Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Földelementál
Küldd el képeslapként!
"A hegyek gyomrából idézhető meg ez a hatalmas, alaktalanból animált képződményt. Minél jobb a mágus az idéző varázslatban, annál óriásibb az előhívott elementál, nagyobbak és erősebbek a bunkószerű végtagjai, amelyekkel áldozatára lesújt." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 13:15:38 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6556-86

Karakterszám: 6556 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 86 Játékhét: 86
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 92
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. jún. 27. 9h:08'
A következõ fordulód táplálható: 2002. júl. 4.

E-mail!

KÓBOR WARK KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 90 életpontról kezdesz. Pihenésed alatt a következõ történt:
Felépült a könyvtár.
Felépült a kínzókamra.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 8080.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*jún. 18.* Hajnal testvére, Alkony felköltözött a következõ szintre. *jún. 18.* Green Monster teljesítette a 7. küldetést, amit az akadémián kapott. *jún. 18.* Green Monster teljesítette a 10. küldetést, amit a palotában kapott. *jún. 19.* Szivárvány felköltözött a következõ szintre. *jún. 20.* Maximilian Ûbertáp és Mia pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *jún. 20.* Maximilian Ûbertáp és Lillith pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *jún. 20.* Hasfelmetszõ Sebastian felköltözött a következõ szintre. *jún. 21.* Fixxer teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott. *jún. 21.* Fixxer teljesítette a 7. küldetést, amit az akadémián kapott. *jún. 21.* Szvetlana teljesítette a 8. küldetést, amit az akadémián kapott.
Egy futár távoli híreket hoz:
*jún. 19.* Csendes Don pszionikus párviadalban legyõzte Abdullahot. *jún. 20.* Kronx és Mosquito Drow pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen. *jún. 20.* Csendes Don csatában legyõzte Merlint. *jún. 20.* Fortian pszionikus párviadalban legyõzte Araneát. *jún. 21.* Nyafogó Nefelejcs és Garabonciás pszi párbajt vívtak. Nyafogó Nefelejcs került ki gyõztesen. *jún. 21.* Lord Khalel elsõként ért el 34-es rezisztencia tulajdonságot a Hegy lakói közül! *jún. 24.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Lillith felett. *jún. 24.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Xyon de Crowantát. *jún. 24.* Maximilian Ûbertáp elsõként ért el 36-os átokszórás tulajdonságot a Hegy lakói közül! *jún. 25.* Nomis Leinád szolgálatába állt egy gonosz banya.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 467.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 102. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 457.]

e 30 élelemszerzés
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz. (+50% jóllakottság.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 427.]

ep 9 70 építed a 9. épületet 70 TVPért
Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd a bányagép építését. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Az építés 77 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 63 TVP-nyit kell dolgoznod. Fejlõdsz: +1 építés; [70 TVP-t használtál fel, maradt még 357.]

x 24 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Ahogy bandukolsz, egy kavics pottyan rád fentrõl. Felnézel, és látod, hogy jó kõhajításnyi magasságban egy sötét barlangnyílás ásítozik. Van ott valami! Egybõl úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. Vissza kéne majd valamikor ide jönni, és megvizsgálni ezt a helyet. Persze nem lesz könnyû felmászni, de valószínûleg megéri! (241. kaland, összköltsége 20 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 elfu mohát. [ld. enc.] Folytatod a lelet feltárását. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél... [24 TVP-t használtál fel, maradt még 333.]

be 16 meglátogatod a 16. épületet
Elmész a Mutánsok Klánjának épületébe. [Látogasd meg a klánépületet, amikor pontosan 333 TVP-d van.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: növekmény. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Itt az ideje, hogy eldõljön, ki az igazi mutáns. Hívj ki párviadalra egy másik mutánst, és gyõzd le, bizonyítva, hogy te jobban mutálódtál.
Döbbenten pillantasz fel, amikor egyszercsak Criklisshha, gusztustalan burjánzás áll elõtted. A találkozás nyilván nem véletlen. Mélyen meghajolsz elõtte, és illendõen köszöntöd.
- Kóbor Wark - mondja õ. - Figyelemmel kísértem elõrehaladásodat a klánban. Figyelemreméltó! Mi, a klán felsõ vezetõi, úgy döntöttünk, lehetõséget adunk számodra, hogy részt vegyél a klán Különleges Tesztjén. Ha ezt sikeresen kiállod, olyan jutalmat kapsz, amely nagy megbecsülést jelent a nálad jóval magasabb rangú tagok között is. Bár a galetkik számára a harci képességek jelentik a legfontosabb mércét, ez a teszt egyéb képességeidet fogja próbára tenni. Jó ha tudod, hogy minden klán aláveti tagjait ennek a tesznek - a császári szint vezetõi szerint fontos arra is felkészülnünk, hogy ha sikeresen visszafoglaljuk a felszínt, akkor képesek legyünk áttérni a békés életmódra. Idõkorlát nincs a küldetés teljesítésére, bár számítunk rá, hogy a lehetõ legrövidebb idõn belül sikerrel jársz. Az elsõ teszt igen egyszerû: hozz 10 egyforma gyógyfüvet. [A klánépületbe való belépéskor a BE parancs második paraméterének adj meg egy 4-est, harmadik paraméternek a fû sorszámát, ha ezt a küldetést teljesíteni akarod, tehát BE 16 4 {gyógyfû}. Ha nincs nálad a 10 fû, nem történik semmi.] [5 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

gy 77 10 35 felt. gyógyítás 77%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 77 százaléka alá zuhan. Egy körben max. 10 alkalommal gyógyítasz. (De csak akkor, ha legalább 35 TVP-d marad a gyógyítás után.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 328.]

bsz belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Itt az ideje egy kis sportnak! A barakkban edzel egy darabig. (+5% támadás kör végéig.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]

kno 9 2 100 12 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret). Elköltesz 12 képességpontot bal mancs végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen bal mancs végtagod megnõtt, új mérete 15. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]

h 8 6 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 15! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Megpillantasz egy nagy galetkibõrt, ami a sziklafalat takarja le. Felemelve, egy barlangnyílást látsz mögötte. Hmm, micsoda vérszomjas állat lakhat itt, aki csak úgy galetkiket nyúz meg? Érdemes lenne majd körülnézni itt. (479. kaland, összköltsége 5 TVP.) Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt sötét mák nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Némi válogatás után elégedetten indulsz meg az egyik nyílás felé. A jelzések alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
Vendéglátód Winterfresh, egy üde lehelletû férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Tárgyai: a tökéletesség karkötõje, a káosz harmadik karkötõje, a bûz nehéz nyílpuskája, Enyészmester, a jég könnyû láncinge, a káosz lüktetõ karkötõje, a jég csepp fülbevalója, a káosz különös gyûrûje, a természet görbekardja, zsugorító gyûrû, spanyolcsizma, a jég háromszögszimbóluma, a Tél aranylánca, kék gömb, az ellenállás aranyozott fülbevalója, a jég vassisakja, a jég kék köpenye, az élet gyûrûje, az ellenállás vívótõre, a jég kõamulettje, hõsi jelvény, a tudás zafírja, a jég nagy pajzsa, a jég ezüst nyaklánca, fekete nadrág. Megállapodtok, hogy a tét 5 arany lesz. A csatába vetitek magatokat.

*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. (-8 vp.) Elmormolsz egy tombolás varázslatot. Támadásod megnõ (+15%). (-5 vp.) Winterfresh közelebb jön, hogy támadhasson. Winterfresh téged támad. Winterfresh csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (79 ép-t sebzõdtél). Nehezen bírod a szagát. (-49 ép.) Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 128 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
Mintha a vereség nem lenne elég, 5 arannyal lettél szegényebb!
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+91 életpont.) [37 TVP-t használtál fel, maradt még 288.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén galetki feléd fordul. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 20 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Lépkaparó Holy, ameddig õ eljutott 2 sziklaóriás (#164). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeleid 2 zombi (#29) és egy zombi mester (#80).

*** 1. KÖR *** A zombi mester felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. zombi feléd mozog. A zombi mester közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. zombi közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a zombi mestert. Lecsapsz bal mancsoddal. (20 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (8 ép-t sebeztél). Az 1. zombi téged támad. Feléd üt jobb karmával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A zombi mester rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A 2. zombi téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A zombi mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A zombi mestert próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (17 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. Elhibáztad. A zombi mester holtan terül el. Az 1. zombi rád támad. Elõre szúr jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A 2. zombi rád támad. Feléd üt jobb karmával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
*** 3. KÖR *** Megtámadod az 1. zombit. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Felé döfsz jobb karmoddal. (32 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Ez mellément. Az 1. zombi hörögve elterül. A 2. zombi téged támad. Elõre szúr jobb karmával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 4. KÖR *** Támadod a 2. zombit. Benyomsz neki bal mancsoddal. (34 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb karmoddal. (31 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (27 ép-t sebeztél). A 2. zombi kileheli lelkét.
[A csatában összesen 293 sebzést okoztál, és 23 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+90%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 85 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+22 életpont.) [18 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]

var 31 3 31. varázslatra 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot féreg érintése varázslatod erejének növelésére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]

ee 17 1302 131 12 1227 11 sok-sok eladás
Elmész a szint középpontjában épült boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért: kemény bõrpáncél (#3) 38 ap, törpe pikkelyvért (#4) 47 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 76 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 38 ap, ében láncing (#134) 76 ap, Rogan karkötõje (#145) 228 ap, ekinda haj (#147) 28 ap, húsevõ bibe (#151) 19 ap, mandibula (#157) 7 ap, yeti csont (#160) 20 ap, a Tél ezüstlánca (#170) 76 ap, lelakatolt ládikó (#310) 570 ap, vas lemezpáncél (#1001) 164 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 243 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 72 ap, láncing (#1030) 76 ap, könnyû láncing (#1031) 134 ap, bíbor láncing (#1032) 205 ap, ezüst láncing (#1033) 305 ap, bõr mellvért (#1046) 118 ap, bronz mellvért (#1047) 186 ap, nagy pajzs (#1062) 91 ap, vaspajzs (#1063) 168 ap, sisak (#1075) 19 ap, vassisak (#1076) 43 ap, szárnyas sisak (#1077) 91 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 27 ap, csontmaszk (#1092) 72 ap, szürke maszk (#1093) 145 ap, fejpánt (#1105) 9 ap, díszes fejpánt (#1106) 27 ap, ezüst fejpánt (#1107) 72 ap, csillogó fejpánt (#1108) 145 ap, vándorcsizma (#1121) 27 ap, fekete csizma (#1122) 72 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 66 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 27 ap, átlátszó köntös (#1152) 72 ap, díszes köntös (#1153) 145 ap, íj (#1270) 19 ap, könnyû íj (#1271) 43 ap, hosszú íj (#1272) 91 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 72 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 129 ap, harci nyílpuska (#1288) 214 ap, tõr (#1300) 9 ap, csonttõr (#1301) 27 ap, rövid tõr (#1302) 72 ap, vívótõr (#1303) 145 ap, kard (#1315) 19 ap, görbekard (#1316) 43 ap, lándzsa (#1330) 19 ap, hosszú lándzsa (#1333) 168 ap, a pontosság könnyû láncinge (#4181) 319 ap, a pontosság bõr mellvértje (#4196) 303 ap, a gladiátor lándzsája (#6280) 114 ap, a törpék csonttõre (#6701) 273 ap, az óriás görbekardja (#8966) 289 ap, a mágus könnyû nyílpuskája (#10286) 319 ap, a lich köntöse (#11950) 104 ap, a harcmûvész barbár lándzsája (#13931) 289 ap, a szívósság nyílpuskája (#14785) 133 ap, a természet könnyû nyílpuskája (#17036) 319 ap, a torony halotti maszkja (#18191) 273 ap, az energia könnyû nyílpuskája (#18836) 319 ap, a sebezhetetlenség sisakja (#19525) 114 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 125 ap, a jég vándorcsizmája (#22721) 150 ap, a jég barbár lándzsája (#22931) 166 ap, az enyészet díszes fejpántja (#23156) 150 ap, a villám vas lemezpáncélja (#23501) 287 ap, a méreg vándorcsizmája (#24071) 150 ap, a regenerálódás könnyû nyílpuskája (#24686) 196 ap, a teknõs vassisakja (#25376) 166 ap, a teknõs halotti maszkja (#25391) 150 ap, a szalamandra szárnyas sisakja (#25827) 303 ap, a szalamandra csonttõre (#26051) 150 ap, a yeti halotti maszkja (#26291) 150 ap, a yeti utazóköpenye (#26336) 145 ap, a yeti hosszú íja (#26472) 303 ap, a sav utazóköpenye (#26786) 145 ap, az elektromosság gyalogos lándzsája (#27432) 303 ap, a légzés lovagi lemezpáncélja (#27552) 456 ap, a légzés háromszögszimbóluma (#27762) 296 ap, a légzés malachit karkötõje (#27791) 150 ap, a légzés könnyû íja (#27821) 166 ap, az angyalok fekete csizmája (#28122) 285 ap, az angyalok csonttõre (#28301) 150 ap. Eladsz 3 õsi relikviát 54 aranyért. Eladsz 2 rövid tõrt 32 aranyért. Eladsz 2 rozsdás kardot 6 aranyért. Eladsz 1 harci fejszét 5 aranyért. Eladsz 1 malachitgyûrût 16 aranyért. Eladsz 8 kerek követ 8 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Már a megadott épületben vagy! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]
k 255 204 kaland elvállalása
Elhagyod a boltot. (255. kaland:) A fáklyákkal kivilágított barlang üres, és az oltár megvizsgálása után sem találsz semmit. Célba veszed a távoli barlangnyílást, és belépsz rajta. Magabiztosan mész tovább.
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Hirtelen megtorpansz. Egy vékony, szinte láthatatlan zsinór van keresztbe kifeszítve! Óvatosan átléped. Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 23 arany és egy íj. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 11% lélekenergia.
(204. kaland:) A gödörhöz mész, és a kapaszkodókat markolva, leereszkedsz a mélybe. Egy tiszta, kivilágított barlangszobában találod magadat. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 3 albinó pók (#32).

*** 1. KÖR *** Az 1. albinó pók irányába mozogsz. Az 1. albinó pók közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. albinó pók odajön hozzád. A 3. albinó pók odajön hozzád. Támadod az 1. albinó pókot. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. Elhibáztad. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (23 ép-t sebeztél). Az 1. albinó pók halálos sebet kapva a földre zuhan. A 2. albinó pók rád támad. Csáprágójával agresszívan harap. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. A 3. albinó pók téged támad. Csáprágóját próbálja beléd mélyeszteni. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
*** 2. KÖR *** A 2. albinó pókot próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (37 ép-t sebeztél). Paralizálod. Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (30 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (20 ép-t sebeztél). A 2. albinó pók kileheli lelkét. A 3. albinó pók téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. El sem talált, haha.
*** 3. KÖR *** Támadod a 3. albinó pókot. Beversz egyet bal mancsoddal. (33 ép-t sebeztél). Paralizálod. Lecsapsz jobb karmoddal. (33 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (25 ép-t sebeztél). A 3. albinó pók hörögve elterül.
[A csatában összesen 236 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+51%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Hurrá, kincset találtál, ami 37 arany és egy méregellenállás itala. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 22% lélekenergia. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 250.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy csontváz harcos (#68).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a csontváz harcos felé. Már ott is vagy! A csontváz harcos feléd mozog. Megtámadod a csontváz harcost. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (39 ép-t sebeztél). Kimeresztve, elõre suhintasz jobb karmoddal. (35 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. Elhibáztad. A csontváz harcos halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 74 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+41%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért, egy rozsdás kard és 25 arany. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).

*** 1. KÖR *** Az ichinedar ellõ egy agyroppantás varázslatot. Ezt most megúsztad. A nedonkutya irányába mozogsz. A nedonkutya közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a nedonkutyát. Odaütsz bal mancsoddal. (27 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) Paralizálod. Felé ütsz jobb karmoddal. (18 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) A fogaiddal támadsz. (16 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) A nedonkutya halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Az ichinedar elmond egy agyroppantás varázslatot. (-16 minden tulajdonságodra) Megközelíted az ichinedart. Az ichinedart próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal. (27 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Felé döfsz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). Pofádat nagyra tátva harapsz. (17 ép-t sebeztél). Az ichinedar hörögve elterül.
[A csatában összesen 130 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+70%). Szívesen bekapnál valamit. Falni kezdesz. (+10% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+22 életpont.) [21 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Velõtrázó ordítást hallasz. Odafordulsz. Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy vörös mösze (#56).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Kóbor Wark Sz.áll.roncsolása kudarc (-15)20 (-10)20 Vörös mösze Agyvihar -10 PE (-9)26 (+0)30
2. Kóbor Wark Pszi csáp «6 PE (-3)17 (+0)20 Vörös mösze Pszi csáp «6 PE (-3)23 (+0)30
3. Kóbor Wark Pszi csáp «6 PE (-3)14 (+6)26 Vörös mösze Mentális robbanás kudarc (-5)18 (-6)24
4. Kóbor Wark Pszi csáp «6 PE (-3)11 (+0)26 Vörös mösze Pszi csáp «6 PE (-3)15 (+0)24
5. Kóbor Wark Pszi csáp «6 PE (-3)8 (-9)17 Vörös mösze Agyvihar -15 PE (-9)6 (-6)18
6. Kóbor Wark Pszi csáp «6 PE (-3)5 (+6)23 Vörös mösze Mentális robbanás kudarc (-5)1 (-6)12
7. Kóbor Wark Pszi csáp «6 PE (-3)2 (+6)29 Vörös mösze semmi semmi (+0)1 (-6)6
8. Kóbor Wark semmi semmi (+0)2 (+0)29 Vörös mösze semmi semmi (+0)1 (+0)6

A küzdelem eredménye döntetlen, nincs gyõztes. Visszahúzódsz az asztrális síkról.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 203.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy árnyékmester (#71).

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az árnyékmester elvarázsol egy tûzgolyót. Sebzõdsz 9 ép-t. Az árnyékmester felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Támadod az árnyékmestert. Benyomsz neki bal mancsoddal. (28 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Lesújtasz jobb karmoddal. (23 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (10 ép-t sebeztél). Az árnyékmester holtan terül el.
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+46%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 30 arany. [19 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. Izgatottan ereszkedsz le egy publikus folyosón a rettegve bujdokló vadak, a torzszülöttek világába. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Hihetetlen dolgot látsz: egy miniatûr, fémes felületû várkastély van elõtted! Persze miniatûr létére még így is jóval nagyobb beltere lehet, mint bármelyik galetkibarlangnak. Vajon ki építette? Mi célt szolgál? Találsz egy bájos kis felvonóhidas kaput. Talán körül kéne nézni odabent! Hirtelen rossz elõérzeted támad... (454. kaland, összköltsége 5 TVP.) Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy nekropoid (#70).

*** 1. KÖR *** A nekropoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sorvasztás. A varázslat nem hatott rád. Megközelíted a nekropoidot. Támadod a nekropoidot. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (27 ép-t sebeztél). Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. Félrehajolt. A nekropoid holtan terül el.
[A csatában összesen 49 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+43%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 23 arany. [22 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

m 11 11 3444 4145 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 11,11) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 11,12) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után az ichinedar létrehoz egy agyroppantás varázslatot. (-16 minden tulajdonságodra) A nedonkutya irányába mozogsz. A nedonkutya odajön hozzád. Megtámadod a nedonkutyát. Odacsapsz bal mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-8 ép) Lecsapsz jobb karmoddal. (22 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (12 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-8 ép) A nedonkutya hörögve elterül.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az ichinedar létrehoz egy energiatüskét. 13 ép-t sebzõdtél. Az ichinedar irányába mozogsz. Az ichinedart próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (30 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb karmoddal. (20 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (15 ép-t sebeztél). Az ichinedar halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 122 sebzést okoztál, és 37 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+70%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy drágakõ és 16 arany. A gyomrod korog egyet. Gyorsan enni kezdesz. (+10% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+44 életpont.)
(M 10,12) A folyosó nyugatra visz. Kellemetlen bûz üti meg az orrodat, amikor belépsz a következõ terembe. Torzszülött tanya! Ellenfeled egy quwarg katona (#69).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a quwarg katona felé. Már ott is vagy! A quwarg katona máris elõtted terem! Támadod a quwarg katonát. Odacsapsz bal mancsoddal. (22 ép-t sebeztél). Rávágsz jobb karmoddal. Mellétrafáltál. Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. El sem találtad. A quwarg katona rád veti magát. Harapni próbál. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Paralizálódsz. (-99 ügyesség.) Gyorsan feléd lendít bal karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
*** 2. KÖR *** A quwarg katona rád támad. Marni próbál. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
*** 3. KÖR *** A quwarg katonát próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal. (18 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb karmoddal. (16 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. El sem találtad. A quwarg katona halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 32 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+41%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+25 életpont.)
(M 9,12) Nyugatra mész tovább. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy árnyékmester (#71).

*** 1. KÖR *** Az árnyékmester ellõ egy tûzgolyó varázslatot. 14 ép-t sebzõdtél. Megindulsz az árnyékmester felé. Már ott is vagy! Az árnyékmestert próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal. (22 ép-t sebeztél). Odacsapsz jobb karmoddal. Ez mellément. Kitátod szádat, harapni próbálsz. (8 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester varázshatalma segítségével elmond egy elektromos kezet. 10 életpontnyit sebzõdsz. Támadod az árnyékmestert. Beversz egyet bal mancsoddal. (24 ép-t sebeztél). Felé ütsz jobb karmoddal. (27 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (13 ép-t sebeztél). Az árnyékmester halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 94 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+46%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+22 életpont.)
(M 8,12) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeleid egy méregféreg (#79) [aura: 2-es méretû 10-es szintû fog.] és egy sötét xirnox (#78).

*** 1. KÖR *** A sötét xirnox felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A méregféreg feléd rohan. A sötét xirnox feléd rohan. Támadod a sötét xirnoxot. Lecsapsz bal mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-2 ép) Gyorsan felé lendítesz jobb karmoddal. (28 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Megpróbálod megmarni. Mellétrafáltál. A sötét xirnox halálos sebet kapva a földre zuhan. A méregféreg rád veti magát. Harapni próbál. Elhibázta. Szagától fuldoklasz. (-6 ép.)
*** 2. KÖR *** Támadod a méregférget. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal. (29 ép-t sebeztél). Felé döfsz jobb karmoddal. (26 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (15 ép-t sebeztél). A méregféreg hörögve elterül.
[A csatában összesen 129 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+76%). Összegyûjtöd a "kincset": 34 arany.
(M 7,12) Lépteid visszhangoznak, ahogy nyugati irányba ballagsz. A terem padlójára kék krétával egy pentagramma van rajzolva, minden csúcsában egy-egy gyertya, ezek közül az egyik ég. A kör közepén leguggolsz, úgy gyújtod meg a gyertyákat. Rövid várakozás után megérzed az õsök mágiáját. (kaptál 20 TVP-t.)
(M 7,11) Tovább északra! Ahogy belépsz a következõ terembe, torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeled egy kronorém (#81).

*** 1. KÖR *** A kronorém irányába mozogsz. A kronorém feléd rohan. Megtámadod a kronorémet. Benyomsz neki bal mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Felé suhintasz jobb karmoddal. (25 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (15 ép-t sebeztél). A kronorém kileheli lelkét.
[A csatában összesen 63 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+45%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami 27 arany.
(M 6,11) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy zöld ekinda (#74).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után a zöld ekinda létrehoz egy óriáserõ varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után a zöld ekinda létrehoz egy tombolás varázslatot. Megközelíted a zöld ekindát. Megtámadod a zöld ekindát. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (33 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb karmoddal. (29 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Hátraugrott a támadás elõl. A zöld ekinda kileheli lelkét.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+46%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy ekinda haj.
Elhagyod a Csarnokot. [52 TVP-t használtál fel, maradt még 110.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1393 sebzést okoztál, és 288 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 110 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 354 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Kóbor Wark, egy szúrós tekintetû, gyanakvó, sötét csuklyás köpenyt viselõ férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod: tejivó. Ez a 86. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (11) / 6.95
[2] IQ: 10 (12) / 8.20
[3] ügyesség: 4 (8) / 0.95
[4] egészség: 10 / 6.35
[5] mágia: 6 / 2.63
[6] gyorsaság: 15 (16) / 0.81
[9] Méret/ép: 102 / 67
Min. méret: 102
Barlangméret: 102
PONTJAID
Varázspont: 77 / 64
Képességpont: 14 / 84%
Hõsi pont: 20 (10)
Tám.bónusz: 4%
Véd.bónusz: 27%
Galetki erõ: 396 / 270
Hírnév : 523
Jóllakottság: 119%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 86 (1)
Galetki gyõzelmek: 17 (0)
Torzsz. csaták: 437 (12)
Torzsz. gyõzelmek: 405 (12)
Leölt torzszülött: 543 (19)
Pszi csaták: 20 (1)
Pszi gyõzelmek: 11 (0)
Ájulások száma: 41 (1)

A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: növekmény (25)
Speciális képességeid:
kapott lélekenergiára 35%-os szorzó. +1 minden végtag speciális képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le párviadalban egy másik mutánst! 2.) Gyõzz átokszórásban 6 alkalommal! 3.) Hajtsd végre a 41-es Klánkalandot (KK 41)! (összesen 40 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 1 / 0 [14] mérg. lehelet: 12 / 0.77 [16] tüskés bõr: 4 (6) / 0
[17] vastag bõr: 5 / 0.20 [18] tûzimmunitás: 4 (6) / 1 [20] savimmunitás: 2 (5) / 0
[22] imm.mérg.gázra: 2 (3) / 0.20        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 4 / 1.41 [46] csapdaészlelés: 4 / 2.38 [47] zárnyitás: 4 / 2.54
[48] mászás: 5 / 3.11 [49] rugalmasság: 8 / 0.20 [50] meggyõzõkészség: 4 (6) / 2.16
[51] transzformáció: 4 / 2.80 [52] auraészlelés: 2 / 0.85 [53] ékszerészet: 1 / 0.43
[54] kereskedelem: 2 (5) / 0.21 [56] varázsitalfõzés: 5 / 1.27 [58] nyomkeresés: 6 / 1.60
[59] vezetõkészség: 1 (2) / 0.10 [60] pszi támadás: 7 / 0.71 [61] pszi energia: 6 / 0.76
[64] átokszórás: 3 / 1.65 [65] álcázás: 8 / 0.19 [66] lopakodás: 1 / 0.05
[67] régészet: 7 / 6.72 [69] tanulás: 5 / 2.66 [70] idézés: 1 / 0
[72] építés: 6 / 0.03        

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 15 (16) / 0.52 [101] szakért.: 8 (9) / 1.34 [102] paraliz.méreg: 8 (9) / 0
jobb karom [103] méret: 14 / 0 [104] szakért.: 6 / 3.16 [105] tárgyirtás: 8 (9) / 0
fog [106] méret: 7 / 0 [107] szakért.: 3 / 1.66 [108] tárgyirtás: 5 (6) / 0

VARÁZSLATOK & PSZIK
[156] éhínség: 8 / 2.64 [29] életszívás: 1 / 0 [31] féreg érintése: 7 / 3.96
[15] jégpajzs: 1 / 0 [163] kineport: 6 / 0.32 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 0.68
[158] láth. észlelése: 3 / 0 [128] pszi csáp: 6 / 0.14 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.62
[167] tombolás: 5 / 0.96        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (0%): 167 tombo                  

MAKRÓID
1. Makró
bsz
ep 14 40
2. Makró
gy
be 5
h 50
gy 70 6 35

HARCI PROGRAMOD
1: féreg érintése v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 10.
2: tombolás v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 10.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 77 10 35; VI erõ:150% ép:5%; PV 2; PSZ 58 65 49 50 56 67; BA 7196 2459 3715 5089 2298 4890 15039 15017 9400; TT 6; HE 9; PTA 131 128 128 128 128; PTB 128 128 128 128 128;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #8 (4. épület), #21 (9. épület), #23 (8. épület), #52 (20. épület), #206 (74. forduló), #432 (75. forduló), #355 (75. forduló), #371 (77. forduló), #469 (77. forduló), #391 (78. forduló), #276 (85. forduló), #263 (80. forduló), #443 (81. forduló), #454 (86. forduló), #305 (83. forduló), #241 (86. forduló), #479 (86. forduló).

SZÖVETSÉGED: Fény Apostolai. Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 7945. karakternél van. Jelenleg a bányagép építésén dolgozol, eddig 137 TVP-t költöttél rá.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a sav csatos öve (#26816) 1 bõrpáncél (#9) * 1 a kobra köntöse (#7450)
2 törpe pikkelyvért (#4) 1 maszk (#1090) 1 díszes fejék (#135)
* 1 ében láncing (#134) * 1 a sün halotti maszkja (#24941) 1 nagyobb pókcsatos öv (#178)
1 a szalamandra átlátszó köntöse (#25902) 1 szürke maszk (#1093) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)

Ékszerek, kincsek
697 arany (#1) * 1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a küzdelem csepp fülbevalója (#20606) * 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 a szalamandra nyaklánca (#25930) * 1 a tolvaj karikaszimbóluma (#9311) * 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 az enyészet kõamulettje (#23246) 7 drágakõ (#2)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 4 fekete dukát (#218) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 íj (#1270) 1 rozsdás kard (#131) 1 az entek görbekardja (#9866)
2 kés (#5) 1 a Kõ Kardja (#216) 3 sziklarepesz (#13)

Varázsitalok és füvek
2 gyilkos boróka (#27) 2 kihívás itala (#68) 1 elfu moha (#33)
1 ragálygomba (#26) 2 sötét mák (#23) 1 mézfû (#29)
2 méregellenállás itala (#51) 5 tejfonál (#28) 2 üvegcse (#14)
1 védelem itala (#59) 2 óriásnövés itala (#60) 1 sárkányvirág (#32)
2 gázlehelet itala (#57) 1 hónakkupók (#30)

Egyéb kacatok
3 nordkristály (#146) 4 nohnetár gumó (#212) 2 asztrálesszencia (#154)
10 elektronit (#141) 2 yeti csont (#160) 17 pirgamit (#152)
20 mandibula (#157) 2 lemúr hártya (#161) 2 molitár háj (#165)
3 húsevõ bibe (#151) 4 ekinda haj (#147)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ELFU MOHA (33. TÁRGY)
Az elfu moha ugyan nem annyira ritka, de rettenetesen apró, ezért igen nehéz rábukkanni. Persze nem is keresik nagyon, hiszen a mai napig senki sem talált olyan varázsital receptet, amely elfu mohát igényelni. No de az alkímisták leleményessége nem ismer határt... [Szükséges varázsital fõzés szint: 6.]



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.