Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Egy csapat hártyás lemúr
Küldd el képeslapként!
"Ezek az apró, egérszerű emlősök hatalmas ugrásokra képesek, az ugrás közben hártyás bőrlebernyegeiken vitorláznak. Csapatokban vadásznak, sok lúd disznót győz alapon ejtik el a nagyobb lényeket." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 12:14:01 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7116-77

Karakterszám: 7116 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 77 Játékhét: 91
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 679
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. nov. 7. 8h:29'
A következõ fordulód táplálható: 2002. nov. 10.

E-mail!

PJOT PERVIJ KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 3. NAP ** Felkeresi barlangodat Hurpi, egy erõtõl duzzadó, perzselõ tekintetû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Viselt tárgyai: az egészség malachitgyûrûje, a szakács üstje, bronzmedál, a túlélés malachitgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, kék gömb, Rogan karkötõje, a sas köntöse, az ügyesség zangrozi csizmája, a hatalom ezüst láncinge, a kobra szárnyas sisakja, a harcmûvész csepp fülbevalója, a törpék csepp fülbevalója, a titán íja, a bölcsesség vaspajzsa, a titán malachit karkötõje, a kobra ezüst nyaklánca, a harcos kõamulettje, az ügyesség sárga öve. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Hurpi Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)25 (+0)35 Pjot Pervij Tudati méreg kudarc (-6)29 (-20)15
2. Hurpi Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)10 (-20)15 Pjot Pervij Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)14 (-15)0

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-25 életpont.)
** 3. NAP ** Hurpi kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 3747 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 3747 9 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9613.) A te szinteden a legnevesebb El Tapod, egy békés szándékú, önbizalomhiányban szenvedõ, szórakoztató férfi. (hírneve 3569.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*nov. 5.* Dorth a Mérgek Ura pszionikus küzdelemben diadalt aratott Tömörgõ Sitty-Sutty felett. *nov. 5.* Vivi Ornitier felköltözött a következõ szintre. *nov. 6.* Hercegnõ teljesítette az 5. küldetést, amit a boltban kapott. *nov. 6.* Hercegnõ teljesítette a 9. küldetést, amit az akadémián kapott.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*nov. 4.* Nyafogó Nefelejcs és Zuck pszi párbajt vívtak. Nyafogó Nefelejcs került ki gyõztesen. *nov. 4.* Mélységben Szuttyogó pszionikus párviadalban legyõzte Fényhozó Keilort. *nov. 5.* Mélységben Szuttyogó gyõzelmet aratott Laetitia Diamantinia felett. *nov. 5.* A Gránitszövetség szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett! *nov. 5.* Örök Lázadó csatában legyõzte Kyrian D'amart. *nov. 5.* Fortian gyõzelmet aratott Mordonc felett. *nov. 5.* Fortian és Aranea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen. *nov. 6.* Az 15025 szövetség fényes gyõzelmet aratott torz orgling felett! *nov. 6.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Sziklazúzó Raggath felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]

ht harci program törlése
8 harci program sor törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]

var 22 16 22. varázslatra 16 képességpont
Elköltesz 16 képességpontot villámsújtás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen villámsújtás varázslatod ereje 17. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]

ep 18 75 6 építed a 18. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a könyvtár felhúzását. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+146%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Ismét tanultál valamit: +1 építés; [73 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

ep 37 75 6 építed a 37. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzájárulsz az építkezéshez 200 arannyal. Úgy érzed, neked is hozzá kell járulnod némi munkával a lélekenergia generátor elkészültéhez. Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Az építés 2 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 248 TVP-nyit kell dolgoznod. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+4%). [2 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

gy 60 0 0 50 felt. gyógyítás 60%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 60 százaléka alá zuhan. Elsõsorban a 50. varázslatot/tárgyat fogod használni. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Micsoda furcsaság - egy teljesen átlátszó, lapos, vékony és sima kõdarab! Vajon mire használhatták? (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni. (260. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Úgy tûnik, valami használhatóra bukkantál! Törött és egész cserépedények. Kiválogatod, hogy mi az, ami értékes. (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Egy mély aknát pillantasz meg, amely szabályos négyzet alakú. A mélybe apró kapaszkodók vezetnek. Nyilván nem a magadfajta lények számára tervezték. Aha, torzszülött rejtekhely! Elhatározod, hogy késõbb alaposan felkészülsz és visszatérsz, hogy megvizsgáld a helyszínt. (364. kaland, összköltsége 20 TVP.) A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az arhomad varangy elmormol egy tombolást. Összegyûjtve mágikus energiáit, az arhomad varangy elvarázsol egy féreg érintését. Megindulsz az arhomad varangy felé. Már ott is vagy! A tûzgyík az arhomad varangyot rohamozza. Az arhomad varangyot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (27 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (14 sebzés). A tûzgyík az arhomad varangyot támadja.
*** 2. KÖR *** Támadod az arhomad varangyot. Savat lehelsz ellenfeledre. (30 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (14 sebzés). Az arhomad varangy holtan terül el.
[A csatában összesen 85 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 16/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 21 arany. A tûzgyík zabál. (+25% jóllakottság.) Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Egy korhadozó fatáblát találsz, rajta fekete tintával felirat: "...városa innét..." Ez meg mi lehet? (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

tps 23 23 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 23 TVP-t késõbbi használatra. [23 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

k 496 kaland elvállalása
(496. kaland:) Visszatérsz a veszedelmes barlanghoz. Izgatottan lépsz be a bejáraton. Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid 2 sötét xirnox (#78) [aura: tüskés bõr: 2.] és egy méregféreg (#79).

*** 1. KÖR *** Megindulsz az 1. sötét xirnox felé. Már ott is vagy! A tûzgyík elindul a méregféreg felé. A méregféreg a tûzgyík felé mozog. Az 1. sötét xirnox odajön hozzád. A 2. sötét xirnox odajön hozzád. Támadod az 1. sötét xirnoxot. Meglengetve a tökéletesség csonttõrét, próbálsz lesújtani. (12 ép-t sebeztél). Meglengetve a természet vívótõrét, próbálsz lesújtani. (12 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (14 sebzés). A tûzgyík és a méregféreg egymással harcolnak. A tûzgyík megtántorodik. Az 1. sötét xirnox rád veti magát. Az 1. sötét xirnox savat lehel rád. (11 ép-t sebzõdtél). A 2. sötét xirnox rád veti magát. A 2. sötét xirnox savat lehel rád. (12 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az 1. sötét xirnox rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy méregfelhõ. A 2. sötét xirnox varázshatalma segítségével elmond egy méregfelhõt. Sebzõdsz 13 ép-t a méregfelhõtõl. Sebzõdsz 15 ép-t a méregfelhõtõl. A tûzgyík 16 sebzést kap a méregfelhõtõl. A tûzgyík 16 sebzést kap a méregfelhõtõl. A méregféreg ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. A méregféreg: nem hatott rá a méregfelhõ. Az 1. sötét xirnox immúnis a méregfelhõ varázslatra. Az 1. sötét xirnox: nem hatott rá a méregfelhõ. A 2. sötét xirnox immúnis a méregfelhõ varázslatra. A 2. sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. A tûzgyík hörögve elterül. Támadod az 1. sötét xirnoxot. A tökéletesség csonttõrével lesújtasz. (12 ép-t sebeztél). Meglengetve a természet vívótõrét, próbálsz lesújtani. (10 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (14 sebzés). Az 1. sötét xirnox halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** 11 életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl. Sebzõdsz 10 ép-t a méregfelhõtõl. A méregféreg immúnis a méregfelhõ varázslatra. A méregféreg ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. A 2. sötét xirnox: nem hatott rá a méregfelhõ. A 2. sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. Támadod a 2. sötét xirnoxot. A tökéletesség csonttõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (9 ép-t sebeztél). A természet vívótõrével lesújtasz. Fürgén elhajolt. Nehezen bírja a szagodat (14 sebzés). A méregféreg téged támad. Harapni próbál. Nem talált. A 2. sötét xirnox téged támad. A 2. sötét xirnox savat lehel rád. (10 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 97 sebzést okoztál, és 82 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 7/38.] Menekülsz, mented az irhádat. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzgyík újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+61 életpont.) [23 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. Köszöntöd, és 20 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Lépkaparó Holy, az általa legyõzött akadály 2 sziklaóriás (#164). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeleid 2 zombi (#29) és egy zombi mester (#80) [aura: IQ: 5.].

*** 1. KÖR *** Megközelíted a zombi mestert. A 2. zombi feléd mozog. A zombi mester máris elõtted terem! Az 1. zombi máris elõtted terem! Támadod a zombi mestert. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (28 ép-t sebeztél). A 2. zombi téged támad. Rád vág jobb karmával. Nem talált. A zombi mester téged támad. Odacsap neked jobb karmával. (13 ép-t sebzõdtél). Az 1. zombi rád veti magát. Feléd üt jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. A zombi mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A zombi mestert próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (28 ép-t sebeztél). Az 1. zombi téged támad. Lecsap rád jobb karmával. Félrehajoltál. A zombi mester téged támad. Lecsap rád jobb karmával. (18 ép-t sebzõdtél). A 2. zombi rád támad. Lesújt rád jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél). A zombi mester regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Támadod a zombi mestert. Savat lehelsz ellenfeledre. (26 ép-t sebeztél). A zombi mester kileheli lelkét. A 2. zombi rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Ez mellément. Az 1. zombi téged támad. Lesújt rád jobb karmával. (9 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Támadod az 1. zombit. Savat lehelsz ellenfeledre. (23 ép-t sebeztél). Az 1. zombi téged támad. Lesújt rád jobb karmával. Ez mellément. A 2. zombi rád támad. Elõre szúr jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 105 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Hát, ez siralmas vereség volt. Akkor gyere ismét, ha vagy szerencsésebb, vagy hatalmasabb vagy.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+62 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]

mak 3 5 3. makró definiálása/hívása
3. makró törölve. Helyére a következõ 5 parancsot definiálod:
gy felt. gyógyítás 0%-ra
[Parancs 3. makróba tárolva.] Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]

kf 194 bekészíted a 194. tárgyat
[Parancs 3. makróba tárolva.] Leveszed a bérmágus szárnyas sisakját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]

vd 81 vadászat
[Parancs 3. makróba tárolva.] [Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeleid egy méregféreg (#79) és egy sötét xirnox (#78).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a sötét xirnox felé. Már ott is vagy! A méregféreg a tûzgyíkot rohamozza. A tûzgyík a méregférget rohamozza. A sötét xirnox odajön hozzád. A sötét xirnoxot próbálod megsebezni. A tökéletesség csonttõrével lesújtasz. (13 ép-t sebeztél). Meglengetve a természet vívótõrét, próbálsz lesújtani. Hátraugrott a támadás elõl. Nehezen bírja a szagodat (16 sebzés). A méregféreg és a tûzgyík egymással harcolnak. A tûzgyík megtántorodik. A sötét xirnox téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (11 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox elmormol egy méregfelhõ varázslatot. 10 életpontnyit sebzõdsz a méregfelhõtõl. A tûzgyík sebzõdik 17 ép-t a méregfelhõtõl. A méregféreg immúnis a méregfelhõ varázslatra. A sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. A sötét xirnoxot próbálod megsebezni. Meglengetve a tökéletesség csonttõrét, próbálsz lesújtani. (11 ép-t sebeztél). A természet vívótõrével lesújtasz. Mellétrafáltál. Bûzöd fojtogatja (15 sebzés). A sötét xirnox kileheli lelkét. A tûzgyík és a méregféreg egymással harcolnak. A tûzgyík megtántorodik. A tûzgyík halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** 9 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. A méregféreg immúnis a méregfelhõ varázslatra. A méregférget próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (23 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (11 sebzés). A méregféreg holtan terül el.
[A csatában összesen 89 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 17/40.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+34%).
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzgyík újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]

vd 81 vadászat
[Parancs 3. makróba tárolva.] [Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mitulen füvet. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az ichinedar létrehoz egy agyroppantás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Az ichinedar irányába mozogsz. A tûzgyík elindul a nedonkutya felé. A nedonkutya megközelíti a tûzgyíkot. Az ichinedart próbálod megsebezni. A tökéletesség csonttõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Mellé! A természet vívótõrét forgatva támadsz. Nem találtál. Bûzöd fojtogatja (20 sebzés). Az ichinedar halálhörgés közepette a földre zuhan. A tûzgyík és a nedonkutya egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megindulsz a nedonkutya felé. Már ott is vagy! Támadod a nedonkutyát. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (28 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (19 sebzés). A nedonkutya halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 67 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 1/17.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 32 arany. A tûzgyík az ételre veti magát. (+22% jóllakottság.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

kf 17277 bekészíted az 17277. tárgyat
[Parancs 3. makróba tárolva.] Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a bérmágus szárnyas sisakját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 7 3 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

pta 131 131 131 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása. 3. sz.áll.roncsolása. 4. Bolond. 5. Bolond. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

p 3747 portyázás
Elfogadod Hurpi kihívását, és felkeresed a barlangjában. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Vendéglátód Hurpi, egy erõtõl duzzadó, perzselõ tekintetû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Felszerelése: az egészség malachitgyûrûje, a szakács üstje, bronzmedál, a túlélés malachitgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, kék gömb, Rogan karkötõje, a sas köntöse, az ügyesség zangrozi csizmája, a hatalom ezüst láncinge, a kobra szárnyas sisakja, a harcmûvész csepp fülbevalója, a törpék csepp fülbevalója, a bölcsesség vaspajzsa, a titán malachit karkötõje, a kobra ezüst nyaklánca, a harcos kõamulettje, az ügyesség sárga öve.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Pjot Pervij Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)20 (+0)35 Hurpi Tudati méreg kudarc (-6)34 (-20)15
2. Pjot Pervij Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)5 (-20)15 Hurpi Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)19 (-15)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+31% pszi támadás, +31% pszi energia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

gy felt. gyógyítás 0%-ra
Gyógyítás parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

kf 194 bekészíted a 194. tárgyat
Leveszed a bérmágus szárnyas sisakját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 51.]

vd 81 vadászat
[Kronorém torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeleid egy sötét xirnox (#78) és egy méregféreg (#79).

*** 1. KÖR *** A sötét xirnox irányába mozogsz. A tûzgyík elindul a méregféreg felé. A sötét xirnox máris elõtted terem! A méregféreg a tûzgyík felé mozog. A sötét xirnoxot próbálod megsebezni. A tökéletesség csonttõrét forgatva támadsz. (12 ép-t sebeztél). A természet vívótõrét forgatva támadsz. Ez mellément. Bûzöd fojtogatja (13 sebzés). A tûzgyík és a méregféreg egymással harcolnak. A sötét xirnox téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (9 ép-t sebzõdtél). A tûzgyík megtántorodik.
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy méregfelhõt. 12 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. A tûzgyík 18 sebzést kap a méregfelhõtõl. A méregféreg: nem hatott rá a méregfelhõ. A sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. A tûzgyík halálhörgés közepette a földre zuhan. Megtámadod a sötét xirnoxot. Meglengetve a tökéletesség csonttõrét, próbálsz lesújtani. Félrehajolt. Meglengetve a természet vívótõrét, próbálsz lesújtani. Mellé! Szagodtól fuldoklik (12 sebzés).
*** 3. KÖR *** 14 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. A méregféreg: nem hatott rá a méregfelhõ. A sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. Támadod a sötét xirnoxot. A tökéletesség csonttõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (11 ép-t sebeztél). A természet vívótõrével lesújtasz. (10 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (12 sebzés). A sötét xirnox hörögve elterül. A méregféreg téged támad. A fogaival támad. El sem talált, haha.
*** 4. KÖR *** Sebzõdsz 13 ép-t a méregfelhõtõl. A méregféreg ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. Megtámadod a méregférget. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (19 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (6 sebzés). A méregféreg holtan terül el.
[A csatában összesen 95 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzgyík: 7/31.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%). Viszed, ami mozdítható: 32 arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, tûzgyík újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat. [26 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]

vd 81 vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]
kf 17277 bekészíted az 17277. tárgyat
Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a bérmágus szárnyas sisakját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]

pta 132 131 131 131 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. sz.áll.roncsolása. 3. sz.áll.roncsolása. 4. sz.áll.roncsolása. 5. Bolond. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]

p 3747 portyázás
Elküldesz egy kihívást Hurpi részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]

23 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 23 TVP-t a korábban félrerakottból. [-23 TVP-t használtál fel, maradt még 48.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +2 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 538 sebzést okoztál, és 240 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még egy képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 48 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 300 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Pjot Pervij, egy kreol bõrû, kék szemû, jóvágású férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 77. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 (9) / 2.90
[2] IQ: 15 (23) / 4.68
[3] ügyesség: 4 (7) / 1.30
[4] egészség: 13 (29) / 9.21
[5] mágia: 13 (25) / 3.81
[6] gyorsaság: 14 (24) / 2.75
[9] Méret/ép: 94 (109) / 17
Min. méret: 86
Barlangméret: 94
PONTJAID
Varázspont: 233 / 233
Képességpont: 16 / 37%
Hõsi pont: 8 (7)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 48%
Galetki erõ: 382 / 320
Hírnév : 868
Jóllakottság: 61%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 17 (0)
Galetki gyõzelmek: 8 (0)
Torzsz. csaták: 478 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 430 (4)
Leölt torzszülött: 654 (9)
Pszi csaták: 110 (2)
Pszi gyõzelmek: 57 (1)
Ájulások száma: 13 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: felvilágosult halandó (17)
Speciális képességeid:
+17 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Végezz öt kronorémmel! 2.) Hozz öt elfu mohát. 3.) Érj el legalább 20 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 15 (18) / 3.81 [22] imm.mérg.gázra: 3 / 0.20 [25] bûz: 13 (15) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.50 [46] csapdaészlelés: 3 / 1.91 [47] zárnyitás: 6 / 0.44
[48] mászás: 6 / 0.72 [49] rugalmasság: 3 / 0.21 [50] meggyõzõkészség: 2 (4) / 1.29
[51] transzformáció: 7 / 0.92 [52] auraészlelés: 2 / 1.62 [53] ékszerészet: 1 / 0.55
[54] kereskedelem: 2 / 1.73 [55] szívósság: 8 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 3 (5) / 0.80
[57] gyógynövények: 6 / 0.10 [58] nyomkeresés: 4 / 2.01 [59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.55
[60] pszi támadás: 7 / 6.85 [61] pszi energia: 7 / 5 [62] lopás: 5 / 0.25
[64] átokszórás: 3 / 0.91 [65] álcázás: 2 / 0.25 [66] lopakodás: 2 / 0.88
[67] régészet: 9 / 6.50 [68] zene: 5 / 0.38 [69] tanulás: 5 / 2.47
[72] építés: 6 / 0.35        

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 4 / 3.11     a tökéletesség csonttõre
jobb karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.86     a természet vívótõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 / 0.32 [11] elektromos kéz: 9 / 1.28 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0
[10] energiatüske: 5 / 0.16 [29] életszívás: 4 / 0.32 [17] gránitbõr: 3 / 0.06
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [163] kineport: 3 / 0.16 [146] kontakt.õseiddel: 1 / 0.48
[165] manafókuszálás: 4 / 0.18 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 1.88 [159] szellemidézés: 1 / 0.16
[132] tudati méreg: 1 / 0.70 [19] tûzfal: 9 / 0.40 [16] tûzpajzs: 4 / 0.12
[14] vakító fény: 4 / 0.12 [22] villámsújtás: 17 / 0.24    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] tûzgyík 35/35 13% 127% 1 / 0 harcol
lélekenergia rész 0% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
gy 60 0 0 50
ism 3
x 10
tps 23
2. Makró
pv 7 3 5
pta 131 131 131
p 3747
mak 3
pta 132 131 131 131
p 3747
3. Makró
gy
kf 194
vd 81
vd 81
kf 17277
4. Makró
gy
pv 6
ism 3
p
pv 3 5
5. Makró
kf 194
vd 47
kf 2907


FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:150% ép:25%; PV 7 3 5; PSZ 47 48 67 66; L 4 1090 50 15 28 20; HE 9; PTA 132 131 131 131;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 15 szint: 2 sebzés: 6-14

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #50 (20. épület), #496 (75. forduló), #297 (58. forduló), #260 (77. forduló), #263 (68. forduló), #364 (77. forduló), #439 (72. forduló).

SZÖVETSÉGED: Gránitszövetség (#15061). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 7116. Jelenleg a lélekenergia generátor építésén dolgozol, eddig 2 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) 1 kemény bõrpáncél (#3) 2 sisak (#1075)
1 a tûz díszes fejpántja (#22256) 1 kék köpeny (#1137) 1 suhanó csizma (#195)
* 1 a mágus vándorcsizmája (#10121) * 1 az energia csatos öve (#18716) 1 fekete nadrág (#171)
1 vas lemezpáncél (#1001) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 khaldoran öv (#137)
1 az enyészet vassisakja (#23126) 1 csizma (#1120) 1 szárnyas sisak (#1077)
1 csatos öv (#1166) * 1 ezüst nadrág (#176) 1 mellvért (#1045)
1 fejpánt (#1105) 1 halotti maszk (#1091) 2 maszk (#1090)
1 a tudás köpenye (#2035) * 1 az entek átlátszó köntöse (#9702) 1 fekete csizma (#1122)
1 az egészség ezüst fejpántja (#2907) * 1 az entek kerek pajzsa (#9611) 1 a méreg zöld köntöse (#24101)
* 1 ében láncing (#134) 1 szöges öv (#1168) 1 öv (#1165)
* 1 a bérmágus szárnyas sisakja (#17277) 1 díszes köpeny (#1138) 1 csontmaszk (#1092)
1 a remete mellvértje (#12295)

Ékszerek, kincsek
224 arany (#1) * 1 a védekezés malachit karkötõje (#4841) 1 bronzmedál (#207)
1 kristályamulett (#130) 77 drágakõ (#2) 1 csepp fülbevaló (#1256)
1 malachit karkötõ (#1241) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 csontamulett (#1197)
1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 kék gömb (#143) * 1 a szakács üstje (#192)
1 ezüst nyaklánc (#1182) 1 karkötõ (#1240) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 Rogan karkötõje (#145) 1 ónixgyûrû (#1228)
1 bronz amulett (#1198) * 2 ozin fülkarika (#211) 1 aranyozott fülbevaló (#1258)
1 a szalamandra sárgaréz nyaklánca (#25931) 1 a torony amulettje (#18295) * 1 az elefánt szimbóluma (#16510)
* 1 a gepárd díszes karkötõje (#15642) * 1 a mágia ezüst nyaklánca (#3432) * 1 a gepárd csepp fülbevalója (#15656)
* 1 a természet kõamulettje (#16946) 1 gyûrû (#1225)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 2 kötél (#128) 4 varázskõ (#210)
2 õskõ (#8) 6 fekete dukát (#218)

Fegyverek
1 hosszúkard (#1317) 1 Enyészmester (#217) 3 rozsdás kard (#131)
* 1 a tökéletesség csonttõre (#22001) 3 parittya (#10) 5 kés (#5)
1 csonttõr (#1301) 2 gyalogos lándzsa (#1332) 2 lándzsa (#1330)
1 kard (#1315) 2 görbekard (#1316) 1 az ellenállás gyalogos lándzsája (#28782)
1 harci nyílpuska (#1288) 1 tõr (#1300) 1 rövid tõr (#1302)
* 1 a természet vívótõre (#17053) * 1 a bûz könnyû íja (#29171)

Varázsitalok és füvek
3 méregellenállás itala (#51) 1 csótányláb (#25) 1 savlehelet itala (#55)
14 üvegcse (#14) 4 mátekel gomba (#21) 4 ragálygomba (#26)
5 mézfû (#29) 6 mitulen fû (#20) 5 sötét mák (#23)
1 védelem itala (#59) 7 hónakkupók (#30) 11 gyilkos boróka (#27)
2 óriásnövés itala (#60) 3 hatalom kék itala (#58) 6 tejfonál (#28)
8 elonotichlan (#31) 1 winropu moha (#22) 2 kihívás itala (#68)
4 sárkányvirág (#32) 1 bajnokok itala (#62) 2 elfu moha (#33)

Egyéb kacatok
5 yeti csont (#160) 3 nohnetár gumó (#212) 9 lemúr hártya (#161)
60 õsi relikvia (#17) 16 pirgamit (#152) 20 mandibula (#157)
7 molitár háj (#165) 3 bolhedor szárny (#15) 3 asztrálesszencia (#154)
6 húsevõ bibe (#151) 3 elektronit (#141) 2 molad púp (#16)
4 ekinda haj (#147)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sebesség bõr mellvértje #13196 (10), fekete csizma #1122 (3), kerek pajzs #1061 (2), az egészség könnyû láncinge #2831 (10).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.