Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Kőtroll
Küldd el képeslapként!
"A kőtrollok ősi teremtmények, nem sokkal fiatalabbak magánál a Teron Hegyénél. A Hegy anyagából gyúrták őket, és ők maguk is ugyanolyan kemények. Lomhán, lassan mozognak, de ha felébreszted őket, jaj neked - elég, ha egyetlen ütésük betalál..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 06:13:15 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6677-201

Karakterszám: 6677 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 201 Játékhét: 201
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 279
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. szept. 17. 9h:18'
A következõ fordulód táplálható: 2003. szept. 24.

E-mail!

HATEVIKTOR KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Látogatót kapsz, aki Muad-Die, egy vékony, izmos testalkatú, tetovált arcú, zöld szemû, hosszú, fekete hajú férfi. A Tudósok klánjának szakértõ rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Tárgyai: a kobra fényes szimbóluma, a sebesség gyíkbõr öve, óriás fülbevaló, a kobra ónix karkötõje, Rogan karkötõje, a gyorsaság jáde karkötõje, a kobra keresztszimbóluma, a ragadozó lovagi mellvértje, a kobra bíbor köntöse, a tudás zafírja, a harcos vörös maszkja, a bérmágus jádegyûrûje, a sün harci íja, orgling fétis, a sün ónixgyûrûje, a pók smaragdgyûrûje, görényfarok, a bérmágus ónixgyûrûje, az elefánt ezüstcsizmája, a ragadozó aranyozott fülbevalója, a majom vaspajzsa. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Muad-Die-t, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a szõrös harács. [ld. enc.]
** 1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Nemesis, egy hosszú, fekete hajú, smaragdszemû, telt ajkú, dúskeblû, érzékien vonzó nõ. [aura: egészség: 19.] A Bárdok klánjának elbûvölõ barát rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Tárgyai: Éneklõ tunika, gargantua pókcsatos öv, a füvész köpenye, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a gólem malachitgyûrûje, ozin fülkarika, szivárvány karkötõ, szivárványkristály, Enyészmester, káoszíjász medálja, a bûz hosszúkardja, a védekezés márványgyûrûje, a harcmûvész hosszú íja, galetki érdemérem, rubin mágusbot, a méreg zangrozi csizmája, manapoid fülbevaló, a méreg ónixgyûrûje, az entek nagy pajzsa, a merénylõ márványamulettje, a majom szarvas sisakja, a remete hosszú lándzsája. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Nemesis elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Huh, jól elszaladt az idõ! Nemesis is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+7% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a tyrxacotl nyálkacsepp. [ld. enc.]
** 4. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 4 mitulen füvet. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
Felépült a szintfejlesztés.
** 4. NAP ** Pusztító Végzeted szeretne venni tõled 1 23278. tárgyat. Ha el akarod neki adni, adj ki egy A 4792 23278 1 parancsot.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Csagdardzsav 2 legenda pont árán megvásárolta az Ödlerk nyakörvet a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Balu, az öreg 2 legenda pont árán megvásárolta az Ödlerkbél íjat a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pengével lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve 14871.) A te szinteden a legnevesebb Nemesis, egy hosszú, fekete hajú, smaragdszemû, telt ajkú, dúskeblû, érzékien vonzó nõ. (hírneve 7864.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*szept. 11.* Patissar rangja a Pszionicisták Klánjában "a gondolat ura" lett. *szept. 11.* Ka-Boomot kis híján megölte egy xenomorph bébi. *szept. 11.* Ka-Boom teljesítette a 13. küldetést, amit a pszi iskolában kapott. *szept. 11.* Phom Chemoppo pszionikus küzdelemben diadalt aratott Uton Állló felett. *szept. 11.* Kronx teljesítette a 15. küldetést, amit a palotában kapott. *szept. 11.* Rózsa Alexander mellé szegõdött egy vérfarkas. *szept. 12.* Ka-Boom csatában legyõzte Xabrant. *szept. 12.* Nemesist majdnem felfalta egy piromancer. *szept. 12.* Signy Mallory pszionikus párviadalban legyõzte Emperor Sir Zaltaint. *szept. 15.* Asmodeus pszionikus párviadalban legyõzte Noseant.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*szept. 8.* Alba Regina és Liana pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *szept. 9.* Maximilian Ûbertáp elsõként ért el 44-es átokszórás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *szept. 11.* Bazaltzabálót kis híján megölte egy bömbölõ arénarém. *szept. 11.* Theot legyõzte harcban egy bömbölõ arénarém. *szept. 11.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Standard Graun felett. *szept. 11.* Köpködõ Méregzsák és Oblepo Glorr pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *szept. 11.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Rozsdamentes acélpatkányt. *szept. 11.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Rafflesia felett. *szept. 11.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Mosquito Drow felett. *szept. 15.* Endyr pszionikus küzdelemben diadalt aratott Balszerencse felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 626.]

a 3865 40 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Jocee a Babyface részére 1 tokin kaktuszt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 626.]

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elõször is, alaposan jóllaksz az élelmiszerraktár takarosan rendezett polcairól. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit.
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Ödlerk nyakörv (#390), Ödlerkbél íj (#391). Az ivóban, sörtõl habos szájjal, társaidnak mesélsz kalandjaidról. (+4 hírnév.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 621.]

v 176 176. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szélpajzsot. (-60 vp.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 611.]

kk 63 klánküldetés
(63. kaland:) Egy õspókot elfogni? Izgalmas feladatnak tûnik! Egyszerû tudós létedre, nem valószínû, hogy képes lennél egymagad felfedezni egy õspók rejtekhelyet. Vezetõt kell fogadnod! Turkha, a szint egyik felderítõje vállalkozik is a feladatra. Amikor meghallja, hogy tudós vagy, egészen felvidul. Nem pénzt kér a munkáért, hanem tíz õsi relikviát.
[Tárgyhasználat: 10 õsi relikvia] Még szerencse, hogy nem kótyavetyélted el õket a boltban! Útközben kérdezõsködsz arról, hogy mennyire veszedelmesek az õspókok.
- Legyõzhetõk - vonja meg a vállát Turkha. - Persze, megfelelõen immúnisnak kell lenned a mérgükkel szemben. - szemöldökráncolásodat látva, így szól. - Tudod mit, tegyünk egy próbát! - mielõtt tiltakozhatnál, egy apró tüskét nyom a karodba.
[Imm.ktkt.méreg próba 12-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Felszisszensz, de nem érzel az apró szúráson kívül semmi különöset.
- Ez egy egészen enyhe, hígitott szer, amely az õspók mérgébõl készült. Ha nem is öl, de azért elkábít... Kibírtad, valószínûleg nem lesz gond az õspókkal sem.
- Azért figyelmeztethettél volna! - duzzogsz. - Egy pillanatig azt hittem, halálos mérget nyomsz belém!
Turkha nem szól semmit, csak megvonja a vállát, aztán int, hogy kövesd. Hosszú túra következik, amely igencsak kifáraszt. Ha mindez nem lenne elég, a végén egy irdatlanul meredek sziklafalat kell megmásznotok.
[Tárgyhasználat: kötél] Még szerencse, hogy legalább kötelet hoztál...
[Mászás próba 14-es küszöbre: sikeres] Egy örökkévalóságnak való mászás és a mélységtõl való félelem leküzdése után végre felérkeztek. Több járatot is látsz, némelyek falát pókháló borítja. Ígéretesnek tûnik!
- Megérkeztünk. - biccent Turkha. - Azonban tudnod kell, hogy az õspók nem túl gyakori jószág, lehet, hogy nem találunk semmit! Hosszas, óvatos kutakodás következik. Apró pókok szaladnak szanaszét a lábatok alatt. Õspóknak azonban nyomát sem találjátok! Végül fáradtan tértek haza. Talán majd legközelebb! Turkha megígéri, hogy ismét veled tart. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 581.]

auk 29064 1 350 tárgy aukcióra bocsátása
Ellátogatsz a helyi aukciósházba. Elkéred a jelenlegi aukciós listát.
no# név db ár/db vevõ dátum no# név db ár/db vevõ dátum
4269 a káosz szürke fejpántja 1 300 5694 9. 8. 11604 a káosz õrült karkötõje 1 350 5694 9. 8.
20634 a káosz vérivó íja 1 531 - 9.12.
Felrakod az aukcióra a káosz árnyékköntösét 350 arany kikiáltási áron. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 576.]

auk 15714 1 300 tárgy aukcióra bocsátása
Felrakod az aukcióra a káosz rémületes tõrét 300 arany kikiáltási áron. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 576.]

ep 34 75 1 építed a 34. épületet 75 TVPért
Visszamész a barlangodba. [Rendben, az építkezés során az erõ tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Sajnos nincs elég varázspontod az építkezés megkezdéséhez (100 kellene, és csak 83 van). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 576.]
kno 6 25 6. képességre 25 képességpont
Elköltesz 23 képességpontot a gyorsaság tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 17! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 576.]

dd 2829 5139 26292 27642 20967 21957 több tárgy eldobása
A szemétbe hajítasz 1 a káosz díszes pikkelyvértjét. A szemétbe hajítasz 1 a káosz vörös sisakját. Kihajítasz 1 a yeti csontmaszkját. Kidobsz 1 a légzés csontmaszkját. A szemétbe hajítasz 1 a gyõzelem sárga övét. Kidobsz 1 a tökéletesség ezüst fülbevalóját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 576.]

kf 19167 bekészíted a 19167. tárgyat
Felveszed a kígyó sárga övét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 576.]

a 4792 23278 1 tárgy átadása galetkinek
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Pusztító Végzeted részére 1 db az enyészet ónixgyûrûjét. Te 129 aranyat kaptál. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 576.]

vg 5459 293 6 tárgy megvásárlása galetkitõl
Ha Halálosztó Sid eladásra kínál neked 6 293. tárgyat, szeretnéd megvenni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 576.]

kt 29 28 készíttetés/leadás
Beadsz a fûraktárba 2 db tejfonalat. Cserébe kapsz egy mézfüvet. [2 TVP-t használtál fel, maradt még 574.]

h 14 29 35 14. tárgy használata
Porrá töröd, felvagdalod az anyagokat, majd az üvegcsébe belerakod õket egy kis vízzel, és tûz fölött lassan kevergeted az egészet. Siker! Elõállítottál 1 sárga varázsitalt. Belekóstolsz. Aha, ez kincskeresés itala. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 varázsitalfõzés; [5 TVP-t használtál fel, maradt még 569.]

h 64 64. tárgy használata
Felhajtasz 1 kincseresés italát. [3 TVP-t használtál fel, maradt még 566.]

be 30 meglátogatod a 30. épületet
Felkeresed a szövetségi arénát. A lelátókról szövetségi társaid, és más egyéb nézõk integetnek neked. Felkeresed az arénamestert. Megtudod, hogy a legügyesebb arénaharcos Varázslatos Mirella, a Békeidõk Hírmondói szövetség tagja. Az utolsó csoport, amit sikeresen legyõzött: egy xorex óriásfatty, egy csontváz harcos és egy árnymanó suhanc. A legügyesebb szövetség a Tudás Õrzõi, amelynek tagjai összesen 18 gyõzelmet arattak. Köszöntöd, és 40 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Ellenfeleid egy mutáns szójer (#174) [aura: méret: 138.] és egy warnök (#73).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a mutáns szójer felé. Már ott is vagy! A mutáns szójer közelebb jön, hogy támadhasson. A warnök közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a mutáns szójert. Odakensz neki bal mancsoddal. (60 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A káosz rettenetes lándzsájával lesújtasz. (31 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyart forgatva támadsz. (31 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (91 ép-t sebeztél). A mutáns szójer hörögve elterül. A warnök téged támad. Odacsap neked jobb mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a warnököt. Benyomsz neki bal mancsoddal. (52 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A káosz rettenetes lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (21 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral támadsz. (38 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (84 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (6 sebzés). A warnök kileheli lelkét.
[A csatában összesen 377 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+98%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: a káosz istenének sisakja, egy õskõ, a káosz hatalmának pajzsa, egy szójer csáprágó és 11 drágakõ. Itt az ebédidõ! Az ételre veted magad. (+20% jóllakottság.) Látványos gyõzelmed komoly elismerést váltott ki a nézõkbõl. (+1 hõsiesség pont, hírneved megnövekedett.) A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 auraészlelés; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 556.]

m 8 8 8 3323 3232 3435 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,8) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 8,9) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 8,10) A térképen még egyszer ellenõrizve, déli irányba indulsz. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 9,10) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Egy kõemelvényt látsz, nyilvánvalóan egy imahely, amit még az õsök emeltek. Az oldalán mágikus jeleket látsz. Csöndes imával töltesz néhány percet, várva az õsök ajándékát... (+1 képességpont.)
(M 9,11) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,11) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,10) A folyosó keletre visz. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeleid egy szondamester (#228) és 2 manaszonda (#229).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a szondamester felé. Már ott is vagy! Az 1. manaszonda máris elõtted terem! A 2. manaszonda máris elõtted terem! A szondamester feléd rohan. Megtámadod a szondamestert. Odakensz neki bal mancsoddal. (69 ép-t sebeztél). Mérgezed! A káosz rettenetes lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (33 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral támadsz. (33 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (104 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (12 sebzés). A szondamester halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 1. manaszonda rád támad. Lecsap rád jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 22 vp-det. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 22 vp-det. Ostorként csattant jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 22 vp-det. Lecsap rád bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elszívja 17 vp-det. A 2. manaszonda rád veti magát. Körbe-körbe forgatva üt jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Ostorként csattant bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az 1. manaszondát próbálod megsebezni. Odakensz neki bal mancsoddal. (72 ép-t sebeztél). Megmérgezted. A káosz rettenetes lándzsáját forgatva támadsz. (40 ép-t sebeztél). Meglengetve a vérfarkas agyart, próbálsz lesújtani. (50 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (91 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (14 sebzés). Az 1. manaszonda hörögve elterül. A 2. manaszonda téged támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tekergetve suhint bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. manaszondát. Odaütsz bal mancsoddal. (71 ép-t sebeztél). Mérgezed! A káosz rettenetes lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (34 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral lesújtasz. (44 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. Hátraugrott a támadás elõl. Szagodtól fuldoklik (10 sebzés). A 2. manaszonda halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 587 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+107%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: a sólyom háromszögszimbóluma, egy ezüst nyaklánc és 114 arany.
(M 10,11) A következõ terem délre van, így arra mész. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Tudjuk, hogy egy ízben 6 cserzett bõrpáncél és 8 krakolich szarv 384 aranyért, míg egy másik alkalommal 7 cserzett bõrpáncél és 5 krakolich szarv 279 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy cserzett bõrpáncél?
Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik! Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
(M 11,11) Tovább keletre! Furcsa dolgot látsz: egy mágikus idézõkört, tökéletesen megrajzolva, csak éppen a szélére rakott gyertyák nem égnek. Elhelyezkedsz középen, és lesz ami lesz, meggyújtod a gyertyákat. Mágia ölel körül! (vesztesz 12% lélekenergiát.)
(M 11,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 10,11) A négy égtáj közül nyugatot választod. A teremben már nem érzed az õsi szellem jelenlétét.
(M 10,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod a labirintust. [28 TVP-t használtál fel, maradt még 528.]

k 433 432 428 405 335 483 kaland elvállalása
(433. kaland:) Hosszasan kutatsz az õsi város romjai között, míg végül találsz egy meglepõen jó állapotban lévõ házat. Próba szerencse, belépsz az ajtónyíláson. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid egy szójer királynõ (#219) és egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** A szójer királynõ megidézi a mutáns szójert. A pusztító szójer irányába mozogsz. A pusztító szójer feléd mozog. Megtámadod a pusztító szójert. Benyomsz neki bal mancsoddal. (63 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A káosz rettenetes lándzsájával támadsz. (29 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral támadsz. Félrehajolt. Harapni próbálsz. (83 ép-t sebeztél). A pusztító szójer hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** A szójer királynõ odajön hozzád. A mutáns szójer közelebb jön, hogy támadhasson. A szójer királynõt próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A káosz rettenetes lándzsájával lesújtasz. (25 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral támadsz. (37 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (82 ép-t sebeztél). A szójer királynõ hörögve elterül. A mutáns szójer rád támad. Csáprágójával mar. El sem talált, haha. Csáprágójával agresszívan harap. Elhibázta.
*** 3. KÖR *** A mutáns szójert próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (57 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A káosz rettenetes lándzsájával támadsz. (30 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyart forgatva támadsz. (25 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (88 ép-t sebeztél). A mutáns szójer hörögve elterül.
[A csatában összesen 519 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+186%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami a sav szöges öve, 3 szójer csáprágó, egy drágakõ és 67 arany. Uzsonnaidõ! Hozzálátsz az ételhez. (+46% jóllakottság.) Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. Megvizsgálod a zárat, és úgy döntesz, hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik, de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul. Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 4 gonosz banya (#93) és egy vérfarkas (#94).

*** 1. KÖR *** A 4. gonosz banya elõhív egy átok varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A 2. gonosz banya elmormol egy átok varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A 3. gonosz banya elõhív egy átok varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Az 1. gonosz banya elõhív egy átok varázslatot. Nem hat rád. Megindulsz a vérfarkas felé. Már ott is vagy! A vérfarkas feléd mozog. A vérfarkast próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (65 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A káosz rettenetes lándzsájával támadsz. (31 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (32 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (104 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (5 sebzés). A vérfarkas holtan terül el.
*** 2. KÖR *** A 2. gonosz banya elõhív egy mérges csípés varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A 4. gonosz banya elõhív egy mérges csípés varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A 3. gonosz banya elõhív egy mérges csípés varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Néhány rövid kézmozdulat után az 1. gonosz banya létrehoz egy mérges csípés varázslatot. Nem hat rád. Megrohamozod az 1. gonosz banyát. Az 1. gonosz banyát próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (72 ép-t sebeztél). Megmérgezted. A káosz rettenetes lándzsájával támadsz. (33 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral támadsz. (36 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (97 ép-t sebeztél). Az 1. gonosz banya kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 4. gonosz banya létrehoz egy mérges csípés varázslatot. Nem hat rád. A 3. gonosz banya elmond egy mérges csípés varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A 2. gonosz banya elõhív egy mérges csípés varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. A 3. gonosz banyát próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (74 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A mérget varázslattal semlegesíti. A káosz rettenetes lándzsájával támadsz. (33 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (44 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (87 ép-t sebeztél). A 3. gonosz banya holtan terül el.
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 4. gonosz banya elvarázsol egy mérges csípést. Rezisztálod a varázslatot. A 2. gonosz banya elmormol egy mérges csípés varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A 2. gonosz banyát próbálod megsebezni. Lecsapsz bal mancsoddal. (61 ép-t sebeztél). Mérgezed! Meglengetve a káosz rettenetes lándzsáját, próbálsz lesújtani. (35 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyart forgatva támadsz. (45 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (101 ép-t sebeztél). A 2. gonosz banya kileheli lelkét.
*** 5. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 4. gonosz banya elvarázsol egy mérges csípést. Ellenállsz a varázslatnak. Támadod a 4. gonosz banyát. Odacsapsz bal mancsoddal. (71 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A mérget varázslattal semlegesíti. Meglengetve a káosz rettenetes lándzsáját, próbálsz lesújtani. (35 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyart forgatva támadsz. (50 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (95 ép-t sebeztél). A 4. gonosz banya halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 798 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+186%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a káosz tûzarany karkötõje, a mentát szárnyas sisakja, a pontosság díszes fejpántja, egy díszes köpeny, egy bajnokok itala, 7 drágakõ, egy csepp fülbevaló, 111 arany és a puhányság köve. Úgy érzed, most azonnal használnod kell a csodás kincset, melyet szereztél. Felveszed a puhányság kövét. Továbbhaladva, igencsak különös helyszínre érkezel. Hatalmas tûzfal magasodik ellõtted. A tûz elemi létsíkja táplálja, tehát egyetlen módon juthatsz át: ha megvéded magad egy minimum 8-as erõsségû tûzpajzzsal. A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot. Vissza kell fordulnod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(432. kaland:) Megkeresed a barlangot. Felemeled a galetkibõrt, és belépsz. Förtelmes bûz csapja meg az orrodat! Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 3 ratifikátor (#151) [aura: hidegimmunitás: 8.].

*** 1. KÖR *** A 2. ratifikátor felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. ratifikátor feléd rohan. A 3. ratifikátor közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. ratifikátor odajön hozzád. Támadod a 2. ratifikátort. Lekeversz egyet bal mancsoddal. Elkerülte. Meglengetve a káosz rettenetes lándzsáját, próbálsz lesújtani. (39 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral lesújtasz. (40 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (99 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-12 ép) A 2. ratifikátor holtan terül el. Az 1. ratifikátor rád támad. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (21 ép-t sebzõdtél). A 3. ratifikátor rád támad. A 3. ratifikátor villámokat köp feléd. (22 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a 3. ratifikátort. Lesújtasz bal mancsoddal. (62 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-12 ép) Mérgezed! A káosz rettenetes lándzsáját forgatva támadsz. (36 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (29 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (105 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-12 ép) A 3. ratifikátor kileheli lelkét. Az 1. ratifikátor rád veti magát. Kitátja száját, és villámokat küld feléd torkából. (23 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod az 1. ratifikátort. Odacsapsz bal mancsoddal. (61 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-12 ép) Mérgezed! A káosz rettenetes lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (37 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyart forgatva támadsz. (37 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (109 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-12 ép) Az 1. ratifikátor kileheli lelkét.
[A csatában összesen 591 sebzést okoztál, és 126 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+172%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: a tudós csontmaszkja, egy vas lemezpáncél és 152 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+138 életpont.) Egy farácsos, vasalt ajtó van elõtted. Persze bezárták. Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 14-es küszöbre: sikeres] Sikerrel jártál! Az ajtó feltárul. Belépsz rajta. Egy szakadékhoz érkezel, a falon kapcsolók. A mélyben kõoszlopokat látsz. Megérintesz egy kapcsolót, és az egyik kõoszlop felemelkedik! Ha minden fel tudod emelni, akkor átsétálhatsz rajtuk a túloldalra. Próbálgatni kezded a kapcsolókat. Mindegyik felemel egy oszlopot, de szinte mindegyik vissza is süllyeszt egyet!
[IQ próba 15-ös küszöbre: sikeres] Végigpróbálgatod a kapcsolókat, és megfigyeled, melyik mit csinál. Hamarosan tudod, milyen sorrendben kell õket meghúzni, és máris megvan a híd! Átsétálsz rajta. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid egy szondamester (#228) [aura: 16-os méretû 23-as szintû jobb csáp.] és 2 manaszonda (#229) [aura: elkt.immunitás: 12.].

*** 1. KÖR *** A szondamester felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A 2. manaszonda közelebb jön, hogy támadhasson. A szondamester feléd rohan. Az 1. manaszonda feléd rohan. Támadod a szondamestert. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (75 ép-t sebeztél). Meglengetve a káosz rettenetes lándzsáját, próbálsz lesújtani. (33 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (45 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (100 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (13 sebzés). A szondamester kileheli lelkét. A 2. manaszonda rád támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Ostorként csattant bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Az 1. manaszonda téged támad. Tekergetve suhint jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az 1. manaszondát próbálod megsebezni. Beversz egyet bal mancsoddal. (69 ép-t sebeztél). Mérgezed! A káosz rettenetes lándzsájával támadsz. (40 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (40 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (104 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (13 sebzés). Az 1. manaszonda halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. manaszonda rád támad. Lesújt rád jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A 2. manaszondát próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (67 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Meglengetve a káosz rettenetes lándzsáját, próbálsz lesújtani. (41 ép-t sebeztél). Meglengetve a vérfarkas agyart, próbálsz lesújtani. (42 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. El sem találtad. Bûzöd zavarja (12 sebzés). A 2. manaszonda kileheli lelkét.
[A csatában összesen 598 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+110%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami a káosz harmadik pajzsa, a káosz õselemi öve, a tûz nagy pajzsa, 7 drágakõ és 139 arany. Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 110 arany és a szalamandra márványamulettje. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 2 képességpont.
(428. kaland:) Megkeresed az óriás cseppkövet. A fészek még mindig ott van a tetején! Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Fellépsz a csepkõ lapos tetejére. Mennyi hely van itt! Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 quwarg behemót (#200) és egy quwarg élõsködõ (#201).

*** 1. KÖR *** A quwarg élõsködõ rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy átok. Nem hat rád. Megrohamozod az 1. quwarg behemótot. A 2. quwarg behemót feléd mozog. Az 1. quwarg behemót feléd mozog. Támadod az 1. quwarg behemótot. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (49 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Meglengetve a káosz rettenetes lándzsáját, próbálsz lesújtani. (14 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (22 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (61 ép-t sebeztél). A 2. quwarg behemót téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (13 ép-t sebzõdtél). Teljesen megbénulsz. (-99 ügyesség.) Elõre szúr jobb karmával. (11 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. (-5 vastag bõr.) Odacsap neked bal karmával. (15 ép-t sebzõdtél). Az 1. quwarg behemót rád veti magát. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (20 ép-t sebzõdtél). Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (13 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! (-5 vastag bõr.) Gyorsan feléd lendít bal karmával. (15 ép-t sebzõdtél). Méreg hatás: Az 1. quwarg behemót sebzõdik 31 ép-t. Az 1. quwarg behemót kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** A quwarg élõsködõ elmormol egy átok varázslatot. Nem hat rád. A 2. quwarg behemót rád támad. Harapni próbál. (32 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád jobb karmával. (22 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! (-5 vastag bõr.) Odacsap neked bal karmával. (23 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A quwarg élõsködõ elõhív egy gigaököl varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. A 2. quwarg behemótot próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (46 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A káosz rettenetes lándzsájával támadsz. (16 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyart forgatva támadsz. (21 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (86 ép-t sebeztél). A 2. quwarg behemót hörögve elterül.
*** 4. KÖR *** A quwarg élõsködõ elmond egy gigaököl varázslatot. Nem hat rád. Megközelíted a quwarg élõsködõt. Megtámadod a quwarg élõsködõt. Lecsapsz bal mancsoddal. (75 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A káosz rettenetes lándzsájával lesújtasz. (31 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyart forgatva támadsz. (53 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (94 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (12 sebzés). A quwarg élõsködõ kileheli lelkét.
[A csatában összesen 452 sebzést okoztál, és 164 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+180%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami a regenerálódás díszes köntöse, az ellenállás csontamulettje, a teknõs könnyû íja, 9 drágakõ és 119 arany. Uzsonnaidõ! Az ételre veted magad. (+54% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+160 életpont.) Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia.
(405. kaland:) Megkeresed az óriás cseppkövet. A fészek még mindig ott van a tetején! Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 9-es küszöbre: sikeres] Fellépsz a csepkõ lapos tetejére. Mennyi hely van itt! Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 piromancer (#214) és egy nagyobb tûzszalamandra (#215).

*** 1. KÖR *** A 2. piromancer elmormol egy tûzgolyó varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Az 1. piromancer mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tûzgolyót. Nem hat rád. Megindulsz a nagyobb tûzszalamandra felé. Már ott is vagy! A nagyobb tûzszalamandra közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a nagyobb tûzszalamandrát. Lecsapsz bal mancsoddal. (69 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-9 ép) Mérget juttatsz belé. Meglengetve a káosz rettenetes lándzsáját, próbálsz lesújtani. (34 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral támadsz. (46 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (103 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-9 ép) Bûzöd zavarja (12 sebzés). A nagyobb tûzszalamandra kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. piromancer elvarázsol egy tûzgolyót. Nem hat rád. Az 1. piromancer elmond egy tûzgolyó varázslatot. Nem hat rád. A 2. piromancer felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod a 2. piromancert. Lecsapsz bal mancsoddal. (71 ép-t sebeztél). Iszonyatos hõséget áraszt magából! (-11 ép) A káosz rettenetes lándzsájával támadsz. (39 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral lesújtasz. (50 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (91 ép-t sebeztél). A forróság kibírhatatlan (-11 ép) Bûzaurád kigyullad! (-1 ép.) A 2. piromancer kileheli lelkét.
*** 3. KÖR *** Az 1. piromancer téged támad. Az 1. piromancer tüzet lehel rád. (30 ép-t sebzõdtél). Az 1. piromancert próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (73 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-11 ép) Mérget juttatsz belé. A káosz rettenetes lándzsáját forgatva támadsz. (36 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyart forgatva támadsz. (44 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (103 ép-t sebeztél). Borzalmas forróságot érzel (-11 ép) Bûzaurád kigyullad! (-1 ép.) Az 1. piromancer kileheli lelkét.
[A csatában összesen 720 sebzést okoztál, és 94 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+186%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: a lich csillogó fejpántja, a káosz ében öve, egy díszes köpeny, egy pirgamit és 199 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+110 életpont.) Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: a káosz sugárzó köpenye, a sav bronz mellvértje és az élet ezüst fejpántja. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 75% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(335. kaland:) A kõházikó persze még mindig ugyanott áll, ahol utoljára láttad. Odalépsz az ajtóhoz, egy erõteljes mozdulattal belököd, de rögtön hátra is ugrasz. Semmi sem történik! Felbátorodva, belépsz az ajtón. Egy elõszobában találod magadat. A továbbjutást egy korhadt faajtó zárja el. Se kilincs, se semmi, az ajtót be kell törnöd!
[Erõ próba 14-es küszöbre: sikeres] A faajtó nagy dübörgéssel beszakad. Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Nem vagy rest, máris próbálgatod a nálad lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót. Használható tárgyakat keresel, titkon azt remélve, hogy esetleg még kincset is találsz - de még egy lyukas bögre sincs itt. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia.
(483. kaland:) A kötél még mindig ott lóg, ahol hagytad. Úgy tûnik, mintha minden fogásnál le akarna szakadni, de te bízol abban, aki a kötelet ideaggatta. Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikeres] A kötél egy barlangnyílásból nyúlt ki. Felhúzod magad, és belépsz. Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 30% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [168 TVP-t használtál fel, maradt még 360.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd 223 vadászat
[Szirén fattyú torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Az egyik falon furcsa feliratot látsz. Nem tudod elolvasni, de a felirat mellett, a fal egy részen tökéletesen simára van csiszolva. Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen a sima felületre. Hatalmas dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó. Ez ám a felfedezés! Rövid idõn belül fel kéne ezt a helyet deríteni. (280. kaland, összköltsége 15 TVP.) Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez winropu moha ! Leszedsz 1 adagot. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Ellenfeleid 2 gyászoló mourg (#224).

*** 1. KÖR *** A 2. gyászoló mourg felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. gyászoló mourg máris elõtted terem! A 2. gyászoló mourg feléd mozog. Megtámadod a 2. gyászoló mourgot. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (54 ép-t sebeztél). Mérgezed! A káosz rettenetes lándzsájával lesújtasz. (27 ép-t sebeztél). Meglengetve a vérfarkas agyart, próbálsz lesújtani. (39 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (91 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (12 sebzés). A 2. gyászoló mourg holtan terül el. Az 1. gyászoló mourg rád veti magát. Odacsap neked nyelvével. (2 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. (-5 vastag bõr.) Tekergetve suhint jobb csápjával. Félrehajoltál. Lesújt rád bal csápjával. (6 ép-t sebzõdtél). Lesújt rád bal csápjával. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. gyászoló mourgot. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (53 ép-t sebeztél). A káosz rettenetes lándzsájával lesújtasz. (24 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral támadsz. (18 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (82 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (10 sebzés). Az 1. gyászoló mourg rád veti magát. Tekergetve suhint nyelvével. (2 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. (-5 vastag bõr.) Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (7 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Elõresuhint bal csápjával. (15 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Lecsap rád bal csápjával. (13 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 3. KÖR *** Támadod az 1. gyászoló mourgot. Odakensz neki bal mancsoddal. (57 ép-t sebeztél). Mérgezed! A káosz rettenetes lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (22 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral lesújtasz. (31 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (74 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (14 sebzés). Az 1. gyászoló mourg kileheli lelkét.
[A csatában összesen 543 sebzést okoztál, és 51 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+140%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: egy lovagi lemezpáncél, 4 drágakõ és 57 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+51 életpont.) [22 TVP-t használtál fel, maradt még 338.]

vd 223 vadászat
[Szirén fattyú torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 sötét mákot. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy kígyópók (#160).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a kígyópókot. A kígyópók közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a kígyópókot. Odacsapsz bal mancsoddal. (65 ép-t sebeztél). A káosz rettenetes lándzsájával lesújtasz. (30 ép-t sebeztél). Meglengetve a vérfarkas agyart, próbálsz lesújtani. (39 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (89 ép-t sebeztél). A kígyópók rád veti magát. Harapni próbál fogával. (36 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a kígyópókot. Benyomsz neki bal mancsoddal. (69 ép-t sebeztél). Megmérgezted. A káosz rettenetes lándzsájával támadsz. (28 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyart forgatva támadsz. (38 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (88 ép-t sebeztél). A kígyópók hörögve elterül.
[A csatában összesen 336 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+73%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy kék köpeny és 58 arany. Uzsonnaidõ! Mohón zabálni kezdesz. (+22% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+36 életpont.) [25 TVP-t használtál fel, maradt még 313.]

vd 223 vadászat
[Szirén fattyú torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Egy módfelett különös barlangterembe jutsz felderítésed során. A falakon körbe mindenütt fáklyák vannak, a kinti nappalhoz hasonlatos fénnyel világítva be a termet. Középen egy kõemelvény van, talán oltár? A terem távoli végében sötét barlangnyílás ásít. Bátorságot kéne gyûjteni, és kutatodni itt egy kicsit! (221. kaland, összköltsége 5 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Nocsak, mit találtál! 1 winropu moha ! Óvatosan begyûjtöd. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeleid egy szójer királynõ (#219) és egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** A szójer királynõ megidézi a mutáns szójert. A pusztító szójer felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A pusztító szójer feléd rohan. Támadod a pusztító szójert. Odacsapsz bal mancsoddal. (62 ép-t sebeztél). Mérgezed! A káosz rettenetes lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Félrehajolt. Vérfarkas agyarral próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (23 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (78 ép-t sebeztél). A pusztító szójer holtan terül el.
*** 2. KÖR *** A szójer királynõ közelebb jön, hogy támadhasson. A mutáns szójer közelebb jön, hogy támadhasson. A szójer királynõt próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. Meglengetve a káosz rettenetes lándzsáját, próbálsz lesújtani. (24 ép-t sebeztél). Meglengetve a vérfarkas agyart, próbálsz lesújtani. (20 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (79 ép-t sebeztél). A szójer királynõ halálhörgés közepette a földre zuhan. A mutáns szójer rád veti magát. A csáprágójával támad. (16 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a sebesség malachitgyûrûjét. Sikerrel járt. Marni próbál. (6 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a pontosság aranyozott fülbevalóját. Kudarcot vall.
*** 3. KÖR *** A mutáns szójert próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal. (58 ép-t sebeztél). Mérgezed! A káosz rettenetes lándzsájával lesújtasz. (25 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral támadsz. (38 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (82 ép-t sebeztél). A mutáns szójer halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 489 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+185%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 3 szójer csáprágó, 9 drágakõ, egy méregellenállás itala és 66 arany. Itt az ebédidõ! Gyorsan enni kezdesz. (+55% jóllakottság.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

vd 223 vadászat
[Szirén fattyú torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeleid 2 gyászoló mourg (#224) [aura: 7-es méretû 20-as szintû nyelv.].

*** 1. KÖR *** A 2. gyászoló mourg felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A 2. gyászoló mourg odajön hozzád. Az 1. gyászoló mourg közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a 2. gyászoló mourgot. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (58 ép-t sebeztél). Megmérgezted. A káosz rettenetes lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (25 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral támadsz. (21 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (86 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (12 sebzés). A 2. gyászoló mourg hörögve elterül. Az 1. gyászoló mourg téged támad. Elõresuhint nyelvével. (1 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! (-5 vastag bõr.) Rád vág jobb csápjával. (6 ép-t sebzõdtél). Odacsap neked bal csápjával. (6 ép-t sebzõdtél). Elõresuhint bal csápjával. (2 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. gyászoló mourgot. Odaütsz bal mancsoddal. (58 ép-t sebeztél). A káosz rettenetes lándzsájával lesújtasz. (20 ép-t sebeztél). Vérfarkas agyarral lesújtasz. (41 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (89 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (15 sebzés). Az 1. gyászoló mourg halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 425 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+140%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami a ragadozó fekete csizmája és 66 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+37 életpont.) [31 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 8 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 7 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
Ebben a körben +3 galetki erõt és +18 hírnevet kaptál. A kör során összesen 6435 sebzést okoztál, és 532 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 11 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 264 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 623 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Hateviktor, egy fehér bõrû, vörös szemû, kopasz, aránytalanul nagy kezû, pocakos, mackós férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 201. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 33 (51) / 2.69
[2] IQ: 14 (22) / 12.54
[3] ügyesség: 9 (15) / 1.18
[4] egészség: 23 (38) / 3.31
[5] mágia: 8 / 3.51
[6] gyorsaság: 17 (27) / 12.50
[9] Méret/ép: 175 (181) / 181
Min. méret: 174
Barlangméret: 175
PONTJAID
Varázspont: 143 / 0
Képességpont: 33 / 53%
Hõsi pont: 68 (20)
Tám.bónusz: 47%
Véd.bónusz: 68%
Galetki erõ: 915 / 475
Hírnév : 2454
Jóllakottság: 200%
Életkor: 15 / 30
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 66 (0)
Galetki gyõzelmek: 28 (0)
Torzsz. csaták: 1209 (12)
Torzsz. gyõzelmek: 1122 (12)
Leölt torzszülött: 1985 (33)
Pszi csaták: 271 (0)
Pszi gyõzelmek: 147 (0)
Ájulások száma: 33 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: kutató (54)
Speciális képességeid:
+9 gyógynövények, +8 v.ital fõzés, +54% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz egy tucat szirénhajat! 2.) Hajtsd végre az 62-es Klánfeladatot (KK 62)! (összesen 40 TVP-t igényel) 3.) Hajtsd végre az 63-as Klánfeladatot (KK 63)! (összesen 40 TVP-t igényel) [számláló: 3]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[17] vastag bõr: 15 (22) / 0.03 [18] tûzimmunitás: 4 (7) / 1.80 [20] savimmunitás: 6 (9) / 1.40
[21] elkt.immunitás: 6 (9) / 1.40 [22] imm.mérg.gázra: 3 (6) / 0 [23] imm.ktkt.méreg: 7 / 0
[24] rezisztencia: 31 (52) / 0.20 [25] bûz: 10 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.57 [46] csapdaészlelés: 10 / 1.36 [47] zárnyitás: 10 / 3.81
[48] mászás: 11 / 0.98 [49] rugalmasság: 5 / 0.70 [50] meggyõzõkészség: 6 / 1.51
[51] transzformáció: 10 / 0.67 [52] auraészlelés: 6 / 0.18 [53] ékszerészet: 11 / 3.20
[54] kereskedelem: 8 / 5.39 [55] szívósság: 11 / 0.20 [56] varázsitalfõzés: 6 (14) / 0.05
[57] gyógynövények: 15 (24) / 1.27 [58] nyomkeresés: 13 / 3.76 [59] vezetõkészség: 5 / 1.99
[60] pszi támadás: 11 / 10.79 [61] pszi energia: 12 / 7.84 [62] lopás: 5 / 0.30
[63] éberség: 7 / 2.46 [64] átokszórás: 7 / 1.63 [65] álcázás: 12 / 4.35
[66] lopakodás: 5 / 0.72 [67] régészet: 24 (25) / 18.43 [68] zene: 7 / 0.55
[69] tanulás: 13 / 5.30 [70] idézés: 2 / 0.25 [71] javítás: 15 / 6.92
[72] építés: 13 / 5.54 [73] felderítés: 7 / 3.73    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 27 / 0 [101] szakért.: 17 / 11.14 [102] sebzõ méreg: 31 / 0  
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 11 / 3.71     a káosz rettenetes lándzsája
jobb mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 14 / 9.25     vérfarkas agyar
fog [109] méret: 33 / 0 [110] szakért.: 17 / 3.30 [111] sebzõ méreg: 3 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 13 / 1.46 [147] alkímia: 4 / 0.96 [42] csendvarázs: 4 / 0.06
[149] dimenziókapu: 8 / 0.06 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [10] energiatüske: 7 / 6.29
[29] életszívás: 2 / 1 [168] fürgülés: 16 / 2.08 [17] gránitbõr: 4 / 2.64
[13] jégcsóva: 4 / 0.06 [15] jégpajzs: 5 / 0.06 [163] kineport: 6 / 0.68
[146] kontakt.õseiddel: 8 / 3 [157] láthatatlanság: 4 / 0.23 [165] manafókuszálás: 4 / 0.18
[129] mentális robbanás: 1 / 0.08 [133] pszi acéltorony: 1 / 0 [128] pszi csáp: 15 / 1.32
[131] sz.áll.roncsolása: 4 / 0.54 [159] szellemidézés: 5 / 2.24 [176] szélpajzs: 9 / 0.88
[144] titánok szele: 1 / 0 [14] vakító fény: 4 / 0.06    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 10 energi                  

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
szélpajzs (9).

MAKRÓID
1. Makró
h 14 29 35
h 64
ism 10
x 10
2. Makró
kf 194
ism 4
vd 197
kf 19109
3. Makró
kf 194
ism 4
vd 200
kf 28529

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 199.
2: energiatüske t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 101.
3: Közelharc támadás ha ellenfeled #162. Prioritás: 198.
4: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #164. Prioritás: 200.
5: védelem itala v.var. ha ellenfeled #164. Prioritás: 201.
8: bajnokok itala v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 50.
9: Közelharc támadás ha ellenfeled #291. Prioritás: 60.
10: fürgülés v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 51.
11: életszívás t.var. ha 8 vagy több ellenfél van. Prioritás: 250.
12: fürgülés v.var. ha ellenfeled #135. Prioritás: 200.
13: fürgülés v.var. ha ellenfeled #297. Prioritás: 200.
14: fürgülés v.var. ha ellenfeled #160. Prioritás: 200.
15: fürgülés v.var. ha ellenfeled #298. Prioritás: 199.
16: óriásnövés itala v.var. ha ellenfeled #298. Prioritás: 198.
6: életszívás t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 100, és ha ellenfeled #197.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 85; VI erõ:200% ép:1%; PV 7 5 8; PSZ 69 48 67; HE 1; PTA 130 128 130 128 130; PTB 128 130 128 130 128; HU 200 100 200;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 3865 25633 1; A 3865 8924 1; A 3865 40 1; VG 5459 293 6; VG 4965 28783 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #17 (3. épület), #18 (4. épület), #20 (7. épület), #28 (1. épület), #280 (201. forduló), #221 (201. forduló), #433 (200. forduló).

SZÖVETSÉGED: Békeidõk Hírmondói (#15038). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7774. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Ödlerk fivér. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 16 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 mintrogi erõöv (#262) 1 a káosz istenének sisakja (#30789) 1 díszes fejék (#135)
1 suhanó csizma (#195) 1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a teknõs csillogó fejpántja (#25408)
1 halotti maszk (#1091) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 khaldoran öv (#137) * 1 a küzdelem ezüst láncinge (#20383) 1 a harcos díszes köpenye (#7888)
* 1 a kígyó sárga öve (#19167) 1 a káosz hatalmának pajzsa (#24474) 1 a sün ezüst láncinge (#24883)
1 szent templomi maszk (#232) * 1 a harcos szarvas sisakja (#7828) 1 a jég bronz mellvértje (#22647)
1 a küzdelem csillogó fejpántja (#20458) 1 a ragadozó fekete csizmája (#20022) 7 pikkelypáncél (#223)
* 1 a sebesség díszes köntöse (#13303) 1 a harcos zangrozi csizmája (#7873) * 1 a sebesség zangrozi csizmája (#13273)
7 ében láncing (#134) 1 a sav szöges öve (#26818) 1 a mentát szárnyas sisakja (#12777)
1 az óriás díszes köntöse (#8803) 1 a pontosság díszes fejpántja (#4256) 1 vándorcsizma (#1121)
1 az ellenállás kék köpenye (#28587) 2 díszes köpeny (#1138) 1 a tudós csontmaszkja (#11442)
1 az elfek zangrozi csizmája (#10573) 1 vas lemezpáncél (#1001) * 1 a gepárd vaspajzsa (#15463)
1 a teknõs díszes köpenye (#25438) 1 a káosz harmadik pajzsa (#21774) 1 a küzdelem sárga öve (#20517)
1 a káosz õselemi öve (#27279) 1 a tûz nagy pajzsa (#22212) 1 a regenerálódás díszes köntöse (#24553)
1 a lich csillogó fejpántja (#11908) 1 a káosz ében öve (#6129) 1 a káosz sugárzó köpenye (#7899)
1 a sav bronz mellvértje (#26697) 1 az élet ezüst fejpántja (#5157) 1 lovagi lemezpáncél (#1002)
1 kék köpeny (#1137)

Ékszerek, kincsek
1 Akadémiai nyaklánc (#321) 1 Rogan karkötõje (#145) 1 kristályamulett (#130)
1 bronzmedál (#207) * 2 vörös karkötõ (#281) 32000 arany (#1)
* 1 a harcos malachitgyûrûje (#7977) 2 szivárvány karkötõ (#139) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 ezüstmedál (#208) 2 a tárgyalás gyûrûje (#144) 817 drágakõ (#2)
1 a sólyom csontamulettje (#29547) 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 a titán díszes karkötõje (#5742)
1 a sebezhetetlenség keresztszimbóluma (#19663) * 2 arany orgling fétis (#296) * 1 a tudás zafírja (#150)
13 üvegszimbólum (#138) 1 kék szem szimbólum (#260) 1 smaragd életkõ (#306)
1 császári dekrétum (#254) 1 tündértalizmán (#317) * 1 a káosz irtózatos karkötõje (#26004)
1 a sólyom háromszögszimbóluma (#29562) 1 bronz helyt. emlékérem (#313) * 8 orgling fétis (#269)
1 ezüst nyaklánc (#1182) 1 a teknõs bronz amulettje (#25498) 1 sárgaréz nyaklánc (#1181)
* 1 a gólem díszes karkötõje (#8442) 1 aranyozott fülbevaló (#1258) 1 a káosz tûzarany karkötõje (#23754)
1 ozin fülkarika (#211) 1 a sebesség márványgyûrûje (#13376) * 1 a káosz fekete gyûrûje (#4839)
* 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 a küzdelem keresztszimbóluma (#20563) * 1 a teknõs malachitgyûrûje (#25527)
1 a védekezés malachitgyûrûje (#4827) 2 a sólyom díszes karkötõje (#29592) 1 õsgyémánt (#237)
1 csepp fülbevaló (#1256) * 1 a puhányság köve (#198) * 1 a törpék díszes karkötõje (#6642)
1 a küzdelem ezüst fülbevalója (#20607) * 1 a pontosság aranyozott fülbevalója (#4408) * 1 galetki érdemérem (#276)
1 a szalamandra márványamulettje (#25949) 1 az ellenállás csontamulettje (#28647)

Felszerelés
5 kötél (#128) 6 varázskõ (#210) 1 õskõ (#8)
1 bajnoki oklevél (#273) 8 fekete dukát (#218) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 oprasszum fókusz (#300) 1 lelakatolt ládikó (#310)

Fegyverek
1 hosszúkard (#1317) 1 a sün fogazott kardja (#25168) 1 Enyészmester (#217)
1 az óriás harci íja (#8924) 1 ében nyílpuska (#133) * 1 vérfarkas agyar (#384)
1 az ellenállás rövid tõre (#28752) 14 ében tündekard (#132) * 1 a gepárd kõrisfa íja (#15673)
1 az angyalok harci nyílpuskája (#28288) 1 a sün hosszú lándzsája (#25183) 1 a harcos gyalogos lándzsája (#8082)
* 1 a káosz rettenetes lándzsája (#25644) 1 a védekezés fogazott kardja (#4918) 1 a teknõs könnyû íja (#25571)

Varázsitalok és füvek
53 gyilkos boróka (#27) 77 mitulen fû (#20) 33 csótányláb (#25)
70 winropu moha (#22) 55 tejfonál (#28) 29 szemani gomba (#36)
60 liánvirág (#24) 58 ragálygomba (#26) 1 bosszantás itala (#81)
80 mátekel gomba (#21) 26 muskil (#37) 5 fehér gyógyital (#50)
1 sárga gyógyital (#61) 22 sötét mák (#23) 18 waarkin (#38)
18 xita uborka (#39) 20 méregellenállás itala (#51) 66 elonotichlan (#31)
3 mágiaellenállás (#76) 3 tokin kaktusz (#40) 35 elfu moha (#33)
21 hónakkupók (#30) 45 sárkányvirág (#32) 2 csapdaészlelés itala (#65)
46 üvegcse (#14) 1 õsmágus szájvize (#69) 4 zöld manaital (#63)
2 pontosság itala (#72) 2 kék manaital (#75) 39 rémcserje (#34)
2 immunitás itala (#71) 6 kihívás itala (#68) 6 kalmárok itala (#66)
4 velparaj (#35) 1 parafû (#41) 1 hõsiesség itala (#52)
4 bajnokok itala (#62) 4 narancs gyógyital (#80)

Egyéb kacatok
8 elektronit (#141) 1 démonlidérc esszencia (#272) 1 húsevõ bibe (#151)
4 asztrálesszencia (#154) 13 pirgamit (#152) 18 mandibula (#157)
22 yeti csont (#160) 1 molitár háj (#165) 1 áspisméreg (#304)
4 bolhedor szárny (#15) 2 molad púp (#16) 13 patkányfog (#270)
14 ekinda haj (#147) 5 szirénhaj (#293) 47 szójer csáprágó (#231)
3 xenópete (#278) 13 barna manakõ (#149) 10 smaragd esszencia (#229)
14 káoszkígyó pikkely (#230) 462 õsi relikvia (#17) 2 khazdar taréj (#268)
1 ratifikátor agy (#236) 1 bronz korong (#297)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a majom hosszú íja #14322 (11), a sebesség malachitgyûrûje #13377 (11).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



SZÕRÖS HARÁCS (238. LÉNY)
Ezek az apró, rágcsáló emlõsök intelligensek, és értenek a mágia használatához is. Általában magányosan élnek, szûk járataikban igyekszenek minél több kincset, drágaságot felhalmozni, amit a galetkiktõl és más fajoktól lopnak. Mágiahasználó képességüket a gyûlölet és irigység szülte, nem csoda, ha varázslataik - bár nem nagyhatalmúak - mégis sok kellemetlenséget tudnak okozni.



TYRXACOTL NYÁLKACSEPP (247. LÉNY)
Egy laboratóriumi vizsgálat életre kell alkotóeleme. A tyrxacotlok az Ellenség teremtményei, amelynek egy lárváját valamilyen módon a tudósok megszerezték, és boncolni kezdték. A szövetek életre keltek, és a nyálkacseppek szörnyû pusztítást rendeztek az akadémián, mire sikerült õket megfékezni.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.