Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling szolga
Küldd el képeslapként!
"Az orglingok csak szolgának jók!" - idézet a Szint Uralkodójának szájából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-25 02:07:52 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6571-43

Karakterszám: 6571 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 43 Játékhét: 58
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 731
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. júl. 13. 9h:14'
A következõ fordulód táplálható: 2005. júl. 14.

E-mail!

SCARPETTA DOKTORNÕ KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Bejön a barlangodba Kékégbolt Boróka, egy tünemény. Szépségét is felülmúló kedvességgel megáldott, mosolygós nõ. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Xantin bõröve, a mágus barbár lándzsája, a törpék köpenye, parittya, kék gömb, az egyensúly gyûrûje, a törpék kerek pajzsa, szerencsekõ, a tûz kõamulettje, a mágia nyaklánca, a tökéletesség sárgaréz nyaklánca. Már alig várva a harcot, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** A renegát mágustanonc elmormol egy tûzfal varázslatot. Kékégbolt Boróka irányába mozogsz. Kékégbolt Boróka feléd mozog. Kékégbolt Borókát próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Roncsolod bõrét. Fogazott tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (8 ép-t sebeztél). Kékégbolt Boróka rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével. (26 ép-t sebzõdtél). Illata elkábít (-1 ép.)
*** 2. KÖR *** A renegát mágustanonc rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy agyroppantás. Ezt most megúsztad. Támadod Kékégbolt Borókát. Odakensz neki bal mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-3 ép) Roncsolod bõrét. Fogazott tõrrel támadsz. (7 ép-t sebeztél). Kékégbolt Boróka összerogy.
*** 3. KÖR *** A renegát mágustanonc rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy agyroppantás. A varázslat nem hatott rád. A renegát mágustanonc felé mozogsz, hogy megtámadhasd. 18 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. A renegát mágustanoncot próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal. Nem találtál. Fogazott tõrrel lesújtasz. (4 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja (6 sebzés). A renegát mágustanonc halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 53 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%). Kékégbolt Boróka megköszöni a küzdelmet, majd távozik.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 27402.) A te szinteden a legnevesebb Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3565.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*júl. 13.* Avvocato Terrasini szolgálatába állt egy molitár. *júl. 13.* Avvocato Terrasini felköltözött a következõ szintre.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*júl. 8.* Clow pszionikus párviadalban legyõzte Álmaid Nõjét. *júl. 11.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen. *júl. 11.* Dark Valek a Renegát Elf szolgálatába állt egy mutáns szójer. *júl. 12.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa Perttunen felett. *júl. 12.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott Tlyxcet harcos felett! *júl. 13.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *júl. 13.* Stanislavát kis híján megölte egy ichini lélekvadász. *júl. 13.* Kronx és Holstein pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *júl. 13.* Kronx és St. Lopez pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *júl. 13.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Álmaid Nõjét.
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 94.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]

be 4 50 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy a meggyõzõkészség képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik oktatótermébe irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]

kno 50 3 50. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a meggyõzõkészség szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]

k 21 4 8 kaland elvállalása
(21. kaland:) Alaposan megfontolod a dolgot, és úgy döntesz, hogy nem is lehet kérdéses az, hogy ilyen apróságokat, mint 300 arany és 20 drágakõ a templom rendelkezésére bocsáss. Elmész a templomba, ahol Droghart atya fogad. Vele beszéltél korábban is.
- Fiam, akkor reménykedhetünk nagylelkû támogatásodban? - Természetesen atyám - válaszolod, és a zsákodba nyúlsz.
[Tárgyhasználat: 20 drágakõ]
[Tárgyhasználat: 300 arany]
Az atya átveszi az aranyat és a köveket, majd azt mondja, hogy keresd meg Plonski atyát az alagsorban. Plonski atya örömmel fogad:
- Gondolom egy újabb nagylelkû adományozó. Remek. Akkor kezdjük az órát. Én egyetlen dolgot tudok neked megatnítani, és ez a szívósság szakértelem. Ha már ismered, akkor is tudok segíteni a fejlõdésben. Csak kérlek, ezt ne nagyon híreszteld, mert az akadémián nem szeretik, ha más is tanít. (+1 szívósság.)

(4. kaland:) Természetesen igent mondasz a boltosnak, és elindulsz a déli negyed felé. Jódarabig lófrálsz a környéken de nem látod a fickót. Nekiállsz kérdezõsködni. Odamész egy pár viszonylag rossz kinézetû galetkihez, és megpróbálsz információt kinyerni belõlük.
[Meggyõzõkészség próba 7-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Jó pár percig beszélsz hozzájuk minden látható eredmény nélkül. Végül beveted a nagy ötletet, és azt mondod, ha nem találod meg a tolvajt, a boltos õket fogja leöletni valami mindenre kapható galetkivel. Erre összenéznek, és úgy látszik, elhiszik ezt az idétlenséget. (Méghogy egy galetki megszegné az õsi törvényt!) Az egyik rádnéz, és azt mondja, hogy tényleg csúnya dolog lopni, és szívesen megmondják, hol lakik az általad keresett galetki. Csak hát õk is itt élnek, és kínos lenne ha kiderülne, hogy beárultak valakit. Viszont mondjuk 20 aranyért vállalnák ennek a kockázatát.
[Tárgyhasználat: 20 arany]
Átadod nekik a pénzt, és az egyik elvezet egy barlanghoz. Jó sokáig kavarogtok a szûk kis járatok között, magadtól még egyszer nem találsz ide vissza, az biztos.
Itt lakik a fickó, most is otthon van, éppen alszik. Kicsit gondolkozol, hogy mi lenne a célravezetõbb, csendben beosonni, vagy bemenni, és kiosztani egy kicsit a fickót. Végül az utóbbi mellett döntesz és becsörtetsz a barlangba. A galetki nem lehet egy mély alvó, egy pillanat alatt talpon terem. Úgy dönt, a küzdelem esélytelen lenne, ezért odaugrik a hátsó falhoz, meglök valamit, és máris feltárul egy hátsó kijárat. Mielõtt mozdulni tudnál, már ki is ugrik rajta és egy pillanat alatt eltûnik szem elõl. Nekiállsz átkutatni a barlangot. Hamarosan egy lezárt kis ládára bukkansz, ami be van építve az egyik falba. Mivel kiszedni nem tudod, megpróbálod a zárat kinyitni rajta.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Egy kis matatás, és máris nyitva a láda. Jó pár érdekes dolog van benne. Ha már megruházni nem tudtad a fickót, másképpen adsz leckét neki. Elteszed a boltos gyûrûjét, kiveszed a ládából még a regenerálódás sárgaréz nyakláncát, valamint 100 aranyat. Átrobogsz a városon, és odaadod a boltosnak a gyûrût.
- Mindig tudtam, hogy vannak még becsületes emberek. Nagyon hálás vagyok. Tudod, a gyûrûnek nincs igazán nagy értéke, még a nagymamámtól örököltem. Tudom, hogy nem vársz jutalmat, de mert biztosan sokat fáradoztál vele, fogadj el tõlem 20 aranyat ezért a nemes cselekedetért.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(8. kaland:) Egy ilyen izgalmas feladatnak nem tudsz ellenállni. Leballagsz a raktárba. Iszonyatos kuplerájt találsz. Nekiállsz a gyógyfüvek szétválogatásának. Fél óra múlva már azon gondolkozol, hogy új nevet veszel fel: Hamupipõke.
Amikor végeztél, az instrukcióknak megfelelõen átviszed a zsákokat az egyik professzorhoz. Örömmel fogad:
- Végre valaki helyrehozta ezt a szörnyû hibát! Na mutasd.
[Gyógynövények próba 8-as küszöbre: sikeres]
A pofesszor alaposan megvizsgálja az összes zsákot. Végül benyúl az eyikbe, kivesz egy növénydarabkát és átrakja egy másik zsákba.
- Egy kezdõtõl nem is rossz. Mivel nem végeztél teljesen tökéletes munkát évekig tartó lelkiismeret-furdalást okozna, ha csak úgy simán megjutalmaználak. Ha ezt elkapod anélkül, hogy a földre esne, akkor a tiéd. Egy dobozt dob el, de nem feléd dobja, hanem a háta mögé! Ehhez tényleg nagyot kell ugrani.
[Gyorsaság próba 12-es küszöbre: sikeres]
Megfeszíted az izmaidat, és egy hatalmas ugrással a doboz után veted magad. Elõrenyújtod a kezed és elkapod a dobozt. Ó, igen megvan! Kibontod és megvizsgálod a tartalmát. Az ellenállás kõamulettje és 5 drágakõ.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]

bb 20 5 9 1 1 4 több épület meglátogatása
[be 20:] Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. A remete mosolyogva fogad.
- Barátom, Scarpetta doktornõ! Most kivételesen nem hóhérmunkát adok. Hamarosan a Hegymélyben élõ törpök és elfek között nagyméretû versenyre fog sor kerülni. Tudom, te mindnyájukat egyszerû torzszülöttnek tartod, de a helyzet nem ennyire egyszerû! Ezek a lények rendelkeznek intelligenciával, méghozzá nem is kevéssel. A versenyben a ravaszság legalább annyit számít, mint a nyers erõ. Egyfajta rongylabdával játszott csapatjátékról van szó, amelynek az eredménye valamiféle területi vitát hivatott eldönteni. Annyi bizonyos, hogy jóval humánusabb megoldás, mit egy háború. Nomármost. A törpék úgy gondolják, hogy rájuk férne még egy kis esélyjavítás, és arra kértek, hogy fõzzek nekik egy hatalmas kondér varázsitalt, amitõl erõsebbek de fõleg gyorsabbak és ügyesebbek lesznek! Sajnos öreg vagyok már az ilyen méretû konyhai munkához, meg aztán a füveket sem tudom összegyûjteni, ehhez kellene a segítségetek! A következõ füvek mindegyikébõl kellene 10-10 darab: mitulen fû, mátekel gomba, winropu moha, sötét mák, liánvirág és csótányláb. És persze nem árt, ha konyítotok valamennyire a varázsital fõzéshez is. (51. kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet részt benne.)

[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén galetki feléd fordul. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 20 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 2 xenomorph bébi (#204). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeled egy csontváz harcos (#68).

*** 1. KÖR *** A csontváz harcos irányába mozogsz. A csontváz harcos feléd mozog. A csontváz harcost próbálod megsebezni. Odakensz neki bal mancsoddal. (26 ép-t sebeztél). Meglengetve a fogazott tõrt, próbálsz lesújtani. Mellétrafáltál. A csontváz harcos rád veti magát. Rozsdás karddal támad. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a csontváz harcost. Lesújtasz bal mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Fogazott tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (10 ép-t sebeztél). A csontváz harcos kileheli lelkét.
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért, egy rozsdás kard és 29 arany. [ld. enc.] Piknik idõ! Tömni kezded magadba a finomságokat. (+20% jóllakottság.) Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze. Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat, 50 aranyat.

[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.} A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 30 arany. II. Fiatalítás 100 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése. 300 arany x szint, 50 tvp.

[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, ében tündekard (#132) 46 ap, ében nyílpuska (#133) 69 ap, ében láncing (#134) 92 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, Rogan karkötõje (#145) 276 ap, bronzmedál (#207) 115 ap, ezüstmedál (#208) 230 ap, az egyensúly gyûrûje (#213) 184 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, csillogó fejpánt (#1108) 176 ap, csizma (#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap, fekete csizma (#1122) 88 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, íj (#1270) 23 ap, könnyû íj (#1271) 52 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 88 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, fogazott kard (#1318) 204 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, a gyorsaság lemezpáncélja (#3700) 230 ap, a pontosság bõr mellvértje (#4196) 367 ap, a tolvaj pajzsa (#9160) 138 ap, az entek karikaszimbóluma (#9761) 342 ap, a merénylõ köpenye (#11035) 121 ap, a szívósság lándzsája (#14830) 138 ap, a természet szárnyas sisakja (#16827) 538 ap, a bölcsesség köpenye (#17785) 121 ap, az energia köpenye (#18685) 121 ap, a sebezhetetlenség halotti maszkja (#19541) 331 ap, a küzdelem köpenye (#20485) 121 ap, a gyõzelem kerek pajzsa (#20861) 350 ap, a gyõzelem barbár lándzsája (#21131) 350 ap, a tökéletesség átlátszó köntöse (#21852) 601 ap, a tûz fejpántja (#22255) 69 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 151 ap, a jég halotti maszkja (#22691) 182 ap, az enyészet fülbevalója (#23305) 64 ap, a villám könnyû láncinge (#23531) 311 ap, a méreg sisakja (#24025) 80 ap, a méreg vassisakja (#24026) 201 ap, a méreg halotti maszkja (#24041) 182 ap, a méreg karikaszimbóluma (#24161) 193 ap, a méreg görbekardja (#24266) 201 ap, a méreg barbár lándzsája (#24281) 201 ap, a sün vassisakja (#24926) 201 ap, a szalamandra sisakja (#25825) 80 ap, a szalamandra halotti maszkja (#25841) 182 ap, a szalamandra díszes fejpántja (#25856) 182 ap, a szalamandra utazóköpenye (#25886) 176 ap, a szalamandra zöld köntöse (#25901) 182 ap, a szalamandra csatos öve (#25916) 176 ap, a yeti könnyû láncinge (#26231) 311 ap, a yeti vassisakja (#26276) 201 ap, a yeti halotti maszkja (#26291) 182 ap, a yeti köntöse (#26350) 69 ap, a yeti ezüst nyaklánca (#26382) 358 ap, a sav díszes pikkelyvértje (#26667) 414 ap, a sav márványgyûrûje (#26876) 182 ap, az elektromosság vándorcsizmája (#27221) 182 ap, az elektromosság sárga öve (#27267) 336 ap, az elektromosság háromszögszimbóluma (#27312) 358 ap, az elektromosság ezüst fülbevalója (#27357) 336 ap, az angyalok köntöse (#28150) 69 ap, az ellenállás sisakja (#28525) 80 ap, a bûz nyílpuskája (#29185) 103 ap.

[be 1:] Elhagyod a boltot. Elmész a szint középpontjában épült boltba. A boltos odalép hozzád.
- Scarpetta doktornõ, a múltkor fültanúja voltam egy ízléses átkozódásodnak. Ilyen talpraesett galetkikre van szükségem! Feltételezem, hogy amilyen fürgén jár a nyelved, olyan fürgén jár a kezed is. - meg sem várva a válaszodat, folytatja. - Tegnap éjjel tolvajok törtek be a boltomba, és elvittek egy nagyobb molitár háj készletet. Sajnos nincs bizonyítékom, ezért kénytelen vagyok saját igazságszolgáltatáshoz folyamodni! A feladatot egyszerû lenne: lopd vissza a tolvajtól a molitár hájakat, és törj össze mindent. Fizetségképp felajánlok 100 aranyat és négy molitár hájat. Ha úgy döntöttél, hogy elvállalod a feladatot, keress meg, hogy megbeszélhessük a részleteket! (5. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)

[be 4:] Elhagyod a boltot. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. - Kedves barátom, mindig nagy öröm érdeklõdõket látni az akadémián. Ha ráérsz, szívesen adnék egy kis feladatot. Más nem is lesz szükséged, csak egy kis kitartásra. Ha benne vagy a dologban, akkor Meischert professzort keresd. (7. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

m 6 12 8 4444 1122 2222 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 6,12) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az eszed helyett.
(M 5,12) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy agyroppantást. A varázslat nem hatott rád. Megközelíted a nedonkutyát. A nedonkutya közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a nedonkutyát. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. Félrehajolt. Fogazott tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (1 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá (6 sebzés). A nedonkutya rád veti magát. Támad fogával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az ichinedar létrehoz egy parancsot. Ezt most megúsztad. A nedonkutyát próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Vastag bõrét szaggatod. Fogazott tõrrel támadsz. Fürgén elhajolt. Csodás illatod hatással van rá (5 sebzés). A nedonkutya rád támad. Megpróbál megmarni fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A nedonkutya holtan terül el.
*** 3. KÖR *** Az ichinedar elmormol egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.) Megdermedsz. Az ichinedar irányába mozogsz.
*** 4. KÖR *** Az ichinedar mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy parancsot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Támadod az ichinedart. Lesújtasz bal mancsoddal. (24 ép-t sebeztél). Meglengetve a fogazott tõrt, próbálsz lesújtani. (5 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat (6 sebzés). Az ichinedar kileheli lelkét.
[A csatában összesen 79 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+69%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 4,12) Irány nyugat! Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 3,12) Nyugat felé folytatod a felderítést. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 2,12) Nyugat felé folytatod a felderítést. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Ha 10 nohnetár 6 hét alatt 420 kiló barlangcsigát fal fel, akkor 3 nohnetár 10 hét alatt hány kiló barlangcsigát eszik meg?
Minek törd a fejed? Felszabadítasz egy kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik! Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
(M 2,11) A folyosó északra tart. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad. Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy árnyékmester (#71). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Az árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tûzgolyó! Sebzõdsz 23 ép-t. Megrohamozod az árnyékmestert. Az árnyékmestert próbálod megsebezni. Beversz egyet bal mancsoddal. (15 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Fogazott tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Elkerülte.
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy elektromos kéz! 10 ép-t sebzõdtél. Az árnyékmestert próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal. (19 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Fogazott tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (4 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Az árnyékmester elõhív egy elektromos kéz varázslatot. 10 életpontnyit sebzõdsz. Az árnyékmestert próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Meglengetve a fogazott tõrt, próbálsz lesújtani. (2 ép-t sebeztél). Az árnyékmester holtan terül el.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+45%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": 21 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+50 életpont.)
(M 2,10) A folyosó északra vezet. Egy állatbõrrel álcázott ládát találsz az egyik sarokban. Nagy lakat van rajta. Elõ a zárnyitó készlettel!
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Ez most összejött. Remegve nyúlsz a láda tartalmához: 31 arany és egy bajnokok itala. [ld. enc.]
(M 3,10) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 4,10) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeleid egy zombi mester (#80) és egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a zombi mestert. A zombi mester odajön hozzád. A zombi máris elõtted terem! Megtámadod a zombi mestert. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (21 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Fogazott tõrt forgatva támadsz. (1 ép-t sebeztél). A zombi mester rád támad. Rád vág jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A zombi rád veti magát. Feléd üt jobb karmával. Félrehajoltál. A zombi mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A zombi mestert próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Fogazott tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (3 ép-t sebeztél). A zombi mester rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A zombi rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A zombi mester regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A zombi mestert próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Meglengetve a fogazott tõrt, próbálsz lesújtani. Fürgén elhajolt. A zombi mester hörögve elterül. A zombi rád támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Mellétrafált a balfácán.
*** 4. KÖR *** A zombit próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). Fogazott tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (7 ép-t sebeztél). A zombi kileheli lelkét.
[A csatában összesen 118 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+69%).
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[49 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

m 8 2222 1212 1212 mozgás az Õsök Csarnokában
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
vd vadászat
Visszatérsz szállásodra.
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Egy széles barlangterembe bukkansz ki. A járat vékony kõhíd formájában vezet tovább! Óvatosan egyensúlyozva mész végig. Közben lenézel. Az egyik sarokban valami megcsillan. Kincs? Talán érdemes lenne késõbb visszatérni! Csak hogyan juthatnál le? Ahogy átérsz, megpillantod a megoldást: a túloldalon a fal nem annyira meredek, valószínûleg le tudnál mászni. (215. kaland, összköltsége 20 TVP.) Találtál egy alkalmas barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. A kutatásod eredménytelen. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Aranyos Ászok, egy nagyon,nagyon,nagyon férfi. A Mutánsok klánjának létforma rangú tagja. Végignézed a felszerelését: bronzmedál, ezüst nadrág, a nyomkeresés fejpántja, Enyészmester, Rogan karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, a gólem nagy pajzsa, ében láncing, a remete sárgaréz nyaklánca, ozin fülkarika, zsugorító gyûrû. Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 mézfüvet anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+8% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
forduló vége
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó atka (#415).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a xenó atkát. A xenó atka máris elõtted terem! A xenó atkát próbálod megsebezni. Beversz egyet bal mancsoddal. (25 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Fogazott tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (8 ép-t sebeztél). Illatozol (2 sebzés). A xenó atka téged támad. Megpróbál megmarni. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** A xenó atkát próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Fogazott tõrt forgatva támadsz. Mellé! Illatod elkábítja (2 sebzés). A xenó atka hörögve elterül.
[A csatában összesen 66 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 459 sebzést okoztál, és 136 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 205 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Scarpetta doktornõ, egy Egy hullákat boncoló kedves-nedves hölgy nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 43. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 / 2.40
[2] IQ: 9 / 2.90
[3] ügyesség: 6 (8) / 1.20
[4] egészség: 8 (11) / 4.58
[5] mágia: 8 / 0.95
[6] gyorsaság: 11 / 1.34
[9] Méret/ép: 94 / 61
Min. méret: 83
Barlangméret: 94
PONTJAID
Varázspont: 88 / 88
Képességpont: 24 / 4%
Hõsi pont: 27 (10)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 9%
Galetki erõ: 255 / 190
Hírnév : 385
Jóllakottság: 112%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 72 (1)
Galetki gyõzelmek: 14 (1)
Torzsz. csaták: 205 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 181 (5)
Leölt torzszülött: 246 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 68 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 1 (3) / 0 [16] tüskés bõr: 6 / 0 [17] vastag bõr: 10 / 0.40
[25] illat: 7 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 4 / 2.68 [47] zárnyitás: 3 / 2.22 [48] mászás: 7 / 0.74
[50] meggyõzõkészség: 3 / 0.05 [55] szívósság: 1 / 0 [56] varázsitalfõzés: 3 / 0.30
[57] gyógynövények: 2 / 1.10 [58] nyomkeresés: 3 / 0.35 [62] lopás: 6 / 3.91
[64] átokszórás: 3 (5) / 2 [66] lopakodás: 3 / 0.45 [67] régészet: 3 / 0.05
[68] zene: 2 / 0.05        

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 12 / 0 [101] szakért.: 9 / 5.94 [102] roncsolás: 4 / 0  
jobb mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 3 / 2.52     fogazott tõr

VARÁZSLATOK & PSZIK
[149] dimenziókapu: 3 / 0.12 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0
[13] jégcsóva: 5 / 0.28 [15] jégpajzs: 5 / 0.06 [146] kontakt.õseiddel: 1 / 0.96

MAKRÓID
1. Makró
pv 4 8
tt 10
p 8971
p 8971
pv 3 5 4 8
tt

HARCI PROGRAMOD
1: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 255.
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 255.
5: tûzlehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 254.
3: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van, Prioritás: 254, és ha ellenfeled #6.
6: tûzlehelet itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 255, és ha ellenfeled #85.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 10; VI erõ:300% ép:30%; PV 6; PSZ 48 47; BA 8971; L 100 29 30 31 46 3;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 8971 11501 1; A 8971 3926 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #5 (1. épület), #7 (4. épület), #10 (7. épület), #51 (20. épület), #234 (40. forduló), #450 (42. forduló), #215 (43. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a lich köpenye (#11935) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) * 1 a sas sisakja (#15925)
1 a tökéletesség lovagi lemezpáncélja (#21702) 1 a tudós zöld köntöse (#11501) * 1 a tûz zöld köntöse (#22301)
1 csatos öv (#1166) 2 csizma (#1120) 1 díszes fejék (#135)
1 fejpánt (#1105) 1 kék köpeny (#1137) 1 könnyû pikkelyvért (#1016)
1 köntös (#1150) 1 maszk (#1090) 1 öv (#1165)
3 törpe pikkelyvért (#4) 1 villámöv (#172)

Ékszerek, kincsek
1 a gyorsaság márványgyûrûje (#3926) 1 a légzés márványgyûrûje (#27776) 1 a regenerálódás sárgaréz nyaklánca (#24581)
1 amulett (#1195) 1620 arany (#1) * 1 az egészség szimbóluma (#3010)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az ellenállás kõamulettje (#28646) * 1 bronzmedál (#207)
1 csepp fülbevaló (#1256) 9 drágakõ (#2) 1 ezüst nyaklánc (#1182)
2 gyûrû (#1225) * 1 kristályamulett (#130) 1 nyaklánc (#1180)
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
3 fekete dukát (#218) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 3 fogazott tõr (#6) 2 harci fejsze (#12) 4 kerek kõ (#11)
1 rozsdás kard (#131) 2 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 26 csótányláb (#25) 1 elonotichlan (#31)
7 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom kék itala (#58) 9 hónakkupók (#30)
1 hõsiesség itala (#52) 1 liánvirág (#24) 6 mátekel gomba (#21)
5 mézfû (#29) 3 mitulen fû (#20) 7 ragálygomba (#26)
1 sárkányvirág (#32) 17 sötét mák (#23) 7 tejfonál (#28)
1 tûzlehelet itala (#53) 3 üvegcse (#14) 10 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 1 elektronit (#141) 4 húsevõ bibe (#151)
10 mandibula (#157) 6 molad púp (#16) 3 molitár háj (#165)
1 nohnetár gumó (#212) 7 nordkristály (#146) 6 pirgamit (#152)
1 yeti csont (#160)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 mézfû (#29), 1 a regenerálódás sárgaréz nyaklánca (#24581), 1 az ellenállás kõamulettje (#28646), 1 rozsdás kard (#131), 1 bajnokok itala (#62).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 89 arany (#1), 15 drágakõ (#2).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ROZSDÁS KARD (131. TÁRGY)
Hát, ezt a fegyvert eléggé régen kovácsolták, és annyi rozsda borítja, hogy egyszerûbb új kardot kovácsolni, mint ezt levakarni róla. A rozsdás kard a lehetõ leggyengébb választás, ha fegyvert akarsz használni, hiszen mindössze 2D6-ot sebez, és használatakor kapsz -10% támadást.



ÁRNYÉKMESTER (71. LÉNY)
Az árnyékmesterek sötétlelkû mágusok, õseik hajdan igazvérû galetkik voltak, de gonosztetteik miatt számûzték õket a torzszülöttek közé. Tehetségükbõl azonban keveset vesztettek, így az árnyékmester mindenképpen veszélyes ellenfél lesz. A torz, zöld bõrû, vörösen izzó tekintetû lények kedvenc varázslata a tûzgolyó.



BAJNOKOK ITALA (62. TÁRGY)
Ez a szürke, majdhogynem ezüstösen csillogó folyadék gyakran használt doppingszer, ha egy harcos különösen nehéz csatára készül. Nem is csoda, hiszen a bajnokok itala egy harc idejére 40%-al megnöveli az esélyét, hogy eltalálod ellenfeledet! Használata ugyanúgy történik, mint a többi, egy csatára vonatkozó varázsitalé és védekezõ varázsitalé (berakhatod TV listába vagy a harci programodba).




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.