Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tüskés hólyag
Küldd el képeslapként!
"Ezek az óriási, visszataszító hólyagok a barlang plafonjára tapadva lesnek gyanútlan áldozataikra. A hatalmas, tüskés test általában már lezuhanáskor agyonzúzza a kisebb torzszülötteket, de egy megtermett galetkivel szemben a tüskés hólyag beveti számtalan csápját, amelyekkel áldozatát próbálja megfojtani. Miután megölte és felfalta áldozatát, a bélgázok távozásával keletkező felhajtóerőt használja ki arra, hogy visszaugorjon a plafonra." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 14:08:36 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-26 14:08:38 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-26 14:08:45 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6458-31

Karakterszám: 6458 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 31 Játékhét: 31
E forduló ára: 25 zs. Maradék zseton: 745
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. aug. 9. 8h:58'
A következõ fordulód táplálható: 2002. aug. 16.

E-mail!

SAM ÖLDÖK KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 4. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 36 aranyat. Fejlesztened kellene az éberségedet!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9505.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 7063.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*aug. 2.* Csuhi a Pusztító pszionikus küzdelemben diadalt aratott Lendorien Drako felett. *aug. 2.* Sünkutya a "Rettentõ" és Jelena megküzdöttek egymással, és Sünkutya a "Rettentõ" gyõzött. *aug. 5.* Avvocato Terrasini teljesítette a 14. küldetést, amit a templomban kapott. *aug. 5.* Eki-eki Eki-eki Vapang felköltözött a következõ szintre. *aug. 5.* Rémálom csatában legyõzte Brutuszt. *aug. 5.* Rémálom csatában legyõzte Thiefet. *aug. 5.* Rogen a Kalandor teljesítette a 10. küldetést, amit a palotában kapott. *aug. 5.* Rogen a Kalandor teljesítette az 5. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *aug. 7.* Sünkutya a "Rettentõ" mellé szegõdött egy púpos molad. *aug. 8.* Rémálom és Hercegnõ megküzdöttek egymással, és Rémálom gyõzött.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*aug. 1.* Maximilian Ûbertáp gyõzelmet aratott Vovien Lamassh felett. *aug. 1.* Malgias a Rém gyõzelmet aratott Atanko felett. *aug. 2.* Féreg Artis mellé szegõdött egy óriáspók. *aug. 2.* Fortian rangja a Halhatatlanok Klánjában "a rend nagyhatalmú tagja" lett. *aug. 5.* Maximilian Ûbertáp és Dron Arakis pszi párbajt vívtak. Maximilian Ûbertáp került ki gyõztesen. *aug. 6.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Ádázt. *aug. 6.* Garabonciást majdnem felfalta egy orgling kölyök. *aug. 7.* Nomis Leinád csatában legyõzte Fehér Chelestrát. *aug. 8.* Maximilian Ûbertáp rangja a Mágusok Klánjában "varázsló-jelölt" lett. *aug. 8.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus küzdelemben diadalt aratott Garabonciás felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

l 1 27 29 31 58 1 lopás preferencia:
Minimum 1 arany értékû tárgyakat fogsz ellopni. Persze, ha van lehetõséged, elsõsorban mindenképpen a következõ tárgyakat lopod: 27, 29, 31, 58, arany. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

vg 9855 27 tárgy megvásárlása galetkitõl
Ha Delonso eladásra kínál neked 1 27. tárgyat, szeretnéd megvenni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

kno 100 21 100. képességre 21 képességpont
Elköltesz 21 képességpontot jobb mancs végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb mancs végtagod megnõtt, új mérete 12. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

bb 11 11 több épület meglátogatása
[be 11:] Ellátogatsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Hozz 12 õsi relikviát.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: hallgató. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Lássuk, mennyire széleskörûek az ismereteid - számolj be a klánházban 60 különbözõ torzszülött fajról! (legalább ennyifélérõl legyen már enciklopédiád.)

[be 11:] Belépsz a Tudósok Klánjának épületébe. [Ismerj legalább 60 különbözõ fajta torzszülöttet!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 1.) Ezúttal egy különlegesen veszélyes feladatot szeretnénk rádbízni. Egy õsi szobrot talált egy munkatársunk mélyen a csatornaszint közepén. Ezt a szobrot kellene megvizsgálni minél alaposabban. Azonban figyelmeztetünk, a feladat nem veszélytelen (KK 9).
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

h 8 103 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagod megnõtt, új mérete 11. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

h 8 103 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagod megnõtt, új mérete 12. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

k 314 211 297 kaland elvállalása
(314. kaland:) Nocsak! A sziklaajtó visszazáródott. Újra a falhoz érinted a tenyeredet, mire az ajtó kinyílik. Egy hatalmas követ görgetsz az ajtónyílásba, nehogy megint visszazáródjon, és aztán bent rekedjél. Aztán belépsz. Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 kisebb agyszívó (#37).

*** 1. KÖR *** Az 1. kisebb agyszívó elmond egy gránitbõr varázslatot. Az 1. kisebb agyszívó mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy ellenáll.megtörését. A 2. kisebb agyszívó a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gránitbõr! Magában motyogva, a 2. kisebb agyszívó létrehoz egy ellenáll.megtörését. Megindulsz az 1. kisebb agyszívó felé. Már ott is vagy! Az 1. kisebb agyszívót próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Az 1. kisebb agyszívó elmormol egy egokínzás varázslatot. Gyengülsz (-12% támadás). Sebzõdsz 6 ép-t. A 2. kisebb agyszívó téged támad. Elõresuhint bal csápjával. (6 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Lecsap rád jobb csápjával. (9 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Megtámadod az 1. kisebb agyszívót. Odacsapsz jobb mancsoddal. Ez mellément. Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (32 ép-t sebeztél). Az 1. kisebb agyszívó holtan terül el.
*** 3. KÖR *** Megtámadod a 2. kisebb agyszívót. Benyomsz neki jobb mancsoddal. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Gránitbõr védi. (0 ép-t sebeztél). A 2. kisebb agyszívó téged támad. Villámgyorsan elõrevág bal csápjával. (10 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (8 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det.
*** 4. KÖR *** A 2. kisebb agyszívó rád veti magát. Ostorként csattant bal csápjával. (11 ép-t sebzõdtél). Elszívja 6 vp-det. Tekergetve suhint jobb csápjával. Ez mellément. A 2. kisebb agyszívót próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (37 ép-t sebeztél). A 2. kisebb agyszívó halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 92 sebzést okoztál, és 50 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+109%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 13 arany.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+43 életpont.) Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Bízva ügyességedben, nekilátsz a zár feltörésének.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Nemhiába vagy mestere a szakmának, kinyitottad az ajtót. Hurrá, kincset találtál, ami 27 arany és egy drágakõ. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 33% lélekenergia.
(211. kaland:) Dobogó szívvel lépsz be az óriási barlangnyíláson. A barlang mélyérõl átható bûz árad. Vajon ki lesz a büdösebb, te, vagy a lehetséges ellenfeled? Egyszercsak minden figyelmeztetés nélkül támadás ér. Ellenfeleid 2 förtelemféreg (#27).

*** 1. KÖR *** Az 1. förtelemféreg felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. förtelemféreg közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. förtelemféreg odajön hozzád. Támadod az 1. förtelemférget. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (26 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (32 ép-t sebeztél). Az 1. förtelemféreg hörögve elterül. Nagy detonáció közepette darabokra robban. Sebzõdsz 9 ép-t. A 2. förtelemféreg 5 ép-t sebzõdik. A 2. förtelemféreg rád támad. Odacsap neked farkával. (3 ép-t sebzõdtél). Bûze zavar. (-2 ép.)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a 2. förtelemférget. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (27 ép-t sebeztél). Harapni próbálsz. (24 ép-t sebeztél). A 2. förtelemféreg halálos sebet kapva a földre zuhan. Nagy detonáció közepette darabokra robban. 5 ép-t sebzõdtél.
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+51%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+15 életpont.) Egy díszes, keretezett ajtó vezet tovább. Zárva van, ki kell nyitnod, ha tovább akarsz jutni! Matatni kezdesz a záron, bízol ügyességedben.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikertelen] Hosszasan vacakolsz, míg végül ráébredsz, hogy te ezt az ajtót nem fogod tudni kinyitni. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(297. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást, amit korábban a találtál. A fal ugyan meredek, de nem függõleges, és jócskán van rajta kapaszkodó. Óvatosan mászni kezdesz.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Bemászol a barlangba. Úgy tûnik, hiába fáradtál - nem találsz kincset. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia. [72 TVP-t használtál fel, maradt még 108.]

m 3 6 1212 1212 1212 1212 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3,6) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 3,5) Tovább északra! A barlangszobában találsz egy nagy vasalt ládát. Úrrá lesz rajtad a kíváncsiság. A hatalmas lakatot a zárnyitó készlettel próbálod kinyitni.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikertelen] Bizony, igencsak ügyetlen vagy! Rugdosni, ütlegelni kezded a ládát, hiszen nem akarod csak úgy itthagyni. A következõ pillanatban a láda nagyot robban. Hátrarepülsz. Megsemmisült a láda tartalma! (-13 életerõ.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+15 életpont.)
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,4) Északra mész. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy harci törpe (#36).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a harci törpe felé. Már ott is vagy! A harci törpe odajön hozzád. Megtámadod a harci törpét. Benyomsz neki jobb mancsoddal. (27 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (30 ép-t sebeztél). A harci törpe halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+47%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd a "kincset": egy törpe pikkelyvért, egy harci fejsze és 22 arany.
(M 4,4) Tovább keletre! Fehér szálú, a sötétséghez szokott növények növik keresztül-kasul ezt a barlangszobát. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 2 ragálygombát.
(M 4,3) Merre tovább? Északra! A teremben, ahová belépsz, mozgást látsz. A harc elkerülhetetlen! Ellenfeled egy molitár (#35).

*** 1. KÖR *** A molitár irányába mozogsz. A molitár feléd mozog. Megtámadod a molitárt. Odacsapsz jobb mancsoddal. (13 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. Fürgén elhajolt. A molitár rád veti magát. Megpróbál felbuktatni jobb lábával. (9 ép-t sebzõdtél). Hasba próbál rúgni bal lábával. (9 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A molitárt próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal. (11 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (20 ép-t sebeztél). A molitár kileheli lelkét.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+45%). Elrakod a zsákmányt, ami egy molitár háj. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+17 életpont.)
(M 5,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,2) A folyosó északra tart. Körbevizsgálódsz a helyen, ahová érkezel, de nincs itt semmi.
(M 5,2) A térkép szerint itt jobbra mész. Ahogy megkerülöd az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt! Ellenfeled egy kõzúzó (#49).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a kõzúzót. A kõzúzó feléd mozog. A kõzúzót próbálod megsebezni. Odaütsz jobb mancsoddal. Ez mellément. Harapni próbálsz. (16 ép-t sebeztél). A kõzúzó téged támad. Lecsap rád nyelvével. (5 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-10% támadás).
*** 2. KÖR *** A kõzúzó rád veti magát. Elõresuhint nyelvével. (7 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg hatol beléd. Gyengülsz (-11% támadás). Támadod a kõzúzót. Lesújtasz jobb mancsoddal. (5 ép-t sebeztél). A fogaiddal támadsz. (13 ép-t sebeztél). A kõzúzó holtan terül el.
[A csatában összesen 34 sebzést okoztál, és 12 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+50%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+15 életpont.)
(M 5,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,2) Keletre mész tovább. Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát kell kiállnod. Kétségbeesve érzed, hogy a galetki belép elmédbe! A mágia fonalát szõni kezded, hogy bizonyítsd védettségedet.
[Mágia próba 7-es küszöbre: sikeres] - Egy igazi mágus! - nyilatkozik elismerõen a galetki.
(M 6,1) Óvatosan lépkedsz tovább. Torzszülöttek fészkét pillantod meg. Micsoda szentségtörés! A te feladatod, hogy megtisztogasd az Õsök Csarnokát. Ellenfeled egy tûzgyík (#40).

*** 1. KÖR *** A tûzgyík feléd mozog. A tûzgyík irányába mozogsz. A tûzgyík rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (9 ép-t sebzõdtél). Támadod a tûzgyíkot. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (23 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (34 ép-t sebeztél). A tûzgyík holtan terül el.
[A csatában összesen 57 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+44%). Elrakod a zsákmányt, ami egy pirgamit és 21 arany.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+13 életpont.)
(M 7,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,0) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,0) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út. Ismét tanultál valamit: +1 gyógynövények; [73 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]

m 4443 4443 4443 3333 3333 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,2) A következõ terem délre van, így arra mész. Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 5,2) Nyugat felé mész az útvesztõben. Itt már legyõzted a torzszülötteket.
(M 4,2) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Megkönnyebbülten sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 3,2) Nyugati irányba folyatod utadat. Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 3,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 2,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 2,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. [4 TVP-t használtál fel, maradt még 31.]

be 4 52 meglátogatod a 4. épületet
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az ügyeletes egy vékony, szürke bõrû, gülüszemû szárnyatlan denevér. Csicseregve kérdi, hogy miért jöttél. Megmondod, hogy az auraészlelés képességet szeretnéd itt megtanulni. Az ajtónálló elmagyarázza, hová kell menned. Az akadémia egyik mestere, egy szõrös-bozontos négykarú lény tanít. Odafigyelsz mindenre, de persze a mágikus hókuszpókuszokat te sem tudod követni. A kimerítõ lecke végén az oktató gratulál: megszerezted az új szakértelmet! (-5 képességpont.) [20 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Észreveszel 1 mátekel gombát. Szakértõ módon leszeded. Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél... [10 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
be 4 52 meglátogatod a 4. épületet
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
kno 52 1 52. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot az auraészlelés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az auraészlelés szakértelmed 2. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

ho 10 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

ve 14 25 vásárlás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
k 9 15 kaland elvállalása
(9. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(15. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

bb 7 4 több épület meglátogatása
[be 7:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 4:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

p portyázás
Portyázásra indulsz a szomszédos barlangok irányában. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes! (497. kaland, összköltsége 35 TVP.) Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Wharyoo, egy magas, csontos, kopasz, fényes fekete bõrû, sárga szemû férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd rangú tagja. Tárgyai: az enyészet utazóköpenye, az enyészet márványgyûrûje, szivárvány karkötõ, az egyensúly gyûrûje, a légzés ezüst fülbevalója, az ügyesség sárgaréz nyaklánca, a ragadozó ezüst nyaklánca, a gepárd kõamulettje, az elektromosság szöges öve, kék gömb, ezüst nadrág, a küzdelem könnyû pikkelyvértje, Enyészmester, a regenerálódás díszes fejpántja, a regenerálódás karkötõje, a regenerálódás vaspajzsa. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Bár még szívesen maradnál, de már tényleg ideje indulni. Elköszönsz, és távozol. (+6% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az a quwarg katona. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki erõt és +7 hírnevet kaptál. A kör során összesen 393 sebzést okoztál, és 121 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 1 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 190 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Sam Öldök, egy férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: micinista. Ez a 31. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 7 / 1.60
[2] IQ: 6 / 1.80
[3] ügyesség: 5 (7) / 0.70
[4] egészség: 6 / 3.80
[5] mágia: 3 / 1.25
[6] gyorsaság: 6 (8) / 0.39
[9] Méret/ép: 61 (65) / 62
Min. méret: 55
Barlangméret: 61
PONTJAID
Varázspont: 35 / 5
Képességpont: 33 / 54%
Hõsi pont: 19 (10)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 9%
Galetki erõ: 184 / 124
Hírnév : 219
Jóllakottság: 173%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 26 (0)
Galetki gyõzelmek: 10 (0)
Torzsz. csaták: 134 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 116 (6)
Leölt torzszülött: 135 (8)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 16 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: hallgató (11)
Speciális képességeid:
+2 gyógynövények, +2 v.ital fõzés, +11% varázstárgy találására; 55%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hajtsd végre a 9-es Klánkalandot (KK 9)! (összesen 40 TVP-t igényel) 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Készíts el két gázlehelet italát!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[17] vastag bõr: 2 / 0 [25] bûz: 1 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 2 / 0.15 [46] csapdaészlelés: 4 / 3.18 [47] zárnyitás: 4 / 1.50
[48] mászás: 4 / 1 [50] meggyõzõkészség: 3 / 0.80 [52] auraészlelés: 2 / 0
[54] kereskedelem: 3 / 0.75 [56] varázsitalfõzés: 2 (4) / 0.10 [57] gyógynövények: 2 (4) / 0.15
[58] nyomkeresés: 3 / 0.15 [62] lopás: 3 / 0.80 [64] átokszórás: 3 (5) / 1.80
[65] álcázás: 3 / 0 [66] lopakodás: 4 (6) / 0.58 [67] régészet: 7 / 2.11
[69] tanulás: 2 / 1.40        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 12 / 0 [101] szakért.: 6 / 1.16    
fog [103] méret: 12 / 0 [104] szakért.: 6 / 4.52    

MAKRÓID
1. Makró
ism 5
x 10


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 20 15 50; VI erõ:250% ép:8%; PV 5 8; PSZ 67 66; L 1 27 29 31 58 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 9855 27 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #15 (9. épület), #17 (4. épület), #19 (1. épület), #497 (31. forduló), #211 (30. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 sisak (#1075) 1 kerek pajzs (#1061) 1 fejpánt (#1105)
1 az ellenállás fejpántja (#28555) 3 törpe pikkelyvért (#4) 1 kék köpeny (#1137)
* 1 suhanó csizma (#195) 1 bõr mellvért (#1046) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 bíbor láncing (#1032)

Ékszerek, kincsek
871 arany (#1) 1 fülbevaló (#1255) 1 csepp fülbevaló (#1256)
1 kristályamulett (#130) * 1 bronzmedál (#207) 18 drágakõ (#2)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 ezüst fülbevaló (#1257) 1 ezüst nyaklánc (#1182) 1 díszes karkötõ (#1242)
* 1 a ragadozó sárgaréz nyaklánca (#20081) 1 a szakács üstje (#192) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
1 a bûz amulettje (#29095)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128)

Fegyverek
1 kés (#5) 1 az enyészet barbár lándzsája (#23381) 1 rövid tõr (#1302)
5 fogazott tõr (#6) 14 kerek kõ (#11) 1 gyalogos lándzsa (#1332)
1 parittya (#10) 1 a légzés barbár lándzsája (#27881) 3 harci fejsze (#12)
1 kard (#1315)

Varázsitalok és füvek
1 liánvirág (#24) 8 winropu moha (#22) 3 sötét mák (#23)
1 tejfonál (#28) 4 ragálygomba (#26) 8 üvegcse (#14)
2 csótányláb (#25) 5 mátekel gomba (#21) 2 mitulen fû (#20)
1 védelem itala (#59) 1 óriásnövés itala (#60) 2 hónakkupók (#30)

Egyéb kacatok
1 lemúr hártya (#161) 2 nohnetár gumó (#212) 4 õsi relikvia (#17)
7 nordkristály (#146) 3 pirgamit (#152) 2 mandibula (#157)
3 molad púp (#16) 1 húsevõ bibe (#151) 2 elektronit (#141)
1 molitár háj (#165) 2 bolhedor szárny (#15)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



MOLITÁR HÁJ (165. TÁRGY)
A babonás galetkik képesek arra, hogy munkát és fáradtságot nem kímélve, megnyúzzák a molitárt. Állítólag ugyanis ha valaki megfelelõen sok molitár hájat használ fel, és azt magára keni, akkor elsajátíthat egy elemi immunitást. A felvilágosult galetkik persze ezt nevetségesnek tartják, de a molitár hájat még õk is gyûjtik, hiszen jó pénzért el lehet adni bogaras fajtársaiknak.



QUWARG KATONA (69. LÉNY)
A quwarg egy õsi rovarfajta, amely a hangyához hasonlóan, bolyokban él. Riasztó mesék szólnak arról, hogy a hegy gyomrában, ismeretlen járatok mélyén vannak barlangok, amelyek több ezernyi quwargnak adnak otthont. A quwarg dolgozókkal ugyan nem fogsz találkozni, de a méteresre nõtt quwarg harcosokkal annál inkább! Rovarevõk és micinisták számára jelenthet a quwarg táplálékot.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.