Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Hydron
Küldd el képeslapként!
Ugye így, e teremtmény kifinomult karmaira pillantva nem is gondolnád, hogy ez a galetki a Teron hegy mélyének egyik leghíresebb tolvaja?
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 23:38:03 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7058-238

Karakterszám: 7058 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 238 Játékhét: 342
E forduló ára: 49 zs. Maradék zseton: 4670
Forduló típusa: levél, email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2008. ápr. 17. 15h:05'
A következõ fordulód táplálható: 2008. ápr. 18.

MALIOR AZ ÉJBEN KACAGÓ KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
2008. 4.10. A játékvezetõ a beküldött AK-s kupon alapján beírt neked egy Krónikát.
** 6. NAP ** Felkeresi barlangodat Jordi, egy átható tekintetû, megfontolt férfi. [aura: rugalmasság: 10.] A Tisztogatók klánjának takarító rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, a kalmár nyaklánca, vándorcsizma, a mágia karikaszimbóluma, a Tél aranylánca, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, Rogan karkötõje, Enyészmester, a mágia nyílpuskája, a sün utazóköpenye, Vlagyimir gyûrûje, szárnyas sisak, a regenerálódás sárgaréz nyaklánca. Sértetlen, tehát a csapdádat elkerülte. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-9 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. Végtagjaid megerõsödnek (+7 méretükre). (-3 vp.) A nekropoid elõhív egy sorvasztás varázslatot. Jordit védi rezisztanciája. Jordi közelebb jön, hogy támadhasson. Jordi téged támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (22 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-9 ép.) Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a nekropoid létrehoz egy életszívás varázslatot. Jordi 17 ép-t sebzõdik. Gyógyítja a nekropoidot (+4 ép). Támadod Jordit. Odaütsz jobb mancsoddal. (53 ép-t sebeztél). Roncsoltál. A fogaiddal támadsz. Nem találtál. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. (52 ép-t sebeztél). Jordi összerogy. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 105 sebzést okoztál, és 31 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nekropoid: 17/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+2%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 0% lélekenergiát. Szolgáidnak 9% jut. Jordi meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 6. NAP ** Nem átall háborgatni Lord Vicces Don, egy erõs testalkatú, hosszú, szõke hajú, kék szemû férfi. [aura: gyógynövények: 6.] A Tisztogatók klánjának tisztogató rangú tagja. Felszerelése: a szakács üstje, a jég bõr mellvértje, ezüstmedál, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a háború köve, Végzetpenge, a jég vándorcsizmája, arany lárvaköpeny, az Érzés Gyûrûje, a Tél aranylánca, a jég díszes fejpántja, Rogan karkötõje, ében nyílpuska, ozin fülkarika, a jég karikaszimbóluma, szerencsekõ. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Nálad rútabbat el sem tudok képzelni!" Ezt kiáltod vissza: "Te gusztustalan csúszómászó!" Így szól hozzád: "Nagyobb a rendetlenség a barlangodban, mint egy torzszülött odúban." Nem késel a válasszal: "Olyan csúnya vagy, hogy alig látszik mellette a borzalmas kancsalságod." A következõt mondja neked: "A következõ héten a legnagyobb vadászzsákmányod egy pár éhezõ csótány legyen." Rögtön visszavágsz: "Annyiban különbözöl a legtöbb galetkitõl, hogy neked az izom helyén is háj van, te kövér malac." Jól odamondtál neki! Lord Vicces Don csak hápog. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+7% lélekenergia.)
** 7. NAP ** Felkeresi barlangodat Lord Vicces Don, egy erõs testalkatú, hosszú, szõke hajú, kék szemû férfi. [aura: 16-os méretû 13-as szintû bal karom.] A Tisztogatók klánjának tisztogató rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a szakács üstje, a jég bõr mellvértje, ezüstmedál, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a háború köve, Végzetpenge, a jég vándorcsizmája, arany lárvaköpeny, az Érzés Gyûrûje, a Tél aranylánca, a jég díszes fejpántja, Rogan karkötõje, ében nyílpuska, ozin fülkarika, a jég karikaszimbóluma, szerencsekõ. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Bûzödet csak a csúfságod múlja felül!" Ezt kiáltod vissza: "Te szerencsétlen orgling fattyú!" Így szól hozzád: "Te idétlen torzszülött-karikatúra!" Ezt kiáltod vissza: "Úgy nézel ki, mint aki egyszerre kapta el az összes ismert betegséget." A következõt mondja neked: "A förtelmes bûzödet még egy sárban fetrengõ görényteknõc is megirigyelné." Ezt kiáltod vissza: "Azt hallottam, hogy sok torzszülöttet a belõled sugárzó butasággal bénítottál meg." Lord Vicces Don nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Lord Vicces Don dühös pillantást vet rád. (+7% lélekenergia.)
** 7. NAP ** Felkeresi barlangodat Krol Rahn, egy rövid, fekete hajú, zöld szemû, magas, vézna férfi. A Mágusok klánjának varázslathasználó rangú tagja. A következõket látod nála: a pontosság zöld köntöse, szivárvány karkötõ, díszes villámöv, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, Trollagyar, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a villám ezüst nyaklánca, a villám halotti maszkja, a regenerálódás láncinge, a mágia smaragdja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Krol Rahn elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. A hosszú parti végül véget ér. Krol Rahn megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+10% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az az ezüst tárgyformázó. [ld. enc.]

Kissé már éhezel, ezért csak 123 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Lord Khalel, egy magas, halványkék bõrû, legyõzhetetlennek tûnõ, jeges pillantású férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*ápr. 2.* Morq Fan Gor elsõként ért el 98-as regeneráció tulajdonságot a Hegy lakói közül! *ápr. 3.* Pannonica mellé szegõdött egy óriás rák. *ápr. 4.* Jose D'Brison Barot kis híján megölte egy orgling kártevõ. *ápr. 9.* Pannonica szolgálatába állt egy gyászoló mourg. *ápr. 9.* Ambassadar és Zorander, a mágus megküzdöttek egymással, és Ambassadar gyõzött. *ápr. 9.* Jose D'Brison Barot majdnem felfalta egy vörös krazit. *ápr. 10.* A Káoszdemokrata szövetség fényes gyõzelmet aratott Kronosz felett! *ápr. 11.* Rent kis híján megölte egy Dyansys, a halálmester. *ápr. 14.* Arhippa Perttunen és Aranyszemû Reglinde pszi párbajt vívtak. Arhippa Perttunen került ki gyõztesen. *ápr. 15.* Jose D'Brison Barot majdnem felfalta egy sünpók.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 szint óriáserõ varázslat; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 713.]

e 20 élelemszerzés
Elmész salátát és gombát szedni. Meredek falakon kapaszkodsz fel, hogy a legfinomabb falatokhoz hozzájuss. Üdítõ ez a vegetáriánus koszt! (+80% jóllakottság.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 693.]

e 9 150 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 150% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 693.]
v 146 13 5 146. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 690.]

v 146 16 2 146. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]

var 16 3 16. varázslatra 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot tûzpajzs varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen tûzpajzs varázslatod ereje 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]

var 157 10 157. varázslatra 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot láthatatlanság varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen láthatatlanság varázslatod ereje 6. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]

ht 0 0 0 0 110 harci program törlése
1 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]

hp 4 13 15 80 110 harci program
A következõ sor került a harci programodba: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 110.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 687.]

ee 20937 25151 17 51 10194 sok-sok eladás
Felkeresed a szint vegyesboltját. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 30 ap, törpe pikkelyvért (#4) 37 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 15 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 15 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 7 ap, kõbalta (#18) 4 ap, mandolin (#19) 60 ap, kötél (#128) 15 ap, díszes rézkulcs (#129) 7 ap, rozsdás kard (#131) 9 ap, ében tündekard (#132) 30 ap, ében nyílpuska (#133) 45 ap, ében láncing (#134) 60 ap, díszes fejék (#135) 15 ap, khaldoran öv (#137) 45 ap, üvegszimbólum (#138) 22 ap, a halál fekete íja (#140) 300 ap, lant (#166) 120 ap, furulya (#167) 120 ap, pókcsatos öv (#173) 60 ap, pikkelypáncél (#223) 45 ap, törpe balta (#224) 6 ap, lelakatolt ládikó (#310) 450 ap, vas lemezpáncél (#1001) 129 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 192 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 57 ap, könnyû láncing (#1031) 106 ap, bíbor láncing (#1032) 162 ap, kerek pajzs (#1061) 34 ap, vassisak (#1076) 34 ap, szárnyas sisak (#1077) 72 ap, halotti maszk (#1091) 21 ap, csontmaszk (#1092) 57 ap, díszes fejpánt (#1106) 21 ap, ezüst fejpánt (#1107) 57 ap, vándorcsizma (#1121) 21 ap, fekete csizma (#1122) 57 ap, utazóköpeny (#1136) 18 ap, kék köpeny (#1137) 52 ap, díszes köpeny (#1138) 108 ap, zöld köntös (#1151) 21 ap, átlátszó köntös (#1152) 57 ap, könnyû íj (#1271) 34 ap, hosszú íj (#1272) 72 ap, kõrisfa íj (#1273) 133 ap, csonttõr (#1301) 21 ap, rövid tõr (#1302) 57 ap, vívótõr (#1303) 115 ap, görbekard (#1316) 34 ap, hosszúkard (#1317) 72 ap, barbár lándzsa (#1331) 34 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 72 ap, az erõ csonttõre (#1751) 167 ap, az ügyesség csepp fülbevalója (#2606) 163 ap, a gladiátor könnyû nyílpuskája (#6236) 252 ap, a kobra kõamulettje (#7496) 216 ap, a gólem csillogó fejpántja (#8308) 514 ap, az óriás barbár lándzsája (#8981) 228 ap, a tolvaj könnyû pikkelyvértje (#9116) 252 ap, a mágus fekete csizmája (#10122) 336 ap, a tudós sárgaréz nyaklánca (#11531) 223 ap, a szívósság vassisakja (#14576) 228 ap, a szívósság ezüst nyaklánca (#14682) 345 ap, a szívósság kõamulettje (#14696) 216 ap, a szellemek halotti maszkja (#15041) 216 ap, a szellemek csepp fülbevalója (#15206) 212 ap, a szellemek görbekardja (#15266) 228 ap, a sas ezüst fejpántja (#15957) 336 ap, a sas csontamulettje (#16047) 336 ap, az elefánt zöld köntöse (#16451) 216 ap, a bérmágus könnyû nyílpuskája (#17486) 252 ap, a bölcsesség könnyû láncinge (#17681) 300 ap, a bölcsesség csatos öve (#17816) 212 ap, az energia sárgaréz nyaklánca (#18731) 223 ap, a sebezhetetlenség karikaszimbóluma (#19661) 223 ap, a ragadozó szárnyas sisakja (#19977) 351 ap, a túlélés márványgyûrûje (#21476) 216 ap, a tökéletesség vándorcsizmája (#21821) 313 ap, a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912) 401 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 99 ap, a jég márványgyûrûje (#22826) 118 ap, az enyészet vassisakja (#23126) 131 ap, az enyészet sárga öve (#23217) 219 ap, a villám csontmaszkja (#23592) 225 ap, a villám csepp fülbevalója (#23756) 115 ap, a méreg könnyû láncinge (#23981) 203 ap, a méreg görbekardja (#24266) 131 ap, a szalamandra vándorcsizmája (#25871) 118 ap, a szalamandra karikaszimbóluma (#25961) 126 ap, a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) 154 ap, a sav kerek pajzsa (#26711) 131 ap, a sav karikaszimbóluma (#26861) 126 ap, a sav ezüst fülbevalója (#26907) 219 ap, a sav hosszúkardja (#26967) 239 ap, a légzés vándorcsizmája (#27671) 118 ap, a légzés csontamulettje (#27747) 225 ap, az angyalok átlátszó köntöse (#28152) 225 ap, az angyalok sárgaréz nyaklánca (#28181) 126 ap, az angyalok könnyû íja (#28271) 131 ap, az ellenállás csatos öve (#28616) 115 ap, a sólyom csepp fülbevalója (#29606) 115 ap. Eladod a gyõzelem kék köpenyét 139 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 7 hamis arany lapul!
Eladod a sün csonttõrét 50 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 16 õsi relikviát 473 aranyért. Eladsz 3 méregellenállás italát 21 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladod a káosz furcsa nyakláncát 75 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 682.]

az 14229 tárgy azonosítása
Beazonosítással próbálkozol. A káosz szikrázó öve: értéke 336 arany. A következõ képességeket azonosítod: +8 méret, +4 jéglehelet, +5 imm.mérg.gázra.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 680.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

t 70 40 70. szakértelem tanulása 40 TVP-ért
Visszamész a barlangodba. Kezedet magad elé nyújtasz, és hosszasan koncentrálsz. Lassan érzed, hogy a mana áramlani kezd a földbõl, de ekkor a kezedet visszahúzod.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 idézés; [40 TVP-t használtál fel, maradt még 640.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A katonai gyakorlópályán edzel egy darabig. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Kronosz kristálya (#703), Kronosz kristálya (#703), Kronosz kristálya (#703), Kronosz kristálya (#703), Kronosz kristálya (#703), Kronosz kristálya (#703).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 637.]

be 14 meglátogatod a 14. épületet
Ellátogatsz a Tisztogatók Klánjának épületébe.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 632.]

vv 154 176 261 több varázslat elmondása
[V 154 0 0:] Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kisebb erõpajzs. (+6% védekezés.) (-6 vp.)
[V 176 0 0:] Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szélpajzsot. (-60 vp.)
[V 261 0 0:] Ellõsz egy szörnyismeret varázslatot. (-19 vp.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Tenyeredet a föld felé fordítod, lehunyod szemed, és koncentrálni kezdesz. Már árad is a mana! (+50 varázspont.)
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 604.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Egy furcsa dolgot pillantasz meg: egy hatalmas méretû, rák alakú kõszobor (esetleg kõvéváltoztatott óriásrák?), amelynek aljából egy lépcsõ vezet a bejárathoz. Semmi kétség, ez egy bizarr - és talán mágikus - lakóépület! (334. kaland, összköltsége 35 TVP.) Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A barlang lakója Jordi, egy átható tekintetû, megfontolt férfi. [aura: 6-os méretû 6-os szintû jobb csáp.] A Tisztogatók klánjának takarító rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Tárgyai: az egyensúly gyûrûje, a kalmár nyaklánca, vándorcsizma, a mágia karikaszimbóluma, a Tél aranylánca, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, ozin fülkarika, Rogan karkötõje, Enyészmester, a mágia nyílpuskája, a sün utazóköpenye, Vlagyimir gyûrûje, szárnyas sisak, a regenerálódás sárgaréz nyaklánca. Elsõ mondatod: "Szottyadjon össze a hátizsákod!" Azonnal visszavág: "Te címeres ökör!" Nem habozol, máris mondod: "A szagod mellett parfümnek lehetne használni a száznapos tojást." Õ rögvest kontrázik: "Hogy esnél hasra a saját csámpás lábadban!" Jól odamondasz neki: "A hátralevõ életedet egy púpos moladdal kelljen leélned, te nyöszörgõ béka!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Jordi csak tátog válasz helyett. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+34% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 604.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

h 168 47 168. tárgy használata
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a molitár dobot, és játszani kezdesz rajta. A galetki nép nemzeti indulóját adod elõ. Kicsit elcsépelt, de a hallgatókban felébreszti a nemzeti öntudatot, ezért biztos sikerre számíthatsz vele. Mûsorodat a közönség kitörõ lelkesedéssel fogadja. Elismerõ füttyentések és tapsvihar követeli a ráadást. És persze potyog a pénz! (+159 arany.) Hihetetlen, mennyire felüdített téged is az elõadás! (+1 max. varázspont, +1 hõsiesség pont.) A pénz mellett találsz egy az elefánt övét, kedves ajándék egy galetkitõl.
[47 TVP-t használtál fel, maradt még 557.]

ftk 1 felszíni tárgy kutatása
[Torzszülött vadászat:] Ezúttal tudományosan "vadászol". Megfigyeled a torzszülötteket, és hosszú idõ után végül kiválasztasz egy móleget, amelyet búvóhelyéig követsz. Valamit rejteget, az semmi kétség - ha egy kis szerencséd van, egy felszíni relikvia lesz az! Megtámadod. Ellenfeled egy móleg (#182).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy gránitbõrt. (-9 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy óriáserõ! Végtagjaid megerõsödnek (+7 méretükre). (-3 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a 2. nekropoid létrehoz egy sorvasztás varázslatot. A móleg végtagjai sorvadnak. Az 1. nekropoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A móleg 17 sebzést kap. A móleg máris elõtted terem! A móleg rád veti magát. Odacsap neked jobb csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal csápjával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. nekropoid elvarázsol egy életszívást. A móleg 17 sebzést kap. A 2. nekropoid elõhív egy életszívás varázslatot. A móleget védi rezisztanciája. Megtámadod a móleget. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (56 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Pofádat nagyra tátva harapsz. (63 ép-t sebeztél). Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. (50 ép-t sebeztél). A móleg holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 165 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. nekropoid: 34/0, a 2. nekropoid: 0/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+10%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 2% lélekenergiát. Szolgáidnak is jut 46%. Elrakod a zsákmányt, ami 2 drágakõ. Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz. De semmi! Megérzésed ezúttal megcsalt.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 537.]

x 15 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez tejfonál ! Leszedsz 1 adagot. Folytatod a lelet feltárását. Varázsszagot érzel! Egy tárgy bukkan elõ a földbõl: egy hõsiesség itala. Hirtelen megakad a pillantásod valamin egy sarokban: nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 522.]

x 15 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 hónakkupókot. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Elmondasz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+7 méretükre). (-3 vp.) Az 1. nekropoid elmormol egy sorvasztás varázslatot. A nagyobb elementál fatty végtagjai sorvadnak. A 2. nekropoid varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. A nagyobb elementál fatty sebzõdik 15 ép-t. A nagyobb elementál fatty téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (25 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. nekropoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. A nagyobb elementál fatty 15 ép-t sebzõdik. Az 1. nekropoid elmormol egy életszívás varázslatot. A nagyobb elementál fatty 17 ép-t sebzõdik. Támadod a nagyobb elementál fattyat. Beversz egyet jobb mancsoddal. (72 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (83 ép-t sebeztél). Elszívsz 11 vp-t. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (65 ép-t sebeztél). A nagyobb elementál fatty hörögve elterül. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 123 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. nekropoid: 17/0, a 2. nekropoid: 30/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+7%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 1% lélekenergiát. Szolgáidnak 32% jut. Viszed, ami mozdítható: 26 arany és 2 hamis arany. A 2. nekropoid kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.) Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Egy korhadozó fatáblát találsz, rajta fekete tintával felirat: "...városa innét..." Ez meg mi lehet? (+3 õsi relikvia.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 507.]

ep 22 1 45 építed a 22. épületet 1 TVPért
A 3. paraméternek egy létezõ tulajdonságnak, harci képességnek, vagy végtaggal kapcsolatos szakértelemnek kell lennie. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 507.]
k 296 447 kaland elvállalása
(296. kaland:) Megkeresed a neborhaud-fát. Szerencsére még nem vágták ki! A pórusos törzsbõl alul sajnos kevesebb ág áll ki, nem lesz könnyû feladat megmászni. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Fáradságosan ugyan, de feljutottál a fa koronájába.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeled egy zombi herceg (#140).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy óriáserõ! Végtagjaid megerõsödnek (+7 méretükre). (-3 vp.) Az 1. nekropoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sorvasztás. A zombi herceg végtagjai sorvadnak. A 2. nekropoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! A zombi herceg 15 ép-t sebzõdik. A zombi herceg megidézi a zombi mestert. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az 1. nekropoid elmormol egy életszívást. A zombi herceg 17 sebzést kap. A 2. nekropoid elmond egy életszívás varázslatot. A zombi herceg sebzõdik 15 ép-t. Megindulsz a zombi mester felé. Már ott is vagy! A zombi herceg megközelíti a 2. nekropoidot. A zombi mester feléd mozog. Támadod a zombi mestert. Beversz egyet jobb mancsoddal. (68 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (71 ép-t sebeztél). Elszívsz 11 vp-t. Célozni próbálsz bal lábaddal. (63 ép-t sebeztél). A zombi mester halálhörgés közepette a földre zuhan. A zombi herceg a 2. nekropoidot támadja. A 2. nekropoid megtántorodik. Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. nekropoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. A zombi herceg sebzõdik 17 ép-t. A 2. nekropoid varázshatalma segítségével elmond egy életszívást. A zombi herceg 15 ép-t sebzõdik. Gyógyítja a 2. nekropoidot (+2 ép). Megindulsz a zombi herceg felé. Már ott is vagy! A zombi herceget próbálod megsebezni. Lesújtasz jobb mancsoddal. (59 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Pofádat nagyra tátva harapsz. (73 ép-t sebeztél). Elszívsz 11 vp-t. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. (54 ép-t sebeztél). A zombi herceg holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 274 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. nekropoid: 34/0, a 2. nekropoid: 45/2.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+8%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 2% lélekenergiát. Szolgáidnak is jut 33%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 47 arany és 2 hamis arany.
Rejtett kincs reményében keresgélsz, de nem jársz sikerrel.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.

(447. kaland:) A zöld gömbökbõl álló fészek ugyanott van, mint elõtte. Félrehajtogatva a ragacsos hálót, lehajolva bemászol a bejáraton. Odabent meglepõen nagy a hely! Továbbhaladva, igencsak különös helyszínre érkezel. Hatalmas tûzfal magasodik ellõtted. A tûz elemi létsíkja táplálja, tehát egyetlen módon juthatsz át: ha megvéded magad egy minimum 4-es erõsségû tûzpajzzsal. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy tûzpajzsot. Félve lépsz bele a széles tûzfalba, de nem éget, csak nagyon meleg! Gyorsan átfutsz rajta. (-5 vp.)
Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeled egy káoszkígyó (#146).

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy gránitbõr. (-9 vp.) Elmondasz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+7 méretükre). (-3 vp.) Az 1. nekropoid ellõ egy sorvasztás varázslatot. A káoszkígyó végtagjai sorvadnak. A káoszkígyó elõhív egy csendvarázs varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A 2. nekropoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A káoszkígyó 15 ép-t sebzõdik. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. nekropoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! A káoszkígyót védi rezisztanciája. A káoszkígyó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy csendvarázs! A varázslat nem hatott rád. Az 1. nekropoid elmormol egy életszívás varázslatot. A káoszkígyó 17 ép-t sebzõdik. A káoszkígyó irányába mozogsz. Megtámadod a káoszkígyót. Odaütsz jobb mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). A hasát célzod bal lábaddal. (68 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (2 sebzés). A káoszkígyó holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 70 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. nekropoid: 17/0, a 2. nekropoid: 15/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+9%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 2% lélekenergiát. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 38%. Nekropoid 4. szintre lépett! Elrakod a zsákmányt, ami egy káoszkígyó pikkely, 35 arany és 2 hamis arany.
Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû feladat! Zárnyitó készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Egy ketrec van itt, benne egy warnök. A ketrec mellett egy kondér, benne már víz fõ: nyilvánvaló, hogy valaki meg akarja fõzni a warnököt! Máskor neked is vadászzsákmányt jelent, de most megesik rajta a szíved, és kiszabadítod. (Ha nem lenne már a maximális számú megengedett szolgád, ez a lény is a szolgálatodba szegõdött volna.)
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont és 20% lélekenergia.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 467.]

k 63 kaland elvállalása
(63. kaland:) Arcondon fájdalmas kifejezéssel jelentkezel Szürkeszakállú Askírnál. Valóban te lennél ez az elmebeteg, aki elvállal egy biztos halált jelentõ küldetést? De aztán amikor ott állsz a mágus elõtt, visszatér az önbizalmad. Õ szeretettel rád mosolyog, és elmagyarázza, merre kell indulnod. Nagyszerû! Azonnal útnak indulsz.
Az elsõ akadály egy tökéletesen megmászhatatlannak tûnõ fal. Szolgáidat ide sajnos nem tudod felvinni!
[Mászás próba 15-ös küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
A legegyszerûbb módszert alkalmazod: csak elõre nézel, vissza soha. Azt képzeled, hogy csak egy indurka-pindurka falat kell megmásznod. És hihetetlen, de a módszer beválik! Egy örökkévalóságnak tûnõ idõ után fent vagy a párkányon. Elterülsz, hosszú ideig csak pihensz, és közben gondolni sem mersz rá, hogy fogsz itt lemászni. No de ideje továbbmenni! A sötétség itt kézzel fogható, milgandod fényköre hihetetlenül leszûkül, és azon túl mintha életre kelnének az árnyékok. De nem szabad idegeskedned! Csak el ne tévedj, hiszen az orrodig sem látsz.
[Felderítés próba 11-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Tapasztalt felderítõ módjára követed az Askír által meghatározott irányt. Egyszercsak baljóslatú érzés lesz rajtad úrrá. A milgand fénye megremeg, ki-ki alszik. Vajon mi lehet ez? Ellenfeled egy megelevenedett árny (#585) [aura: lopakodás: 10.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-9 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+7 méretükre). (-3 vp.) A megelevenedett árny rád támad. Odacsap neked jobb csápjával. Félrehajoltál. Elõresuhint bal csápjával. Áthatolt gránitbõrödön! (20 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A megelevenedett árny rád támad. Meglóbálva zúz jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Lesújt rád bal csápjával. (22 ép-t sebzõdtél). Méreg kerül a véredbe. Megtámadod a megelevenedett árnyat. Odacsapsz jobb mancsoddal. (74 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (79 ép-t sebeztél). Elszívsz 11 vp-t. A hasát célzod bal lábaddal. (64 ép-t sebeztél). A megelevenedett árny holtan terül el. Méreg marja tested. 11 életpontnyit sebzõdsz. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 198 sebzést okoztál, és 53 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+81%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 20% lélekenergiát. Összegyûjtöd a "kincset": 15 arany. Az energiagyûjtõ elköltött 100% lélekenergiát a pszi támadás növelésére.
Hideg veríték csorog végig a hátadon. De az nyilvánvaló, hogy Askírnak nem volt igaza - egyáltalán nem szembesülsz "lehetetlen esélyekkel", mindössze a szokványos kaland-ügymenetet tapasztalod. A sötétség lassan elmarad, a milgand újra megfelelõ világosságot ad. Vízcsobogást hallasz. Az alagút egy gyönyörû barlangterembe vezet, amely közepén egy fekete vizû barlangtó fodrozódik, amelyet egy magasból lezubogó vízesés táplál. A víz felszínén mintha apró, repkedõ teremtményeket látnál, de csak egy pillanatra... aztán nincs ott semmi. Askír leírta ezt a termet is neked. A továbbvezetõ út elvileg szemben, a vízesés alatt van. Megkerülöd a tavat, újabb veszélyre számítva, de semmi nem történik. Viszont rettenetesen hideg van itt.
[Hidegimmunitás próba 11-es küszöbre: sikeres]
Vacog a fogad, de azért továbbmész. Elõrenyújtod a kezed a vízesés felé. A víz is nagyon hideg! Reméled, hogy nem lesz a dolog vége megfázás, vagy súlyosabb. Bár, ahogy belegondolsz, itt nagyobb kellemetlenségtõl is tartanod kell, mint egy egyszerû megfázás...
Belépsz a vízesés alá. Alig kapsz levegõt, annyira hideg a víz! Gyorsan továbbmész, már csak permet fröccsen rád, és rábukkantál a titkos alagútra. Odaát gyorsan leveszed a vizes ruhát, tüzet raksz, és megszárítkozol. Amikor már nem fázol, továbbindulsz.
A járat itt meredeken emelkedik, és egyre szûkül, egyre nehezebben préseled magad keresztül.
[Rugalmasság próba 13-as küszöbre: 6 hõsiesség pont árán sikeres]
Keresztülszenveded magad, és végül elérkezel egy zsákutcához. A továbbvezetõ utat hatalmas szikla torlaszolja el. Nem látsz más lehetõséget, nekifeszülsz, megpróbálod odébbtolni.
[Erõ próba 15-ös küszöbre: sikeres]
Nagyon keményen izzadsz, de végül megmozdul a szikla, és odébbgördül. Egy hatalmas, kör alakú, nagyon száraz levegõjû teremben találod magad. A termet valamilyen ismeretlen forrásból eredõ fény világítja meg. Elsétálsz a terem közepéig, és körülnézel. Ekkor nyílások tárulnak fel a terem oldalán, és óriási csigák kúsznak elõ! Sercegõ hangot hallasz, ahogy savat köpnek feléd. Ajjaj! Nagy bajban vagy! Közelharcban nem sok esélyed van, ha pedig valami tömegpusztító varázslatot vetsz be, félõ, hogy a barlang beomlik. Mit tehetnél?
[IQ próba 17-es küszöbre: sikeres]
Ekkor megcsörrennek az üvegcsék a zsebedben. Ez az! Összetöröd és szétszórod õket, a puhány csigák biztosan nem kúsznak át a szilánkokon. De ehhez legalább két tucat üvegcsére lesz szükséged.
[Tárgyhasználat: 24 üvegcse]
Összetöröd és szétszórod az üvegcséket a teremben. A csigák rákúsznak a szilánkokra, és azonnal visszahúzódnak, elhátrálnak, elbújnak a házukba. Sikerült! Ekkor a terem közepén, a padlóból elõemelkedik egy állvány, rajta egy papírtekercs. Nem kétséges, ez az, amit keresel!
[Csapdaészlelés próba 15-ös küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Hopp, álljunk csak meg! A padló kör alakban bevágásokat tartalmaz az állvány körül. Nyilvánvaló csapda. Úgy lépkedsz, hogy véletlenül se lépj a bevágásokra. Így sikerül eltipegned az állványig. Igyekezned kell, mert a csigák éledeznek, és most már a szilánkok sem biztos, hogy visszatartják õket. Megragadod a tekercset. Igen, sikerült! Sietsz vissza az akadémiára.
Szürkeszakállú Askír mindentudó mosollyal fogad, ahogy köpenye zsebébe süllyeszti a tekercset.
- Ugye, megmondtam?
- Nem volt igaza! Nem szembesültem semmiféle lehetetlen feladattal!
- Óh, igazán? - Askír egy üveggömböt helyez az asztalra. Egy intésére ködös kép jelenik meg a gömb felett. Téged mutat, amint mászol felfelé a sziklán. Mögötted óriási, csápos teremtmény araszol. Amikor fellendíted magad a sziklán, utánad kap egy csápjával, és hajszál híján múlik, hogy elkerülöd a végzeted. Amikor a sötét folyosókon bolyongasz, a gömb furcsa megvilágítása tucatnyi borotvaéles karóval teli vermet tár fel, amelyeket kivétel nélkül épphogy átlépsz vagy elkerülsz. A szikla betaszítása után a folyosón, amin bejöttél, remegés fut végig, és óriási kövek potyognak le.
- Hmm... huh? Hát, azt mutat, amit akar, ez csak egy mindennapos küldetés volt. De izé, bizonyítást nyert a teóriája, tehát kérem a jutalmamat!
- Persze, természetesen, Malior az Éjben Kacagó! Íme, tíz mágustóken, és két õskõ, ahogy ígértem. És gondolkodj el azon, ami történt.
(+10 hõsiesség pont.)
[60 TVP-t használtál fel, maradt még 407.]

m 3 13 1111 1222 1144 4441 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3,13) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 3,12) Északra mész tovább. Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 3,11) Észak felé mész a labirintusban. Ebbõl a csarnokból már sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
(M 3,10) Tovább északra! Ebbõl a csarnokból már sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
(M 3,9) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Páradús, élettel teli levegõjû barlangba lépsz be. Felülrõl fény szûrõdik be. Növények, a parányi fénysugárból táplálkoznak!
(M 3,8) Merre tovább? Északra! Az itt áldogáló galetki csak biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 4,8) A folyosó keletre visz. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 5,8) Kelet felé mész a labirintusban. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 6,8) Irány kelet! Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 6,7) Észak felé mész a labirintusban. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 6,6) Észak felé mész a labirintusban. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 5,6) Nyugat felé mész az útvesztõben. Azon a helyen, ahol korábban a szellem megjelent, most nincs semmi.
(M 4,6) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 3,6) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 2,6) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 1,6) Nyugat felé folytatod a felderítést. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 1,5) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 386.]

m 1221 1221 2222 2222 3334 4433 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,4) Északra mész. Vízcsobogást hallasz. Egy földalatti patakot találtál, körülötte furcsa növények nõnek.
(M 2,4) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Megpillantasz egy mágikus idézõkört, szélén körbe öt gyertya, közülük egy ég. Hú de misztikus! Megkerülöd a kört.
(M 3,4) Körültekintõen mozogsz elõre. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 3,3) Tovább északra! Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 3,2) Északi irányba folyatod utadat. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 4,2) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Hûs, páradús levegõ csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat pillantasz meg. Sajnos csak egyszer ihatsz belõle.
(M 5,2) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 5,1) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Hideg borzongás fut végig, ahogy belépsz ebbe a terembe.
(M 6,1) A folyosó keletre visz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 7,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Hmm, emlékszel még, itt volt az egyik próbatétel!
(M 8,1) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Ebbõl a csarnokból már sikerrel kiûzted a torzszülötteket.
(M 9,1) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 10,1) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott itt be valaki. A szent hely láttán elsuttogsz néhány imát.
(M 11,1) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 12,1) Tovább keletre! Azon a helyen, ahol korábban a szellem megjelent, most nincs semmi.
(M 13,1) A keletre menõ folyosót követed. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 13,2) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 13,3) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 13,4) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 12,4) Csendben lépkedsz. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 11,4) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 10,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,5) Délre mész tovább. A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 11,6) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 363.]

m 4443 3332 2122 2223 3322 1244 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,6) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 9,6) A négy égtáj közül nyugatot választod. Az itt áldogáló galetki csak biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 8,6) Nyugat felé mész. Mivel megoldottad a feladványt, a szellem nem állja már itt utadat.
(M 8,7) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Üres szobába érkezel.
(M 8,8) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Ezt a helyiséget megpucolták a torzszülöttektõl.
(M 8,9) Déli irányba folyatod utadat. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 8,10) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Hmm, emlékszel még, itt volt az egyik próbatétel!
(M 9,10) Kelet felé mozogsz. Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be.
(M 10,10) Kelet felé mész a labirintusban. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 10,9) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 11,9) A négy égtáj közül keletet választod. Ebben a csarnokban különösen hideg van, de semmi sem mozdul.
(M 12,9) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Ezt a helyiséget megpucolták a torzszülöttektõl.
(M 13,9) A négy égtáj közül keletet választod. Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 14,9) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Az itt áldogáló galetki csak biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 15,9) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 15,10) A négy égtáj közül délt választod. Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 15,11) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 15,12) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 16,12) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 17,12) A folyosó keletre visz. Az itt áldogáló galetki csak biccent feléd, nyilván az újabb próbázókra vár.
(M 17,11) Az északra menõ folyosót követed. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 18,11) Körültekintõen mozogsz elõre. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. Ügyességi feladatokat kapsz. A csarnokban egy komplett akadálypálya van kiképezve, ugratókkal, tavacskákkal, mászókákkal!
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikeres] Egy macska ügyességével veszed az akadályt.
(M 17,11) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 16,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 336.]

m 1211 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 17,10) Óvatosan lépkedsz tovább. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. A feladat nem túl nehéz: egy nagy követ kell megemelned. Rögvest hozzálátsz.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres] - Sikerrel álltad ki a próbát! - gratulál a galetki.
(M 18,10) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 17,9) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. Kétségbeesve érzed, hogy a galetki belép elmédbe! A mágia fonalát szõni kezded, hogy bizonyítsd védettségedet.
[Mágia próba 11-es küszöbre: sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel - bólint a figura.
(M 17,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 326.]

p portyázás
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Egy másfél méter átmérõjû, faajtóval lezárt nyílást látsz meg. A fát már elég régóta nem használják építõanyagként, ezért hamar kitalálod, hogy ez nyilván egy életképtelensége miatt kihalt faj képviselõjének, egy hobbitnak a tanyája lehet. Vajon milyen torzszülött tanyázik most odabent? Maradt valami a hobbit kincsekbõl? (439. kaland, összköltsége 25 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Hosszú idõ telik el, míg ráébredsz, hogy egyetlen olyan barlangot sem vagy képes ezen a szinten találni, amelybe bejutva, megfelelõ ellenfelet találnál. Ez azt jelenti, hogy 1.) a szintnek még nagyon kevés lakója van, ez esetben nincs más dolgod, mint mellõzni a portyázást még néhány fordulóig, 2.) a szinteden a leghatalmasabbak egyike vagy, ez esetben legbölcsebb, ha vagy egy szinttel feljebb költözöl, vagy növeled rugalmasságodat, hogy bejuthass a gyengébbek barlangjába is. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 321.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid egy xenomorf csecsemõ (#419) és egy xenó féreg (#418).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-9 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+7 méretükre). (-3 vp.) A 2. nekropoid ellõ egy sorvasztás varázslatot. A xenomorf csecsemõ ellenállt a varázslatnak. Magában motyogva, az 1. nekropoid létrehoz egy sorvasztást. A xenomorf csecsemõ ellenállt a varázslatnak. A xenomorf csecsemõ odajön hozzád. A xenomorf csecsemõ rád támad. Odacsap neked jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-12%). Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-12%). A xenó féreg a 2. nekropoidot támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. nekropoid elmormol egy életszívás varázslatot. A xenomorf csecsemõ sebzõdik 17 ép-t. Magában motyogva, a 2. nekropoid létrehoz egy életszívást. A xenomorf csecsemõ 16 ép-t sebzõdik. Gyógyítja a 2. nekropoidot (+16 ép). A xenomorf csecsemõ rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-12%). Feléd döf bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-12%). Támadod a xenomorf csecsemõt. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (53 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (78 ép-t sebeztél). Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. (65 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. Bûzöd zavarja (4 sebzés). A xenomorf csecsemõ halálhörgés közepette a földre zuhan. A xenó féreg a 2. nekropoidot támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** Magában motyogva, az 1. nekropoid létrehoz egy életszívást. A xenó féreg 17 sebzést kap. A 2. nekropoid mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy életszívást. A xenó féreg 16 sebzést kap. A 2. nekropoid visszanyer 16 életpontot. A xenó férget próbálod megsebezni. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (67 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) Vastag bõrét szaggatod. Harapni próbálsz. (82 ép-t sebeztél). Elszívsz 10 vp-t. Hasba próbálod rúgni bal lábaddal. (62 ép-t sebeztél). A xenó féreg kileheli lelkét. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 393 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. nekropoid: 34/0, a 2. nekropoid: 32/41.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+15%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 3% lélekenergiát. Szolgáidnak is jut 72%. Viszed, ami mozdítható: 43 arany és 2 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 1328 sebzést okoztál, és 114 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 321 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 730 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Malior az Éjben Kacagó, egy fekete hajú, fekete bõrû, piros szemû galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 238. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 17 (18) / 12.88
[2] IQ: 14 (18) / 7.24
[3] ügyesség: 13 (15) / 2.53
[4] egészség: 14 (15) / 3.80
[5] mágia: 15 (18) / 8.53
[6] gyorsaság: 16 (19) / 11.81
[9] Méret/ép: 150 (176) / 152
Min. méret: 148
Barlangméret: 150
PONTJAID
Varázspont: 221 / 122
Képességpont: 10 / 46%
Hõsi pont: 249 (20)
Tám.bónusz: 20%
Véd.bónusz: 39%
Galetki erõ: 845 / 348
Hírnév : 2434
Jóllakottság: 113%
Életkor: 16 / 16
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 357 (1)
Galetki gyõzelmek: 182 (1)
Torzsz. csaták: 1587 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 1469 (6)
Leölt torzszülött: 2339 (8)
Pszi csaták: 141 (0)
Pszi gyõzelmek: 68 (0)
Ájulások száma: 36 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: sötét ölõ (37)
Speciális képességeid:
+13 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +4 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz 10 szójer csáprágót. 2.) Ölj le 7 mélységi entet! [számláló: 1] 3.) Érj el 30-as erõt!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 14 (17) / 11 [18] tûzimmunitás: 9 (10) / 4.20 [19] hidegimmunitás: 8 (9) / 1
[21] elkt.immunitás: 6 (7) / 5.48 [23] imm.ktkt.méreg: 1 / 0 [24] rezisztencia: 18 / 4
[25] bûz: 9 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 8 / 4.89 [46] csapdaészlelés: 8 / 6.41 [47] zárnyitás: 10 / 8.91
[48] mászás: 8 / 5.88 [49] rugalmasság: 4 / 0.37 [50] meggyõzõkészség: 10 / 2.24
[51] transzformáció: 6 / 2.01 [52] auraészlelés: 7 / 6.51 [53] ékszerészet: 6 / 0.35
[54] kereskedelem: 13 / 0.84 [55] szívósság: 14 / 12.33 [56] varázsitalfõzés: 8 / 1.76
[57] gyógynövények: 7 / 3.34 [58] nyomkeresés: 10 (14) / 5.58 [59] vezetõkészség: 13 / 6.35
[60] pszi támadás: 11 / 10.99 [61] pszi energia: 12 / 7.19 [62] lopás: 5 / 0.15
[63] éberség: 6 / 0.76 [64] átokszórás: 12 / 8.36 [65] álcázás: 11 / 3.29
[66] lopakodás: 6 / 3.83 [67] régészet: 13 / 5.15 [68] zene: 14 / 11.30
[69] tanulás: 11 / 7.81 [70] idézés: 10 / 0.89 [71] javítás: 14 / 7.45
[72] építés: 10 / 7.18 [73] felderítés: 6 / 3.39    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 17 (19) / 14 [101] szakért.: 15 (18) / 12.11 [102] roncsolás: 11 / 5  
fog [103] méret: 17 / 2 [104] szakért.: 16 (17) / 2.58 [105] manaszívás: 11 / 5  
bal láb [106] méret: 17 / 14 [107] szakért.: 15 (16) / 10.64 [108] kontaktméreg: 12 / 5  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0 [32] animáció: 1 / 0 [11] elektromos kéz: 5 / 2.78
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 9 / 3.33 [152] felejtés: 4 / 1
[172] gázpajzs: 5 / 0.12 [17] gránitbõr: 12 / 2.89 [13] jégcsóva: 3 / 0.86
[15] jégpajzs: 5 / 2.04 [259] kegyencek oltalma: 1 / 0 [154] kisebb erõpajzs: 4 / 3.20
[146] kontakt.õseiddel: 8 / 0.61 [158] láth. észlelése: 6 / 0.06 [157] láthatatlanság: 6 / 2.04
[165] manafókuszálás: 4 / 3.06 [35] mágiatörés: 7 / 0.19 [28] óriáserõ: 14 / 0.49
[38] parancs: 3 / 0 [161] sebezhetetlenség: 1 / 0 [30] sorvasztás: 1 / 0
[131] sz.áll.roncsolása: 7 / 1.18 [176] szélpajzs: 2 / 1.16 [261] szörnyismeret: 5 / 3.96
[167] tombolás: 7 / 6.40 [132] tudati méreg: 7 / 0.77 [16] tûzpajzs: 4 / 0.30
[14] vakító fény: 4 / 0.18        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (500%): 28 óriáse                  

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
szélpajzs (2).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] nekropoid 50/50 198% 140% 5 / 2.86 harcol
[2] nekropoid 48/39 198% 161% 4 / 0.36 harcol
lélekenergia rész 80% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 50

MAKRÓID
1. Makró
h 168 47
ftk 1
x 15
x 15
2. Makró
t 70 40
bsz
be 14
vv 154 176 261
p

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 55.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #79. Prioritás: 103.
3: óriáserõ v.var. ha 1 vagy több ellenfél van. Prioritás: 100.
4: Közelharc támadás ha ellenfeled #89. Prioritás: 200.
5: gránitbõr v.var. a harc 1. köréig. Prioritás: 101.
6: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 110.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 20 0 20 9; VI erõ:300% ép:20%; PV 4 5 1; PSZ 57 66; BA 1; PT 4; I 100 100 20 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 30 szint: 8 sebzés: 15-23

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 15.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (8. épület), #439 (238. forduló), #334 (238. forduló).

SZÖVETSÉGED: Káoszdemokrata (#15062). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 8534. karakternél van. Jelenleg az akadálypálya építésén dolgozol, eddig 1 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Kronosz. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a gepárd öve (#15565) * 1 a gyõzelem vándorcsizmája (#20921) 1 a káosz szikrázó öve (#14229)
* 1 a kígyó vas lemezpáncélja (#19001) 1 a lich vassisakja (#11876) 1 a titán ezüst fejpántja (#5607)
* 1 a túlélés szürke maszkja (#21343) 1 az elefánt öve (#16465) 1 bronz porontyköpeny (#357)
* 1 ezüst porontyköpeny (#358) 1 maszk (#1090)

Ékszerek, kincsek
* 1 a háború köve (#156) 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a káosz dalebgad amulettje (#32259)
* 1 a lich márványgyûrûje (#12026) * 2 a regenerálódás malachit karkötõje (#24641) * 1 a regenerálódás szimbóluma (#24610)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tudás gyûrûje (#2125) 5278 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az energia keresztszimbóluma (#18763) 1 császári dekrétum (#254)
264 drágakõ (#2) 377 hamis arany (#809) 1 kék gömb (#143)
* 1 óriás fülbevaló (#225) 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
2 agyag tárgyformázó (#720) 1 arany tóken (#764) 2 aranydukát (#437)
1 bronz tárgyformázó (#722) 1 bunthar bõrdarab (#515) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 elsõ kulcsdarab (#226) 3 elsõsegély csomag (#619) 2 energiagyûjtõ (#202)
2 ezüst tóken (#763) 3 Fortuna kiskorsója (#521) 1 garling kristály (#209)
1 idõkristály (#219) 4 kötél (#128) 13 Krónika (#783)
15 mágustóken (#672) 4 márvány tárgyformázó (#721) 1 második kulcsdarab (#227)
2 molitár dob (#168) 1 Morgan pálcája (#511) 3 õskõ (#8)
1 Urgod kémszeme (#533) 4 varázskõ (#210)

Fegyverek
2 vámpírtõr (#584)

Varázsitalok és füvek
28 csótányláb (#25) 13 elfu moha (#33) 12 elonotichlan (#31)
20 gyilkos boróka (#27) 12 hatalom kék itala (#58) 13 hónakkupók (#30)
11 hõsiesség itala (#52) 25 liánvirág (#24) 21 mátekel gomba (#21)
18 mézfû (#29) 19 mitulen fû (#20) 24 ragálygomba (#26)
7 rémcserje (#34) 10 sárkányvirág (#32) 13 sötét mák (#23)
31 tejfonál (#28) 997 üvegcse (#14) 7 velparaj (#35)
14 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
6 asztrálesszencia (#154) 32 barna manakõ (#149) 18 bolhedor szárny (#15)
2 duzzadt xenópete (#479) 19 ekinda haj (#147) 37 elektronit (#141)
27 húsevõ bibe (#151) 2 káoszkígyó pikkely (#230) 1 lemúr hártya (#161)
33 mandibula (#157) 14 molad púp (#16) 18 molitár háj (#165)
18 nordkristály (#146) 3 õsi relikvia (#17) 53 pirgamit (#152)
6 smaragd esszencia (#229) 4 szójer csáprágó (#231) 2 xenópete (#278)
6 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1070 arany (#1), 1 az elefánt öve (#16465), 3 õskõ (#8), 1 tejfonál (#28), 2 drágakõ (#2), 21 hamis arany (#809), 1 hónakkupók (#30), 1 hõsiesség itala (#52), 10 mágustóken (#672), 1 káoszkígyó pikkely (#230).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 13 õsi relikvia (#17), 24 üvegcse (#14), 1 a gyõzelem kék köpenye (#20937), 1 a sün csonttõre (#25151), 1 óriási xenópete (#480), 1 a káosz furcsa nyaklánca (#10194), 3 méregellenállás itala (#51).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL




Kedves István! z UL kuldesi netes jelszo a szamlaszamhoz tartozik, tehat mindket jatekban ugyanaz. Udv. Jatekvezeto ÿ

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



EZÜST TÁRGYFORMÁZÓ (723. TÁRGY)
Ezt a különlegesen összetett, és különlegesen értékes, képlékeny tárgyformázó mintát a Hegy leghatalmasabb mágusai készítették. Ha kezedbe veszed, és gyúrni kezded, és közben egy varázstárgyra gondolsz, akkor megformálhatod belõle a véletlenszerû varázstárgyat, amelyre vágysz! Ehhez a H 723 {varázstárgy} parancsot kell kiadnod, 10 TVP árán. Persze, vannak korlátozások. Ezzel a tárgyformázó mintával legfeljebb 5. szintû varázstárgyat készíthetsz el, és nem készíthetsz relikviát és káosztárgyat, és ha áttörést adó tárgyat készítesz, annak a szintje kettõvel alacsonyabb lesz. Mi a tárgy szintje? A +1 erõt, +1 gyorsaságot stb. adó tárgyak pl. egyes szintûek, a +2-t adók kettes szintûek stb. Azoknál a tárgyaknál, amelyek többféle tulajdonságot adnak, a tulajdonságok kicsit lassabban nõnek. Nyugodtan kísérletezz a tárgyformázóval, ha egy adott tárgyat nem lehet elkészíteni, akkor nem vész el a minta és a TVP sem. Nem átadható.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.