Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Manaszonda
Küldd el képeslapként!
"Ezek az apró, csápos lebegő gömbök a szondamester szolgálatában állnak, sokak szerint a szondamester saját lényébôl hozta őket létre. Nemcsak ezért érdemes őket a szondamester előtt megsemmisíteni, hanem azért is, mert rövid idő alatt elszívják összes varászenergiádat, és akkor nem sok esélyed lesz, ha mágiahasználó vagy..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 22:00:19 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-25 22:00:36 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-25 22:00:41 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7226-60

Karakterszám: 7226 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 60 Játékhét: 61
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 25
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2001. ápr. 11. 9h:09'
A következõ fordulód táplálható: 2001. ápr. 14.

Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!

TRACON OGILAYT KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 3045.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*már. 29.* Kronx új végtagot növesztett! *már. 30.* Akadil Tel Kator és barátai végrehajtották az 52. többszemélyes kalandot. *már. 30.* Mordonc szolgálatába állt egy kyeni vadász. *ápr. 2.* Rózsa Alexander rangja a Bárdok Klánjában "színész" lett. *ápr. 3.* Csukonyi a Kalmárt kis híján megölte egy tûzcsontváz. *ápr. 3.* Asmodeus pszionikus küzdelemben diadalt aratott Nosean felett. *ápr. 4.* Csukonyi a Kalmár teljesítette a 22. küldetést, amit a templomban kapott. *ápr. 5.* Venommaster Oscar Cabylo felköltözött a következõ szintre. *ápr. 5.* Arven Klinszinda Grán felköltözött a következõ szintre. *ápr. 6.* Lexandro d'Arquebus teljesítette a 14. küldetést, amit a templomban kapott.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*ápr. 2.* Rent kis híján megölte egy Yarmbaur. *ápr. 2.* Dorothy-t kis híján megölte egy Yarmbaur. *ápr. 2.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott A Túlvilág Ura felett. *ápr. 2.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Zetar felett. *ápr. 2.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Odüsszeiát. *ápr. 3.* Csáth Géza elsõként ért el 24-es átokszórás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *ápr. 3.* 19-es csatában legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *ápr. 3.* Jégkirálynõ lopni próbált, de felsült vele. *ápr. 3.* Jégkirálynõ és Jose D'Brison Baro megküzdöttek egymással, és Jégkirálynõ gyõzött. *ápr. 4.* Ahriman egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "kalmárok itala."
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

sze 2 2. szolga elbocsátása
Elbocsátod renegát mágustanoncot. Még egyszer visszapillant rád, mielõtt elhagyná a barlangodat. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

vi 0 10 viselkedés, bátorság beállítása
Elmenekülsz torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 10%-a alatt van. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

ho 20 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 20 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

kk 40 klánküldetés
(40. kaland:) Elmész abba a barlangrendszerbe, ahol állítólag az elektromancer lakik, és nekilátsz, hogy megkeresd.
[Auraészlelés próba 6-os küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Egyszercsak találsz egy szûk barlangbejáratot, amely körül szinte vibrál a levegõ. Ez lesz az! Irány befelé.
[Rugalmasság próba 9-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Nagy nehezen átpréseled magad a szûk barlangnyíláson. Nocsak, jól sejtetted! Egy elektromos fal zárja le a továbbjutást. Fájdalom nélkül nincs elõrejutás - biztatod magad, és összeszorított foggal átlépsz rajta. [30 életpontot sebzõdsz.] Egy elektraton õrködik itt. Szerencsére sikerült meglepned! Egyetlen kör alatt végezned kell vele, ha nem akarod, hogy fellármázza a gazdáját. Ellenfeled egy elektraton (#34).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az elektraton létrehoz egy villámsújtást. 22 ép-t sebzõdtél. Az elektraton irányába mozogsz. Az elektratont próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (17 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (15 sebzés). Az elektraton hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tehemót: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak is jut 22%. Viszed, ami mozdítható: egy elektronit.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+35 életpont.) Átléped az elektraton szikrázó testét. A belsõ barlangteremben a meglepett elektromancer fogad.
- Nem veheted el fajom titkát! - vicsorogja, és megindul a hátsó kijárat felé, te azonban ráveted magad. Ellenfeled egy elektromancer (#98).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az elektromancer varázshatalma segítségével elmond egy elektromos falat. Az elektromancer felé mozogsz, hogy megtámadhasd. 24 életpontnyit sebzõdsz az elektromos faltól. A tehemót az elektromancert támadja. Megtámadod az elektromancert. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (11 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az elektromancer létrehoz egy villámsújtást. Sebzõdsz 25 ép-t. Támadod az elektromancert. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (13 sebzés). A tehemót az elektromancert támadja. Az elektromancer halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 49 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tehemót: 14/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+5%). Szolgáidnak 39% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 29 arany. A tehemót eszik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+36 életpont.) Magadhoz veszed az üvegcsét, amelyet az elektromancer magával akart vinni. Színtelen, szagtalan folyadék. Hmmm... Ez lenne a nagy csoda? Mindegy, ez volt a feladatod, tehát visszaviszed a Klánépületbe. (+1 képességpont.) (+1 hõsiesség pont.) Sikeresen végrehajtottad a 2-es klánküldetést! [51 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

ho hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

be 16 meglátogatod a 16. épületet
Belépsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 40-es Klánkalandot (KK 40)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Egy mutáns úgy burjánzik, úgy tenyészik, hogy a sok-sok csáp és egyéb kinövés szemet gyönyörködtetõ. Gyere el a klánépületbe, ha már legalább három harci végtagot növesztettél!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 167.]

be 7 meglátogatod a 7. épületet
Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.} [5 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

be 16 meglátogatod a 16. épületet
Ellátogatsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Legyen legalább három harci végtagod.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) A felsõbb szinteken még további, még összetettebb mutációkra van lehetõség. Költözz tovább, hogy megismerkedhess azokkal a csodákkal is!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

be 4 65 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy az álcázás képességet szeretnéd itt megtanulni. A portás türelmesen végighallgat, és megmutatja, hol tudnak segíteni. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

kno 65 3 65. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 3. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

szh 1 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A tehemót pihenni fog. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

m 8 2 4414 4431 4433 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,2) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 7,2) Nyugat felé mész az útvesztõben. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeleid egy rovarsámán (#77) [aura: ügyesség: 7.] és egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a rovarsámán létrehoz egy ellenáll.megtörése varázslatot. A rovarsámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy jégpajzs! Az óriáscsótány irányába mozogsz. Az óriáscsótány odajön hozzád. Megtámadod az óriáscsótányt. Odacsapsz bal csápoddal. (24 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (14 ép-t sebeztél). Az elefánt görbekardját forgatva támadsz. (17 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (9 sebzés). Az óriáscsótány halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A rovarsámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy gigaököl. A Xantin bõröve megsemmisült! 6 életpontnyit sebzõdsz. Megrohamozod a rovarsámánt. A rovarsámánt próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (14 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (4 ép-t sebeztél). Meglengetve az elefánt görbekardját, próbálsz lesújtani. (3 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (6 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a rovarsámán elvarázsol egy gigaöklöt. A szivárvány karkötõ ellenáll a csapásnak! Sebzõdsz 6 ép-t. A rovarsámánt próbálod megsebezni. Odacsapsz bal csápoddal. Mellé! Villámgyorsan elõrevágsz jobb csápoddal. El sem találtad. Az elefánt görbekardjával lesújtasz. Elhibáztad. Nehezen bírja a szagodat (8 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 4. KÖR *** A rovarsámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gigaököl! Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Támadod a rovarsámánt. Rávágsz bal csápoddal. (16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. (11 ép-t sebeztél). Mérgezed! Meglengetve az elefánt görbekardját, próbálsz lesújtani. Mellé! Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (7 sebzés). A rovarsámán halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 133 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+57%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy drágakõ.
(M 6,2) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Egy apró, földalatti tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában. Iszol egy nagy kortyot a hûvös vízbõl, és kisvártatva érzed a hatást! (teljesen meggyógyultál.)
(M 6,1) Északra mész tovább. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy tûzszalamandra (#72).

*** 1. KÖR *** A tûzszalamandra közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod a tûzszalamandrát. A tûzszalamandra rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (10 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tûzszalamandrát. Odacsapsz bal csápoddal. (22 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-4 ép) Lélekenergiát szívsz el (+6%). Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (18 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-4 ép) Megmérgezted. Az elefánt görbekardjával lesújtasz. (14 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (16 sebzés). A tûzszalamandra halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 70 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+48%). Összegyûjtöd a "kincset": egy barbár lándzsa, 2 drágakõ és egy pirgamit. Megéheztél. Falni kezdesz. (+17% jóllakottság.)
(M 5,1) Nyugati irányba folyatod utadat. Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Leülsz, a karfákat markolva. Azonnal megérint az õsök mágiája. (teljesen meggyógyultál.)
(M 4,1) Nyugat felé mész az útvesztõben. Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy barlangi troll (#67).

*** 1. KÖR *** A barlangi troll feléd rohan. Megközelíted a barlangi trollt. A barlangi troll rád veti magát. Feléd üt jobb karmával. (14 ép-t sebzõdtél). Feléd üt bal karmával. Ez mellément. A barlangi trollt próbálod megsebezni. Odacsapsz bal csápoddal. (15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Odacsapsz jobb csápoddal. (2 ép-t sebeztél). Az elefánt görbekardját forgatva támadsz. Fürgén elhajolt. Bûzöd kellemetlen számára (4 sebzés). Regenerálsz (+2 ép) A barlangi troll regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A barlangi troll téged támad. Feléd suhint jobb karmával. (11 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Támadod a barlangi trollt. Ostorként csattantasz bal csápoddal. Félrehajolt. Rávágsz jobb csápoddal. (5 ép-t sebeztél). Az elefánt görbekardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Hátraugrott a támadás elõl. Nehezen bírja a szagodat (3 sebzés). Regenerálsz (+2 ép) A barlangi troll regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A barlangi troll téged támad. Feléd üt jobb karmával. (9 ép-t sebzõdtél). Feléd üt bal karmával. El sem talált, haha. A barlangi trollt próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (15 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Lecsapsz jobb csápoddal. Mellétrafáltál. Az elefánt görbekardjával lesújtasz. Mellé! Bûzöd fojtogatja (3 sebzés). Regenerálsz (+2 ép) A barlangi troll regenerálódik.
*** 4. KÖR *** A barlangi troll rád támad. Lesújt rád jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. Ez mellément. Támadod a barlangi trollt. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. Hátraugrott a támadás elõl. Lesújtasz jobb csápoddal. Elkerülte. Az elefánt görbekardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Hátraugrott a támadás elõl. Bûzöd zavarja (2 sebzés). Regenerálsz (+2 ép) A barlangi troll regenerálódik.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 54 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen. Újra a 5,1-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+33 életpont.)
(M 4,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,0) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [38 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

m 3223 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,1) Tovább keletre! A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 7,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,2) A következõ terem délre van, így arra mész. Egy apró, földalatti tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában. Sajnos egyszer már ittál belõle.
Elhagyod a Csarnokot. [2 TVP-t használtál fel, maradt még 97.]

m 13 2 2215 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 13,2) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 14,2) Kelet felé mész. Egy gigantikus, fémbõl öntött trónt látsz, benne féldrágakövek csillognak. Tudod, hogy a drágaköveket nem szabad ellopni, aki azonban beleül a trónba, egy alkalommal elnyerheti az Õsök kegyét. Beleülsz a trónba. Kissé kényelmetlen. Bizsergés fut végig a testeden. (vesztesz 16% lélekenergiát.)
(M 15,2) Keleti irányba folyatod utadat. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 15,1) Észak felé mozogsz. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy tûzszalamandra (#72).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a tûzszalamandrát. A tûzszalamandra feléd mozog. Megtámadod a tûzszalamandrát. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (25 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-4 ép) Lélekenergiát szívsz el (+6%). Odacsapsz jobb csápoddal. (15 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-4 ép) Az elefánt görbekardjával támadsz. Mellétrafáltál. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (14 sebzés). A tûzszalamandra rád támad. A tûzszalamandra tüzet lehel rád. (12 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A tûzszalamandra 10 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.) A tûzszalamandra kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 64 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+48%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 4 drágakõ és egy pirgamit. Piknik idõ! Az ételre veted magad. (+17% jóllakottság.)
Visszatérsz szállásodra. [16 TVP-t használtál fel, maradt még 81.]

k 292 399 374 kaland elvállalása
(292. kaland:) A zöld gömbökbõl álló fészek ugyanott van, mint elõtte. Félrehajtogatva a ragacsos hálót, lehajolva bemászol a bejáraton. Odabent meglepõen nagy a hely! A továbbjutás útját egy lelakatolt vasajtó zárja el. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót. Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 30 arany és egy ezüst nyaklánc. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
(399. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges ellenfeled? Bizarr helyszínre érkezel. A sötét barlangteremben fortogó savtó tenyészik. Szerencsére, valamilyen jótét lélek a két parton növõ óriáscseppkövekre kötelet kötött, amin át lehet mászni.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikeres] Még jó, hogy ilyen éles a szemed! Látod, hogy a kötelet középen annyira megszaggatták, hogy alig tart össze. Itt nem jutsz át! Beledobsz egy követ a savtócsába. Nem is olyan mély! Újabb kövekbõl és sziklákból "ösvényt" építesz, amelyen lépkedve át tudsz menni. Egy lemezekkel borított, kékacél ajtót pillantasz meg. Zárva van! Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikertelen] Hiába szenvedsz, a zár nem enged! Végül feladod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(374. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére több hely van. Egy kettõs lakattal védett, dombormûves bronzajtó van elõtted. Persze izgatja a fantáziádat, hogy mi lehet odabent. Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikertelen] Rájössz, hogy a zár túl bonyolult a te tudásszintedhez. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [20 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pv 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni. (327. kaland, összköltsége 15 TVP.) Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Semmit sem találsz. Irány befelé!
A barlang lakója Enigma, egy férfi. A Tisztogatók klánjának torzszülött ivadék rangú tagja. Felszerelése: rövid tõr, harci fejsze, spanyolcsizma, zsugorító gyûrû, sisak. A csatába vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Enigma a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy óriáserõ! Megindulsz Enigma felé. Már ott is vagy! Támadod Enigmát. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. (26 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%). Lecsapsz jobb csápoddal. (13 ép-t sebeztél). Az elefánt görbekardjával támadsz. Nem találtál. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (14 sebzés). Regenerálsz (+2 ép) Enigma regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Enigma elvarázsol egy egokínzást. A varázslat nem hatott rád. Megtámadod Enigmát. Lesújtasz bal csápoddal. (20 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+12%). Tekergetve suhintasz jobb csápoddal. Elhibáztad. Az elefánt görbekardjával támadsz. (12 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (15 sebzés). Enigma ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 100 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+78%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elhagyod a csata helyszínét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy barlangi troll (#67).

*** 1. KÖR *** A barlangi troll közelebb jön, hogy támadhasson. Megközelíted a barlangi trollt. A barlangi troll rád támad. Feléd suhint jobb karmával. Elkerülted. Rád vág bal karmával. (8 ép-t sebzõdtél). A barlangi trollt próbálod megsebezni. Körbe-körbe forgatva ütsz bal csápoddal. (17 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Lecsapsz jobb csápoddal. (5 ép-t sebeztél). Az elefánt görbekardjával támadsz. Félrehajolt. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (4 sebzés). Regenerálsz (+2 ép) A barlangi troll regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A barlangi troll rád támad. Lecsap rád jobb karmával. (11 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a barlangi trollt. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. (18 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Ostorként csattantasz jobb csápoddal. Nem találtál. Az elefánt görbekardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (4 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (2 sebzés). Regenerálsz (+2 ép) A barlangi troll regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A barlangi troll téged támad. Rád vág jobb karmával. (9 ép-t sebzõdtél). Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. Ez mellément. Megtámadod a barlangi trollt. Meglóbálva zúzol bal csápoddal. (19 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+6%). Lesújtasz jobb csápoddal. (5 ép-t sebeztél). Meglengetve az elefánt görbekardját, próbálsz lesújtani. Fürgén elhajolt. Szagod látható benyomással van rá (3 sebzés). A barlangi troll halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 40 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+46%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+34 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 43.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy quwarg katona (#69) [aura: 6-os méretû 8-as szintû csáprágó.].

*** 1. KÖR *** A quwarg katona közelebb jön, hogy támadhasson. A quwarg katona irányába mozogsz. A quwarg katona rád támad. Ocsmány csáprágójával harap. El sem talált, haha. Lesújt rád bal karmával. Mellé! A quwarg katonát próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (11 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (9 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** A quwarg katona téged támad. Megpróbál megmarni. Elhibázta. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (8 ép-t sebzõdtél). A quwarg katonát próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (14 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (9 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! A quwarg katona 10 ép-t sebzõdik. 10 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A quwarg katona kileheli lelkét. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+46%). Ideje enni! A kajára veted magad. (+16% jóllakottság.) [13 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).

*** 1. KÖR *** Az arhomad varangy ellõ egy tombolás varázslatot. Az arhomad varangy elmormol egy féreg érintése varázslatot. Megközelíted az arhomad varangyot. Támadod az arhomad varangyot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (16 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (10 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 2. KÖR *** Az arhomad varangy téged támad. Meglóbálva zúz nyelvével. (7 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-11%). Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. Elkerülted. Az arhomad varangyot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (12 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (11 sebzés). Regenerálsz (+2 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy életszívást. Az arhomad varangy 10 sebzést kap. Gyógyulsz 10 életpontot. (-5 vp.) Az arhomad varangy halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+44%). [16 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

pv 1 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is sima harcot javasolsz. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

pv 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 96. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 690 sebzést okoztál, és 260 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 222 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Tracon Ogilayt, egy lándzsa alakú tetoválást viselõ éber tekintetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 60. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 12 / 0.17
[2] IQ: 11 (15) / 3.55
[3] ügyesség: 5 (7) / 1.10
[4] egészség: 12 (16) / 6.54
[5] mágia: 10 / 2.50
[6] gyorsaság: 6 (3) / 2.63
[9] Méret/ép: 92 (91) / 91
Min. méret: 87
Barlangméret: 96
PONTJAID
Varázspont: 89 / 74
Képességpont: 13 / 82%
Hõsi pont: 21 (0)
Tám.bónusz: 4%
Véd.bónusz: 37%
Galetki erõ: 299 / 229
Hírnév : 187
Jóllakottság: 133%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 56 (1)
Galetki gyõzelmek: 12 (1)
Torzsz. csaták: 372 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 277 (8)
Leölt torzszülött: 402 (9)
Pszi csaták: 6 (0)
Pszi gyõzelmek: 1 (0)
Ájulások száma: 26 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: fatty (18)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 28%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 8-as álcázás szakértelmet. 2.) Költözz fel a következõ szintre. 3.) Gyõzz le párviadalban egy tudóst!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 9 / 2.36 [15] regeneráció: 4 / 0 [18] tûzimmunitás: 4 (5) / 0.60
[20] savimmunitás: 1 (6) / 0 [22] imm.mérg.gázra: 1 (2) / 0.40 [25] bûz: 12 / 0.13

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0.70 [46] csapdaészlelés: 5 / 2.71 [47] zárnyitás: 4 / 2.90
[48] mászás: 5 / 1.85 [49] rugalmasság: 5 / 0.40 [50] meggyõzõkészség: 3 (5) / 0.56
[51] transzformáció: 1 / 0.20 [52] auraészlelés: 1 / 0.20 [55] szívósság: 6 / 0
[56] varázsitalfõzés: 2 / 0.15 [58] nyomkeresés: 5 / 0.45 [59] vezetõkészség: 4 (5) / 0.20
[60] pszi támadás: 5 / 0.43 [61] pszi energia: 4 / 0.43 [64] átokszórás: 1 / 0.55
[65] álcázás: 3 / 0 [67] régészet: 4 / 3.33 [72] építés: 2 / 1.99

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 10 / 0.55 [101] szakért.: 9 / 8.71 [102] energiaszívás: 10 / 0  
jobb csáp [103] méret: 5 / 0.62 [104] szakért.: 8 / 4.61 [105] sebzõ méreg: 5 / 0  
bal karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.63     az elefánt görbekardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[29] életszívás: 6 / 1.65 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 0.60 [131] sz.áll.roncsolása: 1 / 0.08
[14] vakító fény: 1 / 0        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] tehemót 40/40 96% 80% 4 / 3.56 nem harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 2

MAKRÓID
1. Makró
pv 1
p
ism 3
vd
pv 1 5
2. Makró
b 1
kno 9 2
3. Makró
vd
vd
vd

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha ellenfeled #85.
2: tûzlehelet használata ha ellenfeled #41.
3: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 10 10 50; VI erõ:150% ép:10%; PV 5; L 1; HE 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 2909 29 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (1. épület), #8 (4. épület), #17 (3. épület), #21 (9. épület), #23 (8. épület), #52 (20. épület), #223 (56. forduló), #327 (60. forduló), #214 (59. forduló), #399 (57. forduló), #374 (59. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15057. Szavazataid száma: 2. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 7226, 2909.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
2 utazóköpeny (#1136) * 1 a lich köpenye (#11935) 1 vas lemezpáncél (#1001)
1 vassisak (#1076) 2 csizma (#1120) 1 villámöv (#172)
15 törpe pikkelyvért (#4) 1 köntös (#1150) 1 fekete csizma (#1122)
1 csillogó fejpánt (#1108) * 1 a káosz sárkányának fejpántja (#9669) 1 a légzés zöld köntöse (#27701)
* 1 az elektromosság fekete csizmája (#27222) * 1 a sas könnyû láncinge (#15881)

Ékszerek, kincsek
579 arany (#1) 1 fülbevaló (#1255) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 márványgyûrû (#1226) 2 csontamulett (#1197)
1 aranyozott nyaklánc (#1183) 31 drágakõ (#2) 1 a villám ezüst fülbevalója (#23757)
2 ezüst nyaklánc (#1182) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 kék gömb (#143)
* 1 zsugorító gyûrû (#200)

Felszerelés
2 fekete dukát (#218)

Fegyverek
3 kés (#5) 2 barbár lándzsa (#1331) 4 fogazott tõr (#6)
14 kerek kõ (#11) 7 sziklarepesz (#13) 3 harci fejsze (#12)
1 könnyû íj (#1271) 1 Enyészmester (#217) 6 rozsdás kard (#131)
* 1 az elefánt görbekardja (#16616)

Varázsitalok és füvek
8 mátekel gomba (#21) 4 csótányláb (#25) 5 winropu moha (#22)
3 mitulen fû (#20) 3 sötét mák (#23) 4 ragálygomba (#26)
7 üvegcse (#14) 1 hónakkupók (#30) 2 tejfonál (#28)
2 hõsiesség itala (#52) 1 zöld manaital (#63) 1 mézfû (#29)
2 elonotichlan (#31) 1 elfu moha (#33) 1 óriásnövés itala (#60)
1 hatalom kék itala (#58) 1 védelem itala (#59) 1 gyilkos boróka (#27)
1 sárkányvirág (#32)

Egyéb kacatok
1 lemúr hártya (#161) 1 nohnetár gumó (#212) 6 nordkristály (#146)
2 bolhedor szárny (#15) 1 molitár háj (#165) 3 ekinda haj (#147)
2 húsevõ bibe (#151) 10 mandibula (#157) 12 pirgamit (#152)
4 õsi relikvia (#17) 3 yeti csont (#160) 2 elektronit (#141)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): az ügyesség csepp fülbevalója #2606 (7), Xantin bõröve #169 (3).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.