Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling disznó
Küldd el képeslapként!
"Előbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengő orgling disznót, mint téged." - érzelemdús szitkozódás egy galetki szájából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 19:53:21 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6886-175

Karakterszám: 6886 Számlaszám: 7294
Fordulószám: 175 Játékhét: 184
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 37
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. feb. 28. 15h:10'
A következõ fordulód táplálható: 2007. már. 1.

Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!

SZÁZLÁBÚ KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 3. NAP ** Ritkán szembesülsz ilyen hatalmas kihívással, mint most. Egy legendás torzszülöttet, xenomorf királynõt próbáljátok most legyõzni! Társaiddal együtt útrakélsz a Hegy ismeretlen mélységei felé. Csapatotok elõl minden torzszülött elrejtõzik, ahogy végigdübörögtök a sötét járatokon. Végül megérkeztek az õsi barlangcsarnokhoz. Végignézel társaidon, mielõtt a csata elkezdõdik: Savcsók, Egon, Farid Ashmore.
Ellenfeletek egy xenomorf királynõ (#429).

*** 1. KÖR *** Farid Ashmore elmond egy ellenáll.megtörése varázslatot. Farid Ashmore elõhív egy hatalomvarázs varázslatot. Egon elmond egy tárgyvédelem varázslatot. Egon a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy fürgülés! Egon öregedett 1 évet. Savcsók elmond egy ellenáll.megtörése varázslatot. A xenomorf királynõ feléd mozog. A xenomorf királynõ felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A xenomorf királynõ téged támad. Odacsap neked jobb csápjával. (84 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -15 vastag bõr.) Rád vág bal csápjával. (111 ép-t sebzõdtél). Érintése rothaszt! (-1 méret.) Odacsap neked jobb csápjával. (91 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-45% támadás). Lecsap rád bal csápjával. (93 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Odacsap neked jobb csápjával. (92 ép-t sebzõdtél). Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (94 ép-t sebzõdtél). Harapásra nyitja száját, támad fogával. (90 ép-t sebzõdtél). Beléd próbál marni fogával. (46 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-129 ép.) Ájultan a földre zuhansz.
*** 2. KÖR *** Farid Ashmore elmormol egy átok varázslatot. A xenomorf királynõ megúszta! Egon elõhív egy feltámasztás varázslatot. Egon feltámasztott. Gyógyulsz 341 életpontot. Magadhoz térsz. Összegyûjtve mágikus energiáit, Savcsók elvarázsol egy átkot. A xenomorf királynõ ellenállt a varázslatnak. A xenomorf királynõ rád támad. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (108 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -4 vastag bõr.) Tekergetve suhint bal csápjával. (115 ép-t sebzõdtél). Ostorként csattant jobb csápjával. (106 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-45% támadás). Tekergetve suhint bal csápjával. (112 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Rád vág jobb csápjával. (98 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal csápjával. (94 ép-t sebzõdtél). Beléd próbál marni fogával. (98 ép-t sebzõdtél). Elõrehajolva harapni próbál fogával. (55 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-106 ép.) Minden elsötétül elõtted.
*** 3. KÖR *** Farid Ashmore varázshatalma segítségével elmond egy átkot. A xenomorf királynõ elkerülte a varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette Egon elmormol egy feltámasztást. Egon feltámasztott. 341 ép-t gyógyított rajtad. Magadhoz térsz. Savcsók elõhív egy átok varázslatot. A xenomorf királynõ meg lett átkozva. A xenomorf királynõ téged támad. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. (115 ép-t sebzõdtél). Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (113 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz jobb csápjával. (106 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-45% támadás). Tekergetve suhint bal csápjával. (101 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád jobb csápjával. (87 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal csápjával. (95 ép-t sebzõdtél). Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (93 ép-t sebzõdtél). Pofáját nagyra tátva harap fogával. (54 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz. (-113 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
*** 4. KÖR *** Farid Ashmore rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy parancs. A xenomorf királynõ megdermed. Összegyûjtve mágikus energiáit, Egon elvarázsol egy feltámasztást. Egon feltámasztott. Ennek eredményeképp gyógyulsz 341 ép-t. Magadhoz térsz. Összegyûjtve mágikus energiáit, Savcsók elvarázsol egy szellemkalapácsot. A xenomorf királynõ 98 sebzést kap. Elmormolsz egy sötét halál varázslatot. A xenomorf királynõ sebzõdik 3951 ép-t. (-14 vp.)
*** 5. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, Farid Ashmore elvarázsol egy parancsot. A xenomorf királynõ megdermed. Magában motyogva, Egon létrehoz egy sötét halált. A xenomorf királynõ 1975 sebzést kap. Összegyûjtve mágikus energiáit, Savcsók elvarázsol egy szellemkalapácsot. A xenomorf királynõ 98 sebzést kap. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy sötét halált. A xenomorf királynõ sebzõdik 939 ép-t. (-14 vp.)
*** 6. KÖR *** Farid Ashmore mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy parancsot. A xenomorf királynõ megdermed. Egon varázshatalma segítségével elmond egy sötét halált. A xenomorf királynõ 469 ép-t sebzõdik. Néhány rövid kézmozdulat után Savcsók létrehoz egy szellemkalapács varázslatot. A xenomorf királynõ sebzõdik 98 ép-t. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy halál csókja! A xenomorf királynõ sebzõdik 722 ép-t. (-12 vp.) A xenomorf királynõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 5361 sebzést okoztál, és 1024 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Farid Ashmore: 0/0, Savcsók: 294/0, Egon: 2444/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+229%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Farid Ashmore része a zsákmányból: 3 xenópete és 24 arany. Savcsók is kap a tárgyakból, övé lesz 3 xenópete és 24 arany. Egon részesedése: 3 xenópete és 25 arany. Elteszed a zsákmányt, ami 3 xenópete és 24 arany.
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba a zsákmányt: a királynõ karkötõje, xenóbõr karkötõ és xenomorf csuklópánt. A kincs a szövetség kincstárába kerül, onnan lehet megvásárolni legenda pontokért. A gyõzelemért jutalmul 1 legenda pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét, tekintettel a legendás gyõzelemre, amelynek hamarosan az egész Hegyben híre megy! (+30% jóllakottság.) ** 3. NAP **
Ez hihetetlen! Legyõztétek a xenó királynõt! Fergeteges ünneplés veszi kezdetét. A szövetségi barlangban tartott vigasságot azonban egy szomorú képû tudós szakítja meg, aki elmondja, hogy a xenó királynõ irdatlan regeneráló képességrõl tett tanúbizonyságot, és hamarosan újra szaporodóképes lesz! Akár nektek, vagy akár egy másik szövetségnek ismét meg kell semmisítenie.
Vajon meddig tart ez? Hogyan fogtok megszabadulni a xenóktól akkor? A tudós azonban megnyugtat - a királynõ elpusztításával megszakadt a szaporodás, a xenók fokozatosan visszaszorulnak. A nyílásokat a barlangotokban nyugodtan betömhetitek, a királynõ elleni újabb vadászatokat már egy központi járaton keresztül hajthatjátok végre. Hamarosan megtalálják a regeneráció ellenszerét, és akkor a fenyegetés végleg véget ér. Ezt valóban jó hír!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Oblepo Glorr, egy szürke bõrû, vörös és zöld szemû, két kis szarvacskás, szakadt ruházatú férfi. (hírneve 7774.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*feb. 26.* Karatekrokodil teljesítette a 33. küldetést, amit a boltban kapott. *feb. 26.* Karatekrokodil teljesítette a 34. küldetést, amit az aukciósházban kapott. *feb. 28.* Gal Etkinset kis híján megölte egy Ugnothroa. *feb. 28.* Gal Etkinset kis híján megölte egy kisebb agyszívó. *feb. 28.* Gal Etkinset majdnem felfalta egy halálgömb.
Egy futár távoli híreket hoz:
*feb. 22.* Rent majdnem felfalta egy márvány krazit. *feb. 23.* Lord Khalel csatában legyõzte Ádázt. *feb. 23.* Lord Khalel csatában legyõzte Stanislavát. *feb. 23.* Fortian és Amorpheus Amorphea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen. *feb. 26.* Akadil Tel Kator pszionikus küzdelemben diadalt aratott Toxi felett. *feb. 26.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus párviadalban legyõzte Hoodedet. *feb. 26.* Pannonicát kis híján megölte egy márvány krazit. *feb. 26.* Pannonicát legyõzte harcban egy márvány krazit. *feb. 26.* Pannonica és Ádáz megküzdöttek egymással, és Pannonica gyõzött. *feb. 26.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Shai-Hulud a férgek ura felett.
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 232.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 299.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ext extra forduló kérése
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél, azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 299.]
gy 75 0 0 153 50 61 felt. gyógyítás 75%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 75 százaléka alá zuhan. Elsõsorban a 153. varázslatot/tárgyat fogod használni. Ha ez nem megy, maradsz a 50. varázslatnál/tárgynál. Ha ez sem mûködik, jöhet a 61. varázslat/tárgy. Végsõ esetben persze marad a hagyományos gyógyítás.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 299.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498), a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498).
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 296.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 296.]

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 296.]

sza 1 50 99 50 db 1 tárgy átadása 99. szolgának
Nincs életben levõ szolgád, akinek adhatnál. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 296.]
kno 55 29 55. képességre 29 képességpont
Elköltesz 29 képességpontot a szívósság szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a szívósság szakértelmed 16. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 296.]

ep 15 75 1 építed a 15. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a nekrofun trón építését. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+84%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[42 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

kf 275 306 bekészíted a 275. tárgyat
Leveszed a smaragd életkövet. Felveszed a quwarg amulettet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

lcs 80 legendás csata
Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, és legyõzzetek egy xenomorph királynõt. Eddig összesen 3 tag adta ki az LCS parancsot, ebbõl 3 LCS 80-at. Az LCS parancsot eddig a következõk adták ki: Savcsók (#7567), Egon (#7943), Százlábú (#6886)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

dk 221 dobása 221. kalandnak
Rendben, 221. kaland törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

k 1 3 6 350 kaland elvállalása
(1. kaland:) Ellátogatsz a kereskedõhöz.
[Tárgyhasználat: 5 maerju koponya]
- Á, a maerju koponyák! Köszönöm szépen! - mondja a kereskedõ, és már hajítja is a szemétbe. Ó, ha tudná az orglingagyú fattyú, hogy mi pénzt kaphatna értük a Katona klán tagjaitól! De már nincs kedved újabb tippet adni neki, illendõen megköszönöd az õskövet, majd elbúcsúzol.

(3. kaland:) Tudás próbája, hmmm... Hát, lássuk! Jelentkezel Téba Wend fõtanácsnok, aki bevezet egy kényelmesen berendezett barlangszobába. Egy pergament és egy vésõtollat kapsz. A pergamenen kérdések vannak, lehetséges válaszokkal, a helyes választ kell megjelölnöd. Mi sem egyszerûbb! Hozzálátsz a feladat megoldásához, Téba Wend magadra hagy. A kérdések általában olyan információkra vonatkoznak, amelyeket egy megfelelõen tapasztalt galetki akár tudhat is, torzszülöttek képességeirõl, szokásairól, varázslatok mûködésérõl, a Hegy törvényeirõl meg hasonlókról.
[IQ próba 14-es küszöbre: sikeres]
Keményen megizzadsz, de végül sikerül kitöltened a tesztet, majd türelmesen várakozol. Tudás próbája? Bah, nem volt egy nagy dolog! Vársz, amíg Téba Wend fõtanácsnok visszaér. A nagytiszteletû galetki hümmögve végignézi a pergament, majd bólint.
- Az alkalmassági teszt rendben van. Akkor most következzék a Tudás Próbája! - meghökkenten felemelkedsz. A barlang kitágul körülötted, az eddigi kényelmes szobácska helyett egy nagy, cseppkövekkel teli teremben találod magad. Téba Wend sehol, viszont gyanús morgást hallasz az árnyakból. Torzszülöttek! No hiszen, a Tudás próbája... Miféle tudás kell ide? Ellenfeleid egy uthanax (#265) és egy uthanax éjkopó (#278).

*** 1. KÖR *** Az uthanax a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy a forrás érintése! Magában motyogva, az uthanax létrehoz egy antimágikus szférát. Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy fürgülés! (+16 gyorsaság.) Öregedtél 1 évet. (-12 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy féreg érintése! (-8 vp.) Az uthanax éjkopó feléd rohan. Az uthanax éjkopó téged támad. Harapni próbál fogával. (19 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-18% támadás). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-15 ép.) Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Az uthanax feléd mozog. Támadod az uthanaxot. Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal. El sem találtad. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. Ez mellément. Hasba próbálod rúgni bal lábaddal. El sem találtad. Célozni próbálsz bal lábaddal. Fürgén elhajolt. Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal. (54 ép-t sebeztél). Elszívsz 20 vp-t. Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal. Mellétrafáltál. Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. Fürgén elhajolt. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. (45 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+15 ép). Az uthanax rád veti magát. Ostorként csattant jobb csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Rád vág bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Az uthanax éjkopó rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (17 ép-t sebzõdtél). Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Elõre szúr jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-18% támadás). Bûze kellemetlen számodra. (-13 ép.) Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** Az uthanax téged támad. Lecsap rád jobb csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Elõresuhint bal csápjával. (2 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Az uthanax éjkopó rád támad. Beléd próbál marni fogával. (15 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Feléd döf jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-18% támadás). Nehezen bírod a szagát. (-11 ép.) Regenerálsz (+6 ép)
*** 4. KÖR *** Az uthanax rád veti magát. Tekergetve suhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Elõresuhint bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Az uthanax éjkopó téged támad. Megpróbál megmarni fogával. (18 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Feléd döf jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-18% támadás). Bûze zavar. (-13 ép.) Regenerálsz (+6 ép)
*** 5. KÖR *** Az uthanax téged támad. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (10 ép-t sebzõdtél). Elszívja 20 vp-det. Tekergetve suhint bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 1 vp-det. Az uthanax éjkopó téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (17 ép-t sebzõdtél). Végtagjaid ledermednek. (-99 ügyesség.) Lesújt rád jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-18% támadás). Bûze fojtogat. (-15 ép.) Regenerálsz (+6 ép)
*** 6. KÖR *** Az uthanax rád támad. Elõresuhint jobb csápjával. (4 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint bal csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Az uthanax éjkopó rád támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (15 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-18% támadás). Bûze kellemetlen számodra. (-15 ép.) Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 99 sebzést okoztál, és 244 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen.
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 43 életpontot. (-8 vp.) 44 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 42 ép-t. (-8 vp.) 45 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.)

(6. kaland:) Felkeresed a templomot, és közlöd az elsõ szembejövõ pappal, hogy Szershh atyát keresed. Õ bólint, és távozik, majd kisvártatva visszatér a pappal.
- Atyám, készen állok a Hit próbájára! - hajolsz meg elõtte.
- Nagyszerû! Kérlek, kövess, gyermekem. - Szershh atya egy apró kis imafülkébe vezet. - Hunyd be a szemed, meditálj, ifjú galetki, gondold át a világ dolgait, és erõsödj meg hitedben! Milgandoltáskor visszatérek érted. Összesen öt gyakorlaton kell átesned ahhoz, hogy elnyerhesd az érmét.
Huh, jó kis várakozásnak nézel elébe! De azért megpróbálsz aszerint cselekedni, ahogy a pap kérte.
[Rugalmasság próba 12-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Az apró fülke kényelmetlen ugyan, de egy megfelelõen rugalmas galetki el tud itt is helyezkedni úgy, hogy ne legyenek problémái egy sok sok órás meditálástól. Lehunyod szemed, és próbálod gondolataidat fókuszálni. Talán a magány és a sötétség teszi, talán a hely különleges szelleme, talán mindkettõ. Egy idõ múlva lehunyt szemhéjadon át is képeket és hangokat kezdesz látni. Transzba kerülsz, észre sem veszed, hogy lélekenergiád kezd elszivárogni! (-1 képességpont.)
Hirtelen felpattan a szemed - vagy csak ezt álmodod? Egy óriási barlangteremben állsz, óriási orglingok imbolyognak körülötted! "Szolgákra van szükségem" gondolod kétségbeesetten. Ellenfeleid 2 orgling melák (#157) és egy orgling birkózó (#279) [aura: bûz: 17.].

*** 1. KÖR *** Az orgling birkózó irányába mozogsz. A 2. orgling melák odajön hozzád. Az orgling birkózó feléd mozog. Az 1. orgling melák máris elõtted terem! Az orgling birkózót próbálod megsebezni. Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (37 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. (35 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz jobb lábaddal. (62 ép-t sebeztél). A hasát célzod bal lábaddal. (31 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+7 ép). A 2. orgling melák téged támad. Feléd üt jobb mancsával. (24 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat. (-16 ép.) Az orgling birkózó téged támad. Lekever egyet jobb mancsával. (26 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-21 ép.) Az 1. orgling melák rád veti magát. Lekever egyet jobb mancsával. (25 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-20 ép.) Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az orgling birkózót. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. (38 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. (35 ép-t sebeztél). Érzékeny pontot próbálsz eltalálni jobb lábaddal. (59 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz bal lábaddal. (39 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+7 ép). Az orgling birkózó holtan terül el. Az 1. orgling melák rád veti magát. Lekever egyet jobb mancsával. (23 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-17 ép.) A 2. orgling melák rád veti magát. Odaken neked jobb mancsával. (23 ép-t sebzõdtél). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-15 ép.) Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod az 1. orgling melákot. Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. (33 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. (34 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (61 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz bal lábaddal. (42 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+7 ép). Az 1. orgling melák halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. orgling melák téged támad. Feléd üt jobb mancsával. (22 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra. (-17 ép.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 465 sebzést okoztál, és 249 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj - iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak. Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat. Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret).
(Feltételes gyógyítás 6 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+190 életpont.)

(350. kaland:) Felkeresed a kristálypalotát. Ha illúzió, akkor igencsak kitartó! Közelebb lépsz hozzá. A bejárat magától feltárul. Nocsak, nocsak! Kicsit félve lépsz be. Amikor továbbmész, a földön ragacsos kötelek sokaságát látod. Pókháló? Óvatosnak kell lenned!
[Csapdaészlelés próba 13-as küszöbre: sikeres] Körülnézel. Minden sarokban egy fémcsigát látsz, amelyen kötél van átvetve, ami a padlóhoz vezet. Aha! Csapda! Pontos dobásokkal tönkreteszed a csigákat, és így veszély nélkül át tudsz sétálni.
Egy kettõs lakattal védett, dombormûves bronzajtó van elõtted. Persze izgatja a fantáziádat, hogy mi lehet odabent. Elõkapod a rozsdás kulcsgyûjteményedet, és próbálkozni kezdesz.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Klikk! Sikerült! Kinyitod az ajtót, és belépsz rajta.
Üvöltözést hallasz magad mögött. Két csupa karom-csupa fog Ryoni Ragadozó csahol a nyomodban! Futni kezdesz elõlük.
[Gyorsaság próba 13-as küszöbre: sikeres] Gyorsabban szaladsz, üldözõid hamarosan lemaradnak.
Hurrá, kincset találtál, ami egy díszes karkötõ, egy díszes köntös és egy karikaszimbólum.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 72% lélekenergia.
[165 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]

bb 1 1 több épület meglátogatása
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, ében tündekard (#132) 35 ap, ében nyílpuska (#133) 52 ap, ében láncing (#134) 70 ap, lelakatolt ládikó (#310) 525 ap, karmazsin tûzgyûrû (#338) 28 ap, mágikus védõruha (#341) 525 ap, krakolich csont (#397) 35 ap, olaj (#415) 17 ap, vámpírtõr (#584) 8750 ap, elsõsegély csomag (#619) 4000 ap, feneketlen zsák (#643) 1750 ap, a tudás hosszúkardja (#2217) 344 ap, az ügyesség nehéz nyílpuskája (#2637) 380 ap, a gyorsaság hosszúkardja (#4017) 344 ap, a pontosság ónix karkötõje (#4393) 522 ap, a védekezés nagy pajzsa (#4662) 344 ap, a védekezés vívótõre (#4903) 522 ap, az élet fényes szimbóluma (#5264) 806 ap, a titán szarvas sisakja (#5578) 621 ap, a hatalom csillogó fejpántja (#6958) 600 ap, a kobra szárnyas sisakja (#7377) 409 ap, a kobra kék köpenye (#7437) 386 ap, a kobra kõrisfa íja (#7573) 621 ap, a kobra harci nyílpuskája (#7588) 663 ap, a gólem ezüst fejpántja (#8307) 392 ap, az óriás ónix karkötõje (#8893) 600 ap, a tolvaj lovagi lemezpáncélja (#9102) 550 ap, a tolvaj nagy pajzsa (#9162) 409 ap, az entek fogazott kardja (#9868) 621 ap, a mágus gyalogos lándzsája (#10332) 409 ap, a merénylõ ezüst fülbevalója (#11157) 386 ap, a lich bíbor köpenye (#11939) 877 ap, a harcmûvész harci nyílpuskája (#13888) 663 ap, a majom ezüst nyaklánca (#14232) 403 ap, a majom malachitgyûrûje (#14277) 392 ap, a szellemek díszes köpenye (#15088) 592 ap, a szellemek fogazott kardja (#15268) 621 ap, a sas sárga öve (#16017) 386 ap, az elefánt díszes karkötõje (#16542) 392 ap, a bölcsesség szöges öve (#17818) 592 ap, a bölcsesség gyalogos lándzsája (#17982) 409 ap, a torony díszes pikkelyvértje (#18117) 445 ap, az energia rövid tõre (#18852) 392 ap, a kígyó ónix karkötõje (#19243) 600 ap, a sebezhetetlenség vaspajzsa (#19513) 621 ap, a ragadozó díszes karkötõje (#20142) 392 ap, a küzdelem malachitgyûrûje (#20577) 392 ap, a küzdelem ezüst fülbevalója (#20607) 386 ap, a gyõzelem koponyaszimbóluma (#21015) 1283 ap, a túlélés díszes köntöse (#21403) 600 ap, a tökéletesség csontmaszkja (#21792) 457 ap, a tökéletesség háromszögszimbóluma (#21912) 468 ap, a tökéletesség ónixgyûrûje (#21928) 600 ap, a tökéletesség hosszú íja (#21972) 474 ap, a tökéletesség nehéz harci nyílpuskája (#21989) 865 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 115 ap, a jég szöges öve (#22768) 436 ap, a jég malachitgyûrûje (#22827) 262 ap, a jég hosszú lándzsája (#22933) 466 ap, az enyészet díszes pikkelyvértje (#23067) 315 ap, az enyészet fekete csizmája (#23172) 262 ap, az enyészet sárga öve (#23217) 256 ap, az enyészet hosszú íja (#23322) 279 ap, a villám csontmaszkja (#23592) 262 ap, a villám aranyozott nyaklánca (#23683) 457 ap, a villám hosszú íja (#23772) 279 ap, a méreg aranyozott nyaklánca (#24133) 457 ap, a méreg bronz amulettje (#24148) 445 ap, a méreg keresztszimbóluma (#24163) 457 ap, a méreg nehéz nyílpuskája (#24237) 315 ap, a regenerálódás lovagi lemezpáncélja (#24402) 420 ap, a regenerálódás ezüst fejpántja (#24507) 262 ap, a regenerálódás ezüst nyaklánca (#24582) 273 ap, a regenerálódás kõrisfa íja (#24673) 466 ap, a regenerálódás gyalogos lándzsája (#24732) 279 ap, a sün nagy pajzsa (#24912) 279 ap, a sün fekete csizmája (#24972) 262 ap, a sün gyalogos lándzsája (#25182) 279 ap, a teknõs ezüst fejpántja (#25407) 262 ap, a teknõs átlátszó köntöse (#25452) 262 ap, a teknõs csontamulettje (#25497) 262 ap, a teknõs vívótõre (#25603) 445 ap, a szalamandra malachitgyûrûje (#25977) 262 ap, a szalamandra hosszú íja (#26022) 279 ap, a szalamandra nehéz nyílpuskája (#26037) 315 ap, a yeti lovagi lemezpáncélja (#26202) 420 ap, a yeti ezüst nyaklánca (#26382) 273 ap, a yeti harci nyílpuskája (#26488) 508 ap, a yeti gyalogos lándzsája (#26532) 279 ap, a sav zangrozi csizmája (#26773) 445 ap, a sav hosszúkardja (#26967) 279 ap, az elektromosság vas mellvértje (#27148) 571 ap, a légzés háromszögszimbóluma (#27762) 273 ap, a légzés ónix karkötõje (#27793) 445 ap, az angyalok díszes pikkelyvértje (#28017) 315 ap, a bûz díszes pikkelyvértje (#28917) 315 ap, a bûz ezüst nyaklánca (#29082) 273 ap, a sólyom lovagi lemezpáncélja (#29352) 420 ap, a sólyom átlátszó köntöse (#29502) 262 ap.
Automatikus eladás: Eladsz 1 díszes karkötõt 19 aranyért. Eladsz 1 díszes köntöst 39 aranyért. Eladsz 1 karikaszimbólumot 9 aranyért.

[be 1:] Visszamész a barlangodba. Lesétálsz a kereskedõhöz. A kereskedõ mézesmázos hangon üdvözöl.
- Á, nocsak, kit látnak szemeim! A régi jó ismerõsöm, izé...
- Százlábú - segíted ki.
- Igen, igen, Százlábú, a nyelvemen volt. Én kis tanácsadóm! - kacsint rád. - Örülök, hogy erre jársz, mert szeretnék egy feladatot rád bízni. Nagy mennyiségû káosztárgyat vásároltam - ugye ezeknek aztán semmi értelme nincs ezen a szinten! Hát, nincs bizony, csakhogy nemrégiben találtam egy káoszmatéria kinyerõt. Ezek a renegátok azzal foglalkoznak, hogy a tárgyban levõ káoszesszenciát bonyolult rítusok során kinyerik, tárolják késõbbi felhasználásra.
Leesett állal hallgatod a nyilvánvalóan abszolút illegális és minden törvényt megsértõ procedúrát, amelyrõl a boltos neked, egy általa gyakorlatilag teljesen ismeretlen egyénnek baráti hangnemben mesél, mintha csak egy viccet adna elõ. Na ne, ez biztos valami vicc... vagy inkább csapda, igen, a kereskedõ valamilyen általad ismeretlen ok miatt be akar téged mószerolni! Élénken tiltakozni kezdesz, hogy te errõl nem akarsz többet hallani, de a kereskedõ csak legyint.
- Ugyan, ne aggódj, ebben az üzletben maga a helytartói is benne van! A káoszmatériára pedig igen nagy a kereslet, mert a többi szinten megtartják és használják a káosztárgyakat, csak az ímmel-ámmal továbbköltözõk által eladott tárgyakat lehet megcsapolni. Busás részesedést ajánlok, ha elvállalod az üzletmenet problémamentes lefolyásának felügyeletét, vagyis a testõrködést - kerek 1000 arany üti a markodat!
- Hmm, ugye még gondolkodhatok rajta?
- Persze, csak ne sokáig, mert találok helyetted mást! (10. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

vd 259 vadászat
Hazamész a boltból. [Nem ismersz 259. torzszülöttet.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Aha, torzszülött szagot érzel! A levegõt szaglászva, elindulsz a nyomon. Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri! (252. kaland, összköltsége 20 TVP.) Befordulva egy sarkon, megzavarsz egy torzszülött rituálét. Szétspriccelnek, azonban van, amelyik harcolni akar. Ellenfeled egy quwarg lidérc (#264).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a quwarg lidércet. A quwarg lidérc közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a quwarg lidércet. Érzékeny pontot próbálsz eltalálni jobb lábaddal. (10 ép-t sebeztél). Roncsoltál. A hasát célzod bal lábaddal. (16 ép-t sebeztél). Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (40 ép-t sebeztél). Elszívsz 10 vp-t. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (19 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+7 ép). A quwarg lidérc téged támad. Csáprágójával agresszívan harap. (15 ép-t sebzõdtél). Mérget kaptál! Méreg marja tested. Sebzõdsz 30 ép-t. Regenerálsz (+6 ép) A quwarg lidérc regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Támadod a quwarg lidércet. Rúgsz jobb lábaddal. (19 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Célozni próbálsz bal lábaddal. (21 ép-t sebeztél). Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. (49 ép-t sebeztél). Elszívsz 10 vp-t. Célozni próbálsz bal lábaddal. (24 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+7 ép). A quwarg lidérc rád támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. (13 ép-t sebzõdtél). Megmérgezett. Méreg marja tested. 60 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+6 ép) A quwarg lidérc regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a quwarg lidércet. Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (23 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. (29 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz jobb lábaddal. (55 ép-t sebeztél). Elszívsz 10 vp-t. Célozni próbálsz bal lábaddal. (31 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+7 ép). A quwarg lidérc halálos sebet kapva a földre zuhan. Méreg! 60 ép-t sebzõdtél. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 336 sebzést okoztál, és 178 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+141%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 62 arany. Uzsonnaidõ! Tömni kezded magadba a finomságokat. (+46% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással kezeled magad. 42 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.) 44 ép-t gyógyított rajtad. (-8 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 43 ép-t. (-8 vp.)
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 60.]

ism 2 a következõ parancs ismétlése 2 alkalommal

mak 3 3. makró definiálása/hívása

psz 51 portyázás szakértelmek
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben vagy hajlandó versenyezni: transzformáció.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 60.]

pv 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 60.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Egy meredek sziklafal mellett haladsz el. Odafent megragadja a figyelmedet egy sötét barlangnyílás. A levegõ rezdüléseibõl úgy látod, hogy meleg levegõ áramlik belõle kifelé! Talán megérné felmászni oda és egy kicsit körbevizsgálódni. (383. kaland, összköltsége 10 TVP.) [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 60.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

psz 46 47 48 58 65 72 portyázás szakértelmek
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben vagy hajlandó versenyezni: csapdaészlelés, zárnyitás, mászás, nyomkeresés, álcázás, építés.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

pv 2 3 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

psz 51 portyázás szakértelmek
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben vagy hajlandó versenyezni: transzformáció.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

pv 3 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Egy földalatti óriásgomba tenyészet mögött rejtett barlangnyílást találsz. Ügyes álcázás! A bejáratot a nyílás fölé erõsített növényi indák takarják, nyilvánvalóan tudatosan védett rejtekhely. Ki lakhat vajon itt? (317. kaland, összköltsége 35 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 sárkányvirág ! Óvatosan begyûjtöd. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Útközben észreveszel egy tokin kaktuszt. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

psz 46 47 48 58 65 72 portyázás szakértelmek
Ha portyázás során szakértelem próbára kerül sor, a következõ szakértelmekben vagy hajlandó versenyezni: csapdaészlelés, zárnyitás, mászás, nyomkeresés, álcázás, építés.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

pv 2 3 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

m 4 14 836 4333 7441 11121 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,14) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 8 36) A legközelebbi feladat megoldásánál 36 lesz a válaszod.
(M 3,14) Nyugat felé mész. Egy szellem materializálódik elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Tudjuk, hogy egy ízben 8 véka kenyér és 9 hordó bor 558 aranyért, míg egy másik alkalommal 2 véka kenyér és 6 hordó bor 252 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy véka kenyér?
Magabiztosan válaszolsz. [36] A szellem biccent, jelezve, hogy jó volt a megfejtés. (+20% lélekenergia.)
(M 3,15) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 3,16) Dél felé mész az útvesztõben. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 3,17) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol. (M 2,17) Mindenre ügyelve, a nyugati járaton mész. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy orgling szatócs (#253). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az orgling szatócs odajön hozzád. Megközelíted az orgling szatócsot. Az orgling szatócs rád támad. Feléd üt jobb mancsával. (16 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -9 vastag bõr.) Megpróbál benyomni neked bal mancsával. (18 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Bûze fojtogat. (-25 ép.) Az orgling szatócsot próbálod megsebezni. Rúgsz jobb lábaddal. (24 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. (30 ép-t sebeztél). Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. (52 ép-t sebeztél). Elszívsz 10 vp-t. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. (35 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+7 ép). Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az orgling szatócsot. Érzékeny pontot próbálsz eltalálni jobb lábaddal. (29 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. (37 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (66 ép-t sebeztél). Elszívsz 10 vp-t. Rúgsz bal lábaddal. (38 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+7 ép). Az orgling szatócs halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 311 sebzést okoztál, és 59 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+125%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 35 arany. Uzsonnaidõ! Tempósan étkezel. (+41% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 47 ép-t. (-8 vp.)
(M 1,17) Nyugat felé folytatod a felderítést. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! - mennydörgi. A feladat nem túl nehéz: egy nagy követ kell megemelned. Rögvest hozzálátsz.
[Erõ próba 5-ös küszöbre: sikeres] A galetki elismerõen nyugtázza hatalmas erõdet, és biccent, mehetsz tovább.
(M 1,16) Tovább északra! A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 1,15) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeleid egy õspók (#263) és egy fekete özvegy (#144). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az õspók elvarázsol egy hálót. Ellenállsz a varázslatnak. A fekete özvegy irányába mozogsz. A fekete özvegy feléd rohan. Támadod a fekete özvegyet. Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (35 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (41 ép-t sebeztél). Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. (60 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz bal lábaddal. (45 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+7 ép). A fekete özvegy kileheli lelkét. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Az õspók máris elõtted terem! Támadod az õspókot. Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. (41 ép-t sebeztél). Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. (41 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. (62 ép-t sebeztél). Elszívsz 10 vp-t. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (38 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+7 ép). Az õspók hörögve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 363 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+236%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 9 drágakõ.
(M 1,14) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeleid egy elemi mágus (#255) és egy kõtroll (#196). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az elemi mágus varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. Sebzõdsz 65 ép-t. Elõhívsz egy fürgülés varázslatot. (+16 gyorsaság.) Öregedtél 1 évet. (-12 vp.) Ellõsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) A kõtroll közelebb jön, hogy támadhasson. A kõtroll rád támad. Odaken neked jobb mancsával. (32 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -10 vastag bõr.) Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Az elemi mágus elõhív egy villámsújtás varázslatot. Nem hat rád. A kõtrollt próbálod megsebezni. Célozni próbálsz jobb lábaddal. (25 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal. (41 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (45 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. A hasát célzod bal lábaddal. (40 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Érzékeny pontot próbálsz eltalálni jobb lábaddal. (62 ép-t sebeztél). Elszívsz 10 vp-t. A hasát célzod jobb lábaddal. (63 ép-t sebeztél). Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (35 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+15 ép). A hasát célzod bal lábaddal. (37 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+15 ép). A kõtroll kileheli lelkét. Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** Az elemi mágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy villámsújtás! 64 életpontnyit sebzõdsz. Megközelíted az elemi mágust. Az elemi mágust próbálod megsebezni. Egy rúgást próbálsz jobb lábaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Elõrerúgsz bal lábaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Célozni próbálsz bal lábaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Megpróbálod felbuktatni jobb lábaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Érzékeny pontot próbálsz eltalálni jobb lábaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Rúgsz bal lábaddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+6 ép)
*** 4. KÖR *** Magában motyogva, az elemi mágus létrehoz egy villámsújtást. Nem hat rád. Megtámadod az elemi mágust. Hasba próbálod rúgni jobb lábaddal. (38 ép-t sebeztél). Megeresztesz egy jól irányzott rúgást jobb lábaddal. (40 ép-t sebeztél). Rúgsz bal lábaddal. (40 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. (40 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Lendítesz egy nagyot jobb lábaddal. (60 ép-t sebeztél). Elszívsz 20 vp-t. Érzékeny pontot próbálsz eltalálni jobb lábaddal. (62 ép-t sebeztél). Elszívsz 20 vp-t. Rúgsz bal lábaddal. (42 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+15 ép). Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. (38 ép-t sebeztél). Vámpirizálsz (+15 ép). Az elemi mágus holtan terül el. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 471 sebzést okoztál, és 161 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+205%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy kék manaital, egy kõtroll szem és 38 arany. [ld. enc.]
(M 1,13) Északra mész. Egy gombákkal sûrûn benõtt barlangfolyosót fedeztél fel. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 6 hónakkupókot.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 1,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
[42 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

m 15 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
v 146 13 15 146. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

v 146 13 10 146. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

v 146 13 5 146. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

v 146 18 15 146. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

v 146 18 10 146. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

v 146 18 5 146. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
Kimész a Csarnokból. A siker aranyveretes öve segítségével 18 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeleid egy xenomorf bébi (#204), egy xenomorf gyermek (#421) és egy xenó élõsködõ (#420).
[BA parancsod van a lényre:] Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 5% kalandor rangot vesztettél, így kalandor rangod jelenleg kalandor (7.92).
Ebben a körben +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 7406 sebzést okoztál, és 1915 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 12 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 337 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Százlábú, egy brutálisan erõs, éjsötét kitinû, összevissza rugdosódó, rovarszerû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: vadászszint (9. szint). Táplálkozásod: micinista. Kalandor rangod: kalandor (7.92). Ez a 175. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 26 (31) / 5.48
[2] IQ: 11 (10) / 0.71
[3] ügyesség: 8 (9) / 1.90
[4] egészség: 13 (14) / 1.53
[5] mágia: 9 (10) / 2.55
[6] gyorsaság: 19 (22) / 3.32
[9] Méret/ép: 231 (232) / 144
Min. méret: 178
Barlangméret: 232
PONTJAID
Varázspont: 173 / 32
Képességpont: 30 / 5%
Hõsi pont: 223 (99)
Tám.bónusz: 40%
Véd.bónusz: 16%
Galetki erõ: 884 / 287
Hírnév : 1119
Jóllakottság: 200%
Életkor: 15 / 31
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 108 (0)
Galetki gyõzelmek: 53 (0)
Torzsz. csaták: 1075 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 986 (5)
Leölt torzszülött: 1767 (9)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 91 (1)

A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: veterán (44)
Speciális képességeid:
+9 éberség, +22% támadás. 22% esély hõsiesség pont szerzésére sikeres Vadászatkor.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Érj el 70 galetki gyõzelmet! 2.) Gyõzz le hármat a tolvaj klán tagjai közül. 3.) Arass gyõzelmet a galetki arénában!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 10 / 0.78 [15] regeneráció: 8 / 0 [17] vastag bõr: 19 / 0.60
[18] tûzimmunitás: 1 (6) / 0.20 [20] savimmunitás: 2 (7) / 0.80 [22] imm.mérg.gázra: 1 (6) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 12 / 0 [24] rezisztencia: 26 (38) / 0 [26] lõfegyver: 1 / 0
[33] manaformálás: 0 (5) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0.85 [46] csapdaészlelés: 11 / 10.53 [47] zárnyitás: 12 / 2.91
[48] mászás: 13 / 3.58 [49] rugalmasság: 5 (7) / 3.75 [50] meggyõzõkészség: 7 / 4.65
[51] transzformáció: 3 / 2.30 [52] auraészlelés: 2 / 1.45 [53] ékszerészet: 1 / 0.15
[54] kereskedelem: 8 / 3.56 [55] szívósság: 16 (20) / 0.85 [56] varázsitalfõzés: 8 / 0.85
[57] gyógynövények: 7 (9) / 6.24 [58] nyomkeresés: 11 (13) / 1.73 [59] vezetõkészség: 8 / 2.75
[62] lopás: 5 / 0.20 [63] éberség: 8 (19) / 1.56 [64] átokszórás: 3 / 1.15
[65] álcázás: 25 (30) / 1.27 [66] lopakodás: 3 / 1.50 [67] régészet: 5 / 1.45
[68] zene: 6 / 0.65 [69] tanulás: 6 / 0.71 [70] idézés: 1 / 0.10
[71] javítás: 13 / 3.75 [72] építés: 17 / 5.58 [73] felderítés: 16 / 7.50

VÉGTAGOK
jobb láb [100] méret: 14 (15) / 0 [101] szakért.: 11 (12) / 4.35 [102] roncsolás: 10 (14) / 0  
bal láb [103] méret: 14 / 0 [104] szakért.: 11 / 3.80 [105] rothasztás: 10 (14) / 0  
jobb láb [106] méret: 26 / 0 [107] szakért.: 11 / 4.73 [108] manaszívás: 6 (10) / 0  
bal láb [109] méret: 15 / 0 [110] szakért.: 11 / 4.06 [111] vámpirizáció: 11 (15) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[32] animáció: 7 / 1.60 [42] csendvarázs: 5 / 0.06 [149] dimenziókapu: 5 / 0.14
[156] éhínség: 1 / 0 [29] életszívás: 6 / 0.24 [31] féreg érintése: 15 / 3.28
[168] fürgülés: 16 / 3.80 [17] gránitbõr: 4 / 0 [33] halál csókja: 1 / 0
[13] jégcsóva: 1 / 0 [15] jégpajzs: 1 / 0 [163] kineport: 3 / 0.32
[154] kisebb erõpajzs: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 7.92 [158] láth. észlelése: 8 / 0.30
[157] láthatatlanság: 5 / 0.24 [153] nagyobb gyógyítás: 11 / 1.74 [171] savpajzs: 4 / 0.06
[145] sötét halál: 5 / 0.16 [150] tárgyvédelem: 4 / 0.06 [16] tûzpajzs: 5 / 0.06

MAKRÓID
1. Makró
ext
gy 75 0 0 153 50 61
bsz
be 9 5
h 517
sza 1 50 99
2. Makró
kf 194
vd 197
kf 3777
3. Makró
psz 51
pv 3 8
p
p
psz 46 47 48 58 65 72
pv 2 3 5
4. Makró
gy
pv 2 1
p
pv 2 3 5

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellf. nincs eltalálhatatlan (237) képessége Prioritás: 5.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #1901. Prioritás: 60.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #1902. Prioritás: 80.
8: féreg érintése v.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 2.
9: életszívás t.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 200.
12: Közelharc támadás ha ellenfeled #429. Prioritás: 210.
15: Közelharc támadás ha ellenfeled #261. Prioritás: 90.
18: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #254. Prioritás: 50.
4: animáció t.var. ha 1 vagy több hulla van (mx. rez,átlag: 16) Prioritás: 100, és ha ellenfeled #1901, és ha ellenfélen nincs 45. varázslat.
6: fürgülés v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 70, és ha ellenfélen nincs 45. varázslat.
10: sötét halál t.var. ha ellenfeled #429, Prioritás: 220, és ha ellenfélen van 142. varázslat.
13: halál csókja t.var. ha ellenfeled #429, Prioritás: 230, és ha ellenfélen van 142. varázslat, és ha egy ellenfél ép-je 500 alatt van.
16: fürgülés v.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 95, és ha ellenfeled #262.


ELLENFÉL LISTÁK
1901: zombi mester (#80), zombi nagymester (#171), manapoid figyelõ (#226), 260.
1902: manapoid figyelõ (#226), sötét elf íjász (#225), fagydémon (#203), lélektáncos (#227), szirén fattyú (#223), 488, 251, õspók (#263), 267, csöpögõ csápolat (#268), xorex óriásfatty (#262).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 0 0 153 50 61; VI erõ:500% ép:1%; PV 2 3 5; PSZ 46 47 48 58 65 72; BA 415 418 420 421 422 423 417 419 416; HE 1; HU 13 2 3000; Csarnokban HO 0;

SPECIALIZÁCIÓD: Torzszülöttek ismerõje. (Immunis vagy a végtag csonkolásra, a rothasztástól kisebb eséllyel veszít méretet, a kronoérintés ellened 50% eséllyel kudarcot vall.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #3 (4. épület), #6 (9. épület), #10 (1. épület), #34 (2. épület), #50 (20. épület), #252 (175. forduló), #383 (175. forduló), #317 (175. forduló).

SZÖVETSÉGED: Második Hullám (#15136). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 4809. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Ssseitak, a káoszkígyó. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 14 legenda pontod van. Aktuális licited: 2 LP a királynõ karkötõje tárgyra. A licit erre a tárgyra végetér: 2007.3.15.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a füvész köpenye (#193) 1 a gyorsaság szárnyas sisakja (#3777) 1 a harcmûvész nagy pajzsa (#13662)
1 a hatalom bronz mellvértje (#6897) 1 a kobra szöges öve (#7468) 1 a mentát szárnyas sisakja (#12777)
1 a méreg csontmaszkja (#24042) * 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 2 a regenerálódás nagy pajzsa (#24462)
1 a sav ezüst fejpántja (#26757) * 1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 a titán ezüst fejpántja (#5607)
1 a tökéletesség átlátszó köntöse (#21852) 1 a tökéletesség nagy pajzsa (#21762) 1 a tudás sárga öve (#2067)
1 az angyalok fekete csizmája (#28122) 1 az ellenállás bíbor láncinge (#28482) 1 az ügyesség átlátszó köntöse (#2502)
7 ében láncing (#134) * 1 krakoch csizma (#312) 1 szent templomi maszk (#232)
1 Xantin aranyöve (#179)

Ékszerek, kincsek
1 a gyorsaság csontamulettje (#3897) * 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) 1 a pontosság aranyozott nyaklánca (#4333)
* 1 a rend köve (#158) 1 a sólyom háromszögszimbóluma (#29562) 1 a titán keresztszimbóluma (#5713)
1 a tudás malachitgyûrûje (#2127) 13176 arany (#1) * 5 arany orgling fétis (#296)
1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az ellenállás csontamulettje (#28647) 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
1 az óriás bronz amulettje (#8848) 1 bronz helyt. emlékérem (#313) 1 bronzmedál (#207)
765 drágakõ (#2) * 1 galetki érdemérem (#276) * 1 nilbongi kitûzõ (#311)
* 12 orgling fétis (#269) * 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 quwarg amulett (#275) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 smaragd életkõ (#306)
1 szilmill amulett (#318) 1 tündértalizmán (#317) 1 uthanax talizmán (#335)
6 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
92 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273) 2 bûzlõ batyu (#528)
1 díszes rézkulcs (#129) 1 elsõ kulcsdarab (#226) 1 Fortuna kiskorsója (#521)
3 kincskeresõ kisködmön (#519) 14 kötél (#128) 1 Krugrog mama terítõje (#517)
10 mágikus védõruha (#341) 1 oprasszum fókusz (#300) 2 õskõ (#8)
1 preparált állkapocs (#581) 1 Urgod kémszeme (#533)

Fegyverek
1 a bölcsesség rövid tõre (#17952) 1 a kobra kõrisfa íja (#7573) 1 a regenerálódás hosszúkardja (#24717)
1 a sün harci nyílpuskája (#25138) 1 a szellemek nehéz nyílpuskája (#15237) 1 a teknõs hosszúkardja (#25617)
1 a védekezés nehéz nyílpuskája (#4887) 1 az elfek hosszú lándzsája (#10783) 1 az óriás rövid tõre (#8952)
6 ében nyílpuska (#133) 12 ében tündekard (#132) 3 rozsdás kard (#131)
3 szilmill tõr (#314)

Varázsitalok és füvek
6 bajnokok itala (#62) 1 bosszantás itala (#81) 9 csapdaészlelés itala (#65)
29 csótányláb (#25) 19 elfu moha (#33) 22 elonotichlan (#31)
27 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom bíbor itala (#77) 6 hatalom kék itala (#58)
19 hónakkupók (#30) 1 hõsiesség itala (#52) 2 immunitás itala (#71)
3 javítás itala (#108) 2 kalmárok itala (#66) 1 kék manaital (#75)
2 kihívás itala (#68) 14 liánvirág (#24) 1 lordok itala (#90)
2 mágiaellenállás (#76) 23 mátekel gomba (#21) 4 méregellenállás itala (#51)
23 mézfû (#29) 15 mitulen fû (#20) 19 muskil (#37)
4 narancs gyógyital (#80) 7 óriásnövés itala (#60) 2 õsmágus szájvize (#69)
9 parafû (#41) 7 pontosság itala (#72) 24 ragálygomba (#26)
17 rémcserje (#34) 11 sárkányvirág (#32) 21 sötét mák (#23)
13 szemani gomba (#36) 24 tejfonál (#28) 4 tokin kaktusz (#40)
1 tûzlehelet itala (#53) 116 üvegcse (#14) 4 védelem itala (#59)
21 velparaj (#35) 3 waarkin (#38) 28 winropu moha (#22)
13 xita uborka (#39) 5 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
13 barna manakõ (#149) 1 birkózó fétis (#345) 1 bolhedor szárny (#15)
4 bronz korong (#297) 4 csöpögõ csáp (#334) 1 démonlidérc esszencia (#272)
10 duzzadt xenópete (#479) 36 ekinda haj (#147) 9 elektronit (#141)
3 húsevõ bibe (#151) 16 káoszkígyó pikkely (#230) 9 khazdar taréj (#268)
4 kõtroll szem (#274) 4 mandibula (#157) 1 molad púp (#16)
1 molitár háj (#165) 5 nordkristály (#146) 6 õsi relikvia (#17)
15 patkányfog (#270) 18 pirgamit (#152) 1 ratifikátor agy (#236)
6 smaragd esszencia (#229) 4 szirénhaj (#293) 45 szójer csáprágó (#231)
2 xenópete (#278) 15 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a túlélés fekete csizmája #21372 (11), az egészség amulettje #2995 (4), a légzés díszes karkötõje #27792 (9), a tökéletesség márványgyûrûje #21926 (11), az ellenállás kerek pajzsa #28511 (5), az ellenállás csontmaszkja #28542 (9), a regenerálódás fekete csizmája #24522 (9), az entek díszes karkötõje #9792 (11), az ellenállás díszes karkötõje #28692 (9), a teknõs nagy pajzsa #25362 (9), az ellenállás márványgyûrûje #28676 (5), az ellenállás kék köpenye #28587 (9), a sebezhetetlenség csatos öve #19616 (8), a kobra hosszú íja #7572 (11), a harcos malachitgyûrûje #7977 (11), az ellenállás szárnyas sisakja #28527 (9), a kobra márványgyûrûje #7526 (9), a sebezhetetlenség zöld köntöse #19601 (9), a gepárd márványgyûrûje #15626 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 9 drágakõ (#2), 1 õskõ (#8), 220 arany (#1), 1 sárkányvirág (#32), 2 duzzadt xenópete (#479), 6 hónakkupók (#30), 1 tokin kaktusz (#40), 1 kék manaital (#75), 1 kõtroll szem (#274).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 xenópete (#278), 5 maerju koponya (#336).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ORGLING SZATÓCS (253. LÉNY)
Hogy mi? Egy dolgos orgling szakember? Ez lehetetlen! Nos, valóban az. Amikor az elsõ galetki megpillantotta ezt a nagydarab, imbolygó járású, hadonászó orglingot, tréfálkozva rámutatott, és azt mondta: "Ni, egy orgling szatócs! Vajon mit akar eladni nekünk?" A "szatócs" azonban nem portékáját dícsérte, hanem épp mágiatörést mormolt, amellyel kioltott a magabiztos galetki gránitbõrét. És persze történetünk hõse a pofontól, amit az orgling varázslata után kapott, elvesztette a viccelõdõ kedvét. De a szint nagy termetû orglingjain ezután rajtamaradt ez a becenév.



ÕSPÓK (263. LÉNY)
Vannak dolgok, amik már itt voltak a Hegyben, mielõtt a galetkik ideköltöztek. És vannak még õsibb dolgok, amik már akkor is itt voltak, a sötét járatok mélyén rejtõzve, prédára lesve, amikor odakint a felszínen a galetkik õsei még a tûz csiholásának rejtelmeit tanulták. Az õspókok óriási mérgespókok, amik nem ismernek könyörületet semmilyen élõvel szemben. Gyilkos csípésük egy szemvillanás alatt végez ellenfelükkel, bár a legtöbb élõlény már a látványuktól szörnyethal...



ELEMI MÁGUS (255. LÉNY)
A renegát galetkik a társadalom ellenségei: ugyanúgy kell üldözni õket, mint a torzszülötteket. Még akkor is, ha az illetõ ennyire képzett az elemi mágiában... és ha testõre egy masszív kõtroll. Sajnos, egy igazi elemi mágussal szemben még a magas rezisztencia sem nyújt védelmet, ezért a taktikádban vagy a gyors ölés, vagy a hatékony szolgák, vagy a magas immunitások segíthetnek.



KÉK MANAITAL (75. TÁRGY)
Ki használja az elavult, ósdi, alacsony hatásfokú zöld manaitalt, amikor van kék is? Ennek hatásfoka pontosan dupla, azaz elfogyasztásakor 80 VP-t kapsz vissza, 3 TVP árán. A kék manaitalt automatikusan fogod használni, ha varázsolni akarsz, és nincs varázspontod, ha beállítod az I parancsban.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.