Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Tirranda
Küldd el képeslapként!
Tirranda, az Ősök Városa egyik tolvaj klánú galetkije a frissen lopott mágikus gyűrűt vizsgálgatja. Az elsőre is egyértelmű, hogy nem a törékeny lányka ujjaira tervezték.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 07:23:32 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6411-13

Karakterszám: 6411 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 13 Játékhét: 144
E forduló ára: 0 zs. 1 if. Maradék zseton: 671
Forduló típusa: email Ingyenforduló: 0
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2007. feb. 23. 15h:12'
A következõ fordulód táplálható: 2007. feb. 24.

E-mail!

BÁLVÁNY LAJOS KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 4. NAP ** Bezörget hozzád Optimalizator, egy olimpiai aranyérmet viselõ számodra esélytelenséget sugárzó gyõztes férfi. Tárgyai: kristályamulett, díszes fejék, a szellemek könnyû láncinge, bronzmedál, gyalogos lándzsa. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Mielõtt még baráti beszélgetésbe kezdenétek, leülteted a vendéget, és máris elõkerül az ennivaló. Jóízûen falatoztok. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? Huh, jól elszaladt az idõ! Optimalizator is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+9% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a csápmester. [ld. enc.]
** 15. NAP ** Épp hozzád néz be Enki- a Föld Ura, egy barna hajú, kék szemû, kreol bõrû férfi. A Katonák klánjának zöldfülû rangú tagja. Tárgyai: bronzmedál, fejpánt, törpe pikkelyvért, villámöv, suhanó csizma, köpeny, az egyensúly gyûrûje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+7% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az agglomerátor. [ld. enc.]
** 18. NAP ** Ó, a fenébe! Amíg pihentél, valaki csendben ellopott tõled 1 kerek követ. Valami igazán jó csapdára lenne szükség.
** 30. NAP ** Eljön barlangodba Pink Pancser, egy ragadozó kecsességével mozgó, rózsaszín, selymes szõrzettel borított férfi. Végignézed a felszerelését: díszes fejék, bronzmedál, a kobra kõamulettje, az egyensúly gyûrûje. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. A barlang mögött van egy igen meredek sziklafal, a tetején egy sziklapárkánnyal. Igencsak képzett mászónak kell lenni ahhoz, hogy fel tudj oda jutni, méghozzá gyorsan! Fürgén mászni kezdtek. Lihegve érsz fel a tetõre, Pink Pancser már ott várakozik. Õ nyert!

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*jún. 2.* Enyveskezû Ed teljesítette a 18. küldetést, amit a palotában kapott. *jún. 2.* Enyveskezû Ed gyõzelmet aratott csótánygróf felett. *jún. 17.* Rodixionus Tharn Maximus és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes kalandot. *jún. 17.* Jégszívû Diana és Lagolit megküzdöttek egymással, és Jégszívû Diana gyõzött. *júl. 1.* Jégszívû Diana gyõzelmet aratott Lord Rhynn felett. *júl. 11.* Rodixionus Tharn Maximus teljesítette a 19. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *nov. 6.* Jégszívû Diana gyõzelmet aratott Kornac ALFA felett. *nov. 22.* Jégszívû Diana gyõzelmet aratott Bocskorszaggató Hamilton felett. *dec. 1.* Jégszívû Diana és Basztandzsi megküzdöttek egymással, és Jégszívû Diana gyõzött. *dec. 6.* Jégszívû Diana és Bocskorszaggató Hamilton megküzdöttek egymással, és Jégszívû Diana gyõzött.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*aug. 23.* Aranyszemû Reglinde pszionikus párviadalban legyõzte Arhippa Perttunent. *aug. 29.* Aranyszemû Reglinde és Arhippa Perttunen pszi párbajt vívtak. Aranyszemû Reglinde került ki gyõztesen. *szept. 6.* Dark Valek a Renegát Elf csatában legyõzte Ádázt. *szept. 19.* Nemesis pszionikus küzdelemben diadalt aratott Al'Draco felett. *szept. 19.* Signy Mallory mellé szegõdött egy dohu féreg. *szept. 20.* Signy Mallory-t majdnem felfalta egy kristálypók. *okt. 5.* Nemesis pszionikus küzdelemben diadalt aratott Belatucadrus felett. *okt. 18.* Pannonicát majdnem felfalta egy láthatatlan orgyilkos. *nov. 8.* Pannonicát kis híján megölte egy izzó energiagömb. *nov. 16.* Dark Valek a Renegát Elf pszionikus párviadalban legyõzte Errtut.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

kno 65 4 65. képességre 4 képességpont
Elköltesz 4 képességpontot az álcázás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az álcázás szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]

m 5 8 1122 2121 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,8) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 5,7) A négy égtáj közül északot választod. A fal mellett megpillantasz egy nagy ládát. A vaslakat nem riaszt el, elõkapod a zárnyitó szerszámot.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikertelen] Dühödten elkezded a ládád csépelni. Ha ésszel nem ment, megy majd erõvel! Sikerült! Most pedig lássuk, mi van a ládában: 4 arany és egy szimbólum.
(M 5,6) A folyosó északra tart. Nicsak, mi van itt! Egy ébenfekete ládára bukkansz. Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik. Megpróbálod ügyesen felnyitni a zárat.
[Zárnyitás próba 5-ös küszöbre: sikertelen] Mérgesen nekilátsz, hogy szétzúzd a ládát. A láda hangos durranással szétrobban. A ravasz csapda persze a kincset is megsemmisítette. (-8 életerõ.)
(M 6,6) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Az õsi csarnok közepén fehéren kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja, hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Penolipia városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 89 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Kametky város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 70 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 40 százas lépés után érkezett meg Penolipia városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Kametky érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
No, ez így kissé bonyolult elsõre. Majd gondolkozol rajta.
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,5) Északra mész. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeled egy goblin kobra (#20).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a goblin kobra létrehoz egy óriáserõt. Néhány rövid kézmozdulat után a goblin kobra létrehoz egy tûzpajzs varázslatot. A goblin kobra felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A goblin kobrát próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (13 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a goblin kobrát. Mérgezõ gázt fújsz. (16 ép-t sebeztél). A goblin kobra kileheli lelkét.
[A csatában összesen 29 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+45%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 6,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

m 5 8 1144 1414 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,8) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 5,7) Északra mész tovább. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
(M 5,6) Mindenre felkészülve, északra mész. Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 4,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,5) Északra mész tovább. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 4,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod a Csarnokot.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 193.]

m 5 6 1144 2221 5 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,6) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 5,5) Északi irányba folyatod utadat. Itt már legyõzted a torzszülötteket.
(M 5,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Elhagyod az Õsök Csarnokát.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

m 5 6 2231 115 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,6) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 5,7) Dél felé mozogsz. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 5,6) A folyosó északra vezet. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 5,5) Északra mész. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 5,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

m 5 6 4414 4112 2235 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 5,6) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 4,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 4,6) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,5) A folyosó északra vezet. A teremben egy elpusztult torzszülött lerágott csontváza hever.
(M 4,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 4,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 5,4) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,5) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,5) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 5,6) A négy égtáj közül délt választod. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
Elhagyod a labirintust.
[7 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

p portyázás
Felkészülsz egy kiruccanásra a környékre. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Találtál egy alkalmas barlangot. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
A galetki, aki itt lakik Bocskorszaggató Hamilton, egy loncsos szõrû, hosszú, csomós hajú és szakállú, morcosan pipázó galetki férfi. A Mutánsok klánjának kocsány rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a teknõs amulettje, szivárvány karkötõ, kerek kõ, bronzmedál, malachitgyûrû, fejpánt, köpeny, a méreg kõamulettje, pókcsatos öv, a teknõs barbár lándzsája, suhanó csizma. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Bocskorszaggató Hamilton már ott várakozik. Õ nyert!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 172.]

ism 5 a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Útközben észreveszel egy mátekel gombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Folytatod a régészkedést. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Egy meredek sziklafal mellett haladsz el. Odafent megragadja a figyelmedet egy sötét barlangnyílás. A levegõ rezdüléseibõl úgy látod, hogy meleg levegõ áramlik belõle kifelé! Talán megérné felmászni oda és egy kicsit körbevizsgálódni. (246. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hangot hallasz magad mögött. Megpördülsz. Ellenfeled egy púpos molad (#26).

*** 1. KÖR *** A púpos molad máris elõtted terem! Megrohamozod a púpos moladot. A púpos molad rád támad. Feléd döf jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Elõre szúr bal karmával. (1 ép-t sebzõdtél). A púpos moladot próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (14 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A púpos molad rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Megtámadod a púpos moladot. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (12 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A púpos molad rád támad. Lecsap rád jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. Gyorsan feléd lendít bal karmával. (1 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál. A púpos moladot próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (15 ép-t sebeztél). A púpos molad halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 41 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+42%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy molad púp. Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+14 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 134.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Észreveszel 2 sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a lelet feltárását. Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! A sziklafalból egy félkör alakú építmény emelkedik ki, mint bástya a várfalból. A sima kõfalon egy ajtót látsz. Tipikus kaland lehetõség. (399. kaland, összköltsége 25 TVP.) Fáradtságodat siker koronázza: egy tárgyat találsz: egy csizma.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 114.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely enyhén lejt dél felé. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy katapulter (#33).

*** 1. KÖR *** A katapulter céloz, és lõ rád. (4 ép-t sebzett.) Megindulsz a katapulter felé. Már ott is vagy! Támadod a katapultert. Mérgezõ gázt fújsz. (13 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Megtámadod a katapultert. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (15 ép-t sebeztél). A katapulter rád veti magát. Lekever egyet jobb mancsával. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 3. KÖR *** A katapultert próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (18 ép-t sebeztél). A katapulter hörögve elterül.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+44%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 2 kerek kõ és 14 arany.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mátekel gomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy womath (#16).

*** 1. KÖR *** Megrohamozod a womathot. A womath közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a womathot. Mérgezõ gázt fújsz. (13 ép-t sebeztél). A womath rád veti magát. Lendít egy nagyot bal lábával. (1 ép-t sebzõdtél). Elõrerúg jobb lábával. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a womathot. Mérgezõ gázt fújsz. (14 ép-t sebeztél). A womath halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+20%). Folytatod az ásatást, bár kétséges, hogy vissza tudod nyerni korábbi koncentrációdat. Õsi írásra bukkansz. De nemhiába rendelkezel régészeti képességgel - sikeresen kisilabizálod: 27. VI. Borax halála, I. Zaks Boelnir kerül Alanor trónjára.
28. A Libertani királyság létrejötte.
29. Qvill és Gatin hercegség létrejötte.
31. Libertan hajókat épít, megkezdõdik a tengeri kereskedelem.
33. A Libertani királyság, a Qvill és Gatin hercegség egyesül Libertani császárság néven, uralkodójuk I. Samael lesz, Borax fattya.
38. Alanor trónjára II. Zaks Boelnir kerül.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 94.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy barlangi pók (#6).

*** 1. KÖR *** A barlangi pók feléd rohan. Megrohamozod a barlangi pókot. A barlangi pók rád támad. Harapni próbál. Elkerülted. A barlangi pókot próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (13 ép-t sebeztél). A barlangi pók kileheli lelkét.
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+19%). Nos, hol is tartottál az ásatásban? A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod.
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 régészet; [10 TVP-t használtál fel, maradt még 84.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Óriási cseppkövek nyúlnak a barlang padlójáról a magasba. Néhány cseppkõ tetején valamiféle építményt látsz! Az egyik cseppkõ oldalán kõbe vájt lépcsõ vezet fel hozzá, úgyhogy mászás tudomány sem szükségeltetik. Érdekes! (404. kaland, összköltsége 35 TVP.) A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +2 galetki erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen 156 sebzést okoztál, és 21 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 74 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 240 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Bálvány Lajos, egy érdekes alak! Ahogy közelebb ér, felkiáltasz: De hát ez egy férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 13. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 1
[2] IQ: 4 / 1.95
[3] ügyesség: 5 / 0.10
[4] egészség: 4 (5) / 2.31
[5] mágia: 3 / 0.50
[6] gyorsaság: 5 (4) / 0.81
[9] Méret/ép: 58 / 51
Min. méret: 40
Barlangméret: 59
PONTJAID
Varázspont: 26 / 26
Képességpont: 7 / 59%
Hõsi pont: 2 (0)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 7%
Galetki erõ: 120 / 90
Hírnév : 99
Jóllakottság: 162%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 7 (0)
Galetki gyõzelmek: 6 (0)
Torzsz. csaták: 71 (5)
Torzsz. gyõzelmek: 62 (5)
Leölt torzszülött: 65 (5)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 9 / 5.26 [17] vastag bõr: 8 / 0 [18] tûzimmunitás: 3 / 0
[22] imm.mérg.gázra: 2 / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[48] mászás: 3 / 0.63 [65] álcázás: 5 / 0.16 [67] régészet: 5 / 0.35

VÉGTAGOK
bal csáp [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 2 / 1.92     lándzsa

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás ha ellf. 22. képessége 3 v. több. Prioritás: 30.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 6 40; VI erõ:200% ép:1%; PV 3 5 8; PSZ 48 65 67;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (3. épület), #8 (7. épület), #15 (4. épület), #21 (9. épület), #50 (20. épület), #205 (7. forduló), #270 (8. forduló), #302 (8. forduló), #453 (9. forduló), #285 (11. forduló), #224 (12. forduló), #246 (13. forduló), #399 (13. forduló), #404 (13. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 csizma (#1120) * 1 díszes fejék (#135) * 1 khaldoran öv (#137)
* 1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
139 arany (#1) 1 szimbólum (#1210)

Fegyverek
2 fogazott tõr (#6) 5 kerek kõ (#11) 1 kés (#5)
* 1 lándzsa (#1330)

Varázsitalok és füvek
2 csótányláb (#25) 1 gyilkos boróka (#27) 2 liánvirág (#24)
3 mátekel gomba (#21) 1 mitulen fû (#20) 5 sötét mák (#23)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 2 lemúr hártya (#161) 4 molad púp (#16)
1 nohnetár gumó (#212) 1 nordkristály (#146) 8 õsi relikvia (#17)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 18 arany (#1), 2 mátekel gomba (#21), 2 kerek kõ (#11), 1 molad púp (#16), 2 sötét mák (#23), 1 szimbólum (#1210), 1 csizma (#1120).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



CSÁPMESTER (65. LÉNY)
A csápmesterek félintelligens torzszülöttek, gyakran szolgálnak módosabb galetkiket, és így megmenekülnek tõle, hogy vadásszanak rájuk. Persze ilyenkor sincsenek biztonságban, hiszen gazdájuk a legapróbb vétségért is leölheti és felfalhatja õket. A puha, fekete testû csápmesterek dinnyeszerû fejébõl két bamba, zöld szem látszik, szájuk nincs, csak egy csápjuk, amelyen keresztül az ételt szívják fel. A csápmester zöldvérûek és puhányok számára fogyasztható.



AGGLOMERÁTOR (41. LÉNY)
Az agglomerátor óriási, alaktalan puha massza. Egyesek szerint ritka túlélõje rég letûnt századoknak. Ez nem is csoda, hiszen hihetetlenül szívós fajta. Mivel nincs vitális pontja, gyakorlatilag az egész lényt szét kell verned ahhoz, hogy minden életfunkciója megszûnjön. Ez néha NAGYON sok idõt szokott igénybe venni - azaz neked is igencsak szívósnak kell lenned. Egyébként nem egy agresszív lény, de ha harcra kerül a sor, akkor a lassú víz partot mos taktikát alkalmazza: körülfollya ellenfelét, és apró szájacskáival apránként szétszedi. Íze förtelmes, de közel az éhhalálhoz esetleg micinisták és puhányok enni fognak belõle.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.