Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Sahran rák
Küldd el képeslapként!
"A sahran rákokat a galetkik kasztjából mintegy ötven évvel ezelőtt közösítették ki, és azóta száműzött torzszülöttek, elvesztették fejlődési képességüket. Mindezek ellenére nem szabad őket lebecsülni, továbbra is kiváló harcosok ezek az óriási, rákszerű lények, hiszen ollójukkal egyetlen mozdulattal képesek kettéroppantani egy alacsonyabbrendű torzszülöttet." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-29 11:52:06 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6508-76

Karakterszám: 6508 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 76 Játékhét: 526
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 183
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. már. 21. 10h:56'
A következõ fordulód táplálható: 2024. már. 22.

E-mail!

VENGRYN KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 1. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Dante vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 õskövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.

Kissé már éhezel, ezért csak 68 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Fire Raptor, egy lángokkal körülvett, fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. (hírneve 7231.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*már. 15.* Mordus felköltözött a következõ szintre.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*már. 20.* A Feltámadás Hírnökei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett! *már. 20.* Törött Nyíl és Mázli megküzdöttek egymással, és Törött Nyíl gyõzött. *már. 20.* Törött Nyíl gyõzelmet aratott Jószerencse felett. *már. 20.* Törött Nyíl csatában legyõzte Jószerencseét. *már. 21.* A Feltámadás Hírnökei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett!
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 15 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 13 ép-t. (-4 vp.) 15 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-4 vp.)
[42 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 131.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

kno 4 22 3 6 4. képességre 22 képességpont
Elköltesz 22 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 10! Elköltesz 6 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 8!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

ve 128 vásárlás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 38 ap, törpe pikkelyvért (#4) 47 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 76 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 38 ap, ében nyílpuska (#133) 57 ap, ében láncing (#134) 76 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, khaldoran öv (#137) 57 ap, üvegszimbólum (#138) 28 ap, furulya (#167) 152 ap, molitár dob (#168) 190 ap, törpe balta (#224) 7 ap, óriás fülbevaló (#225) 380 ap, törp szekerce (#235) 95 ap, lelakatolt ládikó (#310) 570 ap, vas lemezpáncél (#1001) 164 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 72 ap, bõr mellvért (#1046) 118 ap, kerek pajzs (#1061) 43 ap, nagy pajzs (#1062) 91 ap, vassisak (#1076) 43 ap, szárnyas sisak (#1077) 91 ap, halotti maszk (#1091) 27 ap, díszes fejpánt (#1106) 27 ap, vándorcsizma (#1121) 27 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, díszes köpeny (#1138) 136 ap, zöld köntös (#1151) 27 ap, átlátszó köntös (#1152) 72 ap, könnyû íj (#1271) 43 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 72 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 129 ap, csonttõr (#1301) 27 ap, vívótõr (#1303) 145 ap, görbekard (#1316) 43 ap, hosszúkard (#1317) 91 ap, barbár lándzsa (#1331) 43 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 91 ap, az erõ könnyû íja (#1721) 228 ap, a tudás vas lemezpáncélja (#1901) 348 ap, az ügyesség bõr mellvértje (#2396) 303 ap, a pontosság zöld köntöse (#4301) 212 ap, a védekezés utazóköpenye (#4736) 207 ap, a titán fekete csizmája (#5622) 426 ap, a titán csatos öve (#5666) 269 ap, a kobra csonttõre (#7601) 273 ap, a tolvaj hosszú íja (#9372) 444 ap, az entek zöld köntöse (#9701) 273 ap, az elfek szárnyas sisakja (#10527) 444 ap, a merénylõ zöld köntöse (#11051) 273 ap, a tudós nagy pajzsa (#11412) 444 ap, a sebesség karikaszimbóluma (#13361) 282 ap, a szellemek utazóköpenye (#15086) 269 ap, a sas fekete csizmája (#15972) 426 ap, az elefánt díszes pikkelyvértje (#16317) 483 ap, az elefánt márványgyûrûje (#16526) 273 ap, az elefánt csepp fülbevalója (#16556) 269 ap, a bölcsesség bõr mellvértje (#17696) 364 ap, a bölcsesség díszes fejpántja (#17756) 273 ap, a bölcsesség fekete csizmája (#17772) 426 ap, a kígyó csepp fülbevalója (#19256) 269 ap, a ragadozó nagy pajzsa (#19962) 444 ap, a küzdelem malachit karkötõje (#20591) 273 ap, a tökéletesség bõr mellvértje (#21746) 487 ap, a tökéletesség kék köpenye (#21837) 490 ap, a tökéletesség zöld köntöse (#21851) 396 ap, a tûz csatos öve (#22316) 145 ap, a tûz bronz amulettje (#22348) 483 ap, a tûz márványgyûrûje (#22376) 150 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 125 ap, a jég vassisakja (#22676) 166 ap, az enyészet sárgaréz nyaklánca (#23231) 159 ap, a villám kõamulettje (#23696) 150 ap, a villám malachit karkötõje (#23741) 150 ap, a villám barbár lándzsája (#23831) 166 ap, a méreg könnyû pikkelyvértje (#23966) 196 ap, a méreg karikaszimbóluma (#24161) 159 ap, a méreg hosszú lándzsája (#24283) 506 ap, a regenerálódás kõamulettje (#24596) 150 ap, a sün karikaszimbóluma (#25061) 159 ap, a teknõs nagy pajzsa (#25362) 303 ap, a teknõs vándorcsizmája (#25421) 150 ap, a teknõs átlátszó köntöse (#25452) 285 ap, a yeti kék köpenye (#26337) 278 ap, a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) 159 ap, a yeti díszes karkötõje (#26442) 285 ap, az elektromosság sárgaréz nyaklánca (#27281) 159 ap, az elektromosság kõamulettje (#27296) 150 ap, a légzés bronz mellvértje (#27597) 399 ap, a légzés utazóköpenye (#27686) 145 ap, az angyalok csontmaszkja (#28092) 285 ap, a bûz díszes fejpántja (#29006) 150 ap, a bûz kék köpenye (#29037) 278 ap, a bûz zöld köntöse (#29051) 150 ap, a sólyom halotti maszkja (#29441) 150 ap. Veszel 1 kötelet 19 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Elhagyod a boltot. Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498), a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498), a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498). Betérsz az ivóba egy pofa sörre. Jót trécseltek a haverokkal. (+4 hírnév.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

v 159 7586 3 159. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemidézést. A varázslat segítségével megidézed a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen galetkihez: "Vengryn vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]

v 154 154. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kisebb erõpajzsot. (+4% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]

v 148 1 148. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy méregsemlegesítést. (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

v 158 158. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy láth. észlelését. (-4 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Márványtömböket darabolsz és csiszolsz, kemény fizikai munka, de legalább nem takarítási munkát kaptál! Keményen megizzadsz, mire végül a munkafelügyelõ elküld, hogy eleget dolgoztál, és jelentkezhetsz a béredért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy igazi bárdnak rengeteg gyakorlásra van szüksége, így aztán nem búsulsz, amikor néhány hang hamisra sikerül. Persze a szomszédok erõsen dörömbölnek... Hirtelen zajra leszel figyelmes. Egy dühödt torzszülött tör be hozzád, úgy látszik, õ nem értékeli a mûvészetet. Ellenfeled egy óriáspók (#89) [aura: imm.ktkt.méreg: 30.].

*** 1. KÖR *** Megközelíted az óriáspókot. Az óriáspók feléd mozog. Támadod az óriáspókot. Meglengetve a Kõ Kardját, próbálsz lesújtani. (11 ép-t sebeztél). Harapásra nyitod szádat. (39 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Tekergetve suhintasz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). Az óriáspók halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 81 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+38%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami 16 arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

ho 10 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]

h 809 809. tárgy használata
Most már tudod, hol keresd a pénzhamisítók barlangját. Nincs más dolgod, mint a barlang közelében ólálkodni, rejtõzködni, és elkapni egy gyanútlan pénzhamisítót...
Telik-múlik az idõ, türelmesen várakozol.
[Éberség próba 13-as küszöbre: 8 hõsiesség pont árán sikeres]
A várakozás percei, órái megõrjítenek.
[Szerencse próba 11-es küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres]
Majdnem egy órát vársz, közben többször is elmegy egy-egy csapat, végre eljön a megfelelõ alkalom, és egy magányos galetki közeledik.
[Lopakodás próba 17-es küszöbre: 9 hõsiesség pont árán sikeres]
Az utolsó pillanatig nem is tudja, hogy mi les rá, amikor lesújtasz. Ellenfeled egy pénzrontó (#657). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A pénzrontó közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz a pénzrontó felé. Már ott is vagy! A pénzrontó téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. (16 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -4 vastag bõr.) Lesújt rád bal karmával. (14 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-13% támadás). Támadod a pénzrontót. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (23 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A pénzrontó rád támad. Odacsap neked jobb mancsával. (20 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -4 vastag bõr.) Feléd döf bal karmával. Félrehajoltál. A pénzrontót próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (22 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A pénzrontó téged támad. Bever egyet jobb mancsával. (20 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -4 vastag bõr.) Feléd suhint bal karmával. (23 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-14% támadás). A pénzrontót próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (20 ép-t sebeztél).
[A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 93 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 15 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 16 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-4 vp.) 15 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 12 ép-t. (-4 vp.) 17 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 14 életpontot. (-4 vp.)
[71 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

k 99 kaland elvállalása
Átadod Troynak a kötelet.
- Megfelelõ lesz, és biccent. Odasétál a teret díszitõ, a földbõl kinövõ cseppkövek egyikéhez, és hozzáerõsíti a kötél végét. Majd körülnéz, keres egy másik cseppkövet valamivel távolabb, és ahhoz rögzíti a kötél másik végét. Aztán elégedetten szemléli az alkotását, mintha valamiféle csodát hozott volna létre.
- Látod, Vengryn, ez egy egészen egyszerû dolog! Eközött a két pont között - mutat a cseppkövekre - a legrövidebb út az egyenes. Számunkra ez nyilvánvaló. De vajon egy másik univerzumban is így van-e? Az Ellenség hasonlóképp gondolkodik, mint mi? Egyáltalán, csinálnak olyasmit, ami a mi gondolkodásunkhoz hasonlít? Két pont távolságának mérése a matematika egyik legalapvetõbb eleme. Bármennyire idegen faj is az Ellenség, kétségtelen, hogy az univerzum törvényeit még õk is elismerik, a matematika számukra is ugyanazt mondja. De vajon más törvényszerûségeket is ugyanúgy látnak mint mi?
Talán egyáltalán nem annyira különbözõk õk. Csak másképp hasonlók. Képzeld el, ha létezne egy világ, ahol a nyálad a létezõ legtoxikusabb anyagnak bizonyulna, és az ott élõ lények a porszemnél is apróbbak. Egyet köpnél, és országok semmisülnének meg. Halálos, veszedelmes, gyilkos lénynek tartanának az ott élõk, egy rémnek, akitõl rettegni kell. Pedig mi ezt nem gondoljuk magunkról. Lehet, hogy az Ellenség nem csak a pusztítás mûvészetében jár elõttünk? Lehet, hogy õk képesek arra, amit mi meg sem kíséreltünk - kapcsolatot teremteni? De elég legyen a filozofálásból, folytatom a történetet, hiszen ezért jöttél.
- Némi idõbe telt, amíg Rintelki Anator magához tért a sokkból. Énoszi Warttól várta a magyarázatot, akinek láthatóan legalább annyira szüksége volt a támogatására, mint neki az övére.
- Ezt lehet sokféleképp magyarázni - kezdte Anator - de mindketten tudjuk, hogy csak egy magyarázat a helytálló. Az ügynök már nem csak elpusztítani tudja a mieinket. Valahogy megismerte, hogyan mûködünk... Képes irányítani. Yantarin a befolyása alá került. Tudtam, éreztem, amikor a szójerek után szag felerõsödött, de az agyam nem fogadta el az intuíciómat.
Wart bólintott. Felállt, és odalépett a holttesthez, felemelte a csuklóját, amelyen még mindig ott volt a mágiáját a szójer nyálától elvesztett karkötõ.
- Az ügynök nagyon ravasz, ahogy mondtam, olyan dolgokra is képes, amit el sem képzelnénk róla. Tisztában van vele, hogy megérzed a jelenlétét. Tudja, hogy kutatunk utána. És már képes a jelenlétét elrejteni. - ezzel a karkötõre mutatott. - Amikor a mágia megsérült, attól kezdve a Yantarinba költözött rontást érezted. Valamit én is éreztem, hogy nincs rendben, hívjuk ezt hatodik érzéknek... Ezért varázsoltam rád kõbõrt lefekvéskor. De nem igazán értem, hogy miért nem õ maga végzett veled, velünk. Hiszen õ hatalmas, legyõzhetetlen. Egy irányított galetki pedig csak egy megbízhatatlan eszköz.
- Ki tudja, talán mégsem. - mondja Anator elgondolkodva. - Az mindenesetre világos, hogy Yantarinnak nem csak az volt a feladata, hogy megöljön engem. El kellett vezetnie a lakószinttõl, minél távolabb. Azonnal vissza kell mennünk!
Wart szemöldökét ráncolva nézett a hûséges katona tetemére. Ha itt hagyják, bizonyosan torzszülött táplálék lesz belõle. Arra viszont nincs idejük, hogy tisztességes sírhalmot emeljenek neki. Wart szemébe könnyek gyûltek, amikor felemelte kezét, és pusztító tûzáradatban elhamvasztotta a testet.
Aztán megfogta Anator kezét, elmormolt néhány varázsszót, és egy kékesen vibráló energiakapu jelent meg elõttük. Átléptek rajta, és máris Énoszi Wart apró toronyszobájában találták magukat. Anator szíve a torkában dobogott. Nem tudta, pontosan mire számított, talán azt hitte, a torony romokban hever. Azonban minden csendes volt. Lementek a lépcsõn. Egy tanítvány jött szembe.
- Merre találom a Magisztert? - kérdezte Wart. A tanítvány értetlenül nézett rá.
- Az ünnepséget celebrálja, a fõtéren! A császár idelátogatása alkalmából.
Wart arcán a felismerés jelei mutatkoztak. A Hegyet-megmentõ kaland során errõl a felettébb fontos eseményrõl egészen megfeledkezett.
- Gyerünk! - intett Wartnak. - Nem titkolódzhatunk tovább, az esetet jelentenünk kell a Magiszternek, a torony vezetõjének! Az ügynök most akar cselekedni, és ha képes galetkiket irányítani, bármi másra is képes lehet. Talán azt is tudja már, hogy a bábja kudarcot vallott.
Kirohantak a toronyból. A lakószint központi terén komoly tömeg gyûlt össze. Munkások egy díszes emelvény utolsó simításain dolgoztak. Az emelvény mellett a helytartó beszélgetett a Magiszterrel, az akadémia néhány vezetõjével és a fõpappal. Sietve indultak felé, de ekkor a fiú megtorpant.
- A remete, az a különös remete, aki egy napig más volt, mint az igazi... Most már értem, valahogy az is összefüggésben volt az ügynökkel. Tudod, amikor nála jártam, semmiféle szagot nem éreztem.
- Hmmm, sietnünk kéne, ezt megbeszéljük utána!
- Nem, ne, várj, ez fontos lehet! Amikor otthagytam a remetét, olyan érzés volt valamivel késõbb, mintha egy álomból ébredtem volna. És megéreztem a bûzt. A bûz végig ott volt. Csak valahogy nem vettem róla tudomást, csinált velem valamit. - Anator erõsen megszorította Wart karját. - az ügynök tökéletesen megismert minket. Bármit meg tud tenni az elménkkel! Vagy akár nemcsak az elménkkel... Talán az a remete nem is egy báb volt... hanem maga az ügynök? Alakot váltott, vagy belebújt a testbe, vagy nem tudom. Tehát lehet, hogy ITT VAN a téren.
Wart bólintott.
- Lehet. És akkor talán ma itt mindenki meg fog halni. Most azonnal beszélünk a Magiszterrel, õ tudni fogja, mit kell tennünk!
Közelebb értek a csoporthoz, a Magiszter ekkor vette õket észre, és látható döbbenettel nézett rájuk.

- Ah, hogy elszaladt az idõ... Mennem kell! - kacsint rád Troy, miközben látja, hogy majd kifúrja az oldaladat a kíváncsiság. - Ne aggódj, legközelebbre nem kérek tõled semmit... és mégis, minden titokra fény derül! Most pedig pihenj jót! - köszön el kacagva. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

ho 5 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 5 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

dd 479 több tárgy eldobása
A szemétbe hajítasz 1 duzzadt xenópetét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

be 4 51 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod, hogy a transzformáció képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Bemész az akadémia egyik oktatójához, egy nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére kiváló oktatónak bizonyul. Néhány óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt szakértelmet. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]

k 12 450 kaland elvállalása
(12. kaland:) Ezt a feladatot valóban az istenek is neked szánták. Hasznos a köznek, és hasznos a zsebednek. Délután szundítasz egy kicsit, hogy este éber vadászként, és ne álmos áldozatként tehesd a dolgod. A szinten gyorsan elterjedtek a hírek a bnrutális rablókról, így Te is tudod, hogy éjfél után a Miluten fûhöz címzett kocsmából hazaindulók vannak legnagyobb veszélyben. Úgy döntesz, hogy este Te is beülsz egy pohár italra, majd részegnek álcázva magad felderíted a környéket.
A kocsma környékén a szokásosnál nagyobb tömeget találsz. Lehet, hogy a támadások elriasztották a szokásos vendégkör egy részét, de a vérdíjra éhes harcosok hada bõven pótolja ezt a forgalomkiesést. A bejáratnál egy felirat fogad: "Ma fellép Miss Polly. Belépõ 40 arany".
[Tárgyhasználat: 40 arany]
Kiszurkolod a morcos pénztárosnak a pénzt, és reménykedsz, hogy a produkció valóban megér ennyit. A kocsma összes helyisége zsúfolásig meg van telve. Alig tudsz a bárpulthoz furakodni. Sört akarsz rendelni, de a csapos azt mondja, hogy csak pálinka van, ha nem tetszik, el is mehetsz.
- Akkor legyen az - mondod.
[Tárgyhasználat: 10 arany]
- 10 arany lesz - és eléd lök egy nagy pohárnyi kissé zavaros, enyhén bûzlõ folyadékot. Ha nem fizettél volna érte ennyit, a mosogatóba öntenéd az egészet, de most inkább magadba töltöd. A hatása irtózatos. Mintha savat ittál volna, úgy marja a nyelõcsöved, majd pár perc múlva látásod homályossá válik, és hullámokban tör rád a álmosság.
[Egészség próba 15-ös küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres]
Néhány percig kábultan ücsörögsz, majd úgy döntesz, hogy ha ma este még tenni akarsz valamit, akkor meg kell szabadulnod a gyomrodat maró anyagtól. Eltántorogsz a mellékhelységig, és keresel egy szabad zugot. A föld iszonyúan csúszik a az elõtted itt jártak sikertelen célzási kísérletei miatt.
[Ügyesség próba 16-os küszöbre: sikeres]
Sikerült talpon maradni, az ujjadat kissé ledugod a torkodon, majd pár perc múlva teljesen felfrissülten hagyod el a bûzök csarnokát. Közben elmúlt éjfél, megkezded a vadászatot. Az utcákon keringve néha hortyogó részegekbe botlasz. Ezeknek sincs sok esélye az életben maradásra - gondolod, még szerencse, hogy Te soha nem hagyod el ennyire magad. Már jó ideje járõrözöl, amikor a közeledbõl sikolyt hallasz. Elindulsz a hang irányába, és látod amint három alak egy földön fekvõ negyediket rugdos. Azonnal közbelépsz. Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy törpe útonálló (#149) és egy troll útonálló (#150). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A gnóm útonálló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy ellenáll.megtörése! Néhány rövid kézmozdulat után a gnóm útonálló létrehoz egy elemi védelem varázslatot. A törpe útonálló odajön hozzád. A troll útonálló máris elõtted terem! A troll útonálló felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A törpe útonálló rád támad. Fegyverével, egy törpe baltával keresi a gyenge pontodat. (4 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló rád támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (5 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -4 vastag bõr.) Odacsap neked bal karmával. (13 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -4 vastag bõr.) Iszonyú szaga benyomással van rád. (-8 ép.) Támadod a troll útonállót. A Kõ Kardjával támadsz. Elkerülte. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. El sem találtad. Odacsapsz farkaddal. (24 ép-t sebeztél). A troll útonálló regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló elmond egy isteni harag varázslatot. 22 ép-t sebzõdtél. A törpe útonálló rád támad. Törpe baltát forgatva támad. (10 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (17 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -4 vastag bõr.) Lesújt rád bal karmával. (20 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-9 ép.) A troll útonállót próbálod megsebezni. Meglengetve a Kõ Kardját, próbálsz lesújtani. Mellétrafáltál. Acsarogva harapni próbálsz. (28 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lecsapsz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). A troll útonálló regenerálódik.
[A csatában összesen 83 sebzést okoztál, és 108 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 15 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 13 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz 16 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz 14 életpontot. (-4 vp.) 16 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 16 életpontot. (-4 vp.)

(450. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba, nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Szerszámokat veszel elõ, amelyek segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Hurrá, kincset találtál, ami 41 arany és egy zöld köntös.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 12% lélekenergia.
[56 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

be 20 43 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz 43! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete boldogan tapsol.
- Gratulálok, a megfejtés tökéletes! (+1 képességpont.) Most pedig lássunk munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket, akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete odalép hozzád:
- Bizonyára Te is tudod, hogy a napokban lesz a szint elöljárójának születésnapja. A szint néhány régi lakója elhatározta, hogy valami kedves és látványos meglepetéssel szolgál neki. A régebbi idõkben még jónéhány galetki mester értett a tûzijáték rakéták készítéséhez. Sajnos ez a szakma az elmúlt évszázadok során elfelejtõdött, és manapság már csak a kocsmai énekesek elõadásából lehet tudni, hogy egykor a nagyobb ünnepeket milyen látványos parádéval fejeztük be.
Néhány nappal ezelõtt egy érdekes õsi irat jutott a kezembe. Ha helyesen fejtettem meg, akkor valahol a csatornaszinten van egy elrejtett raktár. Az lenne a dolgod, hogy kutasd fel ezt a helyet, és fejtsd meg a rakéták mûködésének titkát. Szeretnénk végre egy valóban nagyszabású ünnepséget rendezni.
Ja igen, majdnem elfelejtettem. A raktár a Tiltott Övezet legmélyén van - ha vállalod a feladatot, akkor majd pontosan elmagyarázom hogyan juthatsz oda -, ezért nem javaslom, hogy egyedül menj oda. Ha reménykedni akarsz a sikerben, akkor szerezz legalább még két, de inkább három társat magad mellé. (50. kaland, összesen 30 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]

ep 12 25 13 építed az 12. épületet 25 TVPért
[Rendben, az építkezés során az elektr.lehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a nagyobb barlang felhúzását. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Az építés 25 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 45 TVP-nyit kell dolgoznod.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]

v 146 14 11 146. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

v 146 17 11 146. varázslat elmondása
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

v 146 11 8 146. varázslat elmondása
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. A kölcsönös üdvözlés és a belépõ, 25 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek, hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt elõkészítik számodra a porondot. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Kék Hadúr, az általa legyõzött akadály 2 gortangu (#258). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).

*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az óriás skorpió feléd rohan. Támadod az óriás skorpiót. A Kõ Kardjával lesújtasz. (14 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. (48 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (32 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (6 sebzés). Az óriás skorpió kileheli lelkét.
[A csatában összesen 100 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+22%). Piknik idõ! Gyorsan enni kezdesz. (+9% jóllakottság.) A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 40 aranyat.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

mak 1 1. makró definiálása/hívása

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Csapda után kutatsz. Semmit sem találsz. Továbbmész. Valami nagyon hegyes döf alulról beléd. (-18 ép). Ez a csapda nagyon jól volt álcázva!
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Cyron Achenar, egy jóképû, lágyhangú, igézõ tekintetû, minden nõ szívét meghódító férfi. A Bárdok klánjának muzsikus rangú tagja. Tárgyai: a tökéletesség vívótõre, a tökéletesség kõamulettje, bronzmedál, a tökéletesség márványgyûrûje, a tökéletesség díszes karkötõje, szivárványkristály, a bûz vívótõre, a mágia nehéz nyílpuskája, a szakács üstje, a tûz csontmaszkja, a tökéletesség csepp fülbevalója, a tökéletesség csonttõre, a tûz malachitgyûrûje, a tûz díszes karkötõje, a bûz ónixgyûrûje, a tûz zangrozi csizmája, a mágia nagy pajzsa, a tökéletesség díszes pikkelyvértje, görényfarok, a tökéletesség keresztszimbóluma, a tökéletesség ezüst fülbevalója. Melledet verve, elõrelépsz.

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Cyron Achenar létrehoz egy szellemkalapács varázslatot. Sebzõdsz 71 ép-t. Megindulsz Cyron Achenar felé. Már ott is vagy! Megtámadod Cyron Achenart. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (33 ép-t sebeztél). Cyron Achenar regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Cyron Achenar létrehoz egy szellemkalapács varázslatot. Ezt most megúsztad. Megtámadod Cyron Achenart. Villámokat köpsz. (34 ép-t sebeztél). Cyron Achenar regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Cyron Achenar elõhív egy szellemkalapács varázslatot. Sebzõdsz 71 ép-t. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 67 sebzést okoztál, és 142 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
mak 1 1. makró definiálása/hívása

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
vd vadászat
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 396 sebzést okoztál, és 361 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 1 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 284 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Vengryn, egy zömök testalkatú hõs, kibõl árad az önbizalom. Szoborszerûen büszke tartású férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 76. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (15) / 3.20
[2] IQ: 16 / 2.63
[3] ügyesség: 8 (10) / 0.25
[4] egészség: 10 / 0.26
[5] mágia: 10 (12) / 2.45
[6] gyorsaság: 10 (11) / 0.41
[9] Méret/ép: 130 (137) / 1
Min. méret: 96
Barlangméret: 131
PONTJAID
Varázspont: 125 / 4
Képességpont: 19 / 58%
Hõsi pont: 8 (5)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 8%
Galetki erõ: 535 / 305
Hírnév : 717
Jóllakottság: 66%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 12 (1)
Galetki gyõzelmek: 4 (0)
Torzsz. csaták: 476 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 426 (2)
Leölt torzszülött: 623 (2)
Pszi csaták: 22 (0)
Pszi gyõzelmek: 14 (0)
Ájulások száma: 14 (1)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: felvilágosult halandó (19)
Speciális képességeid:
+19 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz öt elfu mohát. 2.) Érj el 800-as hírnevet. 3.) Érj el legalább 20 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 17 (22) / 4.81 [17] vastag bõr: 10 (12) / 0.20 [23] imm.ktkt.méreg: 4 (6) / 0
[25] bûz: 7 / 0 [26] lõfegyver: 4 (6) / 0.56    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 6 / 1.15 [47] zárnyitás: 5 / 1.55 [48] mászás: 7 / 3.29
[49] rugalmasság: 3 / 0.14 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 0.90 [51] transzformáció: 1 / 0
[52] auraészlelés: 3 / 0.25 [53] ékszerészet: 2 / 0.10 [54] kereskedelem: 5 / 1.19
[55] szívósság: 10 / 0.25 [56] varázsitalfõzés: 5 / 1.18 [57] gyógynövények: 4 / 3.31
[58] nyomkeresés: 4 / 1.50 [59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.25 [60] pszi támadás: 8 / 2.70
[61] pszi energia: 10 / 3.70 [62] lopás: 5 / 0.25 [63] éberség: 4 / 0.45
[64] átokszórás: 6 (8) / 1.95 [65] álcázás: 2 / 0.15 [66] lopakodás: 6 / 0.28
[67] régészet: 7 / 1.32 [68] zene: 6 / 1.62 [69] tanulás: 4 / 1.39
[71] javítás: 8 / 1.60 [72] építés: 5 / 3.33 [73] felderítés: 6 / 2.18

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 1 (2) / 0 [101] szakért.: 6 (7) / 5.52     a Kõ Kardja
fog [103] méret: 17 / 0 [104] szakért.: 6 / 5.17 [105] roncsolás: 4 / 0  
farok [106] méret: 16 / 0 [107] szakért.: 4 / 1.12 [108] kontaktméreg: 2 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0 [149] dimenziókapu: 3 / 0.06 [11] elektromos kéz: 10 / 0.48
[48] ellenáll.megtörése: 6 / 0.24 [10] energiatüske: 8 / 0.32 [156] éhínség: 1 / 0
[29] életszívás: 1 / 0 [13] jégcsóva: 6 / 1.06 [15] jégpajzs: 5 / 0.06
[154] kisebb erõpajzs: 3 / 2.40 [27] kisebb gyógyítás: 10 / 2.17 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 1.48
[158] láth. észlelése: 2 / 0.12 [157] láthatatlanság: 8 / 0.06 [165] manafókuszálás: 4 / 0.12
[129] mentális robbanás: 7 / 0.36 [148] méregsemlegesítés: 2 / 0.12 [28] óriáserõ: 4 / 0.06
[128] pszi csáp: 6 / 0.96 [171] savpajzs: 1 / 0 [159] szellemidézés: 2 / 0.12
[132] tudati méreg: 6 / 0.66 [14] vakító fény: 4 / 0.18    

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (2), láth. észlelése (2).

MAKRÓID
1. Makró
p
vd
x 10
2. Makró
bsz 2
v 159 7586 3
v 154
v 148 1
v 158
ad 10

HARCI PROGRAMOD
1: elektromos kéz t.var. ha 4 vagy több ellenfél van.
2: Lõfegyver használata ha ellenfeled #75.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 25 27; VI erõ:125% ép:30%; PV 1; PSZ 47 48 66 67; BA 15152; HE 1; PT 2; PTA 129 132 132 128 4; PTB 4 4 4 4 4;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #6 (3. épület), #8 (4. épület), #10 (8. épület), #12 (7. épület), #17 (9. épület), #50 (20. épület).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol, eddig 255 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz zöld köntöse (#29051) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a gólem köpenye (#8335)
* 1 a kobra szárnyas sisakja (#7377) 1 a majom halotti maszkja (#14141) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a ragadozó díszes fejpántja (#20006) 1 a sün csatos öve (#25016) 1 a tûz halotti maszkja (#22241)
1 a védekezés kerek pajzsa (#4661) 1 a védekezés nagy pajzsa (#4662) * 1 az energia utazóköpenye (#18686)
1 az erõ díszes fejpántja (#1556) 1 csatos öv (#1166) 1 csontmaszk (#1092)
1 díszes fejpánt (#1106) * 1 díszes villámöv (#177) 2 ezüst fejpánt (#1107)
4 halotti maszk (#1091) 1 kerek pajzs (#1061) 1 khaldoran öv (#137)
1 könnyû láncing (#1031) 2 köpeny (#1135) 1 maszk (#1090)
1 nagy pajzs (#1062) 2 öv (#1165) 1 pajzs (#1060)
1 pikkelyvért (#1015) 1 sisak (#1075) 1 törpe pikkelyvért (#4)
1 vándorcsizma (#1121) 1 vassisak (#1076) 1 villámöv (#172)
2 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 a harcos gyûrûje (#7975) 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a sólyom karikaszimbóluma (#29561)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a villám karikaszimbóluma (#23711) 3 amulett (#1195)
511 arany (#1) 1 aranyozott fülbevaló (#1258) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronzmedál (#207) 1 díszes karkötõ (#1242) 96 drágakõ (#2)
1 ezüst nyaklánc (#1182) 1 ezüstmedál (#208) 1 fülbevaló (#1255)
1 gyûrû (#1225) 138 hamis arany (#809) 2 karkötõ (#1240)
1 kék gömb (#143) 2 malachit karkötõ (#1241) 2 márványgyûrû (#1226)
4 nyaklánc (#1180) 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145)
3 szimbólum (#1210) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
37 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 6 fekete dukát (#218)
1 idõkristály (#219) 1 kötél (#128) 1 mandolin (#19)
1 Morgan kristálya (#525) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a bérmágus csonttõre (#17501) 1 a gyorsaság csonttõre (#4001) * 1 a Kõ Kardja (#216)
1 a mágia lándzsája (#3580) 1 a méreg rövid tõre (#24252) 1 a sün csonttõre (#25151)
1 a tûz fogazott kardja (#22468) * 1 az angyalok könnyû nyílpuskája (#28286) 1 barbár lándzsa (#1331)
1 gyalogos lándzsa (#1332) 8 harci fejsze (#12) 1 íj (#1270)
1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 lándzsa (#1330) 4 parittya (#10)
1 rozsdás kard (#131) 4 sziklarepesz (#13) 2 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
11 csótányláb (#25) 3 elfu moha (#33) 4 elonotichlan (#31)
7 fehér gyógyital (#50) 12 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom kék itala (#58)
4 hónakkupók (#30) 4 hõsiesség itala (#52) 2 kihívás itala (#68)
1 kincskeresés itala (#64) 9 liánvirág (#24) 16 mátekel gomba (#21)
1 méregellenállás itala (#51) 4 mézfû (#29) 9 mitulen fû (#20)
3 óriásnövés itala (#60) 9 ragálygomba (#26) 2 sárga gyógyital (#61)
3 sötét mák (#23) 12 tejfonál (#28) 14 üvegcse (#14)
3 védelem itala (#59) 1 villámlehelet itala (#56) 10 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 barna manakõ (#149) 7 ekinda haj (#147) 4 elektronit (#141)
3 húsevõ bibe (#151) 6 lemúr hártya (#161) 16 mandibula (#157)
10 molad púp (#16) 11 molitár háj (#165) 1 nordkristály (#146)
46 õsi relikvia (#17) 10 pirgamit (#152) 5 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 3 arany (#1), 1 aranydukát (#437), 1 zöld köntös (#1151).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PÉNZRONTÓ (657. ELLENFÉL)
A pénzrontó ugyanolyan galetki, mint bárki más a Hegyben. A különbség csak elszántságában és elvetemültségében mutatkozik meg, hisz aki Császár aranypénzének hamisítására vetemedik, nem lehet teljesen épelméjû. Ha egy pénzrontót kell ájultra verned annak érdekében, hogy a helytartó elé vidd, akkor természetesen nem fogod lélekenergiáját venni, sõt, annyira becsületes vagy, hogy még ki sem rabolod!



GNÓM ÚTONÁLLÓ (148. LÉNY)
A szolgaszintet egy hírhedt útonálló csapat terrorizálja, amely egy gnómból, egy törpébõl és egy trollból áll. Bár a galetkik legtöbbje könnyedén birkózik meg a csatornaszint torzszülöttjeivel, ez a csapat eddig még minden galetkit legyõzött, úgyhogy ha találkozol velük, futás! A gnóm a csapat "esze", és egyben a legveszélyesebb tag is, hiszen ért a mágiához. Amennyiben az útonálló bandára akarsz vadászni, a VD 148-at használd, ne a VD 149-et vagy VD 150-et.



TÖRPE ÚTONÁLLÓ (149. LÉNY)
A szolgaszintet terrorizáló rablóbanda második tagja, rendelkezik a törpéktõl megszokott szívóssággal és mágiaellenállással. Baltája nyelébe rovátkákat vés a gonosz bûnözõ, így számolja, hány ártatlan galetki életét oltotta ki. Ki tudja, talán egyszer te leszel az, aki megállítod ezt a sötétlelkû csapatot!



TROLL ÚTONÁLLÓ (150. LÉNY)
A szolgaszinten élõ rablóbanda harmadik tagja, a csapat "izomembere". Közelharcban még egy jól fejlett galetkinek is kemény ellenfél lenne, de a gnóm és a törpe támogatásával közel legyõzhetetlen. Ha esetleg elbûvölve, saját társai ellen tudod fordítani, lehet esélyed a gyõzelemre...


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.