Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling disznó
Küldd el képeslapként!
"Előbb ölelnék meg egy, a saját trágyájában fetrengő orgling disznót, mint téged." - érzelemdús szitkozódás egy galetki szájából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-19 13:32:21 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6477-143

Karakterszám: 6477 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 143 Játékhét: 159
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 281
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2003. jún. 16. 10h:00'
A következõ fordulód táplálható: 2003. jún. 19.

Számládra 300 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!

ARNAND A ZABAGÉP KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 1. NAP ** Felkeresi barlangodat Xyon de Crowanta, egy pentagramma elhelyezésû szemeivel rendkivüli intelligenciát sugárzó, hõs férfi. [aura: átokszórás: 5.] A Pszionicisták klánjának mentát rangú tagja. A Kalandférgek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Ulthaodron karkötõ, a természet márványgyûrûje, Xantin ezüstöve, a tökéletesség karikaszimbóluma, a mentát gyöngye, görényfarok, suhanó csizma, a hiszékenység gyûrûje, Yssuf tõre, a mentát malachit karkötõje, a szakács üstje, a tárgyalás gyûrûje, a kalmár nyaklánca, a sólyom nehéz nyílpuskája, ozin fülkarika, a kígyó kõamulettje, a bérmágus zöld köntöse, az erõ díszes karkötõje, szent templomi maszk, arany pszi váll-lap, óriás fülbevaló, törpe balta, rubin mágusbot, a küzdelem elit lemezpáncélja. Az üdvözlés után pszionikus csatára invitál.

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Xyon de Crowanta Pszi csáp kudarc (-6)95 (-3)98 Arnand a Zabagép Tudati méreg +3 méreg (-6)34 (+0)30
2. Xyon de Crowanta Mentális robbanás -15 PE (-11)84 (-6)92 Arnand a Zabagép Tudati méreg +3 méreg (-6)28 (-15)15
3. Xyon de Crowanta Sz.áll.roncsolása -20 PE (-18)66 (-6)86 Arnand a Zabagép Tudati méreg kudarc (-6)22 (-15)0

Tökéletes vereséget szenvedtél az asztrális térben. (-25 életpont.)
** 1. NAP ** Meglátogat egy galetki: Virgonca Targonca, egy sárga alapon átlósan fekete csíkozású, robosztus alkatú férfi. [aura: 18-as méretû 10-es szintû jobb csáp.] A Tisztogatók klánjának vadász rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Tárgyai: ozin fülkarika, óriás fülbevaló, a védekezés malachitgyûrûje, az elfek csillogó fejpántja, a regenerálódás csatos öve, az egyensúly gyûrûje, bronzmedál, Rogan karkötõje, a háború köve, szivárvány karkötõ, a kalmár nyaklánca, a merénylõ bíbor pikkelyvértje, kék mutációs gyûrû, a mentát kerek pajzsa, a pontosság fényes szimbóluma, a bénaság fülbevalója, a védekezés fekete csizmája, a gyorsaság utazóköpenye. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Te érsz fel a csúcsra elsõként, Virgonca Targonca csak jócskán lemaradva érkezik meg.
** 1. NAP ** Meglátogat egy galetki: Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. [aura: 1-es mentális robbanás.] A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. A Protolisk Hercegek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Õsmágus köpenye, szent templomi maszk, a mágus sárgaréz nyaklánca, az elefánt díszes pikkelyvértje, khaldoran öv, kék gömb, az egyensúly gyûrûje, a regenerálódás hosszú íja, suhanó csizma, az élet pajzsa, a regenerálódás sárgaréz nyaklánca, a tökéletesség fogazott kardja, ozin fülkarika, a mágia smaragdja, az ellenállás ezüst nyaklánca, a ragadozó barbár lándzsája, csonttõr. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. A hosszú parti végül véget ér. Maximilian Ûbertáp megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a quwarg behemót. [ld. enc.]
** 2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Sleep Dög részére 3 db szójer csáprágót. Te 33 aranyat kaptál.
** 6. NAP ** Látogatód érkezik, aki Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. [aura: 1-es mentális robbanás.] A Bárdok klánjának az élet ismerõje rangú tagja. Felszerelése: kék mutációs gyûrû, az ellenállás karkötõje, bronzmedál, a sólyom szöges öve, a tolvaj ónixgyûrûje, fekete nadrág, Éneklõ tunika, az ellenállás csepp fülbevalója, a tökéletesség nagy pajzsa, a sólyom nehéz nyílpuskája, Rogan karkötõje, szivárványkristály, a sólyom malachitgyûrûje, a sólyom csontamulettje, a ragadozó csontmaszkja, a lich malachit karkötõje, a sólyom csepp fülbevalója, a sólyom ezüstcsizmája, a harcos díszes köpenye, a sebezhetetlenség ezüst nyaklánca. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Mélységben Szuttyogót, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Evés közben barátságos társalgás folyik. Kiderül, hogy Mélységben Szuttyogó sok dologról ugyanúgy gondolkodik, mint te! Talán még barátok is lehettek. A hosszú parti végül véget ér. Mélységben Szuttyogó megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a pokolpatkány. 1 [ld. enc.]
** 8. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 2 drágakövet. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 9. NAP ** Bezörget hozzád Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. [aura: pszi energia: 11.] A Bárdok klánjának az élet ismerõje rangú tagja. A következõket látod nála: kék mutációs gyûrû, az ellenállás karkötõje, bronzmedál, a sólyom szöges öve, a tolvaj ónixgyûrûje, fekete nadrág, Éneklõ tunika, az ellenállás csepp fülbevalója, a tökéletesség nagy pajzsa, a sólyom nehéz nyílpuskája, Rogan karkötõje, szivárványkristály, a sólyom malachitgyûrûje, a sólyom csontamulettje, a ragadozó csontmaszkja, a lich malachit karkötõje, a sólyom csepp fülbevalója, a sólyom ezüstcsizmája, a harcos díszes köpenye, a sebezhetetlenség ezüst nyaklánca. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a kõtroll. 1 [ld. enc.]
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Álomjáró 3 legenda pont árán megvásárolta a Groark talizmánját a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
** 12. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Sleep Dög részére 1 db az erõ sárga övét. Te 107 aranyat kaptál.
** 14. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 muskil.
** 14. NAP ** Megpróbáltak kirabolni, de szerencsére elég éber voltál! Remegve áll elõtted a tolvaj, Regina Rascal, egy hófehér bõrû, hosszú hófehér hajú, meleg fekete szemû, elragadó mosolyú nõ. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. A következõket látod nála: Rogan karkötõje, szivárvány karkötõ, óriás fülbevaló, ében láncing, a mutáció gyémántja, szerencsekõ, ozin fülkarika, üvegszimbólum, cseppkõ gyûrû, görényfarok, a regenerálódás csontmaszkja, díszes köntös. Megkezdõdik a küzdelem.

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. Regina Rascal sebzõdik 109 ép-t. (-8 vp.) Regina Rascal ezer sebbõl vérezve, elveszti eszméletét. A zöld ekinda elõhív egy óriáserõ varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a zöld ekinda elvarázsol egy tombolást.
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nekropoid: 0/0, a zöld ekinda: 0/0, a csontváz harcos: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+1%). Szolgáidnak 7% jut. Regina Rascal megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
** 15. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 drágakõ.
Felépült a barlangfürdõ.
** 22. NAP ** Felkeresi barlangodat Mélységben Szuttyogó, egy galetki szavakat meghaladóan ocsmány férfi. [aura: 9-es óriáserõ.] A Bárdok klánjának az élet ismerõje rangú tagja. Tárgyai: kék mutációs gyûrû, az ellenállás karkötõje, bronzmedál, a sólyom szöges öve, a tolvaj ónixgyûrûje, fekete nadrág, Éneklõ tunika, az ellenállás csepp fülbevalója, a tökéletesség nagy pajzsa, a sólyom nehéz nyílpuskája, Rogan karkötõje, szivárványkristály, a sólyom malachitgyûrûje, a sólyom csontamulettje, a ragadozó csontmaszkja, a lich malachit karkötõje, a sólyom csepp fülbevalója, a sólyom ezüstcsizmája, a harcos díszes köpenye, a sebezhetetlenség ezüst nyaklánca. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Mélységben Szuttyogó is hozzájárult. Rengeteg érdekes témáról esik szó evés közben: a pszionikáról, a torzszülöttekrõl, az Akadémia titkairól, a fajotok múltjáról beszéltek, még az Ellenségrõl is esik szó. Huh, jól elszaladt az idõ! Mélységben Szuttyogó is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+8% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az az orgling varázsló. 1 [ld. enc.]
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Dexter Niemand 3 legenda pont árán megvásárolta az Orthern fülbevalóját a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével ÁlomVándor 3 legenda pont árán megvásárolta az enyészet gyöngysor nyakláncát a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy tweed-öltöny cafatot látsz a csizmája talpán. Épp az imént gyilkolt ez a férfi. (hírneve 13224.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*ápr. 29.* Babe Bwe és Mordus Elektrodius megküzdöttek egymással, és Babe Bwe gyõzött. *máj. 5.* Pucás Sarolta felköltözött a következõ szintre. *máj. 6.* Locutus, a Masszat majdnem felfalta egy sziklaóriás sámán. *máj. 7.* Babe Bwet rajtakapták, ahogy lopni próbált. *máj. 13.* Babe Bwe és Ghalletki Jónás megküzdöttek egymással, és Babe Bwe gyõzött. *máj. 16.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Ghalletki Jónást. *máj. 16.* Maximilian Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Werrien Gilorel felett. *máj. 20.* Babe Bwe lopni próbált, de felsült vele. *máj. 23.* Tömörgõ Sitty-Sutty és Fényhozó Keilor pszi párbajt vívtak. Tömörgõ Sitty-Sutty került ki gyõztesen. *máj. 23.* Mélységben Szuttyogó teljesítette a 18. küldetést, amit a mágustoronyban kapott.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*máj. 5.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Swami Belananda Yogi felett. *máj. 8.* Csendes Don és Mefisztó pszi párbajt vívtak. Csendes Don került ki gyõztesen. *máj. 8.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Xenomorfot. *máj. 9.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott Groark felett! *máj. 14.* A Gránitszövetség szövetség fényes gyõzelmet aratott Groark felett! *máj. 19.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Eryk felett. *máj. 22.* Köpködõ Méregzsák és Arven Klinszinda Grán pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *máj. 22.* Az 15100 szövetség fényes gyõzelmet aratott Õsöreg Dorka felett! *máj. 23.* Alba Regina és Asmodeus pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *máj. 26.* Fortian pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranea felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 378.]

hp 3 49 15 291 130 harci program
A következõ sor került a harci programodba: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #291. Prioritás: 130. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 378.]

hp 4 22 15 291 130 harci program
A következõ sor került a harci programodba: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #291. Prioritás: 130. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 378.]

var 49 10 49. varázslatra 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot elemi védelem varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen elemi védelem varázslatod ereje 20. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 378.]

kno 9 14 9. képességre 14 képességpont
Elköltesz 14 képességpontot a méreted növelésére (+7 méret). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 378.]

h 8 1049 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak köszönhetõen elemi védelem varázslatod ereje 21. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 378.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 154 154. varázslat elmondása
Elõhívsz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+15% védekezés.) (-7 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 375.]

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 168. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 365.]

e 10 élelemszerzés
Fáradtságot nem kímélve, ehetõ gyökerek után kutatsz a csatornaszinten. A gyökereket megtisztítod, és megsütöd. Egész ízletes lakoma! (+40% jóllakottság.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 355.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek. Odasétálsz az arénamesterhez. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti díjat, 30 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Medvegyev, ameddig õ eljutott 2 gortangu (#258). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeleid 2 pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy villámsújtás varázslatot. Az 1. pusztító szójer 95 sebzést kap. (-8 vp.) A 2. pusztító szójer máris elõtted terem! Az 1. pusztító szójer máris elõtted terem! A 2. pusztító szójer téged támad. Ocsmány csáprágójával harap. (31 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Megpróbálja eltörni a vívótõrt. Sikerrel járt. A csáprágójával támad. (31 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbálja eltörni az enyészet aranyozott fülbevalóját. Sikerrel járt. Az 1. pusztító szójer téged támad. Ocsmány csáprágójával harap. (35 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbálja eltörni a túlélés csonttõrét. Sikerrel járt. Csáprágójával agresszívan harap. Mellé! Az 1. pusztító szójer regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. Az 1. pusztító szójer 112 sebzést kap. (-8 vp.) Az 1. pusztító szójer holtan terül el. A 2. pusztító szójer téged támad. Ocsmány csáprágójával harap. (37 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megpróbálja eltörni a káosz sötét pikkelyvértjét. Sikerrel járt. Harapni próbál. (29 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Megpróbálja eltörni a hatalom harci nyílpuskáját. Kudarcot vall. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 257 sebzést okoztál, és 163 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). Úgy látszik, még nem vagy elég tapasztalt ehhez az ellenfélhez. Most egy darabig ne próbálkozz, úgysem fog sikerülni...
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 21 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 20 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 20 ép-t. (-4 vp.) 24 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 23 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz 20 életpontot. (-4 vp.) [33 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

vd 154 vadászat
[Pusztító szójer torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Egy kürtõ mellett mész el, amelybõl friss légáramlatot érzel. Lepillantasz. Nem látsz semmit, de hangfoszlányok jutnak el hozzád! Csak a kincs szót bírod kivenni. Hmm! Késõbb érdemes lenne visszajönni, és lemászni. (396. kaland, összköltsége 10 TVP.) Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeleid egy voharai szellem (#121) [aura: 8-as méretû 16-os szintû fog.] és egy mutilátor kölyök (#145).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. A mutilátor kölyök sebzõdik 95 ép-t. (-8 vp.) A mutilátor kölyök holtan terül el. A nekropoid elmond egy sorvasztás varázslatot. A voharai szellem ellenáll a varázslatnak. A zöld ekinda elmormol egy óriáserõ varázslatot. A zöld ekinda ellõ egy tombolás varázslatot. A voharai szellem elindul a csontváz harcos felé. A csontváz harcos a voharai szellemet rohamozza. A voharai szellem és a csontváz harcos egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy villámsújtást. A voharai szellemet védi rezisztanciája. (-8 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után a nekropoid létrehoz egy életszívás varázslatot. A voharai szellem 19 ép-t sebzõdik. A zöld ekinda a voharai szellemet rohamozza. A voharai szellem és a csontváz harcos egymással harcolnak. A zöld ekinda a voharai szellemet támadja. A voharai szellem hörögve elterül.
[A csatában összesen 95 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nekropoid: 19/0, a zöld ekinda: 42/0, a csontváz harcos: 0/47.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+5%). Szolgáidnak is jut 44%. Viszed, ami mozdítható: egy õskõ és 54 arany. A nekropoid eszik. (+25% jóllakottság.) Az Õsmágus köpenye teljesen meggyógyította csontváz harcost! [14 TVP-t használtál fel, maradt még 308.]

vd 154 vadászat
[Pusztító szójer torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Egy nagy barlangteremben találod magad. Folyosók vezetnek minden irányba. Útközben észreveszel egy mátekel gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeleid egy orgling sámán (#101), egy orgling disznó (#84) [aura: méret: 71.] és egy zombi herceg (#140).

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy elemi védelem varázslatot. (26 tûzimmunitás.) (26 hidegimmunitás.) (26 savimmunitás.) (26 elkt.immunitás.) (26 imm.mérg.gázra.) (-12 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy elemek parancsa. (-10 vp.) A zöld ekinda elmormol egy óriáserõ varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a zöld ekinda elvarázsol egy tombolást. Magában motyogva, a nekropoid létrehoz egy sorvasztást. Az orgling sámán elkerülte a varázslatot. A zombi herceg megidézi a zombi mestert. Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. A csontváz harcos az orgling disznót rohamozza. Az orgling disznó elindul a csontváz harcos felé. A csontváz harcos és az orgling disznó egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy jégvihart. (-16 vp.) A nekropoid elõhív egy életszívás varázslatot. Az orgling sámán ellenáll a varázslatnak. Magában motyogva, az orgling sámán létrehoz egy titánok szelét. Immúnis vagy a jégvihar varázslatra. A nekropoid: nem hatott rá a jégvihar. A zöld ekinda megközelíti az orgling kutyát. A zöld ekinda 57 sebzést kap a jégvihartól. A zombi herceg feléd rohan. A zombi herceg 45 sebzést kap a jégvihartól. Az orgling kutya a zöld ekinda felé mozog. Az orgling kutya 42 ép-t sebzõdik a jégvihartól. A zombi mester feléd mozog. A zombi mester sebzõdik 35 ép-t a jégvihartól. Az orgling sámán sebzõdik 45 ép-t a jégvihartól. A csontváz harcos: nem hatott rá a jégvihar. Az orgling disznó 48 ép-t sebzõdik a jégvihartól. Az orgling kutya hörögve elterül. A zöld ekinda nem támad, mivel választott ellenfele már a földön van. A zombi herceg téged támad. Feléd üt jobb karmával. (37 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-18% támadás). A zombi mester rád támad. Odacsap neked jobb karmával. Elhibázta. A csontváz harcos és az orgling disznó egymással harcolnak. A csontváz harcos megtántorodik. A csontváz harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. A zombi herceg regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy villámsújtást. Az orgling sámán sebzõdik 95 ép-t. (-8 vp.) Az orgling sámán halálos sebet kapva a földre zuhan. A nekropoid elmond egy életszívás varázslatot. Az orgling disznó 19 sebzést kap. A zombi mester rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy animáció. A csontváz harcos csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). Az orgling sámán csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). 2 ép-t sebzõdtél a jégvihartól. A zöld ekinda sebzõdik 53 ép-t a jégvihartól. A nekropoid ellenállt a jégvihar varázslatnak. A csontváz harcos ellenállt a jégvihar varázslatnak. Az orgling sámán megközelíti a zöld ekindát. Az orgling sámán sebzõdik 40 ép-t a jégvihartól. A zombi herceg sebzõdik 36 ép-t a jégvihartól. Az orgling disznó a nekropoidot rohamozza. Az orgling disznó sebzõdik 49 ép-t a jégvihartól. A zombi mester 38 sebzést kap a jégvihartól. A zöld ekinda kileheli lelkét. Az orgling disznó halálos sebet kapva a földre zuhan. A zombi mester kileheli lelkét. A csontváz harcos lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. Az orgling sámán csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. A zombi herceg téged támad. Kimeresztve, elõre suhint jobb karmával. (40 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-18% támadás). A zombi herceg holtan terül el.
*** 4. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy villámsújtást. A csontváz harcos sebzõdik 106 ép-t. (-8 vp.) A csontváz harcos zombija hangtalanul összecsuklik. A nekropoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. Az orgling sámán sebzõdik 19 ép-t. Az orgling sámán elmormol egy életszívás varázslatot. 20 életpontnyit sebzõdsz. Az orgling sámán visszanyer 20 életpontot. 11 ép-t sebzõdtél a jégvihartól. A nekropoid immúnis a jégvihar varázslatra. Az orgling sámán sebzõdik 56 ép-t a jégvihartól. Az orgling sámán zombija hangtalanul összecsuklik.
[A csatában összesen 765 sebzést okoztál, és 110 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nekropoid: 38/0, a zöld ekinda: 0/110, a csontváz harcos: 4/174.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+9%). Szolgáidnak is jut 75%. Elrakod a zsákmányt, ami egy üvegszimbólum, 76 arany és egy éhínség parányi gyöngye. A nekropoid eszik. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, zöld ekinda újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csontváz harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Gyógyulsz 20 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 22 életpontot. (-4 vp.) 21 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 22 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 21 életpontot. (-4 vp.) 21 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) [45 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]

vd 154 vadászat
[Pusztító szójer torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Magabiztosan, mosolyogva indulsz utadra. A fal egy beugrójában megtalálod a sötét járatot, ami lefelé vezet, a "vadászmezõkre". Tétovázás nélkül leereszkedsz. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeleid egy tycharonid (#153) [aura: 17-es szellemkalapács.] és egy mutilátor kölyök (#145) [aura: erõ: 12.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy villámsújtás varázslatot. A mutilátor kölyök 103 sebzést kap. (-8 vp.) A mutilátor kölyök halálos sebet kapva a földre zuhan. Összegyûjtve mágikus energiáit, a tycharonid elvarázsol egy pengefalat. A zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy óriáserõ. A zöld ekinda elmond egy tombolás varázslatot. A nekropoid varázshatalma segítségével elmond egy sorvasztást. A tycharonid végtagjai sorvadnak. A csontváz harcos megközelíti a tycharonidot. A csontváz harcos sebzõdik 51 ép-t a pengefaltól. A csontváz harcos a tycharonidot támadja.
*** 2. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. A tycharonid 87 sebzést kap. (-8 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a tycharonid elmormol egy tudatrombolást. Elvesztetted az összes varázspontodat! A nekropoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! A tycharonid 19 sebzést kap. A zöld ekinda a tycharonid felé mozog. A zöld ekinda sebzõdik 51 ép-t a pengefaltól. A zöld ekinda a tycharonidot támadja. A csontváz harcos a tycharonidot támadja. A tycharonid halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 190 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nekropoid: 19/0, a zöld ekinda: 2/51, a csontváz harcos: 7/51.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+6%). Szolgáidnak is jut 52%. Összegyûjtöd a "kincset": egy smaragd esszencia és 35 arany. A zöld ekinda kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.) A nekropoid zabál. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Kitárod karjaidat, és magadba szívod a környezetben rejtõzõ mágikus energiát. (+50 varázspont.) [30 TVP-t használtál fel, maradt még 233.]

vd 154 vadászat
[Pusztító szójer torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Valami mozdul a sötétben. Igen! Vérszomjas torzszülött(ek)! A csatába veted magad. Ellenfeled egy pusztító szójer (#154) [aura: 14-es méretû 15-ös szintû csáprágó.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy villámsújtást. A pusztító szójer 100 sebzést kap. (-8 vp.) A nekropoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy sorvasztás! A pusztító szójer végtagjai sorvadnak. A zöld ekinda a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy óriáserõ! A zöld ekinda elõhív egy tombolás varázslatot. A pusztító szójer megközelíti a csontváz harcost. A csontváz harcos elindul a pusztító szójer felé. A pusztító szójer és a csontváz harcos egymással harcolnak. A csontváz harcos halálhörgés közepette a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. A pusztító szójer sebzõdik 80 ép-t. (-8 vp.) A pusztító szójer holtan terül el.
[A csatában összesen 180 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nekropoid: 0/0, a zöld ekinda: 0/0, a csontváz harcos: 0/32.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+3%). Szolgáidnak is jut 23%. Elteszed a zsákmányt, ami egy szójer csáprágó. A zöld ekinda habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csontváz harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Kitárod karjaidat, és magadba szívod a környezetben rejtõzõ mágikus energiát. (+50 varázspont.) [38 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

vd 154 vadászat
[Pusztító szójer torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Útközben észreveszel egy mitulen füvet. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeleid egy zombi herceg (#140) [aura: regeneráció: 12.], egy orgling sámán (#101) [aura: vastag bõr: 6.] és egy orgling disznó (#84) [aura: tûzimmunitás: 10.].

*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy elemi védelem varázslatot. (26 tûzimmunitás.) (26 hidegimmunitás.) (26 savimmunitás.) (26 elkt.immunitás.) (26 imm.mérg.gázra.) (-12 vp.) Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy elemek parancsa! (-10 vp.) Magában motyogva, a zöld ekinda létrehoz egy óriáserõt. A zöld ekinda elõhív egy tombolás varázslatot. A nekropoid ellõ egy sorvasztás varázslatot. A zombi herceg elkerülte a varázslatot. A zombi herceg megidézi a zombi mestert. Az orgling sámán megidézi az orgling kutyát. A csontváz harcos az orgling disznó felé mozog. Az orgling disznó megközelíti a csontváz harcost. A csontváz harcos és az orgling disznó egymással harcolnak. A csontváz harcos megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy jégvihar varázslatot. (-16 vp.) A nekropoid a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy életszívás! A zombi herceg 19 ép-t sebzõdik. Az orgling sámán a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy titánok szele! Sebzõdsz 1 ép-t a jégvihartól. A zöld ekinda megközelíti az orgling kutyát. A zöld ekinda 45 ép-t sebzõdik a jégvihartól. A nekropoid ellenállt a jégvihar varázslatnak. Az orgling kutya megközelíti a zöld ekindát. Az orgling kutya sebzõdik 47 ép-t a jégvihartól. A zombi herceg elindul a nekropoid felé. A zombi herceg sebzõdik 41 ép-t a jégvihartól. Az orgling disznó 51 ép-t sebzõdik a jégvihartól. A csontváz harcos immúnis a jégvihar varázslatra. Az orgling sámánt védi rezisztanciája. A zombi mester máris elõtted terem! A zombi mester 43 sebzést kap a jégvihartól. A zöld ekinda kileheli lelkét. Az orgling kutya kileheli lelkét. A zombi herceg a nekropoidot támadja. A nekropoid megtántorodik. Az orgling disznó és a csontváz harcos egymással harcolnak. A csontváz harcos megtántorodik. A csontváz harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. A zombi mester rád veti magát. Feléd döf jobb karmával. (30 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A zombi mester regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Ellõsz egy villámsújtás varázslatot. A zombi herceg 99 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A zombi herceg hörögve elterül. A nekropoid ellõ egy életszívás varázslatot. Az orgling disznó 19 sebzést kap. A nekropoid gyógyul 19 ép-t. Az orgling sámán rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sorvasztás. Végtagjaid elsorvadnak (-10 méretükre). Magában motyogva, a zombi mester létrehoz egy animációt. A zöld ekinda csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). A csontváz harcos csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan zombiként). 5 életpontnyit sebzõdsz a jégvihartól. A zöld ekinda a nekropoidot rohamozza. A zöld ekinda 49 ép-t sebzõdik a jégvihartól. A nekropoid ellenállt a jégvihar varázslatnak. Az orgling disznó a nekropoid felé mozog. Az orgling disznó 46 sebzést kap a jégvihartól. Az orgling sámán 47 sebzést kap a jégvihartól. A csontváz harcos feléd mozog. A csontváz harcos ellenállt a jégvihar varázslatnak. A zombi mester 39 sebzést kap a jégvihartól. Az orgling disznó hörögve elterül. A zombi mester halálos sebet kapva a földre zuhan. A zöld ekinda a nekropoidot támadja. A csontváz harcos rád veti magát. Fegyverével, egy rozsdás karddal keresi a gyenge pontodat. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson.
*** 4. KÖR *** Elõhívsz egy villámsújtás varázslatot. A csontváz harcos sebzõdik 104 ép-t. (-8 vp.) A csontváz harcos zombija hangtalanul összecsuklik. Heves kézmozdulatok közepette a nekropoid elmormol egy életszívást. A zöld ekinda 19 ép-t sebzõdik. A nekropoid gyógyul 19 ép-t. A zöld ekinda zombija hangtalanul összecsuklik. Heves kézmozdulatok közepette az orgling sámán elmormol egy életszívást. Sebzõdsz 20 ép-t. Az orgling sámán gyógyul 20 ép-t. A jégvihar nem hatott rád. A nekropoid: nem hatott rá a jégvihar. Az orgling sámán rezisztálja.
*** 5. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy villámsújtást. Az orgling sámán ellenáll a varázslatnak. (-8 vp.) Magában motyogva, a nekropoid létrehoz egy életszívást. Az orgling sámán rezisztálja. Az orgling sámán elmond egy életszívás varázslatot. Sebzõdsz 20 ép-t. Az orgling sámán visszanyer 20 életpontot. Rezisztálod a varázslatot. A nekropoid 2 sebzést kap a jégvihartól. Az orgling sámán sebzõdik 51 ép-t a jégvihartól.
[A csatában összesen 674 sebzést okoztál, és 76 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a nekropoid: 57/56, a zöld ekinda: 30/113, a csontváz harcos: 0/166.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, zöld ekinda újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csontváz harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes idézés 1 alkalommal:) Becsukod szemedet, és koncentrálni kezdesz az Egy Energiaforrásra. Pillanatok múlva már árad is a lüktetõ mana a testedbe. (+50 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Gyógyulsz 19 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 19 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz 25 életpontot. (-4 vp.) [55 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]

ep 45 75 6 építed a 45. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a gyorsaság tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd az oskola építését. Elõtolod az óriási építõgépet, és beüzemeled, hogy segítsen a munkádban. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+22%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [11 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

lcs legendás csata
Elhatározod, hogy te is társaiddal tartasz, hogy felkutassátok és legyõzzétek a legendás szörnyet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 129.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 6 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Csontváz harcos éhen pusztult. Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +8 galetki erõt és +9 hírnevet kaptál. A kör során összesen 2270 sebzést okoztál, és 374 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 9 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 131 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 432 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Arnand a Zabagép, egy tejfehér bõrû, kopasz, hájas, számitástechnikus férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: szolgaszint (6. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 143. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (15) / 9.04
[2] IQ: 17 (18) / 4.76
[3] ügyesség: 6 (9) / 1.32
[4] egészség: 9 (11) / 5.11
[5] mágia: 18 (27) / 11.93
[6] gyorsaság: 15 (19) / 0.56
[9] Méret/ép: 153 (158) / 133
Min. méret: 112
Barlangméret: 168
PONTJAID
Varázspont: 328 / 60
Képességpont: 10 / 20%
Hõsi pont: 35 (10)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 44%
Galetki erõ: 690 / 371
Hírnév : 1403
Jóllakottság: 124%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 115 (1)
Galetki gyõzelmek: 54 (1)
Torzsz. csaták: 773 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 693 (4)
Leölt torzszülött: 1287 (15)
Pszi csaták: 64 (1)
Pszi gyõzelmek: 14 (0)
Ájulások száma: 38 (1)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (42)
Speciális képességeid:
+42 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj meg 7 pusztító szójert! [számláló: 5] 2.) Teljesítsd 5 feladatot, amit a mágustoronyban kaptál! [számláló: 1] 3.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 18 (21) / 7.39 [16] tüskés bõr: 10 / 0 [18] tûzimmunitás: 3 (4) / 2.80
[19] hidegimmunitás: 4 (5) / 0.20 [21] elkt.immunitás: 2 (3) / 0 [22] imm.mérg.gázra: 1 (2) / 0
[24] rezisztencia: 8 (10) / 0.20 [25] bûz: 17 (19) / 0 [31] áttörés: 0 (3) / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 5 / 0.40 [46] csapdaészlelés: 7 / 1.01 [47] zárnyitás: 7 / 3.02
[48] mászás: 9 / 2.45 [49] rugalmasság: 7 / 0.43 [50] meggyõzõkészség: 9 (11) / 6.40
[51] transzformáció: 5 / 2.50 [52] auraészlelés: 10 (14) / 0.73 [53] ékszerészet: 7 / 0.94
[54] kereskedelem: 8 (11) / 7.70 [55] szívósság: 10 / 0.05 [56] varázsitalfõzés: 7 / 0.80
[57] gyógynövények: 6 / 1.61 [58] nyomkeresés: 11 / 5.01 [59] vezetõkészség: 5 (6) / 0.42
[60] pszi támadás: 8 / 3.44 [61] pszi energia: 6 / 0.49 [62] lopás: 6 (4) / 0.70
[63] éberség: 7 / 1.08 [64] átokszórás: 5 / 4.11 [65] álcázás: 7 / 0.80
[66] lopakodás: 8 (7) / 0.54 [67] régészet: 12 / 5.84 [68] zene: 6 / 0.50
[69] tanulás: 8 / 6.56 [70] idézés: 5 (10) / 1.25 [71] javítás: 5 / 0.93
[72] építés: 11 / 2.88 [73] felderítés: 4 / 0.62    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 3 / 2.42 [101] szakért.: 3 / 0.40      
bal csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 3 / 0.17      
jobb mancs [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.12     rubin mágusbot

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 2 (7) / 0.80 [42] csendvarázs: 1 (5) / 0.06 [149] dimenziókapu: 3 (7) / 0.18
[37] egokínzás: 2 (6) / 0.12 [41] elemek parancsa: 4 (9) / 2 [49] elemi védelem: 21 (26) / 0.92
[48] ellenáll.megtörése: 3 (7) / 0.08 [10] energiatüske: 3 (8) / 0.92 [156] éhínség: 2 (6) / 0
[152] felejtés: 11 (15) / 2.84 [172] gázpajzs: 2 (6) / 0.06 [17] gránitbõr: 9 (13) / 3.13
[21] jégvihar: 14 (19) / 3.68 [163] kineport: 3 (10) / 1.12 [154] kisebb erõpajzs: 6 (10) / 1.64
[27] kisebb gyógyítás: 10 (14) / 3.94 [146] kontakt.õseiddel: 5 (9) / 4.72 [158] láth. észlelése: 4 (8) / 0.12
[157] láthatatlanság: 3 (7) / 0.14 [165] manafókuszálás: 3 (8) / 0.42 [162] mágikus csapda: 3 (8) / 0.08
[38] parancs: 1 (5) / 0.06 [128] pszi csáp: 7 / 1.12 [171] savpajzs: 1 (5) / 0
[151] sárkánylehelet: 1 (6) / 0 [30] sorvasztás: 3 (7) / 1.33 [131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.34
[159] szellemidézés: 3 (7) / 1.76 [176] szélpajzs: 1 (5) / 0.64 [132] tudati méreg: 9 / 0.86
[16] tûzpajzs: 1 (6) / 0 [20] tûzvihar: 2 (7) / 0.06 [14] vakító fény: 2 (7) / 0.12
[170] villámpajzs: 1 (6) / 0 [22] villámsújtás: 28 (33) / 20.24    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (300%): 22 villá                  
2. lista (300%): 17 gránit 49 elemi                

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (1).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] nekropoid 56/38 196% 199% 7 / 4.21 harcol
[2] zöld ekinda 58/58 192% 190% 5 / 4.86 harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 10

MAKRÓID
1. Makró
v 154
b 1
e 10
2. Makró
pta 131 131 128 128 128 128
pv 7
p 4950
pta 128 128 128 128 128 128
pv 4 5 3 7 8
p 4950
3. Makró
pv 4
p 9074
p 9074
pv 4 1 2 3 5 7

HARCI PROGRAMOD
7: savlehelet használata ha ellf. 24. képessége 30 v. több. Prioritás: 120.
8: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #184. Prioritás: 130.
9: elemi védelem v.var. ha ellenfeled #291. Prioritás: 130.
10: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #291. Prioritás: 130.
1: jégvihar t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 110, és ha 3 vagy több ellenfél van.
3: elemi védelem v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 110, és ha 3 vagy több ellenfél van.
5: elemek parancsa v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 110, és ha 3 vagy több ellenfél van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 10 27; VI erõ:300% ép:20%; PV 1 2 3 5 7; PSZ 67 48; BA 15082 15021; L 15 33 31 63; HE 1; PTA 132 132 132 128 128; PTB 128 128 128 128 128; I 40 10 10 63;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 2628 29413 1; VG 4950 231 2;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #14 (4. épület), #27 (9. épület), #370 (120. forduló), #334 (129. forduló), #324 (124. forduló), #446 (125. forduló), #408 (125. forduló), #262 (133. forduló), #358 (134. forduló), #443 (140. forduló), #431 (141. forduló), #248 (138. forduló), #229 (141. forduló), #396 (143. forduló).

SZÖVETSÉGED: Tudás Õrzõi (#15021). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 6477. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Orthern atya. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 14 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 Õsmágus köpenye (#322) 1 díszes fejék (#135) 1 bõrpáncél (#9)
1 könnyû láncing (#1031) 1 ezüst fejpánt (#1107) * 1 a tökéletesség vaspajzsa (#21763)
1 fekete nadrág (#171) 1 halotti maszk (#1091) 3 vándorcsizma (#1121)
4 zöld köntös (#1151) 2 sárga öv (#1167) 10 törpe pikkelyvért (#4)
1 bõr mellvért (#1046) 2 fekete csizma (#1122) 2 szárnyas sisak (#1077)
1 öv (#1165) 1 díszes pikkelyvért (#1017) 1 csizma (#1120)
3 nagy pajzs (#1062) 2 vassisak (#1076) 2 bíbor láncing (#1032)
1 mellvért (#1045) 1 a füvész köpenye (#193) 1 pajzs (#1060)
1 suhanó csizma (#195) 1 bronz mellvért (#1047) 2 díszes köntös (#1153)
* 1 khaldoran öv (#137) * 1 ezüst nadrág (#176) * 1 Fairlight sipkája (#265)
1 köntös (#1150) * 1 a sebezhetetlenség zangrozi csizmája (#19573) 2 díszes köpeny (#1138)
1 ezüst láncing (#1033) 1 láncing (#1030) 1 szent templomi maszk (#232)
1 szürke maszk (#1093) 2 utazóköpeny (#1136) 1 csillogó fejpánt (#1108)
1 maszk (#1090) 4 pikkelypáncél (#223) 1 díszes fejpánt (#1106)
1 szöges öv (#1168) 2 kerek pajzs (#1061) 2 kék köpeny (#1137)
9 ében láncing (#134) 1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a mentát szárnyas sisakja (#12777)
3 kemény bõrpáncél (#3) 1 mintrogi erõöv (#262)

Ékszerek, kincsek
141 drágakõ (#2) 3141 arany (#1) 1 a tökéletesség kõamulettje (#21896)
1 gyûrû (#1225) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 sárgaréz nyaklánc (#1181)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 2 díszes karkötõ (#1242) * 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 nyaklánc (#1180) 1 bronz amulett (#1198) 1 amulett (#1195)
3 malachitgyûrû (#1227) * 1 a védekezés bronz amulettje (#4798) 1 ezüst nyaklánc (#1182)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 2 csepp fülbevaló (#1256) 2 fülbevaló (#1255)
* 1 Örökkévalóság Gyémántja (#400) 1 Rogan karkötõje (#145) 1 karikaszimbólum (#1211)
* 1 a mágia smaragdja (#153) 9 üvegszimbólum (#138) * 1 görényfarok (#189)
* 1 ozin fülkarika (#211) 1 kék szem szimbólum (#260) 1 aranyozott fülbevaló (#1258)
1 ezüst fülbevaló (#1257) 2 csontamulett (#1197) 1 kõamulett (#1196)
1 ónix karkötõ (#1243) * 1 vörös karkötõ (#281) 1 a káosz vérivó fülbevalója (#20619)
1 aranyozott nyaklánc (#1183) 2 márványgyûrû (#1226) 1 a gyorsaság aranyozott nyaklánca (#3883)

Felszerelés
1 õskõ (#8) 1 éhínség parányi gyöngye (#204) 1 mandolin (#19)
1 a Ragyogás Kulcsa (#258) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 kötél (#128) 1 idõkristály (#219)

Fegyverek
1 könnyû íj (#1271) 2 kard (#1315) 1 fogazott tõr (#6)
10 rozsdás kard (#131) 3 gyalogos lándzsa (#1332) 10 sziklarepesz (#13)
10 kés (#5) 1 Enyészmester (#217) 2 parittya (#10)
10 harci fejsze (#12) * 1 a hatalom harci nyílpuskája (#7138) 1 nyílpuska (#1285)
2 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 hosszú lándzsa (#1333) 1 törp szekerce (#235)
1 kõmûves kalapács (#250) 1 fogazott kard (#1318) 2 nehéz nyílpuska (#1287)
1 törpe balta (#224) * 1 rubin mágusbot (#261)

Varázsitalok és füvek
7 sötét mák (#23) 8 winropu moha (#22) 12 liánvirág (#24)
21 üvegcse (#14) 7 csótányláb (#25) 9 gyilkos boróka (#27)
16 mátekel gomba (#21) 20 ragálygomba (#26) 1 szemani gomba (#36)
1 bajnokok itala (#62) 1 hõsiesség itala (#52) 5 óriásnövés itala (#60)
1 méregellenállás itala (#51) 2 mézfû (#29) 2 elonotichlan (#31)
2 immunitás itala (#71) 9 tejfonál (#28) 1 hónakkupók (#30)
2 elfu moha (#33) 10 sárkányvirág (#32) 10 mitulen fû (#20)
2 fehér gyógyital (#50) 1 sárga gyógyital (#61) 1 velparaj (#35)
2 muskil (#37) 14 rémcserje (#34) 1 savlehelet itala (#55)
1 hatalom kék itala (#58)

Egyéb kacatok
2 nordkristály (#146) 21 ekinda haj (#147) 4 molad púp (#16)
3 nohnetár gumó (#212) 4 yeti csont (#160) 9 pirgamit (#152)
24 mandibula (#157) 4 bolhedor szárny (#15) 1 asztrálesszencia (#154)
3 húsevõ bibe (#151) 25 káoszkígyó pikkely (#230) 2 smaragd esszencia (#229)
10 molitár háj (#165) 1 szójer csáprágó (#231) 3 elektronit (#141)
1 yarmut csont (#256) 5 õsi relikvia (#17) 2 xenópete (#278)
1 ratifikátor agy (#236)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): fekete csizma #1122 (3), a szalamandra csonttõre #26051 (5), a bérmágus csatos öve #17366 (8), a tökéletesség ezüst fülbevalója #21957 (12), csonttõr #1301 (1), a természet pajzsa #16810 (5), a bûz csontamulettje #29097 (9), a káosz éjsötét karkötõje #11154 (13), az enyészet fekete csizmája #23172 (9), az egészség vívótõre #3103 (13), csonttõr #1301 (1), a yeti jáde karkötõje #26444 (15), vívótõr #1303 (5), az enyészet aranyozott fülbevalója #23308 (12), a túlélés csonttõre #21551 (9), a káosz sötét pikkelyvértje #10479 (15).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



QUWARG BEHEMÓT (200. LÉNY)
Ezek a hatalmas termetû, óriási páncélzattal védett rovarok minden bizonnyal a quwarg királynõk testõrségéhez tartoznak. Méregtõl csöpögõ csáprágójukat még egy képzett galetki számára is bölcs dolog elkerülni, hiszen még a dicsõségnél is fontosabb, hogy ne váljon belõled quwarg eledel.



POKOLPATKÁNY (195. LÉNY)
Ha nem is a pokol legmélyebb bugyraiból, de mindenesetre valami hasonlóan átkozott helyrõl származnak ezek a kutya méretû, vörösen izzó szemû patkányok. Igazándiból csak alakjuk emlékeztet egy patkányéra - intelligenciájuk és mágikus képességeik alapján inkább a rafinált démonok, a Thargodanok közé tartoznak. Húsuk egy piromád és egy mágiafaló számára egyformán fogyasztható.



KÕTROLL (196. LÉNY)
A kõtrollok õsi teremtmények, nem sokkal fiatalabbak magánál a Hegynél. A Hegy anyagából gyúrták õket, és õk maguk is ugyanolyan kemények. Lomhán, lassan mozognak, de ha felébreszted õket, jaj neked - elég, ha a kõtroll egyetlen ütése betalál...



ORGLING VARÁZSLÓ (197. LÉNY)
A mágiához értõ orgling olyan ritka, mint a fehér holló - és ezen nincs is mit csodálkozni, hiszen a mágia az intelligencia függvénye, és mint tudjuk, ez utóbbiban az orglingok nem bõvelkednek. Mégis, ha nagy ritkán összeakadsz egy orgling varázslóval, nem árt felkötni a nadrágszárat, hiszen gyors véget ér az, aki ellenfelét lebecsüli...



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.