Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Bőrpróba
Küldd el képeslapként!
Egyes galetkik bőre annyira kemény és ellenálló, hogy sem a szövőpókok mérge, sem az óriáscsótányok savköpete nem képes beszivárogni a galetki belső pólusaiba.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-24 04:52:56 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7042-11

Karakterszám: 7042 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 11 Játékhét: 30
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 135
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. dec. 6. 9h:51'
A következõ fordulód táplálható: 2004. dec. 9.

E-mail!

THOMAS CROWN A NYÍL KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 mátekel gombát.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 23598.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*nov. 2.* Avvocato Terrasini elsõként ért el 25-ös párbajozás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *nov. 2.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Minor Death felett. *nov. 2.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Shackallor felett. *nov. 2.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Elektro Modulator Dva' felett. *nov. 4.* Clow pszionikus küzdelemben diadalt aratott Álmaid Nõje felett. *nov. 5.* Alba Regina és Agresszivi pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *nov. 5.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett. *nov. 8.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Oblepo Glorrt. *nov. 10.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte Errtut. *nov. 15.* Avvocato Terrasini és Kalányos Lala megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]

kno 10 6 10. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot a tûzlehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tûzlehelet szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]

h 8 45 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdakészítés szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]

cs 50 csapdaállítás 50 TVP-ért
Csinos kis csapdával fogod megnehezíteni a behatolók dolgát. Egész jól megy a munka, gyorsan elkészülsz. Csapdád (50 TVP-s) rejtettsége: 3, sebzése: 10-18.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

gy 6 80 felt. gyógyítás 6%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 6 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 80 alkalommal gyógyítasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 285.]

m 7 2 1444 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,2) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 7,1) Északi irányba folyatod utadat. Hûs, páradús levegõ csapja meg az arcodat, és a következõ pillanatban egy kis barlangtavat pillantasz meg. Lehasalva, iszol a vízbõl. Kellemesen hideg. Mágikus bizsergést érzel... (+1 képességpont.)
(M 6,1) Nyugat felé mész. Páradús, élettel teli levegõjû barlangba lépsz be. Felülrõl fény szûrõdik be. Növények, a parányi fénysugárból táplálkoznak! Útközben észreveszel egy sötét mákot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot.
(M 5,1) Nyugat felé mész az útvesztõben. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15).

*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány irányába mozogsz. A kétfejû patkány közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a kétfejû patkányt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (9 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a kétfejû patkányt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (11 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Félrehajoltál.
*** 3. KÖR *** A kétfejû patkányt próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+22%).
(M 4,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

m 6 7 4444 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6) Nem jól adtad meg az irányt, 1 és 5 között kell lennie.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol.
(M 4,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

k 20 462 488 499 433 392 kaland elvállalása
Elhagyod a labirintust. (20. kaland:) Munkára jelentkezel a papoknál. Kiderül, hogy a rengeteg új lárva miatt, akik persze állandóan sebesüléseikkel keresik fel a templomot, nem elég nagy a jelenlegi barlang, ezért egy újabb szinttel bõvítik. Levezetnek a munkálatokhoz. Megtudod, hogy aki rendesen dolgozik, az enni is kap. Nosza, lássunk munkához! Csákányt kapsz, és nekiállsz sziklát bányászni.
[Erõ próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Keményen dolgozol, sziklatömböt sziklatömb után bontasz ki. Bizony, eltart még egy darabig, amíg az új barlang megépül! Egyszercsak remegés hallatszik. Mi ez? Földrengés? Potyogni kezdenek a sziklák a plafonról.
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikeres] Szerencsére ügyesen félreugrálsz a lezuhanó kövek elõl. Látod, más munkások nem voltak ennyire szerencsések. Elborzadva látod, hogy egy hatalmas szörnypofa türemkedik elõ a falból. Tehát õ okozta a földrengést! A legtöbben sikoltozva menekülnek. Micsoda galetkik! Te ugyan nem futamodsz meg. Ellenfeled egy johhtukul (#4).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a johhtukult. A johhtukul feléd rohan. A johhtukult próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (13 ép-t sebeztél). A johhtukul rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-1 ép.)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a johhtukult. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (11 ép-t sebeztél). A johhtukul halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+33%). A szörny holtan hever elõtted. Te vagy az építkezés hõse! A papok nem gyõzik a kezedet rázogatni. A munkadíjat megnégyszerezik, negyven aranyat kapsz kézhez, és bõséges lakomára is vendégül látnak (+20% jóllakottság). (+1 képességpont.) (+1 hõsiesség pont.)

(462. kaland:) Megkeresed a helyet, ahol a zümmögõ korongot láttad. Most is ott van, bár közelebb a falhoz. Príma! Így még könnyebb lesz felmászni odáig. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Felértél a sziklafal tetejére, és egy ugrással máris a lebegõ korongon termesz.
Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 mikropoid (#1).

*** 1. KÖR *** Az 1. mikropoid felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. mikropoid feléd rohan. A 2. mikropoid feléd rohan. Megtámadod az 1. mikropoidot. Lesújtasz jobb karmoddal. (7 ép-t sebeztél). Az 1. mikropoid téged támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-7% támadás). A 2. mikropoid rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-8% támadás).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. mikropoidot. Odacsapsz jobb karmoddal. (8 ép-t sebeztél). Az 1. mikropoid holtan terül el. A 2. mikropoid rád veti magát. Támad fogával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. mikropoidot. Felé ütsz jobb karmoddal. (8 ép-t sebeztél). A 2. mikropoid téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 4. KÖR *** A 2. mikropoidot próbálod megsebezni. Elõre szúrsz jobb karmoddal. (10 ép-t sebeztél). A 2. mikropoid halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 3 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+39%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 12 arany.
Miféle kincsek lehetnek vajon itt elrejtve? Keresgélsz, de nem találsz semmilyet.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia.

(488. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást. Furcsa, kellemetlen szagot érzel. Rossz elõérzeted van... Na mindegy, ha már itt vagy, megpróbálsz lemászni! Körültekintetõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Puhán landolsz a dohos levegõjû barlangban.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeled egy nohnetár (#12).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a nohnetár felé. Már ott is vagy! A nohnetár feléd rohan. Támadod a nohnetárt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (9 ép-t sebeztél). A nohnetár rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (7 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a nohnetárt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (12 ép-t sebeztél). A nohnetár téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (8 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(499. kaland:) Megkeresed az óriás cseppkövet. A fészek még mindig ott van a tetején! Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Fellépsz a csepkõ lapos tetejére. Mennyi hely van itt!
Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 nohnetár (#12).
Életerõd már a menekülés% alatt van, értelmetlen így csatázni! Menekülsz, mented az irhádat. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(433. kaland:) Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz számot adtál meg.)

(392. kaland:) Némi kutatást igényel, amíg újra megtalálod a barlangtermet, ahol a kõhíd átvezet. Huh, itt akarsz lemászni? No, most már nincs visszaút! Óvatosan, vigyázva mászol lefelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] A végén egy nagyot ugrasz, így érkezel le a barlangterem padlójára.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 2 márvány atka (#17).
Életerõd már a menekülés% alatt van, értelmetlen így csatázni! Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[100 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

k 464 219 kaland elvállalása
(464. kaland:) Szerencsére sikerül megtalálnod a különös helyet, ahol abban a ritka élményben lehet részed, hogy ha akár rövid idõre is, de kimerészkedj a felszínre. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Amikor kiérsz, kicsit vaksin pislogsz. Körbenézve nem látsz mást, csak kiégett, sivár pusztaságot, elszórt sziklákat, csontokat.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 2 kétfejû patkány (#15).
Életpontod a menekülés% alatt van, így nem sok értelme van harcolni! Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(219. kaland:) Felkeresed a különös felfedezés helyszínét. Szerencsére eléggé eldugott volt, láthatóan nem zavarta meg senki. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Felkapaszkodsz a sziklaperemre.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeled egy hártyás lemúr (#2).
Életerõd már a menekülés% alatt van, értelmetlen így csatázni! Menekülsz, mented az irhádat. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Keny, egy alcson gnómarcú férfi. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+9% jóllakottság)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd ShirDady, egy magas, kék szemû, hosszú, fekete hajú, állandóan fekete köpenyt viselõ férfi. Viselt tárgyai: kerek kõ. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+10% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Észreveszel 1 csótánylábat. Szakértõ módon leszeded. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Timo, egy zöldvérû, feketeszemû, sötétzöldbõrû, rövidhajú, barátságos galetki férfi. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+6% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Mangas Colorado, egy Ritka randa, sebhelyekkel és pörsenésekkel teli galetki férfi. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Mangas Colorado mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Megköszönöd a vendéglátást, összeszedelõdzködsz, és a baráti búcsúzkodás után távozol. (+7% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Csuhi, egy a Csuhi klán utolsó tagja. Jellegzetesen nagyravágyó férfi. Tárgyai: díszes fejék. Máris otthonosan érzed magad vendéglátód barlangjában. Csuhi mosolyogva hellyel kínál, majd õ maga is lehuppan. Hohó, micsoda finomságok vannak itt elõkészítve! Máris falatozni kezdtek. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+9% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Selena Fargo, egy nemesi születésû, lidérc nõ. Felszerelése: kerek kõ, díszes fejék, csizma, bõrpáncél, bronzmedál. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+6% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 75.]

p portyázás
Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Odamész az egyik "galetkitanyához". A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Nameless One, egy identitás-zavaros, amnéziás, szörös mellkasú skizofrén férfi. Végignézed a felszerelését: maszk, gyûrû, bronzmedál, a harcmûvész díszes pikkelyvértje. Nameless One mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Nameless One finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Nameless One sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+10% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Don Gouldur, egy zöld bõrû, sárga szemû, alacsony, valószínûleg rendíkül fürge férfi. Felszerelése: sisak, bronzmedál, csizma. Don Gouldur körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+5% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Sharana, egy emberbõrû, patkányfarkú,fûrge nõ. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Miután alaposan belaktatok, beszélgetni kezdtek a mindkettõtöket érdeklõ témákról: a varázslatokról, a klánokról... Aztán persze az ellenkezõ nemû galetkikre terelõdik a szó. Vidáman pletykálkodtok egy kicsit. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+9% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

p portyázás
Kedved szottyan egy kis kirándulásra a városban. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Gabriel van Hielsing, egy izmos, magas, koromba tekintetû, elszánt férfi. Dícsérõ szavakkal illeted a takaros kis barlangot, majd beljebb lépsz. Leültök a földre, Gabriel van Hielsing pedig egybõl étellel kínál. Te is elõveszed az ennivalót, amit magaddal hoztál. Mohón falatozni kezdtek. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... No, most már ideje indulni! Elköszönsz vendéglátódtól. (+8% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt és +24 hírnevet kaptál. A kör során összesen 106 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 35 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 197 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Thomas Crown a nyíl, egy vékony és gyors, karmait éles kardként használja, de amúgy barátságos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 11. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 0.25
[2] IQ: 3 / 0.55
[3] ügyesség: 5 / 0.10
[4] egészség: 3 / 0.80
[5] mágia: 2 / 1.05
[6] gyorsaság: 6 / 0.30
[9] Méret/ép: 41 / 11
Min. méret: 36
Barlangméret: 42
PONTJAID
Varázspont: 10 / 10
Képességpont: 6 / 69%
Hõsi pont: 5 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 92 / 74
Hírnév : 275
Jóllakottság: 200%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 8 (0)
Galetki gyõzelmek: 6 (0)
Torzsz. csaták: 36 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 29 (3)
Leölt torzszülött: 30 (4)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 7 / 2.36 [17] vastag bõr: 4 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.80 [48] mászás: 4 / 1.90 [57] gyógynövények: 2 / 1.20

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 4 / 0 [101] szakért.: 4 / 0.52      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 6 80; VI erõ:80% ép:35%; PV 5 8; BA 2;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 50 szint: 3 sebzés: 10-18

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #488 (10. forduló), #499 (3. forduló), #443 (7. forduló), #392 (6. forduló), #464 (10. forduló), #219 (10. forduló).

TÁRGYAID

139 arany (#1) 1 csepp fülbevaló (#1256) 3 csótányláb (#25)
4 drágakõ (#2) 1 gyûrû (#1225) 1 kard (#1315)
2 kés (#5) 1 lemezpáncél (#1000) 2 lemúr hártya (#161)
3 liánvirág (#24) 1 mátekel gomba (#21) 5 mitulen fû (#20)
5 sötét mák (#23) 1 üvegcse (#14) 4 winropu moha (#22)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 52 arany (#1), 1 sötét mák (#23), 1 csótányláb (#25).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.