Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Harci mutánsok
Küldd el képeslapként!
A harci mutánsok a Mutáns klán gusztustalan gárdistái, mindenféle elképzelhető és elképzelhetetlen alakkal: némelyik egy nagy, cuppogó csuszpájz, másoknak félig-meddig humanoid alakja van. Klánjuk bázisát mindhalálig védelmezik! Különleges kiképzésük miatt néha gazdag galetkik is alkalmazzák őket, testőrnek.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 14:01:32 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7409-14

Karakterszám: 7409 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 14 Játékhét: 181
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 28
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. máj. 9. 9h:16'
A következõ fordulód táplálható: 2005. máj. 10.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

KELLÖGEM KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Látogatót kapsz, aki Saruman, egy sötét ködbe burkolózó, kék köpenyt viselõ, titokzatos, de barátságos férfi. Felszerelése: könnyû pikkelyvért, tõr. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "A hóhér kösse fel a nyakravalódat!" Így válaszolsz: "Te címeres ökör!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Saruman csak tátog válasz helyett. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Saruman dühös pillantást vet rád. (+5% lélekenergia.)
** 7. NAP ** Meglátogat egy galetki: Alarone Andrea, egy vidám képû, hosszú, barna hajú, kék szemû nõ. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Törd ki a fogad, s feküdj a bölcsõbe!" Ezt kiáltod vissza: "Süssön meg a nap!" Alarone Andrea semmi épkézláb választ nem tud adni! Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+5% lélekenergia.)
** 34. NAP ** Látogatód érkezik, aki Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. Végignézed a felszerelését: a káosz õselemi fejpántja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "A szagod után is megtalálni a barlangodat." Rögtön visszavágsz: "Te gerinctelen kétfejû patkány!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Násztáncot járnak a fejeden a tetvek!" Nem késel a válasszal: "Hogy szorulna beléd örökre, amit megettél!" Így szól hozzád: "Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi az egész barlangot!" Rögtön visszavágsz: "Egy protolisk lárvánál magasabb intelligenciát lehet kimutatni, mint nálad, de tökkelütött." Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Shai-Hulud a férgek ura csak tátog válasz helyett. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+5% lélekenergia.)
** 43. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 díszes fejék.
** 48. NAP ** Pihenésedet megzavarja Dugó, egy hatalmas, iszonyúan büdös, mérgezõ érintésû férfi. A következõket látod nála: kristályamulett, nagy pajzs, bronzmedál, vándorcsizma, a szalamandra vassisakja, zöld köntös, bronz mellvért. Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.

*** 1. KÖR *** Dugó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Dugó odajön hozzád. Dugót próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (13 ép-t sebeztél). Dugó rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (16 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Bûze fojtogat. (-4 ép.)
*** 2. KÖR *** Megtámadod Dugót. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (12 ép-t sebeztél). Dugó téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (15 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Nehezen bírod a szagát. (-3 ép.)
*** 3. KÖR *** Megtámadod Dugót. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (12 ép-t sebeztél). Dugó téged támad. Lesújt rád jobb karmával. (17 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-8%). Szagától fuldoklasz. (-3 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 58 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. Dugó megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 76. NAP ** Látogatót kapsz, aki Nyegle Nathan, egy tüsi fekete hajú, aranyszín szemû, sziklaszürke bõrû, párducmozgású férfi. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Megalszik a szádban a tej!" Így válaszolsz: "Még a bika alatt is borjút keresnél!" Nyegle Nathan csak annyit nyög ki: "Te... !" Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+5% lélekenergia.)
** 112. NAP ** Bejön a barlangodba Ignominious, egy gyalázatos galetki férfi. Végignézed a felszerelését: kerek kõ, díszes fejék, kemény bõrpáncél. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Vigyázz, mert még kipukkan a vízhólyag fejed!" Ezt kiáltod vissza: "Örök vesztes vagy, apafej." Ignominious feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Ignominious dühös pillantást vet rád. (+5% lélekenergia.)
** 207. NAP ** Pihenésedet megzavarja Arusso Hydrid Strequilen, egy rövid, fekete hajú, ravasz tekintetû, zöld szemû, sosem éhes, piromániás férfi. Viselt tárgyai: kristályamulett, díszes fejék, bronzmedál. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Úgy ügetsz, mint a büdi boszorkány." Ezt kiáltod vissza: "Hogy esnél mindjárt seggre!" Így szól hozzád: "Azt rebesgetik, hogy ragálygomba terem a hónod alatt." Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 217. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 3 aranyat. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 244. NAP ** Látogatót kapsz, aki Küldönc, egy kedves, mosolygós lány. Önbizalma egyre nõ. Kezdõdjék hát a csata!

*** 1. KÖR *** Küldönc irányába mozogsz. Küldönc feléd mozog. Küldöncöt próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). Küldönc téged támad. Bever egyet jobb mancsával. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod Küldöncöt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (11 ép-t sebeztél). Küldönc rád támad. Benyom neked jobb mancsával. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod Küldöncöt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (14 ép-t sebeztél). Küldönc rád veti magát. Feléd üt jobb mancsával. Félrehajoltál.
*** 4. KÖR *** Küldöncöt próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (13 ép-t sebeztél). Küldönc összerogy.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+9%). Küldönc elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
ÿ
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 26068.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*ápr. 22.* Anastasia gyõzelmet aratott Lyennara felett. *jún. 12.* Jégszemû Erglinb csatában legyõzte Merlanát. *júl. 18.* Lewyrus és Szirmoska megküzdöttek egymással, és Lewyrus gyõzött. *júl. 25.* Szirmoska és Andrew megküzdöttek egymással, és Szirmoska gyõzött. *aug. 26.* Dugó és Ignominious megküzdöttek egymással, és Dugó gyõzött. *szept. 12.* Szirmoska gyõzelmet aratott Káin felett. *okt. 25.* Lewyrus csatában legyõzte Villámos Rezsõt. *már. 26.* Viharfelhõ csatában legyõzte Marconit. *már. 31.* Viharfelhõ csatában legyõzte Durran Gomesht. *ápr. 3.* Viharfelhõ és Locs-Pocs megküzdöttek egymással, és Viharfelhõ gyõzött.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*már. 12.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Gondol-Kodó felett. *jún. 4.* Alba Regina és Korillion Gwillenlath pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *nov. 26.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Abdullahot. *feb. 26.* Északi Raemont majdnem felfalta egy óriáspók. *ápr. 7.* Akadil Tel Kator és Carlos megküzdöttek egymással, és Akadil Tel Kator gyõzött. *ápr. 29.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott Ssseitak, a káoszkígyó felett! *máj. 30.* Az 15006 szövetség fényes gyõzelmet aratott Groark felett! *júl. 24.* Köpködõ Méregzsák és Medvegyev pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *júl. 25.* A Bölcsek Köre szövetség fényes gyõzelmet aratott Orthern atya felett! *aug. 4.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Gralnian Matarelt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 602.]

bb 1 5 5 5 több épület meglátogatása
[be 1:] A lakószint központi tere óriási. Ahányszor erre jársz, mindig egy rövid idõre megállsz, hogy megcsodáld a hatalmas cseppköveket, a meredek sziklafalat, amelyet számtalan lakóbarlang tarkít, és a központi épületegyüttes sziporkázó milgandokkal megvilágított fenséges látványát. A tér egyik szegletében egy kisebb csoport gyûlt össze. Kíváncsian közelebb lépsz. Egy szakállas, mosolygós szemû, középkorú galetki ül a tér egyik kõemelvényén, ölében lant. Valamilyen karizmatikus aura veszi körül, amitõl rögtön megkedveled. Huncutul vigyorogva épp egy történetet ad elõ. A lantot nem zenére, hanem inkább hangulatkeltésre használja. Egy-egy ijesztõbb résznél hirtelen megpendít egy mélyebb akkordot, a vidáman részeknél pedig mulatságos hangokat csal elõ a hangszerbõl. Érdeklõdve közelebb lépsz, de sajnos a történet pont véget ér. Arany záporozik a bárd kalapjába, majd a tömeg szétszéled. Csalódottan te is megfordulnál, de ekkor a fickó megszólít.
- Van egy történetem neked is, KELLÖGEM, csak neked!
- Honnan tudod a nevemet? - fordulsz meg ámultan. A huncut vigyor nem tûnik el az arcáról.
- Én mindenkit ismerek... és hamarosan engem is mindenki ismerni fog! Troy Archid vagyok, a császár bárdja. Azaz, voltam - elbocsátottak a szolgálatból.
- Miért, nem voltak elég jók a történeteid?
- Épp ellenkezõleg. Túl jók voltak! Túl sok volt bennük az igazság, és a császár ezt nem kedvelte. - riadtan körülnézel. Aki a császár ellen szól, annak nem jósolnak hosszú életet! De nincs senki a közelben, és Troyban van valami, ami maradára késztet.
- Sajnálom, hogy elbocsátottak az udvarból. Valamilyen történetet említettél, kíváncsian hallgatlak!
Troy még szélesebben mosolyogva, felemeli az ujját.
- Nem addig van az! Nekem a történetmondás a megélhetésem. Hozz nekem egy drágakövet - legyen akármilyen apró is -, és meghalgathatod életed legjobb történetét! Holnap ugyanekkor itt várlak!
- Várj, talán van is nálam! - turkálni kezdesz a zsebedben, de ahogy felpillantasz, a bárdot nem látod sehol. Hová tûnhetett? A nyílt téren csak nem szívódhatott fel! Persze, a császár énekmondója biztosan ismer egy-két trükköt.
[A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
Felkeresed a szint vegyesboltját. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mitulen fû (#20) 46 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, sötét mák (#23) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, díszes rézkulcs (#129) 11 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, mellvért (#1045) 80 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, kard (#1315) 23 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, a légzés kerek pajzsa (#27611) 201 ap.

[be 5:] Elhagyod a boltot. Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben segíthet. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 5 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 nekropoid (#70). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy polipfej (#14).

*** 1. KÖR *** A polipfej irányába mozogsz. A polipfej odajön hozzád. Támadod a polipfejet. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (13 ép-t sebeztél). A polipfej holtan terül el.
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%). Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ. [ld. enc.] A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 10 aranyat.

[be 5:] Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 5 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 nekropoid (#70). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy sziklozug (#9).

*** 1. KÖR *** A sziklozug irányába mozogsz. A sziklozug máris elõtted terem! Támadod a sziklozugot. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (10 ép-t sebeztél). A sziklozug rád támad. Lecsap rád jobb mancsával. Elhibázta.
*** 2. KÖR *** A sziklozugot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (10 ép-t sebeztél). A sziklozug halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+23%). Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 15 aranyat.

[be 5:] Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 5 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 nekropoid (#70). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy zöld nyálka (#8).

*** 1. KÖR *** A zöld nyálka irányába mozogsz. A zöld nyálka közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a zöld nyálkát. Fogazott tõrt forgatva támadsz. (7 ép-t sebeztél). A zöld nyálka rád támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A zöld nyálka rád támad. A zöld nyálka savat lehel rád. (5 ép-t sebzõdtél). A zöld nyálkát próbálod megsebezni. Fogazott tõrrel lesújtasz. (4 ép-t sebeztél). A zöld nyálka halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 11 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+25%). Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 20 aranyat, és eltakaríttatja a harc maradványait.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+8 életpont.)
[43 TVP-t használtál fel, maradt még 559.]

m 4 6 4411 4141 2121 2121 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,6) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 3,6) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy vámpírdenevér (#11).

*** 1. KÖR *** A vámpírdenevér feléd mozog. A vámpírdenevér felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A vámpírdenevér rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Támadod a vámpírdenevért. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (10 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A vámpírdenevér rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Megtámadod a vámpírdenevért. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (13 ép-t sebeztél). A vámpírdenevér holtan terül el.
[A csatában összesen 23 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+27%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+10 életpont.)
(M 2,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,6) Körültekintõen mozogsz elõre. A próbatételt vezetõ galetki most is itt van. Üdvözöl téged.
(M 4,5) Mindenre felkészülve, északra mész. Egy gigantikus, fémbõl öntött trónt látsz, benne féldrágakövek csillognak. Tudod, hogy a drágaköveket nem szabad ellopni, aki azonban beleül a trónba, egy alkalommal elnyerheti az Õsök kegyét. Nincs értelme beleülni a trónba.
(M 5,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,4) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 5,4) A keletre menõ folyosót követed. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 5,3) Északra mész tovább. Egy lapos sziklán hatalmas trón emelkedik, vasszerkezetébe csillogó féldrágakövekkel. Félve lépsz közelebb. Próba, szerencse! Beleülsz a trónba, és reménykedsz a pozitív hatásban. Már érzed is! (teljesen meggyógyultál.)
(M 6,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 532.]

m 4141 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 532.]

hp 1 0 13 0 200 harci program
A következõ sor került a harci programodba: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 200.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 532.]

k 294 324 276 475 kaland elvállalása
Kimész a Csarnokból. (294. kaland:) Visszatérsz az omladékhoz. Ahogy lebámulsz, szemed jobban hozzászokik a sötéthez, és látod, hogy nem lehetetlen lemászni. Körültekintetõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikeres] Leértél a barlang aljára.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy protolisk lárva (#19).

*** 1. KÖR *** A protolisk lárva felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A protolisk lárva máris elõtted terem! A protolisk lárvát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (8 ép-t sebeztél). A protolisk lárva téged támad. A protolisk lárva mérgezõ gázt fúj rád. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a protolisk lárvát. Savat lehelsz ellenfeledre. (9 ép-t sebeztél). A protolisk lárva rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A protolisk lárva téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (7 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a protolisk lárvát. Savat lehelsz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** A protolisk lárvát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (10 ép-t sebeztél). A protolisk lárva rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (5 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+20 életpont.)

(324. kaland:) Felkeresed a kõoszlopokon álló házikót. Az biztos, hogy nem galetki lakhelye! Csak nem egy fejlett torzszülött tanyája? Kezd a dolog érdekes lenni. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 3-as küszöbre: sikeres] Kicsit kifáradsz, mire felérsz. Belépsz a házikó ajtaján.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy polipfej (#14).

*** 1. KÖR *** A polipfej feléd rohan. A polipfej felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A polipfej rád veti magát. Rád vág bal csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Ostorként csattant bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Tekergetve suhint jobb csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz jobb csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a polipfejet. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (12 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A polipfej rád veti magát. Elõresuhint bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Ostorként csattant jobb csápjával. El sem talált, haha. Támadod a polipfejet. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (12 ép-t sebeztél). A polipfej halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+21%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+11 életpont.)
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: egy köpeny és egy nyaklánc.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.

(276. kaland:) Megkeresed az óriás cseppkövet. A fészek még mindig ott van a tetején! Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Fellépsz a csepkõ lapos tetejére. Mennyi hely van itt!
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 2 koreni sün (#13).

*** 1. KÖR *** Az 1. koreni sün feléd rohan. Megindulsz az 1. koreni sün felé. Már ott is vagy! A 2. koreni sün odajön hozzád. Az 1. koreni sün rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Támadod az 1. koreni sünt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (11 ép-t sebeztél). A 2. koreni sün rád veti magát. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az 1. koreni sünt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (11 ép-t sebeztél). Az 1. koreni sün holtan terül el. A 2. koreni sün téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. koreni sünt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (12 ép-t sebeztél). A 2. koreni sün rád támad. Beléd próbál marni fogával. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** A 2. koreni sün téged támad. Harapni próbál fogával. Ez mellément. A 2. koreni sünt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (14 ép-t sebeztél). A 2. koreni sün holtan terül el.
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+49%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+26 életpont.)
Alaposan átkutatsz mindent, de semmit nem találsz, amit érdemes lenne magaddal vinni.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.

(475. kaland:) Visszatérsz az omladékhoz. Ahogy lebámulsz, szemed jobban hozzászokik a sötéthez, és látod, hogy nem lehetetlen lemászni. Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Leértél a barlang aljára.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeled egy nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** A nohnetár irányába mozogsz. A nohnetár feléd mozog. Megtámadod a nohnetárt. Savat lehelsz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél). A nohnetár rád veti magát. A nohnetár mérgezõ gázt fúj rád. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A nohnetár rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (6 ép-t sebzõdtél). Támadod a nohnetárt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (16 ép-t sebeztél). A nohnetár kileheli lelkét.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+26%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy nohnetár gumó. [ld. enc.] Megéheztél. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+15% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+11 életpont.)
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: egy görbekard.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Fejlõdsz: +1 egészség; [136 TVP-t használtál fel, maradt még 396.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Az õskövedet még nem használtad el, így nem fogsz újabbat találni. Ld. az õskõ enciklopédiáját arról, hogyan lehet elhasználni. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2005. jún. 6. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a jún. 11-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. jún. 13-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgákkal indulsz! [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +26 hírnevet kaptál. A kör során összesen 287 sebzést okoztál, és 163 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 396 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 564 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


KELLÖGEM, egy téged mindenben megalázó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 14. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.90
[2] IQ: 3 / 0.90
[3] ügyesség: 3 / 0.05
[4] egészség: 4 / 0.15
[5] mágia: 1 / 0.05
[6] gyorsaság: 4 / 0.67
[9] Méret/ép: 42 / 38
Min. méret: 27
Barlangméret: 42
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 9 / 61%
Hõsi pont: 13 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 6%
Galetki erõ: 92 / 69
Hírnév : 305
Jóllakottság: 89%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 6 (2)
Galetki gyõzelmek: 3 (1)
Torzsz. csaták: 29 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 24 (7)
Leölt torzszülött: 27 (8)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 8 / 3.84 [26] lõfegyver: 1 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 1 / 0 [48] mászás: 5 / 1.50 [64] átokszórás: 9 / 3.50
[72] építés: 5 / 2        

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 2 / 0.68     fogazott tõr

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 200.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 10 10; VI erõ:200% ép:25%; PV 8 4;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (7. épület), #5 (1. épület), #11 (2. forduló), #294 (0. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 bõrpáncél (#9) * 1 díszes fejék (#135) 1 fejpánt (#1105)
1 köpeny (#1135)

Ékszerek, kincsek
102 arany (#1) 1 díszes karkötõ (#1242) 1 karkötõ (#1240)
1 nyaklánc (#1180)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 barbár lándzsa (#1331) * 1 fogazott tõr (#6) 1 görbekard (#1316)

Varázsitalok és füvek
1 mitulen fû (#20) 1 sötét mák (#23)

Egyéb kacatok
1 nohnetár gumó (#212)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 30 arany (#1), 1 õskõ (#8), 1 köpeny (#1135), 1 nyaklánc (#1180), 1 nohnetár gumó (#212), 1 görbekard (#1316).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



Kedves Játékostársunk, 2005. jún. 11-én szombaton a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az ÕV programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Vetélkedõk, arany dukátos árverés, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat, az Örökkévalóság drágakövét kérhet mindenki a karaktere részére. A találkozón veheted át az ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való jelentkezés határideje 2005. jún. 6. hétfõ. Várunk jún. 11-én! A Beholder Kft. munkatársai.
Van egy másik nagy hírünk is a játékkal kapcsolatban: 2005. máj. 5-tõl megszûnt az a korlátozás, hogy két forduló között legalább 3 napnak kell eltelnie. Ezentúl akár naponta lehet lépni (de egy nap továbbra is csak egy normál fordulót). Ezenkívül eltöröljük azt a szabályt, hogy ha valakinek egy lépéskor 20-nál több forduló lemaradása van, akkor a lemaradást 20 fordulóra csökkentjük. Mindenemellett bevezetünk egy új kedvezmény rendszert 2005. jún 1-tõl. Ha egy hónapban legalább 4 fordulót léptél, akkor abban a hónapban az 5. fordulótól kezdve, ha a fordulód emailes, kedvezményt adunk a forduló árából. Az 5. fordulóra 2 zseton, a 6.-ra 4 zseton stb. a kedvezmény, így egy emailes forduló ára egy hónapban akár 10 zsetonra is csökkenhet. Az akció feltétele, hogy az elõzõ hónapban legalább 4 fordulót léptél. Ezért indul csak júniustól, mivel májusban tartjuk elõször nyilván, hogy az adott hónapban hány fordulót léptél. A postai fordulók beleszámítanak az egy hónapban lépett fordulókba, de ezekre kedvezményt sajnos nem tudunk adni. A beállítás UL-ek nem számítanak bele, és ezekre további kedvezmény sem lesz egyenlõre. Ha ingyenfordulók állnak rendelkezésedre, azokat a továbbbiakban is mindig elhasználod a következõ fordulóra, függetlenül attól hogy az teljes árú vagy kedvezményes.
Reméljük, hogy a fentieknek minden játékosunk örül, és akinek nagyobb lemaradása van, végre lehetõséget kap arra, hogy felzárkózhasson.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÕSKÕ (8. TÁRGY)
Az õskövek a város lakói által leginkább keresett varázstárgyak, hiszen az egyenes utat jelentik a hatalomhoz. Eredetüket homály fedi, de annyi bizonyos, hogy szoros összefüggésben van a torzszülöttekkel. Igazvérû galetki még nem volt képes õskövet elõállítani, és nem sikerült még foglyul ejtett torzszülöttekbõl sem kiszedni a titkot. Ha megszerzel egy õskövet, lenyelheted a H 8 (képességed) paranccsal, ekkor a 2. paraméterben megadott bármely tulajdonságod ill. képességed megnõ eggyel, tekintet nélkül arra, hogy mekkora volt. (de az addigi fejlesztés persze megmarad, tehát ha az erõd 5/4 volt, akkor az õskõ használata után 6/4 lesz.) Az õskõ használatára csak egyetlen megkötés van: nem növelheted azt (vagy azokat) a tulajdonságodat, amelynek az alapértéke a legmagasabb (de a második legmagasabbat növelheted). Az õskövet minél hamarabb fogyaszd el, ugyanis megfigyelések szerint akinek van a birtokában õskõ, az nem talál újabbat. Az õskõ eladását a Hegy törvényei tiltják.
További információ: Ha már tapasztaltabb galetki leszel, és tudsz varázsolni, az õskõvel a varázslatod szintjét is növelheted. Ekkor a (képesség) paraméterhez ezerrel többet írj, mint a varázslat sorszáma. Pl. ha a 154-es varázslatodat akarod fejleszteni, H 8 1154-et kell írnod. Ha már varázslataid is lesznek, akkor a legmagasabb (tehát õskõvel nem fejleszthetõ) képességek közé a varázslataid szintje is be fog számítani.



NOHNETÁR GUMÓ (212. TÁRGY)
A nohnetárok hátsó fertályán (már ha egyáltalán meg tudod állapítani, melyik a hátsó fertálya) nagy, zöld színû gumó nõ. Ha esetleg elejtesz egy nohnetárt, érdemes ezt a gumót félretenni, ugyanis a szint kereskedõje szép pénzt fizet érte - állítólag a felsõbb szinteken élõ alkímistáknak adja el, akik a gumó belsejében termelõdött nedveket felhasználják bizonyos mágikus fõzetek elkészítésekor.



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl, akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen, az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2005. jún. 11. szombat, kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában szolgáid részt vesznek a csatában. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390, 10: 1550, 11:1700, 12:1870. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.



EXTRA FORDULÓK
Egy hosszú ideje fennálló igényt szeretnénk most kielégíteni az extra fordulók bevezetésével. Ha fordulószámod megegyezik a játékheteddel, azaz egyáltalán nincs lemaradásod, használhatod az EXT parancsot a fordulódban, félévenként legfeljebb egyszer. Az EXT-et az UL-en add ki, a 20 parancs egyikeként. Ekkor kapni fogsz 15 fordulónyi lemaradást, azaz, a kezdési dátumodat visszaírjuk 15 héttel. Fontos: a lemaradásod ezután sem lehet egyszerre több, mint 20 forduló.
Megjegyzések: ezeket, ha kezdõ játékos vagy, NEM KELL elolvasnod! Kizárólag a haladó játékosoknak szólnak.
Az, hogy a hét melyik napján "fordulsz", nem változik. A kezdési dátumodat így nem viheted régebbre, mint 2000. jan. 1. Az idõkristályoktól - az idõkristályok nem csinálnak mást, mint visszadátumoznak 1 héttel. Sajnos, a számítógép nem tartja nyilván, ki mennyi idõkristályt használt el eddig, így ezt nem tudjuk figyelembe venni az EXT parancs használatakor. De mivel csak 2000. jan. 1-ig lehet visszalépni EXTtel, akik korábban indultak, azok számára nem "vész el" az idõkristályból nyert plusz hét. A késõbb indultaknak, a legjobb taktika az, hogy ha idõkristályt találsz, tartogatod addig, amíg az EXT parancsot nem aknáztad ki maximálisan.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.