelyes óriásgyík cammog elõ, és megkérdezi, miben segíthet. Megmondod, hogy a transzformáció képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

kf 211 1255 bekészíted a 211. tárgyat
Leveszed a fülbevalót. Elõször el kell raknod egy fülbevalót (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a fülbevalót be tudd készíteni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

be 3 22 meglátogatod a 3. épületet
Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Közlöd, hogy a 22. varázslatot szeretnéd megtanulni. A a villámsújtás megtanulásához szükséges min. Intelligencia 15., a tied pedig csak 14. Gyere vissza késõbb! [5 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

be 3 152 meglátogatod a 3. épületet
Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal. Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Közlöd, hogy a 152. varázslatot szeretnéd megtanulni. Sajnos azt a varázslatot itt nem tanítják. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

ht 0 0 0 0 80 harci program törlése
0 harci program sor törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

ht 0 0 0 0 85 harci program törlése
2 harci program sor törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

m 12 13 1124 1111 1224 4444 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 12,13) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 12,12) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Már majdnem áthaladsz a szobán, amikor észreveszel egy repedést a falon. Odamész, és hamarosan rájössz, hogy ez egy titkos ajtó! Félretolva, egy ládát találsz mögötte. Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Izgatottan vizsgálod meg a láda tartalmát. 22 arany.
(M 12,11) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 13,11) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy csontváz harcos (#68) [aura: bûz: 255.].

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a csontváz harcost. A csontváz harcos máris elõtted terem! Ezüstcsont a csontváz harcos felé mozog. Megtámadod a csontváz harcost. Villámokat köpsz. (36 ép-t sebeztél). A csontváz harcos rád veti magát. Elõrehajolva, egy rozsdás karddal csap le. (1 ép-t sebzõdtél). Ezüstcsont a csontváz harcost támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy jégcsóva! A csontváz harcos 52 ép-t sebzõdik. (-3 vp.) A csontváz harcos hörögve elterül.
[A csatában összesen 88 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Ezüstcsont: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak is jut 13%. Elteszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért, egy rozsdás kard és 20 arany.
(M 12,11) Nyugati irányba folyatod utadat. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 12,10) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 12,9) Merre tovább? Északra! Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 12,8) Mindenre felkészülve, északra mész. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 4, 17, 70, 280, 1121, 4486... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Ez így egybõl sajnos nem megy, mondod a szellemnek.
(M 12,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 12,8) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 13,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 13,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út. [24 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 154 154. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kisebb erõpajzs. (+6% védekezés.) (-7 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

b 1 barlangod bõvítése
Elhagyod a labirintust. A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 110. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

t 55 25 55. szakértelem tanulása 25 TVP-ért
Kemény próbáknak veted alá a testedet - mennyi ideig bírod víz nélkül, mennyi ideig bírod a mélységi csalán simogatását? [24 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Ahogy kiszélesedik a folyosó, amelyet követsz, döbbenetes látvány tárul eléd. Egy óriási szakadék, amelynek a fala teljesen vörös! A szakadék oldalába itt is, ott is járatok csatlakoznak bele, de itt nem jutsz tovább, vissza kell fordulnod. Már indulnál, de azért kíváncsiságból körbenézel. Hoppá! Pont alattad, egy másik barlangnyílás van a falban, és ami nagyon furcsa, a pereme narancsszínû. Mindenképpen le kéne oda majd mászni, és megnézni, mi a fene lehet az! (207. kaland, összköltsége 20 TVP.) Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeleid egy méregféreg (#79) és egy sötét xirnox (#78).

*** 1. KÖR *** A méregféreg odajön hozzád. Megindulsz a méregféreg felé. Már ott is vagy! A sötét xirnox megközelíti Ezüstcsontot. Ezüstcsont a sötét xirnoxot rohamozza. A méregféreg rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás). Megtámadod a méregférget. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (37 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (16 sebzés). A méregféreg hörögve elterül. A sötét xirnox és Ezüstcsont egymással harcolnak. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy jégcsóva varázslatot. A sötét xirnox 63 ép-t sebzõdik. (-3 vp.) A sötét xirnox halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 116 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Ezüstcsont: 5/7.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak 22% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy óriásnövés itala és 49 arany. Ezüstcsont eszik. (+25% jóllakottság.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 tejfonalat. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeleid egy méregféreg (#79) [aura: 2-es méretû 10-es szintû fog.] és egy sötét xirnox (#78).

*** 1. KÖR *** A méregféreg máris elõtted terem! A sötét xirnox Ezüstcsontot rohamozza. A méregféreg felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Ezüstcsont a sötét xirnox irányába megy. A méregféreg rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás). A sötét xirnox és Ezüstcsont egymással harcolnak. Támadod a méregférget. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (36 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (18 sebzés). A méregféreg hörögve elterül. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy méregfelhõ! Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy jégcsóvát. A sötét xirnox 64 sebzést kap. (-3 vp.) A sötét xirnox halálos sebet kapva a földre zuhan. 4 életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl. Ezüstcsont 9 sebzést kap a méregfelhõtõl. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 118 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Ezüstcsont: 5/16.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 22%. Elrakod a zsákmányt, ami 2 drágakõ. Ezüstcsont az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) [13 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeleid egy méregféreg (#79) és egy sötét xirnox (#78).

*** 1. KÖR *** A méregféreg feléd mozog. Ezüstcsont elindul a sötét xirnox felé. Megindulsz a méregféreg felé. Már ott is vagy! A sötét xirnox Ezüstcsontot rohamozza. A méregféreg téged támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). Ezüstcsont és a sötét xirnox egymással harcolnak. Támadod a méregférget. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (32 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (17 sebzés). A méregféreg kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a sötét xirnox elmormol egy méregfelhõt. Elmormolsz egy jégcsóva varázslatot. A sötét xirnox sebzõdik 63 ép-t. (-3 vp.) A sötét xirnox kileheli lelkét. Ezüstcsont 6 sebzést kap a méregfelhõtõl. Sebzõdsz 9 ép-t a méregfelhõtõl. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 112 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Ezüstcsont: 5/13.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+22%). Szolgáidnak 22% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 23 arany. Ezüstcsont az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.) [16 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Egy másfél méter átmérõjû, faajtóval lezárt nyílást látsz meg. A fát már elég régóta nem használják építõanyagként, ezért hamar kitalálod, hogy ez nyilván egy életképtelensége miatt kihalt faj képviselõjének, egy hobbitnak a tanyája lehet. Vajon milyen torzszülött tanyázik most odabent? Maradt valami a hobbit kincsekbõl? (323. kaland, összköltsége 5 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 elfu mohát. Folytatod a régészkedést. Micsoda furcsaság - egy teljesen átlátszó, lapos, vékony és sima kõdarab! Vajon mire használhatták? (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt winropu moha nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A barlang lakója Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. [aura: 12-es mentális robbanás.] A Pszionicisták klánjának asztrális projektor rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Ulthaodron karkötõ, az egyensúly gyûrûje, az ügyesség öve, a tárgyalás gyûrûje, a gyorsaság amulettje, a nyomkeresés fejpántja, a füvész köpenye, Rogan karkötõje, ében nyílpuska, ében láncing, a kalmár nyaklánca, a mentát gyöngye, a harcos malachit karkötõje, a tudás szimbóluma, bronz pszi váll-lap, ozin fülkarika. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze auraészlelés szakértelemben való jártasságotokat. A barlang elõtt mászkáló galetkik képességeit próbáljátok érzékelni. Mindketten felírtok egy értéket, aztán megkérdezitek a galetkit, hogy mi a valós érték. Aki jobban eltalálja, az nyer. Hát, eléggé gyengén tippelgettél! Leph Arlone a szétszórt a gyõztes.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Megnyugszol, itt nincs semmi. Magabiztosan elõrelépsz.
Vendéglátód Anastasia, egy vékony, törékeny testalkatú, barna hajú és szemû nõ. A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ rangú tagja. Végignézed a felszerelését: szivárvány karkötõ, bronzmedál, suhanó csizma, a sebesség márványgyûrûje, a szakács üstje, a nyomkeresés fejpántja, az egyensúly gyûrûje, arany lárvaköpeny, a tökéletesség kõamulettje, a tárgyalás gyûrûje, a Kõ Kardja, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, ében láncing, a sas csatos öve. Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl a balek zsákja. Melledet verve, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Anastasia közelebb jön, hogy támadhasson. Anastasia felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Ezüstcsont Anastasia felé mozog. Anastasia téged támad. Elõre szúr jobb karmával. (18 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz farkával. (22 ép-t sebzõdtél). A Kõ Kardjával sújt rád. Félrehajoltál. Megtámadod Anastasiát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (31 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (21 sebzés). Ezüstcsont Anastasiát támadja. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy jégcsóva varázslatot. Anastasia 48 sebzést kap. (-3 vp.) Anastasia rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (15 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz farkával. Ez mellément. Elõrehajolva, egy a Kõ Kardjával csap le. Elkerülted. Ezüstcsont Anastasiát támadja. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. Anastasia sebzõdik 12 ép-t. 12 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Anastasia eszméletét vesztve összeesik. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 112 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Ezüstcsont: 2/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%). Szolgáidnak 25% jut. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Útközben észreveszel egy ragálygombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Hegyesfülû Thor, egy karcsú, magas légies alakú, hosszú szõke hajú, vörösszemû hegyesfülû férfi. A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. A Mágustanács szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: kemény bõrpáncél, átlátszó köntös, szivárvány karkötõ, a Tél aranylánca, a hatalom amulettje, a kalmár nyaklánca, a mentát fejpántja, spanyolcsizma, a tárgyalás gyûrûje, az elfek karikaszimbóluma, a puhányság köve. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze meggyõzõkészség szakértelemben való jártasságotokat. Arról fogtok vitázni, hogy melyik a jobb: támadó vagy védekezõ képességeket kifejleszteni? Beveted meggyõzõképességet minden trükkjét, de persze ellenfeled is lehengerlõ. Egyszercsak azon veszed észre magad, hogy buzgón bólogatsz, Hegyesfülû Thor szavait hallgatva. Ez persze egyben a vereségedet is jelenti!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

v 159 3043 3 159. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy szellemidézés! A varázslat segítségével megidézed a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen galetkihez: "Ezüst Sörény vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-12 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

k 1 9 13 22 kaland elvállalása
(1. kaland:) A megadott idõpontban elindulsz az elszegényedett galetki barlangja felé. Lassan a szint legrosszabb hírû negyedéhez érkezel. Hát az biztos, hogy nem most szegényedett el a pasi. Nem is igazán érted, miért aggódik a szóbeszéd miatt. De mindegy, ez nem a Te dolgod. Belépsz a barlangba. Egy rendkívül rosszarcú, ellenszenves és teljesen legyengült galetki fogad. El sem tudod képzelni, hogy tûrik meg ezen a szinten.
- Szóval téged küldött a boltos. Itt az ékszer, nézd meg.
Alaposan megvizsgálod a nyakláncot.
[Ékszerészet próba 6-os küszöbre: sikeres] A lánc arany, az nem kétséges, a kõ is szépen csiszolt rubin benne. Egy kicsit méregeted a súlyát, és úgy döntesz, hogy kb 550-600 aranyra lenne érdemes lealkudni az árát. Nekilátsz az alkudozásnak:
- Nos rendben, 250 aranyat adnék érte.
A kis galetki szemében rögtön megjelenik az élet:
- Azonnal el is fogadnám, ha nem lennék tisztában azzal, hogy legalább 1200 aranyat ér.
[Kereskedelem próba 7-es küszöbre: sikeres] A hosszas alkudozás során szemenként ócsárlod az ötvös kontármunkáját, míg a kis galetki ugyanígy dícséri. Végül Te bírod tovább szusszal (vagy nagyon kell neki a pénz), és a másik felsóhajt.
- Rendben legyen 565 arany, de azonnal kérem a pénzt. Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.
(9. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(13. kaland:) Odamész az oszlophoz és megvizsgálod. Arra gondolsz, hogy nem szentségtörés-e az Õsök Oszlopán mászókázni, de aztán úgy döntesz, hogy az elöljáró tudja mit csinál. Az oszlop magas és vékony, nem lesz könnyû dolog felmászni rá, nem elég a jó technika, de kitartásra is szükség lesz. Nekivágsz a dolognak.
[Mászás próba 9-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Eddig jól ment, már elértél a feléig, de kezdesz fáradni, a neheze pedig csak most jön. Az oszlop innen vékonyodni fog. Letekintesz és a fáradságtól egy kicsit megszédülsz.
[Egészség próba 11-es küszöbre: sikeres] Egy kis szédülés nem okoz gondot. Összeszorítod a szád és mászol tovább. Itt már tényleg nincs könnyû dolgod!
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Sikerült, fent vagy az oszlop tetjén! Most már csak a kézenállást kell megcsinálni. Nekikészülsz a dolognak.
[Ügyesség próba 10-es küszöbre: sikeres] Igen, megvan. A lent összegyûlt tömeg hangosan számol, és amikor letelt az idõ, mindenki drukkol, hogy sikerüljön rendesen lecsúszni a rúdon, és ne a gravitációs lifttel érkezzél. Amikor lejutsz, az elöljáró boldogan ölel át.
- Tudtam, hogy bízhatok benned. Íme a jutalmad, 3 drágakõ és az elefánt csatos öve. (+2 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
(22. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [35 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 546 sebzést okoztál, és 72 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 239 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Ezüst Sörény, egy széles vállú, vörösszemû, hófehér sörényt és kecskeszakált viselõ, sötét férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 76. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 (8) / 0.14
[2] IQ: 11 (14) / 0.65
[3] ügyesség: 4 (9) / 0.15
[4] egészség: 5 (12) / 0.75
[5] mágia: 9 (11) / 1.65
[6] gyorsaság: 8 (5) / 1.07
[9] Méret/ép: 109 (119) / 79
Min. méret: 98
Barlangméret: 110
PONTJAID
Varázspont: 121 / 82
Képességpont: 18 / 61%
Hõsi pont: 39 (20)
Tám.bónusz: 1%
Véd.bónusz: 48%
Galetki erõ: 399 / 255
Hírnév : 1124
Jóllakottság: 127%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 76 (1)
Galetki gyõzelmek: 46 (1)
Torzsz. csaták: 427 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 402 (4)
Leölt torzszülött: 620 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 11 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: írnok (14)
Speciális képességeid:
+14 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 8-as kereskedelem szakértelmet! 2.) Hajtsd végre a 14-es Klánkalandot (KK 14)! (összesen 35 TVP-t igényel) 3.) Ölj meg három ichinedart, csak varázslattal!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 18 (27) / 4.93 [15] regeneráció: 6 / 0 [17] vastag bõr: 9 (11) / 0.06
[18] tûzimmunitás: 3 (4) / 0 [19] hidegimmunitás: 3 (4) / 0 [20] savimmunitás: 3 (4) / 0.40
[21] elkt.immunitás: 3 (4) / 0 [22] imm.mérg.gázra: 4 (5) / 0.20 [23] imm.ktkt.méreg: 5 / 0
[24] rezisztencia: 10 / 0 [25] bûz: 18 (20) / 0.63    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 1.25 [46] csapdaészlelés: 4 / 1.66 [47] zárnyitás: 5 / 2.29
[48] mászás: 5 / 4.62 [50] meggyõzõkészség: 4 / 0.18 [51] transzformáció: 1 / 0
[52] auraészlelés: 2 / 0.66 [53] ékszerészet: 1 / 0.26 [54] kereskedelem: 3 / 1.29
[55] szívósság: 2 / 1.21 [56] varázsitalfõzés: 1 / 0.58 [57] gyógynövények: 4 / 1.70
[58] nyomkeresés: 3 / 0.80 [59] vezetõkészség: 2 / 0.15 [62] lopás: 3 / 2.13
[64] átokszórás: 4 / 1.43 [65] álcázás: 7 / 0.05 [66] lopakodás: 3 / 1.23
[67] régészet: 9 / 4.46 [68] zene: 1 / 0.15 [69] tanulás: 6 / 3.46
[70] idézés: 1 / 0        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 3 / 2.40     csonttõr
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.60     Enyészmester

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 (3) / 0.24 [36] csábmosoly: 3 (5) / 0.17 [149] dimenziókapu: 3 (5) / 0.12
[11] elektromos kéz: 1 (3) / 0 [48] ellenáll.megtörése: 3 (5) / 2.08 [10] energiatüske: 1 (3) / 0.84
[156] éhínség: 1 (3) / 0 [29] életszívás: 6 (8) / 1.06 [172] gázpajzs: 5 (7) / 0.16
[17] gránitbõr: 9 (11) / 4.85 [13] jégcsóva: 17 (19) / 11.55 [15] jégpajzs: 4 (6) / 0.12
[154] kisebb erõpajzs: 2 (4) / 1.56 [27] kisebb gyógyítás: 1 (3) / 0 [146] kontakt.õseiddel: 2 (4) / 0.44
[28] óriáserõ: 1 (3) / 0 [171] savpajzs: 4 (6) / 0.24 [159] szellemidézés: 1 (3) / 0.63
[19] tûzfal: 5 (7) / 0 [16] tûzpajzs: 4 (6) / 0.16 [14] vakító fény: 2 (4) / 0.06
[170] villámpajzs: 5 (7) / 0.16        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (30%): 10 energi                  
3. lista (200%): 29 életsz 13 jégcsó                


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Ezüstcsont, a protolisk lárva 38/2 159% 200% 4 / 1.15 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 1% gyógyítás: 2

MAKRÓID
1. Makró
v 154
b 1
t 55 25
ism 3
vd
x 10
2. Makró
le 3881
kf 142
3. Makró
le 142
kf 3881

HARCI PROGRAMOD
1: jégpajzs v.var. ha ellf. 11. képessége 15 v. több. Prioritás: 90.
2: tûzpajzs v.var. ha ellf. 10. képessége 15 v. több. Prioritás: 90.
3: villámpajzs v.var. ha ellf. 13. képessége 15 v. több. Prioritás: 90.
4: savpajzs v.var. ha ellf. 12. képessége 15 v. több. Prioritás: 90.
5: gázpajzs v.var. ha ellf. 14. képessége 15 v. több. Prioritás: 90.
8: jégcsóva t.var. ha ellf. 24. képessége 15 v. kevesebb. Prioritás: 92.
6: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 12 alatt van, Prioritás: 110, és ha ellenfeled galetki.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 40 0 20 50 9; VI erõ:250% ép:20%; PV 2 3 5; PSZ 50 56 52 59 46; BA 15082; HE 9; I 20 2 30 63;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #9 (4. épület), #17 (3. épület), #22 (9. épület), #51 (20. épület), #229 (75. forduló), #332 (72. forduló), #207 (76. forduló), #323 (76. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15082 (#15082). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 7597. Jelenleg a fókuszgömb építésén dolgozol, eddig 30 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a villám zangrozi csizmája (#23623) 1 villámöv (#172) 2 ében láncing (#134)
1 a pankrátor aranyöve (#220) * 1 a sas szárnyas sisakja (#15927) 1 csizma (#1120)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 pikkelyvért (#1015) * 1 díszes villámöv (#177)
* 1 az élet köpenye (#5185) * 1 a szívósság kerek pajzsa (#14561) 1 ezüst láncing (#1033)
1 a jég halotti maszkja (#22691) 2 törpe pikkelyvért (#4) 1 az elektromosság bõr mellvértje (#27146)
1 a füvész köpenye (#193) 1 bíbor láncing (#1032) 1 vándorcsizma (#1121)
1 díszes pikkelyvért (#1017) * 1 a villám vas lemezpáncélja (#23501) 1 maszk (#1090)
1 díszes fejpánt (#1106) 1 a bölcsesség csontmaszkja (#17742) 1 az elefánt csatos öve (#16466)
1 ezüst fejpánt (#1107)

Ékszerek, kincsek
* 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) 48 drágakõ (#2) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
* 1 a jég ezüst fülbevalója (#22857) 1 bronzmedál (#207) * 1 a gyorsaság sárgaréz nyaklánca (#3881)
* 1 a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927) 1 fülbevaló (#1255) * 1 az egészség nyaklánca (#2980)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 432 arany (#1) * 1 ezüstmedál (#208)
1 csepp fülbevaló (#1256) 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 2 kék gömb (#143)
* 1 a bénaság fülbevalója (#199) 1 a gólem ezüst nyaklánca (#8382) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 ozin fülkarika (#211)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 4 fekete dukát (#218) 1 varázskõ (#210)
1 kötél (#128)

Fegyverek
* 1 Enyészmester (#217) 2 ében nyílpuska (#133) 2 ében tündekard (#132)
1 kõrisfa íj (#1273) 4 sziklarepesz (#13) * 1 a teknõs könnyû íja (#25571)
1 harci fejsze (#12) * 1 csonttõr (#1301) 1 a természet barbár lándzsája (#17081)
1 rozsdás kard (#131)

Varázsitalok és füvek
7 mitulen fû (#20) 1 villámlehelet itala (#56) 15 winropu moha (#22)
16 mátekel gomba (#21) 1 hõsiesség itala (#52) 5 liánvirág (#24)
2 méregellenállás itala (#51) 7 tejfonál (#28) 7 csótányláb (#25)
5 üvegcse (#14) 9 ragálygomba (#26) 6 gyilkos boróka (#27)
5 elonotichlan (#31) 2 védelem itala (#59) 1 mézfû (#29)
9 sötét mák (#23) 2 óriásnövés itala (#60) 5 hónakkupók (#30)
3 elfu moha (#33)

Egyéb kacatok
17 nordkristály (#146) 6 molitár háj (#165) 7 lemúr hártya (#161)
1 molad púp (#16) 4 bolhedor szárny (#15) 16 mandibula (#157)
12 pirgamit (#152) 48 õsi relikvia (#17) 3 húsevõ bibe (#151)
6 elektronit (#141)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.