Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bíbor möszék
Küldd el képeslapként!
"Egy szemi-intelligens asztrális állat a bíbor mösze. Apró kis féreg, amely céltalanul bolyong a pszionikus térben, tudatfoszlányokkal és érzelemnyomokkal táplálva magát. A bíbor möszék gyakran közlekednek nagyobb rajokban, így védve magukat az asztrális tér rettenetes ragadozóitól." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 11:47:47 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7317-65

Karakterszám: 7317 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 65 Játékhét: 366
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 176
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2009. máj. 13. 15h:16'
A következõ fordulód táplálható: 2009. máj. 14.

E-mail!

DON RH+ SZILVIA KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32623.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3706.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*ápr. 27.* Ren gyõzelmet aratott Szarkaagyú Siraka felett. *ápr. 28.* Ambassadart legyõzte harcban egy törpe gólem. *ápr. 28.* Ren és Morq Fan Gor megküzdöttek egymással, és Ren gyõzött. *ápr. 29.* Morq Fan Gor és Ambassadar megküzdöttek egymással, és Morq Fan Gor gyõzött. *ápr. 30.* Morq Fan Gor gyõzelmet aratott Roxána felett. *máj. 4.* Ren csatában legyõzte Fikusz Kukiszt. *máj. 4.* Ren és Roxána megküzdöttek egymással, és Ren gyõzött. *máj. 5.* Ambassadar és Fikusz Kukisz megküzdöttek egymással, és Ambassadar gyõzött. *máj. 6.* Fikusz Kukisz gyõzelmet aratott Szarkaagyú Siraka felett. *máj. 7.* Morq Fan Gor csatában legyõzte Ambassadart.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

v 147 1121 4 131 147. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy alkímiát. Átváltozott 1 vándorcsizma 12 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 1 törpe pikkelyvért 25 arannyá! (-6 vp.) Átváltozott 1 rozsdás kard 6 arannyá! (-18 vp.)
[4 TVP-t használtál fel, maradt még 248.]

be 20 581 meglátogatod a 20. épületet
Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt tündér fogja megadni: egy szõke, egy bölcs, egy fekete, egy ezüsthajú és egy cingár. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Az információk alapján ugyan több lehetséges válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban a második a megoldás! Azt mondja a szõke tündér: A második számjegy lehet 2, 3, 5, 8 vagy 0. Közelebb hajolva elárulja neked, hogy a fekete tündér és az ezüsthajú tündér mindig egyetértenek. A bölcs tündér a következõt mondja: A megfejtés osztható öttel. És még hozzáteszi, hogy az ezüsthajú tündér hazudik. A fekete tündér információja: Az elsõ számjegy lehet 2, 3, 6 vagy 7. Még flegmán hozzáteszi, hogy a cingár tündér és a szõke tündér között van igazmondó. Valószínûleg az ezüsthajú tündér ugyanezt mondaná. Egy aprócska információt az ezüsthajú tündér is ad: A válasz 50-nél kisebb, vagy esetleg pontosan 50. Közelebb hajolva elárulja neked, hogy hallotta, amikor a szõke tündér azt mondta, hogy a bölcs tündér igazat mond. A cingár tündér információja: A megoldás két számjegyének összege kilencnél több. És még hozzáfûzi, hogy a bölcs tündér és a fekete tündér között van igazmondó. Persze a szõke tündér mást mondana... A remete is elárul valamit: A megfejtés páratlan szám.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]

h 209 209. tárgy használata
Szétmorzsolod a garling kristályt. Szikrázó, kékes energia szabadul fel, amely beléd áramlik! Bármihez érsz hozzá, bizseregnek az ujjaid. [Kör végéig minden lélekenergia, amit kapsz, másfélszeres lesz!]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]

be 4 71 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Megmondod, hogy a javítás képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Bemész az akadémia egyik oktatójához, egy nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére kiváló oktatónak bizonyul. Néhány óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt szakértelmet. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

be 9 6 meglátogatod a 9. épületet
Amikor megtudják, hogy kevesebb, mint négyféle átkozott tárgyad van, kikacagnak, mondván, hogy van fontosabb dolguk is.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

b 99 99 barlangod bõvítése
Sikeresen betömted a barlangod hátuljában levõ nyílást. Huh, most már SOKKAL nyugodtabban fogsz aludni!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

kno 71 6 9 2 16 1 71. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot a javítás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a javítás szakértelmed 4. szintre nõtt. Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret). Elköltesz 1 képességpontot a tüskés bõr harci képességed növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

var 48 1 160 1 34 1 48. varázslatra 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot ellenáll.megtörése varázslatod erejének növelésére. Elköltesz 1 képességpontot esszenciaelnyelés varázslatod erejének növelésére. Elköltesz 1 képességpontot méregfelhõ varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen méregfelhõ varázslatod ereje 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

var 13 3 13. varázslatra 3 képességpont
Sajnos nincs képességpontod, amit elkölthetnél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]
j 2545 tárgy javítása
Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen az ügyesség amulettje újra használható.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

kf 2545 bekészíted a 2545. tárgyat
Felveszed az ügyesség amulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

v 146 12 10 146. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

m 15 8 44444 44433 44411 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 15,8) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M -3) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 16,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 15,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 0) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 9) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 16,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M -3) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 16,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 15,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 15,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 0) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 15,9) Elõrefutsz az összeszûkülõ barlangjáratban. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M -3) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
(M 16,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 15,8) Északra mész. Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 15,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 16,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

k 10 17 20 277 354 kaland elvállalása
(10. kaland:) Elindulsz a Kutyafészek felé. A régebb óta itt lakó galetkik szívesen útbaigazítanak, és lelkesítõ szavakat kiáltanak feléd. Nem izgulsz túlságosan, hiszen egy kutya nem okozhat különösebb nehézséget. Hamarosan megtalálod a Kutyafészekhez vezetõ leágazást. Alig teszel pár lépést, amikor három nagydarab galetki terem elõtted.
- Új hús! - vigyorognak. - A helytartó küldött? - félve biccentesz. - No, akkor bizonyára tudod, hogy útvámot kell fizetned, ami kerek 30 arany! - reménykedve pillantasz jobbra és balra, de hamar kiderül, hogy egyedül vagy. Nincs más megoldás, fizetned kell!
[Tárgyhasználat: 30 arany]
Mérgelõdve mész tovább. Hirtelen mozgást veszel észre magad elõtt az úton. Ellenfeleid 2 nedonkutya (#76).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-7 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) A 2. nedonkutya máris elõtted terem! Az 1. nedonkutya közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. nedonkutya rád támad. Acsarogva harapni próbál fogával. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Az 1. nedonkutya rád támad. Támad fogával. (23 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy jégcsóva varázslatot. Az 1. nedonkutya sebzõdik 39 ép-t. (-5 vp.) Az 1. nedonkutya halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. nedonkutya rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy jégcsóva! A 2. nedonkutya 40 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A 2. nedonkutya kileheli lelkét.
[A csatában összesen 111 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+125%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy õskõ.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 8 ép-t. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 10 ép-t. (-3 vp.)
Megvizsgálod a rádtámadó dögök maradványait. Kétségtelen, hogy nedonkutyák, de nem elég lapos a koponyájuk. Ilyennel nem égetheted magad az elöljáró elõtt. Továbblopódzol. Hirtelen iszonyatos bûztenger áraszt el.
[Bûz próba 6-os küszöbre: sikeres] Egy pillanatig furcsa mozgást érzel a gyomrod táján, de aztán csak egy kicsit elfintorodsz. Végül is alig büdösebb, mint a kedvenc parfümöd.
Pár perc alatt túl vagy a bûzös területen. Továbbnyomulsz célod felé, és bizakodsz abban, hogy a tiéd lesz az eddig talált leglaposabb fejû kutya. Rögtön esély is kínálkozik a trófea megszerzésére, szembõl félreismerhetetlen csaholás hallatszik. Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) [aura: IQ: 1.] és egy ichinedar (#75).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy agyroppantást. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Elõhívsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-7 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) A nedonkutya feléd rohan. A nedonkutya téged támad. Beléd próbál marni fogával. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot. A nedonkutya 52 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A nedonkutya hörögve elterül. Magában motyogva, az ichinedar létrehoz egy parancsot. Ezt most megúsztad.
*** 3. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy parancsot. A varázslat nem hatott rád. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy életszívást. Az ichinedar ellenáll a varázslatnak. (-4 vp.)
*** 4. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! Az ichinedart védi rezisztanciája. (-4 vp.) Az ichinedar a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy parancs! A varázslat nem hatott rád.
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 7 ép-t. (-3 vp.) 9 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.)

(17. kaland:) Hamar megtalálod a varázsló által mutatott helyet. Egy viszonylag nagyobb teremben vagy, ahonnan sok kisebb járat indul. Körülnézel, de így elsõ pillantásra nem látsz sehol magneotidot. Találomra elindulsz az egyik irányba. Óvatosan lépkedsz, fel vagy készülve minden meglepetésre. Egy patkány szalad el a lábad mellett, hamarosan eltûnik a kanyarban. Már majdnem befordul, amikor egy vöröses felvillanást látsz, és a patkány egy pillanat alatt elhamvad. Egészen lassan közelíted meg a helyet, nem szeretnéd Te is így végezni. Aprólékos gonddal végignézed a falat, és végül egy mágikus szemet veszel észre. Ravasz csapda: amikor elhaladsz a szem elõtt, az észrevesz, és máris bekapcsol a hamvasztó rendszer. Alaposan átgondolod, mi lenne a jó megoldás. Úgy döntesz, hogy a legjobb megoldás elvakítani a szemet. Ehhez számításaid szerint minimum egy 4-es szintû vakító fény varázslatra van szükséged. A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot. Vissza kell fordulnod.

(20. kaland:) Szerény lehetõségeidhez mérten elég jól sikerült az új külsõ elõállítása. Egy alapos vizsgálatot nem bírna ki, de a célnak megfelel. Becserkészed a vezetõ lakhelyét. Jó pár testõr kinézetû fickó nyüzsög a környéken.
- Most jöttem az alattunk levõ szintrõl. Fontos híreim vannak. A jelszó: Jobb ma egy nedonkutya harapás, mint holnap kettõ!
Az egyik õr int, hogy mehetsz, egy másik viszont rögtön utánad lép, és közli, õ majd elkísér. Egy terembe vezet, és odalép a hatalmas karosszékben terpeszkedõ galetkihez.
- Méltóságos uram, ez a fickó egy három hete lejárt jelszóval jelentkezett.
- Hmm... Lássuk ki fia-borja vagy?
Kissé megrettensz a másik jéghideg tekintetétõl, de azért elõadod a mesét, amivel elõre felkészültél.
- Érdekes. Mindjárt kiderül, igazat mondasz-e? - int az egyik kezével. A teremben levõ három nagytermetû õr rögtön elkap, és egy pillanat múlva máris bilincsben találod magad. Átvonszolnak egy másik terembe, a bilincsbe egy kampót akasztanak, és felhúznak olyan magasba, hogy a lábad nem ér le a földre.
- No, most mondj el mindent még egyszer!
Újra elmondod ugyanazt a történetet. A fõnök egy intésére megnyílik a lábad alatt a talaj. Lenézel: fortyogó savat látsz. Lassan beleeresztenek. Felüvöltesz a fájdalomtól! [40 életpontot sebzõdsz.] Óráknak érzed a savas gödörben eltöltött idõt. Amikor kihúznak, alig tudsz levegõt venni, a fájdalom teljesen eluralja az agyadat.
- No, most mondj el mindent még egyszer!
Alig jönnek ki a szavak a szádon, de tartod magad az eredeti történethez. Még nem tartasz a végén, amikor ismét ereszkedni kezdesz. Már elõre üvöltesz. [40 életpontot sebzõdsz.] - Hmm. Jól bírod. Akkor lássuk a következõ próbát!
Leakasztanak a kampóról, és a sarok felé vonszolnak. Egy nyújtógép! Az õr kéjes örömmel kezdi el tekerni a fogaskerekeket.
[Egészség próba 12-es küszöbre: sikeres]
Az õr már alig bír tekerni a keréken, Te még mindig az igazadat bizonygatod. [10 életpontot sebzõdsz.] Már alig vagy magadnál, amikor meghallasz egy hangot:
- Szedjétek le, igazat beszél. Azonnal vésztanácskozást hívunk össze.
Leszednek a nyújtóról, és lefektetnek a földre. Azonnal elveszíted az eszméletedet. Arra ébredsz, hogy Droghart atya rázogat.
- Bravó, fiam, bravó! Remek voltál, mindenkit elkaptunk. Köszönöm neked, istenünk nevében is. Amint látom kicsit megviselt a kaland, sõt mintha nõttél volna is közben! (+2 méret.) Jutalmul fogadd el tõlem ezt a csekélységet. - és ezzel átnyújtja a ragadozó hosszú íját. Teljesen meggyógyultál! (+3 képességpont.) (+1 hõsiesség pont.)

(277. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 quwarg katona (#69).
Nem látsz esélyt arra, hogy ezt a csatát megnyerd, ezért inkább nem is bocsátkozol harcba. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(354. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére több hely van. Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Elõkapod álkulcs gyûjteményedet és az egyéb segédeszközöket, és nekilátsz, hogy kinyisd a zárat.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy kék ekinda (#95). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy ellenáll.megtörését. (-7 vp.) Elmormolsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A kék ekinda odajön hozzád. A kék ekinda téged támad. Rád vág bal csápjával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbálja eltörni a szárnyas sisakot. Kudarcot vall. Odacsap neked jobb csápjával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bõröd roncsolódik. ( -4 tüskés bõr.)
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy jégcsóva varázslatot. A kék ekinda 34 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A kék ekinda rád támad. Lesújt rád bal csápjával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megpróbálja eltörni az ügyesség amulettjét. Kudarcot vall. Rád vág jobb csápjával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! ( -4 tüskés bõr.) A kék ekinda halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+113%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 2 ekinda haj. Uzsonnaidõ! A kajára veted magad. (+29% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 10 ép-t. (-3 vp.) Gyógyulsz 11 életpontot. (-3 vp.)
Nocsak, itt van valami: 31 arany és egy hatalom kék itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 36% lélekenergia.
[103 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

psz 48 45 64 68 65 62 portyázás szakértelmek
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben vagy hajlandó versenyezni: mászás, csapdakészítés, (Átokszórás képességedet a PV 4 paranccsal mérd össze), zene, álcázás, lopás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

pv 6 3 5 4 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt ragálygomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Hork, egy jókedélyû, kékszemû, zöldbõrû, barna, hosszúsörényû férfi. A Katonák klánjának kisdobos rangú tagja. Tárgyai: a teknõs kõamulettje, a tökéletesség lovagi lemezpáncélja, bronzmedál, a tökéletesség kék köpenye, a hatalom malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, szivárvány karkötõ, ozin fülkarika, a tökéletesség kõamulettje, a nyomkeresés fejpántja, kék gömb, a szakács üstje, Rogan karkötõje, díszes villámöv, a titán kerek pajzsa. Üdvözlõ mondatod: "Hogy esnél mindjárt seggre!" Azonnal visszavág: "Te ocsmány féreg!" A következõvel folytatod: "Hogy esnél hasra a saját csámpás lábadban!" Jól odamondtál neki! Hork csak hápog. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Hork dühös pillantást vet rád. (+46% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez csótányláb ! Leszedsz 1 adagot. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Szerencsére, nincs. Magabiztosan elõrelépsz.
Aludni látszik a lakó, Teszt, egy a hasán beholder emblémát viselõ, a szinten csak megfigyelõként tartózkodó férfi. A Mutánsok klánjának megelevenedett borzalom rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod nála: kristályamulett, az Örökkévalóság Rubinja, Xantin ezüstöve, Noxoth karkötõje. Az alvó galetki szeme felpattan, és felugrik. Lebuktál! Hajrá! Csatakiáltással vetitek magatokat egymásra.

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy ellenáll.megtörését. (-7 vp.) Teszt közelebb jön, hogy támadhasson. Teszt rád veti magát. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (25 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Teszt téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (25 ép-t sebzõdtél). Támadod Tesztet. Felé döfsz jobb karmoddal. (1 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-10 ép) Bûzöd kellemetlen számára (2 sebzés). Teszt regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Teszt rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (26 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Tesztet. Rávágsz jobb karmoddal. (1 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-10 ép) Bûzöd kellemetlen számára (2 sebzés). Teszt regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Teszt rád veti magát. Teszt tüzet lehel rád. (24 ép-t sebzõdtél). Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 6 sebzést okoztál, és 120 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 5 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+100 életpont.)
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. A kutatásod eredménytelen. Továbbmész.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Hegylakó, egy léttel kapcsolatos bizonytalanságot sugárzó nõ. A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Tárgyai: szivárvány karkötõ, a gólem csepp fülbevalója, sárgaréz nyaklánc, az angyalok nyaklánca, arany lárvaköpeny, a tudás lovagi lemezpáncélja, a gepárd kerek pajzsa, az erõ csatos öve, az egyensúly gyûrûje, a természet díszes fejpántja, a kalmár nyaklánca, császári különdíj, a Kõ Kardja, az Érzés Gyûrûje, a tûz malachit karkötõje, a remete vándorcsizmája, szivárványkristály, az elefánt karkötõje, a szalamandra márványgyûrûje, aréna csont érme. Zsebre raksz 40 aranyat. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+7% jóllakottság.) Észre sem veszed, hogy kipottyan a zsebedbõl az átokkõ.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]

z 19 20 zenélsz 19. hangszeren 20 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. A felcsendülõ melódia szomorú, a Rúvel hegybõl ideköltözött ifjú galetkik sorsáról szól. A szokásosnál lassabban adod elõ, hogy biztosan ne rontsd el. Ejnye! A zenéd annyira zavart egy torzszülöttet, hogy betört a barlangodba. Ellenfeled egy kõzúzó (#49) [aura: vastag bõr: 18.].

*** 1. KÖR *** A kõzúzó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A kõzúzó feléd rohan. Megtámadod a kõzúzót. Rávágsz jobb karmoddal. (1 ép-t sebeztél). A kõzúzó rád támad. Villámgyorsan elõrevág nyelvével. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 2. KÖR *** A kõzúzót próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal. (1 ép-t sebeztél). A kõzúzó téged támad. Lesújt rád nyelvével. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás). A kõzúzó kileheli lelkét.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+53%). Viszed, ami mozdítható: 16 arany és egy hamis arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

t 2 20 2. szakértelem tanulása 20 TVP-ért
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8 galetki erõt és +2 hírnevet kaptál. A kör során összesen 309 sebzést okoztál, és 317 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 253 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Don RH+ Szilvia, egy kinek rémtette, hogy szüleit mind megette, anusz öccse egy markáns férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 65. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 / 0.45
[2] IQ: 14 (16) / 3.62
[3] ügyesség: 5 (9) / 0.85
[4] egészség: 8 (9) / 3.58
[5] mágia: 11 (12) / 10.65
[6] gyorsaság: 9 / 0.58
[9] Méret/ép: 115 / 88
Min. méret: 78
Barlangméret: 114
PONTJAID
Varázspont: 131 / 1
Képességpont: 19 / 65%
Hõsi pont: 25 (5)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 16%
Galetki erõ: 344 / 180
Hírnév : 739
Jóllakottság: 175%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 40 (1)
Galetki gyõzelmek: 10 (0)
Torzsz. csaták: 354 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 278 (3)
Leölt torzszülött: 405 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 12 (1)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: mágustanonc (16)
Speciális képességeid:
+16 max. varázspont, +2 minden varázslat szintedre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj meg három ichinedart, csak varázslattal! [számláló: 2] 2.) Hajtsd végre a 16-os Klánkalandot (KK 16)! (összesen 30 TVP-t igényel) 3.) Arass három pszionikus gyõzelmet. [ld. Statisztikák.]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 16 / 10 [25] bûz: 13 / 9    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 6 / 0.71 [46] csapdaészlelés: 3 / 2.42 [47] zárnyitás: 4 / 1.96
[48] mászás: 7 / 1.54 [50] meggyõzõkészség: 3 / 1.45 [52] auraészlelés: 3 / 1.25
[54] kereskedelem: 5 (8) / 0.80 [56] varázsitalfõzés: 4 / 0.25 [57] gyógynövények: 4 (6) / 1.23
[58] nyomkeresés: 5 / 2.32 [59] vezetõkészség: 1 / 0.24 [62] lopás: 5 / 0.70
[64] átokszórás: 6 / 3.65 [65] álcázás: 6 / 0.05 [66] lopakodás: 3 (5) / 0.65
[68] zene: 6 / 4.11 [69] tanulás: 4 / 2.64 [71] javítás: 4 / 0.20

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 3 (4) / 0 [101] szakért.: 8 (9) / 1.18      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 (3) / 0.48 [149] dimenziókapu: 3 (5) / 0.24 [11] elektromos kéz: 1 (3) / 0
[48] ellenáll.megtörése: 3 (5) / 1.36 [10] energiatüske: 5 (7) / 2.14 [160] esszenciaelnyelés: 2 (4) / 1.56
[29] életszívás: 16 (18) / 12.73 [13] jégcsóva: 9 (11) / 1.19 [15] jégpajzs: 4 (6) / 0.76
[27] kisebb gyógyítás: 4 (6) / 0.96 [146] kontakt.õseiddel: 2 (4) / 1.20 [158] láth. észlelése: 1 (3) / 0
[34] méregfelhõ: 4 (6) / 0 [16] tûzpajzs: 1 (3) / 0.08    

T/V VARÁZSLATLISTÁID pillanatnyilag ki vannak kapcsolva, minden, általad ismert varázslatot használsz. Ha ezt nem szeretnéd, adj ki egy újabb üres TVSZ parancsot.
MAKRÓID
1. Makró
psz 48 45 64 68 65 62
pv 6 3 5 4
ism 3
p
z 19 20
t 2 20
2. Makró
psz 56 50 57 52 65 59
ism 4
p
t 2 12
z 19 50


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 10 27; VI erõ:150% ép:30%; PV 6 3 5 4; PSZ 48 45 68 65 62; L 100 24; HE 2;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 6 sebzés: 20-28

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (7. épület), #17 (3. épület), #277 (61. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15127 (#15127). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 7317. Jelenleg az 1. szövetségi barlang építésén dolgozol, eddig 20 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a füvész köpenye (#193) * 1 khaldoran öv (#137) * 1 suhanó csizma (#195)
* 1 szárnyas sisak (#1077)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) 2528 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az ügyesség amulettje (#2545) 1 drágakõ (#2) * 1 ezüstmedál (#208)
44 hamis arany (#809) * 1 Rogan karkötõje (#145)

Felszerelés
1 a balek zsákja (#205) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 faragott idol (#282)
1 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19)
1 õskõ (#8) 1 preparált állkapocs (#581)

Fegyverek
1 a ragadozó hosszú íja (#20172)

Varázsitalok és füvek
8 csótányláb (#25) 7 elonotichlan (#31) 11 fehér gyógyital (#50)
5 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom kék itala (#58) 1 hõsiesség itala (#52)
14 liánvirág (#24) 4 mátekel gomba (#21) 3 mézfû (#29)
5 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60) 5 ragálygomba (#26)
6 sötét mák (#23) 6 tejfonál (#28) 1 tûzlehelet itala (#53)
10 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59) 9 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 ekinda haj (#147) 2 húsevõ bibe (#151) 1 lemúr hártya (#161)
4 molitár háj (#165) 5 nohnetár gumó (#212) 1 óriási xenópete (#480)
8 pirgamit (#152) 4 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az elefánt vassisakja #16376 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 100 arany (#1), 1 óriási xenópete (#480), 2 ekinda haj (#147), 1 az ügyesség amulettje (#2545), 1 õskõ (#8), 1 a ragadozó hosszú íja (#20172), 1 hatalom kék itala (#58), 1 csótányláb (#25), 1 hamis arany (#809), 1 ragálygomba (#26).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479), 1 átokkõ (#203), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 rozsdás kard (#131), 1 vándorcsizma (#1121), 1 garling kristály (#209).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KÉK EKINDA (95. LÉNY)
A zöld ekinda nagyobb testû rokona, a kék ekinda ugyan nem rendelkezik mágikus képességekkel, de mindezt a hiányosságot erõben és agresszivitásban pótolja: nem ritka, hogy irtózatos erejû csápja ütésével egyúttal egy-egy tárgyát is szétzúzza az ellenfélnek. Ha galetkikkel találkoznak, mindhalálig küzdenek, annyira gyûlölik az õket leigázó társadalmat. (Táplálék: puhányok, rovarevõk).




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.