Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Elemi rin
Küldd el képeslapként!
"Az elemi rin a hiedelem szerint egy másik létsíkról származik, és ha itt találkozol vele, akkor épp valamilyen síkok közötti átjárót keres, felderítő munkát végez, vagy el akar ragadni egy galetkit." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 23:04:53 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7284-212

Karakterszám: 7284 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 212 Játékhét: 231
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 368
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. ápr. 22. 10h:30'
A következõ fordulód táplálható: 2004. ápr. 25.

E-mail!

GAL ETKINS KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Ritkán szembesülsz ilyen hatalmas kihívással, mint most. Egy legendás torzszülöttet, Ödlerk fivért próbáljátok most legyõzni! Társaiddal együtt útrakélsz a Hegy ismeretlen mélységei felé. Csapatotok elõl minden torzszülött elrejtõzik, ahogy végigdübörögtök a sötét járatokon. Végül megérkeztek az õsi barlangcsarnokhoz. Végignézel társaidon, mielõtt a csata elkezdõdik: Hószakáll Arnond, Mendax Mystagogus, Menõ Csaj, Csillag, Woland, a Felfedezõ, Ravandel, Alveris de Aurora, Lamarth, Lotzán az Õrzõ, Polipka a"Jel Hordozója", Dart Mahul, Botrány Rules, Boszorkány Nikki, Tífusz Lukrécia, Syndic Mitt'onya'nuruodo.
Ellenfeleitek 4 Ödlerk fivér (#298) [aura: 36-os méretû 33-as szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Hószakáll Arnond elõhív egy gránitbõr varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után Lamarth létrehoz egy gránitbõr varázslatot. Lotzán az Õrzõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr! Lotzán az Õrzõ lenyel egy piros italt. Összegyûjtve mágikus energiáit, Woland, a Felfedezõ elvarázsol egy õrjöngést. Támadásod megnõ (+21%). Woland, a Felfedezõ elmormol egy a forrás érintése varázslatot. Alveris de Aurora az 1. Ödlerk fivért próbálja távolról eltalálni. (4 lövéssel 174 ép-t sebzett.) Botrány Rules felhörpint valamilyen zöld italt. Botrány Rules elmond egy gránitbõr varázslatot. Mendax Mystagogus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr! Mendax Mystagogus felhörpint valamilyen barna italt. Boszorkány Nikki elõhív egy gránitbõr varázslatot. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-8 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után Syndic Mitt'onya'nuruodo létrehoz egy gránitbõr varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette Syndic Mitt'onya'nuruodo elmormol egy elemi védelmet. ( +8 tûzimmunitás, +8 hidegimmunitás, +8 savimmunitás, +8 elkt.immunitás, +8 imm.mérg.gázra.) Tífusz Lukrécia rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. Tífusz Lukrécia ellõ egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+5 méretükre). Dart Mahul rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. Dart Mahul ellõ egy a forrás érintése varázslatot. Magában motyogva, Ravandel létrehoz egy gránitbõrt. Ravandel mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sárkányleheletet. ( +35 tûzlehelet, +35 jéglehelet, +35 savlehelet, +35 elektr.lehelet, +35 mérg. lehelet.) Polipka a"Jel Hordozója" varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt. A 4. Ödlerk fivér Botrány Rules irányába megy. Az 1. Ödlerk fivér megközelíti Csillagot. A 2. Ödlerk fivér Menõ Csaj irányába megy. A 3. Ödlerk fivér Mendax Mystagogus felé mozog. Menõ Csaj megközelíti a 2. Ödlerk fivért. Csillag az 1. Ödlerk fivér irányába megy. A 4. Ödlerk fivér Botrány Rulest támadja. Az 1. Ödlerk fivér és Csillag egymással harcolnak. Csillag eszméletét vesztve összeesik. A 2. Ödlerk fivér és Menõ Csaj egymással harcolnak. Menõ Csaj összerogy. A 3. Ödlerk fivér Mendax Mystagogust támadja.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Hószakáll Arnond elvarázsol egy szellemkalapácsot. Az 1. Ödlerk fivér sebzõdik 131 ép-t. Lotzán az Õrzõ az 1. Ödlerk fivért próbálja távolról eltalálni. (4 lövéssel 161 ép-t sebzett.) Alveris de Aurora felemeli az Ödlerkbél íjat, és az 1. Ödlerk fivér felé lõ. (4 lövéssel 171 ép-t sebzett.) Néhány rövid kézmozdulat után Woland, a Felfedezõ létrehoz egy animáció varázslatot. Menõ Csaj csatlakozik Woland, a Felfedezõ oldalához. (agyatlan zombiként). Csillag csatlakozik Woland, a Felfedezõ oldalához. (agyatlan zombiként). Mendax Mystagogus elõhív egy gránitbõr varázslatot. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sötét halál! Az 1. Ödlerk fivér ellenállt a varázslatnak. (-13 vp.) Boszorkány Nikki elmormol egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. Ödlerk fivér sebzõdik 116 ép-t. Dart Mahul varázshatalma segítségével elmond egy lélekfacsarást. Az 1. Ödlerk fivér 128 ép-t sebzõdik. A 2. Ödlerk fivér 125 ép-t sebzõdik. A 3. Ödlerk fivér sebzõdik 136 ép-t. A 4. Ödlerk fivér 123 ép-t sebzõdik. Heves kézmozdulatok közepette Ravandel elmormol egy lávafolyamot. Polipka a"Jel Hordozója" ellõ egy életszívás varázslatot. Az 1. Ödlerk fivér 8 sebzést kap. A 4. Ödlerk fivér 33 sebzést kap a lávafolyamtól. Az 1. Ödlerk fivér 33 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A 2. Ödlerk fivér sebzõdik 38 ép-t a lávafolyamtól. Hószakáll Arnondot védi rezisztanciája. A 3. Ödlerk fivér sebzõdik 31 ép-t a lávafolyamtól. Lamarth megközelíti az 1. Ödlerk fivért. Lamarth rezisztálja. Lotzán az Õrzõ 57 sebzést kap a lávafolyamtól. Alveris de Aurora sebzõdik 29 ép-t a lávafolyamtól. Menõ Csaj rezisztálja. Woland, a Felfedezõ ellenáll a varázslatnak. Botrány Rules 37 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Mendax Mystagogus sebzõdik 53 ép-t a lávafolyamtól. Nem hat rád. Tífusz Lukrécia elindul a 2. Ödlerk fivér felé. Tífusz Lukrécia 52 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Boszorkány Nikki 55 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Dart Mahul ellenáll a varázslatnak. Csillag 70 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Syndic Mitt'onya'nuruodo az 1. Ödlerk fivér irányába megy. Syndic Mitt'onya'nuruodot védi rezisztanciája. Ravandel ellenáll a varázslatnak. Polipka a"Jel Hordozója" 45 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A 4. Ödlerk fivér és Botrány Rules egymással harcolnak. Az 1. Ödlerk fivér és Csillag egymással harcolnak. Csillag eszméletét vesztve összeesik. A 2. Ödlerk fivér és Menõ Csaj egymással harcolnak. Menõ Csaj maradék erejét is elvesztve elterül. A 3. Ödlerk fivér Mendax Mystagogust támadja. Lamarth és az 1. Ödlerk fivér egymással harcolnak. Az 1. Ödlerk fivér halálos sebet kapva a földre zuhan. Tífusz Lukrécia és a 2. Ödlerk fivér egymással harcolnak. Syndic Mitt'onya'nuruodo csak bámészkodik, választott ellenfele már halott.
*** 3. KÖR *** Hószakáll Arnond rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. A 2. Ödlerk fivér 131 ép-t sebzõdik. Összegyûjtve mágikus energiáit, Woland, a Felfedezõ elvarázsol egy ellenáll.megtörését. Összegyûjtve mágikus energiáit, Mendax Mystagogus elvarázsol egy gránitbõrt. Boszorkány Nikki elmond egy szellemkalapács varázslatot. A 2. Ödlerk fivér sebzõdik 116 ép-t. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy sötét halál. A 2. Ödlerk fivér ellenállt a varázslatnak. (-13 vp.) Dart Mahul rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. A 2. Ödlerk fivér 170 sebzést kap. Heves kézmozdulatok közepette Polipka a"Jel Hordozója" elmormol egy életszívást. A 2. Ödlerk fivér 8 sebzést kap. Gyógyítja Polipka a"Jel Hordozója"-át (+8 ép). Hószakáll Arnondot védi rezisztanciája. Lamarth sebzõdik 4 ép-t a lávafolyamtól. Lotzán az Õrzõt védi rezisztanciája. Alveris de Aurora 38 sebzést kap a lávafolyamtól. Botrány Rules rezisztálja. Woland, a Felfedezõ rezisztálja. Mendax Mystagogus sebzõdik 54 ép-t a lávafolyamtól. Boszorkány Nikki 63 sebzést kap a lávafolyamtól. Tífusz Lukrécia 59 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Syndic Mitt'onya'nuruodo ellenáll a varázslatnak. 40 életpontnyit sebzõdsz a lávafolyamtól. Ravandelt védi rezisztanciája. Dart Mahul sebzõdik 26 ép-t a lávafolyamtól. Polipka a"Jel Hordozója" 49 sebzést kap a lávafolyamtól. A 3. Ödlerk fivér sebzõdik 34 ép-t a lávafolyamtól. A 4. Ödlerk fivér sebzõdik 36 ép-t a lávafolyamtól. A 2. Ödlerk fivér 34 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Mendax Mystagogus összerogy. Lamarth a 2. Ödlerk fivért támadja. Lotzán az Õrzõ és a 3. Ödlerk fivér egymással harcolnak. Alveris de Aurora a 4. Ödlerk fivért támadja. Botrány Rules és a 4. Ödlerk fivér egymással harcolnak. Tífusz Lukrécia és a 2. Ödlerk fivér egymással harcolnak. Syndic Mitt'onya'nuruodo a 2. Ödlerk fivért támadja. Ravandel a 3. Ödlerk fivért támadja. Botrány Rules maradék erejét is elvesztve elterül. A 2. Ödlerk fivér hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
Boszorkány Nikki menekül, menti az irháját. Tífusz Lukrécia rohan, ahogy a lába bírja.
*** 4. KÖR *** Hószakáll Arnond elõhív egy szellemkalapács varázslatot. A 3. Ödlerk fivér sebzõdik 131 ép-t. Woland, a Felfedezõ mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy animációt. Az 1. Ödlerk fivér ellenállt a varázslatnak. A 2. Ödlerk fivér ellenállt a varázslatnak. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy sötét halált. A 3. Ödlerk fivér sebzõdik 225 ép-t. (-13 vp.) Dart Mahul varázshatalma segítségével elmond egy szellemkalapácsot. A 3. Ödlerk fivér sebzõdik 170 ép-t. Heves kézmozdulatok közepette Polipka a"Jel Hordozója" elmormol egy animációt. Az 1. Ödlerk fivér megúszta! A 2. Ödlerk fivér elkerülte a varázslatot. Hószakáll Arnond rezisztálja. Lamarth a 4. Ödlerk fivér irányába megy. Lamarth ellenáll a varázslatnak. Lotzán az Õrzõ 57 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Alveris de Aurora 33 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Woland, a Felfedezõ rezisztálja. Sebzõdsz 44 ép-t a lávafolyamtól. Syndic Mitt'onya'nuruodo megközelíti a 3. Ödlerk fivért. Syndic Mitt'onya'nuruodo rezisztálja. Dart Mahul sebzõdik 20 ép-t a lávafolyamtól. Ravandel ellenáll a varázslatnak. Polipka a"Jel Hordozója" 44 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A 3. Ödlerk fivér 30 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. A 4. Ödlerk fivér 29 ép-t sebzõdik a lávafolyamtól. Lotzán az Õrzõ maradék erejét is elvesztve elterül. Lamarth és a 4. Ödlerk fivér egymással harcolnak. Alveris de Aurora a 4. Ödlerk fivért támadja. Syndic Mitt'onya'nuruodo a 3. Ödlerk fivért támadja. A 3. Ödlerk fivér halálhörgés közepette a földre zuhan. Ravandel lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. Regenerálsz (+3 ép)
*** 5. KÖR *** Hószakáll Arnond mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy szellemkalapácsot. A 4. Ödlerk fivér 131 sebzést kap. Dart Mahul elmormol egy szellemkalapács varázslatot. A 4. Ödlerk fivér 170 sebzést kap. A 4. Ödlerk fivér hörögve elterül. Összegyûjtve mágikus energiáit, Polipka a"Jel Hordozója" elvarázsol egy animációt. Az 1. Ödlerk fivér megúszta! A 2. Ödlerk fivér ellenállt a varázslatnak. Hószakáll Arnond ellenáll a varázslatnak. Lamarth ellenáll a varázslatnak. Dart Mahul 24 sebzést kap a lávafolyamtól. Woland, a Felfedezõt védi rezisztanciája. Ravandelt védi rezisztanciája. Alveris de Aurora sebzõdik 24 ép-t a lávafolyamtól. Syndic Mitt'onya'nuruodo ellenáll a varázslatnak. 46 életpontnyit sebzõdsz a lávafolyamtól. Polipka a"Jel Hordozója" sebzõdik 34 ép-t a lávafolyamtól. Alveris de Aurora összerogy. Polipka a"Jel Hordozója" eszméletét vesztve összeesik. Regenerálsz (+3 ép)
Menõ Csaj zombija hangtalanul összecsuklik. Csillag zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 225 sebzést okoztál, és 130 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Syndic Mitt'onya'nuruodo: 247/0, Hószakáll Arnond: 524/0, Mendax Mystagogus: 0/157, Menõ Csaj: 4/486, Csillag: 0/465, Woland, a Felfedezõ: 0/0, Ravandel: 1479/0, Alveris de Aurora: 481/124, Lamarth: 383/31, Lotzán az Õrzõ: 277/154, Polipka a"Jel Hordozója": 16/172, Dart Mahul: 1022/70, Botrány Rules: 297/262, Boszorkány Nikki: 232/118, Tífusz Lukrécia: 158/136.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+70%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Syndic Mitt'onya'nuruodo része a kincsbõl: egy fekete dukát, 3 drágakõ és 70 arany. Hószakáll Arnond is kap a tárgyakból, övé lesz egy fekete dukát, 3 drágakõ és 71 arany. Woland, a Felfedezõ része a kincsbõl: egy Ödlerk fog. [ld. enc.] Viszed, ami mozdítható: egy fekete dukát, 3 drágakõ és 71 arany. Ravandel részesedése: egy Ödlerk fog. [ld. enc.] Lamarth a következõt kapja: egy Ödlerk fog. [ld. enc.] Dart Mahul is kap a tárgyakból, övé lesz egy Ödlerk fog. [ld. enc.]
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba a zsákmányt: Ödlerk nyakörv és Ödlerkbél íj. A kincs a szövetség kincstárába kerül, onnan lehet megvásárolni legenda pontokért. A gyõzelemért jutalmul 1 legenda pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét, tekintettel a legendás gyõzelemre, amelynek hamarosan az egész Hegyben híre megy! (+30% jóllakottság.) Felépült a rezervátum.

Egyszercsak egy sötét árny nyomul a barlangodba. A bolondok, belesétáltak a csapdádba, és egyenként 34 ép-t sebzõdtek! Ellenfeleid egy orgling fattyú (#198) és egy kis orgling sámán (#102) (izzó aranyszínû aura veszi körül) [aura: hidegimmunitás: 12.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-9 vp.) Elõhívsz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre). (-12 vp.) Magában motyogva, a kis orgling sámán létrehoz egy tûzpajzsot. A kis orgling sámán ellõ egy titánok szele varázslatot. Az orgling fattyú máris elõtted terem! Az orgling fattyú téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Elszívja 30 vp-det. Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-11 ép.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a kis orgling sámán elvarázsol egy sorvasztást. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az orgling fattyút próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal. (50 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (42 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz bal csápoddal. (47 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (63 ép-t sebeztél). Az orgling fattyú kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A kis orgling sámán elmormol egy életszívás varázslatot. 10 életpontnyit sebzõdsz. A kis orgling sámán gyógyul 10 ép-t. Megindulsz a kis orgling sámán felé. Már ott is vagy! Támadod a kis orgling sámánt. Lesújtasz jobb mancsoddal. (43 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (45 ép-t sebeztél). Odacsapsz bal csápoddal. (46 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (61 ép-t sebeztél). A kis orgling sámán holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 329 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+70%). Viszed, ami mozdítható: egy üvegszimbólum és 49 arany. Undorodva takarítasz ki.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 20216.) A te szinteden a legnevesebb Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. (hírneve 7670.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 382.]

j 4391 8426 28932 tárgy javítása
Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a pontosság malachit karkötõje újra használható. Szakértelmednek és kitartásodnak köszönhetõen a gólem márványgyûrûje újra használható. Kemény munka árán megjavítod a bûz bíbor láncingét. Nahát, szebb lett, mint újkorában!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 352.]

kf 4391 8426 28932 bekészíted a 4391. tárgyat
Felveszed a pontosság malachit karkötõjét. Felveszed a gólem márványgyûrûjét. Felveszed a bûz bíbor láncingét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 352.]

kno 9 4 9. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 352.]

kno 110 11 110. képességre 11 képességpont
Elköltesz 11 képességpontot fog végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 14. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 352.]

kno 3 7 3. képességre 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 15!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 352.]

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a katonai gyakorlópályán edzel. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. ( +2 illat, +2 rugalmasság.) Beugrasz a jelmezkölcsönzõbe. ( +2 álcázás, +2 lopakodás.) Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet. A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell az õsök oltárát építeni! [ld. enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Ödlerk nyakörv (#390), Ödlerkbél íj (#391). Megszomjaztál, hát felhajtasz egy sört az ivóban, és közben persze eldicsekedsz a kalandjaiddal. (+4 hírnév.) Szolgáidat közben ellátják az itatóban (+5% morál mindegyiknek). Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]

m 16 4 8570 1111 2233 3334 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 16,4) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így nem mehetsz egyenesen oda!
(M 8570,1111) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
(M 2233,3334) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]

ep 33 75 3 építed a 33. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a lordok háza építését. Munkád során szövetségetek kiváló építõgépe is segíteni fog. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. A munka 60 TVP-nyit haladt, még 8776 van hátra. Bár a munka még nincs kész, te már megtettél mindent, amit lehetett: a minimum kétszeresét építetted az épületbe! Többet ezt az épületet nem fogod építeni. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+36%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 329.]

be 30 meglátogatod a 30. épületet
Beugrasz a szövetségi arénába. A porond épp üres, lehetõséged van hát, hogy próbát tegyél! A lelátókon ülõ nézõk - legtöbbjük szövetségi társad - lelkesen biztatnak. Odakullogsz az arénamesterhez. Megtudod, hogy a legügyesebb arénaharcos Nomis Leinád, a Békeidõk Hírmondói szövetség tagja. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy rücskös látógömb, egy õrszellem, egy tûzgyík és egy johhtukul. Szövetségetek legügyesebb arénaharcosa Fortian. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy öreg szívó, egy harci mutáns, egy csöpögõ csápolat és egy zombi. A legügyesebb szövetség a Tudás Õrzõi, amelynek tagjai összesen 834 gyõzelmet arattak. A ti szövetségetek eddig 372 gyõzelmet aratott. Köszöntöd, és 260 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Ellenfeleid egy manapoid figyelõ (#226), egy zombi herceg (#140) [aura: 8-as méretû 15-ös szintû jobb karom.] és egy fehér amõba (#30).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a manapoid figyelõ elvarázsol egy tudatrombolást. Ezt most megúsztad. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot. (-8 vp.) Ellõsz egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre). (-11 vp.) Az arhomad varangy elmormol egy tombolás varázslatot. Az arhomad varangy ellõ egy féreg érintése varázslatot. A zombi herceg megidézi a zombi mestert. Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. A tûzgyík a zombi mestert rohamozza. A fekete hólyag az 1. fehér amõba felé mozog. A tûzgyík és a zombi mester egymással harcolnak. A fekete hólyag az 1. fehér amõbát támadja. Az 1. fehér amõba halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A manapoid figyelõ elmond egy annihiláció varázslatot. A tûzgyík eltûnik. A zombi mester elmond egy animáció varázslatot. Az 1. fehér amõba csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. Az arhomad varangy elindul a zombi herceg felé. Az 1. fehér amõba irányába mozogsz. A zombi herceg az arhomad varangy irányába megy. Az 1. fehér amõba közelebb jön, hogy támadhasson. Az arhomad varangy és a zombi herceg egymással harcolnak. a zombi herceg testébe kontaktméreg hatol. A zombi herceg halálhörgés közepette a földre zuhan. Megtámadod az 1. fehér amõbát. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (54 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal. (56 ép-t sebeztél). Lecsapsz bal csápoddal. (54 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (61 ép-t sebeztél). Az 1. fehér amõba zombija hangtalanul összecsuklik. A fekete hólyag a zombi mestert támadja.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a manapoid figyelõ létrehoz egy parancs varázslatot. A fekete hólyag megdermed. A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. A zombi mester varázshatalma segítségével elmond egy animációt. A zombi herceg csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Az 1. fehér amõba csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A 2. fehér amõba megközelíti az arhomad varangyot. Az arhomad varangy és a 2. fehér amõba egymással harcolnak. A 2. fehér amõba kileheli lelkét. Megtámadod az 1. fehér amõbát. Odakensz neki jobb mancsoddal. (58 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (56 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (55 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (58 ép-t sebeztél). Az 1. fehér amõba zombija hangtalanul összecsuklik. A zombi herceg és az arhomad varangy egymással harcolnak. Az arhomad varangy megtántorodik.
*** 4. KÖR *** A manapoid figyelõ mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy parancsot. A fekete hólyag megdermed. A zombi mester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy animációt. Az 1. fehér amõba csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A 2. fehér amõba csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A 4. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. A 2. fehér amõba a fekete hólyag felé mozog. A 3. fehér amõba az arhomad varangyot rohamozza. Az arhomad varangy és a 3. fehér amõba egymással harcolnak. a 3. fehér amõba kontaktméreg áldozata lett. A 3. fehér amõba hörögve elterül. Megtámadod az 1. fehér amõbát. Odakensz neki jobb mancsoddal. (61 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Lecsapsz farkaddal. (57 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (50 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (70 ép-t sebeztél). Az 1. fehér amõba zombija hangtalanul összecsuklik. A zombi herceg és az arhomad varangy egymással harcolnak. Az arhomad varangy megtántorodik. A 2. fehér amõba a fekete hólyagot támadja.
A zombi herceg zombija hangtalanul összecsuklik. A 2. fehér amõba zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 282 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 23/0, a fekete hólyag: 46/2, az arhomad varangy: 254/2.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Hát, ez siralmas vereség volt. Gyere vissza, ha tapasztaltabb vagy!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 319.]

bsz 5 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]

k 431 338 kaland elvállalása
(431. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel szívébe. Homály és csönd fogad. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 orgling varázsló (#197) (izzó aranyszínû aura veszi körül) és egy orgling fattyú (#198) (ezüstszínben csillogó aura veszi körül).

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. Magában motyogva, az arhomad varangy létrehoz egy féreg érintését. Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-8 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre). (-11 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a 2. orgling varázsló létrehoz egy savhurrikán varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A fekete hólyag sebzõdik 10 ép-t. Az arhomad varangy sebzõdik 28 ép-t. Az 1. orgling varázsló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy savhurrikán! Ellenállsz a varázslatnak. A fekete hólyag 4 ép-t sebzõdik. Az arhomad varangy 44 sebzést kap. Az orgling fattyú a fekete hólyag felé mozog. A fekete hólyag megközelíti az orgling fattyút. Az orgling fattyú és a fekete hólyag egymással harcolnak. A fekete hólyag hörögve elterül. A következõ pillanatban felrobban! Az orgling fattyú sebzõdik 11 ép-t.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. orgling varázsló elvarázsol egy gigaöklöt. Rezisztálod a varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. orgling varázsló elvarázsol egy gigaöklöt. Ellenállsz a varázslatnak. A 2. orgling varázsló felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az arhomad varangy az orgling fattyú irányába megy. Támadod a 2. orgling varázslót. Odacsapsz jobb mancsoddal. Elhibáztad. Meglóbálva zúzol farkaddal. (30 ép-t sebeztél). Rávágsz bal csápoddal. (36 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. Mellé! Az arhomad varangy és az orgling fattyú egymással harcolnak. Az arhomad varangy kileheli lelkét. A 2. orgling varázsló regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Az 1. orgling varázsló megidézi a 2. orgling fattyút. A 2. orgling varázsló megidézi a 3. orgling fattyút. Az 1. orgling fattyú közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a 2. orgling varázslót. Odacsapsz jobb mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). Lecsapsz farkaddal. (34 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (36 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (48 ép-t sebeztél). A 2. orgling varázsló hörögve elterül. Az 1. orgling fattyú rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Elszívja 30 vp-det. Nehezen bírod a szagát. (-36 ép.) Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** Elmormolsz egy animáció varázslatot. A fekete hólyag csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). Az arhomad varangy csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). (-11 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után az 1. orgling varázsló létrehoz egy villámsújtás varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A 3. orgling fattyú az arhomad varangy irányába megy. A 2. orgling fattyú a fekete hólyag felé mozog. Az arhomad varangy és a 3. orgling fattyú egymással harcolnak. Az 1. orgling fattyú rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Elszívja 10 vp-det. Nehezen bírod a szagát. (-38 ép.) A fekete hólyag és a 2. orgling fattyú egymással harcolnak. Az arhomad varangy zombija hangtalanul összecsuklik. A fekete hólyag zombija hangtalanul összecsuklik. Nagy detonáció közepette darabokra robban. A 2. orgling fattyú sebzõdik 14 ép-t. A 3. orgling fattyú 13 ép-t sebzõdik. Regenerálsz (+3 ép)
*** 5. KÖR *** Az 1. orgling varázsló elmormol egy gigaököl varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A 3. orgling fattyú máris elõtted terem! A 2. orgling fattyú feléd mozog. Az 1. orgling fattyú rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bûze kellemetlen számodra. (-41 ép.) A 3. orgling fattyú téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (76 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Elszívja 30 vp-det. Bûze zavar. (-42 ép.) Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 245 sebzést okoztál, és 233 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 51/182, az arhomad varangy: 106/238.] Ebben a csatában alulmaradtál. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, fekete hólyag újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, arhomad varangy újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+114 életpont.)

(338. kaland:) Könnyen visszatalálsz az omláshoz, és a kunyhóhoz. Felkapaszkodsz a hegyoldalon, és óvatosan belépsz a kunyhó ajtaján. Ahhoz, hogy továbbmehess, ki kell nyitnod ezt a zárt sziklaajtót. Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az 73 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 14% lélekenergia.
[62 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. A barlangteremben, ahová belépsz, sûrûn tenyészik a növényzet. Néhány, a plafonba vágott lukon keresztül napfény szivárog be (ilyen közel lennél a felszínhez?), de ennek ellenére a növények többsége vakfehéren burjánzik. A növények egy helyen különösen sûrûn nõnek, láthatóan valamiféle fészket/tanyát alkotva. (465. kaland, összköltsége 20 TVP.) Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Vivi Ornitier, egy kalapját sárgán világító szemébe húzó, mókás ruhákba öltözött picike nõ. [aura: tûzlehelet: 70.] A Tudósok klánjának tanítómester rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Felszerelése: zafír érdemrend, a bûz lovagi kardja, a káosz elsõ lándzsája, a tûz márványamulettje, a tûz jáde karkötõje, a tûz malachitgyûrûje, ozin fülkarika, a tûz vaspajzsa, a ragadozó fogazott kardja, a bûz díszes köpenye, káoszkígyó vért, a tudás zafírja, a káosz fehér karkötõje, a tûz szürke maszkja, a tûz ónixgyûrûje, a káosz bíbor gyûrûje, Xantin aranyöve, a gyorsaság kõrisfa íja, a bûz malachitgyûrûje, a bûz vívótõre, görényfarok, a bûz ezüst fülbevalója, a tûz zangrozi csizmája, az élet díszes karkötõje, a tûz aranyozott nyaklánca. Üdvözlõ mondatod: "A szagod után is megtalálni a barlangodat." Azonnal visszavág: "Olyan bamba vagy, mint egy womath." Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

vd 79 vadászat
[Méregféreg torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Ahogy mész elõre, fényt pillantasz meg magad elõtt. Ahogy közeledsz, a fény erõsödik, a végén el kell takarnod a szemed egy idõre! Amikor újra körül tudsz nézni, megdöbbensz. Valahol a hegy felszínének közelében lehetsz, és a barlang, ami elõtted van, beomlott, és most nyitva áll, kívülrõl besüt a nap vörös fénye! Riaszt a kalandvágy, de ugyanakkor kíváncsi is vagy, ha csak egy rövid idõre is, szívesen kimásznál. (388. kaland, összköltsége 20 TVP.) A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy õsöreg élõ cseppkõ (#327).

*** 1. KÖR *** Az õsöreg élõ cseppkõ téged céloz, amikor a sziklarepesszel lõ. (2 találattal 70 sebzést okozott.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-8 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre). (-11 vp.) Az arhomad varangy a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! Az arhomad varangy elmormol egy féreg érintése varázslatot. A fekete hólyag az õsöreg élõ cseppkõ felé mozog. A fekete hólyag az õsöreg élõ cseppkövet támadja. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az arhomad varangy az õsöreg élõ cseppkõ irányába megy. Az õsöreg élõ cseppkõ irányába mozogsz. Az õsöreg élõ cseppkõ és a fekete hólyag egymással harcolnak. Az arhomad varangy az õsöreg élõ cseppkövet támadja. az õsöreg élõ cseppkõ testébe kontaktméreg hatol. Az õsöreg élõ cseppkõ kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 70 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 23/12, az arhomad varangy: 50/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak 16% jut. Viszed, ami mozdítható: 3 sziklarepesz és 34 arany.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

t 3 36 3. szakértelem tanulása 36 TVP-ért
Hasznosítod az oskolában szerzett ismereteket. A kellékekre 36 aranyat költesz. Célbadobálsz apró kövekkel, aztán megkérsz egy arrajáró galetkit, hogy dobálja õket vissza, te meg igyekszel elkapni õket.
[36 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Tömörgõ Sitty-Sutty, egy holdvilágképû, sunyi tekintetû, nagyszemû, köpcös testalkatú sutyerák férfi. [aura: lopás: 5.] A Pszionicisták klánjának asztrális utazó rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Felszerelése: a kobra hosszú íja, gyémánt pszi váll-lap, a harcos ónix karkötõje, a szakács üstje, Xantin bõröve, a kobra malachit karkötõje, a kígyó díszes karkötõje, Örökkévalóság Smaragdja, káoszkígyó vért, a sün malachitgyûrûje, a ragadozó csontamulettje, asztrálgyöngy, a mentát gyöngye, a káosz éjfekete fülbevalója, a pók smaragdgyûrûje, a tolvaj malachitgyûrûje, a sebezhetetlenség nagy pajzsa, a kígyó szárnyas sisakja, a sebesség malachitgyûrûje, a sün ezüstcsizmája, arany orgling fétis, a gepárd díszes köntöse, a bénaság fülbevalója. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Te kecskelábú, kalánfülû ördög!" Azonnal visszavág: "Nem szép ám, ha a bolha köhög." Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) [aura: 14-es savhurrikán.] és egy orgling fattyú (#198).

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! Összegyûjtve mágikus energiáit, az arhomad varangy elvarázsol egy féreg érintését. Az orgling varázsló elmond egy savhurrikán varázslatot. 47 életpontnyit sebzõdsz. A fekete hólyag 5 sebzést kap. Az arhomad varangy 49 ép-t sebzõdik. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-8 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre). (-11 vp.) A fekete hólyag elindul az orgling fattyú felé. Az orgling fattyú megközelíti a fekete hólyagot. A fekete hólyag és az orgling fattyú egymással harcolnak. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az orgling varázsló elmormol egy gigaöklöt. Ellenállsz a varázslatnak. Az arhomad varangy az orgling varázsló irányába megy. Megrohamozod az orgling varázslót. Az arhomad varangy az orgling varázslót támadja. az orgling varázsló testébe kontaktméreg hatol. Az orgling varázsló hörögve elterül. Választott ellenfeled idõközben a padlóra került... A fekete hólyag és az orgling fattyú egymással harcolnak. A fekete hólyag halálos sebet kapva a földre zuhan. A következõ pillanatban felrobban! Az orgling fattyú sebzõdik 13 ép-t. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Az arhomad varangy az orgling fattyú irányába megy. Megindulsz az orgling fattyú felé. Már ott is vagy! Az arhomad varangy az orgling fattyút támadja. Az orgling fattyú halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 47 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a fekete hólyag: 58/66, az arhomad varangy: 166/49.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+18%). Szolgáidnak is jut 26%. Elteszed a zsákmányt, ami egy orgling fétis, 8 drágakõ és 44 arany.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében. (238. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Juniperus Sabina, egy karcsú, halványkék bõrû, ezüstzöld hajú, csillogó szemû, csengõ hangú nõ. A Bárdok klánjának elbûvölõ barát rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Éneklõ tunika, a ragadozó utazóköpenye, a ragadozó barbár lándzsája, a tárgyalás gyûrûje, az élet díszes sisakja, a majom márványgyûrûje, a méreg malachit karkötõje, a hatalom gyalogos lándzsája, Trollagyar, a mentát ezüst nyaklánca, szivárványkristály, az ellenállás nagy pajzsa, ozin fülkarika, a gladiátor ezüst fülbevalója, galetki érdemérem, a regenerálódás zangrozi csizmája, a ragadozó malachit karkötõje, a regenerálódás szöges öve, a gepárd ezüst nyaklánca, görényfarok, a gyorsaság díszes karkötõje, a pók smaragdgyûrûje, a természet díszes karkötõje, a regenerálódás bronz amulettje, a titán malachitgyûrûje. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+5% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az óriás smaragd vakond. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

vd 79 vadászat
[Méregféreg torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeled egy halál apostola (#173) [aura: IQ: 18.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az arhomad varangy létrehoz egy tombolás varázslatot. Az arhomad varangy rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-8 vp.) A halál apostola máris elõtted terem! A halál apostola rád támad. Támad fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lesújt rád jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A halál apostola téged támad. Acsarogva harapni próbál fogával. Elkerülted. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Az arhomad varangy a halál apostolát támadja. a halál apostola kontaktmérget kapott. A halál apostola holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az arhomad varangy: 35/8.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak is jut 16%. Az arhomad varangy habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

x 50 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Egy óriási barlangnyílás tátong elõtted, a bejárat tele van szórva különbözõ torzsülöttek csontjaival. Vagy egy nagyragadozó tanyája, vagy egy galetkiremete lakhelye! Mindenesetre felébred benned a kíváncsiság. (333. kaland, összköltsége 20 TVP.) Furcsa csontokat találsz - csökevényes végtagoknak tûnnek. Csak nem szárnycsont? A szárnyak és a repülés oly távoli, hihetetlen dolog számodra. (+2 õsi relikvia.) [50 TVP-t használtál fel, maradt még 98.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1097 sebzést okoztál, és 501 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 98 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 468 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Gal Etkins, egy hosszú fekete hajú, fejpántos, vörösen izzó szemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 212. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 16 (28) / 8.80
[2] IQ: 16 / 3.21
[3] ügyesség: 15 (21) / 2.99
[4] egészség: 13 / 9.71
[5] mágia: 15 / 4.71
[6] gyorsaság: 16 (13) / 7.76
[9] Méret/ép: 173 (183) / 19
Min. méret: 172
Barlangméret: 175
PONTJAID
Varázspont: 166 / 1
Képességpont: 12 / 83%
Hõsi pont: 12 (5)
Tám.bónusz: 10%
Véd.bónusz: 52%
Galetki erõ: 773 / 474
Hírnév : 1564
Jóllakottság: 151%
Életkor: 16 / 20
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 52 (0)
Galetki gyõzelmek: 15 (0)
Torzsz. csaták: 1078 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 797 (5)
Leölt torzszülött: 1347 (15)
Pszi csaták: 92 (0)
Pszi gyõzelmek: 6 (0)
Ájulások száma: 89 (1)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: nyomkeresõ (19)
Speciális képességeid:
+7 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj öt meditátort. 2.) Gyõzd le a Bárd Klán egy tagját. 3.) Ölj öt méregférget, kizárólag a végtagjaidat használd! [számláló: 2]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 21 / 0.56 [14] mérg. lehelet: 8 / 0.97 [15] regeneráció: 7 / 0.02
[16] tüskés bõr: 8 / 0 [18] tûzimmunitás: 3 / 0 [20] savimmunitás: 4 / 0.28
[24] rezisztencia: 7 (21) / 0 [25] bûz: 5 (8) / 0.38 [26] lõfegyver: 14 / 5.07
[31] áttörés: 0 (3) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 6 / 0.90 [46] csapdaészlelés: 6 / 0.83 [47] zárnyitás: 8 / 1.48
[48] mászás: 19 / 2.14 [50] meggyõzõkészség: 11 / 10.77 [52] auraészlelés: 9 / 1.76
[55] szívósság: 7 / 0.15 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.97 [58] nyomkeresés: 9 / 4.88
[59] vezetõkészség: 11 / 0.45 [60] pszi támadás: 6 / 1.79 [61] pszi energia: 6 / 1.79
[65] álcázás: 4 / 0 [66] lopakodás: 4 / 0.75 [67] régészet: 14 / 11.92
[69] tanulás: 9 / 3.23 [70] idézés: 1 / 0.05 [71] javítás: 11 / 6.90
[72] építés: 17 (18) / 2.08        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 14 / 4.90 [101] szakért.: 13 / 4.74 [102] kontaktméreg: 9 / 0
farok [103] méret: 13 / 0 [104] szakért.: 13 / 4.57    
bal csáp [106] méret: 13 / 0 [107] szakért.: 13 / 4.24    
fog [109] méret: 14 / 0 [110] szakért.: 14 / 0.27    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 6 / 2.02 [147] alkímia: 4 / 0.16 [32] animáció: 8 / 1.49
[36] csábmosoly: 7 / 0.80 [42] csendvarázs: 4 / 0.06 [149] dimenziókapu: 6 / 0.08
[37] egokínzás: 6 / 0.24 [11] elektromos kéz: 4 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 9 / 0
[10] energiatüske: 9 / 5.84 [156] éhínség: 7 / 0 [29] életszívás: 9 / 4.22
[17] gránitbõr: 9 / 4.12 [139] gyógyító szellõ: 1 / 0 [33] halál csókja: 7 / 0
[15] jégpajzs: 3 / 0.06 [154] kisebb erõpajzs: 4 / 0.08 [27] kisebb gyógyítás: 6 / 0.12
[28] óriáserõ: 4 / 1 [128] pszi csáp: 6 / 1.58 [30] sorvasztás: 7 / 2.38
[145] sötét halál: 1 / 0 [131] sz.áll.roncsolása: 6 / 0.74 [144] titánok szele: 11 / 1.44
[16] tûzpajzs: 5 / 1.20 [14] vakító fény: 4 / 0.06    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (100%): 16 tûzpaj 29 életsz 30 sorvas 51 méreg 32 animá 62 60 144 titáno 42 csendv 33 halál
2. lista (70%): 11 elektr 14 vakító 16 tûzpaj 54            


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] tûzgyík 55/0 124% 90% 9 / 5.11 megsemmisült
[2] fekete hólyag 62/0 187% 70% 9 / 5.41 ájult
[3] arhomad varangy 79/22 196% 163% 10 / 5.52 harcol
lélekenergia rész 60% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 2

HARCI PROGRAMOD
1: titánok szele v.var. a harc 1. köréig. Prioritás: 5.
2: Közelharc támadás a harc 2. körétõl. Prioritás: 5.
3: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 220.
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #79. Prioritás: 35.
5: animáció t.var. ha 3 vagy több hulla van (mx. rez,átlag: 40) Prioritás: 100, és ha ellenf. erõssége több, mint 25%.
7: ellenáll.megtörése v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 220, és ha ellf. képessége: "egyedi lény" (241)
9: animáció t.var. ha 2 vagy több hulla van (mx. rez,átlag: 210) Prioritás: 2, és ha ellf, képessége: "egyedi lény" (241) és ha egy ellenfél ép-je 0 alatt van.
11: sötét halál t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 205, és ha ellf. képessége: "egyedi lény" (241)


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 4 50; PV 3 5 7 8; PSZ 48; BA 8138 2896 6165 4642 15002 15013 15021 15038 15040; TT 10; HE 2; PT 3; PTA 3 128 4 130 131; PTB 1 0 0 130 128;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 15 szint: 6 sebzés: 20-28

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 38.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #13 (3. épület), #228 (200. forduló), #430 (203. forduló), #432 (196. forduló), #319 (204. forduló), #369 (199. forduló), #493 (204. forduló), #421 (205. forduló), #437 (207. forduló), #431 (208. forduló), #351 (208. forduló), #465 (212. forduló), #291 (211. forduló), #271 (211. forduló), #388 (212. forduló), #238 (212. forduló), #333 (212. forduló).

SZÖVETSÉGED: Bölcsek Köre (#15040). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg az 5112. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Ödlerk fivér. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 13 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bûz bíbor láncinge (#28932) * 1 a gólem átlátszó köntöse (#8352) * 1 a harcmûvész halotti maszkja (#13691)
1 a jég átlátszó köntöse (#22752) 1 a káosz terjesztõjének pajzsa (#19524) 1 a küzdelem vassisakja (#20426)
1 a remete vándorcsizmája (#12371) 1 átlátszó köntös (#1152) 1 az elektromosság vas lemezpáncélja (#27101)
* 1 az ellenállás gyíkbõr öve (#28619) 1 az entek vaspajzsa (#9613) 1 az enyészet kék köpenye (#23187)
1 az erõ csontmaszkja (#1542) 1 bõr mellvért (#1046) 1 csillogó fejpánt (#1108)
2 csontmaszk (#1092) 2 díszes fejpánt (#1106) 3 ében láncing (#134)
1 ezüst fejpánt (#1107) 2 kék köpeny (#1137) 2 pikkelypáncél (#223)
1 szürke maszk (#1093) 10 törpe pikkelyvért (#4) 2 utazóköpeny (#1136)
1 vándorcsizma (#1121) 1 vassisak (#1076) 1 Xantin bõröve (#169)

Ékszerek, kincsek
* 1 aréna csont érme (#441) * 1 a bénaság fülbevalója (#199) * 1 a gladiátor kõamulettje (#6146)
* 1 a gólem csepp fülbevalója (#8456) * 1 a gólem márványgyûrûje (#8426) 1 a harcmûvész karikaszimbóluma (#13811)
* 1 a pontosság malachit karkötõje (#4391) 1 a sólyom csontamulettje (#29547) 1 a sün ezüst fülbevalója (#25107)
1 a szívósság amulettje (#14695) * 1 a szívósság sárgaréz nyaklánca (#14681) 1 a tolvaj díszes karkötõje (#9342)
1 a védekezés csepp fülbevalója (#4856) * 1 Abarrun karkötõje (#394) 1052 arany (#1)
1 az elfek ezüst nyaklánca (#10632) 1 az elfek háromszögszimbóluma (#10662) * 1 az erõ malachit karkötõje (#1691)
1 az óriás csepp fülbevalója (#8906) 1 bronz amulett (#1198) 1 csepp fülbevaló (#1256)
106 drágakõ (#2) 1 háromszögszimbólum (#1212) 1 karikaszimbólum (#1211)
2 kõamulett (#1196) 1 malachit karkötõ (#1241) 1 márványgyûrû (#1226)
* 3 orgling fétis (#269) 1 quwarg amulett (#275) 1 sárgaréz nyaklánc (#1181)
8 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 átokkõ (#203) 1 fekete dukát (#218)

Fegyverek
1 a bölcsesség hosszú íja (#17922) 1 a káosz õsi tõre (#29664) 1 a káosz tûzarany íja (#23784)
3 a légzés hosszú íja (#27822) * 1 a sebezhetetlenség könnyû íja (#19721) 1 a tolvaj gyalogos lándzsája (#9432)
1 a tûz könnyû nyílpuskája (#22436) 1 csonttõr (#1301) 3 ében nyílpuska (#133)
4 ében tündekard (#132) 2 görbekard (#1316) 3 harci fejsze (#12)
1 harci nyílpuska (#1288) 1 hosszú lándzsa (#1333) 1 hosszúkard (#1317)
1 kõmûves kalapács (#250) 1 könnyû íj (#1271) 3 rozsdás kard (#131)
6 sziklarepesz (#13) 2 törp szekerce (#235) 2 törpe balta (#224)

Varázsitalok és füvek
1 csapdaészlelés itala (#65) 2 csótányláb (#25) 1 elfu moha (#33)
1 elonotichlan (#31) 1 fehér gyógyital (#50) 1 gyilkos boróka (#27)
1 hatalom kék itala (#58) 4 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52)
1 kalmárok itala (#66) 1 kihívás itala (#68) 1 liánvirág (#24)
4 mátekel gomba (#21) 2 méregellenállás itala (#51) 2 mézfû (#29)
5 mitulen fû (#20) 5 muskil (#37) 1 õsmágus szájvize (#69)
1 pontosság itala (#72) 6 ragálygomba (#26) 5 rémcserje (#34)
5 sárkányvirág (#32) 1 sötét mák (#23) 2 szemani gomba (#36)
2 tejfonál (#28) 1 védelem itala (#59) 3 velparaj (#35)
7 winropu moha (#22) 1 xita uborka (#39) 1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
1 barna manakõ (#149) 6 ekinda haj (#147) 1 káoszkígyó pikkely (#230)
3 khazdar taréj (#268) 2 kõtroll szem (#274) 1 lemúr hártya (#161)
1 nohnetár gumó (#212) 2 orglinggyökér (#457) 21 õsi relikvia (#17)
4 patkányfog (#270) 1 ratifikátor agy (#236) 2 smaragd esszencia (#229)
11 szójer csáprágó (#231) 7 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): utazóköpeny #1136 (1), kerek pajzs #1061 (2), szárnyas sisak #1077 (3), csontamulett #1197 (3), díszes köpeny #1138 (5), fülbevaló #1255 (1), az élet hosszú íja #5322 (10), kerek pajzs #1061 (2), malachitgyûrû #1227 (3), ónix karkötõ #1243 (5), az entek bronz amulettje #9748 (14), a yeti márványgyûrûje #26426 (5), a káosz türkisz fejpántja #6519 (16).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ÖDLERK NYAKÖRV (390. TÁRGY)
Döbbenten vizsgáljátok a vaskos, szöges nyakörvet, amit a falkavezér Ödlerk nyakában találtok. Egy mágiától pulzáló, nehéz nyakörv. Még alaposabb vizsgálatra van szükség, de nyilvánvaló, hogy ezeket az orglingszerû lényeket mágikus úton mutálták, elsõsorban ennek a nyakörvnek a segítségével! A nyakörv +2-t ad végtagjaid méretére, 5-tel megnöveli az erõt és 5-tel a méretet - kérdés, megéri ez a -3 gyorsaságot, amit a nyakörv nehézkes viselése jelent?



ÖDLERKBÉL ÍJ (391. TÁRGY)
A szövetség ötletes íjászai némi kísérletezés után hihetetlenül erõs íjhúrt készítenek Ödlerkbélbõl és az egyik épen marad Ödlerkcsontból. Az új fegyver sebzése 3D6+8, és olyan undorító szaga van, hogy bûzödet is növeli néggyel. Ezenfelül védekezésedhez ad +3%-ot.



AZ ÕSÖK OLTÁRA (#48)
Építési költség: 1800 TVP
Egyéb költség: 100 arany, 50 VP
Min. építés: 100 TVP
Elõfeltétel: Nekrofun fókusz (#11), kutatólabor (#31)
Leírás: Minden valamirevaló szövetség elhelyez egy kis oltárt a barlangjában, ahol egy percre megállhat leróni tiszteletét az õsök elõtt. Ez némi lelki felüdüléssel jár, ami 10% lélekenergiát jelent, és az áhitat átjárja szolgáidat is, akiknek morálja 10%-nyit emelkedik. Értelemszerûen fordulónként csak egyszer hasznalható, amit meg is teszel az elsõ BSZ parancs alkalmával.



ÓRIÁS SMARAGD VAKOND (242. LÉNY)
Az óriás smaragd vakond egy megtermett kutya méretû lény, roppant éles fogakkal és rendkívül ellenálló kemény bõrrel. A vakond valami különös kémiai folyamat során az elfogyasztott szikladarabokat smaragddá alakítja. Ezek a smaragd darabok néha mágikus tulajdonsággal is bírnak. Természetesen, a smaragd vakondba a kõevõkön kívül mindenkinek beletörik a foga...




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.