Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Hydron
Küldd el képeslapként!
Ugye így, e teremtmény kifinomult karmaira pillantva nem is gondolnád, hogy ez a galetki a Teron hegy mélyének egyik leghíresebb tolvaja?
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 23:08:37 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7092-61

Karakterszám: 7092 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 61 Játékhét: 77
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 67
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. már. 7. 9h:23'
A következõ fordulód táplálható: 2005. már. 10.

E-mail!

KEMÉNYFOGÚ ROKTÁR KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 4. NAP ** Bezörget hozzád Enyveskezû Ed, egy vékony, szikár testalkatú, kék bõrû csillogó fekete szemû férfi. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, lovagi lemezpáncél, pókcsatos öv, nagy pajzs, ezüst fejpánt, kék köpeny, szivárvány karkötõ, a sav kõamulettje, suhanó csizma. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Sarjadjon fû a hátadon!" Ezt kiáltod vissza: "Te nyáladat csöpögtetõ idióta!" A következõt mondja neked: "Azt rebesgetik, hogy ragálygomba terem a hónod alatt." Rögtön visszavágsz: "Kívánom, hogy te legyél a szint legpechesebb galetkije!" A következõt mondja neked: "A förtelmes bûzödet még egy sárban fetrengõ görényteknõc is megirigyelné." Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 25209.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*már. 2.* Stanislava pszionikus küzdelemben diadalt aratott FloMo Belaxus felett. *már. 4.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorph királynõ felett! *már. 4.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *már. 4.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Jégkirálynõt. *már. 4.* Alba Regina és Phom Chemoppo pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *már. 4.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Braveheart Patriotot. *már. 4.* Akadil Tel Kator rangja a Bárdok Klánjában "fõbárd" lett. *már. 4.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular felett. *már. 4.* A Rúvel Öklei szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett! *már. 7.* Dark Melont legyõzte harcban egy kristályfatty.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

kno 50 3 50. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a meggyõzõkészség szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 6. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

h 8 50 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

kno 50 7 50. képességre 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot a meggyõzõkészség szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 8. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

be 15 meglátogatod a 15. épületet
Elmész a Katonák Klánjának épületébe.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

kno 21 2 21. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot az elkt.immunitás harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az elkt.immunitás szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 260.]

k 244 kaland elvállalása
(244. kaland:) Közelebb óvakodsz a csontépülethez. Némelyik, az építésnél felhasznált csonthoz tartozó állatnak még a koponyája is nagyobb, mint te vagy! Zakatoló szívvel lépsz be az egyetlen bejáraton. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeled egy albinó pók (#32).

*** 1. KÖR *** Az albinó pók odajön hozzád. Megrohamozod az albinó pókot. Kõfejû az albinó pókot rohamozza. Az albinó pók téged támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Ez mellément. Az albinó pókot próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (20 ép-t sebeztél). Az albinó pók kileheli lelkét.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+11%). Szolgáidnak is jut 2%. Elteszed a zsákmányt, ami egy õskõ. Kõfejû táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
Körültekintõen osonsz tovább.
[Csapdaészlelés próba 5-ös küszöbre: sikeres] Hoppá! Egy egészen apró bot áll ki a földbõl. Ha belerúgsz, nyilvánvalóan valamilyen gonosz csapdát hozol mûködésbe! Átléped.
Megpillantasz egy zsinórt, amely keresztbe van kifeszítve elõtted. Milyen ügyetlen csapda!
[Csapdaészlelés próba 4-es küszöbre: sikeres] Felemeled a lábad, hogy átlépd, és ekkor megpillantasz egy nagyon halvány vonalat a padlón. Ha átléped a zsinórt, pont oda lépsz, ami az igazi csapdát beindítja! Nagy lendületet veszel, és hatalmasat ugrasz a lépés helyett.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 20 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

m 2 3 1413 2221 1222 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,3) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 2,2) Irány észak! A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
Történt egyszer, hogy egy elemi rin alomban csak nõstény elemi rin született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 18 mázsa energiát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 11 mázsa energiát. Ezek a falánk lények tehát összesen 4313 mázsa energiát pusztítottak el. Hány elemi rin volt egy alomban?
Szomorúan rázod a fejed. Fogalmad nincs, mi lehet a válasz.
(M 1,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 2,4) A folyosó délre tart. Hmm, emlékszel még, itt volt az egyik próbatétel!
(M 3,4) A négy égtáj közül keletet választod. Hmm, emlékszel még, itt volt az egyik próbatétel!
(M 4,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

vd vadászat
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Vadászni támad kedved. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Találsz egy barlangtavat. A tó közepébõl egy kõbástya emelkedik ki. Nagyon réginek tûnik, mindenhol málladozik. Egybõl kíváncsi leszel, de nem látsz bejáratot. A víz hideg, de nagyon sekély. Oda lehetne gázolni, és felmászni... - morfondírozol. (377. kaland, összköltsége 10 TVP.) A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** A zombi irányába mozogsz. A zombi máris elõtted terem! Kõfejû megközelíti a zombit. Megtámadod a zombit. Beversz egyet jobb mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (14 ép-t sebeztél). A zombi holtan terül el.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut 2%.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. Savat lehelsz ellenfeledre. (25 ép-t sebeztél). A tehemót téged támad. Megpróbál benyomni neked bal mancsával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lekever egyet jobb mancsával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A tehemót hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut 3%. A küzdelemben megéheztél. Az ételre veted magad. (+10% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 205.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy albinó pók (#32).

*** 1. KÖR *** Az albinó pók irányába mozogsz. Az albinó pók feléd rohan. Kõfejû megközelíti az albinó pókot. Támadod az albinó pókot. Lesújtasz jobb mancsoddal. (19 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (17 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). Az albinó pók halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak is jut 2%. Kõfejû eszik. (+25% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Találsz egy barlangtavat. A tó közepébõl egy kõbástya emelkedik ki. Nagyon réginek tûnik, mindenhol málladozik. Egybõl kíváncsi leszel, de nem látsz bejáratot. A víz hideg, de nagyon sekély. Oda lehetne gázolni, és felmászni... - morfondírozol. (301. kaland, összköltsége 20 TVP.) A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy sahran rák (#21).

*** 1. KÖR *** A sahran rák irányába mozogsz. A sahran rák feléd mozog. Kõfejû elindul a sahran rák felé. Megtámadod a sahran rákot. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (19 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Acsarogva harapni próbálsz. (13 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A sahran rák hörögve elterül. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+10%). Szolgáidnak 2% jut. Kõfejû zabál. (+25% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Már majdnem feladod, amikor nyomra bukkansz. Hamarosan a nyom nagyon forró lesz. Kellemes csetepaténak nézel elébe! Ellenfeled egy protolisk lárva (#19).

*** 1. KÖR *** A protolisk lárva irányába mozogsz. A protolisk lárva odajön hozzád. Kõfejû a protolisk lárva irányába megy. A protolisk lárvát próbálod megsebezni. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-3 ép) Megmérgezted. Acsarogva harapni próbálsz. (16 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-3 ép) Vámpirizálsz (+2 ép). A protolisk lárva halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 36 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut 2%. Kõfejû zabál. (+25% jóllakottság.)
[22 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Akarkusa Hopplati, egy nagyorrú, hatfülû, kockafejû, lombikszemét harcos férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Viselt tárgyai: könnyû pikkelyvért, a remete vándorcsizmája, a lich szöges öve, szivárvány karkötõ, ezüst nyaklánc, csillogó fejpánt, a sav márványgyûrûje, a gladiátor kék köpenye, a teknõs csontamulettje. Akarkusa Hopplati körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+9% jóllakottság)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Csótánygróf, egy Rovarszemü,csáprágós,trágyaszagú,de elegáns megjelenésû úri galetki férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. Tárgyai: köpeny, karkötõ, a lich barbár lándzsája, díszes fejék, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, szivárvány karkötõ, az erõ könnyû láncinge. csótánygróf mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg csótánygróf finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Hosszasan társalogtok mindenféle érdekes témáról: a torzszülöttekkel való állandó küzdelemrõl, más galetkik elleni technikákról, a faj jövõjérõl, távoli, misztikus világokról. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+9% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 138.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Atahán, egy enhyén inumilált rockkocsmatöltelék galetki férfi. A Katonák klánjának kisdobos rangú tagja. A következõket látod nála: az elefánt halotti maszkja, malachit karkötõ, sárgaréz nyaklánc, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, villámöv, a mágia láncinge, gyûrû, bronz lárvaköpeny, az Örökkévalóság Rubinja, szivárvány karkötõ, suhanó csizma. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+10% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Cinege, egy hatalmas, irdatlanul kövér, pisze orrú, malacszemû, bambán vigyorgó férfi. Viselt tárgyai: bronzmedál, csonttõr, a bölcsesség márványgyûrûje, bõrpáncél, suhanó csizma, ezüst lárvaköpeny, a tökéletesség malachit karkötõje, rövid tõr, szárnyas sisak, pókcsatos öv, az egyensúly gyûrûje. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! A vacsora után a mágiáról beszélgettek, hogyan, mint érdemes használni, és megéri-e a rááldozott energiát. Aztán persze a kalandjaitokról is szó esik. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+5% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 118.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Scarpetta doktornõ, egy Egy hullákat boncoló kedves-nedves hölgy nõ. Tárgyai: kristályamulett, bronzmedál, a sas sisakja, a tudós zöld köntöse, az egyensúly gyûrûje. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+6% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy goblin kobra (#20).

*** 1. KÖR *** A goblin kobra varázshatalma segítségével elmond egy óriáserõt. A goblin kobra ellõ egy tûzpajzs varázslatot. A goblin kobra irányába mozogsz. Kõfejû a goblin kobra irányába megy. A goblin kobrát próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (19 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (11 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+2 ép). A goblin kobra kileheli lelkét. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak is jut 3%.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Enyveskezû Ed, egy vékony, szikár testalkatú, kék bõrû csillogó fekete szemû férfi. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, lovagi lemezpáncél, pókcsatos öv, nagy pajzs, ezüst fejpánt, kék köpeny, szivárvány karkötõ, a sav kõamulettje, suhanó csizma. Így üdvözlöd: "Hogy szakadna be a barlangod!" Õ rögvest kontrázik: "Hogy szorulnál bele a bõrödbe!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Mindezt a saját kisebbrendûségi érzésed mondatja veled!" Nem késik a válasszal: "Te olyan tuskó vagy, hogy magadtól hasadsz!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "A polipfej gusztusosabbat okádik, mint amilyen a te arcod." Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Enyveskezû Ed csak tátog válasz helyett. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+25% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy sahran rák (#21).

*** 1. KÖR *** A sahran rák feléd rohan. Megközelíted a sahran rákot. Kõfejû a sahran rák irányába megy. A sahran rák rád veti magát. Feléd döf ollóival. Mellé! A sahran rákot próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (16 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (17 ép-t sebeztél). A sahran rák kileheli lelkét.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Kõfejû: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+10%). Szolgáidnak 2% jut. Kõfejû habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.) [28 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +22 hírnevet kaptál. A kör során összesen 278 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 45 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 264 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Keményfogú Roktár, egy szemüveges, 190 centi magas, vékony testalkatú, kopasz férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 61. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 / 2
[2] IQ: 7 / 0.55
[3] ügyesség: 4 (8) / 0.90
[4] egészség: 7 (8) / 3.25
[5] mágia: 3 / 2.25
[6] gyorsaság: 8 (5) / 1.06
[9] Méret/ép: 75 (89) / 89
Min. méret: 75
Barlangméret: 75
PONTJAID
Varázspont: 25 / 25
Képességpont: 6 / 28%
Hõsi pont: 68 (3)
Tám.bónusz: 9%
Véd.bónusz: 36%
Galetki erõ: 276 / 193
Hírnév : 1173
Jóllakottság: 156%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 58 (0)
Galetki gyõzelmek: 40 (0)
Torzsz. csaták: 379 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 342 (8)
Leölt torzszülött: 513 (8)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 11 (0)

A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: apród (14)
Speciális képességeid:
+3 éberség, +7% támadás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Teljesíts sikeresen három küldetést, amelyet a palotában kaptál. [számláló: 2] 2.) Ölj öt óriás skorpiót, kizárólag végtagjaiddal. 3.) Érj el 8-as vezetõkészséget!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 12 (15) / 0.64 [15] regeneráció: 5 / 0 [16] tüskés bõr: 5 / 0
[17] vastag bõr: 5 / 0 [18] tûzimmunitás: 4 (5) / 0.20 [19] hidegimmunitás: 3 (4) / 0.20
[20] savimmunitás: 4 (8) / 0.20 [21] elkt.immunitás: 4 (5) / 0 [22] imm.mérg.gázra: 4 (5) / 0
[26] lõfegyver: 5 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 0.93 [46] csapdaészlelés: 5 / 1.82 [47] zárnyitás: 4 / 1.85
[48] mászás: 5 / 4.61 [49] rugalmasság: 3 / 0.05 [50] meggyõzõkészség: 8 / 1.30
[54] kereskedelem: 8 / 6.07 [58] nyomkeresés: 5 / 0.70 [59] vezetõkészség: 4 / 0.10
[62] lopás: 5 / 0.05 [63] éberség: 6 (9) / 0.44 [64] átokszórás: 7 (9) / 4.82
[65] álcázás: 3 / 1 [66] lopakodás: 4 / 3.14 [68] zene: 3 / 0.05

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 7 (8) / 0 [101] szakért.: 8 (9) / 5.84 [102] sebzõ méreg: 6 / 0  
fog [103] méret: 4 (5) / 0 [104] szakért.: 6 (7) / 2.81 [105] vámpirizáció: 4 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0        


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Kõfejû, a nohnetár 24/24 159% 200% 3 / 1.80 harcol
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 4

HARCI PROGRAMOD
1: savlehelet használata ha ellf. 16. képessége 7 v. több. Prioritás: 50.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 25; VI erõ:150% ép:20%; PV 5 4 3; PSZ 54 66 63 48 45;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 30 szint: 5 sebzés: 16-24

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #19 (3. épület), #50 (20. épület), #377 (61. forduló), #301 (61. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a sav csontmaszkja (#26742) 1 átlátszó köntös (#1152)
* 1 az élet könnyû pikkelyvértje (#5066) * 1 az élet vándorcsizmája (#5171) 1 az ellenállás csizmája (#28570)
* 1 ezüst lárvaköpeny (#355) * 1 fekete nadrág (#171) * 1 khaldoran öv (#137)
1 könnyû láncing (#1031) 1 lovagi lemezpáncél (#1002) * 1 nagy pajzs (#1062)
1 suhanó csizma (#195) 1 szárnyas sisak (#1077) 1 szarvas sisak (#1078)

Ékszerek, kincsek
* 1 a harcmûvész márványgyûrûje (#13826) * 1 a méreg csepp fülbevalója (#24206) 836 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207) 1 csepp fülbevaló (#1256)
31 drágakõ (#2) 1 kõamulett (#1196) * 1 kristályamulett (#130)
1 márványgyûrû (#1226) * 1 sárgaréz nyaklánc (#1181) 1 szimbólum (#1210)
* 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a sün hosszúkardja (#25167) 1 a villám csonttõre (#23801) 1 görbekard (#1316)

Varázsitalok és füvek
2 csótányláb (#25) 1 fehér gyógyital (#50) 4 gyilkos boróka (#27)
1 hatalom kék itala (#58) 2 hõsiesség itala (#52) 3 liánvirág (#24)
4 mátekel gomba (#21) 3 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60)
3 ragálygomba (#26) 1 savlehelet itala (#55) 2 sötét mák (#23)
1 tejfonál (#28) 7 üvegcse (#14) 2 védelem itala (#59)
9 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
5 bolhedor szárny (#15) 2 elektronit (#141) 5 lemúr hártya (#161)
20 molad púp (#16) 3 nohnetár gumó (#212) 11 nordkristály (#146)
3 pirgamit (#152) 1 sárga gömb (#136)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 20 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.