Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Savelementál
Küldd el képeslapként!
"A savelementálok fortyogó, bűzhödt teremtményei a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették őket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legőrültebbek szállnak szembe, hiszen megölésükkel semmit nem lehet nyerni, sőt, ha megpróbálod, csak árthatsz magadnak." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 07:51:58 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6902-114

Karakterszám: 6902 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 114 Játékhét: 343
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 479
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. jún. 13. 9h:41'
A következõ fordulód táplálható: 2006. jún. 14.

E-mail!

CARAI AN ELLISANDE KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Felkeresi barlangodat Fürge Gekkoth, egy vékony, nyulánk testalkatú, zöld bõrû, meglepõen gyors mozgású férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Felszerelése: szivárvány karkötõ, a villám lovagi lemezpáncélja, kék gömb, a teknõs kõrisfa íja, díszes villámöv, a teknõs csepp fülbevalója, a villám kerek pajzsa, a harcmûvész márványgyûrûje, a káosz pulzáló köpenye, a villám márványgyûrûje, a teknõs csonttõre, a káosz döbbenetes gyûrûje, a villám kõamulettje, a bérmágus malachit karkötõje, a káosz õselemi fülbevalója, a tudás zafírja, a káosz rémületes kardja, a villám díszes fejpántja, görényfarok, a villám vándorcsizmája, a villám sárgaréz nyaklánca, a villám háromszögszimbóluma, a káosz lordjának lándzsája, az élet karkötõje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. A választás egyértelmû: a próba legjobb helyszíne a központi kereskedõ raktára. Számtalan ravaszabbnál ravaszabb lakat és zárszerkezet védi! Rajtra dolgozni kezdtek két külön ajtón. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Fürge Gekkoth-ot, aki dühösen rázza fejét.
** 1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Farid Ashmore, egy magas, kecskeszakállas, éjfekete boru, kék szemu, kopasz férfi. A Halhatatlanok klánjának az univerzum szolgája rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Tárgyai: az Örökkévalóság gyûrûje, a sólyom malachit karkötõje, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az elfek gyalogos lándzsája, a sas vándorcsizmája, szivárvány karkötõ, Tyrex könnyû pikkelyvértje, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, Enyészmester, a bûz ezüst nyaklánca, ezüst nadrág, a szakács üstje, a titán csatos öve, a sün átlátszó köntöse, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, a hatalom rubinja, a szalamandra nagy pajzsa, a gepárd ónixgyûrûje, a sün csontamulettje, a gladiátor könnyû íja, a hatalom malachit karkötõje, a sün barbár lándzsája, a bûz halotti maszkja. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Farid Ashmore Agyvihar -22 PE (-13)37 (-4)46 Carai an Ellisande Tudati méreg +4 méreg (-6)24 (-22)3
2. Farid Ashmore Agyvihar -22 PE (-17)20 (-8)38 Carai an Ellisande Tudati méreg +4 méreg (-6)18 (-3)0

Agyad szinte összeroppant a szörnyû vereségtõl. (-39 életpont.)
** 1. NAP ** Pihenésedet megzavarja Tûzes Elmér, egy vörös bõrû, piros szemû, vörös hosszú hajú férfi. A Tisztogatók klánjának csatornapatkány rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az óriás barbár lándzsája, a mentát utazóköpenye, ében láncing, a tudás márványgyûrûje, a mágus csepp fülbevalója, a kalmár nyaklánca, a mágia nagy pajzsa, Xantin ezüstöve, vörös karkötõ, spanyolcsizma, a harcmûvész márványgyûrûje, az élet csontmaszkja, a mágus könnyû nyílpuskája. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Mit keresel itt torzszülött létedre?" Ezt kiáltod vissza: "Hogy szakadna be alattad a föld!" A következõt mondja neked: "Úgy hallottam, hogy tavaly elnyerted a szint legrondább lakója címet." Vörösödik a fejed, de nem bírsz hamarjában épkézláb választ kitalálni. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
** 1. NAP ** Látogatót kapsz, aki Savcsók, egy savtól csöpögõ szájú nõ. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. Felszerelése: az enyészet elit lemezpáncélja, a tudás zafírja, a mágus utazóköpenye, a bérmágus csizmája, szivárvány karkötõ, kék gömb, a küzdelem fülbevalója, a gyorsaság amulettje, a gyorsaság gyûrûje, a szakács üstje, a természet malachit karkötõje, az ügyesség nyaklánca, Enyészmester, ezüst nadrág, a ragadozó görbekardja, a majom könnyû nyílpuskája, ozin fülkarika, a bûz szürke maszkja, a sav csonttõre, a bûz márványgyûrûje, az enyészet kõamulettje, a bérmágus kerek pajzsa, az elefánt malachitgyûrûje, a regenerálódás csatos öve, a sebezhetetlenség karkötõje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Savcsókot, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... Huh, jól elszaladt az idõ! Savcsók is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Savcsók által meséltekbõl, megtudod, mi az a xenó lárva. [ld. enc.]
** 4. NAP ** Látogatód érkezik, aki Johnny Bravo, egy szõke, felálló hajú, izompólós, nyálgolyó, bájgúnár férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. Tárgyai: ozin fülkarika, kristályamulett, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a kalmár nyaklánca, a szalamandra fekete csizmája, a merénylõ öve, a regenerálódás könnyû nyílpuskája, a szívósság kõamulettje, Rogan karkötõje, roxati üvegszem, kék gömb, a gepárd díszes pikkelyvértje, a sebezhetetlenség szárnyas sisakja, a gyorsaság csepp fülbevalója. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Johnny Bravo is hozzájárult. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Végül Johnny Bravo megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+6% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a savelementál. [ld. enc.]
** 4. NAP ** Bezörget hozzád Fürge Gekkoth, egy vékony, nyulánk testalkatú, zöld bõrû, meglepõen gyors mozgású férfi. A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: szivárvány karkötõ, a villám lovagi lemezpáncélja, kék gömb, a teknõs kõrisfa íja, díszes villámöv, a teknõs csepp fülbevalója, a villám kerek pajzsa, a harcmûvész márványgyûrûje, a káosz pulzáló köpenye, a villám márványgyûrûje, a teknõs csonttõre, a káosz döbbenetes gyûrûje, a villám kõamulettje, a bérmágus malachit karkötõje, a káosz õselemi fülbevalója, a tudás zafírja, a káosz rémületes kardja, a villám díszes fejpántja, görényfarok, a villám vándorcsizmája, a villám sárgaréz nyaklánca, a villám háromszögszimbóluma, a káosz lordjának lándzsája, az élet karkötõje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze zárnyitás szakértelemben való jártasságotokat. Haha, ez jó tréfa lesz! A kereskedõ raktárjába kell betörnötök. Ki jut el hamarabb az árukészlethez? Tudjátok, hogy a raktárt számtalan ajtó és lakat védi. Könnyedén nyitod ki a zárakat. Odabent mosolyogva várod Fürge Gekkoth-ot, aki dühösen rázza fejét.
** 5. NAP ** Bezörget hozzád Farid Ashmore, egy magas, kecskeszakállas, éjfekete boru, kék szemu, kopasz férfi. A Halhatatlanok klánjának az univerzum szolgája rangú tagja. A Második Hullám szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: az Örökkévalóság gyûrûje, a sólyom malachit karkötõje, a sólyom sárgaréz nyaklánca, az elfek gyalogos lándzsája, a sas vándorcsizmája, szivárvány karkötõ, Tyrex könnyû pikkelyvértje, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, Enyészmester, a bûz ezüst nyaklánca, ezüst nadrág, a szakács üstje, a titán csatos öve, a sün átlátszó köntöse, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, a hatalom rubinja, a szalamandra nagy pajzsa, a gepárd ónixgyûrûje, a sün csontamulettje, a gladiátor könnyû íja, a hatalom malachit karkötõje, a sün barbár lándzsája, a bûz halotti maszkja. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Farid Ashmore Agyvihar -22 PE (-13)37 (-4)51 Carai an Ellisande Tudati méreg +4 méreg (-6)24 (-22)3
2. Farid Ashmore Agyvihar -22 PE (-17)20 (-8)43 Carai an Ellisande Tudati méreg +4 méreg (-6)18 (-3)0

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-39 életpont.)

Kissé már éhezel, ezért csak 66 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31998.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*jún. 12.* Csuhi a Pusztító felköltözött a következõ szintre.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*jún. 8.* Kronx és Toxi pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *jún. 8.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Ka-Boomot. *jún. 8.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Meteor a Gyõzõt. *jún. 8.* Nosean pszionikus küzdelemben diadalt aratott Amorthis felett. *jún. 8.* Avvocato Terrasini szolgálatába állt egy tüskés hólyag. *jún. 8.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte Amorpheus Amorpheát. *jún. 9.* Nosean és Kicsi de büdös megküzdöttek egymással, és Nosean gyõzött. *jún. 9.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Dark Valek a Renegát Elfet. *jún. 12.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *jún. 12.* Amorpheus Amorphea és Fortian pszi párbajt vívtak. Amorpheus Amorphea került ki gyõztesen.
Ráébredsz, hogy annyira legyengültél az éhségtõl, hogy már vadászni sem lennél képes. Nincs más választásod: elmész egy gazdag állattenyésztõ galetki farmjára, és ott dolgozol egy fél napot. Fizetségképp neked megfelelõ élelmet kapsz. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Ennek eredményeképp gyógyulsz 18 ép-t. (-4 vp.) 18 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 15 életpontot. (-4 vp.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

e élelemszerzés
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 202.]

v 163 199 7058 163. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy kineportot. Kineporttal átküldöd a bénaság fülbevalóját Malior az Éjben Kacagó részére. (-14 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 199.]

v 163 204 7058 163. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kineportot. Kineporttal átküldöd az éhínség parányi gyöngyét Malior az Éjben Kacagó részére. (-14 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

kno 24 8 23 3 24. képességre 8 képességpont
Elköltesz 8 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 9. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot az imm.ktkt.méreg harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az imm.ktkt.méreg szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

b 1 barlangod bõvítése
A jelenleginél nagyobb méretû barlang kiásására sajnos ezen a szinten nincs hely. Ha nagyobb barlangot szeretnél, költözz egy szinttel feljebb. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a barakkban gyakorolsz. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. ( +2 bûz, +2 rugalmasság.) Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet. Karbantartod szerszámaidat. ( +2 zárnyitás, +2 mászás.) A kutatólaborban felfedezed, hogyan kell legendás labort építeni! [ld. enc.]
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Tlyxcet pajzs (#440), a királynõ páncélja (#472), Tlyxcet pajzs (#440), Tlyxcet pajzs (#440), a királynõ páncélja (#472), a királynõ páncélja (#472). Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

v 154 154. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kisebb erõpajzsot. (+12% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

t 72 32 72. szakértelem tanulása 32 TVP-ért
Hosszasan bámulod a többi szövetség építkezését. Sokat tanulsz a hibáikból, ellesed trükkjeiket.
[32 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Köveket cipelsz és adogatsz, hiába vagy erõs, mégis, majd leszakad a hátad! De hát valamit valamiért, egész munka alatt a csillogó aranydukát és az általa vásárolható relikviák képe lebeg a szemed elõtt. Végül letelik a munkaidõ, és tartod a markodat. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

ho 6 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 6 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 148.]

kk 18 klánküldetés
(18. kaland:) Az orgling sámán rejtekhelye egy gyakorlatilag megközelíthetetlen helyen van: egy tökéletesen meredek sziklafal tetején, egy barlangban. A sziklafalon egy barlanpatak vize csordogál végig, a nedvességtõl, algáktól a felület csúszós, lehetetlen megmászni. Hát igen: ez az a helyzet, amikor semmilyen módon nem közelítheted meg a barlangot, csakis a dimenziókapu varázslattal (és hogy jó esélyed legyen a sikerre, minimum 5-ös szinten kell ismerned). Elõhívsz egy dimenziókapu varázslatot. (-10 vp.)
A sziklaperem tetején materializálódsz - micsoda szerencse, nem a falba érkeztél! Orgling bûz fogad, ahogy beljebb lépsz.
[Csapdaészlelés próba 12-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Huh, kiváló érzékednek köszönheted csak, hogy nem léptél bele az elõtted levõ csapdába!
Még körültekintõbben haladsz elõre. Az orgling tanya bejáratát nehéz kõajtó zárja le! Nincs más megoldás, zárnyitó készlettel ki kell nyitni.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Kattan a zár, és máris odabent vagy. Az õrszobában strázsáló orgling szolgák meglepetten pattannak fel. Ellenfeleid 2 orgling szolga (#23) [aura: ügyesség: 3.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-7 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-9 vp.) Az 1. orgling szolga feléd mozog. A 2. orgling szolga közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. orgling szolga rád támad. Lecsap rád jobb mancsával. El sem talált, haha. A 2. orgling szolga téged támad. Bever egyet jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy jégcsóva varázslatot. Az 1. orgling szolga 76 sebzést kap. (-2 vp.) Az 1. orgling szolga halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. orgling szolga téged támad. Benyom neked jobb mancsával. Mellétrafált a balfácán.
*** 3. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy jégcsóvát. A 2. orgling szolga 94 ép-t sebzõdik. (-2 vp.) A 2. orgling szolga kileheli lelkét.
[A csatában összesen 170 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+27%).
Gyorsan végeztél velük, így talán meglepheted gazdájukat, R'eswuyát. Egy folyosó vezet tovább, a falhoz lapulva, csöndben lopakszol. Hirtelen vakító világosság vesz körül, és kacagást hallasz. Elvakulva tántorogsz elõre, és a következõ pillanatban egy energiatüske taszít hátra! [3 életpontot sebzõdsz.]
Ahogy visszanyered látásodat, körülnézel. Itt van R'eswuya, és bütykös mancsait elõreterjesztve kántálja következõ varázslatát! Gyorsan kell cselekedned. Ellenfeleid egy orgling sámán (#101) [aura: imm.mérg.gázra: 6.] és egy orgling disznó (#84).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy ellenáll.megtörését. (-7 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-9 vp.) Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. Az orgling disznó feléd rohan. Az orgling disznó téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Nem talált. Bûze kellemetlen számodra. (-9 ép.)
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy jégcsóva varázslatot. Az orgling disznó 82 ép-t sebzõdik. (-2 vp.) Az orgling disznó halálhörgés közepette a földre zuhan. Az orgling sámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy titánok szele! Az orgling kutya közelebb jön, hogy támadhasson. Az orgling kutya téged támad. Gyorsan feléd lendít bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-6 ép.)
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy jégcsóvát. Az orgling kutya sebzõdik 84 ép-t. (-2 vp.) Az orgling kutya hörögve elterül. Magában motyogva, az orgling sámán létrehoz egy életszívást. 15 ép-t sebzõdtél.
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy villámsújtás varázslatot. Az orgling sámán sebzõdik 62 ép-t. (-7 vp.) Az orgling sámán elmormol egy életszívás varázslatot. 15 életpontnyit sebzõdsz. Gyógyítja az orgling sámánt (+15 ép).
*** 5. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. Az orgling sámán 65 sebzést kap. (-7 vp.) Az orgling sámán halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 293 sebzést okoztál, és 45 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+110%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy üvegszimbólum és 76 arany.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. 19 ép-t gyógyított rajtad. (-3 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-3 vp.) Gyógyulsz 17 életpontot. (-3 vp.)
Ez bizony egy nehezen megszerzett gyõzelem volt. Azonban Klánod elvárásai szerint cselekedtél, gyõzelmet arattál egy torzszülött mágiahasználó fölött, és ez a dicsõség többet ér minden jutalomnál. (+1 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
Sikeresen végrehajtottad a 2-es klánküldetést!
[49 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

ho 0 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 99.]

be 12 meglátogatod a 12. épületet
Belépsz a Mágusok Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 18-as Klánkalandot (KK 18)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Amennyi varázslatot használsz mostanában, bizonyára töméntelen varázspontot használsz el minden nap. Ezt persze csak akkor tudod fedezni, ha Mágia tulajdonságod elég magas - így valószínûleg Mágia tulajdonságod már most is húsz körül van.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

be 12 meglátogatod az 12. épületet
Belépsz a Mágusok Klánjának épületébe. [Érj el 20-as Mágia tulajdonságot!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Valószínûleg mostanra már hatalmas tartalékokat halmoztál fel varázskõbõl. Mi mindössze egy ilyen kövecskét kérünk tõled.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]

ep 48 75 5 építed a 48. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a mágia tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Varázsenergiádat felhasználva, adakozol az építés manaszükségletéhez 50 varázsponttal. Hozzájárulsz az építkezéshez 100 arannyal. Nekilátsz, hogy te is bekapcsolódj társaid munkájába, és részt vállalj az õsök oltára megépítésében. Munkád során szövetségetek kiváló építõgépe is segíteni fog. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+122%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A munka dicsõséget jelent! (+2 hõsiesség pont.)
[61 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]

vd 53 vadászat
[Asztrálféreg torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Egy nagyobb barlangterembe érkezel. Már majdnem továbbmennél, amikor megpillantasz egy nagyon keskeny és meredek lépcsõt, amely a magasba vezet. Olyan magasra, hogy a tetejét nem látod. A lépcsõfokok töredezettek, veszélyes lehet felmászni, de a kalandvágy erõsebb a félelemnél. Elhatározod, hogy késõbb visszajössz, és megvizsgálod, mivan odafent. (472. kaland, összköltsége 10 TVP.) Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy pszikló (#59) [aura: erõ: 5.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Carai an Ellisande Tudati méreg kudarc (-6)24 (-20)5 Pszikló Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)37 (+0)40
2. Carai an Ellisande Pszi csáp +6 PE (-3)21 (-5)0 Pszikló Sz.áll.roncsolása -20 PE (-13)24 (-6)34

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-29 életpont.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

vd 92 vadászat
[Nincs elég TVP-d a konkrét lény utáni vadászathoz.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy csúf gusztustalanság (#99).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-7 vp.) Elmormolsz egy gránitbõr varázslatot. (-9 vp.) A csúf gusztustalanság feléd rohan. A csúf gusztustalanság rád veti magát. Lecsap rád jobb mancsával. Nem talált. Rád vág bal csápjával. Mellétrafált a balfácán. Odacsap neked jobb karmával. Elhibázta. Bûze kellemetlen számodra. (-10 ép.)
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy jégcsóva varázslatot. A csúf gusztustalanság 64 sebzést kap. (-2 vp.) A csúf gusztustalanság rád támad. Lecsap rád jobb mancsával. Nem talált. Ostorként csattant bal csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Lesújt rád jobb karmával. Mellé! Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-10 ép.)
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A csúf gusztustalanság 20 sebzést kap. Gyógyulsz 20 életpontot. (-4 vp.) A csúf gusztustalanság halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+47%). Viszed, ami mozdítható: 24 arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

bsz 3 belépés szövetségi barlangba
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
k 479 kaland elvállalása
(479. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

m 4 10 421 2112 1132 2123 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
m 14 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 547 sebzést okoztál, és 175 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 272 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Carai an Ellisande, egy törékeny alkatú, fehérje nélküli fekete szemû, életvidám, Aes sedai férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 114. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (13) / 2.01
[2] IQ: 11 (16) / 9.22
[3] ügyesség: 8 (11) / 0.64
[4] egészség: 11 (13) / 9.18
[5] mágia: 21 (27) / 12.15
[6] gyorsaság: 21 (22) / 4.27
[9] Méret/ép: 121 (133) / 94
Min. méret: 83
Barlangméret: 150
PONTJAID
Varázspont: 297 / 104
Képességpont: 14 / 54%
Hõsi pont: 21 (0)
Tám.bónusz: 8%
Véd.bónusz: 31%
Galetki erõ: 530 / 300
Hírnév : 491
Jóllakottság: 107%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 37 (0)
Galetki gyõzelmek: 16 (0)
Torzsz. csaták: 453 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 327 (3)
Leölt torzszülött: 621 (6)
Pszi csaták: 24 (3)
Pszi gyõzelmek: 3 (0)
Ájulások száma: 31 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslathasználó (29)
Speciális képességeid:
+29 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le egy galetkit, aki a Pszionicisták Klánjának tagja. 2.) Hozz egy varázskövet! 3.) Ölj meg öt manapoidot, csak varázslattal!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 7 / 6.65 [17] vastag bõr: 5 (7) / 0.20 [18] tûzimmunitás: 1 / 0.20
[19] hidegimmunitás: 1 / 0 [20] savimmunitás: 1 (3) / 0 [21] elkt.immunitás: 1 / 0
[22] imm.mérg.gázra: 1 (4) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 4 / 0 [24] rezisztencia: 9 / 0.40
[34] párbajozás: 1 / 0.20        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 5 / 2.33 [47] zárnyitás: 7 / 1.01 [48] mászás: 9 / 4.12
[49] rugalmasság: 5 / 0.20 [50] meggyõzõkészség: 4 / 3.70 [52] auraészlelés: 3 (6) / 1.97
[53] ékszerészet: 6 / 2.06 [54] kereskedelem: 8 / 3.28 [55] szívósság: 10 / 0.05
[56] varázsitalfõzés: 6 / 0.34 [57] gyógynövények: 5 / 4.35 [58] nyomkeresés: 5 / 4.02
[60] pszi támadás: 6 / 1.56 [61] pszi energia: 5 / 1.56 [62] lopás: 6 / 0.05
[63] éberség: 5 / 0.11 [64] átokszórás: 6 / 1.07 [65] álcázás: 8 / 4.50
[66] lopakodás: 6 / 0.16 [67] régészet: 6 / 5.65 [68] zene: 5 / 0.05
[69] tanulás: 8 / 5.18 [70] idézés: 2 / 1.30 [71] javítás: 5 / 0.40
[72] építés: 16 / 12.80        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 2 / 0.52 [101] szakért.: 3 / 1.33     árnypenge
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.27     a Kõ Kardja
bal csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.27     az óriás barbár lándzsája

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 (5) / 0.77 [149] dimenziókapu: 3 (6) / 0.32 [37] egokínzás: 2 (5) / 0.06
[11] elektromos kéz: 8 (11) / 2.07 [48] ellenáll.megtörése: 6 (9) / 4.14 [10] energiatüske: 7 (10) / 1.99
[29] életszívás: 13 (16) / 5.34 [152] felejtés: 1 (4) / 0 [17] gránitbõr: 6 (9) / 3.87
[13] jégcsóva: 21 (24) / 4.78 [15] jégpajzs: 4 (7) / 0.26 [163] kineport: 1 (4) / 0.48
[154] kisebb erõpajzs: 5 (8) / 2.48 [27] kisebb gyógyítás: 8 (11) / 2.45 [146] kontakt.õseiddel: 3 (6) / 0.81
[165] manafókuszálás: 2 (5) / 0.19 [148] méregsemlegesítés: 1 (4) / 0.16 [28] óriáserõ: 1 (4) / 0.08
[128] pszi csáp: 3 / 0.52 [30] sorvasztás: 2 (5) / 0.13 [176] szélpajzs: 1 (4) / 0
[132] tudati méreg: 6 / 0.50 [16] tûzpajzs: 1 (4) / 0 [14] vakító fény: 2 (5) / 0.12
[22] villámsújtás: 21 (24) / 2.73        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (200%): 10 energi 13 jégcsó 29 életsz 11 elektr 22 villá          

MAKRÓID
1. Makró
bsz
v 154
t 72 32
ad 10
2. Makró
ism 2
p
ism 3
x 10
3. Makró
b 1
kno 9 2
4. Makró
pv 4 3 5
psz 67 57 56 47 48

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha ellenfeled #110.
2: elektromos kéz t.var. ha ellenfeled #65. Prioritás: 95.
3: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #19.
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #31. Prioritás: 95.
7: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #76. Prioritás: 95.
8: Közelharc támadás ha ellenfeled #30. Prioritás: 92.
11: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #47. Prioritás: 80.
12: ellenáll.megtörése v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 70.
13: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 70.
14: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #132. Prioritás: 80.
15: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #93. Prioritás: 120.
18: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #144. Prioritás: 101.
19: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #160. Prioritás: 102.
20: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #138. Prioritás: 105.
5: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van, Prioritás: 90, és ha ellenfeled #98.
9: elektromos kéz t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 95, és ha ellenfeled #30.
16: villámsújtás t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 100, és ha ellenfeled #89.
21: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 20 alatt van, Prioritás: 90, és ha ellf. 24. képessége 0 v. kevesebb.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 25 27; VI erõ:116% ép:30%; PV 7 2 1 3 4 5; PSZ 72 55 48 67 65 47; HE 1; PT 2; I 30 5 25;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 7943 4377 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület), #10 (8. épület), #11 (9. épület), #12 (7. épület), #16 (3. épület), #21 (4. épület), #427 (100. forduló), #263 (80. forduló), #472 (114. forduló), #406 (81. forduló), #262 (84. forduló), #479 (111. forduló), #441 (90. forduló).

SZÖVETSÉGED: Újszövetség (#15038). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg az 5685. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: quwarg királynõ. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 8 legenda pontod van. Aktuális licited: 1 LP Tlyxcet pajzs tárgyra. A licit erre a tárgyra végetér: 2006.6.20.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a bérmágus köpenye (#17335) 1 a gyorsaság utazóköpenye (#3836) * 1 a káosz istennõjének láncinge (#31194)
* 1 a légzés ezüst fejpántja (#27657) 1 a mágus köpenye (#10135) 1 a méreg bíbor láncinge (#23982)
1 a szalamandra zöld köntöse (#25901) * 1 a szívósság sárga öve (#14667) 1 a tudós bõr mellvértje (#11396)
1 az ügyesség csatos öve (#2516) 4 ében láncing (#134) * 1 fekete csizma (#1122)
1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 a mágia amulettje (#3445) * 1 a mágia smaragdja (#153) * 1 a méreg márványgyûrûje (#24176)
* 1 a pontosság malachitgyûrûje (#4377) 1 a tudás nyaklánca (#2080) 296 arany (#1)
* 1 az entek háromszögszimbóluma (#9762) 18 drágakõ (#2) * 1 ezüstmedál (#208)
1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211) 1 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
42 aranydukát (#437) 2 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128)
1 orvosságos zacskó (#590)

Fegyverek
* 1 a Kõ Kardja (#216) 1 a yeti hosszúkardja (#26517) * 1 árnypenge (#453)
1 az enyészet tõre (#23350) * 1 az óriás barbár lándzsája (#8981) 1 csonttõr (#1301)
4 ében nyílpuska (#133) 4 ében tündekard (#132) 10 kerek kõ (#11)
4 sziklarepesz (#13) 2 törpe balta (#224) 1 vámpírtõr (#584)

Varázsitalok és füvek
10 csótányláb (#25) 3 elfu moha (#33) 1 fehér gyógyital (#50)
13 gyilkos boróka (#27) 1 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52)
2 kihívás itala (#68) 1 kincskeresés itala (#64) 3 liánvirág (#24)
11 mátekel gomba (#21) 3 méregellenállás itala (#51) 3 mézfû (#29)
10 mitulen fû (#20) 17 ragálygomba (#26) 3 rémcserje (#34)
2 sárkányvirág (#32) 10 sötét mák (#23) 14 tejfonál (#28)
4 üvegcse (#14) 3 védelem itala (#59) 2 velparaj (#35)
4 winropu moha (#22) 2 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
7 barna manakõ (#149) 9 ekinda haj (#147) 3 elektronit (#141)
1 húsevõ bibe (#151) 1 káoszkígyó pikkely (#230) 2 mandibula (#157)
1 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212) 15 õsi relikvia (#17)
5 pirgamit (#152) 1 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 üvegszimbólum (#138), 1 aranydukát (#437).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 éhínség parányi gyöngye (#204), 1 a bénaság fülbevalója (#199).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



XENÓ LÁRVA (416. LÉNY)
A xenó lárvák áttetszõ bõre alatt gusztustalan, idegen szervek láthatók. A savas vér ismeretlen rendeltetésû részek közt szállítja a pusztító anyagokat. A xenó lárvák a xenomorfok kísérõlényei - a te szakavatatlan szemed sosem tudja megmondani, hogy egy idegen petébõl mindössze egy lárva, vagy egy igazi xenomorf fog kikelni.



SAVELEMENTÁL (147. LÉNY)
A savelementálok fortyogó, bûzhödt teremtményei a csatornák legmélyebb bugyrainak. A pusztulásból, a gyilkos savakból teremtették õket renegát mágusok. A savelementálokkal csak a legõrültebbek szállnak szembe, hiszen megölésével nem nyersz semmit, sõt, továbbra is csak magadnak ártasz. Természetesen, a savelementál semmilyen táplálkozású galetki számára sem fogyasztható.



LEGENDÁS LABOR (#67)
Építési költség: 15000 TVP
Egyéb költség: 2000 arany, 200 vp
Min. építés: 400 TVP
Elõfeltétel: Kutatólabor (#31), Varázsüllõ (#34), Lordok Háza (#33)
Sokat gondolkoztál azon, hogy a legendás lények által használt varázstárgyak vajon honnan is származhatnak. Az nem létezik, hogy több ezer éve, a mindennapi használatnak kitett tárgyakon soha egy karcolást sem találtatok! Most, hogy a szövetségetek már akkora, hogy a császári szinten is jegyzik, olyan könyvtárakba is bejuthattok, amelyek tudomásáról eddig fogalmatok sem volt. Az õsi kódexeket lapozgatva hamar rájöttök, hogy a legendás kincsek igazi termõföldje bizony nem más, mint a mágia létsíkja! Nosza, ha már erre rájöttetek, akkor használjátok ki ezt a tudást! A császári szint tudósai és bérmágusai (persze megfelelõ díjazás fejében) segédkeznek a szövetségeteknek egy olyan épület megalkotásában, amely segít legendás lények kincseinek megsokszorozásában. A sikeres legendás csaták hadizsákmányai elõször ide kerülnek, ahol értõ kezek a mágia létsíkjának törvényszerûségeit kihasználva elkészítik a tárgy hiteles, az igazival mindenben megegyezõ másolatát. Sajnos a rendelkezésre álló idõ rövidsége miatt csak egy, véletlenszerûen kiválasztott tárgy másolatának elkészítésére van mód. (pl. Abarrun a szokásos 1 fülbevaló vagy 1 karkötõ helyett 2 fülbevalót vagy 2 karkötõt fog dobni, de ha találtok 2 Mofisztor követ akkor abból csak 1 fog duplikálódni.)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.