Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Orgling varázsló
Küldd el képeslapként!
A mágiához értő orgling olyan ritka, mint a fehér holló - és ezen nincs is mit csodálkozni, hiszen a mágia az intelligencia függvénye, és mint tudjuk, ez utóbbiban az orglingok nem bővelkednek (bár ez az elmélet az Orglingok Lázadása óta meginogni látszik). Mégis, ha nagy ritkán összeakadsz egy orgling varázslóval, nem árt felkötni a nadrágszárat, hiszen gyors véget ér az, aki ellenfelét lebecsüli...
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-26 00:29:51 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6409-110

Karakterszám: 6409 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 110 Játékhét: 110
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 297
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2002. okt. 24. 14h:49'
A következõ fordulód táplálható: 2002. okt. 31.

Számládra 300 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!

HOLSTEIN KALANDJAI




Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
** 3. NAP ** Éberségednek köszönhetõen felriadtál, amikor megpróbáltak kifosztani. Dühösen szemléled a behatolót: Atanko, egy rettentõ sebhelyes farkú, iszonyúan büdös férfi. A Tolvajok klánjának zsebtolvaj rangú tagja. Viselt tárgyai: ezüstcsizma, Enyészmester, Rogan karkötõje, a kalmár nyaklánca, a tolvaj vassisakja, a gólem kõamulettje, a regenerálódás sárgaréz nyaklánca, a bûz bíbor láncinge, ozin fülkarika, ezüst nadrág, a regenerálódás gyûrûje, a regenerálódás csatos öve, ametiszt szkarabeusz, nagy pajzs. Vegye hát kezdetét az epikus ütközet!

*** 1. KÖR *** Megindulsz Atanko felé. Már ott is vagy! A tûzszalamandra elindul a sötét xirnox felé. A sötét xirnox a tûzszalamandra irányába megy. Atanko közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod Atankot. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (36 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-10 ép) Harapni próbálsz. (44 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-10 ép) Megmérgezted. A gyõzelem hosszú lándzsájával támadsz. (17 ép-t sebeztél). Atanko maradék erejét is elvesztve elterül. A tûzszalamandra és a sötét xirnox egymással harcolnak. A tûzszalamandra halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét xirnox varázshatalma segítségével elmond egy méregfelhõt. Sebzõdsz 18 ép-t a méregfelhõtõl. A sötét xirnox: nem hatott rá a méregfelhõ. A sötét xirnoxot próbálod megsebezni. Lecsapsz jobb mancsoddal. (35 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek (-2 ép) Pofádat nagyra tátva harapsz. (41 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-2 ép) Megmérgezted. Meglengetve a gyõzelem hosszú lándzsáját, próbálsz lesújtani. Hátraugrott a támadás elõl. Bûzöd zavarja (4 sebzés). A sötét xirnox halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 177 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzszalamandra: 15/13.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Atanko megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
*** 10.24. *** Sleep Dög (#9074) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van.
*** CSAPAT ARÉNA *** Összegyûltök barátaiddal, hogy meghódítsátok a csapat arénát. Rövid taktikai megbeszélés után az aréna kapuhoz sétáltok. Sajnos, a harci erõtök összege nagyobb a megengedettnél - ezen a szinten maximum 880 lehet, és a tietek jelenleg 1025. Vegyetek le varázstárgyakat, vagy cseréljétek le a legerõsebb tagot egy gyengébbre! ** 6. NAP ** Árnyék eladásra kínál neked 10 sötét mákot (#23). Ha meg akarod venni, adj ki egy VG 7283 23 10 parancsot.
** 6. NAP ** Meglátogat egy galetki: Dirten, egy férfi. A Pszionicisták klánjának asztrális projektor rangú tagja. A Quinta Essentia szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: bronzmedál, a harcmûvész sárgaréz nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, khaldoran öv, Végzetpenge, a túlélés zöld köntöse, a természet háromszögszimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, a majom könnyû nyílpuskája, a tökéletesség márványgyûrûje, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a pontosság malachit karkötõje, a lich szárnyas sisakja, a sebezhetetlenség vas lemezpáncélja, a gepárd ezüst fülbevalója, vaspajzs, a merénylõ zangrozi csizmája. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze álcázás szakértelemben való jártasságotokat. Hosszasan készülõdtök az álcázás próbára. Sárral kenitek be az arcotokat, ruhátokat elváltoztatjátok, és minden egyéb lehetséges trükköt bevettek. A feladat egyszerû: az nyer, akinek sikerül elõbb megtalálnia a másikat. Dirten esélytelen a versenyben - a te álcád messze felülmúlta az övét. Te vagy a gyõztes.
** 6. NAP ** Itt az ideje, hogy megmérkõzzetek egy nagyhatalmú torzszülöttel! Ezúttal Monokonstrumatik Abarrun kerül terítékre. Szövetségi tagjaiddal együtt izgatottan keltek útra. Mélyen, a csatornák alatt rejtõzik a fenevad, egy eldugott barlangban. Szíved a torkodban dobog, míg végül megérkeztek. Itt van mindenki: Árnyék, Szarkaagyú Siraka, Ottó, a tisztátalan, Signy Mallory, Álomjáró, Félénk Mimóza, Méregcsók, Alfréd, Zordon, Nemesis, Xavier, Tûfok Klood, Lelkes Nyuszifül, Dark Melon.
Ellenfeletek egy Monokonstrumatik Abarrun (#300).

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a Monokonstrumatik Abarrun elmormol egy tûzgolyót. Dark Melon 50 sebzést kap. Árnyék sebzõdik 49 ép-t. Szarkaagyú Siraka 57 sebzést kap. Ottó, a tisztátalan sebzõdik 22 ép-t. Signy Mallory sebzõdik 61 ép-t. Álomjáró 60 sebzést kap. Félénk Mimóza 56 ép-t sebzõdik. Méregcsók 53 ép-t sebzõdik. Alfréd sebzõdik 29 ép-t. Zordon 43 sebzést kap. Nemesis sebzõdik 64 ép-t. Xavier 53 ép-t sebzõdik. Tûfok Klood 98 ép-t sebzõdik. Lelkes Nyuszifület védi rezisztanciája. 48 életpontnyit sebzõdsz. Dark Melon ledönt a torkán egy zöld folyadékot. Magában motyogva, Dark Melon létrehoz egy villámpajzsot. Magában motyogva, Zordon létrehoz egy sárkányleheletet. Zordon elõhív egy elemek parancsa varázslatot. A Monokonstrumatik Abarrunt védi rezisztanciája. Megiszol 1 villámlehelet italát. Elõhívsz egy tûzpajzs varázslatot. (-5 vp.) Xavier lenyel egy kék italt. Álomjáró ellõ egy villámsújtás varázslatot. A Monokonstrumatik Abarrun ellenáll a varázslatnak. Signy Mallory a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy mérges csípés! A Monokonstrumatik Abarrun ellenáll a varázslatnak. Ottó, a tisztátalan elõhív egy gránitbõr varázslatot. Ottó, a tisztátalan elõhív egy elemi védelem varázslatot. Lelkes Nyuszifül ellõ egy fürgülés varázslatot. Lelkes Nyuszifül öregedett 1 évet. Lelkes Nyuszifül a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy féreg érintése! Tûfok Klood megközelíti a Monokonstrumatik Abarrunt. Árnyék a Monokonstrumatik Abarrun irányába megy. Félénk Mimóza megközelíti a Monokonstrumatik Abarrunt. Alfréd a Monokonstrumatik Abarrunt rohamozza. Méregcsók a Monokonstrumatik Abarrun felé mozog. Szarkaagyú Siraka a Monokonstrumatik Abarrun irányába megy. Nemesis a Monokonstrumatik Abarrun irányába megy. Tûfok Klood a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Árnyék a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Félénk Mimóza a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Alfréd a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Méregcsók a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Szarkaagyú Siraka a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Nemesis a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy elektromos kezet. Árnyék ellenállt a varázslatnak. Szarkaagyú Siraka immúnis a varázslatra. Félénk Mimóza immúnis a varázslatra. Méregcsók 2 ép-t sebzõdik. Alfréd immúnis a varázslatra. Nemesis: a varázslatnak nincs hatása. Tûfok Klood immúnis a varázslatra. Álomjáró elõhív egy villámsújtás varázslatot. A Monokonstrumatik Abarrun rezisztálja. Heves kézmozdulatok közepette Signy Mallory elmormol egy mérges csípést. A Monokonstrumatik Abarrun rezisztálja. Dark Melon a Monokonstrumatik Abarrun felé mozog. Lelkes Nyuszifül elindul a Monokonstrumatik Abarrun felé. A Monokonstrumatik Abarrun irányába mozogsz. Xavier a Monokonstrumatik Abarrunt rohamozza. Tûfok Klood a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Dark Melon a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Alfréd a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Félénk Mimóza a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Árnyék a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Méregcsók a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. (Hátbatámadás:) Lelkes Nyuszifül a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Szarkaagyú Siraka a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. A Monokonstrumatik Abarrunt próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (25 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (10 sebzés). Xavier a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Nemesis a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** A Monokonstrumatik Abarrun elmormol egy elektromos kéz varázslatot. Dark Melon ellenállt a varázslatnak. Árnyék immúnis a varázslatra. Szarkaagyú Siraka immúnis a varázslatra. Félénk Mimóza: a varázslatnak nincs hatása. Méregcsók 2 ép-t sebzõdik. Alfréd immúnis a varázslatra. Nemesis: a varázslatnak nincs hatása. Xavier: a varázslatnak nincs hatása. Tûfok Klood rezisztálja. Lelkes Nyuszifület védi rezisztanciája. A varázslat nem hatott rád. Heves kézmozdulatok közepette Álomjáró elmormol egy villámsújtást. A Monokonstrumatik Abarrunt védi rezisztanciája. Signy Mallory ellõ egy mérges csípés varázslatot. A Monokonstrumatik Abarrun megúszta! Tûfok Klood a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Dark Melon a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Félénk Mimóza a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Lelkes Nyuszifül a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Alfréd a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Árnyék a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. A Monokonstrumatik Abarrunt próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (33 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (10 sebzés). Szarkaagyú Siraka a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Méregcsók a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Xavier a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Nemesis a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a Monokonstrumatik Abarrun elvarázsol egy elektromos kezet. Dark Melon ellenállt a varázslatnak. Árnyék immúnis a varázslatra. Szarkaagyú Siraka ellenállt a varázslatnak. Félénk Mimóza immúnis a varázslatra. Méregcsók 2 sebzést kap. Alfréd: a varázslatnak nincs hatása. Nemesis ellenállt a varázslatnak. Xavier ellenállt a varázslatnak. Tûfok Klood immúnis a varázslatra. Lelkes Nyuszifül ellenállt a varázslatnak. A varázslat nem hatott rád. Magában motyogva, Álomjáró létrehoz egy villámsújtást. A Monokonstrumatik Abarrunt védi rezisztanciája. Signy Mallory a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy mérges csípés! A Monokonstrumatik Abarrunt védi rezisztanciája. Tûfok Klood a Monokonstrumatik Abarrunt támadja. A Monokonstrumatik Abarrun holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Dark Melon: 126/50, Árnyék: 394/49, Szarkaagyú Siraka: 357/57, Ottó, a tisztátalan: 0/22, Signy Mallory: 0/61, Álomjáró: 0/60, Félénk Mimóza: 329/56, Méregcsók: 507/59, Alfréd: 262/29, Zordon: 0/43, Nemesis: 462/64, Xavier: 90/53, Tûfok Klood: 594/98, Lelkes Nyuszifül: 24/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+87%). Dark Melon részesedése: 2 arany. Árnyék része a kincsbõl: 2 arany. Szarkaagyú Siraka része a kincsbõl: 2 arany. Ottó, a tisztátalan része a kincsbõl: 2 arany. Signy Mallory része a kincsbõl: 2 arany. Álomjáró része a kincsbõl: 2 arany. Félénk Mimóza része a kincsbõl: 2 arany. Méregcsók részesedése: 2 arany. Alfréd része a kincsbõl: 2 arany. Zordon részesedése: 2 arany. Nemesis a következõt kapja: 2 arany. Xavier része a zsákmányból: 2 arany. Tûfok Klood részesedése: 2 arany. Lelkes Nyuszifül része a zsákmányból: egy kés és 2 arany. Elteszed a zsákmányt, ami 2 arany. Hmm, talán enni kéne. Hozzálátsz az ételhez. (+527% jóllakottság.)
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba a zsákmányt: Abarrun fülbevalója. A kincs a szövetség kincstárába kerül, onnan lehet megvásárolni legenda pontokért. A gyõzelemért jutalmul 1 legenda pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét, tekintettel a legendás gyõzelemre, amelynek hamarosan az egész Hegyben híre megy! (+30% jóllakottság.)

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Maximilian Ûbertáp, egy rettentõen büdös, kultúrálatlanul szitkozódó, TÁP-ra éhes MÁGUS férfi. (hírneve 9610.)
A szinteden nem állt meg az élet! Híreket hallottál:
*okt. 17.* Babe Bwe lopni próbált, de felsült vele. *okt. 17.* Babe Bwe gyõzelmet aratott Helior felett. *okt. 17.* Flen Eligort legyõzte harcban egy harci törpe. *okt. 17.* Örök Lázadót kis híján megölte egy harci törpe. *okt. 18.* Brumi teljesítette a 7. küldetést, amit a mágustoronyban kapott. *okt. 18.* Golkar felköltözött a következõ szintre. *okt. 21.* Ghalletki Jónás felköltözött a következõ szintre. *okt. 21.* Babe Bwe lopni próbált, de felsült vele. *okt. 21.* Babe Bwe gyõzelmet aratott Elder Worm, the Beast felett. *okt. 21.* Babe Bwe és Korgan Szunoara megküzdöttek egymással, és Babe Bwe gyõzött.
Egy öreg galetki érdekes dolgokat mesélt:
*okt. 18.* Féreg Artis mellé szegõdött egy manapoid. *okt. 18.* Lord Khalelt legyõzte harcban egy orgling birkózó. *okt. 18.* Az 15025 szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett! *okt. 18.* A Remény Küldöttei szövetség fényes gyõzelmet aratott Monokonstrumatik Abarrun felett! *okt. 21.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Tigrisszemû Veronelt. *okt. 21.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Salvatorét. *okt. 21.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Cerberus felett. *okt. 22.* Avvocato Terrasini és Igree-Ynaldine-Moa megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *okt. 24.* Nyafogó Nefelejcs pszionikus párviadalban legyõzte Vigyorgó Villámot. *okt. 24.* Fortian pszionikus küzdelemben diadalt aratott Aranea felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]

vg 3838 25 10 tárgy megvásárlása galetkitõl
Ha Brumi eladásra kínál neked 10 25. tárgyat, szeretnéd megvenni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]

vg 7283 23 10 tárgy megvásárlása galetkitõl
Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével vásárolsz 10 db sötét mákot. Te 370 aranyat fizettél. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 320.]

ep 16 75 105 építed a 16. épületet 75 TVPért
[Rendben, az építkezés során a fog spec. képesség tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Úgy döntesz, hogy nem dolgozol már többet a fûraktár építésén. Összesen 300 TVP-t építettél bele.
Hozzájárulsz az építkezéshez 500 arannyal. Itt az ideje, hogy végre te is kivedd a részed a katonai gyakorlópálya megépítésébõl! Beindítod a bányagépet. Az ósdi gnóm szerkezet zümmögni kezd. Órákon át dolgozol, izzadsz, keményen küzdesz azért, hogy megláthasd munkád gyümölcsét. A munka 75 TVP-nyit haladt, még 2231 van hátra. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+150%). Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. [75 TVP-t használtál fel, maradt még 245.]

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit.
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: Abarrun fülbevalója (#393). Betérsz az ivóba egy pofa sörre. Jót trécseltek a haverokkal. (+4 hírnév.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 240.]

b 5 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 135. [50 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

kno 9 10 9. képességre 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot a méreted növelésére (+5 méret). [0 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

h 8 103 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen fog végtagod megnõtt, új mérete 17. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

v 154 154. varázslat elmondása
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kisebb erõpajzs! (+6% védekezés.) (-6 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 187.]

v 176 176. varázslat elmondása
Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szélpajzsot. (-60 vp.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 177.]

v 159 9053 3 159. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemidézést. Megtalálod a keresett barlangot. Szellemalakként materializálva, így szólsz a rémült figurához: "Holstein vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-11 vp.) [3 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

kf 194 bekészíted a 194. tárgyat
Leveszed a sebesség szarvas sisakját. Felveszed a nyomkeresés fejpántját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

vd 97 vadászat
[Szárazföldi uborka torzszülöttet próbálsz elejteni.] A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Egy másfél méter átmérõjû, faajtóval lezárt nyílást látsz meg. A fát már elég régóta nem használják építõanyagként, ezért hamar kitalálod, hogy ez nyilván egy életképtelensége miatt kihalt faj képviselõjének, egy hobbitnak a tanyája lehet. Vajon milyen torzszülött tanyázik most odabent? Maradt valami a hobbit kincsekbõl? (242. kaland, összköltsége 5 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 rémcserje ! Óvatosan begyûjtöd. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy csúf gusztustalanság (#99) [aura: egészség: 7.].

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-3 vp.) Elmondasz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) A tûzszalamandra a csúf gusztustalanságot rohamozza. A csúf gusztustalanság elindul a tûzszalamandra felé. A tûzszalamandra és a csúf gusztustalanság egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a csúf gusztustalanságot. Támadod a csúf gusztustalanságot. Odakensz neki jobb mancsoddal. (41 ép-t sebeztél). Fogaidat próbálod belemélyeszteni. (46 ép-t sebeztél). A gyõzelem hosszú lándzsáját forgatva támadsz. Elkerülte. A csúf gusztustalanság hörögve elterül.
[A csatában összesen 87 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzszalamandra: 22/37.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+4%). Szolgáidnak is jut 34%. Viszed, ami mozdítható: 3 drágakõ. [15 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

kf 13228 bekészíted az 13228. tárgyat
Leveszed a nyomkeresés fejpántját. Felveszed a sebesség szarvas sisakját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

bb 1 1 több épület meglátogatása
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 37 ap, törpe pikkelyvért (#4) 46 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 11 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, mandolin (#19) 74 ap, kötél (#128) 18 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 37 ap, ében nyílpuska (#133) 55 ap, ében láncing (#134) 74 ap, üvegszimbólum (#138) 27 ap, pikkelypáncél (#223) 55 ap, törpe balta (#224) 7 ap, lelakatolt ládikó (#310) 555 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 237 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 71 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 126 ap, bíbor pikkelyvért (#1018) 208 ap, láncing (#1030) 74 ap, könnyû láncing (#1031) 130 ap, bíbor láncing (#1032) 199 ap, ezüst láncing (#1033) 297 ap, bõr mellvért (#1046) 115 ap, vas mellvért (#1048) 275 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek pajzs (#1061) 42 ap, nagy pajzs (#1062) 88 ap, vaspajzs (#1063) 164 ap, vassisak (#1076) 42 ap, szárnyas sisak (#1077) 88 ap, szarvas sisak (#1078) 164 ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 26 ap, csontmaszk (#1092) 71 ap, díszes fejpánt (#1106) 26 ap, ezüst fejpánt (#1107) 71 ap, csillogó fejpánt (#1108) 142 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121) 26 ap, fekete csizma (#1122) 71 ap, zangrozi csizma (#1123) 142 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, kék köpeny (#1137) 64 ap, díszes köpeny (#1138) 133 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 26 ap, díszes köntös (#1153) 142 ap, íj (#1270) 18 ap, könnyû íj (#1271) 42 ap, hosszú íj (#1272) 88 ap, kõrisfa íj (#1273) 164 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 71 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 126 ap, csonttõr (#1301) 26 ap, rövid tõr (#1302) 71 ap, kard (#1315) 18 ap, görbekard (#1316) 42 ap, hosszúkard (#1317) 88 ap, fogazott kard (#1318) 164 ap, lándzsa (#1330) 18 ap, barbár lándzsa (#1331) 42 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 88 ap, hosszú lándzsa (#1333) 164 ap, az ügyesség tõre (#2650) 101 ap, a pontosság hosszúkardja (#4467) 364 ap, a védekezés halotti maszkja (#4691) 206 ap, az entek zöld köntöse (#9701) 266 ap, a mágus köpenye (#10135) 98 ap, a mágus utazóköpenye (#10136) 261 ap, a szívósság halotti maszkja (#14591) 266 ap, a sas kerek pajzsa (#15911) 281 ap, a sas maszkja (#15940) 101 ap, a természet ezüst fejpántja (#16857) 415 ap, a torony csatos öve (#18266) 261 ap, az energia sisakja (#18625) 111 ap, a ragadozó kerek pajzsa (#19961) 281 ap, a küzdelem kõamulettje (#20546) 266 ap, a gyõzelem halotti maszkja (#20891) 266 ap, a gyõzelem fejpántja (#20905) 101 ap, a tökéletesség barbár lándzsája (#22031) 401 ap, a jég szárnyas sisakja (#22677) 295 ap, az enyészet íja (#23320) 64 ap, a regenerálódás utazóköpenye (#24536) 142 ap, a sün vándorcsizmája (#24971) 146 ap, a sün átlátszó köntöse (#25002) 277 ap, a sün kõamulettje (#25046) 146 ap, a sün tõre (#25150) 55 ap, a teknõs láncinge (#25330) 120 ap, a yeti vándorcsizmája (#26321) 146 ap, a yeti csonttõre (#26501) 146 ap, a sav sárga öve (#26817) 270 ap, az elektromosság bíbor pikkelyvértje (#27118) 537 ap, az elektromosság görbekardja (#27416) 162 ap, a légzés díszes köpenye (#27688) 461 ap, a sólyom nyílpuskája (#29635) 83 ap, a sólyom rövid tõre (#29652) 277 ap.
[be 1:] Visszamész a barlangodba. Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Emlékezve a korábbi üzletre, elgondolkodsz rajta, hátha még lehetne venni valami értékeset a boltostól. Persze, a múltkorinál ügyesebb megközelítéssel... (2. kaland, összesen 10 TVP-t igényel. Ha ügyes vagy, a kaland során varázskõhöz juthatsz, kb. 500 aranyért. Ha nem érdekel a dolog, DK 2.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

k 25 4 2 kaland elvállalása
Visszamész a barlangodba. (25. kaland:) Pontos leírást kapsz a relikviáról, megtalálási helyérõl, majd kevésbé pontos leírást a relikvia védelmérõl. A helytartó elbagatelizállja a tárgy védelmét, de te attól tartasz, a dolog azért nem lesz ennyire egyszerû. Megtudtad, hogy a relikvia egy jókora tojás alakú, rózsaszín gyémánt, ami valamiféle módon a mágikus energiákat képes fókuszálni. A relikviát a templom imatermében tartják, eléggé látványos helyen. A mágustoronyban az álcamester mesteri kellékei segítségével torzszülöttnek - hmm, barlangi trollnak? - álcáz. Így ha lebuksz, akkor sem derül ki, hogy ki küldött. Kivéve persze, ha hosszabb ideig fogva tartanak és megölnek, de azért abban bízol, hogy képes leszel elmenekülni még ha meg is látnak. Kapsz egy mágikus követ is, csak össze kell roppantanod, és máris visszateleportálsz a helytartói hivatalhoz. Figyelmeztetnek, hogy a relikviát egyúttal antimágikus kupola is védi, így a követ a relikvia állványa közelében nem használhatod, ezért nincs sok értelme a láthatatlanság varázsnak sem. A megfelelõ felkészülés után útnak indulsz. Ezúttal a többi galetki elõl is rejtõznöd kell, hiszen vadászhatnak rád, mint más torzszülöttre.
A kereskedelmi útvonalon való utazás öt napba telik, te ekkora luxust nem engedhetsz meg magadnak. Még így is közel fél napba telik, míg elérsz a helytartó által is említett repedéshez. Ez egy óriási szakadék, amelynek falán felmászva, eljuthatsz az elf kolóniához vezetõ járathoz. Hihetetlen magas és meredek - nagyon ügyesnek kell lenned!
[Mászás próba 13-as küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Minden tudásodat be kell vetned, hogy képes legyél a hosszú és meredek sziklafalon feljutni. De egy örökkévalóságnak tûnõ óra után végül feljutsz! Az út innen már aránylag rövid. Elérkezel az elfek kolóniájához. Õk is javarészt barlangokban laknak, de azért van néhány csodaszép földalatti épület, és a barlangtermet felülrõl egy nagy és fényes tárgy világítja meg. Minden bizonnyal mágikus! A helytartó leírása alapján gyorsan megtalálod a templomot.
[Lopakodás próba 8-as küszöbre: sikeres] A templomig ellopódzkodni gyerekjáték, a neheze most következik. Besuhansz a nyitott kapun. Néhány elfet látsz odabent - ketten imádkoznak, ketten halkan beszélgetnek, és egy pap a templom emelvénye körül ténykedik. Ajjaj, pont ott van mellette a relikvia is! Ügyesnek kell lenned.
[Lopakodás próba 14-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Igazi mûvészet a kiváló hallású elfek mellett ellopódzkodni. Közel egy óra, amíg lassú mozdulatokkal eltornázod magad az emelvényig. De sikerült! Senki nem vett észre semmit. Most már csak a relikviát védõ csapdát kell hatástalanítani, és tied a tojás!
[Csapdaészlelés próba 13-as küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Végtelenül lassú mozdulatokkal bogarászod ki a komplex, rudakból, pöckökbõl és zsinórokból álló csapdát. Huh, sikerrel jártál! A pap továbbra is melletted matat, csoda, hogy nem fedezett fel. Még jó, hogy antimágikus burok védi a tojást, egy mágikus csapdával biztos nem tudnál megbirkózni. Most, hogy a csapdát kikapcsoltad, az utolsó mûvelet van hátra - úgy elemelni a tojást észrevétlenül, hogy senki ne vegye észre!
[Lopás próba 15-ös küszöbre: 9 hõsiesség pont árán sikeres] Nagyon lassan felemeled a kezed, és megfogod a tojást. Tûzforró a felülete! Hihetetlen nagy rutinodnak köszönhetõen, nem szisszensz fel, egyszerûen kikapcsolod a fájdalmat, és lassan, nagyon lassan leemeled a tojást. Közben folyamatosan figyelsz minden irányba, hogy meglásd, ha valamelyik elf feléd néz. A tojást gyorsan egy rongyba burkolod, majd hangtalanul elkúszol az emelvénytõl. Amikor úgy gondolod, hogy az antimágikus aurán kívül vagy, összetöröd a teleport követ. A következõ pillanatban a helytartói palota elõtt találod magad!
Torgafuli Astheron boldogan üdvözöl. Kiszáradt szájjal bámulod, ahogy ismét felemeli a takarót, és aztán felnyit egy apró fedelet az üveghengeren. Míg a helytartó a tojást bámulja önfeledten, szomjasan iszod magadba a lélekenergiát. Néhány pillanat múlva a helytartó bólint, és sajnos visszahelyezi a fedelet - azonban így is bõségesen teleittad magad! Astheron gratulál, és megkér, hogy maximális diszkrécióval viseltess az akcióval kapcsolatban. (+10 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)
(4. kaland:) Ezt a feladatot még meg sem kaptad.
(2. kaland:) Ellátogatsz a boltba. Épp nincs bent más vásárló! Közelebb hajolsz a boltoshoz, és suttogóra fogod a hangodat:
- Nincs még valami tiltott árud, a pult alól? - a boltos elõször gyanakodva mér végig, de aztán felcsillan a szeme, látszik, hogy megismert. Pillanatnyi habozás után benyúl a pult alá, és elõvesz egy varázskövet.
[Kereskedelem próba 10-es küszöbre: sikeres] Igyekszel csalódott arcot vágni, és megjegyzed:
- Csak ennyi? Semmi õskõ? - és már fordulsz is el.
- Várj! - kiált utánad a boltos. - Többet ér ez, mint egy õskõ! - azzal hosszasan nekilát, hogy a varázskõ elõnyeit ecsetelje az õskõvel szemben. Unottam hallgatod, végül megkérdezed:
- Biztos, hogy õsköved nincs?
- Várj, 800 aranyért a tied lehet! - megvetõ mosollyal megrázod a fejedet, és már indulsz is. Úgy látszik, a varázskõ tényleg nem annyira kapós, mint az õskõ! A kereskedõ utánad kiállt: - Rendben, legyen 700! - visszafordulsz.
- Nem tudom, érthetõ-e, de nem akarok venni varázskövet. Ha nagyon rám akarsz sózni egyet, rendben, van rá 300 aranyam, de ennél több nem... - A kereskedõ szemében mohóság csillan, látszik, ráébredt, még köthet üzletet. Elõrohan a pult mögül, és óbégatni kezd:
- 300 arannyal akarod kiszúrni a szememet? Tönkre akarsz tenni? Mivel szolgáltam én erre rá? Maholnap becsukhatom a boltot, ha ez így folyik tovább... No rendben, legyen 600, de ez az utolsó ajánlatom!
- Nem hatnak meg a sirámaid, sunyi kereskedõ, te is tudod, hogy már 400 arannyal is rémületesen túlfizettelek, és betegre kerested magad vele! Na jó, már itt sem vagyok, látom, nem tudunk megállapodni! - hallod, ahogy a fogát csikorgatja a boltos, majd kipréseli magából:
- Ötszáz. Egy garassal sem kevesebb, inkább fellógatom magam, vagy én használom fel, de nem adom olcsóbban. - megfordulsz, megvakarod az álladat, mintha tényleg gondolkodnál. Végül a boltos kitartott tenyerébe csapsz.
- Rendben van, de csak azért fogadom el, mert ilyen szórakoztatóan tudsz alkudozni! Megnézem, van-e nálam ennyi pénz.
[Tárgyhasználat: 500 arany] A kereskedõ a pénz számolása közben szélesen mosolyog. Látszik rajta, hogy még így is jó üzletet kötött! De azért te sem panaszkodhatsz: 500 arany egy varázskõért tényleg nem sok. (+1 hõsiesség pont.) [70 TVP-t használtál fel, maradt még 79.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 gyilkos borókát. Folytatod a régészkedést. Egy korhadozó fatáblát találsz, rajta fekete tintával felirat: "...városa innét..." Ez meg mi lehet? (+3 õsi relikvia.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 69.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Sajnálatos találkozás zökkent vissz a jelenbe. Ellenfeled egy arhomad varangy (#82).

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-3 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy féreg érintését. (-8 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, az arhomad varangy elvarázsol egy tombolást. Az arhomad varangy mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését. A tûzszalamandra az arhomad varangyot rohamozza. A tûzszalamandra az arhomad varangyot támadja.
*** 2. KÖR *** Megközelíted az arhomad varangyot. Támadod az arhomad varangyot. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (31 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Acsarogva harapni próbálsz. (40 ép-t sebeztél). Mérgezed! Meglengetve a gyõzelem hosszú lándzsáját, próbálsz lesújtani. (3 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (7 sebzés). Az arhomad varangy halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 81 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzszalamandra: 22/0.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+4%). Szolgáidnak is jut 29%. Elrakod a zsákmányt, ami az angyalok harci nyílpuskája és 42 arany. A tûzszalamandra eszik. (+20% jóllakottság.) Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Rúnákra bukkansz, õseid írására. Szerencsére elég képzett vagy, így el tudod olvasni: 186. Hihetetlenül hosszú uralkodása után I. Theofil felváltja legidõsebb fia, II. Theofil Libertan trónján. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 59.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Ez hihetetlen! Torzszülöttek, itt? Ellenfeled egy kék ekinda (#95).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy óriáserõt. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-3 vp.) Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy féreg érintését. (-8 vp.) A tûzszalamandra megközelíti a kék ekindát. A kék ekinda megközelíti a tûzszalamandrát. A tûzszalamandra és a kék ekinda egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a kék ekindát. A kék ekindát próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb mancsoddal. (38 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. Harapni próbálsz. (54 ép-t sebeztél). Mérgezed! A gyõzelem hosszú lándzsájával lesújtasz. (20 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (5 sebzés). A kék ekinda halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 117 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzszalamandra: 24/21.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+4%). Szolgáidnak is jut 31%. Összegyûjtöd a "kincset": 2 ekinda haj és 26 arany. Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Nocsak, egy írás! Minden tudásodat felhasználva, kiböngészed: 83. A gyarmatháború kezdete
A Namír telepek függetlenedési törekvései megerõsödnek, miközben az anyaország egyre többet követel tõlük. A telepesek elõbb passzív ellenállást folytatnak, majd megkezdõdik az ún. csendes háború. A telepesek megtagadják az adózást, az adószedõket elkergetik vagy megölik. A király embereire parasztokból alakult gerillacsoportok csapnak le. Annak ellenére, hogy nincs reguláris hadseregük, a telepek olyan komoly gondot okoznak Libertannak, hogy a kincstár bevétele kritikus határ alá süllyed. Mivel a telepek hatalmas területen helyezkednek el, I. Menlornak hagyományos módszerekkel nem sikerül megtörnie a lázadókat. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Útközben észreveszel egy winropu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy lidércláng (#85).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a lidérclángot. A lidércláng máris elõtted terem! A tûzszalamandra megközelíti a lidérclángot. Támadod a lidérclángot. Odaütsz jobb mancsoddal. (42 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. Mellé! Meglengetve a gyõzelem hosszú lándzsáját, próbálsz lesújtani. Elkerülte. A lidércláng hörögve elterül.
[A csatában összesen 42 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzszalamandra: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+4%). Szolgáidnak is jut 29%. Elrakod a zsákmányt, ami 31 arany. A tûzszalamandra táplálkozik. (+25% jóllakottság.) [13 TVP-t használtál fel, maradt még 36.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Ölésre készen futsz végig a vadászok számára fenntartott folyosón, le az alsó szintekig. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 mitulen füvet. Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy szürke mösze (#60).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Holstein Sz.áll.roncsolása -20 PE (-15)45 (-16)39 Szürke mösze Pszi csáp «16 PE (-3)37 (-4)36
2. Holstein Sz.áll.roncsolása kudarc (-15)30 (-16)23 Szürke mösze Agyvihar -16 PE (-9)28 (+0)36
3. Holstein Sz.áll.roncsolása kudarc (-15)15 (-16)7 Szürke mösze Agyvihar -16 PE (-9)19 (+0)36
4. Holstein Pszi csáp «9 PE (-3)12 (+1)8 Szürke mösze Pszi csáp «8 PE (-3)16 ()35
5. Holstein Pszi csáp «9 PE (-3)9 (-8)0 Szürke mösze Agyvihar -24 PE (-9)7 (-9)26

Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-27 életpont.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. A változatosság kedvéért most egy nyugati területet próbálsz, közel a hegy nagy barlangtavához. Dohos, párás folyosón ereszkedsz alá. Egy meredek lejtõ szélén állsz. Óvatosan, minden lépésre ügyelve leereszkedsz. Figyelsz a meredély oldalán levõ üregekre, hisz bármelyikbõl elõugorhat egy lény. Útközben észreveszel egy elfu mohát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy csúf gusztustalanság (#99) [aura: 5-ös méretû 7-es szintû jobb karom.].

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+3 méretükre). (-3 vp.) A tûzszalamandra a csúf gusztustalanságot rohamozza. A csúf gusztustalanság megközelíti a tûzszalamandrát. A tûzszalamandra és a csúf gusztustalanság egymással harcolnak. A tûzszalamandra holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Megrohamozod a csúf gusztustalanságot. Támadod a csúf gusztustalanságot. Beversz egyet jobb mancsoddal. (40 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (46 ép-t sebeztél). A gyõzelem hosszú lándzsájával támadsz. (24 ép-t sebeztél). A csúf gusztustalanság halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a tûzszalamandra: 20/23.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+38%). Magadhoz veszed a zsákmányt, ami 39 arany. A tapasztalat hozza az igazi fejlõdést: +1 szint óriáserõ varázslat; [19 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Rövid túra után lakott barlangok közé érsz. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez winropu moha ! Leszedsz 1 adagot. Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Szertartásosan üdvözöl Alfréd, egy komornyik ruhás, kopasz, szemüveges, mérgezett karmokkal rendelkezõ férfi. A Mutánsok klánjának növekmény rangú tagja. A Tudás Õrzõi szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: ezüst porontyköpeny, a szalamandra malachitgyûrûje, a tûz csepp fülbevalója, a gyorsaság szimbóluma, Enyészmester, az ellenállás fekete csizmája, kék gömb, ében láncing, Xantin ezüstöve, ozin fülkarika, a szívósság vassisakja, a bûz rövid tõre, a kígyó márványgyûrûje, a tökéletesség csontamulettje, a tûz karikaszimbóluma, a bûz nagy pajzsa, a bûz hosszú íja, a tûz márványgyûrûje. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Üdvözlõ mondatod: "Szottyadjon össze a hátizsákod!" Dühösen kiabálja vissza: "Hogy hullana ki az összes hajad!" A következõvel folytatod: "A szellentéseidtõl dübörög az egész szint!" Nem késik a válasszal: "Hogy lehet kibírni az embertelen bûzt, ami körülvesz téged?" Nem habozol, máris mondod: "Olyan szõrös vagy, hogy a göthös yeti hozzád képes csupaszra borotvált manöken." Jól odamondtál neki! Alfréd csak hápog. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+34% lélekenergia.) Elegendõ lélekenegiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2002. nov. 25. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a nov. 30-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. dec 2-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. [ld. enc.]
Ebben a körben +7 galetki erõt és +29 hírnevet kaptál. A kör során összesen 692 sebzést okoztál, és 117 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 1 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 269 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Holstein, egy férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 110. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 10 (12) / 2.50
[2] IQ: 13 (16) / 2.67
[3] ügyesség: 6 (16) / 0.90
[4] egészség: 11 (14) / 3.40
[5] mágia: 10 / 4.73
[6] gyorsaság: 9 (21) / 2.73
[9] Méret/ép: 135 (163) / 138
Min. méret: 106
Barlangméret: 135
PONTJAID
Varázspont: 115 / 2
Képességpont: 20 / 29%
Hõsi pont: 9 (10)
Tám.bónusz: 37%
Véd.bónusz: 41%
Galetki erõ: 574 / 272
Hírnév : 1428
Jóllakottság: 163%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 88 (1)
Galetki gyõzelmek: 37 (1)
Torzsz. csaták: 541 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 507 (6)
Leölt torzszülött: 750 (6)
Pszi csaták: 58 (1)
Pszi gyõzelmek: 33 (0)
Ájulások száma: 38 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: helyettes oktató (33)
Speciális képességeid:
+6 gyógynövények, +5 v.ital fõzés, +33% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Mutass be 50 õsi relikviát. 2.) Sajátítsd el a dimenziókapu varázslatot legalább 8-as szinten! 3.) Pusztíts el öt szárazföldi uborkát! [számláló: 3]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 6 / 4.34 [15] regeneráció: 2 / 0 [16] tüskés bõr: 6 / 1
[18] tûzimmunitás: 4 / 1.20 [19] hidegimmunitás: 4 (8) / 1.20 [21] elkt.immunitás: 2 / 1
[24] rezisztencia: 17 / 0 [25] bûz: 7 (9) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 6 / 0.28 [47] zárnyitás: 7 / 0.57 [48] mászás: 6 / 0.53
[49] rugalmasság: 3 / 0.20 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 1.28 [51] transzformáció: 4 / 0.10
[52] auraészlelés: 4 / 2.91 [53] ékszerészet: 2 / 0.75 [54] kereskedelem: 6 / 0.37
[55] szívósság: 10 / 0.10 [56] varázsitalfõzés: 3 (8) / 2.74 [57] gyógynövények: 7 (13) / 1.41
[58] nyomkeresés: 7 / 2.24 [59] vezetõkészség: 5 (6) / 0.60 [60] pszi támadás: 12 / 5.89
[61] pszi energia: 11 / 6.99 [62] lopás: 5 / 1.98 [63] éberség: 3 / 0.69
[64] átokszórás: 13 (16) / 10.77 [65] álcázás: 17 / 1.98 [66] lopakodás: 7 / 0.19
[67] régészet: 11 / 0.96 [68] zene: 5 / 1.94 [69] tanulás: 4 / 1.65
[72] építés: 9 / 4.33        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 16 (17) / 0 [101] szakért.: 13 (14) / 10.36 [102] rothasztás: 4 / 0  
fog [103] méret: 17 / 0 [104] szakért.: 14 / 7.22 [105] sebzõ méreg: 9 / 7.40  
bal csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 7 / 3.86     a gyõzelem hosszú lándzsája

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 3 / 1.20 [36] csábmosoly: 1 / 0.40 [149] dimenziókapu: 3 / 0.12
[11] elektromos kéz: 1 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [10] energiatüske: 5 / 0.66
[29] életszívás: 7 / 3.04 [31] féreg érintése: 7 / 2 [13] jégcsóva: 3 / 0.06
[15] jégpajzs: 4 / 3.26 [163] kineport: 3 / 1.12 [154] kisebb erõpajzs: 4 / 3.64
[27] kisebb gyógyítás: 1 / 0 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 0.76 [129] mentális robbanás: 1 / 0.68
[28] óriáserõ: 6 / 0.07 [128] pszi csáp: 9 / 1.64 [30] sorvasztás: 1 / 0
[131] sz.áll.roncsolása: 2 / 0.82 [159] szellemidézés: 3 / 1.72 [176] szélpajzs: 1 / 0.56
[132] tudati méreg: 6 / 1.10 [16] tûzpajzs: 4 / 0.30 [170] villámpajzs: 1 / 0

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (30%): 10 energi 11 elektr 36 csábm 28 óriáse 29 életsz          
3. lista (100%): 29 életsz                  

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
szélpajzs (1).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] tûzszalamandra 66/0 179% 155% 4 / 2.18 ájult
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
v 154
v 176
v 159 9053 3
kf 194
vd 97
kf 13228
2. Makró
ism 3
p
pv 4 2 1 7 5 3
3. Makró
gy
ism 3
vd
4. Makró
fel
bb 1 3 1 4 7 9
bb 2 8
v 146 2 2
v 146 2 5
v 146 2 8
5. Makró
pv 7
p 3003
pta 131 131 131 131 128
ptb 128 128 128 128 128
pv 4 1 2 7 3 5
p 3003

HARCI PROGRAMOD
1: életszívás t.var. ha ellenfeled #34.
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #111.
5: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 12 alatt van. Prioritás: 50.
10: jégpajzs v.var. ha ellenfélnek van 11. képessége. Prioritás: 81.
11: óriáserõ v.var. ha ellenfélnek van 11. képessége. Prioritás: 80.
12: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van. Prioritás: 50.
13: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #85. Prioritás: 99.
18: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #300. Prioritás: 150.
19: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #300. Prioritás: 151.
20: tûzpajzs v.var. ha ellenfeled #300. Prioritás: 151.
2: életszívás t.var. a harc 2, köréig, és ha ellenfeled #31.
6: Közelharc támadás ha ellenfélnek van 24. képessége, Prioritás: 90, és ha ellenfélen nincs 17. varázslat.
8: elektr.lehelet használata ha ellenfélnek van 24. képessége, Prioritás: 90, és ha ellenfélen van 17. varázslat.
14: óriáserõ v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 30, és ha ellenfeled torzszülött, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.
16: féreg érintése v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 30, és ha ellenfeled torzszülött, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 0 50 61; VI erõ:300% ép:1%; PV 4 1 2 7 3 5; PSZ 65 57 56 50 58; BA 15002 15041; L 1 50 56 58 59 60; HE 1; PT 2; PTA 131 131 131 128 128; PTB 128 128 128 128 128;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 3838 25 10;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #366 (102. forduló), #321 (107. forduló), #452 (109. forduló), #427 (103. forduló), #309 (109. forduló), #395 (103. forduló), #250 (103. forduló), #329 (104. forduló), #479 (104. forduló), #291 (108. forduló), #242 (110. forduló), #213 (106. forduló).

SZÖVETSÉGED: Tudás Õrzõi (#15021). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát birtoklod: 6409. Jelenleg a katonai gyakorlópálya építésén dolgozol, eddig 75 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. (De te már csak a következõ ellenfélnél adhatsz ki LCS parancsot). Jelenleg 11 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a gyõzelem átlátszó köntöse (#20952) 1 díszes köpeny (#1138) 1 villámöv (#172)
1 szárnyas sisak (#1077) 1 khaldoran öv (#137) 1 vándorcsizma (#1121)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 pikkelyvért (#1015) 1 nagy pajzs (#1062)
1 szent templomi maszk (#232) 1 a villám könnyû láncinge (#23531) 1 a remete sárga öve (#12417)
1 a villám zöld köntöse (#23651) 1 a káosz borzalmas köpenye (#26349) 1 a káosz vérivó maszkja (#20454)
* 11 ében láncing (#134) * 1 a túlélés fekete csizmája (#21372) * 1 a sebesség szarvas sisakja (#13228)
1 maszk (#1090) * 1 a káosz türkisz öve (#6579) 2 átlátszó köntös (#1152)
1 pikkelypáncél (#223) 2 törpe pikkelyvért (#4) 1 szarvas sisak (#1078)
1 csatos öv (#1166) 1 a gepárd fekete csizmája (#15522) 1 az ügyesség szárnyas sisakja (#2427)
1 utazóköpeny (#1136) 1 könnyû láncing (#1031)

Ékszerek, kincsek
3226 arany (#1) 1 keresztszimbólum (#1213) 1 a mágia gyûrûje (#3475)
1 szivárvány karkötõ (#139) * 1 a sebesség malachit karkötõje (#13391) * 1 bronzmedál (#207)
1 a sólyom ónix karkötõje (#29593) * 1 a gyorsaság karikaszimbóluma (#3911) * 1 az élet márványgyûrûje (#5276)
1 ezüstmedál (#208) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 a tudás zafírja (#150)
1 a szakács üstje (#192) * 1 Rogan karkötõje (#145) * 1 a pontosság malachit karkötõje (#4391)
* 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 kék gömb (#143) 1 karikaszimbólum (#1211) * 1 görényfarok (#189)
1 az erõ amulettje (#1645) * 1 a szívósság csontamulettje (#14697) 40 drágakõ (#2)
* 1 ozin fülkarika (#211) 2 üvegszimbólum (#138) 1 sárgaréz nyaklánc (#1181)
1 a sólyom malachit karkötõje (#29591) 1 a káosz teremtõjének karkötõje (#31854) * 1 szerencsekõ (#197)

Felszerelés
1 kötél (#128) 1 mandolin (#19) 1 harmadik kulcsdarab (#228)
1 elsõ kulcsdarab (#226) 1 díszes rézkulcs (#129) 10 fekete dukát (#218)
1 második kulcsdarab (#227) * 2 átokkõ (#203) 1 lelakatolt ládikó (#310)
1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 Végzetpenge (#215) * 1 a gepárd kõrisfa íja (#15673) 10 ében nyílpuska (#133)
1 a harcmûvész kõrisfa íja (#13873) 6 ében tündekard (#132) 5 sziklarepesz (#13)
1 csonttõr (#1301) 2 görbekard (#1316) * 1 a gyõzelem hosszú lándzsája (#21133)
1 fogazott kard (#1318) 1 törpe balta (#224) 1 harci fejsze (#12)
1 rozsdás kard (#131) 2 hosszúkard (#1317) 1 az angyalok harci nyílpuskája (#28288)

Varázsitalok és füvek
18 hónakkupók (#30) 13 üvegcse (#14) 4 méregellenállás itala (#51)
16 tejfonál (#28) 1 õsmágus szájvize (#69) 21 ragálygomba (#26)
1 mézfû (#29) 8 elonotichlan (#31) 3 védelem itala (#59)
17 mitulen fû (#20) 12 gyilkos boróka (#27) 9 winropu moha (#22)
2 óriásnövés itala (#60) 1 hatalom kék itala (#58) 2 bajnokok itala (#62)
1 kincskeresés itala (#64) 7 elfu moha (#33) 7 sárkányvirág (#32)
4 mátekel gomba (#21) 1 pontosság itala (#72) 3 kihívás itala (#68)
1 gázlehelet itala (#57) 1 velparaj (#35) 7 rémcserje (#34)
2 liánvirág (#24) 10 sötét mák (#23)

Egyéb kacatok
4 yeti csont (#160) 2 szójer csáprágó (#231) 18 pirgamit (#152)
13 mandibula (#157) 1 molad púp (#16) 5 bolhedor szárny (#15)
4 barna manakõ (#149) 6 húsevõ bibe (#151) 11 ekinda haj (#147)
9 elektronit (#141) 38 õsi relikvia (#17) 1 smaragd esszencia (#229)
1 nohnetár gumó (#212)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a ragadozó vassisakja #19976 (9), a hatalom könnyû íja #7121 (9), a kobra csatos öve #7466 (8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



2002. nov. 30-án a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az ÕV programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Vetélkedõk, tombolák, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, ingyenfordulók, információözön és még sok más program vár! Aki az elõzõ találkozón elszalasztotta az Örökkévalóság Rubinját, most megkaphatta, vagy ha van már neki, becserélheti jobbra. A találkozón veheted át az ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való jelentkezés határideje 2002. nov. 25, hétfõ. A szokástól eltérõen az új HKK kiegészítõ, az Esthar császárság frissen bontott paklik versenye is itt, a találkozón lesz megrendezve, 1 héttel a hivatalos megjelenés elõtt, sõt, korlátozott mennyiségben vásárolni is lehet belõle. Várunk nov. 30-án! A Beholder Kft. munkatársai.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



MONOKONSTRUMATIK ABARRUN (300. LÉNY)
A mélységi gnómok közül az egyik legõsibb, egyesek szerint már több, mint kétezer éves. Az egykori hírneves építészt a felszíni háborúk, a számûzetés, majd a galetki társadalom kialakulása és a többi faj kiközösítése elkeserítette, megtörte, talán mondhatjuk azt is, hogy beleõrült az örökkévalóságba és magányba. Mágikus tudását most már csak pusztítátsra használja, már ha néha-néha erõt vesz a letargián, ami tespedésbe taszítja, és amelynek köszönhetõen egy mély üregben kuksol, várva a véget.



ABARRUN FÜLBEVALÓJA (393. TÁRGY)
Ez az aranyból készült fülbevaló igazi gnóm mestermunka, apró, tökéletesre formázott zafír gömb fókuszálja a belérejtett mágiát. Ha viseled, elemi varázslataidra +1 szintet kapsz, IQ-d és mágiád megnõ kettõvel. Ezenfelül kapsz +1 áttörést is, azaz ellenfeleid rezisztanciája eggyel kevesebbnek számít.



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2002. nov. 30., kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +7 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1350. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.