Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Földelementál
Küldd el képeslapként!
"A hegyek gyomrából idézhető meg ez a hatalmas, alaktalanból animált képződményt. Minél jobb a mágus az idéző varázslatban, annál óriásibb az előhívott elementál, nagyobbak és erősebbek a bunkószerű végtagjai, amelyekkel áldozatára lesújt." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 03:08:31 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6853-212

Karakterszám: 6853 Számlaszám: 3722
Fordulószám: 212 Játékhét: 212
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 204
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. nov. 17. 15h:08'
A következõ fordulód táplálható: 2003. nov. 20.

E-mail!

LOLITA DE LAGO KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
*** 11.14. *** Tomi (#5069) kilépett a szövetségbõl.
*** 11.14. *** Anita (#5530) kilépett a szövetségbõl.
** 1. NAP ** Anita felajánlott neked 1 molitár hájat (#165), cserébe 1 db 29. tárgyért. Ha elfogadod a cserét, adj ki egy A 5530 29 1 165 1 parancsot.
** 1. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 2 sötét mákot. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 1. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 mézfû.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 17280.) A te szinteden a legnevesebb Csendes Don, egy sápadt, rövidre nyírt hajú, törékeny testalkatú férfi. (hírneve 10049.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*nov. 5.* Stanislava teljesítette a 28. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *nov. 6.* Alystair D'Brison csatában legyõzte Tomit. *nov. 7.* Endyrt majdnem felfalta egy nyálkásfejû immúnum. *nov. 10.* Endyr lett az aréna bajnoka. *nov. 10.* Baltazár teljesítette a 25. küldetést, amit az akadémián kapott. *nov. 10.* Arhippa Perttunen és Lóarcú Vaszil megküzdöttek egymással, és Arhippa Perttunen gyõzött. *nov. 11.* Jégkirálynõt rajtakapták, ahogy lopni próbált. *nov. 12.* Kay az Engesztelhetetlen pszionikus küzdelemben diadalt aratott Éjfény felett. *nov. 12.* Morq Fan Gor és Roxána megküzdöttek egymással, és Morq Fan Gor gyõzött. *nov. 12.* Morq Fan Gor tüskés bõr tulajdonsága 27 lett, elsõként a szinten.
Egy futár távoli híreket hoz:
*nov. 10.* Örök Lázadót legyõzte harcban egy orgling fattyú. *nov. 10.* Maximilian Ûbertáp mellé szegõdött egy sötét elf harcos. *nov. 10.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ange felett. *nov. 11.* Alba Regina és Hajnali Harmat pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *nov. 11.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Dart Mahult. *nov. 11.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Lianát. *nov. 11.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Elektro Modulator Dva' felett. *nov. 11.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Oblepo Glorr felett. *nov. 11.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Tündöklõ Csillag felett. *nov. 11.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Saltarello felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 448.]

ep 38 51 13 építed a 38. épületet 51 TVPért
[Rendben, az építkezés során az elektr.lehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a kínzókamra felhúzását. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. A munka 75 TVP-nyit haladt, még 950 van hátra. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+102%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[51 TVP-t használtál fel, maradt még 397.]

b 10 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 248.
[100 TVP-t használtál fel, maradt még 297.]

tr 1 7 transzformáció
Hozzálátsz, hogy átalakítsd az étrendedet. Tested recseg-ropog, ahogy a belsõ átalakulások végbemennek. A fájdalom iszonyatos! (-10 életpont.) Nem tudod, meddig tartott az irtózatos procedúra, de még utána is hosszú ideig csak heversz a földön. Végül lassan magadhoz térsz. Új étrended: kõevõ.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

sze 4 4. szolga elbocsátása
Elbocsátod gázelementált. Még egyszer visszapillant rád, mielõtt elhagyná a barlangodat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

h 64 64. tárgy használata
Sajnálom, de nincs a birtokodban 64. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 287.]

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 277.]

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: az áttörés obszidiángyûrûje (#31830), császári dekrétum (#254), pszi kõ (#277). Betérsz az ivóba egy pofa sörre. Jót trécseltek a haverokkal. (+4 hírnév.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 272.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 155 155. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy nagyobb erõpajzsot. (+156% védekezés.) (-25 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

h 8 1190 8. tárgy használata
Az õskõvel nem növelhetsz olyan tulajdonságot ill. képességet, amelynek az alapértéke a legnagyobb az összes tulajdonságod/képességed közül. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]
kf 296 335 292 138 23698 295 bekészíted a 296. tárgyat
Leveszed a uthanax talizmánt. Felveszed az arany orgling fétist. Leveszed az üvegszimbólumot. Felveszed a sárkányamulettet. Leveszed a manapoid amulettet. Felveszed a villám bronz amulettjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

kf 13453 106 380 109 4002 112 bekészíted a 13453. tárgyat
Elrakod a rubin mágusbotot. A csápodba veszed a sebesség vívótõrét. Elrakod a szellemek hosszúkardját. A csápodba veszed az Õsök Szent Kardját. Elrakod a kõmûves kalapácsot. A karmaidba veszed a gyorsaság rövid tõrét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

kf 19708 21957 23654 351 29173 23563 bekészíted a 19708. tárgyat
Leveszed a tökéletesség ezüst fülbevalóját. Felveszed a sebezhetetlenség aranyozott fülbevalóját. Leveszed a bölcsesség kék köpenyét. Felveszed a villám bíbor köntösét. Leveszed a szent templomi maszkot. Felveszed a hõsi babérkoszorút. Leveszed a mágia nehéz nyílpuskáját. Bekészíted a bûz kõrisfa íját. Leveszed a tökéletesség nagy pajzsát. Felveszed a villám vaspajzsát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

szh 1 3 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A kronorém harcolni fog. A csúf gusztustalanság harcolni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

sza 1332 1 1 1 db 1332 tárgy átadása 1. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 1 gyalogos lándzsát. Kronorém morálja 40%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

sza 1333 1 3 1 db 1333 tárgy átadása 3. szolgának
Szolgádnak ajándékozol 1 hosszú lándzsát. Csúf gusztustalanság morálja 47%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

a 5530 29 1 165 1 tárgy átadása galetkinek
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Anita részére 1 db mézfüvet. Cserébe Anita ad neked 1 db molitár hájat. Te 6 aranyat fizettél.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

a 2375 295 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Lóarcú Vaszil részére 1 manapoid amulettet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

a 5452 3927 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Holdsugár részére 1 a gyorsaság malachitgyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

lp 254 1 1 legenda pont ajánlása 254. tárgyért
Visszavonod a korábbi ajánlatodat. A császári dekrétum megvásárlására 1 legenda pontot ajánlasz fel.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

h 165 19 165. tárgy használata
Egy edényben a molitár hájakat összetöröd, addig kevergeted, amíg lágy krém nem lesz belõle. Ezután lassan magadra kened a kapott trutyit. Lassan beszívódik a bõrödbe. Furcsa érzés lesz rajtad úrrá. A szóbeszédnek mégis igaza volt! Elsajátítottad a hidegimmunitás képességet 1. szinten.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]

kno 19 6 9 16 19. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot a hidegimmunitás harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a hidegimmunitás szakértelmed 4. szintre nõtt. Elköltesz 16 képességpontot a méreted növelésére (+8 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]

m 7 1 825 3343 3243 35 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,1) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 8 25) A legközelebbi feladat megoldásánál 25 lesz a válaszod.
(M 7,2) Merre tovább? Délre! Áttetszõ figura lép eléd a semmibõl. Az ijedtséget béke és nyugalom érzete váltja fel. Egy õsöd! A szellem egy feladványt közöl veled - ha nem tudod a megoldást, vissza kell fordulnod!
Tudjuk, hogy egy ízben 8 gyöngy és 6 mélykristály 464 aranyért, míg egy másik alkalommal 4 gyöngy és 8 mélykristály 452 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy gyöngy?
Bólintasz, majd lassan, megfontoltan válaszolsz. [25] - Jól válaszoltál! - hallod a síri hangot. Elégedetten mosolyogsz. (+20% lélekenergia.)
(M 7,3) Dél felé mozogsz. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. Le kell feküdnöd, és a galetki köveket pakol a mellkasodra. Uh, milyen nehéz!
[Egészség próba 13-as küszöbre: sikeres] Láthatóan ez tökéletes szervezetednek meg sem kottyant. Az akadályvezetõ is elismerõen nyilatkozik.
(M 6,3) Nyugodt vagy, tehát nyugat felé indulsz. A falakat nyálka borítja. Rossz elõérzeted támad. Torzszülött tanya lehet a közelben. Ellenfeled egy õselementál fatty (#288) [aura: ügyesség: 6.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod az õselementál fattyat. Yssuf tõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Mellétrafáltál. A bûz vívótõrét forgatva támadsz. Hátraugrott a támadás elõl. A sebesség vívótõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (12 ép-t sebeztél). Meglengetve az Õsök Szent Kardját, próbálsz lesújtani. (30 ép-t sebeztél). A gyorsaság rövid tõrével támadsz. Nem találtál. Gesztenye az õselementál fattyat támadja. Godzilla az õselementál fattyat támadja. Az õselementál fatty rád támad. Az õselementál fatty tüzet lehel rád. (42 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+19 ép)
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy lélekfacsarást. Az õselementál fatty sebzõdik 149 ép-t. (+7% lélekenergia.) (-15 vp.) Gesztenye az õselementál fattyat támadja. Godzilla az õselementál fattyat támadja. Az õselementál fatty téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (37 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+19 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod az õselementál fattyat. Yssuf tõrével lesújtasz. Elkerülte. A bûz vívótõrével támadsz. Fürgén elhajolt. A sebesség vívótõrét forgatva támadsz. Nem találtál. Meglengetve az Õsök Szent Kardját, próbálsz lesújtani. Félrehajolt. A gyorsaság rövid tõrét forgatva támadsz. Ez mellément. Gesztenye az õselementál fattyat támadja. Az õselementál fatty halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+19 ép)
[A csatában összesen 191 sebzést okoztál, és 79 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 71/0, Godzilla: 51/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+64%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 15% jut. Elrakod a zsákmányt, ami egy gyalogos lándzsa és 72 arany. Hmm, talán enni kéne. Az ételre veted magad. (+37% jóllakottság.)
(M 6,4) Déli irányba mész. Egy áttetszõ testû, vékony, könnyû léptû galetki lép eléd. Szépnek is lenne mondható, ha nem látnád lüktetõ belsõ szerveit! Kedvesen elmondja, hogy a továbbjutáshoz egy próbát kell kiállnod. A galetki egy pergamenre rajzolt keresztrejtvény tart eléd. Meg kell fejtened! Máris indul a homokóra. Gyorsan dolgozol.
[IQ próba 6-os küszöbre: sikeres] - Okos vagy! - bólint a galetki.
(M 6,5) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Megpillantasz egy mágikus idézõkört, szélén körbe öt gyertya, közülük egy ég. Hú de misztikus! Megállsz a kör közepén, a gyertyákat meggyújtod. Furcsa érzésed támad! (vesztesz 16% lélekenergiát.)
(M 7,5) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy õselementál fatty (#288) [aura: IQ: 6.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod az õselementál fattyat. Meglengetve a Yssuf tõrét, próbálsz lesújtani. El sem találtad. A bûz vívótõrével támadsz. Mellétrafáltál. A sebesség vívótõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. El sem találtad. Az Õsök Szent Kardjával támadsz. Elhibáztad. Meglengetve a gyorsaság rövid tõrét, próbálsz lesújtani. Félrehajolt. Gesztenye az õselementál fattyat támadja. Godzilla az õselementál fattyat támadja. Az õselementál fatty rád támad. Az õselementál fatty tüzet lehel rád. (36 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+19 ép)
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy lélekfacsarást. Az õselementál fatty sebzõdik 141 ép-t. (+7% lélekenergia.) (-15 vp.) Gesztenye az õselementál fattyat támadja. Godzilla az õselementál fattyat támadja. Az õselementál fatty hörögve elterül. Regenerálsz (+19 ép)
[A csatában összesen 141 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 90/0, Godzilla: 56/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+64%). Szolgáidnak is jut 15%. Összegyûjtöd a "kincset": 69 arany. Gesztenye az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(M 6,5) A következõ terem nyugatra van, így arra indulsz. Megpillantasz egy mágikus idézõkört, szélén körbe öt gyertya, közülük egy ég. Hú de misztikus! Kár, hogy már használtad ezt a kört.
(M 6,6) A folyosó délre visz. A teremben egy emelvényen egy vasból öntött, óriási trónt látsz. A legendákból tudod, hogy aki beleül, az egy alkalommal részesülhet az õsök kegyébõl. Elhelyezkedsz a trónon. Mágia bizsereg végig rajtad. (+1 max. varázspont.)
(M 6,7) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben koreni sün tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 5 bogarat kapott, és az állatokat napi 2 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 55 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 3-as fejadagnál, 5 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 33 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 7-es fejadagnál 8 óráig világították a milgandokkal, 59 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 2-es fejadagot adott X állatnak, és 1 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
Kimész a Csarnokból.
Ismét tanultál valamit: +1 auraészlelés; [46 TVP-t használtál fel, maradt még 218.]

m 25 1 2223 5 9 9 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 25,1) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 26,1) A négy égtáj közül keletet választod. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy õselementál fatty (#288).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod az õselementál fattyat. Yssuf tõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Fürgén elhajolt. A bûz vívótõrét forgatva támadsz. (14 ép-t sebeztél). A sebesség vívótõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (16 ép-t sebeztél). Az Õsök Szent Kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Hátraugrott a támadás elõl. A gyorsaság rövid tõrével lesújtasz. Mellé! Gesztenye az õselementál fattyat támadja. Godzilla az õselementál fattyat támadja. Az õselementál fatty rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (38 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+19 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy lélekfacsarást. Az õselementál fatty 148 sebzést kap. Lélekenergiát nyersz ki (+7%) Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. (-15 vp.) Gesztenye az õselementál fattyat támadja. Godzilla az õselementál fattyat támadja. Az õselementál fatty téged támad. Az õselementál fatty tüzet lehel rád. (41 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+19 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod az õselementál fattyat. Yssuf tõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Elhibáztad. A bûz vívótõrét forgatva támadsz. Elhibáztad. A sebesség vívótõrével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Elhibáztad. Meglengetve az Õsök Szent Kardját, próbálsz lesújtani. (17 ép-t sebeztél). Meglengetve a gyorsaság rövid tõrét, próbálsz lesújtani. (13 ép-t sebeztél). Gesztenye az õselementál fattyat támadja. Az õselementál fatty kileheli lelkét. Regenerálsz (+19 ép)
[A csatában összesen 208 sebzést okoztál, és 79 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 98/0, Godzilla: 18/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+64%). Szolgáidnak 15% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 65 arany. Gesztenye kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 27,1) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. Hamarosan kiderül, hogy a galetki igencsak képzett a mágia tudományában, ugyanis igen nehéz kérdéseket tesz fel neked. Most már csak az a kérdés, hogy te is elég képzett vagy-e.
[Mágia próba 14-es küszöbre: sikeres] - Egyszer még nagy mágus lesz belõled! - biztat a galetki.
(M 28,1) A térkép szerint itt jobbra mész. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy öreg szívó (#308) [aura: IQ: 15.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az öreg szívó elmormol egy nagyobb életszívás varázslatot. 34 életpontnyit sebzõdsz. Gesztenye 34 sebzést kap. Godzilla 34 sebzést kap. Megtámadod az öreg szívót. Villámokat köpsz. (197 ép-t sebeztél). Gesztenye az öreg szívót támadja. Godzilla az öreg szívót támadja. Regenerálsz (+19 ép) Az öreg szívó regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az öreg szívó létrehoz egy nagyobb életszívást. Sebzõdsz 34 ép-t. Az öreg szívó visszanyer 34 életpontot. Gesztenye 34 ép-t sebzõdik. Az öreg szívó gyógyul 34 ép-t. Godzilla 34 ép-t sebzõdik. Gyógyítja az öreg szívót (+34 ép). Az öreg szívót próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (195 ép-t sebeztél). Az öreg szívó kileheli lelkét. Regenerálsz (+19 ép)
[A csatában összesen 392 sebzést okoztál, és 68 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 7/68, Godzilla: 1/68.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+62%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 15% jut. Elrakod a zsákmányt, ami 61 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+40 életpont.)
(M 28,2) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Amikor belépsz a barlangterembe, ráébredsz, hogy torzszülöttek szentségtelenítették meg az Õsök Csarnokát. A te dolgod, hogy rendet tegyél. Ellenfeled egy zoriád (#315) [aura: 14-es méretû 20-as szintû csáprágó.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy antimágikus szféra varázslatot. (34 rezisztencia.) (-15 vp.) A zoriád elõhív egy mágikus ûr varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Gesztenye a zoriád irányába megy. Godzilla a zoriád irányába megy. Gesztenye a zoriádot támadja. Godzilla a zoriádot támadja. Regenerálsz (+19 ép)
*** 2. KÖR *** A zoriád rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy elbájolás. Godzilla csatlakozik a zoriád oldalához. Godzilla irányába mozogsz. Godzilla feléd rohan. Támadod Godzillát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (174 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (9 sebzés). Godzilla hörögve elterül. Gesztenye a zoriádot támadja. Regenerálsz (+19 ép)
*** 3. KÖR *** Megindulsz a zoriád felé. Már ott is vagy! A zoriádot próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (198 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (27 sebzés). A zoriád és Gesztenye egymással harcolnak. Gesztenye halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+4 ép)
*** 4. KÖR *** A zoriádot próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (189 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (26 sebzés). A zoriád halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 531 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 0/17, Godzilla: 16/103.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+91%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 70 arany.
Kimész a Csarnokból.
(M 9,9) Elmész az Õsök Csarnokába.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, kronorém újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csúf gusztustalanság újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

m 2212 2114 2222 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,9) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Üres szobába érkezel.
(M 11,9) A keletre menõ folyosót követed. Nocsak, mi ez, zöldségeskert? Liánok, bokrok, mohák mindenhol. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2 hónakkupókot.
(M 11,8) Merre tovább? Északra! A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva készülsz a harcra. Ellenfeled egy õselementál fatty (#288) [aura: savlehelet: 35.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod az õselementál fattyat. Yssuf tõrével lesújtasz. Fürgén elhajolt. Meglengetve a bûz vívótõrét, próbálsz lesújtani. (14 ép-t sebeztél). A sebesség vívótõrét forgatva támadsz. Mellé! Az Õsök Szent Kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Mellétrafáltál. A gyorsaság rövid tõrével lesújtasz. (12 ép-t sebeztél). Gesztenye az õselementál fattyat támadja. Godzilla az õselementál fattyat támadja. Az õselementál fatty rád veti magát. Az õselementál fatty tüzet lehel rád. (32 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+19 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy lélekfacsarást. Az õselementál fatty 129 ép-t sebzõdik. Lélekenergiát nyersz ki (+7%) (-15 vp.) Gesztenye az õselementál fattyat támadja. Godzilla az õselementál fattyat támadja. Az õselementál fatty halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+13 ép)
[A csatában összesen 155 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 76/0, Godzilla: 116/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+64%). Szolgáidnak is jut 15%. Elteszed a zsákmányt, ami 46 arany. Gesztenye zabál. (+25% jóllakottság.)
(M 12,8) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. A galetki különbözõ apró feladatokkal a gyorsaságodat, fürgeségedet teszteli.
[Gyorsaság próba 14-es küszöbre: sikeres] - Te tényleg nagyon gyors vagy! - gratulál ámulva a galetki.
(M 13,8) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 13,7) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli, hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az akadályt. Kétségbeesve érzed, hogy a galetki belép elmédbe! A mágia fonalát szõni kezded, hogy bizonyítsd védettségedet.
[Mágia próba 11-es küszöbre: sikeres] - Egyszer még nagy mágus lesz belõled! - biztat a galetki.
(M 13,6) Merre tovább? Északra! Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 12,6) Nyugat felé mész. Egy szabályos kör alakú, kéken világító vizû piciny tavacskát látsz. Egy mágikus tó! Izgatottan lépsz közelebb. Iszol a tó vizébõl. Ez merész húzás volt! Lássuk, mi történik... (+1 max. varázspont.)
(M 13,6) Kelet felé mész. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 14,6) A folyosó keletre visz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 15,6) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeleid egy gnóm õsmágus (#314) [aura: 10-es jégoszlop.] és egy agyaggólem (#252).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-11 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy antimágikus szféra! (34 rezisztencia.) (-15 vp.) A gnóm õsmágus mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy jégpajzsot. A gnóm õsmágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy megszakítás. Gesztenye az agyaggólemet rohamozza. Godzilla megközelíti a gnóm õsmágust. Az agyaggólem megközelíti Gesztenyét. Gesztenye és az agyaggólem egymással harcolnak. Godzilla a gnóm õsmágust támadja.
*** 2. KÖR *** A gnóm õsmágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy jégvihar! Megközelíted a gnóm õsmágust. Ellenállsz a varázslatnak. Gesztenye 60 sebzést kap a jégvihartól. A gnóm õsmágus immúnis a jégvihar varázslatra. Godzilla 54 sebzést kap a jégvihartól. Az agyaggólem ellenáll a varázslatnak. Gesztenye halálos sebet kapva a földre zuhan. Megtámadod a gnóm õsmágust. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (187 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (31 sebzés). A gnóm õsmágus holtan terül el. Godzilla nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van. Az agyaggólem csak bámészkodik, választott ellenfele már halott.
*** 3. KÖR *** Megközelíted az agyaggólemet. Nem hat rád. Godzilla megközelíti az agyaggólemet. Godzilla 59 sebzést kap a jégvihartól. Az agyaggólem rezisztálja. Godzilla halálhörgés közepette a földre zuhan. Az agyaggólemet próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (198 ép-t sebeztél). Az agyaggólem rád támad. Feléd üt jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél).
*** 4. KÖR *** Nem hat rád. Az agyaggólem ellenáll a varázslatnak. Támadod az agyaggólemet. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (203 ép-t sebeztél). Az agyaggólem kileheli lelkét.
[A csatában összesen 619 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Gesztenye: 52/94, Godzilla: 50/113.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+105%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy gólemagyag és 68 arany. Összefut a nyál a szádban. Hozzálátsz az ételhez. (+15% jóllakottság.)
(M 16,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, kronorém újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csúf gusztustalanság újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

szh 1 3 harcban résztvevõ szolgák beállítása
A kronorém pihenni fog. A csúf gusztustalanság pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Elhagyod a labirintust. Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Egy kõbõl épült házikót pillantasz meg. Ablakai nincsenek, a nyílásokat, amelyeket látsz, legfeljebb lõrésnek lehetne nevezni. Bárki is lakik itt, alaposan fel van készülve az önvédelemre! (245. kaland, összköltsége 20 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez elfu moha ! Leszedsz 1 adagot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. A fenébe, megzavartak! Ellenfeleid egy õspók (#263) [aura: 12-es méretû 18-as szintû csáprágó.] és egy fekete özvegy (#144) [aura: méret: 88.].

*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy antimágikus szférát. (34 rezisztencia.) (-15 vp.) Az õspók a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy háló! Nem hat rád. A fekete özvegy feléd mozog. A fekete özvegy rád támad. Marni próbál. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+7 ép)
*** 2. KÖR *** Az õspók feléd mozog. Megtámadod a fekete özvegyet. Villámokat köpsz. (188 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (9 sebzés). A fekete özvegy halálhörgés közepette a földre zuhan. Az õspók rád veti magát. A csáprágójával támad. Mellé! Elõrehajolva marni próbál. Mellé!
*** 3. KÖR *** Támadod az õspókot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (170 ép-t sebeztél). Az õspók halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 360 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+155%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy õspók köpeny és 107 arany. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Nini, mi van itt: egy régi fegyver markolata! Kár, hogy nincs meg a többi darabja. És mik ezek az apró bõrdarabok? Némelyiken feliratot is látsz, de nem tudod elolvasni. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 115.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Hmmm, mi van itt! Ép és egész csontok, valamilyen õsi fajtól! (+3 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 2 sötét mákot. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled egy gortangu (#258).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy lélekfacsarást. A gortangu 133 sebzést kap. (+7% lélekenergia.) (-15 vp.) A gortangu rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (33 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+19 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a gortangut. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (207 ép-t sebeztél). A gortangu hörögve elterül. Regenerálsz (+14 ép)
[A csatában összesen 340 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+109%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 54 arany. Hát, erre a támadásra nem volt nagy szükség! Tovább dolgozol. Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 95.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Ahogy befordulsz egy sarkon, magas barlangterem tárul eléd. Közepén egy kõtorony magasodik. Bizonyára valamilyen mágus, vagy esetleg az õt elpusztító galetki tanyázik itt. Mindenesetre az ajtó tárva-nyitva van! Megjegyzed magadnak a helyet. (490. kaland, összköltsége 15 TVP.) Ajjaj, valakit zavar a régészkedésed! Ellenfeled egy xorex óriásfatty (#262).

*** 1. KÖR *** A xorex óriásfatty megidézi a xorex fattyat. Megindulsz a xorex óriásfatty felé. Már ott is vagy! Megtámadod a xorex óriásfattyat. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (192 ép-t sebeztél). Illatozol (5 sebzés). A xorex óriásfatty regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A xorex fatty megidézi a xorex fattyacskát. A xorex óriásfattyat próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (185 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (3 sebzés). A xorex óriásfatty hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** A xorex fattyacska elmormol egy animáció varázslatot. A xorex óriásfatty csatlakozik a xorex fattyacska oldalához. (agyatlan zombiként). A xorex fatty varázshatalma segítségével elmond egy sötét halált. A varázslat nem hatott rád. A xorex óriásfattyat próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (209 ép-t sebeztél). Illatozol (4 sebzés). A xorex óriásfatty zombija hangtalanul összecsuklik.
*** 4. KÖR *** A xorex fattyacska elõhív egy animáció varázslatot. A xorex óriásfatty csatlakozik a xorex fattyacska oldalához. (agyatlan zombiként). A xorex fatty elmormol egy sötét halál varázslatot. 130 ép-t sebzõdtél. Támadod a xorex óriásfattyat. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (193 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (5 sebzés). A xorex óriásfatty zombija hangtalanul összecsuklik. Regenerálsz (+19 ép)
*** 5. KÖR *** A xorex fattyacska mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy animációt. A xorex óriásfatty csatlakozik a xorex fattyacska oldalához. (agyatlan zombiként). Néhány rövid kézmozdulat után a xorex fatty létrehoz egy sötét halál varázslatot. Nem hat rád. Megtámadod a xorex óriásfattyat. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (185 ép-t sebeztél). Illatodat döbbenten szippantja be (6 sebzés). A xorex óriásfatty rád veti magát. A xorex óriásfatty savat lehel rád. (28 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+19 ép) A xorex óriásfatty regenerálódik.
*** 6. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a xorex fatty elmormol egy sötét halált. Ellenállsz a varázslatnak. Megtámadod a xorex óriásfattyat. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (191 ép-t sebeztél). Illatozol (5 sebzés). A xorex óriásfatty zombija hangtalanul összecsuklik. A xorex fattyacska téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (3 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+19 ép)
[A csatában összesen 1042 sebzést okoztál, és 161 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! Reménykedsz, hogy legközelebb nem zavarják meg az ásatást.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 104 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 194 aranyat.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 80.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Egy kõdobozra bukkansz, benne régi, kõbõl készült pénzérmék. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

kf 335 296 138 292 295 23698 bekészíted a 335. tárgyat
Leveszed az arany orgling fétist. Felveszed a uthanax talizmánt. Leveszed a sárkányamulettet. Felveszed az üvegszimbólumot. Leveszed a villám bronz amulettjét. Felveszed a manapoid amulettet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

kf 261 106 250 112 15267 109 bekészíted a 261. tárgyat
Elrakod a sebesség vívótõrét. A csápodba veszed a rubin mágusbotot. Elrakod a gyorsaság rövid tõrét. A karmaidba veszed a kõmûves kalapácsot. Elrakod az Õsök Szent Kardját. A csápodba veszed a szellemek hosszúkardját.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

kf 21957 19708 3537 17787 232 21762 bekészíted a 21957. tárgyat
Leveszed a sebezhetetlenség aranyozott fülbevalóját. Felveszed a tökéletesség ezüst fülbevalóját. Leveszed a bûz kõrisfa íját. Bekészíted a mágia nehéz nyílpuskáját. Leveszed a villám bíbor köntösét. Felveszed a bölcsesség kék köpenyét. Leveszed a hõsi babérkoszorút. Felveszed a szent templomi maszkot. Leveszed a villám vaspajzsát. Felveszed a tökéletesség nagy pajzsát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez sötét mák ! Leszedsz 1 adagot. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A zászlók alapján, a lakónak is kedve volna pszionikus csatához.
Vendéglátód Tigirl, egy tutajos szemû, igézõ testû, csodás illatú, tigrisruhás, amazon kinézetû nõ. [aura: 24-es tudati méreg.] A Pszionicisták klánjának pszionicista rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Ulthaodron karkötõ, a pók smaragdgyûrûje, óriás fülbevaló, a siker aranyveretes öve, opilíchium gyûrû, krakoch csizma, a sebesség ónixgyûrûje, a harcos ezüst láncinge, fertõzött pszi medál, az Õsök Szent Kardja, a tárgyalás gyûrûje, smaragd életkõ, nilbongi kitûzõ, az ellenállás ónix karkötõje, a regenerálódás ónix karkötõje, ozin fülkarika, a bölcsesség szarvas sisakja, a mentát gyöngye, Örökkévalóság Smaragdja, a teknõs obszidián karkötõje, a természet malachitgyûrûje, ezüst pszi váll-lap, az erõ hosszú íja, elementáris karkötõ, õspók köpeny, a harcos arany nyaklánca, a kobra vaspajzsa.
Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Lolita de Lago Pszi csáp kudarc (-11)69 (-8)107 Tigirl Tudati méreg +8 méreg (-6)129 (+0)180
2. Lolita de Lago Mentális robbanás kudarc (-13)56 (-33)74 Tigirl Pszi csáp +25 PE (-3)126 (+0)180
3. Lolita de Lago Agyvihar -30 PE (-33)23 (-24)50 Tigirl Tudati méreg +16 méreg (-6)120 (-30)150
4. Lolita de Lago Pszi csáp +16 PE (-23)0 (-33)17 Tigirl Pszi csáp +25 PE (-3)117 (+9)159
5. Lolita de Lago semmi semmi (+0)0 (-17)0 Tigirl Tudati méreg +8 méreg (-6)111 (+0)159

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-35 életpont.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 70.]

forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 20 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 16 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
Ebben a körben +13 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 3979 sebzést okoztál, és 540 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 13 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 74 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 513 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Lolita de Lago, egy hosszúcombú, darázsderekú, dúskeblû, vérforralóan izgató, kacér nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: városlakók szintje (10. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 212. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 14 (17) / 5.52
[2] IQ: 16 (22) / 8.33
[3] ügyesség: 12 (13) / 4.83
[4] egészség: 17 (24) / 8.47
[5] mágia: 12 (35) / 2.83
[6] gyorsaság: 27 (34) / 9.15
[9] Méret/ép: 243 (257) / 222
Min. méret: 185
Barlangméret: 248
PONTJAID
Varázspont: 445 / 287
Képességpont: 68 / 65%
Hõsi pont: 104 (30)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 49%
Galetki erõ: 1175 / 354
Hírnév : 2071
Jóllakottság: 200%
Életkor: 16 / 24
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 189 (0)
Galetki gyõzelmek: 125 (0)
Torzsz. csaták: 1650 (10)
Torzsz. gyõzelmek: 1424 (9)
Leölt torzszülött: 2749 (12)
Pszi csaták: 302 (1)
Pszi gyõzelmek: 179 (0)
Ájulások száma: 80 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: az univerzum tengelye (69)
Speciális képességeid:
+69 TVP / kör. Nincs méretvesztés, ha harcban elájulsz.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Lépj 15 fordulót vadászat nélkül. [számláló: 13] 2.) Látogass a klánépületbe úgy, hogy nincs szolgád. 3.) Teljesíts hét küldetést, amit a helytartótól kaptál. [számláló: 6]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 2 (19) / 1.32 [12] savlehelet: 4 (25) / 3.56 [13] elektr.lehelet: 56 (89) / 22.10
[15] regeneráció: 20 (21) / 1.10 [17] vastag bõr: 10 / 0.80 [18] tûzimmunitás: 4 (7) / 2.70
[19] hidegimmunitás: 4 (7) / 0 [20] savimmunitás: 6 (9) / 1 [21] elkt.immunitás: 5 (8) / 0.27
[22] imm.mérg.gázra: 4 (7) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 18 / 0 [24] rezisztencia: 27 / 1.79
[25] illat: 11 (17) / 0 [26] lõfegyver: 1 (4) / 0.33 [31] áttörés: 0 (3) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 11 / 0.52 [46] csapdaészlelés: 14 (16) / 2.25 [47] zárnyitás: 14 (16) / 4.97
[48] mászás: 14 (16) / 5.70 [49] rugalmasság: 10 / 0.18 [50] meggyõzõkészség: 12 / 3.67
[51] transzformáció: 10 / 3.55 [52] auraészlelés: 11 / 0.23 [53] ékszerészet: 10 / 1.33
[54] kereskedelem: 10 (11) / 3.04 [55] szívósság: 20 (21) / 1.01 [56] varázsitalfõzés: 11 / 1.72
[57] gyógynövények: 11 / 2.76 [58] nyomkeresés: 26 / 21.51 [59] vezetõkészség: 12 / 1.06
[60] pszi támadás: 14 (16) / 7.81 [61] pszi energia: 21 (23) / 7.26 [62] lopás: 7 / 0.16
[63] éberség: 12 / 1.37 [64] átokszórás: 10 / 0.90 [65] álcázás: 27 (28) / 0.99
[66] lopakodás: 12 / 0.57 [67] régészet: 11 / 6.25 [68] zene: 6 / 1.13
[69] tanulás: 12 / 8.34 [70] idézés: 19 (23) / 0.41 [71] javítás: 14 / 1
[72] építés: 8 (11) / 5.64 [73] felderítés: 12 / 4.94    

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 3 (4) / 0 [101] szakért.: 4 / 3.91     Yssuf tõre
jobb karom [103] méret: 1 (2) / 0 [104] szakért.: 4 / 2.95     a bûz vívótõre
jobb csáp [106] méret: 1 (2) / 0 [107] szakért.: 4 / 0.39     rubin mágusbot
bal csáp [109] méret: 1 (2) / 0 [110] szakért.: 3 / 2.45     a szellemek hosszúkardja
bal karom [112] méret: 1 (2) / 0 [113] szakért.: 2 / 0.90     kõmûves kalapács

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 14 (15) / 5.09 [174] antimágikus szféra: 15 (17) / 4.97 [36] csábmosoly: 1 (3) / 0
[42] csendvarázs: 4 (6) / 0.25 [149] dimenziókapu: 8 (10) / 0.35 [37] egokínzás: 1 (3) / 0
[11] elektromos kéz: 1 (3) / 0 [29] életszívás: 2 (3) / 1.67 [152] felejtés: 10 (12) / 5
[172] gázpajzs: 3 (4) / 0.12 [204] gondolatolvasás: 1 (3) / 0.19 [17] gránitbõr: 12 (13) / 3.47
[15] jégpajzs: 1 (3) / 0 [163] kineport: 6 (10) / 3.88 [154] kisebb erõpajzs: 2 (4) / 0.08
[146] kontakt.õseiddel: 6 (8) / 2.14 [158] láth. észlelése: 4 (6) / 0.30 [157] láthatatlanság: 4 (6) / 0.54
[190] lélekfacsarás: 56 (58) / 19.73 [165] manafókuszálás: 5 (7) / 0.50 [162] mágikus csapda: 1 (3) / 0.07
[129] mentális robbanás: 2 (3) / 0.95 [148] méregsemlegesítés: 1 (2) / 0 [155] nagyobb erõpajzs: 50 (52) / 8.86
[28] óriáserõ: 1 (2) / 0 [133] pszi acéltorony: 11 (12) / 0.59 [128] pszi csáp: 15 (16) / 2.08
[171] savpajzs: 3 (4) / 0.14 [131] sz.áll.roncsolása: 6 (7) / 0.92 [176] szélpajzs: 1 (3) / 0
[188] sziklaerõ: 1 (3) / 0 [150] tárgyvédelem: 3 (5) / 0.22 [16] tûzpajzs: 1 (3) / 0
[14] vakító fény: 2 (4) / 0.20 [194] vízlélegzés: 3 (5) / 0.19    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (200%): 29 életsz                  


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Gesztenye, a kronorém 72/72 194% 200% 9 / 5.46 nem harcol
[2] morfinder telep 1/1 100% 80% 1 / 0 nem harcol
[3] Godzilla, a csúf gusztustalanság 71/71 194% 185% 5 / 3.59 nem harcol
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 170% gyógyítás: 9

MAKRÓID
1. Makró
v 155
h 8 1190
kf 296 335 292 138 23698 295
kf 13453 106 380 109 4002 112
kf 19708 21957 23654 351 29173 23563
szh 1 3
2. Makró
h 64
ad 10
bsz 2
mak 1
3. Makró
kf 335 296 138 292 295 23698
kf 261 106 250 112 15267 109
kf 21957 19708 3537 17787 232 21762
p
4. Makró
kf 271
kk 57
kf 346
5. Makró
le 1064 1139 1302
vd 219
kf 1064 1302 103

HARCI PROGRAMOD
1: antimágikus szféra v.var. ha ellenfeled #251. Prioritás: 71.
2: antimágikus szféra v.var. ha ellenfeled #255. Prioritás: 71.
3: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #259. Prioritás: 72.
4: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #255. Prioritás: 72.
5: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #237. Prioritás: 72.
6: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #260. Prioritás: 20.
7: antimágikus szféra v.var. ha ellenfeled #277. Prioritás: 71.
8: antimágikus szféra v.var. ha ellenfeled #263. Prioritás: 71.
9: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #262. Prioritás: 60.
12: antimágikus szféra v.var. ha ellenfeled #314. Prioritás: 70.
13: antimágikus szféra v.var. ha ellenfeled #315. Prioritás: 70.
14: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #304. Prioritás: 60.
15: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #307. Prioritás: 60.
16: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #306. Prioritás: 60.
17: savlehelet használata ha ellenfeled #312. Prioritás: 60.
18: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #313. Prioritás: 72.
19: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #313. Prioritás: 60.
22: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #252. Prioritás: 72.
27: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #299. Prioritás: 98.
28: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #299. Prioritás: 98.
10: gránitbõr v.var. ha ellenfeled #254, Prioritás: 72, és ha közelharcban támad rád 1 ellenfél.
20: Közelharc támadás ha ellenfeled #288, Prioritás: 59, és ha ellenfeled #288, és ha a harc 1. köre van.
23: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #314, Prioritás: 80, és ha ellenfeled #314, és a harc 2. körétõl.
25: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #314, Prioritás: 73, és ha 3 vagy több ellenfél van.
29: lélekfacsarás t.var. ha ellf. 24. képessége 20 v. kevesebb, Prioritás: 30, és ha 1 vagy több ellenfél van, és a harc 2. köréig.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 10 9 80 61; VI erõ:300% ép:1%; PV 7 3 2 1 5; PSZ 48 46 47 58 65; HE 1; PTA 128 129 130 128 130; PTB 128 128 128 130 128; I 26 3 50 83 75; HU 13 3 100 8 6 5;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 2375 6146 1; VG 2375 29 1; A 2375 295 1; A 5452 3927 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #245 (212. forduló), #490 (212. forduló).

SZÖVETSÉGED: 15100 (#15100). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 6853. Jelenleg a kínzókamra építésén dolgozol, eddig 150 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: vhrathag pók. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 18 legenda pontod van. Aktuális licited: 1 LP császári dekrétum tárgyra. A licit erre a tárgyra végetér: 2003.11.24.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 szent templomi maszk (#232) 2 ezüst pszi váll-lap (#289) 1 maerju páncél (#346)
1 suhanó csizma (#195) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 hõsi babérkoszorú (#351)
1 a villám bíbor köntöse (#23654) 1 a bölcsesség díszes köpenye (#17788) 1 platina villámöv (#187)
* 1 a bölcsesség kék köpenye (#17787) 1 ezüst fejpánt (#1107) 1 a siker aranyveretes öve (#302)
1 a sebezhetetlenség díszes köntöse (#19603) 1 káoszkígyó vért (#271) 1 a villám vaspajzsa (#23563)
1 kék köpeny (#1137) 1 a ragadozó vas mellvértje (#19948) 1 mintrogi erõöv (#262)
2 õspók köpeny (#332) * 1 a tökéletesség nagy pajzsa (#21762) 2 a regenerálódás vaspajzsa (#24463)
* 1 a villám ezüst láncinge (#23533) * 1 orglingbõr öv (#395) * 1 arany nadrág (#181)
* 1 arany pszi váll-lap (#288) 1 krakoch csizma (#312) 1 méregvándor vállvédõ (#410)
* 1 bohókás szandál (#406)

Ékszerek, kincsek
* 1 a villám jáde karkötõje (#23744) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 manapoid amulett (#295)
* 1 az Örökkévalóság gyûrûje (#320) 1 gyémántamulett (#399) * 1 adamantit karkötõ (#377)
* 1 achát érdemrend (#303) 16508 arany (#1) 1 a hatalom rubinja (#148)
* 1 a villám ónixgyûrûje (#23728) 1 ozin fülkarika (#211) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a sebezhetetlenség malachitgyûrûje (#19677) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 Rogan karkötõje (#145)
1 orgling fétis (#269) * 1 görényfarok (#189) 1 szivárvány karkötõ (#139)
* 2 uthanax talizmán (#335) * 1 romfosztogató karkötõ (#408) * 2 a tökéletesség ezüst fülbevalója (#21957)
1 sárkányamulett (#292) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 a gyorsaság malachitgyûrûje (#3927)
* 1 elementáris karkötõ (#348) 1 a szellemek ezüst nyaklánca (#15132) 1 a sólyom arany nyaklánca (#29534)
1 smaragd életkõ (#306) * 1 nilbongi kitûzõ (#311) 1 a villám bronz amulettje (#23698)
1 Laillia talizmánja (#319) 33 drágakõ (#2) * 1 üvegszimbólum (#138)
1 galetki érdemérem (#276) * 1 az Örökkévalóság Rubinja (#373) * 1 a villám díszes karkötõje (#23742)
1 arany orgling fétis (#296) 1 a káosz vörös gyûrûje (#5289) 1 opilíchium gyûrû (#298)
1 bronz helyt. emlékérem (#313) * 1 az áttörés rubingyûrûje (#378) * 2 manapoid fülbevaló (#294)
1 a törpék ónix karkötõje (#6643) 1 a kobra márványamulettje (#7499) 1 a sebezhetetlenség aranyozott fülbevalója (#19708)

Felszerelés
30 aranydukát (#437) 1 õskõ (#8) 1 mandolin (#19)
21 fekete dukát (#218) 1 áldott oprasszum fókusz (#352) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 garling kristály (#209) 1 xorex szivar (#349) 1 bajnoki oklevél (#273)
1 varázskõ (#210) 3 pszi kõ (#277)

Fegyverek
1 az Õsök Szent Kardja (#380) 1 az ellenállás kõrisfa íja (#28723) * 1 a bûz vívótõre (#29203)
1 Trollagyar (#214) * 1 kõmûves kalapács (#250) * 1 rubin mágusbot (#261)
1 a bûz kõrisfa íja (#29173) 1 a bûz rövid tõre (#29202) 1 gyalogos lándzsa (#1332)
* 1 a szellemek hosszúkardja (#15267) 1 a káosz különös kardja (#2679) 1 a sebesség vívótõre (#13453)
* 1 Yssuf tõre (#257) 1 a teknõs kõrisfa íja (#25573) 1 a halál fekete íja (#140)
3 szilmill tõr (#314) * 1 a mágia nehéz nyílpuskája (#3537) 1 legendás tõr (#413)
1 a gyorsaság rövid tõre (#4002) 1 a káosz második íja (#21534)

Varázsitalok és füvek
90 üvegcse (#14) 34 mátekel gomba (#21) 1 lordok itala (#90)
4 mágiaellenállás (#76) 25 gyilkos boróka (#27) 1 velparaj (#35)
6 tokin kaktusz (#40) 14 liánvirág (#24) 6 óriásnövés itala (#60)
1 bosszantás itala (#81) 25 tejfonál (#28) 20 rémcserje (#34)
7 winropu moha (#22) 24 ragálygomba (#26) 24 mitulen fû (#20)
9 védelem itala (#59) 27 sárkányvirág (#32) 8 csótányláb (#25)
3 fehér gyógyital (#50) 12 féregtüske (#42) 1 õsmágus szájvize (#69)
9 bajnokok itala (#62) 3 csapdaészlelés itala (#65) 6 hónakkupók (#30)
12 parafû (#41) 3 immunitás itala (#71) 4 kalmárok itala (#66)
4 szemani gomba (#36) 2 nekrofun bimbó (#43) 4 waarkin (#38)
1 zöld manaital (#63) 8 muskil (#37) 1 hatalom kék itala (#58)
1 hatalom bíbor itala (#77) 6 elfu moha (#33) 1 mézfû (#29)
3 méregellenállás itala (#51) 2 kihívás itala (#68) 1 vadászok itala (#92)
14 xita uborka (#39) 3 elonotichlan (#31) 6 sötét mák (#23)
2 pontosság itala (#72) 2 õsmana itala (#84) 1 energiaital (#82)

Egyéb kacatok
12 yeti csont (#160) 10 bronz korong (#297) 18 pirgamit (#152)
1 Ödlerk fog (#389) 2 elektronit (#141) 75 õsi relikvia (#17)
3 krakolich csont (#397) 2 mandibula (#157) 2 ekinda haj (#147)
11 asztrálesszencia (#154) 10 smaragd esszencia (#229) 2 kõtroll szem (#274)
14 szirénhaj (#293) 2 fókuszrubin (#337) 1 bíbor golyó (#396)
7 patkányfog (#270) 5 khazdar taréj (#268) 2 xenópete (#278)
1 õspók pete (#331) 3 káoszkígyó pikkely (#230) 1 vízelementál plazma (#347)
10 csöpögõ csáp (#334) 17 kristályfatty por (#403) 34 gólemagyag (#330)
1 birkózó fétis (#345)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): szarvas sisak #1078 (5), bíbor köpeny #1139 (7), arany fejpánt #1109 (8), bíbor köntös #1154 (8), bíbor köntös #1154 (8), fogazott tõr #1304 (8), bíbor köpeny #1139 (7).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
18  
19  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.