Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Gyógyító érintés
Küldd el képeslapként!
Vannak sebek, melyeket a templomok elsőosztályú szakértelemmel bíró sámánjai sem képesek meggyógyítani. De ha ők sem, vajon kihez forduljon a torzszülöttek harapásaitól megtépázott galetki?
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 18:17:45 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6700-28

Karakterszám: 6700 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 28 Játékhét: 48
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 490
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. dec. 23. 10h:22'
A következõ fordulód táplálható: 2002. dec. 26.

E-mail!

FIRE BREATH KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 36. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Magitor Pater, egy magas, zöldcsuhás, csuklyát mélyen a szemébe húzó kántáló varázsló férfi. A Mágusok klánjának írnok rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: az egyensúly gyûrûje, a harcmûvész díszes fejpántja, fekete csizma, kristályamulett, vaspajzs, bronzmedál, szivárvány karkötõ, khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, kék köpeny, a káosz elemi karkötõje, ezüstmedál, lovagi lemezpáncél. Elõször megpróbál meggyõzni, hogy átokszórjatok. Határozatlanul biccentesz.
Köszönés helyett ezt mondja: "Úgy állsz ott, mint akinek gyökeret vert a lába!" Nem késel a válasszal: "Sötét vagy, mint az éjszaka!" Így szól hozzád: "Násztáncot járnak a fejeden a tetvek!" Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9613.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 9070.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*szept. 30.* Rogen a Kalandor és Mézga Aladár megküzdöttek egymással, és Rogen a Kalandor gyõzött. *okt. 1.* Csuhi a Pusztító felköltözött a következõ szintre. *okt. 2.* Sünkutya a "Rettentõ" és Gulf megküzdöttek egymással, és Sünkutya a "Rettentõ" gyõzött. *okt. 14.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Malior az Éjben Kacagó felett. *okt. 17.* Krabnordar Evlon felköltözött a következõ szintre. *okt. 18.* Zsebibaba Baby és Mézga Aladár megküzdöttek egymással, és Zsebibaba Baby gyõzött. *okt. 22.* Rogen a Kalandor gyõzelmet aratott Malior az Éjben Kacagó felett. *okt. 24.* Thor a Káosz Papja teljesítette a 14. küldetést, amit a templomban kapott. *okt. 25.* Hajnalszárny gyõzelmet aratott Tintilla, a Derûs felett. *nov. 6.* Thor a Káosz Papja teljesítette a 3. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*okt. 3.* Nomis Leinád rangja a Mutánsok Klánjában "fatty" lett. *okt. 10.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Alamutot. *okt. 14.* Nomis Leinád elsõként ért el 18-as zárnyitás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *okt. 16.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *okt. 18.* 19-es és Féreg Artis pszi párbajt vívtak. 19-es került ki gyõztesen. *okt. 21.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Tigrisszemû Veronelt. *okt. 28.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte Merlint. *nov. 4.* Avvocato Terrasini és Igree-Ynaldine-Moa megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *nov. 4.* Féreg Artis mellé szegõdött egy orgling disznó. *nov. 8.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Ádáz felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 185.]

ve 14 20 vásárlás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 39 ap, törpe pikkelyvért (#4) 48 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, molad púp (#16) 15 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 78 ap, winropu moha (#22) 39 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, khaldoran öv (#137) 58 ap, szivárvány karkötõ (#139) 156 ap, nordkristály (#146) 11 ap, pirgamit (#152) 15 ap, mandibula (#157) 7 ap, yeti csont (#160) 21 ap, lemúr hártya (#161) 5 ap, Xantin bõröve (#169) 78 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 78 ap, fekete nadrág (#171) 78 ap, villámöv (#172) 78 ap, pókcsatos öv (#173) 78 ap, lelakatolt ládikó (#310) 585 ap, lemezpáncél (#1000) 97 ap, vas lemezpáncél (#1001) 168 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 250 ap, pikkelyvért (#1015) 39 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 74 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 133 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 219 ap, láncing (#1030) 78 ap, könnyû láncing (#1031) 138 ap, bíbor láncing (#1032) 210 ap, mellvért (#1045) 68 ap, bõr mellvért (#1046) 121 ap, bronz mellvért (#1047) 191 ap, vas mellvért (#1048) 290 ap, pajzs (#1060) 19 ap, kerek pajzs (#1061) 44 ap, nagy pajzs (#1062) 93 ap, vaspajzs (#1063) 173 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak (#1076) 44 ap, szárnyas sisak (#1077) 93 ap, szarvas sisak (#1078) 173 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 28 ap, csontmaszk (#1092) 74 ap, szürke maszk (#1093) 149 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 28 ap, ezüst fejpánt (#1107) 74 ap, csillogó fejpánt (#1108) 149 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 28 ap, fekete csizma (#1122) 74 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 23 ap, kék köpeny (#1137) 67 ap, díszes köpeny (#1138) 140 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 28 ap, átlátszó köntös (#1152) 74 ap, díszes köntös (#1153) 149 ap, íj (#1270) 19 ap, könnyû íj (#1271) 44 ap, hosszú íj (#1272) 93 ap, kõrisfa íj (#1273) 173 ap, nyílpuska (#1285) 39 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 74 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 133 ap, harci nyílpuska (#1288) 219 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 28 ap, rövid tõr (#1302) 74 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 44 ap, hosszúkard (#1317) 93 ap, fogazott kard (#1318) 173 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, barbár lándzsa (#1331) 44 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 93 ap, hosszú lándzsa (#1333) 173 ap, a méreg csatos öve (#24116) 149 ap, a sav halotti maszkja (#26741) 154 ap, a sav görbekardja (#26966) 170 ap, a sav barbár lándzsája (#26981) 170 ap, az elektromosság vas lemezpáncélja (#27101) 294 ap, a légzés halotti maszkja (#27641) 154 ap, az angyalok íja (#28270) 68 ap. Veszel 20 üvegcsét 60 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

ho 10 hõsiesség pont használata
Visszamész a barlangodba. Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

k 15 kaland elvállalása
(15. kaland:) Itt az ideje, hogy segíts a papoknak! Felmarkolod a rengeteg üvegcsét, és lebattyogsz a templomba.
[Tárgyhasználat: 20 üvegcse] Az egyik fiatal pap már messzirõl integet. - Barátom! - kiáltja. - Ezt kapd el! - ezzel feléd hajít egy csomagot.
[Ügyesség próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Egy jól irányzott, precíz rúgással visszalövöd a feléd dobott csomagot, és még az üvegcsék sem potyognak ki a kezedbõl. - Tudod, kivel szórakozzál! - kiáltod a fiatal pap felé. A templomban nagy örömmel fogadnak, rögvest hozzálátnak az üvegcsék kimosásához. A fehér gyógyital hatalmas üstben fortyog, a szerzetesek óvatosan adagolják az üvegcsékbe. Közben megkapod az ígért gyógyítást, teljesen begyógyítják sebeidet. Hallgatod a munka közben beszélgetõ szerzeteseket. Az egyik épp azt meséli, hogy tegnap egy galetki csúnyán átkozódott a templomban, és lám, Skretya atya fülönfogta, és valami nagyon nehéz feladatot talált ki neki! No, ezek szerint neked is vigyáznod kell az átkozódással. Vágyódva nézel az üst felé. A fõpap elkapja a tekintetedet, és mosolyogva így szól hozzád:
- Egy galetkinek tudnia kell, hogyan gyógyítson saját magán, nem szabad holmi fõzetekre támaszkodnia! Várjál, tudok segíteni! - félrevonultok, a fõpap meditációs gyakorlatokat és gyógyítási technikákat oktat neked. A tanításnak köszönhetõen az egészség tulajdonságod megnõtt eggyel! Boldogan távozol. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

bb 4 7 9 több épület meglátogatása
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az akadémia egyik oktatója - Purbah mester néven mutatkozik be - megkérdezi, hogy szeretnéd-e a lehelet képességedet növelni. Mohón bólintasz. Purbah mester magyarázni kezd:
- Én magam a támadási formák közül a leheletet kedvelem a leginkább, ezért is próbálom támogatni az ilyen stílust követõ galetkiket. Ha a próbát kiállod, egy fantasztikus varázstárgyat kapsz jutalmul! Persze ez nem jótékonysági intézmény, a próbára nevezési díjat szedek a költségeim fedezésére, úgyhogy csak akkor jelentkezz, ha valóban úgy érzed, készen állsz, különben 30 aranyad bánja! (16. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.)
[be 7:] Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint elöljárója, Vizevil Rogan egy vékony, áttetszõ bõrû, vastag szájú, egyetlen óriási karmot birtokló galetki kezét tördelve fogad:
- Micsoda botrány! A szintemen hamarosan eluralkodik a káosz, ha nem tudok valamit gyorsan tenni! Tudnál esetleg segíteni? - kérdõn nézel az elöljáróra, mire õ folytatja: - Bizonyára tudod, hogy a szintünkön rendet a Takarítók tartanak, míg a szintek közötti áruforgalmat a Szállítók biztosítják. A Takarítók összegyûjtik és elássák a szemetet, a Szállítók pedig - ezek az iszonyatosan erõs, nagyhátú galetkik - hatalmas súlyokat cipelnek. E között a két csoport között állandó volt a vetélkedés, mindegyikük azt próbálja bizonyítani, hogy az õ feladata a fontosabb! Most aztán annyira elmérgesedett a helyzet, hogy egyik fél sem dolgozik, hanem "háborúra" készülnek. Mielõtt a császári gárdát lehívnánk, hogy csináljon rendet, meg kéne próbálkozni valami békés megoldással. Rám nem hallgatnak, de te esetleg megpróbálhatnád! (10. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Megszólít egy díszes köntöst viselõ pap.
- Gyermekem! Hallottam, ahogy átkozódtál. Bûnös dolog az ilyesmi! Ideje megtisztulnod. Ha készen állsz, jelentkezz nálam. De nehogy elszökj, mert egyházunk mindenhol megtalál! - ijedten bólintasz. (12. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.) [15 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

ho hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 0 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

h 52 52. tárgy használata
Lenyelsz 1 hõsiesség italát. (+1 hõsiesség pont.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

m 5 10 8 1111 3434 3434 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,10) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 5,9) Mindenre felkészülve, északra mész. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy húsevõ növény (#46).

*** 1. KÖR *** A húsevõ növény feléd mozog. A húsevõ növény felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A húsevõ növény téged támad. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbálja beléd mélyeszteni fogait. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bõröd megsérült. Megtámadod a húsevõ növényt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (25 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A húsevõ növény rád veti magát. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Elõrehajolva harapni próbál. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Roncsoló sebzés!
*** 3. KÖR *** A húsevõ növény rád veti magát. Lesújt rád jobb csápjával. Félrehajoltál. Megpróbál megmarni. Hátraugrasz a támadás elõl. Megtámadod a húsevõ növényt. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (23 ép-t sebeztél). A húsevõ növény halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+54%). Viszed, ami mozdítható: egy húsevõ bibe és 24 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+18 életpont.)
(M 5,8) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát kell kiállnod. Ügyességi feladatokat kapsz. A csarnokban egy komplett akadálypálya van kiképezve, ugratókkal, tavacskákkal, mászókákkal!
[Ügyesség próba 7-es küszöbre: sikeres] Csak kicsit melegszel ki, és tökéletesen végzed el a feladatot.
(M 5,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,9) Nem sokat töprengesz, mész dél felé. Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 4,9) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,10) Irány dél! A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 4,10) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,11) Délre mész tovább. Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott itt be valaki. Imádkozol.
(M 4,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,12) Dél felé sétálsz az õsi barlang falai közt. Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 4,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [27 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

m 3444 1414 8 1414 1414 1212 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,13) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,11) Irány észak! Megpillantasz egy díszesen faragott oltárt, rajta egy tál gomba elégett maradványai. Nemrégiben áldozatot mutatott itt be valaki. Imádkozol.
(M 4,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,10) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik.
(M 4,10) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 5,9) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 4,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,8) Óvatosan lépkedsz tovább. A próbatételt vezetõ galetki most is itt van. Üdvözöl téged.
(M 4,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,8) Kelet felé mozogsz. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. A galetki egy logikai játékra invitál! Hamar megérted a szabályokat. Gyõznöd kell! Játszani kezdtek.
[IQ próba 7-es küszöbre: sikeres] - Okos vagy! - bólint a galetki.
(M 6,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,8) Nem sokat töprengesz, mész kelet felé. Egy jókora, vasalt ládát pillantasz meg. Vajon miféle kincset rejthet? Be van zárva, úgyhogy nekilátsz a zárnyitó készlettel kinyitni.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Ez az! Nézzük, mi a zsákmány: egy szárnyas sisak. [14 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]

m 1212 1212 1212 1212 1212 1212 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 7,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,8) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,8) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,8) Egy falhoz érsz. Erre nincs út! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]

m 8 3232 3232 3232 3232 1414 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 7,9) Dél felé mész az útvesztõben. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben goblin kobra tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 7 denevért és pókot kapott, és az állatokat napi 4 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat -13 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 8-as fejadagnál, 5 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat -17 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 3-as fejadagnál 9 óráig világították a milgandokkal, -42 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 6-os fejadagot adott X állatnak, és 1 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik! Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
(M 8,9) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,10) Déli irányba folyatod utadat. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 8,10) Kelet felé mész a labirintusban. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Az elektraton elõhív egy villámsújtás varázslatot. Sebzõdsz 17 ép-t. Megindulsz az elektraton felé. Már ott is vagy! Megtámadod az elektratont. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (25 ép-t sebeztél). Az elektraton halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+46%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy elektronit.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+17 életpont.)
(M 8,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,10) A négy égtáj közül keletet választod. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy fekete hólyag (#38).

*** 1. KÖR *** A fekete hólyag feléd rohan. A fekete hólyag felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A fekete hólyag rád veti magát. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (18 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-1 ép.) Megtámadod a fekete hólyagot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (19 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A fekete hólyag téged támad. Nagy levegõt vesz, és hatalmas savcsóvát köp feléd. (14 ép-t sebzõdtél). Bûze nehezen elviselhetõ számodra. (-1 ép.) A fekete hólyagot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (21 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A fekete hólyag rád veti magát. A fekete hólyag savat lehel rád. (16 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat. (-1 ép.) Támadod a fekete hólyagot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (22 ép-t sebeztél). A fekete hólyag hörögve elterül. A tetem nagy durranással szétrobban. Sebzõdsz 13 ép-t. Összerogysz.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál.] Micsoda küzdelem volt! Senki sem maradt talpon. Lassan magadhoz térsz. [-5 TVP.] A torszülött(ek) lélekenergiája sajnos már elillant, nem csapolhatod le, de legalább nem téptek szét amíg magatehetetlenül hevertél. Újra a 8,10-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+60 életpont.)
(M 8,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,11) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,10) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,10) Nyugati irányba folyatod utadat. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 7,9) Északi irányba folyatod utadat. Ebben a csarnokban különösen hideg van, de semmi sem mozdul.
(M 6,9) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább! [55 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]

ism 30 a következõ parancs ismétlése 30 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Épen maradt csontokra bukkansz valamilyen humanoidtól. Lehet, hogy egy õsi galetki maradványai? (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Megfeketedett, ismeretlen rendeltetésû, hosszúkás tárgyakra bukkansz. Elég hegyesek! (+3 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 39.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Egy korhadozó fatáblát találsz, rajta fekete tintával felirat: "...városa innét..." Ez meg mi lehet? (+2 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled egy goblin kobra (#20).

*** 1. KÖR *** A goblin kobra a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzpajzs! A goblin kobra elõhív egy óriáserõ varázslatot. Megindulsz a goblin kobra felé. Már ott is vagy! A goblin kobrát próbálod megsebezni. Rávágsz jobb csápoddal. Mellé!
*** 2. KÖR *** A goblin kobra rád támad. Kitátja száját, harapni próbál. El sem talált, haha. Támadod a goblin kobrát. Meglóbálva zúzol jobb csápoddal. (11 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A goblin kobra téged támad. A fogaival támad. Mellé! Megtámadod a goblin kobrát. Lesújtasz jobb csápoddal. (13 ép-t sebeztél). A goblin kobra holtan terül el.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%). Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Nicsak, egy edény, ami teljesen ép! Lássuk, mi van benne: csontkockák, apró szobrocskák. (+3 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 9.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 169 sebzést okoztál, és 101 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 9 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 195 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Fire Breath, egy forróvérû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 28. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 (8) / 0.85
[2] IQ: 10 (11) / 2.15
[3] ügyesség: 5 (8) / 0.90
[4] egészség: 8 / 5.32
[5] mágia: 2 / 0.05
[6] gyorsaság: 7 (1) / 1.09
[9] Méret/ép: 62 / 61
Min. méret: 55
Barlangméret: 62
PONTJAID
Varázspont: 32 / 32
Képességpont: 20 / 67%
Hõsi pont: 29 (0)
Tám.bónusz: -2%
Véd.bónusz: 41%
Galetki erõ: 173 / 137
Hírnév : 143
Jóllakottság: 117%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 4 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 124 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 107 (3)
Leölt torzszülött: 132 (4)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 3 (1)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (10)
Speciális képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +10% varázstárgy találására; 50%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Készíts fehér gyógyító italt! 2.) Készíts el két gázlehelet italát! 3.) Ismerj legalább 60 különbözõ fajta torzszülöttet!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 13 (15) / 7.04 [16] tüskés bõr: 4 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 5 / 0.46 [47] zárnyitás: 5 / 0.75 [48] mászás: 6 / 0.25
[54] kereskedelem: 4 / 0.06 [58] nyomkeresés: 1 / 0 [64] átokszórás: 3 (5) / 0.80
[66] lopakodás: 3 / 0.25 [67] régészet: 13 / 8.77 [68] zene: 3 / 0.05
[69] tanulás: 2 / 1.35        

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 4 / 2.04    

VARÁZSLATOK & PSZIK
[15] jégpajzs: 1 / 0        

MAKRÓID
1. Makró
pv 4 3 5 8
ism 4
p
pv 4 1 3 5 2
2. Makró
ism 3
vd
3. Makró
pv 5 8
ism 6
p
4. Makró
gy 70 10 400 50
ism 30
x 11
gy 70 10 10 50
mak 5 5
5. Makró
gy 70 10 400 50
ism 30
x 11
gy 70 10 10 50
mak 3

HARCI PROGRAMOD
1: tûzlehelet itala v.var. ha ellenfeled #102. Prioritás: 150.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 200.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 10 10 50 9; VI erõ:200% ép:25%; PV 1; PSZ 48;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 4280 5620 1; A 4280 21280 1; A 4280 26007 1; A 4280 27356 1; A 4280 26021 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #10 (7. épület), #12 (9. épület), #16 (4. épület), #19 (1. épület), #51 (20. épület), #341 (26. forduló), #343 (25. forduló), #252 (25. forduló), #413 (26. forduló), #352 (27. forduló), #456 (27. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 csizma (#1120) * 1 Xantin bõröve (#169) 1 díszes fejék (#135)
2 zöld köntös (#1151) 1 az ellenállás ezüst láncinge (#28483) 1 pikkelyvért (#1015)
1 a túlélés láncinge (#21280) * 1 átlátszó köntös (#1152) 1 láncing (#1030)
1 utazóköpeny (#1136) * 1 kerek pajzs (#1061) * 1 halotti maszk (#1091)
1 díszes fejpánt (#1106) * 1 a káosz démoni lemezpáncélja (#12714) * 1 a titán csizmája (#5620)
1 köpeny (#1135) 1 vándorcsizma (#1121) 1 szárnyas sisak (#1077)

Ékszerek, kincsek
348 arany (#1) 2 háromszögszimbólum (#1212) 1 az elektromosság csepp fülbevalója (#27356)
1 a szalamandra ezüst fülbevalója (#26007) * 1 bronzmedál (#207) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 csontamulett (#1197) 4 drágakõ (#2) 1 malachitgyûrû (#1227)
1 márványgyûrû (#1226) * 1 a káosz szikrázó karkötõje (#14304) 1 a kalmár nyaklánca (#142)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 az angyalok gyalogos lándzsája (#28332) 2 kerek kõ (#11) 1 görbekard (#1316)
2 fogazott tõr (#6) 1 lándzsa (#1330) 1 barbár lándzsa (#1331)
1 nyílpuska (#1285) 1 a káosz fekete kardja (#4929) 1 a szalamandra könnyû íja (#26021)
1 kard (#1315)

Varázsitalok és füvek
5 sötét mák (#23) 2 védelem itala (#59) 6 tejfonál (#28)
3 mátekel gomba (#21) 2 liánvirág (#24) 2 csótányláb (#25)
1 mézfû (#29) 4 ragálygomba (#26) 1 elonotichlan (#31)
1 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
4 bolhedor szárny (#15) 1 sárga gömb (#136) 2 elektronit (#141)
6 nordkristály (#146) 1 nohnetár gumó (#212) 73 õsi relikvia (#17)
2 húsevõ bibe (#151) 3 yeti csont (#160)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.