Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Energiaital
Küldd el képeslapként!
"Az energiaital a város széles körben használt doppingszere, a gyorsabb fejlődés eszköze. Az eredmény azonban rendkívül törekény, vigyázz hát az állandó, folyamatos használattal! Könnyen megsínylődheti a szervezeted!" - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 06:07:01 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7342-49

Karakterszám: 7342 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 49 Játékhét: 58
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 198
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. aug. 12. 9h:12'
A következõ fordulód táplálható: 2005. aug. 13.

E-mail!

TSCHURY KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 60 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 28071.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*aug. 2.* Rebecca felköltözött a következõ szintre. *aug. 4.* Doris Kel Dor felköltözött a következõ szintre. *aug. 8.* Lord Rhynn felköltözött a következõ szintre. *aug. 8.* Ogre a renegát harcos gyõzelmet aratott Sissy-Pussy-Baby felett. *aug. 11.* Carukia Barnesi felköltözött a következõ szintre. *aug. 11.* Enyveskezû Ed csatában legyõzte Sissy-Pussy-Babyt.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*aug. 2.* Leph Arlone a szétszórt csatában legyõzte Mesés Illatot. *aug. 3.* Akadil Tel Kator rangja a Bárdok Klánjában "a tisztaság bajnoka" lett. *aug. 4.* Lord Khalelt kis híján megölte egy nedonkopó. *aug. 4.* Aranyszemû Reglinde-et legyõzte harcban egy meréniai behemót. *aug. 5.* Dark Valek a Renegát Elfet legyõzte harcban egy görénydémon. *aug. 5.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Standard Graunt. *aug. 5.* Kronx és Hószakáll Arnond pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *aug. 9.* Clow és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Clow került ki gyõztesen. *aug. 10.* Nemesist kis híján megölte egy fiatal xenomorph. *aug. 10.* Stanislavát kis híján megölte egy milbani tidao.
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 438.]

e élelemszerzés
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz. (+50% jóllakottság.)
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 erõ; [30 TVP-t használtál fel, maradt még 408.]

bb 9 3 4 7 1 több épület meglátogatása
[be 9:] Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Megszólít egy díszes köntöst viselõ pap.
- Gyermekem! Hallottam, ahogy átkozódtál. Bûnös dolog az ilyesmi! Ideje megtisztulnod. Ha készen állsz, jelentkezz nálam. De nehogy elszökj, mert egyházunk mindenhol megtalál! - ijedten bólintasz. (12. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)

[be 3:] Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzpajzs (#16, IQ8, 50ap) gránitbõr (#17, IQ14, 200ap) sorvasztás (#30, IQ10, 100ap) gigaököl (#40, IQ12, 90ap) agyroppantás (#43, IQ12, 120ap) ellenáll.megtörése (#48, IQ14, 150ap) alkímia (#147, IQ9, 250ap) láthatatlanság (#157, IQ12, 350ap) láth. észlelése (#158, IQ13, 80ap) szellemidézés (#159, IQ7, 50ap) kineport (#163, IQ10, 120ap) tombolás (#167, IQ6, 320ap) villámpajzs (#170, IQ8, 50ap) savpajzs (#171, IQ8, 50ap) gázpajzs (#172, IQ8, 50ap) Üdvözöl egy õsz hajú galetki, aki hosszú szürke köpenyt visel, és csúcsos süveget. Kezében egy igazi fából faragott bot! A bot végén vörös drágakõ, tökéletesen simára csiszolt gömbfelülettel. Az öreg így szól hozzád:
- Már messzirõl láttam sugárzó mágikus aurádat. Ígéretes tehetségnek tûnsz! Az én nevem Magikluxin. Megtanítok neked egy varázslatot, ha megteszel nekem egy apró szívességet. - örömmel bólintasz. A mágus folytatja. - A szint egy távoli végében nemrégiben felfedeztem egy yeti barlangot, ahol egy egészen ritka növényféle, a fehér zuzmó terem! Sajnos, én nem igazán vagyok képzett a harcban, ezért nem tudok más megoldást, mint felbérelni valakit, aki bejut a barlangba, és hoz nekem a zuzmóból. Nos, mi a véleményed?
- Szívesen! - egyezel bele. (3. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Már elsajátíthatod az akadémián a párbajozás (34-es) szakértelmet, ami igen hasznos, ha más galetkikkel csatázol. Egyszercsak vállon vereget valaki. Ijedten megpördülsz. Egy barna pikkelyes, nagydarab galetki oktatót pillantasz meg. Szélesen mosolyog, elõvillantva tízcentis agyarait.
- Sajnálom barátom, nem akartalak megijeszteni! Csak azt akartam kérdezni, nincs-e a birtokodban egy sárga gömb: megvásárolnám jó pénzért! (6. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
Mérgesen morogsz valamit, aztán továbbmész. A galetki még utánad kiabál: - 100 aranyat adok érte! - hmmm... Ahogy Troy kérte, felkeresed az akadémia könyvtárát. Rengeteget olvasol az Ellenséggel kapcsolatban, a végére már zúg a fejed.

[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint elöljárója, Vizevil Rogan egy vékony, áttetszõ bõrû, vastag szájú, egyetlen óriási karmot birtokló galetki személyesen fogad. Hellyel kínál, és miután bemutatkoztatok, beszélgetni kezd veled:
- Feltételezem, hogy valamilyen megbízást szeretnél! - bólintasz. - Nos, pont lenne egy érdekes feladatom számodra, már ha profi nyomkeresõ vagy. Nemrégiben egy igen furcsa teremtmény jelent meg a szintünkön. Meg kéne keresni, megfigyelni, és információt gyûjteni róla! - közelebb hajolva, suttogóra fogja a hangját. - Lehetséges, hogy az Ellenség ügynöke. Iszonyatos katasztrófa lenne, ha ránktaláltak! - hátradõlve folytatja. - Semmiképp se támadd meg, csak megfigyelés a feladatod! A díjazás siker esetén 80 arany. (9. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)

[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 42 ap, törpe pikkelyvért (#4) 52 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 21 ap, parittya (#10) 12 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 21 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, bolhedor szárny (#15) 10 ap, kõbalta (#18) 6 ap, mandolin (#19) 84 ap, mitulen fû (#20) 42 ap, winropu moha (#22) 42 ap, sötét mák (#23) 42 ap, csótányláb (#25) 42 ap, gyilkos boróka (#27) 42 ap, tejfonál (#28) 42 ap, kötél (#128) 21 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, ében tündekard (#132) 42 ap, díszes fejék (#135) 21 ap, khaldoran öv (#137) 63 ap, húsevõ bibe (#151) 21 ap, pirgamit (#152) 16 ap, mandibula (#157) 8 ap, yeti csont (#160) 23 ap, Xantin bõröve (#169) 84 ap, villámöv (#172) 84 ap, pókcsatos öv (#173) 84 ap, nohnetár gumó (#212) 21 ap, lelakatolt ládikó (#310) 630 ap, lemezpáncél (#1000) 105 ap, vas lemezpáncél (#1001) 181 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 269 ap, pikkelyvért (#1015) 42 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 80 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 143 ap, láncing (#1030) 84 ap, könnyû láncing (#1031) 148 ap, bíbor láncing (#1032) 226 ap, ezüst láncing (#1033) 337 ap, mellvért (#1045) 73 ap, bõr mellvért (#1046) 131 ap, bronz mellvért (#1047) 206 ap, pajzs (#1060) 21 ap, kerek pajzs (#1061) 47 ap, nagy pajzs (#1062) 100 ap, sisak (#1075) 21 ap, vassisak (#1076) 47 ap, szárnyas sisak (#1077) 100 ap, maszk (#1090) 10 ap, halotti maszk (#1091) 30 ap, csontmaszk (#1092) 80 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, díszes fejpánt (#1106) 30 ap, ezüst fejpánt (#1107) 80 ap, csizma (#1120) 10 ap, vándorcsizma (#1121) 30 ap, fekete csizma (#1122) 80 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 25 ap, kék köpeny (#1137) 73 ap, köntös (#1150) 10 ap, zöld köntös (#1151) 30 ap, átlátszó köntös (#1152) 80 ap, íj (#1270) 21 ap, könnyû íj (#1271) 47 ap, hosszú íj (#1272) 100 ap, nyílpuska (#1285) 42 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 80 ap, tõr (#1300) 10 ap, csonttõr (#1301) 30 ap, rövid tõr (#1302) 80 ap, vívótõr (#1303) 161 ap, kard (#1315) 21 ap, görbekard (#1316) 47 ap, hosszúkard (#1317) 100 ap, lándzsa (#1330) 21 ap, barbár lándzsa (#1331) 47 ap, a törpék barbár lándzsája (#6731) 320 ap, a merénylõ lándzsája (#11230) 126 ap, a harcmûvész vas lemezpáncélja (#13601) 453 ap, a tûz öve (#22315) 58 ap, a szalamandra kerek pajzsa (#25811) 183 ap, a yeti öve (#26365) 58 ap, a sav öve (#26815) 58 ap, az elektromosság hosszúkardja (#27417) 335 ap, az elektromosság gyalogos lándzsája (#27432) 335 ap, a légzés láncinge (#27580) 136 ap, a légzés zöld köntöse (#27701) 166 ap, a légzés karkötõje (#27790) 63 ap, a légzés nyílpuskája (#27835) 94 ap, az angyalok görbekardja (#28316) 183 ap, az ellenállás nyílpuskája (#28735) 94 ap.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 373.]

ve 21 6 vásárlás
Sajnos 21. tárgy jelenleg nincs a boltban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 373.]

be 3 48 meglátogatod a 3. épületet
Hazamész a boltból. Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal. Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Közlöd, hogy a 48. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 150 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostanól használhatod az ellenáll.megtörése varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 343.]

var 48 6 48. varázslatra 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot ellenáll.megtörése varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen ellenáll.megtörése varázslatod ereje 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 343.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Micsoda furcsaság - egy teljesen átlátszó, lapos, vékony és sima kõdarab! Vajon mire használhatták? (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Észreveszel 2 mátekel gombát. Szakértõ módon leszeded. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy csonttõr.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 313.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Zümmögést hallasz. Felnézel. Egy korong lebeg a fejed fölött! Mi a fene? Biztosan valamilyen mágikus izé. Ha oldalt, a sziklafalon felmásznál, a peremrõl át tudnál rá ugrani, és megnézhetnéd, mi is ez! Persze lehet, hogy veszélyes. Egyenlõre más dolgot van, késõbb visszatérsz, ha elég bátorságod lesz a próbatételhez. (286. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 winropu moha ! Óvatosan begyûjtöd. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Szertartásosan üdvözöl Cinege, egy hatalmas, irdatlanul kövér, pisze orrú, malacszemû, bambán vigyorgó férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Viselt tárgyai: zsugorító gyûrû, bronzmedál, bõrpáncél, a lich vassisakja, ezüst lárvaköpeny, a tökéletesség malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a szakács üstje, az egészség nyaklánca, Trollagyar, a ragadozó rövid tõre, a gólem csizmája, a harcmûvész kerek pajzsa, nagyobb pókcsatos öv. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Cinege már ott várakozik. Õ nyert!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 313.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy kõzúzó (#49).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-7 vp.) Elõhívsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+1 méretükre). (-4 vp.) A kõzúzó feléd mozog. A kõzúzó téged támad. Elõresuhint nyelvével. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-10% támadás). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy jégcsóva varázslatot. A kõzúzó ellenáll a varázslatnak. (-4 vp.) A kõzúzó téged támad. Elõresuhint nyelvével. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás). Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy jégcsóva varázslatot. A kõzúzó sebzõdik 20 ép-t. (-4 vp.) A kõzúzó kileheli lelkét. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+40%). Elteszed a zsákmányt, ami egy õskõ és 16 arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

k 99 kaland elvállalása
Troy Archid egy bánatos dalt penget lantja húrjain. Ezúttal azonban nincs közönsége. Üdvözlöd, és letelepszel merré.
- Mit tudtál meg? - kérdezi õ, miközben elgondolkodva futtatja ujjait a húrok között.
- Igazándiból semmi újat ahhoz képest, amit már az iskolában is tanultunk. Az Ellenség egy másik világból érkezett, azért, hogy elpusztítsa a miénket. Olyan fejlett fegyvereket és mágiát használt, amivel a miénk nem versenyezhetett. A túlélõk a hegyek mélyén rejtõztek el. Amennyire tudjuk, ez az egyetlen hely a világunkon, ahol az élet fennmaradt. Az Ellenség járõrei még mindig a bolygónk felszínét pásztázzák, ezért kell a föld alatt maradnunk, vagy addig, amig elég erõsek nem leszünk, hogy legyõzzük õket, vagy addig, amíg el nem mennek.
Archid még kivár egy kicsit, aztán bólint. Abbamarad a zene.
- Kiváló összefoglaló. És igaz is. Csak sokminden hiányzik belõle. Szerinted hogyan lehetséges, hogy az Ellenség, bár a bolygón az élet minden írmagját elpusztította, mégsem volt képes egy teljes civilizációt megtalálni a Hegy mélyén? Honnan tudjuk egyáltalán, hogy még mindig itt vannak? Ha a mieink bármikor meg tudják õket találni, õk hogy nem találnak minket? Hiszen fejlettebbek mint mi, nem?
Értetlenül nézel. Kétségtelenül logikus kérdések, de bizonyosan vannak rájuk logikus magyarázatok is.
- Mágusaink varázslatai megvédenek minket a kutató szemek elõl. És a felszínen nagyon messzire el lehet látni, elég csak keresni egy járatot, amelyen keresztül ki lehet mászni a hegyoldalra...
A bárd csak szokásos mosolyát mutatja, és ingatja a fejét.
- A történetek szerint a teljes háború, bolygónk kiirtása csak néhány percig tartott. Persze, a valóságban ennél sokkal hosszabb volt. Napokig zajlott. - hangsúlyával érezteti, hogy egy teljes élõvilág többet érdemel, mintegy néhány napos haláltusát. - Rengeteg feljegyzés készült. Sokezer zseniális elme kereste a módszert, ahogy megmenekülhetünk a pusztulástól. Rengeteg ötlet született, rengeteget vetettek el, és rengeteg vallott kudarcot, amikor kipróbálták. Az Ellenségnek VAN gyenge pontja. És õseink meg is találták a néhány napos háború alatt. A könyvtárakban a feljegyzéseknek csak egy része található meg. Egy nagyon kis része, de az is épp elég, ha tudod, mit keresel. A történetemet csak akkor fogod megérteni, ha megérted, mirõl szól ez az egész. A keresésed a könyvtárban nem volt elég alapos. Menj vissza, és nézz körül ismét. Ha megtalálod azt, amirõl beszélek, akkor fogom a történetet folyatni.
Szemed szikrákat hány, ahogy a bárdra nézel. Mint egy gyermek, akitõl elvették játékát. De nem tehetsz semmit, az õ története, csak akkor fogja elmondani, ha õ is akarja.
- Rendben van, visszamegyek, és ezúttal alaposabban körülnézek. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted, de ne felejtsd el elõtte felkeresni az akadémia könyvtárát.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy húsevõ növény (#46).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-7 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+1 méretükre). (-4 vp.) A húsevõ növény máris elõtted terem! A húsevõ növény rád veti magát. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Megpróbál megmarni fogával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Roncsoló sebzés! ( -2 tüskés bõr.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A húsevõ növény rád veti magát. Elõresuhint jobb csápjával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Harapásra nyitja száját, támad fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Roncsoló sebzés! ( -2 tüskés bõr.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A húsevõ növény rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megpróbál megmarni fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd megsérült. ( -2 tüskés bõr.) Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy jégcsóva. A húsevõ növény 19 sebzést kap. (-4 vp.) A húsevõ növény hörögve elterül. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+49%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy húsevõ bibe és 17 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+25 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 282.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez tejfonál ! Leszedsz 1 adagot. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-7 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+1 méretükre). (-4 vp.) Az óriás skorpió máris elõtted terem! Az óriás skorpió téged támad. Tekergetve suhint farkával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Méreg kerül a véredbe. Elõre szúr ollóival. Elkerülted. Mérgezõdsz. 6 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy jégcsóvát. Az óriás skorpió sebzõdik 24 ép-t. (-4 vp.) Az óriás skorpió rád támad. Körbe-körbe forgatva üt farkával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lecsap rád ollóival. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Az óriás skorpió halálhörgés közepette a földre zuhan. Mérgezõdsz. 6 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 34 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%). Összegyûjtöd a "kincset": 22 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+24 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Megpillantasz egy csomó átlátszó kristályt. Hohó, egy egész hegyre való van itt belõlük! Egy egész kristályhegy - hegy a hegyben. Igazán érdekes. Vajon mi lehet ennek a mesés üveghegynek a tetején? Ha elég bátor vagy, és nem félsz attól, hogy szétvágnak a kristályok, akár fel is mászhatsz. (228. kaland, összköltsége 10 TVP.) Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Dög, egy CS jelzésû tetoválással ellátott örökké fiatal gyönyörû nõ. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. A következõket látod nála: a tûz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, Xantin bõröve, Örökkévalóság Gyémántja, a természet láncinge, a tárgyalás gyûrûje, a káosz istennõjének köpenye, a káosz halálos nyílpuskája. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Nem szép ám, ha a bolha köhög." Dög csak annyit nyög ki: "Te... !" Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+28% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Fejlõdsz: +1 átokszórás; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 248.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt ragálygomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Luyendyk, egy férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. Felszerelése: Örökkévalóság Gyémántja, az Érzés Gyûrûje, a teknõs vándorcsizmája, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, díszes villámöv, a gólem sisakja, a káosz mesterének amulettje, a merénylõ csepp fülbevalója, a harcmûvész karikaszimbóluma, a regenerálódás köntöse, a hatalom karkötõje. Így üdvözlöd: "Te kecskelábú, kalánfülû ördög!" Õ rögvest kontrázik: "Egy óriáscsótány szebb nálad." Jól odamondasz neki: "Hogy varrnák össze azt a rondaságokat beszélõ szádat!" Luyendyk semmi épkézláb választ nem tud adni! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+28% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +6 galetki erõt és +2 hírnevet kaptál. A kör során összesen 128 sebzést okoztál, és 78 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 238 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 445 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Tschury, egy elsõ ránézésre szürkének tûnõ, de másodikra már vibrálónak tûnõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 49. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 / 0.55
[2] IQ: 11 (15) / 0.60
[3] ügyesség: 5 / 4.65
[4] egészség: 11 (12) / 0.78
[5] mágia: 6 (9) / 2
[6] gyorsaság: 8 (9) / 0.01
[9] Méret/ép: 70 (76) / 76
Min. méret: 65
Barlangméret: 70
PONTJAID
Varázspont: 73 / 24
Képességpont: 15 / 29%
Hõsi pont: 64 (2)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 19%
Galetki erõ: 264 / 156
Hírnév : 387
Jóllakottság: 82%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 3 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 299 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 267 (3)
Leölt torzszülött: 360 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 2 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (14)
Speciális képességeid:
+3 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +14% varázstárgy találására; 70%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz hat mátekel gombát. 2.) Érj el 8-as gyógynövények szakértelmet. 3.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai közül.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 10 / 0 [16] tüskés bõr: 6 (7) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.35 [46] csapdaészlelés: 3 / 1.05 [47] zárnyitás: 4 / 0.09
[48] mászás: 5 / 0.70 [50] meggyõzõkészség: 3 / 2.30 [52] auraészlelés: 1 / 0.30
[54] kereskedelem: 1 / 0.38 [55] szívósság: 11 / 0 [56] varázsitalfõzés: 2 (6) / 0.45
[57] gyógynövények: 4 (7) / 1.17 [58] nyomkeresés: 3 / 0.92 [59] vezetõkészség: 3 / 0.10
[62] lopás: 3 / 0.10 [64] átokszórás: 5 (7) / 0.23 [65] álcázás: 5 / 0
[66] lopakodás: 3 (5) / 0.62 [67] régészet: 9 / 4.76 [68] zene: 3 / 0.05
[69] tanulás: 5 / 1.85 [70] idézés: 1 / 0    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 7 / 2.67 [102] sebzõ méreg: 6 / 0  
farok [103] méret: 3 / 0 [104] szakért.: 4 / 2.23      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 3 / 0.06 [48] ellenáll.megtörése: 4 / 0.24 [29] életszívás: 11 / 1.20
[13] jégcsóva: 7 / 5.99 [15] jégpajzs: 1 / 0 [28] óriáserõ: 1 / 0.24

T/V VARÁZSLATLISTÁID pillanatnyilag ki vannak kapcsolva, minden, általad ismert varázslatot használsz. Ha ezt nem szeretnéd, adj ki egy újabb üres TVSZ parancsot.
MAKRÓID
1. Makró
ism 3
x 10
p
vd


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 10; VI erõ:200% ép:25%; PV 4 3 5 8; PSZ 67 66 55 48 47 46; BA 6;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #6 (4. épület), #9 (7. épület), #12 (9. épület), #447 (48. forduló), #399 (48. forduló), #286 (49. forduló), #228 (49. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bérmágus fejpántja (#17305) 1 a gepárd köntöse (#15550) 1 a gyorsaság köpenye (#3835)
1 a harcos pajzsa (#7810) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a teknõs vassisakja (#25376)
* 1 a túlélés utazóköpenye (#21386) 1 a tûz mellvértje (#22195) 1 a villám könnyû láncinge (#23531)
1 csizma (#1120) 1 díszes fejék (#135) 1 díszes fejpánt (#1106)
1 fejpánt (#1105) 1 fekete nadrág (#171) * 1 khaldoran öv (#137)
3 köntös (#1150) 1 köpeny (#1135) 4 láncing (#1030)
1 lemezpáncél (#1000) 1 maszk (#1090) 1 öv (#1165)
1 sisak (#1075) * 1 suhanó csizma (#195) 2 törpe pikkelyvért (#4)
1 vándorcsizma (#1121) 1 vassisak (#1076) 2 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 a sün gyûrûje (#25075) * 1 a szakács üstje (#192) * 1 a tudós márványgyûrûje (#11576)
1 amulett (#1195) 1791 arany (#1) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az ellenállás márványgyûrûje (#28676) * 1 az energia karkötõje (#18790) * 1 bronzmedál (#207)
1 csepp fülbevaló (#1256) 42 drágakõ (#2) * 1 ezüstmedál (#208)
3 fülbevaló (#1255) 1 gyûrû (#1225) 1 karkötõ (#1240)
2 kõamulett (#1196) 1 márványgyûrû (#1226) 2 nyaklánc (#1180)
3 sárgaréz nyaklánc (#1181) 2 szimbólum (#1210) 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 a mágus kardja (#10315) 1 az erõ csonttõre (#1751) 1 barbár lándzsa (#1331)
2 csonttõr (#1301) 3 fogazott tõr (#6) 1 görbekard (#1316)
1 harci fejsze (#12) 5 kard (#1315) 10 kerek kõ (#11)
9 kés (#5) 4 parittya (#10) 1 rozsdás kard (#131)

Varázsitalok és füvek
9 csótányláb (#25) 4 fehér gyógyital (#50) 2 gázlehelet itala (#57)
5 gyilkos boróka (#27) 1 hõsiesség itala (#52) 1 jéglehelet itala (#54)
8 liánvirág (#24) 6 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51)
3 mitulen fû (#20) 6 ragálygomba (#26) 4 sötét mák (#23)
4 tejfonál (#28) 6 üvegcse (#14) 2 védelem itala (#59)
9 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
10 bolhedor szárny (#15) 2 elektronit (#141) 4 húsevõ bibe (#151)
14 lemúr hártya (#161) 4 mandibula (#157) 4 molad púp (#16)
4 nohnetár gumó (#212) 11 nordkristály (#146) 69 õsi relikvia (#17)
4 pirgamit (#152) 1 sárga gömb (#136)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 õsi relikvia (#17), 1 winropu moha (#22), 1 csonttõr (#1301), 1 ragálygomba (#26), 1 õskõ (#8), 1 tejfonál (#28), 1 húsevõ bibe (#151), 2 mátekel gomba (#21).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 95 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÚJABB SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK
Bekerült a játékba három új építhetõ szövetségi épület, ezek:
KÍNZÓKAMRA (#38)
Építési költség: 2000 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Istálló (#14)
Leírás: A sötétlelkû, számító galetkik szolgájukban nem a hûséges társat, hanem a használati eszközt látják. Amíg hasznos, tartják, ha már nem, akkor, mielõtt megszabadulnának tõle, ki akarnak sajtolni belõle minél többet abból, amit beléfektettek. Kegyetlen dolog egy teremtményt azért kínozni, hogy kinyerhessék a lélekenergiáját, de néhány elvetelemült gonosz galetki még erre is képes. Ha megépítettétek a szövetségi barlang egyik alsó, rejtett, sötét és bûzös járatában a kínzókamrát, a szolga kínzása: SZKI {szolga sorszáma} {képességpont} paranccsal lehet használni. Minden kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak és 7%-kal csökkenti a morálját. Ha a szolgád 0 ÉP-re kerül vagy morálja 0% lesz, a kínzást nem lehet folytatni. Példa. Egy 4. szintû szolgában összesen 6 kno van. Ennek kinyerése 12 TVP-t igényel, és a szolga közben 30 ÉP-t fog sebzõdni és morálja 42%-kal csökken. Az elveszett ép templomi gyógyítással, a morál pedig morált növelõ tevékenységekkel visszaállítható, és a mûvelet ezután folytatható, de ez már igazán visszataszító dolognak minõsül.
JAVÍTÓMÛHELY (#39)
Építési költség: 3000 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Kovácsmûhely (#28)
Leírás: Itt gyûjtitek össze mindazokat az eszközöket, szerszámokat és gépeket, amelyek tönkrement tárgyaitok javítását megkönnyítik, hatékonyabbá teszik. Ha van kész javítómûhelyetek, akkor a J parancs költsége 10 helyett 8 TVP, és javítás szakértelmetekre +5-öt kaptok a J parancs használatakor, azaz pl. 5-ös javítással egy 10-es javítást igénylõ tárgyat is helyre tudsz pofozni. Ez a +5 azonban nem érvényesül a szakértelempróbáknál, ezért a karakterlapodon nem is jelenik meg! A javítómûhely használata külön parancsot nem igényel, a J parancs automatikusan a javítómûhelyben kerül végrehajtásra.
RELAXÁCIÓS SZOBA (#40)
Építési költség: 1500 TVP
Egyéb költség: -
Min. építés: 150 TVP
Elõfeltétel: Üzenõfal (#10)
Leírás: Elõször csak néhány firkált üzenet az üzenõfalon, aztán lassanként megindul a szövetségben a telepatikus kommunikáció. Hamarosan kiderül, hogy a szövetségnek több pszi használó tagja is van. Kézenfekvõ a gondolat, hogy a szövetségi barlangnak legyen egy elszigetelt része, kényelmes pihenõágyakkal, ahonnét a tagok kényelmesen és biztonsággal indulhatnak asztrális kalandokra. A relaxációs szoba elõnyei kézzelfoghatók: a csatában használt pszionikus képességek dupla sebességgel fejlõdnek (de ez nem vonatkozik a táborozás alatti csatákra). A plusz fejlõdésnek csak a fele történik a fejlesztési keretbõl, a többi "ajándék". Ezenkívül, ha pszi lényre vadászol a VD {lény} paranccsal, és nem jársz sikerrel, akkor is van +5% esélyed, hogy valamilyen pszi lényt fogsz találni.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.