Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Zöld ekinda
Küldd el képeslapként!
"Az ekindák óriási, rovarszerű lények, pikkelyes galetki fejjel és hatalmas csápokkal. Rettenetesen gyűlölik a galetkiket, mert azt hiszik, a galetki faj nélkül övék lehetne az uralkodó társadalom. No igen, sok faj hiszi még ezt..." - Encyclopedia Fantasia a zöld ekindáról
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 21:51:02 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6924-75

Karakterszám: 6924 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 75 Játékhét: 276
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 143
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. júl. 12. 9h:28'
A következõ fordulód táplálható: 2007. júl. 13.

E-mail!

PUHA KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 71 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31960.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*júl. 11.* Ambassadar csatában legyõzte Szikla Sziszit. *júl. 11.* A Káoszdemokrata szövetség fényes gyõzelmet aratott nagyobb jégavatár felett! *júl. 12.* Ren gyõzelmet aratott Zorander, a mágus felett. *júl. 12.* Ren csatában legyõzte Nomis Leinádot. *júl. 12.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Alfrédot. *júl. 12.* Kronx rangja a Pszionicisták Klánjában "asztrális entitás" lett. *júl. 12.* Morq Fan Gort kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért!
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]

kno 6 6 6. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 7!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 235.]

t 72 24 72. szakértelem tanulása 24 TVP-ért
Lusta vagy dolgozni, ehelyett inkább tanulni próbálsz - mintha könyvekbõl könnyebb lenne az építés tudományát elsajátítani!
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]

ep 9 75 építed a 9. épületet 75 TVPért
Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a bányagépet építed. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Az építés 84 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 27 TVP-nyit kell dolgoznod.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Nocsak, mit találtál! 3 gyilkos boróka ! Óvatosan begyûjtöd. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Lord Vicces Don, egy erõs testalkatú, hosszú, szõke hajú, kék szemû férfi. A Tisztogatók klánjának felderítõ rangú tagja. Viselt tárgyai: a szakács üstje, szimbólum, a gepárd zöld köntöse, bronzmedál, a Tél ezüstlánca, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a jég vándorcsizmája, a nyomkeresés fejpántja, a törpék vas lemezpáncélja, az egészség csepp fülbevalója, görbekard. Lord Vicces Don körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+9% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a bajnokok itala. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat látogatod meg. Fõ a változatosság! Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
A galetki, aki itt lakik Scorpio , egy sárga-fekete harci ruhás, \"Fatality\" tetoválást viselõ férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. A következõket látod nála: a sebezhetetlenség gyûrûje, bõrpáncél, bronzmedál, vándorcsizma, Xantin bõröve, az egyensúly gyûrûje, a majom malachit karkötõje, a bûz fejpántja, szivárvány karkötõ, arany lárvaköpeny. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.

*** 1. KÖR *** Scorpio odajön hozzád. Megrohamozod Scorpiot. Scorpio téged támad. Scorpio tüzet lehel rád. (12 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-18 ép.) Támadod Scorpiot. Odaütsz bal mancsoddal. (24 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Odaütsz jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép).
*** 2. KÖR *** Scorpio rád támad. Scorpio tüzet lehel rád. (13 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat. (-17 ép.) Támadod Scorpiot. Odaütsz bal mancsoddal. (22 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lesújtasz jobb mancsoddal. (19 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Scorpio eszméletét vesztve összeesik.
[A csatában összesen 85 sebzést okoztál, és 60 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+64%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás:) fehér gyógyitallal gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 40 ép-t.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 123.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 gyilkos borókát. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Lucifer Angyala, egy fekete hajú, szép külsejû, szárnyakkal rendelkezõ nõ. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Felszerelése: az egyensúly gyûrûje, a káosz éjsötét sisakja, a kígyó bõr mellvértje, bronzmedál, suhanó csizma, Xantin bõröve, az egészség karikaszimbóluma, a tárgyalás gyûrûje. Lucifer Angyala körbevezet a barlangban, megmutogatja trófeáit, majd leültet a hátsó falnál elhelyezett bõr ülõpárnákra, és elõhozza az ételt. A lakomához te is hozzájárulsz némi hazaival. Jóízûen falatoztok. A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves neki? Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd a vendéglátást, és hazaindulsz. (+9% jóllakottság)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 113.]

m 2 1 892 45 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,1) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8 92) A legközelebbi feladat megoldásánál 92 lesz a válaszod.
(M 1,1) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod, ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 6, 12, 20, 31, 46, 66... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Bizonyos vagy benne, hogy jól tudod a választ, ezért habozás nélkül válaszolsz. [92] - Rendben, a válasz tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
Elhagyod a labirintust.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

m 2 11 1142 1124 411 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,11) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 2,10) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 2,9) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 1,9) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy fekete hólyag (#38).

*** 1. KÖR *** A fekete hólyag máris elõtted terem! A kétfejû patkány a fekete hólyagot rohamozza. Megközelíted a fekete hólyagot. A fekete hólyag rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (13 ép-t sebzõdtél). A kétfejû patkány a fekete hólyagot támadja. A fekete hólyagot próbálod megsebezni. Beversz egyet bal mancsoddal. (34 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (22 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). A fekete hólyag halálhörgés közepette a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban. Sebzõdsz 15 ép-t. A kétfejû patkány 14 ép-t sebzõdik.
[A csatában összesen 56 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kétfejû patkány: 30/14.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+13%). Szolgáidnak is jut 6%. Elteszed a zsákmányt, ami 4 drágakõ és egy xenópete. Összefut a nyál a szádban. Mohón zabálni kezdesz. (+13% jóllakottság.)
(M 2,9) Körültekintõen mozogsz elõre. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 2,8) Észak felé mész a labirintusban. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 2,7) Északra mész tovább. Fehér szálú, a sötétséghez szokott növények növik keresztül-kasul ezt a barlangszobát. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt elonotichlan nõ! 2 darabot sikerül begyûjteni.
(M 3,7) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).

*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió közelebb jön, hogy támadhasson. A kétfejû patkány megközelíti az óriás skorpiót. Az óriás skorpió felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az óriás skorpió téged támad. Elõresuhint farkával. Elhibázta. Feléd üt ollóival. El sem talált, haha. A kétfejû patkány az óriás skorpiót támadja. Megtámadod az óriás skorpiót. Lesújtasz bal mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Az óriás skorpió kileheli lelkét.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kétfejû patkány: 28/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak 7% jut. A kétfejû patkány az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(M 2,7) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Rábukkantál az õsök egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol.
(M 1,7) Nyugat felé mész. Üres szobába érkezel.
(M 1,6) Irány észak! Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Történt egyszer, hogy egy mikropoid alomban csak nõstény mikropoid született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott, és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek, minden egyes nõstény felfalt 18 mázsa mohát, ugyaneddig az ideg minden egyes csemete megevett 2 mázsa mohát. Ezek a falánk lények tehát összesen 324 mázsa mohát pusztítottak el. Hány mikropoid volt egy alomban?
Ez így egybõl sajnos nem megy, mondod a szellemnek.
(M 1,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
Kimész a Csarnokból. Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Egy meredek sziklafal mellett haladsz el. Odafent megragadja a figyelmedet egy sötét barlangnyílás. A levegõ rezdüléseibõl úgy látod, hogy meleg levegõ áramlik belõle kifelé! Talán megérné felmászni oda és egy kicsit körbevizsgálódni. (396. kaland, összköltsége 10 TVP.) Útközben észreveszel egy sötét mákot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy kõzúzó (#49).

*** 1. KÖR *** A kõzúzó feléd mozog. A kétfejû patkány megközelíti a kõzúzót. A kõzúzó irányába mozogsz. A kõzúzó rád támad. Ostorként csattant nyelvével. Elhibázta. A kétfejû patkány a kõzúzót támadja. Támadod a kõzúzót. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lesújtasz jobb mancsoddal. El sem találtad.
*** 2. KÖR *** A kétfejû patkány a kõzúzót támadja. A kõzúzó rád veti magát. Meglóbálva zúz nyelvével. (1 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). Támadod a kõzúzót. Odacsapsz bal mancsoddal. (14 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lecsapsz jobb mancsoddal. (11 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). A kõzúzó kileheli lelkét.
[A csatában összesen 40 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kétfejû patkány: 9/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+13%). Szolgáidnak is jut 7%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õskõ.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 62.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Egy fekete gránitból épült vár magasodik elõtted. Szarvas, fenyegetõ tornyai a magas barlangtetõt súrolják. A bejárat, egy rácsos kapu, tárva-nyitva áll! Mint egy ragadozó nyitott szája - gondolod keserûen. (329. kaland, összköltsége 25 TVP.) Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mézfüvet. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy sáskaharcos (#44).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy jégcsóva varázslatot. A sáskaharcos ellenállt a varázslatnak. (-4 vp.) A kétfejû patkány és a sáskaharcos egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A sáskaharcos és a kétfejû patkány egymással harcolnak. A kétfejû patkány holtan terül el. Megtámadod a sáskaharcost. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb mancsoddal. (26 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). A sáskaharcos holtan terül el.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kétfejû patkány: 27/18.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 2 mandibula és 25 arany.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, kétfejû patkány újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 10 aranyat.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy húsevõ növény (#46).

*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány elindul a húsevõ növény felé. A húsevõ növény feléd mozog. Megindulsz a húsevõ növény felé. Már ott is vagy! A kétfejû patkány a húsevõ növényt támadja. A húsevõ növény rád támad. Ostorként csattant jobb csápjával. Félrehajoltál. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Hátraugrasz a támadás elõl. A húsevõ növényt próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (32 ép-t sebeztél). Benyomsz egyet jobb mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). A húsevõ növény holtan terül el.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kétfejû patkány: 20/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+16%). Szolgáidnak 8% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy húsevõ bibe és 23 arany.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt tejfonál nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy orgling kutya (#42).

*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány az orgling kutyát rohamozza. Az orgling kutya feléd rohan. Megközelíted az orgling kutyát. A kétfejû patkány az orgling kutyát támadja. Az orgling kutya téged támad. Odacsap neked bal karmával. El sem talált, haha. Bûze fojtogat. (-5 ép.) Az orgling kutyát próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Lesújtasz jobb mancsoddal. (22 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+5 ép). Az orgling kutya holtan terül el.
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kétfejû patkány: 31/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak 5% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 26 arany. A kétfejû patkány kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

kf 142 23244 bekészíted a 142. tárgyat
Leveszed a káosz lüktetõ nyakláncát. Felveszed a kalmár nyakláncát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

ee 1061 4 1150 12 1285 13 sok-sok eladás
Lebattyogsz a boltba. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 28 ap, törpe pikkelyvért (#4) 35 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 2 ap, bõrpáncél (#9) 14 ap, parittya (#10) 8 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 14 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 2 ap, mandolin (#19) 56 ap, mátekel gomba (#21) 28 ap, winropu moha (#22) 28 ap, ragálygomba (#26) 28 ap, tejfonál (#28) 28 ap, kötél (#128) 14 ap, rozsdás kard (#131) 8 ap, díszes fejék (#135) 14 ap, khaldoran öv (#137) 42 ap, nordkristály (#146) 8 ap, húsevõ bibe (#151) 14 ap, mandibula (#157) 5 ap, yeti csont (#160) 15 ap, Xantin bõröve (#169) 56 ap, fekete nadrág (#171) 56 ap, villámöv (#172) 56 ap, pókcsatos öv (#173) 56 ap, nohnetár gumó (#212) 14 ap, lelakatolt ládikó (#310) 420 ap, lemezpáncél (#1000) 70 ap, vas lemezpáncél (#1001) 120 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 179 ap, pikkelyvért (#1015) 28 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 53 ap, láncing (#1030) 56 ap, könnyû láncing (#1031) 99 ap, mellvért (#1045) 49 ap, bõr mellvért (#1046) 87 ap, pajzs (#1060) 14 ap, kerek pajzs (#1061) 31 ap, nagy pajzs (#1062) 67 ap, sisak (#1075) 14 ap, vassisak (#1076) 31 ap, szárnyas sisak (#1077) 67 ap, maszk (#1090) 7 ap, halotti maszk (#1091) 20 ap, csontmaszk (#1092) 53 ap, fejpánt (#1105) 7 ap, díszes fejpánt (#1106) 20 ap, ezüst fejpánt (#1107) 53 ap, csizma (#1120) 7 ap, vándorcsizma (#1121) 20 ap, fekete csizma (#1122) 53 ap, köpeny (#1135) 4 ap, utazóköpeny (#1136) 16 ap, kék köpeny (#1137) 48 ap, díszes köpeny (#1138) 100 ap, köntös (#1150) 7 ap, zöld köntös (#1151) 20 ap, átlátszó köntös (#1152) 53 ap, íj (#1270) 14 ap, könnyû íj (#1271) 31 ap, hosszú íj (#1272) 67 ap, nyílpuska (#1285) 28 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 53 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 95 ap, tõr (#1300) 7 ap, csonttõr (#1301) 20 ap, rövid tõr (#1302) 53 ap, kard (#1315) 14 ap, görbekard (#1316) 31 ap, hosszúkard (#1317) 67 ap, fogazott kard (#1318) 124 ap, lándzsa (#1330) 14 ap, barbár lándzsa (#1331) 31 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 67 ap, az egészség kerek pajzsa (#2861) 168 ap, a pontosság könnyû láncinge (#4181) 235 ap, a pontosság íja (#4420) 84 ap, a harcos köpenye (#7885) 74 ap, a gepárd tõre (#15700) 77 ap, a sas görbekardja (#16166) 213 ap, a tûz sisakja (#22225) 49 ap, a tûz lándzsája (#22480) 49 ap, a jég bõr mellvértje (#22646) 178 ap, a jég díszes fejpántja (#22706) 110 ap, a jég barbár lándzsája (#22931) 122 ap, az enyészet láncinge (#23080) 91 ap, az enyészet mellvértje (#23095) 84 ap, a villám lándzsája (#23830) 49 ap, a méreg könnyû pikkelyvértje (#23966) 144 ap, a méreg díszes fejpántja (#24056) 110 ap, a méreg zöld köntöse (#24101) 110 ap, a méreg rövid tõre (#24252) 210 ap, a regenerálódás nagy pajzsa (#24462) 223 ap, a szalamandra lándzsája (#26080) 49 ap, a yeti utazóköpenye (#26336) 107 ap, a yeti öve (#26365) 39 ap, a yeti szimbóluma (#26410) 46 ap, a sav gyûrûje (#26875) 42 ap, a sav csonttõre (#26951) 110 ap, az elektromosság könnyû pikkelyvértje (#27116) 144 ap, az angyalok vassisakja (#28076) 122 ap, az angyalok karkötõje (#28240) 42 ap, az angyalok lándzsája (#28330) 49 ap, az ellenállás maszkja (#28540) 42 ap. Eladsz 1 kerek pajzsot 15 aranyért. Eladsz 3 törpe pikkelyvértet 60 aranyért. Eladsz 1 köntöst 4 aranyért. Eladsz 3 harci fejszét 24 aranyért. Eladsz 1 nyílpuskát 16 aranyért. Eladsz 2 sziklarepeszt 4 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

ee 1316 sok-sok eladás
Eladsz 1 görbekardot 15 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

kf 23244 142 bekészíted a 23244. tárgyat
Elhagyod a boltot. Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed a káosz lüktetõ nyakláncát. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenomorf embrió (#417).

*** 1. KÖR *** A xenomorf embrió feléd mozog. A kétfejû patkány a xenomorf embriót rohamozza. Megrohamozod a xenomorf embriót. A xenomorf embrió rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával. El sem talált, haha. A kétfejû patkány a xenomorf embriót támadja. A xenomorf embriót próbálod megsebezni. Beversz egyet bal mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) Roncsoltál. Beversz egyet jobb mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-1 ép) Vámpirizálsz (+5 ép).
*** 2. KÖR *** A xenomorf embrió rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Mellé! A kétfejû patkány a xenomorf embriót támadja. A xenomorf embrió hörögve elterül.
[A csatában összesen 51 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a kétfejû patkány: 76/12.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+23%). Szolgáidnak is jut 11%. Összegyûjtöd a "kincset": egy drágakõ. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 444 sebzést okoztál, és 100 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 237 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Puha, egy nagydarab, hosszúhajú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: puhány. Ez a 75. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 6 (7) / 3.13
[2] IQ: 12 (18) / 9.46
[3] ügyesség: 8 (13) / 1.01
[4] egészség: 6 (10) / 0.44
[5] mágia: 5 (11) / 2.28
[6] gyorsaság: 7 (1) / 0.84
[9] Méret/ép: 77 (79) / 56
Min. méret: 73
Barlangméret: 84
PONTJAID
Varázspont: 90 / 86
Képességpont: 9 / 63%
Hõsi pont: 26 (15)
Tám.bónusz: 7%
Véd.bónusz: 58%
Galetki erõ: 309 / 217
Hírnév : 734
Jóllakottság: 79%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 23 (1)
Galetki gyõzelmek: 8 (1)
Torzsz. csaták: 404 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 322 (7)
Leölt torzszülött: 433 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 9 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd (20)
Speciális képességeid:
+4 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +20% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts el három sárga gyógyitalt. 2.) Hozz tíz barna manakövet. 3.) Ölj meg öt méregférget.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 3 / 1.44 [17] vastag bõr: 7 (12) / 0 [26] lõfegyver: 1 (4) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 2 / 1.27 [47] zárnyitás: 3 / 1.85 [48] mászás: 5 / 0.84
[50] meggyõzõkészség: 4 / 3.81 [52] auraészlelés: 1 / 0.25 [53] ékszerészet: 1 / 0.66
[54] kereskedelem: 12 / 9.02 [55] szívósság: 1 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 6 (9) / 0.25
[57] gyógynövények: 6 (10) / 4.69 [58] nyomkeresés: 3 (5) / 0.85 [59] vezetõkészség: 3 / 0.15
[62] lopás: 5 / 0.05 [64] átokszórás: 3 / 0.55 [65] álcázás: 1 / 0
[66] lopakodás: 2 / 0.15 [67] régészet: 19 / 12.86 [68] zene: 1 / 0
[69] tanulás: 6 / 2.68 [70] idézés: 1 / 0 [72] építés: 6 / 4.39

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 15 / 3.13 [101] szakért.: 10 / 9.87 [102] roncsolás: 7 / 0  
jobb mancs [103] méret: 11 / 0 [104] szakért.: 8 / 2.55 [105] vámpirizáció: 10 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 / 0.52 [149] dimenziókapu: 3 / 0.06 [37] egokínzás: 1 / 0
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 4 / 0 [17] gránitbõr: 4 / 0
[13] jégcsóva: 4 / 2.22 [15] jégpajzs: 5 / 0.06 [146] kontakt.õseiddel: 1 / 0.40

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 13 jégcsó                  
2. lista (0%): 17 gránit 29 életsz                


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] kétfejû patkány 31/19 189% 190% 6 / 5.20 harcol
lélekenergia rész 35% jóllakottság határ 120% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
pv 3 8
ism 4
p
pv 3 5 2
2. Makró
ism 3
vd 79
3. Makró
ism 5
x 10

HARCI PROGRAMOD
1: jégcsóva t.var. ha a harc 1. köre van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 30 0 0 50 9; VI erõ:140% ép:30%; PV 3 5 2; PSZ 67 54; TT 10; HE 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 3131 129 1; VG 3131 19 1; VG 6112 141 3; VG 3131 24 4; VG 3131 22 7; VG 3131 165 3;

SPECIALIZÁCIÓD: Kuporgató. (Drágakövek és õsi relikviák eladásakor több pénzt kapsz, nagyobb eséllyel találsz gyógyfüvet, és többet. Tudsz aranyat és elrohadó tárgyat rakni a feneketlen zsákba.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #12 (9. épület), #52 (20. épület), #329 (75. forduló), #372 (61. forduló), #482 (62. forduló), #259 (64. forduló), #275 (63. forduló), #224 (65. forduló), #457 (65. forduló), #430 (66. forduló), #305 (67. forduló), #213 (66. forduló), #405 (67. forduló), #201 (67. forduló), #420 (68. forduló), #424 (68. forduló), #466 (74. forduló), #357 (69. forduló), #236 (74. forduló), #431 (70. forduló), #280 (72. forduló), #396 (75. forduló).

SZÖVETSÉGED: Rúvel Öklei (#15125). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 6924. Jelenleg a bányagép építésén dolgozol, eddig 173 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bérmágus öve (#17365) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a jég sárga öve (#22767)
* 1 a káosz híveinek csizmája (#13284) * 1 a merénylõ öve (#11065) * 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a sólyom öve (#29515) 1 a Tél ezüstlánca (#170) * 1 a torony utazóköpenye (#18236)
* 1 a védekezés kerek pajzsa (#4661) 1 a védekezés vándorcsizmája (#4721) 1 a villám csatos öve (#23666)
1 az angyalok öve (#28165) * 1 az egészség lovagi lemezpáncélja (#2802) 1 az elfek díszes fejpántja (#10556)
1 khaldoran öv (#137)

Ékszerek, kincsek
* 1 a bölcsesség malachit karkötõje (#17891) 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a káosz lüktetõ nyaklánca (#23244)
* 1 a káosz rettenetes gyûrûje (#25539) 1 a káosz sárkányának nyaklánca (#9744) * 1 a küzdelem ezüst fülbevalója (#20607)
1 a mágia nyaklánca (#3430) 1 a sólyom kõamulettje (#29546) 1 a sólyom malachit karkötõje (#29591)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a teknõs kõamulettje (#25496) 1 a yeti kõamulettje (#26396)
1 a yeti nyaklánca (#26380) 9967 arany (#1) 1 az egészség sárgaréz nyaklánca (#2981)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 79 drágakõ (#2) * 1 ezüstmedál (#208)
1 kék gömb (#143) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 a gyorsaság nyílpuskája (#3985) 1 a Kõ Kardja (#216) 1 a majom íja (#14320)
1 a sav nyílpuskája (#26935) 1 a sebesség rövid tõre (#13452) * 1 a tolvaj kõrisfa íja (#9373)
1 az elefánt könnyû íja (#16571) 1 az óriás hosszúkardja (#8967)

Varázsitalok és füvek
28 csótányláb (#25) 15 elonotichlan (#31) 7 fehér gyógyital (#50)
19 gyilkos boróka (#27) 14 hónakkupók (#30) 12 liánvirág (#24)
19 mátekel gomba (#21) 3 méregellenállás itala (#51) 19 mézfû (#29)
23 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60) 22 ragálygomba (#26)
28 sötét mák (#23) 29 tejfonál (#28) 16 üvegcse (#14)
2 védelem itala (#59) 3 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
5 bolhedor szárny (#15) 3 duzzadt xenópete (#479) 1 ekinda haj (#147)
4 elektronit (#141) 6 húsevõ bibe (#151) 3 lemúr hártya (#161)
21 mandibula (#157) 10 molad púp (#16) 1 molitár háj (#165)
4 nohnetár gumó (#212) 6 nordkristály (#146) 2 óriási xenópete (#480)
11 õsi relikvia (#17) 9 pirgamit (#152) 2 xenópete (#278)
6 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 202 arany (#1), 1 tejfonál (#28), 5 drágakõ (#2), 2 elonotichlan (#31), 2 mandibula (#157), 1 mézfû (#29), 2 sötét mák (#23), 4 gyilkos boróka (#27), 1 húsevõ bibe (#151), 1 óriási xenópete (#480), 1 õskõ (#8).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 fehér gyógyital (#50), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 kerek pajzs (#1061), 2 sziklarepesz (#13), 1 görbekard (#1316), 3 törpe pikkelyvért (#4), 3 harci fejsze (#12), 1 köntös (#1150), 1 nyílpuska (#1285).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



BAJNOKOK ITALA (62. TÁRGY)
Ez a szürke, majdhogynem ezüstösen csillogó folyadék gyakran használt doppingszer, ha egy harcos különösen nehéz csatára készül. Nem is csoda, hiszen a bajnokok itala egy harc idejére 40%-al megnöveli az esélyét, hogy eltalálod ellenfeledet! Használata ugyanúgy történik, mint a többi, egy csatára vonatkozó varázsitalé és védekezõ varázsitalé (berakhatod TV listába vagy a harci programodba).




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.