Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Nagyobb tűzféreg
Küldd el képeslapként!
A tűzférgek apró, főként a Rúvel hegy alsó szintjein megtalálható szörnyetegek. Feljebb ugyanis már mindet kiirtották közülük. Eredetileg össze akarták őket fogdosni, hogy állandó tűzgyújtó lényként szolgáljanak a barlangokban, de fogságban hamar elpusztultak a törékeny lények. Azóta azonban felfedezték egy új generációjukat, csakhogy ezeknek a több méter magas és széles bestiáknak nemhogy a foglyulejtése, de még a legyőzése is komoly gondot okoz.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-28 18:17:24 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6612-146

Karakterszám: 6612 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 146 Játékhét: 161
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 196
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. szept. 26. 14h:42'
A következõ fordulód táplálható: 2003. szept. 29.

E-mail!

MOHA A "BALFÉK" KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Látogatód érkezik, aki Hercegnõ, egy szép, okos, ügyes és szerény, de legfõképpen szerény nõ. [aura: pszi energia: 9.] A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, szivárvány karkötõ, ozin fülkarika, a szakács üstje, a nyomkeresés fejpántja, Rogan karkötõje, kék gömb, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, a füvész köpenye, az Örökkévalóság Rubinja, Xantin bõröve, a tûz könnyû láncinge, a tûz vándorcsizmája, a mutáció gyémántja. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Hercegnõ Pszi csáp +22 PE (-3)42 (+0)45 Moha a "balfék" Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)35 (-22)23
2. Hercegnõ Pszi csáp +22 PE (-3)39 (+0)45 Moha a "balfék" Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)20 (-22)1
3. Hercegnõ Pszi csáp +11 PE (-3)36 (+0)45 Moha a "balfék" Pszi csáp +10 PE (-3)17 (-1)0

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-20 életpont.)
** 1. NAP ** Hercegnõ kihívott téged. Ha elfogadod, adj ki egy P 5711 parancsot. Ha elutasítod, add ki a P 5711 9 parancsot.
** 1. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével Hercegnõ átadott neked 1 db a méreg malachitgyûrûjét. Te 292 aranyat fizettél.
Felépült a szintfejlesztés.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy pengével lemetszed férfiasságod most, hogy tudod milyen egy igazi férfi. (hírneve 15229.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*szept. 8.* Vicq-d' Azyr pszionikus küzdelemben diadalt aratott Hektor felett. *szept. 10.* Thészeuszt kis híján megölte egy fekete özvegy. *szept. 12.* Mancsos Balambér pszionikus küzdelemben diadalt aratott Winnirixi felett. *szept. 12.* Sünkutya a "Rettentõ" és Dominia megküzdöttek egymással, és Sünkutya a "Rettentõ" gyõzött. *szept. 15.* Dorth a Mérgek Ura gyõzelmet aratott Polipka a"Jel Hordozója" felett. *szept. 15.* Leph Arlone a szétszórt teljesítette a 21. küldetést, amit az akadémián kapott. *szept. 15.* Sünkutya a "Rettentõ" teljesítette a 23. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *szept. 18.* Mancsos Balambér és Winnirixi pszi párbajt vívtak. Mancsos Balambér került ki gyõztesen. *szept. 18.* Mikanno Hosi Kanpokusan pszionikus párviadalban legyõzte Balu, az öreget. *szept. 22.* Magmatikus Bûzfelhõszáj gyõzelmet aratott Hercegnõ felett.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*szept. 4.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Sirályt. *szept. 4.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Oblepo Glorrt. *szept. 4.* Fortiant legyõzte harcban egy õspók. *szept. 8.* Baltazárt kis híján megölte egy óriás rák. *szept. 9.* 19-es és Sanya megküzdöttek egymással, és 19-es gyõzött. *szept. 11.* Gondol-Kodót kis híján megölte egy bömbölõ arénarém. *szept. 12.* A 15063 szövetség fényes gyõzelmet aratott Orthern atya felett! *szept. 15.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Kay az Engesztelhetetlent. *szept. 15.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Hajnali Harmatot. *szept. 19.* Maximilian Ûbertáp mellé szegõdött egy morfinder telep.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]

lp 391 2 2 legenda pont ajánlása 391. tárgyért
Az Ödlerkbél íj megvásárlására 2 legenda pontot ajánlasz fel. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

le elrakod a 0. tárgyat
Leveszed a következõ tárgyakat: a méreg vaspajzsa, a gyõzelem díszes karkötõje, a méreg bronz amulettje, a méreg ezüst láncinge, az ellenállás gyalogos lándzsája, a bérmágus fogazott kardja, a méreg malachit karkötõje, a káosz urának gyûrûje, a méreg csontamulettje, Földanya márványgyûrûje, nagyobb pókcsatos öv, a torony díszes karkötõje, hõsi jelvény, a majom aranyozott nyaklánca, a méreg fekete csizmája, az entek kõrisfa íja, a sebesség vívótõre, kék gömb, a tudás zafírja, a méreg szürke maszkja, az ellenállás ezüst fülbevalója, Orthern fülbevalója. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]

kf 28782 100 24177 39026 16989 bekészíted a 28782. tárgyat
A mancsodba veszed az ellenállás gyalogos lándzsáját. Felveszed a méreg malachitgyûrûjét. Felveszed a Földanya márványgyûrûjét. Felveszed a káosz urának gyûrûjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]

kf 13453 103 24191 21042 18342 bekészíted a 13453. tárgyat
A mancsodba veszed a sebesség vívótõrét. Felveszed a méreg malachit karkötõjét. Felveszed a gyõzelem díszes karkötõjét. Felveszed a torony díszes karkötõjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]

kf 17518 106 24147 14233 24148 bekészíted a 17518. tárgyat
A karmaidba veszed a bérmágus fogazott kardját. Felveszed a méreg csontamulettjét. Felveszed a majom aranyozott nyakláncát. Felveszed a méreg bronz amulettjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]

kf 291 150 143 385 189 178 bekészíted a 291. tárgyat
Felveszed a hõsi jelvényt. Felveszed a tudás zafírját. Felveszed a kék gömböt. Felveszed az Orthern fülbevalóját. Elõször el kell raknod egy ékszert (ld. LE parancs) ahhoz, hogy a görényfarkat be tudd készíteni. Felveszed a nagyobb pókcsatos övet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]

kf 28707 24043 23983 24013 24072 bekészíted a 28707. tárgyat
Felveszed az ellenállás ezüst fülbevalóját. Felveszed a méreg szürke maszkját. Felveszed a méreg ezüst láncingét. Felveszed a méreg vaspajzsát. Felveszed a méreg fekete csizmáját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 307.]

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Nem ártana bemelegíteni a mai vadászathoz - a katonai gyakorlópályán edzel. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit.
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Ödlerk nyakörv (#390), Ödlerkbél íj (#391), Ödlerk nyakörv (#390), Ödlerkbél íj (#391). Beugrasz az ivóba. Egy korsó sör mellett tetteidrõl handabandázol társaidnak. (+4 hírnév.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]

a 6940 29442 1 tárgy átadása galetkinek
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Yvan Grosskovics részére 1 db a sólyom csontmaszkját. Te 61 aranyat kaptál. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]

a 6940 149 10 tárgy átadása galetkinek
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Yvan Grosskovics részére 10 db barna manakövet. Te 70 aranyat kaptál. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]

a 5741 29441 1 tárgy átadása galetkinek
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Sötét Lorena részére 1 db a sólyom halotti maszkját. Te 32 aranyat kaptál. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 302.]

be 8 132 meglátogatod a 8. épületet
Meglátogatod az Akadémia mellett épített kúp alakú szürke épületet, tetején hatalmas gömbbel. Ez a Pszi Iskola. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Elmondod, hogy szeretnéd elsajátítani a tudati méreg pszi képességet. Kifizeted az oktatás költségét, 100 aranyat, és bevezetnek egy izolált kamrába az alsó szinten. Tökéletes sötétség vesz körül. Hamarosan az asztrális térben szárnyalsz, ahol találkozol oktatód elméjével. Nem érzékeled az idõt, miközben tudatotok összekapcsolódik, és elsajátítasz egy új képességet, melynek neve tudati méreg! (-5 képességpont.) Felfrissülve térsz magadhoz, és hagyod el az iskolát. [20 TVP-t használtál fel, maradt még 282.]

k 270 242 398 kaland elvállalása
(270. kaland:) Könnyen megtalálod a mészkõ építmény bejáratát, az ajtó enged a második rúgásodnak, és behatolsz az épület belsejébe. Továbbhaladva, igencsak különös helyszínre érkezel. Hatalmas, kar vastagságú indák zárják el az utat. Fent, a magasban az indák végén húsevõ növények csorgatják nyálukat. Talán keresztül kéne magadat égetni egy varázslattal! De nem, nem jó megoldás, ki tudja meddig égne ez a vegetáció. Egyszerûbb megoldást kell alkalmaznod: egy legalább 5-ös szintû sorvasztással az indákat vékony liánokká változtathatod! A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot. Vissza kell fordulnod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(242. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz, és beóvakodsz a kapun. Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse, hogy a kapu nem csukódott be mögötted! A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod, de sajnos zárva van. Megvizsgálod a zárat, és úgy döntesz, hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Hosszasan matatsz, míg végül sikerrel jársz. Az ajtó nyitva van, továbbmehetsz. Továbbhaladva, igencsak különös helyszínre érkezel. Két kadzehlea életfát pillantasz meg. Az egyik kiszáradt, levelei sárgán csüngenek. A másik élettõl duzzad, újabb és újabb hajtásai kapaszkodnak mindenbe, némelyik a haldokló életfába. Látod már, hogy miért van zárva a gránitajtó a túloldalon: megbillent a kadzehlea életfák egyensúlya! Egyetlen megoldás, ha egy min. 4-es szintû életszívással helyreállítod ezt az egyensúlyt. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A túlburjánzott fa felesleges indái elsorvadnak, és a haldokló fa új erõre kap. Remélhetõleg most már megmarad az egyensúly! A sziklaajtó kitárul, szabad az út. (-4 vp.) Az egyetlen továbbvezetõ utat egy lelakatolt vasrács zárja el. Elõguberálod zárnyitó felszerelésedet, és hozzálátsz a zár kinyitásához.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeled egy lidércláng (#85).

*** 1. KÖR *** A lidércláng felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A lidércláng odajön hozzád. Halálosztó a lidérclángot rohamozza. Hóhér a lidércláng irányába megy. Megtámadod a lidérclángot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (73 ép-t sebeztél). A lidércláng halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 73 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hóhér: 0/0, Halálosztó: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+21%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 5%. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 2 tüskés hólyag (#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy sebezhetetlenséget. (+16% védekezés.) (8 vastag bõr.) (-10 vp.) Halálosztó és az 1. tüskés hólyag egymással harcolnak. Hóhér és a 2. tüskés hólyag egymással harcolnak. Halálosztó megtántorodik. Hóhér paralizálódott. Hóhér megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. tüskés hólyagot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (74 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (1 sebzés). Az 1. tüskés hólyag hörögve elterül. Nagy detonáció közepette darabokra robban. 9 életpontnyit sebzõdsz. Hóhér 13 ép-t sebzõdik. Halálosztó 14 ép-t sebzõdik. A 2. tüskés hólyag sebzõdik 14 ép-t. Halálosztó választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. A 2. tüskés hólyag Hóhért támadja. Hóhér ledermed. Hóhér megtántorodik.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. tüskés hólyagot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (69 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (2 sebzés). A 2. tüskés hólyag holtan terül el. A tetem nagy durranással szétrobban. 9 életpontnyit sebzõdsz. Hóhér 13 ép-t sebzõdik. Halálosztó 11 sebzést kap.
[A csatában összesen 146 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hóhér: 38/58, Halálosztó: 46/38.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+56%). Szolgáidnak is jut 13%. Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 4 drágakõ és egy rövid tõr. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 2 képességpont.
(398. kaland:) Felkeresed a kristálypalotát. Ha illúzió, akkor igencsak kitartó! Közelebb lépsz hozzá. A bejárat magától feltárul. Nocsak, nocsak! Kicsit félve lépsz be. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 tüskés hólyag (#96).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy sebezhetetlenség. (+16% védekezés.) (8 vastag bõr.) (-10 vp.) Halálosztó és az 1. tüskés hólyag egymással harcolnak. Hóhér és a 2. tüskés hólyag egymással harcolnak. a 2. tüskés hólyag paralizálódott. Hóhér hörögve elterül. Halálosztó paralizálódott. Halálosztó megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy animáció. Hóhér csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). (-12 vp.) Hóhér és a 2. tüskés hólyag egymással harcolnak. a 2. tüskés hólyag paralizálódott. A 2. tüskés hólyag halálos sebet kapva a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban. 13 ép-t sebzõdtél. Hóhér 16 sebzést kap. Halálosztó sebzõdik 16 ép-t. Az 1. tüskés hólyag sebzõdik 14 ép-t. Halálosztó hörögve elterül. Az 1. tüskés hólyag kileheli lelkét. Nagy detonáció közepette darabokra robban. Sebzõdsz 11 ép-t. Hóhér 19 sebzést kap.
Hóhér zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hóhér: 78/45, Halálosztó: 52/30.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+69%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami a túlélés karikaszimbóluma, egy szárnyas sisak és 74 arany. A továbbjutást egy mágikus akadály gátolja. Két kadzehlea életfát pillantasz meg. Az egyik kiszáradt, levelei sárgán csüngenek. A másik élettõl duzzad, újabb és újabb hajtásai kapaszkodnak mindenbe, némelyik a haldokló életfába. Látod már, hogy miért van zárva a gránitajtó a túloldalon: megbillent a kadzehlea életfák egyensúlya! Egyetlen megoldás, ha egy min. 4-es szintû életszívással helyreállítod ezt az egyensúlyt. Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A túlburjánzott fa felesleges indái elsorvadnak, és a haldokló fa új erõre kap. Remélhetõleg most már megmarad az egyensúly! A sziklaajtó kitárul, szabad az út. (-4 vp.) Egy tömör kõajtó magasodik elõtted, amely be van zárva. Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul. Magabiztosan mész tovább.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] Hirtelen megtorpansz. Egy vékony, szinte láthatatlan zsinór van keresztbe kifeszítve! Óvatosan átléped. Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 67 arany és a gólem díszes köpenye. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, húsevõ növény újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat. [75 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]

var 132 21 132. varázslatra 21 képességpont
Elköltesz 21 képességpontot tudati méreg varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen tudati méreg varázslatod ereje 7. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]

pta 132 132 132 132 132 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. tudati méreg. 2. tudati méreg. 3. tudati méreg. 4. tudati méreg. 5. tudati méreg. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

pv 7 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]

p 5711 portyázás
[A kihívott kalandozó csak harcolni hajlandó, te viszont ebbe nem mész bele a PV 8 parancsod miatt: elutasítod a kihívást.]
Elutasítod Hercegnõ kihívását. Tisztességes dolog volt, hogy legalább válaszoltál neki. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]

p 5711 portyázás
Elküldesz egy kihívást Hercegnõ részére. Reméled, hogy elfogadja. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]

pv 7 4 5 3 2 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Végül egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Legutolsó esetben sima harcot javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]

pta 131 131 128 128 128 pszi program elsõ 5 sorának beállítása
A pszi harc 1-5. köreire technikáid: 1. sz.áll.roncsolása. 2. sz.áll.roncsolása. 3. pszi csáp. 4. pszi csáp. 5. pszi csáp. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]

m 17 10 2 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 17,10) Õseid misztikus, szent helyére látogatsz.
(M 18,10) Keletre mész tovább. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 5, 9, 19, 26, 34, 42... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Ez így egybõl sajnos nem megy, mondod a szellemnek. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 197.]

k 285 342 kaland elvállalása
Elhagyod a labirintust. (285. kaland:) Megkeresed a kõkupac bejáratát. Felemeled a bejáratot takaró bõrt, de csak sötétséget látsz. Óvatosan bearaszolsz. A falban egy fekete ajtó van, rajta ismeretlen nyelvû felirattal. Megpróbálod, de sajnos zárva van. Megvizsgálod a zárat, és úgy döntesz, hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón. Körülnézel, és megérzed az idegen jelenlétet. Így hát nem ér készületlenül a támadás a következõ percben. Ellenfeled egy gázelementál (#155).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy esszenciaelnyelés! (-6 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy sebezhetetlenséget. (+16% védekezés.) (8 vastag bõr.) (-10 vp.) A gázelementál Hóhér felé mozog. Halálosztó a gázelementál irányába megy. Hóhér a gázelementált rohamozza. A gázelementál és Hóhér egymással harcolnak. Halálosztó a gázelementált támadja.
*** 2. KÖR *** A gázelementál irányába mozogsz. A gázelementált próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (36 ép-t sebeztél). Halálosztó a gázelementált támadja. A gázelementál és Hóhér egymással harcolnak. Hóhér halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Támadod a gázelementált. Mérgezõ gázt fújsz. (42 ép-t sebeztél). Halálosztó a gázelementált támadja. A gázelementál kileheli lelkét.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hóhér: 13/73, Halálosztó: 64/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+38%). Szolgáidnak 9% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy pontosság itala és 48 arany. [ld. enc.] Egy lemezekkel borított, kékacél ajtót pillantasz meg. Zárva van! Megvizsgálod a zárat, és úgy döntesz, hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló eszközökkel kinyitni.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta. A terembõl egyetlen kijárat van, amelyet egy hatalmas kõajtó zár le. Az ajtót egy nehéz kõkerék mozgatja, amelynek elforgatásához jelentõs erõ szükséges.
[Erõ próba 8-as küszöbre: sikeres] Nekifeszülsz a keréknek, és lassan elfordítod. Az ajtó dübörögve kinyílik. Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: a szalamandra bronz mellvértje. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 1 képességpont.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, húsevõ növény újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(342. kaland:) Visszatérsz a miniatûr várkastélyhoz, és beóvakodsz a kapun. Mélyen, bentrõl nyikorgást hallasz. Még szerencse, hogy a kapu nem csukódott be mögötted! Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 szárazföldi uborka (#97).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sebezhetetlenséget. (+16% védekezés.) (8 vastag bõr.) (-10 vp.) Halálosztó az 1. szárazföldi uborka irányába megy. Hóhér a 2. szárazföldi uborka felé mozog. Az 1. szárazföldi uborka megközelíti Halálosztót. A 2. szárazföldi uborka Hóhér irányába megy. Halálosztó és az 1. szárazföldi uborka egymással harcolnak. az 1. szárazföldi uborka ledermed. Hóhér és a 2. szárazföldi uborka egymással harcolnak. a 2. szárazföldi uborka ledermed.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod az 1. szárazföldi uborkát. Az 1. szárazföldi uborkát próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (91 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (3 sebzés). Halálosztó és az 1. szárazföldi uborka egymással harcolnak. az 1. szárazföldi uborka ledermed. Az 1. szárazföldi uborka hörögve elterül. Hóhér és a 2. szárazföldi uborka egymással harcolnak. a 2. szárazföldi uborka paralizálódott.
*** 3. KÖR *** A 2. szárazföldi uborkát próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (79 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (4 sebzés). Halálosztó a 2. szárazföldi uborkát támadja. A 2. szárazföldi uborka kileheli lelkét.
[A csatában összesen 177 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hóhér: 42/4, Halálosztó: 97/8.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+40%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 9% jut. Elteszed a zsákmányt, ami egy kalmárok itala és 64 arany. Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az egy kincskeresés itala. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 24% lélekenergia. [40 TVP-t használtál fel, maradt még 157.]

m 13 9 443 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 13,9) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 12,9) Nyugatra mész tovább. Egy ráktestû, páncélozott rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. A galetki egy követ vág a plafonhoz, mire öklömnyi pókok és egyéb csúszómászók kezdenek potyogni. Minél többet kell elkapnod!
[Gyorsaság próba 9-es küszöbre: sikeres] - Te tényleg nagyon gyors vagy! - gratulál ámulva a galetki.
(M 11,9) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 11,10) Déli irányba mész. Az elhagyatott teremre nyomasztó csend telepszik. [12 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

a 6186 3941 1 tárgy átadása galetkinek
Eladásra kínálsz Rogen a Kalandor részére 1 a gyorsaság malachit karkötõjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

k 420 434 kaland elvállalása
(420. kaland:) Felkeresed a furcsa halmot. Még mindig ugyanott van, háborítatlanul! Tehát más nem fedezte fel. Szíved a torkodban dobog, ahogy megközelíted. Erõdben, ügyességedben bízva mászol felfelé.
[Mászás próba 10-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Felérkeztél a halom tetejére. Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 43 arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 24% lélekenergia.
(434. kaland:) A megkövült óriásgombához visszatérve, belépsz az ajtón, és lemész a lépcsõsoron. Egy széles barlangterembe jutsz. Egy vén banyával találod szembe magad. Elõtte egy asztalon üst, benne borzalmas kotyvalék: barlangi piócák fõzve, póklábak, mélységi halak belsõségei meg hasonlók. Persze, te azért sok mindent megeszel, de ez itt különösen gusztustalan. Sajnos érzed a banyából áradó mágikus erõt: ez bizony egy akadály-próba, amit csak egyféleképp küzdhetsz le! Jól sejtetted: A banya megereszt egy fogatlan vigyort, és a fõzet felé biccent.
[Egészség próba 10-es küszöbre: sikeres] Felemeled az üstöt, és egy szusszanással benyomod a tartalmát. Hiszen ez förtelmes! Gyomrod tiltakozik, de végülis ellenálló szervezeted gyõzedelmeskedik a méreggel szemben. A banya int: továbbmehetsz! Rejtett kincs reményében keresgélsz, de nem jársz sikerrel. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 12% lélekenergia. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

pv 6 2 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. Ha ez nem megy, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt csótányláb nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Irány befelé!
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Az Ördög bal keze, egy fekete pikkelyes, vérvörös szemû, tûhegyes fogú, hatalmas, tiszta izom férfi. [aura: zene: 5.] A Tisztogatók klánjának nyomkeresõ rangú tagja. Tárgyai: a kobra hosszú íja, vándorcsizma, az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, a bûz malachit karkötõje, a sebesség csontamulettje, ében láncing, kék gömb, a kígyó márványgyûrûje, a kígyó csontamulettje, a kígyó díszes köpenye, a kígyó aranyozott fülbevalója, a kígyó halotti maszkja, a bûz ezüst fülbevalója, a bûz aranyozott nyaklánca, a sebezhetetlenség malachit karkötõje, a gyõzelem malachitgyûrûje, a bûz nagy pajzsa, a pontosság szöges öve. Elpakolsz 59 aranyat, aztán már távozol is a zsákmánnyal. És még némi ennivalót is loptál! (+7% jóllakottság.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Húh, majdnem elkerülte a figyelmedet a ravasz csapda! Megkerülöd.
Vendéglátód Hercegnõ, egy szép, okos, ügyes és szerény, de legfõképpen szerény nõ. [aura: idézés: 1.] A Mutánsok klánjának teremtmény rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: bronzmedál, szivárvány karkötõ, ozin fülkarika, a szakács üstje, a nyomkeresés fejpántja, Rogan karkötõje, kék gömb, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, a füvész köpenye, az Örökkévalóság Rubinja, Xantin bõröve, a tûz könnyû láncinge, a tûz vándorcsizmája, a mutáció gyémántja. Már alig várva a harcot, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Hercegnõ ellõ egy esszenciaelnyelés varázslatot. Hercegnõ mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését. Megindulsz Hercegnõ felé. Már ott is vagy! Halálosztó Hercegnõ felé mozog. Hóhér Hercegnõt rohamozza. Megtámadod Hercegnõt. Mérgezõ gázt fújsz. (68 ép-t sebeztél). Halálosztó Hercegnõt támadja. Hóhér Hercegnõt támadja. Hercegnõ paralizálódott. Hercegnõ ájultan a földre zuhan.
[A csatában összesen 68 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hóhér: 33/8, Halálosztó: 47/8.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+23%). Szolgáidnak is jut 5%. Visszavonulsz.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 122.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Kacagva kerülöd ki a csapdát. Ez könnyû volt, a tulaj nem nagyon érthet a csapdák állításához.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Kósala, egy csillogó feketebõrû, erõs testfelépitésû, jókedvû, kékszemû férfi. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Tárgyai: az óriás könnyû pikkelyvértje, zsugorító gyûrû, a harcmûvész karikaszimbóluma, a természet csatos öve, zangrozi csizma, kék gömb, Rogan karkötõje, bronz porontyköpeny, a méreg márványgyûrûje, a majom csontamulettje, a túlélés malachitgyûrûje, a kígyó amulettje, a mágus halotti maszkja, az élet nehéz nyílpuskája, a mágia pajzsa, ozin fülkarika, a tudós csepp fülbevalója. Megcsikordul egy kõ a lábad alatt. A galetki felkapja a fejét. Küzdened kell! Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Kósala felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Kósala elindul Halálosztó felé. Halálosztó elindul Kósala felé. Hóhér Kósala irányába megy. Kósalát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (83 ép-t sebeztél). Kósala és Halálosztó egymással harcolnak. Hóhér Kósalát támadja. Kósala lebénult. Kósala ájultan a földre zuhan.
[A csatában összesen 83 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hóhér: 43/14, Halálosztó: 48/32.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+24%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 6%. Visszavonulsz.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés céljából. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Nocsak, mit találtál! 1 gyilkos boróka ! Óvatosan begyûjtöd. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Semmit sem találsz. Megindulsz befelé.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Dzedzsarr, egy galetki férfi. [aura: 5-ös pszi csáp.] A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. Tárgyai: a szívósság malachitgyûrûje, a ragadozó zöld köntöse, a kobra csepp fülbevalója, a mágia smaragdja, vörös karkötõ, zangrozi csizma, szent templomi maszk, a puhányság köve, a kobra lovagi lemezpáncélja. Hirtelen felriad! Ajjaj, mégiscsak harcolnod kell. Egymásra vicsorogtok, majd a harcba vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Dzedzsarr elmond egy villámsújtás varázslatot. Ellenállsz a varázslatnak. Megközelíted Dzedzsarrt. Halálosztó megközelíti Dzedzsarrt. Hóhér elindul Dzedzsarr felé. Támadod Dzedzsarrt. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (81 ép-t sebeztél). Halálosztó Dzedzsarrt támadja. Hóhér Dzedzsarrt támadja.
*** 2. KÖR *** Dzedzsarr elõhív egy villámsújtás varázslatot. Rezisztálod a varázslatot. Dzedzsarrt próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (79 ép-t sebeztél). Dzedzsarr eszméletét vesztve összeesik.
[A csatában összesen 160 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hóhér: 0/0, Halálosztó: 51/4.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+24%). Szolgáidnak 5% jut. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 106.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Egy furcsa dolgot pillantasz meg: egy hatalmas méretû, rák alakú kõszobor (esetleg kõvéváltoztatott óriásrák?), amelynek aljából egy lépcsõ vezet a bejárathoz. Semmi kétség, ez egy bizarr - és talán mágikus - lakóépület! (211. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 sárkányvirágot. Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Körbevizsgálódsz, nehogy kellemetlen meglepetést okozzon egy csapda. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Azért még mindig óvatosan, de bemész. Hiábavaló volt az óvatosság, csapdába lépsz! (-39 ép). Na, ennyit a titkos belopódzásról.
Szertartásosan üdvözöl Pokoli Maximilián, egy démon.Halálos, gyúlékony kipárolgásaitól, isteni hatalmától retteg minden nõ és férfi. [aura: 2-es mentális robbanás.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Felszerelése: Akadémiai nyaklánc, a harcmûvész ezüst fülbevalója, szerencsekõ, az óriás nehéz nyílpuskája, a tudás zafírja, a bûz vándorcsizmája, a tárgyalás gyûrûje, a kígyó nagy pajzsa, a mágus malachitgyûrûje, a regenerálódás malachit karkötõje, a szívósság malachit karkötõje, a torony díszes karkötõje, a bûz koponya amulettje, a szalamandra elit lemezpáncélja, ozin fülkarika, a tökéletesség ezüst nyaklánca, a bûz fogazott kardja, a káosz futárainak köpenye, a káosz szürke fejpántja, a káosz rút öve. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, Pokoli Maximilián létrehoz egy életszívást. Halálosztó 14 sebzést kap. Halálosztó hörögve elterül. Pokoli Maximilián felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Hóhér Pokoli Maximilián irányába megy. Megtámadod Pokoli Maximiliánt. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (74 ép-t sebeztél). Hóhér Pokoli Maximiliánt támadja. Pokoli Maximilián regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy animációt. Halálosztó csatasorba áll a te oldaladon. (agyatlan zombiként). (-12 vp.) Halálosztó megközelíti Pokoli Maximiliánt. Pokoli Maximilián téged támad. Lecsap rád jobb karmával. (34 ép-t sebzõdtél). Meglengetve egy a bûz fogazott kardját, megpróbál eltalálni. Félrehajoltál. Támad fogával. (27 ép-t sebzõdtél). Lélekenergiát szív el (-4%). Szagától fuldoklasz. (-34 ép.) Összerogysz. Halálosztó és Pokoli Maximilián egymással harcolnak. Hóhér Pokoli Maximiliánt támadja.
*** 3. KÖR *** Pokoli Maximilián és Halálosztó egymással harcolnak. Halálosztó zombija hangtalanul összecsuklik. Hóhér és Pokoli Maximilián egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Pokoli Maximilián és Hóhér egymással harcolnak. Hóhér halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 95 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Hóhér: 0/133, Halálosztó: 0/83.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 136 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 176 aranyat. [18 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]

p portyázás
Kalandra fel! Portyára indulsz. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapdát keresel. Haha, milyen nevetséges csapdát találtál! Kikerülöd.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Dominia, egy elõkelõ, ellentmondást nem tûrõ nõ. A Tolvajok klánjának segédtolvaj rangú tagja. A Kiválasztottak szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, a jég karikaszimbóluma, a majom sárgaréz nyaklánca, nagy pajzs, a Tél aranylánca, Trollagyar, a természet malachit karkötõje, a regenerálódás vassisakja, a természet sárgaréz nyaklánca, a teknõs csonttõre, a jég fekete csizmája, a bénaság fülbevalója, ében láncing, a harcmûvész malachit karkötõje, a jég zöld köntöse. Zsebre raksz 1 drágakövet. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+5% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Furcsa látvány tárul eléd. A plafonról hatalmas pókhálók segítségével valaki egy nagy, zöld gömbökbõl álló fészket lógatott le. A felülrõl zárt fészeknek rövid keresgélés után megtalálod a bejáratát. Persze ki tudja, miféle ocsmányság tanyázhat odabent? Elõbb-utóbb azért meg kéne nézni. (435. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 mátekel gomba ! Óvatosan begyûjtöd. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Nem találsz semmit. Továbbnyomulsz. Kövek potyognak a fejedre! (-14 ép). Ebbõl sem lesz már csendes lopás...
A barlang lakója Topáz, egy mélykék bõrû, sárga szemû, igézõ pillantású nõ. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, a gyorsaság zöld köntöse, a gyorsaság szimbóluma, a torony malachitgyûrûje, a tudás zafírja, ezüst nadrág, a tárgyalás gyûrûje, Enyészmester, Örökkévalóság Smaragdja, a sün malachit karkötõje, a gepárd ezüst nyaklánca, az élet fogazott kardja, az elfek halotti maszkja, a gladiátor hosszú íja, a sólyom sárga öve, a sólyom kõamulettje, az ügyesség csonttõre, ozin fülkarika, a gyorsaság csizmája, ében láncing, a kígyó fülbevalója. Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.

*** 1. KÖR *** A gladiátor hosszú íjával meglõ téged Topáz. (4 lövéssel 165 ép-t sebzett.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 165 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+105 életpont.) [45 TVP-t használtál fel, maradt még 38.]

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Nocsak, mit találtál! 1 liánvirág ! Óvatosan begyûjtöd. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e valamilyen csapda. Megnyugszol, itt nincs semmi. Magabiztosan elõrelépsz.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Lillith, egy rúnákkal díszített ébenfekete bõrû nõ. A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. Viselt tárgyai: a tudás kerek pajzsa, az élet malachit karkötõje, a tökéletesség csatos öve, a tudás csizmája, ozin fülkarika, az egyensúly gyûrûje, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, szivárvány karkötõ, az elektromosság sárgaréz nyaklánca, szent templomi maszk, ezüstmedál, a sebesség tõre, a regenerálódás nehéz nyílpuskája, Trollagyar, ezüst nadrág, a mágia smaragdja, görényfarok, a sebezhetetlenség köpenye, a tökéletesség görbekardja, a tökéletesség bronz mellvértje, az Örökkévalóság Rubinja. Ez az! Sikeresen elcsórtál 56 aranyat anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+10% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 mézfüvet. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Nem találsz semmit. Belépsz.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Le Henger Elek, egy kondipadon heverõ, súlyzókkal álmodó, kigyúrt agyú, izomállat férfi. A Halhatatlanok klánjának misztériumok ismerõje rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Tárgyai: a hatalom díszes pikkelyvértje, a gepárd csepp fülbevalója, a hatalom rubinja, ozin fülkarika, az egyensúly gyûrûje, vörös karkötõ, suhanó csizma, az erõ amulettje, ezüstmedál, a harcos szarvas sisakja, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, a bûz könnyû íja, a gólem háromszögszimbóluma, a titán utazóköpenye, kék gömb, az óriás csatos öve, az óriás nagy pajzsa, görényfarok, cseppkõ gyûrû. Hirtelen felriad! Ajjaj, mégiscsak harcolnod kell. Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Megközelíted Le Henger Eleket. Le Henger Elek odajön hozzád. Megtámadod Le Henger Eleket. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (84 ép-t sebeztél). Le Henger Elek téged támad. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. Elkerülted. Ostorként csattant farkával. (40 ép-t sebzõdtél). Támad fogával. (27 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Szagától fuldoklasz. (-13 ép.)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gyógyító szellõt. 18 ép-t gyógyított rajtad. (-10 vp.) Le Henger Elek rád veti magát. Elõre szúr bal karmával. Nem talált. Ostorként csattant farkával. (34 ép-t sebzõdtél). Támad fogával. Elhibázta. Bûze kellemetlen számodra. (-13 ép.) Minden elsötétül elõtted.
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 127 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+25 életpont.) [21 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Irány befelé!
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Fire Raptor, egy lángokkal körülvett, fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a bûz malachit karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a sebesség rövid tõre, szivárvány karkötõ, a sólyom zöld köntöse, a sólyom fekete csizmája, ozin fülkarika, a tolvaj csatos öve, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, szivárványkristály, a sebesség márványgyûrûje, a sólyom ezüst fülbevalója, a sólyom sárgaréz nyaklánca, a pontosság harci nyílpuskája, a természet ezüst nyaklánca, görényfarok, a sólyom háromszögszimbóluma, a sólyom vassisakja, az Örökkévalóság Rubinja, a kígyó díszes pikkelyvértje. Ez az! Sikeresen elcsórtál 51 aranyat anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+10% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

pv 7 5 3 2 4 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is pszi párviadalra hívod ellenfeled. Ha ez nem megy, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Végül átokszórást javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki erõt és +33 hírnevet kaptál. A kör során összesen 943 sebzést okoztál, és 502 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 311 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Moha a "balfék", egy zöld köpenyes, õrûlt tekintetû, arányos testalkatú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Ez a 146. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 9 (10) / 0.36
[2] IQ: 12 (14) / 8.89
[3] ügyesség: 8 (14) / 0.93
[4] egészség: 9 (11) / 0.99
[5] mágia: 8 (14) / 0.70
[6] gyorsaság: 42 (44) / 3.98
[9] Méret/ép: 119 (137) / 26
Min. méret: 104
Barlangméret: 119
PONTJAID
Varázspont: 143 / 37
Képességpont: 14 / 37%
Hõsi pont: 78 (10)
Tám.bónusz: 1%
Véd.bónusz: 58%
Galetki erõ: 607 / 213
Hírnév : 1906
Jóllakottság: 136%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 186 (6)
Galetki gyõzelmek: 157 (3)
Torzsz. csaták: 720 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 643 (5)
Leölt torzszülött: 1229 (8)
Pszi csaták: 118 (1)
Pszi gyõzelmek: 61 (0)
Ájulások száma: 31 (3)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: tanár (38)
Speciális képességeid:
+7 gyógynövények, +6 v.ital fõzés, +38% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 2.) Teljesíts öt küldetést, amit az akadémián kaptál. [számláló: 1] 3.) Hozz 10 káoszkígyó pikkelyt!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 16 (51) / 4.76 [17] vastag bõr: 3 / 0.20 [18] tûzimmunitás: 2 (7) / 0.20
[20] savimmunitás: 4 (9) / 0 [21] elkt.immunitás: 1 (6) / 0 [22] imm.mérg.gázra: 2 (9) / 0
[24] rezisztencia: 15 (22) / 0 [25] bûz: 6 / 0.19 [26] lõfegyver: 42 / 9.24

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.42 [46] csapdaészlelés: 7 / 2.94 [47] zárnyitás: 8 / 3.93
[48] mászás: 6 / 2.86 [49] rugalmasság: 3 / 0.05 [50] meggyõzõkészség: 6 / 1.51
[51] transzformáció: 5 / 3.58 [52] auraészlelés: 5 / 4.43 [53] ékszerészet: 2 / 0.83
[54] kereskedelem: 4 / 2.81 [55] szívósság: 1 / 0.10 [56] varázsitalfõzés: 3 (9) / 2.97
[57] gyógynövények: 9 (16) / 5.91 [58] nyomkeresés: 9 / 5.70 [59] vezetõkészség: 3 / 1.55
[60] pszi támadás: 10 / 4.65 [61] pszi energia: 9 / 5.70 [62] lopás: 6 / 2.04
[63] éberség: 5 / 0.28 [64] átokszórás: 4 / 2.17 [65] álcázás: 25 / 0.18
[66] lopakodás: 5 / 0.80 [67] régészet: 19 (20) / 12.33 [68] zene: 5 / 2.50
[69] tanulás: 12 / 2.59 [70] idézés: 1 / 0 [72] építés: 10 / 4.45
[73] felderítés: 4 / 2.16        

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 5 / 0.65     az ellenállás gyalogos lándzsája
jobb mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 3 / 1.32     a sebesség vívótõre
jobb karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 3 / 0.24     a bérmágus fogazott kardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 3 / 1.04 [32] animáció: 8 / 7.56 [36] csábmosoly: 1 / 0
[149] dimenziókapu: 6 / 4.06 [160] esszenciaelnyelés: 9 / 2.66 [29] életszívás: 5 / 3.05
[152] felejtés: 3 / 0.24 [17] gránitbõr: 4 / 2.16 [139] gyógyító szellõ: 8 / 1.04
[13] jégcsóva: 4 / 0.06 [15] jégpajzs: 1 / 0 [163] kineport: 7 / 0.88
[146] kontakt.õseiddel: 3 / 0.28 [157] láthatatlanság: 1 / 0 [165] manafókuszálás: 4 / 0
[34] méregfelhõ: 5 / 0.48 [128] pszi csáp: 10 / 1.74 [161] sebezhetetlenség: 8 / 7.69
[131] sz.áll.roncsolása: 2 / 1.48 [176] szélpajzs: 1 / 0 [132] tudati méreg: 7 / 0
[14] vakító fény: 4 / 0.18        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 32 animá 139 gyógyí                


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Hóhér, a húsevõ növény 60/0 170% 115% 7 / 6.24 ájult
[2] Halálosztó, a quwarg katona 66/0 177% 160% 7 / 6.76 ájult
lélekenergia rész 20% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
le
kf 28782 100 24177 39026 16989
kf 13453 103 24191 21042 18342
kf 17518 106 24147 14233 24148
kf 291 150 143 385 189 178
kf 28707 24043 23983 24013 24072
2. Makró
bsz 2
le
ism 3
vd 86
be 11
kf
3. Makró
pv 6 2
ism 10
p
pv 7 5 3 2 4
4. Makró
pv 7 8
p 5711
p 5711
pv 7 4 5 3 2 1
5. Makró
le
kf 13482 100 29547 12927 18342 14306
kf 13453 103 29531 3477 11591 23773
kf 27883 106 19632 39026 29606 29411
kf 29502 29442 3747 143 150 291

HARCI PROGRAMOD
1: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 90.
2: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 7 alatt van. Prioritás: 95.
3: Lõfegyver használata ha ellenfeled galetki.
4: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled torzszülött.
5: védelem itala v.var. ha 200 vagy kevesebb ellenfél van.
6: sebezhetetlenség v.var. ha ellenfeled torzszülött.
7: Lõfegyver használata ha a harc 1. köre van.
8: Lõfegyver használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 200.
9: animáció t.var. ha a harc 2. köre van. Prioritás: 100.
10: gyógyító szellõ v.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 180, és ha ép-d 40% alatt van.
12: gázlehelet itala v.var. Prioritás: 200, ha ellenfeled #149.
14: gázlehelet itala v.var. Prioritás: 255, ha ellenfeled #295.
16: mágiaellenállás v.var. Prioritás: 255, ha ellenfeled #295.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 0 10 9 50; VI erõ:2000% ép:25%; PV 7 5 3 2 4; PSZ 57 67 47 46 48 56; BA 5711 15023; L 45 230; HE 1; PT 1; PTA 131 131 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 6186 3941 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #13 (4. épület), #22 (8. épület), #362 (143. forduló), #270 (140. forduló), #211 (146. forduló), #328 (144. forduló), #430 (143. forduló), #435 (146. forduló), #323 (144. forduló), #447 (145. forduló), #273 (145. forduló), #314 (145. forduló).

SZÖVETSÉGED: Fényhozók (#15013). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3003. karakternél van. Jelenleg a kovácsmûhely építésén dolgozol, eddig 75 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Ödlerk fivér. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 13 legenda pontod van. Aktuális licited: 2 LP Ödlerkbél íj tárgyra. A licit erre a tárgyra végetér: 2003.10.6.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a méreg nagy pajzsa (#24012) 1 a túlélés díszes fejpántja (#21356) 1 díszes fejék (#135)
* 1 a méreg vaspajzsa (#24013) 1 a sün bõr mellvértje (#24896) 1 a tudás szarvas sisakja (#1978)
1 a sólyom kerek pajzsa (#29411) * 1 a méreg ezüst láncinge (#23983) 1 suhanó csizma (#195)
1 a káosz szent lemezpáncélja (#29814) 1 khaldoran öv (#137) 1 a sólyom átlátszó köntöse (#29502)
1 a légzés bronz mellvértje (#27597) 1 a sólyom vándorcsizmája (#29471) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a káosz dalebgad köpenye (#32199) 1 a sólyom lovagi lemezpáncélja (#29352) 1 a méreg csillogó fejpántja (#24058)
* 1 nagyobb pókcsatos öv (#178) 1 az enyészet sárga öve (#23217) 1 a sólyom szürke maszkja (#29443)
1 vándorcsizma (#1121) 1 az ellenállás fejpántja (#28555) * 1 a méreg fekete csizmája (#24072)
1 a tudás csatos öve (#2066) 2 maszk (#1090) 1 az elektromosság halotti maszkja (#27191)
1 csatos öv (#1166) 1 a tudás sárga öve (#2067) 1 a sólyom utazóköpenye (#29486)
1 bíbor pikkelyvért (#1018) 1 szárnyas sisak (#1077) 1 szent templomi maszk (#232)
1 a gólem díszes köpenye (#8338) * 1 a méreg szürke maszkja (#24043) 1 a szalamandra bronz mellvértje (#25797)
1 a bérmágus vándorcsizmája (#17321) 1 az ellenállás díszes fejpántja (#28556)

Ékszerek, kincsek
1 a pontosság márványgyûrûje (#4376) 1 a gyorsaság malachit karkötõje (#3941) 1 a sólyom sárgaréz nyaklánca (#29531)
1 bronzmedál (#207) 1 az egészség háromszögszimbóluma (#3012) * 1 a gyõzelem díszes karkötõje (#21042)
* 1 a méreg bronz amulettje (#24148) 1 a sólyom ezüst nyaklánca (#29532) 1 a gladiátor ezüst nyaklánca (#6132)
15288 arany (#1) 1 a káosz istennõjének gyûrûje (#31389) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 a méreg csepp fülbevalója (#24206) 1 a sólyom csontamulettje (#29547) * 1 a méreg malachit karkötõje (#24191)
* 1 a káosz urának gyûrûje (#16989) 1 a villám csepp fülbevalója (#23756) 1 a szívósság ezüst fülbevalója (#14757)
1 szivárvány karkötõ (#139) 1 a mentát malachitgyûrûje (#12927) 1 a sólyom csepp fülbevalója (#29606)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 ezüstmedál (#208) 190 drágakõ (#2)
* 1 a méreg csontamulettje (#24147) 1 a sebezhetetlenség ezüst nyaklánca (#19632) * 1 Földanya márványgyûrûje (#39026)
1 a sólyom malachit karkötõje (#29591) 1 malachit karkötõ (#1241) * 1 a torony díszes karkötõje (#18342)
1 a ragadozó malachit karkötõje (#20141) * 2 hõsi jelvény (#291) * 1 a majom aranyozott nyaklánca (#14233)
1 a sólyom ezüst fülbevalója (#29607) 1 malachitgyûrû (#1227) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) 1 a méreg sárgaréz nyaklánca (#24131) * 1 a méreg malachitgyûrûje (#24177)
1 a túlélés karikaszimbóluma (#21461) * 1 kék gömb (#143) 1 ozin fülkarika (#211)
1 az elfek malachit karkötõje (#10691) 1 a tökéletesség márványgyûrûje (#21926) * 1 a tudás zafírja (#150)
1 a szalamandra ezüst fülbevalója (#26007) 1 görényfarok (#189) * 1 az ellenállás ezüst fülbevalója (#28707)
* 1 Orthern fülbevalója (#385) 1 a sebezhetetlenség háromszögszimbóluma (#19662) 1 az egészség díszes karkötõje (#3042)
1 a sebezhetetlenség márványgyûrûje (#19676) 1 az ellenállás háromszögszimbóluma (#28662) 1 a sav aranyozott nyaklánca (#26833)
1 a védekezés malachitgyûrûje (#4827) 1 a szalamandra malachitgyûrûje (#25977)

Felszerelés
2 díszes rézkulcs (#129) 9 fekete dukát (#218) 3 varázskõ (#210)
1 õskõ (#8) 1 második kulcsdarab (#227) 1 elsõ kulcsdarab (#226)
1 lelakatolt ládikó (#310)

Fegyverek
1 a sebesség hosszú íja (#13422) 1 a gepárd csonttõre (#15701) 1 a villám kõrisfa íja (#23773)
* 1 az ellenállás gyalogos lándzsája (#28782) * 1 a bérmágus fogazott kardja (#17518) 1 Enyészmester (#217)
1 dobótõr (#159) 1 a légzés hosszú lándzsája (#27883) 1 a káosz õsi íja (#29634)
1 rövid tõr (#1302) 1 az entek kõrisfa íja (#9823) * 1 a sebesség vívótõre (#13453)
1 a kobra hosszúkardja (#7617) 1 a szívósság gyalogos lándzsája (#14832) 1 a sebesség gyalogos lándzsája (#13482)
1 a kobra csonttõre (#7601) 1 a természet fogazott kardja (#17068) 1 a gladiátor hosszú lándzsája (#6283)
4 ében tündekard (#132)

Varázsitalok és füvek
38 mitulen fû (#20) 94 üvegcse (#14) 22 liánvirág (#24)
51 csótányláb (#25) 27 winropu moha (#22) 15 rémcserje (#34)
44 ragálygomba (#26) 5 óriásnövés itala (#60) 40 tejfonál (#28)
3 hatalom kék itala (#58) 42 gyilkos boróka (#27) 3 hõsiesség itala (#52)
23 mátekel gomba (#21) 48 sötét mák (#23) 41 hónakkupók (#30)
1 csapdaészlelés itala (#65) 12 elfu moha (#33) 35 elonotichlan (#31)
2 velparaj (#35) 46 mézfû (#29) 2 kalmárok itala (#66)
46 sárkányvirág (#32) 1 immunitás itala (#71) 8 sárga gyógyital (#61)
1 pontosság itala (#72) 2 méregellenállás itala (#51) 3 bajnokok itala (#62)
1 kincskeresés itala (#64) 3 zöld manaital (#63) 2 kihívás itala (#68)

Egyéb kacatok
6 lemúr hártya (#161) 1 nohnetár gumó (#212) 2 xenópete (#278)
23 ekinda haj (#147) 2 molad púp (#16) 1 bolhedor szárny (#15)
10 húsevõ bibe (#151) 5 nordkristály (#146) 7 molitár háj (#165)
19 pirgamit (#152) 8 mandibula (#157) 3 yeti csont (#160)
2 káoszkígyó pikkely (#230) 1 asztrálesszencia (#154) 8 barna manakõ (#149)
12 elektronit (#141) 148 õsi relikvia (#17) 1 szójer csáprágó (#231)
1 ratifikátor agy (#236)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PONTOSSÁG ITALA (72. TÁRGY)
Ez a barna, kissé büdös fõzet csak a leghóbortosabb galetkik számára rendelkezik használható potenciállal. Elfogyasztásával ugyanis lõfegyver szakértelmedet növelheted meg kör végéig tízzel, no de melyik az az õrült galetki, aki nem a közelharcot kedveli inkább? Az ital elfogyasztása 3 TVP-t igényel, több ital hatása nem adódik össze.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.