Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Harci mutánsok
Küldd el képeslapként!
A harci mutánsok a Mutáns klán gusztustalan gárdistái, mindenféle elképzelhető és elképzelhetetlen alakkal: némelyik egy nagy, cuppogó csuszpájz, másoknak félig-meddig humanoid alakja van. Klánjuk bázisát mindhalálig védelmezik! Különleges kiképzésük miatt néha gazdag galetkik is alkalmazzák őket, testőrnek.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-20 13:52:13 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-20 13:53:49 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-20 13:53:56 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6482-126

Karakterszám: 6482 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 126 Játékhét: 130
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 876
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2004. feb. 2. 9h:16'
A következõ fordulód táplálható: 2004. feb. 5.

E-mail!

DOMINIA KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
*** 1.30. *** Elkh Alhan Dozo (#2507) kilépett a szövetségbõl.

El sem hiszed, hogy saját barlangodban ér támadás! Ellenfeleid egy orgling disznó (#84) (ezüstszínben csillogó aura veszi körül) és egy kis orgling sámán (#102) (vibráló kék aura veszi körül).

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy sárkányleheletet. ( +20 tûzlehelet, +20 jéglehelet, +20 savlehelet, +20 elektr.lehelet, +20 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy gránitbõr! (-10 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a zöld ekinda létrehoz egy óriáserõ varázslatot. A zöld ekinda ellõ egy tombolás varázslatot. A kis orgling sámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzpajzs. A kis orgling sámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy titánok szele! A quwarg katona az orgling disznó irányába megy. Az orgling disznó megközelíti a quwarg katonát. A quwarg katona és az orgling disznó egymással harcolnak. A quwarg katona megtántorodik. A quwarg katona holtan terül el.
*** 2. KÖR *** A kis orgling sámán elmormol egy életszívás varázslatot. A zöld ekinda sebzõdik 10 ép-t. Megindulsz az orgling disznó felé. Már ott is vagy! A zöld ekinda megközelíti a kis orgling sámánt. Az orgling disznót próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (54 ép-t sebeztél). A zöld ekinda a kis orgling sámánt támadja. Az orgling disznó rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-10% támadás). Mérgezõdik: A kis orgling sámán sebzõdik 6 ép-t.
*** 3. KÖR *** A kis orgling sámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! A zöld ekinda 10 ép-t sebzõdik. Gyógyítja a kis orgling sámánt (+10 ép). A zöld ekinda hörögve elterül. Megtámadod az orgling disznót. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (58 ép-t sebeztél). Az orgling disznó rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-11% támadás). Mérgezõdik: A kis orgling sámán 6 sebzést kap.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy energiatüske varázslatot. Az orgling disznó 10 ép-t sebzõdik. (-1 vp.) Az orgling disznó halálos sebet kapva a földre zuhan. A kis orgling sámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! 10 életpontnyit sebzõdsz. A kis orgling sámán visszanyer 10 életpontot. Regenerálsz (+10 ép) Méreg hatás: A kis orgling sámán 6 ép-t sebzõdik.
*** 5. KÖR *** A kis orgling sámán elõhív egy életszívás varázslatot. 10 ép-t sebzõdtél. Gyógyítja a kis orgling sámánt (+10 ép). Megközelíted a kis orgling sámánt. Megtámadod a kis orgling sámánt. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (68 ép-t sebeztél). Illatod zavarja (22 sebzés). A kis orgling sámán hörögve elterül. Regenerálsz (+10 ép)
[A csatában összesen 212 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 15/55, a zöld ekinda: 20/20.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+53%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy üvegszimbólum és 39 arany. Undorodva takarítasz ki.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy , a Lord Akryl-t is térdre kényszerítõ Protolisk Hercegek közül. Egyszerû férfi. (hírneve 19137.) A te szinteden a legnevesebb Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. (hírneve 8175.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*jan. 29.* Jimmu Palimadrakoszt majdnem felfalta egy orgling melák. *jan. 29.* Jimmu Palimadrakoszt majdnem felfalta egy orgling sámán. *jan. 29.* Jimmu Palimadrakosz és Yarea megküzdöttek egymással, és Jimmu Palimadrakosz gyõzött.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*jan. 26.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett! *jan. 27.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Ödlerk fivér felett! *jan. 27.* Fortian és Aranea pszi párbajt vívtak. Fortian került ki gyõztesen. *jan. 30.* Nemesist majdnem felfalta egy öngyilkos orgling. *jan. 30.* Alba Regina és Kronx pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *jan. 30.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Edil Ves Ybesel Tal Ular felett. *jan. 30.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte St. Lopezt. *jan. 30.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Geri felett. *jan. 30.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Fortian felett. *jan. 30.* Alba Reginát kis híján megölte egy Thunil Baltarog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]

ee 17 1092 1107 1135 1062 1121 sok-sok eladás
Lesétálsz a kereskedõhöz. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 42 ap, törpe pikkelyvért (#4) 52 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 21 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 21 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 84 ap, kötél (#128) 21 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, ében tündekard (#132) 42 ap, ében nyílpuska (#133) 63 ap, ében láncing (#134) 84 ap, üvegszimbólum (#138) 31 ap, pikkelypáncél (#223) 63 ap, törpe balta (#224) 8 ap, lelakatolt ládikó (#310) 630 ap, lemezpáncél (#1000) 105 ap, vas lemezpáncél (#1001) 181 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 269 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 80 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 143 ap, könnyû láncing (#1031) 148 ap, ezüst láncing (#1033) 337 ap, bõr mellvért (#1046) 131 ap, bronz mellvért (#1047) 206 ap, kerek pajzs (#1061) 47 ap, nagy pajzs (#1062) 100 ap, sisak (#1075) 21 ap, vassisak (#1076) 47 ap, szárnyas sisak (#1077) 100 ap, szarvas sisak (#1078) 186 ap, maszk (#1090) 10 ap, halotti maszk (#1091) 30 ap, csontmaszk (#1092) 80 ap, díszes fejpánt (#1106) 30 ap, ezüst fejpánt (#1107) 80 ap, csizma (#1120) 10 ap, vándorcsizma (#1121) 30 ap, fekete csizma (#1122) 80 ap, zangrozi csizma (#1123) 161 ap, utazóköpeny (#1136) 25 ap, kék köpeny (#1137) 73 ap, díszes köpeny (#1138) 151 ap, köntös (#1150) 10 ap, zöld köntös (#1151) 30 ap, átlátszó köntös (#1152) 80 ap, díszes köntös (#1153) 161 ap, íj (#1270) 21 ap, könnyû íj (#1271) 47 ap, hosszú íj (#1272) 100 ap, kõrisfa íj (#1273) 186 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 80 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 143 ap, csonttõr (#1301) 30 ap, rövid tõr (#1302) 80 ap, görbekard (#1316) 47 ap, hosszúkard (#1317) 100 ap, fogazott kard (#1318) 186 ap, barbár lándzsa (#1331) 47 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 100 ap, hosszú lándzsa (#1333) 186 ap, a tudás vas lemezpáncélja (#1901) 385 ap, a tudás szimbóluma (#2110) 121 ap, a pontosság zöld köntöse (#4301) 234 ap, a gladiátor csepp fülbevalója (#6206) 297 ap, a hatalom csepp fülbevalója (#7106) 297 ap, a harcos köpenye (#7885) 111 ap, az entek halotti maszkja (#9641) 302 ap, az entek köpenye (#9685) 111 ap, a merénylõ kerek pajzsa (#10961) 320 ap, a merénylõ vándorcsizmája (#11021) 302 ap, a lich sárgaréz nyaklánca (#11981) 312 ap, a remete csonttõre (#12551) 302 ap, a sebesség köpenye (#13285) 111 ap, a sas könnyû íja (#16121) 320 ap, a bölcsesség márványgyûrûje (#17876) 302 ap, a bölcsesség malachit karkötõje (#17891) 302 ap, az energia karikaszimbóluma (#18761) 312 ap, a küzdelem malachitgyûrûje (#20577) 471 ap, a küzdelem hosszú íja (#20622) 491 ap, a tökéletesség zöld köntöse (#21851) 438 ap, a tûz márványgyûrûje (#22376) 166 ap, a jég csontamulettje (#22797) 315 ap, a villám utazóköpenye (#23636) 161 ap, a villám csepp fülbevalója (#23756) 161 ap, a méreg zöld köntöse (#24101) 166 ap, a méreg sárgaréz nyaklánca (#24131) 176 ap, a méreg malachitgyûrûje (#24177) 315 ap, a regenerálódás szarvas sisakja (#24478) 559 ap, a regenerálódás halotti maszkja (#24491) 166 ap, a regenerálódás díszes fejpántja (#24506) 166 ap, a regenerálódás könnyû íja (#24671) 183 ap, a sün kõamulettje (#25046) 166 ap, a sün könnyû nyílpuskája (#25136) 216 ap, a sün csonttõre (#25151) 166 ap, a teknõs vándorcsizmája (#25421) 166 ap, a yeti zöld köntöse (#26351) 166 ap, a yeti barbár lándzsája (#26531) 183 ap, az elektromosság barbár lándzsája (#27431) 183 ap, a légzés kerek pajzsa (#27611) 183 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 83 ap, az angyalok köntöse (#28150) 63 ap, az angyalok zöld köntöse (#28151) 166 ap. Eladsz 23 õsi relikviát 411 aranyért. Eladsz 1 csontmaszkot 12 aranyért. Eladsz 1 ezüst fejpántot 12 aranyért. Eladsz 3 köpenyt 3 aranyért. Eladsz 2 nagy pajzsot 32 aranyért. Eladsz 2 vándorcsizmát 8 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

ee 1151 1106 1122 1000 4 1076 sok-sok eladás
Eladsz 1 zöld köntöst 4 aranyért. Eladsz 1 díszes fejpántot 4 aranyért. Eladsz 2 fekete csizmát 24 aranyért. Eladsz 1 lemezpáncélt 20 aranyért. Eladsz 13 törpe pikkelyvértet 130 aranyért. Eladsz 1 vassisakot 7 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

ee 1137 1090 1075 sok-sok eladás
Eladsz 1 kék köpenyt 11 aranyért. Eladsz 1 maszkot 2 aranyért. Eladsz 1 sisakot 4 aranyért.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

be 17 meglátogatod a 17. épületet
Hazamész a boltból. Elmész a Tolvajok Klánjának épületébe. [Látogass el a klánépületbe úgy, hogy pontosan 100 különbözõ fajta tárgyad van.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Sajnos, minden foglalkozásnak megvannak a szakmával járó ártalmai. A tolvajok munkájuk közben sok átkozott tárgyhoz jutnak, és ezektõl valahogyan meg kell szabadulni. Használd a kineport varázslatot legalább 5 alkalommal!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]

kno 11 7 11. képességre 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot a jéglehelet harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a jéglehelet szakértelmed 23. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]

h 58 58. tárgy használata
Óvatosan beszürcsölsz 1 hatalom kék italát. (+2 minden tulajdonságodra)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]

ep 14 50 3 építed az 14. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során az ügyesség tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd az istálló építését. A kézzel hajtott bányagép nyújt segítséget a munkádban. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. Az építés 68 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 82 TVP-nyit kell dolgoznod. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+100%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]

pv 4 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 220.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Nincs csapda, vagy legalábbis nem találsz. Továbbmész.
A galetki, aki itt lakik Takesz a fejvadász, egy fekete és mélyvörös szinekben játszó, ragadozó mozgású, galetki férfi. A Tisztogatók klánjának vadászmester rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a tûz márványgyûrûje, az egyensúly gyûrûje, a sólyom csontmaszkja, a siker ezüstveretes öve, a gyorsaság kõamulettje, óriás fülbevaló, szivárvány karkötõ, Enyészmester, a tûz csepp fülbevalója, ében nyílpuska, ezüst pszi váll-lap, a háború köve, a tökéletesség zöld köntöse, a merénylõ ezüst nyaklánca, a tûz fogazott kardja, a sas bronz amulettje, görényfarok, a tökéletesség malachitgyûrûje, a harcmûvész vas lemezpáncélja, a tûz zangrozi csizmája, a pontosság karkötõje, a természet malachit karkötõje. Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Felemelve az ében nyílpuskát, Takesz a fejvadász rád lõ. (5 találattal 195 sebzést okozott.) Összerogysz. Néhány rövid kézmozdulat után a zöld ekinda létrehoz egy óriáserõ varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette a zöld ekinda elmormol egy tombolást. Az árnyékmester rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tûzgolyó. A quwarg katona 19 ép-t sebzõdik. A zöld ekinda 20 sebzést kap. A quwarg katona elindul a tûzszalamandra felé. A tûzszalamandra a quwarg katonát rohamozza. A quwarg katona és a tûzszalamandra egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Takesz a fejvadász felemeli az ében nyílpuskát, és a zöld ekinda felé lõ. (5 találattal 213 sebzést okozott.) A zöld ekinda kileheli lelkét. Az árnyékmester elmond egy tûzgolyó varázslatot. A quwarg katona 22 sebzést kap. A tûzszalamandra immúnis a varázslatra. A quwarg katona kileheli lelkét.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 195 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 49/64, a zöld ekinda: 0/149.] Mi tagadás, legyõztek. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, zöld ekinda újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+81 életpont.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]

l 100 231 lopás preferencia:
Minimum 100 arany értékû tárgyakat fogsz ellopni. Persze, ha van lehetõséged, elsõsorban mindenképpen a következõ tárgyakat lopod: szójer csáprágó.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 181.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 154 154. varázslat elmondása
Elõhívsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+9% védekezés.) (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

v 157 157. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy láthatatlanság! (-13 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]

ism 7 a következõ parancs ismétlése 7 alkalommal

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Hamar rábukkansz az egyszerû csapdára, de nem vacakolsz a hatástalanításával.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, Dorth a Mérgek Ura, egy hatalmas termetû, vastag, zöld pikkelyekkel és tüskékkel rendelkezõ férfi. [aura: 1-es dimenziókapu.] A Pszionicisták klánjának asztrális projektor rangú tagja. Viselt tárgyai: szent templomi maszk, a sav nehéz nyílpuskája, a regenerálódás ezüst fülbevalója, a sólyom sárgaréz nyaklánca, a bénaság fülbevalója, a mentát gyöngye, a bölcsesség kerek pajzsa, a sólyom karikaszimbóluma, a sólyom díszes karkötõje, a gepárd zöld köntöse, a sólyom malachitgyûrûje, nagyobb pókcsatos öv, arany pszi váll-lap, ozin fülkarika. Csendben elteszel 1 szójer csáprágót. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. És még némi ennivalót is loptál! (+9% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A közelben van egy kolónia, amelyben sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz arrafelé ellenfelet. Útközben észreveszel egy mátekel gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Csapda után kutatsz. Megnyugszol, itt nincs semmi. Továbbmész.
Aludni látszik a lakó, Dirten, egy férfi. A Pszionicisták klánjának mentát rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: spanyolcsizma, a majom könnyû nyílpuskája, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a küzdelem ezüst fejpántja, görényfarok, a kalmár nyaklánca, a túlélés zöld köntöse, Rogan karkötõje, vörös karkötõ, a szívósság kerek pajzsa, a hatalom szöges öve, ozin fülkarika, a pontosság malachit karkötõje, a sebezhetetlenség vas lemezpáncélja, a tökéletesség márványgyûrûje, óriás fülbevaló, az Örökkévalóság Rubinja, a mentát gyöngye, a pontosság malachitgyûrûje, a harcmûvész sárgaréz nyaklánca. Zsebre raksz 1 molitár dobot. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+9% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatos vagy, nehogy csapdába ess. Nicsak, egy pöcök, majdnem megrúgtad! Kikerülöd a csapdát.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, Rhandavr, egy robosztus, négy karú, pikkelyes, hosszú farokra támaszkodó férfi. A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Akadémiai nyaklánc, a tudás zafírja, az egyensúly gyûrûje, a ragadozó utazóköpenye, szent templomi maszk, az óriás fekete csizmája, a harcmûvész karkötõje, a szellemek csontamulettje, a sebezhetetlenség könnyû nyílpuskája, a védekezés gyûrûje, a bérmágus ezüst nyaklánca, a természet lovagi lemezpáncélja, a kígyó malachit karkötõje, a sebesség malachit karkötõje, óriás fülbevaló, a mágia csatos öve, kék mutációs gyûrû. Elpakolsz 69 aranyat, aztán már távozol is a zsákmánnyal. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+8% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 160.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Az egyik falon furcsa feliratot látsz. Nem tudod elolvasni, de a felirat mellett, a fal egy részen tökéletesen simára van csiszolva. Érdekes! Rátapasztod a tenyeredet próbaképpen a sima felületre. Hatalmas dübörgéssel odébbcsúszik egy rejtett sziklaajtó. Ez ám a felfedezés! Rövid idõn belül fel kéne ezt a helyet deríteni. (350. kaland, összköltsége 15 TVP.) Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Semmi veszély! Benyomulsz.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Ében, egy éjfekete bõrû, markáns arcú, kopasz, zölden foszforeszkáló szemû férfi. A Mágusok klánjának varázsló-jelölt rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Felszerelése: óriás fülbevaló, Khazidax koponyája, ében láncing, az egyensúly gyûrûje, a küzdelem keresztszimbóluma, szivárvány karkötõ, az energia karikaszimbóluma, a mágia smaragdja, a kalmár nyaklánca, ozin fülkarika, zangrozi csizma, a tárgyalás gyûrûje, vaspajzs, a teknõs díszes karkötõje, a teknõs kék köpenye. Zsebre raksz 2 drágakövet. Még mindig alszik! Kisuhansz a barlangból. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+8% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. Barlangokat keresel, amelyeken a jelzés a kihívás elfogadását jelenti. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Alaposan megvizsgálod a bejáratot, nehogy csapdába lépj. Szerencsére, nincs. Megindulsz befelé.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Teszt, egy a hasán beholder emblémát viselõ, a szinten csak megfigyelõként tartózkodó férfi. A Mágusok klánjának érdeklõdõ rangú tagja. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, vas lemezpáncél, az Örökkévalóság Rubinja, Xantin ezüstöve, zsugorító gyûrû. Megcsikordul egy kõ a lábad alatt. A galetki felkapja a fejét. Küzdened kell! Melledet verve, elõrelépsz.
Megszûnt a láthatatlanság varázslatod.
*** 1. KÖR *** A zöld ekinda elmond egy óriáserõ varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után a zöld ekinda létrehoz egy tombolás varázslatot. Teszt közelebb jön, hogy támadhasson. A quwarg katona Tesztet rohamozza. Megindulsz Teszt felé. Már ott is vagy! Teszt téged támad. Harapni próbál fogával. (47 ép-t sebzõdtél). Feléd suhint jobb karmával. (36 ép-t sebzõdtél). Ájultan a földre zuhansz. A quwarg katona és Teszt egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** A zöld ekinda elindul Teszt felé. Teszt és a quwarg katona egymással harcolnak. A zöld ekinda Tesztet támadja.
*** 3. KÖR *** Teszt és a quwarg katona egymással harcolnak. A quwarg katona hörögve elterül. A zöld ekinda és Teszt egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Teszt és a zöld ekinda egymással harcolnak. A zöld ekinda holtan terül el.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 83 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 6/108, a zöld ekinda: 0/93.] Teljes vereséget szenvedtél. Lassanként magadhoz térsz. Ellenfeled tiszteleg elõtted, jelezve, hogy méltó ellenfél voltál. [-5 TVP.] Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, zöld ekinda újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+83 életpont.)
[49 TVP-t használtál fel, maradt még 106.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Találtál egy alkalmas barlangot. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Észlelni próbálod a lehetséges csapdákat. Találsz egy fedett gödröt, de milyen rosszul van álcázva...
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Cenzúrázott Lajos, egy egy hirhedten fösfény, pénzsóvárabb a boltosnál, büdösen ragyás arcú férfi. A Mutánsok klánjának mutáns-jelölt rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Rogan karkötõje, a mutáció gyémántja, óriás fülbevaló, az óriás vándorcsizmája, görényfarok, a tûz karikaszimbóluma, a tökéletesség malachitgyûrûje, a pontosság márványgyûrûje, a gladiátor bíbor láncinge, az erõ márványgyûrûje, a harcmûvész csatos öve, a titán díszes karkötõje, a tökéletesség zöld köntöse, az entek csepp fülbevalója, a bérmágus malachit karkötõje, a pontosság csontmaszkja, az energia könnyû nyílpuskája, a szellemek háromszögszimbóluma, a puhányság köve. Csendben elteszel 61 aranyat. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+8% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 101.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Valami be van itt temetve! Átugrod.
Talán szerencséd van - épp szundikál a lakó, Jimmu Palimadrakosz, egy mennyei szépségû teremtés, kinek csápjai a tárcád felé tekeregnek, szõke nõ. [aura: meggyõzõkészség: 9.] A Halhatatlanok klánjának az univerzum szolgája rangú tagja. A Békeidõk Hírmondói szövetségbe tartozik. Felszerelése: bronzmedál, ozin fülkarika, a hatalom rubinja, a bûz gyûrûje, a kobra vassisakja, a sün könnyû íja, orglingbõr öv, óriás fülbevaló, a titán sárgaréz nyaklánca, a mentát fogazott kardja, az elfek utazóköpenye, a titán bõr mellvértje, a légzés díszes karkötõje, az elfek márványgyûrûje, a tökéletesség gyalogos lándzsája, a tolvaj fekete csizmája, a kobra ónixgyûrûje, a sebesség sárgaréz nyaklánca. Elteszel 1 szójer csáprágót, és kimész ugyanolyan csendben, ahogy jöttél. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+10% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]

k 282 383 368 379 kaland elvállalása
(282. kaland:) Megkeresed a neborhaud-fát. Szerencsére még nem vágták ki! A pórusos törzsbõl alul sajnos kevesebb ág áll ki, nem lesz könnyû feladat megmászni. Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikeres] Fáradságosan ugyan, de feljutottál a fa koronájába.
Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy sárkánylehelet varázslatot. ( +20 tûzlehelet, +20 jéglehelet, +20 savlehelet, +20 elektr.lehelet, +20 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Magadban motyogva, létrehozol egy gránitbõrt. (-10 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, a zöld ekinda elvarázsol egy óriáserõt. A zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. A quwarg katona és az 1. nagyobb elementál fatty egymással harcolnak. A 2. nagyobb elementál fatty a zöld ekindát támadja. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az 1. nagyobb elementál fattyat. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (41 ép-t sebeztél). Az 1. nagyobb elementál fatty halálos sebet kapva a földre zuhan. A zöld ekinda és a 2. nagyobb elementál fatty egymással harcolnak. A quwarg katona nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van. Regenerálsz (+11 ép) Méreg hatás: A 2. nagyobb elementál fatty 6 sebzést kap.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. nagyobb elementál fattyat. Kitátod szádat, és beborítod jeges leheleteddel. (39 ép-t sebeztél). A 2. nagyobb elementál fatty hörögve elterül. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 80 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 40/20, a zöld ekinda: 32/41.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+23%). Szolgáidnak 22% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy drágakõ. A quwarg katona táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 35 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(383. kaland:) Megkeresed a barlangot. Felemeled a galetkibõrt, és belépsz. Förtelmes bûz csapja meg az orrodat! Egy sziklakemény kristályajtót találsz. Be van zárva! Matatni kezdesz a záron, bízol ügyességedben.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: 5 hõsiesség pont árán sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót.
Óvatosan körbevizsgálódsz, eldugott kincs után kutatva - de csak szemetet találsz.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 13% lélekenergia.

(368. kaland:) A fáklyákkal kivilágított barlang üres, és az oltár megvizsgálása után sem találsz semmit. Célba veszed a távoli barlangnyílást, és belépsz rajta. Hirtelen irtózatos forróság lesz, kiver a víz. Egy perc múlva borzalmas hideg támad, az izzadság rádfagy. És a hõmérséklet így változik, percrõl percre!
[Egészség próba 13-as küszöbre: sikeres] Erõnlétedre, egészséged és állóképességed utolsó morzsájára is szükséged van, hogy átjuss ezen a borzalmas mágikus szobán.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 63 arany, 12 drágakõ és egy kerek pajzs.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 13% lélekenergia.

(379. kaland:) Visszatérsz az omladékhoz. Ahogy lebámulsz, szemed jobban hozzászokik a sötéthez, és látod, hogy nem lehetetlen lemászni. Lefelé mászol.
[Mászás próba 10-es küszöbre: sikeres] Leértél a barlang aljára.
Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeled egy voharai szellem (#121) [aura: gyorsaság: 15.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy sárkányleheletet. ( +20 tûzlehelet, +20 jéglehelet, +20 savlehelet, +20 elektr.lehelet, +20 mérg. lehelet.) (-12 vp.) Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-10 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a zöld ekinda létrehoz egy óriáserõ varázslatot. A zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tombolás. A quwarg katona megközelíti a voharai szellemet. A voharai szellem a quwarg katona felé mozog. A quwarg katona és a voharai szellem egymással harcolnak. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Megindulsz a voharai szellem felé. Már ott is vagy! A zöld ekinda a voharai szellemet rohamozza. A voharai szellem és a quwarg katona egymással harcolnak. Támadod a voharai szellemet. Nagy levegõt veszel, és dermesztõ hideget köpsz rá. (33 ép-t sebeztél). A voharai szellem halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 20/2, a zöld ekinda: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+14%). Szolgáidnak is jut 13%.
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: 36 arany és a hatalom barbár lándzsája.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 65% lélekenergia. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [50 TVP-t használtál fel, maradt még 46.]

forduló vége
Egyszercsak váratlan látogató érkezik hozzád: egy földig érõ, fekete csuhát viselõ férfi. A csuklya alól sárga szempár mered rád, úgy érzed, mintha egy ragadozóval néznél farkasszemet. A látogató köszönés helyett így szól:
- A dukátkereskedõ vagyok. - azzal, miközben leesett állal bámulsz, már mutatja is portékáját. (zárójelben azt láthatod, hogy az adott tárgy hány fekete dukátba kerül. A tárgyakat a VE 218 {1. tárgy} {2. tárgy}.. paranccsal veheted meg. de csakis a következõ körödben!) Mohón megvizsgálod õket. (-3 TVP.) Kíváncsian nézel meg néhány tárgyat. A tudás vörös maszkja: értéke 377 arany #1994 (4 dukát). A tárgy tápjai: +9% védekezés, +6 intelligencia. A merénylõ kék köpenye: értéke 184 arany #11037 (2 dukát). Hatása a képességeidre: +3% védekezés, +3 intelligencia, +4% támadás. A kobra nagy pajzsa: értéke 195 arany #7362 (2 dukát). A következõ képességekkel rendelkezik: +10% védekezés, -5% támadás, +3 erõ, +1 gyorsaság.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt és +4 hírnevet kaptál. A kör során összesen 325 sebzést okoztál, és 298 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 43 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 327 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Dominia, egy elõkelõ, ellentmondást nem tûrõ nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 126. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (12) / 2.20
[2] IQ: 12 / 6.67
[3] ügyesség: 14 (16) / 1.22
[4] egészség: 10 / 2.43
[5] mágia: 13 / 10.26
[6] gyorsaság: 14 (13) / 2.72
[9] Méret/ép: 148 / 139
Min. méret: 142
Barlangméret: 152
PONTJAID
Varázspont: 136 / 72
Képességpont: 15 / 16%
Hõsi pont: 39 (20)
Tám.bónusz: -5%
Véd.bónusz: 27%
Galetki erõ: 492 / 286
Hírnév : 388
Jóllakottság: 200%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 297 (2)
Galetki gyõzelmek: 79 (0)
Torzsz. csaták: 595 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 504 (3)
Leölt torzszülött: 816 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 176 (2)

A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: tolvaj (31)
Speciális képességeid:
+5 lopás, +5 lopakodás, +5 csapdaészlelés, +5 mászás. 10% dupla sebzés okozására, ha másodmagaddal támadsz egy ellenfelet.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Látogass el úgy a klánépületbe, hogy pontosan 555 TVP-d van! 2.) Használd a kineport varázslatot legalább 5 alkalommal! 3.) Érj el 20-es ügyességet!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 23 (27) / 3.46 [15] regeneráció: 18 (22) / 0 [17] vastag bõr: 4 / 0
[21] elkt.immunitás: 2 / 0 [24] rezisztencia: 7 / 0 [25] illat: 22 (24) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 12 / 0.50 [46] csapdaészlelés: 11 (16) / 7.53 [47] zárnyitás: 6 / 0.89
[48] mászás: 5 (10) / 4.90 [50] meggyõzõkészség: 5 / 3.07 [52] auraészlelés: 3 / 2.97
[53] ékszerészet: 8 / 1.37 [54] kereskedelem: 1 / 0.94 [55] szívósság: 1 / 0
[56] varázsitalfõzés: 4 / 0.70 [58] nyomkeresés: 6 / 1.45 [59] vezetõkészség: 4 / 0.45
[62] lopás: 15 (20) / 4.30 [65] álcázás: 6 / 0.62 [66] lopakodás: 4 (9) / 0.75
[67] régészet: 5 / 0.12 [71] javítás: 5 / 1.85 [72] építés: 7 / 3.74

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 4 / 2.89     Trollagyar
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.32      

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 3 / 0.40 [42] csendvarázs: 1 / 0 [10] energiatüske: 6 / 0.45
[17] gránitbõr: 11 / 2.15 [13] jégcsóva: 5 / 3.79 [15] jégpajzs: 3 / 0.08
[163] kineport: 3 / 0.24 [154] kisebb erõpajzs: 6 / 5.20 [157] láthatatlanság: 5 / 4.48
[35] mágiatörés: 10 / 0.06 [151] sárkánylehelet: 20 / 4.24 [150] tárgyvédelem: 2 / 0

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (50%): 151 sárkán 17 gránit                
2. lista (0%): 35 mágia                  

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (1).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] quwarg katona 63/41 125% 180% 6 / 3.29 harcol
[2] zöld ekinda 50/9 75% 115% 1 / 0.59 harcol
lélekenergia rész 50% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
v 154
v 157
ism 7
p
2. Makró
v 154
be 9 5

HARCI PROGRAMOD
1: energiatüske t.var. ha egy ellenfél ép-je 5 alatt van. Prioritás: 80.
2: jéglehelet használata ha ellenfeled #29. Prioritás: 100.
3: jéglehelet használata ha ellenfeled #80. Prioritás: 102.
4: jéglehelet használata ha ellenfeled #6796. Prioritás: 110.
5: jéglehelet használata ha ellenfeled #140. Prioritás: 101.
6: sárkánylehelet v.var. ha ellenfeled torzszülött. Prioritás: 100.
7: jéglehelet használata ha ellenfeled #10. Prioritás: 105.
12: jéglehelet használata ha ellenfeled #301. Prioritás: 252.
13: jéglehelet használata ha ellenfeled #23. Prioritás: 222.
8: sárkánylehelet v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 252, és ha ellenfeled #301.
10: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 252, és ha ellenfeled #301.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 45 0 0 61 50; VI erõ:800% ép:30%; PV 6; PSZ 62 46 48; BA 17 15049 3090; L 100 231; HE 9;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 6796 35 9; A 4121 231 2;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 4.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #2 (3. épület), #5 (4. épület), #16 (9. épület), #20 (7. épület), #52 (20. épület), #325 (122. forduló), #460 (124. forduló), #322 (123. forduló), #350 (126. forduló).

SZÖVETSÉGED: Kiválasztottak (#15049). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 6482. Jelenleg az istálló építésén dolgozol, eddig 118 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: torz orgling. Még 1 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 11 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bérmágus bõr mellvértje (#17246) 1 a gladiátor ezüst fejpántja (#6057) 1 a harcos sárga öve (#7917)
* 1 a jég zöld köntöse (#22751) 1 a kígyó lovagi lemezpáncélja (#19002) 1 a légzés bíbor láncinge (#27582)
1 a majom halotti maszkja (#14141) 1 a regenerálódás halotti maszkja (#24491) 1 a regenerálódás sárga öve (#24567)
* 1 a regenerálódás vassisakja (#24476) 1 a remete csatos öve (#12416) 1 a sün díszes köntöse (#25003)
1 a szalamandra vas lemezpáncélja (#25751) 1 a szívósság díszes fejpántja (#14606) 1 a teknõs fekete csizmája (#25422)
1 a teknõs kerek pajzsa (#25361) 1 a teknõs sárga öve (#25467) 1 a Tél aranylánca (#175)
1 a tûz kék köpenye (#22287) 1 az elfek vassisakja (#10526) 1 az ellenállás bíbor láncinge (#28482)
* 21 ében láncing (#134) 1 kerek pajzs (#1061) * 1 pajzs (#1060)
1 szent templomi maszk (#232) 2 utazóköpeny (#1136) 1 Xantin bõröve (#169)

Ékszerek, kincsek
1 a gólem malachit karkötõje (#8441) 1 a harcmûvész csepp fülbevalója (#13856) * 1 a jég karikaszimbóluma (#22811)
1 a méreg malachitgyûrûje (#24177) 1 a természet háromszögszimbóluma (#16962) 1 a tudás csontamulettje (#2097)
1 a yeti csontamulettje (#26397) 1 ametiszt szkarabeusz (#163) 6050 arany (#1)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az elektromosság csontamulettje (#27297) 1 az elektromosság sárgaréz nyaklánca (#27281)
1 az enyészet malachitgyûrûje (#23277) 180 drágakõ (#2) 1 fülbevaló (#1255)
* 1 görényfarok (#189) 1 gyûrû (#1225) 1 malachitgyûrû (#1227)
1 szimbólum (#1210) 1 szivárvány karkötõ (#139) 4 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 fekete dukát (#218) 1 kötél (#128) 1 második kulcsdarab (#227)
3 molitár dob (#168)

Fegyverek
1 a hatalom barbár lándzsája (#7181) 1 a mágia csonttõre (#3551) 1 a sün rövid tõre (#25152)
1 a teknõs csonttõre (#25601) 1 a törpék barbár lándzsája (#6731) 1 a tûz fogazott kardja (#22468)
1 a villám rövid tõre (#23802) 1 az egészség görbekardja (#3116) 1 az elefánt rövid tõre (#16602)
10 kerek kõ (#11) * 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
4 bajnokok itala (#62) 5 csótányláb (#25) 5 elfu moha (#33)
7 elonotichlan (#31) 15 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom kék itala (#58)
9 hónakkupók (#30) 14 jéglehelet itala (#54) 1 kihívás itala (#68)
30 liánvirág (#24) 11 mátekel gomba (#21) 3 méregellenállás itala (#51)
8 mézfû (#29) 11 mitulen fû (#20) 1 óriásnövés itala (#60)
21 ragálygomba (#26) 3 rémcserje (#34) 6 sárkányvirág (#32)
13 sötét mák (#23) 3 szemani gomba (#36) 30 üvegcse (#14)
3 védelem itala (#59) 15 velparaj (#35) 2 winropu moha (#22)
21 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
6 barna manakõ (#149) 5 bolhedor szárny (#15) 28 ekinda haj (#147)
16 elektronit (#141) 5 húsevõ bibe (#151) 2 lemúr hártya (#161)
13 mandibula (#157) 8 molad púp (#16) 16 molitár háj (#165)
1 nohnetár gumó (#212) 6 nordkristály (#146) 16 pirgamit (#152)
1 sárga gömb (#136) 11 szójer csáprágó (#231)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a jég vas lemezpáncélja #22601 (9), a természet malachit karkötõje #16991 (9), a harcmûvész malachit karkötõje #13841 (9), a jég sárga öve #22767 (9), a majom sárgaréz nyaklánca #14231 (9), az ellenállás hosszú íja #28722 (9), a jég fekete csizmája #22722 (9), a természet sárgaréz nyaklánca #16931 (9).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.