Vissza a Főoldalra
 
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Statisztikák
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Spekulációk egy témára
Küldd el képeslapként!
"A nyomokból ítélve itt vagy egy ősi szertartást hajtottak végre, vagy valaki véres tappancsokkal körbe-körbe járt, majd eltűnt, mint a kámfor. Az előbbi tűnik valószínűbbnek." - a kép kedvéért kicsent, döbbenetes gondolatok az itt látható galetki agyából
Nézz szét a galériában!
Támasszuk fel a közösséget! (38)
Avvocato Terrasini (4)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (53)
Szövetségi felvétel (34)
ŐV help (520)
Legendak Volgye (16)

További témák...

2019-08-24 10:44:56 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Pókerjáték
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
Ajánlott böngésző, felbontás:
Internet Explorer, 1024x768
 
6827-26

Karakterszám: 6827 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 26 Játékhét: 609
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 35
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2012. nov. 6. 15h:13'
A következõ fordulód táplálható: 2012. nov. 7.

Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!

AZ ÖRDÖG JOBB KEZE KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Ambassadar, egy magas, szúrós tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve 32681.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1470.)
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 540.]

b 8 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 70.
[80 TVP-t használtál fel, maradt még 460.]

kno 9 16 9. képességre 16 képességpont
Elköltesz 16 képességpontot a méreted növelésére (+8 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 460.]

kf 9311 1166 bekészíted a 9311. tárgyat
Felveszed a tolvaj karikaszimbólumát. Felveszed a csatos övet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 460.]

fel felköltözés a következõ szintre
Úgy döntesz, hogy már elég érett és harcedzett vagy ahhoz, hogy keményebb kihívásokkal nézz szembe. És mivel az Õsök áldását is megszerezted, tényleg semmi akadálya nincs, hogy a következõ szintre, tágasabb barlangba költözzél! Összeszeded minden holmidat, és elmész a szint középpontjába. A hatalmas központi csarnok kellõs közepén egy óriási, plafontól padlóig tartó cseppkõ van, amelynek oldalába csigalépcsõt faragtak. Ez az egyetlen út a szintek között! A lépcsõ tövében két óriási galetki szobor áll, szemük vörös fényben izzik. Rettegve mész közelebb. A szemek fénye zöldre vált, az Õsök áldása kísér! Bátran lépkedsz el a szobrok között, és semmi rossz nem történik. Hosszú ideig tart, amíg felérsz. Egy fehér, márványfalú henger belsejében találod magad. Nem látsz kijáratot. Egyszercsak szikrázni kezd a levegõ, apró villámok csapdosnak beléd! Üvöltesz a fájdalomtól, holott tudod, hogy ez egyike a város vezetõi által felállított kamráknak, amelyek a galetkik fejlõdését gyorsítják fel. Persze nem lehet túl gyakran alkalmazni, hisz az halálos lehet... Kimerülten terülsz el. Mikor magadhoz térsz, egy, a lentihez hasonló barlangban találod magad, a fehér kupolának nyoma sincs. Sehol a lejárat! Megtapogatod magad: a kezelés hasznos volt! (+11 méret, +10 max. varázspont, +10 képességpont.) Ez hát a féregszint! A továbbvezetõ feljáratnál két, a lentihez hasonló szobor áll, szemük tiltó vörössel izzik. Hmm, még idõbe fog telni, amíg tovább akarsz költözni. Elindulsz a lakóhelyek irányába. Egy-két galetkit látsz, ellenséges pillantásokkal méregetnek: gyorsan fel kell majd készülnöd a portyázókra. Ideje barlangot keresni! Hosszasan kutatsz, néha alig sikerül a harcot elkerülni, amikor pihenõ galetkiket zavarsz meg. Végül találsz egy kényelmes, száraz barlangot, amelynek a bejáratán pont beférsz. Huh! Izgatottan várod, hogy megkezdhesd az új szint felderítését.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 430.]

bb 1 3 4 7 9 20 több épület meglátogatása
[be 1:] Felkeresed a szint vegyesboltját. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, bolhedor szárny (#15) 11 ap, kõbalta (#18) 6 ap, mandolin (#19) 92 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, khaldoran öv (#137) 69 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, kék gömb (#143) 115 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, yeti csont (#160) 25 ap, Xantin bõröve (#169) 92 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 92 ap, fekete nadrág (#171) 92 ap, pókcsatos öv (#173) 92 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, vaspajzs (#1063) 204 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap, fekete csizma (#1122) 88 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, íj (#1270) 23 ap, könnyû íj (#1271) 52 ap, nyílpuska (#1285) 46 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 88 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, a merénylõ köntöse (#11050) 126 ap, a harcmûvész kerek pajzsa (#13661) 350 ap, a majom könnyû pikkelyvértje (#14066) 386 ap, a kígyó köpenye (#19135) 121 ap, a küzdelem köntöse (#20500) 126 ap, a gyõzelem köpenye (#20935) 121 ap, a gyõzelem görbekardja (#21116) 350 ap, a jég görbekardja (#22916) 201 ap, a villám barbár lándzsája (#23831) 201 ap, a regenerálódás pajzsa (#24460) 80 ap, a sün sisakja (#24925) 80 ap, a teknõs köntöse (#25450) 69 ap, a yeti csontmaszkja (#26292) 345 ap, az elektromosság fejpántja (#27205) 69 ap, az elektromosság fekete csizmája (#27222) 345 ap, az elektromosság köpenye (#27235) 64 ap, az elektromosság csepp fülbevalója (#27356) 176 ap, az elektromosság könnyû íja (#27371) 201 ap, az elektromosság csonttõre (#27401) 182 ap, a légzés pajzsa (#27610) 80 ap, a légzés halotti maszkja (#27641) 182 ap, a légzés vándorcsizmája (#27671) 182 ap, a légzés karkötõje (#27790) 69 ap, az angyalok könnyû pikkelyvértje (#28016) 237 ap, az angyalok malachit karkötõje (#28241) 182 ap, az ellenállás nagy pajzsa (#28512) 367 ap, az ellenállás utazóköpenye (#28586) 176 ap, az ellenállás görbekardja (#28766) 201 ap, a sólyom sisakja (#29425) 80 ap, a sólyom öve (#29515) 64 ap, a sólyom görbekardja (#29666) 201 ap.

[be 3:] Visszamész a barlangodba. Elmész a varázslótoronyhoz. Fekete, magas épület, hegyes karmokkal. Egyedi tervezés! Egy csontos lény fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: jégpajzs (#15, IQ8, 50ap) tûzpajzs (#16, IQ8, 50ap) gránitbõr (#17, IQ14, 200ap) sorvasztás (#30, IQ10, 100ap) gigaököl (#40, IQ12, 90ap) agyroppantás (#43, IQ12, 120ap) ellenáll.megtörése (#48, IQ14, 150ap) alkímia (#147, IQ9, 250ap) láthatatlanság (#157, IQ12, 350ap) láth. észlelése (#158, IQ13, 80ap) szellemidézés (#159, IQ7, 50ap) kineport (#163, IQ10, 120ap) tombolás (#167, IQ6, 320ap) villámpajzs (#170, IQ8, 50ap) savpajzs (#171, IQ8, 50ap) gázpajzs (#172, IQ8, 50ap) Egy mágus fintorogva sétál el melletted. Zavarja a bûzöd! A másik viszont mosolyogva lép hosszád.
- Á, micsoda mennyei bûz! - szólít meg. - gondolnád, hogy ezt még lehet tovább fokozni? - mohón érdeklõdsz, mire a varázsló mosolyogva válaszol. - Van egy mágikus kencém, amely a bûzt tudja fejleszteni. Aki ezt magára keni, annak a szaga, ha lehet, még jobban zavarja ellenfeleiét! Ha szeretnél ilyet, egy feladatot kellene végrehajtanod. - Bólintasz. - Tehát érdekel a megbízás! Remek! Nos hát, nemrégiben egy elemi rin elrabolt tõlünk egy fontos mágikus tekercset. Egy hozzád hasonló büdös, robusztus állat kellene nekem, ugyanis az elemi rint mágiára immunis mélységi gnómok kísérik, így nekem esélyem sem lenne. Tedd meg nekem ezt a szívességet, szerezd vissza a tekercset! (18. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthetsz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-6. szinten 3, a 7-9. szinten 4, a 10-12. szinten 5, a 13-16. szinten 6 végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Már elsajátíthatod az akadémián a párbajozás (34-es) szakértelmet, ami igen hasznos, ha más galetkikkel csatázol. Egyszercsak vállon vereget valaki. Ijedten megpördülsz. Egy barna pikkelyes, nagydarab galetki oktatót pillantasz meg. Szélesen mosolyog, elõvillantva tízcentis agyarait.
- Sajnálom barátom, nem akartalak megijeszteni! Csak azt akartam kérdezni, nincs-e a birtokodban egy sárga gömb: megvásárolnám jó pénzért! (6. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
Mérgesen morogsz valamit, aztán továbbmész. A galetki még utánad kiabál: - 100 aranyat adok érte! - hmmm...

[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. A szint elöljárója, Vizevil Rogan egy vékony, áttetszõ bõrû, vastag szájú, egyetlen óriási karmot birtokló galetki személyesen fogad. Hellyel kínál, és miután bemutatkoztatok, beszélgetni kezd veled:
- Feltételezem, hogy valamilyen megbízást szeretnél! - bólogatsz. - A feladat igen egyszerû: betört a vegetáriánus kertünkbe egy csapat kóbor göthös yeti. No, persze nem a gombát zabálják, hanem a kertészeket! Ezektõl az undorító állatoktól kéne megpucolni a létesítményt. Siker esetén 80 aranyat fizetünk. Egyszerûen hangzik, nem? (8. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)

[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Érdeklõdsz a papoknál, hogy nincs-e valamilyen megbízásuk számodra. Valami komoly, képzett galetkit igénylõ feladat. Mosolyogva egymásra néznek, aztán az egyikük bólint.
- Barátom, egy nagyon nehéz, komoly küldetésünk lenne számodra! Fehér gyógyitalokat fõzünk a helytartó testõreinek, szükségünk lenne húsz üvegcsére! - egy darabig vársz, hogy ismertessék, milyen borzalmas szörnyektõl kell az üvegcsét elragadni, de a pap csak biztatóan biccent. Megalázóan egyszerû! A pap persze sietve megnyugtat:
- Jutalmul barátom vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra [a kaland teljesítésekor], és ki tudja? - talán tanulhatsz is valamit! (15. kaland, összesen 10 TVP-t igényel.)

[be 20:] Rábukkansz a remete odújára. Egészen le kell hajolnod, hogy beférj a szûk nyíláson, de odabent tágas barlangszoba fogad. A remete mosolyog.
Üdvözöllek, ifjú galetki! Feltételezem, hogy mint sokan mások, te is valamilyen különösen veszélyes, tiltott kalandról, kincsrõl szeretnél hallani tõlem. Nos, lehet róla szó, de tudnod kell, hogy a nagy erõ kevés ezeknél a küldetéseknél: az eszednek is a helyén kell lennie! Ha meg tudod adni a választ az alábbi fejtörõre, akkor majd segítek. A kérdésre a válasz egy 90-nél kisebb kétjegyû szám! [Ha tudod a választ, a BE 20 (megfejtés) paranccsal közölheted a remetével.] - hegyezed a füledet.
- A választ öt sárkány fogja megadni: egy kék, egy vörös, egy fekete, egy zöld és egy fehér. Mind az öten elárulnak valamit a jelszóról: ha jól odafigyelsz rájuk, ezek alapján az információk alapján tudni fogod az egyértelmû választ. Vigyázz, lehet, hogy valamelyikük hazudik! Az információk alapján ugyan több lehetséges válasz is van, de én elárulom neked, hogy ezek közül sorban a második a megoldás! A kék sárkány ezt mondja: A szám nem osztható hárommal. Közelebb hajolva elárulja neked, hogy a fekete sárkány igazat mond. A vörös sárkány így szól: A megoldás nem osztható öttel. Közelebb hajolva elárulja neked, hogy a zöld sárkány és a fehér sárkány mindig egyetértenek. A fekete sárkány ezt mondja: Az elsõ számjegy lehet 1, 4, 5 vagy 8. Még azt is megemlíti, hogy a fehér sárkány és a kék sárkány között van igazmondó. Persze a zöld sárkány mást mondana... A zöld sárkány a következõt mondja: A második számjegy lehet 1, 4, 6, 7 vagy 9. Még azt is megemlíti, hogy a kék sárkány és a vörös sárkány mindig egyetértenek. Így hangzik a fehér sárkány segítsége: A megfejtés páratlan szám. Elárulja még azt is, hogy hallotta, amikor a vörös sárkány azt mondta, hogy a fekete sárkány igazat mond. A legvégén a remete is mond valamit: A válasz 50-nél nagyobb.
(Ha sehogy sem tudod megfejteni a rejtvényt, megvesztegetheted a remetét 2 képességponttal - ekkor a BE 20 2 parancsot kell kiadnod.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 400.]

sz 15143 szövetség parancs
Belépésedet kéred a 15143. szövetségbe.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 395.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Találsz egy barlangtavat. A tó közepébõl egy kõbástya emelkedik ki. Nagyon réginek tûnik, mindenhol málladozik. Egybõl kíváncsi leszel, de nem látsz bejáratot. A víz hideg, de nagyon sekély. Oda lehetne gázolni, és felmászni... - morfondírozol. (294. kaland, összköltsége 20 TVP.) Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy kisebb agyszívó (#37). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A kisebb agyszívó elmond egy gránitbõr varázslatot. A kisebb agyszívó elmormol egy ellenáll.megtörése varázslatot. A kisebb agyszívó felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod a kisebb agyszívót. Felé suhintasz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Illatodat döbbenten szippantja be (13 sebzés).
*** 2. KÖR *** A kisebb agyszívó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy egokínzást. Gyengülsz (-12% támadás). Sebzõdsz 6 ép-t. Támadod a kisebb agyszívót. Lesújtasz jobb karmoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Illatozol (11 sebzés).
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A kisebb agyszívó 10 sebzést kap. 6 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) A kisebb agyszívó halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+44%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 385.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Nocsak, mit találtál! 1 gyilkos boróka ! Óvatosan begyûjtöd. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).

*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió közelebb jön, hogy támadhasson. Az óriás skorpió irányába mozogsz. Az óriás skorpió rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág farkával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lesújt rád ollóival. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Támadod az óriás skorpiót. Lesújtasz jobb karmoddal. (13 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Megérzi illatodat (13 sebzés). Az óriás skorpió kileheli lelkét.
[A csatában összesen 50 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 20 arany és egy hamis arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+15 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 364.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Az egyik falon furcsa feliratot látsz. Nem tudod elolvasni, de a felirat mellett, a fal egy részen tökéletesen simára van csiszolva. Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen a sima felületre. Hatalmas dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó. Ez ám a felfedezés! Rövid idõn belül fel kéne ezt a helyet deríteni. (482. kaland, összköltsége 5 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy molitár (#35). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A molitár felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A molitár feléd rohan. Megtámadod a molitárt. Felé döfsz jobb karmoddal. (2 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Illatozol (10 sebzés). A molitár rád veti magát. Rúg jobb lábával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Egy rúgást próbál bal lábával. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** A molitárt próbálod megsebezni. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (2 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+2%). Illatozol (9 sebzés). A molitár téged támad. A hasadra céloz jobb lábával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Hasba próbál rúgni bal lábával. Félrehajoltál.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A molitár 10 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 10 ép-t. (-5 vp.) A molitár halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 45 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+40%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy molitár háj és egy xenópete. [ld. enc.] Megéheztél. Gyorsan enni kezdesz. (+20% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+10 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 340.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Megindulsz befelé.
Vendéglátód Aimbush Znork, egy banánalakú fejû, tûhegyes fogai közt még egy belsõ állkapoccsal rendelkezõ férfi. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja. Felszerelése: csepp fülbevaló, szivárvány karkötõ, a sün könnyû pikkelyvértje, az egyensúly gyûrûje, sárgaréz nyaklánc, a tudós malachit karkötõje, fekete nadrág, aranyozott fülbevaló, khaldoran öv, a kalmár nyaklánca, a káosz rút csizmája, a kobra kék köpenye, a teknõs szárnyas sisakja. A csatába vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Megindulsz Aimbush Znork felé. Már ott is vagy! Aimbush Znork feléd mozog. Megtámadod Aimbush Znorkot. Felé suhintasz jobb karmoddal. (7 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-13 ép) Lélekenergiát szívsz el (+4%). Aimbush Znork rád veti magát. Elõre szúr bal karmával. (27 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Méreg kerül a véredbe. Harapni próbál fogával. (25 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Mérgezõdsz. Sebzõdsz 5 ép-t.
*** 2. KÖR *** Aimbush Znork rád veti magát. Feléd suhint bal karmával. (25 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (25 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 55 sebzést okoztál, és 120 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 335.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.] [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +19 galetki erõt és +5 hírnevet kaptál. A kör során összesen 184 sebzést okoztál, és 161 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 335 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 549 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Az Ördög jobb keze, egy hófehér pikkelyes, égszinkék szemû, vámpírfogú, démoni szépségû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 26. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 1.80
[2] IQ: 10 (14) / 2.20
[3] ügyesség: 3 (9) / 0.90
[4] egészség: 6 / 3.35
[5] mágia: 5 / 0.65
[6] gyorsaság: 3 / 1.04
[9] Méret/ép: 81 / 1
Min. méret: 60
Barlangméret: 81
PONTJAID
Varázspont: 47 / 37
Képességpont: 22 / 34%
Hõsi pont: 14 (4)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 7%
Galetki erõ: 187 / 137
Hírnév : 279
Jóllakottság: 111%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 33 (1)
Galetki gyõzelmek: 10 (0)
Torzsz. csaták: 143 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 138 (3)
Leölt torzszülött: 155 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 12 (1)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 12 / 0 [25] illat: 12 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 3 / 1.40 [47] zárnyitás: 3 / 0.50 [48] mászás: 5 / 1.91
[62] lopás: 4 / 0.05 [66] lopakodás: 3 / 0.58 [72] építés: 5 / 0

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 9 / 0 [101] szakért.: 7 / 1.52 [102] energiaszívás: 4 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 1 / 0 [11] elektromos kéz: 1 / 0 [29] életszívás: 6 / 2

MAKRÓID
1. Makró
vd
vd
p
p
p
p

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van. Prioritás: 35.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 10; VI erõ:200% ép:25%; PV 3; PSZ 48 66; BA 3538 7333;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 7333 1121 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #6 (4. épület), #8 (7. épület), #15 (9. épület), #18 (3. épület), #294 (26. forduló), #482 (26. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a yeti utazóköpenye (#26336) * 1 csatos öv (#1166) * 1 díszes fejék (#135)
1 pikkelyvért (#1015)

Ékszerek, kincsek
* 1 a tolvaj karikaszimbóluma (#9311) * 1 a tolvaj malachit karkötõje (#9341) 735 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 21 drágakõ (#2) 11 hamis arany (#809)
* 1 kõamulett (#1196) * 1 nyaklánc (#1180) 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128)

Fegyverek
1 fogazott tõr (#6) 9 kerek kõ (#11) 2 kés (#5)

Varázsitalok és füvek
6 csótányláb (#25) 1 fehér gyógyital (#50) 2 gyilkos boróka (#27)
4 liánvirág (#24) 4 mátekel gomba (#21) 3 mitulen fû (#20)
2 ragálygomba (#26) 2 sötét mák (#23) 5 üvegcse (#14)
5 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 1 elektronit (#141) 3 lemúr hártya (#161)
2 mandibula (#157) 2 molad púp (#16) 1 molitár háj (#165)
3 nohnetár gumó (#212) 6 nordkristály (#146) 1 pirgamit (#152)
1 sárga gömb (#136) 1 xenópete (#278)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 20 arany (#1), 1 hamis arany (#809), 1 gyilkos boróka (#27), 1 molitár háj (#165), 1 xenópete (#278).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KISEBB AGYSZÍVÓ (37. LÉNY)
Apró, szinte áttetszõs, vizenyõs testû lények az agyszívók. A vékony, gumiszerû törzs három lábon áll, karjai nincsenek, csak nagy, duzzadt feje, amelybõl csápok nyúlnak ki. Más élõlények agyával táplálkoznak, elõször lebénítják áldozatukat varázslatokkal, majd a csápjukat a magatehetetlen áldozat fejére tapasztják, és átfúrva a csontot, kiszürcsölik a finom nedût. Az agyszívók irtása minden becsületes állampolgár feladata, mert néha még az is elõfordul, hogy fellopódznak a városba, és egy barlangba belopódzva lakomáznak. Mellesleg, ízletes táplálékot jelentenek a mágiafalók és puhányok számára.



MOLITÁR (35. LÉNY)
Lomha, nagyon lassú, nagydarab növényevõje a csatornarendszernek, és minden oka megvan rá, hogy ne féljen semmitõl: vastag bõrét szinte semmilyen ragadozó karma vagy foga nem tudja átszakítani, és ha feldühítik letapos mindent, ami az útjába kerül. Ha mégis valahogy sikerül elpusztítani, és hozzáférsz a bõr alatt rejtõzõ finomságokhoz, akkor a molitár egyformán ízletes lehet a tejivóknak, a kõevõknek és a zöldvérûeknek. Szinte minden elemi támadási formával szemben ellenálló.



MOLITÁR HÁJ (165. TÁRGY)
A babonás galetkik képesek arra, hogy munkát és fáradtságot nem kímélve, megnyúzzák a molitárt. Állítólag ugyanis ha valaki megfelelõen sok molitár hájat használ fel, és azt magára keni, akkor elsajátíthat egy elemi immunitást. A felvilágosult galetkik persze ezt nevetségesnek tartják, de a molitár hájat még õk is gyûjtik, hiszen jó pénzért el lehet adni bogaras fajtársaiknak.



XENÓPETE (278. TÁRGY)
Egy szürke, tojáshoz hasonló tárgy. Jól láthatóan él! Vajon milyen teremtménynek a tojása? Ahogy tovább bámulod, kellemetlen érzés lesz rajtad úrrá, mintha valami nagyon veszedelmes dolgot kaparintottál volna meg. Ha többet akarsz róla megtudni, akkor a VA 278 parancsot kell kiadnod, 8 TVP árán - ennek persze feltétele, hogy rendelkezz varázsital analizáló felszereléssel. A xenópete gyorsan romló tétel - ezért nem átadható, és nem ellopható.



ÚJ SZÖVETSÉGI ÉPÜLETEK
Bekerült a játékba két új építhetõ szövetségi épület, ezek:
FÓKUSZGÖMB (#36)
Építési költség: 2000 TVP
Egyéb költség: 100 VP, 100 arany
Min. építés: 200 TVP
Elõfeltétel: Bányagép (#9), Nekrofun fókusz (#11), Nagyobb barlang (#12)
Leírás: A Fókuszgömb egy hatalmas, csillogó gömb, amely a nagyobb barlang közepén foglal helyet. A belsõ fémvázra temérdek simára csiszolt kristályt helyeztek. A Nekrofun fókuszból eredõ energia segítségével mûködik ez a lebegõ, forgó gömb. A Bányagépek használatakor felszabaduló energiát arra használja fel, hogy lekösse a mindenhol meglevõ, kötetlen lélekenergiát, és azt a dolgozó galetki számára hozzáférhetõ formájúra alakítja. Ez játéktechnikailag annyit jelent, hogy minden egyes TVP-ért, amit az építkezésre költesz, kapsz 2% lélekenergiát. Ezt a lélekenergiát különbözõ bónuszok (mint pl. mutáns klán) nem módosítják, a garling kristályt kivéve, amely ebben az esetben is mûködik.
LÉLEKENERGIA GENERÁTOR (#37)
Építési költség: 5000 TVP
Egyéb költség: 200 arany
Min. építés: 250 TVP
Elõfeltétel: Könyvtár (#18), Fókuszgömb (#36)
Leírás: A Könyvtárban végzett kutatások alapján hozzá lehet kezdeni végre a legendás Lélekenergia Generátor megépítéséhez. A Fókuszgömb köré magas márványoszlopokat építtetek, amit majd befuttattok a lélekenergiát megkötni képes wynulf liánnal. A márványoszlopok között vékony ezüstháló feszül, amelyre a Pszi iskola szakértõi a szerény fizetség fejében asztrális hártyát feszítenek. Ahogy a Fókuszgömb forog, a körülötte vibráló mágikus energiák kisütik a liánban felhalmozott lélekenergiát, és az rárakódik az ezüsthálón feszülõ asztrális hártyára, amelyet aztán a szövetség tagjai egyenlõen megosztva kinyerhetnek. A játék nyelvére lefordítva, körönként +1 KNO-t fogsz kapni, tehát pl. az 5. szinten 7 helyett 8 KNO-ban részesülsz a kör végén. Ezt a garling kristály nem módosítja.
Figyelem! Ha egy épületbe beleépíted a minimumot, majd az épület ezután épül fel, az épület képessége nem kezd automatikusan mûködni számodra, az építkezés sikerét a program még nem regisztrálja - ilyenkor még 1 TVP-t bele kell építened az épületbe, vagy újabb építésbe kell fognod, jelezve, hogy az elõzõvel elkészültél. Például, beleépítesz 250 TVP-t a lélekenergia generátorba. Társaid felépítik a következõ körben. Amikor legközelebb lépsz, építs bele még legalább 1 TVP-t, vagy kezdd el egy másik épület építését, ha a kör végén már meg akarod kapni a kno-t! Fontos még, hogy ha beleépíted egy épületbe a minimumot, és a szövetségbõl kilépsz, mielõtt az épület elkészülne, az olyan, mintha semmit sem dolgoztál volna.



ARANYDUKÁT
Amikor szokásos reggeli tornádra elõbújsz a barlangodból, ámulva pillantasz meg egy vadonatúj, fehér márványból emelt épületet a helytartói palota mellett. Mi az orgling! Kíváncsian közelebb merészkedsz. Már jókora tömeg verõdött össze. A ház homlokzatára arany felirattal a következõt vésték: "CSÁSZÁRI DUKÁTBANK". Nem sokáig maradsz tudatlanságban. Hamarosan elõbukkan egy díszes köntösbe öltözött hivatalnok, és elmagyarázza az új létesítmény célját.
- Õcsászári fennsége végtelen bölcsességében hatalmas kegyben részesíti a szint porbanfürdõ férgeit. Hogy képesek legyetek megfelelõ módon felkészülni az Ellenséggel való küzdelemre, a császári szintrõl származó isteni relikviákat bocsát a rendelkezésetekre! - mormogás hallatszik a tömegbõl, és mindenki egymást taposva próbál a hivatalnokhoz közelebb tülekedni. - Megértjük persze - folytatja õ -, hogy primitív tudatotokkal képtelenek lennétek az igazságos osztozkodásra. Ezért Õfelsége a Végtelen Mindenható szabályokat állított fel a jutalom felosztására. A kincsekbõl félévente részesülhettek, egy formális árverés keretein belül. Az árverés során kizárólag egy új pénzfajtát, az aranydukátot használhattok, amelyet Õfelsége végtelen bölcsességében kizárólag erre a célra veretett. Aranydukátot a császári dukátbankban igényelhettek, cserébe haszontalanná vált erõforrásaitokért. A mindenkori közleményben, amely a bejárat mellé van kifüggesztve, elolvashatjátok, hogy milyen váltási arányok érvényesek. Megemlítem még, hogy munkatársakat keresünk, akiknek aranydukáttal fizetünk, erre is lehet jelentkezni! Most pedig kérem ezt a csürhét, formáljanak egy sort, csakis egyesével léphettek be az épületbe!
Látva a tömeget, úgy döntesz, hogy a bejutás neked nem sürgõs, de azért a közleményre vetsz egy pillantást. 100 aranyért kapsz egy arany dukátot, de a következõ dukát már 200 aranyba kerül, az azt követõ már 300-ba, és így tovább. Miféle eszelõs rendszer ez? Megvásárolják a közismerten illegális fekete dukátokat is, "megsemmisítés" céljára, és a beszolgáltatók, hmm, bûneit megbocsátják... Nyilván csak körítés a szöveg, többrõl lesz itt szó. Minden egyes fekete dukátért 7 aranydukátot ajánlanak. A szemed azonban akkor ugrik ki, amikor a következõ sorra nézel. Varázsköveket és õsköveket is megvesznek - darabjáért 15-15 aranydukátot ajánlanak! Ezt a korrupciót! A császár ügynökeinek persze mindent lehet! Kezded kapisgálni, hogy ez az egész nem annyira arról szól, hogy "isteni relikviákat" osszanak szét "ingyen a rászorulóknak". Inkább, holmi bóvlikért az összes értékes erõforrást be akarják gyûjteni a galetkiktõl! Ezt a szégyent! No de lássuk, miféle munkát lehet végezni a dukátbanknak. Takarítás, latrinapucolás, hulladékszállítás... brrr! Nem egy magadfajta hõsnek való munka. De tény, hogy fizetnek érte.
[Megjegyzés: Az aranydukátokat a félévente megrendezésre kerülõ TF/ÖV találkozón megrendezett ÖV aukción lehet felhasználni. Elképzelhetõ, hogy lesznek más felhasználási lehetõségek is, és egészen biztosan lesznek küldetések, amelyekért jutalmul aranydukátot kapsz.
Aranydukátot az AD {tárgy} {mennyiség} paranccsal kérhetsz. Például, az AD 1 600 paranccsal 600 aranyat váltasz dukátra. Az elsõ belépéskor ezért 3 dukátot (100+200+300) fogsz kapni. A negyedik dukát megvásárlása már 400 arany lesz, és így tovább. Hasonlóképp, pl. az AD 218 3 paranccsal 3 fekete dukátot válthatsz aranydukátra. Ha dolgozni akarsz, akkor az AD 10 parancsot kell kiadnod (második paraméter nem szükséges). Ekkor 10 TVP-nyi munkát végzel, a piszkosabb fajtából. A fizetség a szintedtõl függ. Egy körben egyszer vállalhatsz munkát a dukátbanknál, és csakis 10 TVP-ért, sem többért, sem kevesebbért.
Vigyázat, az aranydukát nem visszaváltható, nem átadható, nem ellopható, mint ahogy az érte vásárolható tárgyak sem! Elképzhelhetõ, hogy a beváltható tárgyak listája bõvül a jövõben, érdemes idõnként egy üres AD parancsot kiadni, hogy megtekintsd az aktuális közleményt. Az AD parancs TVP-be nem kerül, használható beállítás fordulóban is. Parancsoptimalizátorok figyelmébe: Ha egy fordulóban több AD parancsot akarsz használni, összevonhatod õket, pl. így: AD 1 600 218 3 10, azaz veszel aranydukátot 600 aranyért, 3 fekete dukátért, és a végén még dolgozol is 10 TVP-nyit.]



VÉGTAG SPEC. SZAKÉRTELEM TRANSZFORMÁCIÓ
A felejtés varázslathoz hasonlóan, a végtag spec. szakértelmeknél is bevezetjük, hogy a 20 vagy annál nagyobb végtag spec. szakértelmet csak úgy transzformálod, ha egybõl lemegy 20 alá. Tehát pl. ha 25/0-ás végtag spec. szakértelmed van, 10-es transzformáció esetén legalább 13-at kell 2. (ismétlés) paraméternek írni, és legalább 130 TVP-dnek és 130 ÉP-dnek kell lennie ahhoz, hogy a parancs végrehajtódjon. Írhatsz persze nagyobb számot is (az egyszerûség kedvéért javasoljuk a 99-et), ha 19-nél nagyobb a szakértelmed, úgyis csak annyiszor fog végrehajtódni, hogy 20 alá csökkenjen.
Természetesen felmerül a kérdés, mi van, ha valakinek 50-es vagy nagyobb végtag szakértelme van. Neki honnan lesz elegendõ ép-je és TVP-je a parancs végrehajtására? Bárhányszor is ismétlõdik a transzformáció, legfeljebb 200 ép sebzést fogsz így elszenvedni. Ha híján vagy a TVP-nek is, akkor nincs más megoldás - több forduló alatt kell a szükséges TVP mennyiséget összespórolni. Természetesen megoldás az is, ha a transzformáció szakértelmedet növeled. Például, egy 50-es végtag szakértelmet 35-ös transzformációval 320 TVP és 200 ép árán tudsz lecsökkenteni, míg 15-ös transzformációnál ez 710 TVP-be és 200 ép-be kerül.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2019
1680 Budapest, Pf. 4 | E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.