Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Alba Regina
Küldd el képeslapként!
Mint minden fajnál, a galetkik lányai közt is vannak tündöklő szépségűek. De a galetkik lányai - legyenek bármilyen törékenynek és ártalmatlannak tűnők - ugyanolyan halálos harci gépezetek, mint páncélos-tüskés hímjeik. Különösen igaz ez Alba Reginára, a pszionicisták klánjának magasrangú tagjára.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 05:25:57 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6617-29

Karakterszám: 6617 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 29 Játékhét: 29
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 322
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. ápr. 1. 9h:44'
A következõ fordulód táplálható: 2003. ápr. 8.

E-mail!

CARLOS VALDERAMA KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Zengõ, egy magas, jó kiállású, bátorságtól lángoló tekintetû, igazságszeretõ férfi. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. Tárgyai: lovagi lemezpáncél, ezüst nyaklánc, a jég kerek pajzsa, az óriás amulettje, khaldoran öv, fejpánt. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Csak szebb lennél attól, ha kifordítanának!" Nem késel a válasszal: "Egyszerûen undorító vagy!" Ezt mondja neked: "A szagod mellett parfümnek lehetne használni a száznapos tojást." Rögtön visszavágsz: "Úgy hasonlítasz egy förtelemféregre, mint egyik vízcsepp a másikhoz." Zengõ csak annyit nyög ki: "Te... !" Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Zengõ dühös pillantást vet rád. (+5% lélekenergia.)
** 2. NAP ** Elérkezett az idõ az 52. kaland végrehajtására. Találkozol társaiddal a megbeszélt helyen. Üdvözöl téged Cass, Vulkán.
Rettegve indultok útnak. A küldetés nagyon veszélyesnek tûnik, és mindnyájan attól féltek a lelketek mélyén, hogy a vuerg foglyul ejt benneteket és eljuttat benneteket az Ellenséghez. Most azonban már nem fordulhattok vissza, az a gyávaságotokat bizonyítaná. A vuerg barlangjához iszonyúan meredek és szûk járatokon keresztül lehet felvergõdni, amelyekben kevés a levegõ, és rengeteg a mérges gáz. Csak a legrátermettebbek küzdhetik magukat itt keresztül!
[Egészség-összeg próba 22-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Napoknak tûnik az idõ, míg végül eljuttok a vuerg barlangjához. A feketén ásító barlangszáj fenyegetõbb, mint minden eddigi barlangnyílás, amivel szembekerültetek. Rettegve néztek egymásra, aztán nekivágtok. Ahogy beléptek, kattogó hangra lesztek figyelmesek. A milgand fényénél borzalmas, mozgó fémszerkezetek jelennek meg elõttetek. Ez egy igazi halálfolyosó! Le-lecsapó pengék, forgó, tûhegyes karok. Mennyire ügyesnek kell ahhoz lenni, hogy valaki itt át tudjon jutni?
[Ügyesség-összeg próba 23-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Rövid megbeszélés után nekiindultok. Szemet gyönyörködtetõ a jól koordinált mozgás, amellyel mindig épphogy átsuhantok a halálos szerszámok között, egymást fedezve, segítve. Egyedül itt senki nem tudna túljutni! Alig hiszitek el, hogy átjutottatok, és mindössze néhány kisebb-nagyobb karcolással sikerült megúszni a dolgot. Most azonban hátrahõköltök - egy hatalmas lávató zárja el elõttetek az utat! A hõség irtózatos. Elborzadva figyelitek a vuerg mágiájának mûködését: itt-ott idõnként fekete kövek bukkannak fel a lávából. Ha elég gyorsak vagyok, át tudtok érni, ha nem, alámerültök a lávában, és nem marad belõletek más, csak forró gõz. Rövid próbát tesztek, ki mennyire gyorsan tud ugrani és futni.
[Gyorsaság-összeg próba 24-es küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres]
Úgy tûnik, elég gyors a csapat! Kivárjátok a ritmust, majd a leggyorsabb indul elsõnek, hogy ne hátráltassa a többieket. Kõrõl kõre szökellve mentek át a lávatavon. Sikerült, senki sem rontotta el! Hosszú ideig lihegtek. Ez elég veszedelmes volt, de visszafelé majd könnyebb lesz. A következõ akadály egy óriási kõtömb, amely a továbbvezetõ utat zárja el. Hogyan képes a vuerg ezt mozgatni? Azért az õ képességeinek is van határa! Mindegy, nekifeszültök, megpróbáljátok kimozdítani.
[Erõ-összeg próba 22-es küszöbre: sikeres]
Hosszú ideig semmi, de aztán a kõtömb megmozdul egy arasznyit, majd még egyet, majd még egyet. Végül már akkora a rés, hogy befértek rajta! Óvatosan nyomultok tovább. Egy tágas barlangterembe értek, amelyet aranyozott bútorokkal és drága szõnyegekkel rendeztek be. Végre! A vuerg belsõ szentélye! Egyszercsak megmozdul egy hatalmas árny a vuerg aranyozott trónja mögött.
Ellenfeletek egy óriáspók (#89).

*** 1. KÖR *** Vulkán az óriáspók irányába megy. Az óriáspók odajön hozzád. Megrohamozod az óriáspókot. Cass az óriáspók irányába megy. Vulkán az óriáspókot támadja. Az óriáspók rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-24% támadás). Megtámadod az óriáspókot. Ostorként csattantasz bal csápoddal. Mellé! Csonttõrrel lesújtasz. Ez mellément. Cass az óriáspókot támadja.
*** 2. KÖR *** Vulkán az óriáspókot támadja. Cass az óriáspókot támadja. Az óriáspók rád támad. Ocsmány csáprágójával harap. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-24% támadás). Az óriáspók kileheli lelkét.
[A csatában összesen 12 sebzést okoztál, és 28 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Cass: 29/0, Vulkán: 38/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%). Cass része a kincsbõl: 12 arany. Vulkán is kap a tárgyakból, övé lesz 13 arany. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 13 arany.
Bár a vuerg nincs itt, bármely pillanatban itt lehet! Biztos, hogy nem csak ennyi volt az õrség, és a csatazajt messzirõl lehetett hallani. Körülnéztek, mit tehetnétek.
[IQ-összeg próba 23-as küszöbre: sikeres]
A csapatmunka meghozza gyümölcsét! Egyikõtök megjegyzi, hogy bizonyos van valahol egy vészkijárat, másikótoknak a sok faliszõnyeg tûnik fel. Összehangolt munkával átkutatjátok a barlangot, és találtok is egy szûk járatot, amelybe azért befér egy galetki. Épp akkor csukódik le mögöttetek a szõnyeg, amikor sziszegõ és morgó torzszülöttekkel megtelik a terem. A járat szûk és kényelmetlen, de végül sikerül kijutni rajta. Jóval az eredeti fõbejárat felett bukkantok ki. Se csapdák, se lávató, se semmi - ezen a járaton juthat be gyorsan és meglepetésszerûen a vuerg ellen vonuló csapat. Persze gyorsan jelentést kell tennetek az elöljárónak, mert különben a vuerg visszatértekor megtudja, hogy behatoltak a barlangjába, és megteszi a megfelelõ ellenlépéseket, vagy esetleg elmenekül.
A helytartó kétkedve fogad benneteket, amikor a vuerget említi. De amikor a forrásaitok felõl érdeklõdik, csak hümmögtök. Végül a helytartó bólint. Megbízik bennetek! Hamarosan útnak indul a csapat, idõközben sajnos a helytartó vendégei maradtok. Amikor a rohamosztag túlélõi visszatérnek, megtudjátok, hogy óriási csata volt, de végül a meglepetésnek köszönhetõen sikerült a vuerget legyûrni. A helytartó jutalmul megengedi, hogy ti is kapjatok a zsákmányból. A te részed 80 arany és a gyorsaság amulettje.
(+3 képességpont.)
(+3 hõsiesség pont.)
** 2. NAP ** Felkeresi barlangodat Eszet Lenke, egy tudatlan galetki, úgy érzed, elszívja minden tudásod, ne csodálkozz, hisz egy nõ. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Felszerelése: ezüst fejpánt, vándorcsizma, nagy pajzs, a káosz sötét köntöse, bíbor láncing, az egyensúly gyûrûje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdaészlelés szakértelemben való jártasságotokat. Egymásra kacsintotok, és berohantok a szomszéd barlangba. Majd így tovább, a környéken folytatjátok, a morgó bentlakók csapdáin tesztelitek tudásotokat. Amikor elfáradtok, következik a tüzetes vizsgálat: ki szenvedett több zúzódást, ki esett bele több csapdába? Nem vitás, Eszet Lenke kevesebb sérülést szerzett, az õ csapdaészlelése messze jobb, mint a tiéd!
** 6. NAP ** Épp hozzád néz be Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. A Bárdok klánjának polgár rangú tagja. Viselt tárgyai: kristályamulett, bronzmedál, az egészség sárgaréz nyaklánca, kék köpeny, szivárvány karkötõ, fejpánt, fekete csizma. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Elsõ mondata: "Te agglomerátorba oltott hájas worpel!" Rögtön visszavágsz: "Te csámpás masztodoncsecsemõ!" Ezt mondja neked: "Olyan borzalmasan csúf vagy, mint a szint boszorkája!" Ezt kiáltod vissza: "Hogy esnél hasra a méteres hasi szõrzetedben!" Ezt mondja neked: "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
** 7. NAP ** Felkeresi barlangodat Cass, egy hosszú acélkék hajú, kék szemû, karcsú nõ. A Katonák klánjának zöldfülû rangú tagja. Felszerelése: kristályamulett, kék köpeny, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, suhanó csizma, szárnyas sisak, a harcmûvész könnyû láncinge, az erõ szimbóluma. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Belépés után üdvözöl: "Hogy a ménkû csapna beléd!" Ezt kiáltod vissza: "Verjen meg a búbánat!" Ezt mondja neked: "A szellentéseidtõl dübörög az egész szint!" Nem késel a válasszal: "Hogy esnél hasra a méteres hasi szõrzetedben!" Cass csak annyit nyög ki: "Te... !" Micsoda fényes gyõzelmet arattál! Cass dühös pillantást vet rád. (+5% lélekenergia.)

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 11081.) A te szinteden a legnevesebb Alonso D Vela, egy vörös hajú, zöld szemú, kreol bõrû, egyenes orrú, telt szájú, vidám arcú férfi. (hírneve 1395.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*már. 26.* Vulkán gyõzelmet aratott Dark Night a Gonosz felett. *már. 26.* Alkony testvére, Hajnal és Vampírssonn Báró megküzdöttek egymással, és Alkony testvére, Hajnal gyõzött. *már. 27.* Vulkán és barátai végrehajtották az 52. többszemélyes kalandot. *már. 28.* Alkony testvére, Hajnal és Worg megküzdöttek egymással, és Alkony testvére, Hajnal gyõzött. *már. 31.* Alkony testvére, Hajnal és Vulkán megküzdöttek egymással, és Alkony testvére, Hajnal gyõzött. *már. 31.* Night Wolf és Eszet Lenke megküzdöttek egymással, és Night Wolf gyõzött. *már. 31.* Shai-Hulud a férgek ura teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott.
Egy futár távoli híreket hoz:
*már. 18.* Lord Griffonheart csatában legyõzte Myát. *már. 20.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Hasfelmetszõ Sebastiant. *már. 20.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott ÉjHercegnõ felett. *már. 20.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Standard Graun felett. *már. 20.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Corum Batalix felett. *már. 20.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Leanthil felett. *már. 20.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Medvegyevet. *már. 21.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *már. 25.* A Fényhozók szövetség fényes gyõzelmet aratott Orthern atya felett! *már. 26.* 19-es és Zsémbecske megküzdöttek egymással, és 19-es gyõzött.
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 gyorsaság; [0 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

kf 1077 bekészíted az 1077. tárgyat
Leveszed a halotti maszkot. Felveszed a szárnyas sisakot. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

be 4 50 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy teknõspáncélos, tüskés madárlény üdvözöl, és megkérdezi, hogy milyen szolgáltatást szeretnél igénybe venni. Megmondod, hogy a meggyõzõkészség képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.) Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 tanulás; [20 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]

be 4 59 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy a vezetõkészség képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 106.]

kno 50 3 59 1 50. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a meggyõzõkészség szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 3. szintre nõtt. Elköltesz 1 képességpontot a vezetõkészség szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a vezetõkészség szakértelmed 2. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 106.]

tk 52 3365 2824 52. többszemélyes kaland
Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz számot adtál meg.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 106.]
m 4 5 25 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 4,5) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 5,5) Kelet felé mész. A sötétbõl egy halvány szellemalak bontakozik ki. Alázatosan meghajolsz elõtte, míg õ elmondja, hogy milyen próbát kell kiállnod. Egy feladatot kell megoldanod! Ha nem sikerül, fordulhatsz vissza:
Tudjuk, hogy egy ízben 10 üveg festék és 5 tehemót mancs 210 aranyért, míg egy másik alkalommal 9 üveg festék és 10 tehemót mancs 310 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy üveg festék?
Szomorúan rázod a fejed. Fogalmad nincs, mi lehet a válasz.
Elhagyod az Õsök Csarnokát. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]

m 10 5 4 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 10,5) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 9,5) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Egy régi, kopott, de még mindig méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges, hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Leülsz, a karfákat markolva. Azonnal megérint az õsök mágiája. (+1 max. varázspont.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]

k 466 8 286 254 371 355 kaland elvállalása
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. (466. kaland:) A cseppkõbarlang hatalmas méretei továbbra is lenyûgöznek. Óvatosan, nem lenézve kapaszkodsz fel a körkörös lépcsõn, amely egyenesen a furcsa kõépítmény belsejébe vezet. Felérve, körülnézel. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 2 hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** A 2. hájas worpel mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy sebezhetetlenséget. Magában motyogva, a 2. hájas worpel létrehoz egy gránitbõrt. Néhány rövid kézmozdulat után az 1. hájas worpel létrehoz egy sebezhetetlenség varázslatot. Az 1. hájas worpel varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt. Megindulsz az 1. hájas worpel felé. Már ott is vagy! Az 1. hájas worpelt próbálod megsebezni. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Csonttõrrel lesújtasz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (6 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az 1. hájas worpel varázshatalma segítségével elmond egy éhínséget. A varázslat nem hatott rád. A 2. hájas worpel varázshatalma segítségével elmond egy éhínséget. Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. Az 1. hájas worpelt próbálod megsebezni. Rávágsz bal csápoddal. (14 ép-t sebeztél). Meglengetve a csonttõrt, próbálsz lesújtani. El sem találtad. Nehezen bírja a szagodat (4 sebzés). Az 1. hájas worpel hörögve elterül.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. hájas worpel létrehoz egy energiatüske varázslatot. 13 életpontnyit sebzõdsz. Megtámadod a 2. hájas worpelt. Villámgyorsan elõrevágsz bal csápoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Csonttõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Ez mellément. Szagod látható benyomással van rá (5 sebzés).
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a 2. hájas worpel létrehoz egy energiatüske varázslatot. Sebzõdsz 12 ép-t. Támadod a 2. hájas worpelt. Ostorként csattantasz bal csápoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Csonttõrrel támadsz. El sem találtad. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (5 sebzés).
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Egyikõtök sem tudott gyõzedelmeskedni! A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+15 életpont.)
(8. kaland:) Felkeresed a Nopet barlangot. Galetkik csoportja álldogál a bejárat mellett, egy nagy felirat tövében. "A Halál Folyosója" - hirdeti a felirat. Amikor elszántan megállsz a bejárat elõtt, a galetkik üdvrivalgásban törnek ki. Khmm... Úgy látszik, innen már nem fordulhatsz vissza! Megindulsz elõre. Egy nagy faajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset - zárva van!
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Elõveszed a zárnyitó készletet, és rövid matatás után máris feltárul az ajtó!
[Csapdaészlelés próba 6-os küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Továbblépnél, de veszélyt szimatolva, megtorpansz. Az ajtó mögött, a földön valami gyanúsat látsz: egy ravaszul álcázott csapda! Óvatosan átléped. Ekkor suhogást hallasz: egy nagy zsák lódul feléd szembõl!
[Gyorsaság próba 8-as küszöbre: sikeres] Gyorsan hasra vágod magad, a zsák a fejed fölött zúg el. Huh, ez meleg volt! Óvatosan mész tovább. Gyanús hangokat hallasz magad elõtt. Ajjaj! Ellenfeled egy goblin kobra (#20).

*** 1. KÖR *** A goblin kobra elõhív egy óriáserõ varázslatot. A goblin kobra elmond egy tûzpajzs varázslatot. Megrohamozod a goblin kobrát. Támadod a goblin kobrát. Elõresuhintasz bal csápoddal. (22 ép-t sebeztél). Meglengetve a csonttõrt, próbálsz lesújtani. (11 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (2 sebzés). A goblin kobra kileheli lelkét.
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+37%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. A kobrák teteme mögött egy hatalmas szikla torlaszolja el az utat. Odébb kéne taszítani, ha tovább akarsz jutni! Nekiveselkedsz.
[Erõ próba 9-es küszöbre: sikeres] Nagyon erõlködsz, míg végül sikerül odébbtolni a sziklát. Egy üreg tárul fel alatta. Nem tûnik túl mélynek, úgyhogy egyszerûen leugrasz. Odalent a földön szanaszét szórt csontokat látsz. Bizarr, ijesztõ hely! Sercegést, zizgést hallasz, és hirtelen fény vakít el. Ellenfeled egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az elektraton elmormol egy villámsújtást. 17 életpontnyit sebzõdsz. Az elektraton felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az elektratont próbálod megsebezni. Elõresuhintasz bal csápoddal. (23 ép-t sebeztél). Meglengetve a csonttõrt, próbálsz lesújtani. Elhibáztad. Szagodtól fuldoklik (5 sebzés). Az elektraton kileheli lelkét.
[A csatában összesen 28 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+55%). Elrakod a zsákmányt, ami egy elektronit és 21 arany. [ld. enc.] Amikor az elektraton megsemmisült, a barlang túloldalán egy ajtó dübörögve félrehúzódik. Omher Nabi, egy dagadt galetki vár, és mosolyogva vezet ki. A kint álldogáló galetki csoport éljenezve fogad, Omher Nabi pedig a kezedbe nyomja a díjat, ami egy darab a tolvaj halotti maszkja. Csókot hintesz a közönség felé, majd emelt fõvel távozol. (+3 hõsiesség pont.)
(286. kaland:) Ismét felkeresed a kõtornyot. Pillanatnyi tétovázás után belépsz a hívogató bejáraton. Lépcsõ vezet felfelé, amelyen felkapaszkodva, egy terembe érsz. Egy hosszú folyosóhoz érsz, amelyet vasrács zár le. Rövid nézelõdés után a folyosó közepén megpillantasz 3 üreget, az ajtó mellett heverõ 3 kõgolyó pont beléjük illik! Ha be tudod gurítani a golyókat úgy, hogy mindegyik beleüljön 1-1 üregbe, akkor a súlykapcsoló felemeli a rácsot. Zseniális szerkezet!
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikeres] Összpontosítasz, koncentrálsz, és sorban elgurítod a golyókat, a megfelelõ erõvel, a megfelelõ irányba. Sikerült! A rács felemelkedik. Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 10 arany és egy barbár lándzsa. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia.
(254. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(371. kaland:) Visszatérsz a hobbit lakáshoz. Kinyitod a még mindig jó állapotban levõ faajtót, szerencsére nincs bezárva. Lehajolva, bemászol. Odabent szerencsére több hely van. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** A 2. hájas worpel ellõ egy sebezhetetlenség varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. hájas worpel elvarázsol egy gránitbõrt. Néhány rövid kézmozdulat után az 1. hájas worpel létrehoz egy sebezhetetlenség varázslatot. Az 1. hájas worpel varázshatalma segítségével elmond egy gránitbõrt. Megrohamozod az 1. hájas worpelt. Megtámadod az 1. hájas worpelt. Tekergetve suhintasz bal csápoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Csonttõrrel támadsz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Szagodtól fuldoklik (5 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az 1. hájas worpel a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy éhínség! Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. A 2. hájas worpel elõhív egy éhínség varázslatot. Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. Támadod az 1. hájas worpelt. Elõresuhintasz bal csápoddal. (6 ép-t sebeztél). Csonttõrt forgatva támadsz. Elkerülte. Bûzöd fojtogatja (5 sebzés).
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az 1. hájas worpel létrehoz egy energiatüske varázslatot. 12 ép-t sebzõdtél. Heves kézmozdulatok közepette a 2. hájas worpel elmormol egy energiatüskét. 13 ép-t sebzõdtél. Támadod az 1. hájas worpelt. Odacsapsz bal csápoddal. Mellé! Csonttõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Fürgén elhajolt. Szagodtól fuldoklik (6 sebzés). Az 1. hájas worpel kileheli lelkét.
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 25 sebzést kaptál.] Megérint a halál szele. Rettegve menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(355. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [73 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 winropu mohát. Folytatod a régészkedést. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél... Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 régészet; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

bb 3 4 9 1 5 több épület meglátogatása
[be 3:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 4:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 9:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 1:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 5:] Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 4 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
pv 4 3 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +8 galetki erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 119 sebzést okoztál, és 67 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 3 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 190 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Carlos Valderama, egy hosszzú, szõke, göndör hajú, nagy bajuszú, átlagos magasságú, nagy lábú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: tejivó. Ez a 29. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 / 2.90
[2] IQ: 4 / 2.80
[3] ügyesség: 4 / 0.95
[4] egészség: 7 / 3.46
[5] mágia: 3 / 2.50
[6] gyorsaság: 5 (6) / 0.06
[9] Méret/ép: 55 / 3
Min. méret: 50
Barlangméret: 57
PONTJAID
Varázspont: 27 / 26
Képességpont: 9 / 78%
Hõsi pont: 5 (3)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 13%
Galetki erõ: 168 / 101
Hírnév : 251
Jóllakottság: 31%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 7 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 104 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 91 (2)
Leölt torzszülött: 103 (4)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 5 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 6 / 0 [25] bûz: 6 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0 [46] csapdaészlelés: 3 / 0.53 [47] zárnyitás: 4 / 1.51
[48] mászás: 3 / 1.96 [50] meggyõzõkészség: 3 / 0 [54] kereskedelem: 4 / 1.77
[59] vezetõkészség: 2 / 0 [64] átokszórás: 9 / 1.55 [66] lopakodás: 2 / 0.05
[67] régészet: 5 / 0.24 [68] zene: 5 / 3.02 [69] tanulás: 2 / 0.30

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 10 / 0 [101] szakért.: 10 / 1.39 [102] tárgyirtás: 1 / 0  
jobb karom [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 4 / 1.40     csonttõr

VARÁZSLATOK & PSZIK
[29] életszívás: 1 / 0        

MAKRÓID
1. Makró
ism 2
vd
2. Makró
pv 4 8
ism 5
p
pv 4 3 5 8
3. Makró
x 15
z 19 20
p


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 55 0 30 50; VI erõ:200% ép:20%; PV 4 3 5 8; PSZ 68 46 67 54 47 48; BA 8 2;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 3365 12 2;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #22 (1. épület), #216 (23. forduló), #255 (16. forduló), #254 (14. forduló), #371 (14. forduló), #355 (14. forduló), #224 (17. forduló), #466 (25. forduló), #417 (26. forduló), #330 (26. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejpánt (#1106) * 1 vándorcsizma (#1121) 1 halotti maszk (#1091)
1 sisak (#1075) 1 nagy pajzs (#1062) 1 a Tél ezüstlánca (#170)
* 1 szárnyas sisak (#1077) 1 a tolvaj halotti maszkja (#9191)

Ékszerek, kincsek
207 arany (#1) 12 drágakõ (#2) 1 kõamulett (#1196)
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) 1 csepp fülbevaló (#1256) 1 a gyorsaság amulettje (#3895)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 mandolin (#19) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
5 kés (#5) * 1 csonttõr (#1301) 3 fogazott tõr (#6)
1 tõr (#1300) 2 kerek kõ (#11) 1 barbár lándzsa (#1331)

Varázsitalok és füvek
3 csótányláb (#25) 4 winropu moha (#22) 3 mitulen fû (#20)
5 mátekel gomba (#21) 2 liánvirág (#24) 14 üvegcse (#14)
2 sötét mák (#23) 2 gyilkos boróka (#27) 1 tejfonál (#28)
1 gázlehelet itala (#57) 1 védelem itala (#59)

Egyéb kacatok
3 lemúr hártya (#161) 11 õsi relikvia (#17) 1 nohnetár gumó (#212)
2 molad púp (#16) 1 pirgamit (#152) 4 nordkristály (#146)
2 mandibula (#157) 1 elektronit (#141)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ELEKTRONIT (141. TÁRGY)
Egy porhanyós, fehér kõzet, amely gyenge elektromos töltéssel bír. Ez a speciális anyag rengeteg dologra használható egy tapasztalt alkímista üstjében! Csak vigyázz, nehogy megrázzon az áram...



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.