Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Elemi rin
Küldd el képeslapként!
"Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok közötti átjárót keres, felderítő munkát végez, vagy el akar ragadni egy galetkit." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 15:55:06 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7430-104

Karakterszám: 7430 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 104 Játékhét: 124
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 1861
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. aug. 27. 14h:59'
A következõ fordulód táplálható: 2002. aug. 30.

E-mail!

HALÁLOSZTÓ BRAIEN KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 2. NAP ** Pihenésedet megzavarja Nyafogó Nefelejcs, egy mézszõke, enciánkék szemû, folyton duzzogó, erõs virágillatot árasztó férfi. [aura: 3-as méregsemlegesítés.] A Bárdok klánjának elbûvölõ barát rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az ellenállás jádegyûrûje, az energia csontamulettje, a káosz ében öve, a sebesség barbár lándzsája, ozin fülkarika, a villám díszes karkötõje, a túlélés gyalogos lándzsája, a szakács üstje, az energia sárgaréz nyaklánca, a majom aranyozott fülbevalója, Enyészmester, szivárványkristály, a füvész köpenye, ében láncing, a majom csontmaszkja, szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, a védekezés díszes karkötõje, a sebezhetetlenség hosszú íja, a természet kerek pajzsa, a villám vándorcsizmája, kék szem szimbólum, zafír érdemrend, a hiszékenység gyûrûje, a puhányság köve. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Nyafogó Nefelejcs már ott várakozik. Õ nyert!
** 5. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál. Megnézed a rablót: Poison Padre, egy zöld csuhás, hosszú karmú, méregzöld tekintetû, irtó gonosz tábori lelkész férfi. [aura: lõfegyver: 76.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a ragadozó vívótõre, a gyorsaság lovagi kardja, a sólyom kerek pajzsa, a tudás zafírja, a káosz urának maszkja, a káosz titokzatos lemezpáncélja, a bérmágus vívótõre, klánháborús kitüntetés, hõsi jelvény, a sólyom márványgyûrûje, a sólyom szöges öve, a ragadozó karikaszimbóluma, a gyorsaság díszes köpenye, a gyorsaság kõamulettje, a káosz tûzarany karkötõje, a káosz égszínkék gyûrûje, a káosz döbbenetes nyaklánca, a sólyom fülbevalója, a sólyom zangrozi csizmája, a sólyom harci nyílpuskája. Láthatatlan észlelése varázslatodnak köszönheted, hogy észrevetted a tolvajt! Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Poison Padre téged céloz, amikor a sólyom harci nyílpuskájával lõ. (6 találattal 324 sebzést okozott.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) Ájultan a földre zuhansz. A nedonkutya Poison Padre irányába megy. A barlangi troll Poison Padrét rohamozza. A nedonkutya Poison Padrét támadja. A barlangi troll Poison Padrét támadja. A barlangi troll regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Poison Padre a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! A nedonkutya 76 ép-t sebzõdik. A nedonkutya halálos sebet kapva a földre zuhan. A barlangi troll Poison Padrét támadja. A barlangi troll regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Poison Padre elvarázsol egy villámsújtást. A barlangi troll 72 sebzést kap. A barlangi troll halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 324 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nedonkutya: 25/84, a barlangi troll: 57/82.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Poison Padre megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 14. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 sárkányvirág.
** 21. NAP ** Meglátogat egy galetki: Crag Hack Drakon XSI, egy amõbaszerû, feltûnõen jóképû férfi. [aura: 5-ös direkt kontaktus.] A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. A Mágustanács szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a gyorsaság aranyozott fülbevalója, a kalmár nyaklánca, a gyõzelem nagy pajzsa, a mentát hosszúkardja, a méreg ezüst fülbevalója, a bérmágus szürke maszkja, az ellenállás szöges öve, az egyensúly gyûrûje, a mágia smaragdja, a sas csontamulettje, a tudós vándorcsizmája, a mágus nehéz nyílpuskája, a mágus elit lemezpáncélja, az energia köpenye. Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Crag Hack Drakon XSI ellõ egy szellemkalapács varázslatot. Ezt most megúsztad. Álsárkány, az árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! 22 életpontnyit sebzõdsz. Árnyék, az óriás skorpió feléd mozog. A nedonkutya feléd rohan. Árnyék, az óriás skorpió rád támad. Odacsap neked farkával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Feléd döf ollóival. Nem talált. A nedonkutya rád támad. Kitátja száját, harapni próbál. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A nedonkutya 14 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-6 vp.) A nedonkutya halálhörgés közepette a földre zuhan. Crag Hack Drakon XSI elõhív egy szellemkalapács varázslatot. 98 ép-t sebzõdtél. Összegyûjtve mágikus energiáit, Álsárkány, az árnyékmester elvarázsol egy tûzgolyót. Sebzõdsz 24 ép-t. Árnyék, az óriás skorpió sebzõdik 10 ép-t. Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 147 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Crag Hack Drakon XSI meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 23. NAP ** Látogatót kapsz, aki Sárkány Xiesis, egy ébenfekete színû pikkelyekkel borított, hatalmas termetû, félelmetes férfi. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Felszerelése: a torony ónix karkötõje, a siker ezüstveretes öve, a sebezhetetlenség ezüst nyaklánca, a védekezés rövid tõre, az ellenállás malachitgyûrûje, a sebezhetetlenség fényes szimbóluma, az ellenállás szarvas sisakja, a mentát díszes karkötõje, az energia rövid tõre, a sebezhetetlenség ezüst láncinge, a védekezés aranyozott fülbevalója, a mágia smaragdja, a torony malachitgyûrûje, a gepárd zangrozi csizmája, a sebezhetetlenség nagy pajzsa, a sebezhetetlenség hosszú íja, a tökéletesség jádegyûrûje, a védekezés csontamulettje, az ellenállás díszes köpenye, a káosz elsõ fülbevalója. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.

*** 1. KÖR *** Sárkány Xiesis elmond egy savcsapás varázslatot. 181 életpontnyit sebzõdsz. Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 181 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Sárkány Xiesis meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 23. NAP ** Bezörget hozzád Karacs, egy vörös szõrû, jóindulatú szaszkacs férfi. A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Felszerelése: az egyensúly gyûrûje, a tolvaj harci nyílpuskája, a tökéletesség fekete csizmája, az Örökkévalóság Rubinja, kék mutációs gyûrû, szivárványkristály, ezüst lemezpáncél, óriás fülbevaló, a küzdelem malachit karkötõje, a tolvaj ezüst fülbevalója, a bûz malachit karkötõje, az energia vaspajzsa, az ügyesség vörös maszkja, az ügyesség utazóköpenye, a tudós szöges öve, az elefánt keresztszimbóluma, az elefánt csontamulettje, a gladiátor kõamulettje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+5% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az onlion. [ld. enc.]
** 26. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Flare Dougan Trevalin vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
** 27. NAP ** Rocko felajánlott neked 1 a sün háromszögszimbólumát (#25062), cserébe 6 db 30. tárgyért. Ha elfogadod a cserét, adj ki egy A 5584 30 6 25062 1 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9505.) A te szinteden a legnevesebb 19-es, egy középtermetû, hófehér bõrû, fekete, tüsi hajú férfi. (hírneve 4181.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*júl. 22.* Legator Godart és Antole de Rheuve megküzdöttek egymással, és Legator Godart gyõzött. *júl. 24.* Csukonyi a Kalmár felköltözött a következõ szintre. *júl. 25.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Vadmacskát. *júl. 25.* Nosean felköltözött a következõ szintre. *júl. 26.* Csillagszemû gyõzelmet aratott Méregcsók felett. *júl. 30.* Legator Godart varázsitalfõzés tulajdonsága 14 lett, elsõként a szinten. *aug. 1.* Medvegyev csatában legyõzte Anuszt. *aug. 2.* Asmodeus teljesítette a 10. küldetést, amit a boltban kapott. *aug. 2.* Llys Meldryn csatában legyõzte Patissart. *aug. 6.* Klogd Syslogd a démon felköltözött a következõ szintre.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*júl. 25.* Lord Griffonheart gyõzelmet aratott Arhippa Perttunen felett. *júl. 29.* Lord Griffonheartet legyõzte harcban egy nagyobb tûzszalamandra. *júl. 30.* Malgias a Rém csatában legyõzte Elder Worm, the Beastet. *júl. 31.* Csendes Don pszionikus küzdelemben diadalt aratott Abdullah felett. *aug. 2.* Nyafogó Nefelejcs és Garabonciás pszi párbajt vívtak. Nyafogó Nefelejcs került ki gyõztesen. *aug. 5.* Maximilian Ûbertáp és Dron Arakis pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *aug. 7.* Csendes Don gyõzelmet aratott Fehér Chelestra felett. *aug. 9.* Fortian csatában legyõzte Mordoncot. *aug. 12.* Avvocato Terrasini rangja a Halhatatlanok Klánjában "sekrestyés" lett. *aug. 13.* Csendes Don szolgálatába állt egy manapoid.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]

a 5584 30 6 25062 1 tárgy átadása galetkinek
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Rocko részére 6 db hónakkupókot. Cserébe Rocko ad neked 1 db a sün háromszögszimbólumát. Te 236 aranyat fizettél. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]

e 2 élelemszerzés
Az a szolgád jól van lakva, nem kell etetni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]
ht 2 14 15 10 harci program törlése
1 harci program sor törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]

gy 50 0 0 50 61 felt. gyógyítás 50%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 50 százaléka alá zuhan. Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 61. varázslatnál/tárgynál. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]

be 3 142 meglátogatod a 3. épületet
Felkeresed a mágusok tiszteletet parancsoló kõépületét. Egy vörösen izzó szemû teremtmény fogad. Közlöd, hogy a 142. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 400 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod az átok varázslatot! [30 TVP-t használtál fel, maradt még 355.]

be 3 164 meglátogatod a 3. épületet
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a 164. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 320 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod a dermesztés varázslatot! [30 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]

be 3 36 meglátogatod a 3. épületet
Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb. Közlöd, hogy a 36. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 30 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod a csábmosoly varázslatot! [30 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

var 142 1 164 3 142. varázslatra 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot átok varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen átok varázslatod ereje 2. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot dermesztés varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen dermesztés varázslatod ereje 3. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

v 176 176. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy szélpajzsot. (-59 vp.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

v 154 154. varázslat elmondása
Elmormolsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+6% védekezés.) (-5 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 282.]

v 148 148. varázslat elmondása
Ebbõl a varázslatból egyszerre csak egy lehet rajtad. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 282.]

v 158 158. varázslat elmondása
Elmondasz egy láth. észlelése varázslatot. (-3 vp.) [1 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]

v 159 2000 4 159. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemidézést. Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Halálosztó Braien vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 10 aranyat, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része."
(-13 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

kf 250 106 25153 103 25062 3445 bekészíted a 250. tárgyat
Elrakod a mágia barbár lándzsáját. A karmaidba veszed a kõmûves kalapácsot. Elrakod a rubin mágusbotot. A karmaidba veszed a sün vívótõrét. Leveszed a mágia amulettjét. Felveszed a sün háromszögszimbólumát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

kf 24912 134 25002 12432 18730 bekészíted a 24912. tárgyat
Leveszed az energia vaspajzsát. Felveszed a sün nagy pajzsát. Leveszed a mágus ezüst láncingét. Felveszed az ében láncinget. Leveszed a szellemek átlátszó köntösét. Felveszed a sün átlátszó köntösét. Leveszed az energia nyakláncát. Felveszed a remete ezüst nyakláncát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

ep 2 70 6 építed a 2. épületet 70 TVPért
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Nem kezdhetsz újabb épületbe addig, amíg az elõzõbe a minimumot (200 TVP) bele nem építetted. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]
mak 1 3 1. makró definiálása/hívása
1. makró törölve. Helyére a következõ 3 parancsot definiálod:
ho 3 hõsiesség pont használata
[Parancs 1. makróba tárolva.] Szükség esetén egy próbánál max. 3 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

k 10 28 21 365 376 kaland elvállalása
[Parancs 1. makróba tárolva.] (10. kaland:) Ez nem ígérkezik különösebben nehéz feladatnak, bár azért nem árt óvatosnak lenni. Yarmogurt Mossiriant Te is ismered. Minden nap ott sétálgat a fõtéren, és az egyik közeli fogadóban a törzsasztalánál ebédel. Elsõ pillantásra nagyon szimpatikusnak tûnik, de Te is ismered azt a félig nyomorék egykori pincért, akit Yarmogurt vert majdnem agyon egy nehéz székkel, amiért ráborította a levest. A terved roppant egyszerû. Amíg Yarmogurt ebédel, Te meglátogatod a barlangját, és kicsit körbenézel.
A barlang a úgynevezett Arany-negyedében található. Itt laknak a leggazdagabbak, akik már ráuntak arra, hogy küzdjenek a magasabbra költözés jogáért, és elég vagyonosak ahhoz, hogy luxus színvonalú életet tudjanak maguknak biztosítani ezen az amúgy nyomorúságos szinten. Az Arany-negyedben egy barlang legalább hússzor akkora, mint a tiéd, mindegyiknek több szintje is van. A legtöbb barlangban szolgák nyüzsögnek, de szerencsére Yarmogurt túl zsugori ahhoz, hogy sok szolgát tartson. Csak egy inasa van, azt könnyedén el tudod kerülni. A környék szinte kihalt, kivárod, amíg az inas feltûnik az egyik emeleti ablakban, és könnyedén beosonsz. Ha létezik a véreb, akkor azt jó eséllyel valahol a pincében tarthatja. Hamar megtalálod a lejáratot. Egy csöppnyi kis helyiségbe érkeztél, ami szinte üres.
[Felderítés próba 7-es küszöbre: sikeres] Nemhiába fejlesztetted a megfigyelõképességedet galetkitársaidon, pár pillanat alatt megtalálod a titkos ajtót. Valaki megpróbálta elrejteni, de elég amatõr munkát végzett. Kinyitod az ajtót. Illetve csak nyitnád, mert nem akar mozdulni. Teljes erõbõl nekigyürkõzõl, de meg sem bírod mozdítani. Ha nem megy erõvel, marad a zár megpiszkálása...
[Zárnyitás próba 14-es küszöbre: sikertelen] De az is csak legközelebb! Csalódottan hagyod el a barlangot.
(28. kaland:) Napokig töprengesz, mire eszedbe jut a jó megoldás. A boltos legjobban a pénzt szereti, tehát ezúttal õt kell átverni egy üzletben. Persze a végén tudatni kell vele, hogy kivel nem kekeckedhet. Hozzá is látsz a dolognak. Az elsõ lépés, hogy a boltos késõbb ne tudjon felismerni, így elkerülhesd a terved kellemetlen következményeit.
[Álcázás próba 10-es küszöbre: sikeres] A második lépésben szükséged van pár szépen csillogó drágakõre.
[Tárgyhasználat: 10 drágakõ] A megszerzett köveket persze elõ kell készítened, hogy értékesebbnek nézzenek ki.
[Ékszerészet próba 8-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Egy kis festék ott, egy kis mágia itt, és már csillognak is a szép köveid. Most, hogy megfelelõen elváltoztattad a külsõdet is, irány a bolt. Persze a boltos sem teljesen hülye, és alapjában véve nem dõlne be egy ilyen ócska trükknek, de hát a szellem hatalma mindenre képes. Messzirõl meglesve próbálod megátkozni a boltost. (Legalább 5-ös átok varázslat szükséges.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy átok! (-12 vp.) Az átok sikeresen létrejött, így a boltba belépve a legcsábosabb mosolyodat öltöd fel. (Legalább 4-es csábmosoly szükséges.) Magadban motyogva, létrehozol egy csábmosolyt. (-4 vp.) Ily módon felfegyverkezve a boltosnak esélye sincs ellened:
- Miben segíthetek? - kérdezi.
- Van pár eladó drágakövem - feleled.
- Azokkal sajnos nem nagyon foglalkozom, de hát egy ilyen kedves vásárlómért mindent megteszek - próbálja leplezni az érdeklõdését. - Hmmm... adok értük mondjuk 30 aranyat.
[Kereskedelem próba 10-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] - Na de kedves boltos úr! Ezek a kövek legalább 1000 aranyat érnek. Nézze meg ezeket a tiszta, átlátszó topázokat, gyönyörû a fényük!
- Igen, igen - bólogat félig meggyõzve a boltos -, valóban szépek így jobban megnézve. Talán 200 aranyat is adhatok értük.
- Egyezzünk ki 300 aranyban! - feleled.
A sikeres megegyezést követõen átadod a drágaköveket, a pénz pedig már kint van a pulton!
[Tárgyhasználat: 10 drágakõ] Azonban kis hiba csúszik a számításodba, amikor az egyik drágakõ leesik a földre, és lepattan róla ey kis festék. A boltos gyanakodva veszi fel, és már látod, hogy kezd lilulni a feje a dühtõl. Gyorsan tenned kéne valamit. (Egy legalább 6-os dermesztés varázslat megteszi - különben menekülnöd kell, pedig még a pénzt sem raktad el..) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy dermesztést. (-14 vp.) Egy gyors dermesztés varázslat ellen a boltosnak esélye sincs az átok miatt. Nos, itt az alkalom a leckéztetésre. Aprólékosan ecseteled a boltosnak, aki minden szavadat hallja és érti, de teljesen mozgásképtelen, hogy micsoda egy aljas féreg. Majd felvilágosítod arról, hogy a varázslókkal, a varázslótoronnyal, de fõleg a szellemi mágusok hatalmával többet nem tanácsos ujjat húznia. A végén nem tudsz ellenállni a kísértésnek, és egy tollal még az orrát is megcsiklandozod, majd otthagyod a szerencsétlent. Irány a varázslótorony, ahol Elmés mesternek beszámolsz a sikeredrõl. A mester jót kacag a történeteden, és átnyújtja jutalmadat, Pszichoklenész sisakját. [ld. enc.] (+4 hõsiesség pont.)
(21. kaland:) Egy kis futármunka az éppen jó lenne, gondolod, és máris a helytartó elõtt találod magad.
- Itt egy különleges engedély, amellyel soron kívül felmehetsz a következõ szintre, a fogak szintjére. Az ottani helytartótól kapsz egy kis ládikát, azt kell visszahoznod ide. A fenti szinten persze lesz egy állandó kísérõd, nehogy véletlenül ott próbálj maradni. A helytartóval vigyázz, fura egy teremtmény. Lehet, hogy próbára tesz! Ha nem tetszel neki, páros lábbal fog a szintrõl kirúgatni. Szerencsére rossz a memóriája, így akár másnap is nyugodtan próbálkozhatsz.
Bár a feljáratot õrzõ szobrok szemei vörösen világítanak az õrök mégsem akadályozzák meg, hogy egy szinttel feljebb menj. Ott már várnak rád. Eléd lép nagy nagydarab, brutális kinézetû galtki harcos.
- Én leszek a kísérõd. Ne próbálj megszökni, mert kitaposom a beled!
Miután ilyen kellemesen összeismerkedtetek, némán mentek a helytaró palotájába. Az utcán mászkáló tömegben megpróbálsz korábban felköltözött ismerõsöket keresni, de egyet sem látsz. Az itteniek iszonyú gõgõsnek tûnnek. Úgy néznek rád, mintha a homlokodra lenne tetoválva: "Én a szolgaszinten élek, ezért egy senki vagyok. Kérlek rúgj belém." Szerencsére senki sem engedelmeskedik a képzeletbeli feliratnak. A palota elsõ emeletén vagy fél órát várakoztok, amikor szólítanak.
- Szóval Te vagy az a híres futár. Nagyon ismerõsnek tûnsz. Nem láttalak én már téged? Majdnem biztos vagyok benne, hogy már jártál itt. Szóval megpróbálsz átverni! De engem nem lehet. Az ilyen okostojások számára különleges tesztem van. Itt a doboz, ezt kell elvinned. Nyisd ki.
Megteszed. A dobozban egy gyönyörû ékszert találsz.
- Na mondd, szerinted mennyit ér?
[Ékszerészet próba 10-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Hosszasan tanulmányozod az ékszert: - Sajnos pontos árat nem tudok mondani, de olyan 10 - 15000 arany között lehetne eladni.
- Egynek jó - mondja a helytartó. - Most lássuk, elég erõs vagy-e ahhoz, hogy ezt a ládát el tudd cipelni. (Ránézésre egy vekni kenyér nehezebb, mint a láda az ékszerrel együtt, de egy helytartóval nem lehet vitatkozni.) Ott az a kõgolyó! Emeld a fejed fölé.
A golyó kb. olyan nehéz, mint két igen jól megtermett galetki. A próba egy kicsit aránytalannak tûnik az ékszerszállítás várható nehézségéhez képest.
[Erõ próba 15-ös küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] A golyónak egyáltalán nincs jó fogása. Hosszas kísérletezés után tudod egyáltalán úgy megragadni, hogy esélyed legyen megemelni. A szemed majd kiugrik az erõlködéstõl, de végül sikerül megtartanod a fejed felett a golyót.
- Ügyes. Most már azt gondolom, hogy majdnem alkalmas vagy. De vajon mit kezdenél egy rablóval? Nézz rá Qwertre. - Ezzel brutális kísérõdre mutat. - Olyan mint egy rabló, nem? Ha le tudod gyõzni, akkor viheted az ékszert. Ja, és ha esetleg nem tudsz talpon maradni, Qwert gondoskodik arról, hogy örökre megemlegesd ezt a csatát!
Ezzel int Qwertnek, aki a következõ pillantban már neked is ront. Ellenfeled egy Qwert (#188) [aura: méret: 156.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) A Qwert elõhív egy tombolás varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a Qwert elvarázsol egy antimágikus szférát. A nedonkutya megközelíti a Qwertet. A barlangi troll elindul a Qwert felé. A nedonkutya a Qwertet támadja. A barlangi troll a Qwertet támadja.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy szellemkalapács varázslatot. A Qwert rezisztálja. (-10 vp.) A Qwert és a nedonkutya egymással harcolnak. A nedonkutya kileheli lelkét. A barlangi troll és a Qwert egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A Qwert ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) A Qwert és a barlangi troll egymással harcolnak. A barlangi troll halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. A Qwert 101 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A Qwert közelebb jön, hogy támadhasson. A Qwert téged támad. Ostorként csattant jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd roncsolódik. Odacsap neked farkával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Méreg kerül a véredbe. Végzetpengét forgatva támad. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A Qwert halálhörgés közepette a földre zuhan. Méreg marja tested. 10 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 125 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nedonkutya: 12/62, a barlangi troll: 53/73.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+90%). - Jól van fiam, jó harcos vagy. Remélem szegény Qwert nem halt meg, és a papok rendbe tudják hozni. Itt a láda, szedd a lábad! Amíg itt lopod az idõt, addig szegény jó barátom idegesen várja az ékszert. Na lódulj, naplopó!
Egy másik õr, Yuiop kiséretében elrobogtok a lejárathoz, és máris a szolgaszinten találod magad. Vajon fogsz újra a fogak szintjének földjére lépni? De nincs idõ ezen ábrándozni, a helytartó máris fogad. Örömmel nézegeti az ékszert.
- Rendben fiam, itt a jutalmad! - Ezzel átnyújtja a sólyom bíbor láncingét és egy kék szem szimbólumot. [ld. enc.] (+4 képességpont.) (+3 hõsiesség pont.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, nedonkutya újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, barlangi troll újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(365. kaland:) Közelebb óvakodsz a csontépülethez. Némelyik, az építésnél felhasznált csonthoz tartozó állatnak még a koponyája is nagyobb, mint te vagy! Zakatoló szívvel lépsz be az egyetlen bejáraton. Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeled egy tycharonid (#153) [aura: 15-ös pengefal.].
[BA parancsod van a lényre:] Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(376. kaland:) Visszatérsz a veszedelmes barlanghoz. Izgatottan lépsz be a bejáraton. Magabiztosan mész tovább.
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Hirtelen megtorpansz. Egy vékony, szinte láthatatlan zsinór van keresztbe kifeszítve! Óvatosan átléped. Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 51 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont. [110 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

ho hõsiesség pont használata
[Parancs 1. makróba tárolva.] Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 168.]

bb 5 5 több épület meglátogatása
[be 5:] Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 30 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Medvegyev, amit õ legyõzött: 2 fagydémon (#203). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeleid 2 görényteknõc (#134) [aura: imm. méregre: 10.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. Az 1. görényteknõc 101 sebzést kap. (-10 vp.) Az 1. görényteknõc odajön hozzád. A 2. görényteknõc máris elõtted terem! Az 1. görényteknõc rád támad. A fogaival támad. Ez mellément. Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-10 ép.) A 2. görényteknõc rád támad. Pofáját nagyra tátva harap. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-11 ép.)
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. görényteknõc sebzõdik 101 ép-t. (-10 vp.) Az 1. görényteknõc halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. görényteknõc rád veti magát. Megpróbál megmarni. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Bûze fojtogat. (-12 ép.)
*** 3. KÖR *** A 2. görényteknõc rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bûze kellemetlen számodra. (-7 ép.)
*** 4. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. A 2. görényteknõc sebzõdik 101 ép-t. (-10 vp.) A 2. görényteknõc kileheli lelkét.
[A csatában összesen 366 sebzést okoztál, és 62 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+158%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ és 48 arany. Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 135 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitallal kezeled magad. Gyógyulsz 70 életpontot.
[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén galetki feléd fordul. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 30 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Medvegyev, amit õ legyõzött: 2 fagydémon (#203). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeleid 2 mélységi ent (#133) [aura: hidegimmunitás: 4.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) A 2. mélységi ent közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. mélységi ent feléd rohan. A 2. mélységi ent rád veti magát. Odaken neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd roncsolódik. Az 1. mélységi ent rád veti magát. Lekever egyet jobb mancsával. Elkerülted.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. mélységi entet védi rezisztanciája. (-10 vp.) Az 1. mélységi ent téged támad. Bever egyet jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! A 2. mélységi ent téged támad. Feléd üt jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés!
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. Az 1. mélységi ent ellenáll a varázslatnak. (-10 vp.) Az 1. mélységi ent téged támad. Lesújt rád jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd roncsolódik. A 2. mélységi ent rád veti magát. Benyom neked jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd megsérült.
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. Az 1. mélységi ent sebzõdik 101 ép-t. (-10 vp.) Az 1. mélységi ent hörögve elterül. A 2. mélységi ent téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik.
*** 5. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) A 2. mélységi ent rád veti magát. Feléd üt jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 167 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Ez bizony szégyenteljes vereség volt! Gyere vissza, ha tapasztaltabb vagy! [25 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]

m 1 2 3233 4323 4333 35 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,2) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 1,3) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeleid 2 káoszkígyó (#146) [aura: 5-ös méretû 12-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Magában motyogva, a 2. káoszkígyó létrehoz egy csendvarázst. Síri csend telepedik rád. Néhány rövid kézmozdulat után az 1. káoszkígyó létrehoz egy mérges csípés varázslatot. A varázslat nem hatott rád. A nedonkutya ellenállt a varázslatnak. A barlangi troll elkerülte a varázslatot. A nedonkutya az 1. káoszkígyó felé mozog. A barlangi troll a 2. káoszkígyó felé mozog. A nedonkutya az 1. káoszkígyót támadja. A barlangi troll a 2. káoszkígyót támadja.
*** 2. KÖR *** A 2. káoszkígyó elmond egy mérges csípés varázslatot. Megmérgezõdsz. A nedonkutya megúszta! A barlangi troll ellenállt a varázslatnak. Heves kézmozdulatok közepette az 1. káoszkígyó elmormol egy mérges csípést. Megmérgezõdsz. A nedonkutya megmérgezõdött. A barlangi troll megmérgezõdött. Az 1. káoszkígyó irányába mozogsz. Az 1. káoszkígyót próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (16 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (10 sebzés). A nedonkutya az 1. káoszkígyót támadja. A barlangi troll a 2. káoszkígyót támadja. Mérgezõdsz. Sebzõdsz 24 ép-t. Méreg hatás: A nedonkutya 12 sebzést kap. Mérgezõdik: A barlangi troll 12 ép-t sebzõdik.
*** 3. KÖR *** A 2. káoszkígyó rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy mérges csípés. A varázslat nem hatott rád. A nedonkutya megmérgezõdött. A barlangi troll elkerülte a varázslatot. Az 1. káoszkígyó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy mérges csípés! Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A nedonkutya megmérgezõdött. A barlangi troll megmérgezõdött. Támadod az 1. káoszkígyót. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (20 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (11 sebzés). A nedonkutya az 1. káoszkígyót támadja. A barlangi troll a 2. káoszkígyót támadja. Méreg marja tested. Sebzõdsz 24 ép-t. Méreg: A nedonkutya 36 ép-t sebzõdik. Mérgezõdik: A barlangi troll 24 sebzést kap.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az 1. káoszkígyó létrehoz egy életszívás varázslatot. A nedonkutya sebzõdik 17 ép-t. Az 1. káoszkígyó visszanyer 17 életpontot. A nedonkutya halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. káoszkígyó varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. Sebzõdsz 17 ép-t. A 2. káoszkígyó gyógyul 17 ép-t. Megtámadod az 1. káoszkígyót. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (20 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (11 sebzés). A barlangi troll a 2. káoszkígyót támadja. Méreg marja tested. 24 életpontnyit sebzõdsz. Mérgezõdik: A barlangi troll 24 sebzést kap.
[A csatában összesen 88 sebzést okoztál, és 89 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nedonkutya: 0/65, a barlangi troll: 78/60.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. Újra a 1,2-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+29 életpont.)
(M 2,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 1,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 1,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 0,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 1,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 2,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 0,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 1,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 1,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 1,3) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
Elhagyod a labirintust.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, nedonkutya újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat. [23 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]

m 8 2 8112 1223 2323 2323 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,2) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8 112) A legközelebbi feladat megoldásánál 112 lesz a válaszod.
(M 8,1) A következõ terem északra van, így arra mész. Egy óriási szellemalak bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Veneza városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 66 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Balentinia város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 83 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 83 százas lépés után érkezett meg Veneza városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Balentinia érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Némi habozás után válaszolsz. [112] A szellem bólint - talán mosolyog is? Helyes volt a válasz, továbbmehetsz! (+20% lélekenergia.)
(M 9,1) A következõ terem keletre van, így arra mész. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 10,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 10,2) A folyosó délre tart. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 11,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,3) Irány dél! A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy fekete özvegy (#144).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szellemkalapácsot. A fekete özvegy 101 sebzést kap. (-10 vp.) A fekete özvegy kileheli lelkét.
[A csatában összesen 101 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nedonkutya: 0/0, a barlangi troll: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+5%). Szolgáidnak 38% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 36 arany.
(M 11,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 11,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út. [18 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

kf 3581 103 261 106 18613 10033 bekészíted a 3581. tárgyat
Elrakod a sün vívótõrét. A karmaidba veszed a mágia barbár lándzsáját. Elrakod a kõmûves kalapácsot. A karmaidba veszed a rubin mágusbotot. Leveszed a sün nagy pajzsát. Felveszed az energia vaspajzsát. Leveszed az ében láncinget. Felveszed a mágus ezüst láncingét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

forduló vége
Elhagyod a labirintust. Hohó, hiszen most van a születésnapod! Ismét eltelt egy újabb év azóta, hogy megérkeztél a hegy lárvaszintjére. Nagy ünnepséget csaptok a szomszédokkal együtt. Érzed, hogy a kor bölcsességgel jár. (+2 képességpont.) Öregedtél 1 évet. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt és +14 hírnevet kaptál. A kör során összesen 869 sebzést okoztál, és 813 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 102 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 364 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Halálosztó Braien, egy jól fejlett karmokkal rendelkezõ, forradásos testû, fogazott tüskéjû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 104. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 (10) / 1.15
[2] IQ: 13 (21) / 1.36
[3] ügyesség: 7 (14) / 1.25
[4] egészség: 8 (14) / 4.30
[5] mágia: 10 (35) / 3.31
[6] gyorsaság: 18 / 3.06
[9] Méret/ép: 120 (131) / 69
Min. méret: 106
Barlangméret: 120
PONTJAID
Varázspont: 415 / 235
Képességpont: 43 / 74%
Hõsi pont: 167 (0)
Tám.bónusz: -3%
Véd.bónusz: 50%
Galetki erõ: 541 / 196
Hírnév : 1600
Jóllakottság: 120%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 72 (3)
Galetki gyõzelmek: 45 (0)
Torzsz. csaták: 545 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 490 (3)
Leölt torzszülött: 838 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 12 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázsló-jelölt (31)
Speciális képességeid:
+31 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz egy varázskövet! 2.) Használd a szellemidézés varázslatot 20 alkalommal! [számláló: 11] 3.) Arass három pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 13 / 3.96 [16] tüskés bõr: 8 (14) / 0 [17] vastag bõr: 10 / 0.20
[25] bûz: 11 (13) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0 [46] csapdaészlelés: 6 / 3.51 [47] zárnyitás: 8 / 2.73
[48] mászás: 9 / 0.23 [49] rugalmasság: 3 / 0.20 [50] meggyõzõkészség: 5 (9) / 1.57
[51] transzformáció: 9 / 0.52 [52] auraészlelés: 9 (12) / 3.85 [53] ékszerészet: 4 / 0.27
[54] kereskedelem: 5 / 1.90 [55] szívósság: 10 / 0 [56] varázsitalfõzés: 7 / 1.21
[57] gyógynövények: 6 / 2.75 [58] nyomkeresés: 8 / 0.82 [59] vezetõkészség: 5 / 0.32
[62] lopás: 6 / 0.05 [64] átokszórás: 13 / 11.40 [65] álcázás: 24 / 1
[66] lopakodás: 3 / 1.05 [68] zene: 5 / 2.80 [69] tanulás: 6 / 2.23
[70] idézés: 1 (4) / 0.05 [71] javítás: 3 / 0.15 [72] építés: 3 / 1
[73] felderítés: 5 / 0.51        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 3 / 2.56 [101] szakért.: 4 / 0.16     a sebezhetetlenség csonttõre
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 0.04     a mágia barbár lándzsája
jobb karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0     rubin mágusbot

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 5 (8) / 1.44 [142] átok: 2 (5) / 0.06 [36] csábmosoly: 1 (4) / 0.06
[42] csendvarázs: 1 (4) / 0.06 [164] dermesztés: 3 (6) / 0.06 [149] dimenziókapu: 2 (5) / 0.06
[37] egokínzás: 1 (4) / 0 [48] ellenáll.megtörése: 18 (21) / 1.60 [10] energiatüske: 3 (6) / 0.06
[29] életszívás: 7 (10) / 1.34 [152] felejtés: 19 (22) / 0.64 [172] gázpajzs: 3 (6) / 0.06
[40] gigaököl: 1 (4) / 0 [17] gránitbõr: 14 (17) / 2.48 [13] jégcsóva: 2 (5) / 0.06
[163] kineport: 2 (5) / 0.56 [154] kisebb erõpajzs: 1 (4) / 0.88 [27] kisebb gyógyítás: 2 (5) / 0.06
[158] láth. észlelése: 4 (7) / 1.10 [157] láthatatlanság: 2 (5) / 0.06 [165] manafókuszálás: 2 (5) / 0.18
[148] méregsemlegesítés: 1 (4) / 0.08 [38] parancs: 2 (5) / 0.06 [30] sorvasztás: 2 (5) / 0.74
[159] szellemidézés: 1 (4) / 0.88 [140] szellemkalapács: 24 (27) / 20.60 [176] szélpajzs: 7 (10) / 0.96
[150] tárgyvédelem: 1 (4) / 0 [14] vakító fény: 3 (6) / 0.24    

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (4), szélpajzs (10), láth. észlelése (7).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] nedonkutya 58/58 167% 140% 7 / 3.65 harcol
[2] barlangi troll 51/27 138% 80% 5 / 4.75 harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 999

MAKRÓID
1. Makró
ho 3
k 10 28 21 365 376
ho
2. Makró
pv 4 8
ism 5
p
pv 3 4 5 2 1
3. Makró
v 176
v 154
v 148
v 158
v 159 2000 4
be 9 5
4. Makró
ba 92
ism 3
vd 92
k 6 17
ba 92

HARCI PROGRAMOD
1: szellemkalapács t.var. ha egy ellenfél ép-je 1000 alatt van. Prioritás: 90.
2: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 200.
3: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #150. Prioritás: 190.
4: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #148. Prioritás: 180.
5: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #87. Prioritás: 100.
6: gránitbõr v.var. ha ellenfélnek van 100. képessége. Prioritás: 160.
7: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #94. Prioritás: 120.
8: szellemkalapács t.var. ha ellenfeled #84. Prioritás: 100.
9: ellenáll.megtörése v.var. ha ellenfélnek van 2. képessége. Prioritás: 155.
10: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 14 alatt van. Prioritás: 150.
11: méregellenállás v.var. ha ellenfeled #69.
12: méregellenállás v.var. ha ellenfeled #134.
13: méregellenállás v.var. ha ellenfeled #160.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 0 0 50 61; VI erõ:200% ép:30%; PV 3 4 5 2 1; PSZ 65 58 47 46 48; BA 15053 92 153; L 5 50 57 24 30 31; HE 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 5584 14337 1 12432 1; VG 5584 3790 1; A 5584 29 16 17021 1; VG 5584 24042 1; A 5584 161 2 25062 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (1. épület), #12 (4. épület), #23 (2. épület), #52 (20. épület), #365 (101. forduló).

SZÖVETSÉGED: Mágustanács. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 9846. karakternél van. Jelenleg a bányagép építésén dolgozol, eddig 34 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a tudós utazóköpenye (#11486) * 1 a mágus ezüst láncinge (#10033) 1 a sün nagy pajzsa (#24912)
* 1 az energia vaspajzsa (#18613) 1 a természet nagy pajzsa (#16812) * 1 a tökéletesség vándorcsizmája (#21821)
* 1 a tökéletesség sárga öve (#21867) 1 a szellemek átlátszó köntöse (#15102) * 1 szent templomi maszk (#232)
1 a bûz átlátszó köntöse (#29052) 1 a tolvaj csontmaszkja (#9192) 1 ében láncing (#134)
1 pikkelypáncél (#223) 1 törpe pikkelyvért (#4) 1 Pszichoklenész sisakja (#263)
1 a sólyom bíbor láncinge (#29382) * 1 a sün átlátszó köntöse (#25002)

Ékszerek, kincsek
2493 arany (#1) 1 a mágia amulettje (#3445) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 bronzmedál (#207) * 1 görényfarok (#189) 1 szivárvány karkötõ (#139)
* 1 a remete ezüst nyaklánca (#12432) 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 a mágia ezüst fülbevalója (#3507)
1 az energia nyaklánca (#18730) * 1 a hiszékenység gyûrûje (#251) * 1 a gyõzelem karkötõje (#21040)
3 drágakõ (#2) * 1 a szellemek kõamulettje (#15146) 1 az erõ karikaszimbóluma (#1661)
* 1 a mágia smaragdja (#153) * 1 a sün háromszögszimbóluma (#25062) 1 kék szem szimbólum (#260)

Felszerelés
1 mandolin (#19) 6 fekete dukát (#218) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 a lich hosszú lándzsája (#12133) * 1 a mágus hosszú íja (#10272) 1 Enyészmester (#217)
* 1 a mágia barbár lándzsája (#3581) 1 az ellenállás hosszúkardja (#28767) 1 a sün vívótõre (#25153)
1 a természet könnyû íja (#17021) * 1 rubin mágusbot (#261) 1 kõmûves kalapács (#250)
1 törpe balta (#224) 5 kés (#5) * 1 a sebezhetetlenség csonttõre (#19751)
1 csonttõr (#1301) 1 az erõ barbár lándzsája (#1781)

Varázsitalok és füvek
1 hatalom kék itala (#58) 4 csótányláb (#25) 3 méregellenállás itala (#51)
3 sárkányvirág (#32) 16 tejfonál (#28) 13 liánvirág (#24)
12 üvegcse (#14) 5 hónakkupók (#30) 5 mitulen fû (#20)
3 védelem itala (#59) 14 ragálygomba (#26) 1 gyorsaság itala (#67)
10 gyilkos boróka (#27) 2 elonotichlan (#31) 10 sötét mák (#23)
10 mátekel gomba (#21) 4 winropu moha (#22) 1 kalmárok itala (#66)
1 kihívás itala (#68) 1 elfu moha (#33) 1 rémcserje (#34)

Egyéb kacatok
14 pirgamit (#152) 28 barna manakõ (#149) 17 ekinda haj (#147)
1 molitár háj (#165) 4 bolhedor szárny (#15) 9 elektronit (#141)
1 lemúr hártya (#161) 8 mandibula (#157) 1 xenópete (#278)
7 smaragd esszencia (#229) 2 húsevõ bibe (#151)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az egészség kardja #3115 (5).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ONLION (136. LÉNY)
Az onlion a lárva galetkik egyik veszélyes ellenfele. Egy fehér testû, óriási pókra emlékeztetõ, rovarszerû lény, amelynek hosszú, szõrös állkapcsa van. Nagyon gyors, és hosszúkás állkapcsából kilõtt fagyos jéglehelete igen hamar elpusztítja azt, aki szembe száll vele. Egy igazi rovarevõnek persze nem lehet akadály, sõt ha sikerül legyõzni akkor ellenségbõl ízletes eledellé változik. Állítólag a tapasztaltabb galetkik az onlionokat háziállatként tartják, de hogy pontosan mi célból, azt nem tudhatod.



PSZICHOKLENÉSZ SISAKJA (263. TÁRGY)
Legendás szellemi mágus volt Pszichoklenész, leghíresebb varázstárgyáról, rendkívüli sisakjáról mára már több tucatnyi másolat is készült. Ez az elsõ pillantásra egyszerû, díszítés nélküli bõrsisak hihetetlen mértékben képes a szellemi mágus aktivitását fokozni - ami +1 szintet jelent szellemi varázslataidra. Ha mindez nem lenne elég, ha hatalmasabb leszel, ez a bónusz növekedhet! Mindemellett a sisak +6% védekezést is biztosít. Sajnos, Pszichoklenész ritkán járt mindkét lábbal a földön álmodozása közben - nem csoda, ha a sisak viselete -2 éberséget biztosít számodra.



QWERT (188. GALETKI)
Hohó, egy ellenfél a fogak szintjérõl, méghozzá olyasvalaki, aki a szerzett lélekenergia egy jelentõs részét harci képességeinek továbbfejlesztésére költötte! Nyilvánvalóan kemény ellenfél lesz, akár a lõfegyverek használatában, akár a mágiában, akár a lehelõ vagy ütõ közelharcban vagy járatos.



KÉK SZEM SZIMBÓLUM (260. TÁRGY)
Egy arany nyaklánc, amelynek a végén egy nagy, nyitott szemet formázó topáz ékkõ lóg. Amellett, hogy nagyon szép, kétségkívül mágikus képességekkel is rendelkezik a tárgy. Nem vagy biztos benne, de talán ez valamelyik õsi isten vallásos szimbóluma is egyben?



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.