Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Lidércláng
Küldd el képeslapként!
"A lidércláng nem igazi torzszülött, sokkal inkább egy mágikus manifesztáció, amelyet egy kísérletező kedvű galetki varázsló hozott létre a saját szórakozására, és persze a fiatal galetkik tesztelésére." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 18:52:46 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7155-194

Karakterszám: 7155 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 194 Játékhét: 215
E forduló ára: 0 zs. 1 if. Maradék zseton: 547
Forduló típusa: email Ingyenforduló: 0
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2009. júl. 15. 12h:18'
A következõ fordulód táplálható: 2009. júl. 16.

E-mail!

KARAK KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 7. NAP ** Látogatót kapsz, aki Koponyaroppantó Grundrag, egy véres agyarú bestiálisan kegyetlen, elszánt agresszivitással hörgõ ORK férfi. A Tolvajok klánjának zsebtolvaj rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Tárgyai: Enyészmester, görényfarok, khaldoran öv, a Xenókutatás karkötõje, óriás fülbevaló, szent templomi maszk, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, ametiszt szkarabeusz, ében láncing, szerencsekõ. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Te sárgafülû borjú!" Ezt kiáltod vissza: "Szottyadjon össze a hátizsákod!" Így szól hozzád: "Hogy szorulnál bele a saját barlangodba a lapátfüleid miatt!" Nem késel a válasszal: "Vigyázz, mert mindjárt kipukkad a vízfejed!" Így szól hozzád: "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" Rögtön visszavágsz: "Ahányszor kinyitod azt az otromba szádat, mindenki fuldoklani kezd a szagtól!" Koponyaroppantó Grundrag csak annyit nyög ki: "Te... !" Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Koponyaroppantó Grundrag dühös pillantást vet rád. (+13% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
** 14. NAP ** Látogatót kapsz, aki Koponyaroppantó Grundrag, egy véres agyarú bestiálisan kegyetlen, elszánt agresszivitással hörgõ ORK férfi. A Tolvajok klánjának zsebtolvaj rangú tagja. Kalandor rangja felderítõ. Tárgyai: Enyészmester, görényfarok, khaldoran öv, a Xenókutatás karkötõje, óriás fülbevaló, a teknõs obszidiángyûrûje, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, ametiszt szkarabeusz, ében láncing, a harcos zöld köntöse, a harcos márványgyûrûje, szerencsekõ, a túlélés malachit karkötõje, a kígyó csontamulettje, a gólem hosszú íja, a kobra vándorcsizmája, a természet nagy pajzsa, a harcos szárnyas sisakja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Olyan buta vagy, mint egy csiga." Rögtön visszavágsz: "Te sehonnai bitang!" A következõt mondja neked: "Úgy nézel ki, mint aki egyszerre kapta el az összes ismert betegséget." Ezt kiáltod vissza: "Háljon veled minden kerti törpék öreganyja!" A következõt mondja neked: "A polipfej gusztusosabbat okádik, mint amilyen a te arcod." Rögtön visszavágsz: "Azt mondják rólad, hogy amikor ellátogattál a lárvaneveldébe, a kicsinyek megálltak a fejlõdésben." Koponyaroppantó Grundrag feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+13% lélekenergia.)
** 19. NAP ** Felkeresi barlangodat Koponyaroppantó Grundrag, egy véres agyarú bestiálisan kegyetlen, elszánt agresszivitással hörgõ ORK férfi. A Tolvajok klánjának zsebtolvaj rangú tagja. Kalandor rangja tapasztalt felderítõ. Végignézed a felszerelését: Enyészmester, görényfarok, khaldoran öv, óriás fülbevaló, a teknõs obszidiángyûrûje, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, ametiszt szkarabeusz, a harcos zöld köntöse, a harcos márványgyûrûje, szerencsekõ, a túlélés malachit karkötõje, a gólem hosszú íja, a pontosság márványgyûrûje, a kobra vándorcsizmája, a bûz ónixgyûrûje, a természet nagy pajzsa, a harcos szárnyas sisakja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Te csámpás masztodoncsecsemõ!" Nem késel a válasszal: "A hóhér kösse fel a nyakravalódat!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "A szellentéseidtõl dübörög az egész szint!" Rögtön visszavágsz: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" Így szól hozzád: "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" Így válaszolsz: "Olyan förtelmes vagy, hogy ha megjelensz a galetki kisdedek között, megállnak a fejlõdésben." Koponyaroppantó Grundrag csak annyit nyög ki: "Te... !" Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+13% lélekenergia.)
** 19. NAP ** Épp hozzád néz be Koponyaroppantó Grundrag, egy véres agyarú bestiálisan kegyetlen, elszánt agresszivitással hörgõ ORK férfi. [aura: 26-os méretû 9-es szintû fog.] A Tolvajok klánjának zsebtolvaj rangú tagja. Kalandor rangja tapasztalt felderítõ. Felszerelése: Enyészmester, görényfarok, khaldoran öv, óriás fülbevaló, a teknõs obszidiángyûrûje, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, ametiszt szkarabeusz, a harcos zöld köntöse, a harcos márványgyûrûje, szerencsekõ, a túlélés malachit karkötõje, a gólem hosszú íja, a pontosság márványgyûrûje, a kobra vándorcsizmája, a bûz ónixgyûrûje, a természet nagy pajzsa, a harcos szárnyas sisakja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Szottyadjon össze a hátizsákod!" Ezt kiáltod vissza: "De egy ronda egy baromnak születtél!" Ezt mondja neked: "Hogy esnél hasra a saját csámpás lábadban!" Így válaszolsz: "Olyan csúnya vagy, hogy alig látszik mellette a borzalmas kancsalságod." Így szól hozzád: "Olyan csúf vagy, hogy még egy szõröny vikunya is utálkozva menekül elõled." Rögtön visszavágsz: "Azt mondják rólad, hogy amikor ellátogattál a lárvaneveldébe, a kicsinyek megálltak a fejlõdésben." Koponyaroppantó Grundrag csak annyit nyög ki: "Te... !" Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+13% lélekenergia.)
** 19. NAP ** Épp hozzád néz be Koponyaroppantó Grundrag, egy véres agyarú bestiálisan kegyetlen, elszánt agresszivitással hörgõ ORK férfi. A Tolvajok klánjának zsebtolvaj rangú tagja. Kalandor rangja tapasztalt felderítõ. Végignézed a felszerelését: Enyészmester, görényfarok, khaldoran öv, óriás fülbevaló, a teknõs obszidiángyûrûje, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, ametiszt szkarabeusz, a harcos zöld köntöse, a harcos márványgyûrûje, szerencsekõ, a túlélés malachit karkötõje, a gólem hosszú íja, a pontosság márványgyûrûje, a kobra vándorcsizmája, a bûz ónixgyûrûje, a természet nagy pajzsa, a harcos szárnyas sisakja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Olyan kövér vagy, hogy ki se férsz az ajtón." Így válaszolsz: "Buta vagy, mint a tök!" Így szól hozzád: "Harapj a saját farkadba, te szerencsétlen!" Ezt kiáltod vissza: "Nicsak, hiszen te még rondább vagy, mint a múltkor!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "A görbe kampókezeddel még az álló sziklafalat sem tudod eltalálni, nemhogy egy torzszülöttet." Rögtön visszavágsz: "Annyiban különbözöl a legtöbb galetkitõl, hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac." Koponyaroppantó Grundrag semmi épkézláb választ nem tud adni! Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+13% lélekenergia.)
** 20. NAP ** Eljön barlangodba Koponyaroppantó Grundrag, egy véres agyarú bestiálisan kegyetlen, elszánt agresszivitással hörgõ ORK férfi. A Tolvajok klánjának zsebtolvaj rangú tagja. Kalandor rangja tapasztalt felderítõ. A következõket látod nála: Enyészmester, görényfarok, khaldoran öv, óriás fülbevaló, a teknõs obszidiángyûrûje, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, ametiszt szkarabeusz, a harcos zöld köntöse, a harcos márványgyûrûje, szerencsekõ, a túlélés malachit karkötõje, a gólem hosszú íja, a pontosság márványgyûrûje, a kobra vándorcsizmája, a bûz ónixgyûrûje, a természet nagy pajzsa, a harcos szárnyas sisakja. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve. [Látogatód zsebébõl kipottyant az energiagyûjtõ de ezt sajnos csak jóval a távozása után fogod észrevenni.]
Köszönés helyett ezt mondja: "Te agglomerátorba oltott hájas worpel!" Ezt kiáltod vissza: "Úgy áll a szemed, mint a döglött polipfejé." Így szól hozzád: "Nem is tudom, hogy mi a szebb: a te arcod, vagy egy orgling hátsó fele?" Ezt kiáltod vissza: "Úgy nézel ki, mint aki egyszerre kapta el az összes ismert betegséget." Ezt mondja neked: "Azt hallottam, hogy sok torzszülöttet a belõled sugárzó butasággal bénítottál meg." Ezt kiáltod vissza: "Azt mondják rólad, hogy amikor ellátogattál a lárvaneveldébe, a kicsinyek megálltak a fejlõdésben." Jól odamondtál neki! Koponyaroppantó Grundrag csak hápog. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+13% lélekenergia.)
Felépült a szintfejlesztés.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Brumi 1 legenda pont árán megvásárolta a teleportert a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Frigg 1 legenda pont árán megvásárolta a teleportert a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Leslie 1 legenda pont árán megvásárolta a teleportert a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** 7.3. *** Cinege (#2945) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 15 legenda pontja van.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32672.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31960.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*ápr. 30.* Anuszt legyõzte harcban egy lélektáncos. *máj. 7.* Anuszt kis híján megölte egy tycharonid. *máj. 7.* Anuszt legyõzte harcban egy tycharonid. *máj. 7.* Anuszt legyõzte harcban egy monozoid. *máj. 7.* Anusz csatában legyõzte Lord Arlon Di Saoryt. *máj. 11.* Anusz és Lord Arlon Di Saory megküzdöttek egymással, és Anusz gyõzött. *máj. 13.* Anuszt kis híján megölte egy monozoid.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*ápr. 21.* Fikusz Kukisz csatában legyõzte Rent. *ápr. 22.* Rent majdnem felfalta egy kheutixisz ragacs. *ápr. 28.* Ambassadart kis híján megölte egy életrabló. *máj. 4.* Fikusz Kukisz és Ren megküzdöttek egymással, és Fikusz Kukisz gyõzött. *máj. 13.* Arhippa Perttunen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranyszemû Reglinde felett. *máj. 15.* Fikusz Kukiszt majdnem felfalta egy Fhtoqaxx fattya. *máj. 18.* Ren és Ambassadar megküzdöttek egymással, és Ren gyõzött. *máj. 19.* Ren és Roxána megküzdöttek egymással, és Ren gyõzött. *máj. 26.* Fikusz Kukisz és Morq Fan Gor megküzdöttek egymással, és Fikusz Kukisz gyõzött. *máj. 26.* Ren csatában legyõzte Fikusz Kukiszt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 421.]

kno 105 17 108 8 102 12 105. képességre 17 képességpont
Elköltesz 17 képességpontot a jobb mancs végtagodhoz tartozó kontaktméreg szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb mancs végtagod speciális támadási módja 28. szintre nõtt. Elköltesz 8 képességpontot a fog végtagodhoz tartozó vámpirizáció szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagod speciális támadási módja 11. szintre nõtt. Elköltesz 12 képességpontot a bal mancs végtagodhoz tartozó roncsolás szakértelem növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal mancs végtagod speciális támadási módja 13. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 421.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

bsz 2 10 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat) Szaunázol egy kicsit. Fantasztikus érzés! (+2 minden elemi immunitásodra.) Tüskéidet és fegyvereidet a fenõgépnél élesíted (+4 fegyver sebzés). ( +3 tüskés bõr.) Eltöltesz egy kis idõt az egészségközpontban is, lazítással. (+1 minden tulajdonságodra) Igénybe veszed a jelmezkölcsönzõ szolgáltatásait. (+2 álcázás, +2 lopakodás) Gyakorolsz egy kicsit a lõtéren. (+2 lõfegyver, +2 gyorsaság) Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet. Imádkozol az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). Szolgáid morálja is javul (+10%). Karbantartod szerszámaidat (+2 mászás, +2 zárnyitás). Kicseréled tapasztalataidat a tolvajcéhben (+2 lopás, +2 csapdaészlelés). Betérsz az ivóba egy pofa jéghideg sörre. Jót trécseltek a haverokkal. (+4 hírnév.) Szolgáidat közben ellátják az itatóban (+5% morál mindegyiknek). Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 416.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 416.]

be 9 6 meglátogatod a 9. épületet
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Közlöd, hogy az átkozott tárgyaidtól szeretnél megszabadulni. A papok varázsolni kezdenek. Darabokra robban minden átkozott tárgy, ami a birtokodban van! Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 700 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 411.]

v 148 1 7 148. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy méregsemlegesítést. (-5 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 408.]

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 408.]

t 6 40 6. szakértelem tanulása 40 TVP-ért
Felállítasz egy nagy zsákot - õ jelképezi az ellenséget - és igyekszel minél többször, minél gyorsabban és pontosabban lesújtani rá.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 368.]

j 27266 21762 7422 tárgy javítása
Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt az elektromosság csatos övét. Kemény munka árán megjavítod a tökéletesség nagy pajzsát. Nahát, szebb lett, mint újkorában! Hosszasan dolgozol, míg végül sikerül rendbehoznod a már használhatatlannak hitt a kobra fekete csizmáját.
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 344.]

kf 27266 21762 7422 bekészíted a 27266. tárgyat
Felveszed az elektromosság csatos övét. Felveszed a tökéletesség nagy pajzsát. Felveszed a kobra fekete csizmáját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 344.]

k 427 210 19 kaland elvállalása
(427. kaland:) Hosszasan kutatsz az õsi város romjai között, míg végül találsz egy meglepõen jó állapotban lévõ házat. Próba szerencse, belépsz az ajtónyíláson. Egy hatalmas, kétszárnyú kapu van elõtted, rajta egy óriási lakattal. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Egy folyosón haladsz végig, amelynek falát mintás kõlapok borítják.
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: sikeres] Egyszercsak megtorpansz: a falon apró lukakat veszel észre egymással szemben! Lehajolsz, és átmászol alattuk. A következõ lukak alul vannak! Átlépsz fölöttük, és így tovább, úgy mozogsz, hogy sose kerülj két szemben levõ luk közé.
Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 14-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Hurrá, kincset találtál, ami 89 arany, egy szöges öv és egy óriásnövés itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 49% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(210. kaland:) Visszaérsz a kürtõhöz. Úgy tûnik, közel s távol nincs semmilyen más lejárat, ezért a meredek kürtõben kell lemásznod. Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Ahogy leérkezel, bámészkodva nézel körül. Ragyogó, sárga cseppkövek vesznek körbe! Vajon honnét ered a fényük?
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia.

(19. kaland:) - Örülök, hogy eljöttél, nem csalódtam benned. A helytartó a következõ feladatot adja neked: egy közeli barlangba beidéztetett egy iszonyatos szörnyet. Azt le kell gyõznöd. A szörnynél, ha szerencséd van, egy értékes és ritka varázskesztyût találhatsz. Ezt a kesztyût kell bizonyítékként leadnod nálam. Remélem sikerülni fog, gondolom nem akarsz csalódást okozni a helytartónak.
- Nyilván sikerülni fog! Gondolom nem hozzám fordult volna, ha nem bízna a képességeimben.
Egy szörny legyõzése nem okozhat különösebb problémát. Nem is igazán érted miért van szükség erre az elõpróbára. Korábban soha nem kért ilyet a helytartó. Hamarosan megérkezel a Grinaldo által említett barlanghoz. A barlangnyílás rendkívül szûk: komoly erõfeszítést igényel, hogy át tudd préselni magad rajta.
[Rugalmasság próba 13-as küszöbre: sikeres]
Mindent megteszel, hogy olyan picire zsugorodj össze mint a bejárat. Öreg mestered nagyon büszke lenne a rád. Próbálkozásaidat végülis siker koronázza: a sziklán véres nyomokat hagysz magad mögött, de a végén a barlang belsejében találod magad. Tovább haladsz a félelmetes szörnyeteg felé, ami utad végén vár rád. Néhány kanyar után az utat zárva találod: egy rendkívül furcsa kapu áll elõtted. Olyan, mint egy megvasalt faajtó, de valahogy furcsán mozog. Hiszen ez él! Döbbenten bámulod, amikor az ajtó megszólal:
- Ilyet sem láttál eddig mi? Ne most légy okos, nagyfiú. Itt csak egyetlen módon juthatsz át: mondd meg, mi a jelszó! Ennél több segítséget nem is adhatok. Ha magadtól nem vagy képes megfejteni, akkor nem érdemled meg a továbbjutást.
Ez a viszonylag csekély menyiségû adat nem sokban könnyítette meg a dolgodat. A jelszó bármi lehet, nem töltheted azzal a fél életedet, hogy végigmondod az összes általad ismert szót. Kell lennie valami egyszerû megoldásnak. Valahogy rá kell venni az ajtót, hogy mondja meg. Sajnos nincs túl nagy gyakorlatod az ajtók kifaggatásában. Hamarosan rájössz, hogy az ajtó magától nem fogja elárulni. Talán ha megkínoznád? Vagy esetleg egy kis gondolat olvasás. Igen! Ha az auraészleléssel sikerülni a tudata mélyére koncentrálni, akkor talán rábukkansz a jelszóra. Meg kell próbálni!
[Auraészlelés próba 12-es küszöbre: sikeres]
Hosszan koncentrálsz az ajtó tudatára. Jó pár dolgot meg tudsz róla, de ezeknek semmi köze a jelszóhoz. Végül megérzel egy elnyomott gondolatot, ami talán a jelszó lesz. Már majdnem kimondod, amikor rájössz, hogy ez csak egy csapda, egy félrevezetés a butáj számára. Amikor ez tudatosul benned, már tudod mi a jelszó:
- A jelszó: BEHOLDER - bármit is jelentsen. A bolhedornak szerintem több értelme van.
Az ajtó egyetlen szó nélkül kinyílik. Átlépsz rajta, elégedetten vigyorogva. A mosolyod lassan leolvad: mi is volt a jelszó? Bárhoy is erõlteted az agyad, képtelen vagy felidézni. Na mindegy, úgy sem lesz rá többet szükséged. Végigrohansz a folyosón és végre rábukkansz a végcélodra. Egy teremben ott a szörnyû ellenség, egy vérszomjas graahht... és persze az elmaradhatalan szolgálók. Ellenfeleid egy graaht (#239) és 2 graaht szolgálója (#240).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy féreg érintése varázslatot. (-7 vp.) Elõhívsz egy sebezhetetlenség varázslatot. (+24% védekezés.) ( +12 vastag bõr.) (-9 vp.) A 2. graaht szolgálója mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy csendvarázst. Rezisztálod a varázslatot. Az 1. graaht szolgálója rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs. Nem hat rád. A quwarg katona az 1. graaht szolgálója felé mozog. A graaht megközelíti a 2. sötét xirnoxot. Az 1. sötét xirnox a 2. graaht szolgálóját rohamozza. A 2. sötét xirnox megközelíti a graahtot. A quwarg katona az 1. graaht szolgálóját támadja. az 1. graaht szolgálója paralizálódott. A graaht és a 2. sötét xirnox egymással harcolnak. A 2. sötét xirnox hörögve elterül. Az 1. sötét xirnox a 2. graaht szolgálóját támadja.
*** 2. KÖR *** Az 1. sötét xirnox elmormol egy méregfelhõ varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette a 2. graaht szolgálója elmormol egy csendvarázst. Síri csend telepedik rád. Megindulsz a graaht felé. Már ott is vagy! A quwarg katona 19 sebzést kap a méregfelhõtõl. Az 1. graaht szolgálója 33 sebzést kap a méregfelhõtõl. Az 1. sötét xirnox immúnis a méregfelhõ varázslatra. A 2. graaht szolgálója 27 sebzést kap a méregfelhõtõl. Támadod a graahtot. Lecsapsz bal mancsoddal. Elhibáztad. Odacsapsz jobb mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Megpróbálod megmarni. (26 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal. (14 ép-t sebeztél). Paralizálod. A graaht halálhörgés közepette a földre zuhan. A quwarg katona az 1. graaht szolgálóját támadja. az 1. graaht szolgálója lebénult. Az 1. graaht szolgálója hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** A 2. graaht szolgálója a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy mérges csípés! Nem hat rád. Az 1. sötét xirnox elkerülte a varázslatot. A quwarg katona ellenállt a varázslatnak. A 2. graaht szolgálója irányába mozogsz. 16 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. A quwarg katona 18 sebzést kap a méregfelhõtõl. Az 1. sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. A 2. graaht szolgálója rezisztálja. Támadod a 2. graaht szolgálóját. Benyomsz neki bal mancsoddal. (24 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lecsapsz jobb mancsoddal. (41 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (44 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+12 ép). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (29 ép-t sebeztél). A 2. graaht szolgálója halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. sötét xirnox: 134/0, a quwarg katona: 73/37, a 2. sötét xirnox: 3/82.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+64%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 21% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 88 arany és 4 hamis arany.
- Na ez meg is van, gyerünk vissza - kiáltod boldogan a harc végén. Az ajtó még szerencsére nyitva, és ebbõl az irányból a bejárati nyílás is könnyebben kezelhetõ. Felkereset Grinaldót. Õ elkéri a kesztyût. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sötét xirnox újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[65 TVP-t használtál fel, maradt még 279.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni. (401. kaland, összköltsége 30 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Odabent fogad Lord Arlon Di Saory, egy markáns, smaragdzöld szemû, délcegen sudár, kékvérû férfi. [aura: 8-as a forrás érintése.] A Tolvajok klánjának falazó rangú tagja. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. A következõket látod nála: bronz helyt. emlékérem, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, Enyészmester, aréna csont érme, a bûz ezüst fülbevalója, platina nadrág, a teknõs malachitgyûrûje, orgling fétis, a harcos rövid tõre, a tolvaj malachit karkötõje, õsgyémánt, a teknõs csonttõre, az enyészet csontamulettje, az enyészet sárga öve, az enyészet bíbor láncinge, a bûz lovagi kardja, az ellenállás zöld köntöse, szerencsekõ, a teknõs harci íja. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Elsõ mondatod: "Te gerinctelen puhány!" Azonnal visszavág: "Te agglomerátorba oltott hájas worpel!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Az óriáscsótány szebben böfög, mint ahogy te énekelsz." Nem késik a válasszal: "Úgy csámcsogsz evés közben, hogy azt még az Ellenség is hallja!" Nem habozol, máris mondod: "Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi az egész barlangot!" Azonnal visszavág: "A hatalmas lapátfüleiddel akár vitorlázóversenyen is indulhatnál." Nem habozol, máris mondod: "Olyan buta vagy, hogy a te butaságodat használják etalonként, a nulla mértékegységének az Akadémián." Azonnal visszavág: "Te torzszülött! Ha képes lennél végtagot növeszteni, az is olyan korcsra sikeredne, mint egy vízi hüvölvényé!" A következõvel folytatod: "Amikor megszülettél egy orgling kutya és egy szõrös vikunya fattyaként, senki sem tudta, hogy dögevõként fogsz felnõni." Azonnal visszavág: "Fagyúr lehelete fagyassza beléd mindazokat a testnedveket, amelyeket amúgy is annyi szenvedés árán tudsz kipréselni!" Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni. Lord Arlon Di Saory a gyõztes! A gyõztes jutalma lélekenergia.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 279.]

vd 59 vadászat
[Pszikló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Megpillantasz egy csomó átlátszó kristályt. Hohó, egy egész hegyre való van itt belõlük! Egy egész kristályhegy - hegy a hegyben. Igazán érdekes. Vajon mi lehet ennek a mesés üveghegynek a tetején? Ha elég bátor vagy, és nem félsz attól, hogy szétvágnak a kristályok, akár fel is mászhatsz. (318. kaland, összköltsége 20 TVP.) Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy pszikló (#59) [aura: 7-es sz.áll.roncsolása.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Karak Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)52 (-20)45 Pszikló Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)37 (-20)20
2. Karak Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)39 (-20)25 Pszikló Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)24 (-20)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+22% pszi támadás, +22% pszi energia.)
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]

be 3 171 meglátogatod a 3. épületet
A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Közlöd, hogy a 171. varázslatot szeretnéd megtanulni. Leszurkolsz 50 aranyat, és hosszas oktatás veszi kezdetét. Végül megkapod a varázskönyvet is, amelyben a szükséges rúnák vannak leírva. Huh, ez kemény volt, de mostantól használhatod a savpajzs varázslatot!
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

var 171 6 150 6 171. varázslatra 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot savpajzs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen savpajzs varázslatod ereje 4. szintre nõtt. Elköltesz 5 képességpontot tárgyvédelem varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen tárgyvédelem varázslatod ereje 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

k 30 kaland elvállalása
(30. kaland:) Jelentkezel Wargar idézõnél, aki nem vesztegeti rád a szavakat, rögtön int, hogy induljatok. Megdöbbensz, miféle szövevényes útvesztõ van a mágustorony alatt. Jól látható, hogy nem természetes barlangok ezek, még csak nem is galetkikéz vagy csáp alkotta: bizony, misztikus mágikus erõk vájták ki ezeket a furcsán egyenes és sima falú járatokat! Egy nagy, lelakatolt ajtó elé értek. Az idézõ kulcscsomót halászik elõ a zsebébõl, és kinyitja a lakatot. Az ajtó nyikorogva kitárul. Döbbenten eltátod a szád, ahogy a mögötte levõ szobában körülnézel. Ládák, asztalok, polcok mind tele varázstárgyakkal.
- Köszönöm, nagymester, most már egyedül is boldogulni fogok. - mondod, remélve, hogy egyedül maradhatsz itt. Azonban reményed szertefoszlik, amikor Wurgar gúnyosan mosolyogva, elõremutat, egy óriási, ocsmány lyuk felé a falon.
- Majd én itt megvárlak. Ott, abban a járatban kell lemásznod, ha ki akarod füstölni az ocsmány rovarokat. Kénytelen kelletlen, bemászol a járatba, és ereszkedni kezdesz. Hamarosan neszezésre leszel figyelmes. Valamit felriasztott a milgandod fénye! Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy féreg érintését. (-7 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy sebezhetetlenség. (+24% védekezés.) ( +12 vastag bõr.) (-9 vp.) A pusztító szójer elindul a 2. sötét xirnox felé. A quwarg katona elindul a pusztító szójer felé. Az 1. sötét xirnox a pusztító szójer irányába megy. A 2. sötét xirnox elindul a pusztító szójer felé. A pusztító szójer és a 2. sötét xirnox egymással harcolnak. A 2. sötét xirnox kileheli lelkét. A quwarg katona és a pusztító szójer egymással harcolnak. Az 1. sötét xirnox a pusztító szójert támadja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az 1. sötét xirnox létrehoz egy méregfelhõ varázslatot. A pusztító szójer irányába mozogsz. Sebzõdsz 13 ép-t a méregfelhõtõl. A quwarg katona sebzõdik 15 ép-t a méregfelhõtõl. A pusztító szójer 27 sebzést kap a méregfelhõtõl. Az 1. sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. Megtámadod a pusztító szójert. Lesújtasz bal mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lecsapsz jobb mancsoddal. (35 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Megpróbálod megmarni. (45 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+12 ép). Rávágsz farkaddal. (29 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. A pusztító szójer halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. sötét xirnox: 73/0, a quwarg katona: 41/15, a 2. sötét xirnox: 6/53.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+21%). Szolgáidnak is jut 7%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó, 33 arany és egy hamis arany. A quwarg katona zabál. (+25% jóllakottság.)
Odébbrúgod az ocsmány dögöt, és ereszkedsz tovább. Növekszik a levegõ páratartalma. A falakat itt valamilyen ocsmány nyálka borítja. Fúj! Ahogy tovább mászol, le-le csöppen belõle. Sisteregve marja szét alattad a sziklát. Ennek fele se tréfa! Rádcsöppen egy, és a varázstárgyaidnak búcsút mondhatsz. Legalább egy tárgyvédelemmel biztosítanod kellene magadat, legalább 4-es szinten. Bár ismered a szükséges varázslatot, de nem elég magas szinten. Itt nem juthatsz tovább - visszafordulsz.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sötét xirnox újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Egy mesterségesen épített kõkupacot veszel észre. Megkerülve, meglátod, hogy a földbe ásott építménynek bejárata is van, egy bõrrel letakarva! Alighanem valaki lakik (legalábbis lakott) itt. Talán körül lehetne nézni bent, a torzszülöttek tanyáit úgysem védi semmiféle törvény. (403. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 szemani gomba ! Óvatosan begyûjtöd. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Vendéglátód Anusz, egy nagy darab, zöldvérû, véres farkú, kéjes arcú, lomha barom férfi. A Tisztogatók klánjának vadászmester rangú tagja. A Mágustanács szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Tárgyai: a tökéletesség vándorcsizmája, a pók smaragdgyûrûje, nilbongi kitûzõ, a sebezhetetlenség ónix karkötõje, az angyalok halotti maszkja, a tökéletesség márványgyûrûje, a kígyó hosszú íja, a tökéletesség csontamulettje, a teknõs ónix karkötõje, bronz helyt. emlékérem. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Elsõ mondatod: "Verjen meg a búbánat!" Õ rögvest kontrázik: "Sarjadjon fû a hátadon!" Jól odamondasz neki: "A szellentéseidtõl dübörög az egész szint!" Azonnal visszavág: "Vigyázz, mert mindjárt kipukkad a vízfejed!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Olyan szõrös vagy, hogy a göthös yeti hozzád képes csupaszra borotvált manöken." Nem késik a válasszal: "Azt hallottam, hogy sok torzszülöttet a belõled sugárzó butasággal bénítottál meg." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Olyan buta vagy, hogy a te butaságodat használják etalonként, a nulla mértékegységének az Akadémián." Anusz feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+64% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 204.]

m 21 8 821 1111 1414 1441 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 21,8) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 8 21) A legközelebbi feladat megoldásánál 21 lesz a válaszod.
(M 21,7) A folyosó északra tart. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Történt egyszer, hogy egy hártyás lemúr alomban csak nõstény hártyás lemúr született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 14 mázsa rovart, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 8 mázsa rovart. Ezek a falánk lények tehát összesen 3822 mázsa rovart pusztítottak el. Hány hártyás lemúr volt egy alomban?
Kis töprengés után közlöd az általad jónak tûnõ választ. [21] - Rendben, a válasz tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+29% lélekenergia.)
(M 21,6) A folyosó északra vezet. Nicsak, mi van itt! Egy ébenfekete ládára bukkansz. Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik. Megpróbálod ügyesen felnyitni a zárat.
[Zárnyitás próba 14-es küszöbre: sikeres] Hurrá, siker! Reménykedve szemléled meg a láda tartalmát: 95 arany.
(M 21,5) A négy égtáj közül északot választod. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeleid egy tektonikus kvatáns (#216) és egy tektonikus atka (#217).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy féreg érintése varázslatot. (-7 vp.) Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy sebezhetetlenséget. (+24% védekezés.) ( +12 vastag bõr.) (-9 vp.) A tektonikus atka megidézi a 2. tektonikus kvatánst. Az 1. tektonikus kvatáns elmond egy isteni harag varázslatot. 26 ép-t sebzõdtél. Az 1. sötét xirnox 49 ép-t sebzõdik. A quwarg katona sebzõdik 37 ép-t. A 2. sötét xirnox 43 sebzést kap. A quwarg katona halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 1. sötét xirnox a tektonikus atka felé mozog. A 2. sötét xirnox elindul a 2. tektonikus kvatáns felé. Az 1. sötét xirnox a tektonikus atkát támadja. A 2. sötét xirnox és a 2. tektonikus kvatáns egymással harcolnak. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a tektonikus atka elvarázsol egy csendvarázst. Ellenállsz a varázslatnak. Az 1. sötét xirnox a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy méregfelhõ! Magában motyogva, a 2. sötét xirnox létrehoz egy méregfelhõt. Az 1. tektonikus kvatáns a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy isteni harag! 24 ép-t sebzõdtél. Az 1. sötét xirnox sebzõdik 48 ép-t. A 2. sötét xirnox 45 sebzést kap. Az 1. sötét xirnox kileheli lelkét. A 2. sötét xirnox kileheli lelkét. A 2. tektonikus kvatáns elmond egy isteni harag varázslatot. Nem hat rád. Az 1. tektonikus kvatáns irányába mozogsz. Ellenállsz a varázslatnak. Rezisztálod a varázslatot. A tektonikus atka 29 sebzést kap a méregfelhõtõl. A tektonikus atka 19 sebzést kap a méregfelhõtõl. Az 1. tektonikus kvatáns sebzõdik 30 ép-t a méregfelhõtõl. Az 1. tektonikus kvatáns 16 sebzést kap a méregfelhõtõl. A 2. tektonikus kvatáns 31 sebzést kap a méregfelhõtõl. A 2. tektonikus kvatáns ellenáll a varázslatnak. A tektonikus atka halálhörgés közepette a földre zuhan. Támadod az 1. tektonikus kvatánst. Odakensz neki bal mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Odakensz neki jobb mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (50 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+12 ép). Tekergetve suhintasz farkaddal. (29 ép-t sebeztél). Paralizálod. Fantasztikus illatod hat rá (18 sebzés). Az 1. tektonikus kvatáns holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. tektonikus kvatáns rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy isteni harag. Sebzõdsz 27 ép-t. Ellenállsz a varázslatnak. Rezisztálod a varázslatot. A 2. tektonikus kvatáns 25 sebzést kap a méregfelhõtõl. A 2. tektonikus kvatáns 17 sebzést kap a méregfelhõtõl. Támadod a 2. tektonikus kvatánst. Odacsapsz bal mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Beversz egyet jobb mancsoddal. (33 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Harapni próbálsz. (47 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+12 ép). Elõresuhintasz farkaddal. (26 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Megérzi illatodat (18 sebzés). A 2. tektonikus kvatáns halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 215 sebzést okoztál, és 77 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. sötét xirnox: 149/97, a quwarg katona: 0/37, a 2. sötét xirnox: 65/88.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+96%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 80 arany és 4 hamis arany. Itt az ebédidõ! Gyorsan enni kezdesz. (+35% jóllakottság.)
(M 21,4) Óvatosan lépkedsz tovább. A barlangszobában találsz egy nagy vasalt ládát. Úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. A hatalmas lakatot a zárnyitó készlettel próbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Ez az! Megvizsgálod, mit találtál: 46 arany.
(M 21,3) Északra mész tovább. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy xenomorf bébi (#204) [aura: 12-es méretû 20-as szintû bal karom.].

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. (-7 vp.) Elõhívsz egy sebezhetetlenség varázslatot. (+24% védekezés.) ( +12 vastag bõr.) (-9 vp.) A xenomorf bébi közelebb jön, hogy támadhasson. A xenomorf bébi téged támad. Feléd suhint jobb karmával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd roncsolódik. ( -6 tüskés bõr, -6 vastag bõr.) Gyorsan feléd lendít bal karmával. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! ( -1 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) Harapni próbál fogával. (19 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a kobra fekete csizmáját. Sikerrel járt. Regenerálsz (+5 ép) A xenomorf bébi regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A xenomorf bébit próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Odaütsz jobb mancsoddal. Ez mellément. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (44 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+12 ép). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal. (28 ép-t sebeztél). A xenomorf bébi rád támad. Feléd döf jobb karmával. (19 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -6 vastag bõr.) Elõre szúr bal karmával. (22 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -4 vastag bõr.) Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (29 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni az entek szárnyas sisakját. Sikerrel járt. Regenerálsz (+5 ép) A xenomorf bébi regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a xenomorf bébit. Benyomsz neki bal mancsoddal. (39 ép-t sebeztél). Odakensz neki jobb mancsoddal. (41 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (45 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+12 ép). Elõresuhintasz farkaddal. (32 ép-t sebeztél). Paralizáltad! A xenomorf bébi kileheli lelkét. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 190 sebzést okoztál, és 110 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+88%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy xenópete.
(M 20,3) Nyugati irányba folyatod utadat. Egy kõemelvényt látsz, nyilvánvalóan egy imahely, amit még az õsök emeltek. Az oldalán mágikus jeleket látsz. Tudod, mi a dolgod: imádkozol. Az õsök figyeltek rád! (megtudod, hogy ha elég magas alap lehelettel rendelkezel, akkor az akadémián megtanítanak, hogyan lehelhetsz még jobban.)
(M 20,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 19,3) Tovább nyugatra - biztatod magad. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeleid egy szirén fattyú (#223) és egy orgling melák (#157).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy féreg érintését. (-7 vp.) Elmormolsz egy sebezhetetlenség varázslatot. (+24% védekezés.) ( +12 vastag bõr.) (-9 vp.) A szirén fattyú ellõ egy mágikus ûr varázslatot. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Az orgling melák közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling melák rád támad. Odacsap neked jobb mancsával. (21 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a szirén fattyú elvarázsol egy dermesztést. Rezisztálod a varázslatot. Megtámadod az orgling melákot. Lesújtasz bal mancsoddal. (32 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Harapni próbálsz. (43 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+12 ép). Ostorként csattantasz farkaddal. (25 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Az orgling melák holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** A szirén fattyú ellõ egy dermesztés varázslatot. Nem hat rád. Megközelíted a szirén fattyút. Támadod a szirén fattyút. Odakensz neki bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (34 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (42 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+12 ép). Tekergetve suhintasz farkaddal. (32 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Csodás illatod hatással van rá (15 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod a szirén fattyút. Odacsapsz bal mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb mancsoddal. (36 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Harapni próbálsz. (42 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+12 ép). Odacsapsz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (16 sebzés). A szirén fattyú halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 267 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+149%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy szirénhaj, 68 arany és 3 hamis arany.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Becsukod szemedet, és koncentrálni kezdesz az Egy Energiaforrásra. Pillanatok múlva már árad is a lüktetõ mana a testedbe. (+34 varázspont.)
(M 19,2) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy óriás rák (#218) [aura: imm.ktkt.méreg: 5.].

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. (-7 vp.) Elmormolsz egy sebezhetetlenség varázslatot. (+24% védekezés.) ( +12 vastag bõr.) (-9 vp.) Az óriás rák közelebb jön, hogy támadhasson. Az óriás rák rád támad. Gyorsan feléd lendít ollóival. (18 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Feléd üt ollóival. (18 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az óriás rákot. Odakensz neki bal mancsoddal. (22 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. Elkerülte. Pofádat nagyra tátva harapsz. (37 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+12 ép). Lesújtasz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Megérzi illatodat (12 sebzés). Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Az óriás rákot próbálod megsebezni. Beversz egyet bal mancsoddal. (34 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Pofádat nagyra tátva harapsz. (43 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+12 ép). Meglóbálva zúzol farkaddal. (27 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Illatozol (11 sebzés). Az óriás rák holtan terül el. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 190 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+73%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 18,2) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 17,2) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeleid egy sötét elf íjász (#225) és egy óriáspók (#89) [aura: imm.ktkt.méreg: 30.].

*** 1. KÖR *** Felemelve az ében nyílpuskát, a sötét elf íjász rád lõ. (4 találattal 124 sebzést okozott.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy féreg érintését. (-7 vp.) Elmormolsz egy sebezhetetlenség varázslatot. (+24% védekezés.) ( +12 vastag bõr.) (-9 vp.) Az óriáspók közelebb jön, hogy támadhasson. Az óriáspók rád veti magát. Megpróbál megmarni. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Regenerálsz (+5 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét elf íjász elmond egy csendvarázs varázslatot. Síri csend telepedik rád. Az óriáspókot próbálod megsebezni. Lecsapsz bal mancsoddal. (26 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Odaütsz jobb mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (42 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+12 ép). Odacsapsz farkaddal. (30 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (6 sebzés). Az óriáspók hörögve elterül. Regenerálsz (+5 ép)
*** 3. KÖR *** Felemelve az ében nyílpuskát, a sötét elf íjász rád lõ. (4 találattal 78 sebzést okozott.) Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 144 sebzést okoztál, és 202 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). Újra a 18,2-es mezõn vagy.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tudatodat összpontosítva, varázsenergiát idézel meg. (+34 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) sárga gyógyitallal gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 70 ép-t.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+48 életpont.)
(M 18,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 idézés; [88 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]

vd 59 vadászat
Elhagyod az Õsök Csarnokát. [Pszikló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes! (319. kaland, összköltsége 30 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeleid egy sötét elf íjász (#225) [aura: 27-es csendvarázs.] és egy óriáspók (#89).

*** 1. KÖR *** A sötét elf íjász téged céloz, amikor az ében nyílpuskával lõ. (4 lövéssel 131 ép-t sebzett.) Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 131 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 204 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 274 aranyat.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]

x 20 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Nini, mi van itt: egy régi fegyver markolata! Kár, hogy nincs meg a többi darabja. És mik ezek az apró bõrdarabok? Némelyiken feliratot is látsz, de nem tudod elolvasni. (+4 õsi relikvia.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 71.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Egy szakadozott kötélnek ütközöl, amely a fenti sötétségbõl nyúl lefelé. Hmm... Vajon mi lehet odafent? Csapda? Egy remete? Aljas torzszülöttek? Fel kéne mászni és megnézni! De jelenleg más dolgod van, majd késõbb visszajössz. (409. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
A galetki, aki itt lakik Koponyaroppantó Grundrag, egy véres agyarú bestiálisan kegyetlen, elszánt agresszivitással hörgõ ORK férfi. A Tolvajok klánjának zsebtolvaj rangú tagja. Kalandor rangja tapasztalt felderítõ. Viselt tárgyai: Enyészmester, khaldoran öv, óriás fülbevaló, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, ametiszt szkarabeusz, a Xenókutatás karkötõje, a harcos zöld köntöse, a harcos márványgyûrûje, szerencsekõ, a túlélés malachit karkötõje, a bûz jáde karkötõje, a gólem hosszú íja, a pontosság márványgyûrûje, a kobra vándorcsizmája, a bûz ónixgyûrûje, a természet nagy pajzsa, a harcos szárnyas sisakja, õsgyémánt. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Szottyadjon össze a hátizsákod!" Azonnal visszavág: "Mit keresel itt torzszülött létedre?" Nem habozol, máris mondod: "Mindezt a saját kisebbrendûségi érzésed mondatja veled!" Õ rögvest kontrázik: "Hogy esnél hasra a saját csámpás lábadban!" A következõvel folytatod: "Azt hallottam, hogy sok torzszülöttet a belõled sugárzó butasággal bénítottál meg." Koponyaroppantó Grundrag nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Koponyaroppantó Grundrag dühös pillantást vet rád. (+64% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenomorf bébi (#204).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy féreg érintése varázslatot. (-7 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy sebezhetetlenség! (+24% védekezés.) ( +12 vastag bõr.) (-9 vp.) A xenomorf bébi máris elõtted terem! A xenomorf bébi rád támad. Feléd döf jobb karmával. (16 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd roncsolódik. ( -6 tüskés bõr, -6 vastag bõr.) Feléd suhint bal karmával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd megsérült. ( -1 tüskés bõr, -4 vastag bõr.) Kitátja száját, harapni próbál fogával. (23 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a tökéletesség nagy pajzsát. Kudarcot vall. Regenerálsz (+5 ép) A xenomorf bébi regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A xenomorf bébit próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal. Félrehajolt. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (26 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen behatol az ellenfél szervezetébe. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (34 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+12 ép). Meglóbálva zúzol farkaddal. (15 ép-t sebeztél). A xenomorf bébi halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+5 ép)
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 53 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+88%). Elrakod a zsákmányt, ami 33 arany és egy hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** Ebben a fordulóban 2 véletlen kalandot teljesítettél, így kalandor rangod nem változott.
Ebben a körben +8 galetki erõt és +22 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1197 sebzést okoztál, és 659 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 21 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 63 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 445 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Karak, egy mindhalálig küzdõ nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.00). Ez a 194. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 17 (20) / 15.38
[2] IQ: 14 (15) / 4.77
[3] ügyesség: 9 (12) / 1.07
[4] egészség: 11 (12) / 8.22
[5] mágia: 12 (14) / 4.61
[6] gyorsaság: 22 (27) / 10.97
[9] Méret/ép: 200 (205) / 174
Min. méret: 199
Barlangméret: 203
PONTJAID
Varázspont: 186 / 113
Képességpont: 28 / 90%
Hõsi pont: 150 (5)
Tám.bónusz: 10%
Véd.bónusz: 28%
Galetki erõ: 879 / 585
Hírnév : 1443
Jóllakottság: 194%
Életkor: 15 / 18
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 70 (0)
Galetki gyõzelmek: 20 (0)
Torzsz. csaták: 1151 (9)
Torzsz. gyõzelmek: 977 (7)
Leölt torzszülött: 1667 (13)
Pszi csaták: 101 (1)
Pszi gyõzelmek: 56 (1)
Ájulások száma: 128 (2)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: mutáns-jelölt (39)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 49%-os szorzó. +1 minden végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts barátaiddal együtt három többszemélyes kalandot. 2.) Érj el rekordot a szinteden valamilyen szakértelembõl vagy tulajdonságból. 3.) Költözz tovább két szinttel!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 4 (7) / 0.78 [12] savlehelet: 2 (5) / 0 [13] elektr.lehelet: 20 (23) / 2.55
[15] regeneráció: 11 / 0.09 [16] tüskés bõr: 4 / 0 [17] vastag bõr: 8 / 0.40
[18] tûzimmunitás: 2 (3) / 1.40 [20] savimmunitás: 4 (5) / 0.09 [21] elkt.immunitás: 3 (6) / 1.45
[22] imm.mérg.gázra: 6 (7) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 4 / 0 [24] rezisztencia: 20 (25) / 1.20
[25] illat: 13 / 6.09 [26] lõfegyver: 3 / 1 [35] inimícia: 0 (5) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 7 / 0.97 [47] zárnyitás: 9 / 6.96 [48] mászás: 9 / 0.91
[49] rugalmasság: 5 / 3.29 [50] meggyõzõkészség: 13 (15) / 0.35 [51] transzformáció: 4 / 1.55
[52] auraészlelés: 8 / 2.03 [53] ékszerészet: 4 / 0.10 [54] kereskedelem: 8 / 0.35
[55] szívósság: 6 (12) / 0.48 [56] varázsitalfõzés: 6 / 5.27 [57] gyógynövények: 9 / 1.67
[58] nyomkeresés: 9 (14) / 8.48 [59] vezetõkészség: 5 (6) / 1.12 [60] pszi támadás: 13 / 2.19
[61] pszi energia: 13 / 5.24 [63] éberség: 6 / 0.45 [64] átokszórás: 12 (14) / 4.31
[65] álcázás: 8 / 1.27 [66] lopakodás: 4 / 0.95 [67] régészet: 12 / 6.50
[68] zene: 7 / 0.20 [69] tanulás: 10 / 6.24 [70] idézés: 5 / 0.10
[71] javítás: 7 / 2.53 [72] építés: 16 / 0.60 [73] felderítés: 6 / 1.33

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 14 / 0.62 [101] szakért.: 15 (16) / 6.94 [102] roncsolás: 13 (15) / 0  
jobb mancs [103] méret: 15 / 0 [104] szakért.: 16 (17) / 3.92 [105] kontaktméreg: 28 (30) / 0  
fog [106] méret: 15 / 0 [107] szakért.: 13 (14) / 1.73 [108] vámpirizáció: 11 (13) / 0  
farok [109] méret: 11 / 0 [110] szakért.: 11 (12) / 0.73 [111] paraliz.méreg: 11 (13) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 7 / 0.36 [32] animáció: 3 / 0.32 [42] csendvarázs: 4 / 0.06
[10] energiatüske: 5 / 0.12 [160] esszenciaelnyelés: 5 / 0 [31] féreg érintése: 12 / 3.88
[17] gránitbõr: 1 / 0 [139] gyógyító szellõ: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 4 / 0
[129] mentális robbanás: 8 / 0.46 [148] méregsemlegesítés: 4 / 0.62 [38] parancs: 1 / 0
[133] pszi acéltorony: 4 / 0.06 [171] savpajzs: 4 / 0 [161] sebezhetetlenség: 12 / 1.43
[131] sz.áll.roncsolása: 7 / 0.66 [159] szellemidézés: 1 / 0 [150] tárgyvédelem: 3 / 2
[132] tudati méreg: 9 / 1.62 [14] vakító fény: 1 / 0    

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (4).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] sötét xirnox 57/0 195% 150% 8 / 0.63 ájult
[2] quwarg katona 69/0 195% 200% 8 / 7.91 ájult
[3] sötét xirnox 44/0 142% 80% 3 / 1.67 ájult
lélekenergia rész 25% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 2

MAKRÓID
1. Makró
bsz 2 10
be 9 5
be 9 6
v 148 1 7
h 517

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #144. Prioritás: 200.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #140. Prioritás: 200.
3: féreg érintése v.var.
4: sebezhetetlenség v.var.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 45 0 0 61 590 9; VI erõ:300% ép:1%; PV 4 3 5; PSZ 48 47 50 56 67; BA 15136; HE 3; PT 1; I 100 5;

SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet, ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (7. épület), #30 (3. épület), #50 (20. épület), #401 (194. forduló), #432 (183. forduló), #408 (189. forduló), #318 (194. forduló), #403 (194. forduló), #319 (194. forduló), #409 (194. forduló).

SZÖVETSÉGED: Tudás Õrzõi (#15021). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3586. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: mutáns lemúr. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 12 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz második fejpántja (#21369) 1 a sas könnyû láncinge (#15881) 1 a sav díszes fejpántja (#26756)
1 a sün csontmaszkja (#24942) 1 a szalamandra bõr mellvértje (#25796) 1 a szalamandra vándorcsizmája (#25871)
1 a természet csontmaszkja (#16842) * 1 a tökéletesség nagy pajzsa (#21762) 1 a tûz lovagi lemezpáncélja (#22152)
1 a tûz utazóköpenye (#22286) * 1 az elektromosság csatos öve (#27266) 1 az élet zöld köntöse (#5201)
1 az energia szárnyas sisakja (#18627) 1 az ügyesség ezüst fejpántja (#2457) * 39 ében láncing (#134)
* 1 ezüst porontyköpeny (#358) 1 szöges öv (#1168)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gyorsaság kõamulettje (#3896) 1 a jég ezüst nyaklánca (#22782) 1 a légzés ezüst nyaklánca (#27732)
1 a légzés kõamulettje (#27746) * 1 a mutáció gyémántja (#162) 1 a regenerálódás aranyozott nyaklánca (#24583)
1 a regenerálódás sárgaréz nyaklánca (#24581) 1 a sólyom ezüst nyaklánca (#29532) 1 a sólyom sárgaréz nyaklánca (#29531)
1 a sün márványgyûrûje (#25076) 1 a szalamandra márványgyûrûje (#25976) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 a teknõs háromszögszimbóluma (#25512) 1 a tûz ezüst fülbevalója (#22407) 1 a villám márványgyûrûje (#23726)
1 a yeti márványgyûrûje (#26426) 3432 arany (#1) 1 arany orgling fétis (#296)
1 aranyozott nyaklánc (#1183) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
* 1 az Õrzõk ében karkötõje (#477) * 1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254)
1 díszes karkötõ (#1242) * 1 Doemon kõkarkötõje (#850) 488 drágakõ (#2)
1 Fénygyûrû (#301) 1183 hamis arany (#809) 3 márványgyûrû (#1226)
1 ónix karkötõ (#1243) 2 orgling fétis (#269) * 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 ozin fülkarika (#211) 1 Rogan karkötõje (#145) 1 smaragd karkötõ (#592)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 tündértalizmán (#317) * 10 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
4 fekete dukát (#218) 1 garling kristály (#209) 1 hebrencs csapda (#582)
1 idõkapszula (#621) 1 kincskeresõ kisködmön (#519) 1 kötél (#128)
1 Krugrog mama terítõje (#517) 1 nekrofun medál (#513) 1 orvosságos zacskó (#590)
1 relikviaszilánk (#604) 1 Urgod kémszeme (#533)

Fegyverek
1 a szívósság hosszúkardja (#14817) 1 rövid tõr (#1302)

Varázsitalok és füvek
4 bajnokok itala (#62) 2 csapdaészlelés itala (#65) 27 csótányláb (#25)
22 elfu moha (#33) 4 elonotichlan (#31) 1 energiaital (#82)
2 fehér gyógyital (#50) 28 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom kék itala (#58)
14 hónakkupók (#30) 4 javítás itala (#108) 3 kalmárok itala (#66)
1 kihívás itala (#68) 24 liánvirág (#24) 21 mátekel gomba (#21)
2 méregellenállás itala (#51) 26 mézfû (#29) 20 mitulen fû (#20)
12 muskil (#37) 7 óriásnövés itala (#60) 4 õsmágus szájvize (#69)
4 parafû (#41) 23 ragálygomba (#26) 25 rémcserje (#34)
20 sárkányvirág (#32) 1 Selenia haja (#612) 32 sötét mák (#23)
11 szemani gomba (#36) 18 tejfonál (#28) 4 tokin kaktusz (#40)
12 védelem itala (#59) 19 velparaj (#35) 2 waarkin (#38)
4 xita uborka (#39) 4 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
3 asztrálesszencia (#154) 18 barna manakõ (#149) 5 bronz korong (#297)
6 duzzadt xenópete (#479) 44 ekinda haj (#147) 23 elektronit (#141)
7 húsevõ bibe (#151) 11 káoszkígyó pikkely (#230) 2 kõtroll szem (#274)
14 mandibula (#157) 1 molad púp (#16) 6 molitár háj (#165)
1 nordkristály (#146) 3 óriási xenópete (#480) 184 õsi relikvia (#17)
16 pirgamit (#152) 5 ratifikátor agy (#236) 9 smaragd esszencia (#229)
1 szirénhaj (#293) 59 szójer csáprágó (#231) 3 xenópete (#278)
12 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a tolvaj csillogó fejpántja #9208 (14), a kobra fekete csizmája #7422 (11), az entek szárnyas sisakja #9627 (11).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 2 óriási xenópete (#480), 1 az elektromosság csatos öve (#27266), 1 a tökéletesség nagy pajzsa (#21762), 1 szójer csáprágó (#231), 4 õsi relikvia (#17), 1 óriásnövés itala (#60), 1 szirénhaj (#293), 1 szöges öv (#1168), 1 szemani gomba (#36), 13 hamis arany (#809).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 572 arany (#1), 2 duzzadt xenópete (#479), 1 energiagyûjtõ (#202), 1 átokkõ (#203), 1 antiõskõ (#206), 1 az entek szárnyas sisakja (#9627), 1 szerencsekõ (#197), 1 sárga gyógyital (#61).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.