Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Kőtroll
Küldd el képeslapként!
"A kőtrollok ősi teremtmények, nem sokkal fiatalabbak magánál a Teron Hegyénél. A Hegy anyagából gyúrták őket, és ők maguk is ugyanolyan kemények. Lomhán, lassan mozognak, de ha felébreszted őket, jaj neked - elég, ha egyetlen ütésük betalál..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 13:58:12 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7039-116

Karakterszám: 7039 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 116 Játékhét: 135
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 71
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. júl. 31. 9h:07'
A következõ fordulód táplálható: 2002. aug. 3.

E-mail!

JÉGMADÁR KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
A klánháború véget ért, és a lázadók teljes vereségével végzõdött. Kivégzések, bebörtönzések, számûzések, emellett elõléptetések és kitüntetések híre jut el hozzád a felsõbb szintekrõl.
Hamarosan megérkezik a császári küldött a felsõbb szintekrõl. A lázadó oldalt követõ ifjak vinnyogva bújnak el vackaikba, a küldött azonban amnesztiát hirdet, a tömeges kivégzések ezúttal elmaradnak. A nyomorult, vinnyogó férgek! Megvetéssel tekintesz rájuk.
Ezután gyõzelmi lakoma és ünneplés következik (+100% jóllakottság), egészen hajnalig.
** 12. NAP ** Bejön a barlangodba Tüskés Torlak, egy vörös, tökéletesen gömb alakú, tüskés, csápos férfi. [aura: 4-es dimenziókapu.] A Bárdok klánjának színész rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, a füvész köpenye, szivárvány karkötõ, kék gömb, a sün nagy pajzsa, Rogan karkötõje, Trollagyar, a tárgyalás gyûrûje, a harcos görbekardja, a regenerálódás fekete csizmája, a torony márványgyûrûje, a tûz fogazott kardja, a tolvaj vas lemezpáncélja, az egyensúly gyûrûje, a yeti csatos öve, szivárványkristály, ozin fülkarika, a harcmûvész könnyû íja, a bölcsesség ezüst nyaklánca, a merénylõ aranyozott nyaklánca. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve. Megbeszélitek, hogy tét is lesz, 20 arany!
Így köszön: "Nem láttam nálad visszataszítóbbat." Így válaszolsz: "Ázzon be a barlangod!" A következõt mondja neked: "Olyan csúf vagy, hogy még az ördög is faképnél hagyna!" Hát, erre már igazán nem tudsz mit válaszolni.
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Ellenfeled lélekenergiát kap.
Mintha a vereség nem lenne elég, 20 arannyal lettél szegényebb!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9164.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3059.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*júl. 15.* Green Monster felköltözött a következõ szintre. *júl. 16.* Sziszegõ Szappan és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes kalandot. *júl. 18.* El Tapod teljesítette a 7. küldetést, amit az akadémián kapott. *júl. 19.* Dzsohar al Dzsokma gyõzelmet aratott Mimic felett. *júl. 22.* Magmatikus Bûzfelhõszájat rajtakapták, ahogy lopni próbált. *júl. 22.* Magmatikus Bûzfelhõszáj csatában legyõzte Fixxert. *júl. 22.* Magmatikus Bûzfelhõszájat rajtakapták, ahogy lopni próbált. *júl. 22.* Magmatikus Bûzfelhõszájat rajtakapták, ahogy lopni próbált. *júl. 23.* Sziszegõ Szappan teljesítette a 16. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *júl. 23.* Sziszegõ Szappan teljesítette a 13. küldetést, amit a palotában kapott.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*júl. 18.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Elemináló, a Mágust. *júl. 18.* Maximilian Ûbertáp szolgálatába állt egy barlangi troll. *júl. 18.* Avvocato Terrasini és Omterana Laubis Entlír megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *júl. 18.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus párviadalban legyõzte Garabonciást. *júl. 19.* Féreg Artist majdnem felfalta egy nyálkacsiga. *júl. 19.* Féreg Artist majdnem felfalta egy quwarg behemót. *júl. 19.* Fortian és Mordonc megküzdöttek egymással, és Fortian gyõzött. *júl. 22.* Lord Griffonheart mellé szegõdött egy nagyobb elementál fatty. *júl. 22.* Maximilian Ûbertáp elsõként ért el 39-es átokszórás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *júl. 23.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]

k 246 kaland elvállalása
(246. kaland:) Megmászod a hatalmas quwarg bolyt, és a felszínbe kapaszkodva, belendíted magad a bejáraton, majd körülnézel, miután szemed alkalmazkodott. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy manapoid (#92).

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A manapoid 25 sebzést kap. (-5 vp.) A katapulter a manapoidot próbálja távolról eltalálni. Nem talált. Összegyûjtve mágikus energiáit, a manapoid elvarázsol egy megszakítást. A kõzúzó megközelíti a manapoidot. A kõzúzó a manapoidot támadja. A manapoid megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A manapoid megpróbálja megszakítani, sikertelenül. A manapoid 25 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A manapoid halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a katapulter: 0/0, a kõzúzó: 4/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak 19% jut. Összegyûjtöd a "kincset": a villám ezüst láncinge, egy barna manakõ és 32 arany. A kõzúzó zabál. (+25% jóllakottság.) Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: a káosz teremtõjének köntöse. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]

k 216 kaland elvállalása
(216. kaland:) Odasétálsz az építményhez, és megpróbálod az ajtót. Nincs bezárva! Belépsz az épületbe. Az elsõ szoba üres, a padlót csontok borítják. Továbbmész a második szobába. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeleid 2 zombi mester (#80) [aura: 10-es animáció.] és egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás! Az 1. zombi mester sebzõdik 25 ép-t. (-5 vp.) A katapulter felemeli a kerek követ, és a zombi felé lõ. Nem talált. A kõzúzó a zombi irányába megy. A 2. zombi mester odajön hozzád. A zombi elindul a kõzúzó felé. Az 1. zombi mester közelebb jön, hogy támadhasson. A kõzúzó és a zombi egymással harcolnak. A zombi megtántorodik. A 2. zombi mester rád veti magát. Feléd suhint jobb karmával. (15 ép-t sebzõdtél). Az 1. zombi mester rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+7 ép) Az 1. zombi mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. Az 1. zombi mester 25 sebzést kap. 19 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A kõzúzó és a zombi egymással harcolnak. A zombi megtántorodik. A katapulter a 2. zombi mestert támadja. A 2. zombi mester rád veti magát. Lecsap rád jobb karmával. (9 ép-t sebzõdtél). Az 1. zombi mester rád támad. Feléd üt jobb karmával. Mellétrafált a balfácán. Regenerálsz (+7 ép) Az 1. zombi mester regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. Az 1. zombi mester 25 ép-t sebzõdik. Gyógyulsz 2 életpontot. (-5 vp.) Az 1. zombi mester holtan terül el. Magában motyogva, a 2. zombi mester létrehoz egy animációt. Az 1. zombi mester csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A kõzúzó és a zombi egymással harcolnak. A zombi megtántorodik. A zombi halálhörgés közepette a földre zuhan. A katapulter a 2. zombi mestert támadja. Az 1. zombi mester a katapultert támadja. A 2. zombi mester regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Az 1. zombi mester sebzõdik 25 ép-t. (-5 vp.) Az 1. zombi mester elõhív egy animáció varázslatot. A zombi csatlakozik az 1. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A kõzúzó és a zombi egymással harcolnak. A zombi megtántorodik. A katapulter a 2. zombi mestert támadja. A 2. zombi mester téged támad. Feléd üt jobb karmával. Mellé! A 2. zombi mester regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. Az 1. zombi mester 25 sebzést kap. (-5 vp.) A kõzúzó és a zombi egymással harcolnak. A zombi megtántorodik. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. A katapulter a 2. zombi mestert támadja. A 2. zombi mester téged támad. Feléd döf jobb karmával. Nem talált. Az 1. zombi mester a katapultert támadja. A 2. zombi mester regenerálódik.
*** 6. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást. Az 1. zombi mester 25 sebzést kap. (-5 vp.) Az 1. zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. zombi mester elvarázsol egy animációt. Az 1. zombi mester csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A zombi csatlakozik a 2. zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A kõzúzó és a zombi egymással harcolnak. A zombi megtántorodik. A katapulter a 2. zombi mestert támadja. Az 1. zombi mester a katapultert támadja. A 2. zombi mester regenerálódik.
Az 1. zombi mester zombija hangtalanul összecsuklik. A zombi zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 150 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a katapulter: 38/24, a kõzúzó: 71/2.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra). [10 TVP-t használtál fel, maradt még 257.]

k 240 kaland elvállalása
(240. kaland:) Visszatérsz a barlangterembe, ahol a töredezett lépcsõ vezet valamilyen ismeretlen helyre. Egy életed, egy halálod, megpróbálod. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Fent vagy! A lépcsõ egy aprócska barlangba vezetett. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy quwarg harcos (#90).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A quwarg harcos 25 sebzést kap. (-5 vp.) A katapulter felemeli a kerek követ, és a quwarg harcos felé lõ. (4 sebzést okozott.) A quwarg harcos elindul a kõzúzó felé. A kõzúzó elindul a quwarg harcos felé. A quwarg harcos és a kõzúzó egymással harcolnak. A quwarg harcos megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Megindulsz a quwarg harcos felé. Már ott is vagy! A katapulter a quwarg harcost rohamozza. A quwarg harcos téged támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. Félrehajoltál. Odacsap neked bal karmával. (11 ép-t sebzõdtél). Támadod a quwarg harcost. Meglengetve a Trollagyart, próbálsz lesújtani. (2 ép-t sebeztél). Meglengetve a tûz fogazott kardját, próbálsz lesújtani. (11 ép-t sebeztél). A kobra barbár lándzsáját forgatva támadsz. Elhibáztad. A kõzúzó a quwarg harcost támadja. A quwarg harcos megtántorodik. A katapulter a quwarg harcost támadja. Regenerálsz (+7 ép)
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A quwarg harcos 25 ép-t sebzõdik. 4 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A quwarg harcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a katapulter: 7/0, a kõzúzó: 2/2.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+2%). Szolgáidnak 18% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 24 arany. Uzsonnaidõ! Tempósan étkezel. (+16% jóllakottság.) Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: egy köpeny és a méreg könnyû íja. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 55% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 237.]

ee 2964 12924 3894 8094 11664 17544 sok-sok eladás
Lesétálsz a kereskedõhöz. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 40 ap, törpe pikkelyvért (#4) 50 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 20 ap, parittya (#10) 12 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 20 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 80 ap, mitulen fû (#20) 40 ap, sötét mák (#23) 40 ap, ragálygomba (#26) 40 ap, tejfonál (#28) 40 ap, hónakkupók (#30) 80 ap, kötél (#128) 20 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, ében tündekard (#132) 40 ap, ében nyílpuska (#133) 60 ap, ében láncing (#134) 80 ap, díszes fejék (#135) 20 ap, ekinda haj (#147) 30 ap, pirgamit (#152) 16 ap, mandibula (#157) 8 ap, lelakatolt ládikó (#310) 600 ap, vas lemezpáncél (#1001) 172 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 256 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 136 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 225 ap, könnyû láncing (#1031) 141 ap, bíbor láncing (#1032) 216 ap, ezüst láncing (#1033) 321 ap, bõr mellvért (#1046) 124 ap, bronz mellvért (#1047) 196 ap, pajzs (#1060) 20 ap, kerek pajzs (#1061) 45 ap, nagy pajzs (#1062) 96 ap, vaspajzs (#1063) 177 ap, sisak (#1075) 20 ap, vassisak (#1076) 45 ap, szárnyas sisak (#1077) 96 ap, szarvas sisak (#1078) 177 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 76 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 76 ap, csillogó fejpánt (#1108) 153 ap, csizma (#1120) 10 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122) 76 ap, utazóköpeny (#1136) 24 ap, kék köpeny (#1137) 69 ap, díszes köpeny (#1138) 144 ap, köntös (#1150) 10 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 76 ap, díszes köntös (#1153) 153 ap, íj (#1270) 20 ap, könnyû íj (#1271) 45 ap, hosszú íj (#1272) 96 ap, kõrisfa íj (#1273) 177 ap, nyílpuska (#1285) 40 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 76 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 136 ap, harci nyílpuska (#1288) 225 ap, tõr (#1300) 10 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 76 ap, kard (#1315) 20 ap, görbekard (#1316) 45 ap, hosszúkard (#1317) 96 ap, fogazott kard (#1318) 177 ap, lándzsa (#1330) 20 ap, barbár lándzsa (#1331) 45 ap, hosszú lándzsa (#1333) 177 ap, a titán íja (#5770) 120 ap, a gladiátor lándzsája (#6280) 120 ap, a törpék csonttõre (#6701) 288 ap, az óriás görbekardja (#8966) 304 ap, a merénylõ sisakja (#10975) 120 ap, a majom könnyû láncinge (#14081) 400 ap, a szívósság nyílpuskája (#14785) 140 ap, a szívósság csonttõre (#14801) 288 ap, a természet könnyû nyílpuskája (#17036) 336 ap, a torony halotti maszkja (#18191) 288 ap, a kígyó könnyû nyílpuskája (#19286) 336 ap, a sebezhetetlenség nyaklánca (#19630) 116 ap, a küzdelem hosszú íja (#20622) 468 ap, a tûz kõamulettje (#22346) 158 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 132 ap, a jég vas lemezpáncélja (#22601) 302 ap, az enyészet kõamulettje (#23246) 158 ap, a méreg malachit karkötõje (#24191) 158 ap, a teknõs vassisakja (#25376) 175 ap, a szalamandra hosszú íja (#26022) 319 ap, a yeti utazóköpenye (#26336) 153 ap, a sav utazóköpenye (#26786) 153 ap, az elektromosság gyalogos lándzsája (#27432) 319 ap, a légzés lovagi lemezpáncélja (#27552) 480 ap, a légzés kõamulettje (#27746) 158 ap, a légzés háromszögszimbóluma (#27762) 312 ap, a légzés malachit karkötõje (#27791) 158 ap, a légzés könnyû íja (#27821) 175 ap, a légzés tõre (#27850) 60 ap, az ellenállás halotti maszkja (#28541) 158 ap. Eladod a káosz díszes köntösét 118 aranyért. Eladod a káosz démoni szimbólumát 81 aranyért. Eladod a káosz égszínkék nyakláncát 74 aranyért. Eladod a káosz sugárzó lándzsáját 161 aranyért. Eladod a káosz õrült tõrét 145 aranyért. Eladod a káosz lordjának lándzsáját 147 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

fel felköltözés a következõ szintre
Hazamész a boltból. Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél! Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik. Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ, apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs. Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+10 méret, +10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a kutyaszint! A továbbvezetõ feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik. Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek: gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni! Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot, amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd az új szint felderítését. Csak egy dolgot sajnálsz: hogy káosztárgyaid idefent elkorhadtak, szétestek. Talán mégis el kellett volna õket adni felköltözés elõtt. Micsoda szerencse! Átkozott tárgyaid megsemmisültek. Úgy hallottad, hogy csak minden második galetkinek adják meg ezt a lehetõséget az Õsök felköltözéskor. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 202.]

bb 1 1 3 4 7 8 több épület meglátogatása
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 40 ap, törpe pikkelyvért (#4) 50 ap, bõrpáncél (#9) 20 ap, parittya (#10) 12 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 20 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 80 ap, kötél (#128) 20 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, ében tündekard (#132) 40 ap, ében nyílpuska (#133) 60 ap, ében láncing (#134) 80 ap, üvegszimbólum (#138) 30 ap, elektronit (#141) 20 ap, ekinda haj (#147) 30 ap, barna manakõ (#149) 32 ap, pikkelypáncél (#223) 60 ap, törpe balta (#224) 8 ap, lelakatolt ládikó (#310) 600 ap, lemezpáncél (#1000) 100 ap, vas lemezpáncél (#1001) 172 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 256 ap, pikkelyvért (#1015) 40 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 76 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 136 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 225 ap, könnyû láncing (#1031) 141 ap, bíbor láncing (#1032) 216 ap, ezüst láncing (#1033) 321 ap, bõr mellvért (#1046) 124 ap, bronz mellvért (#1047) 196 ap, vas mellvért (#1048) 297 ap, pajzs (#1060) 20 ap, kerek pajzs (#1061) 45 ap, nagy pajzs (#1062) 96 ap, vaspajzs (#1063) 177 ap, sisak (#1075) 20 ap, szárnyas sisak (#1077) 96 ap, szarvas sisak (#1078) 177 ap, maszk (#1090) 10 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 76 ap, szürke maszk (#1093) 153 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 76 ap, csillogó fejpánt (#1108) 153 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122) 76 ap, zangrozi csizma (#1123) 153 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 24 ap, kék köpeny (#1137) 69 ap, díszes köpeny (#1138) 144 ap, köntös (#1150) 10 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 76 ap, díszes köntös (#1153) 153 ap, kõrisfa íj (#1273) 177 ap, nyílpuska (#1285) 40 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 76 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 136 ap, tõr (#1300) 10 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 76 ap, vívótõr (#1303) 153 ap, kard (#1315) 20 ap, görbekard (#1316) 45 ap, hosszúkard (#1317) 96 ap, barbár lándzsa (#1331) 45 ap, az ügyesség íja (#2620) 120 ap, a mágia bõr mellvértje (#3296) 319 ap, a mágia szimbóluma (#3460) 116 ap, a pontosság lándzsája (#4480) 120 ap, a törpék nyaklánca (#6580) 116 ap, az elfek díszes fejpántja (#10556) 288 ap, a küzdelem nehéz nyílpuskája (#20637) 508 ap, a jég szárnyas sisakja (#22677) 319 ap, az enyészet halotti maszkja (#23141) 158 ap, az enyészet könnyû íja (#23321) 175 ap, a villám halotti maszkja (#23591) 158 ap, a villám díszes köntöse (#23653) 508 ap, a villám nehéz nyílpuskája (#23787) 360 ap, a villám görbekardja (#23816) 175 ap, a méreg bronz amulettje (#24148) 508 ap, a regenerálódás maszkja (#24490) 60 ap, a regenerálódás vándorcsizmája (#24521) 158 ap, a sün szimbóluma (#25060) 66 ap, a sün íja (#25120) 70 ap, a teknõs ezüst fejpántja (#25407) 300 ap, a szalamandra barbár lándzsája (#26081) 175 ap, a yeti könnyû íja (#26471) 175 ap, a yeti gyalogos lándzsája (#26532) 319 ap, a sav csontmaszkja (#26742) 300 ap, a sav bronz amulettje (#26848) 508 ap, az elektromosság vassisakja (#27176) 175 ap, az elektromosság díszes fejpántja (#27206) 158 ap, az elektromosság fogazott kardja (#27418) 532 ap, a légzés vassisakja (#27626) 175 ap, a légzés könnyû nyílpuskája (#27836) 206 ap, a légzés harci nyílpuskája (#27838) 580 ap, az angyalok gyalogos lándzsája (#28332) 319 ap, a sólyom pajzsa (#29410) 70 ap, a sólyom vándorcsizmája (#29471) 158 ap.
[be 1:] Hazamész a boltból. Lesétálsz a kereskedõhöz. A boltos odalép hozzád, és fitymálva megkérdezi:
- Nincs esetleg nálad néhány nohnetár gumó?
- Hmm... Ha jól emlékszem, olyat utoljára csak a lárvaszinten lehetett találni! Itt bizonyára elég ritka lehet!
- Hát... Azért annyira nem ritka, de vevõ lennék egy darabra. Megér nekem akár 20 aranyat is.
Jót kacagsz a boltoson, csak akkor gondolkodsz el az ajánlaton, amikor hosszas gyõzködés után az ajánlat felmegy... kétszáz aranyra! Bizonyára még ennél is többet ér, de ettõl a sunyi boltostól láthatóan már többet nem lehet kicsikarni. Nos, ha szerzel egyet, esetleg érdemes eladni neki! (3. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.
[be 3:] Visszamész a barlangodba. A város egyik legfélelmetesebb épületét, a varázslótornyot látogatod meg. Itt szinte tapintható a mágia! Félve lépsz be az ajtón. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12, IQ18, 250ap) energiafolyam (#24, IQ15, 300ap) animáció (#32, IQ13, 400ap) halál csókja (#33, IQ18, 450ap) elemek parancsa (#41, IQ16, 220ap) csendvarázs (#42, IQ12, 250ap) direkt kontaktus (#47, IQ20, 450ap) gyógyító szellõ (#139, IQ14, 260ap) mérges csípés (#141, IQ15, 350ap) sárkánylehelet (#151, IQ14, 300ap) felejtés (#152, IQ10, 100ap) dermesztés (#164, IQ15, 320ap) Odalépsz egy kék köpenyt viselõ, apró, nagyorrú, õsz mágushoz, és megszólítod:
- Ó, nagyhatalmú varázsló, mondd, lenne-e valamiféle megbízás számomra?
- Mmm mi mi mi? Hja, megbízás. Persze, gyermekem, hogyne. - a bölcs mágus az orrát vakargatja, láthatóan gyorsan le akar rázni. - tudod mit, gyermekem, hozz nekem hét barna manakövet, rettentõ nagy szükségem lenne rá! Most pedig eredj, dolgom van. - Azzal tovább lapozgat az elsárgult könyvekben. (6. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Az akadémia elõcsarnokában szokatlan tömeg fogad. Csodálkozva kérdezed az õrt, mi történt?
- Te tényleg semmirõl nem tudsz? Ma van a Kihívás Napja, amit minden évben hagyományosan az Akadémia szervez. Mindössze 5 arany a nevezési díj, és ha mind a három próbát sikerrel teljesíted a megadott idõ alatt, a neved felkerül a dicsõségfalra.
- Más jutalom nincs?
- Neked nem elég, hogy egy évig szerepel a neved a legdicsõbb hõsökével együtt? - kérdezi teljesen megdöbbenve az õr. - Ha nevezni akarsz, akkor állj a sor végére. (13. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)

[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. A szint helytartója, Torgafuli Astheron fogad.
- Ohó, Jégmadár! Különleges megbízatásom lenne a számodra. Kevesen tudják, de létezik egy elf kolónia a Hegyben. Bár az elfeket sokan torzszülöttnek tartják, igazándiból ugyanolyan értelmes lények, mint mi, afféle megnemtámadási szerzõdésünk is van egymással. A minap egy hírnököm az elfeknél járt, és nos... khm... egy igencsak figyelemreméltó relikviát figyelmet meg az elfek templomában. Persze, a makacs elfek nem hajlandóak semmiféle üzletkötésre, de mondanom sem kell, arra a relikviára nekünk sokkal nagyobb szükségünk van, mint nekik! Úgyhogy egy megbízható, diszkrét galetkik keresek, aki hmmm... úgymond kölcsönvenné ezt a tárgyat a mi részünkre. Persze a jutalom sem lenne csekély! - ezzel a helytartó félrehúz egy takarót, amely egy hosszúkás, átlátszó üveghengert fedett le. Döbbenten lépsz hátra. Az üveghengerben tömény lélekenergia gomolyog! - A titkos készletünk. - vigyorog a helytartó. - a különlegesen nehéz feladatokat végrehajtó futáraink jutalmazására raktuk félre. Keress meg, ha készen állsz a feladatra! (25. kaland, összesen 60 TVP-t igényel.)
[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. A Pszi Iskolában nagy tömeg van: mindenki izgatottan beszélget, és úgy tûnik, a telepatikus csatornák is telítve vannak. Érdeklõdésedre egy szinttársad elmondja, hogy a császárszint pszionicistái egy több ezer egyedbõl álló leviathán fatty csordát tereltek a szint asztrális "karámjába", az itt lakó Pszionicisták feladata, hogy a fattyakat "levágják". Az iskola ravasz vezetõi 50 aranyért árulják a lehetõséget, hogy legyõzhessenek a szint lakói egy-egy fattyat. Ha a fattyban volt asztrálgyöngy, bingó, leadhatod a császárszint felügyelõjének valami nevetséges jutalomért, egyébként próbálkozhatsz újra. Kész átverés az egész - teszi hozzá. - Az iskola vezetõi a bevételbõl szakítanak, a császári maskarások meg elvégeztetik másokkal a piszkos munkát.
- Hmm, de hiszen ez kiváló gyakorlási lehetõség, és amennyire hallottam, egy leviathán fatty nem ártalmasabb egy csüldõs malacnál, nem igaz? - kérdezed az ifjat, aki csak legyint. (22. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

bb 9 20 több épület meglátogatása
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. A papokról a tekinteted egy különös tárgyra siklik. Egy lefaragott tetejû cseppkõ fölött lebeg, azaz forog, körbe körbe. Mágikus fény árad belõle, és ahogy jobban megnézed, igen, egy kulcs nyelére emlékeztet! Az egyik pap odalép hozzád.
- Látom, gyermekem, tetszik a Ragyogás Kulcsának második darabja. Ha meg akarod szerezni, egy igen nehéz küldetést kell elvállalnod!
Mohón bólintasz, mire a pap folytatja.
- Úgy tûnik, szent egyházunk állandó támadás szempontja. Ezúttal néhány sötétlelkû renegát egyik fõpapunkat, Omtorgad fõtiszteletest rabolta el! És mintha ez nem lenne elég, antimágikus bilincsekbe kötözve, "odaajándékozták" egy ostoba orgling törzsnek. Meg kell mentened Omtorgadot, mielõtt még orgling eledel lesz belõle! (19. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)
[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt orgling fogja megadni: egy púpos, egy szõrös, egy csámpás, egy egyszemû és egy fogatlan. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Az információk alapján ugyan több lehetséges válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban a második a megoldás! Így hangzik a púpos orgling segítsége: A megoldás nem osztható öttel. Még flegmán hozzáteszi, hogy a csámpás orgling és az egyszemû orgling állításai mindig ellentétesek. A szõrös orgling így szól: Az elsõ számjegy kisebb vagy ugyanannyi, mint a második. A füledbe súgja még, hogy az egyszemû orgling és a fogatlan orgling állításai mindig ellentétesek. A csámpás orgling így szól: Az elsõ számjegy lehet 2, 3, 6 vagy 7. Még azt is megemlíti, hogy hallotta, amikor a fogatlan orgling azt mondta, hogy a púpos orgling igazat mond. Az egyszemû orgling ezt mondja: A megoldás két számjegyének összege tíznél kevesebb. A füledbe súgja még, hogy a púpos orgling igazat mond. A fogatlan orgling információja: A válasz 50-nél nagyobb. És még hozzáfûzi, hogy a szõrös orgling és a csámpás orgling mindig egyetértenek. Végül a remete is segít: A megoldás két számjegyének különbsége kettõnél több.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

k 18 22 kaland elvállalása
(18. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
(22. kaland:) Lesz ami lesz, te is szerencsét próbálsz!
[Tárgyhasználat: 50 arany] Miután kifizetted az 50 aranyat, várnod kell egy kicsit, mert egyszerre sokan csatároznak. Közlik veled, hogy nagyon fontos, hogy különálló fattyat támadj, mert bármilyen béketûrõek is a leviathánok, ha többel küzdesz egyszerre, könnyen alulmaradhatsz. Aztán végre sorra kerülsz! Hamarosan máris az asztrálban suhansz. Lélegzetelállító, ahogy mindenfelé ezek az óriási felhõszerû lények lebegnek! Kiválasztasz magadnak egyet, és megindítod a támadást. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy leviathán fatty (#159). [ld. enc.]

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Jégmadár Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)45 (-10)35 Leviathán fatty Pszi csáp «10 PE (-3)47 (-10)110
2. Jégmadár Pszi acéltorony -3 PE (-7)38 (-2)33 Leviathán fatty Pszi csáp «2 PE (-3)44 (-1)109
3. Jégmadár Pszi acéltorony -3 PE (-7)31 (-2)31 Leviathán fatty Pszi csáp «2 PE (-3)41 (-1)108
4. Jégmadár Pszi acéltorony -3 PE (-7)24 (-2)29 Leviathán fatty Pszi csáp «2 PE (-3)38 (-1)107
5. Jégmadár Pszi acéltorony -3 PE (-7)17 (-2)27 Leviathán fatty Pszi csáp «2 PE (-3)35 (-1)106
6. Jégmadár Pszi csáp «7 PE (-3)14 (+2)29 Leviathán fatty Pszi csáp «5 PE (-3)32 (-2)104
7. Jégmadár Pszi csáp «7 PE (-3)11 (+2)31 Leviathán fatty Pszi csáp «5 PE (-3)29 (-2)102
8. Jégmadár Pszi csáp «7 PE (-3)8 (+2)33 Leviathán fatty Pszi csáp «5 PE (-3)26 (-2)100
9. Jégmadár Pszi csáp «7 PE (-3)5 (+2)35 Leviathán fatty Pszi csáp «5 PE (-3)23 (-2)98
10. Jégmadár Pszi csáp «7 PE (-3)2 (+2)37 Leviathán fatty Pszi csáp «5 PE (-3)20 (-2)96

Nincs gyõztese az összecsapásnak. Visszavonod elmédet.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 147.]

t 55 52 55. szakértelem tanulása 52 TVP-ért
Próbálgatod, mennyi ideig vagy képes visszatartani a lélegzetedet, mennyi ideig vagy képes hangyabolyon feküdni, meg hasonlók. [52 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]

z 166 40 zenélsz 166. hangszeren 40 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a lantot, és játszani kezdesz rajta. Egy népszerû, vidám számot adsz elõ, amely arról szól, hogy hogyan itta magát betegrészegre egy kövér kereskedõ. Mûsorodat a közönség kitörõ lelkesedéssel fogadja. Elismerõ füttyentések és tapsvihar követeli a ráadást. És persze potyog a pénz! (+168 arany.) A muzsika fantasztikus kikapcsolódás volt számodra. (+1 max. varázspont, +1 hõsiesség pont.) Ahogy megvizsgálod a kirakott kalapot, egy tárgyat is találsz benne - egy ekinda haj! [40 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez ragálygomba ! Leszedsz 1 adagot. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy káoszmágus (#91).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A káoszmágus 25 sebzést kap. (-5 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a káoszmágus elvarázsol egy tûzgolyót. Ellenállsz a varázslatnak. A katapulter sebzõdik 17 ép-t. A kõzúzót védi rezisztanciája. A katapulter kerek kõvel lövi a káoszmágust. (12 ép-t sebzett.) A kõzúzó a káoszmágust rohamozza. A kõzúzó a káoszmágust támadja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a káoszmágus létrehoz egy energiafolyam varázslatot. Gyengülsz (-22% támadás). 15 ép-t sebzõdtél. A katapulter megtántorodik. A katapulter sebzõdik 17 ép-t. A katapulter halálos sebet kapva a földre zuhan. Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A káoszmágus 25 ép-t sebzõdik. 15 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A káoszmágus halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a katapulter: 12/34, a kõzúzó: 8/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak is jut 21%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy drágakõ és egy xenópete. A kõzúzó táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, katapulter újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 20 aranyat. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

p 3336 2 portyázás
Elküldesz egy kihívást Tüskés Torlak részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

va 278 varázsital analízis
A mai kutatást a könyvtárban kezded. Könyveket, korabeli feljegyzéseket, pergameneket kölcsönzöl ki rövid idõtartamra, amelyek az Ellenség egykori inváziójáról szólnak. Otthon alaposan átnézed õket, aztán hozzálátsz a tojásbontáshoz. Ezúttal nem nyúlsz az apró tetemhez, hanem rajzokat, vázlatokat, feljegyzéseket készítesz róla. Amikor már a tetem hasznavehetetlenné vált, munkához látsz. Hosszú ideig tanulmányozod a rajzokat, iratokat, míg végül találsz egy nyomot: egy, az Ellenségnek ismert teremtményekrõl szóló leírásban felfedezel valamit, ami az apró lényre hasonlít! A feljegyzés majd két ember magas, hosszú, csontos farkú, hajlott hátú, két lábon járó, óriási fogakkal és karmokkal rendelkezõ, szem nélküli ragadozókról szól, amelyek az Ellenség pusztításával együtt jelentek meg. Az írás nem fogalmaz túl világosan, és valami olyasmirõl is szó van, hogy a lényeket a város lakóival együtt a támadók megsemmisítették. Mégis, úgy érzed, kutatásod jócskán haladt elõre. (+2 képességpont.) [8 TVP-t használtál fel, maradt még 32.]

v 146 17 11 146. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

v 146 14 11 146. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

v 146 11 11 146. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]

v 146 8 11 146. varázslat elmondása
Elmormolsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

v 146 5 11 146. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

v 146 2 11 146. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

ism 20 a következõ parancs ismétlése 20 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! A barlangteremben, ahová belépsz, sûrûn tenyészik a növényzet. Néhány, a plafonba vágott lukon keresztül napfény szivárog be (ilyen közel lennél a felszínhez?), de ennek ellenére a növények többsége vakfehéren burjánzik. A növények egy helyen különösen sûrûn nõnek, láthatóan valamiféle fészket/tanyát alkotva. (217. kaland, összköltsége 25 TVP.) Õsi falfeliratra bukkansz, amelybõl a következõket tudod meg: 366.3. A Drakolder inváziós támadást más síkról megidézett Tguarkhanok ezrei támogatják. A halhatatlan démonok elpusztítása felülmúlja azoknak az erejét, akik eddig még képesek voltak a varkaudarokkal és egyéb evilági lényekkel szembeszállni. A támadók elérik a csatornát, de a menekülõk lerombolják maguk mögött az összes hidat. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +10 galetki erõt és +9 hírnevet kaptál. A kör során összesen 313 sebzést okoztál, és 61 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 7 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 278 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Jégmadár, egy légies járású, törékeny, de csinos és fiatal ember nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 116. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 20 (35) / 9.01
[2] IQ: 15 (18) / 2.91
[3] ügyesség: 4 (12) / 1
[4] egészség: 7 (8) / 1.15
[5] mágia: 11 (12) / 5.23
[6] gyorsaság: 10 / 3.53
[9] Méret/ép: 88 (109) / 109
Min. méret: 76
Barlangméret: 88
PONTJAID
Varázspont: 188 / 7
Képességpont: 44 / 34%
Hõsi pont: 30 (8)
Tám.bónusz: 7%
Véd.bónusz: 56%
Galetki erõ: 467 / 315
Hírnév : 981
Jóllakottság: 171%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 47 (0)
Galetki gyõzelmek: 23 (0)
Torzsz. csaták: 557 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 403 (3)
Leölt torzszülött: 666 (5)
Pszi csaták: 58 (1)
Pszi gyõzelmek: 29 (0)
Ájulások száma: 14 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: oktató (31)
Speciális képességeid:
+6 gyógynövények, +5 v.ital fõzés, +31% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Fõzz 3 kincskeresés italát. 2.) Hozz tíz barna manakövet. 3.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát! [számláló: 1]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 12 (14) / 0 [17] vastag bõr: 4 / 0.93 [18] tûzimmunitás: 2 (3) / 0.60
[19] hidegimmunitás: 2 (3) / 0.20 [20] savimmunitás: 10 (13) / 0.60 [21] elkt.immunitás: 2 (3) / 0
[22] imm.mérg.gázra: 2 (3) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 2 / 0 [24] rezisztencia: 21 (24) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.44 [46] csapdaészlelés: 4 / 2.01 [47] zárnyitás: 4 / 0.35
[48] mászás: 5 / 1.48 [49] rugalmasság: 4 / 0.05 [50] meggyõzõkészség: 3 (5) / 1.37
[52] auraészlelés: 4 / 2.23 [53] ékszerészet: 1 / 0 [54] kereskedelem: 3 / 2.11
[55] szívósság: 20 / 3.22 [56] varázsitalfõzés: 3 (8) / 1 [57] gyógynövények: 6 (12) / 1.41
[58] nyomkeresés: 4 / 0.25 [59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.25 [60] pszi támadás: 12 / 1.05
[61] pszi energia: 9 / 1.10 [64] átokszórás: 6 / 5.30 [65] álcázás: 3 / 0.15
[66] lopakodás: 3 / 0.25 [67] régészet: 11 (12) / 10.40 [68] zene: 16 / 3.09
[69] tanulás: 13 / 1.83 [70] idézés: 1 / 0 [73] felderítés: 4 / 2.79

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 3 (4) / 0 [101] szakért.: 8 (9) / 7.79     Trollagyar
jobb karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 6 / 5.68     a tûz fogazott kardja
jobb karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 4 / 1     a kobra barbár lándzsája

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 1 / 0.04 [147] alkímia: 1 / 0.88 [36] csábmosoly: 4 / 0.06
[149] dimenziókapu: 8 / 0.06 [48] ellenáll.megtörése: 3 / 0.24 [29] életszívás: 21 / 17.04
[13] jégcsóva: 10 / 8.64 [15] jégpajzs: 5 / 0.06 [27] kisebb gyógyítás: 4 / 1.17
[146] kontakt.õseiddel: 2 / 0.12 [165] manafókuszálás: 4 / 0.12 [35] mágiatörés: 3 / 0.06
[129] mentális robbanás: 1 / 0.22 [38] parancs: 3 / 0.06 [133] pszi acéltorony: 3 / 0.48
[128] pszi csáp: 7 / 4.96 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.28 [150] tárgyvédelem: 1 / 0
[14] vakító fény: 4 / 0        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (300%): 48 ellená 15 jégpaj                


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] katapulter 47/47 180% 85% 7 / 2.99 harcol
[2] kõzúzó 38/34 190% 135% 5 / 2.98 harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 10

MAKRÓID
1. Makró
t 55 52
z 166 40
vd
p 5539
p 3336 2
2. Makró
pv 7
p 5539
pv 4 3 5 7
p 3336 2
3. Makró
ism 20
x 10
4. Makró
pv 7 4 5
ism 20
p

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha ellenfeled #49. Prioritás: 30.
2: életszívás t.var. ha ép-d 50% alatt van. Prioritás: 20.
3: életszívás t.var. ha ellenfeled #110. Prioritás: 30.
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #47. Prioritás: 10.
5: életszívás t.var. ha ellenfeled #86. Prioritás: 10.
6: életszívás t.var. ha ellenfeled #98. Prioritás: 10.
7: életszívás t.var. ha ellenfeled #153. Prioritás: 10.
8: életszívás t.var. ha ellenfeled #111. Prioritás: 30.
9: életszívás t.var. ha ellenfeled #70. Prioritás: 30.
10: életszívás t.var. a harc 1. köréig. Prioritás: 5.
11: életszívás t.var. ha ellenfeled #93. Prioritás: 10.
12: életszívás t.var. ha ellenfeled #94. Prioritás: 10.
13: életszívás t.var. ha ellenfeled #130. Prioritás: 10.
14: életszívás t.var. ha ellenfeled #75. Prioritás: 10.
15: életszívás t.var. ha ellenfeled #76. Prioritás: 10.
16: életszívás t.var. ha ellenfeled #91. Prioritás: 10.
17: életszívás t.var. ha ellenfeled #73. Prioritás: 10.
18: Közelharc támadás ha ellenfeled #70. Prioritás: 9.
19: életszívás t.var. ha ellenfeled #69. Prioritás: 10.
20: életszívás t.var. ha ellenfeled #80. Prioritás: 60.
21: életszívás t.var. ha ellenfeled #129. Prioritás: 10.
22: életszívás t.var. ha ellenfeled #82. Prioritás: 10.
23: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 24 alatt van. Prioritás: 50.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 20 9 27 50; VI erõ:300% ép:30%; PV 7 4 5; PSZ 67 68 48 57 46 45; TT 20; HE 2; PT 2; PTA 131 133 133 133 133; PTB 128 128 128 128 128;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (1. épület), #6 (3. épület), #13 (4. épület), #19 (9. épület), #22 (8. épület), #25 (7. épület), #217 (116. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 fekete nadrág (#171) 1 díszes fejék (#135) 2 utazóköpeny (#1136)
1 bõrpáncél (#9) 1 sárga öv (#1167) 3 ében láncing (#134)
1 vaspajzs (#1063) 2 lovagi lemezpáncél (#1002) 2 vas lemezpáncél (#1001)
1 a teknõs vassisakja (#25376) 1 a ragadozó köpenye (#20035) 1 suhanó csizma (#195)
7 törpe pikkelyvért (#4) 1 a jég pajzsa (#22660) 1 könnyû pikkelyvért (#1016)
1 könnyû láncing (#1031) 1 a tudás könnyû láncinge (#1931) * 1 a majom fekete csizmája (#14172)
1 vándorcsizma (#1121) 1 a bérmágus kerek pajzsa (#17261) 1 az angyalok vassisakja (#28076)
1 láncing (#1030) 1 a gyõzelem köntöse (#20950) * 1 a harcos zöld köntöse (#7901)
1 az elektromosság könnyû láncinge (#27131) 1 a légzés utazóköpenye (#27686) 1 a sólyom kerek pajzsa (#29411)
1 zöld köntös (#1151) 1 csatos öv (#1166) 1 a védekezés díszes fejpántja (#4706)
* 1 az ellenállás nagy pajzsa (#28512) 1 a szellemek ezüst fejpántja (#15057) 1 a sün csizmája (#24970)
* 1 a kobra szárnyas sisakja (#7377) 1 pikkelyvért (#1015) 1 a bûz zöld köntöse (#29051)
1 díszes fejpánt (#1106) 1 szárnyas sisak (#1077) 1 a méreg zöld köntöse (#24101)
* 1 az óriás sárga öve (#8817) * 1 a sav vas lemezpáncélja (#26651) 1 kék köpeny (#1137)
1 az angyalok ezüst fejpántja (#28107) 1 a villám ezüst láncinge (#23533) 1 köpeny (#1135)

Ékszerek, kincsek
11617 arany (#1) 119 drágakõ (#2) 1 csepp fülbevaló (#1256)
1 a jég gyûrûje (#22825) 1 kristályamulett (#130) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 2 háromszögszimbólum (#1212)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a gyõzelem gyûrûje (#21025) * 1 a küzdelem karkötõje (#20590)
2 malachit karkötõ (#1241) 1 szimbólum (#1210) 1 az enyészet keresztszimbóluma (#23263)
* 1 kék gömb (#143) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 fülbevaló (#1255)
1 a villám szimbóluma (#23710) * 1 ozin fülkarika (#211) * 1 a tökéletesség csontamulettje (#21897)
* 1 a tudás zafírja (#150) 1 karkötõ (#1240) * 1 a gyõzelem karikaszimbóluma (#21011)
1 karikaszimbólum (#1211) * 1 a gladiátor karikaszimbóluma (#6161) 1 az enyészet szimbóluma (#23260)
1 az elektromosság háromszögszimbóluma (#27312) 1 a tûz malachit karkötõje (#22391)

Felszerelés
1 mandolin (#19) 1 díszes rézkulcs (#129) 2 furulya (#167)
6 fekete dukát (#218) 2 lant (#166) 1 varázskõ (#210)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 idõkristály (#219)

Fegyverek
1 kés (#5) 1 lándzsa (#1330) 1 görbekard (#1316)
1 gyalogos lándzsa (#1332) 1 ében tündekard (#132) 1 a bérmágus rövid tõre (#17502)
14 kerek kõ (#11) 4 harci fejsze (#12) 1 csonttõr (#1301)
1 fogazott tõr (#6) 4 rozsdás kard (#131) 1 a sólyom rövid tõre (#29652)
2 sziklarepesz (#13) 1 hosszú íj (#1272) 1 íj (#1270)
2 a villám csonttõre (#23801) 1 a szellemek könnyû íja (#15221) 3 könnyû nyílpuska (#1286)
* 1 Trollagyar (#214) 1 a sav könnyû íja (#26921) 1 a küzdelem csonttõre (#20651)
* 1 az élet kõrisfa íja (#5323) 1 hosszúkard (#1317) 1 nyílpuska (#1285)
1 a pontosság görbekardja (#4466) * 1 a kobra barbár lándzsája (#7631) * 4 a tûz fogazott kardja (#22468)
1 a sav vívótõre (#26953) 2 rövid tõr (#1302) 1 a tûz rövid tõre (#22452)
1 kõrisfa íj (#1273) 1 a méreg könnyû íja (#24221)

Varázsitalok és füvek
14 winropu moha (#22) 4 mátekel gomba (#21) 9 liánvirág (#24)
4 hatalom kék itala (#58) 4 mitulen fû (#20) 1 zöld manaital (#63)
3 óriásnövés itala (#60) 15 tejfonál (#28) 1 jéglehelet itala (#54)
4 ragálygomba (#26) 3 elfu moha (#33) 4 elonotichlan (#31)
2 gázlehelet itala (#57) 7 hónakkupók (#30) 7 gyilkos boróka (#27)
1 sárkányvirág (#32) 5 méregellenállás itala (#51) 5 mézfû (#29)
4 védelem itala (#59) 2 kihívás itala (#68) 4 sárga gyógyital (#61)
1 bajnokok itala (#62) 20 üvegcse (#14) 4 fehér gyógyital (#50)
1 csótányláb (#25)

Egyéb kacatok
105 õsi relikvia (#17) 8 lemúr hártya (#161) 2 barna manakõ (#149)
14 nordkristály (#146) 4 bolhedor szárny (#15) 22 mandibula (#157)
24 pirgamit (#152) 14 yeti csont (#160) 1 khazdar taréj (#268)
7 elektronit (#141) 1 molad púp (#16) 3 húsevõ bibe (#151)
1 asztrálesszencia (#154) 15 ekinda haj (#147)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): bronzmedál #207 (4), a teknõs márványgyûrûje #25526 (5).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



LEVIATHÁN FATTY (159. PSZIONIKUS LÉNY)
Hatalmas pszionikus "kérõdzõk", az asztrális világ ártalmatlan vándorai. Az utazók gyakran vadásszák õket a testükben néha képzõdõ asztrálgyöngyért, amely azon kívül, hogy a pszionikus képességeket erõsíti, sok más célra is felhasználható, fõleg képzett mentátok kezében.



FELEJTÉS VARÁZSLAT
A felejtés c. varázslattal kapcsolatban néhány módosítás: a varázslat költsége 5 helyett 10 tvp lett. Ezenfelül, a kinyert képességpontokat a program a karakterlapon, a képességpontoknál jelöli, de külön a többi képességponttól, azok után szögletes zárójelben. Ezeket a képességpontokat csakis arra használhatod fel, hogy varázslataid szintjét növeljed a VAR paranccsal, más képességek növelésére nem használhatod õket.
Végül még egy apró módosítás a felejtés varázslattal kapcsolatban: amikor a felejtést használod, mindig eggyel kevesebb kno-t kapsz meg, mint amennyit a varázslatból elveszünk. Ezzel az 1 KNO költséggel a varázskövekbõl kinyerhetõ többlet-kno-t egyensúlyozzuk ki. Ezzel egyidejûleg megszûnik az, hogy az utolsó 2 kno-t nem lehet kinyerni.
Bár nem a varázslat leírásához tartozik, de itt jegyezzük meg, hogy az átkozott tárgyaknál korábban leírtakkal ellentétben, úgy tûnik, az átkozott tárgyak mégsem semmisülnek meg felköltözéskor...
A fenti enciklopédiát talán már megkaptad korábban, most azonban leírunk egy kiegészítést (szegény felejtés varázslat már sosem tud békében nyugodni...): a felejtéssel a 19-nél magasabb szintû varázslat(ok) nem felejthetõ(k), csak akkor, ha 3. és 4. paraméternek megadsz egy 99-est. Ekkor a felejtés varázslatot akár többször alkalmazva, addig felejtesz, amíg a varázslat szintje 19/0-ra ill. az alá nem csökken. Pl. V 152 169 99 99 lefelejti 19-es szintig a savcsapásodat.
Vigyázz, ez a parancs csak akkor fog mûködni, ha elegendõ TVP és VP áll rendelkezésedre, hogy a varázslatot egybõl teljesen lefelejtsd (ha a VP költség 300-nál több lenne, akkor 300 lesz)! Erre a korlátozásra azért van szükség, mert a felejtést varázskövekkel és õskövekkel kombinálva, visszaélésre nyílt lehetõség.
Megjegyzések a támadással és védekezéssel kapcsolatban: nagyon magas védekezésû ellenfél eltalálására is van esélyed, és nagyon alacsony védekezésû ellenfélnek is melléüthetsz.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.