Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Árnylord
Küldd el képeslapként!
Az ősi barlangcsarnokok által övezett mélységi tavak felett lebegve még mindig élnek Árnylordok, ezek a csuhás szellemlények. A galetkik - legnagyobb szerencséjükre - csak nagyon ritkán találkoznak velük.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 06:44:52 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6940-95

Karakterszám: 6940 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 95 Játékhét: 104
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 0
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. szept. 18. 14h:55'
A következõ fordulód táplálható: 2003. szept. 21.

Számládon a zsetonok száma 74 alá esett!
E-mail!

YVAN GROSSKOVICS KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 91 életpontról kezdesz. Pihenésed alatt a következõ történt:
** 3. NAP ** Lyennara szeretne venni tõled 1 1692. tárgyat. Ha el akarod neki adni, adj ki egy A 6492 1692 1 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pengével lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve 14872.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*szept. 15.* Leph Arlone a szétszórt teljesítette a 10. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *szept. 15.* Sünkutya a "Rettentõ" teljesítette a 4. küldetést, amit a boltban kapott. *szept. 16.* Balu, az öreg teljesítette a 10. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *szept. 16.* Kósala teljesítette a 21. küldetést, amit az akadémián kapott. *szept. 18.* Mancsos Balambér és Winnirixi pszi párbajt vívtak. Mancsos Balambér került ki gyõztesen. *szept. 18.* Dorth a Mérgek Ura pszionikus párviadalban legyõzte Dirtent. *szept. 18.* Dorth a Mérgek Ura pszionikus párviadalban legyõzte Balu, az öreget. *szept. 18.* Mikanno Hosi Kanpokusan pszionikus párviadalban legyõzte Balu, az öreget.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*szept. 11.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Mosquito Drow felett. *szept. 12.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Nonart. *szept. 12.* Nemesis pszionikus küzdelemben diadalt aratott Don Juan Gomez dela Vega felett. *szept. 15.* Maximilian Ûbertápot kis híján megölte egy quwarg behemót. *szept. 15.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Tryxet. *szept. 15.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Ki Hara Pom-pomot. *szept. 15.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Don Frankót. *szept. 15.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Hajnali Harmatot. *szept. 15.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Malacka felett. *szept. 15.* Baltazár és Obszidián Oyin pszi párbajt vívtak. Baltazár került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

a 6612 tárgy átadása galetkinek
Rendben, összesen 6 A ill. VG parancs törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

ep 37 75 6 építed a 37. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a lélekenergia generátort építed. A kézzel hajtott bányagép nyújt segítséget a munkádban. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+136%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [68 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

az 6744 20019 tárgy azonosítása
Megvizsgálod a tárgyakat, hátha észlelsz egy kis mágikus kisugárzást. A káosz türkisz lándzsája: értéke 222 arany, a sebzése 3D6+3. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +3% támadás ezzel a fegyverrel, +2 erõ, +4 imm.mérg.gázra, -1 gyorsaság. A káosz nagyúri fejpántja: értéke 101 arany. Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +3% védekezés, +1 imm.mérg.gázra, +1 mérg. lehelet, +1 jéglehelet. [4 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

h 14 4 29 35 14. tárgy használata
Porrá töröd, felvagdalod az anyagokat, majd az üvegcsébe belerakod õket egy kis vízzel, és tûz fölött lassan kevergeted az egészet. Tökéletes! Az ital lassan sárga színt ölt. Rövid próba után látod, hogy ez 4 db kincskeresés itala. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

a 6186 29128 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Rogen a Kalandor részére 1 a bûz ónixgyûrûjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

vg 6186 29531 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Ha Rogen a Kalandor eladásra kínál neked 1 29531. tárgyat, szeretnéd megvenni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

a 6492 1692 1 tárgy átadása galetkinek
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Lyennara részére 1 db az erõ díszes karkötõjét. Te 81 aranyat kaptál. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

vg 6612 29442 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Ha Moha a "balfék" eladásra kínál neked 1 29442. tárgyat, szeretnéd megvenni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

vg 6612 149 17 tárgy megvásárlása galetkitõl
Ha Moha a "balfék" eladásra kínál neked 17 149. tárgyat, szeretnéd megvenni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

vg 6612 29531 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Ha Moha a "balfék" eladásra kínál neked 1 29531. tárgyat, szeretnéd megvenni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

be 11 2 meglátogatod a 11. épületet
Ellátogatsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Legyen legalább 60 képességpontod!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Egy különleges, mágikus páncél elkészítéséhez kérjük a segítségedet. Hozz 10 káoszkígyó pikkelyt!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

kno 53 10 53. képességre 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot az ékszerészet szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ékszerészet szakértelmed 5. szintre nõtt. Sikeresen haladsz a különleges klánküldetéssel! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 164.]

be 11 4 meglátogatod az 11. épületet
Ellátogatsz a Tudósok Klánjának épületébe. Okuler tudományos munkatárs sejtelmes mosollyal fogad.
- Eddig mindent tökéletesen megcsináltál. Bár remélem, hogy nem fogsz a végsõ cél elérése elõtt meghátrálni, azt kell, hogy mondjam, a legtöbben ennél a pontnál adták fel. Meg is értem õket! A kérésünk nem csekély. A klánnak kell adnod összes aranyadat (de nem kevesebb mint 1000 aranyat). Azonban ez még nem minden! Nekünk kell még adnod választásod szerint vagy a hat legértékesebb varázstárgyadat, vagy az összes többit (de ez nem lehet kevesebb, mint 12 darab)! Persze, itt csakis a különféle mágikus véletlen-tárgyakra gondolok, a galetkik által készített egyedi tárgyakat nem akarom elvenni. És persze nem érdekelnek az ocsmány káosztárgyak, vagy a tökéletesség pózoló giccsei. Ha döntöttél, várlak, de ne habozz sokáig!
[A küldetés során az 1000 feletti, képességgel bíró tárgyaidat kell figyelembe venni, amelyek nem káosztárgyak, és nem a tökéletesség tárgyai. Az AZ paranccsal megállapíthatod alapértéküket, ez fog számítani. Igen, jól olvastad - vagy a 6 legértékesebbet kell leadni, vagy az összes többit. Ha a 6. és 7. értéke azonos, véletlenszerûen választunk közülük. Ha véletlenül több van nálad ugyanolyan sorszámú tárgyból (nem valószínû), akkor az egy tárgynak fog számítani, tehát mindet leadod!
A feladat nem annyira borzalmas, mint annyira hinnéd, de gondolkodást és esetleg taktikázást igényel. Ha készen állsz, látogass el a klánépületbe. Ha a 6 legdrágább tárgyadat adod le, akkor a BE 11 4 parancsot, ha az összes többit, akkor a BE 11 5 parancsot add ki. Vigyázz, a döntésed végleges, ha valamit elhibázol, semmiféle utólagos reklamációra nincs lehetõség!!!] [5 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

kno 6 60 6. képességre 60 képességpont
Elköltesz 54 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 28! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

h 8 26 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lõfegyver szakértelmed 27. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

kf 23338 bekészíted a 23338. tárgyat
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

m 12 10 8128 4433 4444 1122 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 12,10) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 8 128) A legközelebbi feladat megoldásánál 128 lesz a válaszod.
(M 11,10) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. A sötétbõl egy halvány szellemalak bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz vissza:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Kametky városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 82 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Ortevor város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 40 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 54 százas lépés után érkezett meg Kametky városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Ortevor érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Hosszasan gondolkozol, végül megmondod a megoldást. [128] - Úgy van, ez a válasz! - mondja a szellem. Folytathatod utadat. (+20% lélekenergia.)
(M 10,10) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. A barlangszobában találsz egy nagy vasalt ládát. Úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. A hatalmas lakatot a zárnyitó készlettel próbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Sikerrel jársz. A láda tartalma: a tûz nagy pajzsa.
(M 10,11) Délre mész tovább. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 10,12) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97).

*** 1. KÖR *** A villám hosszú íjával meglövöd a szárazföldi uborkát. (4 találattal 126 sebzést okoztál.) A szárazföldi uborka halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 126 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+43%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 40 arany.
(M 9,12) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 8,12) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy villámsújtást. A nagyobb elementál fatty 7 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A nagyobb elementál fatty rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (24 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy villámsújtást. A nagyobb elementál fatty: a varázslatnak nincs hatása. (-8 vp.) A nagyobb elementál fatty rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (22 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** A nagyobb elementál fattyat próbálod megsebezni. Felé ütsz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). A káosz hatalmának tõrét forgatva támadsz. (16 ép-t sebeztél). A hatalom hosszú lándzsájával támadsz. Mellé! A nagyobb elementál fatty téged támad. A nagyobb elementál fatty tüzet lehel rád. (24 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. A nagyobb elementál fatty ellenállt a varázslatnak. (-8 vp.) A nagyobb elementál fatty rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (22 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 92 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. Újra a 9,12-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+60 életpont.)
(M 8,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 9,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,12) A négy égtáj közül keletet választod. Itt már legyõzted a torzszülötteket.
(M 11,12) Irány kelet! Páradús, élettel teli levegõjû barlangba lépsz be. Felülrõl fény szûrõdik be. Növények, a parányi fénysugárból táplálkoznak! Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2 ragálygombát. [57 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

m 1111 1114 4411 2222 2223 3443 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 11,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 11,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 11,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,12) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 9,12) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Üres szobába érkezel.
(M 8,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 9,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,12) Kelet felé mozogsz. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó maradványai.
(M 11,12) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Nocsak, mi ez, zöldségeskert? Liánok, bokrok, mohák mindenhol.
(M 12,12) Keletre mész tovább. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 13,12) A következõ terem keletre van, így arra mész. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. A dolog egyszerûbb, mint gondoltad volna: egy óriási sziklát kell felemelned! Nekiveselkedsz.
[Erõ próba 10-es küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyugtázza hatalmas erõdet, és biccent, mehetsz tovább.
(M 14,12) A keletre menõ folyosót követed. Egy szellem materializálódik elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 2, 8, 20, 51, 121, 277... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Ez így egybõl sajnos nem megy, mondod a szellemnek.
(M 14,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 14,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 13,13) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,13) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 12,12) Csendben lépkedsz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 11,12) Nyugat felé mész. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol.
(M 11,13) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [17 TVP-t használtál fel, maradt még 85.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd 97 vadászat
Elhagyod a Csarnokot. [Szárazföldi uborka torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt ragálygomba nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97).

*** 1. KÖR *** Megcélzod a szárazföldi uborkát a villám hosszú íjával, és lõsz. (3 találattal 98 sebzést okoztál.) A szárazföldi uborka feléd rohan. A szárazföldi uborka rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Nem talált. Regenerálsz (+4 ép) A szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a szárazföldi uborkát. Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) A káosz hatalmának tõrét forgatva támadsz. (3 ép-t sebeztél). A hatalom hosszú lándzsájával támadsz. (14 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (15 sebzés). A szárazföldi uborka kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 146 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+43%). Összegyûjtöd a "kincset": egy gyalogos lándzsa és 30 arany. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

vd 97 vadászat
[Szárazföldi uborka torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Nocsak, mit találtál! 1 winropu moha ! Óvatosan begyûjtöd. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy óriáspók (#89).

*** 1. KÖR *** A villám hosszú íjával meglövöd az óriáspókot. (4 lövéstõl 143 ép-t sebzõdött.) Az óriáspók holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 143 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+55%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A gyomrod korog egyet. A kajára veted magad. (+21% jóllakottság.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 52.]

vd 97 vadászat
[Szárazföldi uborka torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97).

*** 1. KÖR *** A villám hosszú íjával meglövöd a szárazföldi uborkát. (4 lövéstõl 121 ép-t sebzõdött.) A szárazföldi uborka odajön hozzád. A szárazföldi uborka rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Regenerálsz (+4 ép) A szárazföldi uborka regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a szárazföldi uborkát. Lecsapsz jobb karmoddal. (11 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-2 ép) A káosz hatalmának tõrével lesújtasz. (2 ép-t sebeztél). A hatalom hosszú lándzsáját forgatva támadsz. (9 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (18 sebzés). A szárazföldi uborka kileheli lelkét. Regenerálsz (+4 ép)
[A csatában összesen 161 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%). Összegyûjtöd a "kincset": 30 arany. [21 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

vd 97 vadászat
[Szárazföldi uborka torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Észreveszel 1 sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy szárazföldi uborka (#97).

*** 1. KÖR *** A villám hosszú íjával meglövöd a szárazföldi uborkát. (4 találattal 122 sebzést okoztál.) A szárazföldi uborka holtan terül el. Regenerálsz (+4 ép)
Sikeresen végrehajtottad az 1-es klánküldetést! [A csatában összesen 122 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+43%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 32 arany. [24 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

vd 97 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
forduló vége
Az Örökkévalóság Rubinjának köszönhetõen kaptál egy hõsiesség pontot. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +7 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 749 sebzést okoztál, és 101 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 260 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Yvan Grosskovics, egy robosztus, szürkés bõrû, ukrán cementeszsák ruhába öltözött férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 95. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (14) / 6.90
[2] IQ: 11 (13) / 0.35
[3] ügyesség: 5 (10) / 2.40
[4] egészség: 8 (9) / 6.73
[5] mágia: 6 (15) / 1.64
[6] gyorsaság: 28 (39) / 14.74
[9] Méret/ép: 96 (114) / 94
Min. méret: 84
Barlangméret: 98
PONTJAID
Varázspont: 149 / 125
Képességpont: 11 / 15%
Hõsi pont: 9 (6)
Tám.bónusz: 11%
Véd.bónusz: 37%
Galetki erõ: 403 / 240
Hírnév : 556
Jóllakottság: 55%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 80 (0)
Galetki gyõzelmek: 50 (0)
Torzsz. csaták: 483 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 411 (5)
Leölt torzszülött: 593 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 27 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: oktató (33)
Speciális képességeid:
+6 gyógynövények, +5 v.ital fõzés, +33% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát! [ok] 2.) Hozz 10 káoszkígyó pikkelyt! 3.) Hozz tíz barna manakövet.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[15] regeneráció: 6 (8) / 0 [20] savimmunitás: 3 / 0.80 [25] bûz: 10 (14) / 0
[26] lõfegyver: 27 (31) / 8.02        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.83 [46] csapdaészlelés: 5 / 0.83 [47] zárnyitás: 4 / 0.88
[48] mászás: 6 / 5.83 [49] rugalmasság: 6 / 0.20 [50] meggyõzõkészség: 3 / 2.04
[51] transzformáció: 5 / 1.90 [52] auraészlelés: 1 / 0.55 [53] ékszerészet: 5 / 0.61
[54] kereskedelem: 5 / 0.63 [55] szívósság: 4 / 0.10 [56] varázsitalfõzés: 2 (7) / 1.15
[57] gyógynövények: 7 (13) / 3.33 [58] nyomkeresés: 3 / 2 [59] vezetõkészség: 2 / 0.45
[62] lopás: 6 / 1.42 [63] éberség: 1 / 0.53 [64] átokszórás: 5 / 1.21
[65] álcázás: 18 / 0.20 [66] lopakodás: 3 (5) / 0.85 [67] régészet: 12 (13) / 0.54
[68] zene: 6 / 4.20 [69] tanulás: 6 / 0.53 [70] idézés: 1 / 0
[72] építés: 6 / 5.30        

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 10 (11) / 0 [101] szakért.: 10 (11) / 1.54      
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 7 / 2.26     a káosz hatalmának tõre
jobb karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 4 / 1.59     a hatalom hosszú lándzsája

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 / 0.28 [149] dimenziókapu: 8 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0
[29] életszívás: 1 / 0 [152] felejtés: 5 / 0.88 [163] kineport: 3 / 0.09
[146] kontakt.õseiddel: 2 / 1.80 [157] láthatatlanság: 1 / 0 [22] villámsújtás: 11 / 4.96

MAKRÓID
1. Makró
pv 5 8
ism 3
p
2. Makró
pv 3 4 8
ism 3
p
3. Makró
v 154
ism 5
x 10

HARCI PROGRAMOD
3: Lõfegyver használata ha a harc 1. köre van. Prioritás: 100.
1: villámsújtás t.var. ha ellf. 24. képessége 5 v. kevesebb, Prioritás: 99, és ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 30, és ha ellenfeled torzszülött, és ha ellenfélen nincs 49. varázslat.
4: Közelharc támadás a harc 2. körétõl, Prioritás: 98, és ha ellf. 21. képessége 0 v. több, és ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 40.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 0 50; VI erõ:150% ép:15%; PV 6; PSZ 67 66 48 47 45; L 100 34 33 149 61 50; TT 2; HE 1; HU 13 2 100 0 6 26;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 6186 29352 1; VG 6186 29502 1; VG 2221 29576 1; A 6186 29128 1; VG 6186 29531 1; VG 6612 29442 1; VG 6612 149 17; VG 6612 29531 1; VG 6186 23338 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 15 szint: 4 sebzés: 8-16

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #6 (3. épület), #14 (7. épület), #19 (9. épület), #50 (20. épület), #327 (94. forduló).

SZÖVETSÉGED: Kalandférgek (#15019). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 4869. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Groark. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a sólyom könnyû pikkelyvértje (#29366) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a sebezhetetlenség vassisakja (#19526)
1 a tûz nagy pajzsa (#22212) * 1 suhanó csizma (#195) 1 a tökéletesség elit lemezpáncélja (#21703)
* 1 a gyorsaság vassisakja (#3776) * 1 khaldoran öv (#137) 1 a jég ezüst fejpántja (#22707)
1 a pontosság kék köpenye (#4287) * 1 a kígyó zöld köntöse (#19151) 1 bíbor láncing (#1032)
2 törpe pikkelyvért (#4) 1 a káosz nagyúri fejpántja (#20019) * 1 a sólyom kerek pajzsa (#29411)

Ékszerek, kincsek
8449 arany (#1) 1 kristályamulett (#130) 1 bronzmedál (#207)
* 1 szerencsekõ (#197) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 szivárvány karkötõ (#139)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a bûz ónixgyûrûje (#29128) 1 a szakács üstje (#192)
* 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) 12 drágakõ (#2) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 a bérmágus háromszögszimbóluma (#17412) * 1 a regenerálódás malachit karkötõje (#24641)
* 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 a szívósság háromszögszimbóluma (#14712) 1 kék gömb (#143)
* 1 a sebezhetetlenség malachitgyûrûje (#19677) * 1 a sebezhetetlenség sárgaréz nyaklánca (#19631) * 1 a tudás zafírja (#150)
* 1 az energia ezüst fülbevalója (#18807)

Felszerelés
1 lelakatolt ládikó (#310) 4 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129)
6 fekete dukát (#218)

Fegyverek
* 1 a káosz hatalmának tõre (#24714) 1 a gladiátor könnyû nyílpuskája (#6236) * 1 a villám hosszú íja (#23772)
1 Enyészmester (#217) 1 gyalogos lándzsa (#1332) * 1 a hatalom hosszú lándzsája (#7183)
1 a sólyom hosszúkardja (#29667) 1 sziklarepesz (#13) 1 görbekard (#1316)
1 harci fejsze (#12) 1 törpe balta (#224) 1 a bûz könnyû íja (#29171)
1 a káosz türkisz lándzsája (#6744)

Varázsitalok és füvek
1 jéglehelet itala (#54) 3 óriásnövés itala (#60) 17 winropu moha (#22)
5 kincskeresés itala (#64) 17 csótányláb (#25) 11 tejfonál (#28)
2 elfu moha (#33) 9 sötét mák (#23) 7 liánvirág (#24)
19 üvegcse (#14) 18 gyilkos boróka (#27) 1 gázlehelet itala (#57)
5 mézfû (#29) 12 mitulen fû (#20) 4 védelem itala (#59)
12 rémcserje (#34) 12 mátekel gomba (#21) 12 ragálygomba (#26)
8 elonotichlan (#31) 13 hónakkupók (#30) 6 sárkányvirág (#32)
1 kalmárok itala (#66)

Egyéb kacatok
6 yeti csont (#160) 1 nohnetár gumó (#212) 15 pirgamit (#152)
3 bolhedor szárny (#15) 30 õsi relikvia (#17) 5 molitár háj (#165)
17 mandibula (#157) 5 húsevõ bibe (#151) 5 nordkristály (#146)
7 elektronit (#141) 1 káoszkígyó pikkely (#230) 3 barna manakõ (#149)
4 ekinda haj (#147)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sebesség gyûrûje #13375 (4), a bûz rövid tõre #29202 (9), az elfek sárga öve #10617 (11).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.