Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Víziósólyom
Küldd el képeslapként!
"Az illúziók működési elve egyszerű: Ha elhiszed, hogy megsebeztek, akkor meg is fognak sebezni." - Rodin La Rousse, illuzionista
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 19:25:29 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6449-3

Karakterszám: 6449 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 3 Játékhét: 22
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 20
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. nov. 28. 8h:19'
A következõ fordulód táplálható: 2002. dec. 1.

Számládon a zsetonok száma 70 alá esett!
E-mail!

ANGELA KALANDJAI




A szomszédból kopácsolást, kalapálást hallasz. Két galetki egy barlangot bõvít! Miért is ne segítenél nekik? Felkapod a szerszámaidat, és beállsz te is a másik két lárva mellé. Vidáman beszélgettek, és észre sem veszítek, már kész is a bõvítés! A másik két galetki megköszöni a segítségedet, és aztán azt mondják, szívesen segítenek neked is a barlangodat tágítani. Miért is ne? Átjönnek a barlangodhoz, és pillanatok alatt kitágítjátok azt is egy kicsit. Mindjárt kevésbé tûnik szûkösnek az egész! [3 TVP-t használtál fel, barlangod mérete megnõtt eggyel.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9613.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*szept. 14.* Sylamor Si Sikvat csatában legyõzte Tassadart. *okt. 1.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Elisont. *nov. 19.* Goróahegymélyiseregekura gyõzelmet aratott PokemonSlayer felett. *dec. 10.* Peti't Da Novn és Craian Dias' Dyanan megküzdöttek egymással, és Peti't Da Novn gyõzött. *dec. 10.* Peti't Da Novn csatában legyõzte Rax Dzakart. *jan. 14.* Peti't Da Novn gyõzelmet aratott My Little Pony felett. *feb. 22.* Jégszemû Erglinb csatában legyõzte Speedpétert. *már. 14.* Jégvirág és Pax Tharkas megküzdöttek egymással, és Jégvirág gyõzött. *már. 27.* Jégvirág gyõzelmet aratott Krichoff felett. *ápr. 9.* Anastasia és Neo megküzdöttek egymással, és Anastasia gyõzött.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*máj. 2.* Csendes Don csatában legyõzte Zorgot. *máj. 10.* Lord Griffonheart pszionikus küzdelemben diadalt aratott Kaméleon felett. *máj. 21.* Akadil Tel Kator rangja a Bárdok Klánjában "az élet ismerõje" lett. *máj. 28.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *jún. 6.* Kronx pszionikus küzdelemben diadalt aratott Böszme felett. *júl. 1.* Nomis Leinád és Zephyndar megküzdöttek egymással, és Nomis Leinád gyõzött. *júl. 8.* Nyafogó Nefelejcs gyõzelmet aratott Doda Bodonawieedo felett. *júl. 19.* Fortian és Mordonc megküzdöttek egymással, és Fortian gyõzött. *aug. 9.* Fortian gyõzelmet aratott Villám Geli felett. *aug. 12.* Avvocato Terrasini rangja a Halhatatlanok Klánjában "felvilágosult halandó" lett.
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban. [3 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]

kno 25 3 25. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot az illat harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az illat szakértelmed 3. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]

kno 100 2 100. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot bal mancs végtagod méretének növelésére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]

ea 2 1 eladás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mitulen fû (#20) 46 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, sötét mák (#23) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, köpeny (#1135) 6 ap, görbekard (#1316) 52 ap. Eladsz 1 drágakövet 3 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

vi 120 25 viselkedés, bátorság beállítása
Visszamész a barlangodba. Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 120 százalékánál. Elmenekülsz torzszülöttektõl való csatából, ha életpontod a méreted 25%-a alatt van. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 265.]

k 18 488 292 kaland elvállalása
(18. kaland:) Kék Broccoli a gyakorlópálya szélén vár rád.
- Bizonyára tudod, hogy a vegetáriánusság nagy elõnye a többi primitívebb táplálkozási formával szemben az, hogy mi könnyebben tudjuk fejleszteni a békebeli szakértelmeinket. Ezért elõször arra gondoltunk, hogy olyan pályát alakítunk ki, ami ezeket teszteli. Hosszas tanácskozás után aztán úgy döntöttünk, hogy csak egy szakértelemet tesztelünk, mivel senkit sem akarunk arra kényszeríteni, hogy pusztán emiatt a próba miatt megtanuljon egy számára felesleges dolgot. Az elsõ feladat: erõpróba. Késõbbi életed során sokszor szükséged lehet rá, ezért nem árt, ha könnyedén fel tudsz emelni akkora súlyt, mint az a kõgolyó!
[Erõ próba 6-os küszöbre: sikeres] Megragadod a golyót, és könnyed mozdulattal mellmagasságba emeled, majd egy pilllantnyi koncentrálás után a fejed fölé lököd. Egy ideig megtartod, majd egy kiáltással eldobod. Broccoli elégedetten bólint.
- A második próba a gyorsaságodat teszteli. Látod azt a kereket, ami ott forog? A küllõkre éles pengéket szereltünk. A kerék mögött ott egy dárgakõ. Szedd ki anélkül, hogy megvágnád magad.
Alaposan megnézed a kereket. A küllõk között elég nagy hely van, hogy beférjen a kezed, de minden küllõn három penge is van. Az egyik elõre néz, a másik kettõ a küllõ oldalán helyezkedik el. Ha egy pillanattal is tovább van bent a kezed, akkor biztos szétvágja a küllõ.
[Gyorsaság próba 6-os küszöbre: sikeres] Meredten nézed a kerék forgását, magadban számolva próbálod felvenni az ütemet. Amikor úgy érzed teljesen felkészültél benyúlsz a drágakõért. Megragadod, és már húzod is ki a kezed. Úgy érzed az utolsó pillanatban hozzád ér a kerék! Broccoli megvizsgálja a kezed és bólint.
- Nincs látható sérülésed, rendben van. A következõ feladat egy szörny legyõzése.
Egyet tapsol és máris elõtted terem egy hatalmas, sárkányszerû lény. Az elsõ gondolatod az, hogy mi értelme egy harci próbának egy vegetáriánus esetében, de nincs sok idõd gondolkozni. A sárkány neked ugrik, és majdnem bekapja a fejed. Alig tudsz félrehajolni. A következõ pillanatban újabb sárkány ugrik elõ, és a kettõ ellen már semmi esélyed. Megadóan tûröd, hogy végezzenek veled... De semmi sem történik. Kinyitod a szemed, és csak Broccoli vigyorgó arcát látod.
- Illúzió! Így igazából nem haltál meg, de mivel legyõztek, ezért újra kell kezdened az egész próbasort. [A következõ fordulódban próbáld újra a kalandot!]
(488. kaland:) Megkeresed a barlangnyílást. Furcsa, kellemetlen szagot érzel. Rossz elõérzeted van... Na mindegy, ha már itt vagy, megpróbálsz lemászni! Bízva ügyességedben, mászol lefelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Puhán landolsz a dohos levegõjû barlangban. Hirtelen mozgást észlelsz a szemed sarkából. Ellenfeled egy jégmedúza (#22).

*** 1. KÖR *** A jégmedúza feléd mozog. Megindulsz a jégmedúza felé. Már ott is vagy! A jégmedúza rád támad. A jégmedúza csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (8 ép-t sebzõdtél). A jégmedúzát próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal. (13 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A jégmedúza rád veti magát. A jégmedúza csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (12 ép-t sebzõdtél). Támadod a jégmedúzát. Benyomsz neki bal mancsoddal. (11 ép-t sebeztél). A jégmedúza holtan terül el.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+46%). Viszed, ami mozdítható: egy nordkristály. [ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+11 életpont.) Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - egy arany. A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
(292. kaland:) Úgy látszik, tökéletesen megjegyezted az utat, mert rövid keresés után sikerül megtalálnod a járatot, amely visszavezet az üdítõ vízeséshez. Itt az ideje megvizsgálni a barlang titkát! Mászni kezdesz fölfelé.
[Mászás próba 4-es küszöbre: sikeres] Megizzadtál, de fent vagy! Egy eldugott barlangban találod magad. Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 2 nohnetár (#12). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Megközelíted az 1. nohnetárt. A 2. nohnetár feléd rohan. Az 1. nohnetár feléd rohan. Megtámadod az 1. nohnetárt. Benyomsz neki bal mancsoddal. (6 ép-t sebeztél). A 2. nohnetár téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (7 ép-t sebzõdtél). Az 1. nohnetár téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (8 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Az 1. nohnetár rád veti magát. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (7 ép-t sebzõdtél). Megtámadod az 1. nohnetárt. Lekeversz egyet bal mancsoddal. (5 ép-t sebeztél). A 2. nohnetár téged támad. A 2. nohnetár mérgezõ gázt fúj rád. (8 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 11 sebzést okoztál, és 30 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz, és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+10 életpont.) [71 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]

mak 1 5 1. makró definiálása/hívása
1. makró törölve. Helyére a következõ 5 parancsot definiálod:
p portyázás
[Parancs 1. makróba tárolva.] Kalandra fel! Portyára indulsz. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Figyelsz az esetleges csapdákra. Semmit sem találsz. Megindulsz befelé.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Nyegle Nathan, egy tüsi fekete hajú, aranyszín szemû, sziklaszürke bõrû, párducmozgású férfi. Végignézed a felszerelését: díszes fejék. Epikus csata kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Nyegle Nathan máris elõtted terem! Megindulsz Nyegle Nathan felé. Már ott is vagy! Nyegle Nathan rád veti magát. Rád vág jobb karmával. (14 ép-t sebzõdtél). Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Mi tagadás, legyõztek. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 189.]

p portyázás
[Parancs 1. makróba tárolva.] Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Megpillantasz egy csomó átlátszó kristályt. Hohó, egy egész hegyre való van itt belõlük! Egy egész kristályhegy - hegy a hegyben. Igazán érdekes. Vajon mi lehet ennek a mesés üveghegynek a tetején? Ha elég bátor vagy, és nem félsz attól, hogy szétvágnak a kristályok, akár fel is mászhatsz. (490. kaland, összköltsége 20 TVP.) Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Szertartásosan üdvözöl Vérescsápú Land Wo, egy harcias alkatú, õrült tekintetû galetki férfi. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Nocsak, hogy elrepült az idõ! Sajnos menned kell. Elköszönsz vendéglátódtól. (+8% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a barlangi pók. [ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

p portyázás
[Parancs 1. makróba tárolva.] Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépesz a barlang ajtaján. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Kiválasztasz egy barlangot, de hamarosan ráébredsz, hogy a harc lenne az egyedüli lehetõsége. Mivél ép-d menekülés% alatt van, ennek nem lenne sok értelme. [Ha ezt legközelebb el akarod kerülni, állítsd be úgy a GY parancsodat, hogy a portyázás elõtt kisüljön, vagy ha nem akarsz harcolni, használd a 8-as paramétert a PV parancsban.] [5 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

vd vadászat
[Parancs 1. makróba tárolva.] Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
vd vadászat
[Parancs 1. makróba tárolva.] Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]
bb 1 4 5 9 több épület meglátogatása
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. A kereskedõ megragadja a válladat, és azt mondja:
- Várj csak! Volna egy megbízásom számodra, ha esetleg szeretnél néhány aranyat keresni! - bólintasz. A kereskedõ a kezeit dörzsöli: - Van egy üzletfelem, aki már hónapok óta tartozik nekem háromszáz arannyal. A kamatokkal együtt ez négyszáz arany! Kellene nekem egy izmos galetki, aki nem ijed meg a saját árnyékától, és behajtja az adósságot! A részed öt százalék lenne. - Hosszasan gondolkodsz, majd azt mondod: - Rendben, de húsz százalékért! - Látva a kereskedõ elszörnyedt arckifejezését, végül 50 aranyban állapodtok meg. A kereskedõ elmagyarázza, hogy melyik barlangban lakik a kövér gombatermesztõ, aki nem fizetett neki. (5. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.)
[be 4:] Visszamész a barlangodba. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthesz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-5. szinten 3 stb. végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Elõsétál egy hosszú köpenyt viselõ, õsz hajú galetki. Az akadémia egyik mestere! Lélegzetedet visszafojtva bámulod, majd magadhoz térve, illendõen köszöntöd. A mester biccent feléd.
- Már egy ideje figyellek, Angela. Még nagy jövõ áll elõtted! Ha van bátorságod hozzá, tudnék adni egy megbízást!
- Megtiszteltetésnek venném, Mester - rebeged. A mester elmosolyodik.
- A feladat nem lesz túl nehéz, az eszeden kívül nem kell hozzá más. Egy rég kipusztult torzszülött faj után kutatunk, amelyet zoblemugnak hívnak. Csontokat, maradványokat kellene gyûjtened a barlangokban. - jól leplezve csalódottságodat, tettetett lelkesedéssel bólintasz.
- Meglesz, mester! - azzal távozol. (6. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[be 5:] Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így nincs értelme harcolni!
[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy csuhás pap lép hozzád, hóna alatt egy nagy kondér, tele nohnetár gumóval. Megszólít téged.
- Gyermekem! Templomunknak egy szent rítushoz elengedhetetlen lenne nagy mennyiségû nohnetár gumó. Kérlek, te is segédkezz nekünk, és hozz kettõt ebbõl a furcsa tárgyból! Ha sikerrel jársz, vendégünk vagy egy ingyenes gyógyításra. (19. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.) A K 19 parancs kiadásakor, ha nálad vannak a kért gumók, a papok cserébe max. életpontra fognak gyógyítani, tehát akkor célszerû használnod, ha várhatóan sebesült leszel. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 35 sebzést okoztál, és 64 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 159 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 305 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Angela, egy hosszú hajú, kék szemû, csinos nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 3. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.15
[2] IQ: 3 / 0.20
[3] ügyesség: 3 / 0
[4] egészség: 3 / 0.40
[5] mágia: 1 / 0.05
[6] gyorsaság: 3 / 0.05
[9] Méret/ép: 41 / 1
Min. méret: 25
Barlangméret: 42
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 3 / 87%
Hõsi pont: 5 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 74 / 65
Hírnév : 9
Jóllakottság: 78%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 2 (1)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 12 (2)
Torzsz. gyõzelmek: 10 (1)
Leölt torzszülött: 10 (1)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (1)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 1 / 0.48 [25] illat: 3 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0.60 [48] mászás: 3 / 1.03    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 5 / 2 [101] szakért.: 4 / 1.68    

MAKRÓID
1. Makró
p
p
p
vd
vd


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 75 2 20; VI erõ:120% ép:25%; PV 3 5; PSZ 45 48;

CSAPDA ÁLLAPOTA: TVP: 40 szint: 1 sebzés: 12-20

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (7. épület), #5 (1. épület), #6 (4. épület), #18 (2. forduló), #19 (9. épület), #490 (3. forduló), #292 (2. forduló).

TÁRGYAID

21 arany (#1) 1 liánvirág (#24) 1 csótányláb (#25)
1 nordkristály (#146) 1 lemúr hártya (#161) 2 mitulen fû (#20)
1 kés (#5)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



NORDKRISTÁLY (146. TÁRGY)
A nordkristály egy különös esszencia, egy parányi, rettenetesen hideg kristálydarab, amely bizonyos torzszülöttekben található meg. Egyes bölcsek állítása szerint a Halhatatlanság legendás esszenciájának fontos kelléke a nordkristály, de amennyire te tudod, ezt a különleges varázsitalt még senkinek sem sikerült elõállítania.



NOHNETÁR (12. LÉNY)
A nohnetár rücskös bõrû, alaktalan csúszómászó, leginkább egy sok apró lábon járó tengeri uborkára emlékeztet. Fogai, karmai és egyéb ragadozószervei nincsenek, mégis veszedelmes lény. Képes mérgezõ gázt kibocsátani, és az így elpusztított lényeket szívja fel lassan, nagyon lassan a bõrén át. Ha van hozzá gusztusa, kiváló táplálékot jelenthet egy rovarevõ vagy egy puhány számára.



BARLANGI PÓK (6. LÉNY)
Pókok mindig és mindenhol voltak és lesznek. A kérdés az, hogy milyen nagyra nõnek. A barlangi pókok, öklömnyi méretüknél fogva igencsak riasztóak egy galetki gyermek számára, de valójában eltörpülnek a felsõbb szintek egész barlangjáratokat behálózó óriáspókjai mellett. Ennek ellenére nem lebecsülendõk, hiszen nagyon gyorsak, és csípésük persze igencsak mérgezõ. Emellett nagyon jól bírják a hideget, megdermedve éveket bírnak ki jeges barlangokban. A barlangi pók elfogyasztásához kizárólag a rovarevõknek szokott gusztusa lenni.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A NEGYEDIK FORDULÓDHOZ
Most, hogy már némi idõt önállóan eltöltöttél a Hegy gyomrában, lassan elkezdheted szervezni a Felnõtté válás Ceremóniáját. Ez egy fontos pillanat minden galetki életében: az õsök szelleméhez szólva, bemutatod harcban való jártasságodat, és így bizonyítod, hogy elérted a felnõtt kort. A ceremónia során nem akármilyen ellenféllel kell szembenézned: két sahran rákkal. Ezek igen veszedelmes torzszülöttek, amelyek a felsõbb szinten élnek. Egyedül semmi esélyed sincs ellenük! Keresned kell legalább még egy (de jobb, ha még kettõ) galetkit, akikkel együtt hajtod végre a Ceremóniát. Az elkövetkezendõ fordulók mindegyikében adj ki 2-3 Portyázás parancsot, hogy megismerkedhess más galetkikkel. Nem kell feltétlenül harcolnod, az is elég lehet, ha csak barátságos beszélgetésre látogatod meg õket! A lényeg, hogy megismerd néhány társadat. Írj nekik levelet, és hívd meg õket, hogy a Ceremóniát együtt hajthassátok végre! A Ceremónia a Többszemélyes parancsoknál leírt módon zajlik: mindkettõtöknek ill. mindhármótoknak ki kell adni egy FC parancsot, paraméterül pedig a többi résztvevõ galetki sorszámát. A parancs akkor kerül végrehajtásra, amikor a csoportból az utolsó is kiadta a parancsot! Az FC minden résztvevõnek 20 TVP-be kerül. [Ld. még Szabálykönyv: Többszemélyes parancsok. Az FC-ben max. három galetki vehet részt egyszerre, és kudarc esetén lehet újra próbálkozni késõbb.]



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.