Karakterszám: |
6508 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
76 |
Játékhét: |
526 |
E
forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
183 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2024. már. 21. 10h:56' |
A következõ
fordulód táplálható: 2024. már. 22. |
|
E-mail!
VENGRYN KALANDJAI
Pihenésed alatt a következõ történt:
**
1. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem?
Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs
felõle. "Dante vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom,
szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek,
hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 õskövet, és
olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan
találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része."
A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
Kissé már éhezel, ezért csak 68 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû,
kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden
a legnevesebb
Fire Raptor, egy lángokkal körülvett, fekete bõrû, kopasz,
fehér szemû, láng farkú, magas férfi. (hírneve 7231.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*már. 15.* Mordus felköltözött a következõ szintre.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*már. 20.* A Feltámadás Hírnökei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf
királynõ felett!
*már. 20.* Törött Nyíl és Mázli megküzdöttek egymással,
és Törött Nyíl gyõzött.
*már. 20.* Törött Nyíl gyõzelmet aratott Jószerencse
felett.
*már. 20.* Törött Nyíl csatában legyõzte Jószerencseét.
*már.
21.* A Feltámadás Hírnökei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf
királynõ felett!
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell
szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél
napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû
ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
(Feltételes
gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 15 életpontot.
(-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 13 ép-t. (-4 vp.) 15 ép-t gyógyított
rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-4 vp.)
[42 TVP-t használtál fel, maradt még 246.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
131.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]
kno 4 22 3 6 |
4. képességre 22 képességpont |
Elköltesz 22 képességpontot az egészség tulajdonságod növelésére. A sok
gyakorlás meghozta eredményét, az egészség tulajdonságod most már 10! Elköltesz
6 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 8!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot,
és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 38 ap, törpe
pikkelyvért (#4) 47 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, kerek kõ (#11)
1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14)
3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 76 ap, kötél (#128) 19
ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 38 ap, ében nyílpuska
(#133) 57 ap, ében láncing (#134) 76 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, khaldoran
öv (#137) 57 ap, üvegszimbólum (#138) 28 ap, furulya (#167) 152 ap, molitár
dob (#168) 190 ap, törpe balta (#224) 7 ap, óriás fülbevaló (#225) 380
ap, törp szekerce (#235) 95 ap, lelakatolt ládikó (#310) 570 ap, vas lemezpáncél
(#1001) 164 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 72 ap, bõr mellvért (#1046)
118 ap, kerek pajzs (#1061) 43 ap, nagy pajzs (#1062) 91 ap, vassisak (#1076)
43 ap, szárnyas sisak (#1077) 91 ap, halotti maszk (#1091) 27 ap, díszes
fejpánt (#1106) 27 ap, vándorcsizma (#1121) 27 ap, utazóköpeny (#1136)
22 ap, díszes köpeny (#1138) 136 ap, zöld köntös (#1151) 27 ap, átlátszó
köntös (#1152) 72 ap, könnyû íj (#1271) 43 ap, könnyû nyílpuska (#1286)
72 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 129 ap, csonttõr (#1301) 27 ap, vívótõr
(#1303) 145 ap, görbekard (#1316) 43 ap, hosszúkard (#1317) 91 ap, barbár
lándzsa (#1331) 43 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 91 ap, az erõ könnyû íja
(#1721) 228 ap, a tudás vas lemezpáncélja (#1901) 348 ap, az ügyesség bõr
mellvértje (#2396) 303 ap, a pontosság zöld köntöse (#4301) 212 ap, a védekezés
utazóköpenye (#4736) 207 ap, a titán fekete csizmája (#5622) 426 ap, a
titán csatos öve (#5666) 269 ap, a kobra csonttõre (#7601) 273 ap, a tolvaj
hosszú íja (#9372) 444 ap, az entek zöld köntöse (#9701) 273 ap, az elfek
szárnyas sisakja (#10527) 444 ap, a merénylõ zöld köntöse (#11051) 273
ap, a tudós nagy pajzsa (#11412) 444 ap, a sebesség karikaszimbóluma (#13361)
282 ap, a szellemek utazóköpenye (#15086) 269 ap, a sas fekete csizmája
(#15972) 426 ap, az elefánt díszes pikkelyvértje (#16317) 483 ap, az elefánt
márványgyûrûje (#16526) 273 ap, az elefánt csepp fülbevalója (#16556) 269
ap, a bölcsesség bõr mellvértje (#17696) 364 ap, a bölcsesség díszes fejpántja
(#17756) 273 ap, a bölcsesség fekete csizmája (#17772) 426 ap, a kígyó
csepp fülbevalója (#19256) 269 ap, a ragadozó nagy pajzsa (#19962) 444
ap, a küzdelem malachit karkötõje (#20591) 273 ap, a tökéletesség bõr mellvértje
(#21746) 487 ap, a tökéletesség kék köpenye (#21837) 490 ap, a tökéletesség
zöld köntöse (#21851) 396 ap, a tûz csatos öve (#22316) 145 ap, a tûz bronz
amulettje (#22348) 483 ap, a tûz márványgyûrûje (#22376) 150 ap, a tûz
fogazott kardja (#22468) 125 ap, a jég vassisakja (#22676) 166 ap, az enyészet
sárgaréz nyaklánca (#23231) 159 ap, a villám kõamulettje (#23696) 150 ap,
a villám malachit karkötõje (#23741) 150 ap, a villám barbár lándzsája
(#23831) 166 ap, a méreg könnyû pikkelyvértje (#23966) 196 ap, a méreg
karikaszimbóluma (#24161) 159 ap, a méreg hosszú lándzsája (#24283) 506
ap, a regenerálódás kõamulettje (#24596) 150 ap, a sün karikaszimbóluma
(#25061) 159 ap, a teknõs nagy pajzsa (#25362) 303 ap, a teknõs vándorcsizmája
(#25421) 150 ap, a teknõs átlátszó köntöse (#25452) 285 ap, a yeti kék
köpenye (#26337) 278 ap, a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) 159 ap, a yeti
díszes karkötõje (#26442) 285 ap, az elektromosság sárgaréz nyaklánca (#27281)
159 ap, az elektromosság kõamulettje (#27296) 150 ap, a légzés bronz mellvértje
(#27597) 399 ap, a légzés utazóköpenye (#27686) 145 ap, az angyalok csontmaszkja
(#28092) 285 ap, a bûz díszes fejpántja (#29006) 150 ap, a bûz kék köpenye
(#29037) 278 ap, a bûz zöld köntöse (#29051) 150 ap, a sólyom halotti maszkja
(#29441) 150 ap. Veszel 1 kötelet 19 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
bsz 2 |
belépés szövetségi barlangba |
Elhagyod a boltot. Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7%
jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival
együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: a királynõ
karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498), a
királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt
(#498), a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt
(#498). Betérsz az ivóba egy pofa sörre. Jót trécseltek a haverokkal.
(+4 hírnév.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
v 159 7586 3 |
159. varázslat elmondása |
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemidézést. A varázslat
segítségével megidézed a szellemet a barlangban, amely így szól a szerencsétlen
galetkihez: "Vengryn vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok
parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy
megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan
elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 223.]
v 154 |
154. varázslat elmondása |
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy kisebb erõpajzsot. (+4% védekezés.)
(-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]
v 148 1 |
148. varázslat elmondása |
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy méregsemlegesítést. (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
v 158 |
158. varázslat elmondása |
Magadban motyogva, létrehozol egy láth. észlelését. (-4 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell
dolgoznod. Márványtömböket darabolsz és csiszolsz, kemény fizikai munka,
de legalább nem takarítási munkát kaptál! Keményen megizzadsz, mire végül
a munkafelügyelõ elküld, hogy eleget dolgoztál, és jelentkezhetsz a béredért.
1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Egy igazi bárdnak rengeteg
gyakorlásra van szüksége, így aztán nem búsulsz, amikor néhány hang hamisra
sikerül. Persze a szomszédok erõsen dörömbölnek... Hirtelen zajra leszel
figyelmes. Egy dühödt torzszülött tör be hozzád, úgy látszik, õ nem értékeli
a mûvészetet. Ellenfeled egy óriáspók (#89) [aura: imm.ktkt.méreg: 30.].
*** 1. KÖR *** Megközelíted az óriáspókot. Az óriáspók feléd mozog. Támadod
az óriáspókot. Meglengetve a Kõ Kardját, próbálsz lesújtani.
(11 ép-t
sebeztél). Harapásra nyitod szádat.
(39 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Tekergetve
suhintasz farkaddal.
(31 ép-t sebeztél). Az óriáspók halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 81 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+38%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod
a zsákmányt, ami 16 arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
ho 10 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
h 809 |
809. tárgy használata |
Most már tudod, hol keresd a pénzhamisítók barlangját. Nincs más dolgod,
mint a barlang közelében ólálkodni, rejtõzködni, és elkapni egy gyanútlan
pénzhamisítót...
Telik-múlik az idõ, türelmesen várakozol.
[Éberség
próba 13-as küszöbre: 8 hõsiesség pont árán sikeres]
A várakozás percei, órái megõrjítenek.
[Szerencse próba 11-es küszöbre:
5 hõsiesség pont árán sikeres]
Majdnem egy órát vársz, közben többször is elmegy egy-egy csapat, végre
eljön a megfelelõ alkalom, és egy magányos galetki közeledik.
[Lopakodás
próba 17-es küszöbre: 9 hõsiesség pont árán sikeres]
Az utolsó pillanatig nem is tudja, hogy mi les rá, amikor lesújtasz. Ellenfeled
egy pénzrontó (#657).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A pénzrontó közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz a
pénzrontó felé. Már ott is vagy! A pénzrontó téged támad. Ütni próbál
jobb mancsával.
(16 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -4 vastag bõr.)
Lesújt rád bal karmával.
(14 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd.
Gyengülsz (-13% támadás). Támadod a pénzrontót. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(23 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A pénzrontó rád támad. Odacsap neked jobb mancsával.
(20
ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -4 vastag bõr.) Feléd döf bal karmával.
Félrehajoltál. A pénzrontót próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(22 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A pénzrontó téged támad. Bever egyet jobb mancsával.
(20
ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik. ( -4 vastag bõr.) Feléd suhint bal
karmával.
(23 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-14%
támadás). A pénzrontót próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(20 ép-t
sebeztél).
[A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 93 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled
magad. Gyógyulsz 15 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 16 életpontot. (-4 vp.)
Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-4 vp.) 15 ép-t gyógyított rajtad.
(-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 12 ép-t. (-4 vp.) 17 ép-t gyógyított
rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 14 életpontot. (-4 vp.)
[71 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
Átadod Troynak a kötelet.
- Megfelelõ lesz, és biccent. Odasétál a teret
díszitõ, a földbõl kinövõ cseppkövek egyikéhez, és hozzáerõsíti a kötél
végét. Majd körülnéz, keres egy másik cseppkövet valamivel távolabb, és
ahhoz rögzíti a kötél másik végét. Aztán elégedetten szemléli az alkotását,
mintha valamiféle csodát hozott volna létre.
- Látod, Vengryn, ez egy
egészen egyszerû dolog! Eközött a két pont között - mutat a cseppkövekre
- a legrövidebb út az egyenes. Számunkra ez nyilvánvaló. De vajon egy másik
univerzumban is így van-e? Az Ellenség hasonlóképp gondolkodik, mint mi?
Egyáltalán, csinálnak olyasmit, ami a mi gondolkodásunkhoz hasonlít? Két
pont távolságának mérése a matematika egyik legalapvetõbb eleme. Bármennyire
idegen faj is az Ellenség, kétségtelen, hogy az univerzum törvényeit még
õk is elismerik, a matematika számukra is ugyanazt mondja. De vajon más
törvényszerûségeket is ugyanúgy látnak mint mi?
Talán egyáltalán nem
annyira különbözõk õk. Csak másképp hasonlók. Képzeld el, ha létezne egy
világ, ahol a nyálad a létezõ legtoxikusabb anyagnak bizonyulna, és az
ott élõ lények a porszemnél is apróbbak. Egyet köpnél, és országok semmisülnének
meg. Halálos, veszedelmes, gyilkos lénynek tartanának az ott élõk, egy
rémnek, akitõl rettegni kell. Pedig mi ezt nem gondoljuk magunkról. Lehet,
hogy az Ellenség nem csak a pusztítás mûvészetében jár elõttünk? Lehet,
hogy õk képesek arra, amit mi meg sem kíséreltünk - kapcsolatot teremteni?
De elég legyen a filozofálásból, folytatom a történetet, hiszen ezért jöttél.
- Némi idõbe telt, amíg Rintelki Anator magához tért a sokkból. Énoszi
Warttól várta a magyarázatot, akinek láthatóan legalább annyira szüksége
volt a támogatására, mint neki az övére.
- Ezt lehet sokféleképp magyarázni
- kezdte Anator - de mindketten tudjuk, hogy csak egy magyarázat a helytálló.
Az ügynök már nem csak elpusztítani tudja a mieinket. Valahogy megismerte,
hogyan mûködünk... Képes irányítani. Yantarin a befolyása alá került. Tudtam,
éreztem, amikor a szójerek után szag felerõsödött, de az agyam nem fogadta
el az intuíciómat.
Wart bólintott. Felállt, és odalépett a holttesthez,
felemelte a csuklóját, amelyen még mindig ott volt a mágiáját a szójer
nyálától elvesztett karkötõ.
- Az ügynök nagyon ravasz, ahogy mondtam,
olyan dolgokra is képes, amit el sem képzelnénk róla. Tisztában van vele,
hogy megérzed a jelenlétét. Tudja, hogy kutatunk utána. És már képes a
jelenlétét elrejteni. - ezzel a karkötõre mutatott. - Amikor a mágia megsérült,
attól kezdve a Yantarinba költözött rontást érezted. Valamit én is éreztem,
hogy nincs rendben, hívjuk ezt hatodik érzéknek... Ezért varázsoltam rád
kõbõrt lefekvéskor. De nem igazán értem, hogy miért nem õ maga végzett
veled, velünk. Hiszen õ hatalmas, legyõzhetetlen. Egy irányított galetki
pedig csak egy megbízhatatlan eszköz.
- Ki tudja, talán mégsem. - mondja
Anator elgondolkodva. - Az mindenesetre világos, hogy Yantarinnak nem csak
az volt a feladata, hogy megöljön engem. El kellett vezetnie a lakószinttõl,
minél távolabb. Azonnal vissza kell mennünk!
Wart szemöldökét ráncolva
nézett a hûséges katona tetemére. Ha itt hagyják, bizonyosan torzszülött
táplálék lesz belõle. Arra viszont nincs idejük, hogy tisztességes sírhalmot
emeljenek neki. Wart szemébe könnyek gyûltek, amikor felemelte kezét, és
pusztító tûzáradatban elhamvasztotta a testet.
Aztán megfogta Anator
kezét, elmormolt néhány varázsszót, és egy kékesen vibráló energiakapu
jelent meg elõttük. Átléptek rajta, és máris Énoszi Wart apró toronyszobájában
találták magukat. Anator szíve a torkában dobogott. Nem tudta, pontosan
mire számított, talán azt hitte, a torony romokban hever. Azonban minden
csendes volt. Lementek a lépcsõn. Egy tanítvány jött szembe.
- Merre
találom a Magisztert? - kérdezte Wart. A tanítvány értetlenül nézett rá.
- Az ünnepséget celebrálja, a fõtéren! A császár idelátogatása alkalmából.
Wart arcán a felismerés jelei mutatkoztak. A Hegyet-megmentõ kaland során
errõl a felettébb fontos eseményrõl egészen megfeledkezett.
- Gyerünk!
- intett Wartnak. - Nem titkolódzhatunk tovább, az esetet jelentenünk kell
a Magiszternek, a torony vezetõjének! Az ügynök most akar cselekedni, és
ha képes galetkiket irányítani, bármi másra is képes lehet. Talán azt is
tudja már, hogy a bábja kudarcot vallott.
Kirohantak a toronyból. A lakószint
központi terén komoly tömeg gyûlt össze. Munkások egy díszes emelvény utolsó
simításain dolgoztak. Az emelvény mellett a helytartó beszélgetett a Magiszterrel,
az akadémia néhány vezetõjével és a fõpappal. Sietve indultak felé, de
ekkor a fiú megtorpant.
- A remete, az a különös remete, aki egy napig
más volt, mint az igazi... Most már értem, valahogy az is összefüggésben
volt az ügynökkel. Tudod, amikor nála jártam, semmiféle szagot nem éreztem.
- Hmmm, sietnünk kéne, ezt megbeszéljük utána!
- Nem, ne, várj, ez
fontos lehet! Amikor otthagytam a remetét, olyan érzés volt valamivel késõbb,
mintha egy álomból ébredtem volna. És megéreztem a bûzt. A bûz végig ott
volt. Csak valahogy nem vettem róla tudomást, csinált velem valamit. -
Anator erõsen megszorította Wart karját. - az ügynök tökéletesen megismert
minket. Bármit meg tud tenni az elménkkel! Vagy akár nemcsak az elménkkel...
Talán az a remete nem is egy báb volt... hanem maga az ügynök? Alakot váltott,
vagy belebújt a testbe, vagy nem tudom. Tehát lehet, hogy ITT VAN a téren.
Wart bólintott.
- Lehet. És akkor talán ma itt mindenki meg fog halni.
Most azonnal beszélünk a Magiszterrel, õ tudni fogja, mit kell tennünk!
Közelebb értek a csoporthoz, a Magiszter ekkor vette õket észre, és látható
döbbenettel nézett rájuk.
- Ah, hogy elszaladt az idõ... Mennem kell!
- kacsint rád Troy, miközben látja, hogy majd kifúrja az oldaladat a kíváncsiság.
- Ne aggódj, legközelebbre nem kérek tõled semmit... és mégis, minden titokra
fény derül! Most pedig pihenj jót! - köszön el kacagva. [A bárdot a következõ
fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
ho 5 |
hõsiesség pont használata |
Szükség esetén egy próbánál max. 5 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
dd 479 |
több tárgy eldobása |
A szemétbe hajítasz 1 duzzadt xenópetét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]
be 4 51 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod,
hogy
a transzformáció képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló
elmagyarázza, hová kell menned. Bemész az akadémia egyik oktatójához, egy
nagydarab, vörös rákszerû lényhez. Kinézete ellenére kiváló oktatónak bizonyul.
Néhány óra leforgása alatt elsajátítod a kívánt szakértelmet. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 105.]
k 12 450 |
kaland elvállalása |
(12. kaland:) Ezt a feladatot valóban az istenek is neked szánták. Hasznos
a köznek, és hasznos a zsebednek. Délután szundítasz egy kicsit, hogy este
éber vadászként, és ne álmos áldozatként tehesd a dolgod. A szinten gyorsan
elterjedtek a hírek a bnrutális rablókról, így Te is tudod, hogy éjfél
után a Miluten fûhöz címzett kocsmából hazaindulók vannak legnagyobb veszélyben.
Úgy döntesz, hogy este Te is beülsz egy pohár italra, majd részegnek álcázva
magad felderíted a környéket.
A kocsma környékén a szokásosnál nagyobb
tömeget találsz. Lehet, hogy a támadások elriasztották a szokásos vendégkör
egy részét, de a vérdíjra éhes harcosok hada bõven pótolja ezt a forgalomkiesést.
A bejáratnál egy felirat fogad: "Ma fellép Miss Polly. Belépõ 40 arany".
[Tárgyhasználat: 40 arany]
Kiszurkolod a morcos pénztárosnak a pénzt, és reménykedsz, hogy a produkció
valóban megér ennyit. A kocsma összes helyisége zsúfolásig meg van telve.
Alig tudsz a bárpulthoz furakodni. Sört akarsz rendelni, de a csapos azt
mondja, hogy csak pálinka van, ha nem tetszik, el is mehetsz.
- Akkor
legyen az - mondod.
[Tárgyhasználat: 10 arany]
- 10 arany lesz - és eléd lök egy nagy pohárnyi kissé zavaros, enyhén bûzlõ
folyadékot. Ha nem fizettél volna érte ennyit, a mosogatóba öntenéd az
egészet, de most inkább magadba töltöd. A hatása irtózatos. Mintha savat
ittál volna, úgy marja a nyelõcsöved, majd pár perc múlva látásod homályossá
válik, és hullámokban tör rád a álmosság.
[Egészség próba 15-ös küszöbre:
4 hõsiesség pont árán sikeres]
Néhány percig kábultan ücsörögsz, majd úgy döntesz, hogy ha ma este még
tenni akarsz valamit, akkor meg kell szabadulnod a gyomrodat maró anyagtól.
Eltántorogsz a mellékhelységig, és keresel egy szabad zugot. A föld iszonyúan
csúszik a az elõtted itt jártak sikertelen célzási kísérletei miatt.
[Ügyesség próba 16-os küszöbre: sikeres]
Sikerült talpon maradni, az ujjadat kissé ledugod a torkodon, majd pár perc
múlva teljesen felfrissülten hagyod el a bûzök csarnokát. Közben elmúlt
éjfél, megkezded a vadászatot. Az utcákon keringve néha hortyogó részegekbe
botlasz. Ezeknek sincs sok esélye az életben maradásra - gondolod, még
szerencse, hogy Te soha nem hagyod el ennyire magad. Már jó ideje járõrözöl,
amikor a közeledbõl sikolyt hallasz. Elindulsz a hang irányába, és látod
amint három alak egy földön fekvõ negyediket rugdos. Azonnal közbelépsz.
Ellenfeleid egy gnóm útonálló (#148), egy törpe útonálló (#149) és egy
troll útonálló (#150).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** A gnóm útonálló a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy ellenáll.megtörése! Néhány rövid kézmozdulat után a gnóm útonálló létrehoz
egy elemi védelem varázslatot. A törpe útonálló odajön hozzád. A troll
útonálló máris elõtted terem! A troll útonálló felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A törpe útonálló rád támad. Fegyverével, egy törpe baltával keresi a gyenge
pontodat.
(4 ép-t sebzõdtél). A troll útonálló rád támad. Kimeresztve,
elõre suhint jobb karmával.
(5 ép-t sebzõdtél). Roncsoló sebzés! ( -4
vastag bõr.) Odacsap neked bal karmával.
(13 ép-t sebzõdtél). Bõröd roncsolódik.
( -4 vastag bõr.) Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-8 ép.) Támadod a
troll útonállót. A Kõ Kardjával támadsz. Elkerülte. Fogaidat próbálod belemélyeszteni.
El sem találtad. Odacsapsz farkaddal.
(24 ép-t sebeztél). A troll útonálló
regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A gnóm útonálló elmond egy isteni harag varázslatot.
22 ép-t
sebzõdtél. A törpe útonálló rád támad. Törpe baltát forgatva támad.
(10
ép-t sebzõdtél). A troll útonálló téged támad. Gyorsan feléd lendít jobb
karmával.
(17 ép-t sebzõdtél). Bõröd megsérült. ( -4 vastag bõr.) Lesújt
rád bal karmával.
(20 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar.
(-9 ép.) A troll útonállót
próbálod megsebezni. Meglengetve a Kõ Kardját, próbálsz lesújtani. Mellétrafáltál.
Acsarogva harapni próbálsz.
(28 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Lecsapsz farkaddal.
(31 ép-t sebeztél). A troll útonálló regenerálódik.
[A csatában összesen 83 sebzést okoztál, és 108 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz
gyógyításra. 15 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz
13 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz 16 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp
gyógyulsz 16 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz 14 életpontot. (-4 vp.) 16 ép-t gyógyított
rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 16 életpontot. (-4 vp.)
(450. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted
a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba,
nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Rövid
keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad
a falba, de ráadásul még zárva is van. Szerszámokat veszel elõ, amelyek
segíthetnek az ajtó felnyitásában.
[Zárnyitás próba 7-es küszöbre: sikeres]
Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Hurrá, kincset találtál, ami 41 arany és egy zöld köntös.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 12% lélekenergia.
[56 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
be 20 43 |
meglátogatod a 20. épületet |
Ellátogatsz a remetéhez, aki kíváncsian várja a megfejtésedet.
- A válasz
43! - közlöd a remetével, majd várod az eredményt. A remete boldogan tapsol.
- Gratulálok, a megfejtés tökéletes! (+1 képességpont.) Most pedig lássunk
munkához! Több különleges kalandot is ismerek, de tudnod kell, hogy ezeket
egy galetki képtelen önmagában, egyedül megoldani. Keresned kell más galetkiket,
akik hozzád hasonlóan, ugyanazt a feladatot kapják tõlem, és velük együtt
kell útnak indulnod! Egyszerre mindig csak egy megbízást adok, és amíg
azt nem teljesíted, vagy nem mondasz le róla [DK parancs], nem kapsz újabbat.
A remete odalép hozzád:
- Bizonyára Te is tudod, hogy a napokban lesz
a szint elöljárójának születésnapja. A szint néhány régi lakója elhatározta,
hogy valami kedves és látványos meglepetéssel szolgál neki. A régebbi idõkben
még jónéhány galetki mester értett a tûzijáték rakéták készítéséhez. Sajnos
ez a szakma az elmúlt évszázadok során elfelejtõdött, és manapság már csak
a kocsmai énekesek elõadásából lehet tudni, hogy egykor a nagyobb ünnepeket
milyen látványos parádéval fejeztük be.
Néhány nappal ezelõtt egy érdekes
õsi irat jutott a kezembe. Ha helyesen fejtettem meg, akkor valahol a csatornaszinten
van egy elrejtett raktár. Az lenne a dolgod, hogy kutasd fel ezt a helyet,
és fejtsd meg a rakéták mûködésének titkát. Szeretnénk végre egy valóban
nagyszabású ünnepséget rendezni.
Ja igen, majdnem elfelejtettem. A raktár
a Tiltott Övezet legmélyén van - ha vállalod a feladatot, akkor majd pontosan
elmagyarázom hogyan juthatsz oda -, ezért nem javaslom, hogy egyedül menj
oda. Ha reménykedni akarsz a sikerben, akkor szerezz legalább még két,
de inkább három társat magad mellé.
(50. kaland, összesen 30 TVP-t igényel,
és maximum 4 galetki vehet részt benne.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]
ep 12 25 13 |
építed az 12. épületet 25 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
az elektr.lehelet tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod
a nagyobb barlang felhúzását.
Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Kitartóan
gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is.
Az építés 25 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az
épületet használhasd, még 45 TVP-nyit kell dolgoznod.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 19.]
v 146 14 11 |
146. varázslat elmondása |
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy kontakt.õseiddel. Aha! Õseid
megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
v 146 17 11 |
146. varázslat elmondása |
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
v 146 11 8 |
146. varázslat elmondása |
Nincs annyi varázspontod, hogy ezt a varázslatot elmondhasd.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]
be 5 |
meglátogatod az 5. épületet |
Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang,
poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester
ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. A kölcsönös
üdvözlés és a belépõ, 25 arany kifizetése után elmondod az arénamesternek,
hogy a soron következõ torzszülöttekkel szeretnél harcolni. Rövid idõ alatt
elõkészítik számodra a porondot. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok
Kék Hadúr, az általa legyõzött akadály 2 gortangu (#258). És már kezdõdik
az összecsapás. Ellenfeled egy óriás skorpió (#39).
*** 1. KÖR *** Az óriás skorpió felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az óriás
skorpió feléd rohan. Támadod az óriás skorpiót. A Kõ Kardjával lesújtasz.
(14 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz.
(48 ép-t sebeztél). Roncsolod
bõrét. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal.
(32 ép-t sebeztél). Szagod
látható benyomással van rá
(6 sebzés). Az óriás skorpió kileheli lelkét.
[A csatában összesen 100 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+22%). Piknik idõ! Gyorsan enni kezdesz. (+9% jóllakottság.) A harc alatt
nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester
átadja a jutalmat, 40 aranyat.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Hosszú kutatásba kezdesz,
lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál.
Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A kirakott zászlók alapján, itt
egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Csapda után kutatsz. Semmit sem
találsz. Továbbmész. Valami nagyon hegyes döf alulról beléd. (-18 ép).
Ez a csapda nagyon jól volt álcázva!
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Cyron Achenar, egy jóképû, lágyhangú,
igézõ tekintetû, minden nõ szívét meghódító férfi. A Bárdok klánjának muzsikus
rangú tagja. Tárgyai: a tökéletesség vívótõre, a tökéletesség kõamulettje,
bronzmedál, a tökéletesség márványgyûrûje, a tökéletesség díszes karkötõje,
szivárványkristály, a bûz vívótõre, a mágia nehéz nyílpuskája, a szakács
üstje, a tûz csontmaszkja, a tökéletesség csepp fülbevalója, a tökéletesség
csonttõre, a tûz malachitgyûrûje, a tûz díszes karkötõje, a bûz ónixgyûrûje,
a tûz zangrozi csizmája, a mágia nagy pajzsa, a tökéletesség díszes pikkelyvértje,
görényfarok, a tökéletesség keresztszimbóluma, a tökéletesség ezüst fülbevalója.
Melledet verve, elõrelépsz.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Cyron Achenar létrehoz egy
szellemkalapács varázslatot.
Sebzõdsz 71 ép-t. Megindulsz Cyron Achenar
felé. Már ott is vagy! Megtámadod Cyron Achenart. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(33 ép-t sebeztél). Cyron Achenar regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Cyron Achenar létrehoz egy
szellemkalapács varázslatot. Ezt most megúsztad. Megtámadod Cyron Achenart.
Villámokat köpsz.
(34 ép-t sebeztél). Cyron Achenar regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Cyron Achenar elõhív egy szellemkalapács varázslatot.
Sebzõdsz
71 ép-t. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 67 sebzést okoztál, és 142 sebzést kaptál.] Ebben
a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 1.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 1.]
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
Ebben a körben +5 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 396 sebzést
okoztál, és 361 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 1 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
284 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Vengryn, egy zömök testalkatú hõs, kibõl árad az önbizalom.
Szoborszerûen büszke tartású férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint
(5. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 76. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (15) / 3.20 |
[2] IQ: |
16 / 2.63 |
[3] ügyesség: |
8 (10) / 0.25 |
[4] egészség: |
10 / 0.26 |
[5] mágia: |
10 (12) / 2.45 |
[6] gyorsaság: |
10 (11) / 0.41 |
[9] Méret/ép: |
130 (137) / 1 |
Min. méret: |
96 |
Barlangméret: |
131 |
|
|
Varázspont: |
125 / 4 |
Képességpont: |
19 / 58% |
Hõsi pont: |
8 (5) |
Tám.bónusz: |
5% |
Véd.bónusz: |
8% |
Galetki erõ: |
535 / 305 |
Hírnév : |
717 |
Jóllakottság: |
66% |
Életkor: |
13
/ 13 |
|
|
Galetki csaták: |
12 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
4 (0) |
Torzsz. csaták: |
476 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
426 (2) |
Leölt torzszülött: |
623 (2) |
Pszi csaták: |
22 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
14
(0) |
Ájulások száma: |
14 (1) |
|
A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: felvilágosult halandó
(19)
Speciális képességeid:
+19 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz öt elfu mohát. 2.) Érj el 800-as hírnevet. 3.) Érj el legalább
20 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
17 (22) / 4.81 |
[17] vastag bõr: |
10 (12) / 0.20 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
4 (6) / 0 |
[25] bûz: |
7 / 0 |
[26] lõfegyver: |
4 (6) / 0.56 |
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
6 / 1.15 |
[47] zárnyitás: |
5 / 1.55 |
[48] mászás: |
7 / 3.29 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.14 |
[50] meggyõzõkészség: |
5 (7) / 0.90 |
[51] transzformáció: |
1 / 0 |
[52] auraészlelés: |
3 / 0.25 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.10 |
[54] kereskedelem: |
5 / 1.19 |
[55] szívósság: |
10 / 0.25 |
[56] varázsitalfõzés: |
5 / 1.18 |
[57] gyógynövények: |
4 / 3.31 |
[58] nyomkeresés: |
4 / 1.50 |
[59] vezetõkészség: |
3 (4) / 0.25 |
[60] pszi támadás: |
8 / 2.70 |
[61] pszi energia: |
10 / 3.70 |
[62] lopás: |
5 / 0.25 |
[63] éberség: |
4 / 0.45 |
[64] átokszórás: |
6 (8) / 1.95 |
[65] álcázás: |
2 / 0.15 |
[66] lopakodás: |
6 / 0.28 |
[67] régészet: |
7 / 1.32 |
[68] zene: |
6 / 1.62 |
[69] tanulás: |
4 / 1.39 |
[71] javítás: |
8 / 1.60 |
[72] építés: |
5 / 3.33 |
[73] felderítés: |
6 / 2.18 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
1 (2) / 0 |
[101] szakért.: |
6 (7) / 5.52 |
|
|
a
Kõ Kardja |
fog |
[103] méret: |
17 / 0 |
[104] szakért.: |
6 / 5.17 |
[105] roncsolás: |
4 / 0 |
|
farok |
[106] méret: |
16 / 0 |
[107] szakért.: |
4 / 1.12 |
[108] kontaktméreg: |
2 /
0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[147] alkímia: |
1 / 0 |
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.06 |
[11] elektromos kéz: |
10 / 0.48 |
[48] ellenáll.megtörése: |
6 / 0.24 |
[10] energiatüske: |
8 / 0.32 |
[156] éhínség: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[13] jégcsóva: |
6 / 1.06 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[154] kisebb erõpajzs: |
3 / 2.40 |
[27] kisebb gyógyítás: |
10 / 2.17 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 1.48 |
[158] láth. észlelése: |
2 / 0.12 |
[157] láthatatlanság: |
8 / 0.06 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.12 |
[129] mentális robbanás: |
7 / 0.36 |
[148] méregsemlegesítés: |
2 / 0.12 |
[28] óriáserõ: |
4 / 0.06 |
[128] pszi csáp: |
6 / 0.96 |
[171] savpajzs: |
1 / 0 |
[159] szellemidézés: |
2 / 0.12 |
[132] tudati méreg: |
6 / 0.66 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.18 |
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
méregsemlegesítés (2), láth. észlelése (2).
|
MAKRÓID |
|
2. Makró |
bsz 2 |
v 159 7586 3 |
v 154 |
v 148 1 |
v 158 |
ad 10 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektromos kéz t.var. ha 4 vagy több ellenfél van. |
2: Lõfegyver használata ha ellenfeled #75. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 90 0 25 27;
VI erõ:125% ép:30%;
PV 1;
PSZ
47 48 66 67;
BA 15152;
HE 1;
PT 2;
PTA 129 132 132 128 4;
PTB 4 4
4 4 4;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #6 (3. épület), #8 (4. épület),
#10 (8. épület), #12 (7. épület), #17 (9. épület), #50 (20. épület).
SZÖVETSÉGED:
Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol,
eddig 255 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Monokonstrumatik Abarrun. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10
legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a bûz zöld köntöse (#29051) |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a gólem
köpenye (#8335) |
* |
1 a kobra szárnyas sisakja (#7377) |
|
1 a majom halotti maszkja (#14141)
|
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a ragadozó díszes fejpántja (#20006) |
|
1 a sün csatos öve (#25016)
|
|
1 a tûz halotti maszkja (#22241) |
|
1 a védekezés kerek pajzsa (#4661) |
|
1 a védekezés nagy pajzsa (#4662)
|
* |
1 az energia utazóköpenye (#18686) |
|
1 az erõ díszes fejpántja (#1556) |
|
1 csatos öv (#1166) |
|
1 csontmaszk
(#1092) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
* |
1 díszes villámöv (#177) |
|
2 ezüst fejpánt
(#1107) |
|
4 halotti maszk (#1091) |
|
1 kerek pajzs (#1061) |
|
1 khaldoran öv (#137)
|
|
1 könnyû láncing (#1031) |
|
2 köpeny (#1135) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 nagy pajzs (#1062) |
|
2 öv (#1165) |
|
1 pajzs (#1060) |
|
1 pikkelyvért (#1015) |
|
1 sisak (#1075) |
|
1 törpe pikkelyvért (#4)
|
|
1 vándorcsizma (#1121) |
|
1 vassisak (#1076) |
|
1 villámöv (#172) |
|
2 zöld köntös (#1151) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a harcos gyûrûje (#7975) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a sólyom
karikaszimbóluma (#29561) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a villám karikaszimbóluma (#23711)
|
|
3 amulett (#1195) |
|
511 arany (#1) |
|
1 aranyozott fülbevaló (#1258) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 díszes karkötõ (#1242) |
|
96 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
|
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 fülbevaló (#1255)
|
|
1 gyûrû (#1225) |
|
138 hamis arany (#809) |
|
2 karkötõ (#1240) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
2 malachit karkötõ (#1241) |
|
2 márványgyûrû (#1226)
|
|
4 nyaklánc (#1180) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145)
|
|
3 szimbólum (#1210) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
37 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
6 fekete dukát (#218)
|
|
1 idõkristály (#219) |
|
1 kötél (#128) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 Morgan kristálya (#525) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a bérmágus csonttõre (#17501) |
|
1 a gyorsaság csonttõre (#4001) |
*
|
1 a Kõ Kardja (#216) |
|
1 a mágia lándzsája (#3580) |
|
1 a méreg rövid tõre (#24252) |
|
1 a sün
csonttõre (#25151) |
|
1 a tûz fogazott kardja (#22468) |
* |
1 az angyalok könnyû nyílpuskája
(#28286) |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
8 harci fejsze (#12) |
|
1 íj (#1270) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
4 parittya (#10) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
4 sziklarepesz (#13) |
|
2 tõr (#1300) |
Varázsitalok és füvek |
|
11 csótányláb (#25) |
|
3 elfu moha (#33) |
|
4 elonotichlan (#31) |
|
7 fehér gyógyital (#50) |
|
12 gyilkos boróka (#27) |
|
2 hatalom kék itala
(#58) |
|
4 hónakkupók (#30) |
|
4 hõsiesség itala (#52) |
|
2 kihívás itala (#68)
|
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
9 liánvirág (#24) |
|
16 mátekel gomba (#21)
|
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
4 mézfû (#29) |
|
9 mitulen fû (#20)
|
|
3 óriásnövés itala (#60) |
|
9 ragálygomba (#26) |
|
2 sárga gyógyital
(#61) |
|
3 sötét mák (#23) |
|
12 tejfonál (#28) |
|
14 üvegcse (#14) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
1 villámlehelet itala (#56) |
|
10 winropu moha
(#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 barna manakõ (#149) |
|
7 ekinda haj (#147) |
|
4 elektronit (#141) |
|
3 húsevõ bibe (#151) |
|
6 lemúr hártya (#161) |
|
16 mandibula (#157)
|
|
10 molad púp (#16) |
|
11 molitár háj (#165) |
|
1 nordkristály (#146)
|
|
46 õsi relikvia (#17) |
|
10 pirgamit (#152) |
|
5 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 3 arany (#1), 1 aranydukát (#437),
1 zöld köntös (#1151).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
PÉNZRONTÓ (657. ELLENFÉL) A pénzrontó ugyanolyan galetki, mint bárki
más a Hegyben. A különbség csak elszántságában és elvetemültségében mutatkozik
meg, hisz aki Császár aranypénzének hamisítására vetemedik, nem lehet
teljesen épelméjû. Ha egy pénzrontót kell ájultra verned annak érdekében,
hogy a helytartó elé vidd, akkor természetesen nem fogod lélekenergiáját
venni, sõt, annyira becsületes vagy, hogy még ki sem rabolod!
GNÓM ÚTONÁLLÓ (148. LÉNY) A szolgaszintet egy hírhedt útonálló csapat
terrorizálja, amely egy gnómból, egy törpébõl és egy trollból áll. Bár
a galetkik legtöbbje könnyedén birkózik meg a csatornaszint torzszülöttjeivel,
ez a csapat eddig még minden galetkit legyõzött, úgyhogy ha találkozol
velük, futás! A gnóm a csapat "esze", és egyben a legveszélyesebb tag is,
hiszen ért a mágiához. Amennyiben az útonálló bandára akarsz vadászni,
a VD 148-at használd, ne a VD 149-et vagy VD 150-et.
TÖRPE ÚTONÁLLÓ (149. LÉNY) A szolgaszintet terrorizáló rablóbanda második
tagja, rendelkezik a törpéktõl megszokott szívóssággal és mágiaellenállással.
Baltája nyelébe rovátkákat vés a gonosz bûnözõ, így számolja, hány ártatlan
galetki életét oltotta ki. Ki tudja, talán egyszer te leszel az, aki megállítod
ezt a sötétlelkû csapatot!
TROLL ÚTONÁLLÓ (150. LÉNY) A szolgaszinten élõ rablóbanda harmadik tagja,
a csapat "izomembere". Közelharcban még egy jól fejlett galetkinek is kemény
ellenfél lenne, de a gnóm és a törpe támogatásával közel legyõzhetetlen.
Ha esetleg elbûvölve, saját társai ellen tudod fordítani, lehet esélyed
a gyõzelemre...