Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ra'ronn
Küldd el képeslapként!
"Ra'ronn jól fel volt készülve az Ősök Városa legerősebb varázslatainak kivédésére. Arra azonban nem számított, hogy egy parányi energiatüske öli majd meg." - részlet Zoregblum professzor Hegymélyi Ki Kicsoda? c. művéből
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 00:47:37 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6674-4

Karakterszám: 6674 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 4 Játékhét: 4
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 181
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 1999. dec. 13. 15h:03'
A következõ fordulód táplálható: 1999. dec. 20.

E-mail!

NASZI KALANDJAI




Bezörget hozzád az egyik szomszédod, és megkérdezi, nincs-e kedved kirúgni a hámból, megünnepelni a megérkezést a szintre. Kis tûnõdés után bólintasz. Egész jó kis csapat verõdött össze! Végigsétáltok a barlangok elõtt, majd elhagyjátok a Központi termet, és átértek a kiszolgáló személyzet szállásait magukba foglaló, tágasabb barlangokhoz. Itt élnek többek között a Takarítók, azok a továbbköltözni nem akaró galetkik, akik a szint tisztaságáról gondoskodnak, és a Szállítók, a nagydarab, ámde nem túl okos fickók, akik a szintek közötti temérdek szállítási feladatot végzik el. Szigorú rendben sorakoznak a Rendfenntartók barlangjai, õk gondoskodnak róla, hogy a törvényeket mindenki betartsa, és szükség esetén megleckéztetik azokat, akik a szint dolgozóira mernek támadni a pimaszabb fiatalok közül. Ezt persze kevesen kockáztatják meg, hiszen legalább egy év elzárás jár érte. És itt élnek persze a kereskedõk, gyógyítók, tanítók és más hasonlók. Némelyik átmenetileg vendégeskedik itt, klánja, szövetsége vagy a Hegy vezetõinek megbízásából, mások itt élnek már azóta, hogy képtelenek voltak a csarnok szentélyéig eljutni, és munkát vállaltak. És persze itt van a szint kocsmája is, amelyet a fiatal, fejlõdni kívánó galetkiknek tilos látogatniuk, de persze néha-néha, különleges alkalmakkor megszegik a törvényt, és belekóstolnak az erjesztett gombából készült italt, az iwiri kesernyés nedûjébe. A csoportban van egy idõs galetki, õ fizet mindenkinek egy-egy italt. Nevetgéltek, beszélgettek, aztán egyszercsak füttyszó harsan, és valaki azt suttogja: a Rendfenntartók! Iszkiri, rohantok vissza a Központi Csarnokba. De azért jó móka volt!
Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 winropu mohát. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Eleven Éjszaka-Rax, egy görnyedt, rongyokba öltözött, de jóképû, kopasz és szúrós tekintetû férfi. (hírneve 65.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*dec. 6.* Catherina egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *dec. 7.* Pyramid egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *dec. 7.* Pyramidot rajtakapták, ahogy lopni próbált. *dec. 7.* Pyramid csatában legyõzte Krabator a Káoszhozót. *dec. 7.* Pyramid jéglehelet tulajdonsága 9 lett, elsõként a szinten. *dec. 7.* Jégkirálynõ gyõzelmet aratott Flém felett. *dec. 8.* Homály egy tolvaj! Szerencsére lebukott. *dec. 9.* Khalea Wa Humped egy új varázsitalt talált fel, melynek neve "fehér gyógyital." *dec. 13.* Kampec teljesítette a 6. küldetést, amit az akadémián kapott. *dec. 13.* Syejjcc felköltözött a következõ szintre.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*dec. 7.* Kaméleon csatában legyõzte A Kiforditott Fiút. *dec. 13.* Game Over és Wulansannoxjorazébenlord megküzdöttek egymással, és Game Over gyõzött.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

ba 3302 4260 2214 barátságosság
Barátságosság beállítása: 3302. játékosra, 4260. játékosra, 2214. játékosra. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 158.]

az 1300 tárgy azonosítása
A kíváncsiságtól hajtva megszemléled a tárgyakat. Tõr: értéke 5 arany, a sebzése 2D4+1. A tárgy érdekes tulajdonságokkal rendelkezik: +5% támadás ezzel a fegyverrel, +1 gyorsaság. [2 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

vi 150 25 viselkedés, bátorság beállítása
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 150 százalékánál. Elmenekülsz torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 25%-a alatt van. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

gy 65 10 felt. gyógyítás 65%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 65 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 10 alkalommal gyógyítasz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

kno 10 7 10. képességre 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot a tûzlehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tûzlehelet szakértelmed 6. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

h 8 6 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 5! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén galetki feléd fordul. Köszöntöd, és 5 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Tokua, ameddig õ eljutott egy tehemót (#24). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeled egy zöld nyálka (#8).

*** 1. KÖR *** A zöld nyálka odajön hozzád. A zöld nyálka irányába mozogsz. A zöld nyálka téged támad. Kitátja száját, és fekete savat köp rád! (6 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a zöld nyálkát. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (10 ép-t sebeztél). A zöld nyálka holtan terül el.
[A csatában összesen 10 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 20 aranyat, és eltakaríttatja a harc maradványait. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

k 4 14 20 kaland elvállalása
(4. kaland:) Ellátogatsz a Nutreda barlangba. Néhány bárgyú képû vegetáriánus galetki hatalmas kondérokban kotyvaszt ennivalót, elõttük seregnyi lesoványodott, éhezõ lárva. A konyhafõnök épp két kövér kereskedõvel vitatkozik: úgy tûnik, pont jókor érkeztél, fogytán van az élelmezésre szánt keret!
[Tárgyhasználat: 40 arany] Odasétálsz, és megszólítod a konyhafõnököt. Leszámolsz a kereskedõ markába 40 aranyat, mire mindketten elismerõen néznek rád. - Adomány az éhezõknek - mondod. A kereskedõ bólint, és a sziklakerekû kordéról lepakolják az ennivalót, amit a konyhafõnök nem tudott kifizetni. Könnyek gyûlnek a szemedben, ahogy látod, éhezõ fajtársaid hogyan lakomáznak az általad gyakorolt kegynek köszönhetõen! Azért nem állod meg, hogy odamenj, és tanácsot adj nekik: aki nem elég ügyes vadász, az ne szégyellje, menjen el dolgozni, így is szerezhet ennivalót, nemcsak az ingyenkonyhán! Legalábbis te is így teszel, más kérdés, hogy neked esetleg mások a lehetõségeid, mint nekik... (+4 képességpont.)
(14. kaland:) Felkeresed az akadálypályát. Nem lehetett túl nehéz felépíteni, ugyanis egy teljesen kopár, üres barlang az egész. Flash odalép hozzád:
- Elismerem, hogy az akadálypálya kifejezés fellengzõsen hangzik, de azért ne félj, igazi kihívásnak fogod taláni. - Egyet csettint a kezével és egy lény materializálódik elõtted.
- Látod, egy okos galetki nem csak a leheletét fejleszti. A feladat egyszerû: gyõzd le ezt a dögöt. Ellenfeled egy vermon teknõs (#137).

*** 1. KÖR *** A vermon teknõs feléd mozog. A vermon teknõs irányába mozogsz. A vermon teknõs rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (7 ép-t sebzõdtél). Támadod a vermon teknõst. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (10 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Támadod a vermon teknõst. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél). A vermon teknõs halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 7 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%). Itt az ebédidõ! Falni kezdesz. (+14% jóllakottság.) -Jól van fiam, látom nem hiába vagy Te piromád. Most jöjjön a következõ próba. - a háta mögé teszi a mindkét kezét és gonoszul elvigyorodik. - Találd ki, hogy meyik kezemben van az arany. Úgy csinálsz, mintha gondolkoznál, majd megszólalsz:
- A megoldás egyszerû, mindig a másikban, mint amire mutatok. Elég gyermeteg szórakozás, nem gondolod?
- Jól van, okostojás. Azt hiszed olyan nagyfiú vagy? Lássuk, mit tudsz! Harcolj! - egyet csettint, és máris ketten állnak elõtted. Ellenfeleid 2 vermon teknõs (#137).

*** 1. KÖR *** Az 1. vermon teknõs irányába mozogsz. Az 1. vermon teknõs odajön hozzád. A 2. vermon teknõs feléd rohan. Az 1. vermon teknõst próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (9 ép-t sebeztél). Az 1. vermon teknõs rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (6 ép-t sebzõdtél). A 2. vermon teknõs rád veti magát. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. vermon teknõst. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (9 ép-t sebeztél). Az 1. vermon teknõs halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. vermon teknõs téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (5 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** Támadod a 2. vermon teknõst. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (9 ép-t sebeztél). A 2. vermon teknõs rád veti magát. A 2. vermon teknõs mérgezõ gázt fúj rád. (5 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 22 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+29 életpont.)
(20. kaland:) Munkára jelentkezel a papoknál. Kiderül, hogy a rengeteg új lárva miatt, akik persze állandóan sebesüléseikkel keresik fel a templomot, nem elég nagy a jelenlegi barlang, ezért egy újabb szinttel bõvítik. Levezetnek a munkálatokhoz. Megtudod, hogy aki rendesen dolgozik, az enni is kap. Nosza, lássunk munkához! Csákányt kapsz, és nekiállsz sziklát bányászni.
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres] Keményen dolgozol, sziklatömböt sziklatömb után bontasz ki. Bizony, eltart még egy darabig, amíg az új barlang megépül! Egyszercsak remegés hallatszik. Mi ez? Földrengés? Potyogni kezdenek a sziklák a plafonról.
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikeres] Szerencsére ügyesen félreugrálsz a lezuhanó kövek elõl. Látod, más munkások nem voltak ennyire szerencsések. Elborzadva látod, hogy egy hatalmas szörnypofa türemkedik elõ a falból. Tehát õ okozta a földrengést! A legtöbben sikoltozva menekülnek. Micsoda galetkik! Te ugyan nem futamodsz meg. Ellenfeled egy johhtukul (#4).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a johhtukult. A johhtukul közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a johhtukult. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (9 ép-t sebeztél). A johhtukul téged támad. Megpróbál megmarni. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Szagától fuldoklasz. (-1 ép.)
*** 2. KÖR *** A johhtukult próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). A johhtukul hörögve elterül.
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+25%). A szörny holtan hever elõtted. Te vagy az építkezés hõse! A papok nem gyõzik a kezedet rázogatni. A munkadíjat megnégyszerezik, negyven aranyat kapsz kézhez, és bõséges lakomára is vendégül látnak (+20% jóllakottság). (+1 képességpont.) (+1 hõsiesség pont.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+11 életpont.) [82 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

kno 10 5 10. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot a tûzlehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tûzlehelet szakértelmed 7. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 64.]

bb 5 5 1 1 9 7 több épület meglátogatása
[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. Köszöntöd, és 5 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Tokua, az általa legyõzött akadály egy tehemót (#24). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy jégmedúza (#22). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a jégmedúzát. A jégmedúza feléd mozog. Megtámadod a jégmedúzát. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (10 ép-t sebeztél). A jégmedúza rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A jégmedúza téged támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (8 ép-t sebzõdtél). Támadod a jégmedúzát. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A jégmedúza téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (7 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a jégmedúzát. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél). A jégmedúza holtan terül el.
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy nordkristály. [ld. enc.] Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 25 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+21 életpont.)
[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén galetki feléd fordul. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 5 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Tokua, ameddig õ eljutott egy tehemót (#24). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeleid 2 mikropoid (#1).

*** 1. KÖR *** Az 1. mikropoid odajön hozzád. Megindulsz az 1. mikropoid felé. Már ott is vagy! A 2. mikropoid közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. mikropoid rád veti magát. Megpróbál megmarni. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-7% támadás). Megtámadod az 1. mikropoidot. Barbár lándzsával lesújtasz. (11 ép-t sebeztél). Az 1. mikropoid holtan terül el. A 2. mikropoid téged támad. Harapni próbál. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-8% támadás).
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. mikropoidot. Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz lesújtani. Fürgén elhajolt. A 2. mikropoid téged támad. Elõrehajolva harapni próbál. Elhibázta.
*** 3. KÖR *** A 2. mikropoidot próbálod megsebezni. Barbár lándzsával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Elhibáztad. A 2. mikropoid téged támad. Harapásra nyitja száját. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-7% támadás).
*** 4. KÖR *** Támadod a 2. mikropoidot. Barbár lándzsával lesújtasz. (15 ép-t sebeztél). A 2. mikropoid hörögve elterül.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+44%). Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+22 életpont.)
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 42 ap, kés (#5) 2 ap, bõrpáncél (#9) 21 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 84 ap, mitulen fû (#20) 10 ap, mátekel gomba (#21) 10 ap, winropu moha (#22) 10 ap, sötét mák (#23) 10 ap, liánvirág (#24) 10 ap, csótányláb (#25) 10 ap, kötél (#128) 21 ap, nordkristály (#146) 12 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, mellvért (#1045) 73 ap, kerek pajzs (#1061) 27 ap, csontamulett (#1197) 16 ap, karikaszimbólum (#1211) 21 ap, malachitgyûrû (#1227) 16 ap, malachit karkötõ (#1241) 12 ap, tõr (#1300) 10 ap, lándzsa (#1330) 21 ap.
[be 1:] Elhagyod a boltot. Lebattyogsz a boltba. A kereskedõ megragadja a válladat, és azt mondja:
- Várj csak! Volna egy megbízásom számodra, ha esetleg szeretnél néhány aranyat keresni! - bólintasz. A kereskedõ a kezeit dörzsöli: - Van egy üzletfelem, aki már hónapok óta tartozik nekem háromszáz arannyal. A kamatokkal együtt ez négyszáz arany! Kellene nekem egy izmos galetki, aki nem ijed meg a saját árnyékától, és behajtja az adósságot! A részed öt százalék lenne. - Hosszasan gondolkodsz, majd azt mondod: - Rendben, de húsz százalékért! - Látva a kereskedõ elszörnyedt arckifejezését, végül 50 aranyban állapodtok meg. A kereskedõ elmagyarázza, hogy melyik barlangban lakik a kövér gombatermesztõ, aki nem fizetett neki. (5. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 9:] Visszamész a barlangodba. Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 7:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [62 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

m 8 4 3443 4343 4343 3232 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
m 3232 3232 3232 1212 1212 1215 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
m 8 3 1145 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
ho 4 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 4 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

k 6 kaland elvállalása
(6. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

ho 2 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 2 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Miss Ficus Cucis, egy 45-ös lábú, mackós járású, süket, háromszemû, kopasz, vihogós, elmebajos nõ. Vendéglátód barlangja otthonosan van berendezve. Helyet foglaltok a bõr ülõpárnákon, és falatozni kezdtek az elõkészített és az általad hozott ételbõl. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+6% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a fekete gyík. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +4 hírnevet kaptál. A kör során összesen 141 sebzést okoztál, és 91 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 150 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Naszi, egy fekete hajú, hegyes fülü, zöld szemû, fekete bõrû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 4. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.15
[2] IQ: 3 / 0.60
[3] ügyesség: 3 / 0.05
[4] egészség: 3 / 1.95
[5] mágia: 1 / 0.05
[6] gyorsaság: 5 (4) / 0.17
[9] Méret/ép: 41 / 33
Min. méret: 28
Barlangméret: 41
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 5 / 46%
Hõsi pont: 4 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 77 / 79
Hírnév : 21
Jóllakottság: 159%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 5 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 29 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 24 (5)
Leölt torzszülött: 26 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 0 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 7 / 1.75 [16] tüskés bõr: 3 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 1 / 0.10 [48] mászás: 1 / 0.20 [54] kereskedelem: 1 / 0.74
[67] régészet: 2 / 1.15        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 2 / 1.60     barbár lándzsa


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 65 10; VI erõ:150% ép:25%; PV 5 2; BA 3302 4260 2214;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #5 (1. épület), #6 (4. épület), #14 (2. forduló), #435 (3. forduló).

TÁRGYAID

101 arany (#1) 1 liánvirág (#24) 1 winropu moha (#22)
2 lemúr hártya (#161) * 1 barbár lándzsa (#1331) 2 mátekel gomba (#21)
1 csótányláb (#25) 1 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 tõr (#1300) 1 nordkristály (#146) 2 õsi relikvia (#17)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



JÉGMEDÚZA (22. LÉNY)
Ha érezhetõen lehûl a barlang levegõje, amerre jársz, akkor tudnod kell, hogy bajban vagy, és legjobban teszed, ha megfordulsz, és iszkolsz el a helyszínrõl. Egészen bizonyos lehetsz benne ugyanis, hogy valamilyen energiaelszívó lény lakhelyének a közelében vagy. Ezek közül az egyik legegyszerûbb életforma a jégmedúza. E teremtmény testének több, mint 90%-a jégbõl van, tehát néhány jól irányzott csapással agyonzúzhatod. A jégmedúza azonban olyan tömény hideget áraszt magából, amely csonttá fagyaszt, elszív belõled minden meleget. A jégmedúza minimális táplálékot jelenthet egy kõevõ számára.



NORDKRISTÁLY (146. TÁRGY)
A nordkristály egy különös esszencia, egy parányi, rettenetesen hideg kristálydarab, amely bizonyos torzszülöttekben található meg. Egyes bölcsek állítása szerint a Halhatatlanság legendás esszenciájának fontos kelléke a nordkristály, de amennyire te tudod, ezt a különleges varázsitalt még senkinek sem sikerült elõállítania.



FEKETE GYÍK (125. LÉNY)
A fekete gyíkok apró és fürge lények, szinte mindenhol megtalálhatóak. A galetki gyerekek gyakran vadásznak rá, hiszen köztük dicsõség egy ilyen gyors, és nem teljesen veszélytelen lény elejtése - a fekete gyík ugyanis büdös gázt köp arra, aki megtámadja. Természetesen, egy igazi galetki harcos már méltóságán alulinak tartja, hogy fekete gyíkokat hajkurásszon. A fekete gyík a zöldvérûek és puhányok csemegéje, de jobb híján a mágiafalók is ehetnek belõle.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET AZ ÖTÖDIK FORDULÓDHOZ
Hmmm... Lehetséges, hogy találtál már néhány tárgyat, amit feleslegesnek tartasz, meg akarsz tõle szabadulni? Természetesen ott van a D és a DD parancs, amelyekkel egyszerûen eldobálhatod a szemeteket, de talán még jobban ellátogatni a boltba, és ott eladni! A boltba a BE 1 paranccsal mehetsz el, és addig ott is maradsz, amíg VE (vesz), EA (elad) vagy ERT (értékeltet) parancsokat adsz ki. Az, hogy milyen áron tudsz eladni valamit, ill. megvenni, nagyban függ a kereskedelem szakértelmedtõl: ha a szakértelem csak 1-es szinten van meg, még az is sokkal jobb, mintha egyáltalán meg sincs! Ha úgy érzed, hogy sok aranyat vesztesz a tárgyaid eladásakor, érdemes a kereskedelmet elsajátítanod: a BE 4 54 paranccsal 5 képességpont és 20 TVP árán az akadémián. Ez különösen akkor jó, ha kedveled a baráti beszélgetéseket (PV 5), ugyanis ezek során ha birtoklod a kereskedelem szakértelmet, az jelentõsen fejlõdik - barátaiddal megbeszéled, hogyan lehet a legjobban alkudozni a boltban.
Mielõtt persze eladod a tárgyaidat, nem árt õket az AZ paranccsal azonosítani, megvizsgálni: lehet, hogy jók valamire! Pl. a páncélok, sisakok, pajzsok csökkentik az esélyt, hogy az ellenfeleid eltaláljanak harcban. A páncélokat és hasonlókat a KF (tárgy sorszáma) paranccsal öltheted magadra. Ha fegyvert találsz, azt érdemes eladnod: a galetkik végtagjaikkal sokkal hatékonyabban harcolnak, mint nyomorúságos fegyverekkel. Persze késõbb lehet, hogy találni fogsz valamilyen nagyhatalmú varázsfegyvert, amit érdemes forgatni. A fegyvereket a KF (tárgy sorszáma) 100 paranccsal veheted kézbe.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.