Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bőrpróba
Küldd el képeslapként!
Egyes galetkik bőre annyira kemény és ellenálló, hogy sem a szövőpókok mérge, sem az óriáscsótányok savköpete nem képes beszivárogni a galetki belső pólusaiba.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 04:07:27 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7200-38

Karakterszám: 7200 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 38 Játékhét: 41
E forduló ára: 22 zs. Maradék zseton: 75
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. feb. 13. 9h:21'
A következõ fordulód táplálható: 2006. feb. 14.

E-mail!

WINDFORCE KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Black Rose kiadott egy tk 50 2800 2367 6666 7200 0 parancsot.
** 1. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 34 aranyat.

Kissé már éhezel, ezért csak 35 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 30976.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*feb. 10.* Galóca egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *feb. 10.* Galóca egy tolvaj! Szerencsére lebukott.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*feb. 10.* Pindurutalagala csatában legyõzte Kóbor Warkot. *feb. 10.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Sissy-Pussy-Babyt. *feb. 10.* Stanislava szolgálatába állt egy õsöreg élõ cseppkõ. *feb. 10.* Baltazár rangja a Mágusok Klánjában "õsmágus-jelölt" lett. *feb. 10.* Kronx és Siawn a Róka megküzdöttek egymással, és Kronx gyõzött. *feb. 13.* Pindurutalagala gyõzelmet aratott Kóbor Wark felett. *feb. 13.* Pindurutalagala csatában legyõzte Xenomorfot. *feb. 13.* Pindurutalagala és Para Zita a Vérszopó megküzdöttek egymással, és Pindurutalagala gyõzött. *feb. 13.* Pindurutalagala gyõzelmet aratott Nyálkoid Slájm felett. *feb. 13.* Pindurutalagala és Árkon Át Szóló megküzdöttek egymással, és Pindurutalagala gyõzött.
Közel vagy az éhhalálhoz. Ilyen állapotban már vadászni sem tudsz! Végül elhatározod magad, elmész munkát keresni. Egy gazdag galetki nagyarányú építkezést folytat, palotát épít, ott dolgozol hosszú órákon át. Közben is adnak enni, és a munka végén alaposan jóllakhatsz. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+21 életpont.)
[38 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

e 10 élelemszerzés
Már rettenetes beteg vagy az éhezéstõl, vadászni sem vagy képes. Elmész hát a szint kertjébe, és ott dolgozol naphosszat. Szerencsére nem zöldséget kapsz enni, hanem táplálkozásodnak megfelelõ ételt. Mohón zabálsz a munka szünetében és a munka elvégeztével. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 127.]

b 2 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 72.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]

kno 9 4 9. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot a méreted növelésére (+2 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]

lr 165 17 ládába rejtesz:
Berakod a ládikóba a molitár hájat. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ext extra forduló kérése
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél, azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]
v 154 154. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kisebb erõpajzsot. (+6% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Nalan Thunderwolf, egy karcsú, hosszú kék hajú, zöld szemû, tetovált arcú, hegyesfülû, bronzbõrû nõ. A Tolvajok klánjának lopakodó rangú tagja. Tárgyai: az elektromosság hosszúkardja, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a nyomkeresés fejpántja, ezüst nyaklánc, kék gömb, a kalmár nyaklánca, suhanó csizma, a ragadozó kardja, a villám kerek pajzsa, díszes villámöv, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje. Nalan Thunderwolf mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Nalan Thunderwolf finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+7% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az az asztrálpók. [ld. enc.]
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 kereskedelem; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

pv 6 3 5 4 1 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, átokszórást javasolsz. Végül sima harcot javasolsz. Legutolsó esetben egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

tk 50 2019 2800 2367 6666 50. többszemélyes kaland
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 2800 még nem adta ki ezt a parancsot. 2367 még nem adta ki ezt a parancsot. 6666 még nem adta ki ezt a parancsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

l 50 165 lopás preferencia:
Minimum 50 arany értékû tárgyakat fogsz ellopni. Persze, ha van lehetõséged, elsõsorban mindenképpen a következõ tárgyakat lopod: molitár háj.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

be 4 59 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Megmondod, hogy a vezetõkészség képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

kf 144 2485 bekészíted a 144. tárgyat
Leveszed az egyensúly gyûrûjét. Felveszed a tárgyalás gyûrûjét. Leveszed a füvész köpenyét. Felveszed az ügyesség köpenyét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

k 2 17 99 15 319 252 kaland elvállalása
(2. kaland:) Visszatérsz a boltoshoz, és azt mondod neki, elvállalod a feladatot. A kereskedõ elmosolyodik, és elmagyarázza, ki lenne az áldozat. Hatalmad tudatában, fölényesen keresed fel a barlangot.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: sikeres]
Hohó, egy vékony zsinór van a bejáratnál keresztbe feszítve! Óvatosan átléped.
[Lopakodás próba 5-ös küszöbre: sikeres]
Óvatosan beljebb osonsz. Csendben eléred a belsõ barlangot. Ahogy belépsz, egy rémült galetki pattan eléd.
- Az adósságért jöttem - recseged színtelen hangon. A galetki szemei kitágulnak, tudja, hogy az életéért kell harcolnia, hiszen törleszteni nem tud. Elõre lódulsz. Ellenfeled egy adós (#109). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megcélzod az adóst a hosszú íjjal, és lõsz. (19 sebzést okoztál.) Az adós céloz, és lõ rád. (8 sebzést okozott.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Az adóst célzod, amikor a hosszú íjjal lõsz. (2 találattal 41 sebzést okoztál.) Az adós holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+44%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy parittya.
Nos, ezzel megvolnánk! A galetki trófeáját magaddal viszed, hogy bizonyíthasd a kereskedõnek, a feladatot végrehajtottad. A kereskedõ vállon vereget, aztán eléd borít egy tucat drágakövet. - Itt a fizetséged, kedves orgyilkosom! - mondja biztatóan. Most aztán kétszer is meggondolja magát, aki esetleg nem akar fizetni nekem.
(+1 képességpont.)

(17. kaland:) Úgy érzed, kellõen felkészült vagy ahhoz, hogy egy elõadást tarts az akadémián a kezdõ galetkiknek, akik épphogy csak elsajátították a füvek ismeretét. Egy tágas, kényelmes barlangba vezetnek. Elakad a lélegzeted: több, mint harminc galetki vár rád!
[Vezetõkészség próba 3-as küszöbre: sikeres]
Magabiztosan a fiatal galetkik elé lépsz, és hozzálátsz az elõadáshoz. A füvekrõl beszélsz, arról, hogy melyiket hogyan lehet felismerni, hogyan kell õket begyûjteni, meg hasonlók.
[Meggyõzõkészség próba 5-ös küszöbre: sikeres]
A diákok csillogó szemmel figyelnek, látszik rajtuk, hogy érdekes, amit mondasz. Aztán elérkezik az elõadás legizgalmasabb része: egy kísérletet kell bemutatnod, amely során elõre kikészített füveket keversz össze és fõzöl varázsitallá! A diákok izgatottan figyelnek.
[Varázsitalfõzés próba 6-os küszöbre: sikeres]
A kísérlet tökéletesen sikerül, az elkészített hajnövesztõt mindenki végigkóstolhatja. A diákok nevetve tapogatják frissen serkent szakállukat. Te azonban még nem lazítasz: tudod, hogy most következik az elõadás leghúzósabb része, a kérdések! A diákok kérdéseinek kereszttüzében kevés a szaktudás - hihetetlenül éles elme szükséges.
[IQ próba 11-es küszöbre: sikeres]
Egyszerre többfelé figyelsz, értelmesen válaszolsz, egyszóval tökéletesen kiállod a próbát! A diákok vidáman, feldobódva távoznak, az oktató is elégedettnek tûnik veled.
- Gratulálok, és köszönjük az elõadást! - fizetségként a kezedbe nyom egy tucatnyi drágakövet, és megvendégelnek egy vacsorával (+25% jóllakottság.) Jókedvûen távozol, érzed, hogy az elõadás rád is jó hatással volt.
(+4 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

Sokat gondolkodtál a történeten, kétségek közt vívódva keresed fel Troy Archidot. Amikor találkoztok, azonnal ki is bököd a kérdést, ami nem hagyott nyugodni.
- Troy, igaz a történeted?
- Nem hiszem, hogy ez most, a történet közepénél érdekes lenne. Kérlek, tanúsíts türelmet, és hallgass végig! Aztán a végén majd eldöntöd, vagy akár együtt eldöntjük, hogy igaz-e a történet, és hogy ennek van-e egyáltalán jelentõsége. - bólintasz, és kényelmesen elhelyezkedsz, várva a folytatást.
- Rintelki Anator az elkövetkezendõ napokban rengeteget gondolkodott, töprengett. Vadászott, mint minden más galetki, de közben a gondolatai állandóan azon jártak, amit a remete mondott. Hajnalig forgolódott a szállásán, szemére nem jött álom. Aztán egy napon megint történt valami, ami változást jelentett és nem töprenghetett tovább. Anator egy lélektáncos nyomait követte. A veszedelmes torzszülött halálos ellensége volt a galetkiknek, és a birtokában levõ bronz korong olyan trófea volt, amelynek megszerzésével Anator ismételten bizonyíthatta volna elöljárói elõtt rátermettségét. Már közel volt a célhoz, amikor egyszer csak megérezte a szagot. Nem volt kétség. Ugyanaz az émelyítõ érzés. Markait összepréselte, mintha ki akarná nyomni belõlük a borzalmas tapintást, de minden ujjbegyén ott érezte a rontást továbbra is, szinte összeragadt tõle a keze. Egy pillanatig sem gondolkodott, otthagyta a lélektáncost, és az új nyomokat követte.
Nem kellett sokáig mennie, a métely mindennél világosabb nyomokat hagyott. Egy szûk, borotvaéles cseppkövekkel sûrûn teleszórt járatba vezették az ifjút. És itt a szagba egy másikfajta bûz is keveredett. A milgandot magasra emelte, hogy megvilágítsa a barlang minden sötét szegletét, sehonnét se támadhasson rá semmilyen meglepetés. De nem várt rá fenyegetés, csak irtózat. A földön egy megcsonkított test hevert. Egy nyomorúságos alak, amelyet valamilyen maró anyag még nyomorúságosabbá tett. A renegát galetki volt, minden kétséget kizáróan megismerte, hiába vált az arca azonosítatatlanná. Beléhasítottak a remete szavai - "Használd a képességedet, és állítsd meg az ügynököt, a te kezedben van a fajunk sorsa!" Egészen biztos, hogy a renegátot is ezekkel a szavakkal küldte útjára a remete. De a renegát kudarcot vallott. Nyomorultul, fajának kitaszítottjaként halt meg, és számára már mindegy, hogy mi történik a többi galetkivel. De hiába számûzték, megpróbált segíteni. Vagy egyszerûen csak rejtõzött, mint eddig, és az ügynök talált rá? Mindez már nem számít. A fiú tudta, hogy most már tényleg nincs más, aki a rémet megállítsa. Ha megtalálja a nyomát, ha követni tudja, ha rábukkan... Hogyan fog végezni vele? A xenók csak apró férgek az Ellenség bolygóján, mégis, iszonyú fenyegetést jelentettek a galetkik fajára. És most itt van egy teremtmény, amely fejlettségében inkább az Ellenséghez áll közel, messze felette áll a xenóknak. Hogy fogja õ legyõzni, egyedül? Nem, ez lehetetlen... Segítséget kell kérnie! Elhatározta, hogy ismét felkeresi a remetét.
Troy itt megáll a történettel, és mereven rádnéz.
- Mit gondolsz, hogy fog végzõdni?
- Hmm... Hogyan? Elképzelésem sincs, épp ez az, amiért nagyon kíváncsi vagyok rá!
Troy ekkor valamit motyogott az orra alatt, talán azt, hogy "nekem sem", de nem igazán lehetett érteni. Lehetséges, hogy most találja ki az egészet? Vagy épp ellenkezõleg?
- Ennyi volt mára - mondja Troy. - Szeretném, ha a következõ látogatásod elõtt elmennél a remetéhez, összeismerkednél vele. A legtöbb galetki már számtalan alkalommal járt nála, mégsem tud róla semmit! Egymás mellett élünk, mégsem ismerjük egymást... - mondja, ezt már láthatóan csak magának. Elbúcsúzol tõle, és visszatérsz barlangodba. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted. Ha még csak a Hegy legelsõ szintjén élsz, akkor bizony tovább kell költöznöd a következõ szintre, hogy megismerhesd a remetét, és a történet folytatását megtudhasd.]

(15. kaland:) Itt az ideje, hogy segíts a papoknak! Felmarkolod a rengeteg üvegcsét, és lebattyogsz a templomba.
[Tárgyhasználat: 20 üvegcse]
Az egyik fiatal pap már messzirõl integet. - Barátom! - kiáltja. - Ezt kapd el! - ezzel feléd hajít egy csomagot.
[Ügyesség próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Egy jól irányzott, precíz rúgással visszalövöd a feléd dobott csomagot, és még az üvegcsék sem potyognak ki a kezedbõl. - Tudod, kivel szórakozzál! - kiáltod a fiatal pap felé. A templomban nagy örömmel fogadnak, rögvest hozzálátnak az üvegcsék kimosásához. A fehér gyógyital hatalmas üstben fortyog, a szerzetesek óvatosan adagolják az üvegcsékbe. Közben megkapod az ígért gyógyítást, teljesen begyógyítják sebeidet. Hallgatod a munka közben beszélgetõ szerzeteseket. Az egyik épp azt meséli, hogy tegnap egy galetki csúnyán átkozódott a templomban, és lám, Skretya atya fülönfogta, és valami nagyon nehéz feladatot talált ki neki! No, ezek szerint neked is vigyáznod kell az átkozódással. Vágyódva nézel az üst felé. A fõpap elkapja a tekintetedet, és mosolyogva így szól hozzád:
- Egy galetkinek tudnia kell, hogyan gyógyítson saját magán, nem szabad holmi fõzetekre támaszkodnia! Várjál, tudok segíteni! - félrevonultok, a fõpap meditációs gyakorlatokat és gyógyítási technikákat oktat neked. A tanításnak köszönhetõen az egészség tulajdonságod megnõtt eggyel! Boldogan távozol.

(319. kaland:) A fáklyákkal kivilágított barlang üres, és az oltár megvizsgálása után sem találsz semmit. Célba veszed a távoli barlangnyílást, és belépsz rajta. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 2 renegát mágustanonc (#47).

*** 1. KÖR *** Hosszú íjjal meglövöd az 1. renegát mágustanoncot. (21 sebzést okoztál.) Néhány rövid kézmozdulat után a 2. renegát mágustanonc létrehoz egy tûzfal varázslatot. Az 1. renegát mágustanonc elõhív egy tûzfal varázslatot.
*** 2. KÖR *** Felemelve a hosszú íjat, az 1. renegát mágustanoncot lövöd. (2 találattal 45 sebzést okoztál.) Az 1. renegát mágustanonc holtan terül el. A 2. renegát mágustanonc varázshatalma segítségével elmond egy agyroppantást. A varázslat nem hatott rád.
*** 3. KÖR *** Megcélzod a 2. renegát mágustanoncot a hosszú íjjal, és lõsz. (2 találattal 41 sebzést okoztál.) A 2. renegát mágustanonc elmormol egy agyroppantás varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását.
*** 4. KÖR *** A 2. renegát mágustanoncot célzod, amikor a hosszú íjjal lõsz. (2 lövéstõl 47 ép-t sebzõdött.) A 2. renegát mágustanonc hörögve elterül.
[A csatában összesen 154 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+69%).
Megpillantasz egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet, és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: a káosz mágikus nyílpuskája és egy nyaklánc.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 33% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(252. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[65 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy igazi bárdnak rengeteg gyakorlásra van szüksége, így aztán nem búsulsz, amikor néhány hang hamisra sikerül. Persze a szomszédok erõsen dörömbölnek...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

m 7 10 2211 2121 2121 2125 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,10) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 7,9) Irány észak! Nyomasztó csend telepedik rád. A terem közepén, a padlóra rajzolva egy pentagrammát látsz, az ötszög minden csúcsában egy-egy gyertya. Megkerülöd a kört.
(M 7,8) Észak felé mozogsz. Egy aprólékosan díszített oltárt látsz, melette üres áldozati kehely. Az oltár oldalát cirkalmas rúnák százai borítják. Imádkozol.
(M 8,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,7) Észak felé mozogsz. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 8,7) A négy égtáj közül keletet választod. A próbatételt vezetõ galetki most is itt van. Üdvözöl téged.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Visszatérsz szállásodra.
[9 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

m 7 8 4414 1414 1414 1414 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
ism 20 a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 214 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 196 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Windforce, egy pillanatra nem erted mi tortent, de mar feletted terdel ez a férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 38. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 (7) / 1.95
[2] IQ: 10 (13) / 3.93
[3] ügyesség: 4 (6) / 0.71
[4] egészség: 8 (9) / 0.31
[5] mágia: 9 / 0.97
[6] gyorsaság: 11 (10) / 2.79
[9] Méret/ép: 72 / 72
Min. méret: 72
Barlangméret: 72
PONTJAID
Varázspont: 83 / 77
Képességpont: 16 / 10%
Hõsi pont: 15 (8)
Tám.bónusz: -2%
Véd.bónusz: 26%
Galetki erõ: 237 / 189
Hírnév : 163
Jóllakottság: 132%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 6 (0)
Galetki gyõzelmek: 2 (0)
Torzsz. csaták: 196 (2)
Torzsz. gyõzelmek: 171 (2)
Leölt torzszülött: 232 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 4 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd-helyettes (15)
Speciális képességeid:
+3 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +15% varázstárgy találására; 75%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 8-as gyógynövények szakértelmet. 2.) Használd az X parancsot húsz alkalommal. 3.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai közül.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 12 (15) / 2.52 [15] regeneráció: 6 (8) / 0 [16] tüskés bõr: 7 / 0
[17] vastag bõr: 3 / 0 [26] lõfegyver: 12 (14) / 6.11    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 3 / 1.01 [47] zárnyitás: 4 / 1.38 [48] mászás: 4 / 1.07
[50] meggyõzõkészség: 2 (4) / 0.35 [53] ékszerészet: 2 / 0.31 [54] kereskedelem: 5 (8) / 0
[56] varázsitalfõzés: 2 (5) / 1.29 [57] gyógynövények: 5 (8) / 0.12 [58] nyomkeresés: 4 / 0.98
[59] vezetõkészség: 1 (2) / 0.05 [62] lopás: 5 / 0.30 [64] átokszórás: 4 (6) / 3.59
[66] lopakodás: 4 / 0.41 [67] régészet: 7 / 2.66 [68] zene: 2 / 0.23
[69] tanulás: 4 / 1.96        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 4 / 1.41     Trollagyar

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0.25 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 2 / 0.16
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [154] kisebb erõpajzs: 4 / 1.22 [146] kontakt.õseiddel: 1 / 0

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 57 gázleh                  

MAKRÓID
1. Makró
ext
v 154
p

HARCI PROGRAMOD
1: Lõfegyver használata a harc 1. körétõl.
2: életszívás t.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 101.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 20 50; VI erõ:200% ép:10%; PV 6 3 5 4 1 2; PSZ 57 67 69 56; BA 2019; L 50 165; TT 10; HE 9;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #50 (20. épület), #252 (35. forduló), #315 (35. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) * 1 a káosz bíbor sisakja (#5589) 1 a sas utazóköpenye (#15986)
* 1 a sólyom kerek pajzsa (#29411) * 1 az ügyesség köpenye (#2485) * 1 bõrpáncél (#9)
1 csontmaszk (#1092) * 1 fekete csizma (#1122) 1 khaldoran öv (#137)
* 1 nagyobb pókcsatos öv (#178)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 394 arany (#1)
1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207) 24 drágakõ (#2)
1 nyaklánc (#1180) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 mandolin (#19)

Fegyverek
1 a káosz mágikus nyílpuskája (#3549) * 1 hosszú íj (#1272) 1 hosszúkard (#1317)
1 parittya (#10) * 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 2 elonotichlan (#31) 3 gázlehelet itala (#57)
4 gyilkos boróka (#27) 2 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52)
4 liánvirág (#24) 5 mátekel gomba (#21) 4 mitulen fû (#20)
1 óriásnövés itala (#60) 8 ragálygomba (#26) 8 tejfonál (#28)
8 üvegcse (#14) 10 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 1 ekinda haj (#147) 4 húsevõ bibe (#151)
1 lemúr hártya (#161) 2 mandibula (#157) 2 molad púp (#16)
1 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212) 4 nordkristály (#146)
1 óriási xenópete (#480) 4 pirgamit (#152) 1 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 parittya (#10), 1 óriási xenópete (#480), 24 drágakõ (#2), 1 a káosz mágikus nyílpuskája (#3549), 1 nyaklánc (#1180).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 20 üvegcse (#14), 1 duzzadt xenópete (#479).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ASZTRÁLPÓK (63. PSZIONIKUS LÉNY)
Az asztrális sík besûrûsödõ, ködös bugyraiban ocsmány teremtmények tenyésznek, ezek az asztrálpókok. Asztrális fonalakból szõtt hálójukat mindenkire kivetik, hogy aztán a csapdába esett áldozat elméjét csupaszra borotválják pszionikus támadásaikkal. Csak egyetlen módon menekülhetsz: ha a te pszionikád hatalmasabb...



ADÓS (109. LÉNY)
Ez a szerencsétlen galetki adósságba keveredett, és most végezned kell vele némi fejpénzért! No igen, nem szép dolog, amit csinálsz, de legalább jól megfizetnek érte. Hogy viszonyul mindez a Hegy Törvényéhez, miszerint galetki nem ölhet meg galetkit? Egyszerû: nagyon, nagyon alaposan, körültekintõen kell eljárnod, nehogy kiderüljön a dolog! És persze a saját kondícionálásodat is le kell küzdened valahogy. Mondjuk csata közben ezt mondogatod magadban: "ez egy nyomorult torzszülött, ez egy nyomorult torzszülött..." Igen, menni fog!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.