Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tirranda
Küldd el képeslapként!
Tirranda, az Ősök Városa egyik tolvaj klánú galetkije a frissen lopott mágikus gyűrűt vizsgálgatja. Az elsőre is egyértelmű, hogy nem a törékeny lányka ujjaira tervezték.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 19:16:50 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7378-15

Karakterszám: 7378 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 15 Játékhét: 19
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 211
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2000. már. 29. 8h:08'
A következõ fordulód táplálható: 2000. ápr. 1.

E-mail!

WATEN EL BAFF KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 3. NAP ** Nem átall háborgatni Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. Viselt tárgyai: sisak, az egyensúly gyûrûje, fekete csizma, bronzmedál, barbár lándzsa, pikkelyvért, pajzs, a pontosság csepp fülbevalója. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! A hosszú parti végül véget ér. Mélységben Szuttyogó megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+5% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az az albinó pók. [ld. enc.]
** 8. NAP ** Felkeresi barlangodat Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. A Bárdok klánjának polgár rangú tagja. Tárgyai: ezüst fejpánt, az egyensúly gyûrûje, a védekezés vas lemezpáncélja, kristályamulett, bronzmedál. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Úgy áll a szemed, mint a döglött polipfejé." Ezt kiáltod vissza: "Vigyázz, mert még kipukkan a vízhólyag fejed!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Te olyan tuskó vagy, hogy magadtól hasadsz!" Nem késel a válasszal: "Úgy nézel ki, mint aki egyszerre kapta el az összes ismert betegséget." A következõt mondja neked: "Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi az egész barlangot!" Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 16. NAP ** Látogatót kapsz, aki Galmuszk, egy tüskés bõrû, hatalmas kolosszus férfi. Viselt tárgyai: malachit karkötõ, díszes fejék, kristályamulett, háromszögszimbólum, csepp fülbevaló, sárgaréz nyaklánc. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+9% jóllakottság)
** 17. NAP ** Nem átall háborgatni Sir Barracuda, egy magas, vékony, beesett arcú, vizenyõs tekintetû férfi. Végignézed a felszerelését: díszes fejpánt, gyalogos lándzsa, mellvért, fekete csizma. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Végül Sir Barracuda feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a katapulter. [ld. enc.]
** 21. NAP ** Eljön barlangodba Csendes Don, egy sápadt, rövidre nyírt hajú, törékeny testalkatú férfi. A következõket látod nála: kristályamulett, ezüst fülbevaló, csizma, bronzmedál, az egészség malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, szárnyas sisak. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Bocskort csinálok a füledbõl!" Rögtön visszavágsz: "Te leprás zombi!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Násztáncot járnak a fejeden a tetvek!" Ezt kiáltod vissza: "Te olyan tuskó vagy, hogy magadtól hasadsz!" Ezt mondja neked: "Olyan förtelmes vagy, hogy ha megjelensz a galetki kisdedek között, megállnak a fejlõdésben." Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Ellenfeled lélekenergiát kap.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Qualt'zar az Akkult, egy erõs, éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi. (hírneve 496.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*már. 1.* Jégkirálynõ teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott. *már. 3.* XelloRia egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "jéglehelet itala." *már. 6.* Altair-Cast lett az aréna bajnoka. *már. 7.* Morgana gyõzelmet aratott Télapó felett. *már. 7.* Egy Igazi Hõs teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott. *már. 7.* Jégkirálynõ és Lord Zaratul megküzdöttek egymással, és Jégkirálynõ gyõzött. *már. 7.* Jégkirálynõ és Jose D'Brison Baro megküzdöttek egymással, és Jégkirálynõ gyõzött. *már. 8.* Dizsnyóarcú Trücsvók teljesítette a 16. küldetést, amit a palotában kapott. *már. 13.* Morgana és barátai végrehajtották az 51. többszemélyes kalandot. *már. 13.* Black Rose gyõzelmet aratott Sassquia Nuinne felett.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*már. 7.* Mighty és Zzdüzzzssss megküzdöttek egymással, és Mighty gyõzött. *már. 8.* Csukonyi a Kalmár és Inferno megküzdöttek egymással, és Csukonyi a Kalmár gyõzött. *már. 14.* Mighty csatában legyõzte Urtica Dioicát. *már. 16.* Jégkirálynõ és Dorothy megküzdöttek egymással, és Jégkirálynõ gyõzött. *már. 20.* Morgana és Jarlaxle megküzdöttek egymással, és Morgana gyõzött. *már. 20.* Csukonyi a Kalmár gyõzelmet aratott Hydron felett. *már. 22.* Dizsnyóarcú Trücsvók csatában legyõzte Roo O'corrsot. *már. 22.* Jégkirálynõt rajtakapták, ahogy lopni próbált.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

kno 15 2 15. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a regeneráció harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a regeneráció szakértelmed 8. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

kno 57 1 57. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

kno 2 3 2. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 5! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25).

*** 1. KÖR *** A szárnyas bolhedor irányába mozogsz. A szárnyas bolhedor közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a szárnyas bolhedort. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (13 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor rád támad. Elõre szúr jobb karmával. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a szárnyas bolhedort. Savat lehelsz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. Nem talált.
*** 3. KÖR *** A szárnyas bolhedort próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). A szárnyas bolhedor holtan terül el.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+32%). Összegyûjtöd a "kincset": egy bolhedor szárny. [ld. enc.] [10 TVP-t használtál fel, maradt még 161.]

be 20 10 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz 10! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete boldogan tapsol.
- Gratulálok, a megfejtés tökéletes! (+1 képességpont.) Most pedig lássunk munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket, akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete végigmér, és így szól hozzád:
- Volna egy igen érdekes feladat neked és a barátaidnak. Nemrégiben egy renegát mágustanonc tanyát vert a szint egyik távoli barlangjában, és persze magával hozta népes követõi táborát is. A ti feladatotok lenne az, hogy csöndben, rajtaütésszerûen megközelítsétek, és kifüstöljétek! Ha nem teszitek meg, egyenként fog elbánni a szint még felkészületlen galetkijeivel. Követõit a ravasz mágustanonc úgy válogatta össze, hogy sem lehelõ, sem ütõ galetkik ne legyenek képesek legyõzni õket - ha azonban a csapatot úgy állítjátok össze, hogy vegyesen mindkét féle tudású galetkiket visztek, akkor lehet esélyetek. - a remete ezután részletesen elmagyarázza, hol található a mágus barlangja, és megjegyzi, hogy egy jó nyomkövetõnek biztos nem jelent gondot a megtalálása. Végül sok szerencsét kíván. (50. kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet részt benne.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

k 378 kaland elvállalása
(378. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek. Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeled egy húsevõ növény (#46).

*** 1. KÖR *** A húsevõ növény feléd mozog. Megindulsz a húsevõ növény felé. Már ott is vagy! A húsevõ növény téged támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. (5 ép-t sebzõdtél). Acsarogva harapni próbál. Elhibázta. Támadod a húsevõ növényt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (10 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A húsevõ növény rád veti magát. Meglóbálva zúz jobb csápjával. El sem talált, haha. Megpróbál megmarni. (3 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a húsevõ növényt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (13 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A húsevõ növény téged támad. Rád vág jobb csápjával. Elhibázta. Kitátja száját, harapni próbál. (10 ép-t sebzõdtél). Támadod a húsevõ növényt. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (12 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A húsevõ növény rád veti magát. Rád vág jobb csápjával. (5 ép-t sebzõdtél). A fogaival támad. (9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a húsevõ növényt. Savat lehelsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél). A húsevõ növény kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+45%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy húsevõ bibe és egy drágakõ. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+12 életpont.) Egy óriási, döglött féreg teteme hever elõtted. Se megkerülni nem tudod, sem átmászni rajta. Odébb kell tolnod!
[Erõ próba 5-ös küszöbre: sikeres] Nekiveselkedsz, és lassan megmozdul az óriásféreg. Huh, ez nehéz volt, de most már szabad az út! Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeled egy katapulter (#33).

*** 1. KÖR *** Kerek kõvel meglõ téged a katapulter. Mellé! A katapulter felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A katapultert próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb csápoddal. (10 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a katapultert. Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (7 ép-t sebeztél). A katapulter téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a katapultert. Rávágsz jobb csápoddal. (5 ép-t sebeztél). A katapulter rád támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A katapulter rád veti magát. Odaken neked jobb mancsával. Mellé! A katapultert próbálod megsebezni. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (7 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [33 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]

k 17 kaland elvállalása
(17. kaland:) Egy kis viszketõporban nincs semmi rossz, így jelentkezel a boltosnál a zacskóért. Amikor átnyújtja, nagyjából elmeséli neked, hol találod meg az elöljáró lakosztályát.
A boltos útmutatásának megfelelõen a palota hátsó részéhez lopakodsz. Szerencsére kicsi a forgalom, senkinek nem szúrsz szemet. Hamar megtalálod azt a helyet, ahova fel kéne másznod. Ehhez mindenképpen kell egy kötél.
[Tárgyhasználat: kötél] Elõször is a kötelet kéne feldobni. Szerencsére mindig tartasz magadnál egyet. Megpróbálod úgy feldobni, hogy a végén levõ hurok pont a neked megfelelõ kiszögellésre essen.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres] A második próbálkozás után sikerül éppen jó helyre dobni a kötelet. Már csak fel kell kúszni rajta.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Ezt a sportot neked találták ki. Pár másodperc múlva már az elöljáró háloszobájának ablakában lógsz. Óvatosan belököd, szerencsére nem volt zárva. Beugrasz a szobába és felhúzod magad után a kötelet, nehogy lent belebotoljon valaki. Odamész az ágyhoz és jól megszórod a viszketõporral. Arra azért vigyázol, hogy rád ne kerüljön belõle. Amikor végeztél, kinézel az ablakon, és amikor nem látsz lent mozgást, újra kidobod a kötelet.
[Tárgyhasználat: 1 kötél] Villámgyorsan lekúszol a kötélen.
[Mászás próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Lecsusszansz a kötélen. Éppen hogy csak földetérsz, amikor észreveszel két galetkit feléd jönni. Vesszen a kötél, gondolod, és eliszkolsz. Miután megállapítod, hogy senki sem követ, elmész a boltoshoz, és elmeséled neki, hogy sikerült a feladatot végrehajtanod. A fickó elmosolyodik, majd átad egy zacskót.
- Itt a jutalmad, 30 arany.
- Dehát százról volt szó!
- Bizonyára félreértettél valamit, valószínûleg túl halkan beszéltem.
Mivel ott áll mögötte két testõre is, úgy döntesz, hogy a varázstárgyakat nincs értelme emlegetni. Morogva távozol a boltból. (+2 hõsiesség pont.) (+2 képességpont.) [25 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

k 10 kaland elvállalása
(10. kaland:) Átveszed a levelet az írnoktól, és elindulsz felfelé a kanyargós járaton, amely az akadémia mögötti barlangfalból indul. Négy megtermett galetki õrzi a bejáratot, de amikor meglátják a kezedben a lepecsételt levelet, továbbengednek. Hosszú ideje gyalogolsz a barlangban, amikor morgást hallasz. Egy torzszülött! Ellenfeled egy tûzgyík (#40). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A tûzgyík feléd rohan. Megrohamozod a tûzgyíkot. A tûzgyík téged támad. A tûzgyík tüzet lehel rád. (14 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tûzgyíkot. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (13 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** A tûzgyík rád támad. A tûzgyík tüzet lehel rád. (15 ép-t sebzõdtél). A tûzgyíkot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (12 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A tûzgyík rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (13 ép-t sebzõdtél). A tûzgyíkot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (13 ép-t sebeztél). A tûzgyík halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+47%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy pirgamit. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+27 életpont.) Huh, ez valószínûleg a felsõ szint egyik torzszülöttje volt! Hiszen, ha jobban belegondolsz, most pont az õ csatornaszintjük közelében jársz. Óvatosan haladsz tovább. Csattogásra, surrogásra leszel figyelmes. Atyavilág, egy újabb torzszülött! Ellenfeled egy sáskaharcos (#44). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A sáskaharcos rád támad. Lesújt rád jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr bal karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a sáskaharcost. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (8 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a sáskaharcost. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (10 ép-t sebeztél). A sáskaharcos rád veti magát. Rád vág jobb karmával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Feléd üt bal karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod a sáskaharcost. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (8 ép-t sebeztél). A sáskaharcos rád veti magát. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked bal karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A sáskaharcos rád veti magát. Lesújt rád jobb karmával. Nem talált. Odacsap neked bal karmával. Nem talált. Támadod a sáskaharcost. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (7 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+13 életpont.) [44 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

bb 1 7 5 20 több épület meglátogatása
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, winropu moha (#22) 11 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, nordkristály (#146) 13 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 92 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 190 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 121 ap, bronz mellvért (#1047) 133 ap, pajzs (#1060) 23 ap, sisak (#1075) 23 ap, maszk (#1090) 11 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, ezüst fejpánt (#1107) 18 ap, köpeny (#1135) 6 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 13 ap, átlátszó köntös (#1152) 18 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 9 ap, sárga öv (#1167) 11 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 23 ap, ezüst nyaklánc (#1182) 29 ap, amulett (#1195) 11 ap, amulett (#1196) 13 ap, csontamulett (#1197) 18 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 23 ap, háromszögszimbólum (#1212) 29 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 13 ap, malachitgyûrû (#1227) 18 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 13 ap, díszes karkötõ (#1242) 18 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, csepp fülbevaló (#1256) 9 ap, ezüst fülbevaló (#1257) 11 ap, kard (#1315) 23 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, a törpék pajzsa (#6460) 138 ap, a tudós görbekardja (#11666) 259 ap, az ellenállás kerek pajzsa (#28511) 144 ap.
[be 7:] Hazamész a boltból. Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját.
[be 5:] Lemész az arénába. Az óriási barlangcsarnok mindig mély benyomást tesz, ahányszor meglátogatod. Az arénamester elõsiet, és megkérdezi, miben segíthet. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 10 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Zak Hazadar, amit õ legyõzött: egy elektromancer (#98). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).

*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted az óriás skorpiót. Az óriás skorpió rád támad. Körbe-körbe forgatva üt farkával. Félrehajoltál. Lecsap rád ollóival. (10 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az óriás skorpiót. Savat lehelsz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az óriás skorpió téged támad. Lesújt rád farkával. (4 ép-t sebzõdtél). Méreg kerül a véredbe. Lesújt rád ollóival. (7 ép-t sebzõdtél). Az óriás skorpiót próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (11 ép-t sebeztél). Mérgezõdsz. 6 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Az óriás skorpió rád támad. Lesújt rád farkával. (3 ép-t sebzõdtél). Mérget kaptál! Feléd döf ollóival. Elkerülted. Támadod az óriás skorpiót. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (10 ép-t sebeztél). Mérgezõdsz. Sebzõdsz 12 ép-t. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Ez bizony szégyenteljes vereség volt! Csak akkor gyere vissza, ha fejlõdtél valamicskét!
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+15 életpont.)
[be 20:] Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. A remete sajnálkozva fogad:
- Barátom, Waten el Baff, amíg nem oldottad meg az elõzõ feladatot, sajnos nem tudok újabbat adni! [A DK 50 paranccsal dobd el a kalandot, akkor kaphatsz újabbat.] [33 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]

m 10 10 1144343 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,10) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 10,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 0) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 11,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,9) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 gyilkos borókát. [ld. enc.]
Visszatérsz szállásodra. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]

m 10 10 1111 1111 1144 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,10) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 10,9) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Fehér szálú, a sötétséghez szokott növények növik keresztül-kasul ezt a barlangszobát.
(M 10,8) Északi irányba folyatod utadat. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 10,7) A négy égtáj közül északot választod. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 10,6) A folyosó északra vezet. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. [9 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

ve 1092 1 vásárlás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
ve 1197 1 vásárlás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
az 1092 1197 tárgy azonosítása
Sajnálom, de nincs a birtokodban 1092. tárgy. Sajnálom, de nincs a birtokodban 1197. tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Találtál egy alkalmas barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Zephyndar, egy fekete, pikkelyes, smaragdzöld szemû, sárkányfattyra emlékeztetõ férfi. A Tolvajok klánjának lopakodó rangú tagja. Tárgyai: díszes fejék, pajzs, fekete nadrág, barbár lándzsa, az angyalok utazóköpenye, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, az egészség nyaklánca, a természet malachit karkötõje, suhanó csizma. Elsõ mondatod: "Ázzon be a barlangod!" Zephyndar nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+25% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt és +10 hírnevet kaptál. A kör során összesen 219 sebzést okoztál, és 163 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 172 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Waten el Baff, egy skótkockás, melegre lágyuló bõrû, rubinpiros szemû, narancsárga hajú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 15. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 0.55
[2] IQ: 5 / 1.51
[3] ügyesség: 4 / 0.40
[4] egészség: 5 / 0.58
[5] mágia: 7 / 1.80
[6] gyorsaság: 3 (2) / 1.60
[9] Méret/ép: 52 / 28
Min. méret: 47
Barlangméret: 52
PONTJAID
Varázspont: 53 / 53
Képességpont: 8 / 52%
Hõsi pont: 6 (2)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 15%
Galetki erõ: 123 / 105
Hírnév : 176
Jóllakottság: 104%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 16 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 62 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 51 (3)
Leölt torzszülött: 57 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 3 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 8 / 1.67 [15] regeneráció: 8 / 0 [25] bûz: 1 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 3 / 0.10 [56] varázsitalfõzés: 3 / 0.75 [57] gyógynövények: 3 / 1.73
[64] átokszórás: 6 (8) / 2.60 [66] lopakodás: 3 / 0    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 3 / 0.64    


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 12 20; VI erõ:100% ép:40%; PV 4 3 1 5; PSZ 56 57;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #8 (7. épület), #10 (4. épület), #20 (9. épület), #50 (20. épület), #353 (13. forduló), #378 (13. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 zöld köntös (#1151) * 1 díszes fejék (#135) 1 fekete nadrág (#171)
* 1 kemény bõrpáncél (#3)

Ékszerek, kincsek
197 arany (#1) 1 fülbevaló (#1255) * 1 bronzmedál (#207)
1 drágakõ (#2)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129)

Fegyverek
2 kés (#5) 1 fogazott tõr (#6) 1 gyalogos lándzsa (#1332)
1 csonttõr (#1301)

Varázsitalok és füvek
1 méregellenállás (#51) 1 sötét mák (#23) 2 üvegcse (#14)
1 liánvirág (#24) 2 fehér gyógyital (#50) 1 tejfonál (#28)
1 ragálygomba (#26) 1 gyilkos boróka (#27)

Egyéb kacatok
3 nohnetár gumó (#212) 1 lemúr hártya (#161) 1 pirgamit (#152)
2 nordkristály (#146) 1 bolhedor szárny (#15) 1 húsevõ bibe (#151)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ALBINÓ PÓK (32. LÉNY)
Az albinó pók teljesen fehér, hosszú lábú, kis törzsû óriáspók. Harapása természetesen mérgezõ, a méreg azonban nem bénít, inkább lassan (egyesek szerint gyorsan) megöli az ellenfelet. Az albinó pók fehér, zamatos húsa ízletes csemege mind a rovarevõk, mind a micinisták számára.



KATAPULTER (33. LÉNY)
Négylábú, kemény testû, jellegtelen élõlények. Nyakuk szinte egyáltalán nincs, tökéletesen sima fejükön három apró mélyedés jelzi azt, ami esetleg szem lehet. Vállukból két csonka, szárnyszerû végtag nõ ki, ezek segítségével félelmetes sebességgel tudnak köveket dobálni a rájuk támadó lényekre. Persze alapjában véve békés teremtmények, ha tehetik, inkább elrejtõznek, mulatságos kacsacsõrükön keresztül szívják fel a tápanyagot a földbõl. Nem csoda, hogy kedvvel vadásznak rájuk a kõevõk.



BOLHEDOR SZÁRNY (15. TÁRGY)
A bolhedorok szárnycsökevényét érdemes összegyûjtened, mert bizonyos alkímisták nagyra értékelik: nagyhatalmú villámvarázslatokhoz használják, a varázslat erõsítésére, esetenként permanenssé tételére. Te nem valószínû, hogy valaha is ilyen idõigényes rúnamágiával fogsz molyolni, de a szárnyak eladásával megfelelõ profithoz juthatsz.



HÚSEVÕ BIBE (151. TÁRGY)
A húsevõ növény bibéje állítólag fontos anyagi komponense egy nagyhatalmú varázslatnak - csoda, hogy ezek a szerencsétlen torzszülöttek még nem pusztultak ki! Azért örülsz, hogy a varázslatok nagy többségének nincs anyagi komponense - nem sok kedved lenne a mágia gyakorlásához, ha zsákszám kéne magaddal cipelni a különbözõ ocsmányságokat!



TÛZGYÍK (40. LÉNY)
Ezek az aránylag apró, vörös pikkelyes lények állítólag még mélyebben a föld gyomrában, az izzó magma közelében születnek. Igaz vagy nem igaz, tény, hogy közeli affinitásban vannak a tûzzel: még a vacsorájukat is meg szokták sütni fogyasztás elõtt egy jól irányzott tûzlehelettel. A tûzgyík puha, fehér húsa ízletes csemege a piromádok és tejivók számára.



PIRGAMIT (152. TÁRGY)
Magas foszfortartalmú, gyúlékony anyag, bizonyos piromád lények bélrendszerében keletkezik. Kissé szivacsos tapintású, ha megdörzsölöd, barnásvörös por málik le róla. Ritka varázslatokhoz használják anyagi komponensként, persze az alkímisták egész bizonyosan még egy sor egyéb felhasználási módszert tudnak.



SÁSKAHARCOS (44. LÉNY)
A sáskaharcosok közel két méter magas, intelligenciával rendelkezõ zöld rovarok. Kiválóan tudnak rejtõzni, így általában meglepetésbõl támadnak. Számukra valóban csõd, hogy nem képesek testüket fejleszteni, egyébként valóban kiváló harcosokká válhatnának, olyanokká, akik akár a császári aréna bevezetõ játékaiban felléphetnek. Így azonban csak torzszülött vadászzsákmányok a fiatal galetkik számára (különösen azoknak, akik táplálkozása rovarevõ vagy micinista).



GYILKOS BORÓKA (27. TÁRGY)
Senki sem tudja, hogy ez a növény hogyan volt képes a föld alatt megélni, de az biztos, hogy nagyon satnya, szerencsétlen kis növény, és mellesleg a bogyója erõsen mérgezõ. Ritkaságát növeli, hogy az alkímisták nagyon keresik. [Szükséges varázsital fõzés szint: 3.]



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.