Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A legamorfabb testkéreg
Küldd el képeslapként!
A Teron hegy mélyén bármi előfordulhat, egyes galetkik az Ellenség uralomra törését követő időszakban akár a leghihetetlen változásokon is keresztülmehettek. Új végtagokat, bőrt növesztettek, a lehető legváltozatosabb formában.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 04:29:12 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6863-161

Karakterszám: 6863 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 161 Játékhét: 181
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 1503
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. jún. 2. 15h:21'
A következõ fordulód táplálható: 2004. jún. 5.

E-mail!

POKOLIVADÉK KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Minor Death 2 legenda pont árán megvásárolta az Ödlerk nyakörvet a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
** 8. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Ki Hara Pom-pom 1 legenda pont árán megvásárolta az egykezes nyílpuskát a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
** 15. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 16. NAP ** Betéved hozzád egy galetki. Bár nem lát téged, bekiabálja a nevét: õ Proteus, egy fogatlan, fagyos tekintetû, fehér aszott bõrû, õszhajú, hátborzongató külsejû férfi. A Tudósok klánjának tanítómester rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Akadémiai nyaklánc, görényfarok, Yssuf tõre, a gyorsaság vaspajzsa, a jég díszes karkötõje, szivárvány karkötõ, a jég aranyozott fülbevalója, az egyensúly gyûrûje, az energia vándorcsizmája, a tárgyalás gyûrûje, a jég malachitgyûrûje, arany orgling fétis, a sebesség gyalogos lándzsája, Rogan karkötõje, a törpék aranyozott fülbevalója, a tudás zafírja, Örökkévalóság Zafírja, orgling fétis, a majom ónixgyûrûje, galetki érdemérem, Khazidax koponyája, az ellenállás lovagi lemezpáncélja, nagyobb jégöv, a bûz díszes köpenye, a harcmûvész hosszú lándzsája, vérfarkas agyar. Egy idõ után megvonja a vállát, és távozik.
** 22. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 29. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Tiger 2 legenda pont árán megvásárolta az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kelewen Gwillenlath 2 legenda pont árán megvásárolta a császári dekrétumot a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Ki Hara Pom-pom 2 legenda pont árán megvásárolta a pszi követ a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
** 36. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Szivárvány 1 legenda pont árán megvásárolta az áttörés obszidiángyûrûjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Norillia Gwillenlath 2 legenda pont árán megvásárolta a császári dekrétumot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Korillion Gwillenlath 1 legenda pont árán megvásárolta a pszi követ a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
** 43. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
** 50. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
Felépült a jelmezkölcsönzõ.
** 57. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 64. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
Felépült az aréna.
** 70. NAP ** Betéved hozzád egy galetki. Bár nem lát téged, bekiabálja a nevét: õ Crag Hack Drakon XSI, egy amõbaszerû, feltûnõen jóképû férfi. A Mágusok klánjának bûvölõ rangú tagja. A Mágustanács szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a sólyom barbár lándzsája, az Örökkévalóság Rubinja, a tudós vándorcsizmája, nagyobb pókcsatos öv, a merénylõ háromszögszimbóluma, a mágus nehéz nyílpuskája, a természet görbekardja, az egyensúly gyûrûje, a mágia smaragdja, a sas csontamulettje, a gyõzelem nagy pajzsa, a méreg ezüst fülbevalója, szerencsekõ, a mágus elit lemezpáncélja, az energia köpenye, a túlélés ónix karkötõje, Pszichoklenész sisakja, a mágus díszes karkötõje, a mentát hosszúkardja, a gyorsaság aranyozott fülbevalója. Egy idõ után megvonja a vállát, és távozik.
** 71. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
** 78. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
** 85. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Yula Vayniko vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.

Kissé már éhezel, ezért csak 80 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve 20782.) A te szinteden a legnevesebb Örök Lázadó, egy a szivárvány minden színében tündöklõ hajú, kék bõrû, átható tekintetû férfi. (hírneve 7670.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*jan. 12.* Gekkó pszionikus párviadalban legyõzte Vivi Ornitiert. *jan. 16.* Helior pszionikus párviadalban legyõzte Tündöklõ Csillagot. *jan. 23.* Tuba az Árva Lárva mellé szegõdött egy manapoid. *jan. 30.* Szárnyaszegett Bolhedort legyõzte harcban egy omrif élõsködõ. *feb. 3.* Szárnyaszegett Bolhedor rangja a Mutánsok Klánjában "mutáns-jelölt" lett. *feb. 6.* Clow pszionikus küzdelemben diadalt aratott Álmaid Nõje felett. *feb. 11.* Helior teljesítette a 14. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *feb. 17.* Sivirt legyõzte harcban egy orgling fattyú. *feb. 17.* Clow pszionikus küzdelemben diadalt aratott Álmaid Nõje felett. *feb. 23.* Helior pszionikus küzdelemben diadalt aratott Flen Eligor felett.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*jan. 5.* Theo elsõként ért el 42-es mágia tulajdonságot a Hegy lakói közül! *jan. 8.* Alba Regina és Lamarth pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *jan. 8.* A Bölcsek Köre szövetség fényes gyõzelmet aratott Wyntaria felett! *jan. 9.* Alba Regina és Draco pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *jan. 19.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Toxi felett. *jan. 26.* Theo és Rip Imhotep Kázmér pszi párbajt vívtak. Theo került ki gyõztesen. *feb. 3.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Yog Tyraxort. *feb. 16.* Baltazárt majdnem felfalta egy tüskés dohratog. *feb. 19.* Köpködõ Méregzsák és Uton Állló pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *feb. 20.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Phom Chemoppot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 323.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 154 154. varázslat elmondása
Elmormolsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+16% védekezés.) (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]

v 158 158. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy láth. észlelését. (-5 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 319.]

v 159 3101 4 310 739 159. varázslat elmondása
Elmondasz egy szellemidézés varázslatot. A szellemvilágban könnyû egy barlangot megtalálni! A varázslat segítségével hamarosan már a galetkihez beszél a szellemed: "Pokolivadék vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 739 lelakatolt ládikót, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]

z 168 10 zenélsz 168. hangszeren 10 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a molitár dobot, és játszani kezdesz rajta. Egy népszerû, vidám számot adsz elõ, amely arról szól, hogy hogyan itta magát betegrészegre egy kövér kereskedõ. A szám végén a várt tapsvihar elmarad. Néhány aranyat dobnak eléd, de máris oszlik a tömeg. (+22 arany.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 306.]

ep 22 75 24 építed a 22. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a rezisztencia tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Úgy döntesz, hogy nem dolgozol már többet a barlangcsarnok építésén. Összesen 309 TVP-t építettél bele.
Úgy érzed, neked is hozzá kell járulnod némi munkával az akadálypálya elkészültéhez. Elõtolod a lomha bányagépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+140%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[70 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

k 29 488 474 233 kaland elvállalása
(29. kaland:) Jelentkezel a kísérlet helyszínén. Minden elõ van készítve, a tudós mosolyogva fogad. Elõször is, fertõtlenítõ fürdõben kell részt venned! Ez nagyon fontos, mert bármiféle apró szennyezõdés tönkreteheti a kísérletet. - vonakodva lépsz be a fürdõkabinba. Sistergést hallasz, ahogy a forró fertõtlenítõ folyadék zubogni kezd.
[Savimmunitás próba 6-os küszöbre: sikeres]
A maró, forró folyadék mintha a bõrödet is lemarná, de békésen tûröd, a tudósok is nyilván átestek ezen a procedúrán, te is túl fogod élni. Felfrissülve lépsz ki a kamrából. [10 életpontot sebzõdsz.]
Sajnos a varázstárgyaidat is hátra kell hagyni, helyettük egy fehér köpenyt kapsz. Figyelmeztetnek, hogy a bónuszt adó varázsitalok és varázslatok sem fejtik ki hatásukat.
Az akadémia nagy központi barlangjában seregnyi tudós várakozik. Mindenki téged néz! Középen, egy nagy vasketrecben egy sörtés oprasszum figyel harciasan. Két galetki hosszú botokkal áll készenlétben, hogy a fenevadat megakadályozza abban, hogy kitörjön, amíg bemész hozzá a ketrecbe. Nyelsz egyet, és kinyitod az ajtót. Közben igyekszel a lényt megnyugtatni.
[Vezetõkészség próba 10-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
- Jól van, jól, nyugodj meg! - az ajtó becsukódik mögötted. Az oprasszum gyanakodva figyel, de legalább nem tépett rögtön szét! Már nyugodtan felsóhajtanál, ám ekkor a lény kitátja a száját, és hihetetlen sebességgel már repül is valami feléd.
[Gyorsaság próba 14-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Az utolsó pillanatban félreugrasz, amikor az oprasszum nyelve szemmel követhetetlen sebességgel visszaugrik a szájába.
- Khmm... ja igen, említeni is akartam, hogy bénító mérget bocsát ki a nyelve. - mondja az egyik tudós. "Na te dög..." kõrözöl a lény körül "...itt az ideje, hogy megszabadulj a lélekenergiádtól!" Ellenfeled egy sörtés oprasszum (#235) [aura: 3-as méretû 25-ös szintû nyelv.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy a forrás érintése varázslatot. (-8 vp.) A sörtés oprasszum Atom Antalné felé mozog. Atom Antalné megközelíti a sörtés oprasszumot. A sörtés oprasszum és Atom Antalné egymással harcolnak. Atom Antalné hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy savcsapást. A sörtés oprasszum 160 ép-t sebzõdik. (-16 vp.) A sörtés oprasszum kileheli lelkét.
[A csatában összesen 160 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Atom Antalné: 50/91.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+78%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy oprasszum sörte és 32 arany.
A tudósok erõsen csóválják a fejüket. Csak nem? Ugye nem kell megismételni a kísérletet? Rá is kérdezel a legközelebb álló tudósnál a dologra, aki biccent.
- Legalább négy kísérlet szükséges, hogy elfogadható eredményt kapjunk!
Gyorsan az övedre pillantasz, az oprasszum sörtéket keresve. Hány is volt eddig? Sajnos nem rendelkezel megfelelõ mennyiségûvel a szükséges tárgyból - kénytelen vagy visszafordulni.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, kék ekinda újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.

(488. kaland:) Hosszú kutatás után sikerül újra megtalálni a titkos ajtót, és kinyitni. Lefelé mászol.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Leértél a meredek járat aljára.
Ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy bundás yeti (#175) [aura: 11-es méretû 20-as szintû jobb karom.].
[BA parancsod van a lényre:] Nincs esélyed a gyõzelemre. Futsz, ahogy a lábad bírja. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).

(474. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Hoppá, valami van a levegõben! A másodperc törtrésze alatt reagálsz, amikor támadás ér. Ellenfeleid 3 vérfarkas (#94) [aura: gyorsaság: 10.] és egy gonosz banya (#93) [aura: 5-ös méretû 14-es szintû jobb karom, 8-as sebzõ méreg.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy savcsapást. A gonosz banya 139 ép-t sebzõdik. (-16 vp.) A gonosz banya hörögve elterül. Atom Antalné megközelíti az 1. vérfarkast. Az 1. vérfarkas Atom Antalné irányába megy. A 2. vérfarkas feléd mozog. A 3. vérfarkas Atom Antalné irányába megy. Atom Antalné és az 1. vérfarkas egymással harcolnak. A 2. vérfarkas téged támad. Támad fogával. Elhibázta. A 3. vérfarkas Atom Antalnét támadja.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy savcsapást. Az 1. vérfarkas 141 sebzést kap. (-16 vp.) Az 1. vérfarkas holtan terül el. Atom Antalné és a 3. vérfarkas egymással harcolnak. A 2. vérfarkas téged támad. Harapni próbál fogával. (20 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál. A 2. vérfarkas regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy savcsapás varázslatot. A 3. vérfarkas sebzõdik 132 ép-t. (-16 vp.) A 3. vérfarkas hörögve elterül. Atom Antalné elindul a 2. vérfarkas felé. Atom Antalné a 2. vérfarkast támadja. A 2. vérfarkas téged támad. Harapásra nyitja száját, támad fogával. Mellé! A 2. vérfarkas regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A 2. vérfarkas 77 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A 2. vérfarkas kileheli lelkét.
[A csatában összesen 486 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Atom Antalné: 109/19.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+75%). Szolgáidnak 49% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 34 arany.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 26 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
Puhán lépdelsz a homokos talajon.
[Csapdaészlelés próba 13-as küszöbre: sikeres] A földön ásás nyomait látod. Egy álcázott verem, homokot szórtak rá! Kikerülöd.
Továbbhaladva, igencsak különös helyszínre érkezel. Egy apró, de nagyon fürge vízelementál szaladgál elõtted fel-alá, elemi síkjának mágikus fonalából áthatolhatatlan fonalat szõve elõtted. Kevés a hely ahhoz, hogy lesújts valamilyen területre ható elemi varázslattal, de egy prezícen irányított, legalább 6-os erõsségû jégcsóvával biztosan le tudnád fagyasztani a megfelelõ idõre! Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégcsóva varázslatot. A vízelementál jéggé fagyott! Kuncogva léped át. (-3 vp.)
A fáklyákkal világított helység után egy sötét folyosóra jutsz.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] Megvárod, amíg a szemed alkalmazkodik. Továbbmész. A földön egy gonosz vadászcsapdát látsz, egy összecsukódó fogas vasszerkezetet! Kikerülöd.
Nocsak, itt van valami: 70 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.

(233. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva, egy terembe érsz. Megpillantasz egy gránitajtót. Megpróbálod, de ez sajnos zárva van. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 98 arany és egy görbekard.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 15% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[93 TVP-t használtál fel, maradt még 143.]

m 1 5 845 3333 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,5) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 8 45) A legközelebbi feladat megoldásánál 45 lesz a válaszod.
(M 1,6) Feszülten koncentrálva, déli irányba mozogsz. Egy szellem materializálódik elõtted. Egy õs! Micsoda megtiszteltetés! Síri hangon közli a feladványt, amelynek megoldása nélkül nem mehetsz tovább:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben sziklozug tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 3 zöld nyálkát kapott, és az állatokat napi 1 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 24 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 7-es fejadagnál, 3 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 54 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 1-es fejadagnál 2 óráig világították a milgandokkal, 3 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 8-as fejadagot adott X állatnak, és 9 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Halk, félõs hangon mondod meg, hogy szerinted mi lehet a megoldás. [45] A szellem kifejezi elismerését. Kiálltad a próbát! (+20% lélekenergia.)
(M 1,7) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Egy állatbõrrel álcázott ládát találsz az egyik sarokban. Nagy lakat van rajta. Elõ a zárnyitó készlettel!
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Izgatottan vizsgálod meg a láda tartalmát. egy óriásnövés itala és egy ezüst fejpánt.
(M 1,8) A folyosó délre visz. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 1,9) Merre tovább? Délre! Egy hatalmas csarnokba lépsz be. Nem látod se a tetejét, se a túlsó végét. A csarnok közepén egy fehér márványból faragott trónt látsz. Felkészül az õsöktõl kapott újabb látomásra, és beleülsz a trónba.
Ismét a szabadban vagy, a vörös ég alatt. A földön már nemigen látsz zöldet, csak romokat, tüzeket, holttesteket. Egy fekete gömb bukkan fel, és leereszkedik a földre. A gömb szétnyílik, és valami sötét folyadék folyik elõ belõle, amely lassan alakot ölt. A megtestesült iszonyat! Vibrálást látsz a levegõben, és a teremtmény körül fekvõ testek pernyévé égnek, a fû, a növények megfeketednek. A teremtmény odébbfolyik, és magába szívja az életenergia minden maradékát. Döbbenten bámulsz. Hirtelen a folyékony valami felemelkedik, és megpillantasz három vörösen izzó pontot rajta. Szemek? Mintha egyenesen téged nézne velük! Lehetetlen! Ijedten hátrálni próbálsz, a kép meglódul veled hátrafelé, de a teremtményt egy pillanat alatt körülfollya gömbje, és üldözõbe vesz. Egyre csökken a távolság... Verítékben fürödve térsz magadhoz a trónon. A látomások, amelyeket az õsök csarnokában kapsz, emlékfoszlányok az õseidtõl! Megborzongasz, ahogy erre a látomásra gondolsz. Az az érzésed támad, hogy a felderítõ, akinek bõrébe bújhattál, legfeljebb telepatikusan küldhette el társainak utolsó emlékét... Várod, hogy az õsök ismét szóljanak hozzád, de nem hallasz semmit. Azonban tudod, hogy az áldásukat megkaptad. (teljesen meggyógyultál, visszanyerted összes varázspontodat, és kaptál 5 képességpontot.)
Kimész a Csarnokból.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Egy szûk barlangfolyosó mellett mész el, de visszafordulsz. Mennyire szabályos ez a járat, a falai egyenesek! Bizonyosan értelmes kéz mûve. Vajon hová vezet? Egyszer utána kéne nézni. (251. kaland, összköltsége 10 TVP.) Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy halál apostola (#173) [aura: 7-es méretû 19-es szintû fog, 16-os tisztelet-csapás.].

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy savcsapás varázslatot. A halál apostola 165 sebzést kap. (-16 vp.) A halál apostola holtan terül el.
[A csatában összesen 165 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Atom Antalné: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+29%). Szolgáidnak 18% jut. Összegyûjtöd a "kincset": 46 arany.
Ismét tanultál valamit: +1 felderítés; [15 TVP-t használtál fel, maradt még 107.]

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Ezúttal egy még sosem próbált aknában ereszkedsz le a torszülöttek szintjére. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) [aura: hidegimmunitás: 6.] és egy orgling fattyú (#198) [aura: 13-as méretû 19-es szintû fog, 30-as manaszívás.].

*** 1. KÖR *** Az orgling varázsló rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy savhurrikán. 30 ép-t sebzõdtél. Atom Antalné sebzõdik 29 ép-t. Elmondasz egy savcsapás varázslatot. Az orgling fattyú 146 ép-t sebzõdik. (-16 vp.) Az orgling fattyú halálhörgés közepette a földre zuhan. Atom Antalné elindul az orgling varázsló felé. Atom Antalné az orgling varázslót támadja.
*** 2. KÖR *** Az orgling varázsló elmond egy gigaököl varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Elõhívsz egy savcsapás varázslatot. Az orgling varázsló 122 ép-t sebzõdik. (-16 vp.) Az orgling varázsló halálhörgés közepette a földre zuhan.
Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést! [A csatában összesen 268 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Atom Antalné: 38/29.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+56%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 36% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy rövid tõr és 84 arany. Atom Antalné kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.) Az Õsmágus köpenye teljesen meggyógyította kék ekindát!
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 89.]

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Útközben észreveszel egy liánvirágot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy sziklaóriás (#164).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy a forrás érintése! (-8 vp.) A sziklaóriás Atom Antalnét rohamozza. Atom Antalné a sziklaóriást rohamozza. A sziklaóriás és Atom Antalné egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy savcsapás varázslatot. A sziklaóriás sebzõdik 143 ép-t. (-16 vp.) A sziklaóriás és Atom Antalné egymással harcolnak. Atom Antalné kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy savcsapást. A sziklaóriás 160 ép-t sebzõdik. (-16 vp.) A sziklaóriás halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 264 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Atom Antalné: 16/115.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+52%).
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, kék ekinda újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 63.]

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Az egyik falon barlangnyílások sokaságát látod. A legtöbb túl apró ahhoz, hogy átférj rajta, de van egy-kettõ nagyobb is. Ki tudja, esetleg elhagyatott kincslelõhely valamelyik, vagy talán torzszülött vadászzsákmányt találsz odabent? (259. kaland, összköltsége 25 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 waarkint. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) és egy orgling fattyú (#198) [aura: egészség: 12.].

*** 1. KÖR *** Az orgling varázsló elmormol egy savhurrikán varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Atom Antalné sebzõdik 22 ép-t. Elõhívsz egy savcsapás varázslatot. Az orgling fattyú 177 sebzést kap. (-16 vp.) Az orgling fattyú kileheli lelkét. Atom Antalné az orgling varázsló irányába megy. Atom Antalné az orgling varázslót támadja.
*** 2. KÖR *** Az orgling varázsló elõhív egy gigaököl varázslatot. Nem hat rád. Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy savcsapást. Az orgling varázsló 169 sebzést kap. (-16 vp.) Az orgling varázsló kileheli lelkét.
[A csatában összesen 346 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Atom Antalné: 24/22.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+56%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 36%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy orgling fétis és 48 arany. Atom Antalné zabál. (+25% jóllakottság.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]

vd 197 vadászat
[Orgling varázsló torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. Utad során megpillantasz egy sötéten ásító barlangnyílást. A barlang elõtt heverõ csontok alapján egyértelmû, hogy nem lakatlan! Talán késõbb érdemes lenne odabent körülnézni. (301. kaland, összköltsége 5 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200) és egy quwarg élõsködõ (#201) [aura: gyorsaság: 15.].

*** 1. KÖR *** A quwarg élõsködõ a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tudatrombolás! Elvesztetted az összes varázspontodat! Atom Antalné elindul a quwarg élõsködõ felé. A quwarg behemót irányába mozogsz. A quwarg behemót odajön hozzád. Atom Antalné a quwarg élõsködõt támadja. A quwarg élõsködõ kileheli lelkét. Megtámadod a quwarg behemótot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (25 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (1 sebzés). A quwarg behemót rád támad. Marni próbál. (34 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Feléd üt jobb karmával. (24 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bõröd megsérült. ( -4 tüskés bõr, -1 vastag bõr.) Lecsap rád bal karmával. (23 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
[A csatában összesen 47 sebzést okoztál, és 81 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Atom Antalné: 55/0.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

be 12 meglátogatod a 12. épületet
Elmész a Mágusok Klánjának épületébe. [Végezz 8 orgling varázslóval!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 3.) Egyre több torzszülött rendelkezik rezisztanciával, galetki versenytársaidról nem is szólva. Sajátítsd el a forrás érintése varázslatot 15-ös szinten, hogy többé ne kelljen aggódnod ilyen problémák miatt!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

v 157 157. varázslat elmondása
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez muskil ! Leszedsz 1 adagot. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Megnyugszol, itt nincs semmi. Irány befelé!
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Bálnavadász, egy nagydarab, melák, galetki férfi. [aura: javítás: 21.] A Katonák klánjának veterán rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Hadúri csizma, a siker ezüstveretes öve, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, a rend köve, óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, a szakács üstje, a pók smaragdgyûrûje, az ellenállás bíbor láncinge, az ellenállás ezüst nyaklánca, görényfarok, a bérmágus ónix karkötõje, a gyorsaság aranyozott nyaklánca, a lich hosszú íja, az ellenállás bíbor köntöse, a sün aranyozott nyaklánca, a küzdelem malachitgyûrûje. Az alvó galetki szeme felpattan, és felugrik. Lebuktál! Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.

*** 1. KÖR *** Bálnavadász mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy titánok szelét. Bálnavadász elmormol egy gránitbõr varázslatot. A quwarg katona odajön hozzád. Az óriáspók megközelíti Atom Antalnét. Atom Antalné elindul az óriáspók felé. Megrohamozod a quwarg katonát. A quwarg katona téged támad. Ocsmány csáprágójával harap. (39 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Odacsap neked bal karmával. (38 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Összerogysz. Az óriáspók és Atom Antalné egymással harcolnak. Atom Antalné megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Bálnavadász megközelíti Atom Antalnét. Bálnavadász Atom Antalnét támadja. Atom Antalné holtan terül el.
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 77 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Atom Antalné: 0/155.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

pv 3 7 5 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

v 157 157. varázslat elmondása
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
pv 3 7 5 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

kf 22347 142 292 269 22288 22227 bekészíted a 22347. tárgyat
Leveszed a kalmár nyakláncát. Felveszed a tûz csontamulettjét. Leveszed az orgling fétist. Felveszed a sárkányamulettet. Leveszed az Õsmágus köpenyét. Felveszed a tûz díszes köpenyét. Leveszed a Fairlight sipkáját. Felveszed a tûz szárnyas sisakját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

kf 179 bekészíted a 179. tárgyat
Leveszed a szívósság sárga övét. Felveszed a Xantin aranyövét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

hp 3 53 15 332 200 harci program
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #332. Prioritás: 200.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

hp 2 10 15 332 199 harci program
A következõ sor került a harci programodba: tûzlehelet használata ha ellenfeled #332. Prioritás: 199.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

lcs legendás csata
Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok és legyõzzétek a legendás szörnyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

forduló vége
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket. (-4 TVP.) Beazonosítással próbálkozol. A bûz fogazott tõre: értéke 332 arany #29204 (4 dukát), a sebzése 2D4+5. A következõ képességeket azonosítod: +13% támadás ezzel a fegyverrel, +5 bûz, +1 gyorsaság. A sün bíbor pikkelyvértje: értéke 242 arany #24868 (3 dukát). A következõ képességeket azonosítod: +16% védekezés, +4 tüskés bõr, -2 gyorsaság. A sün bíbor köntöse: értéke 332 arany #25004 (4 dukát). A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +5% védekezés, +5 tüskés bõr. A tökéletesség szarvas sisakja: értéke 296 arany #21778 (3 dukát). Viselésekor a következõ hatásokra számíthatsz: +7% védekezés, +1 erõ, +1 intelligencia, +1 ügyesség, +1 egészség, +1 mágia, +1 gyorsaság.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2004. jún. 14. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a jún. 19-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. jún. 21-én postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgáid is harcolni fognak az oldaladon! [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +16 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1752 sebzést okoztál, és 218 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 317 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Pokolivadék, egy Ördögi hatalommal övezett, démonarcú, izzó zöld szemû, hosszú palástos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 161. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 / 6.45
[2] IQ: 14 (13) / 10.82
[3] ügyesség: 10 (12) / 0.88
[4] egészség: 9 (11) / 1.26
[5] mágia: 15 (17) / 4.47
[6] gyorsaság: 12 (10) / 4.10
[9] Méret/ép: 106 (111) / 1
Min. méret: 92
Barlangméret: 112
PONTJAID
Varázspont: 243 / 0
Képességpont: 55 / 16%
Hõsi pont: 17 (8)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 45%
Galetki erõ: 691 / 308
Hírnév : 1104
Jóllakottság: 20%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 225 (1)
Galetki gyõzelmek: 95 (0)
Torzsz. csaták: 685 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 560 (6)
Leölt torzszülött: 1099 (12)
Pszi csaták: 67 (0)
Pszi gyõzelmek: 29 (0)
Ájulások száma: 182 (1)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: bájoló (47)
Speciális képességeid:
+47 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 2.) Költözz tovább két szinttel! 3.) Sajátítsd el a forrás érintése varázslatot 15-ös szinten!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 15 (29) / 8.04 [16] tüskés bõr: 6 (8) / 0 [17] vastag bõr: 1 / 0
[18] tûzimmunitás: 2 (8) / 0 [19] hidegimmunitás: 4 (10) / 0 [20] savimmunitás: 3 (9) / 1.20
[21] elkt.immunitás: 2 (8) / 0.20 [22] imm.mérg.gázra: 1 (7) / 0 [24] rezisztencia: 17 (23) / 2.60
[25] bûz: 7 (9) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 1.05 [46] csapdaészlelés: 12 / 4.43 [47] zárnyitás: 7 / 1.68
[48] mászás: 7 / 0.73 [49] rugalmasság: 3 / 0.60 [50] meggyõzõkészség: 4 (10) / 1.31
[51] transzformáció: 10 / 1.05 [52] auraészlelés: 11 (15) / 0.15 [53] ékszerészet: 5 / 1.46
[54] kereskedelem: 13 / 1.03 [55] szívósság: 12 / 0.30 [56] varázsitalfõzés: 9 / 1.23
[57] gyógynövények: 7 / 2.52 [58] nyomkeresés: 6 / 5.20 [59] vezetõkészség: 6 (7) / 1.15
[60] pszi támadás: 9 / 6.08 [61] pszi energia: 10 / 5.13 [62] lopás: 10 / 8.57
[63] éberség: 7 / 0.97 [64] átokszórás: 4 / 1.06 [65] álcázás: 17 / 1
[66] lopakodás: 5 (7) / 1.05 [67] régészet: 6 / 0.65 [68] zene: 9 / 0.51
[69] tanulás: 9 / 2.86 [70] idézés: 8 / 3.31 [71] javítás: 12 / 1.95
[72] építés: 12 (15) / 2.34 [73] felderítés: 4 / 0.09    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 2 (3) / 0.02 [101] szakért.: 3 (4) / 0.13     a tökéletesség barbár lándzsája
jobb karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.41      
bal karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.09     Yssuf tõre
jobb karom [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0     kõmûves kalapács

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 9 (14) / 0.96 [147] alkímia: 4 (9) / 1.76 [36] csábmosoly: 2 (7) / 0.12
[42] csendvarázs: 1 (6) / 0.06 [149] dimenziókapu: 3 (8) / 0.40 [37] egokínzás: 1 (6) / 0.06
[143] elektromos fal: 1 (6) / 0 [11] elektromos kéz: 5 (10) / 1.20 [41] elemek parancsa: 7 (12) / 1.52
[49] elemi védelem: 2 (7) / 0.24 [48] ellenáll.megtörése: 1 (6) / 0 [10] energiatüske: 1 (6) / 0
[29] életszívás: 5 (10) / 0.06 [152] felejtés: 18 (23) / 2.32 [172] gázpajzs: 2 (7) / 0.06
[17] gránitbõr: 2 (7) / 0.32 [13] jégcsóva: 3 (8) / 0.41 [163] kineport: 3 (8) / 0.08
[154] kisebb erõpajzs: 5 (10) / 2.60 [27] kisebb gyógyítás: 11 (16) / 0.43 [146] kontakt.õseiddel: 6 (11) / 1.84
[158] láth. észlelése: 5 (10) / 4.60 [157] láthatatlanság: 7 (12) / 1.06 [165] manafókuszálás: 5 (10) / 0.60
[35] mágiatörés: 2 (7) / 0.18 [129] mentális robbanás: 11 / 2.21 [148] méregsemlegesítés: 3 (8) / 0.72
[133] pszi acéltorony: 7 / 0.72 [169] savcsapás: 27 (32) / 22.34 [151] sárkánylehelet: 1 (6) / 0
[30] sorvasztás: 2 (7) / 0.35 [131] sz.áll.roncsolása: 4 / 2.10 [159] szellemidézés: 3 (8) / 1
[176] szélpajzs: 1 (6) / 0 [167] tombolás: 1 (6) / 0 [132] tudati méreg: 9 / 0.68
[19] tûzfal: 4 (9) / 2.80 [16] tûzpajzs: 3 (8) / 0.22 [20] tûzvihar: 3 (8) / 0.42
[14] vakító fény: 2 (7) / 0.12 [170] villámpajzs: 4 (9) / 0.56 [22] villámsújtás: 17 (22) / 0.94

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (500%): 169 savcsa 22 villá                

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
átok (30), láth. észlelése (11).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Ménkû, az elektraton 42/42 185% 80% 10 / 8.61 nem harcol
[2] morfinder telep 9/9 150% 100% 5 / 0 nem harcol
[3] Atom Antalné, a kék ekinda 76/0 183% 200% 6 / 1.41 ájult
lélekenergia rész 40% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
v 154
v 158
v 159 3101 4 310 739
z 168 10
2. Makró
pv 6
v 157
p
pv 3 7 5 2
3. Makró
pta 133 133 133 133 133
ptb 133 133 133 133 133
p 3101
p 3101
pta 129 129 129 129 129
ptb 129 129 129 129 129

HARCI PROGRAMOD
1: savcsapás t.var. ha ellenfeled #140.
2: savcsapás t.var. ha ellenfeled #200. Prioritás: 40.
3: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #195. Prioritás: 40.
4: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #195. Prioritás: 39.
5: tûzlehelet használata ha ellenfeled #209.
6: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #294. Prioritás: 38.
7: a forrás érintése v.var. ha ellenfeled #294. Prioritás: 40.
8: a forrás érintése v.var. ha ellf. 24. képessége 15 v. több. Prioritás: 80.
9: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #222. Prioritás: 79.
10: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #332. Prioritás: 200.
11: tûzlehelet használata ha ellenfeled #332. Prioritás: 199.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 10 61 50 27; VI erõ:130% ép:20%; PV 3 7 5 2; PSZ 52 51 56 46 47 48; BA 174 175; L 10 31 30 29 23 25; TT 20; HE 1; PT 4; PTA 129 129 129 129 129; PTB 129 129 129 129 129; I 32 6 20 63;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 5880 18193 1;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 15 szint: 2 sebzés: 6-14

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #25 (9. épület), #29 (4. épület), #52 (20. épület), #251 (161. forduló), #491 (155. forduló), #488 (160. forduló), #272 (157. forduló), #228 (156. forduló), #397 (157. forduló), #347 (138. forduló), #419 (155. forduló), #363 (156. forduló), #411 (148. forduló), #259 (161. forduló), #301 (161. forduló).

SZÖVETSÉGED: Gránitszövetség (#15061). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 9060. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: vhrathag pók. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 15 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség fekete csizmája (#17772) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a káosz démoni köpenye (#12849)
1 a káosz szolgájának maszkja (#8754) 1 a káosz varázslatos pajzsa (#11874) 1 a mentát kék köpenye (#12837)
1 a méreg kék köpenye (#24087) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a remete nagy pajzsa (#12312)
1 a szívósság sárga öve (#14667) 1 a tudás vas lemezpáncélja (#1901) * 1 a tûz díszes köpenye (#22288)
* 1 a tûz szárnyas sisakja (#22227) 1 az ellenállás szárnyas sisakja (#28527) 1 az entek csatos öve (#9716)
1 ezüst fejpánt (#1107) 1 Fairlight sipkája (#265) * 1 káoszkígyó vért (#271)
1 khaldoran öv (#137) 1 mintrogi erõöv (#262) 1 Õsmágus köpenye (#322)
* 1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232) * 1 Xantin aranyöve (#179)
1 Xantin bõröve (#169) 1 Xantin ezüstöve (#174)

Ékszerek, kincsek
1 a gyorsaság nyaklánca (#3880) * 1 a hiszékenység gyûrûje (#251) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 a mágia smaragdja (#153) 1 a sólyom malachitgyûrûje (#29577) * 1 a sün malachitgyûrûje (#25077)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tûz csontamulettje (#22347) * 1 a tûz díszes karkötõje (#22392)
1 a yeti csepp fülbevalója (#26456) 4496 arany (#1) * 2 arany orgling fétis (#296)
1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az elefánt kõamulettje (#16496) 1 bronzmedál (#207)
1 császári dekrétum (#254) 118 drágakõ (#2) 1 ezüstmedál (#208)
* 1 görényfarok (#189) 3 orgling fétis (#269) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 sárkányamulett (#292) * 1 szivárvány karkötõ (#139)
6 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 bajnoki oklevél (#273) 1 díszes rézkulcs (#129) 4 fekete dukát (#218)
1 garling kristály (#209) 1 idõkristály (#219) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 mandolin (#19) 3 molitár dob (#168) 2 õskõ (#8)
5 varázskõ (#210) 1 void gyémánt (#280)

Fegyverek
1 a gólem hosszúkardja (#8517) 1 a káosz varázslatos tõre (#12114) 1 a légzés hosszú íja (#27822)
1 a regenerálódás vívótõre (#24703) 1 a sav hosszú íja (#26922) 1 a szalamandra görbekardja (#26066)
* 1 a tökéletesség barbár lándzsája (#22031) * 1 a túlélés könnyû nyílpuskája (#21536) 1 görbekard (#1316)
* 1 kõmûves kalapács (#250) 1 rövid tõr (#1302) 1 rubin mágusbot (#261)
1 Végzetpenge (#215) * 1 Yssuf tõre (#257)

Varázsitalok és füvek
4 bajnokok itala (#62) 3 csapdaészlelés itala (#65) 4 csótányláb (#25)
19 elfu moha (#33) 10 elonotichlan (#31) 19 gyilkos boróka (#27)
1 hatalom kék itala (#58) 9 hónakkupók (#30) 4 immunitás itala (#71)
2 javítás itala (#108) 2 kalmárok itala (#66) 2 kihívás itala (#68)
4 kincskeresés itala (#64) 18 liánvirág (#24) 22 mátekel gomba (#21)
4 méregellenállás itala (#51) 14 mézfû (#29) 19 mitulen fû (#20)
6 muskil (#37) 2 óriásnövés itala (#60) 1 õsmágus szájvize (#69)
1 pontosság itala (#72) 22 ragálygomba (#26) 8 rémcserje (#34)
21 sárkányvirág (#32) 1 sötét mák (#23) 6 szemani gomba (#36)
22 tejfonál (#28) 1 tûzlehelet itala (#53) 5 üvegcse (#14)
11 védelem itala (#59) 11 velparaj (#35) 5 waarkin (#38)
30 winropu moha (#22) 2 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
7 barna manakõ (#149) 2 bolhedor szárny (#15) 16 ekinda haj (#147)
8 elektronit (#141) 13 húsevõ bibe (#151) 10 káoszkígyó pikkely (#230)
5 khazdar taréj (#268) 4 kõtroll szem (#274) 2 lemúr hártya (#161)
13 mandibula (#157) 2 molad púp (#16) 5 molitár háj (#165)
2 oprasszum sörte (#299) 56 õsi relikvia (#17) 3 patkányfog (#270)
15 pirgamit (#152) 7 smaragd esszencia (#229) 10 szójer csáprágó (#231)
2 xenópete (#278) 7 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a tökéletesség keresztszimbóluma #21913 (14).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl, akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen, az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2004. jún. 19. szombat, kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában (és csak ott!) szolgáid is részt vesznek a csatában, úgy, ahogy a jelentkezés pillanatában voltak. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390, 10: 1550, 11:1700, 11:1870. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.



REZERVÁTUM (#46)
Építési költség: 4000 TVP
Egyéb költség: 1000 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Itató (#23)
Leírás: Mindig is ellene voltatok a kínzókamrának, s inkább egy menhelyet szerettetek volna kialakítani a kiöregedett szolgák számára. Ám végül rájöttetek, hogy az sem lehetne megoldás, mivel csak egy tetszetõs "börtöne" lenne csak nekik. Végül sok tervezgetés után felötlött bennetek, hogy akkor inkább miért ne lehetne egy barlangrészleget elkülöníteni számukra, a galetkik szintjeihez hasonlóan? Ezt tett követte, s az elméleti megtervezést hosszú lobbizás követte a helytartói hivatalnál, hogy engedélyezzék az építkezést. Eleinte hallani se akartak róla, de végül a kitartás meghozta eredményét, és elfogadták a tervet. Így, bár sok elvtelen szövetség nem átallotta szolgáit kegyetlen és megalázó kínzásnak alávetni, ezentúl - hála az új Rezervátumnak - galetkihez méltó módon vehettek búcsút kis kedvenceitektõl.
A Rezervátum területét õrök és felügyelõk biztosítják, akik õrzik a kijáratokat (hogy se egy óvatlan lakó ne merészkedjen ki, se egy rémség, vagy egy túlbuzgó tisztogató ne menjen be a rezervátum területére), s elsimítják az esetleges összetûzéseket a lények között (de jogkörük szigorúan csak ideáig terjed!). A felépülte után használható a szolga kísérete a rezervátumba: SZKI {szolga sorszáma} {képességpont} parancs. Ekkor a szolgát elengeded a rezervátum területén, hogy békében élhesse tovább életét. Elõtte még hosszas búcsúzkodás keretén belül el kell vele beszélgetned a bejáratnál felállított mágikus fülkében, hogy ismertesd vele az egyszerû szabályokat (kevésbé intelligens teremtmények esetén segít a fülke mágikus gondolatátvetítõ varázslata). A folyamat során a szolga lassan megbarátkozik új otthonával, miközben hála a mágikus eljárásnak a beléfektetett lélekenergia szép, fokozatosan felszabadul. - elvégre a Rezervátum jól õrzött, biztos hely, ahol nem lesz szükség a harci jártasságokra. Minden Kno kinyerése 3 TVP-be kerül, 5 ÉP sebzõdést jelent a szolgádnak és 7%-kal csökkenti a morálját. Bizony, a hosszas együttlét során alaposan összebarátkoztatok a kis kedvenccel, íyg nem csoda, ha a búcsút követõen elszonytyolodik szegényke - ez jelenik meg a morál- és ÉP vesztésben. Ha szolgád morálja 0% lesz, vagy ÉP-je 0-ra csökken, akkor ott helyben elalszik, és a búcsút nem tudjátok folytatni. Ha úgy érzed, már minden tudásodat megosztottad kedvenceddel, ami a rezervátumbeli életét szolgálja, akkor a hagyományos módon kell elbocsátanod. Ezek után végre nem kell izgulnod az elbocsátott szolgáid hogyléte felõl, hisz ha tanításod alapos volt, akkor gond nélkül eltalál a Rezervátumba, ahol nyugalomban, biztonságban, s mégis szabadon folytathatják életük, s te rendszeresen meglátogathatod õket.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.