Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Alba Regina
Küldd el képeslapként!
Mint minden fajnál, a galetkik lányai közt is vannak tündöklő szépségűek. De a galetkik lányai - legyenek bármilyen törékenynek és ártalmatlannak tűnők - ugyanolyan halálos harci gépezetek, mint páncélos-tüskés hímjeik. Különösen igaz ez Alba Reginára, a pszionicisták klánjának magasrangú tagjára.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-29 00:59:56 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6759-180

Karakterszám: 6759 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 180 Játékhét: 533
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 85
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. feb. 8. 15h:15'
A következõ fordulód táplálható: 2024. feb. 9.

E-mail!

GOKUN KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32050.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*ápr. 27.* Legöregebb Fiatal felköltözött a következõ szintre.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban. A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 223.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 361.]

kno 22 24 6 8 22. képességre 24 képességpont
Elköltesz 24 képességpontot az imm.mérg.gázra harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az imm.mérg.gázra szakértelmed 12. szintre nõtt. Elköltesz 8 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 16!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 361.]

ep 9 100 1 építed a 9. épületet 100 TVPért
[Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, a bányagépet építed. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Az építés 75 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 16 TVP-nyit kell dolgoznod.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]

h 8 3 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 29!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]

var 155 15 155. varázslatra 15 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot nagyobb erõpajzs varázslatod erejének növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 286.]

ee 3806 24102 1092 134 1033 223 sok-sok eladás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Végigmustrálod a kínálatot: Xirnox pajzsa (#40210) 161 ap, kemény bõrpáncél (#3) 38 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 76 ap, kötél (#128) 19 ap, ében tündekard (#132) 38 ap, ében nyílpuska (#133) 57 ap, ében láncing (#134) 76 ap, khaldoran öv (#137) 57 ap, üvegszimbólum (#138) 28 ap, ozin fülkarika (#211) 152 ap, cseppkõ gyûrû (#234) 285 ap, khazdar taréj (#268) 30 ap, patkányfog (#270) 19 ap, lelakatolt ládikó (#310) 570 ap, olaj (#415) 19 ap, elsõsegély csomag (#619) 3500 ap, az erõ ezüst fülbevalója (#1707) 348 ap, az erõ könnyû nyílpuskája (#1736) 257 ap, a tudás szárnyas sisakja (#1977) 373 ap, az ügyesség csontamulettje (#2547) 355 ap, az ügyesség malachitgyûrûje (#2577) 355 ap, az ügyesség rövid tõre (#2652) 355 ap, az egészség sárgaréz nyaklánca (#2981) 221 ap, az egészség nehéz nyílpuskája (#3087) 412 ap, az egészség gyalogos lándzsája (#3132) 373 ap, a védekezés csatos öve (#4766) 207 ap, a titán rövid tõre (#5802) 426 ap, a gladiátor barbár lándzsája (#6281) 289 ap, a harcos díszes karkötõje (#7992) 426 ap, a harcos hosszú íja (#8022) 444 ap, a gólem kõrisfa íja (#8473) 674 ap, az óriás nehéz nyílpuskája (#8937) 483 ap, az óriás görbekardja (#8966) 289 ap, a tolvaj zöld köntöse (#9251) 273 ap, az entek átlátszó köntöse (#9702) 426 ap, az entek csepp fülbevalója (#9806) 269 ap, a mágus utazóköpenye (#10136) 269 ap, a mágus malachitgyûrûje (#10227) 426 ap, az elfek csontmaszkja (#10542) 426 ap, az elfek díszes fejpántja (#10556) 273 ap, az elfek vándorcsizmája (#10571) 273 ap, a merénylõ vívótõre (#11203) 652 ap, a merénylõ hosszúkardja (#11217) 444 ap, a mentát harci nyílpuskája (#12988) 720 ap, a sebesség nagy pajzsa (#13212) 444 ap, a sebesség sárga öve (#13317) 419 ap, a sebesség malachitgyûrûje (#13377) 426 ap, a majom hosszú íja (#14322) 444 ap, a szívósság malachitgyûrûje (#14727) 426 ap, a bérmágus bíbor láncinge (#17232) 558 ap, a bérmágus barbár lándzsája (#17531) 289 ap, a bölcsesség szárnyas sisakja (#17727) 444 ap, az energia kerek pajzsa (#18611) 289 ap, az energia nehéz nyílpuskája (#18837) 483 ap, az energia barbár lándzsája (#18881) 289 ap, a kígyó vassisakja (#19076) 289 ap, a kígyó sárga öve (#19167) 419 ap, a kígyó hosszúkardja (#19317) 444 ap, a sebezhetetlenség díszes pikkelyvértje (#19467) 483 ap, a sebezhetetlenség átlátszó köntöse (#19602) 426 ap, a sebezhetetlenség csatos öve (#19616) 269 ap, a gyõzelem ezüst nyaklánca (#20982) 437 ap, a túlélés szárnyas sisakja (#21327) 444 ap, a tökéletesség szárnyas sisakja (#21777) 515 ap, a tökéletesség rövid tõre (#22002) 497 ap, a tökéletesség vívótõre (#22003) 652 ap, a tûz szárnyas sisakja (#22227) 303 ap, a tûz zöld köntöse (#22301) 150 ap, a tûz hosszú íja (#22422) 303 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 125 ap, a jég háromszögszimbóluma (#22812) 296 ap, a jég keresztszimbóluma (#22813) 497 ap, a jég ezüst fülbevalója (#22857) 278 ap, a jég hosszú íja (#22872) 303 ap, az enyészet vassisakja (#23126) 166 ap, az enyészet szürke maszkja (#23143) 483 ap, az enyészet malachit karkötõje (#23291) 150 ap, az enyészet könnyû nyílpuskája (#23336) 196 ap, a villám átlátszó köntöse (#23652) 285 ap, a villám csonttõre (#23801) 150 ap, a regenerálódás bronz mellvértje (#24447) 399 ap, a regenerálódás karikaszimbóluma (#24611) 159 ap, a regenerálódás malachit karkötõje (#24641) 150 ap, a sün kék köpenye (#24987) 278 ap, a szalamandra csontmaszkja (#25842) 285 ap, a szalamandra szürke maszkja (#25843) 483 ap, a yeti utazóköpenye (#26336) 145 ap, a yeti könnyû íja (#26471) 166 ap, a yeti vívótõre (#26503) 483 ap, a sav csatos öve (#26816) 145 ap, a sav gyalogos lándzsája (#26982) 303 ap, az elektromosság karikaszimbóluma (#27311) 159 ap, a légzés szárnyas sisakja (#27627) 303 ap, a légzés fekete csizmája (#27672) 285 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 75 ap, a légzés csonttõre (#27851) 150 ap, a légzés vívótõre (#27853) 483 ap, a légzés gyalogos lándzsája (#27882) 303 ap, az angyalok nehéz nyílpuskája (#28287) 342 ap, az ellenállás fekete csizmája (#28572) 285 ap, az ellenállás aranyozott nyaklánca (#28633) 497 ap, a bûz háromszögszimbóluma (#29112) 296 ap, a sólyom kerek pajzsa (#29411) 166 ap, a sólyom ezüst fejpántja (#29457) 285 ap, a sólyom kõamulettje (#29546) 150 ap. Eladod a gyorsaság díszes fejpántját 48 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod a méreg átlátszó köntösét 65 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladsz 1 csontmaszkot 16 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 25 ében láncinget 500 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 25 hamis arany lapul!
Eladsz 1 ezüst láncinget 69 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 4 hamis arany lapul!
Eladsz 1 pikkelypáncélt 15 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 281.]

v 155 155. varázslat elmondása
Elhagyod a boltot. Varázshatalmad segítségével elmondasz egy nagyobb erõpajzsot. (+45% védekezés.) (-25 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

m 1 17 8 1111 1212 1412 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,17) Félelemmel vegyes tisztelettel lépsz be a Csarnok kapuján.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 1,16) Északi irányba folyatod utadat. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 1,15) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,15) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 1,15) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,15) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,16) Keleti irányba folyatod utadat. Újabb üres barlang! Sóhajtva indulsz tovább, de egyszercsak megakad valamiben a szemed. Egy láda! Izgatott leszel. Vajon mi lehet benne? Sajnos zárva van. Ez nem lehet akadály! Megpróbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 12-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Ez az! Megvizsgálod, mit találtál: 9 drágakõ.
(M 2,15) Északi irányba folyatod utadat. A következõ helyszínen nincs semmi érdekes.
(M 3,15) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 2,14) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 1,15) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,14) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,15) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]

ee 19198 26861 16061 1197 1257 sok-sok eladás
Kimész a Csarnokból. Elmész a szint középpontjában épült boltba. {Jelenleg az 1. küldetés megoldásán fáradozol.} Eladod a kígyó bronz amulettjét 148 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 7 hamis arany lapul!
Eladod a sav karikaszimbólumát 36 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladod a sas karikaszimbólumát 64 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladsz 2 csontamulettet 32 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 2 ezüst fülbevalót 30 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

be 20 3 518 meglátogatod a 20. épületet
Elhagyod a boltot. Ellátogatsz a remetéhez, és megmutatod neki szerzeményedet. A remete nem tûnik túl meglepettnek, és milyen érdekes, önzetlenül segít! Nahát kedves Gokun, úgy látom sikerült rátalálnod a legendás felszíni varázstárgyra, melyet csak kincskeresõ kisködmön néven emlegetnek. Gyere, megmutatom, hogyan kell használnod! [ld. enc.] Használd egészséggel, biztos jó hasznát veszed majd. De tudnod kell, ezen kívül még számos más felszíni varázstárgy is létezik, melyek mind csodás hatalommal bírnak. Gyûjtsed õket, és ha sikerült tíz különbözõt összeszedned, hozd el nekem õket, egy isteni erejû, óriási hatalommal bíró ereklyét adok neked értük cserébe. [Vigyázz, ha kiadod a BE 20 4 parancsot, 20 TVP árán, a remete elvesz tõled tíz, általa kiválasztott felszíni varázstárgyat! Persze várhatóan a jutalom is mesés lesz! Csak olyan tárgyat tud kiválasztani a remete, ami nincs beKFelve vagy ládikóban õrizve!!!]
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]

h 14 19 22 24 14. tárgy használata
Az alapanyagokat berakod egy üvegcsébe, vizet öntesz hozzá, és tûz fölött melegítve, lassan kevergeted az egészet. Tökéletes! Az ital lassan fehér színt ölt. Rövid próba után látod, hogy ez 19 db fehér gyógyital.
[95 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

ve 14 19 vásárlás
Lesétálsz a kereskedõhöz. {Jelenleg az 1. küldetés megoldásán fáradozol.} Veszel 19 üvegcsét 57 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

h 14 19 23 25 14. tárgy használata
Hazamész a boltból. Elõveszel egy üres, kimosott üvegcsét, és az alapanyagokat a megfelelõ elõkészítés után összekevered benne, tûz fölött melegítve. Tökéletes! Az ital lassan piros színt ölt. Rövid próba után látod, hogy ez 19 db hõsiesség itala.
[95 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]

h 14 14. tárgy használata
A parancs 2. paraméterét hibásan adtad meg. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]
ee 54 108 64 66 27822 17953 sok-sok eladás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". {Jelenleg az 1. küldetés megoldásán fáradozol.} Eladsz 1 jéglehelet italát 10 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 3 javítás italát 54 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 3 hamis arany lapul!
Eladsz 3 kincskeresés italát 45 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 2 hamis arany lapul!
Eladsz 3 kalmárok italát 30 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 1 hamis arany lapul!
Eladsz 8 a légzés hosszú íját 136 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 6 hamis arany lapul!
Eladod a bölcsesség vívótõrét 148 aranyért. Hoppá! A valódi érmék közt 7 hamis arany lapul!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 41.]

k 271 487 405 348 382 1 kaland elvállalása
Elhagyod a boltot. (271. kaland:) A zöld gömbökbõl álló fészek ugyanott van, mint elõtte. Félrehajtogatva a ragacsos hálót, lehajolva bemászol a bejáraton. Odabent meglepõen nagy a hely! Saját tükörképedet pillantod meg magad elõtt. Felemeled az egyik végtagodat: õ is felemeli. Elõrelépsz, õ is elõrelép! Megpróbálod kikerülni - beleüközöl. Ha ez egy illúzió, igencsak szilárd alapokon nyugszik!
[Mágia próba 11-es küszöbre: sikeres] A tükörkép egy dolgot bizonyosan nem tud lemásolni: a belsõ tulajdonságaidat. Összpontosítod mágikus energiáidat. A tükörkép lassan szertefoszlik!
Ahhoz, hogy továbbmehess, ki kell nyitnod ezt a zárt sziklaajtót. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Egy szakadékhoz érkezel, a falon kapcsolók. A mélyben kõoszlopokat látsz. Megérintesz egy kapcsolót, és az egyik kõoszlop felemelkedik! Ha minden fel tudod emelni, akkor átsétálhatsz rajtuk a túloldalra. Próbálgatni kezded a kapcsolókat. Mindegyik felemel egy oszlopot, de szinte mindegyik vissza is süllyeszt egyet!
[IQ próba 11-es küszöbre: sikeres] Végigpróbálgatod a kapcsolókat, és megfigyeled, melyik mit csinál. Hamarosan tudod, milyen sorrendben kell õket meghúzni, és máris megvan a híd! Átsétálsz rajta.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 99 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 52% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(487. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére több hely van. Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeleid egy tektonikus kvatáns (#216) [aura: auraészlelés: 10.] és egy tektonikus atka (#217). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A tektonikus atka megidézi a 2. tektonikus kvatánst. Összegyûjtve mágikus energiáit, a káoszmágus elvarázsol egy tûzgolyót. Az 1. tektonikus kvatáns 26 sebzést kap. A tektonikus atka 30 sebzést kap. A 2. tektonikus kvatáns 23 sebzést kap. Az 1. tektonikus kvatáns elmormol egy isteni harag varázslatot. 29 életpontnyit sebzõdsz. A quwarg katona sebzõdik 39 ép-t. A káoszmágus 21 sebzést kap. A tektonikus atka felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A quwarg katona a 2. tektonikus kvatánst rohamozza. A tektonikus atkát próbálod megsebezni. Megpróbálod felbuktatni bal lábaddal. Nem találtál. Odacsapsz jobb mancsoddal. (56 ép-t sebeztél). Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (46 ép-t sebeztél). Bénító mérget juttatsz a vérébe. A tektonikus atka megtántorodik. Odacsapsz bal mancsoddal. (48 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (45 sebzés). A tektonikus atka holtan terül el. A quwarg katona és a 2. tektonikus kvatáns egymással harcolnak. a 2. tektonikus kvatáns paralizálódott. Regenerálsz (+16 ép)
*** 2. KÖR *** A káoszmágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy energiafolyam! Az 1. tektonikus kvatáns megtántorodik. Az 1. tektonikus kvatáns sebzõdik 20 ép-t. A 2. tektonikus kvatáns megtántorodik. A 2. tektonikus kvatáns 20 sebzést kap. Az 1. tektonikus kvatáns varázshatalma segítségével elmond egy isteni haragot. Ellenállsz a varázslatnak. A quwarg katona 42 ép-t sebzõdik. A káoszmágus sebzõdik 24 ép-t. A quwarg katona hörögve elterül. Az 1. tektonikus kvatánst próbálod megsebezni. Megeresztesz egy jól irányzott rúgást bal lábaddal. (22 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (44 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Tekergetve suhintasz farkaddal. (36 ép-t sebeztél). Bénító mérget juttatsz a vérébe. Az 1. tektonikus kvatáns megtántorodik. Lesújtasz bal mancsoddal. (39 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (45 sebzés). Az 1. tektonikus kvatáns hörögve elterül. Regenerálsz (+13 ép)
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a káoszmágus elvarázsol egy halál csókját. A 2. tektonikus kvatáns ellenáll a varázslatnak. A 2. tektonikus kvatáns mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy isteni haragot. Immúnis vagy a varázslatra. A káoszmágus 26 ép-t sebzõdik. A káoszmágus holtan terül el. Megtámadod a 2. tektonikus kvatánst. A hasát célzod bal lábaddal. (18 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Odaütsz jobb mancsoddal. (50 ép-t sebeztél). Lecsapsz farkaddal. (33 ép-t sebeztél). Mérged beléhatol. A 2. tektonikus kvatáns megtántorodik. Beversz egyet bal mancsoddal. (39 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (39 sebzés). A 2. tektonikus kvatáns halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 508 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 22/81, a káoszmágus: 119/71.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+149%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": a tûz bronz mellvértje és 9 drágakõ.
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 2 hõsiesség pont és 32% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, káoszmágus újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.

(405. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(348. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(382. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.

(1. kaland:) A boltos ismét széles mosollyal üdvözöl.
- Kihasználnám a kiváló lehetõséget, és szeretnék vásárolni egy démonlidérc esszenciát!
[Tárgyhasználat: 300 arany]
- Bölcs döntés - bólint a boltos, és kirak egy bõrerszényt a pultra, amelybõl irtózatos bûz árad. Vajon valóban bölcs döntés? Kifizeted a pénzt, és reménykedsz, hogy nem kapsz semmiféle fertõzést ettõl az ocsmányságtól.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
p portyázás
Készenléti állapotodat ellenõrzöd, majd elindulsz. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Ahogy befordulsz egy sarkon, magas barlangterem tárul eléd. Közepén egy kõtorony magasodik. Bizonyára valamilyen mágus, vagy esetleg az õt elpusztító galetki tanyázik itt. Mindenesetre az ajtó tárva-nyitva van! Megjegyzed magadnak a helyet. (241. kaland, összköltsége 25 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. A kutatásod eredménytelen. Továbbnyomulsz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Szergej, egy elképesztõen széles vállú, medvemozgású, megnyerõ mosolyú, tejfelszõke férfi. [aura: 0-ás méretû 2-es szintû jobb mancs.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. Felszerelése: a tûz vas mellvértje, a bûz aranyozott nyaklánca, a tûz márványgyûrûje, a bûz fogazott kardja, spanyolcsizma, az Örökkévalóság Rubinja, a tûz malachit karkötõje, a tûz csontamulettje, arany orgling fétis, a tudás zafírja, a teknõs fogazott kardja, a szívósság ónix karkötõje, a ragadozó malachitgyûrûje, az ellenállás ezüst fülbevalója, a bûz kõrisfa íja, szerencsekõ, a tûz ezüst fülbevalója, a bûz ónixgyûrûje, a teknõs hosszú lándzsája, a tûz bíbor köpenye, orglingbõr öv, görényfarok. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ azonban nemet int. Hangos csatakiáltással, elõreveted magadat.

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a káoszmágus létrehoz egy tûzgolyót. Szergejt védi rezisztanciája. Szergej odajön hozzád. Megrohamozod Szergejt. A quwarg katona elindul Szergej felé. Szergej rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (64 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Szergejt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (18 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (9 sebzés). A quwarg katona Szergejt támadja. Regenerálsz (+16 ép) Szergej regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A káoszmágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy energiafolyam! Szergej megtántorodik. Szergej 17 ép-t sebzõdik. Szergej rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (71 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Szergejt. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (23 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (14 sebzés). A quwarg katona Szergejt támadja. Regenerálsz (+16 ép) Szergej regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A káoszmágus elmond egy halál csókja varázslatot. Szergej ellenállt a varázslatnak. Szergej rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (73 ép-t sebzõdtél). A quwarg katona Szergejt támadja. Szergej lebénult. Szergejt próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (24 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (10 sebzés). Regenerálsz (+16 ép) Szergej regenerálódik.
*** 4. KÖR *** A káoszmágus mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy halál csókját. Szergej elkerülte a varázslatot. Szergejt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (25 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (10 sebzés). A quwarg katona Szergejt támadja. Szergej ledermed. Regenerálsz (+16 ép) Szergej regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Magában motyogva, a káoszmágus létrehoz egy halál csókját. Szergej sebzõdik 58 ép-t. Megtámadod Szergejt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (18 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (10 sebzés). A quwarg katona Szergejt támadja. Regenerálsz (+16 ép) Szergej regenerálódik.
*** 6. KÖR *** A káoszmágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy halál csókja! Szergej ellenállt a varázslatnak. Szergej rád veti magát. Szergej tüzet lehel rád. (70 ép-t sebzõdtél). Támadod Szergejt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (20 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (12 sebzés). Szergej ájultan a földre zuhan. Regenerálsz (+16 ép)
[A csatában összesen 193 sebzést okoztál, és 278 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 9/0, a káoszmágus: 75/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+72%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 18% jut. Elhagyod a csata helyszínét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

be 9 4 1 meglátogatod a 9. épületet
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 8 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ellenfeled egy xenomorf csecsemõ (#419).
Itt csak veszthetsz, hiszen életpontod a menekülés% alatt van - Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. Nicsak! A menekülõ xenók egy jókora lyukat vájtak a barlangod hátuljába, ami több, mint zavaró. Ki tudja, mikor fogsz látogatókat kapni a nyíláson keresztül! Talán jobb, ha betömöd. Ehhez a B 99 99 parancsot add ki, 20 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
*** Ebben a fordulóban 2 véletlen kalandot teljesítettél, így kalandor rangod nem változott.
Ebben a körben +5 galetki erõt és +2 hírnevet kaptál. A kör során összesen 701 sebzést okoztál, és 307 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 20 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 371 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Gokun, egy izmos, kopasz, lekicsinylõen méregetõ, gúnyos mosolyú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Kalandor rangod: tapasztalt felderítõ (3.01). Ez a 180. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 15 (17) / 4.15
[2] IQ: 16 (14) / 11.22
[3] ügyesség: 29 (31) / 7.95
[4] egészség: 20 / 1.31
[5] mágia: 12 / 2.68
[6] gyorsaság: 16 / 0.16
[9] Méret/ép: 223 (224) / 42
Min. méret: 197
Barlangméret: 223
PONTJAID
Varázspont: 165 / 140
Képességpont: 23 / 54%
Hõsi pont: 115 (6)
Tám.bónusz: 14%
Véd.bónusz: 20%
Galetki erõ: 980 / 414
Hírnév : 1353
Jóllakottság: 68%
Életkor: 15 / 15
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 48 (1)
Galetki gyõzelmek: 22 (1)
Torzsz. csaták: 1462 (1)
Torzsz. gyõzelmek: 1339 (1)
Leölt torzszülött: 2269 (3)
Pszi csaták: 85 (0)
Pszi gyõzelmek: 43 (0)
Ájulások száma: 53 (0)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: kifejlett mutáns (54)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 64%-os szorzó. +2 minden végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz egy varázskövet! 2.) Gyõzz le 8 szirén fattyút! 3.) Teremts egy bohócmoladot!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 19 / 6.03 [15] regeneráció: 30 (32) / 3 [18] tûzimmunitás: 9 (17) / 1.20
[19] hidegimmunitás: 9 (17) / 0.80 [20] savimmunitás: 9 (17) / 1.20 [21] elkt.immunitás: 8 (16) / 1
[22] imm.mérg.gázra: 12 (25) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 8 / 0 [24] rezisztencia: 23 (30) / 1
[25] bûz: 25 (30) / 0 [26] lõfegyver: 3 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 8 / 1.79 [47] zárnyitás: 7 / 3.98
[48] mászás: 7 / 0.62 [49] rugalmasság: 5 / 0.50 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 3.70
[51] transzformáció: 5 / 2.56 [52] auraészlelés: 6 / 3.40 [53] ékszerészet: 4 / 0.49
[54] kereskedelem: 5 / 1.64 [55] szívósság: 21 / 1.75 [56] varázsitalfõzés: 8 / 1.13
[57] gyógynövények: 9 / 1.33 [58] nyomkeresés: 10 / 6.67 [59] vezetõkészség: 7 (8) / 2.99
[62] lopás: 7 / 0.15 [63] éberség: 4 / 0.65 [64] átokszórás: 13 / 7.04
[65] álcázás: 17 (21) / 0.70 [66] lopakodás: 6 / 1 [67] régészet: 13 / 5.64
[68] zene: 9 / 0.89 [69] tanulás: 14 / 1.12 [70] idézés: 3 / 1.20
[71] javítás: 6 / 0.85 [72] építés: 6 / 1.99 [73] felderítés: 12 / 1.11

VÉGTAGOK
bal láb [100] méret: 12 (13) / 3.80 [101] szakért.: 10 (11) / 3.90 [102] roncsolás: 13 (18) / 0  
jobb mancs [103] méret: 24 / 0.50 [104] szakért.: 20 / 1.02 [105] paraliz.méreg: 16 (21) / 3  
farok [106] méret: 19 / 0 [107] szakért.: 14 / 11.34 [108] bénító méreg: 14 (19) / 0  
bal mancs [109] méret: 20 / 0 [110] szakért.: 15 / 3.41 [111] rothasztás: 11 (16) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[11] elektromos kéz: 4 / 0.06 [10] energiatüske: 7 / 0.92 [29] életszívás: 1 / 0
[152] felejtés: 4 / 1.52 [146] kontakt.õseiddel: 4 / 1.69 [157] láthatatlanság: 4 / 0.12
[165] manafókuszálás: 4 / 0 [35] mágiatörés: 8 / 0.64 [155] nagyobb erõpajzs: 15 / 6.20
[38] parancs: 7 / 0.12 [128] pszi csáp: 12 / 2.06 [159] szellemidézés: 1 / 0.08
[132] tudati méreg: 10 / 1.44 [46] tudatrombolás: 1 / 0    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] elektraton 45/0 180% 155% 11 / 7.08 megsemmisült
[2] quwarg katona 60/60 179% 170% 5 / 2.60 harcol
[3] káoszmágus 66/66 179% 170% 4 / 1.78 harcol
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 10

HARCI PROGRAMOD
1: tûzlehelet használata ha ellf. 1017. képessége 1 v. több. Prioritás: 1.
2: tûzlehelet használata ha ellenfeled #111.
3: tûzlehelet használata ha ellenfeled #85.
4: energiatüske t.var. ha ellenfeled #75.
5: védelem itala v.var. ha ellenfeled #160.
6: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #190.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 10 30 50 61; VI erõ:150% ép:20%; PV 3 4; PSZ 65 55 63 46 47 48; HE 2; PT 2; I 20;

SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb 10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (7. épület), #50 (20. épület), #382 (179. forduló), #348 (179. forduló), #405 (179. forduló), #241 (180. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg a bányagép építésén dolgozol, eddig 184 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a tûz bronz mellvértje (#22197) 3 csatos öv (#1166)
1 ezüst fejpánt (#1107) * 1 Förtelmes maszk (#326) * 1 káoszkígyó vért (#271)
1 szárnyas sisak (#1077) 1 szent templomi maszk (#232) 3 törpe pikkelyvért (#4)
1 Xantin ezüstöve (#174)

Ékszerek, kincsek
1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a mutáció gyémántja (#162) * 1 a pók smaragdgyûrûje (#253)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 31618 arany (#1) * 2 arany orgling fétis (#296)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 bronz amulett (#1198)
1 bronzmedál (#207) 3 csepp fülbevaló (#1256) 2 cseppkõ gyûrû (#234)
1 díszes karkötõ (#1242) 145 drágakõ (#2) * 1 galetki érdemérem (#276)
1 görényfarok (#189) 1857 hamis arany (#809) 1 háromszögszimbólum (#1212)
3 márványgyûrû (#1226) 5 orgling fétis (#269) * 1 óriás fülbevaló (#225)
* 1 ozin fülkarika (#211) 1 quwarg amulett (#275) * 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 Xirnox jáde karkötõje (#40394)

Felszerelés
1 bajnoki oklevél (#273) 1 bunthar bõrdarab (#515) 1 díszes rézkulcs (#129)
13 fekete dukát (#218) 1 Fortuna kiskorsója (#521) 1 furulya (#167)
1 idõkristály (#219) 1 kincskeresõ kisködmön (#519) 3 kötél (#128)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 mandolin (#19) 2 Morgan kristálya (#525)
1 Morgan pálcája (#511) 1 oprasszum fókusz (#300)

Fegyverek
1 csonttõr (#1301) 1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 rövid tõr (#1302)
12 sziklarepesz (#13) 1 törpe balta (#224)

Varázsitalok és füvek
17 bajnokok itala (#62) 1 bosszantás itala (#81) 5 csapdaészlelés itala (#65)
17 csótányláb (#25) 27 elfu moha (#33) 31 elonotichlan (#31)
19 fehér gyógyital (#50) 26 gyilkos boróka (#27) 6 hatalom kék itala (#58)
36 hónakkupók (#30) 21 hõsiesség itala (#52) 2 immunitás itala (#71)
1 kék mitinda (#255) 6 kihívás itala (#68) 1 liánvirág (#24)
29 mátekel gomba (#21) 8 méregellenállás itala (#51) 34 mézfû (#29)
17 mitulen fû (#20) 15 muskil (#37) 12 óriásnövés itala (#60)
25 ragálygomba (#26) 14 rémcserje (#34) 18 sárkányvirág (#32)
4 sötét mák (#23) 12 szemani gomba (#36) 27 tejfonál (#28)
1 tûzlehelet itala (#53) 7 üvegcse (#14) 4 védelem itala (#59)
22 velparaj (#35) 10 waarkin (#38) 16 winropu moha (#22)
6 xita uborka (#39) 5 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
4 asztrálesszencia (#154) 6 barna manakõ (#149) 9 bolhedor szárny (#15)
3 démonlidérc esszencia (#272) 5 duzzadt xenópete (#479) 62 ekinda haj (#147)
23 elektronit (#141) 8 húsevõ bibe (#151) 7 káoszkígyó pikkely (#230)
5 khazdar taréj (#268) 3 kõtroll szem (#274) 34 mandibula (#157)
7 molad púp (#16) 6 molitár háj (#165) 3 nohnetár gumó (#212)
9 nordkristály (#146) 1 óriási xenópete (#480) 144 õsi relikvia (#17)
17 patkányfog (#270) 28 pirgamit (#152) 2 ratifikátor agy (#236)
10 smaragd esszencia (#229) 19 szójer csáprágó (#231) 2 xenópete (#278)
16 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): csizma #1120 (1), a regenerálódás ezüst fejpántja #24507 (9), az elefánt vándorcsizmája #16421 (9), a tökéletesség vas lemezpáncélja #21701 (12), a gyorsaság vándorcsizmája #3821 (7), az óriás díszes karkötõje #8892 (11), a tökéletesség karikaszimbóluma #21911 (11), a bûz malachit karkötõje #29141 (5), az ellenállás sárgaréz nyaklánca #28631 (5), a tökéletesség karikaszimbóluma #21911 (11), a titán kerek pajzsa #5561 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 71 hamis arany (#809), 1 kincskeresõ kisködmön (#519), 18 drágakõ (#2), 1 a tûz bronz mellvértje (#22197), 19 fehér gyógyital (#50), 19 hõsiesség itala (#52), 1 démonlidérc esszencia (#272).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 19 winropu moha (#22), 19 csótányláb (#25), 19 liánvirág (#24), 19 sötét mák (#23), 1 xenópete (#278), 136 arany (#1), 19 üvegcse (#14), 2 csontamulett (#1197), 1 jéglehelet itala (#54), 1 a sav karikaszimbóluma (#26861), 25 ében láncing (#134), 8 a légzés hosszú íja (#27822), 3 kalmárok itala (#66), 1 ezüst láncing (#1033), 3 kincskeresés itala (#64), 2 ezüst fülbevaló (#1257), 1 a gyorsaság díszes fejpántja (#3806), 3 javítás itala (#108), 1 a méreg átlátszó köntöse (#24102), 1 a kígyó bronz amulettje (#19198), 1 csontmaszk (#1092), 1 a bölcsesség vívótõre (#17953), 1 pikkelypáncél (#223), 1 õskõ (#8), 1 a sas karikaszimbóluma (#16061), 1 apró ködmön (#518).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



KINCSKERESÕ KISKÖDMÖN (519. TÁRGY)
Szóval ez lenne a legendás kincskeresõ kisködmön? Amirõl annyit hallottál már a mesékben? Ezek szerint tényleg létezik! Nahát, ez igen! Mostantól nem lesz szükséged arra a fránya kincskeresés italára, melynek komponenseiért manapság annyit kérnek a tolvaj és tudós fûárusok! Ha a kincskeresõ kisködmön a birtokodban van (nem kell viselned), szerencsésebb leszel a kincseket illetõen. Ha egy olyan torzszülöttet gyõzöl le, amelynél néha valamilyen ritka kincset lehet találni, akkor 20%-kal megnõ az esélyed, hogy ilyen tárgyat találj. A kincskeresõ kisködmönt nem kell KF-elni ahhoz, hogy hatását kifejtse.



TEKTONIKUS KVATÁNS (216. LÉNY)
Maga a megelevenedett földkéreg, õspáncélos teknõs-teremtmény a tektonikus kvatáns. Lomha lábain elõkúszik a mélység járataiból, és felzabál mindent, legyen az szerves vagy szervetlen anyag. Kemény páncéljáról a nyílvesszõk ártalmatlanul pattannak le, és még a képzett karmok is nehezen tesznek benne kárt. Tudósok gyakran kísérleteznek a kvatáns elfogásával, remélve, hogy a becslések szerint több ezer éves teremtmény agyából felbecsülhetetlen értékû információk nyerhetõk ki a múlt történelmére nézve, de eddig még nem jártak sikerrel. A kvatáns természetesen kõevõk számára jelent táplálékot.



TEKTONIKUS ATKA (217. LÉNY)
A kvatánsok elpusztítása nem lehetetlen feladat, azonban vigyázz: a kvatánst gyakran kíséri egy élõsködõ, a tektonikus atka, amely szükség esetén képes kaput nyitni a föld elemi síkján át, és segítségül hívni a kvatáns párját, vagy a föld energiáit felhasználva, regenerálni a gazdaállatot. Mivel atkát külön nem találhatsz, csakis kvatáns kísérõjeként, ezért külön atkát nem is tudsz VD paranccsal keresni.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.