Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Földelementál
Küldd el képeslapként!
"A hegyek gyomrából idézhető meg ez a hatalmas, alaktalanból animált képződményt. Minél jobb a mágus az idéző varázslatban, annál óriásibb az előhívott elementál, nagyobbak és erősebbek a bunkószerű végtagjai, amelyekkel áldozatára lesújt." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 03:01:56 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7182-248

Karakterszám: 7182 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 248 Játékhét: 250
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 5
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. aug. 19. 15h:00'
A következõ fordulód táplálható: 2004. aug. 22.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

RAUKO KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
Felépült a kert.
** 3. NAP ** Jámbor Démon ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, a balek zsákja!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 21752.) A te szinteden a legnevesebb Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. (hírneve 7673.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*aug. 16.* Ébent legyõzte harcban egy daergaoth lord. *aug. 16.* Vivi Ornitier pszionikus párviadalban legyõzte Meteor a Gyõzõt. *aug. 16.* Vivi Ornitier teljesítette a 9. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *aug. 16.* Vivi Ornitier és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes kalandot. *aug. 16.* Vivi Ornitier teljesítette a 28. küldetést, amit a palotában kapott. *aug. 17.* Karatekrokodil felköltözött a következõ szintre. *aug. 19.* Virgonca Targonca felköltözött a következõ szintre. *aug. 19.* Ében rangja a Mágusok Klánjában "bûvölõ" lett.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*aug. 13.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Hazug Hasszánt. *aug. 13.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Morgana D'Brison felett. *aug. 13.* Maximilian Ûbertáp és Hajnali Harmat pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *aug. 13.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Phom Chemoppot. *aug. 13.* Fortian pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranea felett. *aug. 16.* Baltazár pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aaron Boone, a Rontó felett. *aug. 17.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular felett. *aug. 19.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Fenixet. *aug. 19.* Alba Regina és Félkarú Bandita pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *aug. 19.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Sub-Zero felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1388.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

e 9 100 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 100% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1388.]
v 176 176. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szélpajzs. (-60 vp.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1378.]

v 154 154. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kisebb erõpajzsot. (+4% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 1375.]

v 158 158. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy láth. észlelését. (-4 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 1374.]

v 159 7576 3 159. varázslat elmondása
Elmormolsz egy szellemidézés varázslatot. A varázslat segítségével megidézed a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen galetkihez: "Rauko vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-11 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 1371.]

ep 59 75 25 építed az 59. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a bûz tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a vadászház felhúzását. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. A munka 111 TVP-nyit haladt, még 329 van hátra. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+150%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 1296.]

ee 27268 1046 1106 1091 27219 25767 sok-sok eladás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 31 ap, törpe pikkelyvért (#4) 38 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 15 ap, harci fejsze (#12) 15 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, kõbalta (#18) 4 ap, mandolin (#19) 62 ap, mitulen fû (#20) 31 ap, kötél (#128) 15 ap, rozsdás kard (#131) 9 ap, ében tündekard (#132) 31 ap, ében nyílpuska (#133) 46 ap, ében láncing (#134) 62 ap, dobótõr (#159) 31 ap, törp szekerce (#235) 77 ap, khazdar taréj (#268) 24 ap, patkányfog (#270) 15 ap, lelakatolt ládikó (#310) 465 ap, vas lemezpáncél (#1001) 133 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 199 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 59 ap, könnyû láncing (#1031) 109 ap, bõr mellvért (#1046) 96 ap, kerek pajzs (#1061) 35 ap, nagy pajzs (#1062) 74 ap, vaspajzs (#1063) 137 ap, vassisak (#1076) 35 ap, halotti maszk (#1091) 22 ap, díszes fejpánt (#1106) 22 ap, vándorcsizma (#1121) 22 ap, fekete csizma (#1122) 59 ap, zangrozi csizma (#1123) 119 ap, utazóköpeny (#1136) 18 ap, kék köpeny (#1137) 53 ap, zöld köntös (#1151) 22 ap, hosszú íj (#1272) 74 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 59 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 106 ap, harci nyílpuska (#1288) 174 ap, csonttõr (#1301) 22 ap, rövid tõr (#1302) 59 ap, görbekard (#1316) 35 ap, hosszúkard (#1317) 74 ap, fogazott kard (#1318) 137 ap, barbár lándzsa (#1331) 35 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 74 ap, az erõ csatos öve (#1616) 169 ap, az erõ könnyû íja (#1721) 186 ap, az egészség csonttõre (#3101) 172 ap, az egészség hosszúkardja (#3117) 305 ap, a mágia utazóköpenye (#3386) 169 ap, a mágia zöld köntöse (#3401) 172 ap, a mágia sárgaréz nyaklánca (#3431) 180 ap, a mágia könnyû íja (#3521) 186 ap, a hatalom átlátszó köntöse (#7002) 347 ap, az óriás vassisakja (#8726) 236 ap, az entek zöld köntöse (#9701) 223 ap, a mágus csatos öve (#10166) 219 ap, a mágus csontamulettje (#10197) 347 ap, a mágus karikaszimbóluma (#10211) 230 ap, a merénylõ ezüst fejpántja (#11007) 347 ap, a mentát görbekardja (#13016) 236 ap, a szellemek sárgaréz nyaklánca (#15131) 230 ap, a szellemek nehéz nyílpuskája (#15237) 394 ap, a gepárd ezüst nyaklánca (#15582) 357 ap, az elefánt háromszögszimbóluma (#16512) 357 ap, a torony díszes fejpántja (#18206) 223 ap, a sebezhetetlenség átlátszó köntöse (#19602) 347 ap, a sebezhetetlenség könnyû íja (#19721) 236 ap, a ragadozó díszes fejpántja (#20006) 223 ap, a ragadozó keresztszimbóluma (#20113) 543 ap, a küzdelem díszes fejpántja (#20456) 223 ap, a túlélés csontmaszkja (#21342) 347 ap, a tökéletesség vándorcsizmája (#21821) 323 ap, a tûz márványgyûrûje (#22376) 122 ap, a tûz ónixgyûrûje (#22378) 394 ap, a tûz könnyû nyílpuskája (#22436) 159 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 102 ap, a jég kék köpenye (#22737) 226 ap, a jég kõamulettje (#22796) 122 ap, az enyészet márványgyûrûje (#23276) 122 ap, az enyészet görbekardja (#23366) 135 ap, a méreg kék köpenye (#24087) 226 ap, a méreg hosszúkardja (#24267) 247 ap, a sün csatos öve (#25016) 119 ap, a sün csontamulettje (#25047) 232 ap, a sün csonttõre (#25151) 122 ap, a teknõs kerek pajzsa (#25361) 135 ap, a szalamandra utazóköpenye (#25886) 119 ap, a szalamandra könnyû íja (#26021) 135 ap, a yeti kerek pajzsa (#26261) 135 ap, a yeti aranyozott nyaklánca (#26383) 405 ap, a sav kerek pajzsa (#26711) 135 ap, a sav vándorcsizmája (#26771) 122 ap, a légzés malachitgyûrûje (#27777) 232 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 61 ap, a légzés görbekardja (#27866) 135 ap, az angyalok díszes fejpántja (#28106) 122 ap, az ellenállás utazóköpenye (#28586) 119 ap, a bûz vas lemezpáncélja (#28901) 234 ap, a bûz csontmaszkja (#28992) 232 ap. Eladod az elektromosság szöges övét 151 aranyért. Eladsz 2 bõr mellvértet 74 aranyért. Eladsz 1 díszes fejpántot 8 aranyért. Eladsz 1 halotti maszkot 8 aranyért. Eladod a káosz õselemi fejpántját 134 aranyért. Eladod a szalamandra díszes pikkelyvértjét 109 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 1291.]

ee 28571 1107 1151 1122 1060 1136 sok-sok eladás
Eladod az ellenállás vándorcsizmáját 48 aranyért. Eladsz 1 ezüst fejpántot 23 aranyért. Eladsz 1 zöld köntöst 8 aranyért. Eladsz 1 fekete csizmát 23 aranyért. Eladsz 1 pajzsot 7 aranyért. Eladsz 2 utazóköpenyt 14 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1291.]

ee 25031 1181 27746 4392 1257 1183 sok-sok eladás
Eladod a sün sárgaréz nyakláncát 51 aranyért. Eladsz 2 sárgaréz nyakláncot 22 aranyért. Eladod a légzés kõamulettjét 48 aranyért. Eladod a pontosság díszes karkötõjét 113 aranyért. Eladsz 1 ezüst fülbevalót 21 aranyért. Eladsz 1 aranyozott nyakláncot 51 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1291.]

ee 1197 1182 1227 17487 8516 7136 sok-sok eladás
Eladsz 1 csontamulettet 23 aranyért. Eladsz 1 ezüst nyakláncot 27 aranyért. Eladsz 1 malachitgyûrût 23 aranyért. Eladod a bérmágus nehéz nyílpuskáját 154 aranyért. Eladod a gólem görbekardját 92 aranyért. Eladod a hatalom könnyû nyílpuskáját 102 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1291.]

ee 27822 16166 17921 25194 2694 4466 sok-sok eladás
Eladsz 3 a légzés hosszú íját 72 aranyért. Eladod a sas görbekardját 92 aranyért. Eladod a bölcsesség könnyû íját 92 aranyért. Eladod a káosz helytartójának lándzsáját 283 aranyért. Eladod a káosz különös lándzsáját 64 aranyért. Eladod a pontosság görbekardját 73 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1291.]

kno 9 6 9. képességre 6 képességpont
Visszamész a barlangodba. Elköltesz 6 képességpontot a méreted növelésére (+3 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1291.]

kf 20592 bekészíted a 20592. tárgyat
Felveszed a küzdelem díszes karkötõjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1291.]

hp 4 34 0 1 199 harci program
A következõ sor került a harci programodba: méregfelhõ t.var. Prioritás: 199.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1291.]

hf 15 199 harci feltétel
A következõ sor került a harci programodba: méregfelhõ t.var. Prioritás: 199, ha ellenfeled #199.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1291.]

hp 4 35 15 171 199 harci program
A következõ sor került a harci programodba: mágiatörés t.var. ha ellenfeled #171. Prioritás: 199.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1291.]

be 3 meglátogatod a 3. épületet
Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: lávafolyam (#25, IQ18, 300ap) halál szava (#39, IQ20, 550ap) a forrás érintése (#173, IQ18, 350ap) savhurrikán (#179, IQ16, 350ap) Arkhius varázslómester mosolyogva fogad.
- Nos, gondolkodtál az ajánlatomon, a baziliszkusszal való barátkozásról? 10 drágakövet és egy varázstárgyat tudnánk felajánlani!
Szó nélkül menekülsz ki az ajtón. Bár azért, nem volt olyan rossz az ajánlat... (14. kaland, összesen 80 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 1286.]

be 30 meglátogatod a 30. épületet
Elmész a szövetségi barlangotokban felépített arénába. Persze jóval kisebb, mint a szint arénája, de azért van itt is hely a párviadaloknak. Az arénamester már vár. Megtudod, hogy a legügyesebb arénaharcos Dark Valek a Renegát Elf, a Protolisk Hercegek szövetség tagja. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy burjánzó ocsmányság és egy uthanax. Szövetségetek legügyesebb arénaharcosa Amorpheus Amorphea. A legerõsebb csoport, amit sikeresen legyõzött: egy összeégett tyrxacotl, egy káoszkígyó, egy harci törpe és egy szárazföldi uborka. A legügyesebb szövetség a Tudás Õrzõi, amelynek tagjai összesen 1362 gyõzelmet arattak. A ti szövetségetek eddig 734 gyõzelmet aratott. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 780 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Ellenfeleid egy összeégett tyrxacotl (#245) és egy sötét elf harcos (#83).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az összeégett tyrxacotl rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tyrxacotl nyálka. Ellenállsz a varázslatnak. Néhány rövid kézmozdulat után a sötét elf harcos létrehoz egy csendvarázs varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Megközelíted az összeégett tyrxacotlot. A quwarg katona megközelíti a sötét elf harcost. Támadod az összeégett tyrxacotlot. Lecsapsz jobb mancsoddal. Elhibáztad. Odakensz neki bal mancsoddal. Ez mellément. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (29 ép-t sebeztél). Trollagyarral támadsz. Mellétrafáltál. Suhanó a sötét elf harcost támadja. A sötét elf harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. A quwarg katona választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. A tüskés hólyag az összeégett tyrxacotlot támadja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az összeégett tyrxacotl létrehoz egy tyrxacotl nyálka varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Megtámadod az összeégett tyrxacotlot. Lecsapsz jobb mancsoddal. Elkerülte. Odacsapsz bal mancsoddal. Mellétrafáltál. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. Fürgén elhajolt. Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Elkerülte. A tüskés hólyag az összeégett tyrxacotlot támadja. Suhanó az összeégett tyrxacotlot támadja. A quwarg katona az összeégett tyrxacotlot támadja.
*** 3. KÖR *** Az összeégett tyrxacotl elmond egy tyrxacotl nyálka varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Az összeégett tyrxacotlot próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. Nem találtál. Benyomsz egyet bal mancsoddal. Mellétrafáltál. Odacsapsz farkaddal. Ez mellément. Trollagyarral lesújtasz. Ez mellément. Suhanó az összeégett tyrxacotlot támadja. A quwarg katona az összeégett tyrxacotlot támadja. A tüskés hólyag az összeégett tyrxacotlot támadja.
*** 4. KÖR *** Az összeégett tyrxacotl a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tyrxacotl nyálka! Rezisztálod a varázslatot. Megtámadod az összeégett tyrxacotlot. Lesújtasz jobb mancsoddal. Mellétrafáltál. Lesújtasz bal mancsoddal. (35 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Rávágsz farkaddal. (34 ép-t sebeztél). Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (26 ép-t sebeztél). A tüskés hólyag az összeégett tyrxacotlot támadja. az összeégett tyrxacotl ledermed. Az összeégett tyrxacotl megtántorodik. Suhanó az összeégett tyrxacotlot támadja. A quwarg katona az összeégett tyrxacotlot támadja.
*** 5. KÖR *** Az összeégett tyrxacotlot próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb mancsoddal. (46 ép-t sebeztél). Lekeversz egyet bal mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Rávágsz farkaddal. (32 ép-t sebeztél). Trollagyart forgatva támadsz. (20 ép-t sebeztél). Az összeégett tyrxacotl halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 259 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 206/0, a quwarg katona: 51/0, a tüskés hólyag: 81/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+34%). Szolgáidnak 153% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy ében láncing, egy ében nyílpuska, egy ében tündekard és 84 arany. A tüskés hólyag zabál. (+15% jóllakottság.) Látványos gyõzelmed komoly elismerést váltott ki a nézõkbõl. (+1 hõsiesség pont, hírneved megnövekedett.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1276.]

bsz 5 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. Szövetségi társaiddal való beszélgetés közben megtudod, hogy a következõ szinten bizonyos varázslatok nem úgy mûködnek, mint megszoktad, mások egyáltalán nem mûködnek. ( +2 bûz, +2 rugalmasság.) Igénybe veszed a jelmezkölcsönzõ szolgáltatásait. ( +2 álcázás, +2 lopakodás.) Gyakorolsz egy kicsit a lõtéren. ( +2 lõfegyver (+2 gyorsaság.).) Meglátogatod a szövetség kertjét. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez hónakkupók ! Leszedsz 3 adagot. A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell szolgaképzõt építeni! [ld. enc.] Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 1273.]

k 389 491 456 431 kaland elvállalása
(389. kaland:) Megkeresed az õsi szobrot. A lábát torzszülött ürülék szennyezte be azóta, amióta legutoljára itt jártál. Az õsök megcsúfolása! No de lássuk, mi van odafent. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Akrobatákat megszégyenítõ mutatványokkal kapaszkodsz fel a kõtányérra.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeled egy mutáns szójer (#174).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megindulsz a mutáns szójer felé. Már ott is vagy! Suhanó elindul a mutáns szójer felé. A mutáns szójer feléd rohan. A quwarg katona a mutáns szójert rohamozza. A tüskés hólyag a mutáns szójer felé mozog. Megtámadod a mutáns szójert. Lecsapsz jobb mancsoddal. (33 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Lesújtasz farkaddal. (28 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Trollagyarral támadsz. (16 ép-t sebeztél). A mutáns szójer halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 93 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 0/0, a quwarg katona: 0/0, a tüskés hólyag: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+11%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 16%. Összegyûjtöd a "kincset": egy szójer csáprágó. Ideje enni! Gyorsan enni kezdesz. (+24% jóllakottság.)
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 9 drágakõ.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia.

(491. kaland:) Visszatérsz a furcsa sziklaképzõdményhez. Nem egyszerû dolog feljutni rá, de nem is lehetetlen! Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikeres] Húh, felértél a képzõdmény lapos tetejére!
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az 71 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(456. kaland:) Visszatérsz a barlangterembe, ahol a töredezett lépcsõ vezet valamilyen ismeretlen helyre. Egy életed, egy halálod, megpróbálod. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 12-es küszöbre: sikeres] Fent vagy! A lépcsõ egy aprócska barlangba vezetett.
Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeleid 5 nedonkutya (#76) [aura: méret: 44.] és egy ichinedar (#75).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy életszívást. Az ichinedar sebzõdik 11 ép-t. (-3 vp.) Az ichinedar holtan terül el. Suhanó megközelíti az 1. nedonkutyát. A quwarg katona elindul a 2. nedonkutya felé. Az 1. nedonkutya Suhanó irányába megy. Az 5. nedonkutya közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. nedonkutya megközelíti a quwarg katonát. A 4. nedonkutya Suhanó felé mozog. Suhanó és az 1. nedonkutya egymással harcolnak. Az 1. nedonkutya halálhörgés közepette a földre zuhan. A quwarg katona és a 2. nedonkutya egymással harcolnak. A 2. nedonkutya holtan terül el. A tüskés hólyag és a 3. nedonkutya egymással harcolnak. A 3. nedonkutya megtántorodik. A 3. nedonkutya holtan terül el. Az 5. nedonkutya téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (7 ép-t sebzõdtél). A 4. nedonkutya és Suhanó egymással harcolnak. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A tüskés hólyag elindul az 5. nedonkutya felé. Megtámadod az 5. nedonkutyát. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (33 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-8 ép) Roncsolod bõrét. Lesújtasz bal mancsoddal. (34 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) Paralizálod. Odacsapsz farkaddal. (30 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (17 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (27 sebzés). Az 5. nedonkutya halálhörgés közepette a földre zuhan. Suhanó és a 4. nedonkutya egymással harcolnak. A 4. nedonkutya holtan terül el. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 152 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 196/16, a quwarg katona: 54/16, a tüskés hólyag: 82/16.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%). Szolgáidnak 31% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 29 arany. A tüskés hólyag eszik. (+25% jóllakottság.)
Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(431. kaland:) Visszatérsz a sárkánybarlangba. A csontváz még mindig ugyanott van, ahol hagytad! Bár a földön nem látsz kincseket, látsz egy sötét nyílást magasabban, a falon. A csontvázra kapaszkodva pont fel tudsz oda mászni! Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 13-as küszöbre: sikeres] Kicsit remegve léptél a csontokra, de sem a sárkány nem elevenedett meg, sem a csontok nem törtek el. Bemászol a sötét nyíláson.
Kincs után kutatsz, sikertelenül.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia.
[60 TVP-t használtál fel, maradt még 1213.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1213.]

ht 3 0 0 0 95 harci program törlése
0 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1213.]

szh 1 2 3 4 5 6 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A sáskaharcos pihenni fog. A quwarg katona pihenni fog. A tüskés hólyag pihenni fog. A parancs 4. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 5. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 6. paraméterét hibásan adtad meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1213.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

vd 191 vadászat
[Smaragd ragadozó torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Különös érzésed támad, amikor egy nagy sziklára téved a tekinteted. Közelebbrõl megvizsgálva, rájössz, hogy a sziklatömb mozdítható! Félig odébbtolva, titkos járatot pillantasz meg mögötte! Izgalmas. Mindenképpen érdemes lenne késõbb visszanézni, és körülnézni odabent. Továbbállsz. (388. kaland, összköltsége 25 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Útközben észreveszel egy szemani gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy pokolpatkány (#195).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a pokolpatkány elvarázsol egy lávafolyamot. Megközelíted a pokolpatkányt. 35 életpontnyit sebzõdsz a lávafolyamtól. A pokolpatkányt védi rezisztanciája. Megtámadod a pokolpatkányt. Lesújtasz jobb mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lecsapsz bal mancsoddal. (34 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Rávágsz farkaddal. (32 ép-t sebeztél). Trollagyart forgatva támadsz. (15 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (16 sebzés). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Nem hat rád. A pokolpatkány 12 sebzést kap a lávafolyamtól. A pokolpatkány halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 126 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+67%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy patkányfog, 4 drágakõ és egy xenópete.
[14 TVP-t használtál fel, maradt még 1199.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Egy sötét üreget pillantasz meg a földön. A mélybõl halk bugyogás hallatszik. Érdekes jelenség! Vajon mi lehet odalent? Esetleg valamikor vissza kéne jönni, lemászni és körülnézni odalent. (250. kaland, összköltsége 20 TVP.) Észreveszel 1 rémcserjét. Szakértõ módon leszeded. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Úgy tûnik, valami használhatóra bukkantál! Törött és egész cserépedények. Kiválogatod, hogy mi az, ami értékes. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1189.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt sötét mák nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Folytatod a lelet feltárását. Nini, mi van itt: egy régi fegyver markolata! Kár, hogy nincs meg a többi darabja. És mik ezek az apró bõrdarabok? Némelyiken feliratot is látsz, de nem tudod elolvasni. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1179.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Furcsa szimbólumokra bukkansz: denevér, szem, villám... vajon mire lehettek jók? (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1169.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez waarkin ! Leszedsz 1 adagot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy bundás yeti (#175).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a bundás yetit. Lesújtasz jobb mancsoddal. (41 ép-t sebeztél). Csontig hatoló hideg van (-6 ép) Vastag bõrét szaggatod. Lesújtasz bal mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). Paralizálod. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (37 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Trollagyart forgatva támadsz. (19 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (14 sebzés). A bundás yeti holtan terül el. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+59%). Elrakod a zsákmányt, ami egy yeti csont. Ideje enni! Falni kezdesz. (+22% jóllakottság.) Nos, hol is tartottál az ásatásban? Nicsak, képírás! Értelmezed a szöveget: 87. Menlor megsokszorozza a telepeken állomásozó katonák létszámát, ezzel egyidejûleg drasztikus lépsre szánja el magát. Sokszáz telepes családjából ejt túszokat, s azzal fenyegetõzik, hogy kivégzi õket, ha a telepesek megtagadják az adózást vagy bántalmazzák a király embereit. A közös gond összekovácsolja a telepeseket, kiszabadítják a túszokat, és immár katonai erõvel szállnak szembe az uralkodóval. Conoer, I. Malaver fia kihasználja az alkalmat, és támadást indít indít Libertan ellen. Erdauin csaknem védtelen, hiszen Menlor dühében csaknem minden katonai erejét a telepekre összpontosította. Nem ér vissza idejében, és úgy tûnik, Yaurr végre leigázza Erdauint, amikor megérkezik a telepesek hadserege. Õk - homályos hazafiúi indíttatástól vezetve - az erdauiniak mellé állnak, és legyõzik Conoert. Az alanori király visszavonul, egyetlen zsákmánya a prosperáló Biztosrév városa és a csatorna feletti részleges uralom. I. Menlor meghal a csatában, helyét távoli unokaöccse, I. Hessel veszi át. Õ megadja a telepeknek a kívánt önállóságot, de az országon belül tartja õket. Az Erdauini királyság átalakul, az új Namír Birodalom lép a helyébe.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1159.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Útközben észreveszel egy sötét mákot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy arachnid sámán (#176).

*** 1. KÖR *** Az arachnid sámán ellõ egy mágikus ûr varázslatot. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Megrohamozod az arachnid sámánt. Az arachnid sámánt próbálod megsebezni. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Meglóbálva zúzol farkaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Az arachnid sámán halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+75%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[17 TVP-t használtál fel, maradt még 1142.]

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy kõtroll (#196) [aura: ügyesség: 4.].

*** 1. KÖR *** Megközelíted a kõtrollt. A kõtroll máris elõtted terem! Támadod a kõtrollt. Odaütsz jobb mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (24 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Trollagyarral támadsz. (9 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (29 sebzés). A kõtroll holtan terül el. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 70 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+57%). Elteszed a zsákmányt, ami egy kõtroll szem. Piknik idõ! Az ételre veted magad. (+21% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 1122.]

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Nocsak, mit találtál! 1 liánvirág ! Óvatosan begyûjtöd. Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy õsöreg élõ cseppkõ (#327) [aura: gyorsaság: 20.].

*** 1. KÖR *** Az õsöreg élõ cseppkõ céloz, és lõ rád. (2 lövéssel 22 ép-t sebzett.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) Megközelíted az õsöreg élõ cseppkövet. Megtámadod az õsöreg élõ cseppkövet. Odacsapsz jobb mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Odaütsz bal mancsoddal. (22 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Ostorként csattantasz farkaddal. (22 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Trollagyarral támadsz. (1 ép-t sebeztél). Az õsöreg élõ cseppkõ holtan terül el. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 70 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+67%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 3 sziklarepesz. Hmm, talán enni kéne. Hozzálátsz az ételhez. (+25% jóllakottság.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 1099.]

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Nocsak, mit találtál! 1 szemani gomba ! Óvatosan begyûjtöd. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy bundás yeti (#175).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a bundás yetit. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (43 ép-t sebeztél). Vacogsz a hidegtõl (-6 ép) Roncsolod bõrét. Odakensz neki bal mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Meglóbálva zúzol farkaddal. (35 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (24 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (15 sebzés). A bundás yeti kileheli lelkét. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 120 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+59%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy yeti csont és egy xenópete. Itt az ebédidõ! A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+22% jóllakottság.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 1073.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 rémcserjét. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
A galetki, aki itt lakik Lord Tile, egy feltûnõen magas, dagadó izomzatú, huncut szemû, tüsi hajú, körszakállas óriás férfi. [aura: 13-as méretû 20-as szintû jobb csáp.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. Felszerelése: a harcos ezüst nyaklánca, az erõ ónixgyûrûje, a bûz szöges öve, a gladiátor aranyozott nyaklánca, a gepárd ezüst fülbevalója, az élet hosszú lándzsája, a káosz papjának köntöse, a sün fekete csizmája, arany nadrág, a kígyó díszes karkötõje, a sebesség ezüst nyaklánca, az ügyesség márványgyûrûje, a tudás zafírja, a kobra ónixgyûrûje, a bûz díszes karkötõje, az óriás csepp fülbevalója, a gólem ónix karkötõje, Örökkévalóság Gyémántja, a sebesség szarvas sisakja, a gepárd malachitgyûrûje, az erõ vaspajzsa, a sebesség malachit karkötõje, a törpék hosszú íja, a bûz bíbor láncinge. A csatába vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Megindulsz Lord Tile felé. Már ott is vagy! Lord Tile közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod Lord Tilet. Lecsapsz jobb mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-25 ép) Roncsoltál. Odakensz neki bal mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-19 ép) Paralizáltad! Elõresuhintasz farkaddal. (28 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-19 ép) Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+6 ép) Lord Tile regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Lord Tilet próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-19 ép) Roncsoltál. Odakensz neki bal mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-14 ép) Teljesen lebénul. Odacsapsz farkaddal. (26 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-14 ép) Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Trollagyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (21 ép-t sebeztél). Lord Tile ájultan a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 168 sebzést okoztál, és 110 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+135%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1073.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1073.]

be 9 4 1 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1073.]

be 9 4 2 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1073.]

ht 3 0 0 0 95 harci program törlése
0 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1073.]

pv 5 3 2 1 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez sem lehetséges, sima harcot javasolsz. Végül pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1073.]

szh 1 2 3 4 5 6 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A sáskaharcos harcolni fog. A quwarg katona harcolni fog. A tüskés hólyag harcolni fog. A parancs 4. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 5. paraméterét hibásan adtad meg. A parancs 6. paraméterét hibásan adtad meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1073.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1073.]

be 9 4 1 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1073.]

be 9 4 2 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1073.]

ht 3 0 0 0 95 harci program törlése
0 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1073.]

pv 5 3 2 1 7 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez sem lehetséges, sima harcot javasolsz. Végül pszi párviadalra hívod ellenfeled.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1073.]

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, munkát szeretnél vállalni. A latrinapucolást bízzák rád. Milyen megalázó munka! De valakinek ezt is el kell végeznie, és te nem vagy válogatós. A munka után hosszú fürdõt veszel a közeli barlangtónál (a bûz fejlesztése egy dolog, de ez még neked is túlzás volt), majd jelentkezel a fizetségedért. 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 1063.]

v 146 5 12 146. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-19 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 1060.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid 2 xenó féreg (#418) és 2 xenomorph csecsemõ (#419).
[BA parancsod van a lényre:] Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 40 TVP árán. De persze ha nagyon öngyilkos hangulatodban vagy, esetleg körül is nézhetsz odalent, hogy vajon hova is vezet ez a járat, mert most már elég nagy ahhoz, hogy te is közlekedhess benne! [Ehhez a K 80 parancsot kell kiadnod.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +31 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1168 sebzést okoztál, és 198 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 1062 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 1522 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Rauko, egy ezüsthajú, ezüstszárnyú, smaragdzöld szemû, szürke bõrû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 248. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 13 (30) / 2.50
[2] IQ: 15 (22) / 2.45
[3] ügyesség: 11 (16) / 0.47
[4] egészség: 12 (15) / 2.38
[5] mágia: 11 (14) / 2.12
[6] gyorsaság: 17 (32) / 2.25
[9] Méret/ép: 210 (269) / 136
Min. méret: 156
Barlangméret: 210
PONTJAID
Varázspont: 187 / 84
Képességpont: 194 / 60%
Hõsi pont: 623 (50)
Tám.bónusz: 30%
Véd.bónusz: 59%
Galetki erõ: 1068 / 368
Hírnév : 6113
Jóllakottság: 200%
Életkor: 16 / 17
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 241 (1)
Galetki gyõzelmek: 144 (1)
Torzsz. csaták: 2018 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 1894 (9)
Leölt torzszülött: 3476 (15)
Pszi csaták: 334 (0)
Pszi gyõzelmek: 194 (0)
Ájulások száma: 63 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: rendfõnök (54)
Speciális képességeid:
+54 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz egy õsgyémántot! 2.) Gyõzz le 8 halál apostolát! [számláló: 7] 3.) Teljesíts öt küldetést, amit a templomban kaptál. [számláló: 1]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 9 (14) / 4.35 [15] regeneráció: 11 (13) / 0 [17] vastag bõr: 11 / 0.20
[18] tûzimmunitás: 3 / 0.20 [19] hidegimmunitás: 2 / 0.40 [20] savimmunitás: 5 / 0.80
[21] elkt.immunitás: 3 / 1 [22] imm.mérg.gázra: 2 / 0.20 [23] imm.ktkt.méreg: 5 / 0
[24] rezisztencia: 37 / 0.20 [25] bûz: 15 (17) / 6.69    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 7 / 1.78 [46] csapdaészlelés: 9 / 5.91 [47] zárnyitás: 9 / 6.35
[48] mászás: 14 / 6.25 [49] rugalmasság: 8 / 1.20 [50] meggyõzõkészség: 9 / 4.04
[51] transzformáció: 9 / 7.67 [52] auraészlelés: 9 / 7.43 [53] ékszerészet: 7 / 0.38
[54] kereskedelem: 12 / 3.54 [55] szívósság: 11 / 0.25 [56] varázsitalfõzés: 8 / 1.48
[57] gyógynövények: 13 / 2.83 [58] nyomkeresés: 13 / 5.74 [59] vezetõkészség: 5 (7) / 0.17
[60] pszi támadás: 14 / 0.58 [61] pszi energia: 14 / 10.63 [62] lopás: 5 / 0.22
[63] éberség: 6 (3) / 4.95 [64] átokszórás: 13 / 7.47 [65] álcázás: 25 / 0.45
[66] lopakodás: 10 / 4.09 [67] régészet: 19 / 13.75 [68] zene: 8 / 0.25
[69] tanulás: 11 / 3.48 [70] idézés: 1 / 0.05 [71] javítás: 11 / 2.08
[72] építés: 17 (19) / 13.55 [73] felderítés: 9 / 1.03    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 14 (16) / 0.15 [101] szakért.: 15 (18) / 6.09 [102] roncsolás: 8 (11) / 0  
bal mancs [103] méret: 11 (12) / 0 [104] szakért.: 13 (15) / 9.42 [105] paraliz.méreg: 31 (34) / 0  
farok [106] méret: 12 (13) / 0 [107] szakért.: 13 (15) / 9.26 [108] kontaktméreg: 31 (34) / 0  
jobb karom [109] méret: 1 (2) / 0 [110] szakért.: 4 (6) / 1.85     Trollagyar

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 10 / 5.01 [147] alkímia: 2 / 0.76 [32] animáció: 7 / 2.32
[36] csábmosoly: 1 / 0 [42] csendvarázs: 4 / 0.22 [149] dimenziókapu: 3 / 0.06
[37] egokínzás: 1 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0.24 [10] energiatüske: 1 / 0
[160] esszenciaelnyelés: 9 / 3.52 [29] életszívás: 7 / 1.30 [152] felejtés: 1 / 0.08
[168] fürgülés: 12 / 0.24 [172] gázpajzs: 2 / 0 [17] gránitbõr: 7 / 0.36
[139] gyógyító szellõ: 1 / 0 [33] halál csókja: 4 / 0.12 [13] jégcsóva: 4 / 0.50
[15] jégpajzs: 5 / 0.78 [163] kineport: 10 (12) / 0.68 [154] kisebb erõpajzs: 3 / 1.56
[27] kisebb gyógyítás: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 5.28 [158] láth. észlelése: 3 / 1.88
[157] láthatatlanság: 4 / 0.06 [165] manafókuszálás: 7 / 0.18 [35] mágiatörés: 7 / 0.34
[162] mágikus csapda: 1 / 0 [129] mentális robbanás: 3 / 1.14 [34] méregfelhõ: 5 / 0.08
[148] méregsemlegesítés: 5 / 0.64 [141] mérges csípés: 1 / 0 [153] nagyobb gyógyítás: 1 / 0
[28] óriáserõ: 1 / 0 [133] pszi acéltorony: 7 / 0.18 [128] pszi csáp: 10 / 0.99
[171] savpajzs: 2 / 0.08 [30] sorvasztás: 3 / 0.06 [145] sötét halál: 1 / 0
[131] sz.áll.roncsolása: 5 / 1.43 [159] szellemidézés: 3 / 1.20 [176] szélpajzs: 17 / 5.96
[150] tárgyvédelem: 1 / 0 [144] titánok szele: 4 / 3.68 [167] tombolás: 9 / 1.92
[16] tûzpajzs: 6 / 0.14 [14] vakító fény: 4 / 0.18 [170] villámpajzs: 3 / 0.88

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (5), szélpajzs (17), láth. észlelése (3).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Suhanó, a sáskaharcos 98/82 194% 130% 18 / 9.38 harcol
[2] quwarg katona 78/62 194% 105% 11 / 9.14 harcol
[3] tüskés hólyag 81/73 194% 200% 10 / 2.46 harcol
lélekenergia rész 60% jóllakottság határ 170% gyógyítás: 12

MAKRÓID
1. Makró
be 9 5
ht 3 0 0 0 95
szh 1 2 3 4 5 6
mak 2
mak 4
szh 1 2 3 4 5 6
2. Makró
vd 191
ism 4
x 10
ism 4
vd 197
p
3. Makró
e 9 100
v 176
v 154
v 158
v 159 7576 3
4. Makró
be 9 5
be 9 4 1
be 9 4 2
ht 3 0 0 0 95
pv 5 3 2 1 7
5. Makró
bsz
pv 5 3 4 2 7
hp 3 160 1 0 95
hf 12 1 14
hp 3 144 1 0 95
hf 12 1 14

HARCI PROGRAMOD
21: Közelharc támadás ha ellenfeled #289. Prioritás: 110.
22: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #298. Prioritás: 201.
23: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #298. Prioritás: 201.
24: Közelharc támadás ha ellenfeled #121. Prioritás: 200.
33: Közelharc támadás ha ellenfeled #197. Prioritás: 200.
36: animáció t.var. ha ellenfeled #171. Prioritás: 200.
39: mágiatörés t.var. ha ellenfeled #171. Prioritás: 199.
1: méregfelhõ t.var. a harc 4. körétõl, Prioritás: 100, és ha ellenfeled #30.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #80, Prioritás: 96, és ha 1 vagy több ellenfél van.
5: Közelharc támadás ha ellenfeled #77, Prioritás: 96, és ha 1 vagy több ellenfél van.
7: tûzlehelet használata ha ellenfeled #85, Prioritás: 97, és ha 1 vagy több ellenfél van.
9: villámpajzs v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 98, és ha ellenfeled #85, és ha 1 vagy több ellenfél van.
11: jégpajzs v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 98, és ha ellenfeled #85, és ha 1 vagy több ellenfél van.
13: Közelharc támadás ha 1 vagy több ellenfél van, Prioritás: 96, és ha ellenfeled galetki.
15: Közelharc támadás ha ellenfeled #92, Prioritás: 96, és ha 1 vagy több ellenfél van.
17: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 25 v. kevesebb, Prioritás: 95, és ha egy ellenfél ép-je 8 alatt van.
19: mágiatörés t.var. a harc 4. köréig, Prioritás: 95, és ha ellenfélen van 44. varázslat.
25: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 201, és ha ellenfeled #299.
27: tûzpajzs v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 201, és ha ellenfeled #299.
29: méregfelhõ t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 201, és ha ellenfeled #299.
31: halál csókja t.var. a harc 3. körétõl, Prioritás: 201, és ha ellenfeled #299.
34: csendvarázs t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 199, és ha ellenfeled #171.
37: méregfelhõ t.var. Prioritás: 199, ha ellenfeled #199.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 15 5 0 50; VI erõ:300% ép:15%; PV 5 3 2 1 7; PSZ 46 45 53 66 63 48; BA 419 204 422 423 420 421 415 416 417 418; HE 1; PTA 131 4 4 4 4; PTB 4 4 4 4 4;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 5239 147 5;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 109.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #14 (3. épület), #25 (9. épület), #26 (8. épület), #28 (7. épület), #388 (248. forduló), #250 (248. forduló).

SZÖVETSÉGED: Fényhozók (#15013). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3003. karakternél van. Jelenleg a vadászház építésén dolgozol, eddig 222 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Mofisztor. Még 3 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 18 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség csatos öve (#17816) 1 a bölcsesség nagy pajzsa (#17712) 1 a füvész köpenye (#193)
1 a gólem ezüst fejpántja (#8307) * 1 a kígyó szöges öve (#19168) 1 a mentát kerek pajzsa (#12761)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a ragadozó könnyû láncinge (#19931) 1 a siker ezüstveretes öve (#252)
* 1 a titán fekete csizmája (#5622) * 1 az óriás halotti maszkja (#8741) * 1 bronz tanítványköpeny (#360)
1 díszes fejék (#135) 1 ében láncing (#134) * 1 Istencsászár nagy pajzsa (#42012)
1 káoszkígyó vért (#271) 1 khaldoran öv (#137) 1 Khazidax koponyája (#259)
5 maszk (#1090) 2 mintrogi erõöv (#262) 1 nagy pajzs (#1062)
1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232) 1 Xantin aranyöve (#179)
1 Xantin bõröve (#169) 1 Xantin ezüstöve (#174) 1 Xantin rubinöve (#184)

Ékszerek, kincsek
* 1 aréna ezüst érme (#441) 1 a bölcsesség karikaszimbóluma (#17861) * 1 a gladiátor ezüst nyaklánca (#6132)
* 1 a gyõzelem márványgyûrûje (#21026) * 1 a hatalom rubinja (#148) 1 a jég ezüst fülbevalója (#22857)
1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz halálos gyûrûje (#27789) * 1 a kobra aranyozott nyaklánca (#7483)
* 1 a küzdelem díszes karkötõje (#20592) 1 a mágia karikaszimbóluma (#3461) * 1 a pók smaragdgyûrûje (#253)
* 1 a ragadozó díszes karkötõje (#20142) 1 a sebesség ezüst fülbevalója (#13407) 1 a sebezhetetlenség malachit karkötõje (#19691)
1 a sün aranyozott nyaklánca (#25033) 1 a szalamandra ezüst fülbevalója (#26007) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a tökéletesség malachit karkötõje (#21941) 1 a tolvaj díszes karkötõje (#9342) 1 a tûz bronz amulettje (#22348)
11937 arany (#1) 5 arany orgling fétis (#296) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az elfek kõamulettje (#10646) * 1 az Örökkévalóság gyûrûje (#320) 1 bronzmedál (#207)
1 császári dekrétum (#254) 844 drágakõ (#2) 1 ezüstmedál (#208)
1 galetki érdemérem (#276) * 1 görényfarok (#189) 1 kék szem szimbólum (#260)
1 kõamulett (#1196) 10 orgling fétis (#269) * 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 Örökkévalóság Zafírja (#434) * 1 örökös hõsi jelvény (#372) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) 1 szivárvány karkötõ (#139) 18 üvegszimbólum (#138)
1 zafír érdemrend (#267)

Felszerelés
1 a balek zsákja (#205) 66 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273)
1 díszes rézkulcs (#129) 1 elsõ kulcsdarab (#226) 8 fekete dukát (#218)
1 furulya (#167) 1 garling kristály (#209) 1 kötél (#128)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19) 1 oprasszum fókusz (#300)
3 õskõ (#8) 4 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a gladiátor nehéz nyílpuskája (#6237) 1 a gyorsaság hosszú íja (#3972) 1 a gyõzelem hosszú íja (#21072)
* 1 a ragadozó íja (#20170) 1 a természet csonttõre (#17051) 1 a természet görbekardja (#17066)
1 a titán barbár lándzsája (#5831) 1 a tökéletesség rövid tõre (#22002) 1 a torony görbekardja (#18416)
1 a törpék barbár lándzsája (#6731) 1 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 az entek hosszú lándzsája (#9883)
1 ében nyílpuska (#133) 1 ében tündekard (#132) 1 kõmûves kalapács (#250)
1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 parittya (#10) 1 rubin mágusbot (#261)
6 sziklarepesz (#13) * 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
11 bajnokok itala (#62) 3 csapdaészlelés itala (#65) 64 csótányláb (#25)
16 elfu moha (#33) 17 elonotichlan (#31) 2 fehér gyógyital (#50)
61 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom kék itala (#58) 39 hónakkupók (#30)
3 immunitás itala (#71) 3 javítás itala (#108) 3 kalmárok itala (#66)
1 kék manaital (#75) 5 kihívás itala (#68) 1 kincskeresés itala (#64)
83 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76) 84 mátekel gomba (#21)
3 méregellenállás itala (#51) 39 mézfû (#29) 76 mitulen fû (#20)
18 muskil (#37) 1 narancs gyógyital (#80) 9 óriásnövés itala (#60)
2 õsmágus szájvize (#69) 6 pontosság itala (#72) 70 ragálygomba (#26)
31 rémcserje (#34) 1 sárga gyógyital (#61) 60 sárkányvirág (#32)
76 sötét mák (#23) 17 szemani gomba (#36) 65 tejfonál (#28)
8 üvegcse (#14) 9 védelem itala (#59) 31 velparaj (#35)
13 waarkin (#38) 61 winropu moha (#22) 5 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
7 asztrálesszencia (#154) 34 barna manakõ (#149) 1 birkózó fétis (#345)
16 bolhedor szárny (#15) 2 bronz korong (#297) 5 duzzadt xenópete (#479)
76 ekinda haj (#147) 34 elektronit (#141) 1 gólemagyag (#330)
10 húsevõ bibe (#151) 20 káoszkígyó pikkely (#230) 8 khazdar taréj (#268)
3 kõtroll szem (#274) 2 lemúr hártya (#161) 50 mandibula (#157)
22 molad púp (#16) 3 molitár háj (#165) 2 nohnetár gumó (#212)
2 nordkristály (#146) 2 óriási xenópete (#480) 83 õsi relikvia (#17)
15 patkányfog (#270) 48 pirgamit (#152) 4 ratifikátor agy (#236)
20 smaragd esszencia (#229) 17 szójer csáprágó (#231) 19 yeti csont (#160)


Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 3 sötét mák (#23), 1421 arany (#1), 1 liánvirág (#24), 1 ében láncing (#134), 13 drágakõ (#2), 2 yeti csont (#160), 3 hónakkupók (#30), 1 ében nyílpuska (#133), 1 ében tündekard (#132), 4 õsi relikvia (#17), 1 waarkin (#38), 2 rémcserje (#34), 3 sziklarepesz (#13), 2 szemani gomba (#36), 1 szójer csáprágó (#231), 1 patkányfog (#270), 1 kõtroll szem (#274), 2 aranydukát (#437).

Az elõzõ forduló óta elhasznált tárgyaid: 1 óriási xenópete (#480), 1 a pontosság görbekardja (#4466), 1 a káosz õselemi fejpántja (#27219), 1 az ellenállás vándorcsizmája (#28571), 1 aranyozott nyaklánc (#1183), 1 csontamulett (#1197), 2 utazóköpeny (#1136), 1 a hatalom könnyû nyílpuskája (#7136), 1 a bölcsesség könnyû íja (#17921), 1 a légzés kõamulettje (#27746), 1 a bérmágus nehéz nyílpuskája (#17487), 1 a sas görbekardja (#16166), 1 fekete csizma (#1122), 1 díszes fejpánt (#1106), 1 a szalamandra díszes pikkelyvértje (#25767), 2 sárgaréz nyaklánc (#1181), 3 a légzés hosszú íja (#27822), 1 ezüst nyaklánc (#1182), 1 a sün sárgaréz nyaklánca (#25031), 1 a pontosság díszes karkötõje (#4392), 1 halotti maszk (#1091), 2 bõr mellvért (#1046), 1 az elektromosság szöges öve (#27268), 1 ezüst fejpánt (#1107), 1 pajzs (#1060), 1 a káosz különös lándzsája (#2694), 1 malachitgyûrû (#1227), 1 a káosz helytartójának lándzsája (#25194), 1 ezüst fülbevaló (#1257), 1 zöld köntös (#1151), 1 a gólem görbekardja (#8516).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SZOLGAKÉPZÕ (#61)
Építési költség: 5000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Katonai gyakorlópálya (#16), kutatólabor (#31)
Leírás: Katonai gyakorlópálya felépítése utána a barakk egy része használaton kívül maradt. Ezt az eredeti képzõfunkcióját megtartva de alaposan átépítve alkalmassá tehetitek, hogy szolgáitok is gyakorolhassanak benne a ti felügyeletetekkel. Hatása megegyezik a barakk hatásával, azzal a különbséggel, hogy ez a bónusz a szolgákat segíti.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.