Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bőrpróba
Küldd el képeslapként!
Egyes galetkik bőre annyira kemény és ellenálló, hogy sem a szövőpókok mérge, sem az óriáscsótányok savköpete nem képes beszivárogni a galetki belső pólusaiba.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-24 05:00:11 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7169-22

Karakterszám: 7169 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 22 Játékhét: 35
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 560
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. már. 31. 8h:17'
A következõ fordulód táplálható: 2005. ápr. 3.

E-mail!

MANGAS COLORADO KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 4. NAP ** Nem átall háborgatni Glorea, egy göndör, vállig érõ, fekete hajú, zöld szemû, világos bõrû, bájos galetki nõ. Tárgyai: karkötõ, kemény bõrpáncél, díszes fejék. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Köszönés helyett ezt mondja: "Ázzon be a barlangod!" Így válaszolsz: "Nõjön be az orrod lika!" Ezt mondja neked: "Olyan csúnya vagy, hogy alig látszik mellette a borzalmas kancsalságod." Nem késel a válasszal: "Olyan fancsali a képed, mint ha vackorba haraptál volna!" Jól odamondtál neki! Glorea csak hápog. Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+5% lélekenergia.)
** 9. NAP ** Látogatót kapsz, aki Pooh, egy piros pólós, sárga szõrû, amúgy kissé micimackóra hajazó nõ. Végignézed a felszerelését: díszes fejék, kemény bõrpáncél, a Tél ezüstlánca, a tudás márványgyûrûje, suhanó csizma. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Pooh által meséltekbõl, megtudod, mi az a kisebb agyszívó. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 25440.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*már. 21.* Enyveskezû Ed és Jégszívû Diana megküzdöttek egymással, és Enyveskezû Ed gyõzött. *már. 21.* Enyveskezû Ed és Scarpetta doktornõ megküzdöttek egymással, és Enyveskezû Ed gyõzött. *már. 24.* Enyveskezû Ed teljesítette a 7. küldetést, amit a palotában kapott. *már. 29.* Enyveskezû Ed lopni próbált, de felsült vele. *már. 29.* Enyveskezû Ed csatában legyõzte Pistikét.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*már. 16.* Alba Regina és Jégkirálynõ pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *már. 16.* Clow és Álmaid Nõje pszi párbajt vívtak. Clow került ki gyõztesen. *már. 17.* Akadil Tel Kator és Edil Ves Ybesel Tal Ular pszi párbajt vívtak. Akadil Tel Kator került ki gyõztesen. *már. 21.* Alba Regina és Ark'ish pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *már. 21.* Avvocato Terrasinit legyõzte harcban egy taalru herceg. *már. 21.* Leph Arlone a szétszórt pszionikus párviadalban legyõzte Rhandavrt. *már. 22.* A 15024. szövetség felépítette a börtönt! *már. 23.* Maximilian Ûbertáp és Meteor a Gyõzõ pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *már. 23.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Clow felett. *már. 25.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte Araneát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

ee 3 135 1075 2 5 1330 sok-sok eladás
Lebattyogsz a boltba. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 78 ap, winropu moha (#22) 39 ap, liánvirág (#24) 39 ap, csótányláb (#25) 39 ap, ragálygomba (#26) 39 ap, gyilkos boróka (#27) 39 ap, tejfonál (#28) 39 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, szivárvány karkötõ (#139) 156 ap, nordkristály (#146) 11 ap, pirgamit (#152) 15 ap, mandibula (#157) 7 ap, lemúr hártya (#161) 5 ap, molitár háj (#165) 23 ap, nohnetár gumó (#212) 19 ap, lelakatolt ládikó (#310) 585 ap, lemezpáncél (#1000) 97 ap, vas lemezpáncél (#1001) 168 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 250 ap, pikkelyvért (#1015) 39 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 74 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 133 ap, láncing (#1030) 78 ap, könnyû láncing (#1031) 138 ap, bíbor láncing (#1032) 210 ap, mellvért (#1045) 68 ap, bõr mellvért (#1046) 121 ap, bronz mellvért (#1047) 191 ap, pajzs (#1060) 19 ap, kerek pajzs (#1061) 44 ap, nagy pajzs (#1062) 93 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak (#1076) 44 ap, szárnyas sisak (#1077) 93 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 74 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 74 ap, csizma (#1120) 9 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 23 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 74 ap, öv (#1165) 5 ap, csatos öv (#1166) 23 ap, sárga öv (#1167) 67 ap, nyaklánc (#1180) 15 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 37 ap, amulett (#1195) 9 ap, kõamulett (#1196) 28 ap, csontamulett (#1197) 74 ap, szimbólum (#1210) 15 ap, karikaszimbólum (#1211) 37 ap, háromszögszimbólum (#1212) 86 ap, gyûrû (#1225) 9 ap, márványgyûrû (#1226) 28 ap, malachitgyûrû (#1227) 74 ap, karkötõ (#1240) 9 ap, malachit karkötõ (#1241) 28 ap, díszes karkötõ (#1242) 74 ap, fülbevaló (#1255) 5 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 74 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 44 ap, hosszúkard (#1317) 93 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 44 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 93 ap, a tûz nyaklánca (#22330) 64 ap, a jég csatos öve (#22766) 149 ap, a teknõs görbekardja (#25616) 170 ap, a légzés barbár lándzsája (#27881) 170 ap, a bûz mellvértje (#28945) 117 ap. Eladsz 1 kemény bõrpáncélt 9 aranyért. Eladsz 1 díszes fejéket 4 aranyért. Eladsz 1 sisakot 4 aranyért. Eladsz 2 drágakövet 15 aranyért. Eladsz 2 kést 2 aranyért. Eladsz 1 lándzsát 4 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

ee 2 5 15 161 212 146 sok-sok eladás
Sajnálom, de nincs nálad 2. tárgy. Sajnálom, de nincs nálad 5. tárgy. Eladsz 1 bolhedor szárnyat 2 aranyért. Eladsz 4 lemúr hártyát 4 aranyért. Eladsz 2 nohnetár gumót 8 aranyért. Eladsz 1 nordkristályt 2 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

ea 161 3 eladás
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
ea 212 eladás
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
az 1256 1212 1210 1211 1226 1240 tárgy azonosítása
A kíváncsiságtól hajtva megszemléled a tárgyakat. Csepp fülbevaló: értéke 10 arany. Háromszögszimbólum: értéke 37 arany. Szimbólum: értéke 8 arany. Karikaszimbólum: értéke 16 arany. Márványgyûrû: értéke 12 arany. Karkötõ: értéke 5 arany.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

kno 102 3 102. képességre 3 képességpont
Hazamész a boltból. Elköltesz 3 képességpontot a jobb mancs végtagodhoz tartozó paraliz.méreg szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb mancs végtagod speciális támadási módja 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

kno 103 3 103. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot jobb láb végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb láb végtagod megnõtt, új mérete 3.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

k 17 52 kaland elvállalása
(17. kaland:) Egy kis viszketõporban nincs semmi rossz, így jelentkezel a boltosnál a zacskóért. Amikor átnyújtja, nagyjából elmeséli neked, hol találod meg az elöljáró lakosztályát.
A boltos útmutatásának megfelelõen a palota hátsó részéhez lopakodsz. Szerencsére kicsi a forgalom, senkinek nem szúrsz szemet. Hamar megtalálod azt a helyet, ahova fel kéne másznod. Ehhez mindenképpen kell egy kötél.
[Tárgyhasználat: kötél]
Elõször is a kötelet kéne feldobni. Szerencsére mindig tartasz magadnál egyet. Megpróbálod úgy feldobni, hogy a végén levõ hurok pont a neked megfelelõ kiszögellésre essen.
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
A második próbálkozás után sikerül éppen jó helyre dobni a kötelet. Már csak fel kell kúszni rajta.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres]
Ezt a sportot neked találták ki. Pár másodperc múlva már az elöljáró háloszobájának ablakában lógsz. Óvatosan belököd, szerencsére nem volt zárva. Beugrasz a szobába és felhúzod magad után a kötelet, nehogy lent belebotoljon valaki. Odamész az ágyhoz és jól megszórod a viszketõporral. Arra azért vigyázol, hogy rád ne kerüljön belõle. Amikor végeztél, kinézel az ablakon, és amikor nem látsz lent mozgást, újra kidobod a kötelet.
[Tárgyhasználat: 1 kötél]
Villámgyorsan lekúszol a kötélen.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Lecsusszansz a kötélen. Éppen hogy csak földetérsz, amikor észreveszel két galetkit feléd jönni. Vesszen a kötél, gondolod, és eliszkolsz.
Miután megállapítod, hogy senki sem követ, elmész a boltoshoz, és elmeséled neki, hogy sikerült a feladatot végrehajtanod. A fickó elmosolyodik, majd átad egy zacskót.
- Itt a jutalmad, 30 arany.
- Dehát százról volt szó!
- Bizonyára félreértettél valamit, valószínûleg túl halkan beszéltem.
Mivel ott áll mögötte két testõre is, úgy döntesz, hogy a varázstárgyakat nincs értelme emlegetni. Morogva távozol a boltból.
(+2 hõsiesség pont.)
(+2 képességpont.)

(52. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 137.]

m 6 9 4434 34 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,9) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 5,9) A négy égtáj közül nyugatot választod. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy sahran rák (#21).

*** 1. KÖR *** A sahran rák feléd mozog. A sahran rák felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A sahran rák rád támad. Feléd suhint ollóival. (7 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a sahran rákot. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (11 ép-t sebeztél). Érzékeny pontot próbálsz eltalálni jobb lábaddal. (4 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A sahran rákot próbálod megsebezni. Odakensz neki jobb mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. (3 ép-t sebeztél). A sahran rák halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+28%).
(M 4,9) Csendben lépkedsz. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy katapulter (#33).

*** 1. KÖR *** A katapulter céloz, és lõ rád. Nem talált. Megrohamozod a katapultert. A katapultert próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (8 ép-t sebeztél). Elõrerúgsz jobb lábaddal. (6 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A katapultert próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. Elkerülte. A katapulter téged támad. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A katapultert próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb mancsoddal. (11 ép-t sebeztél). Rúgsz jobb lábaddal. Elkerülte. A katapulter hörögve elterül.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+35%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 kerek kõ.
(M 4,10) Dél felé mozogsz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 3,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Ismét tanultál valamit: +1 jobb láb szakértelem; [16 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

vd vadászat
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy fehér amõba (#30).

*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. Az 1. fehér amõba felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod az 1. fehér amõbát. Lesújtasz jobb mancsoddal. (9 ép-t sebeztél). Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. (6 ép-t sebeztél). Az 1. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. A 2. fehér amõbát próbálod megsebezni. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (11 ép-t sebeztél). Rúgsz jobb lábaddal. (11 ép-t sebeztél). A 2. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. A 4. fehér amõbát próbálod megsebezni. Beversz egyet jobb mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. Ez mellément. A 4. fehér amõba halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 4. KÖR *** A 3. fehér amõba rád veti magát. Tekergetve suhint jobb csápjával. (5 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint bal csápjával. Elhibázta. Támadod a 3. fehér amõbát. Odacsapsz jobb mancsoddal. (17 ép-t sebeztél). Érzékeny pontot próbálsz eltalálni jobb lábaddal. (10 ép-t sebeztél). A 3. fehér amõba holtan terül el.
[A csatában összesen 76 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+72%). Elrakod a zsákmányt, ami egy õskõ.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 111.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Nocsak, mit találtál! 1 mitulen fû ! Óvatosan begyûjtöd. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy katapulter (#33).

*** 1. KÖR *** Kerek kõvel meglõ téged a katapulter. (13 sebzést okozott.) Megközelíted a katapultert. A katapultert próbálod megsebezni. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz jobb lábaddal. (7 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A katapulter rád veti magát. Odacsap neked jobb mancsával. (5 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a katapultert. Lecsapsz jobb mancsoddal. (8 ép-t sebeztél). A hasát célzod jobb lábaddal. (7 ép-t sebeztél). A katapulter halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+35%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 2 kerek kõ.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+9 életpont.)
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 egészség; [21 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. A barlangfolyosó fala az egyik helyen be van omolva, mögötte feneketlen mélység tárul fel. Ahogy behallgatódzol, valamilyen hangot hallasz onnét. Hoppá, van odalent valami! Esetleg le lehetne mászni, ha van elég merszed... Nem most, rázod meg a fejed. (263. kaland, összköltsége 20 TVP.) Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Az orgling szolga odajön hozzád. Megindulsz az orgling szolga felé. Már ott is vagy! Az orgling szolga rád támad. Odacsap neked jobb mancsával. Mellé! Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz jobb lábaddal. (9 ép-t sebeztél). Az orgling szolga kileheli lelkét.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+28%). Ideje enni! A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+15% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy katapulter (#33).

*** 1. KÖR *** A katapulter céloz, és lõ rád. (11 sebzést okozott.) A katapulter irányába mozogsz. Támadod a katapultert. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (10 ép-t sebeztél). Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (5 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A katapulter téged támad. Feléd üt jobb mancsával. (9 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a katapultert. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (12 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz jobb lábaddal. (6 ép-t sebeztél). A katapulter holtan terül el.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%). Elteszed a zsákmányt, ami 2 kerek kõ.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+27 életpont.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tehemót rád veti magát. Feléd üt bal mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Feléd üt jobb mancsával. (10 ép-t sebzõdtél). Támadod a tehemótot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (10 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (9 ép-t sebeztél). A tehemót rád veti magát. Feléd üt bal mancsával. Félrehajoltál. Bever egyet jobb mancsával. Elhibázta.
*** 3. KÖR *** A tehemót rád veti magát. Feléd üt bal mancsával. Elhibázta. Feléd üt jobb mancsával. Mellé! Megtámadod a tehemótot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (10 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** Támadod a tehemótot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (9 ép-t sebeztél). A tehemót halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 38 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+33%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Egy mesterségesen épített kõkupacot veszel észre. Megkerülve, meglátod, hogy a földbe ásott építménynek bejárata is van, egy bõrrel letakarva! Alighanem valaki lakik (legalábbis lakott) itt. Talán körül lehetne nézni bent, a torzszülöttek tanyáit úgysem védi semmiféle törvény. (239. kaland, összköltsége 30 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez liánvirág ! Leszedsz 1 adagot. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Voldemortina, egy halottfehér arcú, õrült pillantású, zöld színû, karcsú nõ. Tárgyai: csizma, tõr, díszes fejék, nyaklánc, csatos öv, bõrpáncél. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Voldemortina pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a renegát mágustanonc. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Csótánygróf, egy Rovarszemü,csáprágós,trágyaszagú,de elegáns megjelenésû úri galetki férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Felszerelése: köpeny, karkötõ, a lich barbár lándzsája, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, szivárvány karkötõ, az erõ könnyû láncinge, szimbólum, a nyomkeresés fejpántja. Vendéglátod hellyel kínál, amit örömmel elfogadsz. Kényelembe helyezitek magatokat, és elõkerülnek az elemózsiás csomagok: élvezettel fogyasztotok a másik galetki által kínált ínyencségekbõl. Az evés befejeztével izgalmas beszélgetésbe bonyolódtok, a téma: vajon hogyan nézhet ki az Ellenség? Mit csinál most odakint? A szó aztán a közelmúlt kalandjaira terelõdik, mindketten eldicsekedtek gyõzelmeitekkel. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a fekete hólyag. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 281 sebzést okoztál, és 65 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 187 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Mangas Colorado, egy Ritka randa, sebhelyekkel és pörsenésekkel teli galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 22. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 / 1.40
[2] IQ: 4 / 3.80
[3] ügyesség: 4 / 0.35
[4] egészség: 5 / 0.25
[5] mágia: 1 / 0.50
[6] gyorsaság: 5 (3) / 0.60
[9] Méret/ép: 55 / 26
Min. méret: 39
Barlangméret: 56
PONTJAID
Varázspont: 15 / 15
Képességpont: 9 / 11%
Hõsi pont: 3 (3)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 16%
Galetki erõ: 143 / 107
Hírnév : 153
Jóllakottság: 188%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 19 (0)
Galetki gyõzelmek: 5 (0)
Torzsz. csaták: 105 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 80 (7)
Leölt torzszülött: 90 (10)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 7 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 7 / 1.72 [26] lõfegyver: 2 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 1 [46] csapdaészlelés: 3 / 0.30 [47] zárnyitás: 2 / 0.20
[48] mászás: 5 / 1.57 [54] kereskedelem: 4 / 1.75 [56] varázsitalfõzés: 3 / 1
[58] nyomkeresés: 2 / 0.10 [63] éberség: 4 / 0.12 [64] átokszórás: 4 (6) / 1.10
[66] lopakodás: 4 / 0.25        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 5 / 1.28 [102] paraliz.méreg: 3 / 0  
jobb láb [103] méret: 3 / 0 [104] szakért.: 2 / 0.36      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 50 10 20; VI erõ:80% ép:30%; PV 5 4 3 8;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 4576 195 1; VG 4576 213 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 2 sebzés: 16-24

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (3. épület), #10 (4. épület), #16 (7. épület), #20 (9. épület), #52 (20. épület), #358 (18. forduló), #456 (20. forduló), #282 (19. forduló), #293 (19. forduló), #263 (22. forduló), #239 (22. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 bõrpáncél (#9) * 1 halotti maszk (#1091) * 1 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
145 arany (#1) * 1 bronzmedál (#207) 1 csepp fülbevaló (#1256)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
16 kerek kõ (#11) * 1 parittya (#10)

Varázsitalok és füvek
1 fehér gyógyital (#50) 1 gyilkos boróka (#27) 1 liánvirág (#24)
1 mitulen fû (#20) 1 ragálygomba (#26) 1 sötét mák (#23)
4 üvegcse (#14)

Egyéb kacatok
1 molad púp (#16)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 84 arany (#1), 1 õskõ (#8), 1 mitulen fû (#20), 1 liánvirág (#24), 6 kerek kõ (#11).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 lándzsa (#1330), 4 lemúr hártya (#161), 1 kötél (#128), 1 sisak (#1075), 1 kemény bõrpáncél (#3), 2 drágakõ (#2), 2 nohnetár gumó (#212), 1 díszes fejék (#135), 2 kés (#5), 1 nordkristály (#146), 1 bolhedor szárny (#15).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KISEBB AGYSZÍVÓ (37. LÉNY)
Apró, szinte áttetszõs, vizenyõs testû lények az agyszívók. A vékony, gumiszerû törzs három lábon áll, karjai nincsenek, csak nagy, duzzadt feje, amelybõl csápok nyúlnak ki. Más élõlények agyával táplálkoznak, elõször lebénítják áldozatukat varázslatokkal, majd a csápjukat a magatehetetlen áldozat fejére tapasztják, és átfúrva a csontot, kiszürcsölik a finom nedût. Az agyszívók irtása minden becsületes állampolgár feladata, mert néha még az is elõfordul, hogy fellopódznak a városba, és egy barlangba belopódzva lakomáznak. Mellesleg, ízletes táplálékot jelentenek a mágiafalók és puhányok számára.



RENEGÁT MÁGUSTANONC (47. LÉNY)
Nem minden galetki tartja be a törvényeket: némelyik kifejezetten rossz ötletnek - mi több, a társadalom fejlõdésének és a természetes kiválasztódás béklyójának tartja, hogy galetki nem ölhet galetkit. Szerintük a leggazdagabb életenergiaforrás egy leölt fajtársuk. Ezek a renegátok persze a társadalom kitaszítottjaiként élnek, számûzöttként rejtõznek a torzszülöttek között. Azonban ugyanolyan ravaszak, vagy ha lehet, még okosabbak, mint a szervezett körülmények között élõ társaid: megedzette õket a mindennapos életbenmaradásért folytatott küzdelem. A fiatal renegátok elsõ tesztje, hogy lelátogatnak az alsóbb szintekre, és varázslataikat a többi galetkin próbálják ki. Fokozottan óvatos legyél velük szemben, mert ugyan még tapasztalatlanok, de tudásuk messze felülmúlja a szokványos torzszülöttekét (habár hivatalosan õk is annak vannak bélyegezve), és a tûzzel szemben különösen ellenállóak.



FEKETE HÓLYAG (38. LÉNY)
A fekete hólyagok levitálva közlekednek a barlangfolyosókon. Mint a nevük is mutatja, nagy, dinnye méretû hólyagok, kövér testük majd kipukkad a sok belsõ szervtõl és egyéb termelt anyagtól. Pókhálóvékony csápjaik tömege lóg a földre, így szívják fel az apró rovarokat és csúszómászókat, amelyekkel táplálkoznak. A fekete hólyag sajnos képes magát megvédeni, pusztító erejû savcsóvát tud kilõni esetleges támadójára. Ha pedig elpusztulnak, gusztustalan robbanás kíséretében semmisülnek meg, úgyhogy vigyázz magadra! A maradványokból a puhányok és a zöldvérûek lakmározhatnak.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.