Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Földelementál
Küldd el képeslapként!
"A hegyek gyomrából idézhető meg ez a hatalmas, alaktalanból animált képződményt. Minél jobb a mágus az idéző varázslatban, annál óriásibb az előhívott elementál, nagyobbak és erősebbek a bunkószerű végtagjai, amelyekkel áldozatára lesújt." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 07:49:39 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6943-38

Karakterszám: 6943 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 38 Játékhét: 38
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 1964
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2012. aug. 3. 15h:23'
A következõ fordulód táplálható: 2012. aug. 7.

E-mail!

ULTRAVIOLA KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32679.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3724.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*feb. 7.* Guiseppe felköltözött a következõ szintre.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*júl. 30.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett. *júl. 30.* Aranyszemû Reglinde-et kis híján megölte egy dögféreg. *júl. 30.* Arhippa Perttunen pszionikus párviadalban legyõzte Aranyszemû Reglinde-et. *júl. 31.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *júl. 31.* Arhippa Perttunen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranyszemû Reglinde felett.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 319.]

ext extra forduló kérése
Sikeresen visszadátumoztunk 10 játékhéttel, tehát most van 10 forduló lemaradásod, amit behozhatsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 319.]

gy 75 felt. gyógyítás 75%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 75 százaléka alá zuhan.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 319.]

sp 5 specializáció
Megszabadulsz egy gyengédtõl. Az új specializációd: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.) Ez 1 képességpontba került.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

v 147 437 1 147. varázslat elmondása
Elmondasz egy alkímia varázslatot. Átváltozott 1 aranydukát 200 arannyá! (-5 vp.)
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 291.]

ee 7 1165 1105 1150 1136 1001 sok-sok eladás
Lebattyogsz a boltba. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 74 ap, csótányláb (#25) 37 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, Xantin bõröve (#169) 74 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 74 ap, fekete nadrág (#171) 74 ap, villámöv (#172) 74 ap, díszes villámöv (#177) 129 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, lemezpáncél (#1000) 92 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 237 ap, pikkelyvért (#1015) 37 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 126 ap, láncing (#1030) 74 ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, bíbor láncing (#1032) 199 ap, mellvért (#1045) 64 ap, bõr mellvért (#1046) 115 ap, bronz mellvért (#1047) 182 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, sisak (#1075) 18 ap, vassisak (#1076) 42 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk (#1092) 71 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, átlátszó köntös (#1152) 71 ap, íj (#1270) 18 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, nyílpuska (#1285) 37 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, kard (#1315) 18 ap, görbekard (#1316) 42 ap, lándzsa (#1330) 18 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, a pontosság halotti maszkja (#4241) 206 ap, a védekezés barbár lándzsája (#4931) 222 ap, a tolvaj vas lemezpáncélja (#9101) 399 ap, a merénylõ vas lemezpáncélja (#10901) 399 ap, a szellemek bõr mellvértje (#14996) 355 ap, a szellemek barbár lándzsája (#15281) 281 ap, az elefánt görbekardja (#16616) 281 ap, a természet vándorcsizmája (#16871) 266 ap, a természet utazóköpenye (#16886) 261 ap, a kígyó lemezpáncélja (#19000) 185 ap, a kígyó kardja (#19315) 111 ap, a gyõzelem szimbóluma (#21010) 107 ap, a tûz csatos öve (#22316) 142 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 122 ap, a jég díszes fejpántja (#22706) 146 ap, a jég csizmája (#22720) 55 ap, az enyészet amulettje (#23245) 55 ap, a villám karkötõje (#23740) 55 ap, a villám kardja (#23815) 64 ap, a villám lándzsája (#23830) 64 ap, a villám barbár lándzsája (#23831) 162 ap, a méreg zöld köntöse (#24101) 146 ap, a sün könnyû pikkelyvértje (#24866) 190 ap, a sün kõamulettje (#25046) 146 ap, a sün könnyû íja (#25121) 162 ap, a teknõs nyílpuskája (#25585) 83 ap, a yeti könnyû nyílpuskája (#26486) 190 ap, az elektromosság mellvértje (#27145) 111 ap, a légzés bõr mellvértje (#27596) 235 ap, a légzés vassisakja (#27626) 162 ap, a légzés márványgyûrûje (#27776) 146 ap, az angyalok pikkelyvértje (#28015) 83 ap.
[Takarítás a barlangodban:] Eladsz 7 kést 7 aranyért. Eladsz 6 fogazott tõrt 6 aranyért. Eladsz 14 kerek követ 14 aranyért. Eladsz 4 bolhedor szárnyat 8 aranyért. Eladsz 7 törpe pikkelyvértet 91 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 5 hamis arany lapul!
Eladsz 1 övet 1 aranyért. Eladsz 1 fejpántot 2 aranyért. Eladsz 1 köntöst 2 aranyért. Eladsz 1 utazóköpenyt 5 aranyért. Eladsz 1 vas lemezpáncélt 39 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]

vee 23831 9101 14996 15281 24101 1 sok-sok vásárlás
Megvásárolod a villám barbár lándzsáját 162 aranyért. Megvásárolod a tolvaj vas lemezpáncélját 399 aranyért. Megvásárolod a szellemek bõr mellvértjét 355 aranyért. Megvásárolod a szellemek barbár lándzsáját 281 aranyért. Megvásárolod a méreg zöld köntösét 146 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]

h 14 2 29 30 31 14. tárgy használata
Hazamész a boltból. Kiraksz magad elé egy tiszta üvegcsét, majd gondosan elõkészíted a kiválasztott alapanyagokat, és némi víz segítségével, tûz fölött összekevered. Tökéletes! Az ital lassan kék színt ölt. Rövid próba után látod, hogy ez 2 db hatalom kék itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]

kno 14 7 6 7 14. képességre 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot a mérg. lehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a mérg. lehelet szakértelmed 17. szintre nõtt. Elköltesz 7 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 8!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]

kf 24101 11201 100 bekészíted a 24101. tárgyat
Leveszed a füvész köpenyét. Felveszed a méreg zöld köntösét. Elrakod az Enyészmestert. A mancsodba veszed a merénylõ csonttõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 276.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Nem is sejted, hogy milyen közel lehetsz a felszínhez, csak amikor megpillantasz egy omlást, ahol felülrõl beszûrõdik a lenyugvó nap fénye. Hunyorogva, kikapaszkodsz az omláson. Végighordozod a tekintetedet a kietlen pusztaságon, majd a hegyoldal felé fordulsz. Egy kunyhót pillantasz meg! Vajon ki lakhat ott? (381. kaland, összköltsége 5 TVP.) Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Pszionikus támadás ér! Ellenfeled egy meditátor (#57). [ld. enc.]

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. UltraViola Sz.áll.roncsolása -13 PE (-15)15 (-15)10 Meditátor Pszi acéltorony -15 PE (-7)28 (-13)22
2. UltraViola Sz.áll.roncsolása -13 PE (-15)0 (-10)0 Meditátor Pszi acéltorony -15 PE (-7)21 (-13)9

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-25 életpont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+18 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 258.]

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy tûzszalamandra (#72). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megközelíted a tûzszalamandrát. A tûzszalamandra máris elõtted terem! Megtámadod a tûzszalamandrát. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (34 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (20 sebzés). A tûzszalamandra rád támad. A tûzszalamandra tüzet lehel rád. (16 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A tûzszalamandra téged támad. A tûzszalamandra tüzet lehel rád. (20 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tûzszalamandrát. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (34 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (23 sebzés). A tûzszalamandra hörögve elterül.
[A csatában összesen 111 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+73%). Elrakod a zsákmányt, ami egy pirgamit, 21 arany és 2 hamis arany. Uzsonnaidõ! Hozzálátsz az ételhez. (+30% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+38 életpont.)
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 229.]

m 6 13 11413 4314 4342 11411 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,13) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 6,12) Észak felé mozogsz. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 6,11) Északra mész tovább. Szerencsétlenségedre, torzszülöttekkel benépesített helyiségbe toppansz be. Ellenfeled egy nekropoid (#70).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a nekropoid létrehoz egy sorvasztás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. A nekropoid felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A nekropoidot próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (32 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (18 sebzés). A nekropoid holtan terül el.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+65%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 2 drágakõ.
(M 5,11) A négy égtáj közül nyugatot választod. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. A feladat az erõdet teszi próbára: egy nehéz követ kell az egyik faltól a másikig cipelned. Nekilátsz.
[Erõ próba 9-es küszöbre: sikeres] A galetki gratulál a fejlett izomzatodhoz, és továbbenged.
(M 5,10) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 5,11) Merre tovább? Délre! A próbatételt vezetõ galetki most is itt van. Üdvözöl téged.
(M 4,11) Irány nyugat! Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 4,12) Merre tovább? Délre! Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az ichinedar a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy agyroppantás! Ezt most megúsztad. Megközelíted a nedonkutyát. A nedonkutya közelebb jön, hogy támadhasson. A nedonkutyát próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (37 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (19 sebzés). A nedonkutya kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Az ichinedar ellõ egy parancs varázslatot. Ezt most megúsztad. Megrohamozod az ichinedart. Az ichinedart próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (33 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (22 sebzés). Az ichinedar holtan terül el.
[A csatában összesen 111 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+112%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 4,11) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 3,11) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 2,11) Nyugat felé mész. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 3 elonotichlant.
(M 2,12) A folyosó délre visz. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 1,12) Merre tovább? Legyen mondjuk nyugat. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 2,12) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 2,11) Észak felé mész a labirintusban. Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be.
(M 2,10) Mindenre felkészülve, északra mész. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy tûzszalamandra (#72).

*** 1. KÖR *** A tûzszalamandra feléd rohan. Megközelíted a tûzszalamandrát. A tûzszalamandra rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (19 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a tûzszalamandrát. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (38 ép-t sebeztél). Illatozol (21 sebzés).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a tûzszalamandrát. Mérgezõ gázt fújsz. (42 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (19 sebzés). A tûzszalamandra hörögve elterül.
[A csatában összesen 120 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+73%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy pirgamit. Szívesen bekapnál valamit. Hozzálátsz az ételhez. (+30% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+20 életpont.)
(M 1,10) Tovább nyugatra - biztatod magad. A sötétbõl egy halvány szellemalak bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz vissza:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Rastar városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 60 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Ilikiral város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 89 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 82 százas lépés után érkezett meg Rastar városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Ilikiral érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 2,9) Tovább északra! A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 2,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[54 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]

ho 8 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 8 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]

k 10 2 kaland elvállalása
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. (10. kaland:) Elindulsz a Kutyafészek felé. A régebb óta itt lakó galetkik szívesen útbaigazítanak, és lelkesítõ szavakat kiáltanak feléd. Nem izgulsz túlságosan, hiszen egy kutya nem okozhat különösebb nehézséget. Hamarosan megtalálod a Kutyafészekhez vezetõ leágazást. Alig teszel pár lépést, amikor három nagydarab galetki terem elõtted.
- Új hús! - vigyorognak. - A helytartó küldött? - félve biccentesz. - No, akkor bizonyára tudod, hogy útvámot kell fizetned, ami kerek 30 arany! - reménykedve pillantasz jobbra és balra, de hamar kiderül, hogy egyedül vagy. Nincs más megoldás, fizetned kell!
[Tárgyhasználat: 30 arany]
Mérgelõdve mész tovább. Hirtelen mozgást veszel észre magad elõtt az úton. Ellenfeleid 2 nedonkutya (#76).

*** 1. KÖR *** Az 1. nedonkutya közelebb jön, hogy támadhasson. Megrohamozod az 1. nedonkutyát. A 2. nedonkutya feléd rohan. Az 1. nedonkutya rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (13 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az 1. nedonkutyát. Mérgezõ gázt fújsz. (35 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (19 sebzés). Az 1. nedonkutya halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. nedonkutya rád veti magát. Harapni próbál fogával. (16 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A 2. nedonkutyát próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (33 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (17 sebzés). A 2. nedonkutya kileheli lelkét.
[A csatában összesen 104 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+108%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy drágakõ, 33 arany és 2 hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+20 életpont.)
Megvizsgálod a rádtámadó dögök maradványait. Kétségtelen, hogy nedonkutyák, de nem elég lapos a koponyájuk. Ilyennel nem égetheted magad az elöljáró elõtt. Továbblopódzol. Hirtelen iszonyatos bûztenger áraszt el.
[Illat próba 6-os küszöbre: sikeres] Egy pillanatig furcsa mozgást érzel a gyomrod táján, de aztán csak egy kicsit elfintorodsz. Végül is alig büdösebb, mint a kedvenc parfümöd.
Pár perc alatt túl vagy a bûzös területen. Továbbnyomulsz célod felé, és bizakodsz abban, hogy a tiéd lesz az eddig talált leglaposabb fejû kutya. Rögtön esély is kínálkozik a trófea megszerzésére, szembõl félreismerhetetlen csaholás hallatszik. Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).

*** 1. KÖR *** Az ichinedar elmond egy agyroppantás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Megrohamozod a nedonkutyát. A nedonkutya feléd rohan. A nedonkutyát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (37 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (19 sebzés). A nedonkutya holtan terül el.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy parancsot. Ezt most megúsztad. Megindulsz az ichinedar felé. Már ott is vagy! Az ichinedart próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (39 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (24 sebzés). Az ichinedar halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 119 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+112%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 48 arany és 3 hamis arany.
Megvizsgálod a kutyát. Igen, meg van! Ez pont olyan, mint amilyeneket a falon láttál. Begyûjtöd a koponyát és elindulsz a palotába. A bûzös rész elõtt befogod az orrod, és eszeveszett sebességgel szaladsz át, nehogy rosszul járj. Az elöljáró boldogan fogad:
- Jó voltál édes fiam. Valóban méltó vagy rá, hogy a szinten élj. Jutalmul fogadd ezt a kék gömböt!
(+1 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)

(2. kaland:) Átveszed a boltostól a csomagocskát. Egy egyszerû üzenethez képest elég súlyos, de hát ez nem a Te dolgod. Szerencsédre a környéken viszonylag kevesen járkálnak. Elhatározod, hogy meglapulsz egy kicsit, és megvárod, amíg a címzett elmegy otthonról.
[Lopakodás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Bepréseled magad egy kis mélyedésbe, teljesen behúzódsz az árnyékba. Elég sokáig kell várnod, míg végül meglátod, hogy a boltos ellensége elhagyja a barlangját. Alaposan körülnézel, és amikor senkit nem látsz, átszaladsz a barlangba.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] A hatodik érzéked az utolsó pillanatban megálljt parancsol. Lepillantasz, és látod, hogy a lábaddal már majdnem elszakítottál egy vékony zsineget. Óvatosan visszahúzod a lábad, majd átléped a madzagot.
A barlang berendezése roppant egyszerû. Valami asztalszerû az egyik sarokban, és egy fekvõhely a másikban. Hirtelen zajt hallasz a hátad mögül. Ellenfeled egy testõr (#130). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A testõr irányába mozogsz. A testõr feléd rohan. Megtámadod a testõrt. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (32 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (18 sebzés). A testõr rád veti magát. Odacsap neked jobb csápjával. (13 ép-t sebzõdtél). Odaken neked bal mancsával. (14 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A testõr rád veti magát. Odacsap neked jobb csápjával. (8 ép-t sebzõdtél). Bever egyet bal mancsával. (14 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a testõrt. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (37 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (22 sebzés). A testõr holtan terül el.
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 49 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+78%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 23 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+57 életpont.)
Vajon ki lehetett ez a széllel-bélelt galetki, aki most kábán fekszik a kövön... Végülis mindegy. Reméled, hogy a barlangban elég sötét volt ahhoz, hogy a fickó a késõbbiekben sem ismerjen rád. Elrejted a csomagot az ágy alá, ahogy a boltos meghagyta. Tényleg, miért az ágy alá mondta? Talán mégsem olyan fontos az üzenet? Kilesel a barlangból, és egy alkalmas pillanatban máris kint vagy az utcán. Pár másodperc múlva el is tûnsz a környékrõl. A boltos kedvesen fogad: - Barátom, ez tényleg jó hír. Reméljük a testõr sem ismer rád késõbb. És bízzunk benne, hogy amikor megtalálja az üzenetet, akkor magába száll, és felhagy az alattomos praktikákkal. Hálám jeléül fogadd el ezt a csekélységet - és ezzel átnyújt 50 aranyat és a méreg görbekardját.
Pár nappal késõbb a füledbe jut, hogy a tömlöcbe vetették a boltos ellenségét, mivel nála találták meg az elöljáró feleségének ellopott nyakékét. És még az ilyen meri rágalmazni a becsületes kereskedõket! Hogy milyen idõket élünk...
(+1 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)
[82 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]

bb 5 5 8 20 7 több épület meglátogatása
[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén galetki feléd fordul. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 20 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Avvocato Terrasini, az általa legyõzött akadály 2 xenomorf bébi (#204). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy agglomerátor (#41).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod az agglomerátort. Az agglomerátor közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod az agglomerátort. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (33 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (18 sebzés). Az agglomerátor rád támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Mellé! Harapni próbál fogával. Ez mellément. Támad fogával. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az agglomerátort. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (29 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (18 sebzés). Az agglomerátor halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 98 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+46%). Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 45 aranyat.

[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén galetki feléd fordul. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 20 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 xenomorf bébi (#204). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeled egy csontváz harcos (#68).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a csontváz harcos felé. Már ott is vagy! A csontváz harcos feléd rohan. Támadod a csontváz harcost. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (13 ép-t sebeztél). A csontváz harcos rád támad. Meglengetve egy rozsdás kardot, megpróbál eltalálni. Nem talált.
*** 2. KÖR *** A csontváz harcos rád veti magát. Rozsdás karddal támad. (2 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a csontváz harcost. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (16 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A csontváz harcost próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (11 ép-t sebeztél). A csontváz harcos téged támad. Rozsdás karddal sújt rád. (3 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** A csontváz harcos rád támad. Rozsdás karddal sújt rád. (9 ép-t sebzõdtél). A csontváz harcost próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (12 ép-t sebeztél).
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Úgy látszik, még nem vagy elég tapasztalt ehhez az ellenfélhez. Akkor gyere ismét, ha vagy szerencsésebb, vagy hatalmasabb vagy.

[be 8:] Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Elmondod, hogy csak látogatóba jöttél. Az ajtónálló mosolyogva bólint, és körbevezet. Épp csak körülnézel odabent, amikor hirtelen megremeg az épület, kövek potyognak a plafonról. Csodálkozva kérdezed a melletted elfutó Yworlitch mentátot, hogy mi történt.
- A szint elöljárója most sem engedélyezte, hogy részesedjünk a fentrõl kapott támogatásból. Azt mondja, a mi hatalmunkkal könnyedén eltarthatjuk magunkat. - sóhajt. - nem sok kell hozzá, és az épület összedõl. Bizony, megköszönnénk némi segítséget. Ha egy jelképes összeggel, mondjuk 400 arannyal és némi munkával hozzá tudsz járulni az épület felújításához, nagyon hálásak lennénk. - határozatlanul biccentesz. (24. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)

[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt tündér fogja megadni: egy szõke, egy bölcs, egy fekete, egy ezüsthajú és egy cingár. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Egy aprócska információt a szõke tündér is ad: Az elsõ számjegy kisebb vagy ugyanannyi, mint a második. És még hozzáfûzi, hogy a fekete tündér és az ezüsthajú tündér állításai mindig ellentétesek. A bölcs tündér információja: A megoldás két számjegyének összege tíznél kevesebb. A füledbe súgja még, hogy az ezüsthajú tündér és a cingár tündér között van hazudós. Persze a fekete tündér mást mondana... A fekete tündér információja: A megoldás két számjegyének különbsége kettõnél több. A füledbe súgja még, hogy a cingár tündér és a szõke tündér között van igazmondó. Persze az ezüsthajú tündér mást mondana... Így hangzik az ezüsthajú tündér segítsége: Az elsõ számjegy lehet 2, 3, 6 vagy 7. A füledbe súgja még, hogy hallotta, amikor a szõke tündér azt mondta, hogy a bölcs tündér igazat mond. A cingár tündér a következõt mondja: A megfejtés páratlan szám. Még azt is megemlíti, hogy a bölcs tündér hazudik. A legvégén a remete is mond valamit: A második számjegy lehet 1, 4, 6, 7 vagy 9.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)

[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. A palotában személyesen fogad Erõskezû Sognál egy kétfarkú, szikár, magas galetki, aki szemmel láthatólag a fogait is be szokta vetni egy komolyabb harc során.
- Most egy roppant egyszerû feladatot szeretnék rádbízni. Fogadtam a boltossal, hogy találok olyan galetkit, aki képes segédeszköz nélkül felmászni az Õsök Póznájára, és utána egy percig kézenállni a tetején. Nem egy kimondott harci feladat, de biztosan komoly dicsõséget jelentene, ha meg tudnád tenni. - Magadban mosolyogsz a hóbortos elöljárón, de bólintasz, mondván, hogy esetleg lehet róla szó. (13. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 58.]

v 146 2 8 146. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

v 146 5 8 146. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

le 1331 elrakod az 1331. tárgyat
A barbár lándzsa nincs bekészítve/felvéve, ezért le sem veheted.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

pv 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Észreveszel 3 gyilkos borókát. Szakértõ módon leszeded. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A galetki, aki itt lakik Lépkaparó Holy, egy villásnyelvû, acélbõrû, büszke tekintetû, sovány, de nálad magasabb férfi. A Mutánsok klánjának létforma rangú tagja. Viselt tárgyai: a törpék szárnyas sisakja, a kígyó ezüst nyaklánca, spanyolcsizma, a majom díszes karkötõje, a túlélés utazóköpenye, ozin fülkarika, a kígyó kõamulettje, a harcmûvész márványgyûrûje, a káosz túlvilági öve, az élet malachit karkötõje, a káosz halálos karkötõje, a villám kerek pajzsa, a gladiátor ezüst láncinge, a káosz õsi fülbevalója, a káosz döbbenetes amulettje. Lépkaparó Holy körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+8% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a psziklát harcos. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

pv 2 3 4 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

hp 2 14 1 2 harci program
A következõ sor került a harci programodba: mérg. lehelet használata a harc 1. körétõl. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ellenfeleid 2 xenó lárva (#416).

*** 1. KÖR *** Az 1. xenó lárva irányába mozogsz. Az 1. xenó lárva feléd rohan. A 2. xenó lárva máris elõtted terem! Az 1. xenó lárvát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (31 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (11 sebzés). Az 1. xenó lárva rád veti magát. Az 1. xenó lárva savat lehel rád. (16 ép-t sebzõdtél). A 2. xenó lárva rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (14 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az 1. xenó lárva rád veti magát. Az 1. xenó lárva savat lehel rád. (15 ép-t sebzõdtél). Támadod az 1. xenó lárvát. Mérgezõ gázt fújsz. (30 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (13 sebzés). Az 1. xenó lárva kileheli lelkét. A 2. xenó lárva rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (15 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. xenó lárvát. Mérgezõ gázt fújsz. (34 ép-t sebeztél). Fantasztikus illatod hat rá (15 sebzés). A 2. xenó lárva rád veti magát. A 2. xenó lárva savat lehel rád. (17 ép-t sebzõdtél). Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 134 sebzést okoztál, és 77 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 40 TVP árán. De persze ha nagyon öngyilkos hangulatodban vagy, esetleg körül is nézhetsz odalent, hogy vajon hova is vezet ez a járat, mert most már elég nagy ahhoz, hogy te is közlekedhess benne! [Ehhez a K 80 parancsot kell kiadnod.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +7 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1008 sebzést okoztál, és 250 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 47 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 283 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


UltraViola, egy sûrû lila füstbe burkolozó,magabiztos mosolyú, tetõtõl talpig makulátlan hófehér nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 38. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 / 1.45
[2] IQ: 7 (10) / 0.90
[3] ügyesség: 4 (6) / 1.10
[4] egészség: 8 / 1.84
[5] mágia: 8 (9) / 1.95
[6] gyorsaság: 8 / 0.58
[9] Méret/ép: 78 (82) / 1
Min. méret: 77
Barlangméret: 80
PONTJAID
Varázspont: 92 / 47
Képességpont: 83 / 76%
Hõsi pont: 64 (8)
Tám.bónusz: -1%
Véd.bónusz: 20%
Galetki erõ: 258 / 130
Hírnév : 283
Jóllakottság: 130%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 33 (0)
Galetki gyõzelmek: 17 (0)
Torzsz. csaták: 231 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 216 (8)
Leölt torzszülött: 277 (12)
Pszi csaták: 7 (1)
Pszi gyõzelmek: 6 (0)
Ájulások száma: 29 (1)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: sekrestyés (10)
Speciális képességeid:
+10 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el legalább 20 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] 2.) Érj el 300-as hírnevet. 3.) Semmisíts meg öt renegát mágustanoncot. [számláló: 3]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 17 (24) / 3.01 [17] vastag bõr: 6 / 0.20 [25] illat: 16 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 6 / 2.11 [47] zárnyitás: 8 / 1.90
[48] mászás: 6 / 1.31 [50] meggyõzõkészség: 3 / 1.15 [52] auraészlelés: 1 / 0.30
[53] ékszerészet: 2 / 0.05 [54] kereskedelem: 3 (6) / 1.46 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.60
[57] gyógynövények: 4 / 2.65 [58] nyomkeresés: 3 / 0.50 [59] vezetõkészség: 1 / 0.05
[60] pszi támadás: 6 / 2.88 [61] pszi energia: 5 / 2.93 [62] lopás: 5 / 4.05
[64] átokszórás: 3 / 0.50 [65] álcázás: 15 / 0.05 [66] lopakodás: 4 (6) / 0.45
[68] zene: 3 / 0.15        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 3 / 2.12     a merénylõ csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0.80 [11] elektromos kéz: 3 / 0.24 [29] életszívás: 1 / 0.32
[15] jégpajzs: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 1 / 0.80 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.18

MAKRÓID
1. Makró
le 1331
pv 5 8
p
pv 2 3 4 5

HARCI PROGRAMOD
1: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65. Prioritás: 150.
4: mérg. lehelet használata a harc 1. körétõl.
2: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 5 alatt van, Prioritás: 120, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75; VI erõ:250% ép:1%; PV 2 3 4 5; PSZ 48 47 65; BA 15; L 1 31 30 29 21 22; PTA 131 131;

SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (4. épület), #13 (7. épület), #15 (3. épület), #20 (9. épület), #24 (8. épület), #381 (38. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a füvész köpenye (#193) 1 a harcmûvész köpenye (#13735) 1 a lich köpenye (#11935)
* 1 a mágus pajzsa (#10060) * 1 a méreg zöld köntöse (#24101) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a regenerálódás köpenye (#24535) 1 a szellemek bõr mellvértje (#14996) 1 a tolvaj vas lemezpáncélja (#9101)
1 a tudós kerek pajzsa (#11411) * 1 csontmaszk (#1092) 1 díszes pikkelyvért (#1017)
1 khaldoran öv (#137) 1 könnyû láncing (#1031) 1 mellvért (#1045)
* 1 nagyobb pókcsatos öv (#178) 1 pókcsatos öv (#173) * 1 suhanó csizma (#195)
1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
* 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a méreg csepp fülbevalója (#24206) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 amulett (#1195) 1089 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az elektromosság kõamulettje (#27296) 48 drágakõ (#2) 52 hamis arany (#809)
1 karikaszimbólum (#1211) 1 karkötõ (#1240) 2 kék gömb (#143)
* 1 Örökkévalóság Gyémántja (#400) 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 3 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128)
1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a méreg görbekardja (#24266) * 1 a merénylõ csonttõre (#11201) 1 a szellemek barbár lándzsája (#15281)
1 a villám barbár lándzsája (#23831) 1 barbár lándzsa (#1331) 1 Enyészmester (#217)

Varázsitalok és füvek
9 csótányláb (#25) 5 elonotichlan (#31) 6 fehér gyógyital (#50)
12 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom kék itala (#58) 3 hónakkupók (#30)
2 hõsiesség itala (#52) 4 liánvirág (#24) 12 mátekel gomba (#21)
4 mézfû (#29) 9 mitulen fû (#20) 3 óriásnövés itala (#60)
6 ragálygomba (#26) 3 sötét mák (#23) 8 tejfonál (#28)
13 üvegcse (#14) 2 védelem itala (#59) 16 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
4 asztrálesszencia (#154) 2 duzzadt xenópete (#479) 4 elektronit (#141)
4 húsevõ bibe (#151) 3 lemúr hártya (#161) 10 mandibula (#157)
1 molad púp (#16) 4 molitár háj (#165) 4 nohnetár gumó (#212)
5 pirgamit (#152) 3 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 a villám barbár lándzsája (#23831), 1 a tolvaj vas lemezpáncélja (#9101), 1 a szellemek bõr mellvértje (#14996), 15 hamis arany (#809), 3 gyilkos boróka (#27), 1 a szellemek barbár lándzsája (#15281), 1 a méreg zöld köntöse (#24101), 2 hatalom kék itala (#58), 1 a méreg görbekardja (#24266), 2 pirgamit (#152), 3 drágakõ (#2), 1 elonotichlan (#31), 1 kék gömb (#143).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 825 arany (#1), 2 üvegcse (#14), 2 mézfû (#29), 2 hónakkupók (#30), 7 kés (#5), 1 vas lemezpáncél (#1001), 1 köntös (#1150), 6 fogazott tõr (#6), 14 kerek kõ (#11), 4 bolhedor szárny (#15), 7 törpe pikkelyvért (#4), 1 utazóköpeny (#1136), 1 fejpánt (#1105), 2 óriási xenópete (#480), 1 öv (#1165).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



MEDITÁTOR (57. PSZIONIKUS LÉNY)
A medidátorok az asztrális tér parányi, intelligens teremtményei, akik egy, az egész asztrált beterítõ óriási hálózatban állnak kapcsolatban egymással. Megfelelõ varázslatokkal még információt is lehet kinyerni a meditátorokból. Ha véletlenül pszionikus tudatod túl közel kerül egy ilyen teremtményhez, azonnal védi magát, de ha nem vagy agresszív pszi használó, egy ilyen találkozást némi tapasztalattal meg fogsz úszni.



TÛZSZALAMANDRA (72. LÉNY)
A tûzszalamandrák a tûzbõl születtek és a tûzbõl élnek: a tûz elemi síkjáról a lávafolyamokon keresztül lépnek át az anyagi síkra, akár szabad akaratukból, akár egy mágus megidézésének eredményeképp. A tûzszalamandrák ravasz, rafinált teremtmények, ritkán támadnak meg náluk erõsebbet. Az elpusztított tûzszalamandra lassan kihûlõ tetemébõl a piromádok és a micinisták táplálkozhatnak.



NEDONKUTYA (76. LÉNY)
Ezek a nagytestû, de buta torzszülöttek könnyedén áldozatul esnének a ravasz vadászoknak, ha nem szövetkeztek volna a mágiahasználó ichinedarokkal. Cserébe az ichinedarok mágikus segítségéért és irányításáért, a nedonkutya megvédi gazdájukat a fizikai támadásoktól. A nedonkutya különösen ellenálló a tûzzel szemben, talán mágikus gondviselõjének állandó közelsége miatt, tüskés bõre miatt pedig a legtöbb ragadozó nem szívesen tépi szét. A nedonkutya a tejivók számára jelenthet táplálékot.



ICHINEDAR (75. LÉNY)
Ezek a nyálkás, zselés állagú, fekete testû magas lények igazi rejtélyt jelentenek. Egy teória szerint egy halott Ellenség testébõl származó néhány csepp fertõzött meg egy torzszülöttet, és így jött létre az ichinedar. Az ichinedarok fantasztikus mágikus képességekkel és mágikus ellenállással rendelkeznek, de elég egyetlen csapás egy fegyverrel vagy egy végtaggal, és holtan rogynak össze. Nem véletlen, hogy az ichinedar gyakorlatilag szimbiózisban él a nedonkutyával: a nagytestû, hegyesfogú nedon kutyák megvédik gazdájukat a fizikai támadásoktól, míg a mágikusokkal az ichinedar néz farkasszemet. [Táplálék: puhányok és mágiahasználók számára, csak aztán nehogy belõled is ichinedar váljék!]



TESTÕR (130. GALETKI)
Egy gazdag és elfoglalt galetkinek már sokszor nincs ideje arra, hogy eleget foglalkozzon a harci képességeinek fejlesztésével. Természetesen õ is szeretné biztonságban tudni az életét, vagyonát, asszonyát. A megoldás: testõrt kell fogadni. A testõr egy olyan galetki, aki megfelelõ anyagi ellenszolgáltatásért cserébe elvégzi mindazt, amit a gazdag már nem tud megtenni. A testõrökkel vigyázni kell: nagyot tudnak ütni, hiszen ez a munkájuk. Gyakran elõbb ütnek, és csak utána kérdeznek. Persze csak akkor, ha még életben van a áldozat.



PSZIKLÁT HARCOS (58. PSZIONIKUS LÉNY)
A psziklátok szigorú, hierarchikus társadalomban élnek az asztrális térben. A psziklát harcosok gyakran kalandoznak városaikon kívül, mentális kihívást keresve, amelyet néha más dimenziók teremtményeiben találnak meg. A psziklát ravasz és képzett pszionicista, legyõzése érdekes tapasztalatot jelent.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.