Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A feledés szelleme
Küldd el képeslapként!
Egyetlen galetki sem tudja, hogy létezik-e egyáltalán ez a torzszülött, és ha létezik, hol és hogyan néz ki. No persze nem azért, mintha olyan kevesen találkoznának vele, dehogy! Csupán arról van szó, hogy akik eddig megpillantották, már nem emlékeznek semmire...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 00:40:09 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7254-104

Karakterszám: 7254 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 104 Játékhét: 124
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 4
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. okt. 29. 14h:05'
A következõ fordulód táplálható: 2004. nov. 1.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

FÉNYSZÍV KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 2. NAP ** Pihenésedet megzavarja Polipka a"Jel Hordozója", egy leereszkedõ mosolyú, fensöbbségének tudatában kacsóját nyújtó isten- nõ. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Felszerelése: a harcos szöges öve, a kalmár nyaklánca, a sas köpenye, bronzmedál, a merénylõ könnyû láncinge, óriás fülbevaló, a bölcsesség ezüst fejpántja, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a szalamandra ezüst nyaklánca, fekete nadrág, a küzdelem ezüst fülbevalója, vörös karkötõ, a puhányság köve, suhanó csizma, kék gömb, a gyorsaság hosszú íja, zsugorító gyûrû, a bûz kerek pajzsa, a tárgyalás gyûrûje, Örökkévalóság Gyémántja, a tökéletesség malachit karkötõje, görényfarok. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz. [A barlangod padlójára pottyant a vörös karkötõ de ez sajnos csak késõbb fog feltûnni...]
A baráti üdvözlések után vendégül látod Polipka a"Jel Hordozója"-át, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Végül Polipka a"Jel Hordozója" megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a taalru herceg. [ld. enc.]
** 2. NAP ** Szövetsétek már elég érettnek érzi magát arra, hogy legendás fenevadat hívjon ki. Miután elegendõen összegyûltök, hosszas utazásba kezdtek, hogy felkutassátok a torzszülött búvóhelyét. Mindenki rettenetesen izgatott, hiszen lehet, hogy Monokonstrumatik Abarrun túl kemény dió lesz a számotokra! Amikor végre megtaláljátok a rejtekhelyét, még egyszer ellenõrzitek, hogy mindenki itt van-e: Fusta de Muerte, Dominia, Lepkevadász, Swami Belananda Yogi, Cerberus, Liendra, Adrenalin, AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA, Obir.
Ellenfeletek egy Monokonstrumatik Abarrun (#300). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun elmormol egy tûzgolyó varázslatot. Obir 67 sebzést kap. Fusta de Muerte 62 sebzést kap. Dominia sebzõdik 65 ép-t. 41 ép-t sebzõdtél. Lepkevadász 62 ép-t sebzõdik. Swami Belananda Yogi sebzõdik 44 ép-t. Cerberus sebzõdik 58 ép-t. Liendra 47 sebzést kap. Adrenalin sebzõdik 49 ép-t. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA 50 ép-t sebzõdik. Obir ledönt a torkán egy zöld folyadékot. Obir ellõ egy elemi védelem varázslatot. ( +15 tûzimmunitás, +15 hidegimmunitás, +15 savimmunitás, +15 elkt.immunitás, +15 imm.mérg.gázra.) Swami Belananda Yogi felhörpint valamilyen kék italt. Swami Belananda Yogi elmormol egy esszenciaelnyelés varázslatot. Adrenalin ledönt a torkán egy piros folyadékot. Adrenalin elmormol egy villámpajzs varázslatot. Cerberus felhajt valamiféle fehér italt. Heves kézmozdulatok közepette Cerberus elmormol egy villámpajzsot. Liendra felhörpint valamilyen fehér italt. Liendra ellõ egy villámpajzs varázslatot. Dominia varázshatalma segítségével elmond egy sárkányleheletet. ( +20 tûzlehelet, +20 jéglehelet, +20 savlehelet, +20 elektr.lehelet, +20 mérg. lehelet.) Dominia lenyel egy fehér italt. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA elindul a Monokonstrumatik Abarrun felé. Fusta de Muerte elindul a Monokonstrumatik Abarrun felé. Lepkevadász megközelíti a Monokonstrumatik Abarrunt. A Monokonstrumatik Abarrun irányába mozogsz. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Fusta de Muerte a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Lepkevadász a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. A Monokonstrumatik Abarrunt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (22 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (3 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a Monokonstrumatik Abarrun elmormol egy elektromos kezet. Fusta de Muerte 35 sebzést kap. Sebzõdsz 5 ép-t. Lepkevadász 35 ép-t sebzõdik. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA sebzõdik 8 ép-t. Obir a Monokonstrumatik Abarrunt rohamozza. Adrenalin a Monokonstrumatik Abarrunt rohamozza. Swami Belananda Yogi elindul a Monokonstrumatik Abarrun felé. Cerberus a Monokonstrumatik Abarrun irányába megy. Liendra megközelíti a Monokonstrumatik Abarrunt. Dominia elindul a Monokonstrumatik Abarrun felé. Obir a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Adrenalin a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Swami Belananda Yogi a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Cerberus a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Liendra a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Dominia a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Lepkevadász a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Fusta de Muerte a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. A Monokonstrumatik Abarrunt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (21 ép-t sebeztél). Illatozol (3 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun elmond egy elektromos kéz varázslatot. Obir sebzõdik 35 ép-t. Fusta de Muerte 35 ép-t sebzõdik. Dominia 10 sebzést kap. 5 életpontnyit sebzõdsz. Lepkevadász sebzõdik 35 ép-t. Swami Belananda Yogi ellenállt a varázslatnak. Cerberus: a varázslatnak nincs hatása. Liendra ellenállt a varázslatnak. Adrenalin: a varázslatnak nincs hatása. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA 8 sebzést kap. Fusta de Muerte maradék erejét is elvesztve elterül. Lepkevadász ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Obir a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Adrenalin a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Swami Belananda Yogi a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Cerberus a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Liendra a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Dominia a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Megtámadod a Monokonstrumatik Abarrunt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (25 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (2 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elektromos kéz! Obir 35 sebzést kap. Dominia 10 ép-t sebzõdik. 5 életpontnyit sebzõdsz. Swami Belananda Yogi immúnis a varázslatra. Cerberus immúnis a varázslatra. Liendra: a varázslatnak nincs hatása. Adrenalin ellenállt a varázslatnak. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA 8 ép-t sebzõdik. Obir a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Adrenalin a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Swami Belananda Yogi a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Cerberus a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Liendra a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Dominia a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Megtámadod a Monokonstrumatik Abarrunt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (21 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (3 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
Obir menekül, menti az irháját.
*** 5. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun elõhív egy elektromos kéz varázslatot. Dominia 10 ép-t sebzõdik. 5 ép-t sebzõdtél. Swami Belananda Yogi: a varázslatnak nincs hatása. Cerberus: a varázslatnak nincs hatása. Liendra ellenállt a varázslatnak. Adrenalin immúnis a varázslatra. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA 8 ép-t sebzõdik. Swami Belananda Yogi a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Adrenalin a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Cerberus a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Liendra a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Dominia a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Támadod a Monokonstrumatik Abarrunt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (23 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (4 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 6. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elektromos kezet. Dominia 10 ép-t sebzõdik. 5 ép-t sebzõdtél. Swami Belananda Yogi ellenállt a varázslatnak. Cerberus: a varázslatnak nincs hatása. Liendra: a varázslatnak nincs hatása. Adrenalin: a varázslatnak nincs hatása. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA sebzõdik 8 ép-t. AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Swami Belananda Yogi a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Adrenalin a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Cerberus a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Liendra a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Dominia a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Megtámadod a Monokonstrumatik Abarrunt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (22 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (4 sebzés). A Monokonstrumatik Abarrun halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 153 sebzést okoztál, és 66 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Obir: 293/137, Fusta de Muerte: 107/132, Dominia: 637/105, Lepkevadász: 28/132, Swami Belananda Yogi: 350/44, Cerberus: 459/58, Liendra: 454/47, Adrenalin: 239/49, AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA: 488/90.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+78%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Swami Belananda Yogi részesedése: egy kés.
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba a zsákmányt: Abarrun fülbevalója. A kincs a szövetség kincstárába kerül, onnan lehet megvásárolni legenda pontokért. A gyõzelemért jutalmul 1 legenda pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét, tekintettel a legendás gyõzelemre, amelynek hamarosan az egész Hegyben híre megy! (+30% jóllakottság.) ** 13. NAP ** Meglátogat egy galetki: Csillag Rynn, egy színváltó hajú, szemû és bõrû, kecses testû, öntudatos, szép nõ. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, a sólyom bíbor láncinge, az elefánt díszes karkötõje, a szakács üstje, ezüst nadrág, a torony ónixgyûrûje, az élet ezüst fülbevalója, ozin fülkarika, a sólyom díszes köntöse, az enyészet sárgaréz nyaklánca, a tudás zafírja, az enyészet csizmája, a sólyom ezüst fejpántja, az elefánt nagy pajzsa, Ödlerkbél íj, az enyészet ezüst nyaklánca, a ragadozó hosszú lándzsája, a tökéletesség csonttõre, az enyészet sárga öve. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Olyan bamba vagy, mint egy womath." Rögtön visszavágsz: "Te ocsmány féreg!" A következõt mondja neked: "Kívánom, hogy te legyél a szint legpechesebb galetkije!" Ezt kiáltod vissza: "Bár nem ólban születtél, mégis nagy barom vagy!" Jól odamondtál neki! Csillag Rynn csak hápog. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+9% lélekenergia.)
*** 1.5. *** Adrenalin (#8587) kilépett a szövetségbõl.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Cerberus 3 legenda pont árán megvásárolta az Abarrun fülbevalóját a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
** 26. NAP ** Pihenésedet megzavarja Muninn, egy fekete, copfos hajú, szürke szemû, kecskeszakállas, kreolszínû bõrû férfi. A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Felszerelése: a tökéletesség kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, a természet háromszögszimbóluma, a tûz ezüst nyaklánca, a tûz utazóköpenye, Végzetpenge, szivárványkristály, Xantin ezüstöve, a káosz nagyhatalmú sisakja, a bûz díszes karkötõje, a tûz malachit karkötõje, ozin fülkarika, ében láncing, ében nyílpuska, a tûz fogazott kardja, a sólyom tõre, a gyorsaság vándorcsizmája, a sólyom márványgyûrûje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. A hosszú parti végül véget ér. Muninn megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+8% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a tenyészmanifesztáció. [ld. enc.]
Felépült a fókuszgömb.
*** 36. nap *** Kiáltozást, fegyvercsörgést hallasz a távolban, melyeket szinte elnyomnak fülsiketítõ vadállati üvöltések. Ismerõsnek tûnik ez az artikulálatlan bömbölés, de semmilyen általad ismert torzszülött nem lehet ilyen hangos! Ekkor rémülten futó véres, megtépázott galetkiket látsz, akik a borzalomtól eltorzult arccal ordítják:
- ORGLINGOK, JÖNNEK AZ ORGLINGOK!!!
Nem akarsz hinni a fülednek, ezek a nyomorultak, akik galetkiknek merik magukat nevezni, mindenféle csúszómászó orlingok elõl futnak? Szégyen! Torkodon kitörni készül a gúnyos nevetés, mikor rémálomba illõ teremtményeket pillantasz meg a menekülõk után lódulni. Ez hihetetlen! Egy gigászi, arany fényben izzó orgling szolga egyetlen ütéssel péppé lapítja a Katona klán egyik kiképzõ tisztjét, mellette egy hasonlóan hatalmas, ezüst aurával körülvett orgling kutya tépi a menekülõket, s közben bûzös irhájáról szikrázva pattognak le a varázslók lövedékei. Te is legszívesebben sikoltozva futnál messze, de büszkeséged nem engedi. Harcba szállsz a többiek oldalán, s az egyre gyûlõ galetkik áradata lassan legyûri a tomboló szörnyeket. De milyen áron! Széttépett, megcsonkított galetkik borítják a földet mindenütt, a templom papjai pedig alig gyõzik a jajgató sebesülteket gyógyítani. Mindenütt hitetlenkedõ galetkik kérdezgetik egymást, hogy mi történhetett, s közben idegesen pislognak a legyõzött szörnyek hatalmas, bûzlõ tetemei felé. Ekkor dobszót hallasz, s a szint egyik elöljárója lép közétek.
- Halljátok galetkik a Császár szavát! Amit ma itt láttatok, az nem volt elszigetelt jelenség, az orglingok támadásait minden szintrõl jelentették, és mindenütt óriásira növelt, a varázslatoknak sokkal jobban ellenálló példányokkal találtuk magunkat szembe. Ezeket a támadásokat, - melyekben csak néhány teremtmény vett részt - sikeresen visszavertük, de az elszenvedett áldozatok hihetetlenül magasak. A teremtményeket az akadémikusok és tudósok átvizsgálták, és a náluk talált tárgyak alapján és boncolásuk során megállapították, hogy egy eddig ismeretlen fûfélébõl - amit Orglinggyökérnek neveztek el - és valamiféle mágikus tárgyakból készített varázsitalokat ittak, melyek hihetetlenül megnövelték az orglingok méretét és harci képességeit. Feltételezzük, hogy sámánjaik és varázslóik készítették a kotyvalékokat, de az Orglingyökér váratlan megjelenése - amit még a legjobb gyógyfûszakértõk sem láttak soha - az Ellenség munkájára utal.
A bejelentést követõ döbbent csendben folytatja:
- Sajnos további támadások várhatók, ezért mindenkire szükség van! Ezennel a Császár hajtóvadászatot hirdet az orglingok ellen! Minden szinten magas jutalomban részesülnek a legtöbb orglingot elejtõ galetkik. De kérlek vigyázzatok, csak a legmerészebbek és legjobbak bocsátkozzanak harcba velük! Másrészt az Akadémia és a Tudósok klánja szintén jutalmat ír ki azoknak, akik az orgling varázsitalok tanulmányozása során legtovább jutnak! Most menjetek és készüljetek fel a harcra!
Szívedben némi félelemmel és izzó gyûlölettel gondolsz az átkozott orglingokra és megfogadod, hogy keservesen megbánják még, hogy kidugták a redves szaglószervüket a bûzhödt csatornáikból! ÿ
** 40. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 2 elonotichlant. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 41. NAP ** Látogatód érkezik, aki Árkon Át Szóló, egy szigorú tekintetû, nagy mancsokkal rendelkezõ, igen veszélyes férfi. [aura: IQ: 9.] A Mutánsok klánjának fatty rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Rogan karkötõje, óriás fülbevaló, a gyõzelem sárgaréz nyaklánca, a gepárd vándorcsizmája, az egyensúly gyûrûje, a bérmágus malachit karkötõje, az erõ nehéz nyílpuskája, a teknõs könnyû pikkelyvértje, a kobra halotti maszkja, ozin fülkarika, a gladiátor csatos öve, a mágus malachit karkötõje, a tudás gyûrûje, a gepárd zöld köntöse, a kígyó karikaszimbóluma, a pontosság márványgyûrûje, Groark talizmánja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a boltos. [ld. enc.]
*** 1.30. *** Elkh Alhan Dozo (#2507) kilépett a szövetségbõl.
** 44. NAP ** Elkh Alhan Dozo visszavonta tõled a szavazatát.
** 47. NAP ** Cinca-Nyuszi kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 3893 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 3893 9 parancsot.
** 48. NAP ** Nem átall háborgatni Lélekszívó, egy mindig lélekenergiára éhes férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. A következõket látod nála: bronzmedál, szivárvány karkötõ, khaldoran öv, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, kék gömb, Örökkévalóság Smaragdja, a sebesség sárgaréz nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a sün malachit karkötõje, a harcos sárgaréz nyaklánca, a harcos könnyû nyílpuskája, ozin fülkarika, ében láncing, a mutáció gyémántja, a tudós márványgyûrûje, a gyorsaság utazóköpenye, pajzs, a harcos halotti maszkja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Hogy esnél mindjárt seggre!" Rögtön visszavágsz: "Hogy az orglingok vinnének el!" A következõt mondja neked: "Háljon veled minden kerti törpék öreganyja!" Nem késel a válasszal: "Olyan fancsali a képed, mint ha vackorba haraptál volna!" Így szól hozzád: "Hogy árasztaná el a csatorna szennyvize a nyomorúságos kis odvadat, amit barlangodnak hívsz!" Így válaszolsz: "Hulljon ki az összes fogad, süketülj meg a füledet eldugító szõrtõl, égjen ki a vaksi szemed!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Nem létezik olyan torzszülött, amelyiknél ne lennél ocsmányabb, visszataszítóbb, undorítóbb és persze butább, mint te!" Nem késel a válasszal: "Te tapírfejû elmebeteg, az egész szinten arról beszélnek, hogy folyton a saját mocskodban fetrengesz." Lélekszívó nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+9% lélekenergia.)
*** 2.11. *** Vampírssonn Báró (#4700) kilépett a szövetségbõl.
** 58. NAP ** Felkeresi barlangodat Muninn, egy fekete, copfos hajú, szürke szemû, kecskeszakállas, kreolszínû bõrû férfi. [aura: 1-es ellenáll.megtörése.] A Bárdok klánjának színész rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Felszerelése: a tökéletesség kõamulettje, az egyensúly gyûrûje, a természet háromszögszimbóluma, a tûz ezüst nyaklánca, a tûz utazóköpenye, Végzetpenge, szivárványkristály, Xantin ezüstöve, a káosz nagyhatalmú sisakja, a bûz díszes karkötõje, a tûz malachit karkötõje, ozin fülkarika, ében láncing, ében nyílpuska, a tûz fogazott kardja, a bölcsesség csepp fülbevalója, a sólyom tõre, a gyorsaság vándorcsizmája, a sólyom márványgyûrûje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a zombi herceg. 1 [ld. enc.]
** 61. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2 drágakõ.
** 61. NAP ** Pihenésedet megzavarja Büdös Vörös, egy büdös vörös mágikus aurával borított büdös vörös férfi. [aura: IQ: 18.] A Mágusok klánjának varázslatmondó rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a mágia csepp fülbevalója, az enyészet csonttõre, ezüst nadrág, szürke maszk, a szakács üstje, ezüstmedál, a sebesség csontamulettje, kék gömb, a harcos köpenye, az ellenállás csatos öve, hosszú íj, nagy pajzs, az entek csizmája, ében láncing, az enyészet karikaszimbóluma, zsugorító gyûrû. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "A szagod után is megtalálni a barlangodat." Ezt kiáltod vissza: "Sarjadjon fû a hátadon!" Ezt mondja neked: "Olyan csúnya vagy, hogy alig látszik mellette a borzalmas kancsalságod." Így válaszolsz: "Na, ilyen is csak egy szellemi fogyatékosnak juthat eszébe!" Büdös Vörös csak annyit nyög ki: "Te... !" Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+9% lélekenergia.)
** 68. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 54 aranyat. Fejlesztened kellene az éberségedet!
*** 3.24. *** Radírrágó X-Péter (#2887) belépését kérte a szövetségetekbe.
*** 6.22. *** Liendra (#3244) kilépett a szövetségbõl.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 22804.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*dec. 18.* Fenrokhazant Tsinborongi csatában legyõzte Gargoylest. *dec. 22.* Le Henger Elek felköltözött a következõ szintre. *jan. 6.* Pindurutalagala teljesítette a 22. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *jan. 19.* Magmatikus Bûzfelhõszáj és Meteor a Gyõzõ megküzdöttek egymással, és Magmatikus Bûzfelhõszáj gyõzött. *feb. 3.* Mocsáry Nyerõce egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "védelem itala." *feb. 23.* Pindurutalagala és Lélekszívó megküzdöttek egymással, és Pindurutalagala gyõzött. *már. 12.* Muninn szolgálatába állt egy nekropoid. *máj. 4.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus párviadalban legyõzte Hegyesfülû Thort. *jún. 2.* Tintilla, a Derûs transzformáció tulajdonsága 15 lett, elsõként a szinten. *júl. 14.* Tintilla, a Derûs pszionikus párviadalban legyõzte Suttyogó a cselest.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*dec. 12.* Bastard egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "hõsiesség itala." *dec. 16.* Fortiant legyõzte harcban egy Thunil Baltarog. *jan. 16.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *feb. 11.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Ankheget. *már. 12.* Theo csatában legyõzte Hydront. *ápr. 1.* Avvocato Terrasini mellé szegõdött egy orgling szolga. *máj. 3.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Maláta Vilmost. *jún. 1.* Köpködõ Méregzsák és Sivir pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *jún. 2.* Alba Regina és Szarkaagyú Siraka pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *jún. 2.* Alba Regina szolgálatába állt egy mutilátor kölyök.
Úgy érzed, most azonnal használnod kell a csodás kincset, melyet szereztél. Felveszed a vörös karkötõt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Ahogy belépsz a terembe, rögtön érzed a mágia tömény jelenlétét. A terem egy sarkában valami döbbenetes dolgot pillantasz meg. Apró, zselészerû, lüktetõ golyók tömege egy széles és vastag függönyt alkot, amely a magasból lóg alá. A furcsa képzõdmény tetején pedig valami mozgást látsz! A dolog veszélyesnek látszik, de rögtön életre kel benned a felfedezõ. Vajon mi lehet odafent? Érdemes lenne valamikor megvizsgálni. (270. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Kincsvadász, egy ásóját lázas tekintettel forgató, magában motyogó, szikár férfi. [aura: IQ: 23.] A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Felszerelése: Akadémiai nyaklánc, a tudás zafírja, a lich karikaszimbóluma, a Kõ Kardja, bronzmedál, a lich csepp fülbevalója, a szívósság díszes karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a merénylõ vas lemezpáncélja, a lich díszes fejpántja, a sas csatos öve, a bérmágus zöld köntöse, ozin fülkarika, spanyolcsizma. Üdvözlõ mondatod: "Te sehonnai bitang!" Dühösen kiabálja vissza: "Te göthös hernyó!" Nem habozol, máris mondod: "Ha öt szemed lenne, akkor sem látnál tovább az orrodnál!" Azonnal visszavág: "Hogy szorulna beléd örökre, amit megettél!" Nem habozol, máris mondod: "Azt mondják rólad, hogy amikor ellátogattál a lárvaneveldébe, a kicsinyek megálltak a fejlõdésben." Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Kincsvadász csak tátog válasz helyett. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+46% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

forduló vége
Hohó, hiszen most van a születésnapod! Ismét eltelt egy újabb év azóta, hogy megérkeztél a hegy lárvaszintjére. Nagy ünnepséget csaptok a szomszédokkal együtt. Érzed, hogy a kor bölcsességgel jár. (+2 képességpont.) Öregedtél 1 évet. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2004. nov. 22. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a nov. 27-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. nov. 29-én postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgák nélkül indulsz! [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +23 hírnevet kaptál. A kör során összesen 153 sebzést okoztál, és 66 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 201 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 463 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Fényszív, egy gyönyörû, tüskés, szárnyas, aranysárkány nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 104. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 / 4.95
[2] IQ: 11 / 1
[3] ügyesség: 7 (9) / 1.80
[4] egészség: 10 / 7.45
[5] mágia: 10 / 5.97
[6] gyorsaság: 10 (5) / 7.69
[9] Méret/ép: 108 (114) / 114
Min. méret: 99
Barlangméret: 108
PONTJAID
Varázspont: 124 / 124
Képességpont: 27 / 92%
Hõsi pont: 34 (5)
Tám.bónusz: 12%
Véd.bónusz: 42%
Galetki erõ: 460 / 284
Hírnév : 1596
Jóllakottság: 163%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 99 (0)
Galetki gyõzelmek: 53 (0)
Torzsz. csaták: 516 (1)
Torzsz. gyõzelmek: 463 (1)
Leölt torzszülött: 716 (1)
Pszi csaták: 20 (0)
Pszi gyõzelmek: 5 (0)
Ájulások száma: 52 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: növekmény (28)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 38%-os szorzó. +1 minden végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Látogasd meg a klánépületet, amikor pontosan 333 TVP-d van. 2.) Hajtsd végre a 42-es Klánkalandot (KK 42)! (összesen 35 TVP-t igényel) 3.) Ölj öt kék ekindát, csakis lehelettel.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 16 (24) / 12.75 [15] regeneráció: 6 (11) / 0 [16] tüskés bõr: 8 (10) / 0
[18] tûzimmunitás: 10 (11) / 7.75 [19] hidegimmunitás: 2 (3) / 0.40 [21] elkt.immunitás: 4 (5) / 0.20
[22] imm.mérg.gázra: 1 (4) / 0.20 [25] illat: 5 / 1.26    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 1.75 [46] csapdaészlelés: 5 / 3.79 [47] zárnyitás: 4 / 1.40
[48] mászás: 5 / 4.80 [49] rugalmasság: 5 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 6 (8) / 4.06
[51] transzformáció: 5 / 1.20 [52] auraészlelés: 7 / 2.20 [53] ékszerészet: 3 / 0.86
[54] kereskedelem: 4 / 2.79 [56] varázsitalfõzés: 6 / 0.30 [57] gyógynövények: 3 / 1.90
[58] nyomkeresés: 4 / 1.40 [59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.25 [60] pszi támadás: 8 / 1.55
[61] pszi energia: 9 / 1.55 [62] lopás: 6 / 4.45 [63] éberség: 4 / 2.34
[64] átokszórás: 13 (15) / 4.05 [65] álcázás: 8 / 0.15 [66] lopakodás: 3 / 1.80
[67] régészet: 6 / 2.95 [68] zene: 5 / 3.30 [69] tanulás: 5 / 1.20
[70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 9 / 1.40 [72] építés: 8 / 3.44

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 8 / 3.10 [101] szakért.: 6 / 5.54 [102] paraliz.méreg: 3 (5) / 0.56
fog [103] méret: 6 / 0 [104] szakért.: 4 / 0.08 [105] kontaktméreg: 10 (12) / 0
farok [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 3 / 0.82 [108] bénító méreg: 3 (5) / 0

VARÁZSLATOK & PSZIK
[37] egokínzás: 4 / 2.64 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0
[15] jégpajzs: 5 / 0.12 [163] kineport: 6 / 0.80 [146] kontakt.õseiddel: 10 / 6
[165] manafókuszálás: 4 / 0.06 [129] mentális robbanás: 1 / 0 [128] pszi csáp: 5 / 0.54
[131] sz.áll.roncsolása: 5 / 0.26 [132] tudati méreg: 5 / 0.28 [14] vakító fény: 4 / 0.18


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Jégvirág, a hártyás lemúr 45/45 140% 40% 12 / 10.63 harcol
[2] Pierre, a kõzúzó 36/36 147% 39% 4 / 3.03 harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
ism 5
vd
ism 15
p
2. Makró
z 19 20
x 20
ism 20
p

HARCI PROGRAMOD
3: tûzlehelet használata ha ellenfeled #300. Prioritás: 255.
1: tûzlehelet itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 255, és ha ellenfeled #300.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 0 30 50; VI erõ:100% ép:10%; PV 4 6 5 8; BA 15049; HE 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #6 (3. épület), #8 (4. épület), #10 (8. épület), #11 (9. épület), #25 (7. épület), #329 (103. forduló), #398 (103. forduló), #339 (103. forduló), #375 (103. forduló), #270 (104. forduló).

SZÖVETSÉGED: Kiválasztottak (#15049). Szavazataid száma: 4. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 7069, 3947, 7254, 6796. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: torz orgling. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a légzés vándorcsizmája (#27671) * 1 a regenerálódás lovagi lemezpáncélja (#24402) * 1 a sün zöld köntöse (#25001)
* 1 a tûz ezüst fejpántja (#22257) 1 kerek pajzs (#1061) * 1 Xantin ezüstöve (#174)

Ékszerek, kincsek
* 1 a mutáció gyémántja (#162) * 1 a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a tûz amulettje (#22345) 1 a yeti márványgyûrûje (#26426) 2252 arany (#1)
* 1 az angyalok ónix karkötõje (#28243) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207)
12 drágakõ (#2) * 1 kék gömb (#143) * 1 Örökkévalóság Smaragdja (#433)
1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 vörös karkötõ (#281)

Felszerelés
12 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128)
1 mandolin (#19) 1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Varázsitalok és füvek
12 csótányláb (#25) 3 elfu moha (#33) 2 elonotichlan (#31)
21 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom kék itala (#58) 7 hónakkupók (#30)
7 hõsiesség itala (#52) 8 liánvirág (#24) 11 mátekel gomba (#21)
8 mézfû (#29) 14 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60)
13 ragálygomba (#26) 4 sárkányvirág (#32) 8 sötét mák (#23)
15 tejfonál (#28) 3 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59)
20 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
7 bolhedor szárny (#15) 9 ekinda haj (#147) 13 elektronit (#141)
5 húsevõ bibe (#151) 6 lemúr hártya (#161) 31 mandibula (#157)
10 molad púp (#16) 5 molitár háj (#165) 12 nohnetár gumó (#212)
14 nordkristály (#146) 16 pirgamit (#152) 1 sárga gömb (#136)
5 yeti csont (#160)


Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 1 aranydukát (#437).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



2004. jún. 19-én a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az ÕV programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Vetélkedõk, arany dukátos árverés, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, HKK bemutató, ingyenfordulók, információözön, középkori fegyveres bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét. A találkozón veheted át az ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való jelentkezés határideje 2004. jún. 14. hétfõ. Várunk szeretettel jún. 19-én! A Beholder Kft. munkatársai.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VÖRÖS KARKÖTÕ (281. TÁRGY)
Ez a karkötõ csodálatosan szép - felszínén a bíbortól a világosvörösig fortyognak, váltakoznak a színek szemet gyönyörködtetõ formában. Annyira tetszik neked, hogy rögtön fel is öltöd, a világ semmi kincséért nem cserélnéd el. Igaz is, mágikus képességekkel ruház fel - ad +4% támadást, és +2 rezisztanciát. Viszont ami számodra talán kevésbé feltûnõ, hihetetlenül hergeli a torzszülötteket! Egyrészt, elõfordulhat, hogy egy-egy csatában a szokásosnál több torzszülött támad rád, másrészt, a veled harcoló torzszülöttek minden tulajdonságukra és képességükre bónuszt kapnak. Mondani sem kell, a vörös karkötõ nem átadható, legfeljebb kineporttal szabadulhatsz meg tõle...



TAALRU HERCEG (107. LÉNY)
A taalru herceg nagyhatalmú Thargodan. Tetszése szerinti alakot képes ölteni, de kedvence a nyolc póklábon járó, tigrisszerû test. Mágikus hatalma félelmetes, de ha nem érzi magát komoly veszélyben, jobban élvezi, ha ellenfeleit közelharcban pusztíthatja el - a szenvedésbõl és fájdalomból élõ Thargodan számára egy élõlény széttépése sokkal több energiát jelent, mintha egyszerûen csak elégeti egy tûzgolyóval. A taalru herceg kegyetlensége az egyetlen gyenge pont, amelyen keresztül le lehet gyõzni - hiszen ha megfelelõen fel vagy készülve, diadalmaskodhatsz felette, ha nem veti be isteni hatalmú mágiáját.



MONOKONSTRUMATIK ABARRUN (300. LÉNY)
A mélységi gnómok közül az egyik legõsibb, egyesek szerint már több, mint kétezer éves. Az egykori hírneves építészt a felszíni háborúk, a számûzetés, majd a galetki társadalom kialakulása és a többi faj kiközösítése elkeserítette, megtörte, talán mondhatjuk azt is, hogy beleõrült az örökkévalóságba és magányba. Mágikus tudását most már csak pusztítátsra használja, már ha néha-néha erõt vesz a letargián, ami tespedésbe taszítja, és amelynek köszönhetõen egy mély üregben kuksol, várva a véget.



ABARRUN FÜLBEVALÓJA (393. TÁRGY)
Ez az aranyból készült fülbevaló igazi gnóm mestermunka, apró, tökéletesre formázott zafír gömb fókuszálja a belérejtett mágiát. Ha viseled, elemi varázslataidra +1 szintet kapsz, IQ-d és mágiád megnõ kettõvel. Ezenfelül kapsz +1 áttörést is, azaz ellenfeleid rezisztanciája eggyel kevesebbnek számít.



TENYÉSZMANIFESZTÁCIÓ (122. PSZIONIKUS LÉNY)
A mutánsok olyan titkos és bizarr rítusokat végeznek testükkel, amely még egy, a testének alakításához szokott galetkit is elborzaszt. Nem csoda, hogy az ilyen szertartások - különösen, ha komolyabbak - olyan mértékben szennyezik az asztrális teret, hogy nevenincs borzalmakat vonzanak az asztrál legtávolabbibb csücskeibõl. Mondani sem kell, az ilyen teremtmények néha bizarr és döbbenetes pszionikus képességekkel rendelkeznek.



BOLTOS (138. ELLENFÉL)
Milyen régóta vágysz már rá, hogy alaposan megverhesd a boltost! Ez a sunyi galetki hányszor átvert és kihasznált már, itt az ideje, hogy visszaadd a kölcsönt. Persze, apró probléma, hogy milyen könnyen tudsz majd vele a jövõben üzletelni? És ez a puhány vajon tényleg nem ért a harchoz, vagy azért mégiscsak volt valami oka, amiért megkapta a jogot, hogy õ vezesse a boltot? Mindegy, egy ilyen szórakozás mindent megér.



ZOMBI HERCEG (140. LÉNY)
A halálon túli élettel játszadozó nekromanták hamar ráébredtek, hogy igazán hatalmas élõhalottakat olyan halandók holttestébõl hozhatnak létre, amelyek életükben is nagyhatalmú lények voltak. A zombi "hercegek" persze nem igazi hercegek voltak életükben, de általában majd mindegyik nagyhatalmú, legalább 7-8. szintig eljutó galetki volt. Amikor a nekromanták megunják játékszerüket, vagy esetleg kiderül, hogy nem képesek irányítani teremtményüket, a zombi hercegek beszabadulnak valamelyik szint csatornarendszerébe, hogy a halandók húsával táplálkozva, egyre hatalmasabbra növekedjenek.



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl, akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen, az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2004. nov. 27. szombat, kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában szolgáid nem vesznek részt a csatában. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390, 10: 1550, 11:1700, 12:1870. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.



REZERVÁTUM (#46)
Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan? Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma} {képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén, hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében, hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra. Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik, és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt, akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban, s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod õket.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.