Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Vermon teknős
Küldd el képeslapként!
"Mivel egész testét páncél védi, agyonverni szinte lehetetlen. Egy egyszerű varázslattal, vagy egy jól működő lehelettel viszont könnyen elpusztítható." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 02:07:29 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6844-43

Karakterszám: 6844 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 43 Játékhét: 62
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 324
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. okt. 1. 9h:14'
A következõ fordulód táplálható: 2003. okt. 4.

E-mail!

ALIGATHAR AL JANG KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 78 életpontról kezdesz. Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Babe Bwe vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 1. NAP ** Meglátogat egy galetki: Ediomad, egy füligérõ, hosszú, barna hajú, barna szemû férfi. A Tolvajok klánjának elcsenõ rangú tagja. A Fény Apostolai szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Rogan karkötõje, fekete csizma, az egyensúly gyûrûje, ében láncing, a káosz lüktetõ amulettje, a mentát díszes fejpántja, szerencsekõ, kék gömb, a bûz utazóköpenye. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Ediomad már ott várakozik. Õ nyert!
** 14. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Babe Bwe vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
** 15. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2 õsi relikvia.
** 15. NAP ** Pihenésedet megzavarja Bika Ida, a dúvad, egy skótszoknyás, törtetõ, goromba, mindenkin átgázoló fazon. Bosszúságod nõ. A Bárdok klánjának kedves barát rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: khaldoran öv, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a bûz karikaszimbóluma, kék gömb, a tökéletesség bõr mellvértje, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, a sün csonttõre, a füvész köpenye, az elefánt márványgyûrûje, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, Örökkévalóság Gyémántja, az elfek maszkja, a tárgyalás gyûrûje, Végzetpenge. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A közelben van egy hatalmas cseppkõ. A feladat: ki jut fel elsõnek? Rohantok a cseppkõhöz, és azonnal mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Bika Ida, a dúvad már ott várakozik. Õ nyert!
** 16. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 1 molitár hájat. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 17. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Babe Bwe vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
** 22. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Babe Bwe vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
** 23. NAP ** Felkeresi barlangodat Csillag, egy tündérfénytõl szikrázó, foggal karommal küzdõ békés nõ. A Bárdok klánjának szeretõ társ rangú tagja. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, az elfek sárgaréz nyaklánca, az Örökkévalóság Rubinja, khaldoran öv, pajzs, a túlélés sárgaréz nyaklánca, törpe pikkelyvért, az egészség köpenye, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, kék gömb, a tolvaj vándorcsizmája, a törpék kõamulettje, a tolvaj malachit karkötõje, a gyõzelem halotti maszkja, a törpék malachitgyûrûje, a teknõs malachit karkötõje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Huh, jól elszaladt az idõ! Csillag is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+5% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a vörös mösze. [ld. enc.]
** 27. NAP ** Bezörget hozzád Frigg, egy karcsú, tündérléptû istennõ, szénfeketén sugárzó szemû nõ. A Mágusok klánjának írnok rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: kristályamulett, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, szivárvány karkötõ, díszes fejpánt, Végzetpenge. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+5% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a meditátor. [ld. enc.]
** 28. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Babe Bwe vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
** 28. NAP ** Bejön a barlangodba Yatawna, egy vékony, zöld hajú, kék szemû, igézõ pillantású, szeplõs, fehérbõrû, kedves nõ. A Tolvajok klánjának zsebtolvaj rangú tagja. Tárgyai: bronzmedál, szivárvány karkötõ, Enyészmester, az egyensúly gyûrûje, a szakács üstje, az óriás ezüst fejpántja, a tárgyalás gyûrûje, ametiszt szkarabeusz, Xantin ezüstöve, Rogan karkötõje, bíbor láncing, az elfek sárgaréz nyaklánca, ozin fülkarika, szerencsekõ. Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.

*** 1. KÖR *** Yatawna odajön hozzád. Dugó, az orgling kutya feléd rohan. Yatawna irányába mozogsz. Yatawna rád veti magát. Yatawna tüzet lehel rád. (25 ép-t sebzõdtél). Dugó, az orgling kutya rád támad. Lesújt rád bal karmával. (11 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Yatawnát. Savat lehelsz ellenfeledre. (25 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (1 sebzés).
*** 2. KÖR *** Yatawna rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (31 ép-t sebzõdtél). Dugó, az orgling kutya rád támad. Odacsap neked bal karmával. (10 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Yatawnát. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (24 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (2 sebzés).
*** 3. KÖR *** Dugó, az orgling kutya rád támad. Lecsap rád bal karmával. (11 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 52 sebzést okoztál, és 88 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. Yatawna elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pengével lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve 15341.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3565.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*szept. 1.* Lord of Darkness rangja a Mágusok Klánjában "varázsló-jelölt" lett. *szept. 2.* Csillag Rynn felköltözött a következõ szintre. *szept. 8.* Rémálom teljesítette a 17. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *szept. 12.* Rémálom gyõzelmet aratott Ediomad felett. *szept. 16.* Pindurutalagala gyõzelmet aratott Yatawna felett. *szept. 18.* Magmatikus Bûzfelhõszáj felköltözött a következõ szintre. *szept. 22.* Lord of Darknesst majdnem felfalta egy sziklaóriás. *szept. 23.* Rémálom és Menõ Csaj megküzdöttek egymással, és Rémálom gyõzött. *szept. 25.* Pindurutalagala felköltözött a következõ szintre. *szept. 26.* Topáz felköltözött a következõ szintre.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*aug. 29.* Köpködõ Méregzsák és Reptile pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *aug. 29.* Endyr pszionikus küzdelemben diadalt aratott Balszerencse felett. *szept. 2.* Alba Regina és Kay az Engesztelhetetlen pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *szept. 2.* Alba Reginát majdnem felfalta egy halálgömb. *szept. 3.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Sirályt. *szept. 4.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott AZ UTOLSÓ IGAZI NINJA felett. *szept. 4.* Köpködõ Méregzsák és Mosquito Drow pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *szept. 4.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte Araneát. *szept. 8.* Alba Regina és Sárkány pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *szept. 11.* Mélységben Szuttyogó pszionikus küzdelemben diadalt aratott Flen Eligor felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

h 8 25 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a bûz szakértelmed 19. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

e élelemszerzés
Nem akarsz éhenhalni! Inkább vállalod a megalázó munkát az akadémián: naphosszat köveket hordasz, egy tornyot építesz. Mivel látják, hogy milyen vézna vagy, már munka közben is adnak enni, de az igazán kiadós ebéd a munka végén vár. (+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Itt az ideje egy kis sportnak! A barakkban edzel egy darabig. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

ho 3 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 3 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 173.]

k 4 kaland elvállalása
(4. kaland:) Természetesen igent mondasz a boltosnak, és elindulsz a déli negyed felé. Jódarabig lófrálsz a környéken de nem látod a fickót. Nekiállsz kérdezõsködni. Odamész egy pár viszonylag rossz kinézetû galetkihez, és megpróbálsz információt kinyerni belõlük.
[Meggyõzõkészség próba 7-es küszöbre: sikeres] Jó pár percig beszélsz hozzájuk minden látható eredmény nélkül. Végül beveted a nagy ötletet, és azt mondod, ha nem találod meg a tolvajt, a boltos õket fogja leöletni valami mindenre kapható galetkivel. Erre összenéznek, és úgy látszik, elhiszik ezt az idétlenséget. (Méghogy egy galetki megszegné az õsi törvényt!) Az egyik rádnéz, és azt mondja, hogy tényleg csúnya dolog lopni, és szívesen megmondják, hol lakik az általad keresett galetki. Csak hát õk is itt élnek, és kínos lenne ha kiderülne, hogy beárultak valakit. Viszont mondjuk 20 aranyért vállalnák ennek a kockázatát.
[Tárgyhasználat: 20 arany] Átadod nekik a pénzt, és az egyik elvezet egy barlanghoz. Jó sokáig kavarogtok a szûk kis járatok között, magadtól még egyszer nem találsz ide vissza, az biztos.
Itt lakik a fickó, most is otthon van, éppen alszik. Kicsit gondolkozol, hogy mi lenne a célravezetõbb, csendben beosonni, vagy bemenni, és kiosztani egy kicsit a fickót. Végül az utóbbi mellett döntesz és becsörtetsz a barlangba. A galetki nem lehet egy mély alvó, egy pillanat alatt talpon terem. Úgy dönt, a küzdelem esélytelen lenne, ezért odaugrik a hátsó falhoz, meglök valamit, és máris feltárul egy hátsó kijárat. Mielõtt mozdulni tudnál, már ki is ugrik rajta és egy pillanat alatt eltûnik szem elõl. Nekiállsz átkutatni a barlangot. Hamarosan egy lezárt kis ládára bukkansz, ami be van építve az egyik falba. Mivel kiszedni nem tudod, megpróbálod a zárat kinyitni rajta.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Egy kis matatás, és máris nyitva a láda. Jó pár érdekes dolog van benne. Ha már megruházni nem tudtad a fickót, másképpen adsz leckét neki. Elteszed a boltos gyûrûjét, kiveszed a ládából még a bûz vassisakját, valamint 100 aranyat. Átrobogsz a városon, és odaadod a boltosnak a gyûrût.
- Mindig tudtam, hogy vannak még becsületes emberek. Nagyon hálás vagyok. Tudod, a gyûrûnek nincs igazán nagy értéke, még a nagymamámtól örököltem. Tudom, hogy nem vársz jutalmat, de mert biztosan sokat fáradoztál vele, fogadj el tõlem 20 aranyat ezért a nemes cselekedetért. (+2 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.) [15 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

ho 1 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 1 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

k 457 kaland elvállalása
(457. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek. Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Nocsak! Egy páternoszter visz fölfelé.
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: sikeres] Megvizsgálod a mozgó lapokat. Ejnye! Szinte mind meg van bütykölve! Kivárod az egyetlen lapot, amely nem gyanús, és azzal mész fel. Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 11% lélekenergia. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

l 100 33 50 30 28 20 lopás preferencia:
Minimum 100 arany értékû tárgyakat fogsz ellopni. Persze, ha van lehetõséged, elsõsorban mindenképpen a következõ tárgyakat lopod: elfu moha, fehér gyógyital, hónakkupók, tejfonál, mitulen fû. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

m 14 13 7777 1414 1414 1414 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 14,13) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
A következõ tulajdonságpróba során ha kell, megvesztegetést alkalmazol. Megvesztegetés: 2. Megvesztegetés: 3. Megvesztegetés: 4.
(M 14,12) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 13,12) Nyugat felé folytatod a felderítést. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 13,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,12) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. Egy óriási szellemalak bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
Ha 10 vámpírdenevér 3 hét alatt 240 kiló rovart fal fel, akkor 2 vámpírdenevér 10 hét alatt hány kiló rovart eszik meg?
No, ez így kissé bonyolult elsõre. Majd gondolkozol rajta.
(M 13,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 13,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 13,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 12,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 13,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 12,12) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni. [12 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

ism 6 a következõ parancs ismétlése 6 alkalommal

p portyázás
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt elfu moha nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Semmi veszély! Megindulsz befelé.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, Lord of Darkness, egy ápolt megjelenésû, piromád férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az enyészet sárgaréz nyaklánca, az ügyesség amulettje, Behemót halotti maszkja, az energia ónix karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a szívósság csepp fülbevalója, a szakács üstje, a sav rövid tõre, a bérmágus malachit karkötõje, az elektromosság vándorcsizmája, az enyészet csatos öve, a tárgyalás gyûrûje, Enyészmester, ezüst nadrág, az enyészet kõamulettje, az enyészet lovagi lemezpáncélja, az enyészet csepp fülbevalója, az enyészet márványgyûrûje, az enyészet malachit karkötõje, a sün könnyû íja, a mágia smaragdja, az enyészet kék köpenye, a remete tõre. Zsebre raksz 1 fehér gyógyitalt. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. És még némi ennivalót is loptál! (+8% jóllakottság.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Nocsak, mit találtál! 1 csótányláb ! Óvatosan begyûjtöd. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Megindulsz elõre.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, St. Hubertus, egy borvirágos orrú, csapzott hajú, pia szagtól bûzlõ alkoholista férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: ében láncing, kék gömb, a bûz fekete csizmája, az Örökkévalóság Rubinja, az energia díszes karkötõje, a bûz könnyû íja, az enyészet vassisakja, a teknõs gyûrûje, ezüst nadrág, a káosz istennõjének lándzsája, az enyészet háromszögszimbóluma, az enyészet csepp fülbevalója, az enyészet aranyozott nyaklánca, az enyészet sárga öve, az enyészet átlátszó köntöse. Elteszel 1 elfu mohát, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+10% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Megindulsz elõre.
Aludni látszik a lakó, Mendax Mystagogus, egy iszonyatos bûnei miatt az alsóbb szintekre taszított férfi. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: szerencsekõ, bronzmedál, suhanó csizma, az egyensúly gyûrûje, az Örökkévalóság Rubinja, kerek pajzs, Rogan karkötõje, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, khaldoran öv, az élet vassisakja, ozin fülkarika, a harcos malachit karkötõje, a teknõs kõamulettje, a kígyó bõr mellvértje, a káosz õrült karkötõje, a tudás zöld köntöse, a káosz urának íja. Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 fehér gyógyitalt anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. És még némi ennivalót is loptál! (+6% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 131.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Gyönyörû látvány tárul a szemed elé: egy földalatti vízesés! A víz egy kis tóba csobog, amelynek vize elfolyik egy szûk barlangnyílás irányába. A terem párás levegõje felfrissít. Fölnézel abba az irányba, ahonnét a vízesés ered. Hatodik érzéked azt súgja, hogy valamilyen titok rejtõzik odafent! Persze nem lenne egyszerû feljutni oda. (310. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 tejfonalat. Nem habozol sokat, választasz egy barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Továbbmész.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Larel Anorien, egy magas, vékony testalkatú éjfekete bõrû és szemû fehérhajú férfi. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Felszerelése: kristályamulett, bronzmedál, spanyolcsizma, Rogan karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, ében láncing, szürke maszk, Trollagyar, a Tél ezüstlánca. Elteszel 1 elfu mohát, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. És még némi ennivalót is loptál! (+10% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Megnyugszol, itt nincs semmi. Megindulsz elõre.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, Tintilla, a Derûs, egy áfonyaszemû, kedves hölgy, aziránt érdeklõdve, hogy-hogy a hatalmad még nõ. A Pszionicisták klánjának fókuszáló rangú tagja. Tárgyai: Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a kalmár nyaklánca, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a méreg malachit karkötõje, a bûz vas lemezpáncélja, a káosz papjának köntöse, a nyomkeresés fejpántja, nagyobb pókcsatos öv, a tárgyalás gyûrûje, Enyészmester, az ügyesség pajzsa, a szalamandra csonttõre, az erõ amulettje, az angyalok csepp fülbevalója, a méreg csizmája. A következõ pillanatban az alvást színlelõ figura rád ront. Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.

*** 1. KÖR *** Tintilla, a Derûs elmormol egy gránitbõr varázslatot. A fekete hólyag feléd rohan. Megrohamozod a fekete hólyagot. A fekete hólyag rád támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (17 ép-t sebzõdtél). Támadod a fekete hólyagot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (6 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (21 sebzés).
*** 2. KÖR *** Tintilla, a Derûs máris elõtted terem! A fekete hólyag rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (19 ép-t sebzõdtél). Tintilla, a Derûs rád támad. Tintilla, a Derûs mérgezõ gázt fúj rád. (41 ép-t sebzõdtél). A fekete hólyagot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (7 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (19 sebzés). A fekete hólyag holtan terül el. A tetem nagy durranással szétrobban. 16 ép-t sebzõdtél. Tintilla, a Derûs 10 ép-t sebzõdik. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 53 sebzést okoztál, és 93 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 86 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 116 aranyat. A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 tanulás; [20 TVP-t használtál fel, maradt még 106.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Bizony, van itt csapda bõven! Ügyesnek kell lenned, hogy ki tudd kerülni.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Thor a Káosz Papja, egy fekete köpenybe burkolt zömök, de feltünõen izmos férfi. A Tisztogatók klánjának tisztogató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Tárgyai: a Kõ Kardja, a kobra nagy pajzsa, a védekezés karikaszimbóluma, a sebesség márványgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a tökéletesség szarvas sisakja, arany lárvaköpeny, a tökéletesség fekete csizmája, Örökkévalóság Smaragdja, a teknõs amulettje, kék gömb, a pontosság malachit karkötõje, Rogan karkötõje, az entek malachit karkötõje, Tyrex vas lemezpáncélja, ozin fülkarika, a teknõs márványgyûrûje, a tökéletesség hosszú íja, a tolvaj ezüst nyaklánca, a háború köve, a túlélés csatos öve, a bénaság fülbevalója. Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 elfu mohát anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+5% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... Útközben észreveszel egy csótánylábat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a régészkedést. Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled egy árnyékmester (#71).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az árnyékmester elmormol egy tûzgolyót. 23 ép-t sebzõdtél. Megindulsz az árnyékmester felé. Már ott is vagy! Az árnyékmestert próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (29 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elektromos kezet. 10 életpontnyit sebzõdsz. Megtámadod az árnyékmestert. Savat lehelsz ellenfeledre. (29 ép-t sebeztél). Az árnyékmester hörögve elterül.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+44%). Viszed, ami mozdítható: 32 arany. Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
(Feltételes gyógyítás:) fehér gyógyitalt használsz gyógyításra. 33 ép-t gyógyított rajtad. [13 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Egy tündöklõen szép kristálypalota bukkan fel elõtted. Csak illúzió! - gondolod, de közelrõl megtapogatva meggyõzõdhetsz róla, hogy nagyon is valóságos. Hmmm... körbe kéne vizsgálódni a belsejében. (390. kaland, összköltsége 25 TVP.) Rúnákra bukkansz, õseid írására. Szerencsére elég képzett vagy, így el tudod olvasni: 140. Alanorban véres polgárháború veszi kezdetét: egy, magát VI. Borax egyenesági leszármazottjának állító ember lázadást szít, és szembeszegül a Zaksok zsarnoki elnyomásával. A lázadást leverik, VII. Boraxnak bujdosnia kell. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 78.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Egy szûk barlangfolyosó mellett mész el, de visszafordulsz. Mennyire szabályos ez a járat, a falai egyenesek! Bizonyosan értelmes kéz mûve. Vajon hová vezet? Egyszer utána kéne nézni. (249. kaland, összköltsége 25 TVP.) Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeleid egy sötét xirnox (#78) és egy méregféreg (#79). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A méregféreg közelebb jön, hogy támadhasson. A sötét xirnox közelebb jön, hogy támadhasson. A sötét xirnox irányába mozogsz. A méregféreg rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). A sötét xirnox téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (11 ép-t sebzõdtél). Támadod a sötét xirnoxot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (9 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (23 sebzés).
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy méregfelhõ! A méregféreg immúnis a méregfelhõ varázslatra. A sötét xirnox ellenállt a méregfelhõ varázslatnak. Sebzõdsz 11 ép-t a méregfelhõtõl. A méregféreg rád támad. Támad fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-11% támadás). A sötét xirnoxot próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (8 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (21 sebzés). A sötét xirnox kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** A méregféreg immúnis a méregfelhõ varázslatra. 11 ép-t sebzõdtél a méregfelhõtõl. A méregféreg téged támad. Támad fogával. Elhibázta. A méregférget próbálod megsebezni. Savat lehelsz ellenfeledre. (31 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (15 sebzés). A méregféreg hörögve elterül.
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+70%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 30 arany. A küzdelemben megéheztél. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+17% jóllakottság.) Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
(Feltételes gyógyítás:) fehér gyógyitallal gyógyítod magad. 35 ép-t gyógyított rajtad. [13 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

x 10 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mátekel gomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Folytatod a régészkedést. Egy korhadozó fatáblát találsz, rajta fekete tintával felirat: "...városa innét..." Ez meg mi lehet? (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mitulen füvet. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél... [10 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz éve elhagyatott barlangot választasz az ásatás színhelyéül: régen állítólag itt éltek õseitek vezetõi. Talán találsz valami érdekeset! Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. A kyeni vadász irányába mozogsz. Megtámadod a kyeni vadászt. Savat lehelsz ellenfeledre. (38 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (30 sebzés). A kyeni vadász halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** A koreni sün téged támad. Pofáját nagyra tátva harap fogával. Mellétrafált a balfácán. Megtámadod a koreni sünt. Savat lehelsz ellenfeledre. (37 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (24 sebzés). A koreni sün holtan terül el.
[A csatában összesen 129 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+49%). Viszed, ami mozdítható: 17 arany. A gyomrod korog egyet. Az ételre veted magad. (+17% jóllakottság.) Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 25.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 15.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled egy kyeni vadász (#45).

*** 1. KÖR *** A kyeni vadász megidézi a koreni sünt. Megrohamozod a kyeni vadászt. Támadod a kyeni vadászt. Savat lehelsz ellenfeledre. (36 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (30 sebzés). A kyeni vadász kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** A koreni sün rád támad. Megpróbál megmarni fogával. Mellé! Megtámadod a koreni sünt. Savat lehelsz ellenfeledre. (33 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (28 sebzés). A koreni sün halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 127 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+49%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Uzsonnaidõ! A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+17% jóllakottság.) Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? És nicsak, végre találtál valamit: a szellemek amulettje. Hirtelen megakad a pillantásod valamin egy sarokban: nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
pv 3 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.]
Ebben a körben +2 galetki erõt és +16 hírnevet kaptál. A kör során összesen 526 sebzést okoztál, és 249 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 206 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Aligathar Al Jang, egy legyõzhetetlen férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 43. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 (6) / 2.65
[2] IQ: 10 / 3.57
[3] ügyesség: 3 (9) / 0.65
[4] egészség: 6 (8) / 0.13
[5] mágia: 4 (6) / 1
[6] gyorsaság: 4 (0) / 0.39
[9] Méret/ép: 87 / 87
Min. méret: 72
Barlangméret: 87
PONTJAID
Varázspont: 65 / 65
Képességpont: 28 / 36%
Hõsi pont: 15 (1)
Tám.bónusz: -1%
Véd.bónusz: 48%
Galetki erõ: 225 / 189
Hírnév : 291
Jóllakottság: 180%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 26 (2)
Galetki gyõzelmek: 10 (0)
Torzsz. csaták: 205 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 194 (4)
Leölt torzszülött: 247 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 14 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanársegéd-helyettes (19)
Speciális képességeid:
+4 gyógynövények, +3 v.ital fõzés, +19% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts el három sárga gyógyitalt. 2.) Ölj meg öt méregférget. [számláló: 1] 3.) Gyõzz le egyet a mutáns klán tagjai közül.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 19 (22) / 5.50 [17] vastag bõr: 4 / 0 [22] imm.mérg.gázra: 3 (4) / 0.20
[25] bûz: 19 (21) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.10 [46] csapdaészlelés: 4 / 2.16 [47] zárnyitás: 4 / 0.70
[48] mászás: 4 / 2.19 [50] meggyõzõkészség: 3 / 1.10 [53] ékszerészet: 2 / 0.10
[55] szívósság: 1 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 2 (5) / 1.05 [57] gyógynövények: 5 (9) / 3.88
[59] vezetõkészség: 3 / 0.05 [62] lopás: 3 / 2.07 [67] régészet: 9 / 8.38
[69] tanulás: 4 / 0.02 [72] építés: 5 / 3.45    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 3 / 0.59     kard
bal karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.04     Enyészmester

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 4 / 0.56        

MAKRÓID
1. Makró
pv 5 3 8
ism 3
x 10
p
pv 3 5
2. Makró
ism 5
vd
ism 5
p
3. Makró
pv 6
ism 10
x 10
ism 10
p
pv 3 5


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 20 9 50; VI erõ:130% ép:30%; PV 3 5; PSZ 48 67; BA 15019; L 100 33 50 30 28 20; TT 5; HE 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #7 (4. épület), #10 (7. épület), #20 (9. épület), #310 (43. forduló), #390 (43. forduló), #249 (43. forduló).

SZÖVETSÉGED: Kalandférgek (#15019). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7286. karakternél van. Jelenleg a bányagép építésén dolgozol, eddig 165 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 lovagi lemezpáncél (#1002) * 1 vándorcsizma (#1121) * 1 nagy pajzs (#1062)
1 csillogó fejpánt (#1108) * 1 khaldoran öv (#137) * 1 a harcmûvész zöld köntöse (#13751)
* 1 a sebesség vassisakja (#13226) * 1 ezüst nadrág (#176) 1 a bûz vassisakja (#28976)

Ékszerek, kincsek
651 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az angyalok márványgyûrûje (#28226)
* 1 kristályamulett (#130) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 malachitgyûrû (#1227)
* 1 a hatalom karikaszimbóluma (#7061) 1 a szellemek amulettje (#15145) 18 drágakõ (#2)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
* 1 kard (#1315) 6 kerek kõ (#11) * 1 Enyészmester (#217)
2 harci fejsze (#12) 1 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
17 csótányláb (#25) 7 mátekel gomba (#21) 6 mitulen fû (#20)
3 sötét mák (#23) 4 liánvirág (#24) 7 gyilkos boróka (#27)
19 tejfonál (#28) 24 ragálygomba (#26) 14 winropu moha (#22)
5 elfu moha (#33) 9 üvegcse (#14) 2 hónakkupók (#30)
1 védelem itala (#59)

Egyéb kacatok
8 lemúr hártya (#161) 1 molitár háj (#165) 7 nordkristály (#146)
6 molad púp (#16) 3 yeti csont (#160) 2 mandibula (#157)
5 õsi relikvia (#17) 3 pirgamit (#152) 2 húsevõ bibe (#151)
3 nohnetár gumó (#212) 9 bolhedor szárny (#15) 1 elektronit (#141)
1 sárga gömb (#136)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VÖRÖS MÖSZE (56. PSZIONIKUS LÉNY)
A möszék fajai benépesítik az asztrális teret, fõként más lényeken élõsködve. Elõfordul, hogy más létsíkon élõ lényeket is megtámadnak, ha pszionikus tevékenységet észlelnek, de az elmúlt századok során legtöbb fajuk elvesztette a képességet, amellyel más síkban élõ lényekre is rá tudnak tapadni. A vörös mösze mind közül a legártatlanabb, legéletképtelenebb, könnyû célpont pszionikus gyakorláshoz.



MEDITÁTOR (57. PSZIONIKUS LÉNY)
A medidátorok az asztrális tér parányi, intelligens teremtményei, akik egy, az egész asztrált beterítõ óriási hálózatban állnak kapcsolatban egymással. Megfelelõ varázslatokkal még információt is lehet kinyerni a meditátorokból. Ha véletlenül pszionikus tudatod túl közel kerül egy ilyen teremtményhez, azonnal védi magát, de ha nem vagy agresszív pszi használó, egy ilyen találkozást némi tapasztalattal meg fogsz úszni.



SÖTÉT XIRNOX (78. LÉNY)
A xirnoxok torz alakú, sötétlila masszák, a megtestesült fekélyt és pusztulást képviselik: a csatornaszint legelhagyatottabb, legbüdösebb helyein akadhatsz össze velük. Számos gusztustalan támadási formával rendelkeznek, mint pl. méregfelhõ, savlehelet, vagy varázspont szívás. A sötét xirnoxot általában méregférgek kísérik. [Táplálkozás: komolyan gondolod? Hát jó. Piromádok és puhányok, jó étvágyat!]



MÉREGFÉREG (79. LÉNY)
Zöldesvörös, kar vastagságú, dögletes bûzû teremtmények a méregférgek. Harapásuk - ugye mondani sem kell - mérgezõ, és emellett igen szívósak, úgyhogy igencsak jólirányzott és erõteljes csapás szükségeltetik, hogy agyoncsapd. A méregféreg rágós húsára legfeljebb a zöldvérûek fognak fanyalodni.



VÉGTAG SPEC. SZAKÉRTELEM TRANSZFORMÁCIÓ
A felejtés varázslathoz hasonlóan, a végtag spec. szakértelmeknél is bevezetjük, hogy a 20 vagy annál nagyobb végtag spec. szakértelmet csak úgy transzformálod, ha egybõl lemegy 20 alá. Tehát pl. ha 25/0-ás végtag spec. szakértelmed van, 10-es transzformáció esetén legalább 13-at kell 2. (ismétlés) paraméternek írni, és legalább 130 TVP-dnek és 130 ÉP-dnek kell lennie ahhoz, hogy a parancs végrehajtódjon. Írhatsz persze nagyobb számot is (az egyszerûség kedvéért javasoljuk a 99-et), ha 19-nél nagyobb a szakértelmed, úgyis csak annyiszor fog végrehajtódni, hogy 20 alá csökkenjen.
Természetesen felmerül a kérdés, mi van, ha valakinek 50-es vagy nagyobb végtag szakértelme van. Neki honnan lesz elegendõ ép-je és TVP-je a parancs végrehajtására? Bárhányszor is ismétlõdik a transzformáció, legfeljebb 200 ép sebzést fogsz így elszenvedni. Ha híján vagy a TVP-nek is, akkor nincs más megoldás - több forduló alatt kell a szükséges TVP mennyiséget összespórolni. Természetesen megoldás az is, ha a transzformáció szakértelmedet növeled. Például, egy 50-es végtag szakértelmet 35-ös transzformációval 320 TVP és 200 ép árán tudsz lecsökkenteni, míg 15-ös transzformációnál ez 710 TVP-be és 200 ép-be kerül.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.